Inzerce
Inzerce
Inzerce

syndrom vyhoření - diskuze

  • syndrom vyhoření
    kdo ho znáte?   Já mám momentálně úplně hroznej, připadá mi, že nic, co udělám, nemá smysl. Uvařím oběd, dítě ho nechce, uklidím, dítě všechno zase rozhází, blbě položím hrnek a jsem potrestaná tím, že s ním dítě švihne a pořeže se. Ne, to není deprese, ale prostě nevidím žádný pokrok v ničem. Dítě vstává v 7.30, místo standardních 9.00, na které jsem byla zvyklá a já prostě nejsem schopná tak brzo fungovat, takže tu hodinu a půl tady ráno dítě lítá samo, já spím a pak likviduju škody. No, likviduju, někdy ani na to nemám síly, když to spatřím. Potřebuju dovolenou.
    Gastrica   | 03.12.2012 16:44:58 | Reakcí: 52, poslední: 16.08.2018 18:34:23
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      odvez ji k babicce:o))) jinak ona se nauci byt rano hodna.ja tobcovi vymezila co muze a co ne a spim dal a on si pekne hraje:o) zadny skody ani bordel nelikviduju:o)
      amalie2011   | 03.12.2012 17:07:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        no, tak ona taky nedělá nic závratného, ale třeba natahá hračky do obýváku, nebo rozcupuje nějakej časák. Nic z toho jsem jí nezakázala a zakazovat nebudu, jen mě to pak nebaví uklízet  
        Gastrica   | 03.12.2012 17:36:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          jeeej..ja si predstavovala jak ti obrati barak hore nohama:D:D tak hracky sou nic:o))))
          amalie2011   | 04.12.2012 08:05:17
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            jenže máme malej byt celkově a když mi zahází obývák hračkama, tak se tady nedá hnout :) Ale nejde primárně ani o ty hračky, ale celkově mám pocit, že nic není k ničemu, jsem teď hnusná odporná baba, furt nadávám, furt buzeruju (třeba včera chlapa, že si po sobě nedokáže uklidit ani nádobí od večeře a špinavé ponožky). Prostě mě sere, jak já tady po všech všechno uklízím, utírám apod. a nikdo to za mě neudělá na oplátku    
            Gastrica   | 04.12.2012 08:26:02
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              já to mela pred tydenem taky.. uz su doma moc dlouho a uklizim paru varim cimdal vic mi prijde.. furt neco a stejne to neni videt:D ale co uz::D po asi 3-4dnech me ta nechut presla:D a misto uklidu se radsi venuji tobikovi-tam to nese aspon ovoce:o)
              amalie2011   | 04.12.2012 08:34:04
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      7:30 bych pokládala za luxusních :) Vašík má i teď přes zimu občasné tendence vstávat kolem 6. Neboj to přejde, takovýhle nálady máme občas všichni a teď to počasí tomu nepřidává. Bude líp, drž se.
      antara   | 03.12.2012 17:29:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        Prekvapive...podepisuji.
        Terča80   | 03.12.2012 18:53:53
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        souhlasím, ja kdyz vyjimecne vstavam v 7:30 tak mam pocit jak jsem mega vyspana    
        chezzie   | 03.12.2012 19:52:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          Tak to ja ten pocit nemam ani kdyz muzu tak jednou do mesice spat do 9, kdyz vstane Honza. :) Bych potrebovala spat aspon 14 dni do 10 abych se citila vyspana :)
          antara   | 03.12.2012 20:05:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            to ja jo :-) nekdy jsem vzhuru uz v 7 a je pohoda si jen tak v klidku polezet kdyz dite jeste spi... ale to se mi stava minimalne      
            chezzie   | 03.12.2012 20:07:23
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              Taky jsem to tak mela, ale co jsem tehotna, tak bych spala 20 hodin denne :) a to uz bych mela byt v te fazi tehotenstvi, kdy by mela byt spousta energie....tak nevim kde se ztratila :)
              antara   | 03.12.2012 20:29:28
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: syndrom vyhoření
                to je jasny, ze u tebe to ted bude jinak... no jen jestli ta tvoje energie nejde treba na vasika (protoze ten podle toho co pises ma energie aspon za 3     )
                chezzie   | 03.12.2012 20:31:36
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
              tenhle pocit mám když máme budíček v 7h
          zanlena   | 03.12.2012 21:38:32
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        souhlasím..7:0 -- to už bych byla přespaná..obě dítka vstávají pořád v 6.
        lojzinek   | 03.12.2012 20:22:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      Žádný bordel není tak velký,aby nevyvážil 2h spánku.
      Jo taky jsem to tak měla 2m v životě jsem fungovala jak bych měla-ráno Honzu do školky pak s miminkem do obchodu,dopoledne navařit,uklidit,stále s miminkem ,přišla Gabka,tak si s ní popovídat,udělat ukoly,zajít pro Honzu a čekat na manžela,dát mu oběd,usmívat se na něho u toho ty děti,večer si s ním povídat a pak sex a druhý den znova.Po 2m jsem už neměla co uklízet,co vařit-došli nápady,byla jsem vzteklá na všechny a řekla si,že tohle né. Jasně nejsem vzorná hospodynka,ale dělám jen to co mě baví a kdy mě to baví.A ono to jde.Děti mají mnohem raději maminku co se usmíva a nic po nich nechce.
      Honafa   | 03.12.2012 17:36:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      7:30 a ty si stěžuješ???     Myslím, že si to všechno až moc bereš, podle mě si hlavně potřebuješ odpočinout od toho stereotypu. Pokus se sehnat si hlídání a zajdi si někam za zábavou. 
      Evulik25   | 03.12.2012 18:07:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        jo, já vím, že pro někoho je 7.30 luxus, ale prostě ona si vždycky vytvoří nějakej systém a já než si na něj zvyknu, tak si vytvoří jinej   Sotva jsem si zvykla vstávat ve 4 a dospávat se do 10, tak si to madam změnila na vstávání v 9 a byla jsem najednou hrozně nevyspalá (vyhovolalo mi to ve 4, nakrmit a dospat se). Pak jsem si teda zvykla na spaní do 9, tak abych nebyla nevyspaná ani přespaná a ona si to zase změní.. Ona je ráno o 7.30 ještě tma a mně se prostě vstávat nechce, nechápu, proč jí jo    

