Můj POROD - nové reakce

Pro tuto akci musíte být přihlášení
Nové reakce
Celkem 591 příspěvků
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
nebooj bude to dobréNedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
No byla jsem, teď je to tak půl na půl. Je to divnej pocit.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Nenapsala nic hrozného, ale šlo o podání. Já být vystrašená prvorodička a přečíst si že porod je blééé a že se pos..li, tak jsem ještě ve větší depresi než předtím. ano porod bolí s tím tak něják počítáme, ale jde o podání.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Aaaaaa kde to najdu? Furt se tu jeste ocividne neorientuju :-pNedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Jo, psala jsem v komentářích k Rodíme, čtyři týdny před termínem má 3250g, odpovídá ukončenému 38tt.
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Půjdeš na císař,Verunko?Nebo to špatně chápu?Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Napíšu to takhle, po prvním skoroporodu jsem byla vděčná primáři, když mi po ultrazvuku v úterý řekl, že už to nemusím absolvovat znova.Nikdy více
Moje ségra měla brutus porod, díky tomu už další děti nechce.Já osobně měla porody 3, jeden nic moc, vypisovat nebudu, poslední dva mám jako nejhezčí zážitky v životě, ale pokaždé, když má někdo negativní zkušenost(ano, vím, že to bolí a od ségry z vyprávění vím, že ani epidurál nemusí pomoct) tak mě to mrzí. Třeba to jednou překonáš a další bude v pohodě.
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Ja teda souhlas s Dasou. Rodila bych klidne \"na kseft\", ale pak by si ty deti fakt musel nekdo vzit :-) A to jsem bolestinek jak prase, porod jsem ale cekala milionkrat horsi. Mozna ta ma slovanska panev... ;-)
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Pro mě to byl nejkrásnější zážitek až po tom,co ze mě Karkulka vykouklaJinak to předtím...auuuuuuuuAle zase jsem byla hrozně ráda,že jsem to měla bez komplikací.To se pak zapomíná celkem dobře (i když jsem si teda pár dnů nemohla vůbec sednout).
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Máš pravdu,že naštvaně reagovaly jen asi dvě holky,ale mě to tak zarazilo,že jsem musela reagovat.Jinak s tou připraveností na porod...já bych to chtěla umět se nějak připravit,ale měla jsem hrozný strach.Navíc to fakt tak bolelo,že mi nešlo ani prodýchávat (měla jsem ty křížové bolesti a to byla jedna velká křeč v celém těle,která mě nutila si několikrát i zařvat)Ale jak píšeš - nikdo nemůže posuzovat porod toho druhého.Každá to máme jinak a každá to cítíme jinak.Mně vždycky třeba naštve,když někdo napíše,že matka řvoucí u porodu je hysterka.Já se za hysterku nepovažuju,řvát jsem nechtěla,ale v té první době porodní jsem si přesto několikrát zařvala,abych si ulevilaNikdy více
klid, po prvním porodu jsem o druhým dítěti nechtěla slyšet do jejích 2 let, až se na to budeš cítit tak to přijde, ale můžu ti říct, že na druhý porod na bolest, kterou už si dokážeš představit tak si taková víc připravená, aspoń to tak bylo u mě. Přitom já ten druhý porod měla horší, ale to tě nechci strašit. Takže užívej si miminka a až to přijde tak to přijde.
