Jaký faktor opalovacího prostředku používáte při pobytu na slunci?

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Jaký faktor opalovacího prostředku používáte při pobytu na slunci? - diskuze

  • faktor
    Kdysi jsem mívala alergii na sluníčko, mazala jsem se vysokým faktorem, když jsem byla na mateřské, na mazání času moc nebylo, sluníčku jsem se nevyhýbala a alergie byla najednou pryč - asi to bylo častým pobytem na slunci
    kendyna   | 26.06.2016 16:11:48
    Reagovat | URL příspěvku
  • mazu se
    hnednu i v byte ve stinu a presto se mazu faktorem 50 pro deti      nejak nevim proc,ale stejne pres nej zcernam po 1.slunicku
    Liberte   | 01.06.2016 10:38:10 | Reakcí: 3, poslední: 02.06.2016 13:55:48
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: mazu se
      záhada :-), já mažu manžela i děti 50tkou od daylongu. Manžel a starší syn jsou bez pigmentu a super to funguje, zůstanou krásně bílí :-D, kdybych se s ním mazala já, za léto nezhnědnu. Já si s ním mažu jen obličej.
      Myšice   | 01.06.2016 13:43:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: mazu se
        ja vazne hnednu i v byte a pod trickem  jen si telo mysli,ze uz jde leto a zhnedne    ted se me ptaji lide,kde jsem byla ,ze jsem opalena..nikde..jen vencim divou zver  
        Liberte   | 02.06.2016 06:14:43
        Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

HA a hormony

| AdelaF | 20.05.2018, 09:27

Zdravím, potýkám se už od puberty sedm let s akné. HA mi hodně pomohla ale stále přetrvává. Ted jsem antikoncepci vysadila, už jsou to 3 týdny co jsem neměla HA a tak dobrou pleť bez akné jsem neměla ani nepamatuju. Také vždy když jsem v měsíci dobrala platíčko a pauza, tak v tom období byla plet vždy lepší. Jaké je prosím zastoupení a hladina hormonu po vysazeni HA? Popřípadě, co si myslíte, že je příčina mého akné?

Dobrý den, nevím, zda správně chápu vaši otázku, nicméně 3 týdny po vysazení by již hladina hormonů neměla být ovlivněna antikoncepcí. Příčin akné může být více, obecně však vyšší hladina testosteronu eventuelně vyšší citlivost mazotvorných buněk k testosteronu. Vše lze probrat v případě potřeby s dermatologem.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 21.05.2018, 06:52
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce