Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 868) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • lehká sádra
    máte s ní někdo zkušenosti? Mě dneska tak vytočili v nemocnici   jela jsem tam kvůli tomu, žr mi modraly prsty, fajn, sestřička mi řerkla, že mě teda vemou, ale až po všech pacientech, jasně, fialové prsty počkají...no dostala jsem se na řadu asi za dvě hoďky, při mém dotazu na výměnu sádry mi doktor řekl, že když už mám tuhle, tak s tím nebudou hýbat, na moji otázku proč mi ji tedy nenabídli hned mi řekl že to tam stejně nikdo neumí aplikovat, no jistě, sestra co mi dělala sádru mi řekla, že už ji fáákt dlouho nedělala, možná proto vypadá fakt podivně a je na ni třikrát tolik sádry! S tou podivností doktor souhlasil, ale konstatoval, že to přece vydržím..jak mám teda zvedat stokilovou sádru a dítě? Nezvedat přece! Asi ho naučím lítat nebo co....achjo, otec dneska bude volat známému ortopedovi, co dělá na privátní klinice a doufám, že tam mi ji vymění v pohodě, nebo mě fakt jebne   Až přijde chlap tak ji vyfotím tu příšernost  
    Courtney   | 22.01.2014 14:13:08 | Reakcí: 23, poslední: 23.01.2014 09:58:37
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      mamka ji mela a je super...dostala tu tezkou a hned ji bolelo vse,za dva dny sla ke znamemu a dali ji lehkou ,mela zapesti a loket zlomene a po mesici uz to mohla mit jen v te orteze...preci jen uz byla dost starsi a tak se to hojilo dele...
      Liberte   | 22.01.2014 15:29:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      jo,jen se plati....
      Liberte   | 22.01.2014 15:30:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: lehká sádra
        já zaplatím cokoli, co bude lepší než toto, no, už jsem objednaná na zítra na soukromou, nemůžu se dočkat  
        Courtney   | 22.01.2014 15:33:36
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      Tak to si snad dělají srandu,ne?Když ti modrají prsty,tak to bude asi něco špatně,ne?Já třeba tu lehkou neznám,ale doufám,že ti ji udělají na té klinice,protože takhle bys to dlouho nevydržela.To je přístup teda 
      veverka77   | 22.01.2014 16:33:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      Ať žije zdravotnictví     
      Ady.S   | 22.01.2014 16:37:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      Hrozný přístup.
      tygřímáma   | 22.01.2014 16:50:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      Co prosím??? Mazec. Dobře jsi udělala. Hele mě nepřekvapí nic...
      luciasek84   | 22.01.2014 18:19:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: lehká sádra
        já musím zaklepat, že jsem nikdy neměla s nějakým doktorem či postupem problémy, ale toto je i na mě moc  
        Courtney   | 22.01.2014 19:49:01
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      to je votres fakt 
      Andrea81   | 22.01.2014 18:55:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      já mám zkušenost, letos v létě si holka zlomila zápěstí, byl pátek večer, tak jí to různě rentgenovali, nakonec dali dlahu až po rameno (měla zlomené zápěstí) s tím, že za týden to dotočí, tak jim říkám, že bych pro ní chtěla ale lehkou sádru když už, tak prý nebude problém, no za týden jsme přišly na kontrolu a najednou, že sestra co lehké sádry dělá tam není a jiná to neumí, tak že jí dotočí tu obyčejnou až nahoru, říkám, že už takhle je to na ní moc těžký a že si zavoláme jinam...no nakonec jí tu lehkou udělali jinde a ještě koukli na snímky z rentgenu a poupravili diagnozu, že není třeba mít sádru až nahoru, že stačí normálně jen po předkloktí, ještěže jsme tam zajeli pak to s tou sádrou uteklo moc rychle a holka s tím fungovala úplně normálně. Nic na tom nebylo jen namotaj tu hmotu na ruku jako obvaz a namočej, zachviličku to stuhne a je to. No a stálo to 400,- ale to jsme neřešili, hlavně, že se chudinka nemusela tahat s obyčejnou
      Majjda01   | 22.01.2014 20:19:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: lehká sádra
        tyjo to je hrozný a ještě u tak malého dítka   já tu sádru bez pomoci druhé ruky ani nenadzvednu, tak doufám, že zítra pochodím lépe
        Courtney   | 22.01.2014 20:45:49
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      No to snad ne!!!!!!!!!!!!!! Furt mě ještě něco překvapí...furt      
      Terča80   | 22.01.2014 20:31:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: lehká sádra
        Mě vůbec překvapilo,že má sádru jako sádrovou. Jsem myslela,že už to dneska není.
        Honafa   | 22.01.2014 21:00:43
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      jo, to je ta ochota u nas... dej si ji, kamoska ji mela a pry je to milionkrat lepsi
      chezzie   | 22.01.2014 20:49:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lehká sádra
      A kdes byla v nemocnici? U vás v Těšíně?
      Lillynka   | 23.01.2014 09:35:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: lehká sádra
        v Třinci, v Těšíně pohotovost, a chirurgie není :-) a už nikdy více  
        Courtney   | 23.01.2014 09:39:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: lehká sádra
          Aha..no na Třinec jsem chválu neslyšela, švagr pracuje na Podlesí, ale tam jsou jiná oddělení  
          Lillynka   | 23.01.2014 09:42:42
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: lehká sádra
            já jsem tam ležela s Igorkem, ale pak jsem litovala, že jsme nejeli do Havířova...dneska už mám domluvené protekční vyšetření  
            Courtney   | 23.01.2014 09:50:27
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: lehká sádra
              To je dobře a děti zdravé? Jsem ti včera psala  
              Lillynka   | 23.01.2014 09:51:53
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: lehká sádra
                já jsem ti odepisovala :) se to neodeslalo?   no teď jsem koukla a fakt to tam není...včera jsem psala, že jsou zdravé, ale přes noc začli oba kašlat a vstávali s rýmou, tak uvidím co z toho vyleze, ale spála to určitě není  
                Courtney   | 23.01.2014 09:57:00
                Reagovat | URL příspěvku
  • nejak nechapu kalamitu
    poprchava,posnezuje,zaveje nejsou,teda na vetsine uzemi ,a presto pulka zeme je plna nehod..to jsou ti ridici fakt tak blby,a neumej jezdit v -2 ,v cvachtanici a pripadne ledovce??? a svadeji vse na silnicare,kteri jsou pravda prekvapeni necim takovym v pulce ledna,...ja jen dneska u nas potkala 4 bouchly auta a to nemame naledi,ale brecku,...mozna kdyby si rano ocisitili cele auto a ne jen tankovy pruzor,tak by treba videli nebo ja vazne nevim     
    Liberte   | 22.01.2014 09:22:00 | Reakcí: 9, poslední: 22.01.2014 18:20:39
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: nejak nechapu kalamitu
      ja taky rano videla bouracky 2- na silnicicch sucho, zadnej snich 5 na dnulou... nechapu to..
      amalie2011   | 22.01.2014 10:21:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejak nechapu kalamitu
      Neumějí jezdit a myslí si že jsou mistři světa. Já nejsem už zvyklá jezdit na sněhu a ledu proto jedu pomalu když bylo -5 a silnice se mi zdála být lesklá, většina aut za mnou se mě držela, ale jeden né a jak se na kopci pěkně vrtěl aby to ustál 
      Ady.S   | 22.01.2014 10:27:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejak nechapu kalamitu
      podle mě je to jen blbostí těch lidí,kdyby opravdu mrzlo a byli závěje a sníh neřeknu,ale tohle je nic..
      Rowdynka   | 22.01.2014 11:19:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejak nechapu kalamitu
      presne moje rec,tyhle tankisty uplne zboznuju  jinak opravdu nechapu ty havarky no.jako jo,stane se,ale toto 
      Andrea81   | 22.01.2014 11:31:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejak nechapu kalamitu
      Myslím, že spousta lidí neinvestuje do gum a pak to asi ujede snadno.

      Nebo mají naučenou trasu na nějakou rychlost a nenapadne je, že při téhle situaci to kilem do zatáčky u potoka nebude to pravé. 