Nikdy více
Já se porodu dopředu ani trošku nebála, brala jsem to jako hotovou věc. Dokonce když mi začínal, tak jsem to brala jako hurá, už je to tady. Nicméně celý ten můj \"porod\" a následný pobyt v porodnici byl pro mě tak traumatizující, že se mi ještě teď chce brečet, když si na to vzpomenu a k dalšímu nemám odvahu. Jasně ta bolest se dá zapomenout, ale tu hrůzu a strach v sobě nosím stále. Holkám, které to sice bolelo, ale jinej problém neměly se samozřejmě lehce píše o nejúžasnějším zážitku života.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Také čtu až teď. A přesně tohle mě napadlo. Kolik tady holek napíše že se láska dostavila mnohem později a to že někdo napíše že porod byl hnus tak to vadí??? No nevím, že bych si při tom libovala to teda fakt ne. Už doktorce při prvním porodu jsem tvrdila že nikdy více! :D A hele, mám tu dvě. A teď tvrdím že rodit klidně ale starat se o další už ne :))) Porod beru jako nutnost, dítě se nějak ven dostat musí. Ale nejkrásnější zážitek v životě to teda rozhodně nebyl. A bolelo to teda dost.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
čtu až teď...nepřišlo mi, že zas tolik holek reagovalo tolik naštvaně...to se tu dějou horší \"zvěrstva\"...ale teda nesouhlasím se vztahem nepřipravenosti na porod a vnímáním bolesti...to je přece blbost, u každé to probíhalo jinak, navzájem jsme si nesvítily, tak nikdo nemá právo mě posuzovat...Nikdy více
moc hezky napsané a souhlasím.. A blahopřeji :) Já jsem taky mimí chtěla a mám mou malou sirénku,jsem ráda že je to za mnou.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Souhlasím s tebou. Navíc je tahle rubrika právě o tomhle - podělit se o své zážitky, zkušenosti a pocity.Nikdy více
Já ještě dodatečně gratuluji k narození miminka a přeji vám hodně zdravíčka Jinak tvé pocity jsou tvoje věc, tak se nenech nikým rozhodit. Já jsem zrovna otrlá matka, co přežije a vydrží vše , ale mám spostu kamarádek, co už druhé nikdy nechtějí, právě z důvodu porodu.
Nikdy více
jsi na diskuzním fóru, cos čekala??? že tě poplácáme po zádech?Nikdy více
Musím reagovat, i když se málo kdy do takových diskuzí připojuji, ale jsem ráda, že jsem natrefila na někoho, kdo má na porod stejný názor jako já. Nejvíce mě baví, když tady někteří tvrdí, že jsi nebyla na porod připravená. Já teda dělala to, co tady někdo uváděl - ptala jsem se všech známých jak porod probíhal, jaké to bylo, jak dlouho to trvalo atd atd. Milióny otázek a stejně byl porod to nej \"e-é\" a \"aůů\". A pokud mi přesto někdo bude tvrdit, že jsem na porod nebyla připravená, tak ono bylo těžké si něco rozmýšlet v 6 měsíci těhotenství, kdy jsem se začínala porodu bát. Dítě jsem chtěla a taky jsem věděla, že porod asi nebude procházka růžovou zahradou, ale opravdu mě dokážou někteří rozčílit. Pro mě teda porod nebyl to nejkrásnější v životě a ani bych to neabsolvovala znovu a znovu a nerodila bych pro tety, sestry, kamarádky atd. Nechápu proč to někteří (spíš většina) nedokáže pochopit. Já bych teda třeba 100x raději zubaře a taky někomu nevnucuji svojí teorii o tom, jak oprava zubů je prostě bomba zážitek. Samozřejmě pro rýpaly není zubař totéž jako porod (alespoň po citové stránce), ale to vnucování názorů jak je to nádherné a úžasné je naprosto stejné. A taky mě pobaví odpovědi typu, že po epidurálu přece nic nebolí. Jasně, vzpomínám si jak mi primář ARA píchl epidurál a já si 5 minut na to dala nohu přes nohu a říkala si jaká je to paráda....Omyl, teda mě i po epidurálu bolest zůstala, samozřejmě ne tolik intenzivní, ale při vyvolávaném porodu to celkem bolí fest. Ale taky to nikomu nepředhazuji. Byl to můj zážitek a tak jsem to prostě cítila. A to podotýkám jsem neměla dlouhý porod. Ráno v 10hod mi zabrala tableta, do oběda úmorné jakoby menstruační bolesti, pak jsem několikrát omdlela, půl hodiny kontrakce, epidurál a v 13:08 byla dcera na světě. Malilinký nástřih, šití skoro nebolelo a přesto to nebyl pro mě srdce trhající zážitek. A teď asi namíchnu další skupinku žen - maminek, do týdne se mi nepodařilo rozjet pořádně kojení, měla jsem strašně málo mléka. Možná kdyby jsem pořádně chtěla, tak kojím i teď 7mi měsíční dceru, ale potom, co mi na poporodním oddělení sestry tloukly do hlavy, že prostě \"musím, musím, musím\" kojit, tak jsem taky nakonec nemusela a svět se nezbořil. Ano vím, matčino mléko je pro dítě to nej, ale já se prostě nesnažila a ani mi to vlastně nic neříkalo, tak jsem začala krmit UM a dcera nádherně prospívá a všichni jsme spokojeni :-) A svojí dceru miluji nadevše!!! (pro další rýpavé jedince, co by mě chtěli nazvat krkavčí matkou).....Nikdy více
tady ta stranka neni o tom abychom se tu urazeli!!! a ikdyz v necem spolu vetsinou nesouhlasime-neb je nas tu moc.da se to rict i jinak!!!!
Nikdy více
nevím, ale byl to pořádnej výmaz mozku...Nikdy více
A nezdá se ván,že všecchny maminky nejsou jako vy, že jsou uplne nadseni porodem..? Vam nedoblikne,ze se najdou i ty maminky ktere maji z toho hruzu a jsou rady,ze tzo maji za sebou? Holky sorry,ale aby jste z toho faklt uz nepo**** Tvl, miluju trakvy chytrolíny. Proste to tak je a ja sem takova. Vy jste jiný.,Tím to končím, už na vás nemam nervyNikdy více
A ty vis jak to chodi v psychiatrický léčebně?Nikdy více
No tak takto vyzera clanok, ak buduca maminka nie je psychicky pripravena na porod. Ano urcite ma kazda z nas prah bolesti asi trochu iny, ale psychika dokaze vela. Ja som sa na porod pripravovala tak, ze som sa vypytovala roznych známých, ktore uz rodili ako porod prezivali samy atd, pozerala som si nejake videa na nete a brala som to cele s rezervou. Porod proste boliet ma a hotovo, vsetko je to nastavene tak, aby to bolo k vydrzaniu, prezilo to milion zien predo mnou, preco by som to nemala prezit aj ja. No a nakoniec som bola prijemne prekvapena, ze tie bolesti neboli az tak hrozne a sitie sice neprijemne, ale ked to musí byt tak to musí byt a hotovo. Sla by som do toho znovu, ajked sa hovori, ze každý porod je individualny. Tak snad další bude lepsi!
Nikdy více
to je škoda...bolelo to všechny ;) záleží jak to bereš a jak se k tomu stavíš.
Nikdy více
pro mě byl nejhorší zážitek pobyt na odd. šestinedělí... horší jak psychiatrická léčebnaNikdy více
Jsem ráda,že see tu najde i taková mamina
Nikdy více
ono tě to (možná) časem přejde, na to špatný zapomeneš, jako většina z nás.Já si pamatuju, že u prvního porodu bylo pro mě nejhorší šití, pak ty jejich \"prohlídky\" každou hodinu. Ten porod samotnej už byl celkem v pohodě.A u druhýho? Jen jeden steh a prohlídka jen na příjmu, protože pak už to byl frčák.
Nikdy více
Já už taky nikdy rodit nechci. A nepřešlo mě to ani po třech letech. Pro mě to byl ten nejhorší zážitek v životěNikdy více
Tak jasně, časem se uvidí zda bude mít Barťas sourozence. Holky, já sem cíťa ,takže představa o dalším porodu je hroznáNikdy více
me to jednou navrhla sestra, abych vynosila za ni dite,ze ona se boji porodu a kvuli tomu radsi nikdy dite mit nebude.....Kdyby nebyla zdrava, tak bych nad tim mozna i premyslela,ale bojim se,ze bych k tomu diteti mela az prilis velky citovy vztah. Jinak ale uz vynosila a porodila (cisarem) sama, tak to nemusim resitNikdy více
to asi neumela.. to je vic nez jasny..ale radsi rodit nez jit k zubakovi ci jit na velkou:(Nikdy více
umela by jsi je po 9 mesicich a po porodu dat nekomu? ja neee! jinak bych ale taky klidne rodila na zakazku, pro me je 100x horsi jit k zubariNikdy více
Tez si dovolim reagovat .... coze??? Ano porod boli, rodila sem bez epiduralu. Siti mozna jeste vic, ale narozeni ditete byl ten nejkrasnejsi zazitek....Kdyby to bylo tak hrozne, jsou na svete jen jedinacci..Treba i ty jednou budes chtit druhe mimi, buh vi....Nikdy více
Musím reagovat!! jasně bolelo to nás všechny..ale nikdy bych neřekla že porod je to nej e-éé a auu...s epidurálem to prece nebolí vsak porod je to nejkrásnejsi co zenskou potkalo.... bolest zapomenuta.. a klidne bych rodila znova a znova..na zakázku..jen ty deti by si nekdo musel vzít:D
Už se nám to blíží :)
Tak si to tu zas po nějaké době pročítám a musím na tohle odepsat.Jsme stejný ročník, dokonce obě zářijové Takže zdravím a jsem ráda že sem občas vleze i někdo v mém ročníku a moc všem mladým maminkám fandím (Ne že bych nefandila i těm ostatním) No já už mám doma pomalu tříletého synáčka... Doufám že tedy ten tvůj porod proběhl v pořádku a vše je jak má býtMattea-Porod na Bulovce
já jen soucítím, protože mi taky vyvolávali a ty kontrakce byly opravdu ale opravdu šílené... chápu....Šimon 3.3.2013
Přesně s Tebou souhlasím - přirozenej porod mnohem lepší i u mě. Taky bych radši hodiny kontrakcí než všechny ty po-císařové radosti. Hezky si užívejte malého, má krásné jméno!Václavíček
Šári, to čekání za to stálo! Gratuluju k Vašíčkovi a krásnému (luxusnímu:) porodu!
Václavíček
Krásný porod, nakonec si po tom stresujícím začátku byla pěkně připravená na rychlovku.
Václavíček
po všech těch nervech nádherný porod gratuluju k Vašíkovi a přeje mu zdravíčko
Václavíček
Krásný rychlý porod,a ta pupeční šňůra teda měla délkuVáclavíček
Velka gratulace!! A s tim svetrem z placenty jsi me fakt pobavilaVáclavíček
s tou snurou to bylo jako pohadka o řepě.Jsem stastna s Tebou moje,tesim se az prijedu na kafe a omrknu vaseho krasneho chlapecka...gratuluju!!!!!!!!!!Václavíček
Tak to nakonec opravdu dopadlo parádně. Skvělý porod a parádní šňůra ! Ještě jednou gratuluji !
Václavíček
tak už jsem tam tři fotky frklaVáclavíček
No naaadherny, nakonec takova rychlovka. Uz jsou obrazky?Václavíček
Šárko nádherně popsáno Já jsem ti od začátku tvrdila že to budeš mít stejný jako já :DD Mě tři týdny kontrakcí nikdo nevěřil, nastoupila jsem na vyvolání porodu a místo vyvolání jsem šla rovnou na přípravu a na sál :) Malý byl na světě 3 hodiny po příjezdu do nemocnice.
Václavíček
tak to je pěkný, nakonec to byla rychlovka. A ta šňůra, jak je to možný?
Václavíček
Krásné vyprávění. Metr a půl pupeční šňůra - to je něco :))Šimon 3.3.2013
hlavně že jste v pořádku. Při čtení jsem dojatá, a moc vám to štěstí v podobě Šimonka přeju.Václavíček
tak krátký a docela pohodový porod... Ale vynahradily ti to ti poslíčci a celkové ty stavy předtím, co? Hlavně že všechno dobře dopadlo.Václavíček
no to je super, že všechno dobře dopadlo, i když ty stavy před porodem musely být hrozné, nechtěla bych to zažít.Václavíček
Krásné!!! Porod jedna báseň!Šimon 3.3.2013
Gratuluju, krásné!!! Tak ať jsi brzo fit!!!
Šimon 3.3.2013
jůůůůůů, to jste to i s císařem krásně zvládli. hlavně že jste oba v pořádku gratuluju k Šimonkovi a přeju mu zdravíčko jinak má moc hezké datum narození
Eliáš 27.1.2013
Gratuluju!!! Nervy, drama, bolesti, ale stálo to za to, viď! Ať jste zdraví a šťastní!!!Eliáš 27.1.2013
To byl teda fičák!!! ještě jednou gratuluji!!!
Eliáš 27.1.2013
Blahopřeji a ať jste v pořádku oba!Eliáš 27.1.2013
Moc gratuluju a jsem rada, ze uz tu nejsme jedini ;-)Eliáš 27.1.2013
Teda Lenčo, to byl ale FIČÁK!! Tak hlavně, že jste doma, že je všechno v pořádku a že jste zdraví, co víc, si přát, že .o). Velká gratulace dodatečně.
Eliáš 27.1.2013
Moc krásné Leni. Hlavně, že se Eliáškovi vede dobře a ty už jsi taky skoro fit. Tak ať vám malinký dělá jen samou radost a Radimek bude určitě skvělý starší bratříček4.2.2013 se nám narodil syn Vojtík
Přesně jak říkáš, ještě, že je to už za tebou ... :oD a nebo sis to měla skoučovat jako já ... :oD furt sem si říkala, to nedám, to nedám a hned na to jsem si říkala to dáš, to dáš (nahlas, předevšema a bylo mi to fuk)
4.2.2013 se nám narodil syn Vojtík
To je fajn,že to šlo tak rychleJen nechápu tu porodní asistentku.Člověk by čekal povzbuzení,oporu,zvlášť od ženské...Tak ještě jednou gratuluju k Vojtíškovi4.2.2013 se nám narodil syn Vojtík
Přesně tak, pro ně je to práce stejně jako pro mě sedět a vystavovat faktury, jenže ony si fakt neuvědomují, že ty maminy se díky jejím náladám můžou při tlačení zaseknout, pokud nebudou aspoň trochu pochválené nebo povzbuzované, alespoň u mě to tak bylo. Moc mi chybělo nějaké pozitivní povzbuzování, určitě by se to pak všechno líp zvládlo. No hlavně, že už je to za mnou!4.2.2013 se nám narodil syn Vojtík
nechápu, proč tak v osmdesáti procentech porodnic jsou porodní asistentky nepříjemné, opravdu to nechápu, ať jdou na pracák, když se jim to nelíbí, dalších x lidí po její práci skočí Každopádně gratuluji k Vojtíškovi!4.2.2013 se nám narodil syn Vojtík
Gratuluju, hlavně že jste s Vojtíškem v pořádku Já chci taky tak rychlý porod4.2.2013 se nám narodil syn Vojtík
Ty jo, tak tomu se říká rychlost. Ale ta porodní asistentka, asik neměla svůj den co?? Jako pro ní je to denní chleba, ale pro ty ženský - ty to maj tak maximálně dvakrát až třikrát za život :oD. Hlavni je, že jste všichni v pořádku, že Vojtíšek vám dělá samou radost a hlavně, že se na něj sestřička tak těšila!!!Ať vám hezky roste!!4.2.2013 se nám narodil syn Vojtík
Ještě jednou moc gratuluju!!!!Krásný porod až na tu asistentku

Vyvolání
Ale naštěstí to celé trvalo jen 3hodinky :) Bráška zlobí jako čert, ale malou miluje :)
Vyvolání
Ale naštěstí to celé trvalo jen 3hodinky :) Bráška zlobí jako čert, ale malou miluje :)
Mattea-Porod na Bulovce
krasne video, braska me dostalMattea-Porod na Bulovce
nádherný video- bráška nezklamal!!! a tatínek byl taky krásně dojat:)) moc hezká vzpomínka:o)
prirozeny porod Praha-podoli
Ahoj, plánuj si co chceš ale na místě může být všecko jinak. U nás dávají miminko okamžitě na břicho, ještě i s pupeční šňůrou a vším tím co na sobě má namatlané, pak ho osuší (ne umyjí) vedle na vyhřívaném lůžku a oštítkují, zabalí do teplých plen a dávají hned k prsu. A celé 2 hodiny co jsem ležela ještě na porodním boxu tak jsem měla malou u sebe. Pak jsem šla na pokoj a malou mi vzali na novorozenecké, kde ji umyli a prohlédl ji doktor, jestli je vše naprosto OK. Ale měli ji tam asi jen 2 hodinky, já jsem se jen zabydlela a osprchovala a už jsem ji chtěla, tak mi ji dovezli. U nás tak všecky porody jsou. Myslím, že pokud nejsou komplikace tak by to mělo být všue stejné, nebojprirozeny porod Praha-podoli
jak píšou holky..plánovat se dá všechno. Jsem si jistá, že budeš mít klid a zvládneš to a nakonec, ať už to bude probíhat jakkoliv - porod Jonáše byl uplně odchylnej od mých představ:) - Ti dají ten uzlík a všechno bude parádní:) Mprirozeny porod Praha-podoli
jak píšou holky..plánovat se dá všechno. Jsem si jistá, že budeš mít klid a zvládneš to a nakonec, ať už to bude probíhat jakkoliv - porod Jonáše byl uplně odchylnej od mých představ:) - Ti dají ten uzlík a všechno bude parádní:) M
Mattea-Porod na Bulovce
Ještě jsem zkoukla video a bulím jak želva, takle 5 týdnů do porodu ... už chci takyyyy.
Mattea-Porod na Bulovce
Gratuluji k miminku. Je fajn, že se někdo zajímal, že je mimi malinké. Mě mudra nekontorolovala a pak když jsem byla na prohlídce v nem. tak furt na UTZ nebyl čas, až když tam byl jeden doktor, který zkonstatoval, že mám malej pupík a na UTZ zjisitl, že zásobování mimča nic moc a že bude maličkej, no nakonec měl 50 cm a 3 kg, ale byl to drobek i tak a hodně špatně papal a spal, pořád plakal hlady, byl asi z bříška hodně vyhládlý. Navíc mudra co mě rodila při porodu placenty zkonstatovala, že placenta měla už nějakej ten infarktík za sebou.Takže víc takových všímavých doktorů. Tak ať krásně rostete, a ty ať se cítíš co nejdřív dobře a fit.
prirozeny porod Praha-podoli
To víš že jo. Určitě to zvládneš. A přirozený porod je to nejlepší pro maminku i miminko. Já měla bohužel císař a ještě plně uspaný. Malou jsem viděla až za 10 hodin. Je to takové neosobní. Samozdřejmě jí strašně miluju, ale přišlo mi to, jako, že jsem si jí tam přišla koupit, nebo co Bez vyplavujících se hormonů při vaginálním porodu a položením na břicho, prvního kojení... Ale snad budu rodit normálně při tom dalším.Takže pokud to půjde, určitě doporučuju přirozený porodprirozeny porod Praha-podoli
:o) to mas pravdu, savci porodni plan nemaji. Doufam, ze se telo zachova instinktivne.Dekuji vsem za komentare.
Mattea-Porod na Bulovce
Ještě jednou moc gratuluju! To video je nádherné. A ten konec s bráčkou - tohle mi lidi nedělejte na sklonku 8.měsíce!!!:-) - slzím jak pohřební plačka....
prirozeny porod Praha-podoli
Narovinu ti řeknu že rači si dopředu nic neplánuj. Vyložíš na to tolik úsilí (sepsání porodního plánu, dohodnutí s asistentkou...) a nakonec to bude stejně úplně jinak. Všechno se vyvíjí přirozeně a pro ženu úplně instinktivně. Neboj se, tvoje tělo ti řekne, co chce a pořebuje. Jak píšeš...jako savec. Copak má nějaká opice, nebo fena porodní plán???Mattea-Porod na Bulovce
přesně!Mattea-Porod na Bulovce
gratuluji! :) Video je super, celou dobu jsem se držela, ale na konci, jak malej řekne \"já jsem tvůj bráška\", tak to mě donutilo tu slzu vytlačit :)Mattea-Porod na Bulovce
Už jsem se na tvoje vyprávění těšila. Byl to asi záhul, ale zvládli jste to skvěle!!! I slza mi ukápla.Ještě jednou moc a moc gratuluju!!!
Mattea-Porod na Bulovce
Video moc pěkné. Jde vidět, že tatínek byl z narození malé fakt hotový, úplně se mu klepala rukaMattea-Porod na Bulovce
Z videa slzim. Nadherne, dojemne, perfektni!!!Mattea-Porod na Bulovce
pro zájemce přikládám i video :) http://www.youtube.com/watch?v=v0uJAmV2NOIprirozeny porod Praha-podoli
V Podolí jsem rodila dvakrát. Žádný plán jsem neměla, věřím doktorům. I tak to ale dle mého bylo naprosto přirozený:Sály jsou nádherný. Soukromí, čisto, ticho, světla jdou regulovat, jak si přeješ. Lehátko je velmi variabilní. Nikdo tě nenutí do ničeho. Na monitoru ale být musíš. Když jde vše hladce, tak jen občas, když se něco zvrtává, tak pořád. Má ale dlouhý šlahoun a můžeš chodit.Nikdo tě nebuzeruje, jsi tam sama/s doprovodem, občas přijde PA, doktor až na úplný konec.O epidural si musíš říct, automaticky ho nedávají. Měla jsem u prvního, u druhého se nestihl.Nic neurychlují bez tvého souhlasu, u prvního mi např. voda prdla už doma, u druhého ne a ne prasknout i když byla malá už úplně dole. Zeptali se mě, jestli souhlasím s protrhnutím blan, pak už to opravdu bylo v řádu vteřin za mnou.Miminka ti dají na břicho okamžitě, nechá se dotepat pupečník, pak se přestřihne, vezmou ho na základní vyšetření a změření, zabalí a zase ti ho dají. Čeká se na placentu.Pak tě šijou a ty zkoušíš kojit...další dvě hodiny tě nechají na sále v soukromí a přinesou občerstvení. Po přejezdu na šestinedělí můžeš mít mimčo hned u sebe, když chceš.Oba porody jsem měla úžasný a nerodila bych jinde. Na druhou stranu...lepší je s ničím dopředu nepočítat, přines plán, dohodni se, to ano, ale porod je tak individuální věc a může se to vyvinout tolika směry, že...prostě pak už je vše jedno, jde jen o tebe a mimi.Jestli tě ještě něco zajímá, napiš.prirozeny porod Praha-podoli
budu uprimna a nebudu mazat med kolem huby... ja mela naplanovanych veci.. zarucene sem byla proti epiduralu, chtela sem vanu, a porod do vody, chtela sem aby mi tam hral amuzika. nechtela sem byt napojena na pristrojich abych tam mohla volne litat.. atd atd.. a ve finale?? hudbu sem stejne vubec nevnimala- vanu sem nestihla a byla sem rada za klasickou kozu... o epidural sem zacla prosit po par hodinach porodu- ten sme nestihly pichnout ale jak sem prosila at to hlavne neboli:D a ozvy se stejne tocit museli chvili,takze lezet sem musela.. i u prohlidek klystyru atd... mimino me teda dali na chvili hned, ale rozhodne to nebylo par minut- odsat ho zvazit atd ho museli hned:o) umavyli me ho teda az po 3hodinach od porodu- byli sme spolu... jen ho umyli a zase sem ho mela na krku porad.. naky svetla? nepamatuju se ze tam bylo pritmi nebo svetlo- to sem vuubec nevnimala... takze naplanova si to muzes, kdzy to pujde meli by ti vyjit vstric,ale kolikrta u toho porodu nevnimas vubec nic okolo sebe-natoztak zda ti splnily vsecky pozadavky:))
druhý porod
jé, už druhé prďolátko? tak držím palečky, ať všechno proběhne rychle, hladce a tak jak mádruhý porod
ahoj, můj první porod trval 76 hodin od první kontrakce po samotné tlačení. a druhý mi vyvolávali a malá byla za 3,5 hodinky na světě též od první kontrakce,která přišla půl hodiny po zavedení tablety.ale raději bych rodila přirozeně jako poprvé, protože ten druhý porod ač byl rychlejší,byl nepopsatelně bolestivější.alespoň mám ten dojem.
Tobiášek 5.1.2013
Ahoj, gratulace největší. Také závidím ten fofr, já prvního porodila od prasknutí vody za 20,5 hodiny. Taky šel s ručičkou napřed, takže vím, jaká je to dřina a že to fakt nejde. Tak snad teď ten druhý bude rychlejší, aspoň o půlku
Tobiášek 5.1.2013
DekujiTobiášek 5.1.2013
Třeba ne. Co ty víš. Já ti přeju co nejrychlejší a nejpohodovější porod.Tobiášek 5.1.2013
Ty njo, to jsi měla super, krátké, docela rychlé, to je moc dobře. Takže moc gratuluji a at\' se vám moc daří a jste zdraví ! PosílámTobiášek 5.1.2013
Krásné, taky bych si přál, aby mě čekal rychlý druhý porod. Bohužel i když se mi to zkrátí o dvě třetiny, tak mě čekají min. 4 hodiny.To budu závidět
Tobiášek 5.1.2013
Moc hezky jsi to napsala. Opravdu jsi měla docela pohodový porod, to ti musím závidět já a taky myslim hodně ostatních maminek. A že byste do třetice zkusili tu holčičku ? když ti to jde tak dobřenormalni porod nebo cisař?
jé tak to ráda čtu,první jsem měla císařem a ted mám strach z obojího ale doufám že se to pěkně rozjede a porodím normálněKolik zaplatím za císařský řez?
