Inzerce
Inzerce
Inzerce

hm,hm - diskuze

  • hm,hm
    byla tu navsteva..z rodiny..stumpajzlove spali..mame tu bordel jak v tanku..na stole povykladal ottik vse mozne,v chodbe zase elli..delala jsem knedliky,a proste jsme se dopoledne flakali a nikde nic nebylo srovnano...to by nevadilo...teda me...jenze oni ryli..pry jsem na deti mekka..kdo me slysi na ne jecet a vecne je buzerovat tak si to asi nemysli  ze by meli po sobe vse uklizet,ze by meli uklizet i za me,ze by meli vse proste uz delat sami..ja mam deti a ne prece otroky co udelaji praci za me...nebo jsem divna???prece mi nebude ani ne 3 lete dite vysavat,vytirat,myt nadobi,zehlit atd...to by me totiz levneji vysla sluzka nez stumpajzlove a za mene nervu  a ze bych mela zavezt metodu montessori..uz zase to slysim..asi modni zalezitost...ja nechci...ja je necham rust svobodne a volne vzdy nez me vytoci  ,mame rozdelene kose na hracky,pro me pohodli..ne podle metody,me nebavi hledat si kostku z lega mezi plysaky atd,,a proto jsem si udelala kose pro sebe  ...  mame rad a vse...ale podle naseho...proc se furt nekdo ,kdo s nima neni dele nez 5 minut a jeste v me pritomnosti a 1x za rok cpe do me nevychovy a vychovy kohokoliv a specielne zrovna jich... 
    Liberte   | 30.08.2011 15:08:04 | Reakcí: 35, poslední: 01.09.2011 15:56:55
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      Tebe to ještě překvapuje? Vždyť ty podle své rodiny neděláš vůbec nic dobře ...  
      twigginka   | 30.08.2011 15:41:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      kasli na ne tobe to vyhovuje tak co ::) posli je knam unas je bordel pokar v pokojiku vybuchla atomovka a chlupy od psa ani nemluvim .Nadoby myju vecer pokud nezapomenu zapnout mycku a neresimto .Deeti sou statne a ja mam klid
      kaacca   | 30.08.2011 16:25:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      nevšíkmej si jich, oni to prostě nepochopí a budou pořád rejpat, ty sama víš nejlíp jak na ně a děláš to dobře  
      HankaŽ   | 30.08.2011 16:37:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      Já se v sobotu zhádala se švagrem, že se moje děcka s nikým nesnesou a izolujeme je  , jen proto, že si ho Honza spletl s mým manželem. Řval po mě ten, jehož 11-ti letý syn se v noci poch... jak se ho bojí, ten jehož dvě děti dohromady nemluví ta dobře jak náš Honza. A ten, kdo s něma za jejich životy strávil asi 3 dny vcelku z těch chvil, když je dám dokupy a nikdy s něma nebyl o samotě. Jen jsem mu řekla, že se nad sebou teda zamyslím  .
      polova   | 30.08.2011 17:09:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      Ty s nima žiješ, tobě a jim to má yhovovat. Pokuď vám to všem vyhovuje tak není co řešit. Montessori je šíleně dnesk amoderní a málokdo ví co to vůbec je. Takové ty základní poučky to zná každý ono se o tom hodně píše. Ale tu pravou podstatu a že to třeba původně bylo pro postižené děti a ted si k tomu už semtam někdo něco přidal a trochu to poupravil to už ví málokdo.
      No prostě kašli na návštěvu. Sem nám někdo příjt neohlášeně tak hračky poválení všude jsou asi to nejmenší :) já udělám bordel větší a o martinovi ani nemluvim :).
      Jo a s úklidem si myslím že tam aby dítě vyhodilo odpadek do koše apod...nic mega bych po nich ještě nechtěla. Špinavý talířek do dřezu atd.
      medox   | 30.08.2011 18:46:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hm,hm
        tady bych si dovolila jako vychovatelka nesouhlasit   Marie Montessori byla sice lékařka, která se věnovala postiženým dětem, ale školu se vzděláváním na základě těchto principů založila sama pro zdravé děti, není to žádné semtam si někdo něco přidal a poupravil!!!!!
        co máte všichni proti Montessori pedagogice? nikdo ji snad nikomu nenutí, je pro rodiny, které se o ni zajímají..

        jinak s tím úklidem s tebou souhlasím, není to nic proti tobě  
        jezurka   | 30.08.2011 19:25:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hm,hm
          JJ já vim. Já to myslela jinak. To že potom založila školu vím. Myslím že docela dost o tom vím. A vyjádřila jsem se hrozně zkráceně. Já si mylsím že dneska plno mateřských center a různých míst propaguje montesori metodu a není to ta opravdová. Prostě si o tom něco přečetli a nakoupili pár montesori hraček a tvářejí se montessori super (ne všude pochopitelně). Ale jak sama víš je to o celkovém přístupu k dítěti. A podle mě tihle co to učí nebo teda neučí tak to prostě dělají špatně a potom takovýhle chytří lidé jako u liberte to třeba taky nechápou tak jak to je.
          Mě se náhodou tahle metoda hodně líbí. Jsem se do ní zamilovala ještě na pědáku a říkala jsem si že to s děkem určitě budu praktikovat. Zatím teda nic moc 
          Nemyslela jsem to jako hanění té metody, ale že je na ní dle mého zkoumání plno rádoby odborníku co jí zase tak moc nechápou.
          medox   | 30.08.2011 19:31:56
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: hm,hm
            možná laici používají některé prvky této metody, montessori školy podle mě musí mít vyškolené pedagogy a sdružují se v občanském sdružení Montessori, kde jsou seznamy těchto škol a školek, takže podle mě to jen tak někdo veřejně propagovat nemůže, musí k tomu mít školené lidi a oprávnění..
            proto by mě zajímalo, odkud máš takové informace, že to takhle např. mateřská centra propagují? ty jsi v nějakém takovém byla? zajímá mě to, protože takovýma informacema rodiče od této metody zrazuješ, protože tvrdíš, že ji nedělají odborníci  
            jezurka   | 30.08.2011 19:42:04
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: hm,hm
              No v montessori školách určitě a v centrech taky určitě. Ale potom jsou třeba MC kde není v názvu ani nikde nic o montessori, ale pak je tam ve výběru kurzů jako třeba cvičení s miminky apod. taky hernička s montessori výukou. A tu nevede školená lektorka, ale paní co má kurz na plavání miminek které provozuje jinde a tady jí berou jen tak že to jakoby umí.
              A to je podle mě hodně rozšířené. Třeba vem si mě. Ty myslíš jak každý kdo něco někde učí je v tom vyškolený a ještě má nejlépe kurz apod. Já bez pedáku učila na střední škole, učila jsem třeba první pomoc s tím že jsem uvedla že jsem členka ččk a vše vím. Ano je to pravda. Ale nikdy se nikdo nepřišel podívat jestli o tom fakt něco vím nebo jak to učím. Ani nikdo neviděl moje maturitní vysvědčení. Jen jsem řekla mám zdrávku, studuju pedák a jsem v ččk a šup učila jsem. Né že by mě ot vadilo...ale je to trochu podivné. A není to ojedinělé.
              V takovém Mc jsem nebyla. Ale četla jsem to přímo na jejich stránkách když jsem je dávala dohromady tady pro bol. Něco jako učíme montessori ale jen ze zájmu a nic moc o tom nevíme. Je těch stránek hrozně moc a bohužel si nepamatuju které to byly. Ale skusím to projet třeba je najdu.
              medox   | 30.08.2011 19:49:08
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: hm,hm
              ja co mam zkusenosti od pedagogu,tak rikaji,ze tim ze to nema navaznost dal,jen do prvniho stupne,tak pak ty deti na normalnich skolach trpi a zaniknou a jsou casto sikanovani..neumeji se prosadit a mit vlastni nazor..ale to je spis tim,jak to tady pojali skolky a skoly..
