Inzerce
Inzerce
Inzerce

Jesle - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 18).

  • Jesle
    Co si myslíte o matce, která dá své dítě do jeslí i přesto, že sama nepracuje, je
    doma a pobírá rodičovský příspěvek? Inspirovala nás tato diskuze: http://www.babyonline.cz/diskuzni-klub/vychova-vztahy-mezi-sourozenci-aktivity-krouzky-mazlicci-deti?url=jesle-holky-co-si-myslite-o-matce-co-da--926766#r926766
    Baby on line   | 04.01.2012 06:13:41 | Reakcí: 65, poslední: 04.03.2021 10:26:52
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      me to prijde normalni..kdyz ma tu moznost,proc mit dite doma porad...zvlast,kdyz nema nikoho kdo by obcas dite pohlidal at si odpocine a neco udela..
      Liberte   | 04.01.2012 06:19:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      nic je to volba pro každého
      Zuzbr   | 04.01.2012 06:42:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Je mi to jedno, je to její věc. Spíš mě mrzí, když mamina potřebuje do práce a dítě jí nevezmou a jiné, jehož máma je doma, chodí do předškolního zařízení a ještě státního.
      iridales   | 04.01.2012 07:28:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      No,že to vyhrála a ostatní jí závidí. 


      Moje holky šly až po 4 roce do školky a bylo to tak akorád.Ale každý to má jinak.
      Honafa   | 04.01.2012 08:00:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      zřejmě věří více "kolektivní výchově" než sama sobě :-). A po pravdě já jsem vlastně víc klidná, když je Danielka 1x týdně v miniškolce než když si pro ni jednu za měsíc přijde tchýně. Ve školce jí určitě nedají čokoládu ani přesolenou polívku z masoxu a už zasmrádajícího masa...
      Znám ve svém okolí i opačný extrém, rodiče odmítají svěřit své děti komukoliv cizímu a děti půjdou mezi vrstevníky až půjdou do školy.
      Dejmalka   | 04.01.2012 08:01:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Ja osobne bych nedala, ale treba ma jine duvody, zdravotni, potrebuje si odpocinout, nebo litat po doktorech. Kazda mame sve svedomi a je na nas, jak si to zaridime a pak se s tim vyporadame.
      Bea-Matyas   | 04.01.2012 08:03:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Možná jsem na dětech moc závislá, ale kdybych nepracovala rozhodně by do školky nechodili - a do jeslí už vůbec ne. Když je máma doma, tak si přece může vše zařídit s dítětem, takže proč ho dávat do jeslí a vystavovat infekcím v dětském kolektivu?
      Zkrátka, jaké si uděláme, takové to máme a já bych tohle neudělala a myslím si, že to není fér vůči děcku.
      Sunny   | 04.01.2012 08:08:11
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        a kdyz je na ne cele dny sama a uz ji hrabe,je podle me lepsi dat obcas do jesli mezi deti,nez byt na zhrouceni...vim sama ,jak mi to pomohlo v lete se zbavit alepson na chvilku obouch nebo jednoho..proste uz to na me bylo moc 2 akcni deti a pres 3,5 roku zavrena doma 
        Liberte   | 04.01.2012 08:11:14
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jesle
          Nevím, soudě podle sebe, když byl manža dlouhodobě pryč, měla jsem večery čas na své zájmy a to mi stačilo. A jinak jsem to ve zdraví přežila celou mateřskou      
          Sunny   | 04.01.2012 20:38:13
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Ono hodně záleží na tom,jaké to dítě je.Jsou děti co špatně snášejí ještě ve 3 letech školku a naopak děti co ve 2 letech tu školku či jesle klidně přijmou,naopak jsou nadšený kolektivem a novýma hračkama.Takže je to na uvážení matky,ale já na tom nic špatnýho nevidím.
      Val.J35   | 04.01.2012 08:15:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        No já jsem třeba měla v plánu mít Stellku do 3 a pul let doma, jenže těd v létě začla kadý den plakat, že chce do školky...no tak tam je a je klid.
        Zavadilka   | 04.01.2012 22:24:20
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      podle mě má být mamina doma s imčem aspon do dvou-tri let
      Mysulatko   | 04.01.2012 08:32:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        přesně       
        škubanek   | 04.01.2012 08:43:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jesle
          má dítko naučit to nejdůlšžitější ona viď?:) já bych lěntilku dala max na den na hlídání babičce abychom si s pavelm užili jeden den kino, večeři atd ale že bych dávala lentu do jeslí a doma se nudila...bych se uplakala jak by mi bylo smutno
          Mysulatko   | 04.01.2012 08:54:58
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jesle
            Já jsem si u Evičky vyzkoušela, jaké to je být v práci. Ona však byla s tatínkem nebo s babičkou a já byla v poledne doma i s obědem. Ale jednou stačilo. Už bych to neudělala. Teď si to vychutnám plnými doušky. Jsem z malé úplně vedle. Nějak si to teď víc užívám  
            škubanek   | 04.01.2012 09:02:23
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Mně přijde zvláštní, že loni nesměly dát matky na víc dní děti do školky, když pobíraly RP a dnes mají PLNOU svobodu. JE to krásné. Nic proti tomu nemám. Já osobně bych do jeslí dítě nedala, pokud bych opravdu nemusela. JEN aby ta SVOBODA neskončila ŠPATNĚ pro společnost. Jak holky píšete, každé dítě to snáší jinak. Aby pak nevyrůstali samí třeba labilní jedinci kupříkladu, bez CITU a poznání LÁSKY           Trochu to zveličuji... A jinak se mi líbí názor HONAFY. Výhra a závist ostatních   CO my na malých veesnicích či městech. Ani jesle nemáme   a do školky nám děti leckde nechtějí vzít ani ve třech letech ... jsou na to pořadníky.... my máme útrum....žádný kůloš vároš....     
      škubanek   | 04.01.2012 08:43:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        ja byla jako vscihni od jesli v 6 mesicich a pokud vim,tak vetsine generace to neuskodilo..stejne jsme kvuli nemocem byli s mamkou a nebo babickou doma ahned vsechny vnoucata a tak to bylo jak v jeslich 
        Liberte   | 04.01.2012 09:23:12
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        Já má z mateřské pocit, že se na ní ze mě začíná tvořit labilní jedinec bez citu a lásky 
        medox   | 04.01.2012 09:49:17
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        Dnes ta úplná svoboda při umístění dítěte do školky není. To platí pouze pro rodiče dětí kteří budou žádat o rodičovský přís. od nového roku. Bohužel pro mě. Rodičovský příspěvek mám na 4 roky. Dcera chodí do mš od 2,5 let na 5 dní v měsíci, a já chodím každý den do práce na zkrácený úvazek. Velice složitě pak sháním hlídání na ostatní dny. ( zatím mi pomáhají v rodině - babička, tety, sestřenice). Od února bude moci dcera navštěvovat školku 4 hodiny denně a já zase budu složitě hledat někoho, kdo bude dceru vyzvedávat po obědě, protože já v tu dobu nemohu z práce odejít. Dcera do školky chodí s pláčem a věřte, že mi to trhá srdce, ale jsem na dceru sama a musím se sakra otáčet abych zvládla zaplatit nájem atd. Tudíž nechápu maminku, která šoupne dítě do jeslí a je doma. Další věc je, že vedoucí těch jeslí by si měla ověřit situaci maminky. Pokud by nedonesla potvrzení o nástupu do zaměstnání neměli by ji dítě příjmout a dát tu možnost pracujícím maminkám. A pokud jde o soukromé jesle co mají kůli přemrštěnému školnému volná místa - tak jak je libo.
