Inzerce
Inzerce
Inzerce

ukončený měsíc - diskuze

  • ukončený měsíc
    no a ještě jsem se zapomněla pochlubit ,jak jsem dopadla s otázkou na ukončený měsíc,jak se tu pořád řeší,tak prý to tak opravdu je,že např. ukončený 10m. je prakticky až když je dítěti 11m.
    tak to mě málem porazilo,ale budiž,ale i dr. mi říkala,že se tomu divily,když byly na semináři a tak jim to tam říkají.

    na základě toho jsem přemýšlela,jak teda můžou být některý mimina přikrmovaný od 4m. když všechny první lžičky jsou od ukon. 4m. tj.v praxi od 5m.
    už ted se bojím vašich reakcí 
    Lenka/79   | 21.05.2011 00:14:45 | Reakcí: 31, poslední: 22.05.2011 22:41:02
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Já myslím, že každej doktor to bere jinak. My byli na půlroční prohlídce 5.4, a půl roku mu podle mého bylo až 13.4.
      angieblack   | 21.05.2011 07:21:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        prohlídky si dělají po svém,zřejmě jim to tak vyšlo,ale mělo by to být až po než před,my chodíme týden po datumu. 
        Lenka/79   | 21.05.2011 11:37:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Tak naše dr. mi zase řekla, že ukončný 6 měsíc je v den kdy má 6 měsíců.
      zanlena   | 21.05.2011 09:58:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        ta naše by to tak zřejmě taky chápala,ale prý jim to takhle vykládají,tak jsem se jí z toho šoku zapomněla zeptat jakou to má logiku,ale tady už to radši nechci rozebírat,nebo se zase strhne nějaká šílená debata 
        Lenka/79   | 21.05.2011 11:35:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      já už to neřeším 
      jana1260   | 21.05.2011 10:59:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        nápodobně,myslela jsem,že mě odpoověd dr. uspokojí,ale stejně to nechápu,takže to taky už radši neřeším.
        Lenka/79   | 21.05.2011 11:32:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      mě to přijde docela i logický. Když to vezmeš na sebe a na roky... tak dejme tomu je ti 27 v den tvých narozenin. Ale 27 je ti pořád, celý ten rok, dokud nepřijdou tvoje 28. narozeniny. Tzn. že ukončený 27. rok je až den před tvýma 28. narozeninama, jestli mě chápeš. Stejně tak u dítěte, je mu 6 měsíců v den, kdy je to přesně 6 měsíců od narození, ale ještě celý další měsíc mu je pořád 6 měsíců (a je jedno jestli řekneš, že je mu 6 měsíců a dva dny, prostě pořád mu je 6), až do začátku 7. měsíce, kdy vlastně začíná nový měsíc :)
      Gastrica   | 21.05.2011 13:16:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        no ale proč to takhle píšou,nebylo by jednodušší napsat místo ukonč.6.m. že je to od 7m.?
        možná že to má ten význam co píšeš,ale logicky by mě přišlo,že např. když je dítěti právě 1.měsíc,tak je na světě snad už jeden celý ukončený měsíc a ne až po dvou.tak asi tak ,chápu jak to myslíš,i by to tak mohlo být,ale stejně mi to přijde divný,protože když bude mít moje dítě přes 10.měsíců třeba 10,5m tak neřeknu že mu je 10. když bude 10.30 tak taky řeknu že je půl11 a ne 10,tak tak nějak asi no.
        Ale už se nechci do toho zamotávat a poštvávat si na sebe někoho kdo to chápe jinak 
        Lenka/79   | 21.05.2011 14:37:27
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
           
