Inzerce
Inzerce
Inzerce

Naše rodina. Jak přežít tchýni??? (strana 132) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Už jsem si zvykla, že moje tchýně zřejmě zaspala, když se rozdávala inteligence, ale občas mě dokáže překvapit. Onehdy se ptala, proč tu látkovou plenku dávám dcerce kvůli kyčlím přes a ne pod papírovku   . Včera se rozhodla, že nás pozve na oběd a udělá kachnu se špenátem, když kvůli kojení zelí nemůžu. Tak jí manžel řekl, ať ale do toho špenátu nedává cibuli ani česnek. Tak se zeptala, jak to má teda uvařit. Tak jí to manžel dlouho vysvětloval. Nakonec prohlásila, ať teda přijedeme dřív a ten špenát uvaříme, že bez cibule a šesneku to neumí.
    Eliv   | 28.01.2012 10:10:05 | Reakcí: 6, poslední: 28.01.2012 22:39:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Zrušení stavebního spoření.
    Před 5 roky,když se narodila první dcera tak jí tchýně založila stavebko,že jí bude posílat 300 kč měsíčně.Dneska když přišel roční výpis,tak jsem zjistila,že placení v červenci 2011 zrušila.Nikomu nic neřekla.Volala jsem to manželovi,ten byl celej naprdnutej.Hned jí volal a ona mu položila telefon.Tak když nechce platit tak nám to mohla alespoň říct mohly jsme pokračovat v placení.Nojo narodili se jí vnoučata od dcery tak na naše holky prdí. :-( Konečně se mi potvrdilo,že až bude mít manželova sestra děti tak naše holky půjdou na druhou kolej.Tedy lépe řečeno pro ně přestanou existovat.Nevěřil tomu,ale jeho maminka se vybarvila.
    ruzenka   | 25.01.2012 18:28:12 | Reakcí: 7, poslední: 28.01.2012 10:02:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zrušení stavebního spoření.
      300Kč není snad tak mnoho.Každopádně mohla něco říct 
      tygřímáma   | 25.01.2012 18:32:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zrušení stavebního spoření.
        to je blbé.. třeba mají nějaké finanční problémy? ale rozhodně vám to měla říct..
      jezurka   | 25.01.2012 21:11:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zrušení stavebního spoření.
      Tak to je smutne. Mohla neco rict a navic 300Kc neni tolik, aby to vnuckam nemohla platit. Nechapu, jak nekdo muze delat rozdily mezi vnoucaty. Smutne, ona o spoustu veci prijde a holky, bohuzel, taky.   
      mihra   | 25.01.2012 22:39:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zrušení stavebního spoření.
      No finanční problémy určitě nemaj.On má realitku.Ale to je jedno,mohla něco říct.
      ruzenka   | 26.01.2012 09:27:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zrušení stavebního spoření.
      Tak to je hodně divné chování. Taky by mě to zamrzelo.
      Meridene   | 26.01.2012 14:23:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zrušení stavebního spoření.
           
      Zuzbr   | 27.01.2012 11:19:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zrušení stavebního spoření.
      To naštve. Ale ber to tak, že dětí máte kvůli sobě, ne tchýni. My máme obdobný problém s tchánem. Naši dceři jsou dva měsíce pryč a on ji ještě neviděl a to bydlí ve vedledším vchodě.
      Eliv   | 28.01.2012 10:02:40
      Reagovat | URL příspěvku
  • sen
    V noci se mi zdál sen že se sem k nám do domečku nastěhovali tchánovci. Takhle hrozný sen jsem dlouho neměla. Probudila jsem se úplně rozrušená a zpocená 
    medox   | 24.01.2012 12:15:05 | Reakcí: 6, poslední: 25.01.2012 22:40:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • naslouchadlo
    tchýně špatně slyší a nosí (nenosí) naslouchadlo, ale asi se za to stydí, nebo co. K nám ho nenosí a manžel se pořád rozčiluje, že na ní musíme řvát a ona se pořád vymlouvá, že venku prší a že to si ho vzít nemůže (u nás doma asi taky prší).
    Dneska přišla, opět neslyšela. My si z toho už děláme srandu, že si nemohla vzít, vždyť venku chumelí. A ona, že ho má v tašce v pytlíku, ale za celou dobu si ho do toho ucha nedala.  Asi je to nový model, který stačí mít v tašce a né v uchu.
    jana1260   | 21.01.2012 20:58:52 | Reakcí: 9, poslední: 29.01.2012 16:49:55
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: naslouchadlo
      Tak ať si nechá udělat taková ta sluchadýlka do ucha, ty vidět nejsou.
      Meridene   | 21.01.2012 21:30:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: naslouchadlo
      To se divím,že netouží slyšet všechno. 
      tygřímáma   | 22.01.2012 07:58:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: naslouchadlo
      Jak můj otec.Hluchej je jak poleno,naslouchadlo samozřejmě má,ale nosit ho nebude.
      Val.J35   | 22.01.2012 10:36:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: naslouchadlo
      V tašce pytlíku si vás potajmu nahrává  
      luciasek84   | 22.01.2012 13:05:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: naslouchadlo
      můj kamarád luděk hess (otecko babyoxu)je taky hluchej jako poleno, naslouchátko má a nenosí ho. vznikají vtipné situace, když se ho redaktor na něco ptá a on odpovídá úplně mimo rámec otázky. a ještě lepúší je zážitek, když telefonuje...
      ptala jsem se ho, pro tu věc nenosí a on mi odpověděl, že je zvklej na svoje ticho a že když si naslouchátko nasadí, tak slyší jak mu na zahradě šplouchá rokytka a že ho to ruší a znervózňuje.
      další můj známej ho naopak pořád nosil a terorizoval tím celou rodinu. hlavně u televize, protože ji měl tak potichu, že zdraví slyšící nic neslyšeli      
      lucicína   | 22.01.2012 17:57:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: naslouchadlo
        to jsi mi připomněla. Když se ji zeptáme, na co ho teda má, tak řekne, že na televizi  , no chápeš to  . A ona bydlí sama, takže s tím u televize nikoho terorizovat nemůže.
        jana1260   | 22.01.2012 19:28:25
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: naslouchadlo
      mě by spíš zajímalo, jak tomu člověku říct, že to naslouchadlo potřebuje. Strávila jsem víkend s dědou, kterej sám o sobě říká, že špatně slyší, ale když musím všechno 3x opakovat, dost mě to vytáčí 
      danicka84   | 23.01.2012 15:51:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: naslouchadlo
      Takových je co jen tvrdí že ho mají, ale zkutečnost je jen pytlíková v tašce.
      Ady.S   | 24.01.2012 19:01:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: naslouchadlo
            ta moje zase zle vidi, ale je desne mlada na bryle  
      terulinek   | 29.01.2012 16:49:55
      Reagovat | URL příspěvku
  • hlídání
    To je taky dobré. Matka si nevezme a nikdy nevzala dovolenou, aby pohlídala a já šla třeba k lékaři. Prý je stará a musí si držet práci aby jí nevyhodili...Ale teď si vzala dva dny a jede někam na výstavu.
    Stejně tak nepohlídá o víkendu, neb je stará a unavená a nezvládla by to. Přitom hodně často tráví víkendy na poznávacích zájezdech kde z čr vyjedou ve 4 ráno a vrací se k půlnoci a celý den tam chodí.

    Kdyby mi aspon pořád netvrdila, že pohlídá kdykoli budu chtít a já že jsem nevděčná že to neuznám. A okolí kdyby netvrdila jak jí toníčka nikdy nepůjčím i když by moc chtěla 
    medox   | 17.01.2012 15:06:55 | Reakcí: 19, poslední: 23.01.2012 10:15:41
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      Tak něco podobnýho taky znám. 
      zanlena   | 17.01.2012 15:14:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      Mě taky naši nehlídají 
      tygřímáma   | 17.01.2012 15:20:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hlídání
        mě ani nejde o to že nehlídá, ale že všude i mě povídá jak hlídat chce a já jí dítě nedávám.
        medox   | 17.01.2012 15:34:36
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      Baru to mě mrzí, měla jsem tchýni co nikdy nepohlídala a ani teď si neveme volno aby mohl být Ondra u ní. Za to rodiče a novou tchýni si nemůžu vynachválit.
      Ady.S   | 17.01.2012 20:44:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hlídání
        fakt je máš báječné. V podstatě cizí dítě proti kterému by mohli brojjit mají za vlastní. To jekrása.budou to dobří lidé
        medox   | 17.01.2012 20:52:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hlídání
          Martin má jen maminku, taťka zemřel už dávno. Ale už od začátku má k Ondrovi super přístup a nedělá rozdíl mezi vlastním vnukem a ním. Stejně tak Martinova sestra ho bere. Možná je to tím že tam se už druhé nepodařilo a jsou rádi za malého lumpíka.
          Ady.S   | 17.01.2012 21:01:06
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      toto já neznám, já mám v tomto hrozný štěstí, ale nechápu to. kdyby držela hubu, uděělala by lépe
      ivulisek   | 17.01.2012 23:27:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      Mi mamka ,když jsem měla malou Gábi a chtěla jsem jet za kámoškou řekla,že jí taky nikdo nehlídal.
      O tom smutněji mi je ted jak hlída segře malou Valinku,aby segra mohla chodit po obchodech ,protože toho má moc a musí se odreagovat od miminka.A ještě mi to mamka říka tonem,jakože to je jasné,že ji musí hlídat.
      Honafa   | 18.01.2012 16:16:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      a proč o tom teda takto mluví????! já to fakt nechápu!
      chápu, že nechce hlídat, že se na to necítí..bláblá..ale proč má potom ty kecy?? ta je fakt prdlá!
      zuzka83   | 18.01.2012 16:49:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      Baruš,jsem říkala Gabce jaká jsi šikovná a co děláš.A ona se uči to podnikaní tak se zrovna učí,že musíš začít od Unora,protože tak začína učetní rok.Že nesmíš začít podnikat v lednu.
      Honafa   | 18.01.2012 19:26:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hlídání
        Aha...no vidiš to. Ale akorát aniž bych to věděla to tak bude  protože ted nemám peníze a živnosták 
        Jsem vše vrazila do kuchyně a zítra si jdu koupit brýle. Tak to akorát pěkně vychází. Vidiš at gabka ještě hodí moudrou radu do placu. Já jsem přihlášená do programu Z matky podnikatelkou od pracáku. A i bych si to zalatila, ale prymárně berou ty co jim to platí pracák a cikány 
        medox   | 18.01.2012 19:59:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: hlídání
          S tou rekvalifikací to zase bude pěkný žrout peněz, protože bí že z pracáku to nikdo pořádně nepotřebuje, kor tmavší spoluobčané       
          Ady.S   | 18.01.2012 22:49:37
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hlídání
        Já nevím ale podnikat můžeš začít ode dne kdy máš vyřízený živnostňák, to by snad všichni podnikali celý rok na černo kdyby mohli začít jen v únoru.
        Ady.S   | 18.01.2012 22:48:40
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hlídání
        To je pěkná blbost. Začít může kdy chce.
        nadule1   | 19.01.2012 09:43:45
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: hlídání
        Tak to se teda Gabka učí špatně, účetní rok je shodný s rokem kalendářním. A podnikat můžeš začít kdykoli.
        Teja   | 23.01.2012 10:15:41
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      To píšeš o manželově máti? Ona nemůže hlídat (nám), protože má doma chlapa, kterému musí vařit:-))).
      Nemá ani peníze, přece nedá za vlak 60,- korun :-), když má důchod jen jednou takový co já rodičák.
      Její zájezdy a výlety k rodinám, které musí nutně navštívit komentovat nebudu.

      Ale stejně... Jela do Anglie, na nějaký ten poznávací zájezd, měli tam jet loďou a pořád měla kydy, že co když to nezvládne, přece jenom není nejmladší, když jí můj manžel řekl,že co se tam teda s*re, když má strach, argumentovala tím, že celý život nikde nebyla a chtěla by se tam podívat. Tak jí řekl, ať si nestěžuje. A to je pořád dokola.
      polova   | 19.01.2012 08:23:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      Smutne     
      Bea-Matyas   | 19.01.2012 20:49:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hlídání
      hm. to naštve..... 
      lucicína   | 22.01.2012 17:58:40
      Reagovat | URL příspěvku
  • umí tak hezky zkazit radost
    Jak víte chci podnikat. A nadšeně jsem to zdělila svojí matce. Hned mi řekla at to nedělám, že budu litovat. Zná asi desitky lidí co začali a litovali a asi většina v tom co chci já 
    A to nedělám kvůli daním, pojištění, dph apod. Ona o tom nic neví a hne díše maily velkým písmem s vykřičníky. Volá a anadává...
    Ve finále mi řekne že mám moc velký záběr a hrozně se zadlužim. Záběr mám takový co jsem schopna pojmout. Vím jakou budu mít-už mám klientelu. A celkově jsem to neromýšlela mintu ale týdny...
    I když prostě dostane všecha fakta a info ženemám náklady a tím pádem ani půjčku.
    Stejně jsem tak neschopná než radši než si najít práci tak podnikám což je jen výmluva k timu nic nedělat...
    Neříkám žese podnikání zadaří, třeba ne, ale jádo toho nedávám svoje peníze, tak proč to nekusit. Na černo to dělat nechci.
    Pěkné ja my v v autobusu bylo i v 7mi letech 3, zoo podobně, jakmile jsem prokecla nějákou její lež na slevu a sleva nebyla dostala jsem na prdel. Ale stejně tak mi bylo vtloukáno že lhát se nemá 
    Ted mám vše podle ní dělat načerno a živnostákem se položim...
    kdyby nevedle tak blbé keci kolem toho aspon.
    medox   | 16.01.2012 21:46:58 | Reakcí: 46, poslední: 20.01.2012 13:35:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: umí tak hezky zkazit radost
      Baru jedním uchem tam a druhým ven.
      zanlena   | 16.01.2012 22:42:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umí tak hezky zkazit radost
      Že se jí svěřuješ...
      polova   | 17.01.2012 08:38:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umí tak hezky zkazit radost
      Já podnikám od roku 2006 a ještě jsem toho nijak zvlášť nelitovala :))) Naopak při rodičáku si to užívám, protože mi to umožňuje hezký přivýdělek.
      Mamku neposlouchej. Nic do toho nedáváš, prakticky nic neriskuješ. Když to nepůjde, tak živnost zrušíš a je to. Maximálně přijdeš o ten litr nebo kolik stojí vydání živnostenského listu. ;)
      nadule1   | 17.01.2012 11:16:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umí tak hezky zkazit radost
        No právě, dám za živnosták a ak tu domenu si koupim. Takže když se neadaří tak co  
        Dneska mi dokonce volala že je krize a nikdo moje služby nebude chtít. Řekla jsem í že vím že zájem bude. Hlavně o hlídání dětí neb vím kolik dětí mají přijmout a kolik jich tu je...
        Pak vím kolik je tu starců a pod.
        A nejlepší je že hned po tom mi řekla že chci málo peněz, že hodinový manžel si říká 400/hod.
        Takže nejdřív lidi nebudou mít stovku a pak najednou at dávají 400 
        Jejím hlavním ukolem je jen kritizovat. Viděla jsi ty moje stránky? dávala jsem odka na fcb
        medox   | 17.01.2012 11:20:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: umí tak hezky zkazit radost
          Radši jí už nic neříkej. Ona ti to jen kazí.
          Neviděla, mrknu se. ;)
          nadule1   | 17.01.2012 11:22:26
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: umí tak hezky zkazit radost
            http://pecezackova.webnode.cz/

            je to pracovní verze, ještě je oravuju text a rozvržení a tak. Ale jako prvotní návrh dobré ne?
             
            medox   | 17.01.2012 11:30:57
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: umí tak hezky zkazit radost
              Můžu ti do toho kecat, viď? :)

              Jenom takové návrhy. Ten odkaz pro vyhledávání bych dala vpravo nahoru, bývá to tak na většině stránek a myslím si, že když to tam lidi nenajdou, tak už je nenapadne, že to je jinde.

              Jak máš větu - Více v sekci SLUŽBY (Bylo by dobré, aby to fungovalo jako hypertextový odkaz).

              A chybí mi tam tvoje fotka.

              Naopak se mi tam nelíbí fotka té staré paní. Navíc nad tím tvým kontaktem to vypadá jako, že bys to mohla být ty :D

              Líbí se mi, že jsou stránky přehledné. To je fakt prima.  
              nadule1   | 17.01.2012 11:49:13
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: umí tak hezky zkazit radost
                Souhlas, chtela jsem napsat to same. Jeste se mi libi to promo na Tondu: Velice hodny, klidny, pratelsky. To je lakadlo ;-)
                Terča80   | 17.01.2012 11:59:50
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: umí tak hezky zkazit radost
                    třeba na cizím místě s ještě jedním dítětem takový bude 
                  medox   | 17.01.2012 12:28:08
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: umí tak hezky zkazit radost
                    :-)) hele klamava reklama taky reklama, ja ti fandim!
                    Terča80   | 17.01.2012 12:58:49
                    Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: umí tak hezky zkazit radost
                Vidíš to vyhledávátko si přesunu, to mě nenapadlo.
                To služby, to právě zjjištuju jak udělat jako odkaz. taky bych si to tak představovala, ale zatím se zdá, že dokad si nezaplatím domenu, tak mám omezené služby a nepůjde to, ale třeba to ještě vykoumám.

                Ta stará pani je moje babička jsemsi říkala, že by to chtělo fotku spokojeného důchodce. Ale nad tím konntaktem máš pravdu že je to zavádějící.

                Moje fotka tam neníschválně. Lidi mě tu znají se zapatlanym dítětem a nebo v hospodě se psem. Tak bych ráda aby jim ažna místě došlo že jsem to já a mělajsem možnost se prezentovat, že nejsem tak strašná jak se zdám 
                medox   | 17.01.2012 12:26:54
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: umí tak hezky zkazit radost
                Tak jsem na uvodní stranu dala svoji fotku. Myslíš že je vhodná? Nic lepšího asi nemám 
                medox   | 17.01.2012 13:01:35
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: umí tak hezky zkazit radost
              hezké :)
              jinak souhlasím s Naďulí - fotku babči vyhoď a dej tam svoji, třeba jak se zrovna o někoho s úsměvem staráš    
              k úklidu bych možná přidala mytí oken, to je celkem žádané
              a k hlídání dětí bych dala i možnost hlídat dítě večer nebo bez tvého syna (pokud to nabízíš), působilo by to profesionálněji a myslím, že hodně lidí chce pohlídat právě večer, aby mohli někam jít..
              jezurka   | 17.01.2012 12:27:06
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: umí tak hezky zkazit radost
                Já měla parádní fotku, na tohle jako dělanou. Já jako sestřička v nemocnici když jsem se starala o jednoho pána a já ji nemůžu najít 
                K té mé fotce jsem psala už nahoru. Myslím, že co mě tu lidi znají v telákách s děckem věčně zapatlaným od jídla s psím trhačem  kterého chodím do hospody socializovat a asi to vypadá že tam chodím pít-nechodím. Tak by podle mě to hnned zavrhli. Když tam přijdu ukážu jaká skutečně jsempři osoním setkání...ale ještě tu svou fotkuzvážím pokud najdu tu pravou 

                To hlídání večer bez mého dítěte je dobrý nápad. To tam napíšu. Přes den nabízím jen s toníkem, neb ho nemám kam dát.
                Okna jsou super nápad
                dík
                medox   | 17.01.2012 12:31:53
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: umí tak hezky zkazit radost
                co říkáš na toto:
                http://pecezackova.webnode.cz/sluzby/hlidani-deti/
                medox   | 17.01.2012 12:40:32
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: umí tak hezky zkazit radost
                  jj určitě je to lepší   jen ty závorky (bez mého syna) bych tam nedávala, to je samozřejmé.. spíš bych to večerní hlídání zmínila větou v textu.. ať to působí dojmem, že se stoprocentně věnuješ hlídanému dítěti, to že vezmeš přes den svého syna je navíc  
                  jezurka   | 17.01.2012 13:14:26
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: umí tak hezky zkazit radost
                  Baru, snad se neurazis, ale nemoc z povolani (redaktorka, korektorka) - pred pripadne si dej carku     
                  Bea-Matyas   | 19.01.2012 20:59:02
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: umí tak hezky zkazit radost
                Tak jsem na uvodní stranu dala svoji fotku. Myslíš že je vhodná? Nic lepšího asi nemám 
                medox   | 17.01.2012 13:01:51
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: umí tak hezky zkazit radost
                  Mas fakt pekne udelany vlasy.
                  Terča80   | 17.01.2012 19:15:12
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: umí tak hezky zkazit radost
                    děkuju, to je z lonských vánoc a do ted žádná kadeřnice tenhle učes nenapodobila. A to všude tahám tuhle fotku a nikde nic....za měsíc jdu znovu tak třeba se zadaří  ale brýle už budou jjiné.
                    medox   | 17.01.2012 19:19:07
                    Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: umí tak hezky zkazit radost
          Hodinový manžel bere 160.Tvoje služba je super a budlet ty v Krnově tak tě využiji.
          Honafa   | 17.01.2012 19:35:17
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umí tak hezky zkazit radost
      Zkus být nad věcí 
      tygřímáma   | 17.01.2012 12:26:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umí tak hezky zkazit radost
      Já tvoji máti vůbec nechápu.Začít podnikat,protože se ti nechce dělat??Co je to za blbost?Navíc ty řeči o zadlužení nechápu.Ty si na to bereš nějakou půjčku?Podle mě je to práce s minimálními náklady,vždyť se jedná o služby.Nebo se pletu?Mimochodem,mě to připadá jako dobrý nápad 
      veverka77   | 17.01.2012 19:13:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umí tak hezky zkazit radost
        Ja ji nechapu furt :-( takhle neustale srazet svou dceru, navic bezduvodne!
        Terča80   | 17.01.2012 19:16:41
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: umí tak hezky zkazit radost
        Dám tisícovku za živnosták a pak cca 400 na rok za www stránky...
        To je vše.
        medox   | 17.01.2012 19:17:54
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: umí tak hezky zkazit radost
          To je úplně skvělé  Já pořád přemýšlím,co bych tak mohla dělat sama na sebe,aby to nevyžadovalo minimální počáteční kapitál a nic mě nenapadá.Tohle je opravdu super    Na máti se vykašli a uvidíš,jak jí sklapne,až uvidí,že se ti daří 
          veverka77   | 17.01.2012 20:10:10
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umí tak hezky zkazit radost
      Ještě dodám,že jsi mě moc pěkně překvapila.Super nápad,super služby,máš to moc pěkně udělané. 
      Honafa   | 17.01.2012 19:39:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umí tak hezky zkazit radost
      Obdivuju tě a moc ti držím palce.  
      Francouzka   | 17.01.2012 20:33:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umí tak hezky zkazit radost
      Baru, je to tezke, ale kasli na ni. Nic ji nerikej a delej si po svem. Ja Ti MOC fandim, jsi sikovna baba a drzim pesti, at se dari     
      Bea-Matyas   | 19.01.2012 20:52:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: umí tak hezky zkazit radost
      Hele, jsi skvělá, kašli na kecání lidí, co do toho vůbec neviděj. Mně to přijde úplně super, taky vymejšlím, čím bych se uživila sama, už mě nebaví žebrat někde o práci. Myslím, že tvoje služby jsou dnes více než žádané a potřebné. A vzhledem k tomu, jak ministerstvo škrtá jednu sociální službu za druhou, bude např. té ošetřovatelské péče stále méně. Jako sestřička máš tu nejlepší kvalifikaci. Budu sledovat, jak Ti to půjde a držet pěsti ;-)
      radun   | 20.01.2012 13:35:10
      Reagovat | URL příspěvku
  • jídlo a jídlo
    já mám hodnou skorotchýni, ale dneska sme se tam vetřeli na oběd, měla zelňačku, tak sem dala malému, měla v ní domácí klobásku a to mu ju chtěla oddělávat, říkám, proč, 3 kolečka ho nezabijou a pak měl celý kousek masa, šufánek svíčkové a veké kolečko knedle, vše sežral  ani ne za 30minut nesla brumíka (malý ho nejí, nekupuju, jen když někdy někdo donese a to jen rozrýpe) a volá na Květoška, říkám co mu dáváte? ona, že svačinku, tak sem ji upozornila, že před ani ne půl hodinou jedl oběd a vačinu dostane až tak kolem 3 (obědval až v půl 1) a to pořádnou a ne nějakou sladkost. teda, pak se divím, že je Terezka tak silná, když babička pořád něco cpe.ale že mě dá jen 3 knedle, to jí nevadí  že mám málo 
    ivulisek   | 15.01.2012 22:08:09 | Reakcí: 10, poslední: 20.01.2012 13:48:16
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: jídlo a jídlo
      ty babicky sou asi vsechny stejne.. sotva dojime a hned uz zase neoc nam cpe-- tobimu to taky tak dela. sni celej obed, a hned v zapeti mu donese zakusek:D:D ikdzy to ani neji(ne vse mu cpu a dovolim) a jeste se citi dotcena ze nechceme jist co ona upece nebo nachysta:D:D
      amalie2011   | 16.01.2012 11:35:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jídlo a jídlo
        já su v tomto celkem pes, malý mi špatně jí a sem ráa, že sní pořádný jídlo a ne aby se nacpal sladkostma, pak do něj nedostanu nic
        ivulisek   | 16.01.2012 11:42:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jídlo a jídlo
      Tak já tohle mám od báby tak 8 krát denně. Že do přecpaného děcka cpe koláč či buchtu. A on to chce, já mu nechci dát a odnáším řvoucí dítě a pak ho hodinu uklidnuju. A ona je naštvaná...
      medox   | 16.01.2012 16:41:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jídlo a jídlo
      Hahaha já minule taky dostala jen 3 knedlíky a měla jsem hlad.
      Brumík je nejblbější svačinka, co znám. Naši to sice jedí, ale půlka je toho nadrobená všude okolo. Taky jim to nekupuju a mají to jen, když někdo donese... :)
      nadule1   | 17.01.2012 11:13:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jídlo a jídlo
        on už Květoš dojde a řekne, ať mi dá víc, neb já sem zvyjlá sežrat 6 knedel   jo drobí a malý jak si to předělává z ruky do ruky, tak je to všechno na zemi 
        ivulisek   | 17.01.2012 11:16:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jídlo a jídlo
      Jejda, 3 knedlíčky? Hlady bych umřela:) Já teda tak 6-8  A místo šufánku svíčkové prosím 4 šufánky. A klidně bez masa:))
      luciasek84   | 17.01.2012 12:39:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jídlo a jídlo
      Já bych tady mohla psát asi každý týden 3x, jak mě vždycky s tím jídlem rozčílí. Už jsme si vyhádali to, že mu nedává džusíky (samozřejmě s cukrem), ale obyčejný čaj, pak jsme uhádali,ž e do oběda bude bez sladkostí.
      Před týdnem mi hrdě oznámila, že mu dala k svačince poprvé v životě buřtíka a moc mu chutnal (no málem jsem omdlela - samozřejmě nekupuje něco kvalitního, ale nejlevnější z Lidlu)...
      Minule se pohádal manžel, protože se malej děsně vztekal, tak mu tchýně nacpala tajně nějakou lentilku či co, prej aby se uklidnil, tak jí manžel vynadal, co je to jako za výchovu, dávat sladkost za odměnu, že se vzteká (samozřejmě to skončilo tak, že se pak vztekal ještě o to víc, že už další nedostane :-D - no ještě, že jsem tam zrovna nebyla, bych vyletěla z kůže)... A takové věci řešíme pořád...
      Jinak teda dostáváme porce jak pro voly všichni, to nás zas nešidí :-)
      radun   | 20.01.2012 13:48:16
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tcýně a Nutrilon HA
    Nenapadalo mě,že tady něco o ní napíšu,ale tentokrát musím,protože mi to nedá  .Včera tchánovci hlídali kluky,bylo to jen opravdu na pár hodin cca od 9.30-15.30.Tobimu jsme přibalili,přesnídavku,oběd, a i nutrilon.Pak jsme si pro kluky přišli.Tchýně nám říkala,že mu udělala Nutrilon a musela to vylít,protože to je hořké a ona si myslela,že to mléko je zkažené    a že sunar byl sladký a kdesi cosi,a tchán měl docela taky dobrou hlášku,ale to jsem si nezapamatovala.No já měla dost.Místo toho aby radši zavolala,že se jí to mléko zda hořké,jestli to tak má být,tak radši nechala Tobiho o hladu.
    Naštěstí jak jsme přišli tak baštil aspoň rohlík.
    Zuzbr   | 15.01.2012 06:39:57 | Reakcí: 12, poslední: 20.01.2012 13:53:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Tcýně a Nutrilon HA
      no jo, sunar byl sladoucky a kolik je v nasi generaci tlustouckych lidi. 
      zajic   | 15.01.2012 13:46:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tcýně a Nutrilon HA
              Slaďoučký a hlavně pěkně smrdí    Já jsem s ním začínala,když jsem chtěla Karolínku pomaličku začít převádět na UM a nechtěla ho ani za zlaté prase.Když jsem ho ochutnala,tak nebyl špatný,ale fakt mi to smrdí 
        veverka77   | 15.01.2012 14:10:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tcýně a Nutrilon HA
      my měly i nutrilon a nějakou hořkou chut sem nenašla,ale je pravda že sunar je chutnější,měly ho oně moje děti,ale je pravda že tchýně mohla zavolat
      Gigi   | 15.01.2012 13:50:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tcýně a Nutrilon HA
        ten nutrilon HA je chuťově hořký,oproti klasickému nutrilonu,ale toto je úplně normální a píšou to i na obalu.
        Zuzbr   | 15.01.2012 17:01:33
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tcýně a Nutrilon HA
      No to je ještě dobrý, hlavně že mu místo toho nedala kakaíčko z normálního mléka, což by jistě napadlo mojí tchýni 
      luciasek84   | 15.01.2012 19:30:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tcýně a Nutrilon HA
           