      Jinak Tišnovsko není ani namrzlé, úplná pohodička, ani žádné vyšulené auta
      zajic   | 22.01.2014 11:55:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejak nechapu kalamitu
      jo a pak to svadej na silnicare... kdyz kolikrat vidim jak nektery jezdi jak hovada, tak se ani vlastne nedivim
      chezzie   | 22.01.2014 13:50:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejak nechapu kalamitu
      třeba je tak zmanipulovala ta média, stresem z kalamity nabourali, smajlíka nepřidávám, protože také ještě vyrážím, abych se k nim nepřidala...
      Calamity J.   | 22.01.2014 13:56:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejak nechapu kalamitu
      víš jak, bylo dlouho teplo... U nás to teda po ránu klouzalo fest
      moninif   | 22.01.2014 17:41:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejak nechapu kalamitu
      Z pražských silnic jsem zvyklá na cokoliv...takže mě to asi nepřekvapuje. Já prostě nechápu kam ty lidi furt spěchaj..a proč? Já bych tyjo na řidičák zavedla povinné psychotesty. Protože to je horší zbraň jak pistole, řidičák má kdejaký vypatlanec jezdící jak prase. Pardon.
      luciasek84   | 22.01.2014 18:20:39
      Reagovat | URL příspěvku
  • po dlouhe dobe ve meste
    Dnes jsme se Štěpulkou po dlouhé době vyrazili do města... a závěr? "ženy, dívky a dámy, prosím, zamyslete se, přijde vám normální, nosit na sobě tmavé, barevné silonky, pod nima šílený veliký bombarďáky a na nich už nic? Pokud ano, pokuste se mi vyhýbat... ničí to mé estetické vnímání ...  
    blueberry6   | 21.01.2014 21:33:10 | Reakcí: 38, poslední: 22.01.2014 22:12:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      Bombarďáky jsou v módě         Já žádné nemám   Jsem klidná  
      škubanek   | 21.01.2014 22:27:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: po dlouhe dobe ve meste
        o bombarďáky nejde... i když jo, ale vlastně ani tolik ne. Spíš o to, že na silonky se vždycky ještě něco nosí... sukně, šátek, kraťasy, gatě... Ani elasťáky bych si jen tak samotný nevzala, ale ty aspoň neprosvítají...ta slečna, co se předemnou dneska producírovala v Říčanech od vlaku až na náměstí si to očividně nemyslela.. tmavě hnědé silonky pod nimi prosvítaly bílé velké bombarďáky a "prosezeniny" na zadku.K tomu měla takové zateplené pohorky s tlustýma ponožkama a kraťoučkou péřovou bundu, beranici na hlavě. Co na tom, že měla v celku pěknej zadek ... prostě to byl hnus jí 15 minut pozorovat, ale nebylo zbytí, celou jsme museli sdílet jeden chodník. ... jo a měla křivý nohy        
        blueberry6   | 21.01.2014 22:34:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      já viděla slečnu, co si to špacírovala po nákupním centru a měla sice něco jako legíny ale s tím dvojitým švěm na prdeli jako mají dětské punčocháče. To bylo i na mě moc. K tomu krátkou bundičku...nebo se to nosí a jsem mimoň ???
      lucie73   | 21.01.2014 22:57:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: po dlouhe dobe ve meste
        :-))) jsme dve doni mimoni
        Terča80   | 21.01.2014 23:10:41
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: po dlouhe dobe ve meste
        hele, asi nosí, a že nám to přijde divný, tak jsme mimoni. Ale je fakt, že na podzim sem si takový silonky kupovala v kauflandu a měli na nich napsáno - legýny. Ale já bych si je teda bez sukně nevzala...
        blueberry6   | 22.01.2014 09:31:16
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: po dlouhe dobe ve meste
        nebo sla z jogy a jsou to nejaky cvicici jogove leginy 
        janney   | 22.01.2014 22:12:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      hele třeba si chudák slečna tu sukýnku zapomněla   nebo to z ní někdo serval    
      jezurka   | 22.01.2014 01:10:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      Já už jsem to taky několikrát viděla. Ne teda silonky, ale slabé leginy a k tomu už nic. Oceňuju tu odvahu :D
      nadule1   | 22.01.2014 06:20:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: po dlouhe dobe ve meste
        odvaha? dyt to nosi kazdej- jo verim ze mit dve carky na prdeli(jako puncochy je divne) ale ja chodim jen a jen v leginach a nemyslim si ze su naka odvazna.. a kdyz ma holka hezky nohy a zadek- neni nic hezcejsiho.:o)
        amalie2011   | 22.01.2014 10:25:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: po dlouhe dobe ve meste
          V průsvitnejch?
          nadule1   | 22.01.2014 15:55:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: po dlouhe dobe ve meste
            ted mi prosvitaji:D jak su nakynuta- tak si vezmu delsi svetr ci triko:D ale kdzy su hubena a nenakynuta a moc ne neohejbam tak to neprosvita..ale jestli pani o ktere byla puv. rec byla v silonkach..tak to asi vypadalo divne:D:D ono se to asi moc neresi-proste sou in leginy-je jedno jaky a co je videt:D
            amalie2011   | 22.01.2014 15:57:32
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: po dlouhe dobe ve meste
              Jako popravdě mě se to nelíbí ani, když neprosvítají. Přijde mi hezčí, když jsou k tomu šaty, sukně... ale budiž, ať to nosí jen tak, když to neprosvítá. Ale když z toho koukají spoďáry, tak to je děs :))
              nadule1   | 22.01.2014 19:36:49
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: po dlouhe dobe ve meste
                ja radeji prusvitne leginy, nez zarezany kalhoty do pipiny tak ze me to boli za ty zensky:D
                amalie2011   | 22.01.2014 19:40:24
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      Taky jsem tuhle modu zaznamenala a nechápala. Nic pro mě a jako přihlížející se mi to vůbec nelíbí. . Už to dorazilo i k nám na ves a Danielčiny spolužačky ve 2.třídě už to taky nosí.
      tygřímáma   | 22.01.2014 06:44:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
          jsem se hezky zasmála, děkuju  
      luciasek84   | 22.01.2014 08:21:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      V Opavě zatím nic. Nebo se moc málo koukám po zadcích. 
      Evulik25   | 22.01.2014 08:26:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      ono totiz sou v mode leginy... jen nekteri jako leginy berou vse a tak uz neni potreba dlouhy svetr ci sukne... dve carky na zadku taky potkavam casto..hold si to asi neuvedomuji.ja chodim jen a jen v leginach..rifle sem na sobe nemela ani nepamatuju...ale kdyz mam puncochy s carkama na prdeli-mam dl. svetr a este kabat... kdyz mam bezesve leginy, klidne vezmu jen kr. svetr ci triko...
      amalie2011   | 22.01.2014 10:22:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: po dlouhe dobe ve meste
        Před 20 roky jsem normálně nosila legíny a k tomu kratší tričko nebo halenku. Tenkrát to byla velká móda, nosil je kde kdo a taky jsem si to mohla tenkrát dovolit.
        zanlena   | 22.01.2014 13:28:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      Ty,jo.Podle mě to byli legíny a ona myslela,že už to stačí.
      Ja ani moje dcery to takhle nenosí,nás se bát nemusíš.
      Jinak taky už dávno nenosím rifle -ja miluji tregíny.Mám je ve všech barvách,nejvíc nosím černé.Mám takové jakoby společenské černé gatě,nejsou přímo riflové a ty jsou boží.Něco mezi tím vším-legínama,trgínama,džegínama,riflama a gatěma.Mám je z Takka a už jsem je nikde jinde neviděla,jinak bych si jich koupila víc.
      Honafa   | 22.01.2014 10:46:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: po dlouhe dobe ve meste
        já taky miluju legíny... je to pohodlný, ale jelikož nikde svou prdku nehodlám ukazovat, vždycky si přes ně něco hodim.. jednou jesem vymyslela super outfit do klubu s šátkem uvázanym trošku jako pareo a sklidilo to obrovský úspěch... no prostě - SOUDNOST je to, o čem mluvim...  
        blueberry6   | 22.01.2014 11:29:33
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      taky jsem neco podobneho videla a nechapala...
      chezzie   | 22.01.2014 13:51:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      Něco takového?

      http://www.arome.cz/diskuse/modni-peklo-31204/strankovani/282/

      Já tohle v Praze vídám celkem často a taky nechápu. Mě se líbí když je přes to dlouhý top nebo takové pološaty nebo tak.....takhle je to fakt jakoby si zapomněly část oblečení.
      medox   | 22.01.2014 20:01:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: po dlouhe dobe ve meste
        no tak to je hrůůůůza !!!
                 
        lucie73   | 22.01.2014 20:38:27
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: po dlouhe dobe ve meste
        ano, ano... přesně tohle. Možná ty silonky měla o trochu "hustší" , ale zase pod tim měla světlý spoďáry, takže to nakonec vyšlo na stejno. Jo, já je taky nosim - mám i takový, co jsou bezešvé, ale jsou to prostě silonky, i když jsou SKORO neprůhledný - vždycky si na ně něco vezmu. I třeba krátkou džínovou sukni, i třeba krátký kraťasy (i když téhle módě už odzvonilo...) ale VŽDYCKY něco...
        blueberry6   | 22.01.2014 20:39:43
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: po dlouhe dobe ve meste
      coze? Nova moda?
      Si asi myslej,ze jsou to silonky.
      Kdyz jsem tam byla ve 2012,tak byla aspon moda nosit ty bombardaky ( kratasy) PRES ty barevne puncochy 
      janney   | 22.01.2014 22:10:39
      Reagovat | URL příspěvku
  • minulý život dítěte
    Toník říkal jen tak mezi hovorem, že když byl malé miminko tak umřel. Já se mu snažila vysvětlit, že neumřel, že to bych si všimla, že je pořád tady s náma.
    A on říkal, že to jsem tam nebyla já, to tam byla jiná maminka. On byl miminko a měl vyrážku a hodně kašlal a pak se mu špatně dýchalo a umřel....Ještě jsem se ho vyptávala na detaily a to řekl, že o tom nechce mluvit.
    Potom jsme si hráli s modelínou a já pořád do něj trochu hustila dotazy, jak vypadala ta jiná maminka apod. a on říkal, že takovu hračku jako modelínu a zmrzlinovač na modelínu neměl, že měl jen plyšáčka. A zeptal se kde je ta druhá maminka....a pak si i odpověděl, že už asi taky umřela....
    Bože to je jako dítě z hororu.
    Už pak o tom vůbec nemluvil. Stalo se to před týdnem a já mám od té doby dost divné sny z toho. A on už vůbec o tom nemluvil a když jsem se ptala koukal na mě jako jestli jsem se nezbláznila. A já vůbec nevím co si o tom myslet.
    (věřím i tomu že mi to nebudete věřit)....ale já stejně se něják chci z toho vypsat a i slyšet váš názor. Toník je zvláštní a nikdo netuší kam jeho fantazie sahá, ale co když je to fakt něják zkušenost z minulého života? Přecijen o smrti apod. mu nepovídáme.
    medox   | 21.01.2014 19:49:45 | Reakcí: 78, poslední: 23.01.2014 12:54:35
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      brrr, z toho mi jde až mráz po zádech  
      Courtney   | 21.01.2014 19:54:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        To mi povídej...mě se udělalo úplně fyzicky špatně. Až ted jsem schopná o tom napsat.....a vyslechnout si i reakce...Já na to myslím v podstatě pořád.
        medox   | 21.01.2014 19:58:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      No a proč né,ja mu věřím každé slovo.Ja bych ho chtěla mít doma,musíme se fakt někdy setkat-ja a Toník.
      Honafa   | 21.01.2014 20:02:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        a mě by jste u toho nechtěli???
        KLidně přijed. Já se s ním do ovy nezvládnu dopravit (nebo možná až budou peníze na benzín). Dojed a můžete pokecat....
        medox   | 21.01.2014 20:09:38
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        Taky věřím každé slovo. Myslím, že Toníček je celkově senzitivní bytost. A "jeho svět", mu podle mého názoru, nikdo stejně nevezme.
        škubanek   | 21.01.2014 21:25:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Já jako cynik s nulovým smyslem a vírou v nadpřirozeno bych to pokládala za fantazii, dost drsnou teda...ale taky by mi to nebylo jedno.

      Jinak teda klobouk dolů nad tématy hovoru, které spolu vedete...je hustej  
      Terča80   | 21.01.2014 20:02:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        Já právě jako taky spíš si říkám, že fantazie, nadruhou stranu on nemá moc fantazii....Hry na představovost neovládá a ani k autismu prostě nemůže. Tak mi přijde divné že by si to vymyslel. Nadruhou stranu jeho hystorky o paní učitelkách co mu píchají injekce do hlavy......jako fakt nevim....

        Já se asi zeptám blbě mám jen jeho. Ale jaká jiná témata bychom měli mít?
        medox   | 21.01.2014 20:07:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: minulý život dítěte
          Nenenenene, téma je právě úžasné...myslím v rámci náročnosti...že to zvládne se takhle o tomhle s tebou bavit. Je o chlup starší jak mluvící zpátečník Elda a mluví takhle báječně...tak jsem to myslela.
          Terča80   | 21.01.2014 20:13:52
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: minulý život dítěte
            Já to tak myslela já právě jak mám jen jeho a je divnej, tak plno věcí nechápu neb je dělá jinak nebo nedělá a já nerozumím tomu jak to je u jiných dětí neb ot neznám. Jsem se ted ptala psycholožky jak to vypadá,když se dítě chce mazlit. Jsem jí pořád na ten dotaz něco líčila a ona pořád že to není mazlení.....tak už jsem se zeptala jak to vypadá.....proto se ptám.

            Joo to témata s ním jsou pro okolí fascinující. Často nás oslovují lidé v mhd kolik že mu je a že je to neuvěřitelné....a pak si všimnou/všimli(píšu ve výchově  ) pleny a divěj se....On je prostě jinej :-)
            medox   | 21.01.2014 20:26:39
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: minulý život dítěte
              Rozumím...ono stačí i mít dva kousky opačnýho pohlaví a jen zíráš...jak jsou "divní" jeden od druhého  

              Jak vypadá mazlení dle odborníka?

              Terča80   | 21.01.2014 20:29:57
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: minulý život dítěte
                Že přijde dítě a tak se jakoby přitulí (doprovázela dprovodným mazlícím pohybem). A nebo když ho člověk přitulí, že se nebrání jako by ho člověk rdousil.
                medox   | 21.01.2014 20:34:37
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: minulý život dítěte
                  pockej.. ja teda trochu nechapu proc ses na to ptala.ja chapu ze nenikazdy dit emazlivy.. ze se tonik nemazli..ale tak ty se treba nekdy k chlapovi mazlilas ne?ak to asi vis co to je a jak to vypada ne???
                  amalie2011   | 21.01.2014 20:37:33
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: minulý život dítěte
                    Klid, rejpale, klid...
                    Terča80   | 21.01.2014 20:40:23
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: minulý život dítěte
                      nerejpu.zajimam se...
                      amalie2011   | 21.01.2014 20:41:04
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: minulý život dítěte
                        Je to takový citlivý téma tohleto...já z toho taky byla špatná...
                        Terča80   | 21.01.2014 20:42:44
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: minulý život dítěte
                          ale jo ja chapu ze kazdy dite neni mazlivy a chybi to cloveku... me jen odpoved odbornika prisla obycejne..sem cekala nakej vetsi odvaz...od psycholozky- ti maj radi dlouhy definice:) tak sem si rikala ze preci kdzy to clovek nezna od ditete, tak se nekdy mazlil on sam( teda ja nejsu extra mazlivej typ-nesnasim kdyz me nekdo dlachni a tak...ale zajima me jestli se ptala jen kvuli tonikovi, nebo to melo hlubsi vyznam..
                          amalie2011   | 21.01.2014 20:45:20
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: minulý život dítěte
                            Bára určitě napíše...ale myslím si, že pak už se chytáš všeho...já už z toho měla depky...člověk do něj emocema a vším horem dolem a zpětná vazba žádná...teď teprve pár měsíců vidím, jaký to je krásný.
                            Terča80   | 21.01.2014 20:48:35
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: minulý život dítěte
                              vidis a ja bych to omezila..ale ja to mam omezeny az od jedne ziv. etapy:D
                              amalie2011   | 21.01.2014 20:50:22
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: minulý život dítěte
                                Věděla jsem, že se toho chytíš :-)))

                                Myslela jsem to tak, že se snažíš 24/7 a vidíš jen ksichty a odmítání...
                                Terča80   | 21.01.2014 20:52:06
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: minulý život dítěte
                                  jako u nas doma:D:D chlap se snazi a vidi jen ksichty a odmitani:D:D(ted uz zlehcuji))
                                  amalie2011   | 21.01.2014 20:53:09
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: minulý život dítěte
                                          vole
                                    Terča80   | 21.01.2014 20:53:55
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: minulý život dítěte
                                    Hele ono když se snažíš a dáváš dítě první poslední a nedostaneš od něj jedinou pusinku a na tvoj epohlazení reaguje hodinovým řevem....už se tak člověk nesměje....
                                    medox   | 21.01.2014 20:59:50
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: minulý život dítěte
                                      vsak pisu vys ze verim ze to cloveku chybi... ale proste nekdo na to neni... ja teda nevim jaka sem byla mala.. ale co si pamatuju uz od skoly-nikdy sem se s nasima treba nepomazlila.. a ted to taky nevyhledavam.. ale tonikovi to dockakne pozdeji a pak si toho snad uzijes hoodne...
                                      amalie2011   | 21.01.2014 21:02:54
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: minulý život dítěte
                                      btw. rekla ti ta psycholzka ze se to muze upravit??? ja vim ze je mraky x autistu..ja v kojenaku jich par zazila. a nekteri byli mazlivi( treba muj milous zacal v 5ti letech ale jako mega mooc.. sme s nim malem chodily spat, aby byl klidnej vecer..
                                      amalie2011   | 21.01.2014 21:06:50
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: minulý život dítěte
                                      jo,kdyz se zacne mazlit stoji to za to,a ne ze by me hopik tim zahlcoval,ale obcas proste si prijde pro to tuleni a ja si rikam blahove,ze vse bude dobre....kazda svetla chvilka je proste nadeje...zvlast ted ,jak po te nemoci zase radi...uffff....a ve chvili kdy se drzim at ho neroztrhnu jak zabu,tak zamrka a treba me i pohladi ....a ted natrenoval ruzne druhy place a zkousi je vsechny najednou a tak dle me bez duvodu breci herecky treba hodinu...s jeho hlasem na zabiti....jinak nevim ,mozna nekde neco tonik videl ci slysel a tak si to nejak v hlave spojil....oni maji dost zvlastni asociace a vnimani sveta... 
                                      Liberte   | 22.01.2014 06:33:25
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: minulý život dítěte
                                  A i když se ted už tulí tak za pár let zase nebude.Honza se tulí už je doma.Venku mi pusinku už nedá. 
                                  Honafa   | 22.01.2014 10:50:23
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: minulý život dítěte
                                    To by ani nebylo normalni...ne?
                                    Terča80   | 22.01.2014 13:19:41
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: minulý život dítěte
                                      No jo no.Už mi vyrostl.

                                      Víš co-oni ted v tělocviku dělají balet a on musí dělat figury,že vypadá jak teplouš.Jsem se tu včera nasmáli jak nám to ukazoval.Ta učitelka je divná,fakt.Figury vypadají jak v Básnících předváděl balet herec Kopřiva.
                                      Honafa   | 22.01.2014 14:20:49
                                      Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: minulý život dítěte
                    Protože se ptala na diagnostickym vyšetření jestli se mazlí. A já říkala dělá to že na nás skočí a pak odběhne a ona: to není mazlení.....Tak že se nechá lechtat a směje se.....to není mazlení.....tak leží a je rád když ho plácáme přes prdelku...to není mazlení....
                    Tak už jsem se zeptala co to sakra to mazlení je :-)
                    medox   | 21.01.2014 20:57:32
                    Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: minulý život dítěte
                  Jo, to zní hodně odborně...   No každopádně to zažívám až hodně nedávno...ještě u toho tak roztomile kvílí vysokým hláskem...takže tě chápu...určitě se taky dočkáš...nebo to je součást diagnózy?
                  Terča80   | 21.01.2014 20:41:29
                  Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: minulý život dítěte
              a o tom me pouc..jak to vypada,kdyz se dite chce mazlit..
              amalie2011   | 21.01.2014 20:34:24
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      já věřím na takové věci a Tondovi bych asi taky věřila, když je "jiný" než většina z nás (nemyslím to špatně). Proč by zrovna on nemohl být víc vnímavější...
      Nebo má jen bujnou fantazii. A nebo jen viděl něco v TV a upravil si to...
      Neřešila bych to, když se k tomu už nevrací. Já jsem flegmouš 
      jana1260   | 21.01.2014 20:09:33
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        JJ já si právě taky říkám, že to že je jiný (neberu to že bys to myslela špatně, on je jiný) jestli třeba racionálně nevnímá něco víc nebo tak.
        No v tv nevím právě. Možná si něco co o tom nebylo tak vysvětlil...ale fakt nevím pořad kde by něco takového mohl získat.

        Já to jako taky neřeším, ale přecijen když tohle říká vlastní dítě.....tak to člověka znepokojí. Já jsem taky flegmouš....ale ohle bylo taokové jiné.
        medox   | 21.01.2014 20:11:48
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Brr přeběhl mi mráz po zádech. Těžko říct, jestli to byla fantazie nebo něco z minulých životů..ti kdo věří na minulé životy, tak říkají, že děti já nevím do 4-5 let si právě něco z těch životů pamatují
      antara   | 21.01.2014 20:15:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      me to prijde jako normlani detska predstavivost.. zvlast u tondy to neni nic extr-ten ma i pindourove predstavivosti divne:... ale minuly zivot?? neverim...
      amalie2011   | 21.01.2014 20:16:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        JJ taky si říkám.....pindour už byl skoro na marsu a vztyčil tam vlajku....proč by nemohl být tonda mrtvý...

        Ale mě právě hlavou hloubá kde to sebral. On spíš jakoby výmysly sbírá a předělává. Ale sám nekonstruluje.
        medox   | 21.01.2014 20:23:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: minulý život dítěte
          ja tady na to nak nejsu... proste si neco vymyslel, a myslim ze tema otazkama si ho este podporila, aby si vymyslel dal...ale to je jen a jen muj nazor...
          amalie2011   | 21.01.2014 20:25:48
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: minulý život dítěte
            Jo to je v pohodě já mám dvě větve názoru. Bud jako ty, nebo že to tak skutečně bylo....ale sama nevím....
            medox   | 21.01.2014 20:27:49
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: minulý život dítěte
              tobik mi rikal ze kdyz budeme mit jiny miminko,tak on muze jit.. sem ho teda posalala..ze budu mit klid.. a stejne je furt doma... jen predstavuji a ty to porpodujes otazkama aby si vymselal dal a dal jaka byla maminka a tak:D
              amalie2011   | 21.01.2014 20:31:14
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: minulý život dítěte
                Jsem byla zvědavá....jsem mu je kladla pak jen chvilku večer. Jinak už nic......Já takhle hodně i kladu co dělal ve školce. Já jsem hodně otravná a furt se na něco ptám. Je to má vlastnost.
                Holt každý je nějáký.
                Na Martina jsem pořád: a co jsi říkal? A co ona říkala? A co ty jsi říkal na to?? A háá a co říkala ona??
                medox   | 21.01.2014 20:37:03
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: minulý život dítěte
                  woe.. ty se asi hodne nudis co?ja se teda taky zeptam kazdy den- co delal ve skolce..jeho odpoved jedl sem, cural sem a nebo nic mi staci.. nac to pitvat:D
                  amalie2011   | 21.01.2014 20:39:49
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      z toho mrazí, baru.
      Bea-Matyas   | 21.01.2014 20:18:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Lucka zas říká,že když byla velká byla na svatbě a někdo ji popálil svíčkou..a strašně dlouho už tvrdí,že se to stalo..podle mě velká představivost
      Rowdynka   | 21.01.2014 20:27:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      No, já bych mu to věřila.