Za NT screening jsem platila 1400 Kc, cisar je plne pokryt zdravotnim pojistenim.Kolik zaplatím za císařský řez?
To mě překvapuje, já opravdu neplatila jinak nic ale vůbec.Kolik zaplatím za císařský řez?
Ale platí. Taky jsem platila za prvotrimestriální screening. U prvního před dvěma a něco lety a u druhého teď taky. Odběr krve v 12tt a UZ ve 14tt. Ale ne 1200.Kolik zaplatím za císařský řez?
Jo i ve 12. tt to jsem taky nic neplatila jen potom jsem si připlatila v 17. tt a to bylo dobrovolné jestli chci podrobný rozbor nebo ne. Jinak se neplatí opravdu nic.Kolik zaplatím za císařský řez?
ve 12tt se chodi na NT testy a ty se plati- nejosu povinne..ja nikam nesla a nemusela sme platitKolik zaplatím za císařský řez?
nebyl to v tom 12tt náhodou kombinovaný screening? to by odpovídala ta cena 1200, já platila to samé před 2 lety. Každopádně císař podle mě platit nebudeš, to je blbost, po dvou císařích tě nemůžou nechat rodit normálně a tak je blbost, aby po tobě chtěli císař zaplatit.Kolik zaplatím za císařský řez?
Jo a jak jsem rodila já v Rychnově tak tam se za toto neplatí nic. Když to musí být tak prostě o tom rozhodnou lékaři.Kolik zaplatím za císařský řez?
Jak je možné, že jsi platila za UTZ 1200 ? Byl nějaký special třeba 3D nebo 4D ? Pokud ne tak to nechápu. Já neplatila vůbec nic a jen jednou 1000 Kč a to za podrobnější vyšetření z odběrů krve na vrozené vady a to v 17.tt. Nechápu 1200 za utz. Je to soukromý doktor nebo jak ?
Zuzanka 14.12.2012, 2950 a 48cm
taky říkám že porodu netřeba se bát :-)
Zuzanka 14.12.2012, 2950 a 48cm
To víš, že jo. Takhle to příroda zařídila, tak by to tak mělo být. A nechápu holky, které si fakt jen z pohodlnosti, aby je to nebolelo, nebo dokonce kvůli nějakému pěknému datu porodu naplánujou císaře.Barborka 12.9.
No vida:))) Mě spíš překvapuje že píšu jak jí miluju nadevšechno na světě a to jsem pár dní po porodu :))) Ale to je asi dáno tím že jsem se o ní hodně bála skrz to že se mi dusila v porodnici . A druhý porod byl v tomto trochu jiný. Po prvním jsem si říkala že už do toho nikdy nejdu. Ale po druhém už jsem si říkala že bych to potřetí klidně zvládla:) Porod je asi to poslední co by mi vadilo...ale už teď je jisté že do toho nepůjdeme. Fakt bych to psychicky nedala.Související články
Aktuální soutěže
Aktuální testování
Těhotenská kalkulačka
Vypočtěte si v naší těhotenské kalkulačce, kdy Vás čekají ultrazvuky, kdy obdržíte těhotenskou průkazku, kdy se podrobíte triple testu, kdy se vyšetřuje streptokok, kdy se provádí amniocentéza, kdy byste si měla nachystat věci do porodnice, kdy nastupujete mateřskou dovolenou.
TĚHOTENSKÉ E‑MAILY
Zaregistrujte se na Babyonline.cz, uveďte termín porodu a každý týden vám automaticky přijde e-mail s informacemi o vašem těhotenství týden po týdnu a vývoji miminka!
Vybraná anketa
Souhlasíte s omezením odkladů za současného zrušení přípravných tříd?
27 %
19 hlasů
68 %
48 hlasů
6 %
4 hlasy
Celkem hlasovalo 71 unikátních návštěvníků