Inzerce
Inzerce
Inzerce

Zákaz kouření v restauracích - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 7).

  • Zákaz kouření v restauracích
    Neustále se mluví o tom, že by příští rok mohl vejít v platnost zákon, který by zakazoval kouření v restauracích. Je to podle Vás správné? Souhlasíte s tím? A myslíte si, že majitelé restaurací přijdou o zákazníky nebo kuřáky nahradí rodiny s dětmi?
    Baby on line   | 16.09.2011 06:21:02 | Reakcí: 161, poslední: 19.09.2011 19:33:49
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      spravne to neni z toho duvodu,ze se mi stat hrabe do soukromeho podniku ...jinak je mi to jedno..jako kurak jsem chodivala na pivko s cigaretkou,i ke sklenicce vina mi to vyhovovalo,ale na obedy jsem zasadne chodila do nekurackych koutku apod...s detma jdeme jen do nekurackych a kdyz chceme cigaretu,jdeme ven...tak kdyz to zakazi,je mi to jedno...
      Liberte   | 16.09.2011 06:41:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      ANO!!!! kuřáci do restaurací nepatří   je to hnus, berou kyslík ostatním lidem okolo   ať si čmoudí doma   takový zákon měl být už dávno, když si kuřáci neuvědomují, že pasivní kouření taky ohrožuje zdraví a v klidu si čmoudí v restauraci hned vedle kočáru s miminem   a z jakého důvodu bych já měla obíhat celé město, abych našla nekuřáckou restauraci?
      prostě za mě - kuřáci z veřejných prostor pryč  
      jezurka   | 16.09.2011 06:48:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        restaurace neni bohuzel vetsinou verejny prostor ale soukromy...a tam je sice cmoud neprijemny,ale stat nema pravo zasahovat do soukromeho majetku atd
        Liberte   | 16.09.2011 08:02:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          soukromý prostor možná, ale služba veřejnosti.. ty bys souhlasila s kouřením v obchodech, autobusech..? ty jsou taky soukromé  
          jezurka   | 16.09.2011 08:37:08
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            hospoda neni verejna sluzba..
            Liberte   | 16.09.2011 09:00:31
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              ale pokud má stát chránit naše zdraví, tak pak na to právo má 
              Mysulatko   | 16.09.2011 18:38:30
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zákaz kouření v restauracích
                kvuli ochrane zdravi to uricte neni,ale kvuli EU  kdyby chtel chranit zdravi,tak se prodavaji cigarety na obcanku i alkohol a vsichni takovi jsou pak evidovani 
                Liberte   | 16.09.2011 19:40:01
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zákaz kouření v restauracích
                  jenomže z chlastu a cigárek je nejvíc penízků do státní kasy 
                  ale mě osobně to nevadí že se tam nebude čadit 
                  Mysulatko   | 17.09.2011 10:40:11
                  Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        A z jakého důvodu by měl kuřák obíhat město, aby našel hospodu, kde si může zakouřit? Já jsem nekuřák, ale jsem toleratní k lidem kteří kouří, neboť je to jejich problém, pokud teda nekouří přímo mi pod nos.
        moninif   | 16.09.2011 08:19:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          jenže oni kouří přímo pod nos a to je ten problém   obtěžují okolí a kazí ovzduší.. jen ať si obíhá, když potřebuje mít kolem sebe oblaka dýmu  
          jezurka   | 16.09.2011 08:35:13
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            každá máme na to jiný názor. Pokud mi někdo kouří pod nosem na zastávce, tak jdu jinam, nebo ho spíš upozorním, že tam se kouřit nesmí, a ať si jde laskavně kouřit jinde. Pokud ale mi někdo kouří pod nosem v hospodě, je to můj problém, protože já jsem tam dobrovolně vlezla...
            moninif   | 16.09.2011 08:53:04
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              ja jako kurak do tech zahulenych smradlavych ani nelezu  me to take vadi kdyz je zacadeno asmradlavo..obzvalst u jidla...ale slusnejsi hospody maji dobrouklimatizaci a lidi tam kouri mirne a neni to u stolu citit...a nebo maji rovnou oddeleny prostor pro nekuraky a v dobe obedu se treba nesmi kourit vubec nikde
              Liberte   | 16.09.2011 09:07:09
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zákaz kouření v restauracích
                nesouhlasím, je to cítit, necítí to jenom kuřáci, těm se zdá, že to je v pohodě, já to poznám okamžitě, když si někdo zapálí  
                jezurka   | 16.09.2011 09:58:49
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zákaz kouření v restauracích
                :-) já to myslela tak, že když vlezu někam, kde se kouří, a vedle si někdo zapálí, tak to toleruji, protože já jsem si tam dobrovolně vlezla.
                moninif   | 16.09.2011 10:08:02
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              v otázce byla restaurace né hospody  
              a nejvíc mi vadí, kdyžuž donějaké restaurace jdu, objednáme si, začnu krmit malou a k vedlejšímu stolu se posadí kuřáci - bezohlední   to je mám jít upozorňovat, že se chci najíst bez smradu? nebo mám podle některých názorů tady odejít jinam?   někdo to tady psal, jsme hodně tolerantní národ - já jsem taky hodně tolerantní, ale pokud to neobtěžuje mě a moje děti... a restaurace mají být pro všechny lidi, ne jen pro kuřáky.. nebo mají mít dvě oddělené místnosti, jako je to u nás, to mi pak kuřáci absolutně nevadí  
              jezurka   | 16.09.2011 09:57:04
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              v otázce byla restaurace né hospody  
              a nejvíc mi vadí, kdyžuž donějaké restaurace jdu, objednáme si, začnu krmit malou a k vedlejšímu stolu se posadí kuřáci - bezohlední   to je mám jít upozorňovat, že se chci najíst bez smradu? nebo mám podle některých názorů tady odejít jinam?   někdo to tady psal, jsme hodně tolerantní národ - já jsem taky hodně tolerantní, ale pokud to neobtěžuje mě a moje děti... a restaurace mají být pro všechny lidi, ne jen pro kuřáky.. nebo mají mít dvě oddělené místnosti, jako je to u nás, to mi pak kuřáci absolutně nevadí  
              jezurka   | 16.09.2011 09:57:05
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zákaz kouření v restauracích
                ale když si to vezmeš na druhou stranu tak ty víš do čeho jdeš a je to tvůj problém, když vlezeš s dítětem do restaurace kde se kouří. Já jsem bývalý kuřák, je fakt že když jsem někde seděla a byly tam děti tak jsme bud šli jinam a anebo nekouřily, nebylo mi to příjemný, ale nidko by se na mě nemohl zlobit!prostzě si musíš vybrat restauraci, kde je to odděleně nebo která je čistě nekuřácká, jako to ted dělám s malou já.
                velvet20   | 16.09.2011 10:07:02
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zákaz kouření v restauracích
                  v Pardubicích bych musela na druhý konec města, abych našla čistě nekuřáckou restauraci. Jedině kde se teda ještě nekouří je obchodní centrum, kde úplně nahoře u kina je KFC, kde bych se nenajedla a číňani, kam občas zajdu na smažák s hranolkama. Musím opravdu objíždět celý město, abych mohla s kočárem sednou na oběd?
                  Gastrica   | 16.09.2011 10:10:11
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Zákaz kouření v restauracích
                    ne tak to je samozřejmě špatně, ale nic s tím bohužel neuděláš  ber to tak že když si chci zajít někam sednout na oběd nebo na kafe s malou,tak musím jet 25 km, protože nejsme z Plzně  ale když bydlíš ve městě, tak by tam měl být nějaký "výběr".holt když si budeš chtít dát kafčo nebo oběd, tak to bdueš dělat jakot o dělávám já...jdu na zahrádku a když si tam někdo zapálí, tak to musím holt přejít.
                    velvet20   | 16.09.2011 10:23:49