      Z Marušky taky někdy padají věci... podobného rázu. A to už jí táhne na šestý rok, to bych řekla, že už by měla pomalu tyhle věci "z minula" zapomenout.
      Ona to právě řekne tak samozřejmě, mezi hrou, není to, že by chtěla šokovat, a dál to nerozvádí, prostě to prohlásí jako danost. Z její komunikace s anděli občas fakt nemůžu.

      Já věřím, že Tonda si může skrz svůj jiný mozek některé věci pamatovat, to co my vytěsňujeme.
      zajic   | 21.01.2014 20:44:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      A ten popis, to je docela dost na spálu, ne? Dokud nebyly ATB, tak jako miminko by na to umřel docela snadno.

      Máte někoho v okolí se spálou? Jestli ne, tak kde by to vzal....
      zajic   | 21.01.2014 20:47:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        Nooo on už o vyřážce mluvil v souvislosti s miminkem co chodí k němu k postýlce....Ještě v baráčku. Jsem to tu kdysi psala do kolonky misterno nebo jak se jmenuje...
        A tý babičce z baráčku umřelo batole na nějákou takovu nemoc ona sama není schopná říct co přesně. Říkala chřipka nebo tak něco....

        Ale jinak v okolí nikoho takového nemáme, ani se nebavíme o nemocech nebo mrtvích miminkách....A řekl to náhle bez vyvolání a stejně náhle to odeznělo.
        medox   | 21.01.2014 20:54:53
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        spalničky taky
        Rowdynka   | 21.01.2014 20:55:21
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Ja teda nikdy na minule zivoty neverila - rekla bych ,ze neverim.Spis si rikam,ze nase podvedomi a mozek umi neskutecne veci.
      ALE!!!
      Pred tydnem mi to maminka Violky nove kamaradky ze skolky take rikala o jeji dcery - uplne to same!! Jen s jinymi detaily.

      Je ji 5 a ze asi pred rokem ji vysvetlovala,proc nechce vubec jezdit na kole. Ze,jednou takhle jela na kole a prijelo k ni velky auto a pan ji vzal dovnitr a pak ji odvezli pryc a pak si pamatuje jen tmu.
      (Pritom v zivote na kolo nesedla).
      Pak pry jeste ji nekdy vypravela jak delala to a to,a kdyz jeji mama nechapala, tka ji rekla,ze to ale byla ta druha maminka - ta co ji mela predtim.
      No FREAKY!
      A pry z zadnych filmua pod. to mit nemuze.Na nic takoveho nekouka/nekoukala.
      A pry casto neco takoveho rekne - nejakou vzpominku, co z jejiho nynejsiho zivota nemuze mit.
      Ale jeji maminka pry taky mela nejaky sny a propojene pak,ze se to v realite splnilo.
      No ja se s ni zacinam hodne kamaradit a je skvela,ale nekdy teda cucim a rekla jsem ji v legraci,ze je witch!.
      Ona se mi omlouvala,ze snad me moc nedesi.
      To jsem ti moc nepomohla co?!
      Ja na to nazor zatim nemam,ale je teda videt,ze se to stava vic detem.
      Obzvlast pokud Tonikuv mozek pracuje jinak - mozna ma uplne jine moznosti.
      No a nebo prevtelovani existuje a tose teda budu desit cely zivot - brr
      janney   | 21.01.2014 21:33:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        No právě....on si všímá věcí co já ne a jako jsou reállné. Ale já je prostě přejdu a on vidí vše a na vše reaguje....z toho hlavně vyplývá jeho problém...tak si říkám co když je tohle jedno z těch věcí......
        medox   | 21.01.2014 21:40:58
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        To je mazec  Nahání mi to husí kůži.
        veverka77   | 22.01.2014 11:51:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Věřím mu. Souhlasím s Gabkou i zajdou, mým lesním přítelem  
      škubanek   | 21.01.2014 21:44:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Baru, je to tak cca 5 let zpět, co jsme si prošli něčím podobným s matějem a byla to sost drsné a mrazivé a nikdy na to nezapomenu. tenkrát jsem to tady hodně řešila.
      foREVer   | 21.01.2014 21:44:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Tyjo, nečetla sem tu tedy všechny rozhovory pod tímto tématem, ale - též z toho mrazí... kdysi jsem se zajímala o děti s autismem, jelikož má sestřenka pracuje v ústavu a jednoho se prostě ujala a když mu zemřela maminka na rakovinu a tatínek se ho zřekl, tak se ho prostě ujala - myslim i papírově. Jsou to zvláštní tvorové... ještě v 15 letech nosil na noc plínu, ale ty obrazy, které maloval, byly dechberoucí. Nedokázal se soustředit vůbec na nic - kromě toho malování. Aspoň to jsme si mysleli. A pak jednou - maloval třeba u běžícího rádia, ale po dvou hodinách dokázal převyprávět téměř vše, co v tom rádiu řekli... zajímavé. On asi nemá žádné zvláštní vzpomínky z minulého života, ale to neznamená, že by tvůj prcek nemohl mít. Je spoustu věcí, které se odehrávají mezi aktuálním "světem" , tím minulým a zároveň vše dohromady ovlivňuje ten budoucí.... z tohohle tvrzení by měla děsnou radost má katolicky založená babička - ta to třeba nechápe. A ani má racionálně založená kamarádka... ale proto, že něco nechápeme, neznamená to, že to neni, ne? Ať už to někde slyšel,viděl, nebo zažil, je to minulost a krom toho, že bych si to pamatovala, snažila bych se tím nezabývat. Jen by mě osobně celkem zajímalo, s čím přijde za čas... třeba nějaký další postřeh z toho "předtim".

      A teď k tomu mazlení... psycholožky jsou většinou zblblé ze své práce - mazlení je prostě to, co ty cítíš, že mazlení je. Ty jsi jeho matka - a chtě nechtě, víc, než si možná můžeš myslet, jsi napojena na jeho vlnu. Jen by se možná občas hodil slovník :-) Ale to určitě přijde :-)    
      blueberry6   | 21.01.2014 21:49:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: minulý život dítěte
        To jsi opravdu krásně napsala. Hlavně s tím mazlením      
        škubanek   | 21.01.2014 22:22:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: minulý život dítěte
          nojo, sice si tu stále něco ověřuju, na něco se ptám, z lecčeho sem vykolejená, ale co se vztahu mezi mnou a dítětem mám jasno. A myslím, že když si tenhle fakt připustí každá máma - že on je můj a já sem jeho a to nejen papírově, ale vším, tak půjde všechno lépe. Kolikrát, když si říkám, že mám doma malého asociála, který si rád hraje sám, nestojí o lidskou společnost, zajdu se podívat do pokojíčku, kde když uvidím to malé škvrně mezi kostkami, pohádkami, plyšáky a dalším tím dětským "haraburdím" , vím, že mě miluje. Vím to - z každičkého gesta, z každičkého pohledu. A vím, že on to taky ví. Jinak by na mě nezkoušel to, co zkouší... jako třeba v noci nespat, když ráno usnu v pokojíčku, tak mě tahat za vlasy a šťouchat do očí, i když když vstane, nemá na mě evidentně čas... :-D jsou to malí prevíti - autismus/neautismus.
          blueberry6   | 21.01.2014 22:31:25
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Ja bych mu verila.Na nadprirozeno (zazili jsme si a od te doby mam k tomu veliky respekt) a minule zivoty verim.
      A taky souhlasim s Gabkou a Zajicem.
      Zuzbr   | 21.01.2014 23:55:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      ty jo, já bych mu i věřila, ale hlavně bych to dál nerozváděla... Dítko mě občas šokuje, ale naštěstí jen zkušenostmi a povídkami ze současného světa...
      moninif   | 22.01.2014 06:25:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Já bych mu to věřila.