              Liberte   | 31.08.2011 07:48:48
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: hm,hm
                přesně tak si to taky myslím, u nás je waldorfská škola a ikdyž se mi líbí některé jejich principy, v současné době bych ani neuvažovala o tom tam dát své děti.. a jedním z důvodů je návaznost (ikdyž jsou tam srovnávací zkoušky, kdy vědomosti by měli mít stejné), prostě ať chtějí nebo ne, ty děti jsou "jiné" a uvažují "jinak"
                jezurka   | 31.08.2011 09:21:17
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: hm,hm
              nemas nejake stranky o tom montessori? Protoze to, co jsem cetla, tak tam treba bylo, ze se s detma delaji nejake fyzikalni pokusy a jak je to pokrokove. No nevim, ja Marusce nejake fyzikalni pokusy ukazuju furt, koneckoncu jsem dite inzenyra. Nebo to, ze ji sdelim, jak se jmenuje kdektera kytka, to mi taky neprijde prilis objevne. Spis, kdo to nedela, je podle me ignorant.
              Fakt by me zajimalo, v cem je to montessori tak uzasne a jine, nemuzu se toho dopatrat. Jesteze jdu dneska do knihovny.
              zajic   | 31.08.2011 13:59:46
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: hm,hm
                na úvod bych chtěla napsat, že nejsem žádný propagátor montessori ani jiných alternativních škol, jenom myslím, že by měly mít prostor a ten, kdo o nich skoro nic neví, neměl by je shazovat  

                http://www.montessoricr.cz/Montessori_principy.php
                toto jsou stránky sdružení Montessori, jsou tam i seznamy škol a mateřských center

                http://www.montessori-olomouc.cz/montessori-metoda.html
                a tady jsem našla principy zpracované olomouckou školku  
                jezurka   | 31.08.2011 14:17:12
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: hm,hm
                  Me se to montessori moc libi, jen mi to neprijde nic tak objevneho. Nevim ale, nakolik je ta metoda aplikovatelna ve kolektivu moc decek. Jak uz jsem psala Liberte, ve chvili, kdy potrebuju jet s Anickou k doktorovi a ona uz rve zapasana v autosedacce, tak prestavam respektovat Maruscinu potrebu se oblikat sama a pote, co se uz 10 minut marne snazi trefit hlavou do spravne doury, ji proste pomuzu. A to jsou babky jen 2. Ve tride jich je asi kapicku vic, takze to by ucitel musel byt extraprofik, aby to uhlidal, aby kazdej neco delal a hlavne, aby kazdej si zkusil vsechno. nevim, jak tahle metoda pracuje s tim, ze ja bych treba furt chtela jen malovat a bylo mi u prdele nejake pocitadlo. Ale pocitat se taky musi umet.

                  No, a na tom pocitani asi neco bude, protoze jak Maruska, tak mali Libertaci urcite meli pristup k pocitani, a jak jsem se docetla, tak mali Libertaci pocitat umi a Maruska taky. Do 10-ti napocita, do 5-ti umi i priklady jako 1+2 a spol. Ale jestli to nebude dedicne po rodicich
                  zajic   | 31.08.2011 14:34:51
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: hm,hm
                    asi by to bylo nejlepší zkusit v praxi, do nějaké školky se podívat   počítá se tam s tím, že když dětem nabídneš počítání, tak až budou připravené a bude je to zajímat, tak se to naučí   já s tím nemám žádnou praxi, líbí se mi spíše použít některé prvky - např práce s chybou a pochvalou, naše děti jsou vychovávany hodně přísně, chyby se jim netolerují, jsou pořád někam směřovaní, hodnocení, všechno je buď dobře nebo špatně, nic mezi tím  
                    ale taky si to moc neumím představit ve třídě s 25dětma     např. pro hyperaktivní děti to není vhodné vůbec, ty potřebují učitele a jasné hranice
                    jezurka   | 31.08.2011 14:52:14
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: hm,hm
                      no vidis a treba mi doma razime heslo,ze chyby dela jen ten kdo neco dela a proto za chybu neni potrestan,ale naopak naveden kousek stranou at prijde na to to delat bez chyb...a nebo primo se ukaze a rekne kde soudrzui z ndr udelali chybu ,ale trestat za to mi prijde ulitle 
                      Liberte   | 31.08.2011 15:59:33
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: hm,hm
                        a jak řešíš, když děti schválně zlobí - něco zakážeš a udělají to znova? já teda trestám, plácnu po ručičce nebo se aspoň zlobím   mi ta liberální výchova až tak nejde, když mi malý prevítek dělá něco naschvál.. podle montessori má na to právo, dělat všechno posvém..
