Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 460) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Zodpovědná řidička :-)
    Právě v TN na Nově říkali, že nejzodpovědnějšími řidičkami jsou ženy kolem 40 z Brněnska se 2 dětmi.
    Oni mě snad museli vidět řídit  .
    Calamity J.   | 09.06.2011 19:55:52 | Reakcí: 14, poslední: 10.06.2011 15:59:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • hezké
    Narazila jsem na jeden pořad, kde mě zaujal příběh jedné maminky s těžkou nemocí co jí opustil muž a má postižené dítě atd...prostě osud si s ní zahrál, ale ona podle mě dosáhla věcí co leckdo nedosáhne nikdy a to né proto, že by nemohl, ale že se vymlouváme na kdeco. Příjde mi to jako velice silný a zajímavý příběh co člověku ukáže jak jsme na tom i s našima starostma strašně dobře. A mimo jiné je to chovatelka těch pejsků co budeme mít :)
    http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096060107-klic/209562221700010/

    Její příběh začíná 15:25 minuta...před tím je ještě několik jiných příběhů. Tak si to kdyžtak obklikejte na té čáře co počítá čas 
    medox   | 09.06.2011 19:00:35 | Reakcí: 8, poslední: 10.06.2011 08:17:42
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: hezké
      nejde mi to spustit, ale já už taky viděla spoustu příběhů, že když zpětně vzpomneu, co tu píšu za trable, tak se musím stydět.
      ivulisek   | 09.06.2011 20:10:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hezké
      Taky mě to nejde spustit tak snad zítra to nějak vykoumám.
      zanlena   | 09.06.2011 22:52:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hezké
      mně to spustit šlo....dyžtak na to zkuste kliknout ještě jednou.
      tečou mi tady slzy, tu maminku naprosto obdivuju, šla jsme ted k malý a musela jí pohladit a klepu tady o dřevo za to, že je malá zdravá a nic jí nechybí      a mám přítele, který nás nade všechno miluje     
      velvet20   | 09.06.2011 22:55:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: hezké
      tak to se pak podivam 
      Andrea81   | 10.06.2011 08:17:42
      Reagovat | URL příspěvku
  • Napsat to musím
    i když se předem omlouvám těm co se jich to náhodou doopravdy týká.
    Já chápu,že lékařská věda pokročila,že kult dítěte v poslední době nabírá silné obrátky atd.Ale čeho je moc...
    Dřív,když měl někdo doma malýho grázlíka,tak si hold povzdechl jakou má smůlu a od mládí se to snažil umravnit do nějaké přijatelné společenské normy.
    Když bylo dítko na některý předmět nebo činnost ve škole tupé,tak hold se mu rodiče doma věnovali a do té hlavy mu to nakonec nahustili.
    Ale dneska?Než aby dítko vychovávali,tak si radši pořídí papír od psychologa že je hyperaktivní nebo má LMD,ADHD či jinou diagnozu.A pak se zase místo výchovy ohání tímto papírem a ještě chtějí aby je okolí litovalo.
    V případě blbého dítka dokluše rodič do školy a mává papírem že dítko je dislektik,disgrafik-prostě dis-debil-a požaduje po učitelce speciální zacházení.Chudák učitelka,když se jí takových dárečků sejde ve třídě víc,tak aby si hodila mašli.No a samozřejmě rodič krytý papírem nepovažuje za nutné se dítku nějak moc věnovat,spíš to odnese chudák učitelka,jak je na něj zlá a nechápe jeho potřeby.
    Fuj,to jsem se zase dneska rozčílila.Ale kdybych to měla brát podle všech těch papírů od psychologů co matky pro svá dítka dokáží sehnat,tak nám vyrůstá národ úplných pitomců,grázlíků a disdebilů.
    Val.J35   | 09.06.2011 18:40:44 | Reakcí: 21, poslední: 11.06.2011 00:04:46
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
                   
      luciasek84   | 09.06.2011 19:01:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      přesně vím, o čem píšeš, školství jde prostě do háje a vyrůstá nám národ blbců, vzhledem k tomu, že učím na SŠ, to vidím každý den a je mi z toho smutno, pokud je dítě lajdák, neučí a propadá, může za to učitel, protože je příliš náročný, rodiče se donekonečna odvolávají proti všemu možnému, učitelé jako paka přezkušují žáky lajdáky a znovu jim musí nasázet koule, protože opět nic neumí a rodič se diví, přitom by mnohdy stačilo nařezat dítku přes prdel a místo na diskotéku ho posadit k učení 
      Humpolec   | 09.06.2011 19:08:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      No já ze svojí praxe z práce musím říct, že z části máš pravdu.
      Nadruhou stranu já mám od psychologa že jsem dislektik a diskgrafik a nikdo se semnou nikdy nesral  Vždycky jsem měla z diktátu za 5...a z češtiny na vízu za 3...Moje mamka to nikdy neřešila aničim se neoháněla a já taky ne. Jediné kdy mi to pomohlo byl maturitní sloh, který byl prý špičkový a jen tam bylo víc chyb a tka mi češtinářka papír uznala a známku trochu uzpůsobila.
