Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 882) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • náš víkend
    ani jsem nestíhala na pc, tak snad si dnes večer něco zvládnu počíst.....v pátek proběhlo první jarní opékání buřtíků, Fanoušek už kašlal míň tak jsem ho vzala ven, ovšem on už byl v šest tak protivnej že jsem si sotva opekla buřta a šli jsme hned domů   ,v sobotu bylo dětské maškarní, Fanouškovi jsem ušila kostým indiána, kupodivu čelenku s pérama ani nesundával, vypadal krásně, Nikča šla za vílu, oba si to náramně užili, a mamánek Fanoušek mě tam ani nepotřeboval, běhal tam sám i beze mě     , večer děti šli naštěstí brzy spát a my s manželem vyrazili na maškarní zábavu, jsem se docela vyfikla a mezi všemi maskami jsem docela zářila (každý obdivoval jak jsem zhubla, v zimě pod bundou to nebylo tolik vidět   , takže jsem měla fakt úžasný pocit a bylo mi skvěle), domů jsme dorazili asi v půl druhé ale spát jsem šla asi o až o hodinu dýl neb jsem nejdřív vytírala řeku po Bettynce a pak koupala počůranou Nikču, no alespoň jsem z těla dostala trochu alkoholu, no moc jsem toho nenaspala neb Fanoušek se poslední dobou budí pravidelně v šest, takže jsem byla celé nedělní dopoledne dost unavená, ale uvařeno jsem měla tak jsem odpočívala, odpoledne jsme vyrazili k mému taťkovi na oslavu jeho svátku, návštěva se vydařila, jen Vojtíšek dost zlobil Fanouška, pořád ho strká, až jednou ho strčil z lavice a Fanoušek se dost ošklivě uhodil do hlavy,brečel a rozkašlal se a pak mě celou pozvracel   , takže jsme převlíkli Fanouška, vydrbali gauč, poutírali mě a jeli domů, ale už bylo šest a stejně by jsme brzy jeli, taťka nám připravil obžerství takže jsme si pěkně nacpali pupky   , a od večera peru a peru a peru - poblité po včerejšku a po dnešku i počůrané obě postele, chudák pračka si dnes užije  
    HankaŽ   | 24.03.2014 08:36:22 | Reakcí: 6, poslední: 24.03.2014 20:12:26
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: náš víkend
      super jste si užili, teda až na ten konec teda     my jsme chtěli opíkat v sobotu na chatě, ale zvedl se takový vítr, že se to nedalo, tak jsme párky nacpali do leča a sežrali tak  
      Courtney   | 24.03.2014 08:50:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: náš víkend
      Děti jsou strašní prasáci.
      Naše Zuzanka takhle bojuje s Valinkou.Ráda si s ní hraje,ale Valča je prasák a Zuzka citlivka. Valča si třeba nacpe pusu celou jídla a pak jí postupně vyplivuje Zuzce do talíře.Nebo se vykadila do nočníku a strčila to Zuzce před pusu-dívej,chtěla se pochlubit,ale Zuzka se málem poblila.
      Honafa   | 24.03.2014 10:08:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: náš víkend
      Tyhle blinkací akce nemám moc v lásce.
      Snad už je lépe.
      tygřímáma   | 24.03.2014 16:45:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: náš víkend
      Téda, vy už máte za sebou první opékačku. Super!   Naše děti měly taky nedávno karneval, super akce, klidně by mohla být 2x do roka, že? Snad už je Fanoušek v pohodě. 
      Evulik25   | 24.03.2014 20:12:26
      Reagovat | URL příspěvku
  • napodobeniny lega, merkura...
    ja to fakt nesnasim. Vzdycky to koupi tchyne, uz jsme ji to rikali stokrat, ze je lepsi koupit jednu kloudnou vec, nez vic ptakovin 
    Vcera mu dala napodobeninu merkuru, dve knizky a prostirani (na nem bylo 40,-) 
    Nejhorsi jsou u toho ty (ne)navody, dite to podle toho nepostavi i ja mam, co delat a kdyz se to uz nejak povede, tak se to za chvilku rozpadne. Je to k zlosti, takze jsem se u toho opet vynervovala a asi ji to hodim na hlavu, aby si to pamatovala.
    jana1260   | 23.03.2014 17:34:20 | Reakcí: 4, poslední: 24.03.2014 10:53:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: napodobeniny lega, merkura...
      to dělá i Pepova máma a POKAŽDÉ se diví, že nejásám, protože to zaprvé nesedí do našeho lega, zadruhé se to štípne během cca týdne a děcka jsou pak smutné.
      zajic   | 23.03.2014 17:45:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: napodobeniny lega, merkura...
      Jo go go to znám,taky jsme dostávali od tchyně a Hellou City.
      Honafa   | 23.03.2014 21:04:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: napodobeniny lega, merkura...
        naštěstí ptákoviny dostáváme jen věci, u kterých nevadí, že se za chvíli rozpadnou..
      moninif   | 23.03.2014 21:09:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: napodobeniny lega, merkura...
      Jo taky pár těchto super kousků máme. Nejhorší je, když se to dětem konečně podaří složit a během vteřiny se jim to zase rozpadne. To není jejich vina, prostě to nedrží, ale jsou pak nešťastní... a mě to točí :))
      nadule1   | 24.03.2014 10:53:02
      Reagovat | URL příspěvku
  • Naďule, pomóc....
    Prej "Kdo je Pan Bůch?"
    Já: "Taková kouzelná bytost, někteří lidi věří, že řídí celý svět"
    M: "A Ty?"
    Já: "Já ne. Já si myslím, že si to řídíme dost sami."
    M: "Ale pána Bůcha můžeme poprosit, když chceme děti"

    Přestanu číst děckám Němcovou, tam se o děti prosí Bůh.
    Musím najít tu BOLáckou sexuální výchovu. 

    Tímto prosím nábožensky vzdělanou Naďuli o pomoc při řešení teologických otázek.
    zajic   | 23.03.2014 15:12:09 | Reakcí: 29, poslední: 11.05.2014 22:12:25
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
      Nejsem Naďule, ale jednoznačně můžu říct, že Bůh není. Kdyby byl není všude ve světě takový bordel.
      polova   | 23.03.2014 16:55:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
           
      tygřímáma   | 23.03.2014 16:55:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
      U nas je ted taky veselo
      jana1260   | 23.03.2014 16:59:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Naďule, pomóc....
        Vlastně, další skoro farář.
        Tak co, jak s tím Bůchem?
        zajic   | 23.03.2014 17:03:21
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Naďule, pomóc....
          můj taťka mi to předevčírem vyprávěl, jak to vlastně všechno bylo, já jsem hroznej neznaboh.
          Já ti nevím, rozhodně mu nebudu tvrdit, že Bůh existuje, když tomu sama nevěřím...
          U nás se víc než Bůh řeší Ježíš  
          jana1260   | 23.03.2014 22:09:10
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Naďule, pomóc....
            Já třeba vím, jak to všechno bylo a nejsem úplně nevěřící. Ale ani nemám tu jednoduchou představu Boha na obláčku.
            Sama to nemám ujasněné a tím pádem se mi to těžko předává dětem.

            Zas nevím, jestli je dobré nechat děcko v tom, že Bůh je instance, která přiděluje děti. Protože v jiné souvislosti jsme zatím Boha nepotkali.
            zajic   | 24.03.2014 06:57:01
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
      tak na tohle odpovídám, že prosit zkusit určitě může  
      moninif   | 23.03.2014 17:19:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
      normálně tomu nebudeš věřit, ale minulý týden se mě na to samé ptala naše Neluša    
      Small   | 23.03.2014 18:31:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Naďule, pomóc....
        No, a cos jí řekla?
        zajic   | 23.03.2014 18:42:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Naďule, pomóc....
          něco jako Ty  
          jakási bytost, která by na nás měla dohlížet....
          a jak vypadá ? nevím ,nikdy jí nikdo neviděl a já na ní nevěřím ...  
          co si z toho vzala nevím, další otázky nebyly  
          Small   | 23.03.2014 18:48:32
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Naďule, pomóc....
            Bůh existuje,když ty jsi zavítala na bol.Často na tebe poslední dny myslím,že je fajn,že se známe.
            Honafa   | 23.03.2014 21:00:57
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Naďule, pomóc....
              jééé, vidíš Gábi jak to se mnou je, ukážu se tu jednou za měsíc, když to dobře jde ;-) Ale taky na Tebe často myslím, naposledy včera na srazu
              Small   | 11.05.2014 20:26:54
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
      mam kliku,ze tchyne svym postupem utvrdila me deti v tom,ze je to nejakej dedek pro babicku,ke kteremu ona musi porad mluvit,protoze ji nikdo jinej neposloucha      dle slov zvonilky...tudiz mam opacny problem,jak ji vysvetlit,ze pred babickou na slovensku tohle vazne ,ale vazne nesmi rict ani naznacit..protoze ja jsem uz v hrichu od zacatku,ale oni jsou zatim jen ubozatka nekrteny,tak jim jeste dava nadeji,ale po te co by ji tohle sdelila,tak asi by byla pod carou jeste niz nez ja       
      Liberte   | 24.03.2014 07:48:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
      Hlavně bych na to šla citlivě a oklikou. Podle mě jsi začala moc hezky: Někteří lidi věří... Možná je načase na chviličku vyměnit Němcovou za dětskou bibli.   My jsme tedy taky nevěřící, ani nemáme děti pokřtěné, ale asi bych je o tom všem nechala přemýšlet samotné, než natvrdo sdělit, že žádný Bůh není.
      Evulik25   | 24.03.2014 08:19:33
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Naďule, pomóc....
        Tak já sama si myslím, že něco jako Bůh je, takže ji těžko budu tvrdit, že není.
        Dětskou bibli ještě tahat nechci, je na mě příliš konkrétní.
        zajic   | 24.03.2014 12:24:29
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
      já jsem Stázince říkala, že ho nikdo neviděl, že si ho vlastně může představovat jak chce, jako něco krásného   ale ona se moc na tyhle věci neptá, spíš ji zajímá Ježíš, ten je takový hmatatelnější  
      Courtney   | 24.03.2014 08:53:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
      ja sem rada ze sme verici(az na martina) a ze mu to nemusime nijak rozmlouvat, a proste do doby nez on si sam na to udela naky obrazek( pocitam skola) ze to mame s vysvetlovanim jednodussii.. pac neverit, a pak hledat co rict aby to nebylo uplne mimo- musi byt magorinec:D
      amalie2011   | 24.03.2014 10:47:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Naďule, pomóc....
      Pusť jí Stvoření světa. Tam je hezkej Pán Bůch. Je tam jedna scéna, kde je dokonce hodně Pán Bůchů (když uklízí) - tu mají děti moc rádi.
      A film končí písní Milujte se a množte se, takže pak můžeš plynule navázat Boláckou knížkou :))
      nadule1   | 24.03.2014 10:49:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Naďule, pomóc....
        to je fakt, tam je velmi konkrétní Bůch. Já právě nevím, aby si tvořila takovou nějakou konkrétní představu.
        zajic   | 24.03.2014 12:25:28
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Naďule, pomóc....
          Můžeš jí říct, že takhle Boha vnímal tvůrce toho filmu. Já myslím, že ty děti to až tak neřeší jako my :)) Ale chápu...
          nadule1   | 24.03.2014 13:40:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Naďule, pomóc....
            A ono se tam taky říká "perte se a žerte se".... 
            Takovej návod pro sesterský vztah.
            zajic   | 24.03.2014 13:58:59
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Naďule, pomóc....
              No ale to říká čert a to je přeci známo, že to je podvratnej živel :)))
              nadule1   | 24.03.2014 14:17:06
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Naďule, pomóc....
                Nadi vidíš, ten film mě nenapadnul.. já děti nechala pokřtít všechny a pak to nechávám na nich, tzn. znají kostel, mši, obřady, ale starší Honzík čichl k náboženství, nějakou dobu tam i chodil, ale pak přestal. teď bude mít už za pár měsíců 18 a myslím, že oba kluci spíš reší víru. asi jako já. v něco věří. otázka konkrétního Boha mě samotnou vlastně ani nenapadá.
                Lendrunka   | 24.03.2014 16:54:22
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Naďule, pomóc....
          souhlasim s naduli,ten film je moc pekny..ja ho videla uz x krat a porad me bavi 
          Andrea81   | 25.03.2014 14:50:51
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Naďule, pomóc....
        Tak ten film je luxusní:) Milujte se a mnozte se si zpivam veeelmi casto:D
        Lenižurka   | 11.05.2014 22:12:25
        Reagovat | URL příspěvku
  • nepřežiju vši
    problém č. 1...máme vši (teda už jen hnidy) a já mám hysterii č.2.        včera jsem je Anetce našla, ve vlasech dlouhých nad zadek se hnidy vybírají opravdu velmi těžko. Hřeben zvaný všiváček je určený na vši velikosti pětikoruny, toho jsme se zatím nedočkali, takže na dvě věci...tahám to vlásek po vlásku.
    ¨Tak mě napadá, co by dělala Locika kdyby chytla vši ????     
    A další věc, jelikož jsem totálně bez zkušeností, kam mám dávat ty hnidy co jí tahám z těch vlasů ??? To mám někam odkládat a likvidovat nebo to může spadnout na zem ?? Nevylíhnou se z toho pak další ?
    lucie73   | 23.03.2014 12:05:00 | Reakcí: 34, poslední: 24.03.2014 21:07:45
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      likvidovat a navic musis ji osetrit hlavu nejlepe treba ortosanem ci difusilem ..proste to na psi..jedine rychle ucinne..vazne...a musis vyprat vse,na cemspi,co nosi,bundy,cepice,vse
      Liberte   | 23.03.2014 12:56:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      Nevím co by dělala Locika a nevím co bych dělala se Zuzkou.  Už kdysi sice vši měla,ale to měla miminkovské pidi vlásky.
      Mužu ti jen držet palce.
      Honafa   | 23.03.2014 13:09:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      no co, šla by na ježka a princ by byl nahranej.
      zajic   | 23.03.2014 13:13:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      Ještě jsem nad tím přemýšlela při mytí Zuzčiných vlasů,že Locika třeba právě proto byla v té věži,aby nikde nechytla vši.
      Honafa   | 23.03.2014 14:45:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      Zní to šíleně, ale skvěle zabírá šampon na psy.
      Locika by byla v háji.
      tygřímáma   | 23.03.2014 16:54:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      Jinak holky mají pravdu, musí to být na psy, na lidi je to zbytečně šetrné.
      Hnidy bych rovnou pálila. Stejně tak jako klíště.
      zajic   | 23.03.2014 17:04:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      co by dělala Locika netuším, ale někde jsem slyšela že funguje rum, jako né pít ale natřít s tím hlavu. Ale nevím, neznám nikoho kdo by to zkoušel...
      moninif   | 23.03.2014 17:20:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nepřežiju vši
        nebo petrolej.
        To zabere stopro, akorát to dost spálí kůži na hlavě.
        Rum by mohl být taky účinný, a u toho více šetrný, i když taky vysuší.
        zajic   | 23.03.2014 18:52:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      tak Locika by byla určo v zadeli  
      všiváček je vážně k ničemu, akorát se s ním bezva rozčesávají vlasy  
      Mám dobré zkušenosti s LIQUIDO DUOX
      http://www.liquido.cz/  
      Small   | 23.03.2014 18:38:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      JÁ MÁM vši ted aktuálně. Vši a Klostridie   má práce je krásná. Dávám si na to nějakou vodičku z lékarny. Hnidy hážu do záchodu. Doma dodržujeme bezpečnostní opatření a zatím to nikdo nechytl (ani jedno  )
      medox   | 23.03.2014 19:54:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nepřežiju vši
        Co je to druhé?
        Honafa   | 23.03.2014 21:03:12
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: nepřežiju vši
          Taková bakterie co žije ve střevech a způsobuje průjmy....já to al ve střevě mám, ale nic mi to nedělá.....Doufám že doma to bud epodobné. Ale mám to z práce....
          medox   | 23.03.2014 21:40:56
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nepřežiju vši
        to bych nepřežila, to otevřeně přiznávám...     
        lucie73   | 23.03.2014 21:23:22
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: nepřežiju vši
          No já nadšená taky nebyla....ale co nadělám....ta vodička to vše pozabíjela a já to jen dostanu ze sebe pryč.....jsem se je pokoušela i poutopit ve vaně (že jsem si namočila hlavu a držela dlouho pod vodou) ale umřímě mě spíš děsila ta klostridie- průjmy....a permanentně mě děsí různí stafylokoci a streptokoci....co tam taky máme....a už jsem si na ten pocit ohrožení tak navykla, že jen se nsažím to nezavléct domů.
          medox   | 23.03.2014 21:43:19
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: nepřežiju vši
          Taky bych se s tím těžce smiřovala. Bych strčila hlavu do kýbla s tím petrolejem nebo se v tu chvíli oholila Pepovým stříhátkem.

