
Další maminky hodnotí dudlíky NUK STAR Den a Noc

Dudlíky NUK STAR mají pro nás jen samé výhody

Kvalita a tvar dudlíku jsou pro mě na prvním místě, proto volím značku NUK

V šuplíku mi leží 15 dudlíků, NUK STAR je jediný, který syn přijal

Většina dudlíků syna nezajímá, NUK STAR rád používá na hraní a uklidnění
10 maminek s dětmi (0-6 měsíců a 6-18 měsíců) s námi otestovalo novou řadu NUK STAR dudlíků Den & Noc. Jak se dudlíky osvědčily?
Které maminky dudlíky NUK STAR testovaly?
- Jana: Kvalita a tvar dudlíku jsou pro mě na prvním místě, proto volím značku NUK
- Žaneta: V šuplíku mi leží 15 dudlíků, NUK STAR je jediný, který syn přijal
- Nikola: Dudlíky NUK STAR mají pro nás jen samé výhody
- Blanka: Většina dudlíků syna nezajímá, NUK STAR rád používá na hraní a uklidnění
- Další maminky hodnotí dudlíky NUK STAR Den & Noc
Co maminky testovaly?
Nová řada STAR dudlíků – Uklidňuje jako žádný jiný
Vidět své malé drobečky plakat a těžko je utišit je pro každou maminku zlý sen, obzvlášť v noci, kdy se každá minuta spánku počítá. Vyzkoušejte naše nové pomocníky STAR dudlíky, za kterými stojí německá expertíza. Své pojmenování STAR získaly dudlíky, protože jsme implementovali ty nejlepší vlastnosti dosavadních NUK dudlíků do jednoho. Pro utišené miminko a uvolněné rodiče!
POTVRZENO MIMINKY, MAMINKAMI A ORTODONTISTY
- Uklidňuje 99 % miminek*.
- 96 % kojících maminek* oceňuje, že je šetrný vůči kojení. A více než 90 % ortodontistů* dudlík doporučuje právě pro jeho tvar, který je vhodný pro správný vývoj čelisti.
SPRÁVNÝ VÝVOJ ČELISTI A ZOUBKŮ MIMINKA
- Vhodný pro správný vývoj čelisti, a zvláště šetrný při kojení* - snadné střídání kojení a tišení dudlíkem
ORIGINÁLNÍ ORTODONTICKÝ TVAR NUK
- Extra měkká savička – jemně se přitiskne k patru díky speciální měkké zóně na horní straně dudlíku.
- Dudlík NUK STAR je v ústech miminka opravdu měkký. Obzvláště měkká zóna na horní straně dudlíku (místo se ztenčenou vrstvou silikonu) se ještě pohodlněji přitiskne k patru.
- Originální ortodontický tvar NUK (kulatý nahoře a plochý dole) ponechává v ústech prostor pro přirozené sací pohyby.
SOUČÁSTÍ DUDLÍKU JE ZNOVU POUŽITELNÁ KRABIČKA
- Udržitelnost je pro nás nejvyšší prioritou.
- Znovu použitelné krabička udržuje dudlík čistý a v bezpečí. Ideální řešení, jak udržet oblíbeného společníka vašich dětí v čistotě během cestování.
- Krabička je navíc vhodná pro hygienické čištění v mikrovlnné troubě.
* Nezávislý průzkum trhu, Německo, 2020
NUK STAR Den & Noc silikonový dudlík
- Součástí boxu jsou 2 kusy silikonových STAR dudlíků – denní a noční verze dudlíku.
- Dudlíky STAR Den & Noc jsou vhodné pro děti 0-6 měsíců, 6-18 měsíců.
- Noční verze dudlíku pomáhá miminkům na cestě do říše snů. Díky svítícímu materiálu na kroužku, který je bezpečný pro děti, dudlík ve tmě vyzařuje jemnou záři a lze ho rychle a jednoduše najít i v noci. To ocení zejména maminky, pokud miminko potřebuje v noci utišit.
Jak dlouho maminky NUK STAR dudlíky testovaly?
Vybrané NUK STAR dudlíky maminky testovaly po dobu 1 měsíce.
Testování NUK STAR silikonových dudlíků Den & Noc - diskuze
Poradna
Dobrý den, nevím, zda se to řadí mezi období vzdoru, protože Peťa (v srpnu 3 roky) byl vždycky svéhlavý a vše dělal po svém. Jinak, než by udělal kdokoliv z nás, nebo kterékoliv jiné dítě. Je hodně akční, neposedí ani u jídla, a když už ho tedy přemluvím, tak alespoň houpe nohama, nebo listuje knížkou. Rád hází věcmi, od malička vším a je těžké ho to odnaučit, ale je fakt, že hází velice dobře. A i když to zní jako ADHD, nemyslím si, že je to náš případ, protože když se s ním učím logopedii nebo čtu knížku, nebo dělám jakékoliv jiné aktivity, tak u toho vydrží i hodinu v kuse. Nevím, možná se mýlím, spíš to tak cítím. Učíme se logopedii už od 1 roku, protože má oboustranný rozštěp rtu i měkkého a tvrdého patra. S tím by to taky nemělo souviset, je to jen kosmetická vada. Vše zvládá s přehledem. Spíš mě teď trápí to, že minulý týden začal hodně zlobit ve školce (v malé skupince dětí). Chodí tam už 3 