Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 809) - diskuze

Přidat nový příspěvek
    • \
      RE: Jak chytit pavouka?
      Chacha.... tak zrovna na takovýho pavouka jakej je na tom obrázku bych nešáhla ani tím chytačem. :DDDD
      nadule1   | 21.06.2013 18:44:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak chytit pavouka?
        že jo? hlavně by mě zajímalo z jakých končin je ta fotka, protože u nás doma má pavouk velikost tak cca 1 cm max a tenhle vypadá fakt obr.
        brůča   | 24.06.2013 09:34:06
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak chytit pavouka?
          Tak to u nás se vyskytují i tihle velcí. Ne teda doma, ale na společné chodbě jsou... chodím kolem nich po špičkách, aby se náhodou nelekli a nezačali se hýbat :DDD
          nadule1   | 24.06.2013 09:53:27
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak chytit pavouka?
            My jsme ty velké hnusáky měli v Rohaci v tom baráku. Vůbec netuším, kde se tam brali.
            polova   | 24.06.2013 10:26:16
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak chytit pavouka?
              tak jako u mamky v baráku jsou takový větší exempláře, ale žádní obři to nejsou - naštěstí.
              brůča   | 24.06.2013 13:36:05
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak chytit pavouka?
            tak to mám buď štěstí, nebo jsem slepá, ale u nás jsem fakt takovouhle velkou potvoru ještě neviděla, ufff.
            brůča   | 24.06.2013 13:31:19
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak chytit pavouka?
          přála bych ti vidět ty 5 centimetrový svině, který se mi promenádujou po obýváku (včetně noh to kolikrát má i víc). Chceš fotky?:D
          Gastrica   | 24.06.2013 11:39:26
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak chytit pavouka?
      muselo by to mít aspoň třímetrovou násadu, pak bych si to možná i koupila :))
      Gastrica   | 21.06.2013 20:16:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak chytit pavouka?
      už vidím jak spadne protože do něj blbne š´touchnu a rozeběhne se ke mě          
      lucie73   | 21.06.2013 21:32:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak chytit pavouka?
      Z pavouků mám strach, tím pádem radši na nějaký chytač ani nekoukám 
      Ady.S   | 22.06.2013 08:50:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak chytit pavouka?
      Hahá... Sprej na hmyz to jistí  .
      polova   | 24.06.2013 10:22:50
      Reagovat | URL příspěvku
  • A ještě jednou koupaliště
    Jak si hlídate na koupališti věci?My ,že je máme na dohled.Těm skřínkám nevěřím,myslím,že je zloděj jde vykrást jako první.Taky si na koupak nic moc neberu jen klíče a pár peněz.Jako dítko mě okradli a mě to mrzelo.
    Honafa   | 21.06.2013 12:34:39 | Reakcí: 14, poslední: 26.06.2013 12:12:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      nijak, obleceni prikryvam rucnikem,, penize davam do podrazky boty, fotak neberu- jen vyjmecne. mobil nechavam doma, a klice( mam u sebe v plavkach)
      amalie2011   | 21.06.2013 12:37:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A ještě jednou koupaliště
        Kde v plavkách?To ti neuplavou.Ja mám na nich čip,to by se asi zkazil.
        Honafa   | 21.06.2013 12:40:06
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: A ještě jednou koupaliště
          ja kdyz takto nekam jdu tak si beru prave jen jeden jedinej klic od bytu-jinak zadny klise.. a jelikoz mam velkou prdel a malickou kapsicku v laveckach-klicek se tam vejde-ale nechavam ho taky v bote s penezma, popr. ho zahrabu do hliny pod dekou:d
          amalie2011   | 21.06.2013 12:43:28
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: A ještě jednou koupaliště
            Ty,to máš vmakané,to by mě nenapadlo,ani s tou hlínou.
            Honafa   | 21.06.2013 12:56:45
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: A ještě jednou koupaliště
              to vis- nejsem vubec na dece ale ve vode, takze musim udelat vsechny opatreni::D a zatim se mi nestalo ze by me nekdy nekdo slohl obleceni ci boty:d zato kabelu s rucnikem to jo-ale to byli naci hloupí zlodeji-vzali tasku a nic vic:D
              amalie2011   | 21.06.2013 12:58:11
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: A ještě jednou koupaliště
            Už se vidím jak zahrabávám klíče od auta   
            soni   | 26.06.2013 09:19:38
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Já dávám do skříňky, pokud mám s sebou auto, jinak mám pár drobných a telefon a klíče a to nechávám jen na dohled.
      moninif   | 21.06.2013 12:56:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Tak my nebereme nic, co by nám mohl kdo ukrást. A když nám ukradnou hadry, no tak co, pojedem domů v plavkách :) Všechno necháváme klasicky v taškách, peněz si bereme jen tolik, abychom zaplatili vstup a pár piv nebo párek v rohlíku. Jo, kdyby nám ukradli klíče, to by byl asi průser, ale jinak nic neřešíme.
      Gastrica   | 21.06.2013 14:01:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      vše dávám zamknout do skříňky:)
      Rowdynka   | 22.06.2013 08:36:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      My snad ven ani nechodíme a nebo je to spojeno s vnitřním koupalištěm a to máme skří?u. Těm věřím a taky neberu sebou nic drahého. Foťák sebou nosím skoro pořád, mám ho zabalený v tašce a nebo nechám ve skříňce a dojdu pro něj na focení a pka ho zase vrátím.
      Ady.S   | 22.06.2013 08:53:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      já byla na koupališti naposledy, když byl kluk ještě v kočáru, to jsme měli všechny věci v něm. peněženku, klíče a mobil jsem měla v takové kabelčičce, kterou jsem s sebou pořád tahala.
      nevím, jestli na tom koupáku nejsou skříňky nebo jestli jsme je jen nepoužili. příště použiju, myslím, že je to fajn věc.
      zuzka83   | 22.06.2013 09:26:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Nijako,lebo v Rakúsku sa nekrade
      nathalis   | 23.06.2013 14:11:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Jezdíme na malé koupaliště kde mám vcelku přehled a není tam moc lidí. Věci mám na dně tašky pod oblečením. Je to peněženka s doklady, klíče od auta a mobil.
      soni   | 26.06.2013 09:22:11
      Reagovat | URL příspěvku
  • A ještě jednou koupaliště
    Zajímalo by mě, kolik u vás stojí koupálko.
    U nás je to 110 na dospěláka, děti do 6ti let zdarma. Mně to přijde docela pálka. Je to teda na celý den, ale to my tam nevydržíme ani jako :))
    Tak by mě zajímalo, jak se pohybují ceny jinde.
    nadule1   | 20.06.2013 21:15:09 | Reakcí: 33, poslední: 26.06.2013 09:26:50
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Tak jsem se schválně koukala na aktuální ceník - takže u nás koupák u krytého bazénu (můžeš dovnitř i ven) stojí pro dospělého 90 na celý den, po 16hod 60, letní koupaliště v Porubě 95/75, aquapark pak 110/85,ale když máš pernametku (kartu kterou si dobíjíš) máš u všeho 10% slevu, děti do 6ti let zdarma. Pak tu máme ještě blízko vesnické koupaliště a tam stojí tuším 55 celodenní dospělý, od 14hodin se to nějak postupně zlevňuje, ale zase tam platí děti už od tří let, cenu si nevzpomenu, ale vím, že loni to vycházelo cenově nejlíp, navíc to máme kousek na kole.
      moninif   | 20.06.2013 21:39:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      my na slovany nechodíme, jezdíme do škodalandu a tam je to zadarmo a až teď od července zavedou vstupné, myslim,že tam psali 20kč, v tlučné je vstup 50kč na den a když se přišlo po 17h tak to bylo za polovic, děti zdarma.
      akilah   | 20.06.2013 21:44:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A ještě jednou koupaliště
        No jo, když my to máme nejblíž... :)) V tomhle vedru by se mi fakt nechtělo přes půl města.
        nadule1   | 20.06.2013 21:51:12
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: A ještě jednou koupaliště
          chápu,to mě by se taky nechtělo  my máme zas nejblíž ten škodaland a pro děti je to tam fakt dobrý 
          akilah   | 20.06.2013 22:36:41
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      70kč pro dospělého celodenní a dítě do 100cm zdarma. Letos jsme ještě nebyli, ale vzhledem k tomu, že loni jsme chodili ven až po obědě a byli tam skoro do zavíračky, tak to celodenní by i jako šlo :)
      Gastrica   | 20.06.2013 22:04:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Tak dnes jsme platili za 3 hodiny 5.5 eu což je na naše x30,-dospělák děti do 3let zdarma, od 3let 2.5eu...minule jsme byli v Bešeňoví 2 dospěláci + 1 důchodce ( děti zdarma ) a platili jsme na celý den 60 eu + 15eu za jídlo...mazeeec
      Zavadilka   | 20.06.2013 22:12:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Dospělý 30, děti 15 ale je to malé staré, ale udržované koupaliště, roční návštěvnost 15 000 lidí 
      Andělka   | 20.06.2013 22:15:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A ještě jednou koupaliště
        Ještě musím přiznat kvalitní občerstvení, nové záchody a šatny, skákací hrad, 3 volejbalová a jedno beachvolejbalové hřiště....
        Andělka   | 21.06.2013 07:09:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Na 2 hodiny 130 kč dospělí, dítě do 12 let 80 kč. Nikdo zdarma.

