Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 731) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • lojzinek   | 04.12.2012 15:27:32 | Reakcí: 14, poslední: 06.12.2012 08:40:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Fotky
    Že moc ráda fotím asi všichni víte. Občas se mi povede něco hezkého, z čeho mám radost a tak jsem si řekla, že příchodem konce roku (na světa!), zkusím vybrat 100 dle mého oka nejlepších fotek, co se mi během roku povedlo. A pak bych je asi hodila i sem :-)
    foREVer   | 04.12.2012 15:03:26 | Reakcí: 9, poslední: 04.12.2012 21:16:55
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Fotky
      super! Miluju fotky, hlavně umělecké, přírodu a reportážní. Ale věřím, že máš v té stovce taky něco takového.  
      SaraK   | 04.12.2012 15:20:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Fotky
        No, já hlavně nemám nic na profi úrovni, na to nemám přístroj, ale je to od srdce :-) A na přírodu jsem zatížená :-)
        foREVer   | 04.12.2012 15:26:41
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Fotky
      Už se těším 
      tygřímáma   | 04.12.2012 16:15:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Fotky
      a udelas s nima neco? myslim, das si je do kalendare, nebo kolaz, nebo vytisknout nebo neco uplne jineho?
      chezzie   | 04.12.2012 16:16:21
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Fotky
        Nevím, nad tím jsem ještě nepřemýšlela, udělám si složku v kompu a pak se uvidí. Každopádně musím něco vymyslet pro babičku, stejně jako já miluje západy slunce a já bych některou z mých fotek chtěla nechat zvětšit a dát ji babičce. Ona má už několik západů na zdi, ale jen z novin.
        foREVer   | 04.12.2012 16:33:49
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Fotky
      Jak "asi"? :-)
      Terča80   | 04.12.2012 16:33:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Fotky
      Ja tiež velmi ráda fotím a myslím,že dobre  Keď chceš hodím tiež nejaké,ale je to tak,že s 3000 fotek je jedna super.Mám asi tri svoje naj,ktoré si myslím,že by boli na súťaž.Je to krásne hobby 
      nathalis   | 04.12.2012 17:41:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Fotky
           
      Bea-Matyas   | 04.12.2012 21:16:55
      Reagovat | URL příspěvku
  • Těhotná Kate
    Teď jsem viděla video z Reuters a nějaké fotky, jak to vypadá před nemocnicích, kde ona skončila na kapačkách. Bože můj! JE tam asi tak třista skupin fotografů, novinářů, kamery kam se podíváš. Aniž bych po těch info šla, tak ať otevřu jakýkoliv web zahaniční nebo český témata asi tato: Holka nebo kluk? Budou to dvojčata? Kdy porodí? Jméno? Druhá Diana? Kdy porodí?

    Přeju jí hlavně šťastné a pohodové těhotenství. Ale bude ho mít kvůli médiím sakra sledované. A taky zdravé miminko, bez ohledu na to kdy a co to bude.   Ale tipuju chlapce a tak v květnu  Co vy? Už sázíte?
    SaraK   | 04.12.2012 14:51:05 | Reakcí: 10, poslední: 05.12.2012 20:26:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      Taky jsem koukala, chudák ani si to moc neužije, když ji takhle sledují.na českých webech je to všude. A vzhledem k tomu, že já jsem blila jen o něco míň, tak vím, jaké to je, soucítím s ní.
      Na kluka bych si vsadila, ale myslím, že až červen.
      antara   | 04.12.2012 15:14:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      To sledování a fotografy ji vůbec nezávidím, ale byla jsem z té novinky nadšená a jak jsem psala v kolonce známé osobnosti, tipuju holčičku. 
      Evulik25   | 04.12.2012 15:39:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      No je to hrozné, to bylo první co mě napadlo.Vůbec jí to nezavidím,jen přeju,aby bylo všechno v pořádku.
      Zuzbr   | 04.12.2012 15:49:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      Holčička, koncem června
      tygřímáma   | 04.12.2012 16:16:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      ja jsem si uz v osobnostech tipla na holcicku
      chezzie   | 04.12.2012 16:17:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      Diankaaaaaaaaa :-) a na moje narozky koncem kvetna :-)

      Na tohle musela byt pripravena ve svem postaveni. Vsak on si ji princ ohlida.
      Terča80   | 04.12.2012 16:31:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      jsme to zaznamenala. Osobně jim přeju bezproblémové všechno kolem potomka. A až se to narodí, tak holt budu muset přestat tak na týden chodit na net, bo mi to znechutí tisk omíláním jen toho porodu znechutí, stejně jako před rokem ovdovění paní Havlové 
      helenice   | 04.12.2012 18:30:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      V květnu rozhodně ne, jelikož říkají, že je cca 6tt, to vychází na červenec. Nic jinýho než tohle čekat nemohla. Osobně mi to leze na nervy.
      angieblack   | 04.12.2012 20:04:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      holcicka koncem cervna.at je to co je,hlavne,at jim uz daji pokoj.a uzije si to tehotenstvi.musi to byt pekny stres to vsechno.hlavne,at je to malicke zdrave.. 
