banner

Těhotenství: 29. týden až porod - nové reakce

Váš den D se blíží. Svého drobečka se nemůžete dočkat, možná vás ale trápí obavy - Bude vše v pořádku? Bude miminko zdravé? Zvládnu porod? - Užijte si v pohodě i úplné finále Vašeho těhotenství, připravte se na porod, vyberte si vhodnou porodnici, podělte se s ostatními maminkami o Vaše zkušenosti, načerpejte rady, nebo prostě račte vstoupit jen tak, na pokec.

Pro tuto akci musíte být přihlášení

Nové reakce

Celkem 8 418 příspěvků

36tt

Simčo,to to uteklo.Moc držím palečky,ať jste v pořádku

hurá do cíle

Ahojda, my chodíme teda buď po pěti, nebo po čtyrech týdnech. Jsme 33 a další kontrola je opět za čtyři týdny - prej pak už teda po týdnu, tak aspoň nějaká změna. Když jsem to doma říkala přítelovi, tak mi na to řek, mno počkej, ale to už budeš skoro rodit :D. A co se skříní týče - dvě vestavěnky - maj nám dovést příští víkend. Ale jen nařezané a přítel to bude všechno sestavovat. Tak doufám, že do konce února to bude sestavené. Potřebuju totiž konečně vyprat všechny ty nashromážděné věcičky, vyžehlit to a uložit do těch skříní :oD. Takže ... nám oběma ... přeju hodně štěstí, aby se to v pohodě a v klidu zvládlo a nás to příliš nevyčerpalo :oD

Tak to mě mrzí, taky se mohl prcík víc posnažit!!!! Taky na tebe - na vás myslíme a přejeme co možná nejrychlejší porod dle možností.

Kontrola ve 38.tt

Fakt až tři týdny, když si takhle otevřená?? Jak je vidět, opět žiju v jiném světě, myslela jsem si, že když už se začneš otevírat, tak že se musí do porodnice :oD. Tý jo, co já se taj ještě nedozvím??!!

36tt

:o) tak ručitě si na nás uděláš na chviličku čas a ještě před porodem nám něco písneš :o). Jinak - taška už je připravena? hned jdu mrknout na fotečky .o)
@BeKr

Kontrola 32+3

:oD ... mno počala v době kdy jí nic nehrozí ... ono vlastně dycky hrozí, páč lidské tělo je prostě nevyspitatelné. Si vem, že se dá otěhotnět i přes antikoncepci, takže takhle :oD. Záleží na tom, jak rychlé a mrštné mršky má partner :oD
@BeKr

Zápis do porodnice

Porod do vody by se mi nelíbil :o) ta představa špinavé vody mě fakt dostává. Páni, mno je to teda \"hezká cena\". ale víš jak, řekneš, že to chceš a teprve při porodu si rozhodneš, jestli jo, nebo ne - v závislosti na tom, jak to půjde!!Pobavili jsme se s přítelem, volby porodníka dle jména. Ale na druhou stranu, my to nikdy nevím, kdo nás odrodí. A jestli to bude Bydžovská, tak asik padnu - to je ta baba, co na mě byla v nemocnici docela hustá a nepříjemná. Chjo, nejdřív, když jsem tam byla poprvé, tak řekla, hm, zas tu máme jeden plod s akcí. Ale řekla to takovým tónem, že jsem z toho měla pocit, že by snad byla raději, kdyby byl bez akce. Pak tam byla jiná. Pak zase tadle a to mi řekla, že mám vodu na dolní hranici normy a nic nevysvětlila, takže tím mě opět dostala. Pak tam byl pan doktor a asistentka a ty byli fajn. Mno uvidíme, uvidíme :oD. Bych si měla zjistit rozpis směn :oD abych věděla, kdy to mám popo hánět :oD

Lukášek, 5.2.2012

Velká gratulace

Hodně štěstí, ať vše proběhne tak jak má.
@Buik

Kontrola 32+3

:D no to jo, dva tydny pripocitavaji, vlastne je to vsechno takovy jeden velky odhad. Mam kamaradku, ktere doktorka rekla, ze ma uplne zvlastni ovulace, nejak snad hned 2 dny po MS, takze te nevychazi uz vubec zadne vypocty a hlavne uz podruhe pocala v dobe, kdy si byla jista, ze ji nic nehrozi :)
@Buik

Zápis do porodnice

Tak to si uzijete :) Preji at se ti taxikarina vyhne :D To je vzdycky za trest :D A ty brachy mas teda fakt o dost starsi...Jo a s tim dedkovatenim, me to nachytlo az v tehotenstvi, ale uz nejaky cas pred :D Takze nevim... ale asi mas pravdu, ze pak, kdyz to nepujde, tak se mi prave bude chtit ven :)Jinak, kdyz uz diskutujeme k tematu \"zapis do porodnice\", tak ti reknu, ze jsme se prave vratili z porodnice. Jen kdyz jsme vchazeli, tak vychazelo 5 cerstvych miminek :) Nemocnice je prijemna a nejaky zapis tady neni. Pristi tyden mam schuzku s doktorkou, ktera me ma pak rodit. Coz je taky smesne, rekli mi jmena 4 doktorek a pry at si vyberu... Tak jsme vybrali podle jmena :) A jinak cena silena, jak uz jsem rikala a dokonce epidural uctuji bokem - cca 10 tisic korun :( Ja si doted nebyla epiduralem jista, ted podle ceny asi vim, ze to nechci :D Ne, sranda, fakt tezko rict, porad netusim, co od toho porodu muzu cekat... Nejlepsi ohlasy jsem cetla na porod do vody, ale to tu nenabizeji..

My budem myslet na tebe, ať to máš všechno bez problémů a v pohodě.

Přeji rychlý a bezproblémový porod!:o)
@Ady.S

Dotaz

Mno, to je durhá věc ... já mám práh bolesti určitě nízko :oD
@BeKr

Kontrola 32+3

hele, ale todle je jako zajímavé ... než jsem si to takhle taky uvědomila. Protože taj maj napsáno např. 32 týden těhotenství = 30 týden od početí. Teda oni to říkaj obráceně ve formě 30=32 :oD. Proto jsem si říkala, že není možné, abych byla 32 protože přeci vím, že ten týden nic nebylo :oD a ono ouha, ono to bylo o dva týdny dřív :o) ... hehe, neříkám to teď náhodou obráceně?? :oD ještě, že na to maj i prográmky, které ti to dopočítaj :oD
@Jackey

Dotaz

Jasně, my budeme ty správné příklady, že tomu tak opravdu je, jo??!! Ruku na to :oD
@BeKr

Zápis do porodnice

Mno a když jsme u toho .. tak tudle sobotu bude oslava u našich - Mamka je Jiřína a co víc, nadělila si bráchu k svátku, takže ten bude mít narozky (46), takže to bude zas něco ... a já zase nebudu moc pít :o( :oD. Doufám, že mě opět někdo bude chtít využít jako taxíka :oD. Ale to není dědkovatění, jen se neboj, jak se to narodí a vy se sžijete, tak tě to zase bude táhnout ven. Trošku si užít - právě z toho důvodu, že nebudeš moct :oD
@Buik

Dotaz

Ve chvíli kdy budeš ráda za cokoliv aby bolest přestala si to neuvědomíš. rychlý porod bych ti přála
@Ady.S

Dotaz

To doufám :oD ... jen ta jehlička a mícha ... aaaaa ... ale to bude v pohodě,hlavně se neděsit zbytečně dopředu. Třeba to pak bude taková rychlovka, že na todle ani nedojde .o). Mamka nás fakt měla všechny tři do třech hodin, tak doufám, že půjdu v jejich stopách .o) jo a nikdy neměla epidurál.

držím palce

Lukášek, 5.2.2012

moc gratuluji

Lukášek, 5.2.2012

Gratulujeme k Lukáškovi

Držím palečky

přeji rychlý porod

Lukášek, 5.2.2012

moc gratuluji

Lukášek, 5.2.2012

gratulace. to je fajn, krásně jste to zvládli! M

Lukášek, 5.2.2012

moc gratuluji a přeji hlavně hodně zdraví

Lukášek, 5.2.2012

Moc gratuluju a přeju hodně zdraví

Lukášek, 5.2.2012

Super, gratuluji a přeji moc zdravíčka a štěstíčka celé rodince.
@Buik

Kontrola 32+3

Jo, jo, nasledujeme vas pomalicku, ale poctive. A neboj, obrik to nebude, si to pekne vypocitala vys, ze se vejdete do 3400 gr ;) Stejne je to vtipne, ze jste o tyden pred nama, ale kdyby se neco stalo a me to chytlo (tuk, tuk, doufam, ze ne), tak nase bude starsi. Vis, ze v Koreji se vek pocita od poceti a ne od porodu? Ma to vetsi logiku si tak nekdy rikam :) Ja zas placam, ... o takovych blbostech ja ted totiz premyslim :D
@Buik

Dotaz

Viď? To by byla paráda, kdyby tyhle věci byly dědičné..někdo říká, že ano, tak uvidíme
@Buik

Zápis do porodnice

Hehehehe, a ja zas naprosto chapu, ze za navstevou rada zaviras dvere Zni to hrozne, ale fakt nejak dedkovatim :D A to mate super teda, ze si bratri vzali sestry, taky znam takovy pripad. Je to fajn, ze to zustalo v rodine :) Nikdo nema horsi tchyni, jsou na tom vsichni stejne ;)Moja mamka je jedinacek a tatka mel jen sestru, coz je ta nase jedina teta a z deti (same holky) jsem ja nejstarsi, jedina vdana a jedina tehotna, takze tak :) Takze si teda umim predstavit, jak je zivo na tech vasich srazech ;)
@Buik

Dotaz

Prý to je ale od míchy hodně daleko a musí to zavádět zkušený lékař.Ale za tu úlevu to stojí
@Ady.S

Dotaz

Přesně jak říkáš ... děsí to, že se jedná o jehlu, člověk se bojí, aby se mu nedostala do těla - vždyť jde o míchu a tudíž i o možnost se pohybova a tak :o( a já jsem takovej srabík .o(

Lukášek, 5.2.2012

Páni, ten je nějakej maličkej, ne?? Ikdyž to se mi asik jen zdá, nevím, proč pořád žiju s představou, že miminka maj kolem 4 kil - dyk to by byla obřata .oD. Takže mocinky moc gratuluju k narození synáčka, ať vám přináší jen samou radost!! Hezky se zžijte :o)Hele mám takovou představu, když se prcek narodí, že ho budu stále sledovat - stále u něj, jak je to u tebe, probíhá to tak??
@Buik

Dotaz

Nevím jaké to bylo předtím, ale tu jehlu jsem v zádech vůbec necítila a mohla jsem se v pohodě pohybovat. Ono to děsí že je to jehla,a le ulevu to přinese.
@Ady.S

Dotaz

Mno, myslím si, že mám dost dobrou představu, jak to bude probíhat, odebírali mi z páteře taky cosik a nejdřív chtěli, ať si sednu na židli, jenže to mi nešlo a tak mě chňapla sestra a stočila si mě na sebe. Nemohla jsem skoro vůbec dýchat, ale bylo mi to ukradené, hlavně aby to už nebolelo :oD ... sakra a to nebyl porod, to byl jen zánět mozkových blan :oD.Ale postup naprosto stejný, jen jsem si nedokázala představit, že tam fakt tu jehlu nechaj - to mě děsí. :oD Takže jinak, vůbec si mě nepotěšila, tajně jsem doufala, že jsem to z popisu v tom souhlasu s epiduralem špatně pochopila .oD

Lukášek, 5.2.2012

Zdeni moc gratulujeme,přejeme Lukáškovi spoustu zdravíčka,pozdravuj i pyšného tatínka
@Buik

Dotaz

V pohodě taky jsem nevěděla co bud. Napíchnutí bylo zajímavé, při kontrakci sedět v předklonu na židli přes opěradlo, ale povedlo se to na poprvé, takže pohoda. Napíchl to někde asi v polovině zad(nestihla jsem se prohlížet) a hadičku přilepili k zádům a končila na rameni, aby případné připíchnutí nebylo s problémy. Pak nastala veliká úleva a opravdu hodinu jsem necítila žádnou bolest a já se otevřela skoro úplně, pak už jen půlhodina a malej byl venku, ten závěr jsem cítila, ale to je zase potřeba abys mohla správně tlačit. A pak až malého odvezli na dětské a já šla po 2hodinách na rychlou sprchu mě to sestra odlepila a vytáhla vše bylo bez problémů.
@Mishuge

Kontrola 39+4

Kojím a přibrala jsem tak kolem těch 15kg. Navíc ani teď nezvládám nějak extra jíst, protože pořád lítám kolem malé a není na to čas, i když bych jíst měla, ale nějak fakt není kdy, pořád ji musím chovat.
@Ady.S

Dotaz

:oD právě, že taky koukala a moc mi to nepřidalo ... ale jako bylo to lepší, než na jiných portálech :oD
@Ady.S

Dotaz

a to mi teda pověz a jak to bylo s tím - takže ti to napíchli do zad a pak bylo co?? To tě nechali teda napíchnutou do těch zad? a tou hadičkou ti tam mohli přidávat další?? to jsou dotazy, co??
@BeKr

Kontrola 32+3

:oD mno ... sakra .oD ... teď si mi zkazila náladu :oD ... pomoc, to bude obřík :oD. Mno, tak nám šlapete skoro na paty, mno ... ale jak říkám, je to pouze orientační :o).
@BeKr

Zápis do porodnice

Naprosto chápu, tak jsem teď raději s přítelem sama. Ale když se teda někdo objedná na návštěvu, tak ho srdečně přivítám a ještě raději za ním zavírám dveře :oD.Hele u nás je to stejně dobrý ... mamka má sestru a taťka má bráchu, ale já mám jen jednu tetu a jednoho strejdu :oD. Protože ta mamčina sestra si vzala toho taťkova bráchu :oD. Ale maj dva syny (jeden má 3 dětí a druhej 2). Já mám dva starší bráchy (každej z nich má 2 děti). Takže nás je ... uffff mooooře :oD
@LucieH25

Nízké trombocity

Aha, tyyjo, to je divný. Tak dej vědět, jak jsi dopadla.
@Jackey

Dotaz

Ty jo, tak to je úžasné. Já zase dneska dostávala z mamky, jak dlouho jsme se rodili. Říkala, že všichni (taky 3 děti) jsme byli do tří hodin :oD!!!!Ale todle by bylo taky dobrý - jako ta elasticita, kdyby se dědila .oD
@Gastrica

Dotaz

Tak Mára poslouchá tak říkajíc na slovo :oD. Takže hlavičkou je poctivě dolů a nezdá se, že by se měl nějak otáčet (má chudák málo plodové vody, takže je hlavou dolů stále)Jasně a taky potřebujeme zaměstnat nějaké ty lidi, abychom nezvyšovaly nezaměstnanost!! :oD
@radun

Nízké trombocity

Ahojky, děkuji za odpověď. Dneska jsem byla znovu na krvi a v pondělí budou výsledky tak uvidíme. Ptala jsem se setřičky a říkala, že pokud se to potvrdí musím na transfuzku a tam mi udelaji asi nejaky testy nebo to podrobně vyšetří, ale moc mě nepotěšila, říkala, že pokud hodně krvácím z dásní a tak, že to vypadá, že se ty výsledky potvrdí tak uvidíme.

Lukášek, 5.2.2012

Strašně moc gratuluju!

Lukášek, 5.2.2012

Moc gratuluju

Lukášek, 5.2.2012

veeeelká gratulace :))))
@Buik

Dotaz

A koukala jsi se tady i na recenzi porodnice na bolu? A neboj v televizi dávají jen ty hrozné případy a ty které jdou v pohodě vůbec nezmiňují.
@Jabina

Dotaz

Mě brali krev dopředu a pak i když jsem jim na epidural kývla při bolestech, na výsledek čekali, ale anesteziolog nakonec rozhodl že ty první výsledky by starší jsou v pohodě a píchl mi to.

Dotaz

Tolik papírů jsem snad ani nepodepisovala. Ty rizika jsou,ale oni se jistí že o nich víš, ale lepší je nevědět. Já epidural chtěla až podle potřeby. A u mě zabral dobře a pomohl porod urychlit. Tenkrát anesteziolog volal zda má přijít připíchnout po 1,5 hodině a už místo toho gratuloval otci k narození syna

Nízké trombocity

Ahoj. Nízké trombocyty mohou znamenat riziko preeklampsie (50% žen s preeklampsií má snížené trombocyty) - proto to musí vyšetřit, aby ji vyloučili/potvrdili, ale bohužel jak to vyšetření vypadá, to opravdu nevím :-(... Tak snad to bude ok.
@Buik

Kontrola 32+3

Hehe, takze otesanek, jo? A na paty snad ani ne, v 30+5 jsme vazili 1572gr, ted 31+4 podle tabulek zhruba 200 gr nahore, ne? Takze do dvoukilovky daleko :D My vas stejne nedohonime, prece jen, mas chlapa, ja snad slecinku ;) A musi to byt baletka, takze zaden hromotluk :D
@Buik

Zápis do porodnice

No jo, tak to ja nejsem zvykla ani na toto :) My (jako nase rodina v Cesku) se drzime jen nasi uplne nejblizsi rodiny. Mame jen jednu tetu z prvniho kolena, ktera ma dve dcery a s tema se teda stykame hodne, pac bydli hned vedle. Ale srazy jsou ciste na domluve - nekdy jen rychle kafe, nekdy grilovacka i tri dny po sobe :) Nekdy se 3 tydny mijime :)Ja vubec v posledni dobe pozoruju, ze se ze mne stava antisocial. Nejen, ze mi je nejlip doma jen s manzelem, ale i kdyz jdeme ven, tak mi vyhovuje, kdyz jdeme sami a sem tak nekoho priberem. To v Brne jsme vysedavali v hospode prakticky denne, na byte to byla nuda. Ale to byla studentska leta a ted uz jsem asi hold stara :D A s tim sklipkem, hehe. Jako na jizni morave to porad neni takove jak na severni, si myslim. Na severu mame \"krasne ovzdusi\", prumysl a spoustu luzru, kteri jen chlastaj, protoze co maj po sichte delat jinyho :D
@Buik

Dotaz

Jj rajský plyn, je to teď novinka a mají to jen v některých porodnicích, zatím:o)) A prý to hodně pomáhá, tak uvidíme, jsem na to moc zvědavá:oDTy jo to bych taky chtěla tak rychlý porod..já doufám, že ta elasticita je dědičná, protože moje mamka nebyla šitá ani u jednoho z dětí(3) a to se mnou měla těžší porod, tahali mě kleštěma a tak a ona neměla žádná poranění, ani vnitřní, ani vnejší..tak to bych si fakt přála
@Jabina

Kontrola 39+4

V porodnici jsem nechala 8, pak šli doma za týden další 4.. takže 12kg dole bez jakékoli námahy.. jím dosyta Ale teď už několik dní se to zaseklo a chybí stále 8kg.. ale časem až se bude moct chodit ven a cvičit, tak to snad půjde. Zatim nemám v čem chodit.. těhu věci velký a do mých se ještě zdaleka nevejdu Kolik jsi přibrala celkem? Kojíš? Možná mi to jde dolu proto, že jsem přibrala 20kg..
@Buik

Dotaz

to jo, malej už má našlápnuto tím, že jde vůbec hlavičkou (jestli teda už je otočenej:), protože ta moje furie to nepochopila, ani když jsem jí to vysvětlovala :) Tak snad všechno dobře dopadne, kdyby příroda nepočítala s komplikacema, tak tu nejsme skoro nikdo z nás :)
@radun

Kontrola 32+3

Mno hezké, budu moc držet pěsti, aby to vyšlo - aby ti dali i tu Mateřskou. Ale přiznám se, že to moc nevidím :o(. Dej kdyžtak vědět, je to zajímavé info.
@Buik

Kontrola 32+3

Nene, já myslím, že na mateřskou vůbec nárok mít nebudu. Mám jen 0,3 úvazku, jinak jsem na RD. Mám smlouvu na dobu určitou a v předchozím zaměstnání jsem měla taky na dobu určitou, takže už vlastně nejsem zaměstnaná nikde. Na tu MD se jdu zeptat na sociálku - jestli ten úvazek 0,3 stačí, ale obávám se, že nee.
@radun

Dotaz

Vím, že se jistě ... asik k tomu maj svoje důvody :oD
@Štěpi123

Dotaz

Mno máme velké výhody, co si budem říkat .o). Jsem strašná macecha - stejně budu chtít, aby prcka nejdřív očistili, změřili a pak ho teprve dali ke mě - přítel bude muset všechno sledovat, aby nám ho nevyměnili :oD. Chce si ho podepsat a orazítkovat :oD. Pupeční šňůru prej přestřihovat nemusí :oD. Jednorázové pleny mám nakoupené, to jo ... ale také spoustu bavlněných. Uvidíme uvidíme, jak to bude :oD

Dotaz

Jojo, taky jsme to podepisovaly. Asi pět stran různejch komplikací, co můžou přijít a že souhlasíme se všim, co doktoři provedou. Ale když se mi pak zkomplikoval porod a došlo na císaře, tak chtěli souhlas podepsat znova - já už jsem byla úplně mimo, pod vlivem nějaký infuze, nohy se mi klepaly jak prase a já tam u pultíku podepisovala papír, kde jsem měla totálně rozmazaný písmenka. Jako ten podpis by nikdo nepoznal, že je můj.Nenech se tím nervovat, oni se takhle holt jistěj. Jinak epidurál neplánuju, ale kdoví, jak to nakonec dopadne :-), císaře jsem taky neplánovala.
@Gastrica

Dotaz

:oD tak já si myslím, že tam rodina bude - když ne přitel, tak určitě mamča - důchodkyně, která všechno prožívá se mnou :oD. Ale jak říkáš, nic není bez rizika. Tak hlavně aby všechno dobře dopadlo, mno :o) a malej si musí pamatovat, že ručky se drží u tělíčka :oD a hlavička jde napřed, mno :oD. Dám mu manuál :oD
@Jabina

Dotaz

První porod, uvidíme :oD ... snad bude prcek spolupracovat!
@Buik

Dotaz

Já se taky dost bojím, jsem hrozná, ale na druhou stranu jsem ráda, že mám ještě tu příležitost zažít porod takhle, třeba možnost mít u sebe manžela při porodu nebo že mi nechají mimi hned po porodu u mě, no to bude paráda. Jóó a jednorázové pleny, to je vynález, žádné denodenní praní a žehlení, uf žůžo.
@Buik

Dotaz

no tak nic není bez rizika, bohužel. Může se ti při tlačení stát, že mimčo narve do \"pipiny\" první ruku a roztrhne tě jak hada a ještě si ruku zlomí. Taky se může stát, že začneš krvácet a budou ti muset dělohu akutně vzít (stává se to tak v 1% případů) atd. atd. Já podepsala prostě všechno, ono pak je fakt blbé nahánět rodinné příslušníky, když ty budeš někde v bezvědomí a neschopná podepisovat papíry :)
@Štěpi123

Dotaz

:o) mno, jak taj psaly holky, když to podepíšu, tak mi odeberou krev a zjistí, jestli ho mohu, ale pak by se mě měli zeptat, jestli teda ano. Do té nemocnice chci z toho důvodu, aby mě to právě uklidnilo. Na netu jsem totiž nikde neobjevila, jak ten operační sál ehm, teda porodní sál vypadá. Jsem tak zvědavá, protože tam píšou takovejch věcí, pomocí kterých můžeš rodit :oD. Je mi jasné, že pak bude záležet na tom, na jaký sál se dostanu, ale aspoň to skouknout :oDHorší to určitě nebude a co si budem říkat, narodit se to prostě musí!!! Člověk se sice bojí, když občas slyší např. v bedně, co se může stát, ale to se stávalo i dříve, jen se o tom nemluvilo - nezveřejňovalo v bedně.
@Buik

Dotaz

Jéé, já jich měla tolik a bylo mi to potom všechno úplně jedno. Ale pokud budeš mít porod rychlej, tak to zvládneš i bez toho, horší je to, když to trvá několik hodin, no... Uvidíš.
@Gastrica

Dotaz

Mno a to je problém s těma papírama, protože tam je napsáno, co negativního může nastat - takže mě to spíš děsí, než cokoli jiného :oD
@Buik

Dotaz

Luci, já myslím, že ten epi si můžeš dohodnout až při porodu, vždyť teď vůbec nemůžeš tušit, jak ti bude a jak bude porod probíhat. Asi bych ho nepodepisovala a domluvila se tam, že to uděláš až za porodu. jinak ani nevím co je lepší, vůbec jsem se nebyla v porodnici podívat, jen fotky, tak doufám, že to bude dobré. Nějak nebyl čas, no a ani vlastně chuť. Stejně myslím, že až to na mě přijde, bude mi to upřímě jedno, jak to tam funguje. Horší než porody před 20 lety to nebude zaručeně a taky jsem je přežila.
@Buik

Dotaz

no jako pro mě to píchnutí do zad fakt nebyla žádná trága, ono to ani nebolí a tu jehličku mi teda hned vytáhli, ale to je asi trochu rozdíl oproti normálnímu porodu, no. Ale to píchnutí je jen nepříjemné, ne bolestivé. Každopádně u normálního porodu bych si to píchnout nedala :)
@Jabina

Dotaz

Hm, je mi to jasné :oD. Takže papír na epidural podepsat :oD. Na druhou stranu, chci mít rychlej porod, ale aby mě prcek nepotrhal, pokud možno bez nástřihu ... sákra, já mám ale požadavků!! :oD tak schválně, klik z nich se mi splní??!!!!!
@miho

Dotaz

Mno ono pod tím vším tímdle je vždy napsáno, že ... prostě něco ve stylu ... daná nemohla dát souhlas z toho a toho důvodu a rozhodnutí za ní učinil ten a ten a podpis svědka ... takže mi je jasné, že by to fakt nějak sfoukli :o)

Dotaz

Ahoj, já podepisovala když jsem šla rodit jenom ten papír a sdělení zdravotního stavu a ten o jméně mimča. Jinak nic. Kdyby byla nějaká změna, tak mi to asi dají podepsat potom a to už asi žádná nevnímá, kdyby se muselo rychle přejít třeba na císař. Ani o epiduralu jsem nic nepodepisovala, jen jsem v průběhu řekla, že ho chci, tak mi vzali krev, ale už se to stejně nestihlo. Takže je asi lepší, aby ti tu krev vzali dopředu než v průběhu jak mě a strašně dlouho se čekalo, než se to vyhodnotí nebo co s tím dělají, takže to bylo potom vlastně k ničemu.
@Gastrica

Dotaz

Já naivka si třeba u toho epiduralu myslela, že ti to prstě jednou píchnou do ruky a dobrý. Tak nějak jsem nepočítala s tím píchnutím do zad a tím, že tam zůstane jehlička a tak .o(.:oD asi jsem měla nejdřív zjišťovat, než jsem chtěla to miminko :oD (ne, to je samozřejmě legrace, ale překvapilo mě to)Stejně do jisté míry závidím těm, který todle zatím číst nemusely :oD.
@Štěpi123

Dotaz

Monžá lepší, aspoň nejsi tak vyjukaná, jako já :oD. Musím se přihlásit na ten předporodní kurz, aby mě tam trošku protáhli a uklidnili!! :oDS tím epidurálem to vidím taky tak .. snad pak nebudu litovat.
@Džej

Dotaz

Ten souhlas se studentíkama si podepsala?? to bylo fakt první, co jsem věděla, že nechci. Jako malá jsem měla purpuru a byla v nemocnici asik měsíc a já malý tele jsem souhlasila s tím, že se na mě mohou trénovat sestřičky s odběry krve (hele, ale bylo mi 12 neměli by se ptát rodičů??). A to bylo poprvé a naposledy, co jsem po odběru normálně omdlela :oD. Se nemohla furt strefit, trvalo to tak dlouho a najednou se proberu a ležím na tom lůžku v sesterně a ne na židli, kde mi odebírali krev. Ale je fakt, že taj by je nenechali rodit, ale jen koukat :oD. pane bože, mě bude stačit, když tam bude nějak chlap, čím míň lidí, tím líp :oD.
@BeKr

Kontrola 32+3

:oD mno, za chvíli z něj nebude drobek, ale veledrobek :oD. Ale vy nám určitě šlapete na paty, ne??!! :o)
@Buik

Dotaz

mě taky , to je jasný, ale včera jsem od toho svýho ortopeda dostala přednášku...v první řadě, udělají vždy vše, aby to dopadlo, pak se na nic neptaj a i kdybys byla pohlcená nějakou církví a podepsala, že nechceš transfuzi krve, tak jí dostaneš...opravdu...tak si vem, že i když ty papíry jsou šílený, i když je budeš negovat a něco se semele, nesemele, neboj, udělal vše, aby to dobře dopadlo i navzdory původním podepsaným nesouhlasum. Nabírej síly a nestresuj se, na stres času dost, mrkni na nás, co se nám do příblížilo...:)
@BeKr

Zápis do porodnice

My se takhle slejzáme jen v sobotu - je tedy dán jeden den a určí se místo (respektive rodina) u které se sejdem. Nejčastěji je to našich, ale je fakt, že i přítel chce, abych občas pozvala rodinu k nám, což mě také těší. Přiznávám, že tam sice ne vždy dorazíme :oD, ale občas jo. Nechci, aby to bylo 100% pravidlo - tak se \"upsala\" kolegyně v práci a teď si na víkend vlastně nemohou nic naplánovat, protože prostě musí k tchýni!Mít taj rodinu každý den, tak to bych je rychle taky vyhnala :oD. Mno na moravu jezdíme do sklípku a už jsme tam na pár takových \"ehm\" taky narazili. Jeden nás normálně pronásledoval ze sklípku do sklipku (jsme se mu zkoušeli schovat v jiném sklípku, než byl původní, ale nedařilo se). Vůbec mu nevadilo, že tam jsem s přítelem. Nejdřív mě tam začal balit a když jsem ho poslala do pryč, tak mi pro změnu nadával do kurev. Já se bála, aby se mladej neporval :oD. Takže jsme si sbalili láhev a šli na ubytování mno. :oD
@Jackey

Dotaz

:oD rajský plyn, jo??!! To je dobrý??!!!!! Když se rozběhne porod, tak od určité chvíle se nedá už epidurál dál - tak nepropásnout tuto chvíli :oD. Jo, kdybych věděla, že to bude rychlý porod. To je to samé s volbou porodnice - doufám, že jsem zvolila správnou, mno. Kamarádce se 4.2. narodil klučík a přesně v této porodnici a říkala, že pohoda. Tak doufám, že i u nás to bude pohoda - a porod celý od první kontrakce trval 1:55 minut, to chci taky!! :O):o(
@Džej

Kontrola 39+4

Tsss, jen region??? NOVA to jistí Tak jdu dnes ještě ke kadeřnici, aby se mě ten můj synek nelekl, až vykoukneNějak jsem při té MD zpustla.
@Buik

Dotaz

no já tam neměla popsanou tu anestezii, já tam měla jenom to, že souhlasím s anestezií, ale s jakým druhem už ne. Tak samozřejmě, že bych do sebe nenechala řezat zaživa, ale když už jsem věděla, že se mi ten císař nevyhne, tak prostě jsem chtěla mít jistotu, že mě neuspí celou (chtěla jsem malou hned po narození vidět). Studentíky jsem zaškrtala jen napůl - že mi nevadí, když se budou pod dozorem starat o malou a že mi nevadí, když budou přítomni při vizitách. Já rodila v pátek, takže přes víkend tam stejně žádní studenti nebyli, v pondělí přišli jednou a v úterý mě pustili :)Já bych podepsala i ten papír na epidural, oni ti ho nepíchnou, když ho nakonec nebudeš chtít, ale tobě se to pak může hodit, třeba to fakt uvítáš, až to pro tebe bude nesnesitelné. Koneckonců u epidurálu musíš spolupracovat, to ani nejde, aby ti to píchli jen tak z jejich vlastní iniciativy, ale je určitě lepší to podepsat hned, než pak, až bude na čase a oni budou muset honem letět pro papír, abys to ještě podepsala, takže se to bude zdržovat, chápeš? :) Oni se tím jenom jistí pro všechny případy, určitě to nebude vypadat tak, že ty jim všechno podepíšeš a oni na tobě budou dělat pokusy \"tak paní Bláhová, tady jste nám podepsala epidurál a císař, tak jdeme na to, lehněte si do klubíčka a dejte nám ruku, napíchneme vám flexilu\" Já na to samozřejmě měla čas na tohle všechno podepisování, šla jsem na plánovanou operaci, takže mě netížily žádné bolesti, ale nedovedu si představit, že se tam svíjím v křeči a oni na mě vytáhnout stoh papírů, ať si je prostuduju :)

Dotaz

U nás se registrovat v porodnici dopředu nemusím, tak vůbec netuším, jak to bude probíhat. Epidurál nechci, snad to budu dávat i bez něj. Nechci žádné léky, pokud to nebude nezbytné, tak se uvidí.
@Štěpi123

Kontrola 39+4

no tak to by ses možná dostala i do regionálního tisku
@Gastrica

Dotaz

Prosím tě .. na druhou stranu, taj sem četla, že se nějaké holčině otočim brouček na operačním sále, než začal císař a tak ji dali na normální porod. Hele na těch papírech je jak celková, tak \"poloviční\" anastezie. Jediné, co jsem tam zatím vyplnila a čím jsem si jistá, že nechci, aby se mi na porod přišli koukat studentíci :oD. A nebo podepsat i papír na epidural, když si jím nejsem jistá??!! Náročné toto .oD. A taky by mě zajímalo, kdy mi to jako někdo vysvětlí - protože mi řekla, že to mám přinést vyplněné a podepsané nazpět v den porodu :oD. budu asik u porodu něco chtít řešit, nebo poslouchat .oD
@ElinkaFCB

Co vyřídit před a po porodu :)

Jj může požádat otec a pak to převést na tebe.
@Džej

Kontrola 39+4

Ha, ha to by byla prča, kdybych dorazila do porodnice převlečená za klokana, to tam ještě asi nerodili

Kontrola 39+4

No tvůj porod to by bylo ideální zakončení masopustu, co? S váhou si nic nedělej, já jsem za celou dobu přibrala jen 6 kg, teď za posledních 14 dní mám 1 kg nahoře. Ale zdá se mi, že jsem trochu oteklá, musela jsem sundat snubák a hůř se mi obouvají kozačky. Doufám, že do porodky nebudu muset v pantoflích

Dotaz

Podepisovala jsem papíry 1,2,3 ... k tomu papír o tom, komu dávat informace, o souhlasu s přítomností studentů.Papír k epi a císaři dávají kdyžtak za pochodu.
@Ady.S

Co vyřídit před a po porodu :)

To jako myslíš pokuď dělá a platí mu to pojištění nebo co to je tak, že si můžu dát i délku já sama?

