Inzerce
Inzerce
Inzerce

Těhotenství: 17. až 28. týden (strana 461) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Druhý kluk
      Já to věděla :-D, ale přeci jen jsem si v koutku duše na holčičku doufala. Tak nic no. Jinak ale velký ultrazvuk v pořádku, mimčo je v pořádku, váží 385g a vše je jak má. Placenta se vytáhla, už není přes děložní hrdlo,ale vpředu. Jen mi zas začínají rudnout prsa, jako v prvním těhu, doktor mě trochu vystrašil a musím na sono, tak doufám, že se to srovná a nic to nebude. Takže své plány na holčičí pokojík házím do koše a jdu plánovat klučičí ;-)
    Myšice   | 05.02.2014 14:49:13 | Reakcí: 11, poslední: 10.02.2014 09:27:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • mimču chybí prsty na ručičce
    Ahoj holky chtěla bych se jen zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s vrozenou vadou ručiček (oligodaktylií)? Včera nám na utz ve 20. týdnu zjistili, že malý má na levé ruce jen malíček a palec, jinak má všechno ostatní v pořádku. Dr. nás ještě poslal na amniocentézu, jestli to není něco víc. Pokud se nic horšího nenajde, určitě budu chtít miminko donosit. Jen nevím, jak se dál postupuje po porodu. Chodí se jen na rehabilitace nebo se to i operuje?? Nezažila jste to některá? Na netu se nedá nic moc najít a gynekolog mi k tomu moc informací nedal :-(
    danczik   | 28.01.2014 20:00:22 | Reakcí: 13, poslední: 22.01.2017 10:39:28
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: mimču chybí prsty na ručičce
      To mě moc mrzí, asi zažíváte hrozné nervy. Zkušenost nemám, ale mooooc držím pěsti, aby to byly jen ty prstíčky a miminko bylo v pořádku. Jinak jsem viděla nějaký pořad, že tuším někde v Brně ty rekonstrukce ručiček dělali, ale to se týkalo chlapečka, co měl vad více a nevím přesně už, co s těmi ručičkami měl. Držte se   
      Myšice   | 28.01.2014 20:30:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mimču chybí prsty na ručičce
      Moc mě to mrzí :-( Neumím si ani představit, jak ti je :-(
      Snad budou ta další vyšetření v pořádku a miminko nebude mít nějakou další vadu. Máš pravdu. Moc informací o téhle nemoci se nedá vyhledat, ale zatím nehaž flintu do žita a uvidí se po narození miminka. Doktoři snad budou vědět, na koho tě odkázat.
      Viděla jsem o oligodaktylii nějaký dokument, ale je to už dlouho a tuším, že tam byl nějaký doktor z Ameriky. Chlapečka operovali, ale jestli si to pamatuju dobře, tak říkal, že to záleží na mnoha dalších faktorech, které rozhodují o tom, jestli je to operovatelné...Ani si nevzpomenu jak to dopadlo.Bohužel si na víc nevzpomínám :-(
      Moc jsem si nepomohla, ale držím vám pěsti! Moc a moc! Drž se!!!  
      Renie   | 29.01.2014 11:41:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mimču chybí prsty na ručičce
      Je mi moc líto co vám zjistili, ale věřím, že to nebude nic vážnějšího. A pak se miminko narodí a snad s tím v dnešní době půjde něco dělat, ale i kdyby ne, tak je důležité, aby mimi bylo jinak zdravé a věřím, že s tímto bys ho jakožto milující maminka naučila nejen život žít, ale i užívat. Jinak bohužel o tomto nic nevím, ale zkusím napsat kamarádce, její maminka je gynekoložka a ona studuje medicínu, tak třeba by o tom něco věděla a ještě napíšu.
      Zatím se drž, myslím na vás, ať to dobře dopadne.
      MikeFree   | 31.01.2014 14:47:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: mimču chybí prsty na ručičce
        Tak tady přeposílám co mi zatím kamarádka odpověděla:
        Ahoj Míšo, samozřejmě snadněji se operuje polydaktylie, kdy se nějaký prst zredukuje, tohle jsou rekonstrukční operace, slyšela jsem, že je možné to nahradit prstem z nohy nebo kostí ze žebra, ale funkčnost je samozřejmě poměrně malá. Nicméně pozeptám se někde...
        MikeFree   | 31.01.2014 16:32:52
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mimču chybí prsty na ručičce
      Ahoj, moc díky za podporu. Včera nám Dr. potvrdila, že mimi má zachovanou dlaň a ty dva prstíky vypadají normálně, takže ruka by prý měla být s omezením použitelná (nejdůležitější je prý palec a ten naštěstí má). Pořád vymýšlíme, co všechno s tím půjde dělat a co ne, a naštěstí to vypadá, že kromě lezení po skalách a hry na klavír, apod. by to nemělo být tak tragický. Uvidíme ještě, co ukáže genetika, ale už 5 doktorů nám říkalo, že to bývá bez dalšího poškození. Prý se někde v děloze odloupne amniální pruh (nebo tak nějak) a uškrtí nějakou část těla (u nás ty prstíky). Naštěstí jsme se s manželem shodli, že by bylo srabárna zbavit se zdravýho mimča jen proto, že nevypadá úplně dokonale. Hlavně, když ta ručička bude asi fungovat. Kolika lidem se člověk normálně dívá na ruce? Spíš se bojíme dětí ve školce a tak   Naštěstí je to kluk, tak si to snad nebude tolik brát (a taťka ho kdyžtak naučí jak se poprat   ) Zatím budeme shánět informace, kde se dá. Třeba půjde přidělat ten 1 prst z nohy místo ukazováčku, ale trochu se bojím zas o tu nožičku. No uvidíme...
      danczik   | 01.02.2014 11:32:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: mimču chybí prsty na ručičce
        Moc držím palce, ať je to "jen" ta ručička. Pokud to tak bude, tak to opravdu tak hrozné nebude, malé děti to neřeší a pokud s určitý kolektivem bude postupovat dál, budou na to zvyklí. Navíc to tak bude mít odmalička, tak se s tím prostě naučí zacházet. Navíc věda a možnosti techniky postupují fakt rychle, tak třeba v budoucnosti půjde udělat nějaký druh hi-tec protézy těch chybějících prstů. Každopádně věřím, že jinak bude mimčo geneticky v pořádku!!!
        Myšice   | 01.02.2014 16:04:27
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: mimču chybí prsty na ručičce
        Tak to je jedna z těch dobrých zpráv   Bude to asi trochu náročnější, člověk chce svoje dítě ochránit před vším, ale bohužel se to nedá. Váš chlapeček určitě časem zjistí, že se od ostatních trochu liší, ale určitě si na to zvykne a přijme to líp než všichni okolo...A bude moct dělat vše, co bude chtít, uvidíš   Jsou přece lidi, kteří nemají ruce, nohy a jsou skvělí malíři nebo lidi po amputaci končetin - skvělí sportovci...A když bude mít vedle sebe lidi, kteří se na něj budou dívat jako na normálního člověka a ne na člověka s handicapem, tak bude mít úplně normální život   Samozřejmě, že se setká i s idiotama, kteří mu znepříjemní život, ale to se děje v životě každého NORMÁLNÍHO člověka, ne?
        Moc držím pěsti, aby vše dopadlo dobře a přeju Vám a hlavně chlapečkovi jen to nejlepší  
        Renie   | 03.02.2014 09:25:55
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mimču chybí prsty na ručičce
      moc mě to mrzí. Ale měla jsem v práci kolegyni, co měla také nevyvinuté prsty, měla jen snad na 1 ruce 1 článek palce a 2 články dalšího prstu. Na druhé ruce měla jen od 2 prstů po 1 článku, palec jí tam našili z nohy a mohla dělat úplně všechno. Vystudovala biochemii, pracovala v laboratoři, i s laboratorním sklem (i velkýma nádobama), s aparaturama, se vším bez problémů. Některý věci "držela" teda podivným způsobem, ale v pohodě a nic ani nerozbila. Takže se s tím dá opravdu normálně žít. Ještě jako dítě jsem chodila do výtvarky a tam měl chlapeček na obou rukách jen 3 prsty (chyběl mu prsteníček a malíček) a ten byl nejšikovnější z celé třídy. Asi by ti poradili na plastické chirurgii.
      hopik   | 11.02.2014 23:25:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mimču chybí prsty na ručičce
      Ahojky já mám chlapečka s podobnou vrozenou vadou ručky, jinak je zdravý a krásný... a je to opravdu kosmetická vada. Něco už jsem o tom pozjišťovala :)
      Zaban   | 14.02.2014 15:23:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: mimču chybí prsty na ručičce
        Ahoj, jsem ráda, že v tom nejsem sama a že vím, že i jiné děti s tím žijou a netrápí se. Nám v pátek volala genetička a prý je všechno, co se dá zjistit, ok (dělali nám kromě běžného vyšetření i druhé na spoustu dalších chorob, tak aspoň víme víc). Navíc jsem se domluvila i s jedním protetikem, kterého mi doporučila kamarádka fyzioterapeutka, že se nám bude po porodu věnovat. Tak snad se už nic dalšího nevyvrbí  
        danczik   | 17.02.2014 13:42:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: mimču chybí prsty na ručičce
          Sama v tom určitě nejsi, psala jsem Ti zprávu do Tvých vzkazů, tak když budeš chtít, napiš ;). Neboj, mimčo bude určitě zdravé, mě bylo po porodu taky vysvětleno, že prý to vzniká mechanicky zaškrcením vláknem z plodových obalů mezi 4. - 8. týdnem, kdy se ručičky vytvářejí.
          Zaban   | 17.02.2014 14:11:38
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mimču chybí prsty na ručičce
      Ahoooj právě jsem narazila na tvůj příspěvek,jak pak se prckovi daří? Jen proč reaguji,bohužel amnialni pruhy udělali své i u nás..Akorát synovi chybí bohužel palec na nožičce . Všechno se dá zvládnout :) moc by mě zajímalo jak se máte :) s pozdravem Denisa a Tobias  
      Denny8993   | 21.01.2017 21:51:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: mimču chybí prsty na ručičce
        Ahoj Denny, dík za reakci. U nás je vše nad očekávání v pohodě :-) Štěpánek je od malinka naprosto pohodové mimi :-) Teď už má teda 2,5 roku a člověk může i posuzovat motorickou zručnost. Už od malinka víc používal pravou (kompletní ruku), ale vždycky tak za měsíc po tom, co se něco naučil pravou, začal i levou. Má ji spíš jako pomocnou, ale v podstatě všechno, co potřebuje, zvládá, jen si najde svůj vlastní způsob. Nakonec má i zakrnělý malíček (je asi poloviční velikosti než normální), takže má trochu problém s uchopováním větších předmětů (ale třeba korálky, lego apod. jsou naprosto v pohodě). Před půl rokem jsme byli na operaci, která trochu pomohla rozšířit úchop (ve Vysokém nad Jizerou, nevím, ale jestli dělají i operace nožiček). Jinak on sám chápe asi celkem dobře že má každou ruku jinou, říkáme "malá" a "velká"   a dokonce si z toho občas dělá i legraci (třeba když se někdo na tu ruku zeptá, tak ji začne ukazovat a skučet "auva auva" a tvářit se děsně nešťastně a když ho pak začnou litovat, rozchechtá se jako "dostal jsem tě! vůbec to nebolí!"   nevím, jak na to přišel   ) s ostatními dětmi zatím prblém není, do školky začne chodit až na podzim, tak uvidíme. Ale je to docela valibuk a má trénink od staršího bráchy, tak snad problémy nebudou. A co Tobiásek, kolik mu je? Už chodí? Kdyžtak napiš klidně sz
        danczik   | 22.01.2017 10:39:28
        Reagovat | URL příspěvku
  • pohyby miminka
    Ahoj holky.
    Tak nám to pěkně utíká a já jsem teď 19+3. Pořád nevím, jestli čekáme chlapečka nebo holčičku, protože miminko se nechce vůbec ukazovat. Když ucítí ultrazvuk a ví, že máme jít k doktorce, tak se schválně přetočí nebo si dá ručičky před obličej a skříží nohy   Je to malá potvůrka  
    Taky Vás v prvním těhu vytáčeli lidi kolem? Hlavně tím, jak se každý ptá, jestli už cítím pohyby? A když teda řeknu, že asi ne, že to ještě nepoznám, co z toho je pohyb miminka, tak se na mě každej soucitně podívá a řekne: No však neboj, ono to přijde.   Já sakra vím, že to ještě přijde.. Pak jsem z toho zbytečně vyplašená a začínám přemýšlet, jestli nejsem nějakej exot 
    Holt mám líné miminko, které pořád spí a nechce se mu hýbat..To by sedělo. To má po tatínkovi  
    A kdy jste začaly cítit první pohyby vy? Myslím si to správně, že mám ještě čas a že se není potřeba stresovat?