      Andrea81   | 04.12.2012 21:15:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Těhotná Kate
      Já ji přeji klidné těhotenství. Je mi jí líto co všechno musí snášet a jak média šílí     
      Ady.S   | 05.12.2012 20:26:40
      Reagovat | URL příspěvku
  • došlo mi to až dnes
    Stellka je narozena 26tého, Vika 2hého a Hynek 6tého...patří k sobě 
    A nám se to na starý kolena bude dobre pamatovať   
    Zavadilka   | 04.12.2012 14:00:32 | Reakcí: 12, poslední: 05.12.2012 20:27:03
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • OBLEČENÍ
    Včera jsem Gabce uklízela skříně a ona furt řve,že jsem jí za celý rok koupila 2 trička.Včera jsem koukala,že asi jo.Protože jinak měla triček hodně.Ale mimo trička jsem jí koupila za rok-5x gatě,2x šaty na léto,3x kratasy,5x boty,šustákovou soupravu,2x dlouhý svetr,5X halenky,šíleně drahé plavky.Snažila jsem se kupovat věci co potřebuje.Nemusí mít plnou skřín jen triček.
    Proto mě napadlo zeptat se vás-co jste si vy,rozumné dospělé ženské koupili za rok za oblečení?Vsadím se,že o moc víc než má nových věcí Gabka asi né. Spodní prádlo se nepočíta. Z čeho máte největší radost a vynosíte to?
    Ještě dodám,že já jsem si tolik nových věcí jak jí nekoupila,ale koupila jsem si dvoje šatičky a z obou mám obrovskou radost a nosím je.A pak ještě zimní bundu,ta je taky super.Pak už jen trička a drobností.
    Honafa   | 04.12.2012 10:09:44 | Reakcí: 30, poslední: 04.12.2012 23:00:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      Ja vam rikam, ze Gabi je spion ceskyho statistickyho uradu :-)

      Nekoupila jsem si nic, byla jsem vorvan. Zhubnu a zas to rozjedu.
      Terča80   | 04.12.2012 10:14:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      Jako myslíš od letošního ledna do dneška? 4 rifle. A to jen proto, že se mě jedny jediné co jsem měla rozškubly. Původně jsem šla pro jedny, ale cestou domů jsem potkala ty troje jen tak náhodou za velmi slušnou cenu. Dvoje po 10,- a jedny za 15,-, úplně nové, tak to tam přece nenechám  .
      polova   | 04.12.2012 10:20:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      Tolik oblečení za celý rok jsem si nikdy nekoupila a ani Ondrovi toho tolik nekupuji.
      zanlena   | 04.12.2012 10:26:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      já si koupila džíny a taky nový boty, z těch mám velkou radost. Určitě i pár nových trik ale ty já v práci rychle zničím. Taky pořád kupuju dětem. Ty mají hadrů že neví co dřív nosit
      lucie73   | 04.12.2012 10:35:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      Já si toho letos koupila relativně hodně, když jsem zase začala chodit víc mezi lidi.
      2 trika s krátkým rukávem (takové spíš skoro tuniky)
      2 tuniky s dlouhým rukávem (skoro až halenky :))
      2 termolegíny, abych mohla vytáhnout i sukni
      1 kalhoty, 1 tregíny
      1 cardigan
      2 pyžama :D Ty teda nikam ven nenosím :
      )) Možná na ten konec světa si je vezmu ;)
      nadule1   | 04.12.2012 10:35:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      Já jsem si koupila nové rifle, 2x tričko s dlouhým rukávem, 1x pletenou vestu, 1x mikinu.
      tygřímáma   | 04.12.2012 11:00:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: OBLEČENÍ
        Jo,vidíš mikiny jsem jí ještě koupila potvoře jedné.Jednu takovou super,že ji jí závidím.