      Bazén na Barrandově stojí hrozně moc že jsem byla jednou a už nikdy...ani nemají čas na oblečení.
      medox   | 20.06.2013 22:38:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      50/30 do 16:00, po čtvrté se platí 30/20, do 2 let zdarma

      Jinak dnes mě dostalo, že tam zas nechyběl skákací hrad a trampoška či cukrová vata     Žrouti peněz. Vzala jsem si jen na vstupné a holky pochopily. Koupili jsme jen vatu za 25Kč a to mě překvapilo  
      škubanek   | 20.06.2013 23:11:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      My tu máme staré koupaliště bez hřiště a atrakcí, takže cena tomu odpovídá: čtyřicet korun dospělí a děti od tří let za dvacet. Máme ho hned vedle domu   . Byli jsme se podívat, jestli už mají napuštěné oba bazény a zjistili, že tak 2/3 návštěvníků jsou po prvních slunných dnech už dnes nějak přespříliš opálení.    (co se dělo na dekách jsem podrobněji nezkoumala   ). Takže bych si možná raději připlatila, ale měla jistotu, že ta voda vydrží aspoň chvíli čistá a budu v trochu kulturní společnosti.  Jinak tu tedy máme pěkný aquapark s celodenním vstupem 150 dospělí  , 130 dítě  , kam to máme trochu dál, bazény jsou jen uvnitř a slunit se dá jen na kousku trávníku, kde je hlava na hlavě.
      stankag   | 20.06.2013 23:26:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      ale hele já zapomněla na beroun. Tam to milujeme. Dospělý za 70 dítě za 30. Naprosto žádný servis. Ale voda čistá. Všude tráva takže nikomu nepodkloizávají nožky.
      Dětské brouzdaliště je.
      Osazenstvo teda snědé, ale já jejich děti ráda. Tonda se mezi nima dobře ztratí.
      medox   | 20.06.2013 23:32:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Tak u nás:
      děti do 3 let zdarma
      děti do 15 let 40 kč
      senioři taky
      TP,ZP,ZTP/P s doprovodem zdarma
      rodinné vstupné (2dospělí+1 dítě do 15-ti let) 160 Kč
      rodinné vstupné (2dospělí+2 děti do 15-ti let) 180 Kč
      rodinné vstupné (2dospělí+3 děti do 15-ti let) 210 Kč

      A po 15 hodině:
      dospělí nad 15 let 50 Kč
      děti do 15-ti let 25 Kč
      senioři nad 60 let 25 Kč

      Zuzbr   | 21.06.2013 06:28:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      80kč dospelí, 30kč díte( jakykoliv vek do 2let) i mimina v kocare plati:D
      amalie2011   | 21.06.2013 07:32:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      60 pro vsechny nad 3 roky na cely den tusim a nechodime tam,protoze kolem detskych brouzdalist posedava milion obcanu a maci si tam nohy ,nemuzou do normalniho bazenu,protoze se bojej vody a neumej plavat,tak zabiraj detske bazeny,oni zaberou vse,ted uz zabrali uplne nove postavene ,krasne hriste,ale nikdo uz tam nejde,protoze vsemvadi,ze tam jsou cele rodiny a deti nikdo nehlida a ti si delaji co chtej a dovoluji si na ostatni deti,vcetne batolatek a neni si kam sednout atd.. 
      Liberte   | 21.06.2013 08:10:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      u nás je to nejlevnější         žádný nemáme         
      lucie73   | 21.06.2013 08:40:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      víš,že ani nevím?  já na to "škaredý" Budějovický nechodím..to Hradecká Flošna přecpaná byla jiný kafčo  ...ne fakt nevím
      Rowdynka   | 21.06.2013 08:41:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      tož tak tam, kam bych teoreticky šla, stojí 110 dospělý, dítě do 6ti zdarma. dřív tam býval levnější odpolední vstup, to jsem tam teď nezahlídla. máme tu ale i levnější koupaliště.