          Jaktože jsou, proboha, v nemocnici vši? Bára přece dělá na neurologii, ne na parazitárně. To jako půjdu do špitálu na neurologii s migrénou a odnesu si vši, sračku a barteriální infekci? No děkuju pěkně 
          zajic   | 24.03.2014 06:54:40
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: nepřežiju vši
            Jsem si večer tu nemoc vygoglila   a jo,půjdeš do nemocnice a odneseš si od tama tu uspanou sračku.Ty,jo.Taky mě to překvapilo.
            Honafa   | 24.03.2014 10:02:34
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: nepřežiju vši
              Proč vás to překvapuje? To je přece jasné, že v nemocnici jsou bacily víc než kdekoli jinde...
              medox   | 24.03.2014 17:36:53
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: nepřežiju vši
                Já myslela, že špitál je samé ATB a desinfekce, že tam bacil nepřežije ani vteřinu. 
                zajic   | 24.03.2014 17:41:05
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: nepřežiju vši
                  No to je a díky tomu se to daří zamezit v šíření. Ale jako hlavně na těch chýrách jsou hodně zlatí stafylokoci, MRSA apod.....U nás to mají lidi v ranách, ve střevech a všude možně. To bychom museli preventivně krýt všechny atb. A pak by byli tak oslabené že by stejně něco dostali....

                  Myslím, že v nemocnicích jsou právě takové ty kmeny, co venku moc nejsou. Super truper odolné.
                  Tam máme sajrajtů 
                  medox   | 24.03.2014 20:05:13
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: nepřežiju vši
                    No jasně, nemocnice je úplná chovná stanice pro odolné bakterky.
                    Mně zarazily hlavně ty vši. Jsem myslela, že prostě většina lidí vši nemá, pokud má, tak se jich rychle zbavuje, a pokud nějakého zavšiveného příjme špitál, tak urychleně odvšiví.
                    zajic   | 24.03.2014 20:15:06
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: nepřežiju vši
                      Nejsme na táboře, neprohledáváme jim vlasy při příjmu  i když by to nebylo od věci. jooo to by jsi koukala co lidé, normální lidé, vzdělaní lidé tak po různu mají  Jinak teda u nás mají lidi hodně štěstí neb jsou většinou plešatí, tak se to drží spíš personálu....
                      medox   | 24.03.2014 20:16:58
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: nepřežiju vši
                        Já myslela, že na neurologii se na hlavu koukáte dost často. I když asi primárně nehledáte brebery, tak že vám vešky blešky neuniknou. 
                        zajic   | 24.03.2014 20:20:28
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: nepřežiju vši
                          Hele ani ne, na hlavu koukáme až když je tam operační rána....Jinak nás zajímá magnetická rezonance, ct. Reflexi co jsou v očích, nebo na nohách či rukách a tak něják spíš změny chování a různé změny v krvi a tak....Hlava jako taková je pro nás nezajímavá.....až teda po výkonu je to zase naše stěžejní záležitost.....

