Porod - nové reakce

Pro tuto akci musíte být přihlášení
Nové reakce
Celkem 9 336 příspěvků

Poporodní poranění
Mozna lepsi pockat po sestinedeli, kdy se to trochu zaceli :-)
Poporodní poranění
Já měla gel s dubovou kůrou, ale po císaři jsem ho nevyužila a navíc mi teď někdo říkal, že by se to ani nemělo mazat na tu čerstvou ránu.
Poporodní poranění
Já byla v porodnici s jednou holčinou, která si míchala takové nějaké lektvary a pak se tím právě omývala a hrozně si to pochvalovala, ale vůbec nevím co to bylo...
Poporodní poranění
Ahoj, me nastrihli a jeste mi kuze praskla , to mi zasili, ale nicim jsem si to nemazala. Myslim, ze snad Weleda by mela neco na to mit
Porodní plán
Jo, to si rikam, ze kdyz tam bude nekdo v pohode, ze se s nim vzdy da domluvit. Ja tam jen zazila jednu desnou sestricku, ktera me porad nutila lezet, i pres to, ze jsem se vzdycky pozvracela, jakmile jsem si lehla. Tak treba tomu bych rada predesla, ale nakonec jsem se tedy domluvila i s ni, jen jsem se musela parkrat pozvracetPorodní plán
Také jsem neměla ani u jednoho porodu porodní plán. A byla jsem spokojená, na všem jsme se normálně domluvili i bez papíru
Hypnoporod
Jj a jeste urcite trochu povyroste
Hypnoporod
No chudera ted bude dost chodit, tak asi zase pohubne :-)
Hypnoporod
Dobry je, ze z toho ted deti vyrostou taky si rikam, Eli ji taky moc hezky a vetsinou i kdyz ma teplotu
Hypnoporod
No to Viki je taky dobre stavena :-D ale zase se nebojim, kdyz je treba nemocna a neji, ma z ceho brat a tlusta uz neni. Ale kdyz vidim to burtoidni mimi tak se musim smat, byla fakt obr :-D
Hypnoporod
no pěkně to dohnala :) Tak jsem schválně taky mrkla a po porodu měla 3,4 kg a z porodnice měla 3095 g. Pak se mrknu, kolik měla na půl roce. Dneska ve vaně jsem koukala na Eli, jaký má pěkný pupíček :-D
Hypnoporod
Jj Viki po porodu mela 3,3kg a odchazely jsme s trikilackem. Zhubla dost, ale pak si to vynahradila a v pul roce uz mela 8,5 kg :-)
Hypnoporod
Tak to je super, ze ses rozkojila. Doma je to vzdycky pak lepsi. Ja jsem v porodnici kojila porad, hlavne pred vazenim, abymela vic a to jeste ta starsi sestra mi nejdriv druhy den rekla, kdyz ubrala asi 5%vahy, ze to je hrozne moc...a dalsi den jina sestra ullne v pohode, ze je normalni i 10% ubytku
Hypnoporod
A hlavne asi i cas, ze po tom vyvolavani a cisari to proste trvalo
Hypnoporod
Asi, ale dopadlo to tak, ze jsem z porodnice odchazela s um a pomohla mi pak az v klidu doma laktacni poradkyne
Hypnoporod
Nebo si myslela, ze te vystrasi a ty se namotivuhes a najednou se rozkojis
Hypnoporod
No moc jsem nepochopila co to melo byt, holt asi spatny den…
Hypnoporod
Tak to ti urcite pomohlo, kdyz ti zacala takhle vyhrozovat spis naopak...ach jo, nekdo to proste neumi
Hypnoporod
Jj, to na me tam jedna byla mega neprijemna, ja vubec nemela mliko a Viki nechtela pit z lahvicky ani se prisat, tak zacala vyhrozovat, ze ji daji sondu do zaludku a odvezou ji na nedonosence..jak kdyby to byla moje chyba ci co
Hypnoporod
Vsechno je o lidech, verim, ze narazis na prijemne asistentky ja tam tqky zazila pak jednu sestru, ktera mi radila s kojenim tak, az jsem z toho byla vystresovana...tak jsem si pak po jeji sluzbe zavolala jinou sestricku
Hypnoporod
Jj, ja tam byla tri dny a je fakt, ze pristup kazde asistentky byl trochu jiny
Hypnoporod
tak to by určitě neměli, když si to nepřeješ...třeba narazíš na lepší porodní asistentku a ta to dodrží :)
Hypnoporod
No meli, ale netusim jak moc se to dodrzuje :-)Me nutili lehnout si, i kdyz jsem se vzdycky pri lehnuti pozvracela
Hypnoporod
a když si to napíšeš do porodního plánu, tak by ti měli vyhovět :)
Hypnoporod
No ráda bych jinak, ale vím že u nás tomu nejsou nakloněni a nakonec tě stejně donutí lehnout si klasicky na záda.
Hypnoporod
Presne tak :-) jo tak to verim, ze kdyz se na to psychicky lepe pripravis, tak to vse probehne dle planu. A premyslela jsi, jestli chces rodit normalne na zadech nebo jinak?
Hypnoporod
Ne ne, doma urcite neplanuju rodit. To bych si netroufla, jak pises, stat se muze cokoli a je fajn, kdyz jsou doktori hned u tebe. Co jsem pochopila, tak ten hypnoporod je spis o nastaveni mysli. Dopredu si rikas nejake afirmace, ucis se dychat a pak ten samotny porod je snazsi
Hypnoporod
Ahoj, tak to vůbec nemám. Já jsem konzervativní a mám pocit většího bezpečí miminka i mě v porodnici, když vím, že tam jsou doktoři. Ale asi neplánuješ porod doma, že ne? :-D Nicméně psychicky být připravená určitě můžeš a věřím, že to pomáhá při postupování porodu :) Ale když si vzpomenu, že jsem po porodu ležela na tom sále a najednou jsem měla pod sebou kaluž krve, tak jsem byla ráda, že tam jsou ihned doktoři. Zůstal mi kousek placenty v děloze a ten tam udělal neplechu.Porodnický balíček - ano/ne?
Porodnický balíček je výborný - sama jsem ho v porodnici měla a využila jsem úplně všechno, co v něm bylo. Značce jsem dál věrná - kupuju plenky a teď i tu novou kosmetiku pro miminko Bella Happy Sensitive.
Porodní plán
To asi jo
Porodní plán
ahoj, já také neměla žádný porodní plán ani u jednoho :-D Ten bonding už je bych řekla standard, dělají to doufám všude ;-)
Porodnický balíček - ano/ne?
Ahoj, ja taky vse kupovala zvlast, ale co jsem tak postrehla v diskuzich, vsichni si chvali porodnicky balicek od Bella Happy. Chtela jsem ti poslat odkaz na nejakou predchozi diskuzi, ale nasla jsem k tomu tady i testovani, tak to je mozna jeste lepsi: https://www.babyonline.cz/testy-holek-bolek/testovani-bella-porodnicky-balicek
Porodnický balíček - ano/ne?
Ahoj, já si to vše kupovala zvlášť, ale existuje porodnický balíček od značka Bella Happy a vypadá suprově. Kdybych to věděla, tak si ho určitě pořídím. Nemusíš se bát, že něco zapomeneš :) a kdy máš termín?lečení hráze
Ahoj, souhlasím, co píše pokorny77, sedací koupele a dubová kůra jsou nejlepší. To mi pomohlo po prvním porodu, ale druhý se bohužel nějak nepovedl a musela jsem na plastiku. Tenkrát jsem ji podstupovala u dr. otčenáška a doteď jsem moc spokojená https://www.labioplastika-praha.cz/ . Tyhle "období" než se to dá do kupy, jsou fakt peklo.
Dárek za porod
Ahoj, teď aktuálně mají akci na zboží a plenky Bella Happy na lekarna.czDárek za porod
Zdravím, já plenky Bella Happy objednávám tady https://www.mall.cz/znacka/bella-happy?c%5B%5D=NF032&quRedir=1&s=bella%20happy Mají tam plenky v akci.Dárek za porod
My kupovali v Tescu, když měli akciDárek za porod
Zdravím, holky dáte mi tip, kde mají plínky Bella Happy v akci?Dárek za porod
Zdravím, souhlas - plenek se vypotřebuje fakt hodně, takže je to super dárek. Taky značku Bella Happy kupuju, plenky má výborné.
Dárek za porod
děkuji za tip, to vypadá opravdu zajímavě :)
Dárek za porod
Já si drip it kupuju na cesty, je to moc dobré kafe a dá se udělat i na stanech. Ten degustační balíček jsem několikrát kupovala jako dárek a to bezkofeinové kafe si občas dělám i doma. Jedinou nevýhodou je, že každá káva je v plastovém obalu, to se mi moc nelíbí, ale zas tolik jich nevypiju, tak snad to ŽP vydrží
Dárek za porod
To měla určitě radost :-) tu kávu Drip it vůbec neznám, tak jsem vygooglila a je to zajímavý koncept máš s tím zkušenost?
