Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 664) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Evidence mrtvých
    Já vím,že to zní morbidně,ale nevíte,jak by se dalo zjistit,jestli určitý člověk ještě žije nebo ne?Existuje něco jako jakási evidence mrtvých?Nebo je to součást matriky?
    veverka77   | 13.06.2012 19:57:10 | Reakcí: 7, poslední: 14.06.2012 06:14:29
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • susene antilopa
      mnohem lepsi nez konzerva a vyzivnejsi je susene maso,skladne,sytici a nejlepsi jsou tycinky nevim z ceho,ale rozdavaji se vsude kde jsou vojska osn a podobne mirove sbory a ruzni lekari bez hranic atd...skladne a na cesty jako zachrany balicek idealni...aspon se vam pak do baglu vejde hodne vody a suche ponozky  po tech tycinkach kamos dokonce pribral asi 5 kg a to jsme byli vecne v pohybu s par kg na zadech
    Liberte   | 13.06.2012 13:09:58 | Reakcí: 25, poslední: 17.06.2012 20:53:09
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: susene antilopa
      Já jenom nechápu... když je podle tebe všechno lepší než tady v Čechách... Proč jste si pořídili byt zrovna tady? Ono v chýši někde na poušti s výborným a ještě navíc velmi výživným sušeným velbloudím masem...
      Nebo ve Fašounově(Německu  ) s kvalitníma a stálobarevnýma hadrama i po milionu vyprání, o potravinách se pro jistotu nezmiňuju...
      polova   | 13.06.2012 13:33:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: susene antilopa
        fasouni??? aha...no na to nemam co rict...a ja netvrdim ze susene maso je nejlepsi..ja jen pisu ze je vyborne na cestovani obzvlast s baglem na zadech...ktery vlacis cely den..a nekolik dnu i tydnu
        Liberte   | 13.06.2012 13:38:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: susene antilopa
      Mi stačí k životu 6 polomáčených lineckých na den.Ja nemusím jíst ani antilopy ani velbloudy a ani české konzervy.Já to mám fajn.
      Honafa   | 13.06.2012 15:14:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: susene antilopa
      Když jsme byli na jihu u moře,jedla jsem místní ryby,chobotnice a podobnou haveť.Totéž třeba i v Polsku.V bývalé Jugoslávii jsme se prožírali tunama levného ovoce,místních ovčích a kozích sýrů a pod.bylo to za pár drobných.To ovšem neznamená,že jsme sebou nevezli pár konzerv,polévky v pytlíku a pod.Nemám nic proti ochutnávaní místních specialit,ale přeci v okamžiku kdy zjistím,že mě místní pokrmy z různých potvor nechutnají,nepojedu domů jen proto,že umírám hlady.   
      Val.J35   | 13.06.2012 16:56:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: susene antilopa
      Jo a mimochodem,nevěřili by jste,jak výborným obchodním artiklem byli v socialistické Jugoslávii úplně obyčejné české knedlíky v prášku.Za 5 těhle práškových knedlíků jsme si dopřávali luxusní večeře v restauraci.   
      Val.J35   | 13.06.2012 16:59:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: susene antilopa
      ja treba zrovna nemam moc rada cizi kuchyne, ochutnat ochutnam, ale opravdu maloco mi chutna. Treba pokud by se jednalo o nejakou italii, tam bych asi nemela problem,prece jejich kuchyn je rozsirena i u nas...
      Ale jist nejake extremnosti jako cervy, nebo susenou antilopu,tak to diky, me je blivno i z morskych potvor jen se na ne podivam  
      plaz   | 13.06.2012 17:17:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: susene antilopa
      Jedla si to niekedy?To je fantastická vec,výborne to chutná.Lisované,chrumkavé,sušené maso s antilopi,alebo s byka.Ja som to jedla v Africe,skoda,ze sa to u nas nepredáva,ale dalo by sa to podla mna zohnat ve Franci
      nathalis   | 13.06.2012 19:52:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: susene antilopa
      Já si teda radši dám sušenou šunku než jakýkoliv šunkou nazvaný výrobek      . Sušené maso si jednou za čas koupíme, ale není to ono 
      Ady.S   | 13.06.2012 20:40:42
      Reagovat | URL příspěvku
  • Dovolená bez dětí

    Co takhle nevzít nějaké dítě,tím se taky ušetří.
    My jsme jednou jeli bez dětí,ale to Martin vyloženě koupil dovolenou,abych si odpočinula a nezhroutila se.Jinak bych se raději obětovala já,že bych nejela,kdyby jsme na to neměli.A jel by on a děti.
    U nás v okolí je to častý jev.Jedou rodiče plus to dítě co to má zdarma nebo za polovic a další dítě zůstava doma u babiček.
    Naši taky chtějí brát jen Honzu.Jsem zásadně proti.Bud všichni nebo nikdo.
    By mě to strašně mrzelo,že někdo nejede a chybělo by mi to dítko.
    Honafa   | 13.06.2012 09:12:32 | Reakcí: 29, poslední: 17.06.2012 17:27:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
            a co takhle nebrat ani chlapa, tím ušetříš nejvíc      
      já bez dětí nějak dovolené nemám ráda.. určitě ne ty hlavní, k moři, do aquaparku, na hory, někam dál, kde ještě nebyli..
      všechno podnikáme společně a určitě by jim to bylo líto, mi stačí, že je Eli na víkend u táty a my mezítím opékáme nebo jdeme na výlet a už mi chybí a jí to je taky líto, že nebyla s náma a není na fotkách   ale všechno stihnout nemůže  
      zato do nějakých lázní nebo na romantický víkend speciálně pro dva bych klidně jela jenom s manželem a dětičky odložila babičce     ale to se mi teď hned tak nepoštěstí  
      jezurka   | 13.06.2012 09:23:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      Pokud mám dětí víc,musí mít všechny stejné podmínky a možnosti.Takže na dovolenou,k babičkám a pod.buď všechny,nebo žádné.Něco jiného je,pokud to dítě vyloženě samo nechce.Určitě třeba nebudu cpát Jirku na výlet s tetou,když mě jasně řekl,že on bude doma,zatím co Jituška jásá,že pojede s tetou a bude tam spát.
      Val.J35   | 13.06.2012 09:23:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      ja se tesim,az nekam vrazime deti na tabor a budeme bez nich sami...mame v planu je posilat pryc klidne k mori atd a hezky si klidek uzit doma      nam chybet tech par dnu nebudou 
      Liberte   | 13.06.2012 09:26:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      No já to beru tak že buď všichni nebo nikdo.... pokud bysme neměli na to jet všichni k moři tak bysme jeli někam do čech, nebo jen na víkend, ale všichni. Mě by teda i vadilo, kdyby jeli beze mě. Podle mě je to hlavně o tom být spolu jako rodina, pak teda samozřejmě i poznat něco nového, ale zas teda ne za cenu toho, že by jeden měl sedět doma. Já zas naopak snad neznám žádný případ, kdy by rodiče nechali to druhé dítě doma jen proto, že nemá pobyt zdarma.   Ale být v kůži toho co zůstává doma, to by mi bylo hodně líto. A být tou mámou tak bych si to asi taky pořádně neužila, když bych věděla, že jeden sedí doma....
      corelia   | 13.06.2012 09:30:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      Taky jsem zatáncem toho buď všichni nebo nikdo. U nás to je tedy v poslední době tak, že většinou všady jezdíme bez Ondry, ale on s námi moc nikam nechce, že by se nudil a tak raději jede k babičce a domluví se na něčem s klukama.
      zanlena   | 13.06.2012 09:30:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      nejela bych, a nechápu to, že někdo takhle uvažuje     
      lucie73   | 13.06.2012 09:32:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      Dovolená bez dětí, to by nešlo, ale na druhou stranu, takový prodloužený víkend bez dětí bych uvítala s radostí.
      Evulik25   | 13.06.2012 09:54:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dovolená bez dětí
        Mělo by to být vyvážené.Jednou bez děti příště s dětmi.Když se ,ale jede jednou za 10 let s tím,že se na to všichni těší a pak někoho nevezmou to je strašné.
        Honafa   | 13.06.2012 10:00:56
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      s tvym nazorem se naprosto stotoznuju  
      plaz   | 13.06.2012 09:55:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      Jsem dlouhodobě ve stádiu, kdy jako fakt zhraničí ne  .

