Inzerce
Inzerce
Inzerce

nejdriv vztek a pak vlastne radost - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Zaženeme Trolla? (strana 14).

  • nejdriv vztek a pak vlastne radost
    obcas me desne vytoci prispevek ci reakce na nej..nejvice asi v peci o dite...nejsem dokonala a znala..ba naopak..ale jednu vec cilene nezanedbavam a to je pece o dite,jeho zdravi,vlasy,zuby,nehty,apod...a obcas me odrovnaji nektere rady...ci sami pripsevky...nejdriv se nastvu a pak si reknu...je ,jen at nechodi tam a tam,nepecuji tak a tak...je to pro ne prece zbytecne  jak sami pisi a ja se raduji,ze vlastne KONKURENCE mych deti bude treba podobana,nebo bezzuba,nebo bude za zuby platit horentni sumy,nebo za srovnani oka atd...jsem magor..ale okolni deti beru jako tvrdou konkurenci mym a tesi me,ze rodice berou spoustu veci na lehkou vahu 
    Liberte   | 04.07.2011 14:18:56 | Reakcí: 31, poslední: 19.12.2012 17:12:35
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
       
      Calamity J.   | 04.07.2011 14:28:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      no me je tech deti spis lito
      Andrea81   | 04.07.2011 15:21:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      a nebo budou tvoje děti vydělávat na jejich ivalidní důchody, mně je tedy dětí, které mají nezodpovědné nebo špatně pečující rodiče, spíš líto
      Humpolec   | 04.07.2011 19:41:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      to je určitě o mně   spoustu věcí beru na lehkou váhu, jsem flegmatik   ale dítě nezanedbávám, si myslim :)
      Gastrica   | 04.07.2011 20:21:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      to me teda moc netesi protoze ty deti za to nemuzou ze jejich rodice na ne kaslou a je mi jich spis lito!!!!
      VENYSEK   | 04.07.2011 21:09:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        Ono to není, že by na ně ty rodiče kašlou, ale berou to třeba méně zodpovědně než ostatní.
        angieblack   | 04.07.2011 21:46:48
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      Tak tenhle pohled nechápu. Já beru vrstevníky svých dětí jako jejich potenciální kamarády. Rozhodně bych nemohla mít radost z toho, že některé dítě má špatné zuby, oči, uši.... Navíc těžko můžeš tvrdit, že je to kvůli špatné péči o to dítě. (Ostatně ses o tom snad i sama přesvědčila na Ottíkovi. Jak by se ti líbilo, kdyby někdo tvrdil, že je v takovém stavu proto, že jsi zanedbala jeho péči? A jak by tě potěšilo, kdyby si někdo řek, super Ottík nosí brejle, tak to pro našeho Bystroočka není žádná konkurence. Nevím, mě tohle prostě nesedí. Nehledě na to, že pokud to budeš brát jen z pohledu konkurence, tak jen vzhled a zdraví stejně nikomu prvenství nezaručí.
      nadule1   | 05.07.2011 11:19:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        ja radost nemam,ale musela bych tem maminam napsat ze jsou blbe...a tak se utesuji takhle at tu nervu...jinak tak deti nevedu..
        Liberte   | 05.07.2011 20:04:51
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        nadi uplne souhlasim stim co jsi napsala ja taky kamarady vendulky rozhodne neberu jako konkurenty a to ani cizi deti a to jestli ma dite skazene zuby jako nevim ale muzes je cistit treba 8 krat denne ale taky se muze stat ze i po takove velke peci tak ditko bude mit zoubky stejne zkazene!nevim ale podle me-divnej nazor,ale kazdyho vec!!!!!
        VENYSEK   | 06.07.2011 21:16:49
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        Task já už svůj názor vypisovat nebudu Naďa to napsala tak jak to cítím já. Já život neberu jako soutěž.
        medox   | 09.07.2011 20:32:32
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      Já jsem si nejdřív tu jednu větu blbě přečetla a nedokázala jsem pochopit,jak můžeš být pyšná na to,že tu péči cíleně zanedbáváš  Po třetím přečtení jsem pochopila,že právě naopak  Ale je fakt,že s tou konkurencí jiných dětí pro mé dítě,stejně jako Naďule,nesouhlasím.Já vím,že život je boj,ale nechtěla bych vychovávat dítko v tomhle duchu.Chválit,pěstovat sebevědomí,to určitě (to třeba mě dodneška chybí,protože mě doma moc nechválili),ale ne na úkor druhých.
      veverka77   | 05.07.2011 11:26:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      Pan Buh je pekelne rychlej, co? Tys tady napsala neco, cos mozna ani tak nemyslela, a sup, chudak Ottik, ktery je urcite ockovanej prevenarem, mel zanet ucha, ktery jste ani nepoznali.
      Zatimco neopecovavana konkurence je nechutne zdrava.
      zajic   | 05.07.2011 11:46:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        ja psala a uz vedela  jinak to jak jsem to napsala je spravne a v zapalu vzteku ...po precteni urictych rad v peci o dite...proste napsat tem dotycnym, ze jsou podle me blbe neslo...a tak jsem se vyrvala tady a stim,ze se uklidnuji tim,ze jsou konkurence...nikde nepisu ze tak deti vychovavam
        Liberte   | 05.07.2011 20:03:46
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        a u jsem smirena ze goblin je trubka apod..nastesti goblinka za nim v trubkovatosti nezaostava...ale at maji aspon krasny chrup a zarivy usmev..kdyz uz budou celozivotne trouby jak hrom 
        Liberte   | 05.07.2011 20:07:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      Teď si to neber nijak zle, jen napíšu, jak to cítím...Ty jsi takový zvláštní člověk, mě nějakou dobu trvalo, než jsem tě pochopila, ale už jsem si zvykla na tvoje podání a popsání situace a pocitů.
      foREVer   | 06.07.2011 12:29:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        To je asi poprvé co tu čtu v trollovi takto upřímný názor přímo mířený. Všimla jsem si jak hodně odsuzuješ tu anonymitu v trollovi a celkově to že někdo nenapíše svůj názor a jde řvát jinam..a přitom jsi to ani nenapsala nějak hrubě nebo negativně.      
        luciasek84   | 06.07.2011 23:17:26
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        dekuji,naopak to beru velmi pozitivne 
        Liberte   | 07.07.2011 06:43:04
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      ono taky záleží co je podle tebe zrovna špatná péče, třeba nám laxním rodicům, co sve deti nepozorujeme tolik, a nechavame rust jak je priroda stvorila nám to prijde normální, a jsme radi ze jsou zdraví...myje se..myje.. zuby si pak taky bude cistit.. a konkurence?? to si muzu rict i chudak holka co si vybere ottik- se sklama jak popelníky, a možná částečně hluchý..hold jsme kazdá jina a ne kazdá dokonala jak tady nektere maminky...
      amalie2011   | 07.07.2011 07:16:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        jejda...ja pisu tak,ze me chape malokdo..ja nechavam rust divou zver totalne jako divou...ale proste obcas jsou tu rady jak za korunu nozik...nikoho ale nenutim jit s ditetem treba v roce k zubari ,i kdyz ma knizku a jen 2 zuby apod,kazdy prece je rozumnej sam a zubar je jen clovek  ...jen me obcas zarazi ten nazor a pak sireknu ze je to konkurence ak kldyz se o sebe nenauic pecovat take dobre...
        Liberte   | 07.07.2011 08:23:44
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      Chacha.Ja to vidím opačně.Ja s dětma chodím jen na preventivky-a jsou zdravý.Myslím si naopak,že ti co pořád chodí a všchno řeší jsou na tom huř.Taky si myslím,že jsem spíše výjmka,že moc nechodím k doktorum.Že dnes právě všichni chodi.S každou boulí se jede na pohotovost.Já tam ještě nebyla.Moje holky i Gabka zubum moc nedají jen 2 krát denně čištění a nemají jedinný kaz.Čistotný Honza už měl kazu několik.Ja jsem pro přírodní výchovu,dostatečné otužování.Ja ani stravu neřeším.To ti s konkurenci moc nepomužu-Honza je genius od narození,Zuzi je krásná a chytrá ta to dotáhne dál než Honza a Gabka je už jako konkurence pro Ottíka hodně stará.Ta ho neohrozí. 
      Jinak taky se škodolibě raduji,když je nějaké dítě horší než to moje.To je jasné,to snad každý.Jen si myslím,že nemoci jsou právě z přehnané péče,než z nedostatku.
      Honafa   | 09.07.2011 14:12:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        jenze ja prave psala o preventivkach treba u zubare.... 
        Liberte   | 09.07.2011 20:11:14
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        jo a nas d, take nezna...ani nemame jod na rany 
        Liberte   | 09.07.2011 20:12:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
          My taky né, když se něco stane, tak na dezinfekci vytahuju slivovici, ondrovi na ránu a sobě do těla     
          Ady.S   | 09.07.2011 22:37:03
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      Víš zrovna ten zubař, to je dost velká polemika, zda je to správné honit dítě k zubaři od roku.... Tohle jediné trochu flákáme, jinak chodíme všude a hlídám si věci, u kterých tuším, že může být problém... Takže synovi hlídám zrak, snažím se aby si ty "klofáky" i přes protesty čistil, když se mi něco nezdá konzultuji na více frontách... I vlastně jídlo hlídám, aby měl nějaké stravovací návyky, neb v rodině máme sklony k cukrovce...
      Každý tu péči vidí jinak, co je pro někoho důležité, pro druhého být nemusí....
      moninif   | 09.07.2011 23:26:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      Já hlavně nechápu, proč tě to tak vůbec vytáčí a proč to pořád musíš řešit. Každý má na výchovu a péči odlišný názor, lidé se prostě chovají různě, jednají různě, myslí různě. A tady máš skvělou možnost volby, je to jen virtuální svět... co nechceš, nemusíš číst, nemusíš na to myslet a už vůbec nemusíš na to odpovídat. Kromě toho, zrovna tvé názory a jejich podání, asi bude spousta matek taky pěkně dlouho rozdýchávat. Ale nikdo nemá právo soudit toho druhého, protože kdo je tady soudcem? Kdo rozhoduje o tom, co je to jediné správné? A kde je hranice zodpovědnosti, nezodpovědnosti, přecitlivělosti, hysterie a já nevím čeho všeho ještě?
      Sphinx   | 10.07.2011 00:03:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
      Přikláním se k názoru foREVer .
      Jen doplním, realita života...krásné zuby, krásné oči nic nenahradí, důležité není to, co ten člověk má na sobě, ale v sobě a to se na první pohled neprojeví(šilhavý a hluchý může být mnohem kvalitnější než krásný a já nevím co...) A zase Sphinx byla rychlejší... Kde je ta hranice? Neuč děti tomu, co ukáže první pohled a vzhled...
      A... Mám v blízké rodině to, čemu se ty v Péči o dítě divíš a nad čím se nad čím se rozčiluješ... těch dětí mě je fakt líto, ale nic nenadělám....
      polova   | 10.07.2011 01:30:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nejdriv vztek a pak vlastne radost
        ted jsem si zpetne cetla tuto diskusi..a predstav si,mam potrebu regovat..s chladnou hlavou  ja je neucim co ukazuje vzhled...nasi jsou dost mlaceni zivotem od jinejch lidi..asi proto se jich strani a ignoruji je a muzu treba rict,ze jak je ottas mezi jinejma uz pomalu rok,tak je videt,jak tridi jeste tvrdejc nez drive...uz i u deti...jak ho proste nechapou a neumeji zaradit...a nevim proc maji pred nim dost casto respekt...a zase nekteri maji snahu mu skodit a posmivat se mu...dospeli na nej koukaji bud s laskou ze je prave jinej a nebo s pohorsenim ze je jinej a on je jak senzor a dava jim to sezrat se vsim vsudy...  je fakt,ze uz jsme dospeli k tomu,ze kdyz vidime vylozene spatne rekace na nej a jeho smutny oblicej,rikame na rovinu,je to zly pako,s tim nemas zapotrebi se seznamovat...tak uz jen cekame,az to i zacne rikat 
        Liberte   | 19.12.2012 17:12:35
        Reagovat | URL příspěvku

Téma: Zaženeme Trolla? (strana 14)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×