
Bolavé bříško syna trápilo už dlouho, díky lahvím Suavinex jsme konečně našli řešení

Zuzanu nadchl antikolikový systém lahve Suavinex, který pomohl zmírnit koliky

Díky lahvím Suavinex si teď místo pláče můžeme hrát

Lahvička Zero Zero ulevila dceři od plynatosti, design Prints se líbí celé rodině

Karolínka lahev z drogerie odmítala, lahvičky Suavinex přijala hned

Lahev Suavinex byla trefa do černého, zaujala mě funkčnost i krásný design
Čtenářky Babyonline otestovaly sadu lahvičky a dudlíku se speciálním fyziologickým tvarem savičky v nové designové kolekci Prints!
Které maminky sadu lahvičky a dudlíku Suavinex testovaly?
- Veronika: Bolavé bříško syna trápilo už dlouho, díky lahvím Suavinex jsme konečně našli řešení
- Zuzanu nadchl antikolikový systém lahve Suavinex, který pomohl zmírnit koliky
- Verča: Díky lahvím Suavinex si teď místo pláče můžeme hrát
- Martina B.: Lahvička Zero Zero ulevila dceři od plynatosti, design Prints se líbí celé rodině
- Martina: Karolínka lahev z drogerie odmítala, lahev Suavinex přijala hned
- Míša: Lahev Suavinex byla trefa do černého, zaujala mě funkčnost i krásný design
Co maminky testovaly?
Sadu Suavinex , která obsahuje:
SUAVINEX LÁHEV KOJENECKÁ 150 ml FYZ S
- SUAVINEX DUDLÍK 0-6 MĚSÍCŮ 2 KS
Testovaly novou designovou kolekci PRINTS v těchto vzorech:
- SRDCE
- KRÁLOVNA
- FOX
- MEMORIES RŮŽOVÁ
- MEMORIES MODRÁ
SUAVINEX LÁHEV KOJENECKÁ 150 FYZ S
NOVÁ SAVIČKA SX PRO FYZIOLOGICKÁ
Dudlíková rEvoluce!
Navržená s respektem zdravého a přirozeného orálního vývoje.
Schválené Španělskou společností pediatrické stomatologie & doporučené Italskou asociací specialistů v ortodoncii.
Pro dodržení nejpokročilejších doporučení odborníků jak nezasahovat do vývoje ústní dutiny dětí.
Vytvořená s ohledem na zvláštní potřeby dětí a jejich zdravému vývoji vrchní a spodní čelisti.
Směrem k P Ř I R O Z E N Ě J Š Í M U způsobu krmení.
FYZIOLOGICKÝ TVAR SAVIČKY
Plochá a symetrická
- Jedná se o tvar, který je dětskými dentisty upřednostňovaným
- Ponechává V dutině ústní pro jazyk více prostoru, aby bylo zajištěno přirozené sání co nejvíce je vůbec možné
DELŠÍ KRK SAVIČKY
- Dosahuje přirozeného propojení vrchního a spodního patra tak, jak doporučují vědecké studie.
KRK SAVIČKY UMÍSTĚNÝ NA STŘED
- Nejjednodušší způsob krmení pro děti, které se již samy krmí a láhev si v rukou drží
ANTI-KOLIKOVÝ VENTIL
- Vyrovnává tlak uvnitř láhve
MÍRNĚ ZAKŘIVENÉ TĚLO SAVIČKY
Zajišťuje správnou polohu úst, svalů jazyka a čelisti.
- Umožňuje větší přizpůsobivost, protože novorozené dítě bude spočívat svými rty na střed základny, zatímco starší děti s většími ústy budou moci své rty přiblížit až k vnější hraně, přičemž celý dudlík uvnitř se nachází uvnitř úst.
- Špička struku dosahuje více či méně do úst dítěte dle závislosti na jeho růstu.
ULTRA MĚKKÝ TENKÝ SILIKON SE SPECIÁLNÍ TEXTUROU
Napodobuje texturu a konzistenci matčiny bradavky a dosahuje:
- maximálního tepla
- super poddajného flexibilního pohybu
- maximálního přizpůsobení horního patra úst
DUDLÍK FYZIOLOGICKÝ SILIKON 0/6m
PRO SX FYZIOLOGICKÝ DUDLÍK nové řady PRINTS
Navržen tak, aby respektoval přirozený orální vývoj dítěte.
Symetrický tvar fyziologické savičky, která je vždy správně v ústech miminka uložena.
Nezáleží na tom, kterou stranou je do úst vložena a navíc eliminuje nesprávný vývoj ústní dutiny.
Štítek menší velikosti je na drobném obličeji dětí diskrétním.