                          Zajímá nás mozek a né hlava 
                          medox   | 24.03.2014 20:30:04
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: nepřežiju vši
                            A to si na CT nevšimnete, že tam jsou takové ťupky? Které navíc lezou? 
                            Nebo nevidítě jeden velkej mozek a pak asi 100 nervových zauzlin, či co ty vešky mají?
                            zajic   | 24.03.2014 20:37:36
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: nepřežiju vši
                                nevidíme vlasy, pihy, nevidíme vši....Oni to mají většinou s kontrastní látkou...Možná klíšťata by vidět byla 
                              medox   | 24.03.2014 21:07:45
                              Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: nepřežiju vši
                          Jo a řešíme i třeba tepny na krku, nebo i nervy na rukou :-)
                          medox   | 24.03.2014 20:31:51
                          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: nepřežiju vši
            Máme tu kde co....Většinou pacient prost ě nemá příznaky, ale vyjde mu to v krvi a to už tu je. Nebo máme akutní příjem. Né plánovaný výkon ale prostě někoho z ulice co se mu něco přihodilo....
            medox   | 24.03.2014 17:36:20
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      Za mích mladých let se vlasy zkrátili, používal se orthosan nebo jak se ten přípravek jmenuje ob den nebo každý den a vlasy se pročesávaly tím jemným hřebínkem. Hnídy se pak likvidovaly tak, že se rozmačkávaly.
      zanlena   | 23.03.2014 21:27:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      Vši jsou moje noční můra. U nás ve školce taky nepřetržitě visí cedulka, ať děti kontrolujeme... Zatím tedy Míša nedotáhl nic, ale já bych se asi fakt zbláznila.       Nebo spíš se odstěhovala k našim a vši by lovil Lojza. Ježiš, to jsem manželka a máma.. 
      Evulik25   | 24.03.2014 08:21:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nepřežiju vši
      Hnidy zlikvidovat, aby se nešířily a fakt fungují šampony na psy Orthosan apod.  
      Courtney   | 24.03.2014 08:56:32
      Reagovat | URL příspěvku
  • úraz u nás

    Na dnešek jsem se těšila neb jsem měla po dlouhé době volný víkend....Nooo. Člověk míní a osud mění. Toník chytl takový afektivní záchvat, že si rozrazil hlavu o stůl a vyrazil si zub. Spala jsem po noční, že se vyspím a pak půjdeme na hřiště najednou slyším řev, což u nás je standart. A najednou Martin volal: pomooc pomooc. Přiběhla jsem do obýváku a Toník ležel na zemi fakt v kaluži krve, co mu tekla z hlavy. Tak jsem mu na to přimáčkla nějáké čtverce co máme v lékarničce....On hrozně plakal a pořád něco nesrozumitelně křičel, všude krev. Něják se to nechtělo zastavit......Tak já že pojedeme na pohotovost, ale martin nebyl schopen řídit jak byl vyděšený a já chtěla být přímo s Toníkem abych kdyžtak zasáhla a taky vyklepaná. Takže jsme volali sanitu. Během čekání se mu vyvalila ještě krev z pusy. Všude krev....Já už měla v hlavě takové smrtelné diagnosy. Nooo nakonec má vyražený zub, a 6 štychů na hlavě. RTG v pořádku. Ani si nás nenechali na pozorování, mám si ho sledovat doma......


    Fuj to byla hrůza, pořád mám před očima ubrečeného toníka v kaluž krve.....Je to už několik hodin a pořád je mi blivno.
    medox   | 22.03.2014 20:14:57 | Reakcí: 13, poslední: 24.03.2014 16:04:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
      Baruš je mi to moc líto, posílám obejmutí. Víte co vyvolalo takové chování?
      Ady.S   | 22.03.2014 20:43:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úraz u nás
        Martin artin neví, hráli hru na pspčku a a najednou se to stalo ani jako nebyl nějáký problém nebo tak. Ale předpokládám, ž etam něco nešlo podle toníkových představ.
        medox   | 22.03.2014 20:44:53
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
        to chce panáka..
      moninif   | 22.03.2014 21:45:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
      Teda, Baro, to je pech! Chudak malej a chudaci vsichni. Doufam, ze uz je lepe a ze alespon zbytek vikendu bude "v pohode". 

      Mimochodem, nas maly ve stredu rano, kdyz jsme vychazeli z domu nejak prehlednul schod, ktery mame hned u dveri, spadnul a tekla mu z nosu krev. To se ani Veze nepovedlo. Manza z toho byl cely rozklepany. Kdyby se stalo to, co u vas, tak je odvazim do spitalu oba.
      mihra   | 22.03.2014 21:46:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
           
      Zuzbr   | 23.03.2014 06:25:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
      To je mi líto, Baru. Snad bude Toníček brzy v pořádku.  
      Meridene   | 23.03.2014 07:05:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
      Ježiši, to je hrozné.
      To je mi líto
      zajic   | 23.03.2014 07:12:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
      Baru, zvládla jsi to skvěle. Držte se.
      tygřímáma   | 23.03.2014 07:56:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
      Pane jo. To jsou šoky. Hlavně, že je relativně v pořádku. Snad jste měli klidnou noc a Toník je dobrej.
      nadule1   | 23.03.2014 10:29:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
      Baruš ty se taky nikdy nenudíš, to jsou šoky toto   já bych asi vůbec nevěděla, co dělat. Tak hlavně, že to není nic horšího  
      Courtney   | 24.03.2014 08:58:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úraz u nás
      to je šílený!

      já si ani nechci představovat, jak bych v takové nějaké situaci regovala já - asi bych omdlela...
      zuzka83   | 24.03.2014 14:37:33
      Reagovat | URL příspěvku
  • z roumingu
    http://www.rouming.cz/roumingShow.php?file=dotaznik.JPG

    Nás to s Pepou pobavilo, možná jsme dětinští. 
    zajic   | 22.03.2014 19:51:44 | Reakcí: 8, poslední: 24.03.2014 14:41:01
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • něják mi hlava nebere
    Že matka má nějáký šestý dar nebo tak. Mám kolegyni a její častá reakce na mojí chybu je: Vždyť jsi matka....
    Například jsem paní dala na ránu moc velký čtvereček (to není v podstatě chyba, jen to dělám jinak než ona) a její komentář byl: Vždyť jsi matka.
    A takový komentář má i na podobně hrozné prohřešky jako že při vylévání bažanta trochu moči ucmrndu apod...
    Asi tím myslí, že mám mít cit pro určité výkony....Ale takový cit tam mají i bezdětné.
    Slyším to denně a už mě to poněkud štve.
    medox   | 20.03.2014 21:51:24 | Reakcí: 23, poslední: 22.03.2014 03:11:55
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      To je boží     
      Taky se mi jaksi nestalo, že by se mi porodem něco přepnulo v hlavě.
      Tento týden jsem se v práci polila kefírem, vypadala jsem, že se mi znova spustila laktace, dneska ráno jsem po tmě přelila čaj, tuhle jsem překypala gel do myčky, Pepovi jsem přimáčka brejle,... a to jsem matka
      zajic   | 21.03.2014 05:37:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: něják mi hlava nebere
               
        škubanek   | 21.03.2014 20:45:42
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: něják mi hlava nebere
        JJ mě to taky docela baví. To jako neni že bych z toho byla špatná a něják se hroutila. Spíš je to takové dosti prapodivné    Kolega už si taky všiml. Jsem rozlamovala ampulku a prdla mi v ruce a pořezala jsem se a on ke mě tak přišel, chytnul mě kolem ramen a říká mi: To jsi matka? Průserářko?    
        medox   | 22.03.2014 01:01:36
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      Nemyslím, že bych se porodem nějak změnila. Že má člověk o své dítě strach, je normální. Ale že by to mělo vliv na práci, to bych neřekla.
      tygřímáma   | 21.03.2014 06:38:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      ja takto rikam te podivne"kamosce" si zdr. sestra a delas toto?? viz prikrmy ve 3m.. ted malej musi sedet v hl. korbe, neb kdzy lezi nelibise mu to- a misot aby ho dala do sportaku kde by videl lip v leze ci pololehu, ho navrdo posadi s tim ze je opreneje:D a ja dycky rikam a vas na skole neucily .....

      a to ze sem matka asi znamena byt nejlepsi a vse vedet( jak to mame):d kolegyne asi deti nema co?:D
      amalie2011   | 21.03.2014 07:06:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      Mně ještě napadlo, že co jsem matka, tak jsem naopak větší čuně. Nějaká moč z bažanta - no bože, po všech těch plínkách a blitíčkách 
      zajic   | 21.03.2014 07:58:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: něják mi hlava nebere
        Mě taky přijde, že už jsem nějaká otupělá vůči těmhle věcem   Minule se mi kamarádka omlouvala, že mě její malej poslintal (byly jsme jenom v teplákách na zahradě), to jsem se musela smát. Asi si myslela, že moje děti neslintaly  
        Dana S   | 21.03.2014 08:44:22
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: něják mi hlava nebere
             
        veverka77   | 21.03.2014 13:26:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      Tu její poznámku nechápu. Kdyby narážela na to, že bys měla být víc citlivá k pacientům, nebo tak, to bych ještě pochopila, že naráží na tvůj mateřský cit, ale tohle jsem taky nepobrala.
      Dana S   | 21.03.2014 08:48:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      a co říká bezdětným?
      mě to přijde směšný, ale chápu, že tě to štve.
      zuzka83   | 21.03.2014 09:43:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: něják mi hlava nebere
        Bezdětným říka - "necintej tu moč na podlahu, ty prase"
        zajic   | 21.03.2014 09:56:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: něják mi hlava nebere
             
          Andrea81   | 21.03.2014 11:38:30
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: něják mi hlava nebere
          Nene, těm neříká nic a pak to za rohem vyslepičí kolegyni     a obě dvě se pozastaví nad něčí prasečností  holt nemocniční kolektiv, to je všude stejné.
          medox   | 22.03.2014 03:11:13
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      Tak se jí příště zeptej, jak to s tím souvisí. Schválně co odpoví.  
      Fíková   | 21.03.2014 10:07:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      Tvoje kolegyně má teda zvláštní komentáře  , copak matka nemůže ucmrndnout moč? Matky přece nejsou dokonalé a neomylné.
      brůča   | 21.03.2014 11:03:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      Asi fráze,ani neví ,že to říka.
      My furt Gabce říkáme-jsi dospělá.Na všecko-něco vyleje a ja řeknu-co děláš už jsi dospělá,nemůžeš to vylívat.

      Jinak bych si to myslela u vás všech sestřiček opačně-že nemůžete být nemocné,protože jste sestřičky a víte jak zabránit nemocem.
      Honafa   | 21.03.2014 11:04:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: něják mi hlava nebere
        u nas sestricek,kdyz je nemoc-tak poradna.vse mame blbe a komplikovane 
        Andrea81   | 21.03.2014 11:24:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      A ona je taky matka?
      Zuzbr   | 21.03.2014 11:09:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      bych ji rekla,ze je uz nudna s tou hlaskou,at si najde neco lepsiho..
      Andrea81   | 21.03.2014 11:39:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: něják mi hlava nebere
      Tak to bych se jí hned zeptala,jak to s tím souvisí 
      veverka77   | 21.03.2014 16:41:04
      Reagovat | URL příspěvku
  • alkoholismus
    muze se dedit??? nebo je to jen shoda nahod ze vsechny generace skonci stejne?
    amalie2011   | 20.03.2014 19:41:27 | Reakcí: 38, poslední: 22.03.2014 20:46:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      Alkoholismus se asi nedědí, ale tím, že dítě vidí, že rodič řeší problémy alkoholem, si vytvoří nějaký vzorec chování a má pak k tomu sklony. Podle mě je to jako s tloušťkou, dítě vidí, že maminka, když je ve stresu zbodne půlku čokolády, tak to pak dělá taky. To samé je násilí, kdo v tom vyrůstá, přijme to za své... Samozřejmě ne vždycky, ale je tam větší riziko.
      Dana S   | 20.03.2014 20:31:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: alkoholismus
        tak ja jen abych vedela jak skoncim:d
        amalie2011   | 20.03.2014 20:34:31
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: alkoholismus
          Ježkovy oči, to jsem si zase pustila hubu na špacír   Já myslela, že je to jenom všeobecná otázka, neber to osobně. Ty jsi určitě ta výjimka, která potvrzuje pravidlo  
          Dana S   | 20.03.2014 20:38:07
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: alkoholismus
            nee:d:dja to beru v pohode:D:D ja si dam rada( i dopo deme na vino s deckama na zahradku:D:d jen dneska sem mluvila s matkou ozralou, pak volal analita babka.. tak sem si rikala ze za par let vim jak dopadnu:D:D:D:D
            amalie2011   | 20.03.2014 20:39:23
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: alkoholismus
              Aspoň máš dost času s tím něco udělat nebo se s tím smířit  
              Dana S   | 20.03.2014 20:47:16
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: alkoholismus
                no.. este se vdam-at se muzu rozvest- nikdo u nas v rodine nevydrzel s jednim manzelem, a seci sou rozvedeni( od babicek pres tety az po nase):D takze ja mam budoucnost jasnou:D
                amalie2011   | 20.03.2014 20:50:44
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: alkoholismus
                  U nás já jediná mám zatím chlapa k dítěti. Ve 4 letech dítěte už do generaci pra pra bábičky chlap bud teda umřel, nebo ženu a dítě opustil...
                  medox   | 21.03.2014 00:12:25
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: alkoholismus
                  no muzes vyvaznou dobre..u nas se nikdy nikdo nerozved..v zadnych rodinach..az pak ja a bracha hned rok po sobe        tudiz muzes se vymanit jak vidis,z vlivu okoli a prostredi kde jsi vyrustala       
                  Liberte   | 21.03.2014 08:47:48
                  Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: alkoholismus
        je to takové nejasné. Já jsem obezní, matka v podstatě nejí  bud jsem obezní sama o sobe....že jako já sama o sobě to dělám blbě - někde to musí začít a pak mé díte může opakovt můj vzorec chování a být obezní, nepředpokládám že se linie obezity táhne u generací staletí na zpět....a nebo naopak mám něco proti striktnímu hubnutí od mojí matky a nebo na potřetí...je to jen náhoda....

        Podobně to vidím u alkoholiků Někdo odkouká od rodičů, někdo nějáké predispozice zdědí a někdo si to vytvioří sám od sebe a různě se to kombinuje a kombinuje.....

        není jedna strana a druhá...aje jich plno
        medox   | 21.03.2014 00:11:23
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      Jsem z alkoholické rodiny, Dana to popsala hezky, ale jsem toho názoru, že hodně záleží na tom, kam se potencionální dědic nešvaru v dospělosti dostanne do kolektivu(kámoši, práce a tak), vždyť kolik je alkoholiků z rodin, kde se nikdy nepilo... A dle mého v tomto nehraje roli ani inteligence, co učitelů a jiných vzdělaných lidí chlastá...
      polova   | 20.03.2014 21:16:13
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: alkoholismus
        to jo:d ale me to tak dneska pobavilo- napred ozrala matka, pak slita babka... tak sem si tak rikala vidis tobiku, est epar let, a zacnu taky:D:D
        amalie2011   | 20.03.2014 21:20:41
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      Mě hned napadlo,ě hned napadlo, že nealkoholický rodič má alkoholické dítě (dospělce) tak nealkoholismus se nedědí....tak asi ani alkoholismus ne....Spíš možná výchovou????
      medox   | 20.03.2014 21:52:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      já si spíš myslím že se dědí vzorce chování, a záleží na dotyčném jak se s tím popere. Sklony k alkoholismu máme v rodině, zatím na sobě nepociťuji že bych alkohol potřebovala k životu :-) Jsem uvědomělá, neb každý den řídím :-)
      moninif   | 20.03.2014 21:57:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: alkoholismus
        to ja taky nepotrebuju.ale okolnosti dycky vyplynou tak, ze hlavne pres leto se toho vypije dost-ale furt je to jiny nez to bylo u nas(kdyz sem byla mala).. tak uvidime za par desitek let jak skoncim:D
        amalie2011   | 21.03.2014 06:56:28
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: alkoholismus
          Víš co podle mě je rozdíl jestli zapíjíš problémy a stres, nebo se opiješ když se bavíš...
          moninif   | 21.03.2014 10:32:17
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      Buď se to dědí nebo je děcko abstinent. To se říká.

      Pepův táta byl alkáč a Pepa má taky tendence si na stres cvaknout. Vím, že ho drží na uzdě, že ná nás. Jeho táta měl jeho mámu (céž je pěknej dáreček), takže utíkal do hospody a v podstatě se uchlastal.
      Zpetej se mě za 10 let, jak se s tím pasujeme. Zatím je to dobrý, protože jsme šťastní a všechno nám vychází. Nevím, co by se stalo, kdyby Pepa třeba přišel o práci. Myslím, že by taky začal chlastat první ligu.
      zajic   | 21.03.2014 05:31:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: alkoholismus
        jo presne za 10 let sem na sebe zvedava:D to uz budou aj decka vetsi a uz bude vic casu:D:D
        amalie2011   | 21.03.2014 06:55:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: alkoholismus
          na tom neco je co pise zajic.muj tchanek sice nechodi do hospody,ale nez byt s tchyou,tak si radsi zaleze do dilny a pochlastava si tam.coz je asi jeste horsi
          Andrea81   | 21.03.2014 11:53:22
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      Já myslím, že určitě dispozice se dědí. Pak už jen záleží na určitých faktorech, zda tento nešvar propukne nebo ne.
      tygřímáma   | 21.03.2014 06:40:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      viděla jsem nedávno zajímavej dokumetnt v telce - určitě se to dědí. nejvíc po linii otec-syn. synům alkoholiků nedoporučují pít alkohol ani příležitostně, čistě pro jistotu. u žen je to složitější, ale často asi máš tendence řešit věci podobně (stejně) jako matka - nejen pozorováním, ale i povahou, přístupem k životu, kterej máš danej.
      zuzka83   | 21.03.2014 09:48:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      U Martina v rodině chlastali všichni a chlastá i on.U nás se naopak nechlastalo vůbec a jsem abstinent. Gabule se zdá je po tatínkovi,chodí na pivo atd,ale už o moc mín než ve 12-15.Čím je starší tím mín ji to chutná a taky už pije za svoje.
      Tak nevím,jestli za to může vliv prostředí,životní styl,nebo si za to může každý sám.
      Jsem pro-že když už jsou k něčemu dědičné sklony je třeba se s tím porvat,né to na to schvalovat.Ale ,at si každý dělá co chce.Nejhorší je,když někdo někoho předělává.Ten se pak musí vymlouvat,že to jsou geny.
      Honafa   | 21.03.2014 10:56:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      Až budu jednou ráno zapíjet snídani alkoholem, tak si určitě budu namlouvat, že jsem to zdědila...a že bych měla po kom, ale je fakt, že zatím teda nikdo z rodiny v léčebně neskončil 
      Mis   | 21.03.2014 13:47:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: alkoholismus
        S tou snídaní mě to dostalo. Moje máti ten chlast měla normálně jako stravu. Nepamatuju si, že by někdy něco jedla, vždycky jen pivisko, meruňu, víno, kafe a cigáro. Fakt nic jiného. A ona takto žije už nějakých asi 20 roků, jak to tělo a organismus vůbec drží pohromadě...
        polova   | 22.03.2014 13:55:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: alkoholismus
          Je naložená v lihu, v podstatě nabalzamovaná.
          zajic   | 22.03.2014 14:40:56
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: alkoholismus
            Takže nesmrtelná. Aspoň nebudeme ty dluhy po ní dědit.
            polova   | 22.03.2014 14:53:37
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: alkoholismus
                Moje na tom byla taky chvíli takhle, ale vždycky, když byla bez práce, jak dostala nějakou práci zača sekat latinu a teď dělá už asi 5 let na ŽL a je z ní průměrná češka v tomhle směru 
              Ale moc vtipný to nebývalo, mám to pořád v živé paměti...
              Ale o mojí praprabábě v rodině koluje, že buď byla těhotná(měla 8 dětí) nebo pořád ožralá...dokonce prý třeba týden nevstala z postele a jenom pila...a to vždycky, když jí utekl manžel- bylo to prý často...nakonec on umřel asi v 60 na Syfilis a ona žila do 90.let a pořád měla někde schovanou lahvinku 
              Mis   | 22.03.2014 16:20:47
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: alkoholismus
                To je dobře, že se z toho dostala. Moja matka je bez šance. Ona od revoluce nedělá, něco provedla( nevím co, nestýkám se s ní, říkají mě to moji sourozenci). Měla za to dělat ty prospěšné práce, jasně, že ona hvězda nešla, tak ji zavřeli a stopro se tam nepolepšila. Rok zpátky mě volala ségra, že matku našli ležet ve škarpě s pěnou u huby, tak je na odmašťovně a hledají rodinné příslušníky... Jako hnus, hnus, hnus.

                A celkem se mě dotýkají tady ty reakce typu, že děcko vidí u rodičů. Já viděla nejen chlast a matku zechcanou a zeblitou(už jako malá), ale i cizí chlapy souložící s matkou(taky už jako malá), i to jak tata matku mlátí za to, že mu zase ukradla výplatu a vážně mi nepřijde toto normální a v životě to neprovozujeme, ožeru se jednou za půl roku, v životě meě nenapdlo podvést manžela a peníze mu nekradu.
                Ony to ty holky co to píšou nemyslí asi zle, jen prostě názor toho, co se s něčím takovým asi moc nepotkává nebo nevím...
                polova   | 22.03.2014 16:55:56
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: alkoholismus
                  Já bych si to zle ani nevzala, jen s nima prostě nesouhlasím...já se teda opiju častěji než jednou za půl roku a i klidně úúúplně moc, v tom mě teda moje máti neodradila  , ale nikdy bych se neopila, kdybych měla dítě u toho, měla se o něj starat...měla jsem doma teda podobný exemplář, ale ty teda o dost horší. Já tu svoji naposledy viděla opilou, když utíkala z domu za x-tým chlapem-kriminálníkem, nasekala dluhy, má exekuci(taky ji skoro za to zavřeli), udělala si ještě s ním další dítě...ale teď se dala do kupy...nikdy nezapomenu, jak jsem před ní klečela, bylo mi asi 10 let a s brekem ji prosila, aby už nepila...no nepovedlo se, vysmála se mi a vůbec nechápala, o čem jao mluvim, ona přeci nepije  teď už mi to teda žíli netrhá...a abstinent ze mě taky nikdy nebude, ač jsem na to koukala x let a strašně mi to vadilo...
                  Mis   | 22.03.2014 17:55:44
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: alkoholismus
                    Taky dáreček, neboj, moja matka si udělala taky děcko,jsme byli 3 po roku a až ve 12 letech nejmladší ségry měla to 4. děcko. Díky chlastu jí ho vytahovali v 6. měsíci a je fiknutý, hodně a oni jí ho nechali doma. Tak to tady funguje, ožralá pro něho jezdila autobusem, občas ji ani autobusák nevzal, jako fakt...

                    Naposled jsem ji viděla před 9 lety, šacovala mě kapsy na bundě pověšené na věšáku. Moje děcka ani neviděla, jen tu nejstarší párkrát. Nevadí mi to, je nám bez ní dobře, takto by nás jen využívala a okrádala. Můj tata se s ní nerozvedl, dokud jsme byli my 3 starší doma tak se staral a na občasný, pro chlapa i normální, exces ožrání byl zlatý. Teď si to chlastají a nemakají spolu, už propili byt.. Stejně jim je to jedno.


                    Moja matka nikdy nechtěla pochopit, že to jaak pije není normální. Kolik lidí jí to říkalo, ona jen hleděla jak hvězda největší a zazdila větou: Ty si ožralý/á.

                    A neboj, když se ožeru, tak taky hodně, že mám dojem, že druhý den po opici nepřežiju. Ono to je občas potřeba. Neleju každý den.
                    polova   | 22.03.2014 18:23:51
                    Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: alkoholismus
              Nebudeš.
              My se o to s Pepou intenzivně zajímáme, a je možnost se vzdát dědictví.
              zajic   | 22.03.2014 17:48:56
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      Já kdysi slyšela, že se to dědí, ale asi jen dispozice nebo tak něco. A že ženy mají větší sklony k alkoholismu než muži. No ale taky záleží na situaci (a dle mě na IQ), takže buď v klidu, nejhorší je chlastání jako řešení problémů.
      Kydka   | 22.03.2014 08:20:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      alkoholismus asi přímo ne, ale neschopnost se kontrolovat asi jo, kam se to pak zvrtne záleží na okolnostech. Můj otec chlastal, já se přežírám, ségra hulí jak fabrika....každej máme nějakýho kostlivce ve skříni, neboj 
      lucie73   | 22.03.2014 12:34:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      Přímo alkoholismus se asi nedědí, ale sklon k závislostem určitě ano. Záleží na každém, jak s tím naloží.
      Fíková   | 22.03.2014 19:58:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: alkoholismus
      Myslím že né přímo dědit, ale výchovou přijat či navždy zapudit. Já to tak mám s kouřením, viděla jsem to doma u taťky a i jak se mamka kvůli tomu zlobila a to taťka kouřil jen na baloně v bytě nesměl a mám k tomu odpor
      Ady.S   | 22.03.2014 20:46:11
      Reagovat | URL příspěvku
  • Ještě jeden příspěvek teda
    nevím čím to je, ale poslední dobou s mým ex vycházíme opravdu hodně v pohodě, klidně spolu mluvíme skoro hodinu po telefonu - o běžných věcech, žádné flirtování nebo tak, nebo si píšem a probíráme věci na FB a tak nějak se u toho vždycky strašně nasměju, je zvláštní kamarádit s někým, koho tak důvěrně znám a vím, co si myslí, jaký má názor, ještě než se na něco zeptám  
    ublížil mi tenkrát dost, ale vlastně to tak mělo být, teď jsem šťastná, nemám důvod ho nějak nesnášet a jako dva dospělí si fakt kamarádsky rozumíme  
    můj muž naštěstí nežárlí - ani nemá na co, a máme spolu dítě, tak musíme nějak vycházet, ale fakt je to poslední dobou taková pohoda, žádný spor ohledně výchovy apod.  
    teď jsem chtěla Stázince koupit kolo, tak mi píše ať někupuju, že mají kolo po synovi jeho přítelkyně, že je krásné červené, tak ho bude mít Stázule   to zas bude můj dědeček přísný katolík na prášky, že má Stázinka kolo od milenky mého ex  
    Courtney   | 20.03.2014 09:23:02 | Reakcí: 24, poslední: 22.03.2014 20:48:27
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      to je úžasný! kéž by všechny rozpadlý vztahy fungovaly, jako ten váš. nebo aspoň část vztahů aspoň z poloviny tak dobře 
      stázinka má velký štěstí!
      snad to tak bude i nadále!
      zuzka83   | 20.03.2014 10:20:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      Hej, super 
      zajic   | 20.03.2014 10:38:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      To je skvělé!Kéž by to tak fungovalo u všech.Je mi jasné,že ze začátku po rozchodu to nejde,ale je perfektní,když se to časem utřepe a funguje to 
      veverka77   | 20.03.2014 10:46:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ještě jeden příspěvek teda
        ono u nás to fugnovala hned ze začátku, jenom já jsem přitom musela spolknout svůj vztek     on má jediné štěstí, že já jsem od přírody takový dobrák, že se nedokážu na někoho naštvat tak, že už bych s ním nikdy nemluvila  
        Courtney   | 20.03.2014 13:36:49
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
        super Jsem ráda, že aspoň někde to jde
      moninif   | 20.03.2014 11:30:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      Kéž by to tak bylo vždycky a všude.
      tygřímáma   | 20.03.2014 11:32:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
           
      Zuzbr   | 20.03.2014 11:45:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      to je dobre,ze to zacalo slapat.. 
      Liberte   | 20.03.2014 12:46:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      To je skvele!  
      Kdyby si vsichni rozvedeni uvedomili, ze kvuli detem budou spolu muset vychazet x let a ze by bylo vhodne, at uz se k sobe chovali v minulosti jakkoli, zachovat slusne chovani prave kvuli detem, spousta lidi i deti by byla stastnejsich a v pohode.
      mihra   | 20.03.2014 14:04:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      Buď ráda že to klape a na všem se dohodnete.Já s ex nemám co řešit, doma nemá pochopení pro první dítě, babička zájem jen občas a tak ho letos měl dvakrát, tady není o čem jednat.
      Ady.S   | 20.03.2014 14:24:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ještě jeden příspěvek teda
        to je blbý, že ta jeho žena ho nepodporuje v péči o Ondru, já bych třeba nestála o chlapa, který se nestará o svoje děti z bývalého vztahu   ale tak Ondra má tátu doma, k tomu malou ségru, myslím, že mu to až tak nechybí  
        Courtney   | 21.03.2014 08:11:45
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ještě jeden příspěvek teda
          Pro mě bylo u výběru nového partnera důležitý jeho přístup k Ondrovi, dělat něco takového jako ona tak ho nakopu do zadnice. Ondra je myslím hodně spokojené dítě a dle vyjádření psych.- ped. poradny má hodně podmětné domácí prostředí, k tomu není co dodat.
          On by se možná zajímal víc, ale je odkázaný na pomoc a té se mu doma nedostává a ani babička extra zájem nejeví, jednou za měsíc ideální stav.
          Ady.S   | 21.03.2014 08:17:07
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ještě jeden příspěvek teda
            jo, to u mě bylo taky důležité, těžko bych byla s někým, kdo by neměl Stázinku rád a nestaral se   fakt nechápu tu jeho ženskou, ona může taky jednou dopadnout stejně  
            Courtney   | 21.03.2014 08:20:22
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      Ty jo, tak to je fakt moc pěkný.
      IvetJas   | 20.03.2014 20:55:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      hele, ale stejně, já bych ty kamarádšafty s ex nepřeháněla. Náhoda je blbec  Mluvila bych s ním jen v nutném případě a ne příliš nadšeným tónem, ale tak to je na tobě 
      danicka84   | 20.03.2014 21:47:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ještě jeden příspěvek teda
        jako aby nám to neuklouzlo jo? To fakt nehrozí, my se vídáme jenom při předání dítěte a po ničem více netoužíme   jenom jsem ráda, že spolu dokážem všechno pořešit, s mým mužem se taky znají a vídají, jelikož občas nepředávám dítě já   já vlastně se všema svýma bývalýma kamaradím, většinou jsou to nejlepší kamarádi, které mám    
        Courtney   | 21.03.2014 08:10:29
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      Takhle ja to se svym byvalym mam taky a navic se teda jeste navstevujeme a nase deti se kamaradi.  
      sazicka   | 20.03.2014 22:41:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ještě jeden příspěvek teda
        Ale my spolu jen desne dlouho chodili a nemame spolu deti.
        sazicka   | 20.03.2014 22:43:01
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ještě jeden příspěvek teda
        my spolu to dítě máma a myslím si, že je to o důvod více spolu vycházet   navíc jeho současná přítelkyně není žádná blbka, je to normální ženská, má taky syna z manželství a toho Stázinka miluje, tak by bylo těžké jí to nějak odepírat nebo na ně nasazovat, a to bych ani nechtěla  
        Courtney   | 21.03.2014 08:06:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      Kdyby tak člověk věděl dopředu co ho čeká,ušetřil by si tolik trápení.Bez rozchodu by jsi neměla tak super život jak ted...
      Honafa   | 21.03.2014 10:59:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ještě jeden příspěvek teda
        máš pravdu, ale ono i to trápení k něčemu je, člověk se nad sebou alespoň zamyslí pořádně  
        Courtney   | 21.03.2014 11:14:38
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ještě jeden příspěvek teda
      to je dobre
      Andrea81   | 21.03.2014 11:53:47
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×