Inzerce
Inzerce
Inzerce

Naše rodina. Jak přežít tchýni??? (strana 72) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Včerejší den s tchýní
    Musím uznat že i když nemáme dobré vztahy,včera jsme spolu jely za švagrovou do porodnice,a bylo to hezké odpoledne,zašly jsme si spolu na oběd,prošly velikonoční trhy v Praze a popovídaly. Vůbec by mi nevadilo si to zopakovat
    lucie73   | 22.03.2010 07:52:07 | Reakcí: 8, poslední: 22.03.2010 22:16:17
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Minulo me to
    Jejda holky ja jsem si vubec nevsimla debaty nize.O tom jaka budu tchyne.Zminila jsem se,ze kdyz neco dam budu chtit vdek.No to se zase vyvinulo v debatu.Tak ja si to predstavuji takhle.Ja treba budu chodit hlidat Gabce dite.U toho ji uvarim a poklidim.A ona prijde a rekne-je dekuji ti mami,ze jsi mi pomohla.A ja to budu delat rada.No a tady i v normalnim zivote setkavam s tim,ze maminky-babicky hlidaji a dcera nebo snacha jim jeste nedava.Ze nechce aby jim babi davala sladke,ze to chtela tak nebo onak.Ja jsem byla taky takova!Nevdecna.A pak mi to doslo.Pokud mi nekdo hlida je dite v jeho rezii.Samozrejme v ramci zdravi a bezpeci ditete.A pokud se mi to nelibi,tak jim dite nesverim a nechci po nich hlidani.Podle me nejde si nechat dite od rana do vecera hlidat a potom jeste na hlidani nadavat.Nebo jeste hur-nadat mu rovnou.No a to same s penezama.Nejde si vzit penize,bydlet zadarmo v baraku atd a pak se jeste rozcilovat.Rozcilovat se muze kazdy za svoje a ve sbojem.
    Honafa   | 21.03.2010 20:51:36 | Reakcí: 9, poslední: 22.03.2010 15:50:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Minulo me to
      Keď mi tchýne varuje malého tak se do ničeho nepletu aj keď je to strašne tažské.Netreba,načo zbytočne rozburovať hladinu.Vždy si poviem,že to malého nezabije keď si odpije trocha z kravského mlieka.Viem,že sladkosti mu nikdy nedá,lebo moja tchýne je prísny dietář.Inak sa stará super.Ako ja  Navariť,nevarí.Varí keď ideme na večeru.Neviem či ste niekedy jedli vepřo,knedlo,zelo bez tuku,ale tak isto nekomentujeme,pochválime a ide sa ďalej.Voľakedy nám chodila uklízet.Nic nám neřekla,len sme prišli domov a bol prestavaný nábytok,alebo vypraté prádlo a vyžehlené.No,to mi teda dosť vadilo,ale taky sme nic neřekli.Našťastie jej to došlo.Zase to nieje dobrý pocit keď vieš,že tchýne sa ti hrabe v tvojich kalhotkách.Aj u mamky mi to vadí.Keď potrebujem vyžehliť prádlo,alebo nestíham oprať tak máme uklízečku.Taže som to trochu nechápala.S peniazmi nemáme problém,ale tu sa klade otázka,že kto nadáva.Ten co půjči a nebo ten kto si požičia?My musíme byť stále vďačný.Aj sme.Už len za život,ktorý si treba žiť podľa seba zo všetkými svojimi milovanými.Potom je úplny.Nieje nad dobré rodinné vzťahy.Keď sa o tom snažia všetky strany ako je to u nás tak je to krásne.Problémy v rodine je peklo na zemi.Preto držím všetkým   ktorý majú nejaké konflikty.Aj my sme niekedy Hogo Fogo rodina,ale treba to brať s humorom.
      nathalis   | 22.03.2010 07:53:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Minulo me to
      naprosto souhlasím, moje mamka tchýňka si občas (někdy i třeba 2x po sobě) vezme ANetku sebou na víkend ke švagrovce (bydlí v baráčku na vesnici a mamča bydlí stejně jako my v paneláku). Jsem moc ráda, protože si tady uklidím a nebo si zajedu s Ondrášem do města (při něm se dá ještě nakupovat   ). A je mi jasné jak jí máma krmí, ne moc ale občas jí šoupne sladkost
      Mirka85   | 22.03.2010 08:11:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Minulo me to
      souhlasim,vimze nasi i kdyz s dobrou virou neumiobe deti zvladnout a navic nerespektujime pozadavky apod..myslisi,ze jsou nejchytrejsi..tak jimdetiproste nedavam...fakt nepotrebuji at maji v 15 mesicich zmrzlinu apod...takze jsou s nimapoddozorem..je pravda,ze elli je nemarada..takze stejne by to neslo...
      Liberte   | 22.03.2010 08:50:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Minulo me to
      Přesně nad tímhle jsem teď přemýšlela. Paní, co mi hlídá Kubíka ho naučila takovou kravinu - lézt na okno. Teda ona ho jen vysadila, aby se mohl dívat. Jenže on není blbej, takže teď si přitáhne k oknu židli a leze mi na něj.
      Jestli mám z něčeho fakt hrůzu, tak, že mi z toho okna jednou vypadne...
      Tak jsem přemýšlela, jestli jí mám něco žíct... A došla jsem k závěru, že nic říkat nebudu, ale příště si zařídím hlídání jiné.
      Mě fakt nenapadlo, že dospělou ženskou - maminu od dvou dětí - musím poučovat o tom, co je vhodné a nevhodné.
      Ale je to moje chyba. Příště už rovnou řeknu, co si nepřeju....
      To s tchýní takové problémy nejsou. Tam sice učí kraviny děda - ale to jsou takový ty rozumný blbosti, co se dají vydržet. A zase vím, že pro Kubíka je ten kontakt s nimi nenahraditelný. :)
      nadule1   | 22.03.2010 10:10:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Minulo me to
        tak pokud je vděk poděkování,tak to bych nenazvala vděkem,ale slušností a výchovou. já prostě vždy každému poděkuji. nejsem ten tip,co by cpal malou sladkým,ale když ji hlídají naši nebo jsme byli na moravě,tak jsme to prostě nechala tak, nebudu jim do toho kecat. nejsme taková koza jako moje sestřenka,které se všichni bojí,ptž pak babičce vyčte- adam už k vám nebude chodit,má od vás červený oči  nebo nastydnul,to má od vás.... mamince ho jako mimčo dala vozit a řekla jí kam nejdál smí, a mamka se chtěla pochlubit i ve vesnici dál a už byl průser, toto jsou kozy
        kathon   | 22.03.2010 12:15:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Minulo me to
          vždy našim poděkuji ,když nám malou pohlídají,když nám cokoliv koupí pro ni,když nám dali po svatbě 100.000,- to jsme jim dokonce dala děkovný dopis zalaminovat.... někomu to přijde jako trapné gesto,ale děkovala jsme jim za vše,ne za peníze,ale prostě za to,že jsou a že vím,že se na ně mohu kdkyoliv obrátit. já si mylsím,že rodiče nejsou povinni dácvat dětem peníze.moje sestřenice má tatu. rodiče se rozvedli a takhle sestřenka toho tátu opravdu za to nenáviděla,dávala mu to velmi najevo,nepozvala ho na svou svatbu. druhá dcera ho vždy měla ráda, byli v kontaktu. tatínek dl mladší hodné dceři penízky na byt a ta starší se strašně moc rozčilovala: " co by mu to udělalo,dyt je podnikatel, at dá i nám, my potřebujem...." a veřejně tohle všude říkala. absolutně nepřemýšlí.
          kathon   | 22.03.2010 12:17:57
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Minulo me to
      Hele, a nemeli by mi nasi dekovat za to, ze jim pujcim Marusku? 

      Ja vzdycky pekne za hlidani podekuju, ale taky je vzdycky moc pekne prosim, hlavne teda mojeho tatinka, aby ji necpali cokoladu a spol. A pak, kdyz se vratim, se teda neptam, jestli ta cokolada byla. Ale fakt nevidim duvod, proc to ty prarodice tak casto delaj, kdyz vi, ze to rodice nechcou, ted teda nemluvim o nasich, ale obecne. Treba nektere deti nektere potraviny fakt nemuzou, treba lepek nebo tak. To bych pak nadavala, hlidani nehlidani.
      zajic   | 22.03.2010 14:11:51
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Minulo me to
        Zajíčku,to je přesne vono.Ten vdek se dá najevo když mi budeme muset rodiče krmit a přebalovat,masírovat a vozit je na prechádzky,hlídat aby neupadli samotné v byte a predsa im aj starostlivosť o vnúčata robí radosť.No,nie?Však veď preto nás mali.Neviem,či ma chápete
        nathalis   | 22.03.2010 14:56:09
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Minulo me to
          Jóó já to chápu, aspoň myslím. Ono je asi jiné, když třeba moji rodiče hlídají Marušku cca jednou za měsíc, tak je to pro radost, my jsme rádi, že si orazíme, oni jsou rádi, že mají pucka na starost a neřeší se čokolády a jiné výchovné prohřešky, protože jednou za měsíc je to prostě úplně putna. Kdybychom ale s nimi bydleli a oni hlídali třeba 3x týdně, tak bychom se asi museli domluvit na nějaké finanční kompenzaci jejich času a taky na nějakých výchovných pravidlech, které by oni museli dodržovat na oplátku za tu kompenzaci.

          A to s těma starýma rodičema jsme si zažili ve vztahu moje maminka a moje babička a tak jim to pokazilo vztah, že už teď jsme se s maminkou domluvili, že na toto si radši zaplatí nějakou sestřičku nebo tak něco, protože pak nastane to, že jeden očekává vděčnost, zatímco druhý si myslí, že je vděčnej až dost.
          zajic   | 22.03.2010 15:50:23
          Reagovat | URL příspěvku
  • orbitek
    Ahoj holky kdysi sem tu psla jak si tchyn poridila orbitek .A ted nam ho dva .Se slovy ze vladiok mel skarede zlomenou nohu a musi cvicit .Ji se na je jen prasi :D Je Ja mam takovou radost :-))
    kaacca   | 17.03.2010 21:34:09
    Reagovat | URL příspěvku
  • Návrat z dovolené
    Moje mamka cestovala několik hodin z Thaiska.Poslední etapa byla z Vídně vlakem do Ostravy.V ostravě vystoupila a chtěla vyjet po jezdicích schodech.Jenže v pulce spadla na hlavu a zustala ležet a jak se chtěla vyhrabat o schod níže,tak to zas vyjelo výš.Tak,že zustavala furt na jednom místě v prostředku schodu.A plácala tam pořád o ten schod hlavou.Její známa co jela s ní tak nahoře řvala-Jé Anička má epileptický záchvat.Nikdo mamce nepomohl,až se nakonec nějak vyhrabala sama.Kromě obtisku schodu na puse celkem bez uhony.Manžel od známe se za ní styděl a dodnes na ní nepromluvil.Tatka jí zeřval,že neumí ani jezdit po schodech.Mamka to líčila tak,že jsem se fakt nasmála,ale jak to píšu tak to moc k smíchu není.Ale zase když si na to vzpomenu tak se musím smát. 
    Honafa   | 17.03.2010 14:27:07 | Reakcí: 1, poslední: 18.03.2010 07:13:56
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Návrat z dovolené
      No to znám, moje mamka slítla asi z 20 schodí po spádku, prý tam ležela, nebyla schopná ničeho a až po chvíli ji mohohl nějaký muž. Doprovodil ji domu, ale jak se následovně ukázalo měl ji odést raději na pohotovost. Měla naraženou kostrč a zlomenou kliční kost. Nejhorší na tom bylo, že když tam ležela tak mě viděla jak jsem šla kolem s svým klukem, ale nevolala měm, protože mi prý nechtěla kazit rande...těd už se tomu taky směju.
      Zavadilka   | 18.03.2010 07:13:56
      Reagovat | URL příspěvku
  • Čím to je?
    Holky už týden tu mám tchýni a i když máme vztahy fajn, tak se těším až odjede, protože už mi leze krkem. Čím to je, že i když se k malému i ke mně chová hezky, tak já už odpočítávám hodiny, kdy odjede? Kolikrát si říkám, jestli si za ty problémy s tchýni nemůžeme samy. Asi mi hrabe, ale když si vemu, že třeba v mém okolí každá holka nadává buď na svou tchýni nebo skorotchýni, ale naopak je to zřídka. Můj manžel mou mamku zbožňuje... Tak si říkám, jestli fakt chyba není v nás ženských, že spolu prostě nedokážeme vyjít. Já jsem slušňačka a tak bych si nedovolila cokoliv ji říct, co mi vadí, ale už je tu TÝDEN a být tu o dva dny déle, tak na ni začnu být protivná, to vím. Už bych nedokázala poslouchat furt ty kecy o zdraví a nemocech a vitamínech blablabla... Připadám si jako nevděčnice a napsat to můžu jen sem. Na druhou stranu v duchu už nadávám do ježibab a prostě se těším na svůj klídek. Jen mě zaráží, že když jsme dělali koupelnu a víc jak 14 dní byli u našich, tak manžel si ani trošku nepostěžoval, vlastně proti mé mamce neřekl jediné slovo.  