                        jezurka   | 31.08.2011 16:07:04
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: hm,hm
                          ja je servu a pripadne venku capnu za ruku a jdeme..za desiveho jekotu  ale placnu malokdy,u nas to nema smysl..ottik kdyz jde delat neco co nema se serve,naplaca si,zabreci a pak to udela 
                          Liberte   | 01.09.2011 07:12:04
                          Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: hm,hm
                          jo a tak mi ted doslo...jak se bavime s manzelem o tom...oni nasi schvalne nezlobi..fakt..je to divne,ale ty deti jsou desne hodne...to ze maji vztekaci atd je asi normalni,ale jinak vazne nic nedelaji zleho naschval...jen srandicky 
                          Liberte   | 01.09.2011 10:06:31
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: hm,hm
                            mi třeba Verunka vyškubávala schválně kytky z květináčů nebo vytahuje ze skříní - oblečení mi až tak nevadí, ale v kuchyni schválně vytahuje zavařeniny.. nebo jednu dobu brala ze stolu horké hrnky, talíře, prostě všechno na co došáhla   párkrát jsem ji trošku plácla a už to nedělá   podle mě je to lepší než sáhodlouhé vysvětlování, jak se popálí nebo pořeže nebo že kytička pláče      
                            jezurka   | 01.09.2011 10:59:56
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: hm,hm
                              marmelady mi nevadej,obleceni kdyz me to stve zamknu skrin,a horky nemeli do 2,5 let nikdy na dosah at se nerozciluji..a na kamna nikdy nesahali...tak to mam jednodussi...a kytky mame par nekde nahore..at neprekazej i nam 
                              Liberte   | 01.09.2011 12:50:16
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: hm,hm
                                tak to já raději řeknu párkrát nesmíš a pak plácnu, než stěhovat plno květináčů nebo přidělávat na kuchyň zámky  
                                taky jsme dost přizpůsobili byt dětem, ale některé věci se prostě odmést z cesty nedají..
                                nedávno třeba vymyslela verunka bouchnout do televize hračkou, přeci kvůli tomu neschovám televizi? nebo dneska bouchla elišku do zubů telefonem.. tak dostala přes ručičku, protože to udělala schválně..
                                  ale biju ji jenom jemně, jenom výchovně, opravdu    
                                jezurka   | 01.09.2011 14:27:59
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: hm,hm
                                    tal televizi by si nasi maniaci neznicili  a v lince je dole jen bezpecne a kdyz mi vadilo bouchani,dala jsem tam hacky a bylo..za cas je to prestalo bavit a kdyz pak vse otevru,tak uz nejevi extra zajem..jen prerovnaji a nic vic 
                                  Liberte   | 01.09.2011 15:56:55
                                  Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: hm,hm
                        s tvojí výchovou ale plně souhlasím!  