      my jsme loni chodili na přehradu, se mi tam víc líbí (koupališťová kultura mě pár hodin fascinuje, pak už jen odpuzuje  ) a je to zadarmo, žejo. ale bavila jsem se s jednou známou, taky chodí na přehradu, ale děcka tam jsou otrávený a prosazují si čím dál častěji koupáky, že je tam víc atrakcí..
      zuzka83   | 21.06.2013 09:36:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Nadi, u nás je to 60Kč za dospělého, 50Kč za dítě nad 100cm. Dítě do 100cm zdarma. Takže za Kačenku zatím nic nechtějí a z Vendou nás to vyjde na 110Kč. Plus tři nanuky za 80Kč  
      jasko   | 21.06.2013 12:19:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Přímo ve městě zatím nemáme... chtějí obnovit nějaké retro na Labi, ale nevím nevím, jestli bych byla ochotná tam vlézt i zadarmo   Jinak na nejbližším koupališti dospělí 90,- na celý den, děti od dvou do šesti let platí 25,-, děti nad 6 let 50,-. Od 16.00 odpoledne se cena lehce snižuje, ale žádný zázrak to není.

      Pak tu máme nedaleko přírodní koupaliště, kde je vstupné 50 dospělí a děti do šesti let neplatí nic. Ovšem ještě k tomu tam musíš zaplatit parkovné 80,-, protože je to uprostřed ničeho. Ale jsou tam písečné pláže a pro zájemce vyhlášená nudapláž  
      Sphinx   | 21.06.2013 13:32:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      110 Kč je opravdu pálka. U nás je vstupné kolem 60 Kč, ale dá se zaplatit i jen odpolední vstupné a to je za 40. Děti do šesti let mají vstup zdarma.
      Evulik25   | 21.06.2013 15:54:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Tam kam jezdíme je to děti za 40, dospělí 60 kč a po 16h to je za poloviční ceny.
      zanlena   | 21.06.2013 20:54:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      NA venkovní nechodíme, tak ani nevím. U nás je totiž vnitřní a venku je za pěkného počasí tobogán a dětské brouzdaliště. Mě to ale neláká z práce jsme mrtvá a ještě se táhnout přes celé město na bazén  . My ale chodíme na bazény tak něják celoročně.
      Koukala jsem ale na ceny v Šumperku kam jsme chodili s malým do roku a ceny jsou dospělý 60,-, do 15let 45,- a do 130cm 20,-, tam možná v létě zas zajedem.
      Ady.S   | 22.06.2013 09:01:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      6eur pre celú rodinu,ale je to top clase.Super bazény,slnečníky,malo ľudí,obrovské ihrisko a možnosti na športy plus krásne prírodné jazero
      nathalis   | 23.06.2013 14:15:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A ještě jednou koupaliště
      Chodíme na malé koupaliště, kam jsem chodila i já jako dítě a platím 20 a děti 10. Malé děti neplatí vůbec. Ještě platím 10 korun, že jedu autem až na parkoviště u bazénu a vidím na ně z deky.
      soni   | 26.06.2013 09:26:50
      Reagovat | URL příspěvku
  • Zážitek z koupaliště
    Vynechám ty otravné, ale o tenhle se podělit musím. Normálně mi to vyrazilo dech.
    Na koupališti je mimo jiné dětské hřiště. I kolem něj jsou samozřejmě lidi na dekách atd. No a děti, že se půjdou chvíli klouzat a na kolotoč. Protože na kolotoč jsem z našeho místa neviděla, zvedla jsem se a šla blíž. Ne úplně k nim. Mezi mnou a dětmi ležel pár cikánů. Jakože kluk a holka a ta holka mu ho normálně honila. U toho dětského hřiště, před zraky dětí (ty teda si ničeho nevšimly) a ostatních lidí kolem. Přemýšlela jsem, jestli mám něco říct (jako ať si to nechají na doma)... Nakonec jsem teda mlčela, protože by mě nejspíš stejně poslali někam... ale šok jsem teda utrpěla. Děti jsem při nejbližší vhodné chvíli odvolala...
    No ale dostalo mě to.
    nadule1   | 20.06.2013 21:11:43 | Reakcí: 26, poslední: 22.06.2013 09:04:08
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      To víš, jsou mladí a vůbec jim to nedochází, u těchto už vůbec  
      Ale dostalo by mě to taky  
      moninif   | 20.06.2013 21:42:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      Já dneska v bazénu viděla jak jedna holka líže druhou (seděla na kraji bazénu a druhá ve vode) a dva jejich kluci na to koukali a honili si je pod vodou.

      Před několika lety jsme takhle viděli holku a kluka a on jí takhle taky lízal.

      Na nuda pláži jsem uprostřed louky viděla přímo soulož.
      medox   | 20.06.2013 22:42:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      Teda, jak to tu čtu, tak se tam dějí samé nechutnosti       Musím se taky podělit o jeden dnešní zážitek, i když na Tvůj nemá.       Sedím na kraji dětského bazénku, kolem stojí lavičky a na nich vesměs tatínci, zatímco maminky byly spíš blíže dětem, stejně jako já. A tu se kouknu a vidím jak jeden mladý tatínek si strká ukazovák a prostředník do každé z nosních dírek a dloumá nahoru, dolůůůůůů, a tak činí docela dlouhou chvíli. Přestane a opět pokračuje v tomhle netradičním způsobu dloumání se v nose, přišlo mi, že se mu tam vešly celé    
      škubanek   | 20.06.2013 23:08:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      Hrozný 
      tygřímáma   | 21.06.2013 06:33:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      to je mazec
      Zuzbr   | 21.06.2013 07:10:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      ehm, my tam i soulozily treba ve vode:D ale kourila sem mu ho i na dece- lidi nelidi..kdyz byla chut:o)) to sem byla mlada..ted uz bych to neudelala:D na dece... jen v bazene a to kdyz by tam nikdo nebyl:D(nebo minimum lidi, a my byli nekde v zakouti
      amalie2011   | 21.06.2013 07:34:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zážitek z koupaliště
        no představa že se tam budu pak koupat       
        lucie73   | 21.06.2013 10:45:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zážitek z koupaliště
          to bylo vetsinou az pred zavirackou kdzy tam bylo minimum lidi:D ale ted bych to nikdy neudelala... asi to blbe mladi:D co nepremysli:D
          amalie2011   | 21.06.2013 11:21:14
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zážitek z koupaliště
          my jsme jako děcka, když jsme byli s našima na dovolené (tuším někde u Náchoda), viděli dva ošousty v bazénu a těm teda nebylo 17 :D Bylo to tak nechutné, že jsme samozřejmě ani do té vody nelezli, jen jsme se koukali, až do*ukaj, jestli to půjde poznat. No bylo :D
          Gastrica   | 21.06.2013 13:56:14
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zážitek z koupaliště
        teda      
        HankaŽ   | 21.06.2013 14:40:03
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
             
      Liberte   | 21.06.2013 08:11:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
               
      zuzka83   | 21.06.2013 09:37:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      to je děsný :-( mládí má zelenou ale tohle je úchylka
      lucie73   | 21.06.2013 10:46:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      Kde se na to hrabou Učastnicí zájezdu a honíci scéna pod vodou. 
      Honafa   | 21.06.2013 12:25:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      bože     
      Rowdynka   | 21.06.2013 12:28:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      Tak jedině to nabonzovat tomu, kdo hlídá koupaliště, ať se o to postará .... co chodíme na koupáky tak vím, že tam by to teda řešili a to i tak, že by je klidně vyhodili ... ale vím, že je to koupaliště od koupaliště!
      Buik   | 21.06.2013 12:53:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      To je na mě docela silné kafe.
      veverka77   | 21.06.2013 12:56:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      teda      
      HankaŽ   | 21.06.2013 14:38:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      Sodoma Gomora!       
      Evulik25   | 21.06.2013 15:55:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
      To je šílený.  Copak nemají žádné zábrany.
      zanlena   | 21.06.2013 21:02:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zážitek z koupaliště
              , jim bych tak y nic neřekla, možná nějakému dozoru co tam chodí.
      Ady.S   | 22.06.2013 09:04:08
      Reagovat | URL příspěvku
  • akcni leto
    i kdyz bude stumpajzlik doma se mnou,nudit se asi nebudeme,protoze letos mame leto navstev..nejdrive dorazi nejlepsi pritel z finska,potom dorazi jeho expritelkyne,ale nase uzasna pritelkyne,potom jedeme s kamoskama a detma na chalupu do lesa,coz bude zabiracka na nervy pro vsechny,potom a to je to nejuzasnejsi,doleti ma nejlepsi kamoska uz od mladi z noveho zelandu..ja se na ni tak tesim,zase se po 6 letech uvidime..hura,potom jedeme k tchyni za tatry,coz tak vesele neni,od tamtud k pratelum do splitu,coz je moc vesele, a nakonec se budeme ze vseho posledni tyden prazdnin asi lecit doma..tak ted to jeste jen vse prezit a nemit nocni mury z leta pak celej rok       
    Liberte   | 18.06.2013 11:36:53 | Reakcí: 9, poslední: 20.06.2013 17:39:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Facebook rada
    Prosím neví někdo jestli se dá na FB zjistit kdo je odebraný přítel na účtu přítele? (prostě potřebuju zjistit koho si kamarád odstranil z přátel   )
    děkuju
    Zavadilka   | 18.06.2013 01:58:41 | Reakcí: 1, poslední: 18.06.2013 06:39:01
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • vic stesti, nez rozumu
    jsme meli vcera vecer, ja si cetla, manzel si hral s Lukaskem - rozumej lezel na zemi a malej po nem rajtoval, nosil tatovi hracky, capal kolem kuch.linky, proste pohoda. Najednou ho manzel zacal ocichavat a pak uz to slo rychle, Lukasek do vany, obleceni do umyvadla. Bohuzel to nebyl hovnous, ale Lukasek nepozorovane vytahl z kuch.skrinky pripravek na plisen, ktery byl otevreny (neni mi jasne jak to?) a vylil ho na zem, prosel se v nem a mel ho taky na rukou. Nastesti si nesahl do oci, uff. Jeste ted je mi z toho ouzko  , kdyz si pomyslim, jake nasledky to mohlo mit  .
    brůča   | 17.06.2013 09:58:49 | Reakcí: 12, poslední: 18.06.2013 11:04:04
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: vic stesti, nez rozumu
      No zas je zbavený plíně,to neuškodí.Hlavně,že jste na to přišli včas.
      Honafa   | 17.06.2013 10:07:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vic stesti, nez rozumu
      ja mamporad veskerou chemii uplne mimo dosah deti,tudiz ja nechapu ze se to vubec muze stat..hlavne ze je ok
      Liberte   | 17.06.2013 10:50:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vic stesti, nez rozumu
        Ja to mám vysoko,skoro u stropu v koupelně.V krabici na skříni a stejně se k tomu kdysi malá Zuzka dostala.To je neskutečné,jak si ty děti najdou cestičku k tomu co nesmí.
        Honafa   | 17.06.2013 11:16:10
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vic stesti, nez rozumu
        bohuzel maly byt a mist, kam se nedostane je cim dal min a veci, ktere jsou pro nej nebezpecne je porad dost. Ale uz sem udelala opatreni a uz by se to nemelo opakovat.
        brůča   | 18.06.2013 10:15:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vic stesti, nez rozumu
      ty jo, ještě že si neocucal prsty, hlavně že jste ho chytli včas a nic se mu nestalo
      HankaŽ   | 17.06.2013 11:37:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vic stesti, nez rozumu
        nastesti si moc prsty necuca a manzel na nej daval opravdu pozor (ikdyz jsem si myslela ze spi)
        brůča   | 18.06.2013 10:47:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vic stesti, nez rozumu
      Naštěstí to dobře dopadlo a příště si dáte pozor.
      nadule1   | 17.06.2013 13:15:10
      Reagovat | URL příspěvku
  • Navazuji na to, co psala Gastrica..
    Zastali byste se též v MHD někoho nemohoucího? Jste schopni "seřvat" nějakýho mlaďocha, ať vás, nebo někoho pustí si sednout? A sami pouštíte sednout stařečky?
    Já je vždy pouštěla, okamžitě jsem se zvedala, jen co nějaký starý člověk nastupoval, jenže se mi už dvakrát stalo, že jsem chtěla pustit paní ať si sedne a ona mě v podstatě sjela :,,To vypadám tak staře?!" ač opravdu vypadala na dobrých 70 a byla uražená. Tak mě to namíchlo a nevstávám tedy hned, ale nejdřív kouknu jestli je volné místo na sezení ještě jinde v autobuse a pokud si na to volné místo nejde ten člověk sednout pak je to jeho blbost a asi stát chce. Takže jsem své pouštění omezila pouze na případ, že jinde volné místo není nebo že se na něj ani ten člověk přes tu haldu stojících nedostane. Pokud to tedy není ten bus kde se musí vzadu do "schodů", tam pouštím i když je volné místo ještě vzadu. I já mam v takovym buse problém se dozadu a zezadu propasírovat natož pak nějaká pomalá stařenka. A co se týče toho, abych někoho sjela, že nepouští, tak to záleží na mym aktuálnim rozpoložení, většinu času prostě tu hubu nemám   Ovšem kdybych měla zrovna blbou náladu, nebo přebytek jakési energie, tak jim to asi taky vpálím.
    CAndy91   | 14.06.2013 17:40:15 | Reakcí: 14, poslední: 04.07.2013 16:14:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
      Já pouštím až patologicky. Pouštím třeba i zdrchanou padesátnici co jede večer z práce s taškama nákupu apod. Prostě když mi přijde že to ten člověk potřebuje víc než já.
      Taky už mě párkrát někdo sjel co si to jako dovoluju. Na to já jen řeknu, že když nechce tak nechce a sednu si. Stejně tak když se upejpaj že sedět nechtěj. Nepřemlouvá je a sednu si spátky :-)