    Renie   | 24.01.2014 08:48:31 | Reakcí: 44, poslední: 02.02.2014 17:01:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: pohyby miminka
      ja zacla u prvniho citit az kolem toho 19-20 tt... u druhyho driv.. na okoli kasli- me se zas kazdej pta zda uz rodim, neb su straasne velika:D
      amalie2011   | 24.01.2014 09:44:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pohyby miminka
        Přesně...lidi v okolí dokážou člověka jenom rozhodit..všichni jsou tak strašně zkušení a všichni ti chtějí poradit a má to opačný účinek  
        To musí být taky moc super, když se tě každej ptá, jestli už nebudeš rodit...Hrozně to člověku přidává na sebevědomí...Nic..Kašli na lidi..Hlavně, že mimčo má dost místa a je tam u tebe v bříšku spokojený!  
        Renie   | 24.01.2014 10:18:28
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: pohyby miminka
          ja su splachovaci.me to nevadi:D:D ono jako su velika no:D:D
          amalie2011   | 24.01.2014 10:19:10
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: pohyby miminka
            Já mám zase spíš opačnej problém. Když teda někdo zjistí, že jsem těhotná, tak odhadujou, že jsem na začátku těhu a já jim tvrdím, že už jsem skoro v polovině...Nechtějí věřit :-)
            Byla jsem silnější i před otěhotněním, tak to na mě holt tak není vidět no...Však ono se to taky rozjede. Za pár týdnů si určitě neuvidím na nohy  
            Renie   | 24.01.2014 10:50:24
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: pohyby miminka
              Jo to mě je také kus ženský:-) ale ať si říká kdo chce co chce, já jsem ráda, když vidím na utz jak tam má malá místo na plavání:-) Naopak mám kamarádku, která je přibližně ve stejném týdnu jako já a nic na ní není vidět...
              MikeFree   | 26.01.2014 12:43:10
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: pohyby miminka
                No jasně, já to taky říkám...Na plavání je lepší bazén než vana   Hlavně, že se tam má mimčo dobře a je zdravé, že přibereme nějaký to kilo navíc k těm kilům navíc..Tak co..Však to zase vyběháme :-)
                Renie   | 27.01.2014 11:24:38
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pohyby miminka
      na lidi prď :-), kdybys měla pořád poslouchat, co radí okolí, zblázníš se ;-)
      Jinak ty pohyby možná už cítíš, jen si to neuvědomuješ, je to velmi jemné, takové jako spíš bublinky, šťouchutí, že člověk nevím, jestli to jsou střeva nebo mimčo ;-), bude to sílit, až si budeš říkat, jaký byl klid, dokud jsi mimčo necítila :-D
      Myšice   | 24.01.2014 13:38:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pohyby miminka
        Určitě...Budu se muset obrnit a nenechat se od nich rozhodit 
        Asi máš pravdu. Občas se mi zdá, že se mi v podbřišku něco pohne, ale zatím netuším, jestli je to mimi nebo střeva...Tak snad do konce února to zjistím a pak jak říkáš...Budu si říkat, že jsem radši nebyla zticha  
        Renie   | 24.01.2014 14:25:14
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: pohyby miminka
          Já jsem pohyby začala cítit už asi v 18.-19. týdnu, ale došlo mi to až po 14ti dnech, kdy pohyby zesílily a byly stále častější. A teď malou cítím každý večer a díky ní od devíti do druhé ráno nespím:-)takže není kam spěchat.
          MikeFree   | 26.01.2014 12:40:24
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pohyby miminka
      U prvního těhu jsem cítila pohyby až 22 nebo 23.tt. Ted' u druhého v 18+5 tt.
      zakice   | 24.01.2014 16:04:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pohyby miminka
      u prvniho v 20tt, u druheho v 19tt, za par dni sem uz napises zes ho/ji poradne citila    
      chezzie   | 25.01.2014 19:13:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pohyby miminka
      Ahojky, já cítila první pohyby 19+4,ale bylo to slabé,cítila sem to až v noci,když sem byla uplně vklidu,ted sem 21+5 a už cítím pohyby každý den a celkem silně   Okolí mě taky znervoznuje,protože nemám skoro žádné bříško,tak si každej myslí,že sem uplně na začátku a až doted sme nevěděli pohlaví,takže když sem odpovídala že pohlaví nevím,tak sem se setkala taky s blbýma připomínkama,ale na okolí hold musíme kašlat  
      evik871   | 29.01.2014 09:30:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pohyby miminka
        Ahoj. Mám to přesně jako ty...Když jsem v klidu, sednu si k televizi nebo ležíme v posteli, tak cítím v břiše takové lehké šimrání (zatím) a tak nějak tuším, že je to naše mimi  
        Já taky nevím pohlaví, ikdyž mi 3krát řekli, že je to kluk, tak to nikdo nechce potvrdit...Takže taky se setkávám s reakcemi lidí, že to není možný, že ta a ta to věděla už ve 12. týdnu...No jo no...Tak já to nevím, protože naše dítě se nechce ukazovat... 
        Nejvíc mě štvou lidi v práci. Když se to provalilo, tak chodí všichni průběžně jak se to dozví a ptají se pořád na ty samý otázky..Kdy jdeš na mateřskou? Kdy máš termín? Už víte, co to bude?...atd. Už mě na to nebaví odpovídat, tak toho řeknu jen velice málo a na vše odpovídám ne nebo nevím. Je to moje soukromí a nepustím do něj každého.
        Nebo se mě pokaždé někdo ptá, jak se má miminko   Copak to můžu vědět, když si do břicha nevidím a on mi to neřekne?  
        Svatbu s manželem se mi v práci podařilo utajit až do mé dovolené před svatbou, škoda, že se nedá utajit i těhotenství (samozřejmě hlavně kvůli těm debilním otázkám)!  
        Renie   | 29.01.2014 10:29:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: pohyby miminka
          V práci to mám uplně stejně   taky bych to tady nejradši utajila, protože odpovídat furt každému na ty samé otázky,zvlášt když nic nového nevím mě nebaví...a už vůbec mě pak nebaví ty reakce,když nevim pohlaví apod... Minulý týden sme byli na genetice a furt sebou mimčo tak mrskalo,že doktor nemohl určit pohlaví,pak se znovu díval a řekl,že to vypadá,že to bude spíš holčička...ale moc nevěděl,každopádně už počítám s tím,že je to holčička...další ultrazvuk mi řekl,že bude až kolem 30.týdne a do té doby chci určitě něco nakoupit,tak doufám,že nebudu mít růžové oblečky a on mi neoznámí,že je to kluk  
          evik871   | 29.01.2014 10:40:32
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: pohyby miminka
            My jdeme na UTZ příští týden ve čtvrtek, tak jsem zvědavá, jak se mimi předvede. Ono se totiž nechce ani moc hýbat. Dělá si lehárko u maminky v bříšku a když si na něj chce doktorka podívat, tak ani ťuk, přetočí se a konec komunikace  
            Já už tak nějak počítám s tím, že je to chlapeček, ale zatím nakupuju neutrální barvičky. Povlečení na postýlku mám dožluta, kočárek je béžový. Jen tak pro jistotu  
            Abysme to obě neměly jak v jedné té starší reklamě.. "A z Jana byla Jana, ale manžel to s tím klukem pořád nevzdává..."  