      zanlena   | 15.01.2012 21:46:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tcýně a Nutrilon HA
      ať žije mobil, že 
      ivulisek   | 15.01.2012 22:00:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tcýně a Nutrilon HA
      Tak příště už bude vědět. Aspoň mu dali rohlík a nenechali ho umřít hlady. :))
      nadule1   | 17.01.2012 11:10:54
      Reagovat | URL příspěvku
  • Dneska jsme byly u kamarádky.Bydlí s tchýní v jednom baráku.Jakmile jsme se usadily,tchýně dorazila a převzala zábavu.Tudíž jsme si toho nemohly moc říct.Hodinu jsem odolávala,pak jsem řekla,že jedem domů.V tu chvílí byla baba pryč a my si mohly v klidu ještě hodinu vykládat.
    Asi nám má babča ráda,protože totéž už udělala několikrát,když jsme přijely na kávu.
    tygřímáma   | 12.01.2012 19:44:31 | Reakcí: 8, poslední: 17.01.2012 11:08:31
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      To je taková nepříjemná situace.Nám se jednou stalo v podstatě totéž.Byli jsme u kamarádky a bydlí v baráku se svou starou tetou,která jí často hlídá dcerku.Bydlí dole,kámoška nahoře a po nějaké době,co jsme tam s další kamarádkou seděly,teta přišla nahoru jako by se nechumelilo.Kamarádka je určitě zvyklá,že tam chodí bez zaklepání,tu to nevyvedlo z míry a i když nebyla nějaká protivná,tak mi to nebylo úplně příjemné.Chtěly jsme se bavit hlavně s kamarádkou,takhle jsme musely konverzovat s tetou,protože se stále na něco ptala 
      veverka77   | 12.01.2012 20:44:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ach jo proč jsou některé tchýně tak natvrdlí.
      Vratislav   | 12.01.2012 22:20:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      to byla kámoška asi radostí bez sebe, jestli jí takhle kazí každou návštěvu      
      lucie73   | 13.01.2012 09:42:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Nevím,zda každou,ale tu naší celkem pravidelně.Ale včera jsem měla fakt radost,jak jsem jí doběhla.Já babču viděla,už když jsem parkovala před barákem.Vědělka jsem,že než bude kafe na stole,přisviští dolů,aby nám to moderovala 
        tygřímáma   | 13.01.2012 09:52:00
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Jé to se mi stávalo vždy u kámošky na nehtách.Nakonec jsem to i vítala kámoška nic moc,ale s její mamkou se fajn kecalo.
      Ja bych to nesnesla.Mi je blé i třeba na chalupě se s někým bavit,když tam jsou i naši.Oni pak řeší co jsem řekla a neřekla atd.
      Honafa   | 13.01.2012 16:07:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      přesně takhle se chová moje bábina, pokud někdo dojde na pokec k mamce. Jak nemože na nohy, v tu ranu vyheteší do 1.patra a obluzuje těmi svými nemocemi, černou kronikou, jak ju nikdo nemá rád apod. Bohužel, tvůj fígl tady nezabírá, i ona vyprovází návštěvníky až k autu a mává. A potom se diví, že se s mamkou skorem nikdo nebaví. A kdo jako???
      helenice   | 14.01.2012 06:26:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      No tak to je hustý. Ať žije soukromí.  
      nadule1   | 17.01.2012 11:08:31
      Reagovat | URL příspěvku
  • despota
    holky, já mám tchýni...jedna báseň, jedenáct let jsem byla od ní 200km daleko, poslední a následující půlrok přechodně 200m. Jsem aktivní, život milující baba, čekám svoje první dítě, přesto jsem přesvědčená, že by pro mě tímto neměl přestat existovat okolní svět...no, moje tchýně mě neustále obtěžovala tím, že moc sportuju, moc pracuju a jakýkoliv problém v těhotenství přisuzovala tomu, že nesedím doma, netláskám se buchtama a žiju svůj normální život. Je despotická ve všem svym konání, pokud s ní souhlasím, je vše ok, ale to bych se musela přizpůsobit stylu stravování, oblíkání, trávení volnýho času, všemu...Strašně se těším, až se distanční vzdálenost opět na několik km zvětší, a doufám, že jednou nebudu stejná.... hodně sil. M
    miho   | 11.01.2012 07:46:21 | Reakcí: 6, poslední: 13.01.2012 10:10:26
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: despota
      mi se moc líbí tvůj přístup a přeju aby vydržel a tchyňa přestala otravovat vzduch      
      kacato   | 11.01.2012 18:26:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: despota
      Hlavně vydrž a nenech si otrávit život 
      veverka77   | 11.01.2012 20:24:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: despota
      každá tchýně má něco do sebe     Hlavně se nenech vynervovat a buď na ni hodná      
      Gastrica   | 11.01.2012 20:29:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: despota
        já bych řekla, že ji to brzo přejde     200km je u vás tak akorát    
      jezurka   | 12.01.2012 00:31:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: despota
      jo, holky, to já na ní hodná jsem, jsem tak vychovaná, i jí bráním, když to s ní vlastní rodina nemůže vydržet...ale je to škoda, každej jsme nějakej, každýho je někdy dost, co si budem povídat..., ale to je způsob života, ona chce být senior za každou cenu,i když by mohla být ženská jak lusk, ale to je její věc, jen podobný papučářský přístup vyžaduje od okolí, a tak to skřípává....ale co, hlavně ať jsme zdraví, tohle se dá přežít...hezkej den, m
      miho   | 12.01.2012 10:54:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: despota
      Na to je jedna rada a to jedním uchem dovnitř a druhým ven     
      Voraba   | 13.01.2012 10:10:26
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×