      Třeba to na mě dojde až budou děti dospělé a mít vlasní domácnost, tím mě odpadne řešení, jestli je vzít nebo ne    .
      polova   | 13.06.2012 10:04:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      já jsem pro jet na dovču bez dětí, i rodiče mají právo si užít svoje chvilky, myslím si, že u babiček jim bude stejně dobře, ale rozhodě sem proti brát jen některé. my sice loni do BUlharska jeli jen s Kvítečkem a Terkou, ale Míša nechtěla jet. my teda vždy jeli společně, teda mě jednou nechali doma a odjeli si holky s Květošem do Španělska, ale já byla tenkrát těhu s Kvítečkem, zvracela sem neustále a výhled na horko mi dělalo ještě víc zle   ale záviděla sem jim 
      ivulisek   | 13.06.2012 10:28:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      Tohle nikdy nepochopím   Když už je více dětí, měly by mít stejné podmínky a možnosti. My jezdíme na dovolené zásadně s dítětem, nikdy nás jiná varianta ani nenapadla. Je to společný čas, který si užíváme.
      Sphinx   | 13.06.2012 10:32:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      no pokud bychom jeli bez decek, tak proto, ze chceme byt sami nebo decka nechcou jet. Rozhodne ne proto, aby se usetrilo.

      Tak celkove, pokud lidi chcou byt spolu, tak se muze jet na dovolenou pod stan a jist klidne ty konzervy, vzdyt je to fuk, my jsme s Pepou vzdycky na dovolene v horach jeste usetrili, jak jsme jedli jen ty instatni dobre hostince.
      zajic   | 13.06.2012 10:51:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      my jedeme bez Lucky k moři..není to o šetření,ale o tom,že já si chci odpočinout od všeho a tak Lucka bude u našich..užije si to víc než pořád pod slunečníkem u moře..my pak spolu budem skoro celé léto někde takže jeden týden obě dvě přežijem..a teď ať si každý o mě myslí co chce  jo a taky budu víkend na fesťáku a to Lucka bude zas u druhé babičky..JSEM TO ALE HROZNÁ MATKA! 
      Rowdynka   | 13.06.2012 11:14:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dovolená bez dětí
        Podívej, pokud ti má to děcko kdo pohlídat, proč toho nevyužit. Lucka je tak malá, že jí nepřijde líto, že na dovču nejede s tebou.

        Potom až bude v pubertě nebude chtít s tebou nikam jezdit, to si nevybereš...

        My jsme celkem zvláštní, neplánujeme nic dopředu, jako dovolené výlety a tak. Prostě nám mrskne v hlavách a jedeme. Akorát teda nemáme tolik prachů, abych se některé ráno probudila a řekla, že jedeme na týden někam do zahraničí do hotelu, spíše to máme takové... Pro některé až moc "sockovské", ale to mě je fuk. Děcka nám nemá kdo hlídat, tak se uzpůsobujeme jim.

        No ale já si odpočinek představuju jinak... Co pojedu někam nevím kam... Mě by vyhovovalo všechny ostatní poslat na měsíc na Mars(třeba) a pěkně si hnit doma. Ve svojem gauči, ve svojí posteli, ale SAMA  .
        polova   | 13.06.2012 11:26:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dovolená bez dětí
            tak já si nejvíc odpočinu na tom fesťáku co si budem povídat..nealko tak určitě taky pít nebudu  ..mě je celkem jedno kam kdo jede co tam jí nebo nejí..hlavní je že si to každej užije..a hlavně kolikrát dovolená v ČR někde pod stanem s konzervama s lidma co máš ráda je 100x lepší než dovolená v luxusním hotelu s lidma se kterýma si třeba nemáš ani co říct...takže ty "sockovské" dovolené budu mít taky 
          Rowdynka   | 13.06.2012 11:33:20
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dovolená bez dětí
        Jsem už psala k Evičce.Že jasně i rodiče mají mít na sebe čas jako odpočinek bez dětí.Horší je ta varianta jedno ano další né.
        Nejsi hrozné,to né.
        Honafa   | 13.06.2012 14:06:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dovolená bez dětí
          já jsem si to pak Gábi přečetla..je jasný že kdybych měla 2 děti a jedno měla nechat doma,že mi nejel nikdo..
          Rowdynka   | 13.06.2012 14:37:00
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      Gábi, já bych bez Tygřátek nejela. Jsem úchyl a bez nich bych tu dovču asi pořádně neužila.
      tygřímáma   | 13.06.2012 16:45:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      mám jen jedno dítě, takže tohle neřeším, ale samozřejmě pokud bych měla potomků více, pojedou buďto všechny děti nebo žádné...v mé situaci využívám třech variant:dovolená s Petrem a Ádou, dovolená s Petrem bez Adámka a třeti super varianta já a kamarádky   
      Eva74   | 13.06.2012 18:26:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      přesně takhle jezdí ségra na dovču s jejím manžou. Už od narození prostě šoupnou neteřinku(necelé 3) k chůvě a jedou. A dvakrát i třikrát ročně, v rozmezí 7-10 dní. Zrovna tedkon je malá S. u mojí mamky a oni se chorvatskují. podotýkám, že zvířectvo si šoupli do zvířecího hotelu a moje mamka je po náročné gynekologické operaci před měsícem....
      helenice   | 13.06.2012 19:01:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      kdybych měla víc, než jedno dítě, tak by samozřejmě jely všechny nebo žádné. Né jedno jo a druhé, že by zůstalo někde u babičky. Ale jinak nemám nic proti tomu jet na dovolenou úplně bez dětí!
      Gastrica   | 13.06.2012 19:11:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      Jet na dovču bez Ondry bych nedokázala. Už jsme to jednou plánovali, Ondra měl jet babi a dědou a my chtěli jet do Maďarska, ale nakonec z toho sešlo protože bych si to neužila. Ohlížet se na finance a vybrat někoho kdo nepojede je hrozné, radši bych volila něco levnějšího u nás, ale hlavně společně.
      Ady.S   | 13.06.2012 20:26:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      Tak já jsem hrozná matka:)) Já si klidně dovedu představit že až budou děti školou povinné, že bych jela s TOmem na nějaký prodloužený víkend nebo na týden s ním SAMA. Bez dětí. Stejně tak vím, že pokud bude chtít příští rok moje mamka vzít Barušku někam na týden na dovolenou, že jim Ondráška ještě nedám. Řekla jsem narovinu, že dítko pouštím s někým jiným na delší dobu až ve chvíli kdy bude plně mluvit a říkat si co chce, kdy to chce, co jí bolí, jak jí to bolí. Ve chvíli kdy toto budou umět obě děti, neexistuje že by si někdo vzal jen jedno. A stejně tak to platí pro nás. Jet jen s jedním dítětem bych prostě nepřežila.
      luciasek84   | 13.06.2012 21:48:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dovolená bez dětí
        Jéé kdybych si nejdřív přečetla reakce, tak bych nemusela smolit vlastní odpověď a jen se k tobě podepsat. :))
        nadule1   | 17.06.2012 17:27:58
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      se mi jako malé stalo, že sem nemohla jet na plánovanou dovolenou s prarodiči, protože onemocněla ségra. a mamka mě samotnou odmítla pustit, právě s tím, že buď obě nebo žádná. to bylo taky pěkně nespravedlivý. i ségra si to myslela. ale mamka asi určitě chtěla hlavně pozlobit taťku a spol.
      zuzka83   | 14.06.2012 11:44:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dovolená bez dětí
        Nás si cíleně brala babička každého zvlášt,že nás oba neuhlída.Což byla blbost jako samotná jsem se nudila.S bráchou byla zábava.
        Ja když nemám doma Honzu tak je to se Zuzkou peklo,uf pořád otravuje.Někdy,ale posílám Honzu samotného at si od ní odpočine.
        Honafa   | 14.06.2012 11:49:46
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dovolená bez dětí
      Nooooo dřív bych řekla, že bez dětí na dovolenou ROZHODNĚ NE. Ale po 14 dnech u moře... pokud bychom zvládali jezdit na dvě dovolené, tak bych hlasovala za jednu BEZ dětí... Ono je to totiž s nima hrozně náročné.
      Ale nedělala bych to, že jeden pojede a druhej ne. To je blbý.
      nadule1   | 17.06.2012 17:26:05
      Reagovat | URL příspěvku
  • konzerva nebo mistni specialita
    takovy nejaky cesky vyrobek jako je zahadne ala veprove nebo velbloud s poustnimi cervi a plackama cerstve udelany a cenove jak ta konzerva,kterou jak plnou ci prazdnou jeste musite sebou vlacet???nevite ze jsou to cervi.....sorry,radeji jsem si dala velblouda a bylo mi dobre...  jak snobske ze...o syrovych rybach a jezcich ktere si musite vylovit ani nemluvim...
    Liberte   | 13.06.2012 08:25:18 | Reakcí: 26, poslední: 14.06.2012 07:45:09
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      Ty brďo, jak píšeš bez té diakritiky a čárek a teček, tak momentálně nevím, o čem vlastně píšeš, fakt.      Ale já dneska moc nespala, takže možná odpoledne mi svitne.   