Kontrola 32+3

No teda, mam z vas radost, a vaha taky pekne u drobka poskocila Jen tak dal ;)
@Jackey

Věci do porodnice

@Buik

Zápis do porodnice

No to teda rozhodne neni prijemny zazitek! To jako fakt nesnasim, takovy ty ozraly, co pak delaj problemy. A tech my na severni morave mame hodne :) Bohuzel. No jako ja bych taky uverila, ze jste se poznali v zoo. Teda ne, zeby tvuj pritel vypadal jako opice (sice jsem nevidela, ale neverim :D) Ale proste, ze se to klidne stalo tam :) A to, ze lpi na rodine je pekne, hlavne to pozorovat z Dubaje. Kdyz jsme tam, tak ja to nedavam, pac v byte maji nonstop nejake teticky, bratrance, sestrenice, sousedy - vsichni s detma, takze je to takovy zmatek, ktery ja proste nedavam, pac na to nejsem zvykla. Ja mam rada doma klid ;) To je asi fakt nejvetsi kulturni rozdil... A je dobre, ze i mazelovi to pak vadi, tak vzdycky kdyz uz se to neda, jdeme ven na neco dobryho :)

Dotaz

Já jsem taky zatím nic nepodepisovala a ani jsem žádné takové papíry nedostala..u nás to asi dělají taky za pochodu, jen pokud ta situace nastane. Jinak co se týče epidurálu, u nás musíš už při příjmu říct, jestli ho budeš chtít nebo ne(neberou to jako závazné, jen kvůli krevním testům, které se musí udělat), takže já si krev odebrat nechám, co kdyby náhodou, ale nerada bych k němu přistupovala. Ale to se uvidí, jak to všechno bude probíhat, jak dlouho apd. Věřím, že když rodíš dlouho a jsi vyčerpaná, vystresovaná, tak ti to může velmi pomoct. Ale pokud to bude normální porod, v ,,normálním\" čase, tak si nic píchat nenechám:o) U nás je možnost rajského plynu, takže spíš vyzkouším ten:o))Budeme mít aspoň veselý porod:oD
@zanlena

Věci do porodnice

Moc děkuju za tvůj příspěvek To je to, co jsem potřebovala slyšet a co normálně slýchávám od všech, které si tím prošly...takže děkuju za uklidnění, budu to potřebovat
@Jackey

Věci do porodnice

Vůbec se vyvolávaného porodu neboj. U prvního syna jsem ani nevěděla, že rodím a u druhého jsem měla za hodinu po porodu. První porod trval 7,5h (od doby co mě přivezli na sál po dobu co přišel san na svět), ale jen 2,5h trvalo otevírání. Druhý porod trval se vším všudy 2,5h a otvírala jsem se jen 1h.

Věci do porodnice

Měla jsem tašky dvě. Jednu na dobu porodu a po porodu a druhou na šestinedělí.

po kontrole

držím palce, aby jsi to měla rychle za sebou a třeba se to do soboty ještě rozjede

Ella 4.2.2012

moc gratuluji
@Buik

Dotaz

jo jinak já s těma papírama měla taky problém, nechtěla jsem to podepisovat všechno (jako ten papír o tom normálním porodu, o tom jsem se s nima pohádala a museli to kvůli mě přepsat). I kvůli papíru ohledně anestezie jsem se s nima rafla, protože já tam podepsala nějakou anestezii a ani jsem se s nikým nedomluvila, jakou mi vůbec dají (jestli celkovou nebo \"poloviční\" do zad). Jako byla jsem z toho docela rozčarovaná, ale co chcou, když ti vrazej do ruky deset papíru a všechno to podepiš. Já to na tom příjmu četla fakt dvě hodiny a pořád jsem se ptala a nadávala. Fakt skrz mě do těch papírů asi dvakrát něco připsali a něco škrtli, jinak já bych jim tam udělala tóčo :)
@Buik

Dotaz

všechno jsem musela podepsat. Dokonce i přesto, že jsem šla na plánovaný císař, tak jsem musela podepsat informovaný souhlas ke spontánnímu porodu, no chápeš to? Z toho jsem byla jako fakt vyděšená, že po tom všem by mě to KP nechali rodit normálně Co se týká podávání informací o tvém zdravotním stavu, to taky musíš samozřejmě vyplnit a podepsat, já tam uváděla myslim manžela (tehdy ještě přítele) a moji mamku.
@miho

Dotaz

Hele, měla jsem zánět mozkových blan. Tak strašně mi třeštila hlava, že když mě vezli do nemocnice a cestou se stala nějaká nehoda a moje sanitka jela okolo a zastavila kvůli pomoci, tak jsem naprosto nezvykle pro mě říkala - nechte ho tam ležet, já chci do nemocnice. V nemocnici mě celou svlékli a prohlíželi, ale mě to bylo tak ukradené. Chtěli po mě občanku a tak jsem jim dala celou kabelku, ať si s ní dělaj, co chtěj. Bylo mi tak špatně - stejně jak říkáš - že mi bylo všechno UKRADENÉ, hlavně, aby to už přešlo!!!Ale todle mě fakt děsí
@Gastrica

Dotaz

Takže si také musela todle všechno vyplnit a podepsat ... ještě jsem zapoměla na dva papíry - oba se týkají podávání informací o mém zdravotním stavu

Dotaz

nic jsem nepodepisovala, ale asi budu...jinak já bych vydržela raděj bez epidurálu, ale mnoha babám pomohl si odpočinout...má ale svoje rizika..., kdyby to šlo, chtěla bych to bez zásahů, i očekávaný potrat jsem měla doma s následnou kontrolou u Dr., ale nikdy bych doma nerodila, nejsem tak odvážná a přijde mi to risk...jako netěhotná jsem na migrény hojně užívala růžovýho kámoše brufíka a ne jednoho:)nenech se těma informovanýma souhlasama vyděsit, je to dnes nezbytnost...taková nepříjemná, ale kašli na to...kdyby měl člověk akuto zánět slepého střeva, podepíše se i čertu a ani to nečte...to jsem zas chytrá jak rádio a zadek mám sevřenej:) bohužel i to děložní hrdlo:)M