měsíce a teď znovu hází věcmi (to už přestal dělat) i po dětech, plácá děti, dělá naschvály, nechce chodit spávat s ostatními dětmi a neposlouchá, paní učitelky jsou mu pro smích, i když se zlobí. Nejde to ani po dobrém, ani po zlém. Někdy chytne amok, že brečí, když není po jeho, a kdybych neodvedla pozornost někam jinam, tak brečí třeba celé hodiny. Někdy ani odvést pozornost nestačí. Když se uklidní, tak mu to vysvětluji a on poslouchá a sám řekne ,,ne, nedělá se to, nejde to“. Ovšem neuběhne ani 5 minut a jsme tam, kde jsme byli. Pokud je to tedy období vzdoru, tak prosím alespoň o potvrzení. Nechci to podcenit, pokud by to bylo vážnější, chci to řešit za včas, tak, jako když jsem řešila vše kolem rozštěpu. Předem moc děkuji za zpětnou vazbu. S pozdravem Sarah Člupná.
Dobrý den, podle popisovaného chování vašeho syna se s největší pravděpodobností jedná o projevy období vzdoru. V této době se dítě teprve učí pracovat se svými emocemi a zvládat je, jeho psychika není ještě dostatečně rozvinutá, aby je mohlo zvládnout rozumově. K dítěti je potřeba přistupovat laskavě a trpělivě se současným nastavováním hranic a pravidel, vytvořit mu bezpečné a přijímající prostředí. Projevy chování mohou zhoršit či posílit prožívané zátěžové situace jakou je například nástup do školky. Adaptační reakce může být i odložená a v plné míře se projeví teprve potom co si dítě uvědomí, že školka není pouze hraní si v dětské herně, ale že se jedná o jakousi dětskou povinnost ( obdobu zaměstnání). Zároveň pobyt ve školce klade na dítě také nároky sociální ve formě rozvoje vztahů s cizími dospělými a vrstevníky a rozvoj kooperace s nimi. Dobré je předávat si vzájemně se školkou zkušenosti, které postupy a metody se vám u syna osvědčily a co u něj zabírá, například zmiňované odvedeni pozornosti. Velmi pěkně postupujete, když se synem po jeho uklidnění situaci probíráte. Doporučila bych vám se hodně konkrétně zaměřit na chování, které by syn dělat měl, které je požadované a pouhou snahu o něj velmi ocenit. Neříkat si tedy pouze to, co by dělat neměl, co je špatně. Dítě totiž často neví, jakým jiným chováním by to nežádoucí mělo nahradit. Můžete využít přehrávání různých situací s pomocí hraček, na trhu jsou i různé dětské knížky určené k rozvoji rozpoznání a porozumění emocím a k práci s nimi a jsou i pro takto malé děti s hodně obrázky a názornosti.
Ohledně rozštěpu rtu a patra se do budoucna bude jednat o spíše kosmetický problém ( i když se již dá velmi dobře řešit a nebude na synovi jistě nic poznat), avšak předpokládám, že syn v raném dětství zřejmě podstoupil a ještě bude postupovat určité lékařské zákroky možná spojené s operací v anestezii. Tyto rané zážitky, i když jsou nevědomé, se mohou promítnout do vývoje křehké dětské psychiky a projevit se například vyšší dráždivostí dítěte či specifiky v chování při zátěži, které by však postupně měly odeznít.
Ohledně podezření na ADHD se jedná o diagnózu psychiatrickou, kterou by měl rozhodnout dětský psychiatr, v naší terminologii se používá pojem porucha pozornosti s hyperaktivitou nebo hyperkinetická porucha chování (ADHD je pojem užívaný v americké klasifikaci nemocí). Tuto diagnózu psychiatr obvykle neuzavírá před šestým rokem věku dítěte, pokud tedy projevy nejsou extrémně silné. Jinak se totiž může jednat jen o přirozený vývoj a zrání nervového systému, kdy se dítě jako hyperaktivní může jevit, ale " vyroste z toho", jak se říká, právě přibližně do věku šesti let. Postupně se můžete snažit prodlužovat dobu zaměřené pozornosti i u aktivit, které syna tolik nezajímají, strukturovat čas na dobu volné hry a nějaké povinnosti. Přirozeně tuto schopnost trénujete také procvičováním logopedie.
V případě prohlubování výchovných obtíží ve školce bych doporučila zkusit se obrátit na Pedagogicko-psychologickou poradnu k posouzení možnosti nějaké podpory ve školce, případně k doporučení kontaktovat další odborníky či výchovná doporučení.
S pozdravem Mgr. Michaela Matoušková, dětský psycholog

Pro akci je nutné přihlášení