Inzerce
Inzerce
Inzerce

Dlabete doma na Halloweena dýni?

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Komentáře k anketě Halloween - diskuze

  • tento svátek neuznávám
    parabolka   | 19.03.2014 19:27:23
    Reagovat | URL příspěvku
  • Dýně jako podzimní dekorace
    Dýni různě zdobíme, ale Halloween neslavíme. Není to přece český svátek. Stejně tak ani Valentýna.
    K nám chodí Mikuláš, o vánocích Ježíšek. Jsem v podstatě dost zaujatá proti přejímíná cizích zvyků. Máme své, tak proč je míchat s jinými. Stačí, že častěji potkáte 5.12. Santu než Mikuláše.
    Podle mě jsou cizí svátky jen boomem pro obchodníky, kteří se snaží z lidí vybouchat co nejvíc peněz.
    Nakonec, slaví snad angličané nebo američané Mikuláše? Neslaví a ani se jim nechce se učit cizí jazyky. Nevím proč jsme národ, který se tak rád někomu přizpůsobuje - napřed na východ, teď na západ...
    tautička   | 25.10.2007 13:39:36 | Reakcí: 1, poslední: 25.10.2007 22:32:13
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Ono by mě docela překvapilo,když bych potkala někoho v masce,protože už ani na čerta a Mikuláše pomalu nikdo nechodí-teda aspon u nás nikoho nevídám.
    Silvinka   | 24.10.2007 15:13:13
    Reagovat | URL příspěvku
  • Halloween
    Dřív jsem nějaký Halloween vůbec neřešila. Až když jsme měli malou Klárku, přivezl taťka domů "dýni s čarodějnicí" na čajovou svíčku. A jí se to moc líbilo. Takže dnes jsme s dětmi na kroužku vyráběli právě takovou "dýni z papíru" na čajovou svíčku. Moc se jim výrobek líbil. Jinak ale žádné chození v maskách se tu nekoná, ještš jsem se s tím ani nikde nesetkala.
    alzitkova   | 24.10.2007 14:08:36 | Reakcí: 1, poslední: 24.10.2007 14:11:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Pokud jde o Halloween,
    už jsem jinde uvedl, že mi z amerických importovaných zvyků vadí asi nejmíň, totiž, nevadí mi vůbec. Dýni jsme vydlabávali už v dětství u nás ve Vidlákově, aniž bychom tušili, že je to symbol amerického svátku. To jsem zjistil až tak nějak později, částečně taky díky heavymetalové kapele Helloween, která má šklebící se dýni ve znaku. Mimochodem, vzpomenete si na tu kapelu ještě někdo? Docela šlapající melodický metal, žádný pop, poslouchat se to dalo, někdy na přelomu 80.-90. let...
    Dr. House   | 24.10.2007 13:22:54 | Reakcí: 2, poslední: 25.10.2007 13:40:53
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokud jde o Halloween,
      Na tu skupinu si vzpomínám,když jsem byla malá,hodně se u nás doma poslouchala,ještě někde má mamka jejich kazety.Doted si ráda poslechnu tvrdší hudbu,takže jsem na ně nezapoměla. 
      Silvinka   | 24.10.2007 15:11:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Pokud jde o Halloween,
      Jo, taky znám. Dokonce máme i jejich desku - takovou tu černou  
      tautička   | 25.10.2007 13:40:53
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tak jsem to hlasování trochu vyrovnala :-)
    Co se Halloweenu týče, začala jsem jej vnímat až jako maminka dětí. Děti, jak je známo, se rády převlíkají do masek, čím strašidelnější, tím lepší, alespoň u nás ty princezny příliš nefrčí   . Dokonce se na Špilberku pořádá každoročně průvod masek s různými stanovišti, kde děti plní úkoly a na závěr obdrží sladkost. A nést lampión, no to bývá pro ně úplná atrakce. Ač se u nás doma nechytl Valentýn (bohužel, možná bych dostala o 1 polibek více  ), ani Ježíška si vzít nenecháme, to nadšení z Halloweenu dětem určitě upírat nebudu  .
    Calamity J.   | 24.10.2007 12:07:58 | Reakcí: 4, poslední: 24.10.2007 15:14:34
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Tak jsem to hlasování trochu vyrovnala :-)
      Tak to pochopim... kvůli dětem... a u vás se to dodržuje? Já teda do teď ani jeden rok neviděla v mém okolí nebo v ulicích jediné dítě v masce... jsem z Prahy tedy... No, ono i čertem to dřív bylo lepší... jsem vykoukla z okna a klepala se strachy. Teď mám problém nějakýho čerta spatřit...  
      hanyx   | 24.10.2007 13:03:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tak jsem to hlasování trochu vyrovnala :-)
        Hani, spíše jsme ty masky potkávali cestou na ta organizovaná setkání. Jinak jsem slyšela, že o víkendu dělají prohlídky v maskách na hradě Bouzov.
        Calamity J.   | 24.10.2007 14:09:07
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tak jsem to hlasování trochu vyrovnala :-)
          Tak to asi jo... naši mě nikdy na takové akce moc nebrali, takže mi to nedošlo... :-)
          hanyx   | 24.10.2007 14:24:53
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tak jsem to hlasování trochu vyrovnala :-)
      Je fakt,že mě to vždycky v těch amerických filmech očarovalo,tam jsou ti lidé takový přátelští a dokážou udělat fajn atmosféru,tady by to asi ani tak nešlo.A jako malé mi bylo líto,že to tak u nás není.
      Silvinka   | 24.10.2007 15:14:34
      Reagovat | URL příspěvku
  • U nás se dodržuje památka zesnulých,kdy zajdem na hřbitov zapálit svíčky.Ale Haloween neslavíme,nemám potřebu slavit americké svátky.Stejně je to všechno o komerci stejně jako valentýn.A taky mě štve,že se sem pomalu zatahuje santa claus,když máme tak krásného ježíška.Nevím,proč se to sem tak zatahuje,je mi to líto.
    Silvinka   | 24.10.2007 10:53:05
    Reagovat | URL příspěvku
  • Halloween
    Tento svátek je v Americe. Já a moje rodina dodržujeme svátek - Památka zesnulých - Dušičky. Mám na to svůj názor.
    Stáňa   | 24.10.2007 08:33:28 | Reakcí: 6, poslední: 29.10.2007 11:48:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      My tento svátek také nedodržujeme, zrovna tak ani Valentýn, myslím že Dušičky a 1.máj, jsou krásné české svátky a není potřeba si dělat další komeční svátky.
      Smolino   | 24.10.2007 09:40:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Halloween
        Cítím to stejně, české svátky a české tradice jsou nádherné a karneval si s dětmi děláme třeba v létě, kdy je i večer teplo...  Podobný názor mám i na Santa Clause.... 
        Ida   | 24.10.2007 12:42:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      Také nedodržujeme. U nás máme dušičky, proč zase přebírat něco z Ameriky?
      hanyx   | 24.10.2007 10:15:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      Ani my doma nemáme halloween, nepopírám, že má určitě své kouzlo, ale sem se nehodí.Je to americký svátek a u nás máme naše svátky, které jinde taky nepřebírají..
      Příbuzní žijí v Kanadě a Halloween slaví. Babička když tam před pár lety byla, tak zrovna se trefila, že ho slavili. Říkala, že je to hezká tradice, jak si děti oblékají různé masky, chystají dýně..
      Ale dle mého u nás by se to stejně nechytlo, už z toho důvodu, že lidé tu nejsou tak vstřícní.A hlavně si nedovedu představit večer pustit děti, aby obíhali panelákové sousedy  
      Lillynka   | 24.10.2007 10:38:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Halloween
      mám naprosto stejný názor.Zdravím všechny maminky
      mirčák   | 25.10.2007 20:38:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Halloween
        naprosto souhlasím.....    uznávám dušičky,je to taková vzpomínka na naše blízké,co nás opustili,ale Haloween moc neprožívám 
        sandina   | 29.10.2007 11:48:22
        Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

Vyvoj 14 ti mesicniho syna

| Cucollino | 29.03.2020, 11:38

Dobry den,memu mladšímu synovi za tyden bude 14 mesicu..Mam par obav zda je u nej vse v poradku co se tyka vyvoje.
Mam jeste starsiho syna,u toho resime otazku autismu ci VD,jeste nema stanovenou diagnozu a je mu 4,5 roku..
Co se tyka mladsiho,tak ten se narodil od 14 dni drive,co se tyka motorickeho vyvoje,je zrejmne vse tak jak ma byt,leze po čtyřech,sedi,obchází nabytek,za ruku jde ale nema odvahu se pustit a jit sam.Vsude tedy vyleze na gauc,postel,schody uplne bez problemu uz od 11 ti mesicu..
Spis co me trapi je to zda je to ostatni v poradku..Kdyz mu treba ukazu 5 zvířátek v radě a zeptam se kde je krava,prase,kocka,pes atd tak bez váhání bud schodi nebo vezme do ruky.Kdyz se ho zeptam aniz by je videl tak je videt ze hleda,ale jakmile vidi neco jineho tak si jde proste po svem :-) Kdyz mu reknu dej,bud se zacne rozcilovat ze mi to neda,nebo to po me hodi a parkrat tedy mi to dal do ruky.Ale nejake prines,ukaz to zatim jinak ne..kostky kdyz postavim komín schazuje ale nepostavi.Za to kazde smitko na zemi sebere..Zacina tedy pouzivat na vse ukazovacek autickem jezdi i tim ukazovackem,ale ucelne k ukazovani ho jeste nepouziva,to taky nevim zda je v normlne nebo ne.Co se tyka ocniho kontaktu tak ten je v poradku,je mazlivej,kdyz delam blbinky smeje se,kdyz se mu nevo nelibi da tez najevo,kdyz znizim z dohledu ted jde ke dverim a place.Co se tyka reci,tak po ockovani 1 hexy mi prestal zvatlat,pak zacal po 2 mesicich opet zvatlat,takze jedeme bababa,dadada,dedede,tatata,bada,vaba atd a obcas kdyz teda me vidi tak rika mamama..paci paci umi,papa taky,varila myšička kasicku tez ale udela jen kdyz se mu chce.Co se tyka treba návštěv taky nema problem,je vcelku kontaktni,takze se smeje kdyz se na nej nekdo usmeje,necha se pochovat atd..Ale porad si me hlida.Na fotce ukaze kde je mama a kde je tata a kde je bracha taky uz se nam povedlo..Na jmeno reaguje tez z 90 ti procent,pokud neni nejak zaneprázdněn ..Na starsiho je spise jako lepidlo :-) porad by s nim chtel byt nejak v kontaktu ale kdyz ma starsi špatnou naladu tak se mu to nelibi,samozrejme tahanice o hracky jsou u nas bezna vec.Co ma starsi musi mit i mladsi.Kdyz neni po jeho je tez problem a vyjádří svuj nesouhlas.Co s tyka zvirat,mame dva psi takze s tim problem taky neni..Porad jim zkoumá usi,zuby,oci :-)
Prijde mi jako zvídavé ditko.Posila auticka po zemi,vse musi zmacknou a vyzkouset co to dela a umi.Kdyz mu neco nejde tak se vzteka.A dalsi vec co mne trapi,je to,ze sve jidlo musi mit rozmixovane,kousky nesnese,ale pecivo a mnamky co se mu da do ruky sni bez problemu.
Nevim zda jsem vse popsala srozumitelné ale zajimal by mne Vas nazor zda mam popripade vyhledat i nejakeho odborníka a nebo zda pockat.Vim ze se dela screening ale jen by mne zajimal Vas nazor na dane veci.
Dekuji moc za odpoved.S pozdravem Monika

Dobrý den, pouze podle popisu chování vašeho synka a bez možnosti chlapce vidět, vám nemohu zodpovědně odpovědět na dotaz ohledně jeho vývoje. Vývoj syna by podle některých popisovaných projevů mohl být nerovnoměrný. Píšete ale, že se starším synem chodíte na nějaká odborná vyšetření, je v řešení možnost poruchy autistického spektra. Pokud vám jde o vyloučení obdobných potíží u mladšího chlapce, pak bych vám doporučila dohodnut si konzultace u odborníků, kam chodíte se starším synem, což bych považovala za nejrychlejší řešení. Potom samozřejmě probíhá screening, který pravdivě vyplňte. Zdravím Mgr. Michaela Matoušková, dětský psycholog

Mgr. Michaela Krupková | Babyonline | 29.03.2020, 15:26
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce