Inzerce
Inzerce
Inzerce

Líbí se vám vaše bydlení? - diskuze

  • Líbí se vám vaše bydlení?
    Já se hrozně těšila jak až se přestěhujeme konečně to tu budu mít pěkné hezké a podle sebe. Nějáký hnusný nábytek tu z nepochopitelného důvodu musel zůstat, martin je líný pro něoc nového dojet do prahy a pořád škudlí a škudlí. A já sama nemám dost peněz ani možnost to odvést.
    Takže tady v podstatě přád bydlíme jak to tu vypadalo když jsme se nastěhovali. Máme jen nový jídelní stůl ale u něj nemáme židle   
    Martina nemůžu přemluvit k tomu abychom koupily apsoň ty židle. Prý na to nemáme  já bych ho zabila co s těma penězma dělá.
    Ušetříme měsíčně 10 tisíc na tom že neplatíme nájem a nic extra si nekupujeme a on pořád jak nemáme já jsem z toho tak smutná,
    Kuchyň mám poskládanou z k sobě přistrčených starých skříněk a psacího stolu, místo světla mi tam vysí ze stropu lampička 
    Tady je to tak ošklivé. Chtěla bych vymalovat jednu stěnu, koupit kobereček před sedačku a obraz. takové malé doplňky maličkosti co to úůtulněj, ale néé to jsou vyhozené peníze.
    Je to tu takové holé a provizorní 
    A co vy? Máte to doma tak jak by jste si předstvaovali (pochopitelně úměrn ěk finančním možnostem) nebo ne?
    medox   | 04.11.2011 10:15:37 | Reakcí: 77, poslední: 27.03.2020 15:46:57
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Nemáme nic jen provizorně, jen jedna místnost mi slouží jako prádelna, postupem času tam bude dětský pokoj, až tam bude koho dát. Zařídili jsme všechny místnosti, ale ne hned samozřejmě. I venku máme vše zařízené, pergolu, okrasnou zahrádku před vchodem, dlažbu. Jen mě teda štve, chtěli jsme dělat novou fasádu. Vybrali jsme barvy, i je vyzkoušeli kolem jednoho okna, jenže pak nebyl čas nebo nebylo počasí a máme načmárané jen to jedno okno. Vypadá to strašně, naštěstí to není ze silnice moc vidět, máme hustý plot a ještě kolem živý plot.
      Líbí se mi, jak bydlíme, ale pořád je co zdokonalovat. Kolem baráku je práce pořád.
      angieblack   | 04.11.2011 10:30:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        No o zahradě snad ani nepřemýšlím. To mám taky plány, ale nejdřív s emusí koupit sekačka. Taková docela podstatná věc co tu není  taky si předstauju jak si udělám ehezké posezení a líbil by se mi takový ten cihlový nebo jaký gril, víš co myslím.
        A tady mám taky vymyšleno jak to bude vypadat, jen k tomu uvrtat martina.
        Asi nesmím chtít vše hned.
        medox   | 04.11.2011 10:39:43
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          Vím, co myslíš, Vašek ho stavěl sám. Já nevím, já už si o Martinovi myslím věci. Polova to vystihla.
          angieblack   | 04.11.2011 17:31:03
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            já viděla v nějákém ptákovi loskutákovi jak se staví a pamatuju že mi to tehdy nepřišlo zase tak složité. Tchán vyrábí grily jako takové tak by třeba trochu pomohl s tím technickým a martin by mezi tím hlídal dítě  jen výsledek je v mém podání asi dost nejistý.
            medox   | 04.11.2011 19:28:04
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              Spousta věci nevypadá složitě, ale žádná sranda to není, to si nemysli. To by Martinovi nebylo blbý, kdybys to stavěla sama?
              My máme celej gril zděnej, i s udírnou.
              angieblack   | 04.11.2011 22:36:38
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                Nebylo. Včera jsem se s ním jen radila ohledně toho kde koupit šmirgl na ty prahy a blbé mu to nebylo ani trochu. Prý když mi ty prahy vaděj at si je předělám on proti tomu že jsou se zažranou špínou noc nemá.
                medox   | 05.11.2011 09:45:18
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                Nebylo. Včera jsem se s ním jen radila ohledně toho kde koupit šmirgl na ty prahy a blbé mu to nebylo ani trochu. Prý když mi ty prahy vaděj at si je předělám on proti tomu že jsou se zažranou špínou noc nemá.
                medox   | 05.11.2011 09:45:21
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      celkově se mi to líbí, ale chci ještě dodělat nějaké detaily, aby to bylo úplně dokonalé  
      corelia   | 04.11.2011 10:32:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      my to máme doma hezké, dělali jsme všechno nové, v masivu a potrpíme si na to, domov má být hezký   kdy si ho chceš zařizovat když ne teď? až budete staří?
      jediné co ještě chybí dodělat jsou dětské pokoje, na ty se chystáme příští rok a taky se těším, až budem zařizovat..