      PS: Já bych velblouda nepozřela, takové pěkné zvíře! 
      Evulik25   | 13.06.2012 08:37:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: konzerva nebo mistni specialita
        Evi kdyby nebylo co tak myslím,že bys i toho velblouda snědla 
        Rowdynka   | 13.06.2012 08:45:12
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: konzerva nebo mistni specialita
        No ber to tak,že takové tele taky vypadá roztomile na pastvě,ale pokud ho vidíš jako kus masa tak ho sníš.Totéž velbloud.Někde mají vepřové a hovězí,někde zase velblouda.Mimochodem velbloud je možná pěknej na obrázku,jinak je to docela hnusná a smradlavá potvora.
        Val.J35   | 13.06.2012 09:25:48
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: konzerva nebo mistni specialita
          Já to tak beru, proto jsem telecí v životě nejedla. Stejně tak nejím zvěřinu, králiky, zajíce, medvědy, klokany, jehněčí, žádné mládě prostě, v životě jsem neopékala sele a mohla bych pokračovat. Rodina už si zvykla, že jsem magor. 

          Vlastně mě kdysi strašně potěšila ta reklama v TELE TELE se Suchánkem a Genzerem, jak běhají po louce, jeden převlečený za krávu, druhý za prasátko a říkají něco ve smyslu, jsem roztomilá kravička a prasátko, bla bla bla a končí to slovy ŽERTE KUŘATA, JSOU ÚPLNĚ BLBÁ. Takže jsem převážně na kuřecím. 
          Evulik25   | 13.06.2012 09:43:20
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: konzerva nebo mistni specialita
          Taky si myslím. U velbloudů tady v té naší pidi ZOO je vždycky největší smrad.