      Kubík mi taky kdysi vyprávěl, jak to měl v minulém životě. Že byl on jen sám a že je moc rád, že teď má i Haničku. A že jsme hodnější maminka a tatínek, než ti dřív.
      nadule1   | 22.01.2014 06:30:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Já na minulé životy nevěřím, ale věřím v obrovskou dětskou fantazii. Co já si byla schopná jako dítko navymýšlet... Ale tvé pocity chápu. 
      Evulik25   | 22.01.2014 08:28:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      No přejel mi mráz po celém těle. Já bych mu věřila. Sice nejsem věřící, ale taky nejsem nevěřící. Mám to postavené tak, že doku neuvidim- neuvěřim, ale taky nemůžu tvrdit, že to neexistuje(ale po pravdě, vidět bych to nechtěla-ač nevim vlastně co  ) Zrovna reinkarnace mi přijde jako představa docela fajn. Podle mě z minulých životů bychom nemuseli mít strach. Ale zasvěcení říkají(moje známá), že si z minulých životů většinou táhneme nějaké balvany, keré nás tíží v tomto životě...
      Mis   | 22.01.2014 08:45:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Baru vidim to stejne jako zajic
      Andrea81   | 22.01.2014 09:30:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Z toho jde fakt mráz po zádech.Ale já bych tomu věřila.Děti ještě nejsou ničím zatížené a pokud něco takového vypráví,tak to nějaký důvod mít musí.
      veverka77   | 22.01.2014 11:50:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Baru, také jsme měli takové podobné příhody. Kačenka mi vyprávěla jak vypadal dům ve kterém bydlela s maminkou, která byla jiná než já. Stále se mě vyptávala proč jsem tam s ní nebyla, proč musela být u jiné maminky, která byla zlá.
      Také mi nedávno vytknula, že jsem jí poté co se narodila nepochovala, že jí odnesli pryč a ona že přece chtěla ke mě , abych jí pochovala a tak moc plakala. Holky mě to uplně vyrazilo dech a normálně jsem se jí zato omluvila a vysvětlila jí, že jsem to ovlivnit nemohla.
      Ted mívá v noci takové stavy, že strašně pláče a rozhlíží se kolem sebe a říká, že tam chce, že to chce, nebo že to nechce...že má někdo velkou ruku, nebo jde rychle....Netuším co může vidět, ale někdy trvá i 10 min než jí uplně proberu a uklidním...je jakoby v takovém tranzu, celá napnutá a křičí, hrůza.
      jasko   | 22.01.2014 12:47:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Ja bych mu taky verila. Zvlast, co jsem si precetla knizku Andele v mych vlasech.
      sazicka   | 22.01.2014 13:34:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      Baru, ja sice na to moc neverim, ale cetla jsem ze u malych deti se to stava, vekem to postupne zapominaji
      chezzie   | 22.01.2014 13:55:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: minulý život dítěte
      No já bych mu to i věřila, já na takové věci věřím, ale musím říct, že začít mi něco takového vyprávět Alex, tak se asi vyděsím...
      IvetJas   | 23.01.2014 12:54:35
      Reagovat | URL příspěvku
  • První republika.
    Snad nevadí, že dávám sem, ale zajímá mě, co po prvním dílu říkáte.   Moc se mi líbily, kostýmy, kamera, některé herecké výkony, ale bože ta mluva!!! Pochybuju, že se tehdá sourozenci oslovovali brácha a ségra... A určitě byl rozdíl mezi mluvou těch movitějších a jejich služebnými. Jsem zatím mírně zklamaná, ale dám seriálu ještě druhou šanci.   Hodně jsem se těšila na obdodu britského Downton Abbey, ale prozatím jen hodně slabý odvar...
    Evulik25   | 21.01.2014 10:36:10 | Reakcí: 35, poslední: 24.01.2014 13:46:26
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      Evi mam uplne stejny nazor jako ty..me se libily nektere sceny,ty kostymy-juuu..ale neco des bes teda.ale na druhy dil se tesim..i kdyz je asi uz vsem jasne co a jak...
      Andrea81   | 21.01.2014 10:59:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      Já viděla jen kousky, takže to zatím neumím posoudit. To, co jsem viděla, se mi líbilo. Snad na to tentokrát budu mít klid.
      sazicka   | 21.01.2014 11:08:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      mám z toho podobný pocit, počkám na další díly :-) ale kostýmy i prostředí se mi líbilo moc  
      Courtney   | 21.01.2014 11:36:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      Včera jsem se koukala na reprízu,protože v pátek jsem nějak nestíhala a zatím nějak nevím...Co mě ale dostalo,bylo,jak šli kluci i s tatíkem do bordelu a matka to navíc věděla   
      veverka77   | 21.01.2014 11:45:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      Skvělé herecké obsazení. Ale jinak souhlasím. Nevím, zda vydržím 22 dílů. Zatím vyčkám ještě 1 nebo 2 díly a uvidím.
      tygřímáma   | 21.01.2014 11:51:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      Já to tradičně neviděla. No počkám, jak vyhodnotíte další díl a pak to kdyžtak dokoukám :))
      nadule1   | 21.01.2014 11:58:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      kostýmy byly super, uvidíme jak to bude dál.
      Jana A   | 21.01.2014 12:51:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      mně se to tedy zatím tedy fakt nelíbí, v tom prvním díle v tom bordelu, to bylo tak špatný, ty prostitutky byly na tu dobu vychrtlý a ty jejich pokusy o tanec ;-), jinak Štěpánková ty děti měla snad po 60tce, ta je teda fakt špatně obsazená a tak nějak mi to prostě do té doby celé nesedí. Je to škoda, těšila jsem se, že to bude fajn, ČT se teď do těch seriálů docela pustila, ta kriminálka v pondělí je pěkná a čtvrtá hvězda prostě bomba!
      Myšice   | 21.01.2014 13:10:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: První republika.
        Vidíš, já taky nejdřív myslela, že je to jejich babička. Až pak ji někdo oslovil maminko.. a celkem mě to zarazilo. Mám paní Štěpánkovou moc ráda, ale tady ji neobsadili zrovna dobře..
        Evulik25   | 21.01.2014 13:14:59
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: První republika.
          Koukám, že nejsem sama, kdo si myslel, že Štěpánková je jejich babička. 
          tygřímáma   | 21.01.2014 16:13:19
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: První republika.
            TAky jsme jí s mamčou "drbaly"...ona je skvělá herečka, ale tady no...tady se přesně ukazuje, jak je příroda k ženám nespravedlivá, co se stárnutí týká...oproti vrstevníkovi chlapovi...i když tomu tu kůži vypne podkožní tuk...ale i tak...
            Terča80   | 21.01.2014 20:19:45
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: První republika.
        Že?Kriminálka se mi taky líbí a z té Čtvrté hvězdy jsem vyloženě nadšená   
        veverka77   | 22.01.2014 12:20:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: První republika.
          ta čtvrtá hvězda nemá chybu, konečně se někdo vyprdl na politickou korektnost a dělá si pořádně srandu :-D, takový seriál britského typu, jsme s manželem nadšený.
          Myšice   | 22.01.2014 14:26:06
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      u me zatim "nenadchne, neurazi",
      chezzie   | 21.01.2014 13:13:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      Krasne kostymy a ti dva brachove. Libi se mi i kamera a takove to mekke osvetleni a la patina. Dam tomu sanci.
      Terča80   | 21.01.2014 13:20:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      Mně se tam hlavně líbili ti chlapi, a že na to většinou moc nejsem. Vybrali dobře.   Spíš jsem moc nepochopila ten konec, jestli jako zabil ty rodiče nebo ne, ale já viděla půlku bez zvuku (proto jsem asi byla zaujatá tím vzhledem těch chlapíků:))) Jo spíš mi přišlo divné že někdo nepozná bratra. Když jako dospělý odešel od rodiny a byl pryč 8 let, to je trochu moc i na mě, ta scéna v hospodě mi přišla zbytečná. Určitě mrknu i na další díly.
      luciasek84   | 21.01.2014 13:27:21
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: První republika.
        Být to amerikáno seriál, tak určitě nezabil,ale u našich si nejsem jistá.   A s tím rozpoznáváním bych to pochopila naopak, že ten starší nepozná mladšího a ne naopak. 
        Evulik25   | 21.01.2014 13:51:24
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: První republika.
          Ja si myslim, ze to neudelal. A s tim poznanim bych to mela jak ty, to mi taky prislo divne a hlavne zbytecne.
          sazicka   | 21.01.2014 14:19:05
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: První republika.
        Já myslím, že je nezabil a v seriálu se objeví.
        tygřímáma   | 21.01.2014 16:14:29
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      viděla jsem jen kousek, nevěděla jsem tomu hlavu ani patu, tak mě to vůbec neoslovilo...
      moninif   | 21.01.2014 16:24:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      jelikož jsem při tom zrovna krmila Fanouška tak jsem to sledovala jedním uchem, zatím mě to nenadchlo až tak moc, ale na druhý díl se těším, třeba se to trochu líp rozjede
      HankaŽ   | 21.01.2014 19:14:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      Na to jsem nekoukala. Zkousela si Sherlock Holmes - ten moderni od stejne televize pbs jako Doentown Abbey?
      janney   | 21.01.2014 23:22:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: První republika.
        Ne, ten zatím nemáme ani v pořadníku.   Můžeš hodit odkaz? Nějak asi neumím vypátrat, co myslíš.. Moc děkuji.
        Evulik25   | 22.01.2014 07:54:09
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: První republika.
        sherlock je supr, ale teď jsme stáhli ty dva nejnovější díly a přijde mi, že už se moc utápí v těch vztazích, moc mluví a taková ta nadsázka, humor, už je tam málo. Ale jinak supr natočený a krásnej seriál.
        Myšice   | 22.01.2014 14:28:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: První republika.
          My teprve zaciname od season 1.
          My sjme asi 2 mesice jeli Breaking Bad a trochu drsnejsi,ale UZASNY!!! Nejlepsi drama ever 
          janney   | 23.01.2014 20:53:18
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: První republika.
            jojo, u nás to běželo na coolu jako perníkový táta, ale na to jsme nečučeli;-) tak to třeba někdy postahujem, teď se těším na nové Vikingy, myslím, že už by měli být nějak v únoru.
            Myšice   | 24.01.2014 13:46:26
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: První republika.
      Mě se to zatím teda moc nelíbí. Scénář mi přijde hrozně slabej. Naprosto předídatelný čitelný charaktery i zápletky (ten vojík, jak vyprávěl o tom, že píše deník, kdyby nepřežil - no bylo jasný, že nepřežije), ale i režije podivná - vypasení uhlazení oholení čisťouncí vojáčci při nejhorších řežbách první sv. války - ehm...nonsens... A víc takových věcí...Zatím teda zklamání.
      ŠárkaBil   | 22.01.2014 18:16:51
      Reagovat | URL příspěvku
  • kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
    kdy sou deti schopne poznat na jake pismenko zacina nake slovo... ne ze bych to po tobikovi chtela..ale on ma ten detskej tablet, a dost se u toho rozciluje ze nevi to pismeno..a tak to musi delat semnou ci tatinkem.. a neni schopen pochopit, ze to se nauci az bude vetsi... dneska plakal pul hodiny ze to nevi, a tablet nepocka nez to uhodne spravne a rika jiny slovo:D:D

