Inzerce
Inzerce
Inzerce

Těhotenská cukrovka - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Baby aktuálně (strana 2412).

  • Těhotenská cukrovka
    Ahojte holky, tak me tohleto potkalo a mam tak vysokej cukr, ze ted musim drzet prisnou dietu abych si nemusela pichat inzulin a to bych fakt nerada. proto se chci zeptat která s tim mate zkusenosti, abych něco nezanedbala, zajima me jestli jako druhou veceri muzu ovoce?vim které je hodne sladke a tomu se budu vyhýbat ale mam rada grepy, pomelo a jablka a navíc vecer, co si chcete dat? a ještě jestli muzu buraky?mam je rada a je jich tu po vanocich halda. dekuju moc za odpovedi a preju hezky vecer
    Evulka24   | 10.01.2015 20:40:14 | Reakcí: 28, poslední: 22.01.2015 18:09:06
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotenská cukrovka
      Měla jsem zvýšený cukr a píchala si inzulín, protože já jsem nepřibírala a dítě ano. Dietu jsem, přiznám se, moc nedodržovala, jen jsem omezila cukr tam, kde to šlo. Naštěstí mi cukr krátkodobě i dlouhodobě vycházel v normě, takže jsem hřešila s chutí :-D. Každopádně ovoce navečer nedoporučuji, to je hladina cukru nejvyšší. Když už, tak spíš jako dopolední nebo odpolední svačinku. Buráky nevím, ale s mírou by snad škodit nemusely. Hlavní je jíst pravidelně, max co dvě až tři hodiny menší porce.
      misaroz   | 10.01.2015 21:23:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotenská cukrovka
      kamarádka dietu držela a dodržovala a jsem si jistá, že ovoce směla jen trochu a jen dopoledne.
      zuzka83   | 10.01.2015 22:06:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Těhotenská cukrovka
        ok budu se tim ridit diky, a chtěla jsem se ještě zeptat jestli jste si vazili jidlo a pocitali sacharidy a tak a nebo proste jen jedli mensi porce 5krat denne a vyhly se cukrovinkam? to by byla dost otrava. stejne ted mi pride ze nemám v brisku uz moc mista a nesnim takove porce jako dřív. sem sice silnejsi postavy a dieta mi rozhodne neublizi, ale i tak se tesim az porodim a doufam, ze se mi ten cukr spravi, radsi se budu hlidat pro svůj dobry pocit, ale ne z donuceni kvůli cukru. diky za odpovedi.
        Evulka24   | 10.01.2015 23:30:16
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Těhotenská cukrovka
          Ahoj. první tě zkusím uklidnit, měla jsem těhotenskou cukrovku u prvního těhotenství,byla jsem na dietě, tím že jsem silnější postavy jsem přibrala jen do 24tt 5kg a pak už při diětě nic, do půl roku po porodu jsem zhodila 25kg, stále jsem při kojení dodržovala malé porce častěji, a čokoládě jsem neodolala hlavně v noci. Testy 3měsíce po porodu vyšli už v pořádku, při druhém těhu jsem ji již neměla a přibrala jsem taky minimum 6kg. Jsem zvědavá na teď, když čekám třetí dítko.
          Co se týče diety, nějaké papíry mi dala setra u diabetologa, něco jsem načetla na internetu. Upozorňovala mě že bacha na sladkosti pro cukrovkáře, že ten umělý cukr není pro těhotné vhodný. Ovoce večer opravdu né říkala mě že třeba 5kuliče hrozna je příjem cukru an svačinu,ale nenajíš se z toho, na oříšky taky pozor, nejde vyčlenit jen cukr ale mírně snížit i ostatní složky aby zas nevyskočil cholesterol a podobně. Bacha i na přílohy i ty obsahují hodně škrobu což je cukr.
