banner
Napadlo vás něco zajímavého nebo hledáte inspiraci? Řešíte právě problém s těhotenstvím, porodem, kojením nebo výživou? Pojďme společně sdílet své radosti, starosti, zkušenosti, tipy a triky a podporovat se.

Pro tuto akci musíte být přihlášení

Nepříjemnost - diskuze

10 reakcí

Zobrazit příspěvky podle:
Ted jsme se vrátili s nákupem z hypernovy-Alberta kde jsme platli přes 5000kč.Martin dělal zásoby protože odjíždí.Doma se podíval na učet do banky a má tam ten nákup naučtovaný dvakrát.Tak nevíme co dělat.Máme jeden učet z pokladny,jednou potvrzoval pin.Čí to teda muže být chyba?Spořky nebo hypky?V neděli odjíždí tak to ani nemuže řešit.Uvidíme ,jestli se to naspraví do 24hod bude tam muset volat.
tak to preju at to vyresite,to je desny
dělala jsem v Hypernově v Ostravě asistentku ředitele a vím, že tyhle případy se na pokladní zóně řešily, nevím z jakého důvodu se to stane, ale každopádně bych vyrazila do Hypru a urgovala to u hlavní pokladní nebo u její nadřízené sektor manažerky pokladen. Měli by se spojit s kartovým centrem a vyřešit to
Nám se to kdysi stalo v optice ani nevím jak a paní mněla částku stáhnutou dvakrát-byla to naše chyba tak jsme ji to museli vracet-stornovat.Ale vůbec netuším jak k tomu došlo taky zmáčkla pin jen jednou a částku jsem jen jednou naťukala takže je to docela divné,ale stane se.
No tak tohle jsem jednou udělala taky zákazníkovymusela jsem volat na banku a on mi přes telefon nadiktoval postup kterým jsme to smazali,takže rozhodně tam sjed a nahlas jim to oni musí sami zavolat na banku a vyřešit,zajedte tam ale ještě dneska
To je tedy nepříjemné.Snad se to vysvětlí a bude vše OK
Stalo se mi to při výběru v Globusu v Plzni..Je to asi tři roky..Naúčtovali mi to 2x,zavolala jsem a řekli,že ten den se jim zbláznil bankomat a mají všechny výběry zaúčtované 2x..Takže to dali potom dopořádku,ale jen těm kteří se přihlásili!!!Takže bych volala a vyřizovala hned!!!
Já bych to řešila raději hned...alespoň bych tam zavolala, ať ví, že se něco děje, a nemohou vám říct, že se to nedá vzít zpět...zítra je svátek, tak raději hned.
čauky,já bych řekla,že je to chyba Albertu...přece kartou platíš v obchodě a terminál to stahuje...podle mne to pokladní zmáčkla-přejela 2x..já bych vzala lístek a šla do Albertu--musí mít kopií v počítači.. a pak uvidíš
Já bych ještě počkala, někdy se stane, že to je v tom internetovým bankovnictví špatně a oni to opraví sami. Počkejte ten den a kdyžtak to řešte pak.
@nadule1 Mě se to jednou stalo a řekli, že stejně musím počkat až přijde výpis (papírovej) a zkontrolovat si to tam a kdyžtak teprve pak reklamovat... A ve výpise už to bylo v pořádku.

Vybraná anketa

Bylo vaše dítě očkováno proti pneumokokům? Jakou vakcínou?

19 %
13 hlasů

0 %
0 hlasů

7 %
5 hlasů

56 %
38 hlasů

18 %
12 hlasů

Celkem hlasovalo 68 unikátních návštěvníků

Diskuze 0

Mohlo by vás zajímat

Knihy vysoce hodnocené odborníky i rodiči zaštiťuje matka-lékařka Jana Martincová.

Žena po 40 – sebevědomá a v kondici

Desatero péče po 40
Know-how od odborníků. Tradiční i progresivní oblasti péče o tělo i duši po 40. Pouze pro odvážné, přemýšlivé, schopné vytvořit si vlastní recept.
cena pouze u nás: 349 Kč
Žena po 40