Dotaz

že to zatím nevypadá na císař ještě neznamená, že ho nebudeš akutně potřebovat. Oni tě jen tak pro nic za nic řezat nebudou, to se neboj

Dotaz

U nás se nemusí chodit k zápisu do porodnice. Prostě začneš rodit a jedeš a teprve až tam při bolestech s tebou sepisují nějaký papíry.Nepamatuji si, že bych něco podepisovala.
@Gastrica

Co vyřídit před a po porodu :)

Tak Liberec není velkej a to důležité je všechno u sebe - aspoň nějaká výhoda .o)
@Buik

Co vyřídit před a po porodu :)

no tak pokud to máš takhle vykoumaný, tak jo :) Já musela autem, sice ne extra daleko, ale s týdenním miminem se mi fakt moc cestovat po úřadech nechtělo :)
@Gastrica

Co vyřídit před a po porodu :)

Když to tak vezmu, tak porodnice je od matriky vzádlena maximálně pět minut a pojišťovna je ještě blíž, než matrika :oD. Teoreticky by se to dalo zvládnout při odjezdu z porodnice :oD. parkoviště je hned někde na půlce mezi oběma místama :oD

Kontrola 39+4

:o) mno masopust by to mohl rozjet :oD. A to by se to hned dál mohlo oslavovat :o). Tak to budeme držít pěstičky!!

Ella 4.2.2012

Opět jedna ze zpráv, co se moc krásně čte!! Velkrá gratulace mamince ... přání hodně trpělivosti (s maminkou :oD) miminku. (Dostala jsem teď totiž manuál pro mimina, o rodičích a je tam napsáno, že s námi mamí mít velkou trpělivost a další x blbostí, které mě tak pobavily!!) mno a taťka ať to pořádně zapije, aby nám Ellinka rostla jako z vody!!Šťastná maminka - miminko se budí jednou za noc, ideální!!!
@Kajdda

Kontrola 32+3

Mno jak jsem psala, budeme tržet pěstičky!!! A taky si myslím, že to budou pak JEN DOBRÉ ZPRÁVY!! Uvidíš!!!
@Buik

Co vyřídit před a po porodu :)

já bych si to nechala poslat poštou na určenou adresu. Ono to nebude trvat měsíc, tomu nevěřím, tak max 10 dní :) Áda se narodila 13.5. a rodnej list nám vystavili 19.5., takže jenom to vystavení jim trvalo týden a hned v pondělí jsme měli u dveří pošťačku (resp. hodila nám do schránky nedoručenku:). Já bych se osobně nikam na matriku nehnala, mi stačilo, že jsem jak debil jela na VZP přihlásit malou \"8 dní od narození\" k pojištění a oni mě poslali domů, že jim nestačí rodné číslo, že chtějí rodný list.

Kontrola 32+3

Dobré zprávy:)nás čeká další kontrola moč.trubičky příští úterý,a pak se teda rozhodne co dál,doufám,že tu budu taky moct napsat takové krásné zprávy.Jo a jsme přesně o jeden týden a jeden den,my jsme dnes 33+4:)
@Gastrica

Co vyřídit před a po porodu :)

:oD to mu mám jako půjčovat svou občanku??!! :oD Mno jasně, já to možná budu řešit přes mamku, přítel má špatnou pracovní dobu :o(. Ale to je ještě za dlouho, třeba pak bude mít volníčko :o). Uvidíme
@Buik

Co vyřídit před a po porodu :)

mě se ten zápas o klienty naštěstí v porodnici vyhnul. Volala mi pak ženská z pojišťovny až za dva měsíce, nedala se odbýt, prej mám přijít já, pak že zase přijde ona, pak že teda zavolá večer (to jsem jí řekla, že přijde muž z práce, ať zavolá na moje číslo a já mu ji předám, aby se s ní domluvil). Nezavolala. Za 14 dní zavolal místo ní nějakej chlap a toho jsem poslala po první větě do prdele :) Od té doby mi nikdo nevolá No ale k věci.. ano, pokud jsi svobodná matka, otec nezájem a ty chceš, aby za tebe vyzvednul rodnej list třeba tvůj bratr, tak ho musíš zplnomocnit. Ale otce dítěte zplnomocňovavat nemusíš. Pokud donese obě ty občanky, tak je to vyřešené :)
@Mishuge

Kontrola 39+4

Tobě to jde dolů? Mě teda snad vůbec, v porodnici jsem nechala tak 4 kila a víc ani prd... ach jo...
@Gastrica

Co vyřídit před a po porodu :)

jako já byla za kamarádkou v podornici a docela mě ten \"zápas o klienty\" dostal :oD. hele opis z pokynů:Rodný list svého dítěte vyzvedněte nejdříve třetí pracovní den po porodu na oddělení matriky v budově radnice přízemí č. dveří 6B. S sebou vezměte - svobodná matka - rodný list a občanský průkaz (pokud matka nemůže rodný list vyzvednou osobně zplnomocní jinou osobu). Jestliže rodiče určí otcovství k dítěti souhlasným prohlášením, po narození může rodný list vyzvednou poue jeden z rodičů s oběma občanskými průkazy. Takže takhle :oD

Kontrola 39+4

Držím palečky z přibírání si nic nedělej, za chvíli už to půjde dolu..
@Jackey

Věci do porodnice

To u nás je taky, ale to první dopoledne si ho nechávají u sebe ať si odpočneš a oni ho důkladně zkontrolují, večer se mi ho snažili dát, ale měla jsem divný pocit mravenčení různě po těle a taky poučena kamarádkou. Nechci vypadat necitelně, ale bylo to na dlouho poslední noc kdy jsem se vyspala v klidu a na břiše.
@danicka84

Kontrola 32+3

:oD mno já byla také překvapená, kolikátý týden mi to píšou do té průkazky, na druhou stranu - logicky, když jsem nastoupila na mateřskou a na tu se může 6-8 týdnů před porodem, tak to taky odpovídá :oD. Těším se na prcíka jak malá :o). Jen doufám, že to nebude ubulínek :oD
@Ady.S

Věci do porodnice

Tak tahle možnost u nás v porodnici není, tam je rooming-in, takže mimčo máš od porodu 24 hodin u sebe..to je jediné horší, protože si vlastně neodpočineš...sestřičky si k sobě prcka vezmou jen v případě, že jsi opravdu uplně vyřízená a i tak nerady
@sarach

Věci do porodnice

jako je fakt, že jsem se po porodu potila jako prase, ale fakt jsem takovou spotřebu košil neměla ani doma :) Já si od tety půjčila jednu dlouhou košili na knoflíky a od mamky taky dlouhou, ale bez knoflíků a ty jsem si střídala (jedna uschla, druhá se prala atd.) no a v porodnici jsem měla tu jejich erární košili. Já teda byla po císaři, takže jsem asi nekrvácela tolik, co krvácí normálně ženský po porodu (myslím tím zespoda), ale stejně, tam se nás pořád ptali, jestli nechceme vyměnit košile :) Se přiznám, že za ty 4 dny jsem košili vyměnila jednou, protože jsem se první 2 dny bála vysprchovat (on mi totiž nikdo neřekl, že se vysprchovat můžu - skrz to zašitý břicho) :))
@Jackey