      takže toho svojeho líného chlapa nakopni, ať se pohne, žijete v tom oba a máte dítě, má mít kolem sebe hezké a účelné věci a spokojenou maminku  
      kdybych byla na tvém místě, použila bych asi nátlak, za mateřskou bych nakoupila židle a skříně a nechala si je poslat PPLkem, a jídlo ať obstará chlap, když je tak chytrý    
      nejde všechno změnit najednou, ale chce to aspoň začít   hodně taky dělají maličkosti, třeba já nevím, jestli umíš šít, tak si našij pro radost polštářky, ubrus do kuchyně.. to skoro nic nestojí  
      v manželství je vždycky jeden lenoch, kterému je všechno ještě dobré a jeden pokrokový, který vylepšuje   aspoň se nebudete hádat a bude po tvém, když to tvojeho chlapa nezajímá  
      jezurka   | 04.11.2011 10:44:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        jj to je taky fakt. Co mě štve že obývák je až na ty židle a kobereček celkem hotový a pořád tomu něco chybí. A já nevím co. Pořád tady koukám a říkám si že to není ono. A musím vymyslet co je to co tomu chybí. bude to jěn nějáká bůstka co to tu doladí k dokonalosti. A schánim koberec n akterém bude převažovat žlutá barva a takové snad ani neexistují 
        medox   | 04.11.2011 10:56:22
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        jo jo masiv, ten taky budeme mit. Ted mame nabytek z Ikee, ono to detma dost trpi, tak by nam to nebylo lito. Ale pomalu obmenujeme
        zajic   | 04.11.2011 12:15:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          všechno nemáme z masivu, jen obývák, kuchyň a ložnici   máme známého stolaře, který nám dělá hodně věcí na míru za dobré ceny, jinak bysme taky šli do překližky, mnohdy to ani nepoznáš   ale je fakt, že dřevo vydří napořád - přebrousíš, nalakuješ a je jak nové, to s dýhou nebo folií udělat nejde, takže vlastně ušetříš  
          smrkové věci kupujem v Idei, je to skandinávský nábytek a mívají dobré akce
          http://www.idea-nabytek.cz/
          ale jak říkáš, s dětma moc drahé věci kupovat nejde, pak je musíš hlídat.. třeba sedačku máme polskou asi za 20tis., nikdo to nepozná a jsme v klidu, když ji polijou nebo podrobí, časem si koupíme kvalitní, českou.. až nám ty opice vyrostou  
          jezurka   | 04.11.2011 12:32:18
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Ja jsem teda tez velmi spokojena. Zaridili jsme si to pekne a podle nasich moznosti. Setrili jsme pres rok na prestavbu a vybaveni. Kazdemu, kdo prijde se u nas libi a pod pergolou je na terase blazene. Baracek by mohl byt vetsi. Jeste jeden pokoj a koupelna by se hodili, ale mame tu dva pokoje, kuchyn-obyvak, koupelnu, nahore malou pudu. Takze taky dobre.

      Skoda, ze to MArtin vidi jinak, protoze i za par penez se napr. v Ikei daji koupit bajo veci. Snad se casem zmeni. Drzim palce.
      mihra   | 04.11.2011 10:54:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      já jsem taky spokojená,sice nám zbývý pár maličkostí,ale to už je detail,to velký sme už udělaly a ted to mám tak jak se mi líbí 
      Gigi   | 04.11.2011 11:00:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      my máme provizorně uplně všechno, starej rozvrzanej gauč, obývací stěna z výprodeje, která se kymácí, když kolem ní rychlejc projdeš, manželská postel, která vlastně není ani postel, ale rozkládací gauč, kterej mi mamka koupila k 16tinám, velká ložní skříň, taková, že ji ještě jednou rozložíme a už ji nesložíme...   My jednoho dne plánujeme zase přesun do jiného bytu nebo malého baráčku, takže budem kupovat stejně všechno úplně nové, ale jak ten byt vypadá teď, za to se fakt stydím. Ještě ke všemu jsou tu stará hnusná otrhaná linolea, nedořešená elektřina v kuchyni, hnusný umakartový jádro. No prostě být to moje, už to dávno vypadá jinak. Linku sice máme, ale je na ní místa k práci asi 40x40cm vedle sporáku, jinak tam není kde např. uválet těsto na štrůdl a stůl nemám :) Proto si sem nerada zvu návštěvy, posledně jak tu byla chezzie s rodinkou, tak jsem ještě dva dny byla rozhozená a říkala jsem si "panebože, doufám, že mě nepomluví"      
      Gastrica   | 04.11.2011 11:23:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        no já si sem právě taky nerada zvu. taky bych i někoho z bolu ráda u nás viděla, ale hrozně se stydím jak to tu vypadá.
        medox   | 04.11.2011 11:27:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          tak my se můžem navzájem navštívit, když to máme takhle blbé      
          Gastrica   | 04.11.2011 11:28:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            to jo no, bych mě to ještě potěšilo že nejsem sama v takovém bydlení.
            Já vždycky k někomu příjdu a tam to mají tak krásné a já jen říkám jak je to krásné a pak na mě padne depka že já to mám hnusné. Ale ted si tak půl roku asi budu dávat něco z rodičáku stranou a něco si nakoupím  a trochu to tu předělám.
            medox   | 04.11.2011 11:33:25
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          Baru mě by bylo jedno jak to u vás vypadá. Já bych přijela za tebou a né se koukat jaký to tam máš. Mě jediný co vadí tak taková ta masná špína. Když jsem byla s bývalím, tak jsme měli taky všechen nábytek starý buď od našich nebo od jeho rodičů a na nový nebylo (kromě kuchyňské linky), byla jsem ráda alespoň za to.
          zanlena   | 04.11.2011 13:47:52
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            by se to líbila naše kuchyn ta je nebo teda spíš byla mastnou špínou nasáklá. Já to taky nesnášim. Ale tady to z něčeho nejde dostat tak se těším až se ta kuchyn vybourá :) i kvůli té špíně
            jinak mastnou tu nemáme snad nikde doufám 
            Ještě teda tapety v koupelně jsou taky dobré.
            medox   | 04.11.2011 14:58:37
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        Jarus, ja nevim co te tak rozhodilo... uklizeno mas, a to ze nejses ve svym, ale v najmu, tak je jasny, ze do toho nebudes rvat svoje penize... taky jsme bydleli v podnajmu (zarizenej od majitele) takze vime jaky to je... takze nas to teda nerozhodilo. Vzdyt v ramci moznosti to tam mate utulny..

        chezzie   | 04.11.2011 12:03:39
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          ale tak rozhodilo mě to, že jste byli první návštěva "z venku", chápeš. Rodina a kamarádi jako odtud, ti to berou a chápou, ale třeba tchán ten si nikdy nezapomene rejpnout, jaký jsme to v Ústí měli lepší  
          Gastrica   | 04.11.2011 12:10:22
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            tak tchanovi je po tom prd jak bydlite... tak at vam financne pomuze, abyste si mohli co nejdriv koupit neco sveho a zaridit si to tak aby se MU to libilo...
            ver mi ze u vas to bylo naprosto v pohode, byla jsem u kamaradky a to co ona tam mela za bordel, to jsem valila oci, bala jsem se i malyho pustit na zem (vsude chlupy ze psa, drobecky, takova ta zasla spina, o linku bych se mohla jeste umazat... hadry nahazeny na jedny kupe, pry pripraveny k zehleni, no nevim, to co mela na sobe moc vyzehlene nevypadalo, tak to asi tahala rovnou z tou kupy). takze oproti ni, to mate milionkrat lepsi...
            chezzie   | 04.11.2011 12:15:20
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              tak to dík :)) Až budou děti větší a my budeme mít ten barák, tak vás pozvem na křest     A když už jste byli i tady, tak samozřejmě, až budete mít cestu kolem, jste vítaní, už víte, do čeho jdete   Jarina zpracuju, aby nezdrhal  
              Gastrica   | 04.11.2011 12:27:23
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            hlavní je, že máš doma čisto a útulno, věci nemusí být nové   vykašli se na tchána, ať vám byt zařídí, když je tak chytrý  
            nedávno jsme byli u známých podnikatelů, co nemají na byt a děti moc času a to bys viděla, jak škaredý dokáže být dům zařízený překrásnýma drahýma starožitnýma věcma   bylo vidět, že tam nejen moc neuklízí, ale ani nežijou   takže o penězích to až tak moc není  
            jezurka   | 04.11.2011 12:36:33
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              tchánovi ani tak nejde o to vybavení, ale o ten byt. V Ústí jsme bydleli v novostavbě, takže krásná koupelna, záchod "ve vzduchu" a splachování ve zdi, nová linka podle vlastního výběru, plastová okna, balkon a dokonce placaté topení   Jenže do města to bylo 3 km, na nádrtaží 4km a ještě do kopce, takže s kočárem nevim.. no ale to by bylo na dlouhé povídání, odstěhovali jsme se samozřejmě i skrz práci, což on doteď nechápe (a přitom mi děkoval ještě asi měsíc, že jsem Jardu dostala ze střech). Ale s tím domovem máš pravdu    
              Gastrica   | 04.11.2011 12:44:14
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      jelikož sme si koupili už baráček, tak sme se podřídili místu a máme to tu útulné, vše je ve dřeve, takže útulnost sama, krom koupelny, ta je hnusná, enní tam umyvadlo(ale tu sme chtěli dělat novou v rámci přistvění, které se díky koupi pozemku nekoná, takže to vydržíme). jinak se mi tu líbí a bude se mi těžko odcházet, hodně sme se tu nadřeli, ale to je život. rozhodně bych tak jak ty bydlet nechtěla, a není to o penězí, jak říká Marti, dá se zútulnit i za "pár kaček". douám,že to pochopí a budeš si to tam moc udělat k obrazu svému
      ivulisek   | 04.11.2011 11:58:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        No já teď koukala na netu po židlích když mám čas a taky po dveřích. Jsou tu takové dveře co tchán vyráběl sám a jsou jakoby s vežranou špínou co ničím nejde dát dolu. Hnus. A jen za 4 židle a 5 dveří dám něco kolem 18 ti tisíc. Což netušim jak na to z mateřské ušetřim a to jsou to takové blbosti  pak ještě linka a postele....
        ach jo já mám teda skrblíka doma bych se picla.
        medox   | 04.11.2011 12:04:14
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          a na co si to šetří, jsou to snad VAŠE peníze, ne??? já toto fakt nechápu, tak mu nevař, že musíte šetřit
          ivulisek   | 04.11.2011 12:17:21
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            No já nevím jakto ale mi ty peníze nemáme. Možná jen kecá. Ale dřív jsme vyšli v pohodě a to jsme platili nájem. teď jen elektriku a tak. A na konci měsíce skoro nemáme n ajídlo. Platí se na víc benzín, ale prostě lidi mají klidně i dvě auta. taky normální plat a žijí normálně. Já si příjdu jak když jsem kdysi bydlela s tím hrozným klukem co nepracoval a vše jsem táhla já. A i tehdy jsem nebyla tak ve stresu z peněz. Nám někam mizejí a nebo si je fakt syslí.
            když řeknu musíme koupit židle, řekne že to není potřeba a převrátí si koš na prádlo a sedne si na něj a ještě se tváří jako vítěz. Nové dveře nejsou potřeba protože tady dveře přece jsou. Záclony nepotřebujeme kdo by nám sem koukal. V kuchyni zvloádnu uvařit tak proč chci novou. atd atd...
            Sekačka na trávu být nemusí protože se tráva prostě tady neseká.
            No prostě oni bydleli v bytě který vypadal 20 let tak jak se tam nastěhovali. na každé stěně jiná tapeta, vše hnusné staré původní. A nepříjd emu to že je potřeba žít hezky.
            medox   | 04.11.2011 12:22:02
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              Baru, dobře, ale nejezdíte tím autem tolik, abyste za benál daly 10 tis měsíčně co dřív za nájem, nebo ano???já teda nevím, ale to od něj hnus, to je jako by měl v práci 100 let starej počítač atd.
              ivulisek   | 04.11.2011 12:52:41
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              Nechcu být nějaký hnusný prorok, ale chvilkama jak tak čtu, co ten tvůj Martin provádí  . Asi tě dostal kam chtěl, tak aby jemu se žilo dobře, ty si nemohla moc vyskakovat... Snad rozumíš...
              polova   | 04.11.2011 12:55:50
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                Já myslím že ne. Jemu je to spíš fuk. Apoň myslím a nebo jsem blbá a nevidim to  Mě příjde že s těma penězma neumíme ani jedne hospodařit a já taky nejsem úplně do práce hyn. Jako vymalovat si jendu stěnu jak tu někdo psal zas emoc problém není i když s toníkem nevim a pak ho nemám kam dát a kdyby ho hlídla martin kvůli malování nepohlídá a je to začarovaná kruh co vypadá jako výmluvy.
                Já si mylsím že on není zlí. i když jeho segra mi nedávno říkala že jsem konečně objevila jeho podstatu, že mmi to říkala ale já nevěřila. Tak nevím co si pod tím představit.
                medox   | 04.11.2011 14:56:23
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                  Já bych ani tak nemyslela, že je zlý, ale prostě... Má to o něco jednodušší a pohodlnější. Takto jsi prakticky ty u nich... Jako ne že by tě nějak terorizoval nebo něco. Zrovna teď nevím jaké slova zvolit, abych to vystihla přesněji, ale fakt nic zlého v tom nehledej.
                  polova   | 04.11.2011 15:00:30
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                    to já nehledám. Já mám taky na jazyku myšlenku jak on to asi myslí a nedokážu se vymáčknout. On hlavn ěmoc nechápe že jsem tu celý den s babičkou tchánem a trochu mě to taky leze na mozek. A spíš si teda stěžuju tady než doma at není dusno.
                    A jedno stěžování a je hádka a on to nechápe, ale to je fuk 

                    medox   | 04.11.2011 15:05:24
                    Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          dalo by se pořídit i levněji, židle i se stolem koupíš za pár tisíc a dveře by třeba šlo přebrousit a přelakovat, jestli jsou ze dřeva?  
          http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S29843788/
          http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S99885464/
          http://bazar.stargate.cz/e-shop/index.php?_a=viewProd&productId=1527
          jezurka   | 04.11.2011 12:45:15
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            Stůl je jediné co tu máme nové. Co jsem koukala na židle (chci žluté) tak jsem našla jednu za 600 a stačejí tři. Tak to je pohoda, jen já sama vlakem a busem s kočárem prostě židle neodvezu.
