Inzerce
Inzerce
Inzerce

Zase motorka.. - diskuze

  • Zase motorka..
    http://www.novinky.cz/diskuse?id=169838&articleId=/krimi/170856-motorkar-na-d1-narazil-do-svodidel-urazil-si-hlavu.html§ionId=3

    Nechci se dotknout nikoho, kdo se tomuto koníčku věnuje..ale poté, co se mi loni v létě, když jsem byla cca ve 12tt málem zabil kamaráda na motorce (týden v umělém spánku, rozdrcené koleno, obě ruce, zlomená stehenní a hrudní kost, otřes mozku - naštěstí je to chlap jak hora, jel pomalu a měl helmu i veškerou výstroj, navíc to nebyla jeho chyba)..jsem dost proti těmhle strojům, zvlᚍ u těch, co jezdí opravdu vabank..v autě vás aspoň trochu chrání ty plechy kolem..ale pád z motorky málokdy dopadne dobře..jasně, je spousta zodpovědných jezdců, a i chápu, že je to super adrenalin a pokud to někoho baví, jen tak s tím nepřestane..ale jak začne být hezky, vždycky tu u nás slyším ječení motorů z dálnice a přilehlých silnic..mám z toho husí kůži..bratránek jezdí motokros, zlomené měl snad vše, kousek od našeho domu se zabil osmnástiletý kluk, když ve 200km/h trefil čelně náklaĎák..kamarádce se zabil přítel o zeď svých rodičů, když se dělal blbosti a machroval..prostě..z motorek mám takový respekt..že bych na to v životě nesedla.
    fireangel   | 09.06.2009 13:13:03 | Reakcí: 20, poslední: ..
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zase motorka..
      Četla jsem to a je to děs!Až mě z toho polilo horko...urazit si hlavu 

      Jinak u nás na vesnici-se před pár lety stalo toto-sestra byla venku s kamarádama a jeden z nich ji řekl,že by s ní rád chodil,že se jede projet na motorce a ona ať si to nechá projít hlavou a až se vrátí,tak ať mu řekne.Jel jen malý kousek po vesnici,neměl žádnou mašinu,jen obyčejnou motorečku.No a jak se vracel,vpálil to do jakési dodávky.Sestra to všechno viděla,byla z toho úplně špatná.On v kritickénm stavu v špk v nemocnici,druhý den letecky převezen do OV,kde po pár dnech zemřel.Myslím,že neměl ještě ani 20.Zase mě mrazí,jak o tom píšu.....Byl to můj spolužák.
      Silvinka   | 09.06.2009 13:19:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zase motorka..
      Jinak Petrovi rodiče mají RD přímo u hlavní cesty,kde je rovný úsek silnice a tam to vždycyky ti motorkáři tak rozjedou,je to rachot....Někdy jedou i po zadních,no děsně riskujou.
      Silvinka   | 09.06.2009 13:20:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zase motorka..
      Radši jsem to ani nečetla, nějak mi na to chybí žaludek, ale jezdila jsem na motorkách dlouho, vlastně asi šest let i jsem chvíli jednu vlastnila, než jsem měla minihavárku. Ráda bych si zase sedla a jela na výlet. Neodsuzuju motorkáře, co jedou rychle mimo město, pokud u toho neohrozí někoho jinýho. Ve městě bych jim urazila ruce, když nejedou těch 50- za to bych je fakt z té motorky skopla. Pokud dělají kraviny na hlavní cestě, tak bych jim nafackovala- na machrování by si měli zaplatit okruh a né silnici, kde se pohybují i jiní. Na dálnici- no, to je ošemetný, protože ani jedna naše dálnice není stavěná na velký rychlosti, tím míň D1. Taky jsem zažila několik vážných havárek mých přátel i pár úmrtí. Ale ne vždy si za to kluci mohli sami, bohužel. Českej národ jako takovej se dělí na několik skupin a ve většině případů se nedokážou navzájem na silnici tolerovat. Z toho všeho pak vznikají ty pomluvy- motorkáři jsou prasata, nebo tuningáři jsou prasata, kamioňáci... Znáte to samy. Nejde házet všechny do jednoho pytle, všude se najdou kreténi. 
      iridales   | 09.06.2009 13:44:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zase motorka..
        Souhlasím s tebou,neházet do jednoho pytle 
        Silvinka   | 09.06.2009 13:52:38
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zase motorka..