        Honafa   | 04.12.2012 11:03:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      2x kratase,5 triček,jednu průsvitnou halenku,4x kalhoty,2x boty,bundu,svetr,mikču,kabelku,šaty,sukni,pyžamo  a už nějak nevím co víc..asi nic  ale já jsem rozmazlenec na tohle 
      Rowdynka   | 04.12.2012 11:15:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      oblečení za rok, jo? Od porodu jsem si koupila dvoje kalhoty, jedny skoro bezprostředně po porodu a druhé v Plzni v září nebo kdy jsem tam byla... A to ty druhé skoro nenosím, protože jsou černé a lepí se na ně veškerej bordel, kterej někde potkám. Triček jsem si za ten rok a půl koupila víc, řekla bych asi 7 plus jednu košili. V létě jsem si pořídila dvoje tříčtvrťáky, jedny boty - nazouváky na klínku, kabelku, šátek, plavky. Mikinu mám jednu, tu jsem si koupila ještě jako těhotná bez břicha (někdy ve 4. měsíci), od té doby jsem si jinou nepořídila a svetry jakbysmet, mám pořád ty stejné jako před těhu. Teď mi kamarádka dva svetry věnovala, ale zadarmo, takže to se nepočítá  
      Gastrica   | 04.12.2012 11:16:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      letos jsem si po dlouhé době dopřála: 2nové kalhoty, 1šaty, 2tílka, 3legíny na tancování, 1sukně na tancování, 1svetr, 1 tričko, 2 boty, 1plavky, ono to vše už bylo třeba, loni a přčedloni jsem si nekoupila skoro nic a tohle bylo vždy levné nebo zlevněné v akci, možná by vše cenově vyšlo jako ty šíleně drahé plavky 
      akilah   | 04.12.2012 11:31:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      ufff no vzpomenout si co jsem si koupila   kazdopadne to letos bylo podstatne lepsi nez v loni (kdy jsem si fakt nekoupila skoro nic)
      letos: 2x dziny, 4x tricka s dlouhym rukavem, 3 s kratkym, 1 saty- neco mezi delsim bavlnenym trickem a satama k k tomu 1 leginy a na vic si nevzpomenu, takze toho asi vic ani nebylo
      chezzie   | 04.12.2012 11:59:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      Těžké vzpomínání....1x šaty do společnosti, 2x svetr, 1x triko dlouhý rukáv, plavky z Tesca za 200,- :), kraťasy a to je asi tak všechno...
      antara   | 04.12.2012 12:12:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      nic jsem si nekoupila,az na 3 tricka za 130 kc k dzinum  a manzel mi dal saty...,1x jarni bundu,protoze jsem zadnou nemela ,jo a jedny letni sport.kalhoty,protoze se mi uz stare roztrhali
      Liberte   | 04.12.2012 12:52:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      tak jo, mám čas, tak se zkusím zamyslet, jo? Pěkně od ledna....
      -1 pletenou vestu
      -1 fleecovou vestu
      -2 šátky(palestiny)
      -3 rockové trika
      -2 baníkovské trika
      -2 trika s dlouhým rukávem
      -6 tílek
      -1 sukně
      -2 rifle slimky
      -1 třičtvrtáky
      -1 mikina
      -1 teplá vesta
      -3 sexy pyžámka
      -3 páry bot

      To je myslím vše :-)
      foREVer   | 04.12.2012 13:22:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: OBLEČENÍ
        Čekala jsem na tebe,protože se mi při psaní vybavili ty trička a jakou máš vždycky radost.
        Honafa   | 04.12.2012 13:30:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: OBLEČENÍ
           
          A víš jak mě štve, že jich nemůžu mít víc....Úplně jsem se zamilovala v metalshopu do jednoho kousku, chtěla jsem na vánoce, ale můj drahý mi ho nekoupí a já nemám chut si kupovat dárky sama, takže letos kromě těch knih co jsem si nakoupila a on mi je zabalí mít jako překvápko nic nebudu.
          foREVer   | 04.12.2012 13:36:02
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: OBLEČENÍ
            Nemáš odkaz.Gabka chodí s rockerem-metalistou a ,že bych ji udělala radost?To by čuměla.
            Honafa   | 04.12.2012 14:24:03
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: OBLEČENÍ
              Gabi, skoč si k vám do Mondobizarra, je to v uličce u vás na náměstí (masarykáči):-) na jejich netových stránkách už toho moc není, tak jako dřív.....http://www.mondobizaro.cz/. Jinak si vlez na http://www.metalshop.cz/, tam chodím denně slintat, ale je tu draho. Jinak věci jsou kvalitní, fakt vydrží. Už odtud máme pár fajných kousků.
              foREVer   | 04.12.2012 14:29:53
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: OBLEČENÍ
                Aha,tak tam chtěla jít Gabka mu koupit vánoční dárek.Cena mi nevadí,zas to je kvalitní.asi se tomu centru nevyhnu.Už musím do Karolíny...
                Honafa   | 04.12.2012 14:32:30
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: OBLEČENÍ
                  Já mám s těma obchodama jen samé dobré zkušenosti :-) V tom Mondu fakt vybere a jsou tam super prodavačky :-)
                  Sakra, letos je to poprvé, co od nich nebudu mít nic na vánoce :-( Vždycky si tam objednám přes net a jdu vyzvednout osobně, miluju to tam....
                  foREVer   | 04.12.2012 14:34:24
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: OBLEČENÍ
                    Doufám,že tam na mě neskočí pidbul nebo jiná obluda.Se tam bojím jít.Jinak vypadá to super a udělala bych ji tím velkou radost a u budoucího zetáka bych si šplhla.Bych mu tam koupila hrnek. 
                    Honafa   | 04.12.2012 14:41:39
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: OBLEČENÍ
                      Neboj, nic tam na tebe neskočí :-) Akorát nevím, jak to tam vypadá ted, mají změněnou prodejnu, cca měsíc.
                      A jaký hrnek, smím-li se ptát? Mě by zajímalo, co poslouchá :-)
                      foREVer   | 04.12.2012 14:47:00
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: OBLEČENÍ
                        Na těch stránkách mají i hrnky tak nějaký a co poslouchá se musím zeptat Gabky.
                        Honafa   | 04.12.2012 14:50:05
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: OBLEČENÍ
                          Aha, já už myslela, že už víš jaká kapela na hrnku bude :-) Jo, to potěší takový dárek, vidíš, já svoje hudební miláčky na hrnku nemám a to jsem hrnkový úchyl, jen Baníkovských mám doma 6 různých :-)
                          foREVer   | 04.12.2012 14:52:38
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: OBLEČENÍ
                            Poslouchá Behemoht. A co ty se Gabka ptá?
                            Honafa   | 04.12.2012 16:52:29
                            Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: OBLEČENÍ
                            Ještě se mám zeptat,jestli na dubině není taky obchod a jestli tam taky mají fajn věci?
                            Honafa   | 04.12.2012 16:56:06
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: OBLEČENÍ
                              Gabi, já to tam vůbec neznám :-)
                              Jinak já poslouchám milion kapel, prostě rock, metal, mám plno oblbených kapel, některé poslouchám občas, bylo by to na dlouhé vypisování. Skočte na můj face do oblíbených a tam najdete zhruba to, co nejvíce žeru :-)
                              foREVer   | 04.12.2012 17:50:29
                              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      Oslovení rozumné dospělé ženské mi velmi lichotí     Ale asi se s tím úplně neslučuje, že sem si třeba před asi 3týdnama koupila místo jedněch černých lodiček dvoje, protože se mi rpstě líbily oba páry a proč bych nemohla mít rovnou dvoje, když sou každé jiné. Největší radost jsem letos přes léto měla určitě z šatům protože je přes sezonu hodně vynosím. Dnes mám obr radost z večerních šatů a to hlavně kvůli velikosti 36, která mě fakt zaskočila a hrozně mile překvapila.   Kupuju si věci celoročně a když potřebuju, jen tak třeba třička nesírrám, ale víc než Gabka sem si jich teda koupila     
      SaraK   | 04.12.2012 14:24:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: OBLEČENÍ
      bod porodu jsem si v podstate nic nekoupila. ted jak jezdim do skoly tak jsem nakupovala jak diva.
      polokozacky
      snehule
      ruzovy kabat polovicni
      kozenkova bunda
      sala a rukavice
      dvoje kalhoty
      sukne
      2 kloboucky a cepice
      3 satky
      dohromady tak 10 svrsku trika a halenky
      svetrik

      ale ja fakt mela jedny dziny a 3 trika a bundu vubec. boty jedny rozpadle tenisky.
      medox   | 04.12.2012 23:00:10
      Reagovat | URL příspěvku
  • LenkaM23   | 04.12.2012 08:03:35 | Reakcí: 4, poslední: 04.12.2012 14:26:19
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Tomu se mi nechce ani věřit
      no,at na nem postavi treba novy kostel a klaster a ovecky dale na vse prispivaji...to je utopie  ..at postavi veci na byznys at se ma dobre..na co jineho jsou pozemky
      Liberte   | 04.12.2012 08:08:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tomu se mi nechce ani věřit
        já už se ničemu nedivím
      Rowdynka   | 04.12.2012 08:45:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tomu se mi nechce ani věřit
      Aby se měli kam pohřbívat? :DDD
      nadule1   | 04.12.2012 10:36:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tomu se mi nechce ani věřit
      Církev dělá business jako každá firma. Restituce, prodáš pozemek, koupíš svatej obrázek.. 
      SaraK   | 04.12.2012 14:26:19
      Reagovat | URL příspěvku
  • ahooj wsssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihni ttttttttttttady elliii
    Liberte   | 04.12.2012 06:28:08 | Reakcí: 8, poslední: 05.12.2012 16:23:45
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • ceny obleceni
    uplne stejna bunda letosni model co jsem videla ve 3 obchodech...v jednom 1870,-, ve druhem 799,- ,oba ve stejnem meste,asi tak 500 m od sebe, ve tretim 1400...to je docela husty rozdil..zvlast kdyz to zbozi chcete a potrebujete ho 2x...,to same kalhoty, v jednom 1450 a 1200 ,ve druhem 499 a 599 oboji uz lonsky model,par poslednich kousku v ruznych velikostech

    mam pocit,ze se obcas obchodnici zblaznili
    Liberte   | 04.12.2012 06:22:01 | Reakcí: 6, poslední: 04.12.2012 12:49:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ceny obleceni
      Člověk si to musí všecko projít.
      Nejhorší je,kdyby jsi to draho koupila a pak viděla levnější,to by mě piclo.
      Taky teď potřebuji 2krát gatě na lyže.Děti dostali kurz lyžování a nemůžou tam přijít jak hastroši.Už mám vybráno jen zvažuji jestli je nemám koupit až po vánocích.Jestli to pak nesleví.
      Honafa   | 04.12.2012 08:00:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ceny obleceni
        Po vánocích to bude levnější, ale nemusíš sehnat jejich velikost.  
        LenkaM23   | 04.12.2012 08:05:13
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ceny obleceni
        no na ceny jdu najisto k panovi,ale pruser jsou velikosti do 122,tim ze kupuje vse na vystavach..tedy tohle drahe funkcni obleceni,tak ma proste jen par kousku a ne vzdy velikost...kazdy ma treba ted jinou znacku kalhot,ale dulezite je ze je maji...
        Liberte   | 04.12.2012 08:06:25
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ceny obleceni
      a na netu? tam bys možná sehnala ještě levněji ne? a určitě více kusů najednou  
      jezurka   | 04.12.2012 10:43:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ceny obleceni
      mam podobnou zkusenost, kdyz jsem vloni kupovala zimni body... rozdil byl v jednom meste 500 na trase ani 600m  
      chezzie   | 04.12.2012 12:02:49
      Reagovat | URL příspěvku
  • prispevek na peci
    jak probiha kontrola soc.pracovnice kdyz zadam prispevek na peci o babicku zitra ma prijit na kontrolu vite nekdo co nas ceka???uz jsem jednou zadala ale nedotahla jsem to dokonce tak ted pokus cislo dve.jsem sama zvedava protoze babicka si uz neudela vubec nic musim ji varit,uklizet,nakoupi,vyprat,nachystat obleceni.pomoc vykoupat no proste vsechno tak jsem zvedava.jen nevim co mam zitra cekat od te kontroly s babickou se moc nedomluvi kolikrat ani nevi co je za den nebo jak se jmenuje.
    VENYSEK   | 03.12.2012 18:52:12 | Reakcí: 4, poslední: 03.12.2012 21:41:14
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: prispevek na peci
      Asi jak kde a vše je jen o lidech, už nejsou žádné tabulky na to s čím potřebuje všechno pomoc, tudíž je to jen o té pracovnici jak to ohodnotí. Nepřeháněj že babička nezmůže vůbec nic, ale taky aby se nedělala jak všechno zvládá a jak pomoc vlastně nepotřebuje.
      Ady.S   | 03.12.2012 19:10:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prispevek na peci
      U nás si úřednice sedly v kuchyni u stolu, vyplnila jsem s nimi protokol a za 15 minut byly pryč
      tygřímáma   | 03.12.2012 19:56:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prispevek na peci
      Přesně jak píše Anička. Přišly úřednice, sedly si ke stolu, asi dvacet minut se vyptávaly a pak odešly.
      Meridene   | 03.12.2012 21:20:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prispevek na peci
      Jen potvrdím co psaly holky výše. Přišla, zkoukla prostředí a babičku, v kuchyni za stolem pak sepsala papíry.
      moninif   | 03.12.2012 21:41:14
      Reagovat | URL příspěvku
  • syndrom vyhoření
    kdo ho znáte?   Já mám momentálně úplně hroznej, připadá mi, že nic, co udělám, nemá smysl. Uvařím oběd, dítě ho nechce, uklidím, dítě všechno zase rozhází, blbě položím hrnek a jsem potrestaná tím, že s ním dítě švihne a pořeže se. Ne, to není deprese, ale prostě nevidím žádný pokrok v ničem. Dítě vstává v 7.30, místo standardních 9.00, na které jsem byla zvyklá a já prostě nejsem schopná tak brzo fungovat, takže tu hodinu a půl tady ráno dítě lítá samo, já spím a pak likviduju škody. No, likviduju, někdy ani na to nemám síly, když to spatřím. Potřebuju dovolenou.
    Gastrica   | 03.12.2012 16:44:58 | Reakcí: 52, poslední: 16.08.2018 18:34:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      odvez ji k babicce:o))) jinak ona se nauci byt rano hodna.ja tobcovi vymezila co muze a co ne a spim dal a on si pekne hraje:o) zadny skody ani bordel nelikviduju:o)
      amalie2011   | 03.12.2012 17:07:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        no, tak ona taky nedělá nic závratného, ale třeba natahá hračky do obýváku, nebo rozcupuje nějakej časák. Nic z toho jsem jí nezakázala a zakazovat nebudu, jen mě to pak nebaví uklízet  
        Gastrica   | 03.12.2012 17:36:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          jeeej..ja si predstavovala jak ti obrati barak hore nohama:D:D tak hracky sou nic:o))))
          amalie2011   | 04.12.2012 08:05:17
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            jenže máme malej byt celkově a když mi zahází obývák hračkama, tak se tady nedá hnout :) Ale nejde primárně ani o ty hračky, ale celkově mám pocit, že nic není k ničemu, jsem teď hnusná odporná baba, furt nadávám, furt buzeruju (třeba včera chlapa, že si po sobě nedokáže uklidit ani nádobí od večeře a špinavé ponožky). Prostě mě sere, jak já tady po všech všechno uklízím, utírám apod. a nikdo to za mě neudělá na oplátku    
            Gastrica   | 04.12.2012 08:26:02
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              já to mela pred tydenem taky.. uz su doma moc dlouho a uklizim paru varim cimdal vic mi prijde.. furt neco a stejne to neni videt:D ale co uz::D po asi 3-4dnech me ta nechut presla:D a misto uklidu se radsi venuji tobikovi-tam to nese aspon ovoce:o)
              amalie2011   | 04.12.2012 08:34:04
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      7:30 bych pokládala za luxusních :) Vašík má i teď přes zimu občasné tendence vstávat kolem 6. Neboj to přejde, takovýhle nálady máme občas všichni a teď to počasí tomu nepřidává. Bude líp, drž se.
      antara   | 03.12.2012 17:29:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        Prekvapive...podepisuji.
        Terča80   | 03.12.2012 18:53:53
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        souhlasím, ja kdyz vyjimecne vstavam v 7:30 tak mam pocit jak jsem mega vyspana    
        chezzie   | 03.12.2012 19:52:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          Tak to ja ten pocit nemam ani kdyz muzu tak jednou do mesice spat do 9, kdyz vstane Honza. :) Bych potrebovala spat aspon 14 dni do 10 abych se citila vyspana :)
          antara   | 03.12.2012 20:05:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            to ja jo :-) nekdy jsem vzhuru uz v 7 a je pohoda si jen tak v klidku polezet kdyz dite jeste spi... ale to se mi stava minimalne      
            chezzie   | 03.12.2012 20:07:23
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              Taky jsem to tak mela, ale co jsem tehotna, tak bych spala 20 hodin denne :) a to uz bych mela byt v te fazi tehotenstvi, kdy by mela byt spousta energie....tak nevim kde se ztratila :)
              antara   | 03.12.2012 20:29:28
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: syndrom vyhoření
                to je jasny, ze u tebe to ted bude jinak... no jen jestli ta tvoje energie nejde treba na vasika (protoze ten podle toho co pises ma energie aspon za 3     )
                chezzie   | 03.12.2012 20:31:36
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
              tenhle pocit mám když máme budíček v 7h
          zanlena   | 03.12.2012 21:38:32
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        souhlasím..7:0 -- to už bych byla přespaná..obě dítka vstávají pořád v 6.
        lojzinek   | 03.12.2012 20:22:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      Žádný bordel není tak velký,aby nevyvážil 2h spánku.
      Jo taky jsem to tak měla 2m v životě jsem fungovala jak bych měla-ráno Honzu do školky pak s miminkem do obchodu,dopoledne navařit,uklidit,stále s miminkem ,přišla Gabka,tak si s ní popovídat,udělat ukoly,zajít pro Honzu a čekat na manžela,dát mu oběd,usmívat se na něho u toho ty děti,večer si s ním povídat a pak sex a druhý den znova.Po 2m jsem už neměla co uklízet,co vařit-došli nápady,byla jsem vzteklá na všechny a řekla si,že tohle né. Jasně nejsem vzorná hospodynka,ale dělám jen to co mě baví a kdy mě to baví.A ono to jde.Děti mají mnohem raději maminku co se usmíva a nic po nich nechce.
      Honafa   | 03.12.2012 17:36:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      7:30 a ty si stěžuješ???     Myslím, že si to všechno až moc bereš, podle mě si hlavně potřebuješ odpočinout od toho stereotypu. Pokus se sehnat si hlídání a zajdi si někam za zábavou. 
      Evulik25   | 03.12.2012 18:07:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        jo, já vím, že pro někoho je 7.30 luxus, ale prostě ona si vždycky vytvoří nějakej systém a já než si na něj zvyknu, tak si vytvoří jinej   Sotva jsem si zvykla vstávat ve 4 a dospávat se do 10, tak si to madam změnila na vstávání v 9 a byla jsem najednou hrozně nevyspalá (vyhovolalo mi to ve 4, nakrmit a dospat se). Pak jsem si teda zvykla na spaní do 9, tak abych nebyla nevyspaná ani přespaná a ona si to zase změní.. Ona je ráno o 7.30 ještě tma a mně se prostě vstávat nechce, nechápu, proč jí jo    

        Jinak s tím stereotypem, jo, já vím, potřebuju vždycky aspoň jednou za čtvrt roku vypadnout a už se blíží ta hranice, kdy to bude čtvrt roku   Ale hlídání nemáme, kamarádky mi nepohlídají (jenom jedna mi občas hlídá a ta odmítá hlídat u nás doma a ještě večer). Takže jsme domluvili aspoň tchýni za 14 dní a jdeme s Jarinem do kina oslavit výročí svatby...  
        Gastrica   | 03.12.2012 18:22:59
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          základem je si na jejich režim nezvykat. a hlavně s ním nepočítat při důležitých událostech 

          tyjo, čtvrtroku bych nevydržela, to si vůbec nedovedu představit.
          snad to dobře dopadne s tchýní a kinem!
          zuzka83   | 03.12.2012 20:25:06
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            no mi z toho taky solidně šibe, jako byla jsem venku s kamoškama nedávno v kině na upírech, byly jsme i v hospodě na vínečku a super, jenže je to krátkodobá droga a asi holt při současném počasí potřebuju odreagování častěji     To kino vyjít musí, i kdyby tchýně měla jet sama vlakem, protože lístky už máme koupené a ona nám to slíbila. Si snad nedovolí nás nasrat      
            Gastrica   | 03.12.2012 20:31:04
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              právě! 
              plus nemoci, já už su úplně deformovaná, ale cokoli plánuju, tak je s dovětkem "jestli bude kluk zdravej!"