          Ady.S   | 11.01.2015 08:59:11
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotenská cukrovka
      hele koukni na net, bohužel jsem ty papíry co jsem měla někde zašatročila, ale měla jsem papír kolik cukru můžu v každém jídle (byl to nějaký obecký průměr) a seznam potravin s údajem kolik obsahují cukru... Takže jsem jedla všechno, ale s mírou. Výhodou taky je glukometr, kdy se měříš po každém jídle, pak víš co ti zvedá cukr a co ne. Ale vím, že málo kde ho dávají... Hlavně jíst pravidelně v menších dávkách, ať se ti ten cukr tak nezvedá.
      moninif   | 11.01.2015 13:50:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Těhotenská cukrovka
        Holky diky moc, glukometr a mam se merit dvakrát tydne, když do tydne hodnoty neklesnou, tak zacit pichat 6jednotek inzulinu vecer, papiry s potravinama a hodnotama mi sestřička taky dala a samozrejme na internetu hledam porad, ale pride mi ze všude pisou něco jiného, tak se radsi ptam zkusenych. prave třeba doktor mi řekl a dal mi i papiry, kde to je psany, ze jako druhou veceri si mam dat ovoce a na netu pisou, a vy tady rikate, ze na noc ovoce ne. a ty buraky třeba, v papirech od dr. je psany ze zadne ořechy rozhodne ne, ale na netu pisou, ze buraky dokonce snizuji riziko cukrovky...tak co si pak mam clovek vybrat. ale dnes se merim a mam to po trech dnech diety trochu nižší, tak snad to pude ještě dolu, fakt bych si nerada pichala inzulin. a nejlepší varianta by byla porodit, aby se cukr spravil, mam 14dni do terminu, takze to by bylo supr. ještě jednou diky moc, snad se s tim nejak poperu. hezky vecer vsem:-)
        Evulka24   | 12.01.2015 16:05:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Těhotenská cukrovka
          Proto jsem Ti přiložila proklik na článek gynekoložky, dietu a jídelníček nutriční terapeutky. Hledat informace je správné, ale pokud není pod textem uveden autor, u kterého je zřejmé, že se problematikou zabývá, je to pouze bezcenný, matoucí zdroj.
          Také pěkný večer,
          Jana
          Calamity J.   | 12.01.2015 19:44:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Těhotenská cukrovka
            Ahoj holky mela bych ještě dotaz ohledne te tehu cukrovky, zajímalo by me jestli se kvůli te cukrovce pak po narozeni miminko nejak vic vysetruje nebo sleduje?...zkratka jestli s nim budu muset nekde litat po vysetrenich a tak?je mi jasny, ze ja musim jit na kontrolu, uz sama kvůli sobe ale jak je to s prckem?diky a hezky den vsem.
            Evulka24   | 19.01.2015 15:40:08
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Těhotenská cukrovka
              Evi, poslala jsem to lékařce v rámci gynekolog online, tak se pak podívej, Jana.
              Calamity J.   | 20.01.2015 21:07:04
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Těhotenská cukrovka
                Ahoj holky ted sem se silene vydesila a vůbec to nechapu a nevim co delat. dnes si namátkou merim cukr. uz tyden drzim poctive dietu a picham si vecer inzulin, nalačno sem mela cukr v poradku ale hodinu po jidle byla hodnota 11,2!!!!!a to sem mela celozrnny rohlik s nizkotucnym syrem a zeleninu, k piti neslazeny bylinkovy caj.co ted?dr rikal kdyby něco tak zvýšit davky inzulinu a nebo prijit na kontrolu, sakra ja mam ale 6dni do terminu porodu, uz tak sem z toho zoufala, ze se prckovi nechce ven když mi uz 14dni rikaji ze sem otevrena na 3prsty a ze uz to bude kazdou chvili, a ještě budu resit pitomou těhotenskou cukrovku!!!!uplne me to ted dostalo!co byste delaly na mem miste?poradte diky
                Evulka24   | 22.01.2015 12:10:01
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Těhotenská cukrovka
                  ty jo, nevím co poradit... Nevím jak jíš, ale ten celozrnný rohlík byl fakt celorznný? Ono to může obsahovat dle mého dost cukru... Nevím jakým způsobem dodržuješ jídelníček, ale já teď našla poznámky, kde mám uvedeno že na jídlo mám mít orientačně tuším 20-30g cukru, jakéhokoliv, max. 50g...
                  Jinak dítěti se podle mě po porodu změří jen hladina cukru, ale to se dělá myslím u všech. Jinak zvláštní vyšetření nebo omezení jsme neměli.
                  moninif   | 22.01.2015 12:39:20
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Těhotenská cukrovka
                    Je pravda, ze dneska napisou buhvi co, clovek to koupi v dobře vire, ze ji zdrave a ono prd. nevim asi zvysim davky inzulinu a musim ještě zprisnit dietu no, třeba jen pul rohliku nebo nevim, fakt se mi ted uz nechce litat po doktorech. je teda pravda ze si nic nevazim a nepocitam, tak třeba je chyba v tom a cetla sem, ze cukr v krvi zvysuje hodne i stres a je pravda, ze se ted asi stresuju vic nez bych musela, kvůli tomu porodu, třeba je to tim. ono holt když uz se něco sere, tak at je to poradne:-)vzdyt to znas
                    Evulka24   | 22.01.2015 12:51:34
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Těhotenská cukrovka
                      a ještě mě napadá proč nízkotučný sýr? Ten má i míň cukru? Nevím, jen se ptám...
                      Zkus se uklidnit, a jestli budeš klidnější zkus si to jídlo fakt zvážit, zjistit, co kolik cukru obsahuje, u mě tohle hodně fakt pomohlo... Ono se to nezdá, ale fakt něčeho je třeba jen trochu. Já třeba vůbec nemohla meltu, ani půl hrnku :-)
                      moninif   | 22.01.2015 13:00:34
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Těhotenská cukrovka
                        No ted na to koukam, a spletla sem se, není nizkotucny, je to normalne smetanovy syr s pažitkou Lipanek, takovy ten mazaci, to si ted uvědomuju asi taky není zrovna dietni, ale rikala sem si, ze když si toho trochu namazu na rohlik, ja totiž moc nevim co vymyslet na to jidlo, ale jsou v tom celem baleni jen 4g cukru, to mi nepride tolik, tak sem to snedla, nevim no. myslim si, ze u me fakt dost dela ten stres, sem dost zmatkar a stresar. mimochodem ted 2hodiny po jidle mam stále 11,0. to je des, snad to miminku nic nedela, pokusim se fakt uklidnit a je to.
                        Evulka24   | 22.01.2015 13:06:26
                        Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Těhotenská cukrovka
                      nechci tě nějak rozhodit, ale schválně jsem se koukala, rohlík celozrnný 33g cukru, to už máš nad doporučený limit... Asi fakt míň jíst a častěji... A hlavně klídek, máš to za pár  
                      moninif   | 22.01.2015 13:07:10
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Těhotenská cukrovka
                        Jezis vidíš to, tak to sem ani netusila, tak to si za to nakonec asi muzu sama, nejspis sem to podcenila a nejspis mam malo informaci, budu si na to teda davat vetsi pozor a budu cist co ma v sobe kolik cukru. asi sem si rikala totez, ze to mam za par, tak to nebudu tak moc resit a takhle se mi to vymstilo. kazdopadne moc dekuju
                        Evulka24   | 22.01.2015 13:14:37
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Těhotenská cukrovka
                          fakt to není o dietních potravinách, ale množství cukru. Já se teď koukala na http://www.kaloricketabulky.cz... A klídek učený z nebe nespadl, a občas mám pocit, že ani ti lékaři a sestry ti k tomu moc neřeknou. Já mám výhodu, cukrovku máme v rodině ve velkém, takže jsem měla z čeho čerpat
                          moninif   | 22.01.2015 13:20:39
                          Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Těhotenská cukrovka
                  já už bych to asi tolik neřešila pár dní před termínem, stejně ti to asi kvůli cukrovce vyvolají, ne? Já si teda nepíchala inzulin, ale cukr mi vylítl okamžitě, ať jsem snědla k snídani cokoliv sebevíc dietního, pak jsem z toho byla tak rozklepaná, že jsem začala špinit a nebylo to dobrý, tak jsem se zklidnila a klesnul i cukr. Ale jako nevím že jo, dej na své pocity a zavolej do poradny, pokud se ti to nezdá.