          A oni jsou někde i psi nebo kočky národní specialitou    .
          polova   | 13.06.2012 09:47:58
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: konzerva nebo mistni specialita
            Přesně jsem čekala, že velbloudi rozpoutají diskuzi a hned jsem věděla, kdo se ozve.     
            Evulik25   | 13.06.2012 09:49:29
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: konzerva nebo mistni specialita
          S tou hnusnou a smradlavou potvorou nesouhlasím. Po pár pohlazeních a jízdě na něm v Tunisu jsem jeho kouzlu úplně propadla. A když se mi podíval do očí a zamrkal svýma dlouhýma řasama, byla jsem ztracená  . Škoda, že mi neprošel nápad pořídit si jednoho domů    .
          Martina85   | 14.06.2012 07:45:09
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: konzerva nebo mistni specialita
        Evi,já na to právě taky koukám a nějak nemůžu pochopit,o čem to Liberte píše 
        veverka77   | 13.06.2012 14:22:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      Já tě tedy beru vcelku za normální ženskou, ale neznat tě osobně Jaru, tak si o tobě myslím že ti prostě normálně hrabe      
      luciasek84   | 13.06.2012 08:41:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: konzerva nebo mistni specialita
        me hrabe uz davno,asi od mala...tudiz nic noveho  asi proto jsem byla schopna odjet s 50 markama v kapse a vratit se skoro po 3/4 roce a mit procestovanej jih evropy a kousicek afriky ...jeste ze mam i stejne ulitle kamose,ale to byly uzasne ulety blaznu..upozornuji ze mobily nebyly
        Liberte   | 13.06.2012 09:31:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      my konzervy nejíme ani normálně, takže ani na dovču bych si je s sebou nebrala     Radši toho velblouda  
      Gastrica   | 13.06.2012 08:43:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      a ovoce by nebylo?     
      Rowdynka   | 13.06.2012 08:45:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      A nemáš to jedno. Ať si každý jí a vozí co uzná za vhodný.
      zanlena   | 13.06.2012 08:50:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      ty jsi úplný lovec
      kacato   | 13.06.2012 09:01:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      já doma krom zeleniny nic v konzervě nemám a nekupuju, takže tak
      ivulisek   | 13.06.2012 09:11:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      Když si pobývala v cizině tak ti nic českého nechybělo?Martin by dal cokoliv kdyby tam mohl mít vysočinu nebo český rohlík nebo i tu konzervu.Místních ryb a velbloudu už má plné zuby.Království za řízek.
      Honafa   | 13.06.2012 09:15:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: konzerva nebo mistni specialita
        rohlik a nugatova pochoutka...ta mi chybi i ted ,protoze se uz nedela..  ale jinak nic..nebyl cas nad tim premyslet,mela jsemjine starosti ..jako jak se uzivit a jak se dostat nekam dal...pak uz kdyz jsem tam zila normalne tak mi zase chybel jen rohlik a nugatova pochoutka,ale to uz mi poslali nasi bud busem a nebo letadlem 
        Liberte   | 13.06.2012 09:24:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      já hlasuju pro konzervu, až by došly, brala bych i velblouda, pouštní červy bych si dala až v totální podvýživě a halucinacích   
      lucie73   | 13.06.2012 09:35:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: konzerva nebo mistni specialita
        Souhlas, jsem ochotná sníst ledacos,ale červy mně teda fakt nelákají  , to už bych si opravdu radši dala lančmít z konzervy  
        antara   | 13.06.2012 09:50:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      v te konzerve aspon nevim,co je. Cervy bych nejedla ani nahodou, to uz bych jak pise Lucka, musela blouznit hlady.
      A jeste jednou, jsem radsi za tu nasi konzervu,nez se zeblit a zes... z mistnich "specialit", stalo se mi tojednou a byla jsem 4 dny totalne ko.
      plaz   | 13.06.2012 10:02:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: konzerva nebo mistni specialita
      Já jsme pro ochutnat místní specialit, ale mít něco sebou co vím co to obsahuje(je to jedlé) je jistota.
      Ady.S   | 13.06.2012 20:30:07
      Reagovat | URL příspěvku
  • normálně nad tím přemýšlím
    A přijde mi strašně snobské tvrzení, že když nemám na to si v cizině kupovat jídla, že mám zůstat doma. Jakože když pojedu s konzervama tak nemám nárok se válet na pláži u moře? A to z jakého důvodu? Mě na tom vlastně ani nepřijde nic divného, vždyť tam nikdo nevyváří svíčkovou ale těstoviny jsou na stole za 20 minut. A to že si někdo ty konzervy sebou bere neznamená že nebude chodit po restauracích a sem tam si nedá pizzu. Fakt je to strašně snobský názor a mě to vadí   Jako kdyby nárok na dovolenou a odpočinek u moře měli jen boháči  
    luciasek84   | 12.06.2012 19:56:57 | Reakcí: 63, poslední: 17.06.2012 17:19:45
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      spousta lidí jí konzervy i doma, nevidím v tom problém, ať si jedí co chtějí.. a souhlasím s tebou, ikdyž z Poláků, kteří se cpou týden v kuse vařenýma vajíčkama z domu na pláži, máme celkem srandu   ale je to každého věc, třeba na restaurace mají, ale líbí se jim to takhle  
      jezurka   | 12.06.2012 20:06:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      já si nic takového nemyslím, že na dovolenou mají nárok jenom boháči. Mluvila jsem čistě za sebe, že kdybych já si měla vybrat, tak radši volím dovolenou v čr, abych si mohla dovolit koupit, na co budu mít chuť, kdykoliv na to budu mít chuť. Já si nedovedu představit jet někam na dovolenou a v báglech tahat žrádlo, ale komu to nevadí, ať to dělá. Mi prostě potom uniká ten smysl, proč tam ten člověk jede.
      Gastrica   | 12.06.2012 20:08:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        Třeba aby si užil moře?
        luciasek84   | 12.06.2012 21:31:54
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          jo, řikám, ať si tam jede, když mu to bude vyhovovat :) Já bych tam za těch podmínek prostě nejela, to je celé :)
          Gastrica   | 12.06.2012 22:14:45
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        Třeba tam taky jede, protože to moře (ten vzduch) prospěje po zdravotní stránce dítěti.
        zanlena   | 12.06.2012 22:25:51
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        Asi nejezdíš na dovolenou po ČR, protože to se pleteš. Dovolená v ČR není levnější. Jeli jsme na Bol sraz a trochu to protáhli od pátku do pondělí a stálo nás to 7 tisíc. Za deset dní, co bych trávila v cizině se to vyšplhá na pořádnou sumičku. Například třeba jsme navštívili ZOO, vstup za 4OO, oběd 400, zmrzlina pro nás přesáhla sto korun a hopla jsme o tisícovku lehčí. A to nemluvím o benzínu. To vše za jedno odpoledne. A věř, že každý nedá 7 litrů za prodloužený víkend a to jsme si nepřivezli ani suvenýr.
        soni   | 13.06.2012 00:10:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          já moc dobře vím, co stojí různé vstupy do ZOO, muzeí atd. a taky, co stojí benzin/vlak/autobus a případné přespání někde v hostelu nebo penzionu. O prázdninách plánujeme dovolenou ve dvou, s tím, že většina už je zaplacená a vezeme si s sebou 5000,- plus samozřejmě máme rezervu na účtu, a to jedeme na 4 dny. Ale dovolená v zahraničí by mě stála rozhodně víc, jenom ta cesta tam, kam bych si přála jet, stojí 16000. Plus taky ten kraj není nejlevnější, potraviny 3x dražší, než u nás atd. Kdo jede k moři někam do Chorvatska a spokojí se s tím, utratí totéž, co za stejnou dovolenou u nás, tak ať si tam prostě jede. Já nikoho nesoudím a nikomu nepřikazuju, aby zůstal v čr. Naposledy říkám, že já za každou cenu na dovolenou nemusím, moře vidět nechci a nepotřebuju a tudíž se letos spokojím s dovolenou na jižní Moravě. Podívám se na Macochu, skočím si někam do rybníka, ugriluju si kuřata a budu spokojená :)
          Gastrica   | 13.06.2012 08:40:04
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: normálně nad tím přemýšlím
            no finsko je pekelne drahe..nastesti vetsinou neresim ubytovani a stravu spis jen pozvat kamose do hospody,ale jinak mam domaci...kupuji s nima spolecne,a auto mame jejich...jinak by tam dovolena vysla pekelne draho i kdyz by si clovek odvezl sebou celou domacnost ..ale zase to tam stoji za to
            Liberte   | 13.06.2012 12:53:36
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          pravda..ani dovolená v ČR není nejlevnější
          Rowdynka   | 13.06.2012 08:41:18
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          máš naprostou pravdu, my byli s Květošovýma holkama na 5 dní v Sedmihorkách, vlastní stan a za těch 5 dní sme vyplajzli 14 tis. a to sme codili pěšky, nebo jezdili vlakem. na jídlo sme chodili,a le ne do nějakých spešl restaurací, holt po stezkách se jich moc nenašlo a to byl pak šok, kolik nás to přišlo. loni sme byli v Bulharsku, měli sme jen snídaně a každý večer šli na véču a za jednu sme dali v suprácké restauraci se vším všudy míň, než tady.
          ivulisek   | 13.06.2012 09:02:12
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          Nás taky víkend v čr vyjde na 7 až 10 tisíc.To už levnější to chorvatsko.
          Honafa   | 13.06.2012 15:13:07
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          Mám srovnání Maďarsko na 3 dny cesta autem, ubytování v hotelu se snídaní a každý den v termálech. Vyšlo nás to na stejno jako 4 dny v Čechách, spaní i kamarádek i s jídlem, program většinou zadara. Ale cesta, dárky a nákup potravin vyšel stejně.
          Ady.S   | 13.06.2012 20:38:30
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      Víš, ono to zní sice drsně a snobsky, ale Liberte to psala pouze za sebe. Třeba moje mamka je zlatý člověk se srdcem na správném místě, ale na dovolenou bez all-inclusive a teď myslím v zahraničí by už nejela, prostě celý rok vaří doma, každý den, tak u moře chce mít jen to leháro. Kdyby na all-inclusive neměla, tak by prý raději seděla doma.  Ale myslím, že ani moje mamka ani Liberte to nemyslí tak, že by s jídlem neměl cestovat nikdo.

      No a pokud někdo takový názor má, tak prostě uvažuje jinak než my, já s tebou souhlasím a jídla z pytlíku jsme si většinou tahali taky.
      Evulik25   | 12.06.2012 20:08:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        moji rodice taky jezdi uz jen all inclusive, a rozhodne si nemysli, ze jsme socky, kdyz si s sebou bereme tycak, abychom mohli Anicce namixovat ovoce a ne morske jezky.
        zajic   | 13.06.2012 10:54:58
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      Souhlasím s tebou.

