Inzerce
Inzerce
Inzerce

Žena co se děsí přebalování atd. - diskuze

  • Žena co se děsí přebalování atd.
    V závislosti na tomhle příspěvku http://www.babyonline.cz/diskuzni-klub/co-na-to-rikate-precetliy-jste-vase-prihody-co-uz-bych-neprezila?url=blog-neco-pro-zasmani....silne-mi-to-pri-1291252#r1291252
    se vás ptám...Jak jste byli na mateřství připraveny vy a vše jste automaticky uměly nebo jste měly s něčím problém?
    Se mnou byla v porodnici na pokoji ženská, která neuměla své miminko ani normálně držet (držela ho jako spousta chlapů, tak nějak prapodivně), měla šílené problémy ho přebalit -a to se nepoužívaly pleny látkové, ale papírové jako dnes ve většině rodinách, natož pak když měla miminko umýt,nevěděla jak ho chytit, aby jí nesklouzlo atd. Ještě jsem ji pak jednou potkala na kyčličkách, bylo vidět že je naprosto strhaná a stále neměla tušení, co vlastně dělá, když jsem viděla jak mimi svléká a obléká, myslela jsem, že se zakousnu do přebalovacího pultu jak jsem měla chuť řvát! Přitom vypadala jako inteligentní ženská nejspíš z nějakýho kanclu, ale o mateřství neměla prostě ani tucha. Mě to šíleně vytáčí.
    Já prostě všechno dělala tak nějak automaticky a i ráda a rozhodně to není tím, že mám tři mladší sourozence, které jsem přebalovala a chovala a nejmladšímu i připravovala mlíčko a koupala. Hlava mi to nebere, že prostě to ta ženská nemá v sobě, i ten chlap pochopí jak se dává plínka! Co vy na to?
    CAndy91   | 11.06.2013 23:35:03 | Reakcí: 59, poslední: 04.07.2022 17:59:09
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      Jak přebalit,jak chytit miminko do náručí,jak obléct to mi šlo v pohodě.Ohledně koupání jsem měla taky strach,ale v porodnici mi to ukázali a pak to šlo samo.Takže dá se říct,že u mě to taky nějak automaticky všechno šlo.
      Tak né všichni mají všechno v sobě.Chlapovi taky někdy nedockvakne,že se z něho stal otec.
      Zuzbr   | 12.06.2013 05:34:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Chlap je jiná kapitola  
        A ty máš u mě bodík    
        CAndy91   | 12.06.2013 13:24:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Žena co se děsí přebalování atd.
          Tak mám dvě mladší sestry,a u té nejmladší jsem to odkoukala od mamky.Takže jsem věděla co a jak.
          Zuzbr   | 12.06.2013 13:30:21
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Žena co se děsí přebalování atd.
            Asi na tom přeci jen něco bude, když máš mladší sourozence nebo nějaká mimi v rodině, že to odkoukáš, popřípadě si to sama zkusíš. Mě bylo nějakých 17 když se narodil brácha a dá se říct, že jsem mu byla tak trochu náhradní matkou, máma často potřebovala hlídat, tak jsem měla tréning   Ale i tak...mám ještě ségry, u jedné mi bylo necelých 6 let když se narodila a u druhé mi bylo 9 a u té druhé, když mi bylo těch 9 let jsem si ji zkusila přebalit a určitě by mě nenapadlo, že lepítka patří dozadu nebo že bych nepoznala co je vnitřek plínky. Prostě to je naprosto logické.A to právě ta paní naprosto nezvládala, takže to nejde nekroutit nad takovými hlavou, když já to věděla i v devíti letech  
            CAndy91   | 12.06.2013 13:55:22
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      Sice to nebylo tak dramatické jak popisuješ, ale i mě chvíli trvalo, než jsem si to "ošahala". Navíc jsem měla respekt z toho, jak je Maty malinká a trošku jsem se bála ji chytit, abych jí něco neudělala.
      Já teda nikdy před tím nechtěla mít s miminama nic společnýho.   Takže i to určitě hraje svou roli.
      Pak prostě někdo není prakticky zručný. Určitě se to naučila i ona, jen jí to prostě déle trvalo.
      Fíková   | 12.06.2013 06:46:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Pravda, paní byla dle pohledu spíš klasická intelektuálka ovšem bez tzv. selského rozumu. To mě právě drtí, že může mít třeba deset vysokých škol, ale zabalit plínku neumí.
        CAndy91   | 12.06.2013 13:28:15
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      U mě se mateřský instinkt naštěstí dostavil, až jsem se divila, neb po dětěch jsem nějak zvlášť netoužila a miminka pro mě byla a jsou stále cizí, ale věřím, že u někoho to prostě nesepne. Mě by jí spíš bylo líto.
      moninif   | 12.06.2013 06:56:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Mě bylo líto toho miminka. Třeba při tom oblíkání- ho brala prostě jak hadrovou panenku  
        CAndy91   | 12.06.2013 12:07:33
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      Ja jsem zkusenosti s malyma detma mela, ale samozrejme az s vetsimi treba trimesicnimi. Nikdo ti neda prebalit a vykoupat tydenni miminko, to si zkusis az na vlastnim. A Vasik mel pri odchodu z porodky sotva 2,5 kila takze priznavam, ze jsem byla taky vydesena, kdyz jsrm ho mela doma koupat. A muj muz zacal ted i u druheho ho prebalovat az ted kdy jsou mu skoro 3 mesice a uz je vetsi, do te doby se bal.
      Verim ze u kazdeho casem ten spravny instinkt ci sikovnost prijde, jen to nekomu dyl trva.
      antara   | 12.06.2013 07:29:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        No já doufám, že u té paní taky instinkt přišel, protože jinak vážně chudák dítě
        CAndy91   | 12.06.2013 13:22:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      ja byla zvykla z jinyhc mimin at uz z kojenaku,nebo z deti co sem hlidavala.. vlastne i brachy sem si musela "vychovavat" ale co sem teda netusila,.jakej to bude napor na nervy kdyz to decko furt rvalo:D:D v kojenaku to rvalo taky-a nic to semnou nedelalo-tak si clovek rikal-sem imunni..ale kdepad.. ten vlastni rev byl horsi a tezsi zvladat:D
      amalie2011   | 12.06.2013 07:35:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        no jo, to už je věc jiná, ale dát mu plínku jsi uměla tak máš bod    
        CAndy91   | 12.06.2013 13:20:57
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      no ja nevedela jak se prebaluje,obleka a nic,nez jsem to videla v porodnici a nic jineho nezbylo to delat tak at je nepolamu...ja uprimne nemam tuseni dodnes,jak jsem propluli doted bez jednineho urazu apod a prezili vsichni....ja tvrdim,ze jak je dite venku,v matce se neco prepne a nejak to proste dela a vytesni veskere veci stranou..ja nedokazu prebalit cizi pokadene dite abych se nepozvracela,mam co delat uklidit po svem psovi,kdyz mel prujem,muj muz nedokazal krome nouze nejvetsi prebalit nase pokadene deti,ja nedokazu sahnout na cizi dite a utrit mu zvratky,natoz ho prevleknout at nezvracim i ja,u nasich to slo nejak samo,nastesti nebyli a nejsou zvracici ,atd...proste telo vypustilo nejakej hormon klidneho preziti a vse se nejak samo rozjelo 
      Liberte   | 12.06.2013 07:36:51
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Tak co se týče zvracení, tak ať je to muj vlastní Tadeášek nebo cizí dítě, tak se přiznam, že to se žaludkem nedávam.   Prostě mi vadí ty zvuky, ten smrad, to jak to vypadá...Ale jinak co se týče maličkého miminka, prostě jsem kroutila oči v sloup, když mi sestra ukazovala v porodce jak se přebaluje, vyjasnila jsem jí, že to ani ukazovat nemusí, že to zvládnu, praxi jsem měla na sourozencích a bratráncích a i kdybych neměla, tak zrovna plínky mi přijdou, že to musí snad i každýho trknout jak se dávají. Ale asi je to fakt jen můj pocit, protože jsem taky zažila, že David tenkrát prvně mu chtěl dát tu plínku lepítkama dozadu a jednou babička, ta by mu ji cpala snad i naruby  
        CAndy91   | 12.06.2013 12:16:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Žena co se děsí přebalování atd.
          jojo,tatinek take marne dumal a kdyz prisel,porad to rovnal presne na kachnicku a medvidka a vadilo mu,ze to neni presne,ze pisou v navodu kde a jak to ma byt..ja se malem pocurala          a nidky je neumel prebalit v kocaru,v autosedacce,za chuze ,ve stoje apod...jen v leze na zadech a jeste mu nadzvedavali prdelky,at mu to usnadni,on jim rekl,ze to neumi a kdyz jsou tak chytry a mrskaj sebou,at se prebalej sami a normalne se mu od te doby ani nehnuli ,jen na nej zirali a pak kdyz uz se rehtali se jen rehtali
          Liberte   | 12.06.2013 12:50:49
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Žena co se děsí přebalování atd.
                jj tak to si člověk řekne "Ach ti chlapi" , u nich si musíme vážit už jen toho, že se přebalování chopí, znám spooousty chlapů, co by se přebalování za boha nezůčastnili. Ale ženská aspoň u svého vlastního by to umět měla tedy  
            CAndy91   | 12.06.2013 13:19:20
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      ja se ti klidne priznam, ze prebalit pro me "cizi" pokadeny dite je pro me proste problem... treba u segry jsem synovce neprebalila ani jednou (je pravda ze se narodil 2r pred Matejem a nejak jsem v tu dobu nemela ani zajem si to vubec zkusit a spis kdyz jsem videla tu podelanou plinku tak jsem zdrhala...) a ani ted neterinku 3m jsem ani jednou neprebalila..
      u vlastniho jsem o tom ani nejak nepremyslela, a proste sla a prebalila, asi proste proto, ze to je moje dite, takze tam mi ty michany vajicka proste nevadily
      jinak ten odkaz na blog - je to svym zpusobem nadsazka, aby se lidi pobavili, protoze by to jinak nikdo necetl, ale rekla bych, ze i trochu obavy nastavajici maminy, ktera opravdu nevi co ji ceka a toho neznama se asi i trochu boji
      chezzie   | 12.06.2013 07:54:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        hele já nedávno prostě musela přebalit cizí dítě přesně v tondově věku. A málem jsem se poblila. A to se v Toníkových hovnech štrachám denně. Tohle to cizí hovínko mi , ale přišlo extra nechutné  a přitom hovno jako hovno
        medox   | 12.06.2013 10:30:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Žena co se děsí přebalování atd.
          To ne, Tondovo hovínko má Tvoji genetickou informaci, je Ti tak nějak blíž.... 

          Já bych cizí nepřebalila, jen v nouzi nejvyšší. Vrchol vylučovacího altruismu je, když ukážu Maruščinýcm kamarádům, kde je záchod a tím končím.
          zajic   | 12.06.2013 12:18:23
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Žena co se děsí přebalování atd.
            Tak to bych si ho mohla dát večer pod polštář a hned budu mít Toníčka blíž :-)
            medox   | 12.06.2013 15:46:43
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Žena co se děsí přebalování atd.
              Ano, ano, toto by mohl být nový výchovný směr - dítěti blíž
              zajic   | 12.06.2013 18:15:36
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Žena co se děsí přebalování atd.
                V košíku vedle postele placenta a pod polštářem hovno.
                medox   | 12.06.2013 18:18:17
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Žena co se děsí přebalování atd.
                  TO by byl byznys - misky na blitíčko s aromaolejem...
                  ááá fůůůj, jsem se nechal unést.
                  zajic   | 12.06.2013 18:23:45
                  Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Neznáma se bojí každá, to je jasný, a samozřejmě, že cizí dítě přebalovat není žádná chuťovka   Ale nebavím se o tom, zda je to chutné či nechutné, jde mi o to, že je naprosto logické jak ta plína patří, ne že ji dám lepítkama dozadu, nebo ještě hůř vnějškem dovnitř, absorbční stranou ven    
        CAndy91   | 12.06.2013 13:14:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Žena co se děsí přebalování atd.
          vis co, nektera zenska na to neni, muze ji jit vsechno kolem domacnosti ale tohle pro ni muze byt spanelska vesnice, treba se vubec boji aby tomu diteti neublizila /viz to oblekani/.
          chezzie   | 12.06.2013 13:21:13
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Žena co se děsí přebalování atd.
            No co se týče toho oblékání, tak kdyby se bála, hýbala by s tím prckem opatrnějš, to bys musela vidět... 
            CAndy91   | 12.06.2013 13:46:18
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      První ke mně... Já měla svou první dceru v 17, kupu práce na ní podělala matka jejího otce(nebyli jsme svoji a už s ním nežiji, proto takové výrazy), já se jen dívala a vezla...

      Kluky jsem měla za hodně dlouho po dceři, na ty jsem už byla sama s manželem a nepřišlo mi, že bych neuměla s něma zacházet.

