Inzerce
Inzerce
Inzerce

Jak snadné je být nevěrný? - diskuze

  • Jak snadné je být nevěrný?
    Přivedla mě k tomu kamarádka a její pohled na nevěru. Všude v televizi, ve všech seriálech ať už amerických nebo českých, snad není žádný vztah čistý, všude nevěra kam se podívám. Ok, tam si řeknu že je to scénáristka a neřeším. Ale pak se kouknu okolo sebe v práci - kolega chodí do bordelu, druhý spí se sekretářkou, třetí s kolegyní. Na vánočním večírku když se spolu nevyspí tak se aspoň líbají, na pracovní lyžování jezdí táta od dvojčat za milenkou už rok co rok pravidelně. To je to tak snadný uklouznout? A co jako ty lidi k tomu vede? Nechci moralizovat a říct že mě by se to nikdy nestalo, ale to nemá nikdo výčitky? Když má doma tři děti a milující ženu, to mu to jako nevadí? A ta milenka přeci ví že má rodinu, ne? Kámoška mi na to řekla, že ona přeci nechce chlapa opustit, ale neznamená to že se z celých 30 let manželství ani jednou nevyspí s někým jiným když k tomu bude vhodná příležitost a atmosféra. že o nic nejde, doma všechno funguje a nic měnit nechce. To jsem jen já tak přízemní? Měla jsem dvakrát za 8 let co jsem s manželem mu být nevěrná. Poprvé kolega narovinu navrhl že má volný pokoj   , podruhé nenápadněji ale taky jsem musela dát jasně najevo kde jsou hranice nějakého flirtování a kde už fakt ne. A víte co je nejhorší? JÁ tam byla za tu netýkavku obecnou která to až skoro přehání a to nejen v pohledu chlapů, ale i ženských...nechápu. Nechci aby se mi kolem muže motala nějaká takováhle cácora. Je to prostě tak jednoduchý si "odskočit" od manželského života a jednu noc se pobavit?
    luciasek84   | 13.05.2013 10:53:14 | Reakcí: 207, poslední: 16.01.2020 17:47:50
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Verim, ze pro nekoho to proste tak jednoduche je! Ja bych toho schopna nebyla a ani bych to netolerovala u partnera. To, co ti rekla kamaradka je tedy mazec. Jeji manzel ji dela to same a smysli stejne? Pokud ano, tak jim to tak vyhovuje. To je kazdeho vec. Ja bych tak zit proste nemohla.
      mihra   | 13.05.2013 11:05:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Nevím jestli jí to dělá manžel ale rozhodně o tomhle neví takže pochybuju že by to toleroval...ale ona doma rozhodně nedává najevo že by něco takového proběhlo a nedělá to dvakrát měsíčně...
        luciasek84   | 13.05.2013 11:14:43
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Ja nad tim porad premyslim...to tem lidem stoji za to riskovat, ze kdyz se to provali a partner to neprekousne, pujde cely vztah do haje, rozbita rodina,...? Uvedomuji si ty nasledky? Zrejme je to silnejsi nez oni.
          mihra   | 14.05.2013 10:58:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            Já to také nechápu. Myslím že následky si neuědomují. Ale spoustu lidí které znám žijí tak že prostě je to život a ten je třeba si užít  
            luciasek84   | 14.05.2013 11:15:04
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      ja predpokladam ze tu vsichni budou s tebou, ze oni by to neudellai,nemelo by se to delat atd atd,.

      ja tvrdim ze by se nemelo..ale kdyz musis tak musis, a kdyz uz to prijde.nema cenu si neco vycitat..proste to tak melo byt. a oba dva to chteli... ti chlapy co chodej do bordelu znam vic nez dost. a i M.je tam vozil- a co tam delal on?? kdo ví jak na klienty cekal:o)) ja osobne flirtuji rada-ale zatim vim kdy prestat a umim chlapa odpalkovat kdyz me tam zve na zachody ci za roh... ale kdoviii treba za 10let,az se me to doma omrzi,ci bude nejaka krize.o)) nevim.. ale urcite nesoudim nikoho za to ze nekoho nekdy podvede.ono to nikdy neni jen tak:o)
      amalie2011   | 13.05.2013 11:08:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        TAk já nechtěla soudit ani nijak vyčítat, mě spíš nejde do hlavy že ty lidi nemají výčitky. že to berou prostě úplně normálně že holt se stalo a podvedli. Nebo že to dokonce dělají opakovaně ale doma jejich protějšek nemá tušení. Já třeba na 100% vím, že bych nepodvedla s někým náhodným koho jsem potkala na diskotéce. Já se neumím vyspat s někým koho nemám ráda. Takže vyhlídkově by to bylo milionkrát horší kdybych já podvedla, protože by v tom byly i city, nejen chtíč.   Takže možná proto tak řeším že nemá výčitky, protože já bych sakra měla stresy z toho co jsem provedla.
        luciasek84   | 13.05.2013 11:19:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          na to uz musis byt povaha:o)) ja sama pred deckem nekolikrat podvedla.ale vetsinou to bylo v alkohol.opojeni(ikdyz to me ais neomlouva co??):)) a s nakym kamaradem.. ale oba dva sme to brali tak ze se stalo-bejvalej nikdy nic nevedel-ale on me podvedl taky-s tim ze me to ta dotycna hned napsala druhej den... ted nemam potrebu s nekym jinym spat-jen rada provokuju,delam oci, a proste flirtuju..ale nic vic... bud sem dostala rozum,nebo mam nakej ten blok, ze uz mam to dite.. a odnesl by to on-kdyby se to doma proflaklo..aleee kdovi co by bylo kdybych nekde potkala stefa, a chtel by me:D:D
          amalie2011   | 13.05.2013 11:23:18
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
                  Pako :))) No to je přesně ono. Na Štěfa bych se jako koukla, ale spát??Ani náhodou :)
            luciasek84   | 13.05.2013 11:49:53
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              tak kdyby moooc chtel:D tak byhc si dala rict:D:D ale to rikam ted.. reba bude na zivo jinej a nepritahujici:D
              amalie2011   | 13.05.2013 12:08:26
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Oni ale výčitky často mají...jenže to zakázané ovoce je lákavější...a za pár výčitek stojí.... 
          ŠárkaBil   | 14.05.2013 19:58:17
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Jako kolikrát jsem měla taky pokušení, ale když pak člověk vidí ty dopady..a taky bych určitě měla výčitky a šlo by na mně vidět, že se něco stalo..raději si to tedy odpustím. A u mojeho bych to taky nesnesla, kdybych věděla, že se tahá s jinýma.  ...Říkám, že by to za to nestálo..doma problémy, popř. rozvrat rodiny..Však si doma vystačíme       
      Queen222   | 13.05.2013 11:16:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Jojo, to souhlasím. Já teda v pokušení zatím nebyla, jak říkám - u mě to fakt není o tom někoho někde potkat a hned si ho představit v posteli   Ale právě že ono u spoustu těch vztahů co já znám, tam vůbec netuší že s něco za zády odehrává... do rodiny jim to nezasahuje.
        luciasek84   | 13.05.2013 11:55:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      to je prave ted normalni,protoze po x letech kdy tim jsou masirovani z reklam,medii,tv a vseho a zacalo to nevinne internetem,chaty atd,se to prestalo skryvat,ale je todokonce moderni...jinak jsem take prizemni a blbka..a nevim jestli kvuli moralce a nebo kvuli lenosti...ale me nenapada zahnout a odskakovat..to teda jo,ale spis teda nekam kde nevidim nikoho z rodiny a mam absolutni klid a cas na nicnedelani krome cteni a spani..jeste si takove chvilky nechat kazit cizim chlapem
      Liberte   | 13.05.2013 11:19:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        No prááávě. Fakt souhlasím    
        luciasek84   | 13.05.2013 11:21:28
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Už jsem to kdysi psala...
        Nechcu chrápat s vlastním a potáhnu si dom cizího...  .
        polova   | 13.05.2013 13:20:36
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        taky jsem přízemní blbka   mám ráda všechno čisté, důvěrné, na rovinu.. přeci si to nepokazím nějakou ušmudlanou nevěrou, když doma mám skvělého chlapa kterého si svedu, kdy chci 
        jezurka   | 13.05.2013 14:05:08
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        To rikas mne od srdce... Ja bych tak nekam neco hledala! Jsem rada, ze uspim oba milacky a ani na toho chalpa mi nezbejva energie. Zvlast dnes.
        Zuzka Kafka   | 16.05.2013 21:26:43
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Po mně takhle vyjel jeden student loni. A asi to byla moje chyba, zřejmě jsem mu nevědomky vyslala nějakej signál... no ale pak byl docela problém se ho slušně zbavit. Naštěstí to nebyla individuální hodina, takže jsme spolu nikdy nebyli sami. Ale psal mi SMSky a občas volal... a já jsem blbka naivní a chvíli mi trvalo, než mi došlo, o co mu jde...

      Jinak nevím jak snadné je být nevěrný. To asi záleží na každém.

      Historka s ex. Jednou za mnou přišel "hned z práce" a prý, že mi musí něco říct. Byl s nějakou holkou v bytě, už byli oba nazí, když si uvědomil, že kdyby se s ní vyspal, tak mi to hrozně ublíží.... No moc si reputaci nevylepšil, co ti budu povídat.