                  danicka84   | 22.01.2015 12:54:21
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Těhotenská cukrovka
                    No na minule kontrole mi dr rekla, ze to vypada na vyvolani když neporodim sama, ze s cukrovkou se prenaset nesmí, tak v pondělí sem objednana do porodky, pocitam, ze uz si me tam mozna i nechaji, tasku beru sebou:-)))mozna mas pravdu, asi se kvůli tomu nebudu tak stresovat, ale fakt me to zarazilo, clovek ma strach o drobecka, o me ani tak nejde. snad to bude v pohode. dekuju za podporu.
                    Evulka24   | 22.01.2015 12:58:55
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Těhotenská cukrovka
                      to víš, že bude miminko v pohodě. Máš nějaký váhový odhad? Já měla nastoupit v pondělí na vyvolání (pak za další čtyři dny jsem měla termín) a v sobotu jsem porodila sama.
                      danicka84   | 22.01.2015 13:06:01
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Těhotenská cukrovka
                        Jo prcek není ani nejak extra velkej, vahovy odhad je 3490g takze vlastne uplne normalni miminko, ale clovek fakt nevi, dnes te doktori dokážou akorát vystrašit, a navíc prvorodička....:-)ja bych si taky moc prala aby to slo prirozene a samo, z vyvolani mam strach, ale at uz sem v klidu a nebo pro to delam všechno mozny, prckovi se proste nechce:-)
                        Evulka24   | 22.01.2015 13:09:40
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Těhotenská cukrovka
                          vyvolání ber z té lepší stránky. Víš kdy máš nastoupit, pak už jsi pod dozorem, takže zbytečně neplašíš zda je to ono. Navíc já jsem si hned při příchodu zažádala o nadstandart, takže když jsem pak druhý den rodila, tak zrovna se uvolňoval :-)
                          moninif   | 22.01.2015 13:16:49
                          Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Těhotenská cukrovka
                          no vidíš, to je pěkná váha, to znamená, že cukrovku máš v normě, nemáš žádné přetloustlé miminko a jsi dobře zaléčená. Uvolni se a buď to přijde samo, nebo se tomu pomůže, jisté je, že do týdne budeš mít miminko u sebe, tak si užívej poslední dny.
                          danicka84   | 22.01.2015 13:21:26
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Těhotenská cukrovka
                            Asi mate pravdu holky, potrebovala sem uklidnit a to se vam povedlo, budu se snazit davat si pozor a hlavne se nestresovat, obzvlast když to fakt mam za par. ste moc hodne, u nas v rodine cukrovka nikdy nebyla a nikdo s tim zkušenost nemá, tak je clovek rad, když mu někdo poradi. budu odpočívat a tesit se na prcka, snad to všechno dobře dopadne a bude lip. ještě jednou moc diky, hezky den.
                            Evulka24   | 22.01.2015 13:43:12
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Těhotenská cukrovka
                              Neboj se, pěkně si užij posledních pár dní s bříškem a příští týden už máš miminko u sebe. Rada nečti nikde nic o vyvolání porodu, je to porod jako každý jiný a má tu výhodu že nemusíš doma plašit zda je to už opravdu ono nebo jen poslíčci neb jsi pod dohledem hned od začátku  
                              Ady.S   | 22.01.2015 14:06:47
                              Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Těhotenská cukrovka
                  Zkonzultovala bych to telefonicky s lékařem. Drž se,
                  Jana
                  Calamity J.   | 22.01.2015 18:09:06
                  Reagovat | URL příspěvku

Téma: Baby aktuálně (strana 2412)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×