      Ale pamatuju jak na praxi jedna profesorka říkala o nějákém klukovi že je to debil dislektik a mě se to celkem dotklo. Já jsem si nikdy špatná nebo divná nepřišla, prostě jen píšu jako prase  ale něják ze sebe dělat chudinku by si spíš proti všemu protiřečilo. Kdyby Tonda byl něják dis nebo prostě něco. Pokuď to bude málo holt se smířim s horšíma známkama, budu se mu víc věnovat apod. Kdyby byl hodně něco mentálního tak se smířim se zvláštní třídou...ale asi bych nikomu nenadávala za to ž emoje dítě má problém. Buď si to vyřešíme a nebo se s tím smíříme....
      Ale někdo ten problém opravdu má. Není to jen o tom, že každé blbé dítě co se nenaučí násobilku je prohlášeno za diskalkulika...někdo jím fakt je
      medox   | 09.06.2011 19:10:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      No, ona ta pravda bude někde uprostřed. Mamka měla 20 let takto problémové děti, s kombinovanými vadami v logopedické třídě, vždycky jsme spolu o tom hodně mluvily a nevzpomínám si, že by tam byl někdo jen tak z rozmaru rodičů. Přibývá rizikových těhotenství, jsou více sledovány děti po těžkých porodech, více se o tom ví a více se to řeší. Kdysi byly i inteligentní děti ocejchovány jako blbečci, jen proto, že se to tak neřešilo a nikdo nebral na dis-poruchy ohled. Myslím, že kdyby se po tvých dětech vozila nějaká učitelka jen proto, že nejsou, kvůli dislexii nebo disgrafii schopní nic správně napsat, škrábou, kvůli diskalkulii nic spočítat atd., dělala jim ze školy peklo a kazila vysvědčení, pak bys možná ještě byla ráda za nějaký ten blbý papír, protože ani tvá usilovná péče a domácí trénink by to nemohly napravit.
      Sphinx   | 09.06.2011 19:17:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napsat to musím
        No já to tu vyžbleptla nekultivovaným způsobem a ty jsi to napsala tak pěkně  souhlasím
        medox   | 09.06.2011 19:19:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      Ja jsem taky nějaký dis...na češtinu a místo aby to řešili tak vystavili muj diktát ve vestibulu.Napsala jsem tam lydi a byla jsem posměškem celé škole.V té chvíli bych se ráda skryla za nějaký papír.
      Naopak jako mamka celkem chytré Gabky mám smulu,že je normálni.Všichni u ní ve třídě mají ulevy jen ona né.V tom případě mě to strašně štve.
      Nebo jako mamka hodně chytrého Honzy se děsím,že narazí na učitelku ,které to bude vadit a bude ho schválně dusit,a on nebude mít žádný papír,tak to bude děs.V tom případě mám jít žalovat do poradny a pujdu.Zatím má učitelku fajnou-včera dostal dokonce čepici-kšiltovku za výbornou matematickou písemku.
      At tak či tak nesnáším lidi co mají ulevy a neměří se jim stejným metrem.Nějaky papír,když je daný právem uznavám,ale to je něco jiného.
      Honafa   | 09.06.2011 19:22:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      Anička je taky dis,dokonce několikrát,papír jsem na základce sháněla.Chodila do speciální třídy,kde byli samý dis.Na učňáku a na nástavbě nikdo žádný ohled nebral.Musela se rychle přizpůsobit.
      Na podobné téma jsem se nedávno dost ostře chytla se svým švagrem.
      tygřímáma   | 09.06.2011 19:47:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      No, vidíš, to u nás je to přesně opačně  . Stále tvrdím, že nikomu nepomůže žádná diagnostická nálepka Ríši, že to holt musíme vydržet a snažit se jej co nejlépe výchovně ovlivnit (pro mě jako matku to znamená od 12 hodin do večera fungovat s ním). Navíc do žádné kategorie nezapadá. Nicméně poslušně s ním obcházím příslušné odborníky :-). Zrovna dnes jsem si četla v MF magazínu povídání matky nějakého nadaného kluka, úplně jako kdyby popisovala Ríšu. Ovšem já si nemyslím, že by byl extra nadaný, zkrátka kluk, který má oproti jiným dětem odlišnosti, na které ovšem normalizační populace není zvyklá, tak je stále řeší, dítě to cítí, proto může dělat i různé nepředloženosti.
      Také jsme doma konstatovali, že dříve si kluci "dali do držky" naprosto běžně a nikdo to neřešil a nyní musím doma provádět dalekosáhlé kázání u každého nevybíravého dotyku jiných dětí. Syn si samozřejmě naprosto neomylně vybírá zhýčkané děti hyperprotektivních rodičů a prarodičů...
      Calamity J.   | 09.06.2011 20:03:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      máš pravdu, ono se dřív neřešilo věcí a lidi byli klidnější. když byl někdo až moc aktivní,t ak dostal po hubě a bylo to  
      ivulisek   | 09.06.2011 20:13:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      Začnu tím že se mi nelíbí že píšeš disdebil..., já nevím ale na kurzu kde jsem se o těchle vadách učila nás učili o DYS vadách.
      Ale jinak s tebou musím souhlasit, bohužel znám dost dětí neboli grázlíků, kteří mají papír a rodiče se mu věnují maximálně tak že ho pochválí za jeho drzost ve škole. Bohužel naše školstí jde někam a i to co bylo dřív normální že se starali rodiče, tak to nedělají    a spíš děti podporují v tom co dělají, a nebo v klidu ještě žehlí jejich problémy  .
      Ady.S   | 09.06.2011 20:22:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      Tenhle tvůj příspěvěk se mě tedy týká a napíši za sebe tohle. Ondřej má už od miminka papír z neurologie, že má LMD, ale nikdy jsem ho neomlouvala a spíš dávala za pravdu učitelkám. Co se týká učení tak i když měl tuhle diagnózu a papíry od psychologa, tak asi to bude znít divně, ale i v prvním ročníku učňáku se s ním stále učíme. Nemůžu ho nechat vyrůstat a dospívat bez dozoru, protože by to mělo asi katastrofální následky. Naopak je pod mnohem větším dohledem než já.
      zanlena   | 09.06.2011 22:46:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      Verim, ze takove diagnozy existuji a zaslouzi si zvlastni zachazeni, ale to se prave neda vse hodit na ucitelku ve skole.
      A bohuzel, jak pises je hodne rodicu, co se jen ohani papirama a vynucuje si zvlastni zachazeni se svym nevychovanym spratkem.
      Vazne zvazuju domaci vyuku...
      plaz   | 09.06.2011 22:56:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
              me se snazi presvedcit snad vsichni ze ottik je hyperaktivni a nechapou ze neni..ze je akcni to jo...ale nema to spolecneho nic s necim...ale oni normalne bez znalosti a praxe skatulkuji hned..dite beha ,skace ,smeje se a uz je hyper...ja bych rekla zeobcas jsou hyper....neco ty rodice ...nas dr. je take nestastny z toho jak maminy chodej a rikaj ja ho nezvladam...a on jen vypisuje papiry k odbornikum...a na 99 % jde jen o rozmlazlene a doslova nevychovane spratky....coz moje nevychovana a jako drivi v lese rostouci diva zver goblini urcite take patri mezi spratky...ale nepotrebuji na to papir 
      Liberte   | 10.06.2011 06:28:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Napsat to musím
        no ja rostu z toho, kdyz mi nedko rika, ze je Maruska hyperaktivni. MARUSKA. Dite, ktere vydrzi hodinu posouchat, jak ji ctu. A to jenom proto, ze treba nekde pobihuje a tak. Ale to jeou vetsinou lidi, kteri meli deti davno nebo vubec.
        zajic   | 10.06.2011 11:01:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Napsat to musím
          I na Honzu každý nasazoval,že je hyperaktivní,když si na hřišti zaběhal.Přitom on od dvou let klidně seděl několik hodin a skládal puclíky z 500kousku.
          Honafa   | 10.06.2011 14:51:53
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Napsat to musím
          Tak jestli je Maruška hyperaktivní, tak potom je Ríša již v kategorii MAGOR.   
          Calamity J.   | 10.06.2011 15:01:30
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Napsat to musím
            No právě, když někdo řekne jak je Kája divoká, zapřemýšlím co je potom Markéta    Já si někdy říkám, že to byl zkušební vzorek a pěkně jsme ho odflákli     
            soni   | 11.06.2011 00:04:46
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      taky myslim,ze je pravda nekde uprostred..tolik tomu nerozumim,ale muzu rict,ze driv to bylo fakt jine.byli jsme rozdeleni do dvou trid.acko a becko.do acka lepsi do becka blby.a ti nejhorsi sli do zvlastni.
      ze nekdo ma nejakou vadu nebo poruchu nikoho nezajimalo.spis jen to,jsi blbej,pujdes na ucnak a hotovo.z toho je mi zpetne smutno.pac kdyz si vezmu,ze tam bylo fakt dost sikovnych kluku a holek a jen kvuli nejake dysfunkci neceho s nima bylo zachazeno jak s deckama naprosto blbejma.
      dneska jsou tyhle ruzne papiry a ulevy a je to taky jine.deti maji vyhodu,nekdy je to urcite takove odflaknute atd,ale vesmes lepsi asi.aspon nejake deti dostanou sanci..
      Andrea81   | 10.06.2011 08:23:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      Jituš, já jsem ZÁSADNĚ proti těmto psychologickým posudkům, ať už jsou to dis-debilové jak píšeš nebo i géniové... Jedno rodičům přináší určitý zdroj pohodlnosti a to druhé mnohdy v dospělosti dětí zklamání...

      Teď si jdu pročíst reakce.
      polova   | 10.06.2011 08:42:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      no. jedna věc je, když se někdo za takový papír schovává, rodiče se dítěti nevěnují a učitelé takové dítě v podstatě pozitivně diskriminují vůči ostatním. na stranu druhou věda a medicína pokročila a víc se o těchto problémech ví. dítě může být chytré,ale jeho mozek nepracuje správně a on za to nemůže. je pak škoda, když ho někdo nazve debilem, když by stačil jen správný přístup. vzhledem k tomu, že u nás je docela pravděpodobné, že se prckovi něco takového jednou zjistí, tak by mě dost sr'lo, kdyby ho někdo hodil do škatulky debil a vozil se po něm jen proto, že se narodil s poruchou, za kterou nemůže!
      Emma123   | 10.06.2011 10:08:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Napsat to musím
      samozřejmě chápu, proč jsi naštvaná!!
      přesto cítím potřebu napsat, že to speciální zacházení není úplně od věci. stejně nejvíc záleží na přístupu rodičů.

      moje sestra propadla ve 3. třídě z psaní (nebo tak něčeho), už dlouho před tím mamce pořád říkaly, že by měla jít do zvláštní školy. z toho by si moje ambiciozní matka hodila mašli, vyběhala jí ty papíry, má několik těch dys vad. a změnila jí základku. dneska končí inženýrský studium na stavárně, kam by se z tý blbšulky ani náhodou nedostala. ona má šílený logický a matematický myšlení, jen jí prostě nejdě psát bez hrubek a písemně se vyjadřovat. a dneska je všem fuk, jak jí šly diktáty, hrubka v projektu je tak maximálně trapná. ale dodělat základku si vydřela a mamka s ní.
      a mám kamarádku, která měla diagnostikovanou hyperaktivitu a jedno dys, taky jí posílali do zvláštní školy, taky se za ni mamka postavila a nedovolila to. Dostala se na 8letej gympl a i tam ještě docela dost otravovala. ale ona se prostě nudila, protože jak je chytrá, tak ty logický věci chápala jaksi samozřejmě nebo strašně rychle a to, co se mělo učit do hlavy, se naučila taky hodně rychle. měla průšvihy, důtky, ale prospěch výbornej (protože i tu češtinu si většinou nějak vydřela) jsem přesvědčená, že kdyby ji dali do té zvláštní školy, tak dneska páchá nějakou sofistikovanou trestnou činnost a ne pomáhá za 15t hrubýho týraným ženám.
      zuzka83   | 10.06.2011 10:54:43
      Reagovat | URL příspěvku
  • je mi dneska smutno
    moje kamarádka čekala druhé miminko, byla v 6. měsíci,ale něco bylo špatně tak šla na odběr plodové vody, dneska mi psala z nemocnice,že je to špatný, že jí vyvolávají porod, byla to holčička, kterou si přála, první má kluka. Před tímhle těhotenstvím byla v 10 týdnu na revizi miminko se přestalo vyvíjet, ach jo.
    Jana A   | 09.06.2011 17:17:01 | Reakcí: 14, poslední: 10.06.2011 06:48:39
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Čištění sedačky a koberce
    Tak si to holky představte. V sekci Můj dnešní program jsem psala, že mi přijde paní vyčistit sedačku a koberec. Strávila tu tři hodiny a koberec i sedačka jsou jako nové. A víte, kolik si řekla? Já myslela, že to se mnou praští. Pouhých 250,- Kč. Já na ni koukala, jako blázen a ptala se, jestli to myslí vážně. Že je to strašně málo. Chtěla fakt jen tak málo. Chvilku jsem se ji snažila přemluvit, ale nedala se. Jestli prý ji chci udělat radost, tak ji mám zase zavolat a nechat si vyčistit koberec nebo sedačku znovu. Tak s takovouhle si nechám koberec před vánoci vyčistit znovu a ještě ji doporučím dál. Nedalo mi to a musela jsem ji tu veřejně pochválit.
    Meridene   | 09.06.2011 14:31:39 | Reakcí: 20, poslední: 31.03.2016 08:03:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      Super     
      mtina   | 09.06.2011 14:32:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
           
      zanlena   | 09.06.2011 14:35:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      tak do toho bych šla taky, já myslela že to stojí víc, gauč i křeslo jsem drbala jak blázen, to jsem si fakt mákla, příště si na to taky někoho objednám a nechám vyčistit i koberec v pokojíčku, snad u nás najdu taky někoho tak levného  
      HankaŽ   | 09.06.2011 14:35:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      Jé tak to bych taky potřebovala.
      Ady.S   | 09.06.2011 14:52:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      teeeda a odkud to je pani?nema svoje webovky?ze bych si ji sem taky objednala     
      Andrea81   | 09.06.2011 14:58:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čištění sedačky a koberce
        Webovky bohužel nemá, je tady od nás ze Šluknovského výběžku a dělá asi bez živnosťáku jen tak.
        Meridene   | 09.06.2011 15:05:43
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Čištění sedačky a koberce
          aha,to je blby.tak ji navrhni,at jde do toho,ze po ni bude shanka..a kor pred vanocema by si slusne vydelala.. 
          Andrea81   | 09.06.2011 15:10:46
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      To je teda krásný tohle, to bych si taky nechala líbit      
      luciasek84   | 09.06.2011 15:13:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      hmm, to je teda vážně hrozně levná!!!! dobrý, že jsi na ní narazila!
      zuzka83   | 09.06.2011 15:58:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      Tyjo tak to by se mi taky líbilo. Do prahy asi čistit nejezdi co 
      medox   | 09.06.2011 16:46:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      Škoda,že nebydlíme blíž,hned bych si ji pozvala taky
      tygřímáma   | 09.06.2011 17:03:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
             
      Liberte   | 09.06.2011 17:04:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      tak to je supr cena,taky jsem myslela,že to stojí víc 
      Gigi   | 09.06.2011 17:06:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
            Náhodou je bezva, že se ještě dneska najdou lidi, kteří se nesnaží člověka "voškubat".
      nadule1   | 09.06.2011 18:00:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čištění sedačky a koberce
        Já jsem jednu dobu chodila ke kadeřnici,která je kousek od Opavy a ta byla tak levná,že mi to přišlo až nemravné jí zaplatit tak málo  Penízky navíc jsem jí musela vnucovat málem násilím 
        veverka77   | 09.06.2011 20:10:52
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
      Škoda,že bydlíš tak daleko,náš koberec by to potřeboval jako sůl 
      veverka77   | 09.06.2011 20:11:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čištění sedačky a koberce
             
      Mahani   | 09.06.2011 22:55:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čištění sedačky a koberce
        Zdravím, objevila jsem na koberci neskutečnou skvrnu a už jsem to zkoušela čistit, ale žádný pokrok, máte někdo nějaký tip, co by na to mohlo být dobré?
        Ratel   | 18.03.2016 21:18:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Čištění sedačky a koberce
          já dávám koberec vyčistit firmě, sama abych ho doma neriskovala, jsem na tohle dost levá :/
          orry   | 31.03.2016 07:52:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Čištění sedačky a koberce
            já mám dobrou zkušenost s pražskou firmou interdesign.cz, vyčistili mi koberec perfektně
            Vladka.K   | 31.03.2016 08:03:23
            Reagovat | URL příspěvku
  • Pošťačka...
    já nevim, ale poslední dobou jsem pořád doma. Přesto nikdy nestihnu pošťačku. Buď zvoní zrovna v době, kdy krmím malou, nebo v době, kdy malá usne a já si konečně můžu do sprchy, nebo prostě jsem na záchodě. Ještě chci poznamenat, že už asi měsíc nebo dva čekám na dopis ze školy, vyjádření o přerušení, ale pořád mi chodí všechno možné, jenom ne tohle. Dopis z práce, dopis ze socky, dopis nevim odkud, ale ze školy prostě ne!!   Takže každý den mi tu někdo zvoní, já si jdu na poštu to vyzvednout, až mám čas a stejně nedostanu to, co CHCI!  
    Gastrica   | 09.06.2011 11:22:45 | Reakcí: 2, poslední: 09.06.2011 17:29:16
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Pošťačka...
      Tak asi budeš muset do té školy zavolat, aby ti to došlo.
      zanlena   | 09.06.2011 14:15:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Pošťačka...
        to jsem samozřejmě udělala, přesto stále čekám. Ale jde mi spíš o ten zákon schválnosti, že jsem doma a stejně pošťačku nikdy nestihnu... 
        Gastrica   | 09.06.2011 17:29:16
        Reagovat | URL příspěvku
  • lálálálá
    Už mi pomalu hrabe,právě jsm se vrátili od dětské mudry..Kostějíček atb po osmi hodinách (angína jak vyšitá)Tobiášek podezření na angínu jelikož je teď týden po atb,tak jsme sice vyzvedli další,ale podáme až když bude potřeba (vysoké teploty atd)...a to má tatínek týden dovolenou a chtěli jsme si udělat výlet do Chorvatska..takže prd....jsme zalezlí v pelechu,koukáme na Harryho Pottera a k obědu si něco objednáme...já už nechcíííí
    Andělka   | 09.06.2011 11:00:08 | Reakcí: 11, poslední: 09.06.2011 17:43:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      To mě mrzí,Andrejko.Jste teď samá nemoc.Rychle se uzdravte.Posílám pusinky a Tobě pevné nervíky 
      tygřímáma   | 09.06.2011 11:49:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      Jéjej, Andělíčku lásko moje, to je mi moc líto. Tomášek zatím zdravý a odolává všem bacilům, rýmu sice má, ale alergickou. Posílám kulíškům pusinky.
      Meridene   | 09.06.2011 12:01:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      Lituju tě,Jirka je na ATB po 8 hodinách dneska už 4 den,takže mu v podstatě nic není,jen děsně prudí dotazy kdy půjde ven,kdy půjde do školky atd.Proč si angínu musí pořídit zrovna v době hezkého počasí?   
      Tak at jste brzy zdravý 
      Val.J35   | 09.06.2011 12:41:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      jé to musí být na palici.. přeju ať jsou kluci brzo fit.  
      corelia   | 09.06.2011 13:08:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      Andělíčku, to je mazec. Doufám, že budete brzy zdraví. Drž se.      
      nadule1   | 09.06.2011 13:43:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      tak to mě moc mrzí
      Gigi   | 09.06.2011 13:45:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      to je mi líto, přeji brzké uzdravení
      káče   | 09.06.2011 13:59:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      To mě mrzí. Přeji, aby bylo klukům brzy líp.
      zanlena   | 09.06.2011 14:14:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      tak at jsou kluci uz konecne vporadku  u nas se neco asi spousti,akorat to zkosilo me
      Liberte   | 09.06.2011 14:14:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      To ej mi líto že tak marodíte    .Posílám vélké zdravé objetí 
      Ady.S   | 09.06.2011 14:53:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: lálálálá
      chudinkooooo - to me tak mrzi..ono se ty nemoci vzdy objevi,kdyz se to nehodi 
      janney   | 09.06.2011 17:43:57
      Reagovat | URL příspěvku
  • vybrat pranicko
    Tak to by me nenapadlo,co se mi stane.Je to takove smutne a vtipne zaroven.
    Segra mela narozeniny a chtela jsem ji odtud poslat pranicko.Anglicky ( predevsim psanou anglictinu) umi dost dobre a tak nebyl problem vybrat pranicko i s nejakym textem.
    Sestru mam jen jednu a tak jsem se tesila,ze ji vyberu pranicko,ze sekce ( pro sestru).
    Zacala jsem cist a zjistila jsem,ze jich ji spoustu proste uprimne dat nemuzu.Bud tam byly takove jako,ze dekuju co me vsechno moje sestra naucila a jak mi byla oporou ( to neni pravda),nebo neco natukavajici nakupovani,sperky,obleceni ( segra je spis jak kluk - to by bylo totalne mimo a mozna by ji to i nastvalo),pak tam byly dalsi pranicka,ktere vyjadruji jak sestra je nejlepsi kamaradka, nebo jak je to nejblizsi clovek co mam,jak spolu vse prozivame......( nic z toho proste neni pravda).
    Ja jsem se vam tam u toho stojanu normalne rozbrecela  Ja bych si prala mit sestru nebo vztah se sestrou opravdu takovy abych ji byla schopna s cistym svedomim 90% tech pranicek dat.Ale tak to proste neni - vyznelo by to jako totalni lez - vime obe jak to bylo a je a tak si myslim,ze by ji to spis nastvalo nebo ublizilo. Mam ji rada moc,to jo,ale proste to neni tak jak se tam psalo.
    Pak mi svitla nadeje u pranicka, kde bylo vtipne receno: " kazdemu je od pohledu jasne,ze jsme sestry - obe mame ten "matka me privadi k silenstvi" pohled"....to by byla pravda,ale pak jsem si uvedomila,ze by ji to mohlo zranit, protoze mama s ni ted v podstate nemluvi.
    Tak jsem ji musela vybrat neco, kde bylo jen, posilam ti obejmuti k tvym narozeninam a dopsala jsem tam vlastni text, ktery byl pekny,vyjadroval me pocity,ale v limitech pravdivosti.
    No nenapadlo by me,ze me vybirani blbeho pranicka takhle rozhodi  Prave mi to prijde az vtipne 
    janney   | 09.06.2011 08:32:39 | Reakcí: 12, poslední: 10.06.2011 16:58:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: vybrat pranicko
      JAni i já bych měla problém vybrat přání pro mojí sestru kdyby tam bylo psaný něco v tomto duchu.Nakonec jsi to vyřešila dobře 
      Ady.S   | 09.06.2011 09:04:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vybrat pranicko
      Mně to přijde spíš smutné.      
      nadule1   | 09.06.2011 09:21:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vybrat pranicko
        me to Nadi samzorejme take prislo strasne smutne - obzvlast v tu chvili.le zpetne mi prislo az komicke,ze jdu vybirat pranicko k narozeninam a tam se u toho rozbrecim - to by me nenapadlo 
        janney   | 09.06.2011 09:27:01
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vybrat pranicko
      No s těmahle přáníčkama asi moc neuspějí. Já takhle jednou vybírala Martinovi a taky jsem nevybrala. Ono asi co tam mají psát za texty aby byly pravdivé a potěšily...
      Tak si vymyslí nějákou slátatinu       
      medox   | 09.06.2011 10:14:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vybrat pranicko
        tak pro manzela tu maji teda krasne - to vzdy vyberu a rikam si,ze bych to lepe nenapsala - a nebo to bude i tim,ze mame asi vztah v norme 
        janney   | 09.06.2011 17:42:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vybrat pranicko
      Je to smutné.My naopak měli s bráchou užasný vztah a tad z bráchy vyrostl takový blbec až je mi ho líto.
      Ja ty věci na přáničkách nečtu,když vybíram,asi bych měla,když tam píšou takové věci.abych pak tchýni neposlala,že jí miluji. 
      Honafa   | 09.06.2011 11:15:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vybrat pranicko
      Jani,mám stejný problém se svou sestrou.Vy tady o mě víte víc,než ona.A to bydlí od nás necelých 40km. 
      tygřímáma   | 09.06.2011 11:56:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vybrat pranicko
      Taky bych bohužel sestře přáníčko poslat nemohla.No co naděláš,sourozence si nevybíráš.
      Val.J35   | 09.06.2011 12:45:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vybrat pranicko
      Tak já naštěstí sestru nemám a raději bych vybrala přáníčko bez nápisu.
      zanlena   | 09.06.2011 14:13:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vybrat pranicko
      jen se netrefili zrovna do toho vašeho vztahu, nakonec jsi to vyřešila kulišácky    
      lucie73   | 09.06.2011 16:25:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vybrat pranicko
      já myslím, že v Česku takovéto texty na přáníčkách ani nejsou, že my se vyjadřujeme úplně jinak. Nemusíme to dávat napsanéa s použitím takových extrémních výrazů, jak Amíci, kteří spoustu věcí jen předstírají. Takže se tím vůbec netrap, sestra určitě ví, že ji máš prostě normálně sestersky ráda  
      hopik   | 10.06.2011 16:58:54
      Reagovat | URL příspěvku
  • plánování dne
    musíím se pochválit.. jak chodím na kurzy, probírali jsme time managment..já si začla každý den plánovat a ikdyž to dělám dva dny, mám víc času, než normálně... člověk si musí plánovat max 60%dne, aby těch 40 zbylo na případné coby kdyby a změny a improvizování a tak.. taky si nikdy neplánuju více jak 10činností( já jich teda snad ani tolik nikdy neměla..ale jsou takové co toho mají hodně... a už se mi konečně nestavá že: jdu zapnout pračku,jenže u pračky zjistím, že se musím podívat zda není něco pohozené v pokoji.. při obchůzce v pokoji, si všímnu, že je třeba zalít to kvítko jedno co mám doma, u zalívaní si všmnu bordela na koberci,vytáhnu vysavač a vysaju, u toho se kouknu kolik je hodin..bože, však musím uvařit.. a to jsem chtěla jen a jen vyprat:o)))) takze každé ráno vytáhnu papír a píšu:co musím udělat dnes JÁ, co můžou udělat ostatní, co zítra já, a co zítra ostatní.. je víc času, ja jsem vice v klidu 
    amalie2011   | 08.06.2011 20:30:25 | Reakcí: 22, poslední: 09.06.2011 20:16:28
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Neplánuju protože mě to nebaví   Ale zase když se rozhodnu že je potřeba třeba umýt okna,jdu se na to připravit a za půl hodiny zjistím že místotoho meju nádobí,tak pokrčím rameny a okna umeju jiný den.Takže v současné době až na pár životně důležitých činností(odvézt potvoráky do školky a pak je do 16hod. vyzvednout)žádné plány nevedu.
      Val.J35   | 08.06.2011 20:37:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Já plánuju a poměrně dost pečlivě.Mě to tak vyhovuje
      tygřímáma   | 08.06.2011 20:48:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Je to fajn, bohuzel si nemuzu ten luxus dovolit, pokazde mi to prekazi manzel. Tu chvili, co chodil do prace to bylo skvele, stihala jsem toho mnohem vic, nez ted.
      plaz   | 08.06.2011 21:14:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Já neplánuju. Ale asi proto, že ani bez plánování nedělám věci tak chaoticky, jak jsi popsala    
      Sphinx   | 08.06.2011 21:38:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Ja mám rozplánovaný týden.Jednotlivé dny se řídí podle děti a školy.V podstatě týdně děláme to samé.Pondělí-odpočívací,uterý-návštěvní,středa-vařím a jím,čtvrtek-kroužky,pátek-nákupy.
      Ted budou prázdniny a tak se to změní.Změny nemám ráda.
      Honafa   | 08.06.2011 22:16:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: plánování dne
        To se ti to plánuje když vaříš a jíte jen ve středu   To my co jsme donucený nakrmit potomky i několikrát denně jsme na tom hůř. 
        Val.J35   | 09.06.2011 08:25:48
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      já taky plánuju,vím dopředu každý den co budu dělat
      Gigi   | 08.06.2011 22:23:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      planovanije dobre...ja s tim vstavam...co a jak v jakem case..vcetne bolovani  ale nepisu nic..proste to mam zazite ajedu
      Liberte   | 09.06.2011 06:50:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      hmm, to zní zajímavě!dobrý, že to funguje! 
      abych něco takovýho dokázala, musela bych na nějaký kurz, kde by mi to pořádně vtloukli do hlavy. kdykoli si napíšu seznam činností, nedodržím ho. a nehrozí, že by přítel vykazoval nějakou činnost, natož, kterou mu napíšu na papírek 
      zuzka83   | 09.06.2011 07:39:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      To zní dobře,taky bych to mohla zkusit.Do teď jsem vše doma dělala stejnou metodou jako Ty 
      cukrblik   | 09.06.2011 07:41:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Tak já si ten den naplánuji tak nějak zhruba, ale stane se že něco z toho nevyjde a nebo naopak udělám něco neplánovaně.
      zanlena   | 09.06.2011 07:53:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      haha - to se presne deje me - to jak od jednoho k druhemu.Pak tady je vsechno jeste vic roztahane nez predtim.
      Take mam v hlave trochu plan,ale vetsinou zjistim,ze mam opravdu velke oci a radsi jdeme ven nebo si na chvili lehnout a precist knizky 
      janney   | 09.06.2011 08:34:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Člověk by měl vědět co ten den udělá bez toho neudělá nic, jak mi včera řekl jeden člověk, který je s penězi za vodou. Řekl, že nemůžeš vstanout dát si kafe a luštit křížovku, ale vědět co ten den máš vše udělat a udělat to, jinak nebudeš mít v životě nic. Měla bych se tím začít řídit nebo nenapíšu tu bakalajdu nikdy.  
      LenkaM23   | 09.06.2011 08:48:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Já taky plánuji. Sice nevím, jestli se tomu dá říkat vyloženě time management. Já bych se bez plánování nikam nehnula. Tím, že mi sem chodí studenti, tak musím vědět, co kdy budu dělat, aby to tu nějak vypadalo. A teď, když se chystáme na stěhování? Plánuji ještě pečlivěji. :))
      nadule1   | 09.06.2011 09:19:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Tím jak se stěhujeme tak absolutně nic nezvládám a nestíhám i když čas by byl. Budu se od tebe onspirovat a jdu si to sepsat...
      medox   | 09.06.2011 10:16:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
           
      Evis 84   | 09.06.2011 12:26:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Já taky ráno vstávám s tím co je dneska potřeba udělat. No a pak večer zjistím že není nic :DDD Já si takhle plánuju práci v zaměstnání - mám napsaný papírek co je nutné udělat, jinak bych totiž neudělala nic pořádně. A je pravda že to funguje.
      luciasek84   | 09.06.2011 12:58:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      Když potřebuju fakt něco udělat, tak si to taky píšu a pak odškrtávám. Ale jinak ne. Ono se to neposere, když nebude vařeno, uklizeno atd. Práce neuteče. Jsem na mateřské dovolené, ne?
      Dneska přijela kamarádka a aby neřekla, tak jsem uklidila. Ještě u nás nebyla, tak jsem čekala, že bude chtít prohlídku. Já stihla utřít nahoře prach, umýt dole koupelnu, utřít v obýváku prach a uklidit v pergole, kdybysme seděli venku. Nejspíš to ještě dneska dorazím, ale uvidím. Moc se mi už nechce a rozbolela mě zase ta noha.
      angieblack   | 09.06.2011 16:08:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: plánování dne
      mě toto hrozně ve škole bavilo, jinak já si naplánuju věci, fakt si řeknu večer jak ležím, co chci udělat. jenže třeba dneska sem udělala polovinu věcí, neb malý prostě jen chovat, ale plánování je dobrá věc.
      ivulisek   | 09.06.2011 20:16:28
      Reagovat | URL příspěvku
  • Potřebuju poradit, jak se posílají poštou balíky a jak to mám vyřešit ohledně placení.
    Nabízím tady nějaké oblečení a vlastně ani nevím, jak to poslat.
    Moc děkuji za rady.
    foREVer   | 08.06.2011 18:52:36 | Reakcí: 8, poslední: 08.06.2011 21:34:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Kamarádkám posílám na důvěru, že zaplatím poštovné a ony mi to pak i s cenou toho v balíku všechno pošlou na účet. Cizím bych to poslala asi na dobírku, to jen napíšeš na podací lístek částku, kolik chceš, aby dotyčný za to zboží zaplatil a pošleš. Prachy ti dojdou asi obratem, jak je pošťák vybere a předá balík, ale jak je to v praxi netuším  
      Gastrica   | 08.06.2011 19:06:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        A do čeho věci dáváš? Já zatím pokaždé použila takovou tu obálku, ale te´d to nebude stačit....
        foREVer   | 08.06.2011 19:31:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          podle toho, jak je to velké, buď doma najdu nějakou krabici (od bot, od vysavače, od čehokoliv), nebo když nenajdu přiměřeně velkou krabici, tak aspoň karton, kterej nastřihám a "vystužím" balík aspoň po okrajích. Nebo jen omotám několika vrstvama papíru (když mám nějakej levnej, když ne, tak normálně novinovým a přes to pak jen jednobarevnej igelit nebo jinej míň barevnej papír:)). No a teď v pondělí jsem řešila balík velikej, že jsem nesehnala ani papír, ani krabici, tak jsem to omotala jenom igelitkama a poslala zabalený v sáčcích na koše a oblepený izolepou. Zatím mi to vždycky prošlo, nikdo se na poště nezastavuje nad tím, jakej to má tvar, vždycky to jenom zvážili...
          Gastrica   | 08.06.2011 19:49:31
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            nechala ses inspirovat sackama do kose a igelitkama,vid?      ja vzdycky delala krabice a uhledne baliky a kdyz me naopak zacly chodit baliky takhle,rikam si proc ne?a uz to taky tak delam.co se teda obleceni tyka atd..
            Andrea81   | 08.06.2011 20:28:39
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Můžeš to zabalit do jednobarevné igelitky igelitky, či malé krabice.Záleží jak moc důvěřiješ dané osobě, buď si necháš poslat peníze na účet a počkáš až ti dojdou a zboží odešleš nebo pošleš i dřív. A nebo se dají peníze poslat na jméno a adresu. K cene zboží si můžeš připočítat ještě poštovné, ale to asi víš 
          Ady.S   | 08.06.2011 20:56:58
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Holky popsaly zabalení, já posílám odkaz na kalkulátor ceny http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/spocitejte-si-cenu-postovneho-id353/
      Ať víš, co si k tomu připočítat, pokud to budeš posílat na dobírku.
      Sphinx   | 08.06.2011 21:34:07
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×