      A nikoho neseřvávám. Ale už jsem párkrát řekla toníčkovi. Až budeš větší a bude nad tebou stát taková babička jako stojí támhle nad tím pánem. Byla bych ráda kdyby jsi jí pustil sednout. Nebo tak něco a patřičně nahlas 
      medox   | 14.06.2013 19:01:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
      já se normálně neozývám, většinou maj důchodci sami dost kuráže a o to sedadlo si řeknou. Ale ten dnešní mě prostě vytočil tím naschválem. Jinak používám to, co medox, komentuju nahlas k Ádě (např. doufám, že ty budeš natolik vychovaná, že si nedovolíš takovou paní nepustit sednout). Jinak pouštím stejně jako ty - když je místo jinde, nestoupám, když není, stoupám a hlavně! NESEDÁM si na místa pro mě neurčená (tzn. tam, kde je křížek, paní s břichem - to bývá ve vlacích, pán s hůlkou apod.). Radši stojím, i když tato místa jsou neobsazená, právě pro případ, že na další zastávce někdo nastoupí, kdo si tam bude chtít sednout a já mu prostě nechci zavazet... Proto mě pak dokáže naštvat právě toto, že si mlaďoch sedí na invalidech a toto samo o sobě mu není trapné, plus, že když už na tom místě sedí, tak se ani nezajímá, že v tom plném autobuse zabírá babce jediné místo, na které si může sednout... taky asi přebytek energie z mé strany, ale efekt to mělo  
      Gastrica   | 14.06.2013 19:36:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
      Pouštím, ale bohužel specialita v jenom nejmenovaném městě na jižní Moravě(tak 80%) je, že sotva stojící starý člověk místo odmítne, protože se prý pak z té sedačky nemůže zvednout. A vážně si na to uvolněné místo nesedne...
      polova   | 15.06.2013 08:27:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
        No jo, když ono je to pro ně fakt někdy větší problém než pár zastávek viset na tyčce. Třeba moje babíčka se svýma špatnýma kyčlema a kolenama vstává ze židle snad půl hodiny.
        Martina85   | 17.06.2013 06:51:43
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
        To je zase pochopitelné, mám dvě prababičky, ty jak se někam usadí, tak se zvedají půl hodiny, takže je fakt, že někteří spíš raději postojí. Když to řeknou, že si sednout nechtějí zrovna třeba z tohohle důvodu tak je to ok, ale aby nějaká bába si stěžovala jaktože jí pouštim, že snad nevypadá tak staře, na takový lidi nemam nervy  Nebo naopak, jsou důchodci, co jsou nevrlý jen co vlezou do busu a i když je ještě několik volných míst, jdou a začnou peskovat prvního mlaďocha, ať je laskavě pustí sednout, to se mi teda taky nelíbí.Měli by uvažovat jak ti mladí parchanti, tak ti staří lidé.
        CAndy91   | 17.06.2013 12:35:20
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
          Nesetkala jsem se s tím, že by byli důchodci hnusní...
          Jenže já ač se nezdám...  , tak mám v sobě nějakou úctu a je mě vrcholně trapné sedět na prdeli a vedle mě nechat sebou klátit babču, co se nezvedne ze sedačky, to radši stojím taky a sedačku nechám volnou někomu jinému.
          polova   | 17.06.2013 12:43:34
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
            Já jsem se s tím setkala, dokonce osobně. To mi bylo 14 let a měla jsem čerstvě operované koleno, takže jsem chodila o berlích, na nohu jsem nesměla došlapovat... A jela jsem v tramvaji, berle jsem měla u okýnka... tramvaj poloprázdná a nade mě si stoupla babka a bylo evidentní, že chce pustit... Asi to bylo její oblíbené místo. Po chvíli jí jiná říká, ať si sedne jinam a ona, že ne, že si počká, až jí místo uvolním. Tak jsem jí teda hodně nahlas řekla, že když potřebuje zrovna tohle místo, tak teda prosím. Celá tramvaj koukala, já vytáhla berle a odskákala na jinou. Babča celá rudá mektala cosi o tom, že jsem měla říct. Tak jsem jí řekla, že snad měla poloprázdnou tramvaj... :)))