      i když k Liberte bych dodala,že mi taky přijde divné si tam tahat to jídlo.Jako myslím hodně jídla-jak ukazovali v tv,že plný kufr masa,vajec a brambor.To je hrůza-to my nesníme ani doma.Tak,že to zas není úspora a výjde to dráž to tam vozit než si tam chodit na jídlo.Ale fakt jen to množství mě zaráží,né to,že si někdo navaří jak Sázička,to je zas něco jiného.
      Honafa   | 12.06.2012 20:46:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      Já už to psala i u toho prvního příspěvku... pro spoustu lidí není dovolená o jídle, ale hlavně o nových zážitcích. A to, že si nemůže dovolit chodit každý den do restaurací (ono to není tak běžné ani doma) je na dovolené naprosto nepodstatné a vůbec to neznamená, že si tu dovolenou nemůže dokonale užít   Fakt nechápu, proč by jediná pořádná a hodnotná dovolená měla být ta s all inclusive    
      Sphinx   | 12.06.2012 21:16:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        Zrovna jsem včera večer neměla co dělat:D A koukala jsem se na zájezdy, chystáme se k moři příští rok. A ty ceny, to je prostě mazec. A to ještě se vejdu tak že budu mít jedno dítě úplně zdarma a druhé doufám při troše štěstí taky:D Ale ano, bude to dovolená kterou si chci užít se vším všudy, i to all inclusive. Ale na druhou stranu mi nedělá problém pak jet s celou partou za známýma do Chorvatska a tam normálně přes den vařit a třeba obden jít do té restaurace. A přesto budou obě dovolené naprosto úžasné a každá specifická něčím jiným. Víš jak by na mě u nás na severu koukali kdybych řekla že JÁ žádné jídlo neberu a budu se stravovat po restauracích? Cítila bych se sama za sebe fakt trapně, nebudu shazovat lidi kteří si jdou užít moře, společnost ostatních lidí a dětí a nevadí jim dovézt jídlo z domova protože na to prostě nemají chodit každý den jíst ven. Nehledě na to že to jsou rodiny třeba se 3 dětma, a to pak radši špagety s kečupem než tisíce ...
        luciasek84   | 12.06.2012 21:39:37
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          Souhlasím   Jedna z mých NEJ dovolených byla měsíční cesta po Finsku a Norsku... spali jsme v autě, občas v chatce, restauraci jsme si nemohli dovolit ani náhodou, maximálně pizzu v nějakém bufíku a občas nějaký nanuk. Přesto mám zážitky na celý život, to by mi žádný týdenní pobyt v luxusním hotelu nedal. Stejně tak byla zajímavá plavba obytnou lodí. A bylo by to stejně zajímavé, i kdybych v té mini lodní kuchyňce měla z vlastních zásob každý den něco uklohnit   Ono je podstatné, co člověk od dovolené očekává, co je pro koho důležité a co ne. My cestujeme za zážitky a prostředím, které je nám blízké a které nám přináší radost... a to, že si tam momentálně můžeme dovolit i restaurace a místní speciality, to je jen příjemný nadstandard.
          Sphinx   | 12.06.2012 21:55:13
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: normálně nad tím přemýšlím
            No a to je přesně ten rozdíl. Když jsme byli v Austrálii, spali po kempech, ve stanu i v autě, byla jsem ráda že mám nějakou snídani kterou jsem si skoro musela ulovit:)) Ale teď prostě vím že chci dovolenou kde se o mě všichni budou starat a já budu jen s těma dětma. A zas plánujeme třeba i Paříž nebo Ameriku a ta bude zase rozhodně dobrodružná... a i kdybych měla jíst suché rohlíky, tak se tam prostě podívám  
            luciasek84   | 12.06.2012 22:01:17
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: normálně nad tím přemýšlím
            My to bereme jako dobrodružství...když jsem byli ve Švédsku tak jsme jedli chleba, sýr + 1rajský  tam bylo nehorázně draze i ten chleba nás vyšel na 3,5Eu a více 
            Do restauračních vitrín jsme tak max. slintali  ale abych nekecala jednou jsme si vyhodili z kopýtka a najedli jsme se asi v přepočtu za 900 v mexickým bufáči      7&
            I když peníze byly raději jsme je investovali za lístky do muzei a památkách. I tak to byla jedna z nejhezčích poznávacích dovolených.
            Co člověk to názor...ale stejně si myslím, že je spousty lidí co rádi cestují a to že nemají na místní restaurace je nerozhází a i tak je to pro ně vzrušující zájezd či dovolená.
            Zavadilka   | 12.06.2012 22:06:07
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: normálně nad tím přemýšlím
              Zrovna vaši rodinku si u hotelového bazénu moc představit neumím     Je to každého věc, každému vyhovuje něco jiného, ale není potřeba cokoliv z toho shazovat nebo hodnotit.
              Sphinx   | 12.06.2012 22:51:15
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          Luci, my bylis Květošem spolu v Řecku a loni v Bulharsku (když sem byla těhu, byl s holkama ve Španělsku) a vždy sme měli polopenzi a já osobně bych all inclusive nechtěla, já sem jedlík a hodně a když nejsem najezená, sem protivná, ale v tom vedru sem měla na oběd max. ovoce a hlavně meloun, takže vydatná snídaně a pak vydatná večeře a přes oběd nějaké to ovoce,nebo jen ovocný salát mi dostačoval. takže i když bychom si mohli dovolit all.... tak sme šli stejně jen do polopenze. my eda hodně jezdili po ostrově a zase se ohlížet, že musíme zpě na jídlo se mi teda nechtělo.
          ivulisek   | 13.06.2012 09:08:12
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: normálně nad tím přemýšlím
            No na jedlíka tedy rozhodně nevypadáš.  Kam to dáváš?
            zanlena   | 13.06.2012 10:15:29
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: normálně nad tím přemýšlím
              Leni, nevypadám, ale fakt sežeru. jak říkají mí blízcí, je tě lepší šatit, než živit   ale my to máme v rodině, i mí 3 bráchové sou žravý a sme jak tyčky.   a já říkám, jím, dokud tělo zvládá, po 30cítce to jde pak horší 
              ivulisek   | 13.06.2012 10:20:34
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: normálně nad tím přemýšlím
                my když se všichni sejdem u jídla u našich tak taťka toho radši dělá jak pro celej pluk   
                Rowdynka   | 13.06.2012 11:18:51
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: normálně nad tím přemýšlím
                    unás to samý a můžu říct, že mi trvalo 3 roky, než sem se naučila vařit pro 2 osoby a ne pro 7  
                  ivulisek   | 13.06.2012 11:37:56
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: normálně nad tím přemýšlím
                Taky bych to tak chtěla mít.
                zanlena   | 13.06.2012 12:53:33
                Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        Přesně tak  Ani doma v ČR si rozhodně nemůžeme dovolit chodit každý den na oběd či večeři do restaurací.A je to prostě o zážitcích,ne o jídle.
        veverka77   | 13.06.2012 14:31:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      JJ stím souhlasím. A je taky plno lidí, kterým to takhle prostě vyhovuje. A když už bydlejí třeba v apartmánu nebo karavanu, kde je kuchynka, tak proč si to jídlo nevzít.
      Já ho nevozím čistě z pohodlnosti a lenosti. ALe taky na tom nevidím ic do nebe volajícího.
      Se mi ted vybavila zcena z účastníků zájezdu jak tam na pokoji na propambutanovém vařiči vařejí guláš  ale to už je podle mě extrem a normálně se to moc neděje.
      medox   | 13.06.2012 07:30:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        mne zas napadla scénka so slunce,seno,erotika tak tam jedli řízky na pláži v Itáli 
        nathalis   | 13.06.2012 19:16:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      amen 
      Emma123   | 13.06.2012 07:33:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      asi jsem snob,ale me nedela problem si koupit levnou konzervu i nekde v zahranici a ono na ture alpama apod ani nic jineho nezbyva...ale vlacet to z cech me zase prijde trapne,takove cechackovske...a jsou zeme ktere to zakazuji..kdyz nepocitam usa,tak novy zeland a australie take ,a treba chorvate a slovinci take nejsou nadseni a obcas delaji cistky na hranici i po ceste a pak to berou na cely narod 
      Liberte   | 13.06.2012 08:16:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        Tak do austrálie letadlem fakt brát konzervy nebudu   A trapné mi to prostě nepřijde, to mi víc trapné přijde si myslet že je to typické čecháčkovství    
        luciasek84   | 13.06.2012 08:39:52
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        Letadlem bych jídlo taky nebrala, to místo v kufru potřebuji na něco jiného..hihi..ne, to by mě ani nenapadlo, ale když jedu autem, tak mi to prostě nepřijde nic divného. 
        sazicka   | 13.06.2012 09:48:38
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      naprosto souhlasím s příspěvkem, nj, někdo má holt méně empatie na to aby to pochopil, má dostatek financí a myslí, že to tak mají všichni. někteří jsou rádi, že našetří na cestu a ubytování a taky si chtějí užít moře.
      kacato   | 13.06.2012 08:28:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      já si třeba nemyslím,že by tam někdo kdo si sebou vozí jídlo neměl jet..jen já(nebo my)
      to tak neděláme..ale to je z pohodlnosti  třeba na fesťák si jídlo brát budu protože tam bude vše předražený a pořád jíst nějaký bagety nechci  podle mě ať si dělá kdo chce co chce ..někdo ať jí jen v restauracích nebo si dojde na trh koupit ryby...další ať si vezme jídlo z domu..je mi to šumák   
      Rowdynka   | 13.06.2012 08:44:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      Tak kdyby jsem se měla řídit že raději nikam do zahraničí nepojedu když si nemůžu vždy koupit co chci tak by jsem seděla na zadku doma doteď.Milionkrát jsme jeli do Chorvatska s konzervama,nebo ve Francii tam jsme byli úplní ,,chudí příbuzní"ale o to přece nejde.Jsme někde aby jsme viděli krásu,moře a není zákonité to že když jedu s ,,konzervami"že jsem automaticky buran...Fakt je že před dvěma lety jsem ,,přičichla"k all inclusiu v Egyptě kde jsme pro ně ,,boháči"a za bakšiš 1 dolar je obsluhující váš a jste tam jako král.Není to špatný,letos jedu zas a těším se na to,ale když nebudou zase peníze nemám problém jet Chorvatsko karavan s konzervou.....
      Jasma   | 13.06.2012 09:27:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      Ja uz to Liberte jednou psala u skolkovneho, ze tyhle dotazy na web foru jsou osajslich, protoze jak se narazi na prachy v prostredi, kde je vic socialnich vrstev, je to o pruser :-)
      Terča80   | 13.06.2012 10:08:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        Jenomže tady nejde ani tak o peníze, jako o princip.... pořádná dovolená=plně zajištěný servis a neomezené možnosti... jinak to nestojí za nic, člověk si to neužije a je lepší sedět doma. Takhle to ale u všech nefunguje, ty priority má každý úplně někde jinde. Někdo se raději vykoupe v moři a na pláži si dá paštiku z konzervy, protože má požitek z toho moře a žádný steak se smetanovým špenátem v české restauraci mu to nevynahradí    
        Sphinx   | 13.06.2012 11:11:16
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          ja nepsala o zajistenem servisu jenom,ale i o tom,ze se da kupovat a varit v miste a nevyjde to o moc draz ,neli dokonce levneji nez nakoupit tady a vlacet to sebou..morske ryby,zelenina,a ovoce jsou cerstve a levnejsi nez tady ve vetsine oblibenych morskych destinaci kam turisti jezdi v evrope
          Liberte   | 13.06.2012 12:57:38
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: normálně nad tím přemýšlím
            Psala jsi "...pokud nemam na nejake penze pripadne na nakup mistnich potravin a vareni si,obcas jidla v restauracich tak si radeji odpustim dovolenou v cizine"... no a pak píšeš, že například Finsko je hodně drahé. Ano je, i základní suroviny v supermarketech jsou podstatně dražší a pro někoho to je luxus navíc. O tamních restauracích ani nemluvím. Ale pokud někdo zrovna touží Finsko poznat a projet, nevidím nejmenší důvod, proč by to nemohl udělat s velkým nadšením a životními zážitky, proč by si to měl odpouštět, i když si tam nedopřeje ani zmrzlinu, natož penzi nebo občasnou restauraci a raději si poveze kufr českých konzerv a sucharů. A to uvádím jen jako namátkový příklad. No a taky pomíjím fakt, že většina lidí nechce na dovolené strávit přípravou jídla víc, než 5 minut, nebo vyvařovat na minivařiči u stanu    
            Sphinx   | 13.06.2012 13:24:05
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: normálně nad tím přemýšlím
              jenze tam prave do zemi jako finsko atd lide nevlaci plne auto na vybavene plaze atd...do pustin je to celkem logicke ze se vybavim alespon necim..ale vetsina to vlaci do italie,spanelska,chorvatska apod..kde si levne nakoupis,rychle uvaris..pytlikovku,cokoliv,ryby ani nemluvim..dovolena neni o zmrzline a restauraci jak pises...to si odpusti kazdy..a zvlast tam kde treba ani neni 
              Liberte   | 13.06.2012 13:32:42
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: normálně nad tím přemýšlím
                Jenže já psala i to, že ne každý si chce na dovolené vařit z čerstvých surovin a raději si jen něco ohřeje v mikrovlnce, nebo si dá studenou konzervu, to bude vždy rychlejší a pohodlnější   Pomíjím fakt, že spousta lidí by rybu nebo jinou mořskou potvoru vůbec nepozřela     A taky pro někoho je i ta Itálie nebo Chorvatsko stejné, jako pro jiného Skandinávie. Finančně i zážitkově. Každý má prostě jiné možnosti, přání i priority. Nikdo po tobě nechce, ať jezdíš na dovolenou s konzervama, ale není potřeba za to odsuzovat ostatní.
                Sphinx   | 13.06.2012 13:43:23
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: normálně nad tím přemýšlím
                       
                  zanlena   | 13.06.2012 13:47:23
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: normálně nad tím přemýšlím
                       
                  zanlena   | 13.06.2012 13:47:26
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: normálně nad tím přemýšlím
                  konzervy tam maji take a mnohdy mnohem levnejsi...a ja neodsoudila,ja jen napsala ze mam pred ocima ty auta kde to cechum vyhazovali a ja se stydela za ne....ajak se posmesne bavili mistni ...bylo to smutne
                  Liberte   | 13.06.2012 13:47:41
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: normálně nad tím přemýšlím
                Tak zrovna zmrzlinu bychom si neodpustili ani za nic :DDDD
                nadule1   | 17.06.2012 17:19:45
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          Neni o penezich? Noooo, ja teda neznam nikoho, kdo ma penize, jede do civilizovane zeme a DOBROVOLNE s sebou taha jidlo a cmuchti konzervu.

          Jinak ale souhlas, ze to ma kazdy jinak, priority, moznosti...proto tady na podobna temata nikdy nereaguju. Dela to jen zlou krev a osobne se Liberte divim, ze to porad nacina...
          Terča80   | 13.06.2012 14:09:04
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: normálně nad tím přemýšlím
            Však já jsem taky nikde nezmiňovala lidi, co ty peníze mají a že by měli tahat konzervy   To jsi to úplně špatně pochopila   Tak samozřejmě, že je lepší mít neomezené možnosti a nemuset se v ničem omezovat, o tom tahle diskuze vůbec nebyla   A přesto, že se mě takový způsob dovolené momentálně netýká, nesouhlasím s názorem, že pokud nemám na místní restaurace, nechci si na dovolené kuchtit teplé jídlo z místních čerstvých surovin a raději si dovezu něco osvědčeného do mikrovlnky, tak mám raději zůstat doma a nikam nejezdit, abych nááááhodou před domorodci nevypadala jako chudák. Jen tvrdím, že spousta lidí si může skvěle užít dovolenou a splnit si své sny, třeba u moře nebo někde v exotice, i ve skromných podmínkách a není potřeba se na ně dívat nějak posměšně jenom proto, že zvolili tento způsob a někomu jinému to zrovna nevyhovuje.
            Sphinx   | 13.06.2012 14:27:44
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: normálně nad tím přemýšlím
              Pochopila jsem to zcela presne. Jeji nazory vyplyvaji z jejiho socialniho statusu. Ktery je ocividne vyssi nez prumer. Takze traskavina.

              Jo a stydeni se za krajany...delala jsem tri roky delegatku v HR. Historek milion. Ale budu se opakovat-nikdy bych to tu nenapsala, protoze ne kazdemu bylo doprano, nekdo by se v tom mohl poznat atakdale atakdale.
              Terča80   | 13.06.2012 17:02:40
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: normálně nad tím přemýšlím
                No, já myslím, že se ta naše diskuze dostala do úplně jiné roviny, než to bylo původně myšleno, což je problém psaných textů. A ty jsi s těma penězma reagovala na mne, ne na Liberte     Kdybych chtěla využít svůj sociální status, dostanu se úúúplně někde jinde   Já jsem celou dobu reagovala jen na její větu, že "...pokud nemam na nejake penze pripadne na nakup mistnich potravin a vareni si,obcas jidla v restauracich tak si radeji odpustim dovolenou v cizine". Já ji to neberu, nehodnotím tento způsob života, je to každého svobodná volba jestli bude sedět doma nebo někam pojede a jak se tam bude chovat. Ovšem, oproštěna od sociálních předsudků a vlastních možností, stále trvám na tom, že když se chci někam podívat, něco vidět (něco, co u nás není možné vidět nebo zažít), je blbost si ODPOUŠTĚT nějaké nové zážitky jenom proto, že to bude na úkor úrovně stravování.
                Sphinx   | 13.06.2012 18:36:48
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: normálně nad tím přemýšlím
                  S penezma jsi reagovala prvni ty na mne, jestli se nemylim, ale vazne mi pripojeni a na displeji iphonu neni zrovna dobry prehled. Ale jinak tez povazuji nasi diskuzi za vyresenou ;-)
                  Terča80   | 13.06.2012 19:43:10
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: normálně nad tím přemýšlím
                  S penezma jsi reagovala prvni ty na mne, jestli se nemylim, ale vazne mi pripojeni a na displeji iphonu neni zrovna dobry prehled. Ale jinak tez povazuji nasi diskuzi za vyresenou ;-)
                  Terča80   | 13.06.2012 19:48:14
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      A ja pridam, ze pokud nemas softshellove hadry a jen bavlnene triko, tak taky radsi sed doma na prdeli, pac bys robila jen hambu celemu ceskemu narodu.
      Jedine povolene na vycestovani jsou parky z Nemecka
      zajic   | 13.06.2012 10:56:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        hm..bavlnene triko??? pod softshell?? hmmm...to by me nenapadlo..ja myslela ze k funkcni bunde patri i funkcni triko..diky za informaci..jinak v nemecku je v kempu dobre..levna strava vsude k mani at uz v jidelne ci vlasni vareni z mistnich zdroju 
        Liberte   | 13.06.2012 12:59:52
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
          a místo tepláků jeansy...
        polova   | 13.06.2012 13:13:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: normálně nad tím přemýšlím
          no tak to samozrejme. Jeansy aj k ohnu.
          zajic   | 13.06.2012 13:26:09
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: normálně nad tím přemýšlím
            no to jo,to mame vsichni  vcetne kamosu ktery jsem potkala uprostred pustiny noveho zelandu..meli jeans a bundy z kuze nebo vlny        proste jsme takovy tupci ze v tom lezeme do lesu a puvodem pracovni hadry delniku nicime        
            Liberte   | 13.06.2012 13:35:25
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
                 
        veverka77   | 13.06.2012 14:37:11
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
                       
        luciasek84   | 13.06.2012 19:02:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      Luci,jsem ráda,že jsi to tady napsala,protože mě ten názor pěkně vytočil!Akorát jsem uvažovala,jestli mám reagovat nebo to hodit za hlavu a nakonec jsem se na to vykašlala.My jsme jezdili do s Michalem do Itálie ještě v době,kdy vydělával jen on,já byla studentka a prostě jsme si nemohli dovolit se stravovat přímo tam.Dvakrát za ten týden jsme si zašli do restaurace,ale jinak jsme prostě měli jídlo z domu.A ty prachy jsme pak vrazili do výletů do Říma,Benátek atd.,což jsou podle mě dobře investované peníze.
      veverka77   | 13.06.2012 14:26:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: normálně nad tím přemýšlím
        Marti, mně třeba nevytočil vůbec, jak jsem psala, ani naši by už bez all-inclusive nikam neletěli, berou už tu dovolenou krapet jinak, než když byli mladí, priority se věkem mění. Myslím, že ten Jarčin příspěvek spousta lidí špatně pochopilo a celá ta diskuze se nakonec vybrala takovým směrem... jako přejít od jídla po jeansy a spol. to mi zase přišlo hodně nefér k Liberte. 
        Evulik25   | 14.06.2012 09:00:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: normálně nad tím přemýšlím
      Viď? Ať si to každej dělá jak chce.
      nadule1   | 17.06.2012 17:15:28
      Reagovat | URL příspěvku
  • jak si hraju
    Dneska je manželovi 37 let. Původně jsem neplánovala žádnou oslavu protože se mi zdá, že si to ani trochu nezaslouží, ale nakonec......
    chci mu dát peníze, protože si chce koupit tu el.čtečku a on to ví, a tak aby jsem to udělala zajímavější, vymyslela jsem že dostane 3 oříšky pro Popelku (spíš pro Popeláka)          rozlouskla je, vydlabala obsah a do každého dala pětistovku. Tedy jen do dvou, do třetího napsala básničku jako přání a dala ho tam. Všechny oříšky jsem slepila zpět vteřiňákem a natřela zlatou akrylovou barvou. Dám je do pytlíčku nebo do krabičky. Při té příležitosti jsem koupila i balónky, čepičky lampióny a frkačky      já vím, jsem cvok..ale jsem to prostě já.           
    lucie73   | 12.06.2012 10:50:13 | Reakcí: 21, poslední: 17.06.2012 17:12:46
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • autoskola
    tak uz delsi dobu jsem rozhodla ze si v cervenci pujdu delat autoskolu 6nedeli uz budu mit za sebou tak by to melo byt v pohode s hlidanim problem taky neni jen tak nejak jak se to pomalu blizi tak mam nejaky nervy jestli to vsechno zvladnu.je tady nekdo kdo si ted cerstve delal autoskolu-jak dlouho to asi trva a treba nejaky rady nebo neco at vim co me ceka:-)neter si bude taky delat tak aspon v tom nebudu sama,uz mam prectenou vyhlasku a testy taky delam a docela dobry tak snad to zvladnu.mam taky trochu vycitky ze necham malyho na hlidani prece jen jeste malinkej a vubec nevim jak to budu delat s mlikem protoze kdyz zkousim odstrikat tak neodstrikam temer nic z jednoho prsa tak 30ml a to je malo tak asi na tu dobu co budu pryc to bude asi jedno krmeni za den budu muset davat nutrilon nebo mate nejaky napad??diky za jakou koliv informaci:-)
    VENYSEK   | 11.06.2012 16:31:44 | Reakcí: 6, poslední: 12.06.2012 08:48:37
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: autoskola
      A to na to tak chvátáš?
      angieblack   | 11.06.2012 19:58:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: autoskola
        no jde o to ze neter jde ted v cervenci aby to stihla nez bude mit skolu tak chci jit sni je to lepsi ve dvou a taky v zari chlap bude zas delat mimo domov takze snim nemuzu pocitat a kdyz bude potreba nekde zajet skrz doktory a tak tak bych to chtela mit do toho zari hotovy at nemusim porad nekoho otravovat.bydlim na vesnici takze kdyz je potreba neco zaridit a taky skrz ty doktory tak musim do mesta.a jeste za porod jsem dostala auticko tak to mam takovou velkou motivaci:-)
        VENYSEK   | 11.06.2012 20:08:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: autoskola
      Já jsem si řidičák dělala relativně nedávno (asi před 3 lety  ),ale nepamatuji si přesně,jak dlouho ten kurz trval.Dva nebo tři měsíce.Vždycky jednou týdně byla hodina teorie (to bylo v pohodě)a pak určitý počet jízd.Taky jsem se hrozně bála,ale když jsem to zvládla já,tak ty určitě taky.Jinak s tím mlíkem to asi budeš muset pořešit Nutrilonem.Já jsem taky nikdy neodstříkala víc,než těch 10,20 ml.
      veverka77   | 11.06.2012 21:06:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: autoskola
      Dělala jsem řidičák před 4 roky. Máš určitý počet hodin teorie a určitý počet jízd. Pokud budeš potřebovat tak si můžeš nějakou hodinu jízdy přikoupit. Měli jsme i hodinu, kde jsme se učili první pomoci a pak technickou. Podle toho co jsem se bavila z majitelem autoškoly u nás a co jsem zažila tak je lepší dělat řidičák v zimě. V zimě ho nedělá tolik lidí a tak si i snadněji domluvíš hodiny jízdy (u nás v zimě odpadají řidičáky na motorky a náklaďáky a možná ještě na něco dalšího). Taky prý kvůli počasí je to lepší, protože se naučíš jezdit za nepříznivých klimatických podmínek. Jinak u nás ta autoškola trvá tak 2 měsíce a pokud je u zkoušek volno tak může jít ke zkouškám i někdo z pozdějšího kurzu, klidně i třeba po měsíci. Hlavní je, aby zvládl testy a řízení a měl odježděný ty hodiny co jsou povinný. U nás se tedy dělali před zkouškama připouštěcí testy. Pokud měl někdo víc jak těch 5 chyb tak ho ke zkouškám nepustili.
      zanlena   | 11.06.2012 21:58:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: autoskola
      Ja jsem ho delala uz dost davno,asi pred 6 lety. Chodila jsem tenkrat racovat na smeny a tim padem jsem vic nez polovinu teoretickych hodin zameskala. Oni mi to ale zapsali normale,jako kdyby jsem tam byla a ja se ucila doma. Na zdravotnicke hodine jsem nebyla taky,mi je na omdleni jen to slysim, s tim taky nebyl problem, samotny instruktor autoskoly na tom nebyl lip   .
      Trvalo mi to asi 2-3 mesice,delala jsem ho v zime,kdy byli tuny snehu a nekdy jsme i rusili jizdy, bo se opravdu nedalo v takovych podminkach jezdit.