      Taky vidím dost rozdíl v tom, jestli se někdo opije a na večírku se líbá nebo jestli to s kolegyní táhne delší dobu. To uklouznutí jsem relativně schopná pochopit... dlouhodobý milenecký vztah ne. To snad leda v situaci, kdy spolu manželé žijí jako bratr a sestra a otevřeně se domluví, že si pořídí sexuálního partnera. Ne, že bych to chtěla zažít. :)
      nadule1   | 13.05.2013 11:25:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Dobrá historka:)))

        No a přesně, to mi připomíná toho kolegu. Dotěrnost a představa že to mi jako imponuje když mě pozve do postele?:)) Nechápu. Vůbec mě prostě nezná, jinak by to ani z pusy nevyšlo.

        No představa že žije chlap dvojí život a táhne se s někým jiným dlouhodobě, to by mě asi zničilo. A já teda Toma za brášku nechci, to má smolíčka    
        luciasek84   | 13.05.2013 11:53:20
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Tak jestli je to lehké to nevím a ani vědět nechci.Já si myslím,že člověk nedokáže odbočit jen tak a z ničeho nic začne podvádět.Spíše si myslím,že toho člověka k tomu vede nějaký důvod-třeba nuda,stereotyp v sexu nebo tak něco....
      Já bych podvést nedokázala a Ríša mě taky ne.
      Zuzbr   | 13.05.2013 12:37:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Je, hodně snadné...
      Zastávám názor, ať si chrápe kdo chce s kým chce, ale ať tím nikdo netrpí.
      Myslím, že výčitky mají, kdyby ne... Kolik je těch co podvádí a schovávají se, aby je nikdo neviděl.


      polova   | 13.05.2013 13:17:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Když já mám občas pocit že to není kvůli výčitkám ale kvůli problémům které by z toho měli a které nechtějí řešit  
        luciasek84   | 13.05.2013 14:41:38
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Zrovna vcera jsme se kapanek lizli a meli na toto tema velmi sofistikovanou debatu :-)

      Na tohle budou vzdy dva pohledy. Ten tvuj: romance, slib, svedomi. No a pak ten druhej: uzit si, zpestrit zivot, nezavazne.

      Uz jsme to resily na sletu, mne muj chlap furt rajcuje do maxima, ale dovedu pochopit druhy tabor.

      Nikdy nemas vse v jednom cloveku. Tak proc si neuzit s vyholenym namakancem, kdyz doma mas (a milujes a nechces opustit) drobnyho kudrnace.

      Jenze musi byt spleno: diskretnost, hygiena. Neublizovat! Nezamilovat se. Nenicit rodiny. A na tom to v 99% ztroskota.

      Po rozchodu s ex a nez jsem potkala Jeho, jsem chlapy jen na sex mela. Je to obrovsky ulevny! Neresis nic nez telo. Ale ja to umim oddelit, na to musi byt povaha, no.
      Terča80   | 13.05.2013 13:21:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        nj ale jak si můžeš užívat sex s drobným kudrnáčem, když při tom myslíš na vyholeného namakance? já bych to teda neuměla - vážit si svého manžela, obdivovat ho, když vím, že v sexu mě rajcuje úplně někdo jiný  
        a naopak už vůbec ne, kdyby mi manžel zahýbal s prsatou blondýnou a doma se tvářil jak mě miluje, umlátila bych ho lopatou    
        jezurka   | 13.05.2013 13:58:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Kudrnace milujes, protoze te bere NEJEN v posteli, ale je krasny i uvnitr. Je ti s nim dobre, mas s nim deti, vyhovuje ti i povahou...jeeeeenze ve skrytu duse se ti vzdy libili holohlavi nabusenci...jenze kdyz jsi hledala chlapa pro zivot, zadny takovy se nenamanul....no a pak jednoho potkas. Chces to zkusit. Opravdu to chapu i kdyz jsem to nikdy neudelala.
          Terča80   | 13.05.2013 14:04:18
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            já nechápu  jak se pak kudrnáčovi podívaš upřímně do očí, když se tě ptá, kam večer jdeš? a jak se pak podíváš na sebe do zrcadla, až se ráno připlížíš domů?
            jezurka   | 13.05.2013 14:07:15
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              Nevim. Neznam to. Ale v okoli to mam jako Lucifer. Delaji to skoro vsichni. Nedelam si iluze. Vubec o nikom.
              Terča80   | 13.05.2013 14:11:29
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                  mi je to vpodstatě taky jedno, co dělají ostatní, pokud se nejedná o mou rodinu nebo velmi blízké lidi.. spíš by mě zajímalo, kdyby tady byl někdo takový, kdo to prožil a umí to vysvětit, jak může nevěra úspěšně fungovat, neovlivní vztah ani rodinu.. podle mě to nejde 
                jezurka   | 13.05.2013 14:26:14
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                  No jak pisu vys. Slo by to, ale lidi na to nemaji. Neumi se ovladat nebo si nedavaji bacha...

                  Ale asi se tu nikdo nepraskne, covece :-)
                  Terča80   | 13.05.2013 14:41:19
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                         
                    jezurka   | 13.05.2013 14:52:29
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    Já bych tohle prostě nezvládla. Naopak, vyspat se jedině s tím koho znám a koho mám ráda. Takže je to semnou špatný, jo? Celej život věrná? Saaaakra    
                    luciasek84   | 13.05.2013 15:00:47
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                      Celý život jsou silná slova-dnes je to tak ,zítra jinak.Nikdy nevíš.Je to jen chemie.
                      Honafa   | 13.05.2013 15:22:19
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                        myslíš to mít někoho rád nebo to se s někým vyspat?
                        luciasek84   | 13.05.2013 15:32:10
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Jak snadné je být nevěrný?
                          Obojí.Opravdu stačí jít po ulici a budete si vonět v tu chvilí přestane mozek pracovat a malér je na světě.A nemusí to být ani namakanec.Je to jen otázka toho setkání.Ja to taky nechápu,ale znám tolik příkladu-kdy přestal fungovat mozek a lidi zahodili celý svůj život.
                          Honafa   | 13.05.2013 15:37:53
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Jak snadné je být nevěrný?
                            Tak tímhle jsem si jistá. Fakt jo. Já prostě na tohle nejsem. Já bych bez toho mít rád do postele s nikým nevlezla. Já se toho štítím. Já ráda flirtuju, to jo, to jsem přiznala několikrát. Ale jako "můj osobní prostor" tam jako fakt jen tak nikoho nepustím. A příležitosti jsem měla i když jsem byla svobodná, bezdětná, bez závazků. Fakt ne. To tak jako líbat se s někým v rámci chemie, to možná. Ale sex bez šancí.
                            luciasek84   | 13.05.2013 15:44:41
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Jak snadné je být nevěrný?
                              Fuj,cizí člověk to znám.Taky se štítím.Fuj cizí lulin 
                              Honafa   | 13.05.2013 15:49:56
                              Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Jak snadné je být nevěrný?
                              Drz se stiteni. Je to tak spravny.
                              Terča80   | 13.05.2013 17:06:15
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                Nevím jestli si ze mě neděláš legraci, ale já to tak fakt mám!  
                                luciasek84   | 13.05.2013 18:04:43
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                  Vidis smajla?
                                  Terča80   | 13.05.2013 18:21:52
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                    S tebou člověk nikdy neví, úplně tě vidím jak kroutíš očima a myslíš si svoje    
                                    luciasek84   | 13.05.2013 19:14:00
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                      Takovy smajl je tu taky. Pro pripad.

                                      Ty se fakt drz sveho. Tebe by to znicilo. Urcite by ses zamilovala. A ja bych pak musela dohlizet na deti, az bys odletela za Juanem do Argentiny a nechala je tady :-)))
                                      Terča80   | 13.05.2013 19:27:29
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                      • \
                                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                        Tý jo... vy jste dokonverzovaly až na kraj stránky. To vypadá divně :DDD

                                        Jinak teda představa Lucifera prchající s Juanem....      
                                        nadule1   | 13.05.2013 20:48:05
                                        Reagovat | URL příspěvku
                                        • \
                                          RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                          Mazec :)) No je potřeba ten Bol otestovat pořádně, že jo :D S Juanem neprchnu, ale u Bruce nevím nevím, za jak krátko stihnu sbalit kufry ?:D
                                          luciasek84   | 13.05.2013 21:41:56
                                          Reagovat | URL příspěvku
                                          • \
                                            RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                            Jj už jsem to včera psala Janě :))