Dudlík je navržen tak, aby nenarušoval dutinu úst a poskytoval dítěti stejný pocit, který zažívá ve svém přirozeném fyziologickém stavu, kdy dudlík nepoužívá.
FYZIOLOGICKÝ TVAR
plochý a symetrický tvar, který dětští stomatologové doporučují nejčastěji poskytuje více prostoru v dutině ústní pro jazyk, aby bylo zajištěno co nejpřirozenější sání
- je reverzibilní, a proto se nemusíte obávat, že by jste dudlík vložili do úst miminka obráceně
TENKÝ KRK SAVIČKY
- naplňuje důležitou funkci, aby byla ústa stále zcela zavřená
- redukuje dráždivý kontakt mezi savičkou řezáky
ŠIRŠÍ ČÁST SAVIČKY
- lepší přenášení tlaku vyvíjeného na dásně / zuby
- napodobuje tvar mateřské bradavky
KRATŠÍ HLAVA SAVIČKY
- poskytuje rtům a dásním / zoubkům klidový režim na krku savičky, která je nyní delší a nezasahuje do hlavy dudlíku
- pomáhá hlavě savičky ohýbat se o horní patro úst pokud se o ni jazyk pravidelně opírá
PLACATĚJŠÍ HLAVA SAVIČKY
- poskytuje jazyku dostatek prostoru, aby mohl ležet ve své přirozené poloze
- spolu s flexibilitou silikonu umožňuje jazyku bez námahy savičku deformovat a tím se přizpůsobuje hornímu patru přirozeně
ULTRA LEHKÝ A TENKÝ SILIKON SE SPECIÁLNÍ TEXTUROU
- napodobuje strukturu a konzistenci matčiny bradavky, dosahuje maximální teploty a mimořádně pružného pohybu, který se přizpůsobuje hornímu patru dutiny ústní
- dodává savičce flexibilitu a tím předchází dalšímu nepřirozenému tlaku
SUAVINEX LÁHEV ZERO ZERO 180 ML
Pro porovnání maminky testovaly také Suavinex láhev Zero Zero 180 ml. Láhev obsahuje silikonový váček, který se stahuje v závislosti na tom, jak dítě saje. Díky vzduchu nacházejícímu se v prostoru vnější strany váčku dochází k vytváření vakua uvnitř, což zabraňuje vniku vzduchových bublin. Díky této absenci bublin nevznikají u dítěte bolesti bříška způsobené plynatostí.
Více na www.crystalbaby.cz
Jak dlouho maminky lahvičky a dudlíky Suavinex testovaly?
Produkty Suavinex maminky testovaly po dobu 3 týdnů.
Testování sady lahviček a dudlíků Suavinex v nových designech Prints - diskuze
Poradna
Dobrý den, nevím, zda se to řadí mezi období vzdoru, protože Peťa (v srpnu 3 roky) byl vždycky svéhlavý a vše dělal po svém. Jinak, než by udělal kdokoliv z nás, nebo kterékoliv jiné dítě. Je hodně akční, neposedí ani u jídla, a když už ho tedy přemluvím, tak alespoň houpe nohama, nebo listuje knížkou. Rád hází věcmi, od malička vším a je těžké ho to odnaučit, ale je fakt, že hází velice dobře. A i když to zní jako ADHD, nemyslím si, že je to náš případ, protože když se s ním učím logopedii nebo čtu knížku, nebo dělám jakékoliv jiné aktivity, tak u toho vydrží i hodinu v kuse. Nevím, možná se mýlím, spíš to tak cítím. Učíme se logopedii už od 1 roku, protože má oboustranný rozštěp rtu i měkkého a tvrdého patra. S tím by to taky nemělo souviset, je to jen kosmetická vada. Vše zvládá s přehledem. Spíš mě teď trápí to, že minulý týden začal hodně zlobit ve školce (v malé skupince dětí). Chodí tam už 3 měsíce a teď znovu hází věcmi (to už přestal dělat) i po dětech, plácá děti, dělá naschvály, nechce chodit spávat s ostatními dětmi a neposlouchá, paní učitelky jsou mu pro smích, i když se zlobí. Nejde to ani po dobrém, ani po zlém. Někdy chytne amok, že brečí, když není po jeho, a kdybych neodvedla pozornost někam jinam, tak brečí třeba celé hodiny. Někdy ani odvést pozornost nestačí. Když se uklidní, tak mu to vysvětluji a on poslouchá a sám řekne ,,ne, nedělá se to, nejde to“. Ovšem neuběhne ani 5 minut a jsme tam, kde jsme byli. Pokud je to tedy období vzdoru, tak prosím alespoň o potvrzení. Nechci to podcenit, pokud by to bylo vážnější, chci to řešit za včas, tak, jako když jsem řešila vše kolem rozštěpu. Předem moc děkuji za zpětnou vazbu. S pozdravem Sarah Člupná.
Dobrý den, podle popisovaného chování vašeho syna se s největší pravděpodobností jedná o projevy období vzdoru. V této době se dítě teprve učí pracovat se svými emocemi a zvládat je, jeho psychika není ještě dostatečně rozvinutá, aby je mohlo zvládnout rozumově. K dítěti je potřeba přistupovat laskavě a trpělivě se současným nastavováním hranic a pravidel, vytvořit mu bezpečné a přijímající prostředí. Projevy chování mohou zhoršit či posílit prožívané zátěžové situace jakou je například nástup do školky. Adaptační reakce může být i odložená a v plné míře se projeví teprve potom co si dítě uvědomí, že školka není pouze hraní si v dětské herně, ale že se jedná o jakousi dětskou povinnost ( obdobu zaměstnání). Zároveň pobyt ve školce klade na dítě také nároky sociální ve formě rozvoje vztahů s cizími dospělými a vrstevníky a rozvoj kooperace s nimi. Dobré je předávat si vzájemně se školkou zkušenosti, které postupy a metody se vám u syna osvědčily a co u něj zabírá, například zmiňované odvedeni pozornosti. Velmi pěkně postupujete, když se synem po jeho uklidnění situaci probíráte. Doporučila bych vám se hodně konkrétně zaměřit na chování, které by syn dělat měl, které je požadované a pouhou snahu o něj velmi ocenit. Neříkat si tedy pouze to, co by dělat neměl, co je špatně. Dítě totiž často neví, jakým jiným chováním by to nežádoucí mělo nahradit. Můžete využít přehrávání různých situací s pomocí hraček, na trhu jsou i různé dětské knížky určené k rozvoji rozpoznání a porozumění emocím a k práci s nimi a jsou i pro takto malé děti s hodně obrázky a názornosti.
Ohledně rozštěpu rtu a patra se do budoucna bude jednat o spíše kosmetický problém ( i když se již dá velmi dobře řešit a nebude na synovi jistě nic poznat), avšak předpokládám, že syn v raném dětství zřejmě podstoupil a ještě bude postupovat určité lékařské zákroky možná spojené s operací v anestezii. Tyto rané zážitky, i když jsou nevědomé, se mohou promítnout do vývoje křehké dětské psychiky a projevit se například vyšší dráždivostí dítěte či specifiky v chování při zátěži, které by však postupně měly odeznít.
Ohledně podezření na ADHD se jedná o diagnózu psychiatrickou, kterou by měl rozhodnout dětský psychiatr, v naší terminologii se používá pojem porucha pozornosti s hyperaktivitou nebo hyperkinetická porucha chování (ADHD je pojem užívaný v americké klasifikaci nemocí). Tuto diagnózu psychiatr obvykle neuzavírá před šestým rokem věku dítěte, pokud tedy projevy nejsou extrémně silné. Jinak se totiž může jednat jen o přirozený vývoj a zrání nervového systému, kdy se dítě jako hyperaktivní může jevit, ale " vyroste z toho", jak se říká, právě přibližně do věku šesti let. Postupně se můžete snažit prodlužovat dobu zaměřené pozornosti i u aktivit, které syna tolik nezajímají, strukturovat čas na dobu volné hry a nějaké povinnosti. Přirozeně tuto schopnost trénujete také procvičováním logopedie.
V případě prohlubování výchovných obtíží ve školce bych doporučila zkusit se obrátit na Pedagogicko-psychologickou poradnu k posouzení možnosti nějaké podpory ve školce, případně k doporučení kontaktovat další odborníky či výchovná doporučení.
S pozdravem Mgr. Michaela Matoušková, dětský psycholog

Pro akci je nutné přihlášení