Můj POROD - nové reakce

Pro tuto akci musíte být přihlášení
Nové reakce
Celkem 591 příspěvků
Anketa pro vás holky bolky
sice jsem nezažila porod, ale nedokáži si představit, že někdo bude fotit moje intimní zakrvácené partie, jsem stydlivý člověk, mě by stačili ty sestry a doktor, a ještě tam mít dalšího cizího člověka, a rozhodně si myslím, že bych se na ty fotky taky nedokázala moc dívat, a hlavně bych je nikomu nechtěla ukazovat, takže proč za ně utrácet penízeAnketa pro vás holky bolky
Jako jak? Že si to zaplatím? Jsem na jisté věci velmi lakomý a skromný člověk a toto je jedna z nich.Anketa pro vás holky bolky
ja bych do toho nesla.
Anketa pro vás holky bolky
Ani omylem. Já teda popravdě ani moc nerozumím té honbě za fotkama na porodním sále.Anketa pro vás holky bolky
Do toho bych taky nešla, porod je hodně soukromá záležitost a stačili mi spousty zdravotníků které čekali ve dveřích kdyby náhodou něco. Podruhé už to bylo lepší a bylo tam minimum lidí. Mám ale štěstí poprvé fotil zdravotní personál, podruhé tatínek a tak fotky docela mám, ale jsou soukromé.Jediné s čím bych souhlasila je focení u vážení a měřeni, podepisování to tatínek nevěděl kde být jestli u mě nebo u dítka.Anketa pro vás holky bolky
nezlob se, ale ani náhodou. Nestojím o to, aby někdo cizí krom zdravotníků a mého chlapa viděl moji frndu anebo cákance krve okolo mně. Na porod chci vzpomínat s příjemnějšími vzpomínkami než nad zakrvavenýma fotkama. Ani můj chlap si nesměl vyfotit jedinou fotku.
Anketa pro vás holky bolky
šla bych do toho určitě, akorát už to nehrozí, ale myslím že památka je to úžasnáAnketa pro vás holky bolky
ja bych do toho nesla, za mnou smel i tatinek,az jsem byla,zasite, prikryta, dite umyte...Anketa pro vás holky bolky
Ne, nechtěla bych. Prcka vyfotil tatínek, a personál je ochotný vyfotit nás na sále společně. Je to velmi soukromá věc a nikoho cizího bych tam nechtěla. Navíc, by mě doháněla představa, že ty fotky zůstaly někde u fotografa v cizím pc. A ty by jsi to zvládla, být tam s cizí rodící ženou? Já určitě ne, byla jsem vytřesená už jen když jsem slyšela paní z vedlejšího boxu.
tak jo, vam to teda pekne napisu
jooo, tak zavinování dělohy, to byl u Ády masakr, při každým kojení jsem myslela, že umřu, to mi připadalo hořší, jak porod.
tak jo, vam to teda pekne napisu
tak to je hustý, máš kliku, že jsi neporodila v autěTo se ti zdá, že byly bolesti větší, si to jen pořádně nepamatuješ, počkej za pár dní, budeš říkat, že to skoro nebolelo.
Anketa pro vás holky bolky
u nás to celkem zvládl tatínek, takže za mě taky neAnketa pro vás holky bolky
No tak to bych teda fakt nechtela. I ja mam kamaradku fotografku a priznam se, ze bych u toho nechtela ani ji. Proste je to velmi intimni a osobni vec a nikoho ciziho, krome personalu a manzela,si u toho neumim predstavit. Navic teda ani nevim, jestli bych se potrebovala videt, jak rodim.
Anketa pro vás holky bolky
Termín porodu mám za 3 týdny a už teď vím, že bych tam nejradši měla jenom manžela Profesionální fotograf na porodním sále..Trochu divná představa...Anketa pro vás holky bolky
me teda fotil chlap a to se vsim vsudy.. mam na pamatku i svoji velkou otevrenou krvavou frnu.. jediny c nestihl-jak leze hlava..ale nechtela bych aby tam byl nekdo cizi a koukal me na frndu..
Anketa pro vás holky bolky
Tak je fakt,že tatínkům to obvykle trvá,než jim to dojde,že mají fotit,ale není se čemu divitPřesto bych ale u porodu nechtěla mít cizího fotografa či fotografku.Anketa pro vás holky bolky
Myslím, že nemusí být všechno zvěčněné na věky.Porod si ráda uchovám ve vzpomínkách, obávám se, že by mi fotky pokazily iluze.
Anketa pro vás holky bolky
já osobně bych do toho nešla. bych se totiž nenechala fotit ani s břichem nebo s rodinou, takový ty hezký ateliérový fotky, to já prostě mít nechci.
Anketa pro vás holky bolky
Vzhledem k tomu,že jsem rodila obě děti císařem tak měl tatínek možnost si to vše natočit i nafotit,i když byl za dveřmi porodního sálu.A pokud bych rodila normálně,tak bych žádného fotografa u porodu nechtěla.
Anketa pro vás holky bolky
spis ne, porod je neco co chci prozit s manzelem, je to pro me intimni vec...