        Asi to tak nevyznelo, ale myslela jsem to tak...ja jsem zrovna clovek, ktery jakekoliv hazeni do jednoho pytle odsuzuje, vsichni motorkari samozrejme jako prasata nejezdi..pokud neohrozuje ostatni, dejme tomu, at si kazdy dela, co chce - i kdyz podle me je tedy kazda smrt zbytecna, i kdyz si za ni dotycny muze sam, o to vic, kdyz to jeho chybou neni..ale to uz odbiham, o tom bychom tu mohly debatovat hodiny..Muj Jirka miluje rychla a silna auta, dve mame doma, jedno jeste upravene na srazy..je vyborny ridic, ma rozum..ale i tak vim, ze ho to obcas chytne a je schopny letet jako blazen a delat kraviny - vzdycky ale jen tak, aby neohrozoval nikoho dalsiho. Toleruju mu to, auta jsou odjakziva jeho konicek a vyzna se..to ale nic nemeni na tom, ze se o nej bojim a kdyz nekam jede sam, chci o nem mit prehled. Jen proste..na ty motorce staci sebemensi kaminek k tomu, aby vas to rozhodilo a nestesti je na svete..priznejme si, ze u nas neni vetsina takovych, co umi jezdit opravdu temer profesionalne a jezdi bezpecne. Bohuzel hodne mladych zemre zbytecne - maji silnejsi stroj, nez zvladnou, jednou za hranici svych moznosti, predvadeji se a riskuji. Spousta motorkaru je pak opravdu typicky darce organu - mlady, zdravy clovek..  
        fireangel   | 09.06.2009 14:02:56
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zase motorka..
          Terko,já jsem tě pochopila,jak jsi to myslela 
          Silvinka   | 09.06.2009 14:18:18
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zase motorka..
          Pochopila jsem to. Je to vždycky smutný, ale bohužel:o( I v autě se člověk může zabít, ikdyž je tam menší pravděpodobnost. Kluka je mi líto, ale pokud letěl jak blázen a nezvládl motorku, na kterou neměl, tak na to neměl lézt. Souhlasím s návrhem zákona, aby byly kategorie motorek rozdělené ještě víc a líp podle věku, protože když si litrovou motorku koupí 21letej kluk, tak prostě rozum nemá- samo, ne každej. Souhlasím, aby ty nejsilnější stroje byly od 25ti let.
          iridales   | 09.06.2009 20:04:04
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zase motorka..
      Taky je mi z té zprávy ouvej..
      Brácha a švagruše jezdí spolu na motorce,jak je pěkně,tak trnu hrůzou,aby se večer vrátili domů v pořádku..
      Jakmile mi od nich zazvoní telefon,už mám nervy co se stalo...
      Taky si myslím že v autě je kapánek bezpečněji!!!     
      rhfenda   | 09.06.2009 15:04:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zase motorka..
      JE to strašný co se stalo  . Osobně nemám motorkáře rádá, i když se snaží jezdit slušně, někde se předvede a je malér hned. Když jedu v autě a jsou za mnou, radši je pouštím, ať si jedou. Jednou mi jeden málem najel do kufru, když jsem musela prudce zabrzdit, a jak mi nadával  .Podle mně to jsou dobrovolní dárci orgánů.Bohužel jsem zatím na žádného slušného naneviděla.
      Ady.S   | 09.06.2009 16:52:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zase motorka..
        Teď jsem kokala na zrávy na nově a tam o tom říkaly, že uvažoval, jestli si tu motorku koupit a byl na testovací jízdě. A jak to bohužel dopadlo.... 
        Ady.S   | 09.06.2009 17:24:15
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zase motorka..
      Motorkář=dobrovolný dárce orgánů.Já je namám ráda jak machrujou,oni si ani neuvědomuji ,že ohrožují nejen sebe,ale i ostatní účastníky provozu.Na silnici se chovají jak prasata,a a machři,myslí si jak se nepředvádíd,já s nima mám jen špatné zkušenosti.A musím dodat že bych na to v životě nesedla.      Vím ,jsou i tací ,co se chovaj slušně a nedělaj machry,ale těch je fakt maličko
      ičinka   | 09.06.2009 22:10:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zase motorka..
