Inzerce
Inzerce
Inzerce

Jak se chranite? A co interupce? - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 73).

  • Jak se chranite? A co interupce?
    Inspirace prispevkem z aktualne - http://www.babyonline.cz/diskuzni-klub/baby-aktualne?url=asi-tehotna-ahoj-holky-jsem-z-toho-cela--1300062#r1300062

    Co vy jak se chranite ve vasi soucasne situaci, neberu jak se clovek choval jako mlady...jde mi o to, ze vetsina z nas ma jedno a vice deti, urcitou zodpovednost a s tim mi prijde, ze by mela souviset i predchazeni malerum, coz podle me neplanovane otehotneni a pripadna nasledna interupce je. A co vy, souhlasite s interupcemi?
    antara   | 15.07.2013 09:40:34 | Reakcí: 68, poslední: 19.07.2013 21:29:44
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Jak jsem na tom ja - nedavno pri druhem cisari jsem dobrovolne podstoupila sterilizaci prevazne ze zdravotnich duvodu, nebot dalsi tehotenstvi by me pravdepodobne zabilo. Priznavam, ze kdyby nebylo tech duvodu, tak bych si nechala dat telisko, protoze uznavam, ze sterilizace je velmi radikalni krok, i kdyz v dnesni dobe ma sve opodstatneni.
      S interupcemi souhlasi, je to volba zeny, ale myslim, ze by se mely delat jen v zavaznych pripadech. Takze pokud nechci deti, tak se musim chranit....
      antara   | 15.07.2013 09:45:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      souhlasim, at si dela kdo chce co chce... pouzivame prerus. souloz, kdyz se to stihne nasadime kondom... ted trvdim,ze kdyz se me ted podari otehotnet-taky budu premyslet o potratu-ale kdovii jak by to bylo az by se to fakt stalo!
      amalie2011   | 15.07.2013 10:14:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Vidis Dasi, zrovna u tebe mi prijde zvlastni, ze se nechranis vic, kdyz druhe chces az za nekolik let.. Myslim, ze by jsi si ho nechala, protoze co kdyby to byla holcicka ;)
        antara   | 15.07.2013 11:38:04
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Mám jedno dítko a jelikož bychom časem chtěli druhé, užívám zatím antikoncepci. Po druhém dítku bych asi zvolila tělísko, které je na 5 let...ale v případě, že bych zjistila že jsem těhotná a nemůžu si dítě z jakéhokoliv důvodu nechat, na interupci bych šla. Ale jak píše Antara, interupci bych podstoupila jen z vážných důvodů a pokud dítě nechci, musím se chránit...
      kacos   | 15.07.2013 10:20:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        To mi prijde spravne...nechci dalsi dite(treba az za par let) tak se staram aby se to nestalo 
        antara   | 15.07.2013 11:39:38
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      No tak v současné době, jelikož mám 8,5 měsíčního Toníka, další dítě pro mě zatím nepřipadá v úvahu (a nevím jestli vůbec ještě nějaké další bude-není mi to doporučeno po HELLP syndromu), beru hormonální antikoncepci, bez ničeho bych určitě nebyla (min. kondom, kdybych nic nebrala nebo přerušovaná soulož). ...co se týká interupce, tak je to asi na každém, jak k tomu přistupuje. Z mého pohledu bych na ni šla jen kdyby mi řekli, že třeba malý by měl být postižený a nebo ze zdravotních důvodů, kdyby třeba mě mělo těhu nějak poškodit..a taky schvaluju intrupce např. po znásilnění, nechápu, jak některé státy to můžou zakazovat..chudiny ty ženské..
      Queen222   | 15.07.2013 10:23:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Kdyz jsem nedavno cetla o te jedenactilete holcicce, tak mi bylo az zle...chudak...
        antara   | 15.07.2013 11:40:50
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      S interrupcí nesouhlasím a nikdy bych ji dobrovolně nepodstoupila, ani jako 16 letá kačena. Od 16 jsem se chránila HA, kterou jsem musela kvůli jistým zdravotním potížím vysadit a už se k ní nikdy nevrátím. Od porodu se nechráníme nijak, praktikujeme přerušovanou soulož, pak jsme se chvíli snažili o druhé, teď opět praktikujeme přerušovanou soulož plus teda kondomy. Uvažovala jsem o tělísku, ale nakonec z toho sešlo. K hormonům se nikdy nevrátím a doufám, že se mi podaří vychovat dceru tak, aby se též chránila jinak, než používáním hormonální antikoncepce.
      Odteď až do konce svých dní budu používat pouze přerušovanou nebo kondom :)
      Gastrica   | 15.07.2013 10:43:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Jenze ty ty deti chces, u tebe kdyz vam to ujede, tak bude radost ;) S hormonama taky moc nesouhlasim, u me taky napachaly peknou paseku...
        antara   | 15.07.2013 11:43:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak se chranite? A co interupce?
          Ano, děti chci, ale až se jednou rozhodnu, že žádné další nechci, tak budu pokračovat stejně, tzn. bez ochrany, max pouze s kondomem. V případě, že bych prodělala 3 císaře, tak pak jo, pak bych si nechala ty vaječníky podvázat, abych měla pokoj a věděla, že mi nepraskne břicho.
          Nezodpovědnost jako je toto, že dítě 100% nechci, vím, že ho neuživím, vím, že ho stejně zabiju, to nechápu a nepochopím. Když nechci děti, tak nešukám...
          Gastrica   | 15.07.2013 11:50:29
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Beru prášky. Je pravda, že občas zapomenu, ale na druhou stranu ani tady není tajemství, že jsme myšlenku na třetí dítě vůbec nezavrhli. Takže pokud by se stalo, možná bychom i byli moc rádi, že se to rozhodlo :)) Jinak právě ta zodpovědnost, ten rozum, nám tak trochu brání v tom "na to" hned skočit. Přeci jen si uvědomujeme, že by to nebyla sranda (a tím myslím hlavně finanční stránku).
      Na potrat bych nešla. Jedině, kdyby byl nutný ze zdravotních důvodů.
      nadule1   | 15.07.2013 10:45:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Treba se vam to treti zadari za par let, az budete mit vic penez ;) Nebo kdyby jsi chtela pujcit miminko, klidne se nabizim ;)
        antara   | 15.07.2013 11:44:45
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Od 16 jsem chtěla miminko a nešlo to.Pak bylo z IVF jedno,druhé a pak to najednou po 5m šlo,ale potratila jsem,po roce jsem pak byla zase těhu a byla z toho Zuzka.Po 3 cisaři jsem si nechala podvázat vačeníky.
      Antinu jsem nikdy nebrala.
      Potraty neschvaluji.Nehnala bych na potrat ani svoje dcery.Kdo se má narodit at se narodí.Vždycky se to dá nějak udělat.