tak jo, vam to teda pekne napisu
Tak Martinova reakce mě dojala. Krása. No a tobě přeju rychlou rekonvalescenci :))
Anketa pro vás holky bolky
Já se přiznám, že bych nikoho cizího u porodu nechtěla.Při prvním porodu byl taky tatínek vytřesený a velmi ochotně miminko fotila sestřička. Dokonce nás vyfotila i jako rodinu.Anketa pro vás holky bolky
myslím že někoho by to určitě oslovilo, ...pro mě teda ne...já se nerada fotím oblečená natožpak v tak intimní pozici
Anketa pro vás holky bolky
já si nikoho dalšího cizího u toho nedokážu představit. Mám kamarádku, co fotí, tak jedině asi tu, ale fotografku na kšeft určitě ne :-)
tak jo, vam to teda pekne napisu
no nestraš, já si říkala, jak jsem to všechno pěkně zapomněla a tím pádem se toho nebojím ;-)tak jo, vam to teda pekne napisu
Já to nečetla a tak mě to docela překvapilo.Heleď máš to zasebou a možná naposled uživej dětítak jo, vam to teda pekne napisu
no zavinovani- to je kapitola sama o sobe.. jako ja slysela i tady cetla ze to po druhym boli vic.. tak sem na to byla pripravena..ale jako mazec...jinak me se lip tlacila,ale kontrakce byly silnejsi.tak jo, vam to teda pekne napisu
Ty musíš mít vše akční, ještě že jsi měla rozum a setkali jste se v Brně. Užívej si malé ta ti snad vše vynahradí.Ještě musím někde dohledat fotečky, jsem zvědavátak jo, vam to teda pekne napisu
Jak jsem si myslela že jsem na bolest z prvního porodu zapomněla tak v závěrečné fázi podruhé se mi to velmi rychle vybavilo. Mě nepřišlo že to bylo horší, ale druhý porod byl o hodně rychlejší. I když u mě teda oba porody byli v pohodě.tak jo, vam to teda pekne napisu
za mě ta bolest byla stejná nebo nevím, u Ondry jsem měla epidural ale závěr bolel u obou. Ale to zavinování dělohy bylo u Aničky 100krát horší a doktorka říkala že to tak je.
tak jo, vam to teda pekne napisu
to jo, bylo to docela rychlý, tak hlavně, že to máš za sebou. A není to bolestivější, protože jsi už ten první porod zapomněla? Já třeba vůbec nevím, jak to bolelo, jako vím, že hodně, že malej nešel ven, šití až za krkem, hemeráče atd.. ale jako jak moc a jestli budu moci srovnat ty dva porody, to fakt nevím.Nebo je to možná intenzivnější v tom, že ten druhý porod bývá rychlejší?No každopádně přeju, ať se ti co nejdřív spraví prdka a vůbec se dáš do kupy!!Těch koz se taky trochu děsím, už teď mám minimálně pětky, přesně to nevím, páč nesnesu norm. podprdu a nosím jen sportovní z tchiba:-D ale kozy jsou to jak vozy už teďtak jo, vam to teda pekne napisu
mě všechno normálně z tebe bolí... ale víš, že jsem si to myslela, že se rozrodíš, když jsem viděla Tobíkovo fotky mezi míčkama? Tak ještě jednou gratuluji!tak jo, vam to teda pekne napisu
byl nejvyssi cas..zacinala sem byt unavena:Dtak jo, vam to teda pekne napisu
jo bylo to bolestivjesi.to samy zavinovani delohy... sileny.. a o prsach ani nemluvim.. pamela mi muze zavidet, martinovi se to teda tuuze libi.. me taky..ale nic vic..
tak jo, vam to teda pekne napisu
já taky moc gratuluju . pár dní tady nejsem a ty už rodíš to je skandál
tak jo, vam to teda pekne napisu
Dasi, jeste jednou gratulka... jesteze jste Tobika nevezli az k mame, to bys porodila v aute taky jsem mela u Jachyma pocit, ze to boli nejak vic jak u Mateje...Mala je krasna, at vam dela jen radostnaše čarodějka, 18:15h, 3600g, 49cm
děkuju :)naše čarodějka, 18:15h, 3600g, 49cm
děkuju, tatínek byl s námi doteď doma a dneska jde na první noční směnu tak uvidíme jak to bez něho zvládnu, ale jinak pohodička :D :Dnaše čarodějka, 18:15h, 3600g, 49cm
Gratuluju moc!!!! Krásný porod!!!
naše čarodějka, 18:15h, 3600g, 49cm
ještě jednou gratuluji k holčičce, šlo to docela dobře, až na to šití, ale supr, že tě to pak moc nebolelo, jsi asi ráda, že malá nevydržela do termínu, co? To by ty poranění byly horší. Doma už jste asi zajetý, tak ať je malá hlavně zdravá a vše pokračuje bez komplikací :-)Cvičení před porodem?
Česká průmyslová taky přispívá a rovnou 1000,-. Stačí mrknout na web své pojištovny, jaké bonusy nabízí a nebo zavolat na infolinku, pokud to tam nikde nenajdeš.
když chceš někomu reagovat na dotaz, tak nezadávej nový příspěvek, ale klidni pod ten dotaz na reagovat, takhle se to tazatelce ukáže v upozorněních, že jí někdo odpovídá a je jasné, co k čemu patří ;-), jinak já o tom online kurzu taky uvažovala, protože jsem sice druhorodička, ale u prvního porodu jsem dělala všechno špatně, blbě jsem tlačila, dýchala... ale pak jsem si říkala, že je to dost peněz a třeba bude lepší asistentka, která mi do dovede líp vysvětlit.

Cvičení před porodem?
jukni na web sve pojistovny, my jsme u skodovacke a ta prispiva
Cvičení před porodem?
nevím, jakou máš pojišŤovnu, ale vzp platí 500,- na cvičení těhotných, takže když ti na účtenku napíšou cvičení, tak ti to proplatí.

Můj porod
Budu na to myslet a až pojedu do Prahy, tak dám vědět :) Moc ráda někam zajdu :) Děkuji, Vám taky hodně zdravíčka hlavně :) Zatím paMůj porod
Kdyby ses někdy chystala i na výlet a nákupy do Prahy, dej vědět předem a můžeme vyrazit spolu, mám pár tipů na dobré obchůdky, můžeme dát i někde kafčo (nejlépe hned u obchůdku, ať ty malé netaháme po všech čertech). Taky mám prcka, i když už je malé 5 měsíců, ale to snad nebude překážka:-).Zatím se měj, držte se a hodně sil a hlavně zdraví do šestinedělí, Tobě i Ondráškovi.

Můj porod
No překvapivě se mi to opravdu líbilo Shodou okolností jse masi 4dny před porodem v Lidlu koupila růžový body Tak jsem ho tam vyslala pro modrý klučičí ještě Ale koupil i takový pěkný s delšíma nohavičkama, jakoby kraťáskový a ty jsou fakt prďácký a koupil pěkný zelený oblečky, takže se mu to fakt povedlo Docela mě to překvapilo Ale už se těším až s prckem vyrazím sama na nákupy a pořídím mu nějaký džínečky a tak Asi počkám po šestinedělí, abych ho netahala moc mezi ty bacily všechny..
Můj porod
Moc děkujeme No jak říkám, myslela jsem si, že si dělá doktorka srandu, protože jsme o tom s níještě před porodem vtipkovali Naštěstí máme spoustu věcí neutrálních a jen tak půl skříně je růžová Ale už máme nakoupenou i klučičí výbavičku Jinak rodina z toho má do teď prču a protože holčička měla být Emma, tak Ondráškovi říkají Emane, když mě chtějí popichovat

Můj porod
Děkujeme Šok to byl, fakt jsem si myslela, že si dělá doktroka jen srandu Každopádně tatínek jel hned druhý den nakupovat klučičí oblečení, tak naštěstí nemusí být Ondrášek v růžové


porod 13.7. 2013
Ahoj, taky jsem rodila v Podolí. Nechali si mě tam v den termínu také kvůli tlaku. Nakonec mě ládovali 3 dny tabletkama na vyvolání, kontrakce brutální jen chvíli a pak zase nic. No mě dýchání nepomohlo, protože jsem to neuměla a nikdo mi neřekl, jak to mám dělat. I když jsem to četla stokrát během 8mi hodinových kontrakcí jsem nemyslela absolutně na nic. Nakonec se změnily směny a přišla jiná PA, která byla super. Jak jsem se otevřela, hlavička dorotovala, já 4krát zatlačila a malej vykoukl na svět 1.8.2013. Měřil 52 cm, váha 3,86 kg a ramena jako stěhovák ( taky mě dotrhaly).To tlačení mě v porovnání s tou dobou otevírací vůbec nebolelo. Prostě ještě nebyl ten správný čas na porod, navíc jsem byla 3 dny vynervovaná jak to teda bude, nebyla jsem vyspaná a celkově ve špatném psychickém stavu. Kdyby mě nechali doma, udělali by lépe.Taky jsem vůbec nevěděla, že mi praskla voda. Byla jsem zrovna na wc a šíleně mi prasklo v kříži, že jsem myslela, že se mi tam něco zlomilo. Až hodinu po tom mi šla dr.píchnout vodu a zjistila, že už tam dávno žádná není. :-DTakže tak.plánovaný císař
Zkušenost bohužel nemám, rodila jsem nedávno císařem v Podolí a přístup na šestinedělí docela hrůza. Nevím, jak je to v případě nadstandardu, ale i maminkám, co chtěly nadstandard a byly se mnou na JIP tam mimča nosili jen na přiložení a na nadstandard se čekalo, jestli vůbec bude volný (tzn. nešlo ho rezervovat dopředu, ale až po porodu). Moje kamarádka rodila nedávno v Mělníku a byla hrozně spokojená. Rodila teda přirozeně, ale protože to bylo po termínu, byla na nadstandardu ještě než se jí porod rozjel. Určitě bych tam zkusila zavolat a zeptat se, jestli je to možné, jak popisuješ.porod 13.7. 2013
ani bych nerekla, ze kontrakce boli, dychani vazne pomuze. Jen ten konec, kde citite to nutkani tlacit je nesnesitelny, nez bolestivy. A jak tlacite ani necitite bolest, jenom to jak jde miminko ven no bez bolesti - dle mého pocitu.




vokalizace u porodu
Ono je dost těžké si to takhle plánovat dopředu. Já třeba jsem si říkala, že bycj mohla první dobu porodní strávit ve vaně s vodou... a ono to nešlo... prostě mi ta voda fakt vadila. Kdybych na to byla nějak upnutá, na tu myšlenku, tak by mě to totálně rozhodilo. Takže když ti to bude příjemné, tak si klidně písmenkuj, ale taky tělo může ukázat, že je mu příjemnější jiná cesta - věř instinktu a následuj ho. :)
Nikdy více
tak to říkají asi skoro všechny, po porodu jsem to tvrdila taky, už nikdy víc. Pamatuju si že jsem si přitom říkala, jetli neumřu teď tak už nikdy no a za dva za tři roky budeš žadonit o další mimi..uvidíš.
Nikdy více
děkuju :D jj po 6 letech od prvního porodu sem sebrala síly a péči gynekologa to vyšlo ikdyž šance na druhý byla nulováNikdy více
To je opravdu hustý co musí přežít ženská. Hlavně že ses z toho vše dostala a mimi má mámu :) Pff,oproti Tobě jsem vlastně měla procházku růžovým sademNikdy více
Jo,kolektiv těch doktorů dělá hodně. Jsou mezi něma i ženský tak by snad ony mohly mít pochopení. Pfuj, pěkně hnusný vzpomínky máš a koukám už bude druhé? Jestli jo, tak držim palce ať jsou tentokrát na sále normální a příjemní :)
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Ahojki..souhlasím a ani neodsuzuju, že mamky necítí lásku od první chvíle nebo už další děti nechtějí..je to rozhodnutí každého a nikdo by neměl mít právo to odsuzovat..navíc já taky k malému ze začátku nic necítila (viděla jsem ho až 3. den po porodu)..přišlo mi jak kdyby nebyl můj..ale pak jsme se sžili..další dítě nevím jestli bude (spíš asi ne)..ale porod je prostě nepříjemná záležitost a je na každém jestli si to chce prožít znovu nebo ne...
Nikdy více
Ahojki, taky souhlasím, že jak mi vnucovali, že kojit a kojit...tak mně to taky nešlo, malý netahal a mlíko prostě nebylo..svět se nezbořil a malý má v 8 měsících 8 kg a krásně prospívá i z UM...a určitě to pro něj bylo lepší než to moje mlíko plé antibiotik a jakýsi prášků co do mě rvali...
Nikdy více
Ahojki, můj první a možná poslední porod byl hotové peklo..rodila jsem tedy akutním císařem kvůli těžké preeklampsii a HELLP syndromu, skončila na JIP na kapačkách, dávali mi tak 3 krve a plazmu..no děsný..milioný prášků a kapaček..pak ještě měsíc doma injekce na ředění krve + antibiotika, tlak vysoký..no děs..a někdo tady bude tvrdit, že porod je krásný..já teda na tom nic krásného nevidím, přijít skoro o život...je to asi o štěstí,kdo a jak to zažije. Z doporučení lékařů už bych další dítě neměla mít, může se to opakovat...takže fakt za mně už další porod neeee...
Nikdy více
Tak jsem si díky tobě vzpoměla na svůj prorod a tu strašnou bolest :) vzhledem k tomu že jsem rodila před 18 narozeninama měla jsem strach uplně ze všeho. Bolest byla neskutečná do toho na mě sestra koukala jak na odpad i přes to že věděla že je to rizikový a další už mít nebudu a doktor z anesteziologie mi epidurál nemohl dát jelikož čekal až naši dojedou podepsat papíry. porod mi začal ve 3 odpoledne našim volali kolem 8 večer a malej se narodil až těsně před půlnocí . Možná žemít na sale jiný kolktiv sester zvládala bych bolesti lépe ovšem sestry byli nepříjemné , ječeli namě a já jim tou bolestí omdlela ještě dřív než se dostavili naši :(Nikdy více
Tak teda doufám,že ty další jsou u více mamin takový Přála bych to chlapům Takových dětí, obdivuju :) a děkujuNikdy více
Né, prostě nepochopím maminy které mají 4 děti, to už je hardcore jako já jsem ze 4 sourozenců. Ty další porody prostě nesmějí už tak ukrutně bolet a když už je ženská na lůžku tak už nemůže couvnout a musí to zuby,nehty přetrpět.Nikdy více
Držím palce třeba na to budeš mít lepší názor. No bolest fyzická tak i psychická patří k životu a děláme si to samy Mě tady dostávají ty maminy ,které tu píšou jak je to nejúžasnější pocit a další kecy a nedokáží pochopit,že k tomu má někdo i zápornej vztah. By se trochu měly probudit,ale tím je nechci nijak urážet.Nikdy více
ja s tebou souhlasim, i kdyz me to teprve ceka a treba to pujde hladce a rychle, ale mam velmi nizky prah bolesti a tak to proste je a navic si proste nemyslim, ze by mela byt bolest soucasti zivota nebo ze by mela patrit zrovna k porodu!
Nikdy více
opravdu hodně podobné mému prvnímu porodu, stejné pocity...takže jsem měla strach....druhý porod byl procházka růžovým sadem, rychlý, bez klystýru, nestihla jsem ani tu sprchu a bolel krátce, cítila jsem se rychle zotavená a dobře. potřetí to byla tak půlka toho prvního, bez klystýru, bez epidurálu, sprcha, přísná porodní asistentka, která mě nutila ležet na boku, což mi nepřinášelo úlevu, ale bylo to lepší než prvně. no a teď si vyber. přeji vám hodně zdravíčka a prima dnůNikdy více
ahoj Wewe, to co píšeš, je prostě tvrdá realita. Takovej porod je. Jedno ti ale musím napsat. Po čase to uvidíš trošku zkresleněji, optimističtěji a třeba si řekneš, že ti mimískové stojí za těch pár nepříjemných e-é a aůů (také s tebou souhlasím, že porod je e-é a aůů ). Svůj první porod, bych totiž před patnácti lety popsala stejně jako ty, dnes s odstupem času rozhodně veseleji. Dnes vím,že mě další porod nečeká, je mi 35 let a mám 4 děti tak se mi to kecávokalizace u porodu
ja tyhle prirucky beru s rezervou u porodu stejne na vsechno zapomenes, chovej se prirozene, co ti bude prijemny a co ti prinese ulevu. ja si parkrat zakricela u tlaceni, kontrakce jsem prodychavala, navic u kazdeho ditete byl porod jiny...
Nikdy více
Porod je taky hodně o lidech, které kolem máš. Mě to taky bolelo jako prase, člověk počítá s kdečím, ale na 100% se připravit nemůže nikdo. Mě ani epidurál nedali, sestra byla fakt moc příjemná, když mi to oznamovala, taky jsem si řikala, že už nikdy, zvlášť po tom, co mě šili a já to naživo viděla ve světle nade mnou. Ale nakonec jsem otěhotněla, a druhého porodu se pěkně bála, byl vyvoláváný a ikdyž se řiká, že je to horší, tak už mi to tak strašný nepřišlo, i když jsem měla kontrakce po dvou min. hned po 5 min. od zavedení tablety. Nakonec když jsem byla už otevřená na 7 prstů, jsem šla na císaře a to byla potom ještě horší. Hlavně že jste v pořádku a pokud to bude tvoje jediné mimi, je to jen tvoje věc!Porod je prostě au. A jak se všude v chytrých knihách píše, že kojení je jedinečné spojení miminka a maminky, pro mě je to čas, který musím přetrpět. Juj, to zas bude komentářů.vokalizace u porodu
Já jsem byla potichu a to proto, že mi to tak vyhovovalo. Myslím, že nemá smysl brát ohledy na okolí a prodýchávat tak jak to člověku vyhovuje, ať už potichu či s nějakými zvukovými projevy.. Jo pak u šití, to už jsem si párkrát kvíklavokalizace u porodu
Co člověk, to názor. Já mám praktickou zkušenost. Aniž bych o tom kdy cokoliv četla, tak jsem u porodu rozhodně vydávala zvuky celou první dobu porodní. To byl koncert... Prostě mi pomáhalo při každám vydechnutí vydávat nějaký zvuk(nejčastěji ááá)Podle mě prostě až budou ty pořádné kontrakce, tak budeš vědět, co je ti příjemné a co ne...