        Jinak s tím stereotypem, jo, já vím, potřebuju vždycky aspoň jednou za čtvrt roku vypadnout a už se blíží ta hranice, kdy to bude čtvrt roku   Ale hlídání nemáme, kamarádky mi nepohlídají (jenom jedna mi občas hlídá a ta odmítá hlídat u nás doma a ještě večer). Takže jsme domluvili aspoň tchýni za 14 dní a jdeme s Jarinem do kina oslavit výročí svatby...  
        Gastrica   | 03.12.2012 18:22:59
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          základem je si na jejich režim nezvykat. a hlavně s ním nepočítat při důležitých událostech 

          tyjo, čtvrtroku bych nevydržela, to si vůbec nedovedu představit.
          snad to dobře dopadne s tchýní a kinem!
          zuzka83   | 03.12.2012 20:25:06
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            no mi z toho taky solidně šibe, jako byla jsem venku s kamoškama nedávno v kině na upírech, byly jsme i v hospodě na vínečku a super, jenže je to krátkodobá droga a asi holt při současném počasí potřebuju odreagování častěji     To kino vyjít musí, i kdyby tchýně měla jet sama vlakem, protože lístky už máme koupené a ona nám to slíbila. Si snad nedovolí nás nasrat      
            Gastrica   | 03.12.2012 20:31:04
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              právě! 
              plus nemoci, já už su úplně deformovaná, ale cokoli plánuju, tak je s dovětkem "jestli bude kluk zdravej!"

              já su doma přes 3 roky a donedávna to byla opravdu pohoda, takový dlouhý prázdniny, žádný pořádný stereotyp. až teď na mě začíná dopadat, že mám všechny kamarádky jakoby najednou odstěhovaný, těhotný, mají miminka nebo opravdu strašněmoc práce..že na mě nikdo nemá čas - a přitom já ho mám tolik. takže mám taky takový syndrom vyhoření. (kdybych aspoň byla co k čemu a měla nějakou dobrou práci, čímž nemyslím dobře placenou dočasnou ulejvárnu, ale něco trochu smysluplnějšího..  )
              zuzka83   | 03.12.2012 20:58:04
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: syndrom vyhoření
                tak tak. Kamarádek málo a když už nějaké jsou, tak na mě kašlou     Plus u mě veškeré snahy o nalezení nových kamarádek končí na tom, že nejsem schopná se s určitýma lidma (typama maminek) bavit. Mě prostě na každým člověku něco vadí. Buď, že kouří při kojení nebo že používá maminkovskej plurál nebo že kupuje zásadně bio potraviny a donekonečna mi cpe, jak by si nikdy nekoupila banán z kauflandu     Já asi nejsem moc prosociální    
                Gastrica   | 03.12.2012 21:04:57
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: syndrom vyhoření
                  :-))) ty, segra? Takovej lidumil??? :-)
                  Terča80   | 03.12.2012 21:09:41
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: syndrom vyhoření
                  vidíš, tak toto by mě zřejmě (do jisté míry) nechávalo klidnou, ale mě se prostě NECHCE navazovat pevný vztahy..ale tak si žádnou kamarádku nenajdu, to je jasný.
                  zuzka83   | 03.12.2012 21:11:41
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      nachystej krabici s hračkama a knížkama do ložnice a zamkni   nebo se přesuňte do obýváku a zapni divko   takhle poránu hlídá náš tatínek    
      jezurka   | 03.12.2012 18:12:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        no my nemáme ložnici, spíme v obýváku a Áda má svůj pokoj :) A samozřejmě jí vždycky něco pustím, ale dveře do pokojíčku fakt nezavírám, ona se pak nudí a dělá bordel z dostupných zdrojů (krámuje třeba skříň nebo roztahuje prádlo z koše...   )
        Gastrica   | 03.12.2012 18:18:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          Kdybys videla, co nekdy provede Elda za tech par minut, co vzacne s Di vytuhneme...vzdy si myslim, ze uz jsem zlikvidovala vsechna potenc. rizika a on vzdy prekvapi. On nebo tatinek, ktery napr. OPET zapomene tubu Bepanthenu na prebalovaku a ja mam po polstari za sedm stovek...

          Ovsem vstat v 6 rano za HLUBOKE tmy me nedonuti NIC.
          Terča80   | 03.12.2012 18:57:50
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            já si to umím představit, ona mi sice neplpá po polštářích krémy (páč na ně nedošáhne - zatím), ale v pohodě si vystačí s nedojezeným jogurtem, zbytkem čokolády nebo tatínkovou tvarohovou buchtou, co si dal ráno k snídani a položil ji blbě na kraj stolu :) Já se přiznám, že jsem ráno tak hotová, že ani kolikrát nezkontroluju, jestli se někde něco potenciálně nebezpečného neválí   dneska jsem právě díky tomu přišla o hrnek, ještěže ta rána mě probudila a stihla jsem všechno uklidit dřív, než se fakt pořezala (ale třeba nožem se mi už pořezat stačila, ale to je jinej příběh)...
            Gastrica   | 03.12.2012 19:04:57
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            he, to jsem si taky říkala, že před 6 mě ani dítě z postele nedostane..a nakonec přišlo období, kdy vstával v 5! tu pátou jsem si držela, ale ono je to na prd, když seš naštvaná, že nemůžeš spát a nemůžeš spát protože ti u hlavy ječí siréna..jooo, to byly dlouhý dny...na který si občas vzpomenu, když ho budím do školky   
            zuzka83   | 03.12.2012 21:01:00
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              On nejeci, par minut vydrzi u telky a pak ruzne chodi a dela bejkarny nebo taha ZVUKOVE hracky pres loznici, takze delam furt psssssssst, mimi spinkaaaaaaa :-))) komedie. Skoda, ze jsem nemela prvni Dianku, ta po krmeni v 6:30 krasne spinka do 9. Zatim teda.
              Terča80   | 03.12.2012 21:08:19
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            No to si povíme. Barča 5:30       A to už téměř měsíc a bohužel oba se vzácně shodujou a budí se navzájem pokud náhodou má jeden z nich pocit že ten druhý už spí dlouho. Už jsem fakt totálně a moc vyčerpaná ... psychicky vyždímaná. Jdu si dát vanu a po sto letech SPÁT před půlnocí 
            luciasek84   | 03.12.2012 21:26:20
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
          tak to ještě jde   tžo je rychloukliditelný bordýlek
          jezurka   | 03.12.2012 19:50:34
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: syndrom vyhoření
            jo, ono to netrvá půl dne, ale nebaví mě to, je to totiž pořád dokola    
            Gastrica   | 03.12.2012 20:08:51
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: syndrom vyhoření
              tak to jste si měli pořídit paneku Chou-chou, z té se dají vyndat baterky        
              jezurka   | 03.12.2012 20:43:52
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: syndrom vyhoření
                Aj, to nebylo pekne :-p
                Terča80   | 03.12.2012 21:04:10
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: syndrom vyhoření
                  neříkej že bys občas ráda nevypla to starší dítko - zvlášť když vzbudí už podesáté to menší    
                  jezurka   | 03.12.2012 21:30:25
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: syndrom vyhoření
                    Jo aha. To jsem to spatne pochopila, prislo mi to namireny proti Gastrice. Rada bych je casto vypla OBA.
                    Terča80   | 03.12.2012 22:41:12
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: syndrom vyhoření
                      to neee, to mělo být vtipné   kdo by občas nezatoužil zmáčknout nějaký kouzelný čudlík  
                      jezurka   | 03.12.2012 23:17:15
                      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        Takhle nějak to mám naplánovaný až bude Petřík nemocný a já budu po noční bez hlídání (praktikovala jsem to tak i s nemocným Ondrou, když nebylo hlídání a měla jsem po noční). Zavřem se do obýváku, kde má hračky na DVD zapnu pohádku a zapnu počítač, nachystám něco k zakousnutí a pití a hlavně zatarasím balkónové dveře.
        zanlena   | 03.12.2012 21:36:24
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      hihi to znam uplne presne.taky mam nekdy pocit ze vsechno co delam delam zbtecne protoze to nikdo neoceni napr.treba uklidim aby chlap jak prijde z prace videl ze jsem celej den jenom nesedela na zadku ale nez stihne prijit z prace tak je znovu bordel takze to vypada ze jsem nic nedelala:-))))chce to vypadnout na chvilku.hlavu vzhuru bude lip:-))))ja vzdycky kdyz ulozim deti do pelechu a pak je jdu zkontrolovat jak spinkaj tak si rikam ze to jsou zlaticka a vsechno kolem toho stoji za to.
      VENYSEK   | 03.12.2012 19:45:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      7:30 tak tomu řikam luxus já stavam každe rano v 5:00 ležim a zachvilu mami stavej potřebuji mlíko no tak 1hodinku odolavam a pak rači vstanu protože by jsi beztak zbudil sestru a ona spanek potřebuje jinak jse sni neda žit. 
      dankal   | 03.12.2012 21:15:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      jejda ihned vyměním vstává mně o půl 6      že by si hrála sama nehrozí, hned mě tahá z postele
      ka-ro-li-na-kaja   | 03.12.2012 21:50:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      ber to tak,ze je to normalni a ze jsi na tom jeste dobre...dite vstava ve 4 ,misto v 5,vse co vidi nekam odnese,kdyz se mu neco nezda jeci v tonine,ktera je nesnesitelna,kdyz spi po obede,usina az kolem 9 vecer....nechce jist nic co se mu predlozi,atd.atd.atd...a mas to 2x v ruzne verzi uchylek a potizi...  no neni ti hned lip          chce to odpocinek,klidek,snad se ti to podari
      Liberte   | 04.12.2012 06:26:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        Už po deváté? Nám Honza když odpoledne spal ještě v půl dvanácté v noci čaroval v obýváku    .
        polova   | 04.12.2012 10:30:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: syndrom vyhoření
            jenze aspon nestrasil rano....ono ve 3 rano poslouchat jak si zpiva a pocita je take na hlavu      uz se naucil to septat do 4 do rana,ale septa,ze by vzbudil mrtveho 
          Liberte   | 04.12.2012 12:53:38
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: syndrom vyhoření
      Ahoj, já tohle měla v minulé práci. Vždycky jsem přišla domů a třeba hodinu bez závažného důvodu brečela, nebo neměla sílu nic dělat, i když jsem vlastně nebyla nijak fyzicky vyčerpaná. Pak se to ve mě nějak nakupilo a já naznala, že to nemá smysl, a dala výpověď. Vzor jsem si když tak našla tu: https://www.ekariera.sk/magazin/vypoved-z-pracovneho-pomeru-2018-vzory/ (bydlíme na Slovensku) :-)
      IvaMraz   | 16.08.2018 18:11:21
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: syndrom vyhoření
        Výpověď z pracovního poměru by na rodičáku měla dát komu? To v těch vzorech z odkazu (neotevírala jsem) určitě není...
        inediam   | 16.08.2018 18:34:23
        Reagovat | URL příspěvku

Téma: Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 731)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×