Jéžiš Lucko, to mi úplně vhání slzy do očí, fakt, to je od té účy tak sprostý.Jak píšou holky, kdyby byla na svém místě, musela přece poznat dřív, že třeba Baruška nemá až takový talent a nemusela si ji tam dva roky nechávat, šlo ty vyřešit už dřív. No a teda, když už to chtěla tak radikálně utnout, tak to měla samozřejmě udělat přes tebe, ne takhle bezohledně, před dětma.Ale hlavně si myslím (nevím teda, co je to za sbor, na jaké úrovni zpívá a soutěží), ale já smysl takovýchto aktivit vidím v tom, že děti dělají to, co je baví, z čeho mají radost, jsou v kolektivu dětí se stejnými zájmy - prostě profesionální úroveň je sice hezká věc, ale kolik takových sborů (nebo jakýchkoli organizací nabízející zájmové aktivity)vlastně je, kolik dětí se té činnosti bude i do budoucna věnovat, kdo u toho zůstane a bude si tím vydělávat? Moc málo. A to se týká i třeba sportovních kroužků, těch, co si pak tím sportem / zpíváním vydělávají, je mizivé procento, jde o to, aby děti děly to, co je BAVÍ.Baruška to zvládne, buď před ní silná, najděte jiný obor, jiný koružek, určitě \"se najde\" jinde.A na tu kravajznu bych vlítla, to by si za rámeček nedala. To mě teda takhle po ránu nadzvihlo, to ti řeknu. Asi bych tam za ní šla v době, kdy bude šance, že tam budou jiní rodiče. Nenadávala bych, nehysterčila bych, prostě jen \"náhoda\", že to uslyší i jiní, ale důrazně bych jí to vysvětlila, že to co udělala je krajně neprofesionální, k dítěti bezohledné a žádala bych její názor. \"Udělila bych jí radu\", aby se příště takového jednání vyvarovala, protože tím dítěti fakt může ublížit. Třeba, když budou ostatní u toho, se spíš chytne za nos.(Klidně bych připustila, zvlášť jsi-li si toho vědoma, že když Baruška dejme tomu nevynikala nebo měla-li ta učitelka dojem, že to ostatním třeba i kazí, jak píšeš, měla řekněme právo to řešit. Asi je blbý, aby na soutěžích neuspěli kvůli konkrétnímu členovi - neber to prosím zle, já zpívat vůůůůbec neumím, nepříšluší mi vlastně tohle ani hodnotit - ale jde o to, KDY a JAK to řešila. To je totiž otázka, resp. vizitka její profesionality, fundovanosti, známka její pedagogické úrovně.)