    Evulik25   | 17.03.2010 11:46:40 | Reakcí: 11, poslední: 17.03.2010 19:41:17
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Čím to je?
      Já si myslím, že to je tím, že si s ní celé dny v kuse. Manžel proti tvé mamce nic neměl, protože chodil do práce, že? To by si taky zvládala jinak. Aspoň tak to vidím já.
      Nedávno jsme něco podobného řešili doma. Nešlo o tchýni ale moje ségry versus manželův bratr. Když má přijet na dýl, tak jsem z toho otrávená... Tomáš mi oponoval tím, že když jsou tu moje ségry, tak taky neremcá - tak jsem mu řekla, že by remcal, kdyby s nima byl celý den. Pak když tu jednou byl švára přes víkend, tak remcal i manžel. Protože jsme prostě zvyklí na svůj klid a kdokoliv cizí ho prostě naruší. A je úplně jedno, jestli je to tchýně, ségra, švagr nebo nejlepší kamarádka - jakmile je to na delší dobu, tak už je to na palici.  
      nadule1   | 17.03.2010 11:55:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čím to je?
        s tím souhlasím
        kathon   | 17.03.2010 12:01:17
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čím to je?
        Něco v duchu prvního odstavečku jsem chtěla napsat, ještě, že jsem si rozklikla reakce. 
        No a ještě dodám, že ono je asi jednodušší říct, že tchyně je prostě blbá, někdy i něco horšího, než hledat případný problém i u sebe, pokud dokáže vyjít s jinýma lidma, tak proč by nemohla vyjít se svou snachou? Myslím, že v tom taková ta rivalita matka/manželka se vede málo kde, inteligentní lidi takové věci neřeší.
        polova   | 17.03.2010 12:27:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čím to je?
      přesně tak! i sebelepší týdenní návštěva je už moc dlouhá :-) my máme doma taky pořád návštěvy a teď jsem zjistila, že nedělám nic jiného než uklízím a chystám pro návštěvu, pak se jim věnuju a pak uklízím po nich   na jednu stranu jsem ráda, ale s mimčem už to tak nepůjde.. chce to nějaké hranice! babička chtěla přijet na Velikonoce, tak jsem jí řekla, že lepší to bude před nebo po, chceme mít taky svoje soukromí a klid.. no a známí když dojedou, tak už kolem nich taky tak neskáču a trošku se musí o sebe starat sami, ať se nezblázníme ne? Tchýňku, s kterou vydržíte týden pod jednou střechou ti dost závidím, važ si jí!  
      jezurka   | 17.03.2010 12:16:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čím to je?
        ono je fajn,když přijede občas nějaká ta návštvě, ty pořád doma,rozptýlíš se,pomůže ti s prckem,ale já mylsím,že ideální je 4-5 dní,pak už začíná asi ponorka
        kathon   | 17.03.2010 12:51:06
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čím to je?
      Já si myslím, že bych s tchýní vycházela, kdyby i ona chtěla. Protože kromě ní se mi nestalo, že bych vyloženě s někým nevycházela. Já si naopak myslím, že by bylo prča s někým soupeřit, kdo upeče nejlepší buchtu, akorát bychom byli děsně tlustí. Ale ona je asi duševně nemocná a paranoik. Protože když tu byla přes vánoce, tak jsem upekla čerstvej chleba a od tatínka jsem tu měla super křenovou pomazánku. No žrádýlko jak sviňa. A ona mě obvinila, že jsem schválně udělala čerstvý chleba, aby se nadmula a křenovou pomazánku, aby měla průjem. No jasně...
      Já myslím, že problém bývá spíš u tchýně, že se nedokáže vzdát syna. Ono je těžké se odprostit i od oblíbené věci, natož pak od člověka. U ženských bych spíš řekla, že je nechcou dát tátové. Třeba na naší svatbě nikdo neobskakoval mě, protože za hrdinu tam byl můj táta, protože on tak dojemně plakal, že celá síň řvala s ním. A přitom se s Pepou mají rádi...
      zajic   | 17.03.2010 14:09:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čím to je?
      Tak to já si myslím i o moji mamce i o tchýni,že jsou uplně blbé.Každá jinak.Mamku snesu tak 2 hodiny a tchyni celý den.Ony už jsou takové nechápavé,pořád melou to svoje,nepřipustí si jiný názor atd.Jsou uplně jinde než já.Kupodivu si vždycky dobře pokecám s tchánem.
      Honafa   | 17.03.2010 14:19:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čím to je?
        no tak to snad bylo jako sranda,že jsi naschval udělala tu dobrou,ne? nebo to jako myslela vážně?
        kathon   | 17.03.2010 14:20:47
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Čím to je?
      moje budoucí tchýně je už starší ročník,měla teď 70 let..protože můj přítel je ze 4 dětí,kluků,tomu nejstaršímu je 50 let a mému nejmladšímu 33 let..takže pro mě je to jako kdyby "babička" ..takže když se vidíme,vídáváme se málo,protože jsme daleko,tak s ní mám dobré vztahy i když má poněkud odlišné názory,ale to k jejímu a mému věku snad ani jinak být nemůže..ale jinak k ní mám úctu..
      lojzinek   | 17.03.2010 16:26:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Čím to je?
        Jejda to já taky, jinak už bych se ozvala.  Neumím být na někoho sprostá ani když si to zaslouží, né tak, když se chová hezky. Holky mají pravdu, už je to víceméně ponorka. Jen jsem se chtěla vypsat z mých "bláznivých" pocitů. Prostě už mě to zmáhá...
        Evulik25   | 17.03.2010 17:04:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Čím to je?
          však já jsem tím nic samozřejmě nemyslela proti tobě,to neee,jen jsem psala,jak to je u mě..   
          lojzinek   | 17.03.2010 19:41:17
          Reagovat | URL příspěvku
  • Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
    Kdyz to tu tak procitam napada me tato otazka..Ja osobne si myslim, ze ma..Je to jednou matka..Uprimne, kdyz muj Vitek bude zit tak, ze budu mit pocit, ze si ublizuje, urcite mu svuj nazor povim a nebudu ticho..Porad to bude muj syn, ktereho miluji a je jedno jestli je mu 1rok nebo 30let..Samozrejme, ze ho necham zit vlastni zivot, ale tato situace nastat muze..Jak se vidite vy jako tchyne? Ja asi budu desna tchyne..  
    sazicka   | 16.03.2010 15:20:16 | Reakcí: 15, poslední: 03.07.2010 16:51:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      Já budu zcela hustá tchýně. Ještě přesně nevím, v čem to bude spočívat, možná začnu na stará kolena hulit trávu a jíst houbičky a budu věčně mimo a vysmátá.
      zajic   | 16.03.2010 15:24:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
        Kubíka budu na srazu držet pro jistotu od Marušky dál :DDDD I když... pokud by ses rozdělila...  
        nadule1   | 16.03.2010 15:34:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
          V červnu? tráva? To už nikdo nemá a nová ještě není napěstovaná. Stejně kojíš, nedám nic.

          Ale až bude Maruška z domu, tak si zas začnu pěstovat na dvorečku, před Maruškou jsme měli. Ale musíme hulit tajně, aby jsme mladé nekazily.
          zajic   | 17.03.2010 14:11:48
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
            :-) Já nemyslela teď - já myslela až budeš ta tchýně      
            nadule1   | 17.03.2010 15:49:15
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
            Těší mě, že má někdo podobný "problém" jako my:-) Za pár dní se nám má narodit mimčo a my si taky s přítelem říkáme, jak to budeme dělat časem s trávou:-):-)Nejde ani tak o hulení jako takové, spíš o to, jak pak dospívajícím dětem vysvětlit, že to nesmí, když k tomu máme pozitivní vztah...:-)Samozřejmě až v dospělosti, určitě bych v tom nepodporovala lidi pod 18 let...
            veverka77   | 03.07.2010 16:51:54
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      Taky budu tchýně s vlastním názorem.Stejně jako Ty,Terezko,pokud budu mít pocit,že něco není OK,tak to řeknu.Moji rodiče to dělají taky.
      tygřímáma   | 16.03.2010 16:18:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
        Presne tak. Reknes svuj nazor, z tveho uhlu pohledu. Je to jen nazor a potom at s tim nalozi, jak chteji. Nemuzou nam byt prece jedno vlastni deti.
        mihra   | 16.03.2010 16:24:53
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      Jak píšou holky, právo na to jako matka mám. Rozhodně nebudu ticho a řeknu svůj názor, slušně ... ale podle mě už nemá právo své dítě citově vydírat, manipulovat s ním a diktovat mu co má a nemá dělat. Samozřejmě za předpokladu, že žije řádný život tzn. nefetuje, nedělá dluhy, nehraje automaty apod.
      Lenule76   | 16.03.2010 18:53:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      já si mylsím,že ty jako maminka můžeš svému dítěti říct-hele nelíbí se mi,jak se k tobě tvůj manžel chová, nelíbí s emi jak se chováš ty. ale tot vše. můj názor bude znát a naloží s tím jak uzná za vhodné.
      kathon   | 16.03.2010 19:27:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      Jako tchýni si sebe zatím raději moc nepřestavuju, asi budu synovi trochu mluvit do života 
      Spíš přemýšlím o tom, jaká budu babička...taková jako moje tchýně ne!
      Naběhnu na vnoučátka, přivezu jim nějakou mňamku, popř. nic nezkazím plenkama. Na ostatní dárky raději dám peníze a určo budu hlídat, když o to budou stát 
      majinkah   | 17.03.2010 11:17:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      zatim to moc neresim,ale pokud se ke me budou mladi chovat slusne,tak ja taky...nesnasim hadky v rodine a myslim,ze je to zbytecne,vzdyt zivot je tak kratky,tak proc si ho kazit nesmyslnymi dohady?
      versacek   | 17.03.2010 11:18:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      Myslím, že má. Každá normální matka si přeje, aby její dítě bylo spokojené, a je fuk, jestli je mu rok nebo 50 roků.
      polova   | 18.03.2010 14:34:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      ahoj
      pokud k tomu bude mít / budu mít důvod tak určitě ano!
      Mirka85   | 18.03.2010 20:00:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      ja budu senilni,tak mi to bude sumak...     
      Liberte   | 19.03.2010 11:54:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ma tchyne pravo zasahovat do zivota sveho ditete?
      Já budu určitě dost přísná a budu hlídat jestli mi někdo mýho chlapečka netrápí :-)
      zdeni   | 23.03.2010 12:29:01
      Reagovat | URL příspěvku
  • Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
    Nedá mě to. Navážu na teď hodně diskutovanou tchyni Kathon.Je vás tady řádka, která se chlubí, že svým dětem spoří peníze do dospělosti... Jo, to je šlechetné a hezké a taky se kasáte tím, jak mu to nikdy nevyčtete.
    Jo, to se to kecá, teď je máte doma, pěkně si hrají, pěkně se s vámi mazlí, dokonce i poslouchají... Prostě jsou to děti, ale co vy víte, až budou dospělí? Koho si přivedou domů? Bude se vám onen dotyčný líbit? Koho si vezmou za manžela či manželku? Jaká bude díky tomuto rodinná situace? Do jakého nervového vypětí vás vaše teď malé dítě dostane, jak se budete chovat, skousnete zuby, zhluboka se nadechnede a budete mlčet?
    Takže nezapomeňte:Děti vám rostou(tak jak mě). Jednou budete ty tchyně i vy  . A jak se to říká? NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY.
    polova   | 16.03.2010 14:30:15 | Reakcí: 43, poslední: 22.03.2010 12:43:25
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      Koukam, ze jsme mely stejne myslenky..Ja to tu ani necetla a hned psala.. 
      sazicka   | 16.03.2010 15:24:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      Holky, vy mi čtete myšlenky. Už nějakou dobu přemýšlím nad tímtéž. A došla jsem k tomu, že si myslím, že máma má právo mluvit svému dítěti do života. (Samozřejmě, že pokud je dítěti třicet, tak si už o tom může myslet svý :-))
      Já zcela určitě vyjádřím svůj nesouhlasný názor, pokud to budu považovat za správné. Asi budu taky tchýně megera :DDD
      nadule1   | 16.03.2010 15:34:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        Ja bych nas nevidela jako tchyne megery. Pouze vyjadrime nas nazor, z jineho uhlu pohledu a potom bude na detech, jak se zachovaji a jestli si z toho neco vemou.
        A co se tyce sporeni. My deckam sporit budeme, ale aniz by ony o tom vedely. Radi pomuzeme, ale pokud si to decka zaslouzi. Protoze davat penize diteti, kdyz vidis, ze je to flakac, nechce studovat, ani pracovat, tak to teda ne, to si ty penize uzijeme my na stara kolena. To bychom byli hloupi. Verim, ze to nas pripad nebude, ale nikda se nevi.
        Me i segre nasi pomohli stejnym dilem, ale protoze videli, ze jak nas vychovali, ze nejsme rozhazovacne, ze jsem studovaly, snazily se privydelat pri studiu a nikdy jsme nestaly s rukou natazenou a cekaly na penize.
        mihra   | 16.03.2010 16:19:51
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        Nezaložíme klub tchýní zmijí???           
        tygřímáma   | 16.03.2010 16:20:47
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      Moje rodina právě řeší podobný konflikt a můžu říct,že je mi z toho už na blití..  Podle mě záleží hrozně na konkrétní situaci, ale abych po své dceři žádala zpět věci (peníze), které jsem ji věnovala jen z důvodu, že máme v něčem jiný názor, to je podle mě blbost  Podle mě pokud jí něco dám, tak protože ji chci pomoct a ne proto, abych ji pak mohla psychicky vydírat a něco si nárokovat...Ale taky uznávám, že by mohli vzniknout situace, které bych řešila jinak...NIKDY neříkej NIKDY...Rozdíl je říct svůj názor, to ano, jsem si jistá, že kafrat ji do života zajisté budu a to často     
      Pája24   | 16.03.2010 16:40:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      Viete holky ja nebudem nejako obhajovať svoj názor.Každý nech si to zobere jak chce.U nás v rodine nejde o peniaze.Šetrím Ivankovi peniaze,ale nebudem očakávať vďaku,lebo u nás v rodinách sú generácie zabespečené.Skor sa budem snažiť aby z neho nevyrástol rozmaznaný fracek,aby si peniaze vedel vydelatr a aby bol z neho dobrý človek a aby ďalej roširoval rodinné bohatstvo pre ďalšie generácie.Budem mu dávať rady keď bude dospelý,to je jasné,ale nemusí ich prijať.Stejne ho život naučí.Tak či tak od 15 bude mať svoj rozum,potom sa budem viac sústrediť na to aby sme mali spolu pekné vzťahy.
      Čo sa týka toho,koho si privedie domov tak na to je najlepšia veta mojej mami:,,Natka,je úplne jedno,čo my si myslíme o tvojom partnerovi.Ty sním žiješ,ty,vieš,či si sním šťastná."
      nathalis   | 16.03.2010 16:53:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        Já se můžu pod tohle podepsat. Taky šetříme našim dětem a snažíme se sami sebe trošku omezovat, protože zase tolik peněz nemáme, ale snažíme se. Naty, krásný názor tvojí maminky. Nikdy si nikoho penězma nekoupíte. To není o penězích. Je to o tom, jak své děti vychováš a co jim dáš do vínku. Základní pravidlo u nás je to, že podporuj své děti, aby vždy i v nejtěžších chvílích věděli, že se můžou na vás se vším obrátit. A to jsem nebyla andílek, ale docela "raubíř" ale naši mě vždycky podrželi, řekli svůj názor. To je v lidských vztazích nejdůležitější, držet jako rodina při sobě.
        Ifča   | 16.03.2010 17:11:47
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      Jo a jinak sa ma to docela dotklo.Ja som bola jediná,ktorá to psala,že šetrím synovi peniaze.Verím,nepoznáš ma.Nemožeš vediet moje pohlady veci.
      nathalis   | 16.03.2010 17:02:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        Naty, nemyslím si, že to bylo poti někomu mířené. My taky dětem šetříme.  
        nadule1   | 16.03.2010 17:28:27
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        Natálko, nebylo to osobně, ono možná v některých místech chybí takové to slovíčko ...bych/by jste... A měla jsem to v hlavě už dlouho, akorát až teď jsem se asi dostala do správné ráže a napsala to. Pokud jsem se tě tím opravdu dotkla, omlouvám se.
        polova   | 17.03.2010 12:18:23
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        My takýýýý, Maruška už má 40tis. Ale asi jí to sebereme a uděláme jí pěkněj pokojíček v podkroví, než půjde do školy. A když bude zlobit, tak to propijeme
        zajic   | 17.03.2010 14:14:29
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      pokud manžel nebude mou dceru bít,psychicky týrat,utrácet za alkohol,hrát automaty,podvádět ji.... takové ty základní věci co by si manželé neměli dělat. ovšem hlavně bude záležet na dceři,zda toho muže miluje,zda je na ni hodný a rozumí si,jsou štattsni. pokud mi poví,že je šťatsná a snikým jiným by žít nechtěla,tak budu štatstná i já,jde mi přece o moje dítě,ne?
      kathon   | 16.03.2010 19:29:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        a pokud jí peníze budu chtít dát,jako že ano,spoříme jí,tak nemohu očekávat nějaký vděk,já to beru že pokud chci,tak chci bez nějakých předsudků
        kathon   | 16.03.2010 19:36:50
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      Naprosto souhlasím, nevíme, co bude..ale jediný, co jistě vím je, že nikdy nemám říkat nikdy!
       
      zuzka83   | 17.03.2010 08:18:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      souhlasim s tebou
      versacek   | 17.03.2010 11:14:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      Presne moje slova.Uz mam taky vetsi dite a vim,ze uz to neni tak ruzove kdyz byla mala.
      A kdyz ji neco dam tak chci vdek.
      Honafa   | 17.03.2010 18:35:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        to vážně? jsem zvědavá jak na tom budu já za pár let. momentálně mi to přijde naprosto zcestné
        kathon   | 17.03.2010 20:59:34
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        Teď to nemyslím nějak špatně, ale můžu se zeptat, jak si představuješ, že ti svůj vděk bude prokazovat? Jestli je to myšleno tak, že budeš očekávat slušné chování k tvé osobě, tak to je samozřejmost, ale pokud budeš od dcery očekávat, že bude celý život dělat jen to, co budeš chtít ty, tak je lepší ji nic nedávat,opravdu to teď nemyslím nějak špatně k tvé osobě, ale je to spíš má osobní zkušenost.Pak vznikají takové nepříjemné situace, do kterých se asi nikdo z nás nechce dostat... 
        Pája24   | 17.03.2010 21:28:00
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      Toho jaká budu tchýně se děsím asi nejvíc. Nebudu to rozebírat, ale v naší rodině je spousta hodně divných lidí s hodně divnou povahou, jen kdybych mohla napsta, co se stalo mému tátovi. Nejhorší je, že se tyhle podivnosti dědí, ale projevují se až v pozdním věku, začínám na tátovi vidět to, co kdysi dělal děda. Snad budu radši, když se Tomina s manželkou odstěhují někam daleko a uvidím je jednou za čas a nebudu jim moci zasahovat do života a udílet jim chytré rady a podobné duchaplné věci.
      Meridene   | 17.03.2010 21:01:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        taky by mě zajímalo jak si představuješ ten vděk. jako aby s eke mě dítě slušně chovalo,to beru jako smaozřejmost. mylsím si,že když je dítě dospělé,je rovnocenný partner svým rodičům. promin,ale je to tak. nemůžeš 30 leté dceři kafrat do života,že se ti to a to nelíbí,aby ses pak nedivila,že tě pošle do prdele
        kathon   | 18.03.2010 12:02:09
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
          Katko, už jsem psala: Život tě naučí. Teď děcku řekneš, pojď za mnou, ono přijde, řekneš mu, lehni si, ono si lehne, dej mě pusu, ono ti ju dá...Je to řečeno obrazně, ale prostě to děcko nebude pořád malé a tak milé. Věř tomu, že až bude v pubertě bude to celkem maso. Už teď občas píšeš, že si s ní nevíš rady, což mě není jasné, protože jako učitelka v mateřské škole by jsi nějakou tu psychologii zvládat měla a pokud ne tak bys měla vrátit školné  . A většinou u pubertálních dětí nehraje hlavní roli výchova, ale vliv okolí, víš? A právě toto období je zkouška ve vztahu rodičů a dítěte. Jenže ty máš na to minimálně 7 roků čas, ale aby ses jednou nedivila a nedocvaklo ti, co že to ta HONAFA tady myslela tím vděkem  .
          polova   | 18.03.2010 13:05:11
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
          Jejej,až teď jsem si přečetla reakci, že nevíš, jak na tom budeš za pár let. Co už, nejde to nad tímto vzít zpátky...
          polova   | 18.03.2010 13:09:54
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
            polovo, oni tě tu některé omlouvají,že ti tak narostl zobák a že to nemylsíš zle. promin,ale podle mě jsi hulvát,který nepřemýšlí nad tím co asi píše
            kathon   | 18.03.2010 19:13:10
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
              já z tebe cítím jendo jeidný,že jsi zlá ženská... nezlob se na mě,ale prostě bohužel,nikdo jako ty tu takto drsně nereaguje a nevymlouvala bych se na to,že ti tak narostl zobák a že je to tvůj názor. prostě bys měla být trošku taktní. mylsím,že svými výlevy bys mohla některé citlivější duši i dost ublížit. já taky řeknu co si upřímně mylsím,ale záleží taky na formě sdělení
              kathon   | 18.03.2010 19:14:42
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                a títmo to již asi vážně patří do TROLLA 
                kathon   | 18.03.2010 19:34:15
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                No já se do toho nechtěla míchat, ale tohle mě v klidu nenechalo.
                Myslím, Katko, že tohle si trochu přehnala. Já Martu neznám osobně a mám jí jen "načtenou" a je teda drsná - ale není hulvát a rozhodně nechce nikomu ubližovat. Příspěvky píše zostra, ale tobě se na nich nelíbí jiná věc - že by mohla mít pravdu. Že to vidí z jiného úhlu pohledu. Nesouhlasí s tebou a ještě si to dovolí napsat. Jaká drzost. Každej, kdo čte tuhle debatu si musel všimnout, jak se vyhrocuje třeba spor mezi tebou a Honafou. Taky si po ní vyjížděla, než jste se nějak domluvily. Jako promiň, ale tvoje jednání mi přijde trochu dětinský. Když není po tvém, tak kopeš kolem sebe? Nezdá se ti, že takovéhle osobní útoky jsou trochu pod úroveň?
                nadule1   | 18.03.2010 22:38:51
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                  NAdule opravdu mě mrzí,že ta působím a děkuju žes to napsala, budu se snažit na to soustředit,ale já si mylsím,že když někdo píše takovýmto způsobem,jako že neumím vychovávat vlastní dítě, že jako učitelka bych měla snad vráti diplom apod. no promiň, to je dle mého názoru obyčejné a sprosté urážení a tohle si teda líbit nenechám. navíc slečna POLOVA si vymejšlí blbinky, pak si všimne,že přepískla,ale neomluví se. psala o tom,jak manžel kvůli mě vše obětuje,kurna,co ona vůbec ví,jak my žijem? napslaa,že kvůli mě odjel ze SR a že já bych to nesvedla. ale on tu žil 2 roky před naším seznámením a na SR se nikdy vráti nechce,ani kdybychom spolu nebyli.... POLOVA by měla někdy víc přemýšlet....
                  kathon   | 19.03.2010 08:58:27
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                    Malá poznámka, kdybys ses na martu Polovou pořádně podívala anebo pročetla vícero jejích příspěvku, i v archívu, když už si ji bereš na paškál... Je paní Polová, z toho plyne, že není slečna, nýbrž paní
                    helenice   | 19.03.2010 10:53:19
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                      JÉ,TAK TO JE UŽ ALE SLOVÍČKAŘENÍ,NE? MYSLÍM,ŽE JI TERMÍN SLEČNA ROZHODNĚ NEURAZIL 
                      kathon   | 19.03.2010 12:10:03
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                          Jsem ráda, že už konečně tato debata směřuje k úsměvnému konci.
                        helenice   | 19.03.2010 12:31:32
                        Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                Katko, nejsem zlá. Proč tak soudíš? Protože prostě narovinu píšu svůj pohled? Na tom nic zlého nevidím. Ono by se ti asi líbilo, kdyby všichni psali, jak ty jsi ta, která trpí a vlastně za nic nemůže, ale to by tě ani nemohlo bavit...
                Že jsem se ti neomluvila za to, že manžel kvůli tobě zůstal tady a přitom to není pravda? Nóóó, to je na pováženou       . Byla to prostě moje úvaha, navíc když jsi kdysi dávno psala, jak má silný vztah s rodičema, koho by napadlo, že to takto není? Mě teda ne a myslím, že nejsem sama. A k tomu jak vy žijete, je pravda, že to nevím, ale proč jsem napsala, že se manžel kvůli tobě obětuje? Prvně musím přiznat, že z fotek, kde jste spolu vy dva je ta láska z něho vidět, fakt to jsou až něžné a moc krásné fotky. Ale zase ta druhá stránka, sem tam něco napíšeš, sem na něco zareaguješ, nebudu tady vypisovat konkrétní dny a příspěvky, ale prostě se občas prezentuješ jako pořádný sobec a myslím, že s někým takovým není jednoduché vyjít... To potřebuje pořádnou dávku trpělivosti a sebeobětování.
                No, že nepřemýšlím a jsem hulvát, hmmm... dík. To zase soudíš podle čeho? Podle toho školného? Tak asi tu psychologii neovládáš...
                Dovoluju si souhlasit s Naďou, opravdu se chováš dětinsky. Naprosto bezdůvodně kolem sebe kopeš. Pokud někam něco napíšu, bohužel musím počítat i s tím, že ne všichni budou souhlasit.
                A k Helči, ona mě osobně zná, dobře mě zná, dokonce jsem jí přebrala kluka(???), je to můj manžel. Myslím, že kdyby chtěla, tak se se mnou vůbec nekamarádí a je na mě naštvaná do konce života. A vidíš, nedávno mě tady uveřejnila jako jednu z nejdůležitějších osob v jejím životě. A přitom můj manžel je zlatíčko, udělá co mi na očích vidí, ale zase na druhou stranu, pokud má se mnou nějaký problém, tak ze sebe nedělá hlupáka a nenechá si ho líbit, ozve se... Takže jsem jí tímto odlouděním určitě neprokázala službu
                  . Asi teda tak zlá nebudu, jak si myslíš. Fakt na přímosti a pohledu z jiné strany než bys chtěla slyšet není nic špatného, mě tyto pohledy dost pomáhají a vítám je  .
                polova   | 19.03.2010 14:56:43
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                  já tě neznám a věřím ti,že máš spoustu lidí co tě mají rádi a považují tě za fajn člověka. já posuzuji jen formu tvých příspěvků,jak ses vyjádřila. tvůj názor mi vážně nevadí, já respektuji,že každý má svůj názor, možná jsme dětisnká,když se mě dotkne ta forma,jakou jsi to podala. docela mě to ublížilo,ptž ve své profesi se opravdu považuju za jendu z nejlepších a dávali mi to jasně najevo i lidé okolo mě, děti,rodiče,prarodiče, kolegyně i šéfka. nemylsím si,že když se zeotám,jak naučit na nočník,že to znamená,že jsme špatná matka a tudíž bych neměla dělat učitelku. nezdá se ti to jako dost zbytečný a hloupý útok z tvé strany?
                  kathon   | 19.03.2010 15:47:34
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                    No, to je takový ten názor nezávislého pozorovatele, víš? Já bych to jako útok rozhodně nepovažovala.
                    polova   | 22.03.2010 11:54:53
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                      ok,tak názor. že bych měla vrátit školné nebo co,jen proto,že s eoptám na nočník.promin,ale tento názor mě fakt dostal
                      kathon   | 22.03.2010 12:19:35
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
                        Katko, pokud sis to přebrala všechno na základě toho jediného dotazu, na který se tady ptá každý, který jsem já ani nečetla, tak budiž...
                        polova   | 22.03.2010 12:43:25
                        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      Nikdo neví jaký bude za pár let. U sebe vím pár věcí.Rodiče mi k 18.narozeninám dali pro mě velké peníze, měli jediný přání neutratit je za blbosti.Jsem ráda že jsem jim to slíbila, dneska v blbé situaci se mi velice hodí. A přestože nesouhlasí, teda alespoň taťka s mým životem, nikdy se o těhle penězích nezmínili a neřekli že je chtějí vrátit.Já se budu snažit udělat to samé, Ondra dostane spoření s pojistkou.Co sis tím udělá bude jeho věc, moje věc bude naučit ho znát hodnotu peněz a vědět že je dobrý mít někdě nějakou rezervu, tak jak mě to naučili naši.
      Ady.S   | 18.03.2010 19:31:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      ahoj
      já sice nepsala jak dětem šetříme, ale naši mi také šetřili i manželovi a budu očekávat aby moje děti námi našetřenými penězi naložili slušně a na potřebnou věc.Určitě jim to nedáme hned v 18 a "na tady je máš". A určitě budu tchýně důra důrovitá   , protože svoje děti miluji ale budu se snažit, abych jim do společného života nekecala jako to nedělají ani moje a ani manželovi rodiče (doufám, že to vydržím   )
      Mirka85   | 18.03.2010 19:52:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
        Mirko já mylsím,že vydržíš.pokud i Tebe tak rodiče vychovali. moji rodiče mě tak vychovávali i prarodiče byli tací.
        kathon   | 18.03.2010 20:08:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
          to doufám, že budu fajn tchýně. Moje je skvělá ženská, díky tomu že nám do ničeho nekecá - nedělá z mého manžela jejího bobánka, vše bere jedním dílem - tak máme super vztah   . Občas nám finančně vypomůže, půjčí i jejich nové auto a kdykoliv potřebujeme tak ochotně se vším pomůže (a stejně tak tchán)
          Mirka85   | 21.03.2010 18:54:52
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      ja uz asi budu ve veku,kdy na me shodit skrin nebude trestne..teda doufam,ze se mi neprizenou v 18 s rodinkou....ale jestli ve 30,tam me to fakt bude sumak..mebude zajimat jestli mamtake ty barevne tabletky jako sousedka   
      Liberte   | 19.03.2010 15:17:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi by to bylo vhodné do Trolla, ale...
      nechci uz zasahovat do deni v tomhle tematu,ale vice souhlasims martou...jinakpro me bude nejdulezitejsi,ze svym treba 20 letym detem nebudu co by skoro 60 nice na obtiz..budu sobestacna,financne zajistena a budu jim pripadne moci poradit,pokud uz ne dat byt,auto atd...proste at muzou zit bez toho ze by zivili rodice...a snad se podari a budou to cilevedomy a sebevedomy lide,co si budou vazit hodnot a sebe..a zivotu druhych a posrarat se o sebe budou umet take
      Liberte   | 19.03.2010 17:03:13
      Reagovat | URL příspěvku
  • tchyně
    Ahoj holky nedavno jsem tady psala o moji tchyni že ji jedeme řict že čekame rodinu. No vyvaděla jak pominuta a řekla že jsem debilove a myslela si že mame víc rozumu a že muj manžel už ma rozum když je stary cip (je mu 36). Vyčetla nam snad cely naš život a ja ji uzemnila tím že jsme se zbalily a jeli domu se slovy že už nas neuvidí když je takova ale vím jedno že se uklidní před svatbou vyvaděla uplně stejně a dokonce byla proti. No prostě blba tchyně ještě že bydlíme 100km daleko my veděli proč to dělame    
    daucus   | 15.03.2010 21:06:51 | Reakcí: 9, poslední: 22.03.2010 19:32:18
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: tchyně
      dle tchýně jste debilové proto, že budete mít miminko? Nechápu. Snad by měla být ráda, že bude mít vnouče. A ona nebyla debil, když si kdysi pořídila dítě - tvého partnera? 
      Humpolec   | 15.03.2010 21:16:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: tchyně
      To by me fakt zajimalo,proc to tem tchynim tak moc vadi.Moji tchyni taky vadilo nase 3 dite,pritom ji to nijak zivot neovlivnilo.
      Honafa   | 15.03.2010 22:19:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: tchyně
      hele u nas to bylo podobny..
      vystup a sceny.meho partnera mela sotva v 18 a nam je 28 a to bylo reciiii!
      je to nase vec,je to krava a co nadelam???
      nic,mame nase milovane miminko,mame jeden druheho a ona at si polibi sos..
      Andrea81   | 16.03.2010 08:55:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: tchyně
      ach jo!!!Někdy ty matičky nechápu   
      lucie73   | 16.03.2010 10:42:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: tchyně
      tyjo,tak to je fakt síla.obdivuju tě,žes tak v klidu,ráda bych měla tvou trpělivost
      kathon   | 16.03.2010 12:19:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: tchyně
        at mi nikdo nevymlouvá,že tchyně maj prostě problémy odporstit se od synáčků. prostě jsou na nich přehnaně citově závislé
        kathon   | 16.03.2010 12:20:34
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: tchyně
      ta je teda zvlastni 
      versacek   | 17.03.2010 11:13:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: tchyně
      ahoj
      tak tohle byla přesně manželova babička, když zjistila že čekáme Ondru tak nám řekla, že jsme se zbláznili a že jsme si zničili život. Tenkrát ani na svatbu nechtěla jít a to jen proto, že by na ní lidi blbě čuměli že má hole - no prostě baba bláznivá! Pokaždé když mě vidí tak buď říká že jsem ztloustla nebo že je to ho na mě moc, přitom není. Sama má dvě děti, ale prý z donucení - no fakt baba
      Mirka85   | 22.03.2010 19:32:18
      Reagovat | URL příspěvku
  • tchyně mě zas te´d naštvala
    hlídala mi dnes zatímco jsem byla u doktorky. Teď koukám proč furt Dani tak řve. tak jsem ji přebalila. A ona měla body i punčošky mokré. zřejmě si je počůrala při minulém přebalování. tím že má na vrchu ještě overal na lezení, tak jsem si toho dřív nevšimla.
    kdyby něco kvákla, nevěřím že si toho nevšimla, když už mi asi nechtěla hrabat ve věcech...ale nic, vypadla beze slova a dani tu skoro 2 hodiny lezla v mokrém a to měla ještě předevčírem teplotu přes 38.
    Dejmalka   | 15.03.2010 18:35:34 | Reakcí: 2, poslední: 17.03.2010 09:10:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: tchyně mě zas te´d naštvala
      tomu se řika blba ženska moje tchyně nemuže pochopit proč dcera od manžela nemuže byt navlečena je horkokrevna když je víc oblečena tak vedrem omldlí ale ona to nikdy nepochopí vždy mi řekne jsi mlada a blba no prpstě tchyně!!
      daucus   | 15.03.2010 21:09:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: tchyně mě zas te´d naštvala
        holky,čím to ale je,že ty tchyně jsou takové? to by stálo za nějaký vědecký výzkum....
        kathon   | 17.03.2010 09:10:07
        Reagovat | URL příspěvku
  • TCHÁN PEDIATR AMATÉR
    Zdravím, mám problém s tchánem, který má teorii, že tříměsíční dítě už má na to, že se může naučit chodit. Jakékoli námitky, že to, že se jeho vnuk staví na špičky a dělá malé krůčky, jsou pouze reflexy, ho absolutně nezajímají. Zatím to zkouší na syna švagrové, která případnou deformaci páteře a kyčlí svého syna neřeší, je ráda, že má od dítěte klid....a doktor Mengele řádí :(.
    Já synka čekám až v květnu, ale už jsme kvůli tomu měli ostrou výměnu názorů. Manžel souhlasí se mnou, ale jeho otec tvrdohlavě prohlašuje, že když se to nenaučil Honzík (jak by mohl, že...), tak to naučí toho našeho.
    syrael   | 15.03.2010 13:06:40 | Reakcí: 9, poslední: 17.03.2010 13:39:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: TCHÁN PEDIATR AMATÉR
      tak to ti nezávidím..   taky mám tchánovce s různýma deformačníma názorama a hlavně ať je dítě co nejvíc napřed před ostatníma, protože pak je to borec a ne žádný chcípáček, který chodí až v roce   a nech tam potom dítě na hlídání! Teď čekáme mimčo a už se psychicky připravuju, jak budu pořád dokola vysvětlovat, že moje dítě bude chodit až na to bude mít.. a spoustu dalších věcí, že třeba není vhodné po příchodu z porodnice ochutnávat guláš nebo čokoládku, ikdyž se mimčo při tom tak olizuje..   nenech se odradit!  
      jezurka   | 15.03.2010 13:18:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: TCHÁN PEDIATR AMATÉR
        No ještě vidím, jak spustí o jídle, Honzíkovi (od švagrové) chce cpát toustový chleba, kousek kuřete s grilovacím kořením!!!!!!. Jediné co mne zachrání, je to, že bydlí dost daleko.
        On svoje děti vychovával od televize, s cigárem u huby, teď s bude uplatňovat tyhle deformované názory. Pořád si říkám, že nám hodně pomohli, ale rvát se budu jako lev.
        syrael   | 15.03.2010 16:59:23
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: TCHÁN PEDIATR AMATÉR
      Trošku psychouš, co? Takového tchána fakt nezávidím.   
      Evulik25   | 15.03.2010 13:19:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: TCHÁN PEDIATR AMATÉR
      Tak toto znám.Pediatr amatér.Najmúdrejší zo všetkých.  Dám ti radu.Nehádaj sa,ale jasne si povedz názor po prípade si trošku na jeho účet zasranduj.Však veď,čo taký dedulo može vedieť o malých deťoch?,že?Niekedy mám pocit,že mi to tchán delá jen aby sa mohol hádať.Vie,že je to moja slabá stránka
      nathalis   | 15.03.2010 15:15:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: TCHÁN PEDIATR AMATÉR
      Jezis, to je hrozne! Urcite se nedej. At si rika, co chce. Rodice jste vy.
      mihra   | 15.03.2010 15:40:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: TCHÁN PEDIATR AMATÉR
      tak to je celkem drsny,to bych s prominutim poslala dedka do haje 
      versacek   | 15.03.2010 18:58:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: TCHÁN PEDIATR AMATÉR
      Já jsem teda asi moc ostrá, ale jakmile mi někdo vyvádí s Tominou něco, co se mi nelíbí, tak to dám velice ostře najevo. Být tebou, tak to uplatním taky.
      Meridene   | 15.03.2010 22:19:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: TCHÁN PEDIATR AMATÉR
        Jo, to já taky, nemusela jsem sice řešit až takové hrůzy, ale i kolem toho vodění za ruce jsme se dost nahandrkovali. Urážky typu, že jsme s manželem praštění a přehnaně starostliví, ignoruju, ale dítě nedám.
        Francouzka   | 17.03.2010 00:11:57
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: TCHÁN PEDIATR AMATÉR
      Alespoň víš že dědečkovi dítko nemáš pujčovat bez dozoru.
      Ady.S   | 17.03.2010 13:39:02
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×