            Na dveře jsem koukala zběžně, ty příjdou martinovi jako největší blbost je kupovat. Takže t ymi nedoveze ani náhodou. Ale po těch budu ještě pátrat. Tady ty jsou ze zbytých plechů polepené tapetou nebo takovim divnym něčim co nevim co je a vypadá to jako dřevo. Nová část co tu je je i s novíma dveřma, ošklivýma, ale novýma čistíma.
            medox   | 04.11.2011 14:51:34
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          Stůl i se židlema máme za 2.5 tis http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50211104/?query=jokkmokk

          Určitě nevydrží sto let, ale zatím bohatě stačí. Máme ho už tři roky a pořád drží. Akorát jsou na něm vidět stopy dětí :))

          A dveře jsme kupovali za 1290,- jedny. Takže se rozhodně dá vejít do 10. tisíc. Ale musí se hledat.
          nadule1   | 04.11.2011 12:51:13
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              stůl je hezký  
            jezurka   | 04.11.2011 12:54:48
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              A my ho dokonce asi tehdy kupovali v nějaké akci, že to bylo za 1.9 ale to už si nejsem jistá. Každopádně jsem příjemně překvapená, že je pořád plně funkční. Mně by bylo líto koupit něco drahýho, když je stejně předpoklad, že to děti poničí. (stůl např. máme okousanej a počmáranej... :-))
              nadule1   | 04.11.2011 12:57:27
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                tak to jim na ten stůl musíš dát aspoň občas nějaké jídlo a papír na malování!    
                jezurka   | 04.11.2011 13:14:42
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                My máme tenhle, ale taky v nějáké akci stál 1790kč
                http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S59892937/
                medox   | 04.11.2011 14:53:36
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                  Já jsem taky nebyla zařízená hned, ze začátku jsem měla v kuchyni plastový stůl ze zahrady a dvě plastové židle. Jinak teda nechápu, že jste koupili nový stůl, ale bez židlí    To je jako by si koupila dveře bez kliky 
                  soni   | 04.11.2011 15:51:47
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                    My nekoupily židle proto že jednu máme. Takovu žlutou pěknou taky z ikea. A když jsme kupovali ten stůl tak žluté tyhle židl eneměli a já je chtěla. jsem si říkala že asi došli a koupím je jindy. Pak jsem zjistila že už je žluté nevyrábějí 
                    medox   | 04.11.2011 16:07:03
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                      No právě a někde jsem tu i četla, že chceš 3 židle. Radši 4, protože už nikdy v životě neseženeš tu poslední a jednou budete třeba čtyři a na štědrý den jeden z vás bude sedět na otočeném koši    (to byl vtip)
                      soni   | 04.11.2011 19:16:29
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                        Asi jo, my máme doma jednu ale je jiná. Ale je fakt že pak se mi stane to samé že je přestanou vyrábět a budu celý život kupovat jen žluté židle.
                        medox   | 04.11.2011 19:30:57
                        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      libi se mi jak bydlime, sice porad chybi obrazky (nejak se nedokazeme shodnout co na ty zdi povesit - chlap mi keca do vseho     ). Stale nemame zarizeny detsky pokoj, mame tu pocitac, malej tu ma hracky, nabytek starej od nas z prace za par kacek (spis jako ulozny prostory a jednou pujde do sklepa).
      Jako kdyz jdu nekam do nabytku (asko, jena atd), a prohlizim si treba sedacky nebo neco jineho, tak si rikam, ty jo tohle je taky hezky, tohle by u nas taky vypadalo super... mozna bych dneska s odstupem casu vybrala nekde jinou barvu nebo tak, ale neni to nic drastickyho, takze jsem spokojena
      chezzie   | 04.11.2011 12:08:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      no jo, v ramci moznosti. Kdyz jsme se nastehovali, tak to byl fakt hnus. Ted uz mame shozene hnusne stodoly, na zahradce zahonky, novou koupelnu, polozene podlahy, bozi topeni, novou kuchyn, vykoumali jsme postele, Pepa obcas stluce nejaky pekny stolik a tak postupne na tom delame. Zrovna vcera jsme vecer jen tak z prdele presoupali nabytek, a ejhle, zmena k lepsimu
      zajic   | 04.11.2011 12:14:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      nelibí se mě naše bydleni chtěla jsme vždy rodiny dům no a když pominu tak byt by byl fajn mame hotovej pokojik ale nic vic stůl a židle mame ale nemame koupelku kuchyn tak jak ty složena ze zbytku o koupelce ani nemluvim ušetřit se nedaři a koupelně a kuchyni lozi rybilky nebo jak se to jmenuje litam se savem a furt uklizim
      jinak jestli dostanu olejovky tak bych ti mohla neco namalovat
      dankal   | 04.11.2011 12:22:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      já jsem celkem spokojená, vzhledem k naší finanční situaci si bydlíme víc než dobře  ikdyž zrekonstruované to tu nemáme, v obýváku máme starý nábytek,koupelnu a wc z 80.let,ale neni to nic hroznýho. Chce to ještě doladit, v kuchyni ještě musíme koupit obklady, aspoň lino na wc, protože ta dlažba tam opravdu neni hezká a z třetí místnosti ještě musíme udělat dětský pokojík. Stěny tu mam tay dost holé, někde chci něco namalovat,jinde zas koupit nějakou samolepku nebo tapetu,ale ještě nemam jasnou představu
      akilah   | 04.11.2011 12:37:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Pár drobností schází dodělat, ale jinak jsem spokojená a nadšená. V našem novém bytě se mi moc líbí.