Dárek za porod
Díky za tip, já nakonec koupila dárek miminku i té kamarádce, udělala jsem jí balíček, kde měla čokoládu, kafe drip it, co má ráda a pak přípravky proti padání vlasů, z čehož měla dost strach už dopředu. Ale zásoba plen se určitě hodí :-DDárek za porod
Zdravím, já jsem dostala pět balíčků plenek a byla jsem spokojená. Ty plenky fakt stojí peníze a mizí rychlostí blesku, takže pokud nakoupíte zásobičku plenek bude určitě spoko. Mě se osvědčila značka Bella Happy.Poporodní inkontinence
Údajně by se to mělo včasným cvičením zlepšovat.Podpora kojení
Benedikt udajne funguje. Pískavice z vlastní zkušenosti má výborný účinek.Jsem zpet
Ahoj, mně doktorka doporučovala kyselinu hyaluronovou nebo dubovou kůru (ta na dezinfekci). Pak by nebylo od věci asi i trochu cvičit, i když je mi jasný, že na srůstání to úplně nepomůže, ale preventivně. Já jsem to štěstí neměla a musela jsem na plastiku. Za sebe mohu jednoznačně doporučit doc. Otčenáška (https://www.labioplastika-praha.cz/).otázka
Teoreticky by jim to vadit nemělo, pokud byste to posílala domu, ale já bych to nedělala. Vy si po porodu potřebujete odpočinout a možná by to mohlo vadit i spolubydlící, pokud byste pleny přála na pokoji. Navíc to chce trochu cviku se s latkovkama sžítBolest zad po porodu
Je to normální. Bude dlouho trvat než se tělo zase dá do skoro původního stavuPorod po cs
Já bych osobně určitě do toho nesla. Zcela mi stačilo vyvolávání a císař byl zachrana. Ale slyšela jsem mnoho dobrých zkušeností, že bylo vše v poradkuPorod po cs
Jinak rodila v Praze, ale nemocnici už nevímPorod po cs
Osobní zkušenost nemám. Ale moje známá rodila holčičku CS, druhou holčičku porodila přirozeně bez komplikací a byla opravdu cvalík (myslim 4,2 Kg) Vše konzultovala s doktorem a ten jí přirozený porod schválil, ale vím, že to bylo snad po 4-5 letech od prvního poroduKratke ocistky
Já nevím, ale asi bych pro jistotu kontaktovala doktora. To asi standartní ať tak úplně nebude, ikdyz může být, ale pro jistotu, ať se něco nezanedbaDárek za porod
Já jsem jsi ji pořizovala ke dni Matek, když jsem už byla zoufalá a přísná matka, která chtěla dodržovat pravidla co dítě musí. Přestala jsem slyšet na rady z okolí, tohle by dítě mělo a nemělo, od 6m má v noci spát a ne jíst. Rozmazlíš ho, když ho budeš nosit. Dítě v posteli? Nikdy. Nech ho, ať si hraje samo. Je neskutečná pravda, že když je klidná matka, je klidné i dítě. Pořád říkám, že ty děti jsou maličké jenom jednou a já si to svoje chci naplno užit. Za chvíli vyroste a nebude chtít v noci spát u nás a tulit se. A můžu říct, že když dítě ví, že jste mu nablízku, když vás opravdu potřebuje, tak nemá důvod si vymýšlet a volat vás jen tak.Dárek za porod
Taky jsem dostala prstýnek se jménem a datem narození syna, od mojí mamky :) chlapa by to ani nenapadlo mi něco dávatDárek za porod
To jste moc krásně napsala! :-) zkusím si ji pořídit u druhého miminka a uvidim, přece jen člověk už nějaké zkušenosti má :)Dárek za porod
Malá má zatím 10m a dá se říct, že spí hezky.Ale knížka není zázrak, každé dítě je jiné. V knížce jsou poznatky a rady zkušené antropoložky, ale není tam návod na to, aby dítě spalo krásně celou noc. Viz můj komentář výše.Dárek za porod
Jestli opravdu pomáhá? Nejsou to kapky, kde se naordinuje 5kapek 3x denně a za 1-2dny zaberou :D :D Záleží jak se člověk na knihu a mateřství dívá. Kniha má podle mně buď pochopení a zastánce nebo odmítaní a odpůrce. Já chci aby se moje dítě cítilo u nás v bezpečí. Ať ví, že když se něco děje nezůstane samotné. Proto když pláče v postýlce, tak si ho vezmu a chovám, snažím si přijít na to, proč nespí dobře a co ho asi tak trápí. Věnuji mu můj čas ve dne i v noci, když je to potřeba. Taky mám někdy večer, že chci byt chvíli sama a někdy se chci tulit. Naše děti jsou taky živé bytosti, které touží po naši blízkosti, po pochování, pohlazení, blízkosti a bezpečí.Knížka je moc hezky psaná a když mám pocit, že jsem moc nervní, tak si něco přečtu a uklidním se. I teď jsme malé zrušili 1 denní spánek a mysleli si, že bude v noci líp spát. Paradoxně to byly hodně zlé večery a probrečené noci. Otevřela jsem knížku a tam spisovatelka popisuje spánek mezi 6-12m, taky rušení spánku a pochopila jsem, že raději ji nechat 2 kratší spánky(příp. ji budit) a v noci spí zase hezky. Večer nemá problém usnout a v noci se tak často nebudí. Je tam hezky vysvětlena separační úzkost, spánek když rostou zuby, když se něco nové dítko naučí atd. Knížku si nechám pro moje blízké budoucí maminky a pro moji dceru :)Dárek za porod
Také mne zajímá ta knížka Prosím spinkej malá mi začala dobře spát až po 2.roceDárek za porod
U nás je to zvyk
Dárek za porod
to určitě potěší :) a čokolády není nikdy dost :-D
Dárek za porod
Myslím, že to pořeším nějakými pochutinami, asi hodně čokolády a domácí vývar :-)
Dárek za porod
Jé to je super, že tolik lidí myslelo i na vás.
Dárek za porod
Jasně, pořádná zásoba čokolády to jistí ;-)
Dárek za porod
Mlsání se určitě bude hodit a napadlo mě i udělat a zamrazit jí vývar, ten se mi celkem v šestinedělí hodil :-)
Dárek za porod
Díky za nápady, jsou super. Ta knížka Prosím spinkej opravdu pomáhá? Možná by se hodila i mě ;-)
Dárek za porod
:-D tak snad přítel pochopil ;-) Držím palceDárek za porod
Ahoj, já dostala za porod prstýnek s kamínkem, jménem a datem narození naší dcery. Jenže nás pouštěly z nemocnice v den mých narozenin, tak to možná bylo rovnou i na narozeniny :D :D Kamarádce bych dala něco, co ji po porodu potěší, možná pomůže - knihy - mámou hravě 1 a 2 příp. Prosím spinkej, kde autorka hezky popise dětský spánek a všechno kolem něho od narození.Osobně jsem ji četla, když malá měla asi měsíc a hodně mně pomohlo pochopit její spánek a potřeby.Dárek za porod
Tak to vám tiše závidím, já teda poprvé nedostala za porod nic. Třeba teď podruhé někdo překvapí, ale už to schválně čtu nahlas příteli :-DDárek za porod
Tak to je krasne. Já dostala za porod od mnoha lidí z rodiny, dokonce i od kamarádek. Bylo to různé. Od botu, přes kosmetiku, květiny, peníze až po sladkosti.Dárek za porod
A co třeba nějaké dobroty? Nějaké malinkaté čokolády nebo bonbony na každý den v šestinedělíNebo poukaz na procházku v kočárkuDárek za porod
To je milé já jsem si od manžela přála náramek za tu dřinuDárek za porod
Já dostala od manžela sadu šperků a podruhé prstýnek. Kamarádky si tak navzájem dáváme hodně čokolády.. :D
Dárek za porod
Ahoj, nene, nic jsem nedostala, ale je to originální a hezký nápad. Tak co má ráda?
Délka porodu
Na to nesmíš myslet, bude to v pohodě, stihneš to a porodíš v porodniciDélka porodu
Já měla právě první překotný, druhý byl císař. Teď se teda zatím taky chystám rodit spontánně, ale mám strach aby to nebylo ještě rychlejší než ten první...
Délka porodu
První porod trval cca 6h od příjezdu do porodnice a to už jsem měla kontrakce po 3-5 min. U druhého porodu mi praskla plodová voda, jeli jsme do porodnice a tam po 10h mi začaly ihned silné kontrakce po 2minutách a do 2h jsem porodila. Co tak slýchávám od kamarádek, tak většinou druhý porod měli rychlejší a pak třeba třetí porod už byl delší. Ale nedá se to takhle říctDélka porodu
Aha, tak to máme každá úplně jinou zkušenost, já měla vše vyvolanéDélka porodu
Já právě doufám, že ten další porod bude delší... První jsem měla překotný... Tak bych nerada rodila doma....Délka porodu
To by mě taky zajímalo, snad bude druhý porod lepší a kratší než první :Dpoprvé a rychlovka
ty brďo to je mazec, tiše závidímPorod v termínů
Diky.ve ktere porodnici to bylo?Už je zapomenuto...
dychatbdychat mate pravduMuj Andilek
Gratuluji k andilkoviPorodila i hysterka :-)
Gratuluju k baruscevysoký tlak a otoky - přirozený porod nebo císař?
U nas cisarskyKdyz se to dobre naplanuje...
To se vam povedlo. O nas se nestaral nikdoTamir (Timmy) 26.2.2018
Povzbuzujici velice ale nezavidimJak jsme si šli pro naší Johanku...
Tak to je mazecPoporodní inkontinence
Ahojky, mě trápila hodně po porodu… Proč se ptáš? Zajímá tě něco konrétního? Nebo koho trápí inkontinence?Poporodní inkontinence
Používala jsi v těhotenství nějaké pomůcky na rozšíření hráze?Soukromá porodní asistentka Brno
Ahoj Jitule, a k čemu potřebuješ soukromou PA? Z Obilního trhu spolupracujeme přímo s Miluškou Kameníkovou, která je úžasná a pevně věřím, že má pod sebou stejně milé "holky". :-) V kterém jsi týdnu? Krásný zbytek týdne, Jana
Jak jsme si šli pro naší Johanku...
diky, jojo,navic Hanicce moc slusi,nedovedu si ted predstavit,ze by to byla Johanka. Tak to tak asi melo bytJinak je to jak rikas, byla jsem v prvaku, musela jsem se postavit rychle na vlastni nohy a vse zarizovat a postarat se o mamu,ktera byla na tatovi hrozne zavisla. Takze mi to paradoxne do zivota i neco daloTak uzivejme tech nasich kocicekJak jsme si šli pro naší Johanku...
Krasne jsi to napsala, jsem uplne dojata. Uzivej miminka, silene to vse letiJak jsme si šli pro naší Johanku...
Chlapi jsou v tomti bajecni....Vyspat uz me vetsinou necha, je fakt neuveritelne optimisticky decko. Jen aktualne bojujeme a udravujeme uplne ucpanej nos, takze se ji spatne ji a zvraci...dneska zkusim inhalator s vincentkou...Krasny dny!!!!Jak jsme si šli pro naší Johanku...
Vim, ze nejsem jedina, komu rodic odesel brzo a teda 2000/2001...to je sakra brzo.... nezbyva nez bT rad za tu dibu, kdy tu byli. A za sebe teda muzu rict, ze tata byl tata tatovitej. Saturoval me a brachu citove tak, ze mozna i diky tomu jsme vlastne naplneni tou jeho laskou odchod dali. Jednou uz jsem tu psala. Hrajeme.s kartama, ktery mame v ruce. A vetsinou jsou to prese vsechno trumfy;) Krasny jaro i vam doma. Jinak Hanka je taky krasny jmeno.Jak jsme si šli pro naší Johanku...
Tak to je vtipný,že tatínek zmeškal porod kvůli sestřihu můj chlap taky propásl Kryštofa,seděl na chodbě a čekal a prý neslyšel že ho volají prostě chlapi no A je to vážně dojemný,ještě jednou přeji hodně štěstí a pohody a všeho a paráda,že tě nechá aspoň trochu vyspat a nabrat síly
Jak jsme si šli pro naší Johanku...
Jezis,to je tak dojemnyUzivejte si Johanku kazdou minutku, tak strasne to utika. Johanka bylo me jmeno pro holcicku,ale u manzela neproslo,tak mame HankuS tatinkem je mi to lito a dovedu se do toho vzit. Ani jeden s manzelem nemame tatu, jeho zemrel r.2000,muj rok po nem. Nase deti maji jen babicky, je to smutne. Kazdopadne miminko je obrovska radost! Krasne jarni dny!!Rodila jsem v Krči
Měl 3620, a když jsme odcházely z porodnice tak měl 3,4kgRodila jsem v Krči
Krásné jméno!Rodila jsem v Krči
Gratuluji k Robinkovi, hlavne at je zdravy K porodu nemam slov, to je jak z hororu
Rodila jsem v Krči
A jakou mel porodni vahu? Ja mela vsechny 4kilove,tak mi 4,5v mesici prijde pekna vaha tak akorat. Nasi meli take hrozne prdy a hrozne blindili. Nehon se. Odpocivej,venuj se miminku a sobe. Domacnost neutece!Rodila jsem v Krči
Jmenuje se Robin. DěkujiRodila jsem v Krči
Jmenuje se Robin. DěkujiRodila jsem v Krči
Malej roste hodně. Dneska sestřička u doktorky povídala že vypadá starší než měsíc. Má 4,5 kg. Robin je náš malý otesánek. Doma je to lepší, už občas i uvařím. Ale má prdy takže pláče. A ji co dvě až tři hodiny. Když krmím po 4 hodinách tak je to zázrak.
Rodila jsem v Krči
Uz jsi to ne tak podrobne popisovala drive,ale takhle podrobne je to mazec. Fakt divne vedeni porodu. Zfetovat rodicku,aby uz ji bylo vsechno jedno a pak nechat dite pridusit. Ja mela podobny zazitek u prvniho porodu,to ale jeste nebyl ten plyn a i tak dite ze mne tahali a dva mi skakali na bricho. Malej mel zlomenou klicni kost a ja zhmozdene bricho. Dalsi dva porody uz bez jakykoliv leku ani kapacek,nic. Jako boli to,ale clovek alespon vi,co dela. Uz jste doma zabehli? Co malej,jak roste?Rodila jsem v Krči
Gratuluji k narození syna - jak se jmenuje? Přeji brzké zotavení!Smlouva v Podolí?
Ten odkaz co tu necháváš je kec,podle mě.V Podolí jsem rodila naposledy v říjnu 2017,smlouvu jsem dostala až po zaregistrování,žádný že pokud nepodepíšeš,tak tě nebudou registrovat.Po registraci jsem dostala smlouvu a podepsaná stačila odevzdat až těsně před porodem.Smlouva mě v ničem neomezovala,v podstatě v každé nemocnici se podepisují souhlasy atd..V téhle smlouvě se píše,že rozhodnutí můžeš kdykoliv změnit (takže ani moc nechápu,proč se to podepisuje) Když se smlouvou nesouhlasíš,tak běž rodit jinam,to je tak nějak logické.Ve smlouvě je popsaný postup,jak porodnice při porodu pracuje a když bych s tím nesouhlasila,tak bych šla logicky rodit někam jinam.Nechápu,že to tam podepisjue někdo,kdo s tím nesouhlasí Já jsem to brala jako nutné zlo,jako další "vopruz" a zbytečné papírování,ale rozhodně jsem neměla pocit,že mě to něčím omezuje.
Tamir (Timmy) 26.2.2018
Pavlínko, moc gratuluji k malém ať jste všichni zdraví a spokojeně šťastní porod teda nic moc, ale já bych brala klidně i takový než to co jsem prožila teď naposledy. Doufám, že jste všichni v pořádku. Nestačím číst všechny komentáře tady.Tamir (Timmy) 26.2.2018
Adam je zlaty, ani do skoly nechce chodit, vsude vyklada, ze mu chybi bracha No ja bych se dite pod 3 kila bala vzit i do ruky, jak mi to pripada miniaturni a krehke. Nejmensi byla Ria s 3600gTamir (Timmy) 26.2.2018
Gratulacee..a ria at moc nezarli;)))) adam hadam to ma na salamu?!))je to chlap;) drzte se a budte zdraviii...i ja rodila decka pres 4kg a nebyli to takovy mali susinci ale rovjou 3mes.deti;)Tamir (Timmy) 26.2.2018
Dekuji, doma to zvladli celkem v pohode, jen Ria za mnou bulelaTamir (Timmy) 26.2.2018
Dekuji, ja uz jsem znovu v plnem provozu, musim si vse nacvicit, nez mi chlap znovu odleti do pryc..Tamir (Timmy) 26.2.2018
Jen 4 kila, paradne jsem se tady upsala...Tamir (Timmy) 26.2.2018
Dekuji, Jani. Chlapi jsou doma fakt v presile, ale pomahaji, kdezto princezna dost zarliTamir (Timmy) 26.2.2018
Jo, doma jsem od patkuTamir (Timmy) 26.2.2018
DekujiTamir (Timmy) 26.2.2018
Jen 4 kilecka, pekne jsem se tady upsalaTamir (Timmy) 26.2.2018
určitě 4kg bohatě stačí já rodila nejvíc 3,5kg takže 4 si neumím a ani nechci představit
Tamir (Timmy) 26.2.2018
Myslim,ze mel 4, v aktualne bylo 4kila, ale ono to staci, ja mela 4kilovy vsechny a 3,5by mi stacilo
Tamir (Timmy) 26.2.2018
Gratuluji!Tamir (Timmy) 26.2.2018
Hodně podobné jsem to měla s Barčou,tu jsem rodila 25h užila jsis to pěkně ale tak hlavně že už je venku a všechno je v pořádku vážně měl 5kg?já myslela "jen" 4 tak to je slušný! Ještě jednou gratuluji a přeji brzké zotaveníTamir (Timmy) 26.2.2018
tak ale zvládli jste to... Už jsi asi doma co?Tamir (Timmy) 26.2.2018
Pavli, moc gratuluji, tak to jsou doma ti chlapi v přesile, ne? :-)Přeji brzké zotavení!Tamir (Timmy) 26.2.2018
Velka gratulace, jsi statecna - tyden prenaset a pak jeste odrodit 5ti kilovy mimino, ja bych to nedala.
Tamir (Timmy) 26.2.2018
Ahoj Pavli, moc a moc gratuluju. Užila sis teda parádně a malej je kus chlapa, to ti povím. Přeju moře štěstí a zdraví a ať Vám dělá samou radost. A tobě přeju rychlé zotavení.
Tamir (Timmy) 26.2.2018
6,5hodiny, to sis dala. Tak jsem rodila nejstarsiho Fandu,ozvy uz byly slabe,tak mi doktor se sestrou skocili na bricho a zlomili mu klicni kost. To je dobre,ze jste oba v poradku. Tesim se na vic fotek. Odpocivej,doma bude mazec. Jak to vubeb zvladaj??Kdyz se to dobre naplanuje...
opožděně gratulujuuuu koukám, že děti jsou samé překvapení :-) hlavně že tatínek se z toho vzpamatoval Dalince hodně zdraví a štěstí a hodné sourozence a žádné bolavé bříško s tím císařem by tě jinde nenechali několik dní ani vstát tak přeji co nejvíc klídkuKdyz se to dobre naplanuje...
Krásné svátky!
Kdyz se to dobre naplanuje...
jj, mela pupecnik mezi nozkama...videla jsem to taky
Kdyz se to dobre naplanuje...
Muselo to byt super prekvapko. Vubec to nechapu, to tedx na ultrazvucich byl pupecnik a ne pindin? Mne by kleplo,kdyby misto Hani vylezl dalsi pindin
Kdyz se to dobre naplanuje...
vyhodou vcerejska je, ze dneska jim jenom dort neboj, jsem uplne normalne unavena jako kazdej, jen bylo potreba ten vcerejsek zvadnout jak to slo nejlip...ono toho bylo mnohem vic...nakonec ale nejblbejsi bylo, kdyz jem uklouzla u zelinare, to jsem se bala, ze se potrham...zaplatpanbuh...dobry!
Kdyz se to dobre naplanuje...
Diky, mel to byt kluk, ale ja jsem byla hlavou nachystana vic na holku.tak ten vcerejsek byl takovy narazovy silenstvi...dneska jsem regulerne hotova
Kdyz se to dobre naplanuje...
Dekujem, babi a deda do tepla jedou, akorat ze do madarskych termalnich lazni. Tata by nemel litat a mama ...nevim, jestli by be nej jela, ale je moc zaprazena v praci...myslim, ze nejdriv se uvidime v lete nebo az ty dalsi Vanoce
Kdyz se to dobre naplanuje...
manzel druheho kluka chtel, ale co nadela...vzal to nakonec docela statecne (ja mu vzdycky rikala ze nic neni na sto procent, tak myslim, ze to vztrebal docela rychle)...dneska uz jme zase jen odpocivali...to bylo jen jednodenni hrdinstvi
Kdyz se to dobre naplanuje...
Dik, dneska jsme jen spali...on ten vcerejsek byl hekticky sam o sobe....tridenni mimino + Hanulky narozky + Jozifkova zkouska z karate..proste bylo potreba to ten den vsecho obehnout a ted muzu zas odpocivat a par dnu nic nedelatKdyz se to dobre naplanuje...
Ja si hned rikala, jak jsem videla radostnou zpravu dnes na fb, ze jste preci cekali chlapecka . Vybrali jste krasne jmeno, jedno z mojich oblibenych holcicich. Jsi teda fakt borka takto po cisari hned litat, tak hlavne at jsi kazdym dnem vic fit a Dalince hodne zdravicka do zivota
Kdyz se to dobre naplanuje...
Tyjo,jsi borec, ve stredu porod,ve ctvrtek domu a hned do kramu a oslava a lidi spoustu. Uplne se stydim,jaka jsem chciplotina. A to prekvapko?!? nebyl chlap zklamanej,ze je to holcicka? Nechtel syna? Tak se opatruj. Nepretezuj, moc gratulujiKdyz se to dobre naplanuje...
Gratuluji!!! :-) Přeji mamince i Dalince zdraví, krásu a lásku! Co na to babička s dědečkem v Brně? Přijedou na svátky do tepla?Kdyz se to dobre naplanuje...
Posílám velkou gratulaci A by jste čekali kluka nebo jste nevěděli? Tak hlavně štěstí a zdraví přeji! A neuvěřitelný kolik toho čerstvě po porodu zvládáš, to je vážně obdivuhodný, smekám!Kdyz se to dobre naplanuje...
ty jo, ty jsi teda akční.. Já ve středu rodit a císařem, tak jsem ráda asi že žiju. Tak ať prospívá a dělá vám jen radost
Au prsa
To ti vůbec nezávidim, živě si to pamatuju...Prsa jsem neustále mezi kojením ledovala, ve sprše naopak teplou sprchou a odstříkávat do úlevy, bradavky nechat větrat a mazat Bepanthenem, to jediný mi zabíralo, ale bylo to šílený... držím palce...Kratke ocistky
Jo jo přesně nějak takhle to bylo u Barborky
Kratke ocistky
Tak jsem to zakrikla, 5dni nic a dnes odesel kusanec,ktery to asi drzel a jedeme dalKratke ocistky
U Barči jsem taky tak po týdnu myslela že je po všem a pak se to asi za dva za tři dny zas rozjelo . Teď s Kryštofem jsem se sice čistila v podstatě celé šestinedělí ale zato strašně slabě. Pokaždé to je jiné.
Kratke ocistky
Měla jsem taky krátké. Tělo ví, co dělá.Kratke ocistky
Ja je mela pokazde tak 10 dnu plus minusI neco pozitivniho
No já už jsem s Barčou taky měla párkrát nakročeno k psychologovi ,protože ty její stavy mi fakt nepřipadají v normě . Naposled jak vysírala s tím jídlem ,jak nic nejedla a když už náhodou něco jo tak to vyzvracela, to bylo jako vážně psycho
I neco pozitivniho
Ty dva kdyz jsou od sebe,tak to taky jde, s Fandou je to kolikrat ale na psychologa,asi po novem roce zkusím nekoho najit, ale to je jedno, jasny,ze si to sedne..I neco pozitivniho
Hele tady taky nejde jít ven ,holky se taky neztiší a hulákají na sebe dál, ale nakonec si prostě jen všichni zvyknete tady má hysteráky kvůli všemu Róza, dneska jí mám doma samotnou ,Barča je ve školce a hele ona je tak zlatá když je sama taková hodná, milá, tichá a vyrovnaná holčička ale je mi jasný ,že odpolko tu zase bude bugr a ječení. Už jen přežít zimu a na jaře to bude fajn,už i ty mimina budou větší a smát se a žvatlatAu prsa
On ale jak nečůrá nahoru ,tak čůrá tak,že Já jsem sice suchá, ale přečůrá podložku a já mám za ty neccelý dva měsíce totálně pročůranou matraci v posteli ale ono si nevybereš ,holčičky zase dělají louže pod sebou ,takže pak je musíš komplet celé převléknout a umýt jim vlasy protože to mají až za ušima
I neco pozitivniho
Tak treba mas rozumny deti, takove deti od Amalie,by prevzaly peci o mimino samy. Nasi sobci,cosi i odmitaji sawi utrit zadek,jen se vzajemne zerou, stridajse v hysterakach, a odmitaj se i o minimum ztisit,s tema je to tezky. Ale vime jaky jsou,sli jsme do toho s tim. Nechci si stezovat. Neboj uvasto bude fajn, tady ani nejde jit ted ven
I neco pozitivniho
Jo libi se jim,honzik se snazi. pomahat,tim jalemladsia povysilnastarsiho brach. ,tak je nadsenej. Fanda ma kvuli vsemu hyserak.je to takovejsobec mrnavej.
I neco pozitivniho
Jasne,uz ztoho clovek nesili. To je vyhoda. Vlastni zkusenosti jsou nejlepsi. Sezrala byjch ji, kocinkuI neco pozitivniho
ale je sladká Ber to pozitivně, zkušenosti máš, třeba se to upraví... U nás to bylo takové nahoupačce, blinkal spíš z přepití, a od půl roku mu rostly zuby, tak furt do ještě slintal Co kluci na ségru?
I neco pozitivniho
Drzim palce. A trochu se zacinam bat, jak to bude vypadat u nas az se narodi treti prďola. Urcite se do toho brzo dostanes a sehrajete se.I neco pozitivniho
ale je slaďoučká teda úplná princezna,fakt tak uvidíš s tím zvracením,stejně s tím člověk nic nenadělá bohužel.Ale tak zase už jsi zkušený rodič a víš co a jak,ale je to otravný pro vás pro obě,já vímAu prsa
A ráno je do školky vozíš ty?Ty rána,to je největší mazec než my se vypravíme.Já vstávám hodinu a půl před tím,než vyrazíme z domu ale chci aby to bylo na pohodu,ale stejně ke konci už je honím a to zatím Kryštof nesnídá a Rozárka se nečeše,takže culíčky jen Barborce a školku máme za barákem představa,že bych je měla někam dovážet Takže jsi rovnýma nohama skočila do reality a po psych.stránce dobrý?S Fandou jsi říkala,že tě to přepadlo,ale tak to má asi více méně každý s prvním mímem.No holka drž se,začátky jsou krušný,ale šestinedělí uteče a ono si to všechno sedne
I neco pozitivniho
Takhle je furt obalena
I neco pozitivniho
Bryndak by to nechytil,je obalena plinama, u nas tak,fanda silene-reflux, honza hodne, asi prepijeni, hani nevim prijde mí,ze den ode dne vic. Tak jsem zvedava. Jestli se to bude zhorsovat nebo zlepsovat..
I neco pozitivniho
To je mi lito s tím blikáním . A je to to refluxní blinkání do obloučku nebo spis z přepíjení jak máš teď nalitý ty prsa? Mě blila jen Barča a to šíleně . Dvakrát jsem s ní byla v nemocnici kvůli tomu jestli jí to sešít nebo ne. Nakonec nešili, ale přešlo to až po roce . Róza ta neblila vůbec a Kryštof tak normálně ,miminkovsky, když se přepije. Držím palce ,pořiď si dostatek bryndáků, Bára byla s bryndákem 24h denněAu prsa
Jo ta holka na to přebalování je prostě náročnější Kryštofa si troufnu přebalit i ve tmě to u holek prostě nejde . Máš šátek nebo nějaké nosítko? Šátek je nejlepší ,aspoň trošku ulevíš rukám . Ona se zaběhne, je strašně malá ,zklidní se to. Ale chápu že teď to je hodně náročné . Bude manžel aspoň chvíli s vámi doma ? Nebo hned zítra do práce ? Kryštof byl včera taky chovací ,ale měli jsme návštěvu,takže sel z ruky do ruky dneska zase celý den prospal ,asi ho utahalo to včerejší chování tak jsem taky zvědavá jak bude probíhat noc .Au prsa
Róza ho měla celý vystouplý + propadlinu nad pupíkem a dneska v poho . On se jí taky zatáhne ,uvidíš ,to je jen teď jak pláče ,časem se to srovná . Rozárka první tři týdny svého života nedělala nic jiného než že řvala A po třech týdnech jako když utne a spala 24h denně až do pul roku
I neco pozitivniho
Taky bych ji sezrala a furt ji olibavam,nejhorsi je ale to blinkani, to jsem myslela,ze uz potreti nebude a je to celkem mazec.
Au prsa
Nasi maj maly pindiny,takze me taky nepocurali nikdy. Mazala jsem zadek a trisla.,pak uz jen zadek. A bylo to sup sup,tady furt kontrolovat,jestli hovinko neni mezi pysky, kadi porad. Dnes je toteda des stimrvaniwg hrozne se prepijiz techmych mlikareng.hodne blinka, pak zas skyta,paktlaci,buli, poradne dnes nespala a porad to pokracuje,porad na ruce..
I neco pozitivniho
Jako drž se ! Je to všude stejné ,já to měla to samé. Prsa, uječený nevyběhaný holky ,rachot . Ale zaběhnete se,sžijete se a zase budete fungovat jako lidi první dny jsou nejhorší a hlavně ty noci ,ta nevyspalost a únava . Ale i přes to jsem si pořád říkala ,jaká to je paráda ze už je venku a porad k němu čuchala a užívala si,protože on už je vážně poslední . Bude líp ,uvidíš
I neco pozitivniho
Jojo jsme.je to dost masakr, byl tu bordel, hory pradla, pocurana komplet Honzova postel.. Takze hura do normalniho kolobehu,dnes jsem varila,, kluci jsou desne hlucny,rvou,vztekaj se. Fanda kvuli vsemu hysterci. Nemuzu si lehnout pres den, takze vypadam jak 50tileta chodici mrtvola. Do toho ty prsa.vcera byla hani hodna.celyden spala,vecer chvili rvala a pak v noci to slo. Dnes cely den porvava a tlaci prdy. Noc bude asi vyzivna.
I neco pozitivniho
Obklady
I neco pozitivniho
Tak už jste doma holky? Já bradavky zvládala s Bepanthenem, ale kdybych i té bylině věděla dřív tak bych jí vyzkoušela. Bradavky byly v kritickém stavu asi týden, pak už se to dalo. Jsi hodně sešitá? Já tentokrát jen 4 stehy ale zahojený to bylo hned, skoro jsem o tom ani nevěděla, i se mi dobře sedělo.
Poslední týden
Oblečení bych neřešila. Hlavně, ať se cítíš v poho. Já taky budu využívat to těhu.
I neco pozitivniho
Vnitřně nebo jen obklady?Au prsa
Ten pupík ten se srovná,Rozárka jí měla taky,ještě na kontrole ve 14 dnech mě strašili operací ale nakonec ok.A k tomu jí nějak špatně ustříhli pupík a jak pořád řvala,tak jí to strašně dlouho krvácelo a mokvalo,takže nakonec dostala ATB mastičku a hojilo se jí to fakt dlouho.Kryštofovi už pupík nestříhali,nechal se odpadnout a teda mnohem lepší.Sice se to musí týden opečovávat,ale jak odpadne tak je klid a nehrozí krvácení jako u RózyAu prsa
jo obě holky jí měly červenou,ono se to srovná,já z toho taky byla divoká maže se to všude okolo,fufka,zadek+záhyby,ale nic se nesmí dostat dovnitř kvůli zánětu .Já zas byla divoká z pytlíka takovej měkej rozpláclej z pleny taky jsem zjistila,že klukům se maže jen zadek kamarádka strašila,že kluci čůrají do kopečka,že budu každou chvíli počůraná ale Kryštof mě zatím nepočůral,buď čůrá tak jako šejderem,že přeečůrá podložku a je to na matraci,nebo normálně dolů "na holčičku" takže kaluž pod ním jak čůrali tvoji kluci?Mám se znepokojovat že nečůrá nahoru?


Au prsa
Market,prosim te,jak jsi mazala pipku holkam?? Myslim po prebaleni,bepanthenem,kde vsude, zadek,trisla,okolo pipky?mezi temi pysky asi ne,tam to jen cistit,co? Chudak ma cervenou pipku,takovy jakysi vytok,pry je to normalni z mych hormonu, neni to opruzeni,ale ja na tu pipinu koukam jak zjara
Au prsa
Ty moje prsa jsou divocina. S Honzou jsem mela tri zanety,nastesti zvladnuty brufenem a tim nahrivacim,chladicim kolobehem,ale ty horecky a zchvacenost,to mam jeste v zive pameti.Au prsa
A nepůjčují na oddělení ? Mě jí u Rozárky půjčili ,s Kryštofem jsem šla o den dřív domu tak jsem byla hlavně kvůli tomuhle ráda . Nebo by ti ji mohl přinést chlap až půjde na návštěvu. Bolí to šíleně ,k tomu jestli máš rozpraskané bradavky jako já tak peklo zkus rukou odstříkat v horké sprše nebo se zeptat sester na odsávačku.
Au prsa
Nemam tu odsaváku,jsem jese v porodngqci,a rukou se snazim rozmasirovat ty hroudy a odstriknout,ale nejde mi to. Mela jsem to i u Honzika pomohlo chladit po koj a nahrivat pred,ale pytlik s pecickama bude az doma, tady stejne neni mikrovlnka.. Zitra me snad pusti,ale boli to jak cert ty zatvrdliny, tak chladim a musimvydrzet dom.Můj úžasný porod
tak to je fajn, že to byla rychlovka já jsem si vybavení sálu neužila ani jednou a jsem za to ráda (i když ta velká vana vypadala lákavě, takovou v panelákové pidikoupelně nemáme ), stejně tak mě nemrzí, že nevím, jak vypadá plodová voda a hlenová zátka taky jsem ráda, že měl Honzík tolik rozumu, že se mu nechtělo ani v sanitce ani ve výtahu A co nejstarší sestřička s 30ti letou praxí na porod. sálech u mojí gynekoložky na dotaz, proč nebylo vidět nic na monitoru, když už mám zašlou branku?? " No, to se může stát." :-)Můj úžasný porod
Určitě ale zase můj táta by měl radost . On je "podskalák" a já s bráchou taky vyrostla pod Vyšehradem a on vzdycky říká, že pravý Pražák je křtěný Vltavou no a u posledního vnoučete to skoro platilo doslova
Můj úžasný porod
Paráda. hezky napsáno. A je to lepší v porodnici než s nutriemi a důchodci
Můj úžasný porod
myslím, že je úžasné, když má chlap parťákaMůj úžasný porod
Tak u Rozráky jsem jim toho na tý chodbě nechala hodně,vyprázdnila jsem se kompletně,včetně stolice,plodové vody,hlenové zátky...a já nevím co ještě,šlo to všechno najednou Proto to byla teď taková pohodička,protože mi to věřili a podle toho se mnou taky tak zacházeli.No a tatínek,když ho konečně přivedli a zjistil,že je to kluk,tak očividně pookřál a dokonce se i usmál a hned vzal a choval a bylo na něm prostě vidět,že je moc rád,že je to kluk.A já taky ,přeju mu doma parťáka,už se těší až budou spolu chodit na pivoMůj úžasný porod
Mě vždycky baví jak všude slyším, že tě přesvědčují, že nerodíš Mě to taky nevěřili, dokud jsem jim málem nepozvracela a nepokácela se na chodbu. Najednou kolem mě bylo lidí Co vlastně tatínek na kluka?
Můj úžasný porod
No nechybělo málo a porodila jsem mezi nutriema
Můj úžasný porod
Mohlo to byt stylove a stopro by se o tom psalo v bleskuMůj úžasný porod
No Já se na porod taky netěšilaJeště jsem tam zapomněla napsat ,ze příjem jsem měla ve 13:55 a Kryštof se narodil ve 14:40 a to mi během té doby točili monitor,vyšetřovali a vezli na sál fakt super .Věřím že to budeš mít podobně ,třetí porod ,to půjde úplně samo,uvidíš Ještě že jsem si rozmyslela ten Vyšehrad ,to bych porodila na Slavíně
Můj úžasný porod
Tak to byla vazne rychlovka sepsala jsi to krasne. Ja se nejak netesim, i kdyz toto znelo povzbudive!!Poslední týden
Se žloutenkou to zatím nedopadlo nijak,zítra jdeme na kontrolu,takže uvidím jaké hodnoty mu naměří,přiznám se mu,že jsem na něj "žalovala" a že jsem kojit nepřestala a uvidíme,s jakou budu odcházet.Po Barborce jsem byla na své váze po půl roce a vůbec jsem se o to nijak nezasloužila,to samé s Rozárkou,jen už během šesti týdnů,tak jsem zvědavá jak to bude teď.Dokud kojím,váhu neřeším,pak bych se ráda vešla do svého původního šatníku
Poslední týden
No tak to bych ho s rymickou taky poslala nekam
Poslední týden
Šestinedělí trvá až osm týdnů!Kila dolů určitě půjdou, já čekala, že po třech měsících, pak mi kámoška řekla, že po šesti a fakt že jo. Najednou jsem vcelku viditelně sfoukla. Ty zásoby jsou asi vážně potřeba. Obzvlášť se třema kouskama, tyjo.Jak to dopadlo s tím UM a žloutenkou?Poslední týden
podle mě ta rýmička nebude nic hrozného,kupodivu ve čtvrtek byl v hospodě,v pátek na ochutnávce vín,v sobotu dvě hodiny na badmintonu,tak proč pořád skuhrá a heká a fňuká a tváří se,jako bych mohla za všecku bídu světa?!? Taky jsem tajně doufala,že se tu potkáme,tak ale já tu budu ještě do neděle no a když to nestihneš,tak na tebe počkám v miminkovské kolonce tam mě stihneš určo
Poslední týden
Tak jsem myslela,ze se tu alespon na tyden potkame a vypada to,ze asi nee. Ale preji ti,ze uz to budes mit za sebou. Ty chlapske rymicky. Nas tati zas makal cely víkend venku, chvilku vzal honzu na traktor, babi ho vzala chvili ven,ale jinak jsem je mela oba doma, rvali se a zrali,ja na ne jecela, varila a uklizela po nich. V nedeli je vzal alespon vecer do sauny,tak jsem mela necele dve hodiny klidu - na deratizaci po vikenduPadání vlasů
jo už jsem to sepsala,napsala porodní váhu a včerejší váhu a naměřené hodnoty bilirubinu.Tak čekám,až mi odpoví.Jestli i oni mi řeknou,že to tak má být,tak už poslechnu
Padání vlasů
Presne,Jinak jasne konzultuj to tam,napis hodnoty,at se ti vyjadri.Padání vlasů
jediný,co mě může zachránit je to,že Kryštof je zahrnutý v jedné studii ohledně výskytu alergie.Odchytli mě už v Podolí a já jim to podepsala...když to pomůže k dalšímu vývoji v léčbě nebo v předcházení výskytu,tak proč ne.A on nesmí do 16 týdne žádné jiné UM než to jejich,co jsem ho dostala,kdyby bylo potřeba mu ho dát.Ale ještě než mu ho dám,tak je musím kontaktovat a probrat to.Takže jim jdu psát mail. Taky probiotika nesmí.Když bych cokoliv z toho porušila,bude vyškrtnutý ze studie.Tak ještě počkám,jak se mi k tomu vyjádří oni.Padání vlasů
viď tím to bude prostě nemá pravdu stejně jako můj doktor
Padání vlasů
P.s. Koukala jsem na ni na znameho lekare a ma jen 2,5 z 5,celkem kritika. ..Padání vlasů
si taky říkám hlavně klid,abych nepřišlo o mlíko a mladej nakonec neskončil na UM tak jako tak
Padání vlasů
Hlavne se zkus uklidnit a opravdu vyckej do utery,davej co nejvic na svetlo. Drzim pesti!!!!!! Verim ze to klesnePadání vlasů
tak víš co mi poradila? vysadit kojení vrrrrrr ale mě se nechce ,prostě to budu ignorovat v úterý jdu na kontrolu tak uvidím jestli mu to zase stoupne nebo klesne ,ježiš to je situace zase
Padání vlasů
Urcite neporadi,neboj,drzim pesti!!! Jen to tu celkem dlouho trva tak dej pak vedet,co ti tu napsali.Padání vlasů
No mě ani žlutej nepřijde,mě přijde už normální spíš si říkám,jestli na něj třeba něco neleze,od včera dýchá tak jako že chrochtá,ale nekašle,z nosu mu neteče a pije a nosem dýchá úplně normálně.Tak snad nechytnul rýmičku od tatínka od včera je přes den zas takovej spavější,možná.Taky že už hodnoty měl nižší.No nic,nechám tomu volný průběh a v úterý uvidím co mi na to řekne.Výmluva,že odmítá lahvičku mi přijde jako nejschůdnější.Ten článek je uklidňující,máš pravdu.Já pak gůglila dál a v podstatě to samé jsem našla i v češtině.Uvidím jak se mi ještě vyjádří v tady v poradně,jestli mi potvrdí,že mám přestat kojit,tak si to jdu hodit
Padání vlasů
Koj a mudrovi rekni,ze ti odmital flasku, Honzik byl taky dlouho fakt na pohled zlutej a moje mudra to neresila,nic mu nemerila, davej ho co nejvic na svetlo,k oknu a prd na to. Ten clanek je celkem uklidnujici a logickej.Padání vlasů
jo to bylo první,co jsem udělala,když jsem přišla domů ale stejně jsem radši položila dotaz sem.Jako jsem z toho docela zdrcnutá,dva dny nekojit???Kryštof má hodnotu 120,nebrali mu krev,jen mu to změřili takovým tím přístrojem,ale to by měli být stejně naměřené hodnoty ne?Taky si řeším,jak to říct doktorovi,jestli se přiznat,že jsem kojila záměrně dál,nebo mu třeba nabulíkovat,že malej nechtěl pít z lahvičky,nebo mu říct že jsem to udělala jak mi říkal ježiš člověk může mít sto dětí a stejně nastane nějaké překvapení
Padání vlasů
Cetla jsem tvuj dotaz na zloutenku,zajimalo me to,tak jsem googlila. Nasla jsem,ze u koj.deti je to normal az do 3.mesice veku a ma se kojit dal, nema se to brat jako nemoc. Do hodnoty 342to nic negativniho nezpusobuje. Zadej do googlu zvyseny bilirubin u kojencu a vyjede ti odkaz -novorozenecka zloutenka,postrach nebo pomocnik na strankach poradkyneprikojeni. Je to nejakytodborny clanek,kde je vse popsano. Mrkni na to a koj dal!!Padání vlasů
ale na tom šestinedělí je zase dobrá ta vidina,že bude už jen líp já jsem ráda že se přibližuju své původní váze,je to takový milý a hlavně že to šlo úplně samo.Vlasy neřeším,vím že se to časem zase upraví,jen je to nepříjemný jak jich je plný byt
dní od porodu
To je super. Jako pohádka moc Vám to přeji
Padání vlasů
Ty jo, člověk by řekl, že neduhy jsou v těhotenství, ale ono ta rekonvalescence probíhá i pak. Tak alespoň vzít to z pozitivní stránky. Vlasy se obmění do krásy a pak zhoustnout. Jinak s váhou se taky bojím. Nejradši bych vůbec nezhubla, což v nasazení a péči o prcky asi není reálné. Ale bojím se, že taky budu mít problémy se zády apod. jako to bylo u předchozích těhu.Padání vlasů
no taky jsem si říkala,že to je tentokrát docela brzy,nebo jestli bude ještě hůř možná to je tím,že jsem i strašně brzy zhubla,během dvou týdnů jsem měla dole 11kg,pak se to zastavilo,ještě 5kg a jsem na původní váze.To bude možná i důvod,že jsem byla tak strašně hladová,i to už polevilo a hlad mám zas normální.Ale já toho snědla za ty dva týdny!!A hlad nepřestával.
Padání vlasů
To mas rychly nastup, mne vzdy zacaly padat az tak 3mesice po porodu,ale u Honzy taky fest. Na to se netesim. Pevne nervy!!!!!dní od porodu
No tady právě moc sluníčko a teplo není.Hele s tím třetím dítětem se to první šstinedělí nedá vůbec srovnávat,já měla docela depku i u Báry a to jsem rodila v červenci.Teď je to fakt na pohodu,i s Rozárkou to bylo na pohodu,už víš co to všechno obnáší,co můžeš od toho všeho čekat...Jo a konečně jdou vložit fotky,takže tam má Kryštof své albumPrávě jsem objevila Ameriku
no budeme to muset odsunout o dva týdny,příští víkend bere tatínek holky na hory.Ale tak to je jedno,prostě neštovice jsou neštovice a kdyby se jednalo jen o holky,tak budu jen ráda,ale prďola je na to ještě fakt malej
dní od porodu
No to jsou same skvele zpravy!!!! To je to slunicko,teplo a optimismus!! Ja se netesim na ty listopadove spliny,snad me to nepolozi. Supr,ze uz te nic neboli
Právě jsem objevila Ameriku
Urco nepanikanir, zavolej ji ty,pochopi to,holt navstevu odsunete o tyden.
Právě jsem objevila Ameriku
Ja se k tomuhle vetsinou stavim tolerantne,pac sama vim jak jsem s Fandou silela. Ale tohle je uz na psychiatra. Navic to dle fotek kliste neni. No chudak chlap.Právě jsem objevila Ameriku
jo a to klíště to je slušnej zásek to je jak epizoda vystřižená z Přátel ani se nedivím,že to ten chlap neřešil a šel spátPrávě jsem objevila Ameriku
jo to je přesně i můj názor,ale chlap nějak není schopný tuhle informaci předat své sestře a to už s ní mluvil takže se do toho budu muset vložit já.Jen jsem se chtěla ujistit,že zbytečně nepanikařím
Právě jsem objevila Ameriku
Chjo ty mobily.. Takze pokud by to bylo tech 14dni,tak bych je nezvala, pockejte do tech 21a kdyz nic nebude,at dorazi. Je to zbytecny risk.
Právě jsem objevila Ameriku
Az 21dni,ale zpravidla tech 14az 16,takze poku
Právě jsem objevila Ameriku
Az 21dni,ale zpravidla tech 14az 16,takze pokuPrávě jsem objevila Ameriku
Ne o klíštěti jsem nic nečetla ,takže se jdu mrknout. Minulý týden už byl doma ,inkubačka neštovic Je až 21 dní. Já mám strach ,že se třeba nakazil, ale osype se až druhý den po naší návštěvě ,tím pádem by byl nakažlivý a nejspíš by to chytly holky a mlaďas možná taky,i když je kojenej. Nevím ,možná jen zbytečně panikařím a jsem přehnaně hysterická.
Právě jsem objevila Ameriku
Cetla jsem tvua dotaz v poradne,mim ochodem,cetla jsi ten dotaz s imaginarním klistetem. Ja byla u prvniho ditete svihla,ale takhle teda ne jak je to dlouho,cobyl synovec u dedy? Jako je to stejny virus,nakazit se mohl,osobne si myslim,ze spis ne,ale nahoda je blbec,nicmene ty nestovice maj minimalne 14dni inkubacku,tak jestli tam byl treba min.tyden,tak k vam muzou.Právě jsem objevila Ameriku
Kolikrát mám pocit ?že Róza vydrží víc než Bára . Jako na to ,že už měla být ve škole, vstávat o hodinu dřív než do školky a ještě celé dopolko udržet pozornost ... to by byl děsný záhul pro Báru ,ta by byla odpolko úplně vyřízená a hotová . Ona je snadno unavitelná a pozornost neudrží ani moment ,takže jsem ráda , že má odklad a snad se to během roku zlepší . O prázdninách řádily do 10,teď max do 9. Ony když jsou přetažený, tak večer usínají mnohem hůř, než když si přes poledne ducnou.Jsem zvědavá na mladýho jaký bude
Právě jsem objevila Ameriku
Honzous by to taky potreboval,ale on se vztekne a proste ne,ani ve skolce ho nedonutej. Fanda taky nejde,predskolaci chodej po O,na hodinu a pul do skoly na predskolacka,takze on taky nepujde. Ty odpoledne jsou narocny,ale zas v 8vecer jsou oba tuhy,uz tam neradej do 10Právě jsem objevila Ameriku
Si tu spolu ani nepopláčeme ale já sem budu chodit nakukovat a aspoň pak v tech dětských kolonkách budeme stejně. Stejně je super,jak ty děti Máme v podstatě stejně rozený, jen pohlaví vždycky opačné Róza se taky děsně brání spánku, ale nakonec hned vytuhne. Lepší než ukňourané odpoledne. A ve školce zatím vždycky usnula,kromě jednoho spaní. Minulý týden jela bez poledního spánku a hned druhý den co jsem přišla z porodnice tak hned po snídani kterou sní nedojedla si sama od sebe lehla do postele a že ji není dobře. Ve mě hrklo že je marod a doma to čtyřdenní miminko! Po třech hodinách spánku vstala a byla ok,mě se tak ulevilo. Byla prostě utahaná, ona ten spánek evidentně v poledne potřebuje. Barču už moc nedávám,ale dneska jsem jí taky zahnala a vytáhla ještě dřív než Róza
Právě jsem objevila Ameriku
Stejne se mas,jak ti spi po O,mne uz nespi delsi dobu ani Honza,Fanda uz 3roky ne. Takze je to s nima mazec. Honza je pak navic unavenej a urvanej,ale proste spat nepujde,nespi ani ve skolce. Na fotky miminaka se moc tesim. Tak az budes mit chvilku, vloz. Jinak az ja vlezu do teto kolonky,tak uz ji budes opoustetMoje 3 a naposled :)
DěkujiMoje 3 a naposled :)
Je slaďoučkej moc gratuluji! Hlavně že všechno dobře dopadlo! Přeji hodně zdraví
Moje 3 a naposled :)
Ten je sladouckej,fakt nadhernej!!! Hrozne me ty bobecci berou.Moje 3 a naposled :)
Děkuji -
Moje 3 a naposled :)
Je,moc ti gratuluji!!! Je skvele,ze jsi to i s temi komplikacemi vydrzela az do konce a miminko i ty jste v poradku. Uzivej miminka. A vloz fotku.
Zkušenosti s Motolem
Ja tam byla krajne nespokojena. Ale je to 7 let zpatky...uz je urcite jiny personal atd. Mam z toho trauma jeste dnes, a desi me kdyby me tam nahodou zase odvezli.Zkušenosti s Motolem
Bracha tam rodil obě deti,pár kamarádek taky a všichni byli spokojeni, žádný problém ,stížnost, nic.jojo otec u porodu u 211 přispěvek 500 jako čerstvá matka jsme také využili.
Můj porod bez obav;)
Já už na tenhle kurz taky párkrát narazila v diskuzích, ale nedovedla jsem si představit, co tam tak může být. Až kamarádka, která je momentálně těhotná mi videa pustila. stará se o nemocnou maminku, takže většinou je pořád s ní doma a klasický předporodní kurz by nestíhala. Videa jsou hezky natočená a z mého pohledu (už po porodu) můžu říct, že jsou tam podstatné informace a že paní Majka dokáže všechno dobře vysvětlit a působí uklidňujícím dojmem, což je pro rodičky dost důležité. Nebo alespoň já to oceňuju :) Každopádně je to zajímavý nápad pro vytížené nebo třeba stydlivé ženy.Porod tentokrát s adrenalinem
Gratuluji, pěkně rychlý porod.
Porod tentokrát s adrenalinem
no, my hned v porodnici měli pro staršího dárek, že byl jako od miminka a pořád jsme ho hodně tulili a snažili se mu to "vynahrazovat", ale čekala jsem, že bude žárlit víc a nakonec ho to moc nebralo. Ono to fakt přejde..Porod tentokrát s adrenalinem
Děkuji :-) ještě bych potřebovala poradit, co dělat s žárlivostí u staršího dítěte ....kromě toho, že má člověk čekat až ho to přejde :-)
Porod tentokrát s adrenalinem
rychlovka gratuluji k miminkuPorod tentokrát s adrenalinem
Gratulace maminko.
Porod tentokrát s adrenalinem
jé, to byla rychlá akce, gratuluji k mimču a rychlému průběhu, nakonec jste nemuseli řešit hlídání, vše se vyřešilo za vás :-), tak hodně zdraví!Bolest zad po porodu
Jojo, dneska jsem se ptala v lékárně a lékárnice říkala, že si pro něj poslední dobou chodí hodně lidí a dost si ho chválí, tak jsem ho koupila a uvidíme, snad pomůže :-)Bolest zad po porodu
Aha, to je zajímavé, to by mě nenapadlo. Projížděla jsem ty stránky a ten Perskindol Active Gel vypadá na takové mazání dobře :-)Bolest zad po porodu
Myslím tím před plánovanou námahou použít nějaký přípravek (například něco z perskindol.cz).Bolest zad po porodu
Mělo by to být na posílení nervové soustavy při bolesti zad :-) Já se v tom moc nevyznám, ale zkus si najít víc informací na internetu nebo se zeptej v lékárně :-)Bolest zad po porodu
To jsem nezkoušela, co tím myslíš?Bolest zad po porodu
Díky, už jsem si našla nějaká cvičení na youtube na posílení zad, tak každý den pár minutek obětuju :-) Na co konkrétně je ten Revitanerv Strong?Bolest zad po porodu
Ahoj maminko. Když mne bolely záda, mazala jsem je Voltarenem a můj muž mi je "tejpoval". Pomáhalo to dost. A jak se píše viz výše, i cvičení na ně zabírá dobře.Bolest zad po porodu
Zdravím, nezkoušela jsi něčím preventivně záda mazat? :-)Bolest zad po porodu
Ahoj, taky jsem to tak měla. Pomohlo až pravidelné cvičení a posílení zad a také jsem užívala Revitanerv Strong, což má určitě také nějakou zásluhu :-)
Bolest zad po porodu
jojo, záda mě bolela a nepřestala ;-D, ono jak nosíš miminko, kojíš, hrbíš se, mimčo, i když je na začátku lehké, tak i přesto se pronese a většinou každá z nás preferuje jednu stranu, tudíž záda přetěžuješ, zkus nějaké protahovací cviky, nějakou chvíli to asi lepší nebude...Pokuď chtějí v porodnici za otce zaplatit musí dát doklad o zaplacení, a s tím pak na pojišťovnu, formulář se dá vyplnit buď tam nebo stáhnout na netu. Záleží kolik v nemocnici chtějí za přítomnost otce, ale poku je to méně než 800,- dá se doložit naráz i jiný ještě doklad na věci kolem kojení a porododu - vitamíny,odsávačka,....


nerozumím, proč nám dáváte takový dotazník, je to spíš test, proč bych měla vědět, kdo metodu vymyslel a jaké jsou kontraindikace...myslela jsem, že Vás zajímají zkušenosti rodiček, jak a kdo a proč jim to vykonával. Takhle je to nelogické. Mně tento výkon udělal porodník při prvním porodu, když mimčo mělo špatné ozvy a já už nemohla tlačit. Nejsem ovšem ze Zlínského kraje.

Poprvé císař, podruhé přirozený porod
no, užili jste si a obdivuju Vás, že máte třetí mimčo brzy po dvojčátkách, se kterými byly velké starosti. Gratuluji ke zdravému mimču, ať jste zdraví! :-)
vysoký tlak a otoky - přirozený porod nebo císař?
zkus nějakou tělesnou námahu, jestli tedy s tím vysokým tlakem můžeš. Já šla den před termínem k doktorovi a protože jsme se stěhovali a přecházela jsem jinam a pak jsem se měla hlásit už v porodnici, tak jsem mu táhla v kufýrku na kolečkách karton - 6flašek vína.U něj na kontrole to na porod nevypadalo. Docela jsem si s tím mákla a odpoledne se porod rozjel. Mám zkušenost i s vyvolávaným a taky to bylo v pohodě, mnohem rychlejší a oproti tomu prvnímu fakt v pohodě. S císařem zkušenost nemám, ale pokud ti ho doporučí, tak to tak prostě vem, je lepší plánovaný než pak akutní a má to výhody, že ti zůstane pěkná pipka ;-), to já o svý po těch dvou normálních porodech teda říct nemůžuTak se drž!!
vysoký tlak a otoky - přirozený porod nebo císař?
díky za názor, taky to tak nějak vidím, ale nejradši bych byla, aby se to rozjelo do úterka samo, jak píšeš :-)
vysoký tlak a otoky - přirozený porod nebo císař?
s tímhle je těžké radit, myslím, že ti prostě v nemocnici řeknou, co by ti doporučili. Já bych pak dala na doporučení a netrvala za každou cenu na nějaké své představě, aby se to zbytečně nezkomplikovalo. Jinak z vlastní zkušenosti vím, že ráno to nemusí na porod vypadat vůbec a večer rodíš :-). Držím moc pěsti, třeba se vše rozběhne samo.
Anketa pro vás holky bolky
Vůbec jste to holky nepochopily..., nefotila bych žádnou krev, fotografie by byly v černobílé formě a nikomu bych do frndy s fotoaparátem nelezla! No každopádně všem děkuji za vaše názory, zřejmě jsme dotaz položila úplně blbě :-DPorodila i hysterka :-)
no tak to muselo být něco...mám pár posledních týdnů před sebou...jsem na sebe zvědavá..:)hodně zdravíčka pro obě..:)To, co vám o šestinedělí nikdo neřekne...
Hodný miminko máme stále, sice už přes den moc nespinká, ale v noci spinká stále. Takže zatím se můžu spolehnou na to, že cca od 22.00 do 5.30 máme klid . Mě už je o dost líp, jizva sice ne moc hezká, ale snad se to spraví, nějaký špinění občas ještě je, ale už je to pohodička o proti tomu, co byloŠití po porodu
mě šití bolelo skoro 3týdny a i ted skoro 5.týden ho občas cítím , takže bych řekla, že to normální je a pět dní po pordu bych to neřešila a navíc zřejmě si už doma a víc chodíš a tím víc to bolí. Já měla i celkem jelito přes skoro půl prdele a hodně to celý oteklý, takže často chladná sprcha, lactacyd, čistý ručník jen přikládat, větrat, ledovat a gel z dubový kůry. já jelikož nekojím, tak jsem si i dopřála něco na bolest a na otok. a když se mi rozjeli dv stehy a začalo to hnisat, tak jsem to dobře vyhojila Hemagel a ted jelikož je jizva celke ošklivá, tak mažu bepantehem krémem. Neboj, ono to bolest přestane, jen to chce prostě čas. Já i dost dlouho seděla na kruhu, až sem pak prostě potřebobala řídit a to s kruhem nejde tak jsem prostě konečně sedla jen tak

Takový \\
tak ještě jednou gratuluji k Aničce, ty druhé porody bývají rychlé, mně od úplně ničeho (slabé kontrakce, příprava - klystýr, tatínku, ještě si na hodinu odejděte, nic se dít nebude...), trval 1h15min:-D, s tím, že se nic nedělo, pak jsem šla do sprchy, už se začlo dít a za tu hodinu už volám manželovi, aŤ už spěchá, že to bude fofr a za 15min byl malej na světě, takže manžel si užil 15ti minutový porod. A placenta se mi taky strašně rychle zavinovala a vůbec nebolela, ani při kojení, což mě u prvního bolelo. Ale jak říkáš, bylo to takové intenzivnější, bolestivější. Tak se doma rychle zaběhněte a ať se malá brzy zbaví té moučnivky.Takový \\
Díky moc
To, co vám o šestinedělí nikdo neřekne...
hele určo vyjde, já u prvního taky bojovala, zničené bradavky, nepřisával se, hrozně ubral v porodnici, na týden byl na UM, já mezitím pořídila váhu, spravila prsa a v technice mi poradila kamarádka, zkušená matka :-), byla jsem ráda, že jsem to dala. Ale teď to byla pohoda, už po porodu jsem měla mlezivo (taky tělo ví už jak na to), pak hned mlíko a malej už druhý den nekadil smolku, ale žlutý bobany :-), prsa sice taky chvíli zlobily, mně se vždycky strašně nalejou, zmizí bradavky, kloboučky jsem nechtěla, z těch jsem právě měla poprvé zničená prsa, ale sestry mi přinesly formovače bradavek od aventu, stačilo dát hoďko před kojením do podprdy, ono to tu bradavku krásně vytáhlo a bylo po problému. Budeš klidnější a určitě vše klapne.To, co vám o šestinedělí nikdo neřekne...
Taky jsem si připadala jako v kleci, ten pocit přešel ve chvíli, kdy jsem prostě řekla manželovi, že ve středu pohlídá a já si šla zacvičit. Za normálních okolností by mě nenapadlo jít cvičit, ale za těhle to byl super nápad...pak jsme začli chodit s kámoškou na kafíčka i s miminama a už to začlo být opravdu o dost lepší...jinak taky teď máme 3.p bez výtahu, tak si to se dvěma pořádně užiju. Už te´d mám dole 4cm přes zadek za ten necelý měsíc, co to běhám A musím říct, že po roce malé, jsem dospěla k závěru, že chci děti 3, ale ten začátek byl opravdu dost dost těžký...To, co vám o šestinedělí nikdo neřekne...
Tjně se modlim, za takovýhle průběhNaše malá se zatím dost těší, tak jsem zvědavá, jak to celé dopadne...s kojením jsem měla velké problémy u první a strašně brzy to vzdala...teď mám jiný plány, ovšem jestli mi vydrží...já toho fakt strašně litovala, že to \"nešlo\" samo a neměla jsem nervy...a jelikož žiju v tom, že ta depka byla o to větší, že jsem si strašně přála kojit a bylo to pro mě krásný zážitek, o který jsem se ochudila v závěru sama, tak teď si s tím dám práci A snad to vyjde
To, co vám o šestinedělí nikdo neřekne...
bude to lepší, bude to krásný, to druhý dítě je fakt něco jiného, u prvního jsem měla taky strašnou depku, nic jsem nezvládala a pořád brečela a po všech řvala. Hrůůůza. Teď se druhým je to fakt hezký, na začátku jsem si taky párkrát pobrečela, holt hormony, ale fakt je to radost a jak je člověk klidnější, tak je i mimčo klidnější, kojení bez potíží, hned v porodnici věděl jak na to. Přeju, ať jsi v pohodě. Já se před porodem fakt bála, říkala jsem si, ať vyleze tak 8mi měsíční :-D, že nejsem na miminka. A není to pravda, sežrala bych ho, konečně můžu fakt říct, že si to užívám. Jen kdyby ten starší tak nežárlil a nevztekal se ;-D
To, co vám o šestinedělí nikdo neřekne...
Jo, to je přesně jako u nás! Malej řval, nechtěl se přisát, hysterák, když jsem ho rvala k prsu, kde stejně nic neteklo a když mu dali v porodnici flašku, tak byl klid. Nejhodnější miminko v celý porodnici a vydrželo mu to až doteď. Po Sunaru krásně spinkal a byl spokojenej. Než se mordovat s kojením a být z toho na nervy já i on, tak ať je radši na UM. Teda teďka už je potvůrka pěkně vybíravej...Spí celou noc, ráno si dá flašku Sunaru, ale přes den už do něj nedostanu nic jinýho než Lipánka, puding a večer mu sypu do mlíčka krupičnou kaši. A když nechce Sunar, tak mrčí, že chce čaj a dokáže ho vypít třeba 2 dcl naráz. Potvora malá chytrá Jak se zahojí jizvy a skončí očistky, tak je to hned o něco veselejší. Teď už máš skoro po šestinedělí, tak snad už jsi ok?
To, co vám o šestinedělí nikdo neřekne...
Úplně ti rozumím! Já taky nemůžu říct na 100 %, že si to užívám...Jasně, když se malej usměje, tak jdu do kolen, ale i tak mám občas pocit, že nic nestíhám, v ničem nemám systém a jsem špatná matka...Chlap se na mě taky dívá jak kdybych spadla z jahody naznak a říká, že to není pravda...Dneska jsem je oba vyhodila z bytu k mojí mamce, abych tady aspoň pořádně mohla uklidit. To je takovej klid! Myslím, že to budu praktivovat častěji Já jsem začala nesnášet náš byt. Dvěma se nám tady žilo krásně, ale teď mě štve, že když chci jít s malým ven, tak musím s kočárem vydrncat 10 schodů a dalších cca 80 s ním vyšlapat do třetího patra (nemáme výtah!). Jsem tady z toho úplně na mrtvici a cítím se tady jako v kleci...Doufám, že se ti to u toho druhého zlepší, tam už aspoň trochu víš, do čeho jdeš. Budu držet pěstí, aby bylo líp a depka byla co nejkratšíTo, co vám o šestinedělí nikdo neřekne...
Svatá pravda!!!Měla jsem to úplně stejně ař na to, že jsem nesnesla pomoc a rady ostatních- bych je vynesla v zubech!Teď se modlím, aby to u druhýho nebylo tak strašný jako u prvního, protože by asi moje starší vůbec nechápala, co se mnou je. Jinak moje poporodní depka úplně přešla až po roce malé, což není úplně OK, tak teď doufám, že to bude lepší..Jo a navíc jsem ještě nesnášela manžela, že nemusí nic, že jemu se život skoro nezměnil, to jen já lítám jak ficka od plenek k mlíku, bulim, nevim, co sama se sebou, co s dítětem...Spánek v šestinedělí
Jestli budeš opravdu unavená usneš i vedle kompresoru.Maminku-ženy obecně budí vysoké tony,to proto ,aby slyšely pláč miminka.Spánek v šestinedělí
já jsem spala jako zabitá, tyhle panelákové ruchy člověk časem přestane vnímat
Spánek v šestinedělí
nikdy jsem nespala tak dobře jako těsně po porodu, usínala jsem během vteřiny co jsem zalehla, vzbudil mě jedině dítě, na nic jiného jsem nereagovala celý život spím blbě, dlouho usínám, tak jsem si to úplně užívala, že jsem tak dobře a tvrdě spalaSpánek v šestinedělí
ja teda kdyz sem unavena, spim jak zabita... pres den neumim spat- nejde to..ale staci nic nedelat, a jen cucet do pc ci tv a sem odpocata.. nebo se jdu projit.. jinak v panelaku je dycky boj s hlukem... staci kdyz jedu k nasim a slysim kdejake prdnuti... decka se budi prvni 2-3dny a pak si zvyknou:o)To, co vám o šestinedělí nikdo neřekne...