              já su doma přes 3 roky a donedávna to byla opravdu pohoda, takový dlouhý prázdniny, žádný pořádný stereotyp. až teď na mě začíná dopadat, že mám všechny kamarádky jakoby najednou odstěhovaný, těhotný, mají miminka nebo opravdu strašněmoc práce..že na mě nikdo nemá čas - a přitom já ho mám tolik. takže mám taky takový syndrom vyhoření. (kdybych aspoň byla co k čemu a měla nějakou dobrou práci, čímž nemyslím dobře placenou dočasnou ulejvárnu, ale něco trochu smysluplnějšího..  )
              zuzka83   | 03.12.2012 20:58:04
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: syndrom vyhoření
                tak tak. Kamarádek málo a když už nějaké jsou, tak na mě kašlou     Plus u mě veškeré snahy o nalezení nových kamarádek končí na tom, že nejsem schopná se s určitýma lidma (typama maminek) bavit. Mě prostě na každým člověku něco vadí. Buď, že kouří při kojení nebo že používá maminkovskej plurál nebo že kupuje zásadně bio potraviny a donekonečna mi cpe, jak by si nikdy nekoupila banán z kauflandu     Já asi nejsem moc prosociální    
                Gastrica   | 03.12.2012 21:04:57
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: syndrom vyhoření
                  :-))) ty, segra? Takovej lidumil??? :-)
                  Terča80   | 03.12.2012 21:09:41
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: syndrom vyhoření
                  vidíš, tak toto by mě zřejmě (do jisté míry) nechávalo klidnou, ale mě se prostě NECHCE navazovat pevný vztahy..ale tak si žádnou kamarádku nenajdu, to je jasný.
                  zuzka83   | 03.12.2012 21:11:41
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      nachystej krabici s hračkama a knížkama do ložnice a zamkni   nebo se přesuňte do obýváku a zapni divko   takhle poránu hlídá náš tatínek    
      jezurka   | 03.12.2012 18:12:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        no my nemáme ložnici, spíme v obýváku a Áda má svůj pokoj :) A samozřejmě jí vždycky něco pustím, ale dveře do pokojíčku fakt nezavírám, ona se pak nudí a dělá bordel z dostupných zdrojů (krámuje třeba skříň nebo roztahuje prádlo z koše...   )
        Gastrica   | 03.12.2012 18:18:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          Kdybys videla, co nekdy provede Elda za tech par minut, co vzacne s Di vytuhneme...vzdy si myslim, ze uz jsem zlikvidovala vsechna potenc. rizika a on vzdy prekvapi. On nebo tatinek, ktery napr. OPET zapomene tubu Bepanthenu na prebalovaku a ja mam po polstari za sedm stovek...

          Ovsem vstat v 6 rano za HLUBOKE tmy me nedonuti NIC.
          Terča80   | 03.12.2012 18:57:50
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            já si to umím představit, ona mi sice neplpá po polštářích krémy (páč na ně nedošáhne - zatím), ale v pohodě si vystačí s nedojezeným jogurtem, zbytkem čokolády nebo tatínkovou tvarohovou buchtou, co si dal ráno k snídani a položil ji blbě na kraj stolu :) Já se přiznám, že jsem ráno tak hotová, že ani kolikrát nezkontroluju, jestli se někde něco potenciálně nebezpečného neválí   dneska jsem právě díky tomu přišla o hrnek, ještěže ta rána mě probudila a stihla jsem všechno uklidit dřív, než se fakt pořezala (ale třeba nožem se mi už pořezat stačila, ale to je jinej příběh)...
            Gastrica   | 03.12.2012 19:04:57
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            he, to jsem si taky říkala, že před 6 mě ani dítě z postele nedostane..a nakonec přišlo období, kdy vstával v 5! tu pátou jsem si držela, ale ono je to na prd, když seš naštvaná, že nemůžeš spát a nemůžeš spát protože ti u hlavy ječí siréna..jooo, to byly dlouhý dny...na který si občas vzpomenu, když ho budím do školky   
            zuzka83   | 03.12.2012 21:01:00
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              On nejeci, par minut vydrzi u telky a pak ruzne chodi a dela bejkarny nebo taha ZVUKOVE hracky pres loznici, takze delam furt psssssssst, mimi spinkaaaaaaa :-))) komedie. Skoda, ze jsem nemela prvni Dianku, ta po krmeni v 6:30 krasne spinka do 9. Zatim teda.
