Inzerce
Inzerce
Inzerce

ACTA - Souhlasíte s ní? - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 22).

  • ACTA - Souhlasíte s ní?
    O víkendu probíhaly po celé Evropě demonstrace proti dohodě ACTA, která si klade za cíl zamezit obchodu s padělaným zbožím. Česká republika zatím dohodu neratifikovala, ale právě její odpůrci se obávají, že to zatím nic neznamená a že bude dohoda ratifikována později, až demonstrace utichnou. Co si o samotné protipirátské dohodě myslíte Vy? Jde podle Vás skutečně o ochranu autorských práv nebo nebo již jde o zásah do soukromí každého z nás – tj. běžného uživatele internetu?
    Baby on line   | 13.02.2012 06:28:22 | Reakcí: 22, poslední: 13.02.2012 21:05:28
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      no teoreticky souhlasim,ale kdyz tak seknou internet tak ztrati uplne smysl a zustanou jen priblble socialni site a bulvar... 
      Liberte   | 13.02.2012 06:53:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      dohodu jsem nečetla, takže nemůžu říct, jestli jsem pro nebo proti. Pokud by ovšem po případném schválení mělo zajít k takovým extrémům, jako ukazují Anonymous ve svých videích a propagačních materiálech, tak s tím rozhodně nesouhlasím. Určitě nikdo nechce, aby nám na letištích zabavovali úředníci mobil, jestli nemáme náhodou jako vyzváněcí tón nastavenou písničku od U2, kterou jsme si ovšem "nekoupili", nebo aby po nás na hranicích šacovali němečtí celníci, zda nenosíme trenky s obrázkem pumy, která není tak uplně originál Puma.

      Kažodopádně nesouhlasím s cenzurou, jakoukoliv. Svoboda slova a projevu a vůbec svoboda by měla být na prvním místě. Pokud jde o nelegální kopie filmů a muziky na internetu, nejde to udělat jednodušeji, než zákazem stahování a nahrávání? Nešlo by prostě kupovat "práva" na vlastnictví čehokoliv v té e-formě? To musí člověk opravdu, pokud chce mít originál film, doma DVDčko za 700kč? V 21. století? Já myslím, že se spíš někomu nechce, než, že by to nešlo :)
      Gastrica   | 13.02.2012 07:18:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
        Vyjádřila si to úplně přesně. Já bych třeba i kolikrát za ten film na netu zaplatila, ale v těch online půjčovnách nic nenabízí, do kina se s dítětem nedá a já nehodlám čekat až ty filmy budou za 2 roky v televizi. Takže to klidně přiznám, že stahuju.
        antara   | 13.02.2012 07:55:52
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
          Ano, já si taky ráda za film zaplatím, ale nebudu kupovat DVD za tak nehorázný peníze. Stejně to doma grabnu do .avi a hodím si to na disk, protože prostě pevnej nosič s sebou na výlety vlakem tahat nebudu. A v dnešní době mp4ek a chytrých telefonů tahat ještě v tašce hromadu cedeček? Kde to jsme? Měli by naopak zpřístupnit všechny filmy a muziku na internetu za nějakej poplatek, ale ne zas za 600,-Kč. Stačilo by 50,-kč za film a to by producenti a všichni okolo čuměli, jak by jim skákali zisky. Za těch 50 korun by si to koupil už kdekdo. Tím by vydělali a zároveň by postavili nelegální kopie mimo zákon. Chce to dát těm "pirátům" nějakou legální alternativu a ne je všechny šacovat a hnát je před soud za stáhnutou melodii v telefoně :)
          Gastrica   | 13.02.2012 08:05:11
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
        Jaru, taky s tebou souhlasím. Ke všemu si ještě myslím, že by např. zpěváci nebyli tak populární, kdyby na netu nebyli jejich písničky. Já si spíš díky tomu to CD či DVD koupím. A jak píše Jáňa, taky se s dítětem nikam nedostanu. Navíc kojím, takže jít večer do kina je pro mě nadlidský výkon.
        Nesouhlasím třeba s tím, že někdo nahrává film přímo v kině, to mi příjde jako humus, ale jinak..... Díky internetu a stahování se podíváš i na snímky, které jinak v kinech ani nebyli, protože by nevydělali tolik peněz.
        Terouš   | 13.02.2012 08:09:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
          jo, kinoripy jsou humus, to s tebou souhlasím zase já :) Ale CD nebo DVD si sama nikdy nekoupím, dokud nebude fakt stát maximálně 100,-Kč, protože zas tak vášnivá sběratelka nejsem, abych doma v CDčkách měla půl milionu korun :) Za to bych si třeba určitě koupila tričko nebo šálu, takže když se mi nějaká kapela díky internetu dostane do povědomí a já si za ten pakatel stáhnu jejich album plus ještě navíc si koupím triko, tak na mě vydělají v konečným důsledku víc, než kdybych si měla koupit nějaké trapné CD :)
          Gastrica   | 13.02.2012 08:25:43
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      nevím pořádně, o co jde..
      zuzka83   | 13.02.2012 07:51:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      Nevím o co jde.
      Jinak duševní bohatsví je duševní bohatsví.Třeba nás to živý.Zkopirovat Martinovi program a hromadně ho potom aplikovat všude tak ho nikdo nebude potřebovat.
      Martina rozčiluje zatímco kolem filmu a hudby se dělá humbuk,tak kolem kradeží programu se vubec nemluví.Přitom tam fakt jde o miliony.

      U nás je to celé postavené celé na palici.Předražené Dvd,cd ceny v kině,zákaz poslouchaní radia v autě atd.
      Honafa   | 13.02.2012 08:07:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
        V autě se nemůže poslouchat rádio? To ani nevím......   . Jinak s těmi programi máš pravdu.
        Terouš   | 13.02.2012 08:11:20
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
          Ještě se asi poslouchat muže,myslím,že to byl jen návrh,aby se ve firemních autech neposlouchalo rádio,protože jako firma by musel majitel zaplatit OSE.Což je blbost,když OSE už platí to rádio.
          Muj tatka poslouchá radio,kvuli dopravním informavím,proto ho tam musí mít.
          Honafa   | 13.02.2012 08:25:24
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
            To už tak je, že ve firemním autě platíš ose za rádio - podle nich je to veřejná produkce. se směju jednomu chlápkovi, přebohatej borec, koupil milence superfáro, vede ho jako firemní, aby ho mohl odepisovat a dávat do nákladů a buch, musí kvůli tomu platit ose..     
            zuzka83   | 13.02.2012 21:05:28
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
        programy jsou kradeze ve velkem to jo...ale to co ted udelali v usa je na hlavu..oni spoplatnili informacni stranky kde si psali triky a tipy lide z celeho sveta a diskutovali a obcas tamhodili i priklad atd...tamneslo okradez programu a lide to psali dobrovolne..jen proste na priklad muselipouzit dany nastroj a kvuli tomu to celeuzavreli a zpoplatnili..tudiz se na to asi vetsina vykaslala a zase si hrabe na svem pisecku 
        Liberte   | 13.02.2012 08:15:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
          myslimlide z it co todelaji
          Liberte   | 13.02.2012 08:16:28
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
          Když byl Martin na huti tak po něm chtěli zdrojové kody a když je nechtěl dát tak hrozili výpovědi.Pořád to řešil co je jeho a co jejich.Myšlenky jsou jeho.
          Honafa   | 13.02.2012 08:26:57
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
            jo to jo..ale kdyz je das dobrovolne tak proc to zakazat..muz tamdava specielni znacku a uz se vi ze to je jeho..i kdyz se to delapro zakaznika...matam svuj podpis..i kdyz ho nepotrebuje,protoze je hned poznat ze je to jeho prace...kod je na 4 radky a osatni maji na pomalovani pokojove steny       
            Liberte   | 13.02.2012 08:45:27
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      Chápu že pirátství ve velkém může někoho poškozovat,ale ta dohoda je zase druhý extrém.Aby mě buzerovali kvůli nějakému filmu a pár písničkám co si stáhnu pro svojí potřebu,to se mě nelíbí.Do kina se dostanu jednou za rok,DvD a CD jsou odporně drahý,tak co vlastně čekají?Kdyby si nechtěli všichni nahrabat a prodávali za rozumnou cenu,neměli by takové problémy s pirátstvím.