        Nelik.t   | 05.01.2012 09:46:20
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      no a? kdyz na soukr.jesle ma.at si plati, a dava si je tam..zadnymu diteti to jeste neublizilo..o statnich ted nemluvim, ty se u nas moc nevyskytuji, a nemam s nimi zadne zkusenosti,ale kdyz je ta moznost tam deti obcas dat?proc ne??? sme jen lidi a ne kazdy je takovy typ co pro deti udela vse, obetuje se jim na 3roky, a kvuli nim si ani chvili klid pro sebe neudela..
      amalie2011   | 04.01.2012 08:46:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      je to každýho věc. Jen pokud by děti byly každý den v jeslích, tak se pak ta maminka musí unudit   Ale 1x týdně bych to brala, zašla bych si k doktorovi, nakoupit kam se nedostanu s dvojkočárem nebo si zasportovat   a děti by se dostaly aspoň mezi lidi a nevisely mi pořád na nohavici  
      hopik   | 04.01.2012 08:50:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        To je přesně můj názor!Představa, že jednou týdně, třeba i jen dvě hodiny budu mít čas jen pro sebe je krásná. Bohužel v našem městě tu možnost nemám. Ono je fajn říkat, že všechno se dá zařídit s dítětem u sebe, jenže ne vždy to jde. Třeba u nás ve městě (asi 15tis. obyvatel) se s kočárem pro dvojčata dostanu jen do jedné drogerie a jedněch potravin. A bohužel mám tu smůlu, že mi nemá kdo hlídat. Takže odborné zařízení, kam bych je mohla na chvíli odložit a věděla bych, že je o ně dobře postaráno by bylo ideální  
        DášaJ   | 04.01.2012 09:14:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jesle
          jé, ty máš taky dvojčátka, to jsem vůbec nevěděla         já se dostanu jen do naší samošky s potravinama. Jinak nechávám kočár před drogerií atd., kolemjdoucí cizí lidi jim šahají na ruce apod., pak mi říkají, jak je můžu nechat na ulici, ale co nadělám, když neprojdu dveřmi a po schodech  
          hopik   | 04.01.2012 10:08:59
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jesle
            Jo mám, dvě holky. Teď jim bylo půl roku. Vy jste o kousek starší, tak vždycky koukám, co se u vás děje a říkám si, že za chvíli nás to taky čeká   To teprve s kočárem (a zvlášť s dvojčatovým) člověk zjistí, jak je všechno "bezbariérové" protože kam se nedostanu já, nedostane se určitě ani člověk na vozíčku.
            DášaJ   | 04.01.2012 11:02:50
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Můj názor je, že toto není správné - mluvím o docházení do jeslí každý den (pokud tedy není nějaký závažný důvod - nemoc apod.). To, jak se věnujeme dětem - hlavně těm nejmenším, se nám v budoucnu vrátí a nikdy se už nevrátí ta doba, kdy na děti budeme mít čas celý den a budeme se jim moci plně věnovat.. Děti si přeci pořizujeme kvůli tomu, že je chceme, chceme být s nimi, chceme mít rodinu. Není správné je "odkládat". Ale jak jsem řekla, pokud k tomu není závažný důvod!
      xMarcela   | 04.01.2012 08:51:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      je to rozhodnutí každé maminy, občas pohlídat dítě třeba od babiček každá možnost nemá
      Lendrunka   | 04.01.2012 09:10:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Myslím si, že líná. Jednak je pro čas s holkami nenahraditelný. Pominu to, jak jsme všichni pořád nemocní a co vše se donese domů za nemoci. Navíc se mi nelíbí systém, aby se mi někdo staral o dítě, já dostávala rodičák a doslova ležela doma, ještě mi třeba přivezou oběd. To už je vrchol lenosti. Argumenty o odpočinku neberu, dokážu si odpočnout i s dětmi. Jesle dřív sloužily jen pro pracující rodiče. První holka šla do školky a měla 4.5 roku a chodím pro ni vždy po obědě.