            Ale taky mám obavy z toho, že jestli pohlaví nezjistím příští týden, tak budu muset mít do zásoby něco růžového :-)
            Renie   | 29.01.2014 11:51:23
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: pohyby miminka
              Tak to budeš mít hodné a pohodové miminko   to naše se převaluje v břichu co chvíla a i doktor s tím měl trošku problém,protože sebou pořád mlelo,tak se mu hůř měřilo   na kontrole mi říkal,že pohlaví 100% potvrdí až po 30.týdnu,tak doufám,že už to nezmění,já se pomalu vrhla do nakupování oblečků,kočárek bude také neutrální,ale přeci jenom oblečení na holčičku prodávají většinou růžové a když bílé,tak s růžovým potiskem   tak abych nemusela kupovat "nový šatník"  
              evik871   | 29.01.2014 13:07:40
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: pohyby miminka
                Kéž bys měla pravdu s tím hodným miminkem  
                Ikdyž tchýně mi říkala, že manžel, když se narodil, tak pořád spal...že jí teklo mléko pomalu proudem a on pořád spal..Tak mu musela na chviličku zacpat nos a když se nadechoval, tak ho rychle dát k prsu...Jinak by se ani nenajedl a pořád by spal (a to mu vydrželo dodnes   )  
                Takže zatím to vypadá, že mimík je celej po tatínkovi :-)
                Renie   | 30.01.2014 07:32:10
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: pohyby miminka
                  Tak to závidím, určitě bude po tatínkovi   To můj manžel byl taky přesně takový,furt jen spal jako mimčo,kam ho posadili,tam ho našli,vůbec neplakal...zato já sem prej pořád pobíhala,utíkala,brečela,hlavně v noci a byla sem moc akční a tak se obávám, že bude mimčo po mě, vzhledem k tomu jak se v břichu furt vlní a nepoleží vklidu  
                  evik871   | 30.01.2014 08:45:28
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: pohyby miminka
                    Jé, tak to máš přesně jako já :-) Můj muž byl jako malej zlatíčko, ale zato já jsem byla ďábel...V 1 v noci jsem se vzbudila a chtěla si hrát až do 4 hodin a protože mamka s taťkou bydleli v jednom pokoji v bytě, tak mamka se mnou musela být vzhůru, jinak jsem řvala jako satan   No a když se narodil brácha...To bylo něco...Slepě ke mně vzhlížel a já jsem ho všude tahala, po žebříku na střechu kůlny, do sklepa do díry. Kam nemohl, tam jsem mu pomohla :-)
                    Ty geny se prostě někde projevit musí   Hlavně, že máš mimi zdravé a když bude trochu akčnější, tak aspoň se nebudeš nudit  
                    Renie   | 30.01.2014 10:10:47
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: pohyby miminka
                      Nudit určitě ne, ale taky bych si ráda někdy odpočinula a jako prvorodička bych první dítě uvítala trošku klidnější     ale jak říkáš,nejdůležitější je zdraví  
                      evik871   | 30.01.2014 10:23:01
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: pohyby miminka
                        Třeba se ti zadaří u druhého potomka a bude klidnější po tatínkovi :-) A já třeba pokud budu mít druhé, tak bude rarach po mně :-)
                        Brácha má teď ročního chlapečka (narozeniny 6.12.) a to je terpve tornádo! Včera byl u nás v bytě a jen jsem se otočila, tak měl všechno vzhůru nohama   Ale copak se na takovýho pusíčka můžeš zlobit?   Aspoň jsem si včera udělala představu o tom, jak to u nás asi bude vypadat až mimi začne chodit  
                        Renie   | 30.01.2014 10:31:26
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: pohyby miminka
                          To jo,já si říkám, že si musím co nejvíc užit malýho mimouška, dokud nezačne běhat a dělat neplechu   kdy máš vlastně termín?  
                          evik871   | 30.01.2014 10:52:59
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: pohyby miminka
                            To určitě, protože to strašně utíká...Já jsem se nad synovcem rozplývala jaký je to krásný miminko a ani jsem se neotočila a je mu rok 
                            Já mám termín 18.6.2014   Říkám si, že je ještě čas, ale když si uvědomím, jak rychle utekl leden, tak je to hrozný...Ale už se na malé moc těším. Dokonce manžel už básnil o tom, jak bude jezdit s kočárkem    
                            Renie   | 30.01.2014 11:27:22
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: pohyby miminka
                              Tak to sme kousek od sebe, já mám termín 6.6.   Taky už se na mimčo hrozně těšíme, každej říká,že si mám těhotenství užívat,jenže když sem od rána v práci,tak si to moc neužívám   spíš si říkám,že se těším až se mimčo narodí  
                              evik871   | 30.01.2014 11:36:19
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: pohyby miminka
                                6.6. je krásný datum   Tak snad to vyjde  
                                Máš pravdu. Já mám to samé. Od rána do večera v práci, přijdu domů, uvařím nějakou večeři, uklidím, kouknu na něco v televizi a ráno zase a zase...A to jsem si říkala, že budu cvičit jógu a pilates...Hmmm...Ani ťuk. Jsem ráda, když se k nějakýmu cvičení dostanu jednou týdně...Když bude vše probíhat v pořádku, tak půjdu na mateřskou od 1.května, během května přeperu mimi-oblečení, trošku si odpočinu a v červnu hurá na to  
                                Ty to máš nějak podobně, asik? Mateřská cca v polovině dubna?
                                Renie   | 30.01.2014 11:59:42
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: pohyby miminka
                                  Jj,já bych měla jít na mateřskou v polovině dubna,ale začínám přemýšlet,jestli si to trošičku neprodloužím a nepůjdu dřív   nemám kdy co nakupovat a o víkendu jsou otevřené jen obchody v obchoďácích jako Olympie apod. a tam mi to připadá drahý..taky máme ročního pejska,kterej je dost živej,tak brzo ráno a hned po práci s nim chodim na delší procházky, pak uvařit něco na jídlo,uklidit a padám vyčerpaná, takže prodloužit si to a byt vklidu doma a vše si udělat a nakoupit vklidu není k zahození   ...
                                  evik871   | 30.01.2014 13:28:43
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: pohyby miminka
                                    No to máš pravdu...Když se dívám v Olympii na ty ceny, tak mě míní porazit   Manžel tam pracuje jako ostraha, tak mi vždycky referuje co kolik stojí v Peeku (vesta za 15.000 Kč). Prostě pohoda :-)
                                    Oblečení pro mimčo je nejlepší po někom podědit nebo ho kupovat všude různě po bazarech, atd. Nevyplatí se kupovat nové. To by se člověk nedoplatil  
                                    Jinak postýlku, matračku, nějaké povlečení, atd. jsem si objednala z internetu, tak čekám na dodání   Nemám nervy obíhat obchody  
                                    Teď se pouštíme do menších předělávek bytu, protože musíme udělat místo pro mimi   Máme 2+1, tak se tam musíme nějak poskládat  
                                    A určitě není naškodu si ten pracovní proces zkrátit o nějaký ten týden   Možná to taky dopadne tak, že už budu doma začátkem dubna  
                                    Renie   | 30.01.2014 15:02:13
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: pohyby miminka
                                      Přesně tak,ty ceny jsou nenormální   Oblečky kupuju po bazaru a taky máme ve městě takovej obchod,nejsou to tamani,je to něco jak lidovka nebo něco takového a tam mají oblečky nové na mimčo od 30kč,takže plánuju se tam jít tím přehrabovat   Postýlku apod.jsem chtěla koupit v obchodě,abych si ji mohla "ohmatat" a věděla jistě jak vypadá a funguje,ale asi to beztak dopadne taky že to objednám z internetu a bude klid   My máme 3+1,ale stejně zezačátku bude mimi s náma v ložnici a jak bude růst,tak pomalu začneme řešit pokojík,teď vůbec nemám čas ještě vybavovat pokojíček  
                                      evik871   | 30.01.2014 15:25:59
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                      • \
                                        RE: pohyby miminka
                                        Tak to máte dobrý, že máte místo na dětský pokojík  
                                        Já se musím přizpůsobit těm mým zlatíčkám  
                                        Manžel se potřebuje vyspat do práce (chodí na směny) a miminko taky potřebuje svůj klid. Takže z naší ložnice bude dětský pokoj a z obýváku budeme mít ložnici. Mimi nebudu mít u sebe, budu s ním několik týdnů spát v dětském pokoji než si na sebe zvykneme a pak za ním budu odbíhat z ložnice. Mám na to takovej názor, že dítě by mělo mít už odmalička svůj prostor. A že budu běhat mezi místnostma? To je mi jedno, kvůli těm dvěma přece udělám cokoliv  
                                        Uvidíme jak to bude po narození malýho. Můžu ještě změnit názor. Mám takovej pocit, že manžel malýho nebude chtít dát ani z ruky, tak kdoví jak to dopadne  
                                        Renie   | 31.01.2014 07:36:02
                                        Reagovat | URL příspěvku
                                        • \
                                          RE: pohyby miminka
                                          Já taky souhlasím s tím, aby dítě mělo odmalička svůj prostor, jenže já o ni budu mít hroznej strach, ještě se to ani nenarodilo a už mám o ni furt strach,jestli je všechno v pořádku,takže zezačátku ju určitě budu chtít mít pořád u sebe v ložnici jak se znám a pak bych ji dala do pokojíčka....už sem přemýšlela,jestli kdybych šla dřív na mateřskou tak bych pomalu mohla řešit pokojíček :-)Jinak sme včera řešili postýlku a nakonec sme ji objednali z netu  
                                          evik871   | 31.01.2014 08:35:19
                                          Reagovat | URL příspěvku
                                          • \
                                            RE: pohyby miminka
                                            Tak to je super,že jste vybrali  
                                            Oni jsou chlapi vůbec rádi, když jim řekneš, že je všechno zařízený, objenaný z netu a oni to jen můžou vyzvednout   Já jsem se včera zmínila, že bude potřeba zajet do Ikei, že se tam chci podívat do dětského oddělení   ..No samozřejmě jsem si vyslechla, že jedině o víkendu a kolik tam bude lidí, atd.  
                                            Jen si nemysli, já mám taky o mimčo pořád strach! Ze začátku jsem měla strach, jestli vůbec někdy budeme mít děti, když se konečně podařilo, tak jsem se bála, abych do 3. měsíce nepotratila, ve 2. trimestru mám obavy, jestli je všechno ok (kontrola na gyndě po měsíci mi nestačí), pak se budu bát, jestli u porodu bude všechno ok, až se narodí, tak se budu bát, aby nedostal zástavu dechu, potom se budu bát, až půjdou někam pařit a dovezou mi ho na trakařu   To je úděl všech rodičů-pořád už se budou jenom bát o děti...
                                            To snad nějak zvládneme, ne   Jako všichni ostatní před náma  
                                            Renie   | 31.01.2014 09:41:04
                                            Reagovat | URL příspěvku
                                            • \
                                              RE: pohyby miminka
                                              Taky bych chtěla do Ikei,jenže jsem z Prostějova a nejbližší je v Brně, jediná možnost kdy, tak je o víkendu a to je tam dycky narvaný, takže manžel taky protestuje   Jinak jak říkáš, je to úděl rodičů, už se budeme jen bát!   ale když to zvládli naši rodiče bez mobilů a bez vymožeností,jako jsou teď, tak to taky musíme zvládnout    
                                              evik871   | 31.01.2014 09:55:00
                                              Reagovat | URL příspěvku
                                              • \
                                                RE: pohyby miminka
                                                Hmmm...Všichni chlapi jsou si v něčem podobní  
                                                Budeš muset přistoupit na malou ženskou lest, aby s tebou zajel do Ikei...Udělat manželovi něco dobrého k jídlu, obskakovat ho, pusinkovat a ono mu to dojde   Aspoň můj manžel se vždycky zeptá: Ty něco potřebuješ, broučku? No a já to na něho vychrlím, jedna věta je na 3 minuty a v té mu shrnu proč je nutný, abysme tam zajeli a on už nemá jak se z toho vykroutit   Už ani nemá slov :-D
                                                Renie   | 31.01.2014 11:00:37
                                                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: pohyby miminka
              před ultrazvukem doporučuju dát si čokoládu nebo slabé kafe, to se mimčo rozpohybuje :-), my jdeme ve středu, také nevíme, co to bude, ale vzhledem k příspěvku výše, je mi to jedno, hlavně, ˇať je zdravé.