      Ale měla jsem v porodnici kolegyni, ta měla 4. dítě a nebyla schopná ho obléct do dupaček  .
      polova   | 12.06.2013 08:31:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Tak fajn žes uměla     Mě fakt ta s kterou jsem se setkala v porodnici naprosto drtila    
        A 4násobná matka co neumí navléct dupačky, to je teda taky masakr  
        CAndy91   | 12.06.2013 12:22:06
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      tak to mě vůbec netrápí taková máma může být stokrát zodpovědnější a lepší než ta, co během pěti vteřin přebalí paterčata a ještě si dá kafe  
      jezurka   | 12.06.2013 08:36:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Jo, to nepopíram, jen muj zrak to nezvládá, když matka neví co a jak v pro mě tak automatických a základních věcech, prostě na to nemůžu koukat, protože to nemůžu pochopit  
        CAndy91   | 12.06.2013 12:25:07
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      myslim, ze ani moje babicka to nema v sobe, kdyz chtela pravnoucata pochovat, trnula jsem hruzou. je mi tech zenskych lito, myslim, ze za to nemuzou, ale treninkem se to da naucit. moje babi mela v baraku svou maminku a ta se starala, co me mrzelo ale, ze si to nenechala vymluvit, pripadala si jak mistr sveta a detem litala hlavicka, ze jsem se na to nemohla koukat. hlavne zezacatku jsme spolu bojovaly, nechtela jsem ji je pujcovat 
      Bea-Matyas   | 12.06.2013 08:40:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        co se týče babiček tak jsem měla taky strach, teda hlavně u prababiček, mám jednu které bylo 90 let když se malý narodil, stále žije a na svůj věk je čilá, ještě si uvaří a vše, ale už nemá tolik síly, ale to se dá pochopit strach v tomhle smyslu.  
        Taky chápu i to, že když někdo nemá vlastní a chová si cizí, že ho drží tak "prapodivně", moje kamarádka, jedináček, žádný prcky v rodině a přišla za mnou do porodky, taky nějak nevěděla jak ho pochovat...ale u vlastního dítěte ty základní věci, to prostě nemůžu vidět když to ženská nezvládá.Aspoň to jak se dává plínka a to, že musí být opatrná při oblékání..ale ta paní se na plínku ptala sestry snad třikrát jak že se dává a při oblékání jsem myslela že mu utrhne nožičku nebo vykroutí hlavičku  
        CAndy91   | 12.06.2013 12:37:58
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      Popravdě nechápu, co tě vytáčí na tom, že cizí paní je totálně nešťastná, strhaná a unavená z toho, že si neví rady se svým miminkem.
      Já se k dětem radši ani nepřiblížovala, dokaď jsem neměla vlastní a to záměrně. Rozhodně mi nic neuteklo...a stejně to naskočilo automaticky. Ale taky by mi jí bylo spíš líto...
      Mis   | 12.06.2013 09:41:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        souhlasím 
        danicka84   | 12.06.2013 10:54:25
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Právě...že to má naskočit automaticky. A jasně, že se to stát nemusí, ale stále lituji spíš to miminko než tu paní. Když jsem to viděla, tak jsem si prostě říkala co bude dělat až bude doma, chudák dítě. Ona se ptala na přebalování sestry několikrát a to oblékání pak na těch kyčličkách, fakt se divím, že mu tu nožičku neutrhla..
        CAndy91   | 12.06.2013 12:42:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      U nás v porodnici takové byly všechny. Všehny se to miminko bály chytit, bály vykoupat i přebalit že mu ublížej.
      Já proto, že jsem byla nějáká taková trošku apatická a ještě jsem k němu toho moc necítila jsem s ním manipulovala jako s každým jiným dítětem. Hodně jsme to dělali na praxi na škole. Takže mi to ani nepřišlo.

      Myslím, že je normální se pod vlivem hormonů bát o svoje malé miminko že mu člověk třeba nešetrnou manipulací ublíží.
      Mě když ted někdo vrazí do ruky mimino,držím to jak prase kost.
      medox   | 12.06.2013 10:27:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Tak to bych u vás v porodnici asi umřela   Ne, tak ona je opatrnost, bojácnost abys miminku něco neudělala ale třeba se bavíme o něčem jiném a nebylo to až takové u vás s holkama, jako s tou co jsem viděla já.Ono těžko říct, to byste ji musely vidět abyste posoudili samy jestli to je taková hrůza jak se zdálo mě  
        CAndy91   | 12.06.2013 12:55:35
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Žena co se děsí přebalování atd.
