Inzerce
Inzerce
Inzerce

Václav Klaus zvolen prezidentem!

Václav Klaus byl zvolen prezidentem ČR ve 3. kole 2. volby, kdy získal 141 hlasů: "Budu prezidentem všech občanů ČR. Budu prezidentem všech z Vás." Blahopřejeme!

Pro hlasování je nutno být přihlášen/a.

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

BoL volí prezidenta! - diskuze

  • švejnara vubec neznám namluvit muže cokoli hlasovala bych pro klause nemužu volit někoho kterého jsem viděla poprvně v televizi  
    milan   | 12.02.2008 13:08:29
    Reagovat | URL příspěvku
  • Stejně je to na jedno brdo
    At je tam kdokoliv stejne budem na tom stejne, ne-li hur. Nejaky blbecek tam prece byt musi ne.
    Elys   | 11.02.2008 07:50:54 | Reakcí: 1, poslední: 11.02.2008 13:32:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Stejně je to na jedno brdo
      souhlasím,všechno zdražují a a nám moc mateřské nedali,porodné snížili,budeme dřít bídu z nouzí 
      sexycumacek   | 11.02.2008 13:32:22
      Reagovat | URL příspěvku
  • jak napsal admin: námět do PRANICE...
    kvůli politice jsou lidé schopni se i zabít (není nad zanícenou diskuzi poloopilých pánů u pííííva :-))každopádně je celkem jedno, co si myslí obyčejní lidé .... prezidenta volí ti, co si říkají zákonodárci (a opravdu toho umí darovat mnoho). Je v podstatě jedno, který z pánů kandidátů se stane prezidentem republiky. Ani jeden z nich nám na chleba ani na plínky nepřidá ( možná by si ale pan Švejnar mohl vzít mustr z Ameriky, kde není DPH na potřebách pro děti tím myslím oblečení, výživu, plínky, kočárky atd. i když to je jenom takové nesmělé přání). Pro někoho je jeden kandidát málo vlastenec a nereprezentuje naši vlast pro někoho jiného je druhý kandidát "sportovec", který si nechce zamazat své sněhobílé oblečení špínou všedních lidí a kouká na SVUJ lid hezky z výšky svého postavení.

    BabulkaL   | 08.02.2008 19:54:03 | Reakcí: 2, poslední: 11.02.2008 13:33:34
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Ahoj, nemám důvod pochybovat, že je pan Švejnar slušný (úmyslně zmiňuji na prvním místě), inteligentní a vzdělaný (což ne nemusí v životě nutně jít ruku v ruce) člověk s přehledem, odborník ve svém oboru. Ale prezident země, na kterou jsem hrdá, že jsem její součástí? Tak to bohužel ne. Osobně proti němu nemám zhola nic, ale pouhá skutečnost, že si ponechal české občanství, z něho v mých očích Čecha nedělá. Aspoň tedy ne takového, jakého bych jako prezidenta naší republiky byla schopna akceptovat. (Nepřijatelná je pro mě i představa, že by jeho žena, jakkoli nemá oficiální pozici, byla první dámou země, jejíž řečí nemluví. Snad jazykový skluz dohání, ale to měla udělat už dříve. Pokud vím, absolvovala již delší pobyt v naší zemi dříve, před kandidaturou svého manžela, měla tedy šanci se jazyk rodné země svého manžela snažit naučit, už z úcty k němu a k jeho zemi. Není důležitá brilantní zanost, cení se podle mě hlavně upřímná snaha. Aspoň já bych tedy její češtinu, byť by byla nedokonalá, hodnotila výše, než onen proslulý americký úsměv.)
    A odbočím ještě jednou: Paní Havlové, myslím teď té druhé, jsem držela palce, aby svou pozici ustála (ne že by tedy to, jestli jí já držím palce nebo ne na věci něco zásadního změnilo). Prostě paní Dagmar měla dost starostí s tím, jak být první dámou. Naopak paní Klausové palce držet nemusím. Zase - ne že bych nechtěla, ale paní Livie to nepotřebuje. Pozici první dámy zvládá s grácií, paní Livie je pro mě První Dáma. Není to žena "typu modelka", ale její charisma, šarm, moudrost, vzdělání, široký rozhled, elegance a již zmíněná grácie z ní vyzařuje prostě přirozeně. Vystupuje-li při oficiálních příležitostech po boku svého muže, zvláště v zahraničí, jsem hrdá, že reprezentují moji vlast právě oni dva. Pana Václava Klause si vážím, s jeho názory se ve většině ztotžňuji, ačkoli nemůžu samozřejmě říct, že je mi jeho chování vždy a beze zbytku sympatické. Vidím v něm ale vzdělaného,inteligentního muže s rozhledem, který si je schopen hájit své názory i proti většině. Pro mě je pan Klaus důstojným kandidátem na post prezidenta České republiky.
    Renča   | 05.02.2008 17:06:00 | Reakcí: 5, poslední: 11.02.2008 13:34:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Renčo,nemůžu s tebou než souhlasit   ,
      pro mě je pan Švejnar prostě cizinec,většina národa ho do nedávné doby vlastně neznala,tak nechápu jak může někdo uvažovat o tom že by byl naším prezidentem
        Až tu pár let pobude a něco dokáže tak prosím...ale takhle
         