                    Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zákaz kouření v restauracích
                    souhlasím
                  moninif   | 16.09.2011 10:10:30
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zákaz kouření v restauracích
                nejsem si 100% jistá, ale termín hospoda zákon nezná, ne? Já myslím, že tak je v podvědomí lidí rozdělené, že do hospody se chodí pít a do restaurace jíst. Já osobně říkám že jdu do hospody, když je to super restaurace s nekuřáckou částí a děstkým koutkem.
                moninif   | 16.09.2011 10:16:32
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zákaz kouření v restauracích
                  tak ať si termín hospoda a restaurace udělá a je to vyřešené   kdyby byli lidi rozumní a zodpovědní vůči svému okolí a neobtěžovali ostatní při jídle ćigaretovým kouřem, nebyl by potřeba žádný zákon.. jenže když mají i maminy na mateřské názor, že kouř vadí jenom citlivkám a je to jejich problém, tak to je těžké  
                  jezurka   | 16.09.2011 10:22:50
                  Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Souhlasím s tebou! Ať si hulej doma. Bydlím ve 100 tis. městě a stejně je tu tak málo restaurací, kam můžeme jít na oběd a co teprve na večeři. Navíc bych jim ještě zvedla zdravotní pojištění!!!
        Terouš   | 16.09.2011 09:03:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          kurak pri koupi cigaret odvadi tak vysokou spotrebni dan,ze je scestne rikat,ze nic nezaplatil..a zvedat mu zdravotni dvody...to by se muesli zvednou i lidem s nadvahou a nekolikanasobne,protoze ti tolik nezaplati na dani  ,ale choroby spojene s nadvahou a jejich lecba jsou mnohdy drazsi nez u kuraka
          Liberte   | 16.09.2011 09:09:59
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            Těm bych to zvedla taky! Všem co jsou lhostejní ke svému zdraví! Jenže obézní člověk neničí zdraví nikomu jinému! Za to kuřák ano!
            Terouš   | 16.09.2011 09:19:33
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            No neni to ani mesic, co v nejakem diskuznim poradu nejaky vladni politik, asi ministr zdravotnictvi, rikal, ze kuraci se bohate vyplati. Ze oni odvedou na danich vic, nez pak zkonzumuje jejich lecba.
            A navic si duchodu moc neuzijou..
            zajic   | 16.09.2011 12:19:50
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          A já bydlím na vesnici vedle 50tis. a nekuřácké restauračky jsou tady min. 3 až 4 a ty ostatní lepší mají oddělené části a nejen cedulí, ale zdí. Takže to asi nebude o tom. Na pojištění nemám co říct, Liberte již vše napsala.
          iridales   | 16.09.2011 09:21:18
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            Jestli vám to nedošlo, tak nikotin je droga! Je v něm obsaženo několik tisíc škodlivých látek. Kdyby jsi malé miminko vystavila kouři z jedné krabičky v uzavřené místnosti, tak je po něm! Strašně nebezpečné je právě pasivní kouření! A co teprve jaký příklad dáváme dětem, když tohle tolerujem a navíc vlastně upřednostňujem kuřáky před nekuřáky! Navíc ty oddělené prostory, ať už třeba zdí jsou pěkně na hovno, když lidé procházejí a jelikož vzduch cirkuluje, tak je to to samé.
            Terouš   | 16.09.2011 09:28:20
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              Nikotin je LEGÁLNÍ droga, stejně jako alkohol. Tak zrovna zakažme i chlast a je to vyřešený, ne? Před svým synem kouřím, problém mi to nedělá. Od malička mu vysvětluju, že je to hnusný. A upřímně, pokud bude chtít někdy kouřit, radši si s ním zapálím já na balkoně. Jaksi jsem si nevšimla, že by někdo někoho upřednostňoval.
              iridales   | 16.09.2011 09:34:48
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zákaz kouření v restauracích
                blbost - chlastem neškodíš svému okolí jen sobě   a učit dítě kouřit je nezodpovědné - vidělas plíce kuřáka? to bys svým dětem určitě nepřála  
                jezurka   | 16.09.2011 10:01:32
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zákaz kouření v restauracích
                  Svého syna kouřit NEUČÍM a učit nebudu. Pokud se ve své dospělosti rozhodne, zakazovat mu to nebudu.
                  iridales   | 16.09.2011 10:08:32
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Zákaz kouření v restauracích
                      já vím jak jsi to myslela   já jsem v tomhle hodně netolerantní, a jako nekuřákovi se mi dost špatně chápe, když matka kouří vedle dítěte  
                    jezurka   | 16.09.2011 10:16:23
                    Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              kava,caj,cokolada,colove limonady, vse je legalni droga jako nikotin a alkohol...zakazu tlustym pit a jist to vse??a zavru je doma,protze pohled na ne je pro nejakou skupinu odpudivy??a nebo jimnedamnajist v hospode,at mi pak nekdo nevycte ,ze jim zpusobuji dal obezitu???neprodam alkoholikovi pivo..nikde...atd.atd.atd...ja jsem kurak,nekurakum pod nos nekourim u jidla,doma,atd...detem take ne...kourime na balkone,..muzu jako stat prikazat hospodam moddelny prostor,zdi,ventilaci a vsim pro nekuraky a za chvili jim dat povinne hernu,protoze prece i mimino ma pravo byt v hospode        jak tak koukam atd atd...
              Liberte   | 16.09.2011 11:30:47
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            A navíc, já chci chodit do všech restaurací a ne jen do 3 či 4. Já mám mít na výběr, ne oni!
            Terouš   | 16.09.2011 09:29:15
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              Ty máš mít na výběr ne oni? A to jako žijeme kde?
              iridales   | 16.09.2011 09:30:38
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zákaz kouření v restauracích
                Já snad nikomu neničím zdraví, já nikoho neomezuji, nikomu nečoudím sračky pod nos! Tak jako co? To bych mohla říct o chudáčcích vězních, který izolujem. Neměli bychom být my ti zavření?
                Terouš   | 16.09.2011 09:33:12
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zákaz kouření v restauracích
                  Nikdo Tě nenutí.
                  iridales   | 16.09.2011 09:35:57
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Zákaz kouření v restauracích
                    Kdo mě nenutí? A do čeho? Že se nemá kouřit v restauracích? Co to je za nesmysl. Mě nutí, že nemůžu jít do restaurace s dítětem, mě nutí, že si nemůžu dát třeba francouzskou či italskou kuchyni, protože tam se zrovna kouří!
                    Terouš   | 16.09.2011 09:38:17
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Zákaz kouření v restauracích
                    Ty si klidně můžeš kouřit -ale ne v restauracích! Chceš srovnávat nemožnost se najíst a závislost na nikotinu? Tak to je trochu ujetý ne?
                    Terouš   | 16.09.2011 09:39:35
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Zákaz kouření v restauracích
                      Nesrovnávám nic.
                      iridales   | 16.09.2011 09:43:11
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Zákaz kouření v restauracích
                        Vždyť píšeš, že je to diskriminace! Hele nebudem se přít, každá si stejně pomele tu svou. Nebudem si kazit den. Měj se krásně a hezký víkend!
                        Terouš   | 16.09.2011 09:44:38
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Zákaz kouření v restauracích
                          Diskriminace to je. Stejně jako je diskriminace v zaměstnávání, všude. A to nikdo neřeší. Já si den nekazím, diskuze na netu mě nerozhodí. Jedu do práce. ahoj.
                          iridales   | 16.09.2011 09:46:56
                          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/zdravotnictvi/heger-chce-penize-z-prodeje-cigaret-ceka-co-na-to-kalousek_206622.html

          tady máš moji odpověď na to, že je blbost aby si kuřák připlácel na zdravotním víc než nekuřák.
          velvet20   | 16.09.2011 10:37:18
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Promiň, ale stejně tak bych mohla já jako kuřák říct, že nekuřák nemá v restauraci co dělat. Nezdá se Ti, že to hraničí s diskriminací? Navíc nechápu, jak kuřák škodí ovzduší. Myslíš, že víc, než hromada starých plechovek na silnici? Nebo továrny? Chemičky?
        Do zahulených pajzlů nechodím.
        iridales   | 16.09.2011 09:19:07
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          ovzduší, které dýchám já a moje děti..
          a bavím se o restauracích ne o barech nebo pajzlech, tam ať si hulí jak chtějí, restaurace je pro lidi, kteří se chtějí najíst - např. rodiny s dětma
          jezurka   | 16.09.2011 09:49:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            ale i cesta do restaurace je tva svobodna volba..ja nerada chodim do cukraren..jsou tamdeti a duchodci a me to obtezuje...a tak tamjdu jednou za rok a to kvuli detem..a take nerikam,zakazme duchodce a deti v hospodach  moje volba je takova,at me to nevadi..tudiz vadi mikour v hospode??nejdu tam...muzu si dat piti doma a stejne tak uvarit,pokud nechcio jit jinam
            Liberte   | 16.09.2011 11:24:05
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              v tom je rozdíl - dětský křik neškodí tvému zdraví..
              restaurace je na jídlo a kouření k jídlu nepatří  
              jezurka   | 16.09.2011 11:46:15
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              nebo ať si ji rozdělí na dva prostory  
              jezurka   | 16.09.2011 11:46:58
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zákaz kouření v restauracích
                rozdelit ano a klidne koureni zakazat..me vadi jen to,ze to dela stat v soukrome sfere..to je proste blbe 
                Liberte   | 16.09.2011 13:05:50
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zákaz kouření v restauracích
                  tak když vezmeme třeba hygienické normy, ty taky stát nastaví a kontroluje i u soukromníků - nikdo neříká, ať si vaří z čeho chtějí, však tam lidi nemusí chodit  
                  jezurka   | 16.09.2011 13:32:04
                  Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
            I když beru argumenty ostatních, tak vnitřně souhlasím s tebou. Kouření pryyyyyyyyyyyyyč! 
        Evulik25   | 16.09.2011 10:27:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Souhlasím s tím.
      Zuzbr   | 16.09.2011 07:36:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Ano souhlasím s tím.
      LenkaM23   | 16.09.2011 07:48:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      ano souhlasím   už aby to bylo  
      kacato   | 16.09.2011 08:03:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      asi tak resturace kde se ji tak ano ..u jidla a kourit fuj ,ale hospody a nalejvarny bary atd .. podle mne blbost .Uz chcu videt particku mladych ze bude kourit venku pred discotekou :( Tak by kazdy majitel hospody prisel o prachy :-)
      kaacca   | 16.09.2011 08:06:33
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Ve Finsku to kouření na diskotékách vyřešili dobře - mají tam skleněné "odvětrané" kukaně, kam si kuřáci chodí kouřit. Nesmí kouřit u stolu, nesmí kouřit u baru, nesmí kouřit na tanečním place. A ona ta kukaň fakt není nic moc ani pro kuřáka, já si tam vždycky šla dát jedno fofrcígo a letěla jsem z tama pryč, bo v té mlze se nedalo zorientovat  
        Gastrica   | 16.09.2011 21:50:20
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Já ač nekuřák, tak s tím nesouhlasím. Do hospody se chodit nemusí, a je to nekuřákův problém že vleze do hospody, kde se kouří... Mě by se spíš líbilo, aby bylo povinně označeno, zda je restaurace jen kuřácká, nebo jen nekuřácká, nebo má část kuřáckou a část nekuřáckou. Ať vím na čem jsem a nemusím to zkoumat zevnitř. Jestliže bude na dřevích cedulka - kouření povoleno, je můj problém, zda do tohoto podniku vlezu či ne.
      moninif   | 16.09.2011 08:12:21
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Povinné to už je minimálně rok.
        iridales   | 16.09.2011 09:26:26
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          vidíš to jsem ani nepostřehla. Já nějak moc do restaurací nechodím, a letos na dovolené jsme využívali zahrádku, takže co měli na dveřích jsem nezkoumala :-)
          moninif   | 16.09.2011 10:01:57
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Ač,jsem kuřačka,tak kouření v restauraci mi vadí a mělo by se zakázat.Něco jiného je ale hospoda,kde se nevaří a lidé tam jdou jenom za účelem dát si pivo nebo víno.Mám ve svém okruhu kuřáky i nekuřáky a kdybych chtěla jít posedět se všemi,tak to díky zákazu není proveditelné.
      cukrblik   | 16.09.2011 08:38:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Jsem pro zákaz. Vadí mi i kouření na zahrádkách u restaurací, protože vítr ten humus stejně nažene na nekuřáky. Já bych to udělala jednoduše - tam, kde se podává jídlo, zakázat kouření absolutně, žádné od 12 do 15 sklidíme popelníky. A tam, kde se jídlo nedělá, nebo případně jenom langoš, salát a topinka, tam kde se chodí jenom chlastat a chlapi koukat na fotbal, tam ať si klidně hulej. Ale k jídlu cigára nepatří, ať k obědu, nebo k večeři, prostě ne! A to jsem prosím tvrdila i jako silná kuřačka a tvrdím o to víc, když mám teď dítě, protože mě sere každou chvilku čuchat u pizzy něčí smrad, nehledě na to, že mi to dotyčný/á fouká přímo do kočáru... 
      Gastrica   | 16.09.2011 09:05:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Naprosto s tebou souhlasím! Nedávno jsem byla u meka. S kočárem se dostaneš max. na zahrádku. Byla jsem tam s kámoškou, obě v kočáru mimina a hned vedle si zapálily nějaký dvě pipky a celou dobu to foukaj na nás. Tak jsme se zas zvedli a šli.
        Terouš   | 16.09.2011 09:23:07
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          citlivky!!!!  
          amalie2011   | 16.09.2011 09:46:04
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            Hele, nech toho, ty jedna  
            Terouš   | 16.09.2011 09:47:17
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              no co:D prece si kvuli tomu nenecham zkait chut na meka??:D NIKDY!!! a nebo nedejboze na pivo:D:D:
              amalie2011   | 16.09.2011 09:48:27
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Zákaz kouření v restauracích
                      to jsi nepochopila, že bývalí kuřáci jsou nejhorší!!! U cheesburgra mě to teda pěkně sere!!! To pak nemáš z té dobrůtky zhola nic a navíc si své dítě budu systematicky ničit sama  
                Terouš   | 16.09.2011 09:50:48
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Zákaz kouření v restauracích
                  ja taky kourivala... takze vim co to je.. a po porodu mi to smrdi taky jako prase..ale ze bych se kvuli tomu vyhybala restauracim jidlu a podobne.. nee.. to je ciste jen muj problem, ze sem citlivka.. a to byhc nemhla nikam chodit.. a to je u nas dost restauraci napul..takze si muz ui vybrat..ale zahradku v lete nikdo nerozdeli na kurackou a nekurackou.. vzdy se to da prezit.. zas kdyz to zakazou, budou kourit pred a zas lidi budou nadavat ze sou vajgly vsude po zemi..
                  amalie2011   | 16.09.2011 09:53:01
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Zákaz kouření v restauracích
                    Já kouřila 14 let. A nesnášela jsem ten smrad i před tím. Radši budu čumět na vajgly než to dejchat. Musím jít uklízet. Pa pa a krásný víkend.
                    Terouš   | 16.09.2011 09:55:37
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Já jsem pro rozdělení stravovacích zařízení na Restaurace a hospody.V restauracích bych kouření zakázala,čímž bych dala prostor lidem co se tam chtějí v klidu najíst ať už sami nebo s dětma.A v hospodách bych prostě kouření povolila ať už se tam vaří nebo ne.Tím bych už z dálky každého upozornila na to jestli je to kuřácké či nekuřácké místo a byl by klid.Jinak si taky myslím,že pokud jsem majitelem podobného podniku neměl by mě stát kecat do toho jestli se tam bude či nebude kouřit.Co se týká různých klubů či diskoték,tam bych to nechala čistě na libovůli majitele podniku,tam s malýma dětma snad stejně nikdo neleze.
      Val.J35   | 16.09.2011 09:20:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Ne. Nevidím důvod, proč by měl stát kecat do soukromého podnikání.
      iridales   | 16.09.2011 09:23:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Ziji v tom - zde se to nesmi! - a na zaklade te zkusenosti musim rict,ze se mi to libi a ze uz si to ani jinak neumim predstavit.Jdu se najist,pobavit a nemusim dychat kour ani tak smrdet. Ja jsem si na to tolik zvykla,ze uz vycenicham 20 metru vzdaleneho jednoho kuraka.
      Kdo si chce zakourit,neni problem - zajde si pred budovu restaurace a podobne.Muj tata je kurak a take cely zivot chodi kourit na balkon -i v mraze.

      Na druhou stranu si umim jen tezko predstavit nejake ceske bary ci hospody bez moznosti si zakourit..pro hodne lidi by to asi ztratilo to kouzlo..na druhou stranu,netlacilo by to nejake jeste nerozodne se precejenom rozhodnout s kourenim prastit?!

      janney   | 16.09.2011 09:26:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Já ti tak závidím. Musí to být super!
        Terouš   | 16.09.2011 09:35:05
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          jeste kdyby ty restaurace nebyly tak drahe a dalo se tam jit casteji   Ale je to prijemne obecne..nikde moc na kuraka zde nenarazis.Ve vetsich mestech v USA je to zase asi o nicem jinem
          janney   | 16.09.2011 09:39:54
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            To máš pravdu! Všude ve světě je to v restauracích moc drahé. Já byla v Paříži a žila v Londýně a tam to byly taky pěkné pálky za jídlo. Navíc ještě v Paříži hulej všude a ke všemu, takže hnus.
            Terouš   | 16.09.2011 09:41:56
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        asi se odstěhuju  , to musí být super
        jana1260   | 16.09.2011 09:44:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          Pro me jako nekuraka je to super a kuraci si nestezujou a chodej ven.Prece to po dobu obeda vydrzej.Zde se nesmi kourit ani na zahradkach restauraci - je to proste nezakonne.
          Vsichni s tim ale pocitaj a nikdo se nebouri.
          Ja kdyz si chci dat jednou za rok prilezitostnou hrebickovou cigaretku s kamoskou,tak jdem take nekam za roh - aspon na to mame klid :DD
          janney   | 16.09.2011 23:53:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            a není v Americe kuřáků míň?
            jana1260   | 17.09.2011 10:18:08
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              To rozhodne ano - Stredni Evropska a treba Kuba jsou na tom nejhure.
              Napr. Slovensko ma nejakych 35% kuraku a USA 22%,ale take zalezi zda ziji ve velkem meste nebo ne
              janney   | 17.09.2011 18:20:46
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Je mě to jedno do restaurací nechodím.

      Jen mě zaráží některé názory na kuřáky, jakkdyby měli někteří IQ snad i míň než 10. Jste si vědomi toho, že spotřební daň za tabákové výrobky představuje jeden z nejvyšších příjmů do státního rozpočtu a že defakto i díky kuřákům(nejn díky nim, ale mají na tom nemalý podíl, aby bylo jasno) je rodičák tolik kolik je tak dlouho jak je? Je divné, že kouř vám smrdí, ale prachy a být tak dlouho doma už vám nesmrdí  .
      polova   | 16.09.2011 09:41:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
             
        angieblack   | 16.09.2011 09:53:26
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        kdyby se u nás vydělávalo tolik, abych chlap zvládnul uživit tři lidi z jednoho platu, tak žádný prachy od státu potřebovat nebude nikdo.
        Gastrica   | 16.09.2011 10:03:59
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          Nikde jinde tak dlouho s dětma doma matky nejsou.
          iridales   | 16.09.2011 10:11:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            všude jinde mají jesle, školky a nějaký další zařízení, kam to dítě můžou v roce švihnout. Tady bohužel není kam ani ve třech letech to dítě dát. Až stát vytvoří podmínky, aby ženský mohly makat, tak makat půjdou...
            Gastrica   | 16.09.2011 10:14:05
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              Tak to uplne pravda neni.ANo ty zarizeni treba tady jsou,ale ne od statu - tvrde se platej!Dokonce ani skolkuod 3 let jako vy nemame od statu.Na statni muze jit az od 5 let do kindergarten a to jeste neni na cely den. A ta day care je tu tak draha,ze se proste pracovat nevyplati.
              janney   | 16.09.2011 16:51:56
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            a když už se oháníš tím "všude jinde", tak všude jinde je taky dost vyšší životní úroveň, všude jinde lidi vydělávají tříkrát až desetkrát víc, než lidi u nás, všude jinde je taky normální nekouřit a všude jinde nemaj cikány  
            Gastrica   | 16.09.2011 10:18:06
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          jsou jesle,ale placene,skandinavske zeme maji sice slusny socialni system,ale neni zadarmo..kolik vydelaji vic nez tady,dost vic utrati za zivot...dale i tady muze clovek vydelavat,pokud ma vzdelani a chut hledat takovou praci kde vydela...tak pak zvladne chlap uzivit 4 lidi a jde i o to,jak si stanovi vydaje,
          Liberte   | 16.09.2011 11:42:31
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        to je pěkný nesmysl   rodičák je z daní kuřáků? a co moje daně a zdravotní a sociální odvody, ty se nepočítají? a proto mi můžou čadit do jídla v restauraci? oni nás tady vlastně ti kuřáci všechny živí, takže jim ještě mám jít poděkovat ne? to je blábol
        jezurka   | 16.09.2011 10:09:06
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          ano, všechny my, co máme děti, bychom měli kuřákům poděkovat, že s nimi můžeme být doma    
          Gastrica   | 16.09.2011 10:12:21
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          bacha,uz jsem tu jednou spocitala kolik se odvadi na nemocenske,kolik na socilace a kolik je materska a rodicak....a kolik bys musela pracovat let ,at vubec odvedes to,co ti stat da za ty 3roky....pokud jsi vydelavala vic jak 30000 a pracovala alespon 5 let ,budiz, ale s platem okolo 15 a praci do 10 let na zeny stat tvrde doplaci
          Liberte   | 16.09.2011 11:45:27
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            to jsou sociální výhody, které jsou vykoupené zdaněním všeho několikrát a nízkýma platama.. v jiných zemích nemají mateřskou, ale mají odpovídající platy.. a počítala jsi do těch daní i co odvede zaměstnavatel? a kolik odvedeš na daních když nakupuješ pro dítě? a kolik odvedl tvůj manžel, je to dítě dvou lidí ne jen matky  
            já pracovala 12let a manžel 17let, myslíš, že už si zasloužím být na mateřské nebo si mám požádat kuřáka, ať něco doplatí      
            jezurka   | 16.09.2011 11:53:48
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              Jsem docela ráda, že jsem 12 let kouřila... to jsem si snad na ten rodičák vydělala :DDDD
              Ta debata mě baví - jak se to dostalo do úplně jiné roviny.      
              nadule1   | 16.09.2011 13:00:54
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              nedoplatim ani korunu..ja poctive pracovala 20 let a jeste kourila ja mampredplaceno anerozdavam 
              Liberte   | 16.09.2011 13:07:33
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            tak jeste existujou takove osoby, ktere se jmenuji "manzel". To, co Pepa odvede na socialnim, muj rodicak pokryje bohate. A on na zadnej rodicak nepujde.
            zajic   | 17.09.2011 13:34:50
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              jojo,pracujici meno spis bych rekla vydelavajici manzel mi zpalati i muj duchod 
              Liberte   | 18.09.2011 12:32:28
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          Já jsem jasně napsala ... i díky kuřákům a dělala jsem tam tu závorku, pro rýpavce...  .

          polova   | 16.09.2011 13:21:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            díky nám pracujícím nekuřákům se zase kuřákům léčí rakovina plic a platí nemocenská  
                  tak uznávám, že to byl jen poloviční blábol, hlavně ta poslední věta
            jezurka   | 16.09.2011 13:29:41
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              Víš taky něco o tom, že kuřáci taky chodí do práce a taky si odvádí zdravotní a sociální pojištění? Nebo jsi v životě žádného neviděla a máš představu(ostatně jak spousta lidí o alkoholikách) že jen leží doma nebo sedí v hospodě či restauraci a čadí za sociální dávky, které do jisté míry zajišťují tím, že jsou kuřáci?
              polova   | 16.09.2011 13:37:28
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Ty ses demagog, do politiky s tebou 
        Zacinam se citit provinile, ze nekourim a neprispivam si tak na rodicak.
        Asi napisu Kalouskovi, at zvedne dan na cokoladu, ze s kourenim zacinat nechci, ale jsem ochotna mu cosi priplatit na cokolade, at mam taky podil na svem blahu 

        Jedine, co me uklidnuje, ze priserne zdanenej je aj benzin a toho projezdime litry a litry.
        zajic   | 17.09.2011 13:31:48
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      nejsem pro... u nas je spousta restauraci napul- a muzes si vybrat kam sednes... ale ikdyz du nekam sednout, hold musim pocitat s tim, ze si tam mozna nekdo zapali.. a co??? muj problem ze mi to smrdi, pro jednou to preziju....
      amalie2011   | 16.09.2011 09:47:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      mně ani ty restaurace tak nevadí, stejně tam už skoro nechodím 
      Mně vadí kuřáci na ulici, co jdou přede mnou, nebo sedí vedle na lavičce (já to cítím snad na 50m), nebo na zahrádce, chci si dát v klidu kafe a to nemluvím o tom, že mám sebou děti a vedle sedí kuřáci a vyhulujou. To už nemůžu chodit ani po venku, protože všude někdo hulí. Nebo na koupališti... jsou prostě všude a jim to nedochází, že to někomu může dost vadit, že "otravují" vzduch ostatním lidem. 
      Ale tohle bude drsná debata a já se nebudu rozčilovat, stejně mi to k ničemu nebude.
      Jo, nejradši bych řekla, ať si kuřáči hulí jen u sebe doma a tam ať si to čuchaj. Ale bohužel manžel taky kouří. 
      jana1260   | 16.09.2011 09:51:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Jo to jsi mi připoměla:Na koupáku kořil chlap,jeho manželka mu říka-nekuž jsou tu děti.A on jí odpověděl-no a co,at jdou jinde.Tak to už je lepší at si kouří v hospodě než opřený o zábradlí dětského bazenu.
        Honafa   | 16.09.2011 10:40:35
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Máš naprostou pravdu, souhlasím s tebou.
        Terouš   | 16.09.2011 14:51:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      ne že ne nesouhlasím spíš si to nedokážu představit, i když v anglii když sjem byla tak tam to platí a funguje to tam.ale spíš jsem podobného názoru jako liberte,a moninif....stát na to nemá právo.
      velvet20   | 16.09.2011 10:09:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Já bych kouření zakázala úplně.      V restauracích každopádně, ale mně vadí vyhulování i na zastávkách, na ulici, když mě míjí parta kuřáků, tak mi z toho taky není 2x dobře, ale já jsem v tomhle docela extrém, já kouření prostě nenávidím, takže mě berte krapet s rezervou. 
      Evulik25   | 16.09.2011 10:18:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Podle mě si mužu kouřít každý kde chce,když to neplatím já.(narážím na Gabku)
      Myslím si,že ti co chodí do hospody tak ti i kouří a jak se tam kouřit nebude nebudou tam chodit a hospoda zkrachuje.Nezačnou tam chodit pijani nekuřáci. 
      Kuřáci stejně budou kouřit furt-dám příklad:nesmí se kouřit ve škole,že.Tak učitelky i uklízečky stojí přesně na místě kde se kouřit muže.Pro žáky dost viditelné místo.Tudiž lepší příklad.Kdyby si kouříli z okna kabinetu tak je navidí nikdo.Tak se nebude kouřit v hospodě.Ale kuřák bude sedět s pullitrem piva na hřišti,protože to bude jedniná lavička v okolí.
      Honafa   | 16.09.2011 10:38:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Abych pravdu řekla, tak mi to je jedno.
      foREVer   | 16.09.2011 10:56:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Mě zarazilo v obochodním centru nahoře jak bývají restaurace je velde nekuřácké restaurace s velkým dětským koutkem z obou stran kuřácká. Musím říct že mi vadilo když jsem si vlezla do nekuřáckého rpostoru a hned vedle tondy si zapálila pani v druhé restauraci. A nemohla jsem říct ani prd :)
      V normální uzavřené restauraci pořídtám s tím že se tam kouří a vyhledávám ty kde se nekouří a nebo koutek. Vždy když vlezu zeptám se a v dnešní době není problém najít restauraci s odděleným nekuřáckým koutem.
      Mě je to asi jedno jestli to zakážou nebo ne. Já kuřák nejsem a když tak tajně doma na balkoně :)
      medox   | 16.09.2011 11:00:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Jsi jak já, taky sem tam doma na balkoně na tajnačku :-)
        foREVer   | 16.09.2011 11:03:21
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Nejsem si jistá, že zákaz to vyřeší. Osobně když se chci jít najíst a můžu si vybrat, jdu do nekuřácké, nebo aspoň do nekuřácké části. Pokud jdu sama bez dětí tak přežiju i kuřáckou, ale vadí mi pak ten smrad z věcí a tak. Každopádně je to o tom co si lidé žádají. Pokud se vžiju do situace, že jsem majitelka restaurace tak by mi asi záleželo o co je mezi lidma zájem a na jakou část obyvatelstva se zaměřím, podle toho bych asi vytvořila buď kuřáckou, nekuřáckou nebo smíšenou restauraci tak, aby tam lidi chodili a byli spokojení.
      corelia   | 16.09.2011 11:23:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      u nas bohuzel na vyber neni, takze kdyz chci se najist a chci jit i s ditetem, tak jdu vcas, nez se tam navalej ostatni a na zahradku, abych aspon byla na cerstvem vzduchu, kde se ten kour tak trochu ztrati. V zime to bude horsi holt budu sedet zalezla doma... Takovy to hrani si na "u nas se nekouri v dobe obeda" je podle uplne na nic, protoze ta hospoda je tim tak nacichla, ze je jedno jestli se tam od 12-15hod nekouri. Stejne tak je uplne na nic, kdyz maji "salonek" oznaceny jako nekuracky a do toho "salonku" se jde pres kuraky a navic tam kolikrat nejsou ani dvere... takze smrad tam je taky sice o trochu mensi ale je... podle me by restaurace meli byt nekuracke a pivnice, kde se neji /max. utopenec, nakladany hermelin/ a chodi tam chlapi po praci nebo zanadavat si u fotbalu, kuracke - tak tam at si hulej jak chtej...
      chezzie   | 16.09.2011 11:48:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Vůbec by mi to nevaldilo.Jsem sice bývalá kuřačka,ale teď už to nemužu ani cítit a ten puch všude.Jenom dobře když to zakáží,však kouřit může každý chodt ven.
      majenka   | 16.09.2011 12:11:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Samozrejme volim nekurackou hospodu, pokud muzu, ale statem bych asi do toho nekerovala. Uz tak kecaj do vseho.
      Ono uz to tak stejne je, ze lepsi restaurace jsou nekuraky a pajzilky kuraky. Kdyz nekde neprodavaji ani nanuky a je to jen nalevna, tak je blbost, aby se tam nekourilo. At se majitel rozhodne, jako klientelu bude mit.

      No, a k tomu smradu, nemam rada koureni pod nos, uz jsem to tu jednou psala, ja taky prdim doma v soukromi a ne verejne, tak by i kuraci sve smrdute zaliby meli provozovat tam, kde neobtezujou. A to prdet se musi, kourit ne.
      zajic   | 16.09.2011 12:24:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Já bych to ocenila. Ale je pravda, že vůči majitelům restaurací to není úplně fér. Hlavně si myslím, že by vážně bylo fajn oddělit restaurace, kam se chodí převážně na jídlo a pak takové ty nálevny...

      A ještě poznámka k těm odděleným částem kuřácká vs. nekuřácká - všimli jste si taky, že tak 95 procent zařízení to má tak, že stejně procházíte tou kuřáckou do nekuřácké? Co to pak má za smysl?
      nadule1   | 16.09.2011 13:17:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      mě osobně kuřáci nevadí, pokud to nehulí na mě. ale teda vadí mi to u jídla, takže když někde jdeme na jídlo, tka aby se tam nekouřilo a i skrz malýho. jinak pokud sme někde na zahrádce a někdo tam kouří, tak ať, taky si chtějí posedět. ale u toho jídla ne. mám ráda letní období, to sedíme venku, v zimě to bude horší
      ivulisek   | 16.09.2011 13:49:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      já jsem nekuřák, takže mi to rozhodně nevadí.. když jsem kouřila, tak mi taky vadilo, když bylo někde zahuleno, takže i jako kuřák, bych klidně chodila kouřit ven..
      Evis 84   | 16.09.2011 13:54:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      pokud bude před restaurací zastřešené místo s popelníkem o zákazníky nepříjdou. Ale tvrdím, a jsem o tom opravdu přesvědčená, že rodiny s dětmi do restourací chodit stejně nebudou. důvod jednoduchý - peníze. A pokud někdo hledá zdroj zábavy jinde tak z ničhož nic do restourace na pivo chodit nezačne. U nás zřídily 2 nekuřácké restourace, zákazníc se většninou přesunili jinam, když ted stále ještě mají kam, ale partičky zvyklé chodti zrovna tam tam chodí stále, stím že si kuřák vždy na chíli jednou za čas odskočí ven, a jsou s tím spokojení i ti kuřáci, že vykouří méně.
      Dejmalka   | 16.09.2011 14:57:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        rodiny s dětmi do restaurací chodit nebudou? Proč by nechodili? My taky nejsme extra bohatí, ale jednou dvakrát do měsíce si na tu pizzu a pivko zajdeme...
        Gastrica   | 16.09.2011 21:59:19
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      pěkná diskuze :-)
      já jsem pro zákaz kouření tam kde jsou i nekuřáci, přistihla jsem se, že mi vadí, že na školkovém hřišti hulí mámy,když chodíváme domů.
      veru-beru   | 16.09.2011 16:18:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Tady ve Spanelsku tento zakon uz plati. Navic se nesmi kourit v tesne blizkosti hrist, skol a nemocnic. Jak tomu byli lide, hlavne kuraci, proti, tak si to i oni pochvaluji a pocet lidi, kteri prestali kourit jde nahoru.
      mihra   | 16.09.2011 17:41:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      Já bych zakázala kouření nejen v restauracích, ale i na veřejnosti. Jestli chce někdo kouřit, ať kouří doma, ve vlastním. Pokud by kuřák bydlel u nás v baráku a čudil mi na balkon, sypala bych mu hnůj na balkon. Bez pardonů, bez výjimek. A je mi úplně fuk kolik to státu vydělává. Mě to obtěžuje, kuřáci mi smrdí a když je někdo bezohledný sobec který kouří druhému málem do huby, tak se fakt neznám  
      luciasek84   | 16.09.2011 19:06:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
              Souhlasím.
        Myslím, že si lidi zvyknout, stejně jako si zvykli nekouřit v práci, autobuse, vlaku atd.
        LenkaM23   | 16.09.2011 21:20:23
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      kuřáci do hospody patří !! Maminky s dětma mají chodit do cukrárny nebo na hřiště
      a nebo do nekuřáckých salonků.
      Kdo nechce být diskriminovaný ať nediskriminuje ostatní.
      A hurá do mě :-)
      lucie73   | 17.09.2011 09:01:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
          Boduješ a jsem zvědavá, co strhneš za lavinu:o))
        iridales   | 17.09.2011 10:18:56
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Tady ale přeci vůbec nejde jen o maminky s dětma. My s dětma do restaurace nechodíme (leda tak na dovolené), ale když jdeme třeba s Tomem na večeři a pak do kina, tak prostě nechci smrdět na celej sál.
        A ta věta s diskriminací... ona svoboda jednoho vždycky začíná tam, kde končí svoboda druhého. Ale - a to ať se na mě kuřáci klidně zlobí - nejsem ochotná brát ohled na potřeby někoho, kdo dobrovolně ničí zdraví nejen sobě, ale i lidem v okolí. A srovnávat kouření s pitím coly mi přijde úplně mimo mísu. Jestli si někdo po cole tloustne, tak ať si klidně tloustne - škodí tím jen sám sobě. Je fakt tak těžký pochopit, že kouření je trochu jiná kategorie?? A to i v tom ohledu životního prostředí? Že továrna má aspoň nějaký užitek? (zaměstnanost, výroba..apod.)

        Myslím si, že ten trend, který se ve společnosti v Evropě i v zámoří objevuje, je správný. Prostě normální je nekouřit.

        Druhá věc je ta, že se mi moc nelíbí, že soukromníkům stát kecá do podnikání. Ale ta debata tu stejně už dávno jede úplně jiným směrem.
        nadule1   | 17.09.2011 10:56:22
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          Naďi já jsem odnaučený kuřák, o těch se říká že jsou to ti nejhorší, sama nekouřím al taky nesnáším od kouře smrdět ale stejně tak mi vadí když někdo někoho okřikuje a napomíná co by měl a neměl dělat. Když jdu já do hospody tak prostě počítám, že budu smrdět od friťáků a od kouře, to k tomu patří a nijak mě to nepobuřuje. je to možná tím, že já jsem prostě tolerantní člověk k lidem obecně, je mi fuk jestli je někdo hubený nebo tlustý, co jí,pije i jak se chová, když mě jeho chování neohrožuje na životě a to mě jedna nebo 2 návštěvy v měsíci v kouři fakt neohrožují, tak ať si každý dělá co chce. To bych mohla být rozlobená na všechny tlouštíky, feťáky,alkoholiky, anorektičky a jiné, protože si ničí zdraví. Ohrožují ne sice pachově ale morálně třeba moje děti. Je to o toleranci obou stran. Kuřáci by měli ohleduplně kouřit tam kde mají (ve výčepu) a nekuřáci neremcat, že okolo nich musí jít na záchod. To je spíš věc toho provozovatele a ne kuřáka jak je postavená hospoda. A taky myslím že by se nikomu nelíbilo, kdyby byla teda kuřácká část vzadu a ožralové by chodili přes salonek na záchody. To by asi kulturní taky moc nebylo. je to diskuze jako každá jiná    tak doufám že to všichni taky tak chápou   
          lucie73   | 17.09.2011 11:16:04
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Zákaz kouření v restauracích
            Jj já to beru. My zase chodíme do nekuřáckých částí nebo tam kde se nekouří vůbec. A jsem ráda, že ty možnosti tady jsou.

            Tolerance a ohleduplnost je určitě nutná. Bohužel právě to často u kuřáků postrádám. V té hospodě mě to tak netrápí, ale třeba když stojím na zastávce s dětmi apod. tak to mmě bere čert. A stejně tak jsem dost ráda, že u nás nejsou byty s balkony, protože nemusím čuchat čmoudíky od těch tolerantních kuřáků, kteří se rozhodnou, že nebudou svým dětem kouřit doma.    

            P.S. i já jsem odnaučený kuřách a o těch se říká, že jsou nejhorší  
            nadule1   | 17.09.2011 11:38:02
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Zákaz kouření v restauracích
              co kouř na balkoně ale všude popel :-) to je pak paráda. Mám kamarádku na sídlišti v Praze s balkonem. Nejen že tam třeba několik dní kňučí a štěká sousedovic pes, ale i sousedovic malý Mirek     jim klepe popel na hlavu, vylévá pivo z balkónu, pořádá mejdany a dupe!!!!!!!!!         
              To je ohleduplnost nulová a tolerance není na místě. A stejně...pomůže si ??? NE !!! Ještě jí plivne před dveře.
              Co s tím nevím, možná kdyby každý svého ,,malého Mirka,, vychovával k ohleduplnosti a slušnému chování.
              lucie73   | 17.09.2011 11:51:24
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          Nadi, jsem kuřák už pár let. Ale já sama si třeba vybírám, kam půjdu na večeři. Už vím, kde mají dobrou ventilaci a odkud smrdět nebudu, nebo jen minimálně. Jsem sice kuřák ALE- nejsem pitomec, co bude hulit někomu pod nos a už vůbec ne dětem, nedovolím si zapálit na zastávce- kde je to navíc ze zákona zakázáno, pokud vedle mě na zahrádce mají dítě s kočárem, tak si prostě to cígo odpustím nebo si sednu jinam, nemám IQ mínus pět.
          Na druhou stranu- kolik holek tady chodí tak strašně často do restaurací, že jim to ohrozí zdraví? Jednou za měsíc? To nechodím ani já tak často na pivo bez malýho, protože na to nemám ani čas ani peníze a to makám. Když už jdem i s mladým, tak na výletě a zásadně buď venku nebo do nekuřáckého a ještě se mi nestalo, abych si nevybrala i v cizím městě.
          Za další- továrna má užitek, jasně. A jaký užitek mají ale 20let staré plechovky na silnici co smrdí, řvou a ještě ohrožují životy všech účastníku provozu? Ať mi nikdo neříká, že jedna návštěva v hospodě je horší, než stovky starých pleček, u kterých nikdy nevíš, kdy do Tebe vlítnou.
          Normální je nekouřit a normální je starat se o sebe. Tím nemyslím Tebe, ale hromadu lidí kolem dokola.
          iridales   | 17.09.2011 12:27:50
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Zákaz kouření v restauracích
        Kuřáci do hospody rozhodně nepatří. Nevím proč bych já měla večer hledat nějakou hospodu ze které když vylezu tak nebudu páchnout jak čtvrtá cenová. Ať si kouří doma a koupí si lahváče. To není o diskriminaci. To je o tom že ten kouř prostě smrdí a obtěžuje. Kdyby cigarety nepáchly, tak by to bylo stejné jako jiné drogy, viz alkohol. nebo třeba ta Cola která obsahuje cukr. Ale to by byl problém toho kdo to konzumuje. Kdyžto cigareta obtěžuje okolí a ne příjemně.
        luciasek84   | 17.09.2011 15:37:45
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Zákaz kouření v restauracích
          mohla bych argumentovat i tím, že ostatním lidem v hospodě by mohl vadit hluk, který vytvářejí kupříkladu děti, a co si budeme povídat, my matky to třeba nevnímáme, ale dítě může klidnou atmosféru restaurace docela rapidně narušit.
          A i když nevydávají žádný ,,smrad,, ruší ostatní hosty a nikdo si nedovolí nic říct. A kdyby jo, myslím že by matka pěkně řádila.     Víš co, je to o toleranci, jasně, nechceš smrdět po návštěvě hospody, ale určitě taky nechodíš do putyk 4 cenové kde je zahulíno jako v komíně.
          Mě se třeba dlouho nestalo, že bych někam přišla a bylo tam bílo.
          Jo, bylo to pak cítit z oblečení, to jo, ale nějak mě to nedusilo a nikdo mi to do obličeje nefoukal, nebo když se stalo, tak se omluvil a odsedl si třeba dál (někdo ze známých). Myslím že tady používáme všichni vyhrocené situace, které nastávají jen fakt zřídka. U oběda se vůbec nekouří skoro nikde a když jdeme někam na pivko parta tak si vybíráme buď místo pro nekuřáky, nebo aspoň oddělenou část aby to nešlo přímo na nás.
          A v ,,hospodě,, se odjakživa kouřilo a pilo,kvůli tomu se hospody stavěly, takže první má věta je dle mého pravdivá.
          Naopak mi připadá špatné když lidi kouří doma-dětem pod nos, případně po balkonech (lidem pod nos), sklepích,chodbách v paneláku (to je obzvlášť hnus) nebo tak.
          Všude to někomu vadí !!!!
          To už přece není moc tolerantní!!!!!
          lucie73   | 17.09.2011 16:56:20
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      nebudu to pročítat celé, úplný zákaz kouření mi vadí, prostě je to každého věc, zda kouří anebo nee. Když mi to vadí u jídla, tak holt nelezu tam, kde s ekouřit může. Za další, bez urážky, já podnikat v pohostinství, smělo by se u mne kouřit. Sic nekuřák, myslím, že z kuřáků bych tyla víc jak z rodin s dětmi. Svobodný kuřák toho vyzunkne za větší peníz jak rodiny s dětmi. Na rovinu:kšeft je kšeft!
      Za další, až tak omezovat podnikání se mi nelíbí. Kde zakázat kouření důsledně a do detailu: na pracovišti, administrativních státních budovách, zastávkách, v okruhu cca 200 m u škol, v autě, buse, vlaku a pod. A důsledně to kontrolovat a kasírovat pokuty za porušení. Určo tu zaznělo, jak kuřáci promrhávají prachy za svou léčbu na úkor druhých. No a co? I oni si platí zdravotní a sociální pojištění, to jejich kuřivo je zpropadeně vysoko zdaněno a neuvěřitelné prachy skrzevá DPH tečou do st. rozpočtu. Dneska se pořádají hony na kuřáky, ve středověku na čarodějnice a na koho příště? Etnika, tlustochy anebo ekology???
      Klidně veřejně napíšu, že v práci se cítím diskriminovaná, ože kuřáci se co hodinu, dvě zdejchnou z pracoviště a vyhulují si cca 6-10 minut a kecají. My nekuřáci se zdržíme tu samou dobu na exnutí vlažného kafe a jsou z toho blbé kecy a žalování. A dřív, když jsem se svezla s kuřáky("Jdem s odpadem" a kecala s nimi, nevadilo mi to. Taky rozpor v mém vlastním názoru.
      Není otázka (ne)kouření spíše o lidech než o tom jedu pro organismus????
      helenice   | 17.09.2011 19:46:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      já jsem pro a těším se na to, kouření bych zakázala,akorát to lidem hrozně ničí zdraví a nic užitečného to nepřináší
      HankaŽ   | 18.09.2011 14:06:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Zákaz kouření v restauracích
      už aby to bylo... myslím skutečně restaurace, jelikož jíst v zahuleném prostředí je fakt nechutné. Kouření v barech mi nevadí, s tím naopak počítám i když jsem nekuřák
      Beyonce   | 19.09.2011 19:33:49
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 7)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×