      Val.J35   | 13.02.2012 08:26:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      Dohodu jsem nestudovala, takže k ní se konkrétně vyjádřit nemohu.
      Co se autorských práv týče, sami jako tvůrci webu se neustále potýkáme s kopírováním. Přitom by stačilo napsat mail, za jakých podmínek si jaký obsah u Vás můžeme stáhnout.
      Na druhé straně, jak jste již tady poznamenali, jsou nové filmy na DVD neskutečně předražené, stahování za rozumné ceny nefunguje - seká se - již jsme několikrát zkoušeli, takže člověku nezbývá nic jiného, než si stáhnout nelegálně, chce-li se na něco kouknout mimo čas, kdy dávají v kině, nebo v televizi.
      Nechci vypadat jako zastánkyně protestujících hackerů "s vydařenou, ale autorsky ukradenou maskou :-)", ale položme si otázku: Kdo bude právo vepsané do zákona vymáhat? Třeba to bude právě onen "malý" člověk s hrstkou moci na letišti, policista ve Vašem regionu apod. A tady je již ta hranice zneužití zákona velmi tenká.
      A další otázka, která mě napadá. ACTA je dílem EU, tedy všech těch komisařů, úředníků, kteří si ani se začínající krizí "neutáhli opasky". Nezačali mít náhodou strach? Zvláště poté, co viděli, jak internet zhroutil jeden tvrdý a dlouhotrvající režim v severní Africe za druhým? Nemají strach, že nyní již hodně nabroušený evropský lid přestane být poslušnými ovcemi a nepřipraví je o jejich nákladný a bezstarostný život, placený z našich peněz?
      Calamity J.   | 13.02.2012 08:34:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
        Tak z této stránky jsem na to nekoukala,ale víš že mě by to ani tolik nepřekvapilo?Mám pocit,že 90%toho,co vymyslí EU je jen dobře pocukrovaným bičem na obyčejný lid.Jeden nápad blbější jak druhý,z větší části tam řeší naprosté kraviny(rum se nebude jmenovat rum,pomazánkové máslo není máslo a pod.)a pokud šlápnou fakt do něčeho velkého,tak jen za účelem odrbat ty pod nima.   
        Val.J35   | 13.02.2012 10:21:04
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      S ACTA nesouhlasím a doufám, že nebude schválena.
      Teja   | 13.02.2012 11:36:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      Taky přesně netuším o co jde, ale dnešní možnosti jsou prostě takové, že bych si originál DVD nekoupila asi ani kdyby stálo deset korun, když mám možnost jej zkouknout v pohodlí domova a úplně zadarmo. Vnitřně sice cítím, že to úplně v pořádku není. Ale filmy dál nešířím, nenapadlo by mě je třeba dál prodávat nebo tak, z toho zase respekt mám.
      Evulik25   | 13.02.2012 11:36:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      Mne to pripada krok spatnym smerem, ja jsem naopak pro co nejvetsi open source.
      zajic   | 13.02.2012 15:31:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ACTA - Souhlasíte s ní?
      Já na jednu stranu souhlasím a na druhou ne. Chápu že když to vytvořili tak z toho mají mít peníze, ale 500 za cd prostě nedám. Ale já hudbu ani filmi nestahuju. ALe na you tube koukám a nechtěla bych o to přijít.
      martin by mohl stahovat hry na svou mmožná kreklou konzoly...a to třeba i staré které už v obchodech nejsou k dostání. A hlavně porno (né dětské nebo jjiné trestné), ale to co je běžně k dostání by asi nestačilo. Martin vyhledává speciální druh a to už se musí vědět kam na to a v krámě se to běžně nekoupí...
      Ted abych to s nim dělala já, tůdle...jeho oblíbený server ted zrušili, no jak já k tomu přijdu 
      medox   | 13.02.2012 20:55:50
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 22)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×