      nadule1   | 04.11.2011 12:46:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      No u nás se to zastavilo.Tak nějak jsme to postupně budovali.Martin to měl jako koníček a zašivarnu,že pracuje.Máme Pěkný obyvák,předsín a pokojík.Pokojík máme už asi 3 verzi.
      Kuchyn tu si dělám každý rok sama a každý rok jinak.Není to žádný zázrak,ale má to svoji duši.
      Mám tu dle mých měřitek čisto.

      Bohužel dneska je to strašná moda-furt dokola řešit to bydlení a trumfovat se kdo to jak doma má.

      Každé i sebelepší bydlení se okouká a stejně většina lidí nejsou spokojení a pořád to předělavají.Akorád se zadlužují.
      Honafa   | 04.11.2011 12:53:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      ja jsem na tom podobne jako ty, nastehovali jsme se do provizorniho bydleni a uz jsme tu temer 2 roky a nic moc se nezmenilo, ted teda konecne prijdou delat podlahy, tak to snad bude vypadat lip. ale u nas je problem, ze manzel je truhlar a chce si vsechno delat sam, tzn dvere skrine policky atd, jenomze furt nekde lita po svete a doma je malo, takze to jde hrozne pomalu a ja s trema malyma detma nemam cas vybrat ani ty obrazky 
      takze u nas se porad nekde neco vali po zidlich, protoze to nemam kam dat, spoustu veci mam jeste porad v pytlich, nejsou kam vybalit, misto dveri mame takove ty hnusne levne plastove zasupovacky, vetsina uz je aj rozbitych...
      no dala jsem mu na to petiletku, uz ma dva roky pryc, tak snad to do te doby zvladne.
      ale deti maji pokojik hezky a obrovsky takze jsme bud tam nebo venku ,kde jsem se taky snazili to mit hezke a hlavne bezpecne a zabavne, takze si zase az tolik nestezuju
      jecidlo   | 04.11.2011 12:53:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        Taky máme ještě věco v pytlích a je zajímavé že nám ani nescházejí. Já si zase dala záležet na obýváku že je příjemný jakž takž a bezpečný a ve zbytku bytu mám zavřené oči 
        medox   | 04.11.2011 14:45:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      my si koupili nově zrekonstruovaný byt. to jsem moc ráda, protože mě to vymýšlení a zařizování nebaví. no možná by mě bavilo, kdyby mě v tom někdo podporoval a pošťuchoval. takže byt máme hezký, ikdyž ledacos mohlo být jinak..třeba linka, ale i obývák..ale zas mi to nevadí tak, aby se to muselo kupovat nový, zatím to slouží, později se uvidí.
      chtěla bych do oken záclony. už rok. doposud jsem pro to nehla prstem. ani jsem nevymyslela, jestli je chcu do všech pokojů..není to o financích, ale o osobní neschopnosti se vybičovat a něco dělat. a taky třeba nutit chlapa, aby něco dělal, protože garnýže si prostě sama nenamontuju..zkrátka, mě se tak nechce..jsme líná jak veš a co mě netlačí, tak neřeším 
      návštevy se stydím zvát spíš kvůli nepořádku   

      a ještě musím napsat, že mě se právě líbí, když lidi bydlí v takovým tom jakoby provizorním, dýchá z toho na mě pohoda, fantazie a osobitost  
      ale myslím, že by ti teda martin měl dovolit nakoupit, co chceš, zrovna třeba židle si potom odstěhujete sebou jinam nebo zůstanou, až přestavíte..ne?
      zuzka83   | 04.11.2011 12:58:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Bydlíme v nájmu, něco je majitele něco je naše, kupujeme si jen věci se kterýma se budeme pak zase stěhovat. Koupelna je hnusná, ale nebudu tady s tím nic dělat, na co... Moje to není a cpat prachy do něčeho o čem vím, že po našem odchodu se bude bourat... Nejsem magor. Pokojík mají děcka hezký, sedačku máme taky krásnou. Židle jsme donedávna neměli nebo jo, ale každou jinou, sehnali jsme krásné kradené  za 500,- jednu(mám někde v galerce) stejně na nich nesedíme a nejíme. Dvě z pěti jsou v provozu furt, kluci ji mají v kuchyni u okna a druhou máme v obýváku u počítače. takže tak je to u nás...