            Dokonce jsem zažila i dvě babči, které se dohadovaly, která má větší nárok na sedadlo. Ono v MHD je možné všechno a někdy fakt prudí i ti důchodci zbytečně.
            nadule1   | 17.06.2013 13:00:01
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
              Ta byla krutá  .
              polova   | 17.06.2013 13:15:43
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
              Nadi jsi jí to hezky nandala   Njn, někteří si myslí, že mají na svých oblíbených místech rezervačky..
              CAndy91   | 04.07.2013 16:14:23
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
            Tak já se tu s protivnými důchodci setkávám celkem často  
            Co se týče úcty, tu já mám taky, ale i sama k sobě..Prostě zase když si dotyčný sednout nechce, tak prostě nechce a já se tedy tím pádem zvedat nebudu, hlavně když je mi vedro (buď v letních pařácích nebo v zimě nabalená), protože to já zas pak omdlívam, jelikož mám blbý tlak.
            CAndy91   | 04.07.2013 16:12:30
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
      mhd nejezdím když jsem jezdila vždycky jsem pustila když nebylo místo a ano jsem schopná "seřvat" smrady co nechtějí pustit třeba těhotnou ženu 
      Rowdynka   | 15.06.2013 09:10:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
      Schopná seřvat jsem a ještě nadhodit dost nadhodit poznámku o slušnosti. Jinak pouštím a s Ondrou jsem si schopná o místo říct.
      Ady.S   | 15.06.2013 09:33:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Navazuji na to, co psala Gastrica..
      Zrovna v neděli jsem se zastala paní o holích. Sotva stála, ale praštění turisté jí předbíhali, aby byli první v autobuse. Tak jsem zakročila a poprosila delegáta, ať vezme první tu paní. Bylo vidět, že je ráda. Jo a pozor, to nepředbíhali žádní mlaďoši, ale dospělí lidé, u kterých bych předpokládala aspoň trochu rozumu...
      Jinak obvykle se do toho nepletu, protože si to většinou ti lidé umí vykomunikovat sami. A starší, těhotné a maminky s malými dětmi sednout pouštím.
      nadule1   | 17.06.2013 13:14:10
      Reagovat | URL příspěvku
  • ježiš, ten mě vytočil!!!
    Dneska bojuju za práva nemohoucích, nešťastných, starých a nevím jakých ještě! Jedu si takhle z obchodu MHDčkem domů. Nejdřív nastoupím do autobusu, kde stojí asi 6 studentů s batohama na místě pro kočárky. V momentě, kdy se bus rozjel a oni se jako neměli k tomu, aby uhnuli, jsem jim na drzo řekla, jestli by se jako mohli uhnout, že nehodlám zavazet v uličce. No držkovali, ale vypadli.
    Ale co mě vytočilo do běla bylo, kdy nastoupila na další zastávce paní o holi, očividně jí dělalo problém se v tom buse udržet (on ten řidič taky asi něco popil, páč jel jak dobytek) a na sedadle pro postižený a nemohoucí si to sedí borec se sluchátkama. Celou dobu čučel do uličky a i mým směrem na kočár, ale když si vedle něj stoupla tato paní o holi, hned se začal nenápadně koukat z okna, jakože ji nezbystřil. Přitom hůlku měla v úrovni jeho očí, to snad i kdyby byl debil, takby měl pochopit, že má zmizet. Vydržela jsem to asi dvě minuty a pak jsem mu na férovku řekla "mladý pane, vám není vůbec blbý, že sedíte na sedadle pro vozíčkáře (to jsem se přeřekla, ale snad pochopil) a přitom vedle vás stojí paní s hůlkou, která si očividně chce sednout?" Kretének začal mektat něco o tom, že když má sluchátka, tak nevnímá, tak jsem mu řekla, že sluchátka snad nemá na očích       No, zvedl, se, ale zároveň mi i zvedl mandle!! Ještě měl nějaké kecy, ale už jsem si ho radši nevšímala, nebo bych se s ním pohádala a ještě by jednu chytil, zmetek      

    Vždycky jsem měla chuť zastat se staré nebohé babičky, ale nikdy jsem to neudělala, protože jsem vždycky byla někde dálejc nebo to za mě stihl udělat někdo jinej. Ale když se teď k tomu niko neměl... no já prostě musela... :))
    Gastrica   | 14.06.2013 17:07:57 | Reakcí: 44, poslední: 18.06.2013 10:58:19
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
      Dobře jsi udělala, mlaďoši občas potřebují vychovávat. 
      tygřímáma   | 14.06.2013 17:12:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
        Jsi hodná...a umim si představit jak na tebe museli čumět ty mladý jak na nějakou megeru vopruzáckou    
      CAndy91   | 14.06.2013 17:26:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
        to je mi upřímně úplně jedno, jak na mě čuměli ti ostatní, kurnikšopa, tak snad nás odmalička učili, že staří mají přednost, ne? Ať se nad sebou blbečci zamyslí :)
        Gastrica   | 14.06.2013 17:38:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
          Oni se blbečci zamyslí, až taky jednou pojedou třeba s kočárkem a stejně tak další haldy studentů budou překážet jim
          CAndy91   | 14.06.2013 17:49:58
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
            jo, však já jim to všem přeju :)) Ale teda za sebe musím říct, že pokud jsem zrovna nebyla těhotná, tak jsem vždycky pouštěla sednout babču nebo dědu... to mi přijde nechutné to prostě neudělat a ještě se vymlouvat, že mám v uších sluchátka... :)
            Gastrica   | 14.06.2013 17:55:53
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
              No to je ubohá výmluva to je fakt   Kdyby se teda vymluvil, že koukal na druhou stranu, že neviděl, tak je to aspoň krapet moudřejší než, že má sluhátka    
              CAndy91   | 14.06.2013 18:21:44
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                že? trapák   Mimochodem, já jsem na něj čučela celou dobu, co tam seděl, takže vím, že tu babču viděl a aby ji nemusel pustit sednout, tak se začal koukat z okýnka... jakože si jí nevšiml. Takže mě jako nevytočil tím, že tam seděl, páč ano, stát se to může, že sedíš, čumíš, přemýšlíš a nekoukáš, kde se co šustne, mě vytočil tím, že ji naschvál ignoroval a dělal slepýho... 
                Gastrica   | 14.06.2013 18:30:36
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                  Si piš že jí viděl. Mě je vždycky tak trapně když sedím s Ondrou na klíně a nedemnou babička, ale vím že musím myslet na Ondru a pustit jí nemůžu. To radši kouknu kdo je kolem a požádám o místo mladšího když se k tomu nikdo nemá.
                  Ady.S   | 15.06.2013 09:45:56
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                    Proč by Ondra musel sedět? Vždyť mu už není tak málo, aby chvilu neustál...
                    polova   | 15.06.2013 12:53:58
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                      V té době mu bylo 2,5r a bylo to přes půl hodiny meziměsto. To by opravdu neustál
                      Ady.S   | 15.06.2013 15:20:39
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                        Reaguji na to, kde píšeš, že JE ti trapně ne že BYLO ti trapně, tak v na to jsem reagovala.
                        polova   | 15.06.2013 15:24:40
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                          No teď je to zase že jsem těhule a nehodlám se tam mlátit a držet Ondru, takže to vyjde na stejno. A i tak bych Ondru nenechala stát tu cestu, když omladina se tam řeže smíchy s nohama div né na další sedačce, ale zatím jezdíme né ve zrovna narvaném spoji.
                          Ady.S   | 15.06.2013 22:02:39
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                            Asi půjdu krutě proti proudu, ale nedá mě to...

                            Těhotenství není nemoc a nejsi měsíc (ať nežeru dva, to už je celkem vidět i přes hadry) do porodu, teprve v tom případě už si myslím, že by bylo vhodné vynucovat si místo k sezení...
                            polova   | 16.06.2013 11:01:29
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                              Tak je potom lepší nechat dítě ať se drží kde chce když seš v autobuse mezi sedačkama ,na tyč nahoře nedošáhne a je lepší když spadne. Když jedu sama je mi to jedno, ale na Ondru si dávám majzla a sama bych takhle pustila dítko s mámou sednout. To jsem se alespoň naučila v rámci výchovy, že straší, postižení a malé děti mají přednost, stejně tak se necpu jako první či si sednout když na další zastávce za 5 minut vystupuju a vidím že bus bude narvanej k prasknutí.
                              Ady.S   | 16.06.2013 11:09:09
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                Kluky v narvaném buse sadím na schodky, oni mají vzrůšo a hadry se vyperou.
                                polova   | 16.06.2013 23:15:05
                                Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                              tak v tomhle budu zase tvrdě proti tobě, protože já s břichem sedět nepotřebovala, naopak, potřebovala jsem sedět první čtyři měsíce, kdy mi bylo blbě a jezdila jsem do práce právě busem. Zároveň mi ale bylo blbé si o to místo říct, protože buden jsem neměla a předkládat každému mou těhotenskou průkazku mi přišlo nevhodné :) Takže já jsem 4 první blicí měsíce prostála v autobuse, kde bych si bývala měla právo sednout, a cesta do práce mi trvala dvakrát dýl, protože jsem občas musela vystoupit dřív (vyloženě jsem vyskakovala skoro za jízdy, abych se mohla venku vyblejt, resp. vydejchat) a pak zase shánět autobusy, co mi jedou dál mou cestou. S pupkem jsem klidně stála a pouštěla jsem staříčky, to už mi nic nebylo.

                              A co se týče děcka, nedovedu si představit, že s dvouletým capartem někde stojím, ona nemá ani 90cm, nenechám si ji zašlápnout :) Takže s ní si sedat chodím a ještě nějakou dobu to dělat budu.
                              Gastrica   | 16.06.2013 16:01:36
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                Nevím, jestli je to reakce na mě, rozkliknu upozornění a pak je hned mažu, no ale...

                                Jako těhotná jsem jezdila celkem dost, nikdy mě nenapadlo po někom chtít, že MUSÍM sedět. Pak jak už to na mě bylo viditelné, pouštěli mě i staří lidi(asi jsem vypadala strašně  ), ale místa jsem s díky odmítala, pár minut stání mě nezabije.

                                No a k děckám. Už jsem psala výše, že kluky když tak posadím na schody, ne na východové, ale na to vyvýšené, jak jsou sedačky. Anebo se třeba jen vestoje drželi mě za ruku nebo nějakého zábradlí. A když náhodou někdo uvolní místo, posadím jen kluky/a a já sama stojím, abych nevypadala jak líná ehm... žena... co chvilku nevydrží postát.
                                polova   | 17.06.2013 08:52:37
                                Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                            Když Tobis vydrží stá i hodinu a pul v narvanym buse-zvladne to i ondra.. zas takovej problem to neni
                            amalie2011   | 16.06.2013 17:41:22
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                              Podle mě to normální není aby malé dítě stálo a nemělo se pořádně kde držet.
                              Ady.S   | 16.06.2013 17:59:17
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                Jenže ,když to dítě učíš už od mala ,že on sedět muže a důchodci stát tak se nediv,že potom ti mladí nepustí nikoho.

                                Od kdy je u tebe hranice,že už může stát?
                                Honafa   | 16.06.2013 19:03:01
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                  Gábi já nevím ale mě učili že děti a důchodci mají u místa přednost.
                                  Pro mě je to cca první třída a nebo výška tak že se bezpečně chytne a hlavně udrží a nepoletí přes půl autobusu když bus zastaví.Protože nemůže ani sledovat cestu a předpokládat to brždění a místo toho čuchá zadky ostatních. JAko není to tak dlouho co se objevilo že v buse by měli být autosedačky a najednou by mělo dítě sotva vyleze z kočáru stát?
                                  Ady.S   | 17.06.2013 15:13:43
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                    Mě jen zajímalo co je u tebe malé dítě.Ondra už bude mít 5,né to už je dost velký.
                                    Honafa   | 17.06.2013 15:30:08
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                      Výškově teda nedosáhne na madlo aby se dokázal držet, to se má držet nohy sedačky? Jako bus co jezdí dost často u nás je že u nosu má sedačku a kde se má držet? A určitě ho budu učit že děti a starší mají přednost.
                                      Proboha to je vážně takový přečin že považuju za normální aby dítě sedělo a bylo tak víc v bezpečí než když stojí a nemá se pořádně kde chytit. Hlavně že v autě má každý sedačky za tisíce a považuje Isofix za naprostou nutnost a když ji nemá tak je to sedačka k ničemu.
                                      Koukám že diskuze o tom jestli se má pustit sednou starší který se necítí být starý se přesunula k tomu že jsem blbá že chci aby moje dítě bylo alespoň trochu v bezpečí a něco z cesty mělo, ono má totiž stát, trénovat stabilitu, šahat na lidi kolem když se nemá kde držet, čuchat jejich zadnice a v závěru se se ještě poblinkat protože nemá dost čerstvého vzduchu na dýchání. No a já se hold smířím s tím že starší má přednost, budu se snažit udržet v jedné ruce batoh, v druhé dítě, třetí rukou držet pytlík dítku a čtvrtou sobě protože mě bude zle taky.
                                      Jsem vychovaná tak že pouštím děti a starší a byla jsem vychovaná v době kdy to bylo tak normální, protože generace pracujících mě pouští sednout automaticky bez jakéhokoliv slova.
                                      Ady.S   | 17.06.2013 15:56:55
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                      • \
                                        RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                        musím se tě zastat, protože ty jezdíš trasu meziměstskou, jak jsem aspoň pochopila, a tam chápu, že požaduješ, aby dítko sedělo, mám to úplně stejně. V MHD je mi to jedno, ty busy jsou jiné, a přežiju když nás nikdo nepustí sednout.
                                        moninif   | 18.06.2013 09:53:12
                                        Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                no ja tim zee cestujeme a jezdime busem casto a furt.. by me mohlo furt cekat ze me nekdo pusti,kdyz je bus narvanej jak krava.. tobis to vydrzi,ma to jako super hru, je to super na uceni rovnovahy, a fakt ho to nezabije..
                                amalie2011   | 16.06.2013 19:14:03
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                  Se musím doslova smát, není to tak dlouho co se řešilo že i v buse by mělo mít dítě autosedačku a najednou je to vlastně blbost dbát na bezpečnost a chtít aby dítě sedělo.
                                  Ady.S   | 17.06.2013 15:07:13
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                    Čekala jsem, kdy tu bezpečnost vytasíš...
                                    A myslíš, že je bezpečné, když sedíš s děckem na klíně?
                                    polova   | 18.06.2013 08:33:27
                                    Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                Adél souhlasim s tebou.
                                Je fakt, že teda já si o místo neřeknu, nějak to malej vydrží tam stát, když neni žádné místo, leda že by se fakt neměl kde chytit, to bych si řekla, ale souhlasim s tim, že je lepší s malym děckem sedět.Aspoň v tom školkovym věku na tom nevidím nic špatného, sama když bych viděla maminku s malym dítětem, pustila bych jí nebo aspoň to dítě ať si sedne.Jsou prťavý, lidi se tam hrnou jak stádo slonů, školáci s mega báglama, sama mam strach kdo přetáhne něčim mě, nebo kdo se na mě narve svou velkou prdelí a vytasí zpocené podpaží   natož pak tomu vystavovat to malé dítě, aby ho tam udupali. 
                                CAndy91   | 17.06.2013 12:21:52
                                Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                              Ja si ho naučíš takový bude.Když si budeš myslet,že v 5 stát nevydrží tak nevydrží ,že jo.
                              Honafa   | 16.06.2013 19:07:04
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                jojo me je blby se cpat v mega preplnenym buse nekam kde sou mladi ci nekdo starej(co nevypada zas tak stare aby se neurazil) abych si sedla s deckem... on to vydrzi,nohy mu neupadnou, a jeste si prosvici rovnovahu
                                amalie2011   | 16.06.2013 19:15:20
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                  Naše děti kolikrát ani sedět nechtějí... a tak tam stojím klidně se dvěma.
                                  nadule1   | 17.06.2013 13:09:15
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                    Kuba taky rád stojí, ale jen v MHD. Na meziměstských trasách chce sedět a koukat z okna, neb z uličky nic vidět není :-)
                                    moninif   | 18.06.2013 09:54:18
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                      Meziměstský tak to je o něčem jiném,ale tam se dají koupit místenky.
                                      Se to tady už asi spletlo všecko do kupy.
                                      Honafa   | 18.06.2013 10:15:56
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                      • \
                                        RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                        no na dálkové jo, ale klasické meziměstké těžko, třeba na trasu OV-Havířov si místenku těžko koupíš :-)
                                        moninif   | 18.06.2013 10:52:38
                                        Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                musím se teď zastat "ady", on je totiž rozdíl stát v městském buse a meziměstském. Kuba v MHD stává běžně, ale v měziměstském chci aby seděl, a klidně si o místo požádám.
                                moninif   | 18.06.2013 09:50:53
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                  Bavíme se o MHD.
                                  Honafa   | 18.06.2013 10:14:41
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
                                    No já si právě myslím, že Ady jezdí hlavně trasu Zábřeh-Šumperk, to určitě MHD není, ale klasická meziměstská linka.
                                    moninif   | 18.06.2013 10:58:19
                                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
      jsi dobrá, já mám taky takové potřeby a občas to řeším a stejně mě štve jak mladí dělají, že nevidí neslyší...
      kacato   | 14.06.2013 19:22:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
      jsi dobrá, chce to kuráž 
      Bea-Matyas   | 14.06.2013 19:46:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
        zlati ty seš prostě správná ženská 
      Rowdynka   | 15.06.2013 09:11:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
      To se ti nedivím taky by mě to nadzvedlo. Já se taky ozývám a to jak pro někoho tak i pro sebe. Jezdila jsem busem na kurz i s Ondrou 2,5r cetu by neustál v narvaným buse a o místo jsem si musela říct, po měsíci mě už pouštěli radši sami.
      Ono se taky ale může stát že poprosíš o uvolnění místa někoho kdo ho sám potřebuje. Byla jsem po operaci kolena, bez berlí a ortézy ale cestu městem bych nedala bez sednutí. Bylo mi 24 a důchodci se na mě pěkně obořovali že je nepustím, tak jsem radši ty berle nosila aby mi dali pokoj.
      Co mě dost vytáčí je když do busu lezou první ty co jedou na další zastávku(myslím mezi městský bus) a hned si jsou sednout. Po 5 minutách se rvou ke dveřím že vystupují a nadávají že je nikdo nepustí projít  . To mě štvalo i v dálkáči kdy řidič neřešil a nabíral lidi jak stály a tak se stalo že po dvou městech byl bus poloprázdný a v HK zůstalo plno lidí co jeli až na moravu
      Ady.S   | 15.06.2013 09:43:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
      Tak jsi splnila bobrika - jsi sikula 
      janney   | 16.06.2013 08:14:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
      Jsi dobrá, já sjela dvě nádhery co nechaly před obchodem auto se dvěma dětmi cca 2 roky a půl roku (venku byl pařák a v autě jetě větší) to malý stašně plakalo a on si přišly vysmátý k autu s nákupem... a bylo mi řečeno at si hledím svojeho a neseru se jim do výchovy.      
      mtina   | 16.06.2013 12:16:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ježiš, ten mě vytočil!!!
      dobře jsi udělala      
      HankaŽ   | 18.06.2013 10:43:51
      Reagovat | URL příspěvku
  • Která je Vám sympatičtější?
    Dnes mě při čtení napadl ryze ženský dotaz. Je Vám sympatičtější Radka nebo Jana? http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=domaci&c=A130614_1940329_domaci_jpl&foto=&thumbs=1#JB489b4c_mat1.jpg
    Calamity J.   | 14.06.2013 13:47:34 | Reakcí: 6, poslední: 18.06.2013 23:05:52
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×