    tak jen si udelam pruzkum,jak dlouho ho este budu tesovat nez na to prijde:D:D
    amalie2011   | 20.01.2014 20:32:38 | Reakcí: 55, poslední: 21.01.2014 13:09:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      no, to bych taky ráda věděla, Nikče je 4,5 a taky to zatím neví
      HankaŽ   | 20.01.2014 20:36:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        hmm..ja si myslela ze to bude treba az pred skolou... jen musim vymyslet, jak to vysvetlit ze bude este 3roky cekat:D:D
        amalie2011   | 20.01.2014 20:39:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Kterým písmenkem slovo začíná a končí chtěli po Ondrovi při testu školní zralosti, jinak to umí tak od 5let alespoň začátek.
      Ady.S   | 20.01.2014 20:41:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        me by stacilo ,kdyby se naucil jen ty co sou na tabletu:D:D:D zatim to jinde nepotrebuje:D a stve ho to jen tady:D:d ach babicky.. ja rikala ze ten tablet je nam cert dluzen:D
        amalie2011   | 20.01.2014 20:44:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Měl by to umět předškolák.
      nadule1   | 20.01.2014 20:57:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        no nic tablet mi asi omylem spadne z vleke vysky.. 3roky fnukani odmiam poslouchat:D:D
        amalie2011   | 20.01.2014 20:58:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
          Nedá se tam nahrát něco pro menší děti? Nebo to je nějakej ten "dětskej" tablet?
          nadule1   | 20.01.2014 21:04:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
            to je jen ten obyc detskej... a prave to strida-nekdy to rekne slovo a musis hledat pisemenka.. a jindy to rika pismenka, a musis hledat slova... a z toho to rekne slovo a hledas obrazek a tak to strida..takze on je schopen 10x kliknout spravne na obrazek.. a pak ho pani zradi- rekne a pismenko H- a on uz si nespoji ze je to hroch.tak mu to rikame.. ale posl. dobou zacle plakat, ze to chce umet sam, a bez mamy.. ze je velkej kluk, a neni schopen pochopit ze mama chce hrat taky.ze mu nepomaham...jen hraju s nim:D
            amalie2011   | 20.01.2014 21:06:12
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
              Tak to je na houby. To je pro něj těžký. Chápu ho, že je z toho na nervy :)
              nadule1   | 20.01.2014 21:08:34
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
                tablet vyhodim:d uz pochopil a zapamatovalsi jak vypadaji cisla do 10... a babu prechytracil...ale ty pismenka:D:D
                amalie2011   | 20.01.2014 21:09:35
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      taky máme tablet a verunka ty základní pozná, umí i napsat V E B J P A - bude mít v březnu 4
      jezurka   | 20.01.2014 21:13:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        hmm..to je uz jen skoro rok:D:D to stejne nevydrzim.. zitra zacne fnukat a tablet jde z domu:D pokud nebude ochoten spolupracovat a pochopit ze si s nim chci hrat, a musim mu este trochu poamaht:D
        amalie2011   | 20.01.2014 21:15:09
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
          nauč ho aspoň svoje písmenko :) ať si připadá chytřejší.. to se nějak poddá :) nebo podle obrázků, to tam taky je ne?
          jezurka   | 20.01.2014 21:27:13
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
            no on prave par pismen uz si pamatuje.. a dle toho soudi, ze uz je velkej kluk,neb uz to umi..ale nechape ze abeceda je dlouha:D:D:D no podle obrazku to je-ale strida se to..neda se tma prepnou jen obrazky.. baba rekne 10x obrazek a pak zase pismenka, pak slova, a tak to strida jak ju to napadne:D
            amalie2011   | 20.01.2014 21:30:35
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        A ona pozná, že třeba kočka začíná na K? Protože jsem to pochopila tak, že má Tobík najít to písmeno, na které to začíná. Nebo obráceně najít obrázek, který začíná na K.

        Hani taky pozná písmenka, ale na co začíná, to ví jen u těch, které má naučené (K jako Kubík, H jako Hani, M jako máma apod.) u náhodně vybraných ani jako.
        nadule1   | 20.01.2014 21:17:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
          pave ze u nekterych uz to ma nauceny-jak to opakujem od vanoc..takze jako si mysli ze to umi..ale nejak mu nedocvakne- ze to umi jen proto ze si pamatuje par slov(andel, pes, slunicko...)no ale pak baba z tabletu rekne globus nebo ďáblík-- a on je v koncich.a tak mu reknu co to je- a on ze mama to nesmi rikat, ze on je velkej, ze to umi sam. a zacne se vztekat.. tak ja na neho diplomaticky, ze sem chtela hrat s nim..jestli to taky zvladnu, a zda mi to pani odsouhasi... jenze pani ceka jen cas. usek, a kdyz se nic nedeje, rika jiny slovo- a tady nastava nejvetsi problem, nebot rve teda ze sem to slovo mu rekla..a este baba nepockala az by to nasel on:D no a konci to tim, ze on fnuka ze je hloupej, malej a neumi to.. a tablet leti pryc, a mam je blba pac mu to rikala:D:D:
          amalie2011   | 20.01.2014 21:21:23
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
            To je prostě špatná hračka.

            Nám ježíšek přinesl opravdickej tablet a je v tom podobná hra - různé varianty. Ale třeba je tam "Na jaké písmeno začíná..." a tři možnosti a když klikne blbě, tak to řekne "Ne, ne to je ...." a může zkusit znova a když to má správně, tak je to pochválí, že je šikulka. Takže je to baví, i když třeba neví napoprvé.
            nadule1   | 20.01.2014 21:24:24
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
              no tady to rika taky nene to je sptane- ale uz ti to neda sanci zopakovat a rekne ti to neco jinyho:D ja byla vzdy proti tabletum:D:D min do 6 let sem ho doma nechtela.. babicka koupila destkej.ja byla presvedcena, ze ho nezaujme, nebot ma milion tisic her co ho bavi:D ale chyba lavky-- macka to furt:D ale nechci mu kvuli tomu kupovat doopravsekj,kde si nahraju co chci:D nebot je proste malej, a ma hry:D a na tablet je cas:D:D:D ale dneska me tak vytocil jak ase zacal protestovat ze sem mu poradila pismeno ň ze se pred 18hod sbalil a sel radeji spat, kdyz je malej jak mimino a neumi pismenta 
              amalie2011   | 20.01.2014 21:28:14
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
                Já jsem taky tablet nechtěla. Jenže když jsem viděla při dni otevřených dveří Kubíka, jak nedokáže ovládat dotykovou tabuli... tak jsem dospěla k názoru, že když má zaostalý rodiče, který nemají dotykáč ani tablet, tak s tím musí ježíšek něco udělat. Navíc je mu 6 let :)) Má tam vzdělávací hry a přijde mi to fajn. Navíc na tom ani nehraje denně a když si ho vezme, tak má limit 30 minut.
                nadule1   | 20.01.2014 22:12:45
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
          ne jen ty naučené, třeba V jako Verunka.. ale odvodí si že V je i jako vánočka.. sama :) ale kočku K asi nepozná.. ani to nebudu zkoušet, je na to ještě malá
          jezurka   | 20.01.2014 21:28:43
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
            no on to dela az tento tyden..pred tim sme si k tomu sedli spolu, a ja mu dycky rikala co nevedel:D
            amalie2011   | 20.01.2014 21:32:38
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
          nasi to poznali,ale musela jsi jim rict pismenko anglicky...a i ted zvonilka suse rekne ii jako slon,azpak rekne elephant, Cii jako kocka,:-D....oni radeji pouziji i u ceskeho slova anglickou vyslovnost pismenek..proste si to vyspeluji...a pak to teprve reknou cesky,
          Liberte   | 21.01.2014 10:30:53
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Jak rika Nada. Uz i Pepe vi pozna P, O, B, D, V, M, A, ale samozrejme jen proto, ze meleme porad dokola P jako Pepe, papa, Peppa Pig, B jako babi, d jako deda, atd.