      Není nic smutnějšího než 50 ti letá samotná ženská.Bez dětí,bez chlapa.Která ve 20 chodila na potraty a budovala karieru.V těch 50 má vše,vše prožila a najednou je sama.Mnohem líp pak na tom je matka samoživetelka co dokázala vychovat děti i když to šlo těžko.
      Honafa   | 15.07.2013 10:59:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      mezi Matejem a druhym tehu jsem HA nepouzivala, prislo mi zbytecne to do tela rvat, kdyz jsme stejne vedeli, ze budeme chtit druhe. takze jsme praktikovali prerusovanou souloz, s tim, ze kdybych otehotnela nic se nedeje. ted jsem tehu tak to resit nemusim. Myslim, ze pak az budu kojit bude zase prerusovana a az dokojim tak budu pokracovat v HA.
      chezzie   | 15.07.2013 11:00:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        My to take tak meli, sice jsem neplanovala, ze se Martin povede hned napoprve, ale co uz :)
        antara   | 15.07.2013 11:49:01
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      no,antikoncepci nesmim,telisko moc nemuzu a kondomy take nejsou zrovna nej...tudiz pokud se neco semele,jsem pro interupci a to bez vycitek,umim sama sebe omluvit vekem,dvema detma,atd.atd,....nejsem typ zeny co bude rodit deti jen proto,ze zrovna otehotnela ,jinak si myslim,ze i muz by mel chranit zenu pred otehotnenim,ze to neni jen na ni,a hlavne pokud dite nechce,tak nema nikdo pravo ji zakazat co s tim udela
      Liberte   | 15.07.2013 11:03:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      tak teď jsem ještě v šestinedělí, takže zatím nic...antikoncepci nechci, nedělala mi dobře a stejně jsem přes ni otěhotněla, takže tomu už ani nevěřím...pak jsme používali kondomy a přerušovaný sex, spolehlivě, takže teď to budem řešit asi taky tak i když po druhém císaři mít třetí je dost riskantní, ale já byhc ho moc chtěla, takže pokud půjde všechno dobře, za dva roky se na to vrhnem...nabízeli mi teď po druhém císaři zdarma sterilizaci, ale ještě se ve 25 nechci rozhodovat o tom co bude, takže počkám po tom třetím dítku, pak asi do té sterilizace půjdu :)
      co se interupcí týče, je to každého věc, nesouhlasím pouze s těmi ženami, které berou interupci jako další druh antiny a chodí na ni častěji, jednou se stát může každému, stalo se mi to taky, když mi bylo 16, byla jsem mladá blbá a na interupci šla, už vím, že ať by se dělo cokoliv, už bych to neudělala, dodnes toho lituju  
      Courtney   | 15.07.2013 11:25:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        U mě právě taky-před porodem Honzy nabídli sterilizaci a ja si říkala-co když to dítko ted umře a ja pak budu mít jen to jedno.Nesouhlasila jsem a mám ještě Zuzanku.Uf,ještě ,že tak.Bylo to dobré rozhodnutí.
        Honafa   | 15.07.2013 11:30:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak se chranite? A co interupce?
          kdyby mi bylo více let, tak se asi taky rozhoduju jinak, ale je mi fakt 25 a i kdybych třeba za ty dva roky dalš dítko nechtěla, tak třeba později ano a už by to bylo nevratné, asi bych litovala :)
          Courtney   | 15.07.2013 11:36:37
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Luci tebe chapu, i s tim, ze jsi chtela pockat. Vsak jsme se o tom spolu bavily...prave proto jsem tuhle debatu nakousla, protoze chci otevrene o te sterilizaci mluvit aby ostatni vedeli ze je tu i dalsi moznost, ze to neni nic strasneho ani tabuizovaneho.
        antara   | 15.07.2013 11:54:09
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak se chranite? A co interupce?
          jj, já jsem o té možnosti fakt ani nevěděla, dokud mi to doktor nenabídnul, měla jsem za to, že sterilizace se nabízí jenom starším ženám, takže je fajn o tom informovat :)
          Courtney   | 15.07.2013 16:20:39
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Nechala jsem si udělat sterilizaci a jsem za to ráda,přece jen taky po dvou cs.Jinak bych asi střídala HA jak běžícím pásu-nesedí mi,u tělíska bych se furt kontrolovala prostě to nee,kondom je sice fajn,ale mi vadí.Takže pro mě to byla jasné volba.


      Zuzbr   | 15.07.2013 11:26:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
           
        antara   | 15.07.2013 12:04:18
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        ja az zaviodim tem co mohli volit sterilizaci..ja proste nemuzu,mensi rizikoje u me pripadna interupce a snad k memu veku je sance zase neotehotnet,nez sterilizace..mam velke riziko krvaceni a musi mit nachystano vse od krve po desticky atd a i pak neni jistota ze nebudu vnitrne krvacet..na to mi stacil cisar ,hned jit vecer znova na sal a podstoupit druhou operaci a spousty transfuzi..brrr.....tak mi ji zatim nedoporucuji...ale jak to jen pujde,jdu do ni take...
        Liberte   | 15.07.2013 12:38:57
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Jako kojící šprcky, pak klasické prášky. Teď jsem kvůli migrénám přešla na injekce, jsem tedy v podstatě dost neplodná.
      Třetí dítě by nám fakt nevadilo, jenže... mám ho od doktorů nedoporučené, navíc by tu byly jistě provozní komplikace jako větší auto a tak. Ale kdyby se to stalo, tak budeme rádi.

      Interrupce je zrovna téma, kde se fakt nenechám strhnout do nějakých názorů. Děkuji osudu, že jsem se nemusela nikdy rozhodovat.
      zajic   | 15.07.2013 12:19:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Ja jsem za to taky rada...i proto jsem tu sterilizaci zvolila, abych jednou nestala pred rozhodnutim muj zivot nebo zivot ditete/plodu
        antara   | 15.07.2013 13:39:33
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        můžu se zeptat jak ti vyhovují ty injekce? Většina na to nadává a já nad nima dost uvažuju, jelikož prášky už nechci...
        Courtney   | 15.07.2013 16:25:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak se chranite? A co interupce?
          Mám nějaké, co se jmenují Seanna, první jsem dostala někdy na konci května, teď pomalu zraju k druhé. Zatím dobrý. První velmi malé špinění bylo týden po injekci, teď zase velmi mírně špiním po víc než měsíci. Prej časem přestanu menstruovat úplně.
          Nijak neopuchám, sníženou chuť na sex nepociťuju. Jo, jsem spokojená. Možná, že je to časem nějaké jiné, ale to zatím nevím. První 2 měsíce prostě dobrý.
          zajic   | 15.07.2013 17:17:19
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      My používám jako jedni z mála už od začátku kondom.Oběma nám to vyhovuje a je to vlastně nejspolehlivější antikoncepce.Hodně mě překvapilo,kolik holek považuje přerušovanou soulož za spolehlivou antikoncepci...
      Jinak proti interupcím nejsem.Jednak se člověk může dostat to situace,kdy opravdu miminko mít nemůže a pak taky si myslím,že raději provést interupci,než nechat narodit se miminko někomu,kdo se o něho nebude starat nebo ho dokonce týrat.
      Samozřejmě antikoncepce je na prvním místě.Když jsem byla na revizi po zamlklém těhotenství,tak tam se mnou byla mladičká holka,která už děti měla a tohle byla její už několikátá interupce.Dokonce tam lékaři řešili,jestli jí ho mohou provést,jestli už uplynula zákonná lhůta od předchozího potratu.Ona ta holka považovala zřejmě interupci za druh antikoncepce.Však jí taky sestřička řekla,ať už si nechá napsat prášky.
      veverka77   | 15.07.2013 12:57:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Prave tohle chovani je hrozne, bavili jsme se o tom s doktore m pri debate o sterilizaci a on prave rikal, jak je tech pripadu cim dal vic, jak spousta holek hazarduje se svym telem a fakt ty interupce povazuji za antikoncepci. A jak je to rozdil oproti zapadni Evrope, kde prave mnoho zen voli tu sterilizaci protoze tohle nechteji podstupovat a jsou zodpovedne
        antara   | 15.07.2013 13:43:31
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Já buď brala prášky a nebo s kondomem, teda v době kdy jsem neuvažovala o otěhotnění.Stejně budu uvažovat i po porodu, teda jestli se nerozhodnem jinak  .
      Interupci neschvaluju pokuď je to kvůli rozhodnutí teď se mi to nehodí, už mám dětí dost, či byla to náhoda.
      Ady.S   | 15.07.2013 16:24:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        To je podle me spravny model chovani...kez by to takhle melo vic lidi...
        antara   | 15.07.2013 22:02:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      já brala prášky až do doby, kdy jsme se rozhodli pro dítě  . Mezi Vojtou a Ádou nic, tam jsme to brali, že když se to stane, tak je to dobře. Po Ádě jsem měla injekce, pak asi půl roku prášky. Nakonec jsme se na to vyprdli a "jedeme přerušovanou", kondom jen občas. Vím, že je to riziko, ale... jsem si dost jistá, že další dítě nechci.
      Pořád nevím, co. A docela o sterilizaci uvažuju.
      jana1260   | 15.07.2013 21:34:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Jani pokud nechces dalsi dite tak to prober s manzelem, na sterilizaci neni nic spatneho. Nemusis uz nic brat, ma 99,9% spolehlivost, neber zadne hormony, menstruacni cyklus zustane zachovan a i v prepoctu na penize to nevyjde nijak draho, kdyz si clovek spocita co investuje do prasku, kondomu nebo pripadne do ditete :))) Kdyby jsi o tom chtela cokoliv vedet klidne napis
        antara   | 15.07.2013 22:06:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak se chranite? A co interupce?
          takže potom nejsi, jako po přechodu?
          Já bych do toho klidně šla, jen ta cena je trošku hodně.
          Ještě k té přerušované.. Ono taky asi záleží, jak u koho. U nás to funguje dobře a třeba moje rodiče to praktikují celý život, bez nehody  . Někomu zase stačí málo a je hned v tom.
          jana1260   | 16.07.2013 12:49:51
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak se chranite? A co interupce?
            Ne kdepak...vse funguje normalne, telo klasicky produkuje hormony, takze treba chut na sex mam ;), zustava menstruace,vse pri starem...
            No pri mem stesti bych otehotnela hned napoprve :)))
            antara   | 16.07.2013 13:45:58
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak se chranite? A co interupce?
              Ja jsem se až tady od Zuzbr dověděla,že ty vajíčka zůstávají v břiše.Tak se ted směji,že jak mě jako mrtvolu budou pitvat,tak jak říznou vypadne ze mě celé břicho vajíček.
              Honafa   | 16.07.2013 17:40:43
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Jak se chranite? A co interupce?
                Teda ty mas predstavy :))) ptala jsem se doktora pred a pry je telo vstreba, pry se to stava i leckdy normalne, ze ne vsechna vajicka doputuji do delohy. Ale byla by to zajimava pitva ;)
                antara   | 16.07.2013 19:03:17
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Interrupce je kazdeho věc
      Jelikož jsem vzdy rychle otěhotněla tak po každém porodu se nějak chráním. Bez antikoncepce jsem byla jen jako mlada než se narodil Ondra. Raději se budu chránit než potrat. I když kdo ví,v nepříznivé situaci by třeba tatinek udelal vše pro to aby jsme si mohli prcka nechat. Jelikož to nemusim řešit tak je zbytečný nad tim nějak dumat.
      zanlena   | 15.07.2013 22:40:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      před Verunkou HA, po Veru nic jen přerušovaná soulož, první dítko nám trvalo skoro rok a půl, tak jsme to neřešili a hele bude z toho listopadový chlapeček   sice neplánovaný, ale chtěný, po druhém porodu to už ale budu muset řešit,protože třetí nechceme, takže asi opět HA nebo tělísko nebo injekce, o ještě budu muset vymyslet ;)
      kacato   | 15.07.2013 22:52:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      před Verunkou HA, po Veru nic jen přerušovaná soulož, první dítko nám trvalo skoro rok a půl, tak jsme to neřešili a hele bude z toho listopadový chlapeček   sice neplánovaný, ale chtěný, po druhém porodu to už ale budu muset řešit,protože třetí nechceme, takže asi opět HA nebo tělísko nebo injekce, o ještě budu muset vymyslet ;)
      kacato   | 15.07.2013 22:52:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      HA antikoncepce.. a protože mě děsí, že bych třeba znova otěhotněla, beru fakt pravidelně a zatím jsem nikdy nevynechala  na interupci bych nikdy v životě nešla, edině ze zdravotních důvodů a i to bych těžce nesla..
      trochu mě šoklo, kolik holek uznává přerušovanou soulož, to snad nemůžou myslet vážně  i před výstřikem semene se uvolňují aktivní spermie.. je to dost nezodpovědné, pokud nechci dítě..
      schválně jsem to našla a riziko je až 17% těhotných za rok!!! 

      Metoda Pearl index
      Žádná (mladá žena do 45 let) 80 - 90
      Žádná (věk 40 let) 40 - 50
      Žádná (věk nad 45 let) 10 - 20
      Žádná (věk 50 let) 0 - 50
      Hlenová metoda 25 - 30
      Kalendářová metoda 14 - 40
      Periodická abstinence 6 - 25
      Teplotní metoda 3 - 20
      Pouze spermicidní přípravky 4 - 25
      Přerušovaná soulož 6 - 17
      Poševní pesar 4 - 22
      Cervikální klobouček 4 - 20
      Poševní pesar + spermicidy 2 - 18
      Mužský kondom (prezervativ) 2 - 15
      Ženský kondom 5 - 15
      Minipilulka s gestagenem 0,3 - 6
      Nitroděložní tělísko 0,2 - 2
      Kombinovaná HA (50mg estrogenu) 0,1 - 3
      Kombinovaná HA (
      jezurka   | 15.07.2013 23:46:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Jj ty cisla jsou desiva.... Chapu, ze kdyz nevyhovuje nikomu nic jineho, hormony kondomy telisko tak asi nema na vyber ale pro me je to neprijatelne
        antara   | 16.07.2013 06:26:31
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Taky mě to hrozně překvapilo,kolik holek tady praktikuje přerušovanou soulož coby spolehlivou antikoncepci...
        veverka77   | 16.07.2013 15:38:03
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Tom by se mě asi ani nedotkl kdybych mu řekla že přerušovanou :)) Od 17-ti let beru prášky, po 8 letech jsem je vysadila, ihned otěhotněla, znovu prášky, vysadila, ihned otěhotněla, znovu prášky, teď tělísko. V tomhle fakt zodpovědně. Interupci si totiž myslím že mozek říká že určitě, ale srdce by v tu chvíli váhalo a já se nebudu zbytečně trápit. Kor když je teď tolik možností...Já mám s imunitou problém už hrozně dlouho, veškerý zásah do organismu a jakákoliv operace nedopadla dobře. Na ucho dodnes neslyším a operovná jsem byla pětkrát. Z tohoto důvodu i interupce je zásah, bála jsem se císaře a naštěstí obojí porody přirozeně a v pohodě. Ale na sterilizaci bych šla až ve věku 35+.
      luciasek84   | 16.07.2013 12:30:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Já se chráním účinně, nesouložím. A kdyby na to došlo, tak kondomem a při stálém partnerovi bych šla do tělíska.

      Případné otěhotnění přes ochranu bych momentálně řešila interupcí. Nezvládla bych při péči o tondu zvracet a zvracet, případně ležet v nemocnici a hlavně bych pak nezvládla péči o miminko a ten strach co mu tonda udělá. Mimoto je tonda tak citlivý na dětský pláč, že by byl v jednom afektivním a epyleptickém záchvatu za druhým....A já bych to nedala.
      Pak bych se bála, že by dítě bylo taky autista....

      Hodně přemýšlím o sterilizaci.
      medox   | 16.07.2013 13:10:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Fakt,už druhé dítě nechceš?To je škoda,sakra,že to nevyšlo dřív,než jsi věděla co víš ted,že jo.
        Je mi to líto,protože ted se podřídíš Tondovi(což je jasné)a nepoznáš jaké to je mít jiné dítě atd.Ale chápu to.
        Honafa   | 16.07.2013 13:35:54
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak se chranite? A co interupce?
          Já jsem se rozhodla fakt po velkém uvažování na tu sterilizaci nejít. uvidím co bude v budoucnu, jaký bude tonda paod. Pak jednou klidně za 10 let si asi dítě udělám.
          I genetika bude jinde. Ted jdu na genetické testy, Tonda taky. To hodně pomůže. Ale já bych druhého autistu nedala. To bych skončila v Bohnicích.
          Ale chtěla bych poznat jaké to je mít dítě co si semnou pohraje, přitulí se a půjdu s ním třeba do cirkusu nebo do zoo....Takže z toho důvodu asi jednoho dne do druhého půjdu. Snad se do té doby bude o autismu vědět víc....a mé přání je aby to šlo poznat i z plodovky :-)
          medox   | 16.07.2013 13:44:15
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak se chranite? A co interupce?
            Já bych Ti strašně přála "normální dítě". Tondu jsi měla brzo, to ještě jedno mít stihneš, až budeš mít třeba 35.
            zajic   | 16.07.2013 20:40:22
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        To je mi lito Baru...ja bych do toho v tve situaci taky nesla....mozna za par let, az se treba Tonikuv stav zlepsi/ustali...
        antara   | 16.07.2013 13:42:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak se chranite? A co interupce?
          Já s nim hodně pracuju, takže doufám, že se jednou integruje do běžné školy....
          Ale když vidím jaká to je práce a občas žasnu na co si maminy kolem mě stěžují. takové prkotiny. Tak si říkám, že mít dítě je určitě krásné, ale mě to prostě něják nepřijde s Tondou. A těším se až to jendu poznám.
          Ale ten risk. Abych Toníka neupíchla ve škole či jednou v nějákém třeba stacionáři. Tím pádem bych konečně měla trochu prostoru a klidu. Tak by šlo mít mimčo a ono by bylo stejné.....uuuuu

          Proto teda zatím na ochranu velmi dbám.

          A stejně jako ty jsem nikdy nepochopila jak se tak stane, že někdo kdo dítě nechce otěhotní. Pochopitelně nemyslím selhání antikoncepce (ty čísla co vkládala jezurka).
          Já třeba nesnesu antikoncepci, na kondom jsem alergická. myslím, že i tělísko mi jednou udělá neplechu. Ale něják to jde vždycky.

          btw. Tonda byl taky omilem :-) ale za stavu, že když otěhotním tak to bude sice trochu brzo, ale miminko budu mít ráda a budu ho chtít. Proto jistá laxnost v ochraně.
          medox   | 16.07.2013 14:04:58
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Ženy, které se rozhodnou jít na potrat, nijak neodsuzuji, ale sama bych na to asi psychicky neměla. Samozřejmě, pokud by k tomu byla zdravotní indikace, tak bych si asi dala říci, ale i tak by to pro mě bylo náročné.
      Calamity J.   | 16.07.2013 14:12:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      Aktuální téma u nás doma. Dneska jsem byla na prohlídce po šestinedělí. Říkala jsem dr, že bych pak chtěla tělísko. Takže nejdřív za půl roku a instalace v celkové narkoze. Nejspíš budu do přechodu žrát prášky  A když už tělísko, tak samozřejmě Mirenu, což nechci.
      S interupcemi souhlasím.
      angieblack   | 16.07.2013 21:28:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak se chranite? A co interupce?
        Ahoj Verco. Proc az za pulroku, to nejde driv? A myslela jsem, ze dnes je docela uz vyber v tech teliskach...
        A co kluci, jak zvladate?
        antara   | 16.07.2013 21:37:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak se chranite? A co interupce?
          Všechno kvůli těm dvoum sekcím. Půl roku i ta narkoza. Je výběr, ale zase skrz ty SC mi doporučila tu Mirenu a tu já nechci, je drahá, hormonální a tady holky na ní nepíšou hezký věci.
          Zvládáme v pohodě, Adam už se srovnal, Marek je zlatíčko, přibral za měsíc kilo a vyrostl o 5 cm.
          angieblack   | 16.07.2013 21:46:40
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak se chranite? A co interupce?
            Dobre chapu, ze po sekci je ta tkan narusena a musi se pockat delsi dobu. Ok. Ale nechapu jak sekce souvisi s tim, ze nemuzes mit jine telisko nez Mirenu. Bych se asi zeptala jinde....
            Tk to je fajn, ze vam to tak klape, ze jsou kluci v pohode. Doufam, ze az trochu odrostou, tak se nam povede sejit na nejakem srazu
            antara   | 17.07.2013 06:30:58
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak se chranite? A co interupce?
              Tak asi z toho taky něco má, že jo. Je jasný, že mi doporučí to dražší, je to taky podnikatelka a za hezký slovo to nedělá.
              Taky doufám, naposled jsem viděla holky ještě když jsem byla dva v jednom.
              angieblack   | 19.07.2013 21:29:44
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      No prášky neberu, takže kondom a přerušovaná soulož to jistí. A jestli souhlasím s interrupcemi? Nevím, a doufám že to nikdy nebudu muset řešit.
      moninif   | 16.07.2013 21:36:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak se chranite? A co interupce?
      mám jen Lů a ta mi zatím stačí beru prášky a jsem v pohodě..a kdybych otěhotněla no vidělo by se...já si myslím,že je dobře,že je interupce povolená ..kdyby nebyla byli by tu ženský který by jezdili do hrozných podmínek jen aby nemuseli mít dítě...já sama nevím záleželo by na situaci ..můj zdravotní stav,stav dítěte atd.
      Rowdynka   | 18.07.2013 07:21:51
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 73)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×