      Jsou situace, že je dětí víc, nebo maminka pracuje z domova, je nemocná nebo se stará třeba ještě o nemocnou babičku. to chápu.
      soni   | 04.01.2012 09:20:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        jsi mě odzbrojila větou: myslím si že líná    asi tam ty děti dává aby si celý den mohla vyčesávat chlupy 
        medox   | 04.01.2012 09:51:19
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        Ty, myslis, ze je lina? Ja kdyz si to predstavim, budicek v 6. Nalozit od auta oba pidizviky. Zavezt Ani do jesli a Mrusku do skolky. Jet domu. Tam rychle porobot obed a "odpocinout si" Jet pro Ani do jesli a Mrusku do skolky. Vezt je domu. A tam zcela odpocinuta padnout.
        Takhle vychrapujeme do osmi, odpocivam s nima na gauci a usetrim za benzin
        zajic   | 04.01.2012 13:29:03
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Pokud někdo nemá kam dát dítě,je to ideální.Ale já, jsem ráda smalou doma.
      majenka   | 04.01.2012 10:30:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      o mamce nic, max by mi ji bylo lito, ze si neuziva cas, ktery se ji uz nevrati. Vsak v duchodu si odpocineme, ne?

      a byla bych vdecna za svoje pidizviky, ktere jsou tak skvele, ze je netreba odkladat
      zajic   | 04.01.2012 11:39:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Kdybych měla tu možnost, tak bych to brala na dva dny v týdnu. Patrikovi by se to líbilo, je rád mezi dětmi. Já bych si udělala co potřebuji, protože nemám hlídací babičku. Neměla bych problém zajet k doktorovi nebo do školy jako teď. Teď ve 14M bych ho dala na ten 1 den v týdnu. Pokud by se mu to líbilo, tak pozdějc na dva dny.
      LenkaM23   | 04.01.2012 12:00:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Nic, je to každého věc. Myslím si, že se ochuzuje o jedno z nejkrásnějších období života svých dětí. Tihle mrňousci nás ještě potřebují a čím budou starší, tím míň o nás budou mít zájem. Mě by bylo líto, dát děti do jesliček. Jediné, co by mě k tomu donutilo by byla finančně neúnosná situace v naší rodině, kdy bych musela nastoupit do práce. Na druhou stranu mám Víťu ve školce a to mi přijde fajn. Každý den vidím, jak mu ta školka něco dává. Vítek už ale dětský kolektiv potřeboval jako sůl a i tak si ho sem tam nechávám doma. Mě se po něm stýská.  
      sazicka   | 04.01.2012 12:23:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      No napíšu pravdu, tudíž vynechám větu že si o ní nic nemyslím že je to každého věc, protože bych lhala     Myslím si že je líná. Strašně moc by se mi líbilo jednou týdně dát dítko do jesliček ať se pobaví s vrstevníkama, ať já si v klidu můžu třeba umýt okna nebo udělat pořádek ve velké skříni na chodbě, nebo třeba jen vyrazit do města mezi lidi a nebo sebou prostě prásknout na gauč a číst a číst a číst. Takže mě to vadí jen u někoho kdo by tam dával na celý den dítko 5 dní v týdnu. Je mi tedy celkem šumák že pobírá rodičák, peníze nikomu nezávidím, ale vidím v tom lenost a neochotu být se svým dítětem, podle mě to udělá jen někdo kdo má buď extrémně nevychované a zlobivé dítě nebo na to prostě nemá a pak nevidím důvod proč ty děti vlastně má. Jiné je, když ta máma musí nebo chce jít pracovat do práce. Já třeba po půl roce bych se do práce nemohla vrátit. Ale to neodsuzuji, mám spoustu kamarádek které se takto vrátili a své děti milujou. Jen jsou prostě jinak naprogramované než já  
      luciasek84   | 04.01.2012 13:28:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        Já to chtěla napsat už pod Soni, ale napíšu to k tobě. Já souhlasím, je to jen z lenosti. Jak psala už medox, ta známá je podle mě jen líná. Jsou jiné maminky, které prostě ty jesle potřebují a ona jim místo zabírá. A vadí mi, že za to bere rodičák. Nemluvím ale o soukromých jeslích, ty si platí, tak ať si je tam dá, když jí to není líto.