                                            S Brucem balit kufr nemusíš, on ti koupí, co budeš potřebovat :)))
                                            nadule1   | 14.05.2013 06:12:47
                                            Reagovat | URL příspěvku
                                      • \
                                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                        Noooo tak to zase pozor. Děti jsou moje všechno. Ty beru za všech okolností sebou :DD Ale jsem ráda že se budu moct někomu vyplakat na ramínku kdyby náhodou :))
                                        luciasek84   | 13.05.2013 21:40:24
                                        Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                Viď. Vašek se nedávno bavil s kamarádem a ten mu to taky říkal, že většina chlapů z fotbalu má milenky nebo bývají prostě nevěrní. Že tomu taky nevěřil, ale je to tak.
                angieblack   | 13.05.2013 20:22:59
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              To je právě to, že to umíš oddělit.
              angieblack   | 13.05.2013 20:18:10
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Počkej ale to přeci vůbec nemůžeš srovnávat. Mě se vždycky líbili vysocí, hnědovlasí, tmavé oči, velká ramena... Ale neznamená to že si nemůžu vzít blonďáka s modrýma očima, ne? Co s tím má společného že bych si toho chlapa nevážila? A je přeci úplně jedno jestli by ti chlap zahýbal s prsatou blondýnou nebo plochou černovláskou.
          luciasek84   | 13.05.2013 14:47:34
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            Mě ujela před chvilkou nějaká perla o těch typech... Karolína cosi chtěla a špatně se jsem se soustředila    . No, to je myšleno tak, že jeden typ má doma za manžela a za druhým chodí odskočit si do mimomanželského lože.
            polova   | 13.05.2013 15:09:25
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              Teď ti nerozumím?
              luciasek84   | 13.05.2013 15:20:42
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                No že máš doma "hnusáka" a utíkáš za "krasavcem".
                polova   | 13.05.2013 17:24:37
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                  Ale to je právě trochu jinak myšleno. Můžeš mít přeci doma krasavce ale přitahujou tě i jiný typy chlapů... Kdyby se mi můj chlap nelíbil a nepřitahoval mě a neklapalo by nám to v posteli, nebyla bych s ním. Ale neznamená to že prostě nekouknu na chlapa a neřeknu "ty voe ten je hustej, ten by stál za hřích". Mimochodem, říkám to každou neděli při superstar :D Ale prostě vím že kdyby došlo na lámání chleba, že bych s ním do postele neskočila.
                  luciasek84   | 13.05.2013 18:09:24
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                           
                    škubanek   | 13.05.2013 21:33:09
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    jeste v 1.manzelstvi jsem melamuze,co vubec nebyl muj typ,ale byl skvelej a jednou na diskotece jsem potkala svuj sen..vysoke,modrooke,tmavovlase,svalnate,krasne..celou noc flirt atd,a k ranu dost priopila,jsem prisla na to,ze je to desnej trouba a ani vyspat se mi s nim neoplati,myslel jen na sve blaho a mel iq tykve..tak jsem ani opila zahnout nemohla a takova prilezitost to byla     
                    Liberte   | 14.05.2013 08:38:04
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                      Přesně, já tohle taky neumím oddělit, vlézt do postele s někým kdo nemá mozek       Ale to je to, no, někdo to prostě bere jen jako vybití živočišných pudů a na to jako mozek fakt nepotřebuješ.. 
                      luciasek84   | 14.05.2013 08:43:22
                      Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    Aha... Tak já to chápala tak, jak jsem popisovala.
                    Jasně, můžou se líbit různé typy chlapů a nepatřím mezi ty, co si neřeknou, že ten je hezký, ten by šel, ale to je jen podívání doprovozené konstatováním, jak moc se mě ten člověk líbí, nic víc.
                    To lámání chleba máme stejné.
                    polova   | 14.05.2013 09:02:29
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                         
                    mihra   | 14.05.2013 11:04:56
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    Na tohle musím reagovat...A co bys udělala, kdyby se ti tvůj manžel přestal líbit a přitahovat tě až po několika letech manželství, při dvou malých dětech? Odešla bys? Já jsem momentálně v téhle situaci, a nechávám ji volně plynout, protože jinak jsme celkem spokojená rodinka a na sexu naštěstí nejsem závislá, takže to 2x týdně "přetrpím" (no, 1x měsíčně chci i já), ale rozhodně neslintám při pohledu na svého muže. Ale o nevěře nepřemýšlím, tím, že nemám sexuální potřeby.
                    Ale zajímá mě, co bys dělala ty, když píšeš, že bys s ním nebyla, kdyby se ti nelíbil... (nemyslím to zle   )
                    BarčaKa   | 14.05.2013 12:02:15
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                      Jo, to počkej, to bylo myšleno tak že bych si ho nebrala a že bych s ním neměla děti. Vdávala jsem se v 25 letech, což mi přijde že hodně brzy na to aby to nebylo s chlapem se kterým mi to sakra klape i v normálním životě i v posteli. Rozhodně bych se s ním nerozvedla ani nerozešla teď po 8 nebo třeba po 20 letech jen proto že by mě už nepřitahoval. Já mám štěstí v tom že můj muž je pro mě zároveň i nejlepší kamarád, stále si máme o čem povídat, máme nějaké stejné zájmy, koníčky - třeba prostě lepíme modely nebo hrajeme deskové hry nebo si hodně opravdu hodně povídáme, klidně i o blbostech. Takže přiznávám narovinu, i kdyby mě přestal sexuálně přitahovat, zůstala bych s ním. Děti on úplně zbožňuje, je to skvělý táta a dokud mě bude mít rád a bude o mě stát, klidně bez sexu. Ale nenechám si ho vzít. Je tomu rozumět?
                      luciasek84   | 14.05.2013 12:17:02
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                        presne tak,ja necekam,ze se budeme sobe libit porad..fyzicky,ale nas vztah obnasi mnohem vyssi hodnoty nez jen fyzicno..kdyby ne,tak jsme se uz od tehotenstvi museli rozejit,protoze bud sex nesel a nebo nejou sily      ale on miluje sve deti,je pozorny,dba o nas vsechny atd atd...a to je vec ,ktera se jen tak lehce nenajde a vydrzi porad ,pokud jsou lide rozumni, na rozdil od sexulani pritazlivosti
                        Liberte   | 17.05.2013 08:03:48
                        Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            hele beru si toho, s kým chci všechno sdílet.. i sex.. pak nepotřebuju hledat jinde ne?
            a kdyby mi zahýbal s plochou černovláskou, asi bych ho poslala na nějaké psych.vyšetření.. proč by to dělal když má doma mě?   
            jezurka   | 13.05.2013 15:10:32
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              Stále nechápu. Ano, sdílíš s ním sex, líbí se ti, přitahuje tě. To tě automaticky nesmí přitahovat někdo jiný? Nebo nesmíš si říct - Jo, s ním by to mohlo být super. Tak to teda já ač puritán, přeci po mě nikdo nemůže chtít aby se mi nikdy nelibil nikdo jiný než můj muž!
              luciasek84   | 13.05.2013 15:23:16
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                jasně že mě může někdo jiný přitahovat, ale nebudu s ním š. na to mám svého chlapa, ten mi úplně stačí 
                stejně jako se mi líbí sousedovic jahody na zahradě a nepůjdu jim je otrhat ne?
                jezurka   | 13.05.2013 15:41:04
                Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            Ha! Ja vedela, proc ho zavrit do toho sklepa :-)))
            Terča80   | 13.05.2013 17:11:44
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          To taky nepobírám. Já jsem si myslela, že nemám nějak vyhraněný vkus, ale teď v 35... A všichni tady ví, fakt je ten chlap podobný mému manželovi, velmi anebo naopak manžel jemu... David je ten mladší    .
          polova   | 13.05.2013 15:03:55
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Vím, že jsi nechtěla moralizovat. Vidím to stejně jako ty, jen tedy nemám kolem sebe tolik případů nevěry nebo o nich nevím.   Myslím, že většina nevěr vzniká, když je někdo ve vztahu nespokojený nebo znuděný. Není to rozhodně omluva. Mám kolem sebe spoustu šťastných manželství a tam bych opravdu dala ruku do ohně za všechny, že nepodvádějí. Každopádně mě ten tvůj příspěvek krapet rozesmutnil, já jsem ta naivka, která věří, že ji manžel nikdy takhle neublíží...
      Evulik25   | 13.05.2013 13:35:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        My máme v blízkosti nevěru, oni ti dva jsou spolu + - stejně dlouho jak my, tam je chlap prostě dobytek, on má rát tzv. lolitky. S manželkou má 2 děti, manželka je i hezká holka, ale co z toho, když jí je přes 30 a (opravdu to tak ten chlap vidí) má ji jak vrata. On si vždycky najde nějakou 16, s tou se buď jen vyspí nebo s ní udržuje dlouhodobý vztah, ta jak zjistí v jejích 18, že je s ním prd zábava, tak se na něho vykašle a on si zase najde 16 a tak pořád dokola... Jenže tam tím trpí i manželka a děcka. Protože on je echt hovado a je schopen odjet na víkend s nějakou tou svou dí/ěvkou, jim nenechat peníze na nákup, na jídlo jen to nejnutnější a užívat si jen on sám. A taky pokud se zamiluje a udržuje dlouhodobý vztah, tak už není nejmladší a nějak mu "to" nejde, musí si tu holku něčím udržovat tak na úkor dětí a manželky nakupuje dárečky a co si holčina zamane, jinak by šla jinam... Doufám, že takových případů není moc.