        Musím Ti oponovat- maličko slušných není, jen ty slušný každej přehlíží a o tom to je. 90% mých kamarádů jezdí slušně, max trochu rychlej, ale ne prasácky a už vůbec ne namachrovaně. Promiň, ale to je to samý, když bych řekla, že většinou každá ženská řídí blbě, ale že jich je maličko, který řídí dobře. To je prostě ono- každej si všimne motorkáře, kterej udělá prasárnu než toho, co ji neudělá a z toho to všechno vzniká. Nechci se s Tebou hádat, ale bránit motorkáře a motorkářky prostě musím.
        iridales   | 10.06.2009 09:58:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zase motorka..
          já zase budu oponovat Tobě,jezdím devět let ,čtyři roky jsem jezdila denně do práce po D1 a vůbec docela dost řídím,a můžu napsat ,se své zkušenosti,že jsem moc slušných motorkářů teda nepotkala.Co jezdí rychle mě nebrou a nezajímaj, jejich problém,ale že se neumí chovat na sinici mi vadí.Že jezdí rychle je jejich problém ,a le když se řítí vesnicí stovkou ,tak to mi docela dost vadí.Ano jsou slušní ,ale ty já teda moc nepotkávám.Většinou jak píšu je to opačně.
          ičinka   | 10.06.2009 12:02:39
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zase motorka..
            O průjezdech městem apod. víc jak padesát jsem psala výše v prvním příspěvku. Jinak se mi to už komentovat nechce, každej máme jiný zkušenosti. Taky jsem dost řídila a vůbec jezdila.
            iridales   | 10.06.2009 15:23:51
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zase motorka..
              VÍŠ JÁ TO NEMYSLELA ZLE,PROSTĚ TO JE MŮJ NÁZOR A BOHUŽEL ZKUŠENOST.AT SI JEZDÍ JEJICH RYCHLE,JE TO JEJICH VĚC JÁ JE NEODSUZUJI ,TAKÉ MÁM DOST KAMARÁDŮ CO JEZDÍ,A ZNÁM TU JEJICH ZÁBAVU.rOZHODNĚ JE NEODSUZUJI,ALE VADÍ TO CHOVÁNÍ NA SILNICI.jE TO JEJICH KONÍČEK, CHÁPU JE,ALE NA SILNICI SE MUSÍ CHOVAT ZODPOVĚDNĚ.jÁ VÁŽNĚ TY SLUŠNÉ NEPOTKÁVÁM,KDYŽ JEDU ,TAK SE PŘIŘÍTÍANOI NEVIM OD KOUD,TAK PŘEJÍŽDÍ Z PRUHU DO PRUHU A JE JIM JEDNO Z JAKÉ STARNY A JAK DALEKO JE ZA NIMA AUTO.vĚŘÍM ŽE JSOU TI SLUŠNÍ ,TO ANO ,ALE JÁ JICH MOC NEPOTKALA.s TĚMA KAMIONAMA JAK PÍŠEŠ,TO JE KAPITOLA SAMA O SOBĚ ,UPOZORNUJU ŽE JEN NEKTEŘÍ,ALE TO SAMÉ SE DÁ ŘÍST O SPOUSTĚ ŘIDIČŮ.
              ičinka   | 11.06.2009 11:45:43
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zase motorka..
      Dárci orgánů jsou potřební...
      Sunny   | 11.06.2009 00:11:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zase motorka..
      já jsem jezdila na motorce...ještě loni v létě...pak jsem ji prodala, odjela do Irska a teď mám Honzíka...i přítel jezdí na motorce, jedna nám stojí v garáži...ovšem po tom, co jsem v roce 2006 měla nehodu a jen zázrakem jsem vyvázla bez následků, musím říct, že se mi hodně změnily životní priority, a přestože motorka je moje životní vášeň, tak vím, že teď už nerozhoduju jenom za sebe a představa, že bychom se jednou já nebo přítel nebo nedejbože oba nevrátili domů, je děsná... 
      sasina   | 11.06.2009 13:19:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zase motorka..
        A o tom to je.
        iridales   | 11.06.2009 13:25:36
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zase motorka..
        zabít se člověk může na druhou stranu i v autě. Nemusí to být ani jeho chyba, stačí nějaký jiný debil. Ale je pravda že na motorce je přece jen ta statistika vyšší. Taky jsme s manželem oba jezdili. Teď s dětmi už ale nejezdíme. Podle mě je hlavní problém v tom že ta motorka fakt k té rychlé jízdě svádí. Ale když jezdíte bezpečně a spořádaně, neřekla bych že je to o moc nebezpečnější než auto. Taky se kdysi ty řidičáky dávali na požádání málem. Kamarád, který dělá instruktora se vždycky děsí jak mu ty starší ročníky vyprávějí jak jednoduše ten řidičák dostali..
        marieggg   | 16.06.2020 13:29:54
        Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 110)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×