      polova   | 04.11.2011 13:07:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      vymalovat jednu stěnu není problém..vem barvy a šup na to...
      lojzinek   | 04.11.2011 13:10:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Náš byt se mi moc líbí,ikdyž momentálně vypadá jako skladiště křížený se smetištěm-nedodělaná byla jen kuchyň-chtělo to novou linku-na tu se už nedostalo,a jak dopadne domeček to teprv uvidíme 
      Andělka   | 04.11.2011 13:29:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Před 6-ti lety to tu prošlo rekonstrukcí od podlah až po půdu. Mám to dodělané z poloviny a líbí se mi tu. A ani mi nevadí, že třeba nemám botník. Aspoň mám pořád o čem přemýšlet a realizuji to postupně. Kuchyň, obyvák, koupelnu se záchodem mám podle představ. Ložnice a dětský pokoj na svou proměnu čeká, protože se budou mezi sebou měnit. Další proměna bude na chodbě, protože po několika letech zmizí kočárky a já už se těším jak to zvelebím. Finančně řešíme větší kousky, ale kobereček nebo záclonu nebo obrázek prostě domů donesu a na nic se neptám.
      soni   | 04.11.2011 13:34:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      To tě chápu-mě by to taky štvalo.My pořád v bytě doděláváme.Obývak máme komplet akorat že máme bílej koberec vypada to velice pěkně ale jsi otrok toho koberce.V kuchyni by jsem doaldila ještě zem tu budem dělat za pár dnů a ložnici jsem vybavila já loni,máme vše z borovice-nám se to líbí a Marťa má nový pokoj s masivu a vybrooušené parkety.Největší bolest je u nás koupelna,nechce se mi do toho investovat velké peníze když máme SB,ale aspon nějak lacino a nově chystám napřesrok.....
      Jasma   | 04.11.2011 13:43:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Jako úplně spokojená nejsem, ale všechno se časem ohledí. Ale my to máme spíš z důvodu, že tak nějak pořád tvrdíme, že je to provizorní, ale vypadá to, že je to provizorní nafurt, peníze jaksi furt nejsou a nejsou :-)
      moninif   | 04.11.2011 13:47:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Mě se líbí jak bydlíme a taky už není co kupovat. Máme veškerý nábytek maximálně 5,5 roku starý. Jen co chybí tak nějaké obrázky nebo něco na zeď, ale to časem taky bude. Mám celkem potíže něco na tu zeď koupit, protože se mi jen tak něco nelíbí.
      zanlena   | 04.11.2011 14:00:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      nelibi..ale cekam az budeme mit vetsi:dtady je moc veci na malem prostoru.. a to ja nerada.. o koupelne nemluvit... bez umyvadla.. a kachlicky stary ble... ale da se tu zit, je tu teplo, uvarim si, a vm ze jednou to budu mit podle sebe:o) a stema penezma- taky je divny obdobi kdyz kazdej mesic pocitame... ale nam to asi kradou permonici:D
      amalie2011   | 04.11.2011 14:14:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Mame i nemame....Byt jsme koupili cca pred rokem a zrekonstruovali k obrazu svemu. Puvodni majitel nam ale zatajil takovou drobnost,ze okna si musi vymenit kazdy sam, takze na to uz nezbyli penize a mame hnusna, stara okna. Tim padem nemame ani garnyze a zaclony,ktere by to tady zutulnili a dotvorili.
      Jinak mame ale vse sladene,hezke, bydleni se mi libi i po roce stale stejne.
      plaz   | 04.11.2011 16:04:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Baruš nelíbí, a má to krapek společný důvod jako u vás. teda o tom že nejsou peníze víme oba, ale spíš čas ze strany Martina. Když bylo jasné že první termín stěhování nestihneme a u babičky být můžeme dle potřeb práce na bytě se zpomalili, teď co tady bydlíme opět dodělávky váznou. Na co že nefunguje satelit, světlo v kuchyni, věci jsou v bednách,.... o obrázkách ani nemluvě. Nejhorší je že spousta věcí je zbytečné dělat neb do měsíce se mají měnit okna a to budu muset vše uklízet.