vokalizace u porodu
Já byla úplně sticha (možná jsem někdy hlasitě zasupěla nebo něják kvíkla), ale ono je to pak hodně náročné. Ještě než se tlačí, tak rozdýcháváš kontrakce a někdy jsi fakt ráda že jsi ráda. Mě docela trvalo jen se naučit jak je nejlépe rozdýchat, neumím si představit že do toho budu vpasovávat ještě písmena.No a dýchání při samotném porodu vypadá asi tak, že se co nejvíc nadechneš a pak šup je šílená kontrakce při ní musíš tlačit jak nejvíc to jde a co si vybavuju ani jsem nevydechovala. Jen jsem se snažila na ten jeden nádech co nejvíce a co nejvícetkrát zatlačit. Pak kontrakce ustoupí a ty dovydechneš co je potřeba a honem se nedechuješ případně jen tak ležíš a sbíráš sílu.Neumím si představit u toho říkat písmena. A zakřičela jsem jednou a bylo to právě že k ničemu. Místo abych svojí sílu a sílu toho nádechu dala do tlačení, vše jsem vyčerpala do toho zakřičení. Takže já fakt měla semklou pusu i oči a tlačila jsem.Jinak ale divné to nebude. To ti je všechno fuk. Budeš koukat co všechno až takže jestli budeš mít pocit že to přecjen skusíš, tak proč by ne.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Někdo někoho sprasil, že byl porod bolestivý? Já mám spíš zkušenost, že když řeknu, že to až zas tak nebolí, že se na mě ženský koukaj, že trhám partu.
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Já vůbec nechápu co se tady řešilo Celý jsem to pročetla a jediné co bylo hnusné, byl komentář, že nebyla na porod připravená. Za prvé to v podstatě nejsme žádná (a to ani při druhém, třetím atd.) a za druhé je to urážející v tom smyslu, že jako není připravená být matkou jen proto,že otevřeně napsala,že porod bolí, to se mi jediné nelíbilo, ani si nemyslim, že to Wewe podala nějak špatně, jak někteří píšou. Napsala to krátce a stručně, nic jiného v tom podání nevidím. A myslim že už jsem tu četla dost podobné věci, možná jen s obměnou pár slovíček, jinak naprosto stejný význam.Nikdy více
no já vlastně žádný monitor co mi dělali tak nebyl dobrý,proto mi porod vyvolávali o něco dřív,ke konci to bylo fakt psycho protože se Barča v břiše nepohnula třeba celý den a ty dva dny co jsem rodila to bylo úplně nejhorší,nejen že jsem jí vůbec necejtila,ale do toho ty moitory ukazovaly místo křivky jen čárku,šílený.Ale dobrý prostě je jen holka hodně spavá,teď už to dokážu ocenit porod byl strašnej ale druhý mímo bych chtělaNikdy více
Rodila jsem dvakrát. Dvakrát to stálo za houby. Dvakrát jsem rodila přes 14 hodin, při tom prvním, mě aspoň nenechali tak trpět a epidurál mi píchli hned. Při tom druhém (to jsou dva měsíce zpátky) mě nechali do poledne do 7 hodiny večerní trpět s kontrakcemi nejdřív po 3 a pak po minutě. Bolelo to jako čert. Na sále jsem prohlásila, že už nikdy více..No a už jsem změnila názor. Teď na to vzpomínám fakt jak na zázrak..bolest k tomu patří a samozřejmě každá z nás to bere jinak. Neříkám, že je to nejkrásnější zážitek, ale není ani můj nejhorší. (To toho zubaře zvládám podstatně hůř )No a vím, že do toho půjdu nejspíš i potřetí, přes všechna ta úskalí. Takže uvidíš, ještě to nezatracuj
Nikdy více
to teda čumím, že tě bez pořádných ozev nechali dva dny???? to je mazec, to bych si toho císaře asi vyřvala...hlavně, že to dobře dopadlo ;)Nikdy více
tak to bylo vážně docela rychlý,mě dali první tabletu v sobotu v poledne,celý den šílený,bolesti jak prase ale nerodila jsem,noc příšerná a nad ránem to vypadalo že mimi nežije,to bych nikomu nepřála takovejhle pocit,do těch bolestí ještě strach o dítě jestli je vůbec živý!!!Pořád dumali jestli císař ale nakonec mi v neděli v 7 ráno dali další tabletu a já s úplně mrtvím břichem,bez tlaku,teplota 35st! ozvy z břicha už dávno nepřicháeli protrpěla další den,ve 3h odpolko konečně epidurál a Baru živá a zdravá se narodila v 16:35,bylo mi krásně že to mám konečně za sebou a dítě že žije a je v pořádku,šití si pamatuju dodnes že to bylo maso,ale co se dá dělat.Moje vzpomínky na porod taky nic moc,protože když tam kolem mě lítali a nemohla jsem se spoustu hodin rozrodit a do toho že dítě nežije protože monitor už druhý den neukazuje žádnou křivku...porod je prostě porod,každej to má jinak.
Nikdy více
gratuluji k miminku! a přeji ať jsou příště na tebe hodnější a zážitky z porodu lepší, ikdyž bolet to bude asi vždycky..
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
přesně tak já teda porody vůbec nečtu, nemám na to nervy.. hlavně v těhotenství bych tady vůbec nelezla a souhlasím, každý má právo tady napsat co cítí, i to že porod byl hnus.. taky jsem si jeden takový prožila a málem nepřežila, takže vím o čem mluvím.. a to poučování o připravenosti mi taky nepřišlo dvakrát vhodnéNedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Veru je to jiné,ale když na to tak myslím,radši bych zas u druhého císaře..nic to nebylo a byla jsem celkem v pohodě potom..budu na tebe mysletNedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Já vím, ale je to divný. Mám čas na to myslet, to není jako s Adamem, tam to bylo akutní.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
nebooj bude to dobréNedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
No byla jsem, teď je to tak půl na půl. Je to divnej pocit.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Nenapsala nic hrozného, ale šlo o podání. Já být vystrašená prvorodička a přečíst si že porod je blééé a že se pos..li, tak jsem ještě ve větší depresi než předtím. ano porod bolí s tím tak něják počítáme, ale jde o podání.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Aaaaaa kde to najdu? Furt se tu jeste ocividne neorientuju :-pNedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Jo, psala jsem v komentářích k Rodíme, čtyři týdny před termínem má 3250g, odpovídá ukončenému 38tt.
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Půjdeš na císař,Verunko?Nebo to špatně chápu?Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Napíšu to takhle, po prvním skoroporodu jsem byla vděčná primáři, když mi po ultrazvuku v úterý řekl, že už to nemusím absolvovat znova.Nikdy více
Moje ségra měla brutus porod, díky tomu už další děti nechce.Já osobně měla porody 3, jeden nic moc, vypisovat nebudu, poslední dva mám jako nejhezčí zážitky v životě, ale pokaždé, když má někdo negativní zkušenost(ano, vím, že to bolí a od ségry z vyprávění vím, že ani epidurál nemusí pomoct) tak mě to mrzí. Třeba to jednou překonáš a další bude v pohodě.
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Ja teda souhlas s Dasou. Rodila bych klidne \"na kseft\", ale pak by si ty deti fakt musel nekdo vzit :-) A to jsem bolestinek jak prase, porod jsem ale cekala milionkrat horsi. Mozna ta ma slovanska panev... ;-)
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Pro mě to byl nejkrásnější zážitek až po tom,co ze mě Karkulka vykouklaJinak to předtím...auuuuuuuuAle zase jsem byla hrozně ráda,že jsem to měla bez komplikací.To se pak zapomíná celkem dobře (i když jsem si teda pár dnů nemohla vůbec sednout).
Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Máš pravdu,že naštvaně reagovaly jen asi dvě holky,ale mě to tak zarazilo,že jsem musela reagovat.Jinak s tou připraveností na porod...já bych to chtěla umět se nějak připravit,ale měla jsem hrozný strach.Navíc to fakt tak bolelo,že mi nešlo ani prodýchávat (měla jsem ty křížové bolesti a to byla jedna velká křeč v celém těle,která mě nutila si několikrát i zařvat)Ale jak píšeš - nikdo nemůže posuzovat porod toho druhého.Každá to máme jinak a každá to cítíme jinak.Mně vždycky třeba naštve,když někdo napíše,že matka řvoucí u porodu je hysterka.Já se za hysterku nepovažuju,řvát jsem nechtěla,ale v té první době porodní jsem si přesto několikrát zařvala,abych si ulevilaNikdy více
klid, po prvním porodu jsem o druhým dítěti nechtěla slyšet do jejích 2 let, až se na to budeš cítit tak to přijde, ale můžu ti říct, že na druhý porod na bolest, kterou už si dokážeš představit tak si taková víc připravená, aspoń to tak bylo u mě. Přitom já ten druhý porod měla horší, ale to tě nechci strašit. Takže užívej si miminka a až to přijde tak to přijde.
Nikdy více
Já se porodu dopředu ani trošku nebála, brala jsem to jako hotovou věc. Dokonce když mi začínal, tak jsem to brala jako hurá, už je to tady. Nicméně celý ten můj \"porod\" a následný pobyt v porodnici byl pro mě tak traumatizující, že se mi ještě teď chce brečet, když si na to vzpomenu a k dalšímu nemám odvahu. Jasně ta bolest se dá zapomenout, ale tu hrůzu a strach v sobě nosím stále. Holkám, které to sice bolelo, ale jinej problém neměly se samozřejmě lehce píše o nejúžasnějším zážitku života.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Také čtu až teď. A přesně tohle mě napadlo. Kolik tady holek napíše že se láska dostavila mnohem později a to že někdo napíše že porod byl hnus tak to vadí??? No nevím, že bych si při tom libovala to teda fakt ne. Už doktorce při prvním porodu jsem tvrdila že nikdy více! :D A hele, mám tu dvě. A teď tvrdím že rodit klidně ale starat se o další už ne :))) Porod beru jako nutnost, dítě se nějak ven dostat musí. Ale nejkrásnější zážitek v životě to teda rozhodně nebyl. A bolelo to teda dost.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
čtu až teď...nepřišlo mi, že zas tolik holek reagovalo tolik naštvaně...to se tu dějou horší \"zvěrstva\"...ale teda nesouhlasím se vztahem nepřipravenosti na porod a vnímáním bolesti...to je přece blbost, u každé to probíhalo jinak, navzájem jsme si nesvítily, tak nikdo nemá právo mě posuzovat...Nikdy více
moc hezky napsané a souhlasím.. A blahopřeji :) Já jsem taky mimí chtěla a mám mou malou sirénku,jsem ráda že je to za mnou.Nedá mi to a musím reagovat zvlášť (týká se to příspěvku Weve)
Souhlasím s tebou. Navíc je tahle rubrika právě o tomhle - podělit se o své zážitky, zkušenosti a pocity.Nikdy více
Já ještě dodatečně gratuluji k narození miminka a přeji vám hodně zdravíčka Jinak tvé pocity jsou tvoje věc, tak se nenech nikým rozhodit. Já jsem zrovna otrlá matka, co přežije a vydrží vše , ale mám spostu kamarádek, co už druhé nikdy nechtějí, právě z důvodu porodu.
Nikdy více
jsi na diskuzním fóru, cos čekala??? že tě poplácáme po zádech?Nikdy více
Musím reagovat, i když se málo kdy do takových diskuzí připojuji, ale jsem ráda, že jsem natrefila na někoho, kdo má na porod stejný názor jako já. Nejvíce mě baví, když tady někteří tvrdí, že jsi nebyla na porod připravená. Já teda dělala to, co tady někdo uváděl - ptala jsem se všech známých jak porod probíhal, jaké to bylo, jak dlouho to trvalo atd atd. Milióny otázek a stejně byl porod to nej \"e-é\" a \"aůů\". A pokud mi přesto někdo bude tvrdit, že jsem na porod nebyla připravená, tak ono bylo těžké si něco rozmýšlet v 6 měsíci těhotenství, kdy jsem se začínala porodu bát. Dítě jsem chtěla a taky jsem věděla, že porod asi nebude procházka růžovou zahradou, ale opravdu mě dokážou někteří rozčílit. Pro mě teda porod nebyl to nejkrásnější v životě a ani bych to neabsolvovala znovu a znovu a nerodila bych pro tety, sestry, kamarádky atd. Nechápu proč to někteří (spíš většina) nedokáže pochopit. Já bych teda třeba 100x raději zubaře a taky někomu nevnucuji svojí teorii o tom, jak oprava zubů je prostě bomba zážitek. Samozřejmě pro rýpaly není zubař totéž jako porod (alespoň po citové stránce), ale to vnucování názorů jak je to nádherné a úžasné je naprosto stejné. A taky mě pobaví odpovědi typu, že po epidurálu přece nic nebolí. Jasně, vzpomínám si jak mi primář ARA píchl epidurál a já si 5 minut na to dala nohu přes nohu a říkala si jaká je to paráda....Omyl, teda mě i po epidurálu bolest zůstala, samozřejmě ne tolik intenzivní, ale při vyvolávaném porodu to celkem bolí fest. Ale taky to nikomu nepředhazuji. Byl to můj zážitek a tak jsem to prostě cítila. A to podotýkám jsem neměla dlouhý porod. Ráno v 10hod mi zabrala tableta, do oběda úmorné jakoby menstruační bolesti, pak jsem několikrát omdlela, půl hodiny kontrakce, epidurál a v 13:08 byla dcera na světě. Malilinký nástřih, šití skoro nebolelo a přesto to nebyl pro mě srdce trhající zážitek. A teď asi namíchnu další skupinku žen - maminek, do týdne se mi nepodařilo rozjet pořádně kojení, měla jsem strašně málo mléka. Možná kdyby jsem pořádně chtěla, tak kojím i teď 7mi měsíční dceru, ale potom, co mi na poporodním oddělení sestry tloukly do hlavy, že prostě \"musím, musím, musím\" kojit, tak jsem taky nakonec nemusela a svět se nezbořil. Ano vím, matčino mléko je pro dítě to nej, ale já se prostě nesnažila a ani mi to vlastně nic neříkalo, tak jsem začala krmit UM a dcera nádherně prospívá a všichni jsme spokojeni :-) A svojí dceru miluji nadevše!!! (pro další rýpavé jedince, co by mě chtěli nazvat krkavčí matkou).....Nikdy více
tady ta stranka neni o tom abychom se tu urazeli!!! a ikdyz v necem spolu vetsinou nesouhlasime-neb je nas tu moc.da se to rict i jinak!!!!
Nikdy více
nevím, ale byl to pořádnej výmaz mozku...Nikdy více
A nezdá se ván,že všecchny maminky nejsou jako vy, že jsou uplne nadseni porodem..? Vam nedoblikne,ze se najdou i ty maminky ktere maji z toho hruzu a jsou rady,ze tzo maji za sebou? Holky sorry,ale aby jste z toho faklt uz nepo**** Tvl, miluju trakvy chytrolíny. Proste to tak je a ja sem takova. Vy jste jiný.,Tím to končím, už na vás nemam nervyNikdy více
A ty vis jak to chodi v psychiatrický léčebně?Nikdy více
No tak takto vyzera clanok, ak buduca maminka nie je psychicky pripravena na porod. Ano urcite ma kazda z nas prah bolesti asi trochu iny, ale psychika dokaze vela. Ja som sa na porod pripravovala tak, ze som sa vypytovala roznych známých, ktore uz rodili ako porod prezivali samy atd, pozerala som si nejake videa na nete a brala som to cele s rezervou. Porod proste boliet ma a hotovo, vsetko je to nastavene tak, aby to bolo k vydrzaniu, prezilo to milion zien predo mnou, preco by som to nemala prezit aj ja. No a nakoniec som bola prijemne prekvapena, ze tie bolesti neboli az tak hrozne a sitie sice neprijemne, ale ked to musí byt tak to musí byt a hotovo. Sla by som do toho znovu, ajked sa hovori, ze každý porod je individualny. Tak snad další bude lepsi!
Nikdy více
to je škoda...bolelo to všechny ;) záleží jak to bereš a jak se k tomu stavíš.
Nikdy více
pro mě byl nejhorší zážitek pobyt na odd. šestinedělí... horší jak psychiatrická léčebnaNikdy více
Jsem ráda,že see tu najde i taková mamina
Nikdy více
ono tě to (možná) časem přejde, na to špatný zapomeneš, jako většina z nás.Já si pamatuju, že u prvního porodu bylo pro mě nejhorší šití, pak ty jejich \"prohlídky\" každou hodinu. Ten porod samotnej už byl celkem v pohodě.A u druhýho? Jen jeden steh a prohlídka jen na příjmu, protože pak už to byl frčák.