        No a my dva s Davidem vyplašení z toho, co všechno je možné si říkáme, že když tak si dáme vědět. No... Nemám na to ho podvést a doufám, že ani on mě a kdyby náhodou k něčemu došlo, tak posoudíme oba co je vhodné a zachováme se jak normální rozumní lidi.
        polova   | 13.05.2013 13:55:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          tak to je ubohé, vím, že už jsi to tady psala a je to hnus  
          až bude starý vypelichaný, tak podle mě manželku odkopne úplně, protože mu bude připomínat jeho neschopnost  
          jezurka   | 13.05.2013 14:02:21
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Hnus, fakt. 
          Evulik25   | 13.05.2013 20:00:56
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Já ve svém okolí neznám téměř nikoho. Ani z těch starších generací
        luciasek84   | 13.05.2013 14:47:59
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        já ve svým okolí mám taky jen samý krásný fungující vztahy...ale čtu knížky, koukám na filmy..všude ta nevěra je. a nevím všechno, že jo.

        minulý týden jsem byla s kamarádkou v hospodě a ta mi otřeseně vyprávěla, s čím se setkala díky (kvůli) práci v nemocnici...že ještě po roce nevstřebala, jak tam bují nevěra, co všechno je prostě NORMÁLNÍ..ona není doktorka ani sestřička, nesměnuje, takže je bokem (a nechce se zapojovat  ), a už jen to, co ví, ji děsí. jakože - takto fungují mezilidský vztahy? doma něco vážnýho, v práci něco nezávaznýho?

        já ztratila snad všechny iluze o vztazích, ale stejně mě vždycky takovýto informace dostanou - dyk je to prostě hnusný!
        zuzka83   | 14.05.2013 13:49:39
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      jsem v tomhle hodně netolerantní, nechápu, jak si lidi kteří vědomně podvádějí můžou vážit sami sebe?   a zároveň tihle zahýbači bývají nakonec nejvíc žárliví a majetničtí vůči svému partnerovi.. znám z vlastní zkušenosti 
      netoleruji ani nevěru v alkoholu - to jako alkohol omlouvá všechno? vypil jsem si, tak jsem zahnul, pak jsem někoho bodnul nožem, přejel autem.. ale já si to nepamatuju, takže za to vlastně nemůžu..  
      nevěra je pro slabochy  mám velmi dobrou kamarádku, která má dlouhodobý milenecký vztah ale už nebydlíme blízko, takže se nesvěřujem, vídáme se dvakrát za rok  ona si myslí, že to nikdo neví, ale ví to všichni kromě jejího manžela   už se s ní nedokážu upřímně bavit moc mě to mrzí, že si takhle zařídila život.. a odnáší to i děti..
      nevěru vždycky nakonec odnesou nejvíc děti, protože ty potřebují láskyplnou rodinu
      jezurka   | 13.05.2013 13:53:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
           
        Zuzbr   | 13.05.2013 13:55:01
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        První odstavec absolutní souhlas  .
        Jsem dost omezená, já neznám jiné nevěrníky, jen toho jednoho, nikdy jsme nebyli kámoši na život a na smrt, ale vídám ho dost často a ani ho nepozdravím, normálně se otáčím zády nebo klopím hlavu, nemůžu se na něho ani podívat  .
        polova   | 13.05.2013 14:57:19
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Jak pro koho. Podle mě to, že jsi nevěrná nebyla nesvědčí nic o tom že by jsi byla přízemní. Podle mě to je kladná vlastnost nebýt nevěrná.

      Ale zase si myslím, že na nevěře není nic na co by měl být člověk hrdný nebo se chlubit, ale nepovažuju jí v určitých konkrétních případech jako takovou hrůzu.

      Já sama za sebe můžu říct, že mě nedělá problém být nevěrná. Černé svědomí nemám, nic si nevyčítám. Problém by nastal kdybych se do dotyčného zamilovala. Ale to se doufám nestane.

      Taky si, ale myslím že když někdo skutečně miluje svého partnera tak mu nevěrný nebude. K nevěře se schylují podle mě neštastní lidé co jim ve vztahu něco chybí (citového) a jen to schovávají za ten sex, ale ve skutečnosti jde většině o tu pozornost milence a takové jiné pocity co už v krachujícím vztahu nejsou.
      Myslím si že v pár případech to že je jeden z partnerů nevěrný to může vztahu pomoc. Ve většině případech ho to ale asi jen rozleptá a nakonec to ten vztah nevydrží.

      Pak je to na povaze jedince.
      Jedna moje kamarádka má vždy stálého partnera (které taky pravidelně obměnuje) ale minimálně k němu jednoho milence, které obněnuje často. Mluví o tom jako by nic. Prostě pohoda normálka, nikdy se ani nezačervenala. A mě to u ní ani nepřijde.

      Další se ted bude vdávat a nadšeně mi vyprávěla jak potkala svého ex a vyspali se spolu. Ale na svatbě a jejímu vztahu na snoubenci to nic nemění...


      Takže já nevim. Nechválim to a ani neodsuzuju.....sama nejsem bez poskvrny.
      medox   | 13.05.2013 14:23:11
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        teď jsi to vystihla přesně - když někdo skutečně miluje svého partnera tak mu nevěrný nebude  proč by to taky dělal že?
        jezurka   | 13.05.2013 15:14:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Miluje, ale přesto mu může něco chybět a pak pochybí.
          Ifča   | 13.05.2013 15:34:56
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Myslíš,že miluje je absolutní pojem,že přesto nejede vlak.Ono miluje a miluje jsou dost rozdílne věci.Kolikrát jsou nevěrní právě ti vzorní ,co se k partnerce chovají hezky,jsou pozorní,každý jim na první pohled lásku závidí.

          Je to smutné.
          Honafa   | 13.05.2013 15:43:50
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            Já nevim. Jeden můj kamarád měl manželku a tři děti. Stále tvrdí, že jí miluje, miloval. Ale byl jí nevěrný kudy chodil. Dřív jezdil hodně na montáže, kamkoli jel tam s někým spal. A pak měl ještě pár stálých milenek v místě bydliště (on je teda velký extrem). No ale stále mluvil o tom, že ženu miluje a choval se k ní hezky a všechno. Ona podle něj nic netušila (no nevím já jí neznám, ale myslím že nebyla blbá).

            Podle mě něco takového už je patologické chování něják narušeného jedince 

            Já když milovala, nenapalo by mě být nevěrná. Vůbec. Myslím, že pak třeba člověk má chut, ale z lásky a úcty k tomu partnerovi to ani neudělá.
            medox   | 13.05.2013 16:26:22
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            týý jedna pesimistko  já jsem věděla, že se nemám do nevěrových debat pouštět 
            pro mě je miluje absolutní pojem - když někoho miluji, nedělám mu věci, které mu ublíží a nemám absolutně potřebu trávit čas a další věci s někým jiným..
            jezurka   | 13.05.2013 16:28:29
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            Taky si myslím. No jo, na to má kámoška taky teorii. Prostě když má chlap manželku a milenku a všechno klape, je nejšťastnější pod sluncem tak proč by mu to doma nemělo klapat že jo:)
            luciasek84   | 13.05.2013 18:13:55
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Ptáš se na to , jestli je to snadné - to asi jo. Když je někdo opilý, tak je mu asi vše jedno nedomyslí důsledky. Když má někdo problémy v dlouhodobém vztahu, tak hledá podvědomě někde pochopení. Jájsem ten člověk, že nevěru - sex bych asi nedokázala odpustit. Pro mě velké narušení důvěry našeho vztahu znamenalo pouhé dopisování si s nějakou jinou ženskou na které jsem náhodně přišla. Je to rok a je to ve mně, stále mu nevěřím na 100%, ikdyž bych měla. Náš vztah se posunul jiným směrem, víc mluvíme paradoxně nám to pomohlo, ale je to pořád ve mně. Normální nevěra není a ti, co jen flirtují by měli myslet i na to,jak by to partnerskému vztahu mohlo uškodit.
      Ifča   | 13.05.2013 15:28:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Nevěra je úplně snadná,jako třeba lež,nebo drobná krádež.Víš,že se to nemá,ale občas se stane.
      Najít chlapa na sex,i ženatého i vzorného otce od rodiny je to nejjednodušeji na světě.

      Jsem se ze srandy zaregistrovala na seznamce,dala jsem velmi blízky okruh mého bydliště v podstatě tak rozsah 10 tisíc lidí,tak,že tak 300chlapu v tom určitém věku a okamžitě jsem jich tam měla tak 100.To museli být snad všichni naši sousedi atd.Jsem to ani nerozklikla a už tam víckrát nešla.Jsem z toho byla paf,že až takhle to je.
      Honafa   | 13.05.2013 15:30:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      A proč ne? Když to oběma vyhovuje a vzájemně nezraňuje? Já si myslím, že vztahy mimo manželský život byly a budou, jen teď je to nějaká móda dávat na odiv  
      moninif   | 13.05.2013 15:46:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Vid? Ja nevim, proc se zavedla ta nudna monogamie, mohla tu byt sranda :-)))
        Terča80   | 13.05.2013 17:09:54
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
             
          By pak nikdo, ale nemohl pořádně chodit   
          medox   | 13.05.2013 17:31:02
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            Tela by si zvykla :-)
            Terča80   | 13.05.2013 17:34:11
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              No já myslím, že třeba u nás na vesnici se to s tou monogamii moc nepřehání. Já ted zjistila věcí. Sem kdyby jeden jedinej člověk přinesl pohlavní nemoc, tak lehne celá vesnice. Tady je to fakt provázané jako pavučina. husté

              (já už v tom nejedu  )
              medox   | 13.05.2013 17:52:03
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                Nedělám si iluze. U nás v práci je ta pavučina taky drsná. Já si troufám tvrdit že hodně málo lidí by nemuselo na testy kdyby se rozjela nějaká pohlavní nemoc :D Já teda 100%-ně čistá. Ale všechno souvisí se vším. Pro mě je představa někde si s někým odskočit na záchodek nebo na rychlovku do hospody úplně mimo. Už jen ta hygiena, si představím ty chlapi upocený celý den sedí na té židli a drbou se v rozkroku ... brrr už mi naskakuje husina, no prostě neexistuje. 
                luciasek84   | 13.05.2013 18:12:36
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                  Lucinko ma naivne kouzelna. Ne kazdy sex pro sex se odehrava na moci cpicim zachodku IV. cenove s upocenym stamgastem.
                  Terča80   | 13.05.2013 18:19:42
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    Jenže kde já bych přišla k sexu pro sex když mám doma chlapa? Já tohle fakt neumím oddělit, si úplně představuju jak mi v hlavě zní "tyjo uvidí tu celulitidu! A ty špeky! A co když se dole zadrne! a co ty plandající prsa!!! A jak dlouho asi vydrží? Stihnu to?"      
                    luciasek84   | 13.05.2013 19:07:09
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                      :-)))