      nadule1   | 21.05.2011 15:19:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      no my zacali prikrmovat az v 5.mesici..po ukoncenem 4...tedy skoro koncem dubna...a az od prosence zacali jist normalnejsi jidlo...na vanoce...a jsou ke konci listopadu
      Liberte   | 21.05.2011 17:24:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Jojo, doktoři kteří chodí na seminář to umí takhle jak píšeš:)) Nám to ten můj taky tvrdil  
      luciasek84   | 21.05.2011 18:52:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      neřeším, přikrmovat sem začala až v 7 měsíci a když sem kupovala skleničku, tak vždy od 4 měs. žeprý pro kojené se připočítávájí 2 měs.
      ivulisek   | 21.05.2011 19:58:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Vůbec by mě nenapadlo myslet si, že ukončený desátý měsíc je v den, kdy je dítěti 11 měsíců. Odporuje to logice a taková doktorka by u mně úplně ztratila důvěru, kdyby mi to tvrdila. Nechci být razantní, ale některý věci jsou jasný bez debat. Tady prostě jiná možnost není a ne, že to každý bere jinak.
      Hela   | 21.05.2011 21:32:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        to jsem ráda,že je tu nás víc ,kdo má stejný názor,hlavně by mě zajímalo kdo a proč to takhle vymyslel,ale jak jsem psala naší dr. to taky přijde divný,nicméně nám musí říkat,tak jak jim to říkají. 
        Lenka/79   | 22.05.2011 12:49:29
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        já to taky nechápu a počítám to prostě !normálně" podle toho, jak plyne čas. a nikdo mě o tom nepřesvědčí. když se někdo narodil 1.1., tak 1.2. má ukončený první měsíc a hotovo.
        Emma123   | 22.05.2011 17:08:55
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      To jsem blázen 
      soni   | 21.05.2011 21:56:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Souhlasím s tím vysvětlením, co ti řekl doktor. A je to logické      
      kakapu   | 21.05.2011 21:56:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        mě to právě nevysvětliy,jen mi řekla jak je to učí na seminářích a že jim to taky logický nepřijde,tak asi naše dr. má taky nějakou divnou logiku,mě prostě nepřijde logický mít po 2 měsících na světě ukončený teprve první.nechtěla jsem se v tom zase pitvat,ale nedá mi to a tak se taky nechám dobrovolně ukamenovat  
        Lenka/79   | 22.05.2011 12:41:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ukončený měsíc
          Je to tak, jak to vysvětluje výše Gastrica. Zkrátka na otázku, kolik je dítěti měsíců řeknu např. šest a čtvrt měsíce nebo třeba šest a půl měsíce nebo šest a třičtvrtě měsíce. Zkrátka dokud mu není sedm měsíců, tak je mu pořád šest a něco. Tak tedy celkově ukončený šestý měsíc je den před tím, kdy mu je sedm měsíců. Tedy dle mého selského rozumu      
          kakapu   | 22.05.2011 19:09:07
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: ukončený měsíc
            ok,já chápu jak to myslíte,ale když je dítěti třeba 6,5m. tak mu je už snad půlka sedmýho ne? a ne půlka 6(takže bych řekla že je to nedokončený sedmý),stejně jako je u hodin půl sedmý tak je to taky už část sedmý hodiny a ne šestý.proč jednoduše logicky pro všechny,aby jsme to chápaly všichni stejně nenapíšou od 7m. měsíce,to by přece nikdo nezačal přikrmovat v době kdy je dítěti teprve 6m. ale takhle to dává většina z nás od 6m. v tomto případě teda ukončeném 5m.
            Taky mi nepřijde jasný,když se teda nekojený děti začínají(můžou) přikrmovat od 4m. tak se teda přikrmují od ukončeného třetího? a čím je přikrmují,když příkrmy jsou až od ukonč. 4m. nic proti ,ale mě to prostě štve,půlka znás to chápe takhle a druhá jinak. nic proti nikomu ,ale mělo by to být jasný pro všechny včetně dr.
            dokud se to tu nezačlo rozbírat ,tak mi to bylo jedno,nechci se hádat ,napsala jsem jen co mi řekla dr. ale štve mě ,že mi to nepřijde logický a půlce z nás taky,chápu jak to myslíte s Gastricou a beru váš názor ,ale fakt ráda bych to chtěla vysvětlit od toho kdo to takhle chytře vymyslel(vím,že tady toho dotyčnýho nenajdu   ).
            děkuju za debatu 

            Budu se modlit ,aby mi tady už nikdo nepsal jak to chápe   ,protože už z toho začínám ztrácet rozum 
            Lenka/79   | 22.05.2011 21:59:56
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: ukončený měsíc
              chichi...je to sranda, jak to tady vždycky někdo jednou za čas znovu nadhodí a opět se utvoří dva tábory názorů, viď? To je jako debata o kojení      
              Souhlasím, že mnohem jednodušší je napsat od sedmého měsíce. Zkrátka "proč to dělat jednoduše, když to jde složitě" ?      
              Tak už se na to vyprdneme a budeme řešit zásadnější problematiku. Například zda bylo dřív vejce nebo slepice      
              kakapu   | 22.05.2011 22:23:44
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: ukončený měsíc
                tak to je taky dobrý,ale do toho už nejdu  
                je to tu tak se spoustou věcí,občas už to radši vynechávám  
                tak hezký večer 
                Lenka/79   | 22.05.2011 22:36:09
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: ukončený měsíc
                  však já už tě jen tak zlobím      
                  Radši mi napiš radu - viz dítě 7-12 měsíců
                  Jinak také přeji hezký večer      
                  kakapu   | 22.05.2011 22:41:02
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      moje doktorka mi to vysvetlila stejne a prijde mi to logicky. narodil se 17.1,takze ma ukoncene 4 mesice a 4dny z pateho mesice. To je jako rict,vcera se narodil a je mu 1 rok,rok mu bude az za 12mesicu.. Muj nazor,neukamenujte me 
      tillie   | 22.05.2011 08:50:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        píšeš to tak jak já to chápu,ale v tvém případě podle nich máte ukončený 4m. až 17.6. kdy mu bude 5m.
        Lenka/79   | 22.05.2011 12:36:53
        Reagovat | URL příspěvku

Téma: Péče o miminko, kojení, výživa, vitaminy pro děti, péče o dítě, péče o zoubky (strana 560)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×