        Já bych to neudělala, když si potřebuju něco zařídit nebo si odfrknout, jedu k mámě nebo ségře.
        angieblack   | 04.01.2012 13:40:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jesle
          zas tohle je tako nefer, nekdo nema ani tu mamu nebo segru. A tata decka treba dela od nevidim do nevidim.
          zajic   | 05.01.2012 12:52:51
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Tahle situce se opravdu těžko hodnotí, když informací je málo. Osobně bych dítko do dvou let do jeslí nedala, ale jen proto, že mám možnost hlídání, skvělého manžela a mateřskou si užívám. Pokud bych měla manžela lenocha a s dítkem musela absolvovat veškeré nákupy, pochůzky atd., protože babičky a rodina by nefungovali, tak bych jesličky zvažovala určitě taky. Vlastně si myslím, že od určitého věku by to pro děťátko mohlo být i užitečné. Mít za zadkem celé dny jen maminku určitě taky není to pravé ořechové.
      Evulik25   | 04.01.2012 13:31:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      je to každého věc a když se tomu dítěti tam líbí, tak proč ne. Dostane se do kolektivu dětí, pohraje si, nevidím na tom nic špatného. Horší, kdyby ho tam cpala násilím a s pláčem, to už by bylo blbý
      káče   | 04.01.2012 14:39:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      já jí fandím   musí se vyrovnávat s pomluvama okolí a přitom má jistě svoje důvody, proč to tak dělá, je to její věc a dítěti jesličky neublíží  
      já mám kamarádku, která by se zbláznila kdyby měla být doma s dítětem dýl než šest týdnů, takže to vyřešila babičkama, prací, vším možným..   a taky jí fandím, hlavně že jsou spokojení (ikdyž já bych to tak nikdy neudělala)
      jezurka   | 04.01.2012 19:46:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Každého věc co si dělá.Za sebe můžu říct že bych to nechtěla, ty tři roky s Ondrou byli moc krásný a teď když do školky chodit musí a já do práce tak mi ta společná doba strašně chybí.
      Ady.S   | 04.01.2012 20:29:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      pokud jsou oba spokojení, tak proč ne. tedy do té doby, pokud se nejedná o státní zařízení a nezabírá místo dítěti, jehož matka se kůli nedostatku kapacity nemohla vrátit do práce. to by mě osobně fakt hodně vadilo. já osobně si teda momentálně nedokážu představit, že by Vojta šel každý den do jeslí, byť mu občas vyhrožuju, že to udělám. zatím mi přijde, že dítě v tomhle věku potřebuje hodně individuální péči, i když nemusí být výhradně jenom od matky. ale třeba jednou týdnně na pár hodin by bylo prospěšných pro obě strany 
      Emma123   | 04.01.2012 20:42:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      jestli projde ten návrhový paskvil, tak tvrdá realita u nepracujích matek etnické menšiny původem z indické oblasti. A to samé ve školkách, protože děti nepřizpůsobivých spoluobčanů mají mít přednost při přijímání i před dětmi matek vracejících se do práce, prý kvůli lepší začleňování se do společnosti....
      Takže pár měsíců počkejme a teprve potom plačme, tohle určo projde, jen abysme byli dle EU antirasistiská země apod....
      helenice   | 05.01.2012 04:33:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      vezmu to zkraje - já nesouhlasím s názorem, že do 3let má matka sedět doma na prdeli s děckem. Pokud chce, tak prosím, ale pokud to cítí jinak, nikdo by ji neměl lynčovat za to, že pracuje a není správná matka, když dá děcko do jeslí ve 2letech. Já uvažuju, že se vrátím do práce příští září (uvidíme podle situace) a to malé bude sotva rok a půl. Sice nebudu mít jesle, zaplatím si chůvu, ale princip je podobnej. Do jeslí bych dítě nedala, pokud bych byla stejně doma, to mi trochu pozbývá smyslu. Ono to stejně asi nejde, když v celých Pardubicích jsou dvoje jesle s celkovou kapacitou asi 80 dětí  
      O matkách, co dají dítě do jeslí jednou týdně si myslím jenom to, že si prostě chtějí zajít třeba na nehty a nemají hlídání :) Nezajímám se o to, proč, sama mám jedno dítě, docela hodné a tolikrát bych ho nejradši někomu na celej den vrazila a šla třeba s kamarádkou na brusle.