                      Ja jen ze tomu predem davas punc hnusu a blivna. Coz neni pravda. Ja jak ted ctu toho Stina...tak bez SM hratek a o par nul min na konte...jsem takovy sex pro sex mela. Ten to mel taaaaak zmaknuty...ze takovyhle otazky jsem fakt v hlave nemela.
                      Terča80   | 13.05.2013 19:22:58
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                        právě naopak - nevěra má většinou punc zakázaného, zajímavého, objevného, určitě může zvednout sebevědomí.. a pochybuju že na "domácí sex" se partneři tak připravují, oblíkají, voní.. jako když jde někdo na tajnou schůzku 
                        jenže pak ty následky a morální kocovinka... hmmmmmm to může projít jen v nefunkčním vztahu nebo dobrému herci bez morálních zábran  
                        jezurka   | 13.05.2013 19:38:06
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Jak snadné je být nevěrný?
                          no rozhodně ne v Luciferovic podání, jak to tak čtu      

                          Ale joooo...připravují, oblíkají a voní...například po třech letech non-stop těhotnění nebo kojení nebo dětském nespaní...o jejej  

                          Opět nebudu posuzovat. Já byla svobodná. Lucka odsuzuje i sex bez lásky, tak proto jsem jí to napsala.
                          Terča80   | 13.05.2013 19:45:51
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Jak snadné je být nevěrný?
                            Luciáš ještě chodí na dikošky, to já už mám dávno za sebou    
                            sex bez lásky - proč ne? ale podle mého scénáře musí být oba volní.. nebo aspoň odcházející z původního vztahu..  problém je, že ženy mají přirozenou touhu vlastnit proto en málokteré volný sex zvládne.. prostě nakonec chtějí stejně víc
                            jezurka   | 13.05.2013 21:36:45
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Jak snadné je být nevěrný?
                              Mas recht, jezku. Ale v tomto jsem chlap. Oni ti moji milenci byli po par dnech v total soku, ze nedolejzam a nechci vztah a spol :-))) a ze proc nevolam, ze snad nebyli tak hrozni :-))) a nechapali, ze ja se jen potrebovala vys... z rozchodu, kdyz vybrecet se nepomohlo :-)

                              A pak si vyber, kdyz jistoty prestavaji byt jistotami.
                              Terča80   | 13.05.2013 21:45:24
                              Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Jak snadné je být nevěrný?
                            Ale pozor, netvrdím že jsi kvůli tomu nějaká špatná a já lepší! Odsuzuju sex bez lásky protože ho prostě nejsem schopná. Přesně jak píšeš původně - neumím to oddělit. A ani nechci. Tím se prosímtě vůbec nepovyšuju - může se totiž krásně stát že nakonec to já uklouznu - a s mnohem horšíma následkama  
                            luciasek84   | 13.05.2013 21:36:48
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Jak snadné je být nevěrný?
                              Kliiiid. Jelikoz jsi me odmitla a dala jasne prednost Monce, po sexualni strance uz jsi mi ukradena, viiiis? Za trest ti uz delam do Nadule :-p
                              Terča80   | 13.05.2013 21:47:40
                              Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Jak snadné je být nevěrný?
                              sex bez lasky je v pohode,jde to,pokud znas sve hranice a moznosti,a nikomu tim neublizujes..ja byla rozvedena , ale zase telo chtelo,jen ja se nechtela vazat,a mela jsem jednoho partnera,o 3 roky mladsiho nez ja,on se take nechtel vazat a musim rict,ze to bylo fajn,potkali jsme se,zasli nekam na veceri,kino,diskoteku atd a pak meli sex,bud jeden z nas jeste odjel tu noc a nebo az rano,obcas jsme spolu stravili vikend,nikomu jsme tim neublizovali,ja jine chlapi nemela,pokud on nekde balil studentky,bylo mi to jedno,pak se zamiloval a v klidu mi zavolal,ze se zamiloval, a skoncili jsme to ,bez jakychkoliv problemu...
                              Liberte   | 17.05.2013 08:12:51
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                No prostě to nejde. Já jsem hodně citlivka, já bych do toho prostě city dávala. Já věřím tomu že to u někoho tak funguje, ale já jsem si jistá že abych s někým vlezla do postele tak bych ho musela mít ráda.
                                luciasek84   | 17.05.2013 08:31:27
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                  jezis ,to zase jo...ale nemusis podle memilovat,proste jste si symapticky,jste pratele,rozumite si,nemate zadne zavazky a vite,ze spolu zatim urcite nechcete byt naporad
                                  Liberte   | 17.05.2013 12:38:19
                                  Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                      To právě přemýšlím co je horší fuj cizí lulin,nebo fuj moje nahé tělo.Naštěstí tohle se u sexu pro sex neřeší,to jsou jen pudy.
                      Honafa   | 13.05.2013 19:43:07
                      Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                  nO tak toto si nedovedu představit ani já. Bléé. Nebo na diskotéce. Mě občas tam kdysi za mlada někdo políbil a mě se to ekluje, mě vadí i když se ke mě jen při ploužáku přitulí a nebo rádi ještě při tom lížou krk 
                  Já z toho důvodu nechodím už moc na diskotéky.
                  Naštěstí čím víc stárnu tím lízačů krků ubývá.

                  Já když byla nevěrná tak to probíhalo hezky. Třeba jsme jeli někam na vílet. Do restaurace, na zábavu. Povídali jsme si. A až potom večer po důkladné hygieně jsme si dali třeba víno apod. a pak byla soulož.

                  Nebo jsme aspoň chvilku poseděli, pokecali apod.

                  V životě jsem s nikým nesouložila něják jako rychle šup sem šup tam....
                  Já mám vlastně jen dva stálé milence (měla jsem).
                  Nechlubím se tím, to vůbec. Myslím to spíš abych ukázala že ta nevěra nemusí být jen vysloveně hnusná. Což to teda morálně neomlouvám. Ale já jsem prostě schopná s tím žít. Ještě bych napsala něco, ale to by tě kleplo.
                  medox   | 13.05.2013 18:34:04
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    No ,ale zas takový krásně divoký sex,když jedeš ve výtahu a on nevystoupí a jedete až k vám,zády otevřete dveře,prádlo líta na všechny strany,to má taky něco do sebe....

                    Né,že bych to znala,to ja jen teoreticky. 
                    Honafa   | 13.05.2013 20:19:01
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                      Hele já si to ve fantazii umím představit ale v reálu...
                      Já jsem možná v tom sexu fakt nezkušená. ale i s mužem co k němu cítím důvěru a den udělal zábavný byl první sex divný...až časem jsme to vypilovali aby to oboum vyhovovalo.
                      Já si myslím že poprvé to ani nemůže být bez chyby. Mě se na tom líbí i ta práce a zdokonalování a následné uspokojení co z toh souznění vyplyne.

                      A rozdat si to s někým ve výtahu. Si tam můžu zamasturbovat a mám to lepší 
                      medox   | 13.05.2013 20:40:58
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                Bych něco napsala,ale to fakt nemůžu       
                        veverka77   | 13.05.2013 21:27:09
                        Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                        ve výtahu? kolik máte pater? to jezdíš nahoru dolů ne?       pardon 
                        jezurka   | 13.05.2013 21:31:35
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Jak snadné je být nevěrný?
                          Já bydlím na vesnici dva roky  Já jinak celý život strávila ve 11 ti patrovém paneláku.....a potom dokonce ve 14 ti patrovém...
                          medox   | 13.05.2013 21:59:11
                          Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                        Ve výtahu né,to se pokračuje domu,když jsou děti ve škole.
                        Honafa   | 13.05.2013 21:52:08
                        Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                        Dobry postreh. Poprve to obzvlast pro holku casto neni nic moc, pac ten druhej nevi...leda jsi voprskla a rikas si.
                        Terča80   | 13.05.2013 23:00:50
                        Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    Cítím se méněcenná. Nepamatuju se, že by mi někdy někdo na disku olíznul krk.  
                    nadule1   | 13.05.2013 20:20:56
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                      :-)))
                      Terča80   | 13.05.2013 20:30:40
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Jak snadné je být nevěrný?
                        Shall we dance? :)))  
                        nadule1   | 13.05.2013 20:37:15
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Jak snadné je být nevěrný?
                          Hele přesně to říkaj :-) nejčastěji černoch. Na člověka se přitulí, leí se a je spocený, pak líže krk a pak se snaží dostat k puse 

                          I pár bělochů mi to teda udělalo a někdy i mluvili česky  Ale ted jsi mi způsobila de ža vui (anglina joo, fr néé).

                          jednou mi asi v 16 ti rupla na dicko podprda a já měla bílé tričko. Mě to nedošlo. Měla jsem pidi prsa. Ale ti chlapi to poznali...a to bylo zájemců.
                          Já netušila co dělat. Pana- stydlivá - prosvítající bradavky...