          Mě strašně rozčilovala pani s kterou jsem byla na rooming inu. Ona pořád a pořád kontrolovala jestli to miminko není pokakané. Jako by ho zabilo ležet v tom pět minut. A hrozně tím to dítě rozčilovala. Začalo podřimovat a ona ho slíkala a rozbalovala plenu. A to i několikrát za noc. Většinou pokaděné nebylo....
          Mě vadilo jak ta pani furt štrachá, chodí po pokojji a nosí dítě sem a tam a hlavně že ono furt řvalo jak ho tím štvala. A jen co zmlklo začala ho rozbalovat na novo....

          Jsem byla ráda když jsem konečně vypadla.
          medox   | 12.06.2013 15:50:57
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Žena co se děsí přebalování atd.
            Se mnou u Zuzky byla paní co pracovala v těhu jako servírka ve 4 cenové a ještě celé těhu kouřila 40 cigaret denně-podle toho vypadal i ten její klučík,jako cigareta a řval,že chce cígo ,v kuse jen řval,bobek,ona zas měla absták ,že by si dala taky a nemohla.To byl nezapomenutelný zážitek.
            Honafa   | 12.06.2013 18:28:05
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Žena co se děsí přebalování atd.
            Se mnou u Zuzky byla paní co pracovala v těhu jako servírka ve 4 cenové a ještě celé těhu kouřila 40 cigaret denně-podle toho vypadal i ten její klučík,jako cigareta a řval,že chce cígo ,v kuse jen řval,bobek,ona zas měla absták ,že by si dala taky a nemohla.To byl nezapomenutelný zážitek.
            Honafa   | 12.06.2013 18:28:08
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Žena co se děsí přebalování atd.
            No tak to by mě taky štvalo  
            Taková přehnaná péče taky nic moc  
            CAndy91   | 12.06.2013 18:43:10
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      Manipulaci atd to jsem uměla.V čem jsem plavala v přípravě-koupila 30 plínek,že to stačí na měsíc.Stačilo to na 3 dny.  A neumím dodnes zapnout správně overal-vždy mi nějaká ta patentka zbyde.
      Jo a nemohla byc děti učit plavat v těch Plaváčcích,to bych je asi utopila,potopila bych je opačně než se má.Nejsem synchronní člověk.
      Honafa   | 12.06.2013 11:01:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Jo, tak příprava věcí to je něco jiného, to člověk vážně pozná až v praxi pokud nedostane vyloženě seznam a i ten by se mohl u každého dítěte trošku lišit.Některé dítě potřebuje přebalit častěji, některému vydrží plínka o kus dýl, některé hodně slintá či ublinkává, tak se musí častěji převlíkat apod. Věci se dají vždy dokoupit, ale když neumí s dítětem zacházet, může se stát pěkný malér nebo to zkrátka trvá dlouho než se zaběhne,je nervózní, přenáší to pak i na dítě...no hrůza, jsem ráda že jsem měla praxi z domova a že mi to šlo tak nějak automaticky.
        Co se týče plavání s miminky, toho se taky bojím, ale možná s druhým bych do toho zkusila jít, je to pod vedením zkušených lidí, ještě nikde snad žádná zpráva nebyla že by se při tom něco miminku stalo, tak snad je to opravdu v pohodě.
        CAndy91   | 12.06.2013 13:05:36
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        hihi, proto ja na overaly kaslu,moje deti se narodili do rifli a tricka  
        plaz   | 12.06.2013 13:23:38
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Co jsou to plaváčci?

        Overal mi taky dělá problém. Zapnout všechny patentky kam patří to byl nadlický výkon 
        medox   | 12.06.2013 15:51:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Žena co se děsí přebalování atd.
          To plavání s miminky,že je potopíš na nádech nebo výdech,to bych právě popletla.
          Honafa   | 12.06.2013 18:14:12
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      Jééé, já s Maruškou byla pěkně jalová 
      A teď bych si mimino nevzala, bych to taky držela jak chlap.
      A občas se divím, že jsem jim nevykloubila končetinu při oblíkání. No přežily to, už se oblíkají samy, tak snad už jim neublížím. Teď jim občas skřípnu něco do pásu u auta nebo na ně šlápnu, když stojí za zadkem...
      zajic   | 12.06.2013 12:21:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Jo v autě už jsem Tádu taky skřípla, protože se mi nějak zavrtěl když jsem ho zapínala do sedačky, tak to odnesla kejtička   A že na něj šlápnu, když si hraje a ve vteřině se mi objeví za zadkem, to se prostě ani ovlivnit nedá, to bych musela u sebe nosit zpětný zrcátka   Ale co se týče maličkého miminka, tam je veškerá péče a pozornost na matce, takže by to zvládat měla.
        CAndy91   | 12.06.2013 13:09:20
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      nevim, u Adama jsem urcite byla vetsi nemehlo a tak nejak jsem se to musela naucit casem a zkusenostma. Nemam ale nikoho,kdo by mi pomahal,ukazal,atd, takze to prislo samo. U Rianky uz jsem o dost klidnejsi a jistejsi.
      Delam vse ale od zacatku s laskou  
      plaz   | 12.06.2013 13:05:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      Já pomáhala s oběma sourozenci a několika bratranci už když jsem byla malá holka, takže přebalování a spol. mi nedělalo vůbec problém, ale přiznám se, že s manipulací a uchopením miminka (jen u toho prvního :-) ) jsem maličko problém měla. Byl tak maličký a já se přeci jen chviličku bála, abych mu neublížila. Poté, co jsem viděla zdravotní sestřičky, jak je klidně vemou jako králíka, tak mě ty obavy přešly a pak už to bylo v pohodě. Ale rozhodně nesouhlasím, že by to ženská měla mít v sobě. A co jako? Nějaká část v mozku, že by byla připravená na přebalování, kojení atd.?  Jak píšu, měla jsem výhodu, že jsem se vždycky o miminka ráda starala a nějakou tu průpravu jsem měla. Kdyby ne, tak taky tápu, ale určitě bych zakrátko všechno obstojně zvládala. 
      Evulik25   | 12.06.2013 14:40:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Ta část mozku připravená na mateřství se mi líbí   Jasně, že není žádná maminka stoprocentně připravená na vše, ale prostě jak už jsem psala holkám, zkrátka mě drtí třeba hlavně to přebalování, nejde o pocit strachu nebo tak,to chápu,ale jde o to, že paní prostě koukala na plínku jak kdyby měla rozluštit hieroglyfy,nevěděla zda lepítka patří dozadu nebo dopředu, což mě přijde prostě jako naprosto logická věc..O tom mluvím, ne o strachu, kdyby paní měla strach, aby něco miminku neudělala, tak by s ním pak tak nemávala na těch kyčličkách jak s hadrovou panou
        CAndy91   | 12.06.2013 18:30:31
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      Tak já jsem zkušenosti s přebalováním a s manipulací s miminkama neměla,ale studovala jsem před narozením malé knížku od Evy Kiedroňové o tom,jak děti právně nosit a to mi hodně pomohlo.Ono to dost naskočilo po narození malé,i přebalování mi šlo rychle.Jen z koupání jsem mívala trochu strach,tak jsme koupali s mužem spolu.Je nesmysl,že by to u ženy mělo naskočit automaticky.Dá se to naučit a naučí se to i chlap.Můj muž se to naučil taky hned.Já bych tu paní nesoudila.A jestli byla strhaná,tak třeba miminko bolí bříško a propláče jí většinu dne.Z toho bych byla taky hotová.
      veverka77   | 12.06.2013 16:18:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Já z ní prostě měla pocit, že od porodu stále absolutně neví co dělá. Jinak jasně, dá se to naučit, jen mě štve, že člověk inteligentně vypadající nemá potuchy na kterou stranu patří lepítka od pleny a na dítě obléká dupačky div mu končetiny nezláme.
        CAndy91   | 12.06.2013 18:37:45
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Žena co se děsí přebalování atd.
      No já jsem na sebe zvědavá, jak budu přebalovat to malinké miminko.
      Jolina   | 29.05.2022 18:13:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        Úplně normálně, také jsem měla strach. Ale to bylo první dvě, tři přebalování, pak už to bylo v pohodě. To chytneš rychle do ruky.
        eveli   | 02.07.2022 20:28:11
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Žena co se děsí přebalování atd.
        v porodnici ti to ukážou a pak už ti to ani nepřijde a bude to v klidu :) Kdy máš termín?
        Lenuska1234   | 02.07.2022 22:30:46
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Žena co se děsí přebalování atd.
          Přesně, od toho tam ty dětské sestry jsou. Když si nevíš rady, tak ji prostě zavoláš.
          eveli   | 04.07.2022 17:33:10
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Žena co se děsí přebalování atd.
            Ano, já měla moc hodné sestry jak na gyndě, tak na dětskem oddělení. Jen u jedné starší sestry jsem si počkala, až ji skončí směna a pak volala na sesternu, jestli mi pomohou s prisatim k prsu    
            Lenuska1234   | 04.07.2022 17:59:09
            Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 808)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×