      Něco jiného je, když maminka má dítě v jeslích 5dní v týdnu a doma si sedí u televize, to by mi fakt jako té pracující vadilo, že mi zabírá v jeslích místo pro moje dítě. Ale vzhledem k tomu, že zanedlouho budou jesle a školky pouze pro tmavé, tak nemá cenu se nad tím rozčilovat, protože to stejně dopadne tak, že "nám" ostatním nezbyde nic jiného, než si najít levnou chůvu  
      Gastrica   | 05.01.2012 07:00:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Pokud by se jednalo o pár dní v měsíci,tak proč ne.Třeba si potřebuje odpočinout,uklidit nebo něco zařídit a nemá možnost hlídání.Ale kdyby do těch jesliček dávala dítko každý den,tak absolutně nevidím důvod,aby pobírala rodičovský příspěvek.Za co?Já Karolínku do jeslí dávat nechci,mě mateřská opravdu baví a navíc má tatínka,který se o ni dokáže postarat,takže si nemůžu stěžovat,že bych ji "měla na krku" 24 hodin denně.Ty 3 roky uběhnout strašně rychle a já si to chci užít.Později (třeba ve 2 nebo 2,5 letech) zkusíme třeba jeden den v týdnu mikroškolku (jako Evulik),aby si postupně zvykala na dětský kolektiv,než půjde do školky.
      veverka77   | 05.01.2012 15:21:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        příspěvek bere za celodenní péči - v jeslích je dítě max 8hodin (si teda myslím) a co ten zbytek? taky musí z něčeho ty jesle zaplatit   jinak stoprocentně souhlasím s tím, že jsou to nejkrásnější roky - být s mimčem doma a strašně rychle utečou  
        jezurka   | 05.01.2012 17:32:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      To jsou vždy diskuze, kdy se Ti, co mají dítě v jeslích, vyjádří pro a Ti, co nemají, proti.
      Ať si maminka klidně odpočine.
      Tohle je ovšem zvláštní situace, kdy dítě nepracující matky zabírá místo pro děti pracujících rodičů.
      Také si nejsem jistá, zda je pro takto malé dítě vhodný jeden celý nárazový den v týdnu v jeslích. Jiná situace je, když tam začne chodit pravidelně. Spíše bych volila i z důvodů "nechycení" infektů hlídání 1x týdně chůvou.
      Calamity J.   | 06.01.2012 08:55:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      kdyz je matka porad sama doma, tak si myslim, ze je pro oba ,,zdrave,, odpocinout si. Já chodim na par hodin týdne do práce, proto malej chodí do jeslí, ale neodsuzuju to, ikdyž nekdo do práce nechodí a stejne jesle navstevuje
      LauriePo   | 24.11.2014 11:37:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Nechápu to, ale už jsme viděla i divnější věci. Já osobně se cítím hrozně provinile, když dávám děti na celý den k babičce a chodím do práce. Nedokázala bych je dát někam do školky a být doma, třebaže bych uklízela nebo vařila a to bych to nejspíš i potřebovala. Neustále to máme nehorázný bordel ...  
      Udunka   | 24.11.2014 14:33:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jesle
      Snad se na mě nebude nikdo zlobit, ale je to každého věc. Já jsem dala dítě do jesliček od dvou let a hodně mu to prospělo. Syn se rozmluvil, je mnohem víc samostatnější a žádné mínus jsem na tom doposud nenašla.
      Darija06   | 01.03.2021 11:40:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jesle
        S jakými jeslemi nebo teda školkou máš tak dobrou zkušenost ?
        JarkaHory   | 04.03.2021 10:26:52
        Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 18)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×