                          medox   | 13.05.2013 20:46:01
                          Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Jak snadné je být nevěrný?
                          S tebou? Anytime, baby. Ale oblizavam az na druhem randeti, jestli neva :-)))
                          Terča80   | 13.05.2013 20:56:01
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Jak snadné je být nevěrný?
                            Héééj a co oblízávání pro oblízávaní? Prostě bez citů....      
                            nadule1   | 13.05.2013 20:58:31
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Jak snadné je být nevěrný?
                              Citecky sem neplet. Musim si te nejdriv ocmuchat :-)))
                              Terča80   | 13.05.2013 21:01:04
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                Tak to abych se pořádně namydlinkovala, koupím si na to asi novej sprchovej gelíček a ten krček si pořádně umeju :)))
                                nadule1   | 13.05.2013 21:03:54
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                  Neeeee! Prebijes sve senzualni pizmo :-)))
                                  Terča80   | 13.05.2013 21:20:46
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                    já jednou zblblá a vožralá (a svobodná) cucala takový krk A CHCI SPRCHOVÝ GELÍČEK...
                                    medox   | 13.05.2013 21:50:14
                                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                                        Naďo, měla bys na tom zamakat       
                      lucie73   | 13.05.2013 22:51:01
                      Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                      Ha a taková slušná holka se ta Naďa zdá..při osobním setkání se tváří nevinně a najednou se nám nechá oblizánkovat      
                      Lillynka   | 15.05.2013 10:26:19
                      Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                  Já to ale stejnak napíšu. Já ted byla na oslavě narozenin, byla to oslava já a dva kamarádi. Bylo to jako kroužek celibátního klubu. Prostě jsme kecali a kecali a nic víc.

                  Martin se mě doma ptal co bylo. Já řekla že nic a popsala jsem mu průběh večera. On to vzal.
                  Potom večer byl smutný a že by ho zajímala pravda. Mysella jsem že naprosto normálně žárlí. Ale on nežárlil. Jeho to zajímalo jenom proto, že myslel že se něco dělo a zajímalo ho JAKÉ TO BYLO. Nic víc nic mín.
                  Jestli jako souložej lépe než on, hůře. Jak jim to jde s různýma velikostma penisů apod. Chtěl jen srovnání se svým penisem a svým výkonem. A na můj dotaz že co by jako dělal kdybych mu tu začala líčit vášnivý sex se dvěma chlapy (nejlépe najednou) odpověděl: no srovnával bych...co jiného.
                  Já myslím že je několik druhů nevěr a některé mi prostě přijdou že skoro nevěrama nejsou. Fakt záleží na lidech.
                  medox   | 13.05.2013 18:46:12
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    Baru to vůbec nemůžeš srovnat tohle, Tom je podobného ražení jako já, on by mě za nevěru ukousnul hlavu. Jemu by to taaaak ublížilo, že tyjo nevím. Nevzal by ani to líbání s jiným chlapem, fakt mi hodně věří. Ale zase můžu s kamarádama kdykoliv kamkoliv, v rámci nějaké únosnosti, nedělá mi scény. A fakt to není o tom že bych nějak moralizovala jak je svět zkaženej, já to jen nechápu z toho pohledu že moje nevěra bude spojena s city k tomu druhému. A to je snad ještě horší než se s někým ohnout přes plot  
                    luciasek84   | 13.05.2013 19:12:16
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Jak snadné je být nevěrný?
                      Já to takhle myslím, že je to o lidech a jejich citech, hodnotách apod.

                      Bývalému bych v životě nezahnula. Zaprvé jsem ho milovala i přes naše neschody a potom mě to fakt něják nenapadlo i když příležitosti byli. A on se to dozvědět tak mě okamžitě vypakuje, stejně jako já jeho.

                      Tenhle vztah je úplně jiný co ted mám. Je to zvláštní.
                      medox   | 13.05.2013 19:19:25
                      Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                to je kouzlo vesnice Kámen šuká cihlu a pak si o tom všichni společně povídaj v hospodě. Má Praho milovaná, kde jsi ??????????????       
                lucie73   | 13.05.2013 22:46:10
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
               
          lucie73   | 13.05.2013 22:20:16
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Luci, na toto víš, že budeme mít trochu jiný pohled.   podle mě se dá uklouznout celkem jednoduše. jde o rozptýlení, pobavení, vyzkoušení něčeho jiného. já nevím, ale já po 7 letech se Zdeňkem už necítím takové to vzrušení jako na začátku, ale párkrát už se mi zapalovaly lejtka v přítomnosti někoho jiného. výčitky mají asi spíš nevěrné ženské, nevěrní chlapi to nejspíš moc neřeší. hlavně při dlouhodobější nevěře se ženská podle mě může zamilovat. a myslím si, že milenku ženatého chlapa zpravidla netrápí, že má rodinu, pokud teda nechce pak toho chlapa jen pro sebe. já jsem za dobu, co jsem se Zdeňkem, ulítla jednou a šlo jen o líbání. ale když si vezmu, já mám minimum příležitostí mu zahnout, na rozdíl třeba od něho, ale dokážu celkem hodně flirtovat i v jeho přítomnosti. no ruku do ohně bych za sebe nedala, já to mám prostě v sobě. mé 18. - 21. roky byly hodně divoké. proto já ani nijak moc nepřemýšlím a nezkoumám, jestli se nějaká "cácora" nemotá kolem Zdeňka, i když si myslím, že spíš ne - ale co oči nevidí, to srdce nebolí...
      Moňulínek84   | 13.05.2013 20:47:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        No hustý :) Jsem to přečetla dvakrát a stejně mám pusu až na břichu :)) Já jsem fakt takovej nevinnej člověk, tohle prostě nesmím vůbec říct Tomovi nebo mě za váma nebude pouštět :DDDD
        luciasek84   | 13.05.2013 21:47:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      I když je to teda vážné téma,musím se smát,kam až se to v některých liniích dostalo      Tohle je taková věc,která se podle mě nedá zobecnit a vidět jen černobíle.I když....Záleží,z kterého pohledu se na to člověk podívá.Já dokážu pochopit,proč je někdo nevěrný,ale samozřejmě bych nechtěla být na straně podvedeného,protože to musí hrozně bolet.Ale zase chápu,že každý může v životě uklouznout.A nesouhlasím s tím,že zahne jen ten,kdo není ve vztahu spokojený.Když jsi s někým moc dlouho,tak i když ho miluješ,už to není tak často o vášni a když v té fázi potkáš někoho,kdo tě okouzlí (a nemyslím kluka na diskotéce,z toho jsem vyrostla),tak se může stát ledacos.A člověk nemusí být potvora a ty výčitky má.Každý normální člověk by je v takové situace měl mít.Já to asi píšu tak kostrbatě a snažím se to napsat obecně.Neobhajuju nevěru,ale dokážu pochopit,proč se to děje.Nikdy bych se nechtěla dostat do takové situace,abych si kvůli tomu zničila život,stejně tak moc doufám,že to neudělá ani Michal.A když,tak o tom prostě nechci vědět.Protože ač dokážu pochopit,nedokázala bych s tím žít.Ufff,to se blbě píše,snad je to pochopitelné 
      veverka77   | 13.05.2013 21:37:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
            veverko tys to napsala krásně - úplně jsi vystihla tu lidskou rovinu 
        jezurka   | 13.05.2013 21:45:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Děkuju,Pavli  To jsem právě chtěla,jen jsem si nebyla jistá,jestli jsem to vystihla tak,jak jsem chtěla.Jsem ráda,že se mi to podařilo 
          veverka77   | 14.05.2013 11:01:03
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Krásně napsáno. Děkuju  
        luciasek84   | 13.05.2013 21:48:04
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Jenže tak jsem to právě myslela Marti, s tou nespokojeností ve vztahu. Prostě, když zmizí šimrání motýlích křídel atd., tak někdo může zatoužit opět zažít něco takového, tak tohle je přece taky způsob nespokojenosti, ne? Nemusí být nutně někdo z dvojice alkoholik, tyran a atd.
        Evulik25   | 14.05.2013 11:44:22
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Já ti rozumím,Evi  Pak je otázka,jestli tomu člověk odolá nebo se svést nechá.Ale tuhle nespokojenost,myslím,čas od času zažije každý.Důležité je uvědomit si,že s tím "druhým" by to šimrání po čase zmizelo taky.
          veverka77   | 14.05.2013 12:13:39
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Napsala jsi to hezky.
        Zuzbr   | 14.05.2013 12:01:27
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Myslím že stojím nohama pevně na zemi.Nevěra tu byla, je a bude. Jediné co je na ní špatné je to, že je někdo blbej a zničí kvůli tomu vztah, trpí tím děti, rodiče, prarodiče.
      Já osobně si víc vážím chlapa, který svou ženu vždycky podržel, neopustil a byl s ní v dobrém i zlém i když jí třeba podváděl, než chlapa, který si sice nikdy s nikdým nevrznul, ale neváží si jí, je na ní hrubý a nechává se od ní třeba živit.
      Pro mě sex nerovná se láska, ale jen chemie, a když potkám nějakýho vyvoněnýho sexy borce tak bych po něm skočila hned (manželství, nemanželství.) A není to o tom, že by se ten můj nemyl, nebo nebyl sexy, ale po 20 letech už prostě nemá to tajemno a mrazení v zádech jaksi zmizelo. A z jeho strany je to pochopitelně totéž. Takže víc než to, že nějakou o....á mám strach že mi k ní uteče a to se snažím jistit třeba křupavým řízkem nejen v neděli        
      lucie73   | 13.05.2013 22:31:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Luci, moc se toho bojím. Co bude za 15 let? No doufám že jen 2 puberťáci a milující se a chápající se dva rodiče.
        luciasek84   | 13.05.2013 22:37:50
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Já už nejsem schopná žádné kloudné reakce. Takové vážné téma a řežu se tu jak blázen        
      Sphinx   | 13.05.2013 22:57:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Já byla k nezastavení, jsem tu řvala nahlas     Vidíš kam se to zvrtne? :) A s takovouhle sebrankou já plánuju společnou dovolenou      
        luciasek84   | 14.05.2013 12:21:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Hlásím se do klubu přízemních netýkavek obecných.  ...a provokatérek, jak jsme často nazvány po odmítnutí  .
      Mnozí muži si příjemné chování a úsměv ženy na rtech pletou s pozváním do postele...
      Když opomenu morální dilema, tak si svou vaginální flóru pečlivě střežím a rozšiřovat ji o neprověřené kmeny nehodlám. 
      U cácor jsem nad věcí (pokud to ovšem dělají s PVC mikrobům neprostupnou ochranou), důležité je, kam muž chodí domů a kam odkládá většinu výplaty...
      Calamity J.   | 14.05.2013 08:59:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Tohle je tak složité téma, co člověk to názor, nechce se mi číst všechny příspěvky. Nikdy nikoho za gohle nesoudim, nikdy nevim, kdy se to může stát mě. Doufám, že se to nestane a jesli náhodou někdy jo, tak rozhodně budu zatloukat, zatloukat, zatloukat!!! Lidi, kterým se to stává ale "pravidelně", nechápu!!! To je pak hnus, velebnosti. Nikdy bych netolerovala něvěru víckrát než jednou, pak je to cesta do pekla...a ten můj už má vybráno, takže dojít ke mně nějaká podobná "fáma", tvrdě ho přitlačím ke zdi, blbce ze sebe dělaat nenechám ani omylem a nezůstanu s ním, ani kvůli dětem! To vím jistě!!! Na tro je život moc krátký!!!
      Mis   | 14.05.2013 12:05:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Souhlasím hlavně v tom zatloukání. Ono totiž upřímnost je sice krásná věc, ale k čemu ti jako je, že si ty ulevíš když rozbiješ všechno na čem máte vystavěný svůj vztah?   Já jsem zatím přesvědčená o tom že bych TOma vyhodila. I při prvním selhání. Ale zatím jsem v té situaci nebyla. Souhlasím že žít s někým komu nevěříš je naprosto zbytečné. Najít si chlapa můžeš i v padesáti. Všichni okolo kdo jsou rozvedení mají své partnery a děti už dávno mají své rodiny. Tak proč doma trpět nějaké hovado? Souhlasím 
        luciasek84   | 14.05.2013 12:20:53
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Mám kolem sebe několik nevěrníků a zrovna v neděli jsme se o jedné nové poběhlici dozvěděla.

      Podle mě, člověk který tohle udělá, prostě není ve vztahu zcela uspokojený. Někdo hledá jen tu tělesnou stránku, jiný citovou, někdo si možná slibuje něco materiálního a někdo je natolik zlý, že mu stačí dobrý pocit z rozbití rodiny či pomsty ...a tak by se dalo pokračovat. Já na sebe prásknu to, že jsem jednu dobu opravdu tu citovou hledala u někoho, kdo je mi opravdu hodně dodnes blízký. Je to kamarád a nikdy k samotnému aktu nedošlo, protože jsem na to prostě neměla. Neumím svého muže podvést, nedokázala bych žít s výčitkami den co den až do smrti.

      Já sama bych nevěru nejspíše neodpustila, záleželo by samozřejmě na okolnostech. Ale doufám, že tohle nebudu muset NIKDY řešit.
      škubanek   | 14.05.2013 20:14:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        Jojo, staré dobré téma jestli můžou být muž a žena kamarádi:) Jsi dobrá že jsi to zvládla      
        luciasek84   | 14.05.2013 21:58:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Jsem ráda sama za sebe. Žít s tím by asi nebylo jednoduché.

          Jinak dnes spolu nekomunikujeme (on nechce). Já to beru jako docela velkou ztrátu, protože věřím na kamaráda a kamarádku   (vlastně věřila ... možná by to asi fakt nešlo      
          Kdysi jsme si toho moc hezkého napsali, že stejně, i kdybychom nikdy nebyli spolu, tak to asi nepřestane a bude trvat pořád.
          Kdo ví. Mně to pak rychle přešlo a od jistých životních událostí (srážek na kolenou) jsem si vážila milionkrát víc toho, co se podařilo, co mi život pak nadělil a jakou oporu mám v muži, kterého jsme si od svých 17 vysnila. Je můj první a poslední doteď, tak jako to je u Evulika nebo Jezurky. Má to své kouzlo.

          škubanek   | 15.05.2013 13:04:10
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            Takže ho máš tak nějak pořád ráda? Nebo už je to prostě definitivně smazáno vlivem následných událostí?
            Vidíš, to je taky téma. Jestli to jde mít rád dvě osoby? Miluješ toho co máš doma a máš ráda i někoho jiného s kým bys byla kdybys neměla toho co máš doma.. a jak vám to klapalo doma? Neumím si moc představit že by tohle na mně nebylo poznat..
            Jestli jsem moc dotěrná tak to zaraž nebo napiš neveřejně do vzkazů  
            luciasek84   | 15.05.2013 19:48:11
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              zit s tim jde tezko..mam tendence muzi kdzy me sere..predhazovat prave to co sem nalezla u kamarada a co na nem uplne zboznuji..atd atd... pak se doma objevuji zbytecne hadky..ale kdzy ja si kolikrat pomoct nemuzu.. kolikrta nemam naladu mluvit s chlapem,ale kamaradem si vypisuju nebo telefonuju ui vic jak hodinu a porad se smeju, mame si co rict.. a pak suse reknu chlapovi dobrou..neni to vvzdy- ale proste tim ze s kamaradem neziju na nem vidim jen to dobre, a mam ho kolikrta rada vic nez chlapa se kterym mam dite...
              amalie2011   | 15.05.2013 19:56:38
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                A to s tím chlapem máš dovoleno se stýkat?:))) No a teď jde o to jestli to je kamarád a jste s tím oba smíření nebo je to prostě chlap kterej čeká až se rozejdeš se svým stávajícím :))
                luciasek84   | 15.05.2013 20:17:03
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                  kamarad.. mam-nemam.. ze zacatku mrchtal.. ja pristoupila ze u nas uz nemuze spavat(driv sme i v jedne betli spali ale jen si povidali-ja se s nim nikdy ani nelibala!! o narozeni tobika sme hoodne moc omezily nase kafickove sedanky.. a prevazne komunikujem pres mail, fb,icq, skype, a mobil... martinovi nevadi kdyz se vidime-ale nesmi to byt casto.kolikrat na nake akci kde je on je smiren s tim ze se tam bude muset nak zabavit,neb ja mam o zabavu postaranoo..Kamarad ma uz 4roky krasny vtah a necekame na nsebe..jen proste sme si uz za tech x let k sobe prirostli..a s nim muzu mluvit o vsem, upplne me fascinuje jak umi byt pozornej, hodnej atd- ne ze by M.nebyl,..ale presto me u nej hodne veci chybi- ale porad to svadim na vychovu babky-ze je jako tupej,zaostalej a nezazil tu pravou lasku rodicu a tak nejak nevi jak se tedy chovat ke sve rodine..
                  amalie2011   | 15.05.2013 20:24:37
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                  usinala sem mu na jeho hrudi, on me hladil, a povidali sme si!! nic vic.. strasne me to hralo u srdicka.ted si dame pusu na pusu na privitanou a na rozloucenou.. a obcas na sebe sahnem-kdyz je kolem nas nekdo z drahych polovicek.kdzy sme samy...klidne me vezme kolem ramen, ja jeho rrba pohladim po stehne atd atd...
                  amalie2011   | 15.05.2013 20:26:02
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    No docela drsné....já ani nevím co bych na to měla napsat. Občas to co k někomu jinému cítíš může být větší nevěra než to že se s ním vyspíš:) Ale jestli to máte takhle oba vyřešené a bereš ho opravdu jako kamaráda, tak pak je to asi v pořádku:)
                    luciasek84   | 15.05.2013 21:25:45
                    Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              teda, ze se vam do toho tak drze vmicham...
              amalie2011   | 15.05.2013 19:57:02
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              Jde, já (i když mě asi bereš už za labilní) asi bych řekla miluju (ale toho výrazu se bojim) jednoho muže. A hodně mám ráda jiného....Kdyby ten milovaný mě nechtěl (nechce) a ten co h mám hodně ráda mě chtěl (nechce) tak bych myslím pom chvíli společných hovorů a aktivit zvládla milovat i toho druhého.
              já vim jsem divná až patlogická
              medox   | 15.05.2013 21:14:52
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jak snadné je být nevěrný?
                Teď ti vůůůbec nerozumím :))) Nešlo by to konkretizovat, třeba soukromě? :)
                luciasek84   | 15.05.2013 21:28:21
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    prostě a jednoduše momentálně existuje jeden muž do kterého jsem se zamilovala. mMylsím si že on mě má minimálně hodně rád. ale on je na rozdíl odemě hodně slušný a vztah vdané a svobodného mu přijde špatný. A jak ho znám nic z toho nebude a já jakmile bych vyvinula zase větší aktivitu budu za kurvu nebo teda aspoň nevěrnici a u té si řekne že to udělám svému muži můžu to pak udělat jemu.....

                  No a pak druhý.....milenec a s ním by to teda asi i šlo  ale já furt nevím. Ted momentálně jsem zblbnutá.
                  medox   | 15.05.2013 21:39:37
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Jak snadné je být nevěrný?
                    Aha, Martin v tom nefiguruje vůbec? No ale to je úplně něco jiného :) To já právě myslela to srovnání že máš doma milujícího chlapa :D
                    luciasek84   | 15.05.2013 23:22:05
                    Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
              Ráda ho asi budu mít celý život. Lásku bych přirovnala asi jako bratrskou. Oproti tomu svého muže miluji nadevše.

              A teď se asi budeš úplně divit. Ale můj drahý MEGA tolerantní muž to věděl. Já jsem natolik upřímná, že jsem mu všechno vyslepičila         já neumím lhát. Prostě bych se neuměla přetvařovat. A díky za to, že to skousl, ba co víc měl se mnou trpělivost.
              škubanek   | 15.05.2013 22:25:18
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            Míša je taky můj první   
            veverka77   | 23.05.2013 21:14:05
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak snadné je být nevěrný?
                     
              to je osudovost?

              A neříkala sis někdy, když jsi byla třeba mladší, jaké by to bylo s někým jiným?  
              škubanek   | 24.05.2013 09:59:26
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Upřímně, ani jsem nedočetla do konce, takže nevím, co vše jste probrali v diskuzi. Ale z některých reakcí jsem teda dost v šoku. Podle mě má člověk 2 volby. Buď si chce užívat a nebo chce mít rodinu. Rozhodnutí je na něm. A pokud někomu přijde normální že s někým žije 20 let a do toho si občas najde nějakou bokovku, tak ani nevím, jak bych to pojmenovala.. Nedovedu si představit, že bych svého manžela podvedla.. A není to o tom, že by se mi žádný jiný chlap nelíbil, ale přesně o tom svědomí a výčitkách.. Copak můžu někomu, koho tak strašně moc miluju, že bych byla schopná vyměnit svůj život za jeho, tak hrozně moc ublížit?? Panebože.. Kam to smýšlení spěje? Když to přijde nedá se tomu odolat? Pod vlivem alkoholu atd..? Co je to za řeči??? Každý má právo volby a vymlouvat se na alkohol nebo na nějaké pudy.. V životě jsem pod vlivem alkoholu neudělala něco co bych neudělala ani normálně! A taky se mi nelíbí, že v této době to všichni berou jako normální věc, která se prostě děje.. Prezentuje se to tak v médiích a bohužel i pro spoustu lidí je to normální. Nemám nic proti tomu, když si chce člověk užívat, ale pak by neměl mít jiné závazky, jak jsem psala na začátku - každý má možnost volby a pokud chce oboje dvoje - "volný" vztah, tak by o tom měla vědět hlavně i ta druhá strana.
      xMarcela   | 15.05.2013 21:52:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        A je to přesně o tom vnímání...neberu si iluze o tom že se dřív nevěra neprováděla, ale podle mě vůbec ne tak veřejně jako teď. Teď je to děsně moderní mít milenku, nejlépe dvě, manželku a ještě se tím chlubit v hospodě. Já ani nevím, řekla bych že je to Prahou, ale fakt to není pravda, ve svém okolí i rodného kraje se zrovna rozvádí 3 manželství kvůli nevěře. A opravdu na pracovišti, to je prostě jeden velkej grupáč.  A s tím koncem naprosto souhlasím    
        luciasek84   | 15.05.2013 23:26:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Prahou to rozhodně není:) my bydlíme 50 km od Prahy a většinou co tak slyším, tu vztahy taky končí kvůli nevěře. A pokud je pro někoho nevěra normální, tak ať to netají a normálně o tom mluví - hlavně s těma, kterých se to týká. Očividně to ale normální není, protože opravdu ve svém okolí neznám vztah, kdy by jeden z partnerů řekl, ano věděl jsem to od začátku.. Prostě hrůza hrůz a doufám, a doufám, že mě i mému manželovi tohle myšlení vydrží dalších 50 let, abych něco takového nemusela řešit..
          xMarcela   | 16.05.2013 13:06:04
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            u nas se take silene rozvadi,kvuli nevere vetsinou...a pak se vzajemne lovi ty rozvedeni...brrr
            Liberte   | 17.05.2013 12:44:56
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        amen    
        plaz   | 16.05.2013 09:10:41
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Ahoj děvčata..
      V otazce nevery budou vždy dva nesmiritelne tábory
      A bohužel v mém manželství se vyskytují oba.
      Já za tábor věrných a manžel za nevěrne. Máme dvě deti a obě poznamenal neverou. Když jsem přišla na první milenku tak mě to toálně zničilo. Podruhé už méně...
      Ptám se jak je možné že jsem už podruhé dala šanci, když zklamal. Já která jsem si myslela, že bych nevěru nikdy neodpstila????
      Manželství je teď pro mě zničující... Každý den se užíram tím co asi dělá, jestli s nějakou nenívztahu . Je to vážně těžké. Důvěra je v hajzlu. Nevím jest to někdy překoná a určitě si to ponesou do dalších. A on? Je celkem v pohodě...
      JanulaP   | 15.05.2013 23:35:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        No to je hnusny.
        Bohuzel, ze zkusenosti z okoli tusim, ze otazka jak dlouho budete spolu, visi jen na tom, jak dlouho se budes uzirat nez do toho jeden z vas prasti a rozejdete se(spis asi ty, kdyz manzela to netrapi). Muze to trvat opravdu hodne hodne dlouho.
        Delka tveho uzirani bude primo zavisla na tom, kdy sama sebe presvedcis, ze mas pravo byt stastna!
        Tris   | 16.05.2013 00:11:31
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        To je mi líto   Musí to být těžké.
        škubanek   | 16.05.2013 22:03:45
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        No, já ani teď nevím co napsat. Můj chlap mi celý rok lhal, že si jen dopisoval s holkou. Včera jsem se konečně dozvěděla pravdu, že se s ní vyspal, pak si vyměnili kontakt a 4 měsíce ho udržovali, než jsem na to přišla. Zatím, jakoby se mě to týkal jen z dálky. Nejsem schopná racionálně uvažovat, nechci se nikomu svěřovat a je těžké být na to sama. On celý rok byl na mě moc hodný a celý ten vztah byl najednou lepší a teď, jakoby bylo všechno v p.......Nevím, co dělat jen vím, že mě to hrozně bolí. Máme dvě děti. Vždycky jsem tvrdila, že nevěru bych neskousla a teď když to přišlo, tak je to hrozně těžký.
        Ifča   | 23.05.2013 15:59:05
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak snadné je být nevěrný?
          Je to fakt svinstvo... Mě to strašně sere! Pochopila bych ještě jednorázový úlet, ale udržovat dlouhodobý mimomanželský vstah to je fakt sprostý! Absolutně to zničí tvojí důvěru, což je základ vztahu. Budeš se tím užírat. Já to tak mám... Pokaždé když je na služebce, pokaždé když mi nezvedne telefon atd... Přemýšlím jestli s nějakou není. Je to na h...!
          Moc ti přeju, ať se správně rozhodneš co dál.. Je to neskutečně těžké vyskočit z jedoucího vlaku.... Já jsem to zatím přeze všechno nedokázala...
          JanulaP   | 23.05.2013 20:21:56
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak snadné je být nevěrný?
            Díky za reakci, on to měl jednorázový úlet, jen si pak začali psát, ale už spolu nikdy nespali. Jakmile jsem na to přišla, tak to hned ukončil a opravdu je ke mně milý pozorný. Teď jsem jen chtěla znát úplnou pravdu, kterou mi nakonec řekl. Jeho to mrzí opravdu hodně a je to vidět. Takže zatím se opouštění nekoná. Ale jsem pevně rozhodnutá se věnovat hodně i sobě ať si myslí co chce. Musím trošku změnit přístup.
            Ifča   | 24.05.2013 06:23:55
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      Taaaaaak to je teda terno, tahle diskuze...kdyz mi to prislo i mailem, jako nejaktualnejsi novinka!
      Ja mam karty rozdane!!!:
      libi se mi tmavi chlapi = ziju v Egypte,
      svalnateho intelektuala jsem si vzala,
      nevera je tady zlocin a veznice nemaji "sea view"
      ...a hlavne mam vycitky i kdyz se mi jen zdaji sny o ex. viz rubrika Milenci a to jsou moje sny ciste prizemni a cudne.
      Kdybych ulitla a zahnula, propadla bych se nasledne do zeme studem, a kdyby to manzel nepoznal, zcela samostatne bych nas vztah uplne znicila tragickyma vystupama o tom jaka jsem krava.
      To je muj pohled, nechci nikoho soudit, ale nedokazu to chapat jinak, nez jako povod velmi tezko slucitelny s partnerstvim.



      Tris   | 16.05.2013 00:02:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        O tom partnerství jsi to krásně napsala  

        jinak být na Tvém místě a žít v jistých zemích, tak bych se bála i snít. Měla bych strach z toho, jak by mě někde ve světě ukamenovali k smrti  
        škubanek   | 16.05.2013 22:08:07
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak snadné je být nevěrný?
        plne te chapu,obzvlast tam klde zijes
        Liberte   | 17.05.2013 12:43:55
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak snadné je být nevěrný?
      No snadné to není. Ale s manželkou jsem už 25 let, máme velkýho kluka. A co si víc přát? Snad jen rada pro mladší ročníky - je jedno kde dostaneš chuť, hlavně se NAJEZ DOMA! :D
      jirinovacek   | 16.01.2020 17:47:50
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 799)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×