      Ady.S   | 04.11.2011 17:01:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      To by mne zabilo, já jakékoliv provizorium nesnáším, já jsem na takové věci úchylák   Musím mít všechno sladěné, stylově i barevně. Ale u mne to nikdy nebyla otázka peněz, i za málo peněz jde dělat zázraky.... když jsem peníze neměla, renovovala jsem si starý nábytek. Stačila mi plechovka barvy, koupit nové úchytky, vyměnit nožky za kolečka apod.. I původní dveře ve starém bytě jsem obrousila a natřela. Jsem technik, nedělá mi problém něco upravit, navrtat, ušít. S dítětem u nohy je to náročnější, ale pro mne je to relax, baví mě to. A naštěstí se v tom s partnerem shodneme, taky mu musí všechno ladit. U vás to je kumulace problémů a mám obavu, že pokud si tyhle věci nezařídíš sama a hlavně nezískáš určitou pravomoc v nakládání se společnými financemi, pak se nic moc nezlepší  
      Sphinx   | 04.11.2011 17:37:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        já to právě chci mít taky barevně sladěné a tak. Proto nekoiím židli za 400 stovky a počkám si trochu dýl na tu co chci co se mi sem hodí a líbí. Problém je že už čekám něják dlouho, zase tka luxusní židle nechci 
        S tím broušením jsi dobrá to asi z tebe vytáhnu pár rozumů. Já se dneska rozhodla že tu chci obrousit a natřít prahy. Máme nenalakované a je v nich zašlapaná stoletá špína. A myslím si že obrousit a nalakovat prkno bych zvládnout mohla. Tak něják pro rozjezd. S děckem si to představit fakt neumim. To mi momentálně příjd enereálné. Ale šoupnu ho tatínkovi at jedou do prahy za kamarádem a udělám to. A i vymaluju. Jsem se nakopla 
        medox   | 04.11.2011 19:26:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Mam velmi vyhranenou predstavu jak bych chtela aby me bydleni vypadalo,ale na to samozrejme nejsou penize.
      snazim se aspon stary nabytek nejak predelat,prebarvit aby vypadal lepe a cokoli noveho koupime,uz nechci aby bylo jen prozatimni.Radsi si pockam a koupim si co se mi libi,i kdyz v te levnejsi rovine.Ted uz mame byt zaplneny,ze by se sem nic noveho neveslo,takze se mi to celkem libi.jednou dum bude zas poloprazdnej a zacne to a novo.
      Tady v podnajmu mi vadi,ze nesmime vymalovat a delat diry -takze trochu moc bile steny
      janney   | 04.11.2011 20:47:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      já se nastehovala do bytu po jeho byvale zene, jedine co mame nove je loznic a obyvak
      ani to se mi nelibi protože se muselo šetřit a malba je udelana blbe takze se to loupe.. já furt říkám, že chci do bytu 3+1 kde si udelam vse podle sebe
      Mysulatko   | 04.11.2011 21:18:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      libí  i když ještě je toho hodně před námi dveře,koupelna apod. ale máme barevně vymalováno a to je super:)
      lenča88   | 04.11.2011 22:33:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      U nás je to o tom že na to teď nejsou peníze to dokrášlit. Třeba kuchyň máme absolutně nádhernou a krásnou. Ložnice není vůbec, tam je asi jen postel a skříň:) Obývák je napůl. Obrazy nemáme protože zatím nevíme co by se nám tam líbilo. Ale věřím že za 2 roky to bude vypadat trochu jinak. Myslím že i doplňky potřebují nějaký nápad, nějak to oživit, ne koupit první co mě padne do oka v obchodě. S tvým Martinem bych nedokázala ani asi mluvit natož žít. Nesnáším lenochy v tomto ohledu. Nesouhlasím s názorem že se každý předhání jaký má bydlení. Já to dělám pro sebe, každému může být šumák jaké to doma mám. Ale chci přijít domů a mít tam útulno, je jedno jestli toho docílím za 1000Kč nebo za milion.
      luciasek84   | 05.11.2011 20:28:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      My bydlíme 5 let v novém domku, po rekonstrukci jsme to museli vybavit novým nábytkem - žádný jsme neměli. Nebo spíš měli, ale zůstal v bytě ve městě. Nemáme ale bohužel stále dodělky - strop v ložnici, prahy, obložka u dveří do koupelny, obložení v kuchyni, vymalovanou chodbu, podhled v předsíni....  - kačky tehdy došly a dělá se, na co zrovna jsou. Takže letošní rok byl ve znamení dodělat obývák, obložení a strop, nově vymalovat - chybí tam ale dva kusy nábytku, který mezitím samozřejmě už nevyrábějí - grrrrrrrr. POkud jde ale o celek, jsem spokojená, vybavili jsme to podle představ a snažím se šperkovat, co to dá.   Na ty nedodělky taky jistě dojde  
      Musím tedy odpovědět - ANO, mě se naše bydlení moooooooc líbí a jsem spokojená  
      mamina19   | 07.11.2011 18:08:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Asi jsem masochista, ale docela to jde  
      Sunny   | 08.11.2011 14:31:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Já už dlouho chci udělat něco s ložnicí. Dívám se na různé sestavy https://www.nabytek-interior.cz/loznicovy-nabytek ale dává mi to zabrat, jelikož chci, aby se nová ložnice hodila i ke zbytku domu.
      Otakárek   | 27.03.2020 15:46:57
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 544)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×