      Vega chape uz trochu vic, ale stejne to jeste neni ono. :) Casem to pujde.
      mihra   | 20.01.2014 21:23:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        no doufam ze tablet ma smejdsky baterky.. od vanoc jede denne a furt drzi:D nebo me z nej hrabne:D:D jako ja chapu ze chc byt velke..ale kdo ho ma furt poslouchat:D:D zvlastni, ze to dela jen u tabletu.. u hry na pocitani, mu taky musim pomahat, a tam to bere v pohode:D
        amalie2011   | 20.01.2014 21:25:32
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      nasi ve 3 letech,ale to take jedine co rikali byla cela anglicka abeceda a pocitali do 10 suse a dal s chybama...jinak opravdovy tablet maji od necelych 4 let a dotykovy monitor a tak maji diky tomu spousty her prave na slova,pismenka pocitani atd..je to bavi...nejake angrybirds a farmy je nenadchli..
      Liberte   | 21.01.2014 06:26:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Alex umi od 2,5 let celou abecedu.jako pozna pismenka.naucil se to diky kartickam z bolu...ted ve 4,5 letech rekne co na co zacina,sem tam se alex splete,to je jasny.ze se zamysli a rekne,kdyz nevidi to slovo napsane..
      Andrea81   | 21.01.2014 06:44:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        to je borec.. my ty karticky taky mame a hrajeme si s nima-ale odvodit pismenka od slov si neumi.. a stve ho to:D a me pak taky:D:D
        amalie2011   | 21.01.2014 08:51:41
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      ty jo, tak to už si nepamatuji, ale má šest a hádám, že tak minimálně rok to umí... Podle mě je to individuální... Mé dítko je úchyl na čísla, v tom ho nikdo nepřekoná :-)
      moninif   | 21.01.2014 07:00:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        Takových úchylů je víc, Ondra čísla zvládal od doby co dosáhl na tlačítka ve výtahu
        Ady.S   | 21.01.2014 07:21:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
          Výtah je skvělá věc. Peťa se čísla do 5 naučil díky výtahu vcelku brzy .
          zanlena   | 21.01.2014 08:15:29
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
          no nevím, aby dítko v pěti letech umělo skládat čísla nad tisíc běžně teda nevídávám (už má teda šest, ale to už umí dlouho). Nebo v pohodě sčítá desítky, třeba 110+20, 1050+30 v pohodě ti řekne výsledek. Sčítání a odečítání taky v pohodě, platím 188, dám dvoustovku a on mi po chvíli řekne, paní ti vrátila 12rokun že? Myslím že tak do třetí třídy vůbec do matiky chodit nemusí    
          moninif   | 21.01.2014 08:33:22
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
            To je slušný mazec 
            Ady.S   | 21.01.2014 09:44:30
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
              a víš co je největší sranda, že ho to opravdu cíleně nikdo neučí, on se ptá, tak odpovídáme a pak nestačíme zírat...
              moninif   | 21.01.2014 11:13:54
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
            Tak ten je hustej.   Co bude dělat ve škole???
            nadule1   | 21.01.2014 10:54:35
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
              jo to nevím, asi dostávat úkoly pro třeťáky :-D U zápisu se předvedl, že fakt umí počítat (paní učitelka ho zkoušela - řekla mu 859 a on v pohodě 860, 861,...) a přijali ho, tak snad ví do čeho jdou :-D
              moninif   | 21.01.2014 11:12:26
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
            Wau..Husťák! Tak oujde na matiku rovnou do 3. ;) 
            sazicka   | 21.01.2014 11:04:23
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        tak to pocitat on zvladne a pozna cisla do 10. to potrebuje u her..
        amalie2011   | 21.01.2014 08:52:36
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Adam uz to zacina umet,ma 4
      plaz   | 21.01.2014 07:30:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      jsem s Luci hráli slovní fotbal(já i M) a vždycky musíš říct slovo na B jako Beran..a ona Beran   
      Rowdynka   | 21.01.2014 07:53:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        tak nak to je i u nas kdyz se ho zeptas rekni nake slovo na M- treba mama, maslo, hmm..mama maslo:D
        amalie2011   | 21.01.2014 08:53:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Peťa 4, 5 roku už to vcelku ovládá.
      zanlena   | 21.01.2014 08:11:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Evča se díky tomu dětskému tabletu naučila všechny písmena. A my na tom našem máme ta slova vyobrazena kolem obrazovky. Takže ona si ten obrázek našla a spojila jej s písmenem. Nevím co máte za tablet, Dáši. Ale co kdybyste si celou abecedu napsali na papír a přikreslili k písmenku daný obrázek. Pokud však má jedno písmeno více obrázků, tak to asi neklapne  
      škubanek   | 21.01.2014 08:55:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        to me taky napadlo ze bych mu to nak obkreslila:D a dycky sme to nosily s sebou..jenze kdyz uslysi pismeno H-CH, Č a tak..tak mu to nepomuze, neb stejne nebude vedet co hledat..
        amalie2011   | 21.01.2014 08:57:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
          U písmena H není nic? my máme hrocha. Je pravda, že myslím, že na našem obyčejném tabletu z tesca nejsou háčky. A máme ho třetím rokem, pořád šlape, ještě s ním Evka nemrskla, i když zpočátku jí to taky dlouho nešlo. A zuřila a zuřila. Ani hry nechápala, jak je ovládat. Postupně se naučila a byly doby, kdy u něj vydržela dlouho sedět. Teď jí to už nebaví  
          škubanek   | 21.01.2014 09:02:34
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
            obrazek tam je..ale nespoji si to v hlave:D:D no uvidim jak dlouho ho to bude drzet.. kdyztak mu ten tablet nenapadne schovam na nakou chvili:D her ma dost, a nudit se bez nej nebude:D
            amalie2011   | 21.01.2014 09:04:59
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Mel by to umet jako predskolak. Vitu na to testovali pri skolni zralosti.
      sazicka   | 21.01.2014 10:00:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      My takové hračky neměli,tak,že nevím.Potvora Zuzka uměla číst asi od narození jen to do 5 let tajila.Jen občas se přeřekla a řekla přesně název výrobku tak jak byl napsaný,což nemohla vědět.
      Tobíkovi to schovej,nebo tam dej jinou hru.Ještě je malý.
      Honafa   | 21.01.2014 11:46:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Podle mě to testují pro školní zralost, takže asi předškolák.
      Toník to ve 4 letech neumí. Taky se pěkně rozčiluje u takového dětského pc.
      Jde je to mechanicky naučit když se napíše slovo a k tomu to velké písmeno a pak se vysvětluje že to písmeno je stejné s tím prvním a bla bla....
      Ale nevím k čemu by to bylo.
      medox   | 21.01.2014 11:57:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
      Sofi už si nepamatuji, s Ríšou jsem poprvé hrála takovou hru ve 3 a tři čtvrtě a již počáteční písmena zvládl, ta uvnitř a koncová později. Je vhodné, aby toto dítě umělo před nástupem do školy, jinak bude mít problém s psaním i čtením. Největší rodičovská chyba je, že učí děti poznávat a číst písmena, místo aby je učili písmena slyšet :-).
      Calamity J.   | 21.01.2014 12:03:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
        ja ho este neucim nic. cisla se naucil diky hram..ale s pismenama bojuje.. coz o to me je to jedno.. do skoly de az za 4roky:D ale ty jeho sceny me unavuji:D
        amalie2011   | 21.01.2014 12:07:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
          Ve dvou letech je to ještě brzy, ale můžeš mu zkusit podle písmenkových kartiček nebo jakýchkoliv obrázků ukazovat M jako motýl, A jako auto, třeba se časem chytne. Písmena si vyber podle toho tabletu :-))).
          Calamity J.   | 21.01.2014 12:17:42
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kdy to umi? popr. zvladnout pochopit?
            jojo to se prave chyta u par..co uz si proste pamatuje:D jenze nedokaze pochopit ze je neumi este vsechny a je treba mu pomoct..ale uz se vzteknul po prichodu ze skolky,.ma prvni varovani,este jedno a tablet mu beru.. takovy sceny:D
            amalie2011   | 21.01.2014 13:09:30
            Reagovat | URL příspěvku
  • Zubar
    Tak konecne tak nejak vim, jakej je ten plan pro moje zuby.Minule leto jak nektere vite jsme mela pod uspanim operaci,zemi trhali vsech 7 stolicek.
    Tim jsem zde vycerpala na rok castku pojisteni a musela jsem cekat na dalsi prohlidku az do ledna.Stejne rekli,nejdriv,ze se ty dasne musi poradne zahojit.
    Pred par dny jsme tam byla ,vycistila mi je, udelala zubni kamen,obrousila ty ted zadni zuby( jak tam byla plomba,tak byly hranate a po vytrhnuti ,jak byly najednou jako posledni zuby,tak to skrabalo) a udelala mi rentgeni snimky.
    Nakonec to je tak,ze potrebuju 6 plomb,ale 4 z toho jsou hodne male - jen vepredu v mezizubnich prostorach.Pak jedna hodne velka vypln a doporucila mi 2 korunky a pak bych si asi nechala udelat (jak stara baba) nasazovaci.Na implantaty zatim nemam.
    Ty plomby jsme se nakonec dohodli,ze mi udelaji najednou vsechny a jdu tam 4. unora.Je to pro me jednoduzsi - mit injekci jen jednou a hlidani deti jen jednou - holt to nejak vydrzim.
    No a zminila jsem se,ze bych si ty krounky a nasazovaci nechala udelat v CR a byli s tim uplne v pohode.Doktorka rekla,ze rozumi,ze tady je vsechno hrozne drahy a ze pokud udelaji "good job" tak proti tomu nic nema.
    Akorat si budu muset domluvit navstevu co nejdriv po prijezdu v cervnu aby se to vsechno stihlo. Zubare ale zmenim - mela jsme ho moc daleko.Tak ted nasi hledaj noveho - chtej se zeptat jednoho na Karlaku, kam chodi moje babicka - pry je hodne dobry.
    Kolik tak normalne stoji v CR korunka z VZP?
    Uz at to mam za sebou a budu mit hned lepsi pocit - ty zuby me proste nicej a bala jsme se aby se to jen nezhorsovalo.
    janney   | 20.01.2014 18:43:45 | Reakcí: 12, poslední: 22.01.2014 01:07:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zubar
      Na VZP bych poslala mail s dotazem na částku.
      tygřímáma   | 20.01.2014 19:48:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zubar
      Ceny jsou rozdílné, pojišťovna proplácí jen základní materiál - nejlevnější a nejmenší kvality. Ale dost doktorů a laboratoří už toto obyč nepoužívá a pak si to musíš připlatit a to je zubař od zubaře.
      Ady.S   | 20.01.2014 20:48:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zubar
      já jsem platila za keramickou korunku u svého zubaře asi 2tis, po manželovi chce jeho zubař 5tis   jsou i levnější, ale nech si udělat keramické zoubky, jsou pevnější a barevně stálejší, nežloutnou :) ať se mamka zeptá přímo toho zubaře..
      jezurka   | 20.01.2014 21:12:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zubar
      za polokeramickou u mýho zubaře 3,5 a za celokeramickou 5
      Rowdynka   | 21.01.2014 08:24:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zubar
      Kvalitní krásná korunka vyjde do deseti tisíc. Pojištovna proplácí kovové a nebo takové neutrálně bílé. Záleží na laboratoři a co si ten doktor nechává hradit od klienta a od pojištovny. Co jsem dělala u zubaře tak tam korunka včetně otisků a broušení zubů a se vším všud co její namontoání obnáší vyšla kolem 30 tis.
      medox   | 21.01.2014 12:00:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zubar
        No tak tech 30 je sileny.
        Ja se prave chci tady v USA vyhnout tem 20 tisic za jednu,takze nad 5 nepujdu.Jsou to zuby vzadu,takze videt nejak extra nepujdou,ale musi byt silne,protoze na ne nejspis pujdou nasazovaci zuby     
        janney   | 21.01.2014 21:26:04
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zubar
          Já bych u těch zadních šla klidně i na ty kovové nebo neutrálně bílé co je proplácí pojištovna.....Podle mě se ty super krásné vyplatí hlavně u předních zubů.
          medox   | 21.01.2014 21:29:06
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zubar
            jj - tak on ten zubar snad taky poradi.Oni teda nejsou UPLNE vzadu - ty mam VYTRHANE! :(
            Ten horni mi bude videt v usmeu, ten dolni ne,tak mozna to namicham.
            Plomby si tady nechavam delat od nich bile vepredu mezi zuby - mam pocit,ze delaji trochu lepsi praci co se te vizaze tyce a hlavne jeste mi to spada do pojisteni ( castka na rok) a tak budu platit jen 20%
            janney   | 21.01.2014 23:19:57
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zubar
            kovové ani pryskyřičné nééé kovové jou otravné, bývají citlivé na teplo a nejsou hezké.. ani vzadu, když se zasměješ.. dneska už jsou překonané, nedoporučují se (dělají se fakt lidem co jsou bez peněz, jako kompromis)
            a pryskyřičné jsou mnohem křehčí než keramika, na stoličky se nehodí, zvlášť když chybí ty zadní zuby a musíš se spolehnout na ty co máš  určitě keramiku nebo kov potažený keramikou
            jezurka   | 22.01.2014 01:07:23
            Reagovat | URL příspěvku
  • jak oslavuji 3taci narozeniny
    kamoska ucitelka na male vesnice zakl. skole mi rika(pise na fb)- predstav si ten ( rikejme mu treba ctirad) je takovej graazl.. Já znám ctiradovi rodice, a tak trochu i ctirada- bejnaminek na "stary"kolena, dve plnoleté segry, a tak má povoleno asi vic nez je obvykle...

    no a ctiradek mel narozeniny.. a jeden den donesl do skoly sedmicku vina.. jenze to vyhmatla ucitelka(ta kamoska)..tak druhej den donesl pulcana rumu..ale zase na nej prisli:D rikal pry ucitelce, ze za jejiho mladi se nosily do skoly bonbony..ale td je jina doba, ted se to slavi ve velkym       
    amalie2011   | 20.01.2014 18:31:32 | Reakcí: 11, poslední: 21.01.2014 10:36:46
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • boxy s "prekvapenim" z netu
    nekolikrat jsem uz videla reklamu na Ladybox a uz jsem parkrat premyslela, ze bych ho aspon jednou zkusila objednat - jestli to za to prekvapko, co do nej daji, stoji (pro ty co nevedi - predplatite krabici s kosmetikou a nevite co konkretniho vam poslou)...
    uz jste to nektera z vas zkousela? vyplatilo se vam to? zkusily byste objednat takovy box s jidlem?
    chezzie   | 20.01.2014 13:18:35 | Reakcí: 34, poslední: 21.01.2014 09:16:14
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      ty boxy s jídlem vychvalovali v Apetitu ,že vždycky pošlou nějaké novinky..to bych aj brala,ale já číhám novinky co vím,že je spotřebuju a pak koupím 
      Rowdynka   | 20.01.2014 13:33:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: boxy s \
        ja jsem ted nasla jeden clanek, co bylo v "zajicich v krabici" v lednu... prave ze nevim, jestli bych z toho byla az tak nadsena
        http://coffeewithmilkplease.wordpress.com/2014/01/19/mi-prvni-zajici-v-krabici/?preview=true&preview_id=529&preview_nonce=2e50a0e63b&post_format=standard
        nebo jsem koukala na brandnooz, co bylo v prosincovem boxu... tam bych si dala spis rict...
        chezzie   | 20.01.2014 13:43:12
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: boxy s \
          mě by tohle zrovna nevadilo 
          Rowdynka   | 20.01.2014 13:44:52
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: boxy s \
          já si asi jednoho zajíce v krabici koupím 
          Rowdynka   | 20.01.2014 15:05:42
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: boxy s \
            Jdu se zabalit 

