Kolik jste ochotni zaplatit za dort k narozeninám dítěte?

Námět nám zaslala rhfenda. Děkujeme.

Pro hlasování v anketě je nutno být přihlášen/a.

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Komerční sdělení

Cena dortů - diskuze

Vložit příspěvekVšechny diskuze
  • K narozeninám vyrobím,ale jinak mne zajímají novinky v cukrařině a tak třeba za nový dort v cukrárně jsem platila za jeden řez 56kč,ale stálo to za to.Kdybych chtěla něco extra byla bych ochotná dát hodně :-)
    veru-beru   | 07.10.2009 21:20:36
    Reagovat | URL příspěvku
  • Dorty nekupuji, celá rodina má ráda dost za studena tvarohový, takže vždycky vyhraje, sice není tak nádherný jako kupované, ale sní je daleko rychleji :o))
    AnoliV   | 07.10.2009 13:05:16
    Reagovat | URL příspěvku
  • Nejsem cukrářka,ale baví mě péct dorty a ještě víc mě baví je různě zdobit a vymýšlet různé nápady z marcipánu na ně.Přijde mi,že mají dorty šíleně předražené.
    janinarydl   | 06.10.2009 13:55:11
    Reagovat | URL příspěvku
  • Dvě oslavy najednou
    Kluci mají narozky po 14 dnech za sebou. Kupuji tedy dva menší dorty nebo jeden celý a větší. Nejsem tak zručná v pečení, abych to zvládla na jedničku.
    Manželovi ale peču k narozkám štrůdl ... ten on nejraději z všech dortů.
    novak37   | 06.10.2009 13:09:50 | Reakcí: 2, poslední: 03.12.2009 19:54:53
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Vzhledem k tomu, že nemám talent jako Helenka a ani potřebnou trpělivost, dorty kupuju. Co se ceny týče, tak hodně záleží na provedení, chuti...atd. Prostě zkoušíme. Já mám nejradši Harlekýna - ovšem tady v Plzni jsme ještě neobjevili cukrárnu, kde by dělali tak dobrého jako u nás v Litvínově. Tam je prostě nej. :-))))
    nadule1   | 05.10.2009 20:30:58
    Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekVšechny diskuze

Poradna

Tabletka "po"

| Didi_lulu | 23.03.2017, 12:58

Chci se zeptat, 16. 3. 2017 jsem si vzala tabletku po, po 10 minutách od nehody. Po 3 dnech mě začalo bolet břicho, nejprve to byly mírné tlaky v podbřišku, teď je to spíše žaludek. Co to může být? Poraďte mi prosím.

Dobrý den, bolest žaludku by neměla s užitím postkoitální antikoncepce nijak souviset. Pobolívání v podbřišku není nic neobvyklého a může být následová krvácením po užití tabletky. 

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 23.03.2017, 18:45
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce