Inzerce
Inzerce
Inzerce

Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor? - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 3).

  • Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
    Pokud s něčím názorem nesouhlasíte, napíšete to? Nebo se i přes nesouhlas přidáte z opatrnosti k názoru většiny? Pokud nesouhlasíte, jste schopna ovládnout emoce a příliš do dotyčné "nešít"? Z jakého důvodu se třeba rozhodnete názor nenapsat? Nemáte náladu, musela byste se hodně rozepsat, přijde Vám, že by to nadělalo zlou krev a dotyčná by stejně nebyla dle Vás v některých případech bohužel schopna to pochopit?

    Baby on line   | 08.08.2011 06:26:36 | Reakcí: 49, poslední: 17.08.2011 22:39:58
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      ne vzdy napisu....musim zchladnout a pak stejne zapomenu..
      Liberte   | 08.08.2011 06:41:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Jak kdy a jak komu.Někdo i jiný názor přijme,někdo ne.V tom případě raději nereaguju.Někdy musím vychladnout(stejně jako Liberte).
      tygřímáma   | 08.08.2011 06:43:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      jak kdy.. záleží na momentálním rozpoložení, někdy to přejdu a řeknu si pro sebe že se mi to nelíbí, a z toho je nálada a tak to napíši:o)))
      amalie2011   | 08.08.2011 06:43:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      o tom, zda někomu napíšu, že s ní nesouhlasím rozhoduje několik faktorů:1) zda je či není těhulka, v šestinedělí apod. 2)zda je či není dlouhodobá přispěvatelka, 3) pokud je pravidelně přispívající, už vím, zda si to mohu dovolit, ože dotyčná hned nevyskočí jako čert z krabičky a nevyhrožuje odchodem z BOL.
      Ad 1- s ženou, která je pod vlivem těhotenských hormonů, zvlášť u prvního dítka se nemá cenu přít, natož nesouhlasit. Ad2-pokud nick dostatečně "neznám " z pravideených příspěvků, málokdy se připojím s nesouhlasem, ože nevím, zda z toho nevypukne zbytečná emočně negativní žabomyší válka. A3- to samé i u dlouhodobě píších bolek, pokud vím, že hned vystartuje a uráží se, prostě nereaguju a basta.
      Jinak jen opravdu u málokoho můžete "šít", aniž by se ho to dotklo. Né každý má hroší kůži jako teta Martina nebo já.
      helenice   | 08.08.2011 06:44:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
        Souhlas,mám to dost podobně i když pokud mě někdy vytočí očividná blbost nedbám ani na hormony,ani na vyhrožování odchodem.Na druhou stranu,vytáčím se málokdy  
        Val.J35   | 08.08.2011 11:43:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      U mě je to spíš otázka toho, kolik mám času pročítat a reagovat  Pokud čas je, ráda bych reagovala u každého, kde mám pocit, že mám co říci  .
      Jednou jsem ale pěkně dostala za uši reakcí na mou reakci... a uvědomila jsem si, že ne každý unese nepochvalnou odpověď  . Pokud tedy ve vzduchu visí konflikt, většinou do toho nejdu 
      Mahani   | 08.08.2011 07:07:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      jak kdy, záleží taky jak moc se mě to dané téma dotýká, někdy mě to víc či míň štve, ale spíš jsem na straně ětch co nereagují. Taky si myslím že by to tu dotyčnou víc mrzelo než poučilo ale jak říkám, záleží o jaký nesouhlas se jedná, taky se umím naštvat a říct co si o tom myslím 
      lucie73   | 08.08.2011 07:14:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Rozhodne bych se nepridala k nazoru vetsiny pokud mam nazor jiny nebo opacny.

      Na druhou stranu mi neprijde nutne vsude srset negaci a do nekoho sit.Veci , ktere jsou uplne mimo moje chapani - s tema se proste nezatezuji a nehodlam tim ztracet cas.
      Pokud by se to dotykalo primo me,nebo nekoho koho znam a nutne se potrebuji zastat,pak bych asi na slovech nesetrila.