              Terča80   | 03.12.2012 21:08:19
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            No to si povíme. Barča 5:30       A to už téměř měsíc a bohužel oba se vzácně shodujou a budí se navzájem pokud náhodou má jeden z nich pocit že ten druhý už spí dlouho. Už jsem fakt totálně a moc vyčerpaná ... psychicky vyždímaná. Jdu si dát vanu a po sto letech SPÁT před půlnocí 
            luciasek84   | 03.12.2012 21:26:20
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          tak to ještě jde   tžo je rychloukliditelný bordýlek
          jezurka   | 03.12.2012 19:50:34
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            jo, ono to netrvá půl dne, ale nebaví mě to, je to totiž pořád dokola    
            Gastrica   | 03.12.2012 20:08:51
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              tak to jste si měli pořídit paneku Chou-chou, z té se dají vyndat baterky        
              jezurka   | 03.12.2012 20:43:52
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: syndrom vyhoření
                Aj, to nebylo pekne :-p
                Terča80   | 03.12.2012 21:04:10
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: syndrom vyhoření
                  neříkej že bys občas ráda nevypla to starší dítko - zvlášť když vzbudí už podesáté to menší    
                  jezurka   | 03.12.2012 21:30:25
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: syndrom vyhoření
                    Jo aha. To jsem to spatne pochopila, prislo mi to namireny proti Gastrice. Rada bych je casto vypla OBA.
                    Terča80   | 03.12.2012 22:41:12
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: syndrom vyhoření
                      to neee, to mělo být vtipné   kdo by občas nezatoužil zmáčknout nějaký kouzelný čudlík  
                      jezurka   | 03.12.2012 23:17:15
                      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        Takhle nějak to mám naplánovaný až bude Petřík nemocný a já budu po noční bez hlídání (praktikovala jsem to tak i s nemocným Ondrou, když nebylo hlídání a měla jsem po noční). Zavřem se do obýváku, kde má hračky na DVD zapnu pohádku a zapnu počítač, nachystám něco k zakousnutí a pití a hlavně zatarasím balkónové dveře.
        zanlena   | 03.12.2012 21:36:24
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      hihi to znam uplne presne.taky mam nekdy pocit ze vsechno co delam delam zbtecne protoze to nikdo neoceni napr.treba uklidim aby chlap jak prijde z prace videl ze jsem celej den jenom nesedela na zadku ale nez stihne prijit z prace tak je znovu bordel takze to vypada ze jsem nic nedelala:-))))chce to vypadnout na chvilku.hlavu vzhuru bude lip:-))))ja vzdycky kdyz ulozim deti do pelechu a pak je jdu zkontrolovat jak spinkaj tak si rikam ze to jsou zlaticka a vsechno kolem toho stoji za to.
      VENYSEK   | 03.12.2012 19:45:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      7:30 tak tomu řikam luxus já stavam každe rano v 5:00 ležim a zachvilu mami stavej potřebuji mlíko no tak 1hodinku odolavam a pak rači vstanu protože by jsi beztak zbudil sestru a ona spanek potřebuje jinak jse sni neda žit. 
      dankal   | 03.12.2012 21:15:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      jejda ihned vyměním vstává mně o půl 6      že by si hrála sama nehrozí, hned mě tahá z postele
      ka-ro-li-na-kaja   | 03.12.2012 21:50:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      ber to tak,ze je to normalni a ze jsi na tom jeste dobre...dite vstava ve 4 ,misto v 5,vse co vidi nekam odnese,kdyz se mu neco nezda jeci v tonine,ktera je nesnesitelna,kdyz spi po obede,usina az kolem 9 vecer....nechce jist nic co se mu predlozi,atd.atd.atd...a mas to 2x v ruzne verzi uchylek a potizi...  no neni ti hned lip          chce to odpocinek,klidek,snad se ti to podari
      Liberte   | 04.12.2012 06:26:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        Už po deváté? Nám Honza když odpoledne spal ještě v půl dvanácté v noci čaroval v obýváku    .
        polova   | 04.12.2012 10:30:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
            jenze aspon nestrasil rano....ono ve 3 rano poslouchat jak si zpiva a pocita je take na hlavu      uz se naucil to septat do 4 do rana,ale septa,ze by vzbudil mrtveho 
          Liberte   | 04.12.2012 12:53:38
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      Ahoj, já tohle měla v minulé práci. Vždycky jsem přišla domů a třeba hodinu bez závažného důvodu brečela, nebo neměla sílu nic dělat, i když jsem vlastně nebyla nijak fyzicky vyčerpaná. Pak se to ve mě nějak nakupilo a já naznala, že to nemá smysl, a dala výpověď. Vzor jsem si když tak našla tu: https://www.ekariera.sk/magazin/vypoved-z-pracovneho-pomeru-2018-vzory/ (bydlíme na Slovensku) :-)
      IvaMraz   | 16.08.2018 18:11:21
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        Výpověď z pracovního poměru by na rodičáku měla dát komu? To v těch vzorech z odkazu (neotevírala jsem) určitě není...
        inediam   | 16.08.2018 18:34:23
        Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×