              Myšice   | 29.01.2014 14:48:20
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: pohyby miminka
                Díky za radu. Určitě si něco sladkýho dopřeju :-)
                Je to naše první dítě, takže je mi jedno, jestli je to holčička nebo chlapeček, hlavně ať je zdravé  
                Samozřejmě, že když se rozhodneme pro druhé dítě, tak budu přemýšlet nad pohlavím víc. Už odmalička bych chtěla klasicky páreček, ale nakonec to bude jedno...Hlavní je zdraví  
                Renie   | 29.01.2014 15:12:53
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: pohyby miminka
                  jojo, to my jsme taky přemýšleli, hlavně k tomu našemu drakovi zlobivýmu by to chtělo něco klidnějšího, ale ani dva kluci nejsou k zahození, tak uvidíme :-)
                  Myšice   | 29.01.2014 16:35:26
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: pohyby miminka
                    Určitě :-) Dva zdraví kluci plní energie...Co víc si přát :-) Taky bych raději brala dva kluky, upřímně dvě holčičky bych asi nechtěla...Kdo by pořád kupoval ty náboje do vzduchovky až budou na vdávání (odůvodnění mého manžela proč nemít dvě holky   )...
                    Renie   | 29.01.2014 18:11:41
                    Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: pohyby miminka
            Jejej, vy už všichni nakupujete?? to já furt nějak váhám a to mám už několikrát potvrzené, že to bude holčička...i když já na nakupování nějak ani nemám čas, protože doma předěláváme elektriku a tak je tu práce jak na kostele a hlavně toho prachu...I když budoucí babičky už na výbavě pracují:-) tak mám pocit, že se na to už půlku těhotenství těším a než se k tomu dostanu, tak už bude vše nakoupené nebo sehnané:-(
            MikeFree   | 01.02.2014 19:21:43
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: pohyby miminka
              tak hlavně, aby babičky vybraly něco, co se bude líbit i vám ;-), většinou to tak není, chce to přesné povely :-D. Já tedy nic nesháním, páč zaprvé nevím, co to bude a zadruhé mám hodně věcí po prvním dítěti, což je tedy kluk, ale stejně toho na začátek asi moc holčičího (pokud by to byla holčička) kupovat nebudu. Mimiňákovi je nejlíp v overálku a ten může být modrý nebo unisex :-)
              Myšice   | 01.02.2014 21:29:04
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: pohyby miminka
                Tak obleceni bude v me rezii, ale to je na pude po tete, ktera mela dvojcata holku a kluka, takze tam se asi do zacatku vybere az kam... a ten zbytek (postylka,vanicka apod. ) je mi jedno...krom kocarku a na ten je jeste casu...
                MikeFree   | 02.02.2014 15:09:08
                Reagovat | URL příspěvku
  • test na cukrovku
    jak to mam zvladnout??? kdyz se hned rano nenajim a dostatecne nenapiju coly-je mi blbe a omldivam na kazdym kroku...a oni po me chteji byt na lacno- a v mem pripade tam musim docestovat busem...     
    auto a chlapa otravovat nemuzu- chtel volno-ale bohuzel- do prace dojede velky reditel, a maji naky sezeni..

    a jestli se napisu toho sladkyho piti tak vrhnu-neb bez jidla to proste nedam:D
    amalie2011   | 22.01.2014 18:20:24 | Reakcí: 3, poslední: 22.01.2014 20:43:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: test na cukrovku
      Nestresuj se předem, ty jsi to u Tobuli neměla? Rada není den předem jsem jedla střídmě, ráno se napila trochu vody jinak bych padla a šla na to.
      Ady.S   | 22.01.2014 20:20:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: test na cukrovku
        nene.. tam me ani neposlali.. a ted mi dr rekla ze musim jit jen proto ze mel vic jak 4kg- ze to prej nak zprisnily ci co... den predem jist stridme:D to ja jim furt..ale proste rano vecne omdlivam a motam se:(
        amalie2011   | 22.01.2014 20:25:03
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: test na cukrovku
          to je blbý, mě to nedělalo až takový problém v těhu ale po porodu s Ondrou, jak jsem kojila potřebovala jsem furt pít.
          Ady.S   | 22.01.2014 20:43:02
          Reagovat | URL příspěvku
  • IVF CUBE
    Nebyly jste nektera v ivf cube v dejvicích na 3D?
    Martina321   | 21.01.2014 16:51:11
    Reagovat | URL příspěvku
  • uz to zacina....
    to ze nespim, neni jen v tehu.to proste nespavam ani mimo.... ale ty debilni krece noh,kycli, a hlavne ruk me taak serou....
    amalie2011   | 20.01.2014 18:57:34 | Reakcí: 5, poslední: 21.01.2014 22:38:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: uz to zacina....
      tak to tě lituju, magnesium předpokládám bereš... jinak toto ještě nemám, ale jinak se taky slušně rozpadám 
      Myšice   | 20.01.2014 19:26:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: uz to zacina....
        ja to mela i u prvniho.ale ruce prisly na radu pozdeji... ted je to cosi brzo, na to ze mam takovej kus pred sebou:D vsak rano ani kartacek v ruce nejde udrzet jak su otekla:D
        amalie2011   | 20.01.2014 19:27:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: uz to zacina....
          mně teda ruce naštěstí minuly, to musí být děs, třeba to bude chtít něco silnějšího...
          Myšice   | 20.01.2014 19:33:15
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: uz to zacina....
            u tobika rikali je to este v ramci mezich:D dycky to pak splasklo jak sem cvicila a dala to pod studenou vodu..ale krece, a brneni v noci mam furt...
            amalie2011   | 20.01.2014 19:40:34
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: uz to zacina....
      znám,nezávidím a bojím se toho až to zase začne i u mě.Pila jsem magnezium ale asi moc nezabíralo.
      markíla   | 21.01.2014 22:38:24
      Reagovat | URL příspěvku
  • pohyby
    Ahoj bolky tak zitra budu 19+0 pohyby nic. Vsude pisou ze u druhého je to dříve ale u me to neplatí. Citila jsem neco ale nicmoc :-(. V pondeli jdu na ko tak snad bude vše v pořádku. A treba se uz dozvim co pod srdickem nosím:-).
    Martina321   | 18.01.2014 08:41:59 | Reakcí: 7, poslední: 23.01.2014 08:26:19
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: pohyby
      já jdu na kontrolu v úterý a jen doufám že do konce těhotenství mi nikdo neprozradí co to je,u Barči to klaplo   u prvního těhu jsem pohyby cítila až po 22.týdnu,ona se moc nehýbala,teď mám poslední dny pocit jako že něco cítím,ale jistá si tím teda taky nejsem,dneska jsem 19+0
      markíla   | 18.01.2014 15:38:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pohyby
      Ony to nejsou vysloveně pohyby, mimčo je malý a je to cítit hodně dole, spíš takový ťuknutí, jako bublinka, to začíná. Člověk to docela zapomene, alespoň tedy já jsem si nemohla vybavit, jaké to bylo. U prvního jsem cítila první náznaky od 17. týdne, a v 18. tém už byly docela silnější. Teď začínám 19. týden a cítím je jen velmi slabě. Taky záleží na tom, kde máš placentu, pokud ji máš vpředu, tak je ještě chvíli cítit nemusíš a taky můžeš mít klidnější mimčo :-)
      Myšice   | 18.01.2014 21:13:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: pohyby
      Ahoj,jak ti dopadla kontrola, už víš copak je to za pohlaví?   Jinak s pohyby se netrap, já sem teda prvorodička a poprvé sem cítila pohyby v 19+4   Třeba budeš mít hodné mimčo,které bude víc spinkat   Já mám živý,na ultrazvuku nepoleží a furt se jen převaluje a točí zády  
      evik871   | 22.01.2014 15:54:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: pohyby
        Ahoj nevim nic.. tak jsem se objednala na 3d pristi tyden. Jsem teda dnes 19+3 a furt nic, jenom mam bouli dole nebo nahore a ani pri sexu se nehne. .tak jedine zw je fakt klidne, coz prvni moc nebylo.
        Martina321   | 22.01.2014 16:06:07
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: pohyby
          Určitě je to kliďas     Mě zase kamarádka říkala,že cítila pohyby až od 6.měsíce a to jen občas,že mimčo furt spalo  
          evik871   | 22.01.2014 16:10:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: pohyby
            Tak doufam ze tak dlouho cekat nebudu :-). Uz se tesim na ten UZ už aby bylo utery. Moje dr mi nic nerela jen kontrolovala srd.akci a pohyby videla.. aspon tak. Bricho mam jak v sedmem ? jinak bych o tehu ani nevedela :-) jak jw mi dobre. Co ty?
            Martina321   | 22.01.2014 16:15:56
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: pohyby
              Mě bylo zle prvních 3,5měsíce, to sem nemohla vůbec fungovat...ted jsem ve 21.týdnu a už uplná pohoda, akorát pořád nemám žádné břicho,skoro jak kdybych nebyla těhotná,ale mimčo má podle doktora standartní velikost, tak uvidím kdy mi začne růst bříško,at si ho můžu taky pohladit  
              evik871   | 23.01.2014 08:26:19
              Reagovat | URL příspěvku
  • Další nemoc
    Tohle těhotenství si teda dávám  na podzim jsem byla nastydlá,potom opar a teď zas něco jako angína nebo co   mám rýmu,všechno mě bolí a nejvíc pravá mandle.Ale nic hnisavého na ní nevidím,jen je červená.A hlavně nemám teplotu tak jsem ani nešla k doktorce.V úterý jdu na kontrolu na gyn.tak snad bude vše ok,ale nemám z toho dobrý pocit jak neustále marodím  
    markíla   | 17.01.2014 12:09:01 | Reakcí: 15, poslední: 18.01.2014 21:07:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Další nemoc
      Tak snad tě to přejde, třeba se z toho vyvrbí jen ta rýma, pořádně se spustí a mandle přestane zlobit. Jinak k chřipce i angíně bys měla teploty, teda standardně to tak bývá. Ono asi záleží, kdy jsi těhotná, přes ten podzim a zimu to holt víc řádí.
      Já mám taky pocit, že se rozpadám. Na pravé noze mi vylejzá ten křečák, od stehna až po lýtko, pořád mě bolí hlava, i když piju jak duha, od začátku jsem pořád měla nějaký zánět, kterýho jsem se snad konečně zbavila, ťuk ťuk a začíná mi zas zánět v prsu. Nebo jak to nazvat. Minulé těhotenství mi šíleně zrudly a ztvrdly obě prsa, hrozně bolely, nezabraly dvoje antibiotika, chodila jsem na ultrazvuk, do mamoporadny a dokonce mě v 16. týdnu poslali na magnetickou rezonanci do tunelu, nic se nezjistilo, jen že mám nějaký děsně velký mléčný žlázy a že asi reagovaly na horm. stimulaci, jak byl malej z ivf. Tak jsem si říkala, že toto těhotenství budu mít pokoj a ono to začíná, sice mnohem míň a zatím jen na pravém prsu, ale je to hrozně nepříjemný, snesu jen sportovní podprsenku a i ta asi za chvíli poletí. Tak snad se to vzpamatuje. Minule už o mě chtěl psát gyndař článek do odbor.časopisu ;-), páč se to prý nevidí a když to chtěl nafotit, začalo to samo mizet 
      Tak se zkus přes víkend vyležet a snad nebudeš muset k doktorovi, v těhotenství se může bioparox, mně výborně zabírá, stříkat můžeš do krku i do nosu.
      Myšice   | 17.01.2014 13:03:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Další nemoc
        Mě doktor radil otěhotnět na jaře kvůli bacilům, nevím jak ale splnila sjem mu to     .
        Ale ohledně teplot v nemoci, já jsem bezteplotka, tu mám opravdu málo kdy a nemocna jsem před těhu bývala co 3měsíce  . V těhu naštěstí jen jednou na atb.
        Ady.S   | 17.01.2014 21:48:56
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Další nemoc
          já tedy moc nemocná nebývám, zatím jsem ani v těhot. nebyla, když nepočítám dvoudenní blivno střevní virózu kolem vánoc ;-), ale to bylo bez teploty. Ale asi staroba či co :-D, prostě se vždycky v těhotenství začnu rozpadat, křečák, prsa, ekzém.....
          Myšice   | 18.01.2014 10:03:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Další nemoc
            Já si naštěstí těhotenství užila, skoro mě mrzí že už je pryč. Nemocná pořádně jsem byla jen jednou ve 13tt, pak už to šlo.
            Co bysme ale pro ty naše uzlíčky neudělali.
            Ady.S   | 18.01.2014 17:09:27
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Další nemoc
        no hele taky slušný,vyloženě si to těhotenství někdo užívá co
        markíla   | 18.01.2014 15:36:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Další nemoc
          to jo ;-), už je ti líp? koupila jsem si kompresní punčochy na ten křečák, jen ty stehenní, potřebuju to na jednu nohu, a udělala se mi nějaká reakce na ty silikonové proužky, co to drží, rudé čáry 3 nad sebou kolem celého stehna, asi mám tu kůži nějakou citlivou, mám i ekzém, který jsem předtím neměla. tak nevím, potřebuju to nosit, ale s tímto to nejde....