Mluvíš mi, z duše, ale hlavně, co se kojení týče. Pro mě neskutečný utrpení (vím, že snáším bolest hůř než ostatní, ale tohle jsem nečekala), Barča byla v porodnici, dokud jsme zkoušeli kojit, jak šílená, řvala celý noce nonstop, já totálně vyřízená, na zhroucení, už jsem si i říkala, že snad podepíšu revers a jdu domů... ale pak jak jsme zastavili laktaci a dostala flašku, tak posutpně úplnej obrat a doma jsem se přestala držet všech pitomejch doporučení a tabulek na UM a máme (zatím) spokojení dítě, který v 16-ti dnech spí celou noc, až já ráno vždycky vylítnu a divím se kolik je hodin a zda je vůbec živá. přes dne si občas popláče, ale neřve jen tak. mě se zatím nálady taky upravili, čím mín mě bolí šití, tím je líp. Je teda fakt, že první dny doma jsem brečela spíše bolestí než hormonama, ale pak jsem si řekla, že když teda nekojím, tak si dopřeju něco na bolest a zmérnění otoku a taky to pomohlo.... no ale furt mám ještě skoro celý měsíc před sebou, tak jsem zvědavá, co mě čeká... jen doufám, že se mi laktace znova nespustí, stehy na pipině se mi už dva stačily rozjet hned po příchodu domů, to už je zaléčeno a zbytek vypadá celkem pěkně, tak nevím, co se může ještě posratPorodila i hysterka :-)
Děkuji za gratulace a jsem ráda, že jsem aspoň někoho pobavila Entonox doporučuju, bez toho bych to asi fakt nedala, (dala, ono by mi nic jinýho nezbylo,ale byl by to pro mě ještě horší zážitek než je teď. Je na něm dobrý to, že si to držíš sama a jakmile jsi zfetlá hodně, tak už to prostě neudržíš a nedejcháš, mělo by se to z člověka vydejchat stejně tak rychle jak se nadejchá... takže když pak potřebujou spolupráci, tak ti to prostě seberou a za chvíli vnímáš. Je fakt že jsem staršně ráda, že jsem neměla epidurál, pak při tlačení, jsem i přes to, že jsem to cítila, tak jsem moc nechápala, jak to mám dělat správně a s epi, to teda nevím, jak bych to já pochopila někde maj ten entonox zpoplatněnej a ještě s tím dělaj hrozný ofuky než to daj, nechápu proč, myslím, že to je to nejlepší, co aktuálně naše gyn-por. sekce vymyslelaPorodila i hysterka :-)
moc hezky napsané, pobavila jsem se
Porodila i hysterka :-)
Tvoje vyprávění mě pobaviloZa měsíc mám rodit podruhé,bojím se asi ještě víc než poprvé,ale na tebe nemámAle zvládla jsi to dobře,moc k maličké gratulujiO tom Entonoxu už jsem četla.Jaké to je?Zmírňuje to ty bolesti?Kamarádka říkala,že z toho byla dobře zfetovaná
Porodila i hysterka :-)
gratuluji k male, at vam dela jen radost
Porodila i hysterka :-)
A já budu držet pusu....Každopádně gratuluju k Barušce.
Porodila i hysterka :-)
gratuluji k holčičce a že jsi vše zvládla. Si s tebou asi užili ;-), hlavně, že všechno dobře dopadlo!Porodila i hysterka :-)
péče po porodu supr, manžel mi hodně pomohl při prvních vstáváních, dosatal jsem na bolest i po tom. ale přišel další problém s kojením, už jsem měla problémy s prsama v těhotenství, tudíž po dvou dnech zkoušení všecho možnýho, mi doporučili laktaci zastavit... takže nekojíme, nikdo mi v porodnici nepředhazoval, byli supr... jen ted do zprávy si pak napsali, že laktace zastavena na žádost matky, což mě trochu štve, protože mi to sami doporučili, ale co, už je to pryč. Jinak rodila jsem v Praze v Tomayerově nemocnici a opravdu supr, nemužu si na nic stěžovat (tedy až od tí doby co jsem byla na nadstandartu).Porodila i hysterka :-)
ještě jsem se jí ptala, zda mám volat manžela, aby už přijel, tak mě uklidnila, že ještě ne, at ho nechám vyspat... ale volala jsem mu asi kolem šestý, at přijde na návštěvu (na nadstandartu byly od půl devátý) že když už to platíme, at přijde, že to dneska asi už konečne bude... kontrakce šly pořád vydržet i když mi nabízeli tu analgezii, kteoru jsem měla napsanou při příjmu, jenže ta byla do svalu a tu jsem nechtěla v půl osmý přišel doktor, že mě musí vyšetřit, což se mi samozřeumě nechtělo,a le sestra mě zpracovala... a 4-5 cm a prej na sál... tak jsem volala manžela at sebou hodí, že už jdu na sál, vtipný bylo, že mi sestra přinesla jejich košili, abych si tu svojí neumazala, ale jak jsem už šlenýá břicho, tak jsem se nevešla na sál jsem došla s kontrakcema po 4 -6 min po schodech d prvbího patra celkem v pohodě. Na sále jsem se hned začala dožadovat epidurálu, protože jsem se bála, že už se to pak nestihne... no, nestihlo... příprava v pohodě, i klysma se dalo vydžet a byla jsem za něj ráda... manžel dorazil ještě když jsem byla v koupelně a mohl za mnou,protože tam nikdo jiný nebyl... jelikož měli zřejmě nahlášeno, že jsem tak trochu cvok a sestra k tomu, tak nás kolem devátý dali na ten nejlepší sál, furt jsem chtěla ten epidurál, zjevil se ten dr. co mě po příjmu přepral a vyšetřil, tak jsem řekla at jde pryč, že toho tam nechci, na což mi řekli, že to mám blbý, že je to vedoucí , ale byl supr a odešel (asi si myslí svoje)byla tam ještě jedna mladá doktorka, která tam byla celou dobu. dali mi dolsin do svalu, ale trochu i do žíly, protože jsem to už přestávala dávat a epidurál furt nikde... dolsin mě sjel celkem dobře, že mě zvládli i vyšetřit ale co mě znervoznovalo pořáe bylo, to že voda pořád nic... jelikož jsem byla už na 6 cm, tak že musej píchnout vodu, což jak řekli, tak jsem začala hysterčit, že ne... ale nakonec jsme to zvládli, doktroce se to nepodařilo, ale sestřička byla šikovnější, vodu píchli před desátou a to už jsem měla i pár minut nasazenej místo epidurálu Entonox a teda supr, totálně mě sfetoval... Dr. který ho jsem tam nechtěla to pořád hlídal z povzdálí a přišel až na konec, když už mi bylo vše oprabdu jedno, Dolsin s Entonoxem udělali své opíchli nástřih, vytáhli malou, pak byl trochu poroblém, že nešla placenta, málej jsme jeli nasál, ale po atropinu vyšla, teda dr. který se mi nelíbil má prostě zlatý ruce, trochu tomu pomohl... a šití naprosto supr, hrozně jsem se bála, jak si všichni čast stěřují, že porod dobrý,a le šití hrorný, tak u mě teda ne, opich supr, pak ještě dopíchli, sestra mi držela entonox, kterje už jsem nebyla sama schopna držet, takže mě sfetli naprosto dokonale a bylo po všem, pak přišel manžel s malou a měli jsem dvě hodiny klidu pro sebe... a pak teda ještě nepříjemný bylo, že mě museli na sále vycévkovat, ale to byl snad poslední nepříjemný zásah od někoho tam dolePorodila i hysterka :-)
no a vidělo se test naprostá pohoda, už i k němu jsem měla napsanou analgezii, všchny samozřejmě pobavilo, že jsem zdravotní sestra z nemocnice hned vedle porodnice, tudíž pak i ten přístup byl asi trochu jinej... test dopadl dobře, a že se teda druhý den začne s tabletou... najednou se objevil Dr. kterej, mě prostě přišel vyšetřit, že to bez toho nepůjde, aby viděli, jak jsem na tom, a jak přišel tak rychle, tak jsem nějak nestačila reagovat a bylo to, ale nález nesvědčil pro porod vůbec. Do této doby jsem byla na \"normálním pokoji\", ale nějak jsem to psychicky přestala zvládat, jelikož jsem brečela už při příjmu a pak ještě víc, tak jsem si zažádala o nadstandart, kde jsem doufala ve většá soukromí, že mi to aspon trochu psychicky pomůže. A teda penež nelituju, sice jsem řvala furt, ale ten klid, soukromí a personál naprosto supr. No, prořvala jsem celej večer, večer začala trochu krvácet, tak jsem volala sestru, ktrý byla naprosto skvělá, sice se bavila tím, že nechci vyšetřovat,a le nakonec mě překecala a s ní jsem to nejak zvládla, ale furt se nic nedělo. po půlnoci mě začalo bolet břicho, ale mě bolelo celý těhu a ke konci furt a dost, tak jsem tomu nevěnovala moc pzornosti, ale ve čtyři ráno, to už bylo takový pravidelný, ale dalo se to. sestra přišla v pět a říká, že mám kontrakce tak říkám, že nevím, natočila monitor a po sedmi min a že mě vyšetří, byla jsem na 2cm... tak mi řekla, že supr, že žádný tableta nebude, což byla ta nejlepší zpráva za poslední dny a řekla mi, že večer tam budu s miminkem, který porodím normálně a ne žádnou sekcí, který jsem se od příjmu dožadovala...

Související články
Aktuální soutěže
Aktuální testování
Těhotenská kalkulačka
Vypočtěte si v naší těhotenské kalkulačce, kdy Vás čekají ultrazvuky, kdy obdržíte těhotenskou průkazku, kdy se podrobíte triple testu, kdy se vyšetřuje streptokok, kdy se provádí amniocentéza, kdy byste si měla nachystat věci do porodnice, kdy nastupujete mateřskou dovolenou.
TĚHOTENSKÉ E‑MAILY
Zaregistrujte se na Babyonline.cz, uveďte termín porodu a každý týden vám automaticky přijde e-mail s informacemi o vašem těhotenství týden po týdnu a vývoji miminka!
Vybraná anketa
Souhlasíte s omezením odkladů za současného zrušení přípravných tříd?
26 %
19 hlasů
69 %
51 hlasů
5 %
4 hlasy
Celkem hlasovalo 74 unikátních návštěvníků