                        jezurka   | 31.08.2011 16:09:01
                        Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: hm,hm
                        ony jsou chyby a chyby, ze jo. Pokud vylije piti pri blbnuti, tak jeto chyba, ale napravitelna. Pokud vbehne pod auto, tak uz se to napravuje tezko. Mozna ma pravo byt decky rozlitana, ale v tomhle pripade je jeji pravo krute omezeno
                        zajic   | 01.09.2011 09:51:15
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: hm,hm
                          jasne,to jsem tak nemyslela..to musi byt vycvik jak u psa..  tvrdej a obcas drsnej  ale to neni chyba,to je blbost rodice ze diteti veri ze je chytre a vi ze se tam nebeha  ja vidavam i 7 lete deti a v zapalu boje a hry nevidi a neslusi ani to auto...od toho tam ma pak byt rodic...ale presne jak rikas..chyba ve staveni ksotek,rozbiti nadobi atd...to se netresta...ja netrestan ani za ty klavesnice a ntb a rozsroubovany komp..to je totiz moje chyba,ze jsem to nechala tak at to muzou prozkoumat 
                          Liberte   | 01.09.2011 10:05:14
                          Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: hm,hm
                    po me to dedicne pocitani neni..ja jsem trubka..jo a scitani jim take jde..nejak se to uci sami..mame to ale sikovne zajice co 
                    Liberte   | 31.08.2011 15:57:59
                    Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hm,hm
          Jéé hele koukni do kolonky výchova dětí, zrovna je tam trochu níže diskuze o montessori a někdo já zapomněla kdo tam hned jako první mylsím píše přesně o tom co píšu já. Že byly v MC a tam dělali něco jako výtah z montesorri, ale nebyla to montesori i když to za to vydávali....to je přesně to o čem mluvím...
          A můžeš tam rovnou něco připsat. Já si jinak teda nemyslim že to že by maminky co tuhle metodu chtějí praktikovat by se nechali odradit nějákou medox co prd ví na bolu. mají jistě svou inteligenci a už je to že to chtějí praktikovat znamená že nejdou s davem. Takže já je určitě neodradim.
          medox   | 30.08.2011 20:16:13
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      Já mít dvě děti, tak se doma topíme v bordelu, protože já z jednoho konce uklízím a Tom mi z druhého dělá bordel. Krámy v Tomově pokojíčku uklízím tak jednou týdně, kdy je roztřídím, když spí. Už jsem zkoušela, aby je uklízel sám, ale koukal na mě jak na pitomce. A jestli tví příbuzní dokáží naučit tříleté dítě, aby zvládalo domácí práce, tak zaslouží Nobelovku a měli by zveřejnit návod.  
      Meridene   | 30.08.2011 20:42:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      vybodni se na ně, důležité je, že tovyhovuje vám.... honza je stejně starý a teda taky mi nijak nepomáhá, teda on hodně chce, ale je to taková pomoc nepomoc. Teď se začínám snažit,aby si po jídle uklidil talířek na linku, když se svlíkne tak si sám odnáší oblečení do špinavého, když ho poprosím ať něco vyhodí tak to udělá, ale nějaké vyloženě povinnosti teda nemá.
      corelia   | 31.08.2011 08:07:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      posli je k nam, az rozslapnou temperu bosou nohou, a ujedou na auticku, radi se vrati
      zajic   | 31.08.2011 14:01:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      Tak tohle fakt miluju.Lidi,kteří vidí tvoje dítě (v tvém případě děti  )pět minut a už ví,co všechno děláš špatně  Včera byl u nás můj otec (viděl Karkulku počtvrté v životě v jejích 13,5 měsících)a když poté,co jsem šla ukrojit buchtu do kuchyně a nechala ji tam s ním samotnou,začala brečet,tak prohlásil,že je na mě moc fixovaná,protože je pořád jenom se mnou.Jak on to může vědět,když k nám přijde tak jednou za půl roku.To samé moje máti.Vidí ji jednou za čas a diví se,že se od ní taky nenechá vzít do náruče.No,když se nesnaží s ní pořádně navázat kontakt,povídat si,říct třeba nějakou básničku,kterou má ráda atd.,tak se nesmí divit  Kašli na ně,tohle nestojí za rozčilování 
      veverka77   | 31.08.2011 15:42:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hm,hm
      Tolik rad co já už slyšela.U nás né na výchovu,ale uklid.Asi mám od rána jen uklízet.Chápu jak tě to muselo naštvat.
      Honafa   | 01.09.2011 10:02:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hm,hm
        mohli byt radi ze jsem otevrela..nebyli ohlaseni a ja pak skoro na 100% nereaguji i kdyz je to rodina  mela jsem slabou chvilku a vymstila se mi 
        Liberte   | 01.09.2011 10:09:20
        Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 504)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×