            Já bych si to nekoupila, kde co taky nejím... a z kosmetiky bych se taky dost možná osypala.
            zajic   | 20.01.2014 18:49:33
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: boxy s \
              ale u toho zajíce je to celkem dobrý jak jsem koukala .. http://www.zajicivkrabici.cz/ koupím jen jeden a co nebudu chtít někomu dám,ale oni tam mají zdravé potraviny což by mi vyhovovalo zkoušet..i když dost zdravého koupím tady v obchůdcích s regio potravinama
              Rowdynka   | 20.01.2014 19:08:44
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: boxy s \
                Jako vypadá to hezky.
                Já tyhle věci nakupuju u "pytlíků" (reklamní okénko: http://www.pytlici.cz), taky zkouším různé novoty, nově mám nějaké CHIA semena na zavodnění organizmu, nějaký aztécký zázrak.

                Jsem teda ochuzena o to překvapení. Mi tak stačí, jak jsem každé ráno překvapená, jak jsme zas všechno sežrali a není z čeho vařit.
                zajic   | 20.01.2014 20:08:34
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: boxy s \
                      jinak ty pytlici taky vypadaji fajn
                  chezzie   | 20.01.2014 20:11:16
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: boxy s \
                  tak mi pak řekni jak to fungovalo..teď jsem si vzpoměla,že koukám na děsivé dějiny(pořad pro děti asi od 8 let)a ukazovali čím si aztékové myli hlavu..týden starou močí..tak snad tohle bude lepší   
                  Rowdynka   | 20.01.2014 20:47:20
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: boxy s \
                    Já si z těch semen dělám koktejl, a jako jo, je fakt dobrý a takový příjemně nabuzující, ne jak kafe.
                    Píšou, že je to pročisťující, což je takový eufemismus pro to, že se z toho posmolíš, ale musím zaťukat, pročišťuje bez následků.

                    Počítám, že týden stará moč ve vlasech by mohla být odpuzující pro komáry, hady a takové ty věci, co jsou v džungli
                    zajic   | 20.01.2014 20:54:25
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: boxy s \
                      zkusím to taky sehnat..mi je po kafi blbě a něco na "nakopnutí" by se mi taky hodilo...jinak určitě to muselo mít hlavně praktický využití v tom seriálu se vždycky dozvím děsivých věcí:))
                      Rowdynka   | 20.01.2014 21:03:22
                      Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: boxy s \
                      Ty dneska perlíš       
                      veverka77   | 21.01.2014 09:16:14
                      Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: boxy s \
                to se mi docela líbí, asi jednoho zajíce vyzkouším  
                HankaŽ   | 20.01.2014 21:04:08
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      Já si koupila vánoční Ladybox a teda žádná sláva. Znovu už si ho pravděpodobně nekoupím. Na jejich stránkách je výpis produktů z minulých vydání, tak se podívej, jestli by se ti to líbilo. Slyšela jsem, že od sloučení předchozích dvou krabiček už to stojí za houby.
      Box s jídlem (Zajíc v krabici) mi přijde v únoru, lednové vydání už jsem nestihla.
      Kydka   | 20.01.2014 13:42:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      Pro mě je to úplná novinka :) Každopádně zajímavý nápad a ráda si přečtu zkušenosti jiných. Dobrej dotaz.  
      nadule1   | 20.01.2014 14:25:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      Kdysi jsem tak měla kosmetiku.
      Jen se bojím,že jak si jednou člověk objedná tak už se od nich nevyváže.Ale asi už to tak není.Jak tu je ten odkaz,tak to by byl super dárek pro naše.Ale kdo ví co bude v dalších,že jo.Myšlenka to není špatná.
      Honafa   | 20.01.2014 14:43:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      Jen jsem slysela od znamych. Nic moc prej.
      Terča80   | 20.01.2014 15:29:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      Nezkousela ale laka me to
      Zuzbr   | 20.01.2014 16:46:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      Já jsem si jednou objednala ten lady box a byla jsem šíleně zklamaná.
      Většina věcí byla ve vyorečkové velikosti s tím se počítá, ale bylo to jen v sáčcích co se utrhne růžek a spotřebuje se to naráz, někdy to byl tak větší sáček že to nešlo na ráz spotřebovat. Já bych ocenila kdyby to bylo znovu uzavíratelné. Na těch obrázcích coo bylo v minulých ladyboxech to vypadá jinak.

      Použitelné pro mě tam byly tak dvě věci. Takže se mi to nevyplatilo a ani mě to nepřekvapilo. Už jsem pak neobjednávala.

      A neotravovali nebo tak, šlo se od nich vyvázat v pohodě.
      medox   | 20.01.2014 17:24:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: boxy s \
        jo oni pisou, ze nektere veci jsou plnohodnotne, nektere jsou vzoreckove, s tim se pocita, spis se prave bojim toho, ze se zrovna trefim do boxu kdy mi nebude vyhovovat nic
        chezzie   | 20.01.2014 20:12:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: boxy s \
          No já měla v podstatě vše vzorečkové. Plnohodnotná byla tužka na oči jen místo nějákých cca 15 cm co má normální tužka měla 5 cm....ale jako jo byla to tužka...
          A pak zrcátko :-) to bylo zrcátko....
          JInak vše bylo v maličkatém nepoužitelném pytlíčku....
          Já si to vyložila, že plno hodnotné je plnohodnotné a zbytek vzorky....ale ono i to plnohodnotné bylo menší....
          medox   | 20.01.2014 22:06:27
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      slysim prvne... ale kouknu na to vecer az smrade usne viic:o)))
      amalie2011   | 20.01.2014 17:49:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      Já zkoušela jen bellibox a ten byl fajn :)
      mtina   | 20.01.2014 19:53:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      tak o tom jsem teda ještě neslyšela, jdu se na to mrknout, balíček kosmetiky by mě asi nelákal, ale s jídlem ano
      HankaŽ   | 20.01.2014 20:41:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: boxy s \
      Kosmetiku bych si takhle neobjednala, ale ty zajici vypadaji super, asi je vyzkousim
      antara   | 20.01.2014 20:44:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: boxy s \
        pak je jeste brandnooz.cz, ale ty maji veci jakoze novinky co koupis bezne v ochodode, zajici jsou proti tomu bych rekla vic do zdrave vyzivy...
        chezzie   | 20.01.2014 21:27:57
        Reagovat | URL příspěvku
  • Oslava
    Zuzanka bude mít narozeniny.V průběhu roku ji všechny holky zvou a ona chodí.Oslavy jsou u nich doma,děcka si rodiče přivedou před školu a ten u koho to je si je převezme a odvede k sobě,pak je zase přivede před školu.
    Udělali by jsme to taky tak.Pohoštění nemám problém,v tom jsem dobrá.Problém je v tom,že Zuzka si je pozvat nechce.Ona se podle mě bojí,že by ji nikdo nepřišel a ona by byla zklamaná.Znáte to-všichni řeknou,že přijdou a pak se vymlouvají.I tak by 3-5 určitě přišli.
    Co myslíte-mám ji nutit a přesvědčit,že ji oslavu udělám,nebo to nechat být,když nechce at nechce?

    Ona má pořád tu sociální fobii a bojí se lidí,tak jestli není problém v tom.
    Honafa   | 20.01.2014 11:58:01 | Reakcí: 9, poslední: 20.01.2014 20:30:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Oslava
      udelala bych.kdyz nikdo neprijde. jak te znam vynahradite ji to a jidlo se stejne sni:o) kdyby to nedelala, holky by mohli byt urazene ze ony ji pozvali a ona je ne.
      amalie2011   | 20.01.2014 12:17:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Oslava
      asi bych to nechala na Zuzance a ona pak holkám něco dobrého donesla..rozhodně bych si s ní o tom promluvila a pokud by opravdu nechtěla nenutila bych ji..
      Rowdynka   | 20.01.2014 13:35:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Oslava
      Zkusila bych ji přesvědčit, možná by pak litovala, kdyby žádná oslava s kámoškama nebyla. Já ty oslavy s děckama měla ráda.
      Kydka   | 20.01.2014 13:45:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Oslava
      Já bych se jí zeptala, proč nechce a vysvětlila bych jí, proč si myslím, že by bylo fajn, aby je pozvala - že je to na oplátku, že ji taky zvou a že je to prima oslavit narozky s kamarádkama. Kdyby moc nechtěla, tak bych ji nenutila, ale podle mě stačí, když to proberete a sama přijde na to, že to bude fajn.
      nadule1   | 20.01.2014 14:28:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Oslava
      Souhlas s Nadulakem.
      Terča80   | 20.01.2014 15:30:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Oslava
      Zkusila bych s ní o tom promluvit.
      tygřímáma   | 20.01.2014 16:03:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Oslava
      taky souhlas s naďulí.
      moninif   | 20.01.2014 16:06:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Oslava
      Tot otazka jak hodne ji je vetsi mnozstvi lidi neprijemne.
      Violka s tim problem nema - ma narozeninovou party uz brzo a spis ji musim krotit, aby nezvala moc lidi.
      Porad mi ted rika,ze chce "surprise Birthday party" - ais to videla nekde v televizi a neuvedomuje si,ze kdyz to ma byt prekvapeni,tak o tom nemuze vedet a ona o tom samozrejme vi.
      No ale tim me napada - pro Zuzanku.Co treba zkusit ji udelat tu party jako prekvapeni?!
      Tim by nevedela kolik lidi jsi pozvala a kolik jich teda neprislo a nebylo by ji to kdyztak tak lito.Mohla bys s ni jit pred skolu a az tam by videla,ze cekaji deti,tka bys ji rekla,ze prekvapeni, ze je to na jeji party.
      Nevim no - jen takovy napad 
      janney   | 20.01.2014 18:05:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Oslava
      Taky souhlasim s Nadou.
      sazicka   | 20.01.2014 20:30:54
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×