      Ale treba na temata o detech,na ktere uz vice lidi napise stejny nazor jako mam ja nemam potrebu uz doplnovat ten svuj
      janney   | 08.08.2011 07:28:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Asi jak u koho a jaké mám rozpoložení já. Pokuď s nějakým názor opravdu nesouhlasím, tak buď nereaguju vůbec, to mám u některých nicků a nebo až později, až vychladnu.
      Ady.S   | 08.08.2011 07:35:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      reaguji na helenici...oon taky někdo vyhrožoval že odejde z BOLu jo?  to mě pobavilo 
      u mě to vše záleží na okolnostech ale   když napíšu, tak taktně:)))doufám teda
      Mysulatko   | 08.08.2011 07:38:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
        To už je hodně dávno, pár lidiček odsuď odešlo protože se jim nelíbili reakce a někdy docela rýpání od jiných.
        Ady.S   | 08.08.2011 07:39:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Asi jak u koho a jaké mám rozpoložení já. Pokuď s nějakým názor opravdu nesouhlasím, tak buď nereaguju vůbec, to mám u některých nicků a nebo až později, až vychladnu.
      Ady.S   | 08.08.2011 07:40:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Někdy reaguji někdy ne a někdy si raději jen pro sebe zanadávám.
      zanlena   | 08.08.2011 07:51:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Jak kdy. Ale rozhodně nepíšu, že s něčím souhlasím nebo že se mi něco líbí, když to tak není.
      LenkaM23   | 08.08.2011 08:02:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Priznam se, ze kdyz nesouhlasim, tak reaguju malokdy. Nerada vyvolavam konflikty a bojim se, ze bych odpoved nedokazala sformulovat dostatecne diplomaticky a srozumitelne, aby jsem dotycnou zbytecne neurazila.
      plaz   | 08.08.2011 08:15:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Kolikrát si až říkám, že mě přes ty pracky někdo nenaseká...  .
      Musím u mnohých zde vypadat jak nějaká zapšklá stará hnusná a nesnetitelná čůza  a přitom opak je pravdou  .
      polova   | 08.08.2011 08:20:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
        nahodou..ty jediná tu píšeš podle mě fakt co si myslíš     
        amalie2011   | 08.08.2011 09:21:45
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
        Já si tě naopak za to vážím, ale asi to nemáš v životě moc jednoduché, protože někteří lidé neradi slyší pravdu.
        Meridene   | 08.08.2011 10:29:25
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
        Sice mě někdy naštveš, ale alespoň napíšeš pravdu jak ji vidíš. Musela jsem si na to ale zvyknout 
        Ady.S   | 08.08.2011 10:48:53
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
        Ale my, co tě známe to přece víme..  (že nejsi čůza)  
        sazicka   | 08.08.2011 11:17:10
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
        tak nějak si tě představuju...       
        Sunny   | 08.08.2011 11:18:53
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
        Právě, že tebe mám moc ráda, za to jaká jsi ;-)
        foREVer   | 08.08.2011 13:08:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Když s někým nesouhlasím tak ne vždy napíšu, řeknu si sama pro sebe a v sobě něco jako:"Bože, bože, chudák dítě." Nemám potřebu oné dotyčné psát, že rozhodně nesdílím stejnou nebo podobnou filozofii. Raději nereaguju vůbec. Nechci si dělat zlou krev, i když musím přiznat, že to ve mě někdy je docela značnou část dne. Navíc si říkám, že v některých případech to ani nemá smysl, že si to stejně každá udělá po svém. Určitě se najdou na BOLu maminky, které zase podobně kroutí hlavou nad mými názory, metodami nebo postoji.

      Já chodím na BOL kvůli těm s kterýma si sednu. Těším se na jejich historky, názory a jsem hrozně vděčná za jejich rady. Rozhodně ne proto, abych někoho poučovala nebo do něj šila. Navíc vím, že ať kolikrát řeknete (napíšete) cokoliv, tak někter chlapy a všechny strašné tchýně to stejně nezmění    
      SaraK   | 08.08.2011 08:38:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      nikdy jsem se nikam nepsala něco, co si nemyslím, tedy nikdy bych se nepřidala k názoru většiny..
      určitě se mi stalo, že jsem nesouhlasila, ale bylo by to na dlouhý příspěvek, musela bych si to nechat projít hlavou, abych nepsala nesmysly a případně nevyvolávala spory o slovíčka a formulace...ale já celkově nemám ráda konflikty, snažím se je nevyvolávat a neživit a cizí odlišné názory se snažím nepitvat..ani v hlavě, natož v písemným kontaktu..
      zuzka83   | 08.08.2011 09:45:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      To záleží na mé náladě. Občas mě tu něco vytočí do vrtule a musím odejít .. většinou se neudržím, něco napíšu, vyměníme si pár reakcí. Do háje zeleného mě ještě nikdo neposlal. Uvidíme jak se zachovám až se tak stane :D Nikdy se nepřidám k názoru většiny z opatrnosti.
      luciasek84   | 08.08.2011 10:17:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Když s něčím nesouhlasím, tak nebudu psát opak jen proto, že to píše většina. Záleží taky hodně na tom, kolik mám času  , ale do nějakých sporů se moc nepouštím. Já to mám tady spíš jako relax, tak se nechci rozčilovat.
      jana1260   | 08.08.2011 10:26:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Ač to tak z příspěvků nevypadá, tak mám od přírody strašně vznětlivou a cholerickou povahu a tak své reakce musím hodně kontrolovat. Z tohoto důvodu většinou, když mě něco fakt nadzdvihne, tak vypínám počítač a jdu něco dělat nebo se věnovat Bublinovi. Někdy se k příspěvku vrátím, někdy ne, záleží na náladě a okolnostech. Jelikož jsem taky "prvomamina" tak občasné pitomé otázky se nevyhnuly ani mé osobě, takže jsem k ostatním shovívavá. Názorově se tu lišíme asi hodně vzhledem k vysokému počtu Bolek. Vážím si názoru každé, protože vyplývá z vlastních zkušeností a tak je ověřený. Souhlasit nemusím, ale je fér si názor vyposlechnout či přečíst, myslet si můžu, co chci.
      Meridene   | 08.08.2011 10:28:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      já už jsem se tu naučila zatínat zuby a nereagovat. Dřív jsem tu na plnou hubu napsala cokoliv, teď už si to nedovolím. Dělám to tak, že prostě odepíšu na ten dotaz, ale než to stihnu odeslat, tak to smažu a prdím na to  A když mám nějakej odlišnej názor, než většina, tak si to taky radši už nechám pro sebe, za ty hádky mi to nestojí  
      Gastrica   | 08.08.2011 10:29:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Pokud je to vec, se kterou jeste nemam zkusenost, ale domnivam se, ze to uplne tak nebude, tak nereaguju vubec, prectu si odpovedi ostatnich, ale nereaguju. U ostatniho zalezi podle nalady a chuti odepsat. A kdyz vidim, ze dotycna uz tak ma dost negativnich reakci, tak si rikam, proc ji trapit dalsim opacnym nazorem. Ale mozna v tom bude i trochu z toho, co uz tu nekdo psal, proc si zbytecne v tom virtualnim svete delat zlou krev...
      chezzie   | 08.08.2011 10:31:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      snažím se reagovat tak abych někoho nenaštvala. Už jsem tu zažila dost hádek. Do takovéhle diskuse se já nepustím.
      Stáňa   | 08.08.2011 10:31:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      většinou napíšu, když mě to hodně nadzvedne.
      Někdy nesouhlasím a když jde o nějakou blbost, nereaguju.
      Sunny   | 08.08.2011 11:16:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Záleží na tom, oč jde. Někdy mám pocit, že nemá smysl reagovat, tak nereaguji. Jindy si myslím, že reagovat musím, protože bez mého názoru byste se neobešly..hihi..  
      sazicka   | 08.08.2011 11:20:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      jak kdy podle namaldy..nerada prispivam na neco,co je predem jasne,ze si dotycna vztahne na sebe a jen se bude certit a nic to nikomu neda..a pokud uz nekdo napsal neco v tom samem smyslu.jindy rada vyjadrim svuj nazor,byť je jiny,nez ostatnich..
      pak se projevi,jaky kdo taky je..treba nekdo rekne,ze jsem blba a druha rekne ok diky za nazor a hotovo..
      a taky dle casu samozrejme..
      Andrea81   | 08.08.2011 11:54:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      jak kdy, teď toho moc nestíhám, tak nestíhám ani na takové příspěvky reagovat
      ivulisek   | 08.08.2011 12:06:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Jak kdy.Musím nejdřív vyhodnotit jestli mi to za to stojí.Ale mám tady jednoho člověka,kterému jsem už někdy chtěla něco napsat kritického-protože se diametrálně liší od mého pohledu na věci.Řeším to tak že nereaguji,přijde mi dost oblíbený a je fakt že kolikrát na mě někdo působil špatně a pak jsem zjistila že je to celkem fajn člověk.tak si počkám na osobní setkání na srazíku   
      Jasma   | 08.08.2011 12:06:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Nerada chodím proti proudu,ale někdy je to nutné.Tak si počkam co napíše Polova  a přidám se k ní.Neměnim názor,že bych jednu věc pochválila a o 5 reakci dál pohanila raději nejřív nepíšu a čekám co se z toho vyvrbí.Pak šiji do Medox-a u ní si myslím,že ona přesně ví,že ji nechci kritizovat,ale naopak poradit a pomoc jí se rozhodnout.Pak si někdy neodpustím,že si dělám srandu a né vždy jsem pochopená,ale to i v životě na to já jsem zvyklá.
      A naopak-nepřebuji vždy jen souhlasné reakce,ale občas mě vytočí,že mi to někdo napíše dost drsně nebo urážlivě.I opačný názor se dá napsat slušně.
      Někdy opačný názor pomuže víc než jen slepé přikývovaní.
      Honafa   | 08.08.2011 12:15:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      někdy ano někdy ne, záleží na tom, od koho je a o čem to je..
      Evis 84   | 08.08.2011 12:16:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Nikdy se nepřipojím k názoru většiny,pokud je ten můj odlišný.Takový pokrytec nejsem.Někdy upozorním na to,že takhle by se to podle mě asi dělat nemělo,někdy nereaguji,prostě podle situace.Ale stane se mi,že mě některé názory vytočí doběla a to se pak musím nadechnout,nechat si projít hlavou,jestli mi stojí za to vyvolávat konflikt nebo se na to vykašlat.Jednou mě hrozně rozčílil jeden názor,který jsem vyčetla z nějaké staré diskuze,na kterou jsem narazila náhodou a měla jsem strašnou chuť na to reagovat.Ale vzhledem k tomu,že mám zkušenost s tím,že takhle smýšlí hodně lidí a opravdu nemá cenu je přesvědčovat o tom,že je to hodně omezený pohled,tak jsem to vzdala.Ale přiznám se,že mě to točí ještě dneska 
      veverka77   | 08.08.2011 12:53:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Buď nepíšu nic a nebo napíšu co si myslím. Nemám ráda přetvářku a faleš a proto když mám opačný názor než ostatní, tak s davem nejdu.
      foREVer   | 08.08.2011 13:06:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      reaguji jen na příspěvky, které mě zajímají a většinou jsou takové neutrální  do konfliktu se tady nepouštím, což v reálném životě bych asi do toho šla  , ale to je tím, že tady osobně zase tolik holek neznám a virtuálně se hádat mě teda nebaví 
      Eva74   | 08.08.2011 14:36:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Tak tím už se nezdržuju, neb mám pocit, že o to nikdo nestojí, já už jen radím,když vím, anebo sama potřebuju poradit.
      veru-beru   | 08.08.2011 14:47:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      V žádném případě! Chodím se sem odreagovat a ne hádat. To jen pokud jdu z příspěvku opravdu do vrtule, tak se ozvu.

      Z opatrnosti se k většině nepřidávám, to raději nenapíšu nic.
      Terča80   | 08.08.2011 15:23:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      buď napíšu svůj názor nebo mlčím. možná častěji mlčím, bo jsem nekonfliktní typ
      Moňulínek84   | 08.08.2011 15:24:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      napíšu svůj názor   bohužel je často jiný.. snažím se ale psát opatrně a nedělat hned závěry z každé věty, ono to totiž často může být jinak pochopeno, než se to napíše..
      většinou nejdřív píšu svůj názor a pak teprve čtu reakce, nemám ráda, když se odpovídá jen "oblíbeným" BOLkám, ráda píšu všem  
       
      jezurka   | 08.08.2011 15:50:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Ja napíšem svoj názor,ale už som dosť opatrná komu,kvoli hádkam,ktoré tu voľakedy boli.Určite nemením názor podľa vetšiny.Stejne sa vždy pravda ukáže a všetko vyplave na povrch.Veľa krát sa mi potvrdilo,že tu na bole vládne normálny zdravý rozum.ak sa mi nejaký názor nepáči tak zareaguji a keď sa strhne hádka tak už nereaguji,ale niekedy si to vyslovene užijem a idem do opozice.
      nathalis   | 08.08.2011 17:04:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Napíšu, ne pokaždé, protože občas se mi to už zdá zbytečné, ale vždy slušnou formou, nemám ve zvyku na někoho slovně útočit na základě nějakého příspěvku, který mohl vyznít jinak než pisatelka chtěla. Nejsem typ, který by se musel do někoho navážet jen proto, aby ukázal, že se toho nebojí. Jinak jsem velká moralistka a když cítím nespravedlnost, tak se dokážu o svůj názor dost přít.  Takže občas se cítím jako taková "zastávačka".  
      Evulik25   | 09.08.2011 12:55:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napíšete vždy u příspěvků, se kterými nesouhlasíte, svůj názor?
      Jen se doplním... Berou se jako příspěvky i fotky v galerce? Pokud jo, tak tam reaguju jen na ty, co se mě opravdu líbí. Takže kladně tak jak ostatní přispěvatelé. On když se někdo chlubí něčím novým doma, tak čeká pochvalu a ne, že je to hnus a přitom bych to fakt zle nemyslela, šlo by jen o můj pohled, jenže ten se v té radosti a euforii těžko vydýchává  . V těchto případech pro jistotu nic nepíšu  .
      polova   | 17.08.2011 22:39:58
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 3)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×