          Myšice   | 18.01.2014 18:36:32
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Další nemoc
            Jo dneska už to je docela dobrý,ale předstírám že mi je pořád mizerně abych nemusela nic dělat a prochází mi to tak jsem spokojená a užívám si to.Zkus tu punčochu vyprat třeba to je jen něčím napuštěný z výroby.Já potř ebuji obě a na holeně,stehna mám v poho.Kolik tě stála?Mě posledně 700 proto si je chci tentokrát nechat napsat.
            markíla   | 18.01.2014 19:45:29
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Další nemoc
              Byla jsem ve zdravotnických potřebách a paní mi tvrdila, že existují jen buď punčocháče nebo punčochy, takové ty, co vypadají jako normální punčochy. Tu reakci mi udělaly takové ty silikonové proužky. Je to od firmy aries tuším, takové ty silnější jsem si koupila. Stály 288,- . Přišlo mi nějaký divný, že by neexistovalo nic jiného, myslela jsem, že seženu třeba jen jednu takovou jako návlek dole bez špičky, jak bývaj v nemocnicích, ale prodavačka na mě koukala jako zjara, tak nevím...
              Myšice   | 18.01.2014 20:02:57
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Další nemoc
      to to pocasi.pockej az zacne mrznout... ja prolezela vanoce. opary se mi udelali 3naraz-mne, ktera sem na to nikdy netrpela... a od vanoc si to doma strdame, a kazdou chvili chrchle a sopli nekdo jinej...
      amalie2011   | 17.01.2014 13:41:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Další nemoc
        taky si myslím že kdyby mrzlo tak je nám všem mnohem líp,ale co se dá dělat.No křečáky mám příšený,bolí i když jsem v klidu.Nicméně už mi je mnohem líp,ale doma stále udržuji atmosféru že mi je mizerně,takže ráno jsem spala do 11:30,mám uklizený,vyluxovaný a vytřený celý byt a o Barborku je postaráno   jen ať si to tatínek pěkně užije tu domácnost,po neděli ho zas až do středy neuvidíme,protože jede na hory,tak ať se teď stará  
        markíla   | 18.01.2014 15:33:46
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Další nemoc
      NA bolest v krku je dobrý Bioparox, ten se může i v těhu a při kojení. Teploty být nemusí jestli an ně extra netrpíš, já mám teplotu jednou za uherský rok ale nemocná bývám často, teď naštěstí se to jakoby těhotenstvím urovnalo
      Ady.S   | 17.01.2014 21:52:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Další nemoc
        teploty většinou mívám,v úterý jdu na kontrolu na gyn.tak snad bude vše ok,mám strach o mímo aby to s ním nějak nezamávalo 
        markíla   | 18.01.2014 15:30:05
        Reagovat | URL příspěvku
  • Ahoj,jsem 19+4 a v sobotu sem poprvé cítila pohyby miminka     Jen mě trochu vyděsilo, že sme byli na plese,tancovali jsme a další den sem vážila o 1kg míň. Zatím nepřibírám,celkově jsem přibrala zatím 3kg,jak to máte vy s přibíráním? 
    evik871   | 14.01.2014 11:15:31 | Reakcí: 4, poslední: 15.01.2014 12:38:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      gratuluju k pohybům, člověk si konečně uvědomí, že v sobě toho caparta má ;-). Jinak to prosím tě neřeš, mimčo si bere, co potřebuje, někdo přibírá hodně, někdo vůbec, já jsem 17+2 a mám cca 2kg nahoře, minulé těhotenství jsem to měla tak podobně a přibrala jsem nakonec skoro 13kg, neboj ono se to rozjede.
      Myšice   | 14.01.2014 13:10:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        No právě sem byla šťastná že už mimčo cítím, jelikož mi vůbec neroste břicho,tak aspon vím,že tam je a že žije    
        evik871   | 14.01.2014 16:20:32
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      sem 23tt a mam uz pres 10kilo nahore:D ted kynu vic jak u prvniho.tam to slo az po 25tt.. :D ale co uz.. ono se ty tuky pak budou hodit, az se nevyspim a nenajim(kvuli prdikum):D
      amalie2011   | 15.01.2014 09:20:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      kila a vahu neres,bud rada,ze je vse ok.ty pohyby jsou krasna vec,pockej ale,co budes rikat,az se kvuli nim ani nevyspis a budes si pripadat jako boxovaci pytel.. 
      Andrea81   | 15.01.2014 12:38:21
      Reagovat | URL příspěvku
  • nutné?
    Ahoj chci se zeptat je povinné jít v těhotenství k zubařce a k mé doktorce???
    Díky
    alexvip   | 12.01.2014 20:00:37 | Reakcí: 6, poslední: 16.01.2014 22:49:09
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: nutné?
      no gynekolog to většinou vyžaduje, jsou na to kolonky v průkazce a k zubaři se myslím musí dvakrát. Ale když tam nepůjdeš, tak tě asi nezavřou ani nezastřelí ;-)
      Myšice   | 12.01.2014 20:13:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nutné?
      nic neni nutne.. u prvniho sem nebyla a odrodily me
      amalie2011   | 13.01.2014 10:35:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nutné?
      záleží na tobě,k zubaři bych šla tak jako tak takže jsem to neřešila.A vyšetření od praktického lékaře včetně EKG po mě vyžaduje hlavně porodnice kde jsem zaregistrovaná k porodu,takže tam jsem musela.
      markíla   | 14.01.2014 14:14:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nutné?
      k zubaři bych šla, přece jen se víc kazí zuby, tak ať pak nemáš zaděláno na horší problém. Navíc je "praktičtější" jít před porodem, protože pak už se k dr. tak lehce nedostaneš :) U praktické dr. jsem nebyla asi 3 roky, ani neví, že máme další dítko (nyní 4-měsíční). A to mi sestřička na gyndě při vystavení průkazky zaškrtla, že mám mít i razítko od praktickýho dr.
      hopik   | 15.01.2014 00:27:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nutné?
      no prikazat ti to nemuzou,ale hodne se to doporucuje a vi se proc.ty kazy a zmeny jsou tam urcite,odvapnovani a tak.no a hlavne me treba obvodak delal ekg atd..protoze je dobre vedet,ze jsi ok,nebot pak pri porodu,kdyz jsou nejake komplikace nebo i behem tehu a tak gynekolog si rekne aha,tady je problem s tim a s tim a da si na to pozor.
      takze urcite bez,prezijes to a hlavne budes mit jistotu,ze i s tebou je vse ok.je to nejen pro tebe,ale i pro mimco..
      Andrea81   | 15.01.2014 12:40:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nutné?
      Povinné to není,k zubaři i tak chodím pravidelně tak mi to nedělalo problém. U obvoďáka jsem byla a to byla naprosto zbytečná cesta neb si jen zapsal že jsem těhotná a tím to skončilo.
      Ady.S   | 16.01.2014 22:49:09
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×