      Small   | 05.02.2008 18:12:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Máš naprostou pravdu.
      A víš co - vlastně mě vůbec nenapadlo to vše okolo První dámy - asi i proto, že pí Švejnarovou jsem ani nikde neviděla.
      Je fakt, že sleduju spíš jen zprávy na netu, ale o celém Švejnarovi nevím zhola nic až na pár útřžků kolem jeho občanství... Vůbec nechápu, proč budou jeho kandidaturu řešit, když je to člověk absolutně neznámý      
      První dáma Klausová se mi taky líbí, umí v tom prostě chodit. Pan Klaus by mohl občas být trochu obezřetnější ve svých výrocích, ale na druhou stranu aspoň že někdo probere politiky z letargie. Líbí se mi, že není prezidentem, který je vlastně jen figurka, že se nebojí občas rozčeřit hladinu...      takže mu držím palce!
      Sunny   | 05.02.2008 18:26:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Mluvíš mi z duše,jako bych to psala já...Ve všem s Tebou souhlasím.     
      susila   | 05.02.2008 21:38:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      také mám stejný názor. Ještě bych zavedla přímou volbu od nás lidí. Aby si poslanci nedělali z toho holubník. Pořád přebíhaj ze strany na stranu. No dělaj si co chtěj.   
      Stáňa   | 06.02.2008 08:33:27
      Reagovat | URL příspěvku
  • Ja mam take jasno, pro me to je pan Svejnar.
    Ackoliv je take pravicove zalozeny, jeho kapitalismus neni razu KAPITALISMU 18. STOLETI, ktery propaguje ODS a velice stranicky prezident pan Klaus (mimochodem jeho vyroky jsou proti pluralite politickych stran, na kterych se DEMOKRATICKY STAT zaklada).

    A navic jako maminka nepodporuji jeste vetsi zbohatnuti bohatych a neustale snizovani socialnich vyhod, ktere jsou obsazeny v novych zakonech, ktere PAN KLAUS podepsal. Je spousta jinych segmentu, kde jsou penize, tak proc jej berou na zdravotnictvi, na podporu populace, atd.... takze proto PAN SVEJNAR.
    ivana82   | 05.02.2008 14:19:36
    Reagovat | URL příspěvku
  • Já mám teda jasno. pan Švejnar ať si kandiduje na prezidenta v jeho vlasti - v Americe...
    Sunny   | 05.02.2008 11:20:41 | Reakcí: 6, poslední: 11.02.2008 13:35:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Hlasování
    tak už jsem si taky zahlasovala dobrý nápad! 
    ingrit   | 05.02.2008 10:32:16
    Reagovat | URL příspěvku
  • Příspěvek do pranice
    Jak jste na tom vy? :-) Já už hlasoval.
    Administrator   | 05.02.2008 10:12:33 | Reakcí: 1, poslední: 11.02.2008 13:35:56
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

Pokakavani

| Nikolabi | 24.07.2024, 17:12

Dobry den,

obracim se na Vas s dotazem ohledne syna. V cervnu mu byli tri roky. Mame problem s chozenim na velkou. Loni v listopadu jsme zacali odplenkovavat. S curanim problem ani tak nebyl, sem tam se pocura a to i ted, ale to beru asi jako "normu". Ale bohuzel neni schopen udelat velkou potrebu na nocnik, ci zachod. Vykonava to pouze do kalhot a treba i petkrat za den. Jsou situace, kdy sedi vedle nocniku, nebo je od nej vzdalen opravdu jen kousek a presto se pokaka. Uz od zacatku jsem ho motivovala napr. gumovym bonbonkem, ci nejakou hrackou, ktera se mu libila v kramu, ale bez uspechu. Priznam se, ze posledni dva mesice jsem z toho uz tak zoufala, ze jsem mu dala za to i na zadek. On mi slibi, ze bude chodit kakat na zachod, ale pak se to treba za pul hodiny opakuje znova. Parkrat se stalo, ze tu potrebu vykonal na zachod ci nocnik, ale jen tehdy, kdyz zrovna kakal a ja jsem ho popadla a on to tam dodelal. Vetsinou se to ale pak zastavilo a nelibi se mu to, knoura. Kolikrat i odejde do jine mistnosti a tam se pokaka. Ja na nem samozrejme poznam, ze kaka a kdyz se ho zeptam, tak mi tvrdi, ze ten bobek nedela. Toto se deje i kdyz je napr. u babicky na noc. Myslim, ze jen jednou se stalo, ze sam od sebe sel na nocnik a vykakal se. To jsem zrovna nebyla doma a hlidal ho manzel. Rekla bych, ze je na me celkem dost fixovany. Bohuzel manzel je casto v praci, tak drtivou vetsinu casu je se mnou. Mam jeste starsi dceru (5 let) a ta s tim taky mela trochu problem, v tom smyslu, ze do ctyr let nekakala vubec a vecer, kdyz jsme ji dali plenku na noc, tam se behem chvilky vykakala. To jsme odbourali kolem toho ctvrteho roku. Jinak bych rekla, ze je sikovny. Uz dlouho je schopen se skoro sam uplne oblect, obuje si boty, v pohode se naji. O tom, ze se kaka do nocniku, ci na zachod si povidame nekolikrat denne, myslim, ze toto chape. Ale uz jsme z toho vsichni dost nestastni. V zari by mel nastoupit do statni skolky (a ja do zamestnani), ale obavam se, ze pokud se bude tatkto neustale pokakavat, tak ho odtamtud vylouci. Uz opravdu nevim, co s nim. Prijde mi, ze at se snazim ho presvedcit, aby chodil na zachod, tak stejne dokud nebude on sam chtit, tak se to nezlepsi. Ale pokud by vas napadlo nejaka rada, jak to zlepsit, byla bych za to velmi vdecna. Mockrat dekuji

Dobrý den,

poradila bych vám se s problémem vašeho synka obrátit na dětského klinického psychologa. Pouze na základě dotazu po e-mailu nelze dát jednoznačnou odpověď a ani zázračné rychlé řešení. Je možné, že bude potřeba podrobnější zmapování situace a dlouhodobější vedení, nebo se naopak situace může vyřešit velmi rychle. Obtíže s vyměšováním nejsou ale u batolat nic neobvyklého a objevují se. Mnoho dětí preferuje zejména defekaci (vykonání velké potřeby) do plen a má problém s přechodem na nočník či toaletu. Píšete, že syn je čerstvě tříletý. Kontrola vyměšování souvisí se zralostí nervového systému dítěte a se schopností volního ovládání svěračů. Nervový systém syna nemusí být ještě dostatečně zralý a syn tak není ještě třeba připravený na přechod na nočník či záchod. Určitě bych vám doporučila snížit na něj tlak v tomto ohledu. Váš stres se na něj přenáší, tlakem je i vaše neustálé vysvětlování, kam se potřeba vykonává. To vše syn zcela jistě již ví. Pod psychickým tlakem se obtíže ještě zhoršují a může dojít k rozvoji psychosomatických potíží, které se pak těžce odbourávání. Pokud syn ještě není dostatečně vyzrálý, pak je jedno, jestli se nachází právě vedle nočníku či WC, prostě do něj potřebu není ještě schopen vykonat, nemá nad ní úplnou kontrolu. Častost stolice cca 5x denně i obtíže s použitím nočníku bych vám také doporučila konzultovat s dětským lékařem. Mohlo by se jednat i o projev nějaké potravinové intolerance či alergie a je potřeba to vyloučit, dále je dobré se poradit o vhodném stravovacím režimu a složení stravy, je možné vyhledat i dětského dietního poradce.

Při jednání se synem se určitě zcela vyhněte výčitkám, přílišnému nátlaku i vysvětlování. Ukažte mu, kde je nočník, záchod a podporujte i každý pokus o vykonání potřeby na něj. Nezaměřujte se na neúspěchy, ale pouze na úspěchy, i třeba částečné, kdy se syn k nočníku či záchodu snažil třeba přiblížit, i když to nestihl. Tyto úspěchy "oslavujte", zaznamenejte třeba do kalendáře a na ně se při následné chvále zaměřujte, může být i odměna ve formě sladkosti, hračky apod. Pokud již potřebu vykonává, tak se snažte nepřerušovat mu ji, i když poznáte, že defekuje. On vědomě ví, že má jít na nočník, ale fyzicky to ještě nezvládá. Právě přerušení vykonání potřeby může způsobovat častost stolice, kterou syn nedokončí, protože nemá klid a způsobit např. rozvoj záměrného zadržování stolice a psychosomatické zácpy. Pokud vidíte, že syn kaká, nechte jej stolici dokončit, i když do kalhot, pak jen krátce připomeňte, že je lepší použít nočník a syn se může následně podílet na úklidu (např. odnést znečištěné oblečení do prádla, zkusit vám pomoci utřít případně znečištěnou podlahu atd.). Je potřeba synovi dopřát čas a snížit tlak na něj, také vy se situací přestaňte trápit, zaměřte se na jiné věci, které synovi jdou a že jich v jeho věku není málo. Přeji vám hodně trpělivosti, do září je ještě spousta času a mohli byste situaci zvládnout.

S pozdravem Mgr. Michaela Matoušková, dětský psycholog

Mgr. Michaela Matoušková | Babyonline | 25.07.2024, 09:23
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×