Věci do porodnice

Dohromady fakt 7,5 hodiny. Jen mě hodně pomohlo že i když se malej narodil dopoledne, tak první noc jsem malýho nechala u sestřiček a já se pořádně vyspala i když ho nosili po 3hodinách. Ráno mi ho dali už na stálo.
@Ady.S

Věci do porodnice

Tak to nebyla taková doba, když si vezmu, že vlastně někdy od noci a po deváté už byl prcek na světě, to jsi měla docela rychlé :o) U nás v porodnici to taky nechávají hodně na tobě, nezasahují, když to není nutné a tak se mi to zamlouvá..prckům nenatahují nožičky, podporují bonding a patří mezi ty porodnice baby-friendly, takže jsem moc ráda:o) Už se na to docela těším...ještě maximálně 5 dní a máme malou u sebe..je to až neskutečný
@Štěpi123

Kontrola 32+3

hele a jak strašně mi přítel závidí. Už mi říkal, že by si klidně vzal část rodičovnské místo mě. tak jsem mu říkala, ať si počká, až se to narodí a pak uvidíme, jak dlouho s tím vřískajícím prcíkem vydrží :oD
@Gastrica

Věci do porodnice

:))) no to taky nevím, ale kupovala jsem je extra jen kvůli tomu, jinak v tom totiž nespím ... :DDD a když je nepoužiju, mám dárek pro ségru, ta za ně bude ráda :))) jinak si taky myslím, že využiju max 2:)
@radun

Kontrola 32+3

tak doufám, že to je těch 6 týdnů před porodem, aby ses neokradla o mateřskou!!!!Víš, taky mi už nedělalo nejlíp to dojíždění autím, nějak jsem se do něj prostě optimálně nevešla a taky se mi špatně třeba couvalo, nešlo se otočit :oD
@miho

Kontrola 32+3

Hele a on si někdo dovlí tě doma buzrevoat??!!!!! S tou váhou, stejně je to jen odhad ... ale doufám, že nebudeme mít teda obříka :oD na druhou stranu 2000 g + 200g*7 = 3400g tak to by nebylo tak strašné, ne?? .oD
@sarach

Věci do porodnice

5 košil??? Na co? Já měla jednu svoji a tu jsem ani nevytáhla z tašky
@Džej

Kontrola 32+3

přesně jak říkáš. Dneska mi volal kolega a když jsem slyšela, co se zas v práci děje ... ještě, že jsem už doma :oD. A připravuju se jak můžu :oD. Dneska jsem jela do němec podívat se, na prášky a aviváž pro mimíska :oD
@Gastrica

Co vyřídit před a po porodu :)

*zdravotní pojišťovnu samozřejmě dědí :)
@Buik

Co vyřídit před a po porodu :)

no mi přijde docela ujeté, že by si maminka musela osobně pro rodnej list dítěte, když otec je přece na stejné úrovni :) Tudíž nechápu, proč by se jako měl prokazovat nějakou plnou mocí Rodnej list všeobecně mají lhůtu do 30 dní, ale většinou to pošlou hned, jak ho vystaví, takže to určitě neurychlíš tím, že pro něj pletíš hned po příchodu z porodnice :) A je pojišťovna a pojišťovna - ze zdravotní pojišťovny za tebou nikdo nepoleze, protože zdravotní pojišťovnu dítě \"dětí\" po matce. Ty ostatní pojišťovny, co shání klienty pro životní pojištění atd. ti jo, ti tě budou nahánět ještě ve dveřích u nemocnice :))
@Jackey

Věci do porodnice

Nevím zda je horší, já měla jen ten. Začali v úterý v 8 ráno že mi zavedli tabletku a pak se jen čekalo. odpoledne mě začali trochu bolet záda, ale myslela jsem že je to z toho věčnýho ležení. Večer jsem usla a v jednu mě probudila kamarádka na pokoji co už pěkně funěla(začali nás vyvolávat společně), jak se za ní zavřeli dveře(ve 2 hodiny když šla na sál) tak jsem myslela že se dospím a v tu chvíli to začlo. Až do 6:30 jsem byla ve sprše a pak už na sál. Příprava, horká sprcha, v 8hod epidural a v 9:36 byl malej na světě. Nechali to hodně na tom jak si poradí tělo, byli jsme jen dvě na porod a tak nespěchali.Na porod jsem nebyla vůbec připravená, protože mi vyvolávali na termín kvůli cukrovce. Koukám že jsi z města kde bydlí děda s babi
@Gastrica

Co vyřídit před a po porodu :)

hele, ono to je asik všude jinde - protože to s tím rodným listem mám takhle napsáno z matriky. A papír o otcovství budeme mít, protože nám ho dali ve dvojím provedení - jeden mám odevzdat v porodnici a právě ten druhej si nechat na to vyzvednutí .oD (ale opravdu to může být všude jinak). Ten rodnej list nám také říkali, že pošlou poštou, ale to až do 30 dní, což se mi zdá docela pozdě. Očkovák se dostane bez rodného listu, to určitě. A to s tou doktorkou, takhle mi to řekla sestřička, když jsem prcka hlásila k paní doktorce (ale taky si myslím, že se to tak rychle nedá stihnout - na druhou stranu, v porodnici taj obcházej už z pojišťovny :oD, takže si tě odchytnou docela rychle :oD) Ale jak to bude probíhat ve skutečnosti, to teprve uvidíme :oD
@Jackey

Kontrola 39+4

a děkuju
@Jackey

Kontrola 39+4

Jen trochu kotníky a nárty, jinak ne.

Kontrola 39+4

tak na masopustu pořádně prohnat:), ať to klapne:) m

Kontrola 39+4

Tak to jsou samé dobré zprávy:o)A oteklá nejsi? Já taky nabírám, ale to je tím, že zadržuju vodu, protože oteklá jsem teda fest, hlavně nohy...budu držet palce, ať se o víkendu zadaří

po kontrole

holky, děkuju moc:)m

Vybraná anketa

Souhlasíte s omezením odkladů za současného zrušení přípravných tříd?

26 %
19 hlasů

69 %
51 hlasů

5 %
4 hlasy

Celkem hlasovalo 74 unikátních návštěvníků

Diskuze 0

Mohlo by vás zajímat

Knihy vysoce hodnocené odborníky i rodiči zaštiťuje matka-lékařka Jana Martincová.

Žena po 40 – sebevědomá a v kondici

Jak být šik a fit i po 40
Unikátní publikace pro ženy, nejen po 40, v níž jedna z autorek podstoupila omlazující proces přirozenějšími metodami na vlastní kůži. Inspirujte se desaterem nejen pro ženu po 40! Jediná komplexní kniha o období po 40. Omlazení přirozenými metodami!
cena pouze u nás: 349 Kč
Žena po 40 – sebevědomá a v kondici