Nikdy více
Já už taky nikdy rodit nechci. A nepřešlo mě to ani po třech letech. Pro mě to byl ten nejhorší zážitek v životěNikdy více
Tak jasně, časem se uvidí zda bude mít Barťas sourozence. Holky, já sem cíťa ,takže představa o dalším porodu je hroznáNikdy více
me to jednou navrhla sestra, abych vynosila za ni dite,ze ona se boji porodu a kvuli tomu radsi nikdy dite mit nebude.....Kdyby nebyla zdrava, tak bych nad tim mozna i premyslela,ale bojim se,ze bych k tomu diteti mela az prilis velky citovy vztah. Jinak ale uz vynosila a porodila (cisarem) sama, tak to nemusim resitNikdy více
to asi neumela.. to je vic nez jasny..ale radsi rodit nez jit k zubakovi ci jit na velkou:(Nikdy více
umela by jsi je po 9 mesicich a po porodu dat nekomu? ja neee! jinak bych ale taky klidne rodila na zakazku, pro me je 100x horsi jit k zubariNikdy více
Tez si dovolim reagovat .... coze??? Ano porod boli, rodila sem bez epiduralu. Siti mozna jeste vic, ale narozeni ditete byl ten nejkrasnejsi zazitek....Kdyby to bylo tak hrozne, jsou na svete jen jedinacci..Treba i ty jednou budes chtit druhe mimi, buh vi....Nikdy více
Musím reagovat!! jasně bolelo to nás všechny..ale nikdy bych neřekla že porod je to nej e-éé a auu...s epidurálem to prece nebolí vsak porod je to nejkrásnejsi co zenskou potkalo.... bolest zapomenuta.. a klidne bych rodila znova a znova..na zakázku..jen ty deti by si nekdo musel vzít:D
Už se nám to blíží :)
Tak si to tu zas po nějaké době pročítám a musím na tohle odepsat.Jsme stejný ročník, dokonce obě zářijové Takže zdravím a jsem ráda že sem občas vleze i někdo v mém ročníku a moc všem mladým maminkám fandím (Ne že bych nefandila i těm ostatním) No já už mám doma pomalu tříletého synáčka... Doufám že tedy ten tvůj porod proběhl v pořádku a vše je jak má býtMattea-Porod na Bulovce
já jen soucítím, protože mi taky vyvolávali a ty kontrakce byly opravdu ale opravdu šílené... chápu....Šimon 3.3.2013
Přesně s Tebou souhlasím - přirozenej porod mnohem lepší i u mě. Taky bych radši hodiny kontrakcí než všechny ty po-císařové radosti. Hezky si užívejte malého, má krásné jméno!Václavíček
Šári, to čekání za to stálo! Gratuluju k Vašíčkovi a krásnému (luxusnímu:) porodu!
Václavíček
Krásný porod, nakonec si po tom stresujícím začátku byla pěkně připravená na rychlovku.
Václavíček
po všech těch nervech nádherný porod gratuluju k Vašíkovi a přeje mu zdravíčko
Václavíček
Krásný rychlý porod,a ta pupeční šňůra teda měla délkuVáclavíček
Velka gratulace!! A s tim svetrem z placenty jsi me fakt pobavilaVáclavíček
s tou snurou to bylo jako pohadka o řepě.Jsem stastna s Tebou moje,tesim se az prijedu na kafe a omrknu vaseho krasneho chlapecka...gratuluju!!!!!!!!!!Václavíček
Tak to nakonec opravdu dopadlo parádně. Skvělý porod a parádní šňůra ! Ještě jednou gratuluji !
Václavíček
tak už jsem tam tři fotky frklaVáclavíček
No naaadherny, nakonec takova rychlovka. Uz jsou obrazky?Václavíček
Šárko nádherně popsáno Já jsem ti od začátku tvrdila že to budeš mít stejný jako já :DD Mě tři týdny kontrakcí nikdo nevěřil, nastoupila jsem na vyvolání porodu a místo vyvolání jsem šla rovnou na přípravu a na sál :) Malý byl na světě 3 hodiny po příjezdu do nemocnice.
Václavíček
tak to je pěkný, nakonec to byla rychlovka. A ta šňůra, jak je to možný?
Václavíček
Krásné vyprávění. Metr a půl pupeční šňůra - to je něco :))Šimon 3.3.2013
hlavně že jste v pořádku. Při čtení jsem dojatá, a moc vám to štěstí v podobě Šimonka přeju.Václavíček
tak krátký a docela pohodový porod... Ale vynahradily ti to ti poslíčci a celkové ty stavy předtím, co? Hlavně že všechno dobře dopadlo.Václavíček
no to je super, že všechno dobře dopadlo, i když ty stavy před porodem musely být hrozné, nechtěla bych to zažít.Václavíček
Krásné!!! Porod jedna báseň!Související články
Aktuální soutěže
Aktuální testování
Těhotenská kalkulačka
Vypočtěte si v naší těhotenské kalkulačce, kdy Vás čekají ultrazvuky, kdy obdržíte těhotenskou průkazku, kdy se podrobíte triple testu, kdy se vyšetřuje streptokok, kdy se provádí amniocentéza, kdy byste si měla nachystat věci do porodnice, kdy nastupujete mateřskou dovolenou.
TĚHOTENSKÉ E‑MAILY
Zaregistrujte se na Babyonline.cz, uveďte termín porodu a každý týden vám automaticky přijde e-mail s informacemi o vašem těhotenství týden po týdnu a vývoji miminka!
Vybraná anketa
Souhlasíte s omezením odkladů za současného zrušení přípravných tříd?
26 %
19 hlasů
69 %
51 hlasů
5 %
4 hlasy
Celkem hlasovalo 74 unikátních návštěvníků