      Manzel delal ridicak pred rokem, on uz sice jezdi 12 let,ale ridicak z jeho krajiny u nas neuznaji,tak si musel udelat cesky. Byl jen na jedne jizde, ukazat,ze to umi, na teorii nechodil vubec,beztak by tomu nerozumel a platit pokazde prekladatele by byla dobra palka. Mesic tam byl zapsany, aby jako stihl absolvovat teorii a jizdy a pak sel ke zkousce. Toto mu ale umoznila jedina autoskola, vsude chteli,aby vse normalne absolvoval i s prekladatelem,takze by to cenove vyslo kolem 25 000. Takhle zaplatil v zimni akci 6000,jako kdokoliv jiny, akorat na zkouzku si prekladatelku vzal a to stalo dalsich 3.
      plaz   | 12.06.2012 08:48:37
      Reagovat | URL příspěvku
  • jidlo na dovolenou
    kdyz jedete na dovolenou,berete si sebou jidlo???z domu varene?? nepocitam jidlo pro mimina,i kdyz vetsinou v evrope s nim neni problem ...ja mampred ocima porad ta odstavena auta na hranicich s chorvatskem,kde cechum vyhazoval i pulku kufru,jak si vezli i vajicka apod..ja si neberu...pokud nemam na nejake penze pripadne na nakup mistnich potravin a vareni si,obcas jidla v restauracich tak si radeji odpustim dovolenou v cizine
    Liberte   | 11.06.2012 10:36:34 | Reakcí: 46, poslední: 17.06.2012 17:06:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Ne, mám to stejně jako ty. Bereme jen tak na první snídani, ať hned po příjezdu nemusíme řešit obchod. My chodíme do restaurací, rádi zkoušíme místní speciality, ale zase chápu, že ne každý si to může dovolit, což ovšem neznamená, že se nemůže podívat k moři. Pokud už něco uvařím, tak nějakou rychlovku z místnich surovin, v supermarketech jsou ty ceny jídla už hodně podobné.
      Sphinx   | 11.06.2012 11:36:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      většinou jsme měli plnou penzi takže jsme jídlo vůbec neřešili..teď jsme se dohodli že budem chodit do restaurací a do místních..takže max nějaký jídlo na cestu
      Rowdynka   | 11.06.2012 11:39:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Většinou jen pár polívek z pytlíku a instantních omáček. To se nemusí vařit dlouho. Já na dovolené vařit nechci, dovolená je dovolená, i od vaření. Taky nesouhlasím s větou, když nemají na jídlo tam, tak tam nemají jezdit.
      angieblack   | 11.06.2012 11:39:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jidlo na dovolenou
        Taky s tím nesouhlasím.To by se spousta lidí nikam nepodívala.Tady v ČR si taky nemůžeme dovolit chodit na obědy do restaurací.
        veverka77   | 11.06.2012 19:42:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Ne, nikdy. Jako na dovolené si občas vařím, když jedeme třeba na chatu,ale to jsou buď jen nějaké rychlovky nebo grilování. Když jedu na dovolenou, tak nechci o vaření ani slyšet a v cizině chci ochutnat všechny jejich jídla.
      antara   | 11.06.2012 11:40:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Né.Opět moje trauma z dětství když jsem procestovali pul světa autem a naši vařili pořád dokola lečo. 
      Mám jen na cestu pití a nějaké plněné bagety.Když je po cestě nesníme tak vyhazuji.Mám zásadu nejím žádné jídlo co jelo v autě více jak 2 hodiny.
      Honafa   | 11.06.2012 11:47:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      nevozím jídlo vařené, a když neni polopenze, tak si na dovče vaříme,ale jen takový rychlovky jako těstoviny, rýže,instantní polévky a tak... co se nekazí berem sebou,ostatní kupujem na místě
      akilah   | 11.06.2012 12:55:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Já do ciziny na dovolenou nikdy nejela, nepočítám výlet na Slovensko v 7 třídě  a to jsem si nevezla fakt nic, byla to družba s nějakou školou a před tím, než jsme tam jeli jsme si s těma děckama dopisovali a jeli jsme na návštěvu k nim dom, takže tam jídlo bylo  .

      Párkrát jsme byli tady v rámci republiky a ani nevím, jestli jsme vezli vařené, ale nějaké ty konzervy a tak jsme vezli stoprocentně. Byli jsme vždy v turistické oblasti a tam některé ty věci jsou i s horskou přirážkou tak si je radši vezmu z domu, když můžu. Tam se kupovaly jen věci rychlé spotřeby.
      A přiznám, že kdybych někam do světa na tu dovolenou jela... Nevím, mě nelákají nějaké zahraniční speciality... Možná je to tím, že zahraniční dovolenou ani neplánuju, tak to nemusím řešit. 
      polova   | 11.06.2012 13:05:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jidlo na dovolenou
        no my jak budem jeden víkend s kamarádkou na fesťáku tak si asi taky nějaký kozervy vememe..přeci jen hlad mít budeme..kolem nikde nic..a ty stánky předražený s kilometrovejma frontama na to nemám nervy 
        Rowdynka   | 11.06.2012 13:45:22
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Na dovolené v Čechách chodíme do restaurací na oběd nebo večeři, aby jsme to jedno teplé jídlo za den měli. Zbytek řešímebď nějakým pečivem a něco na ně co si koupíme v obchodě a nebo popřípadě nějakým bufetem. Do ciziny jsme jeli vybaveni pytlíkovýma polívkama a konzervu. K tomu jsme si tam kupovali nějaký pečivo a něco na to pečivo a několikrát jsme si zašli do místních restaurací ochutnat něco z jejich specialit. Takže v cizině to konmbinujeme. Nechápu tedy lidi, co sebou vozí kuře, že si ho tam upečou a brambory. Většinou zeleninu a ovoce jsme kupovali na nějaké tržnici a abych pekla o dovolené kuře na to se můžu vykašlat. Kolikrát na to ani nebyl čas.
      zanlena   | 11.06.2012 13:08:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Na dovolené v Čechách chodíme do restaurací na oběd nebo večeři, aby jsme to jedno teplé jídlo za den měli. Zbytek řešímebď nějakým pečivem a něco na ně co si koupíme v obchodě a nebo popřípadě nějakým bufetem. Do ciziny jsme jeli vybaveni pytlíkovýma polívkama a konzervu. K tomu jsme si tam kupovali nějaký pečivo a něco na to pečivo a několikrát jsme si zašli do místních restaurací ochutnat něco z jejich specialit. Takže v cizině to konmbinujeme. Nechápu tedy lidi, co sebou vozí kuře, že si ho tam upečou a brambory. Většinou zeleninu a ovoce jsme kupovali na nějaké tržnici a abych pekla o dovolené kuře na to se můžu vykašlat. Kolikrát na to ani nebyl čas.
      zanlena   | 11.06.2012 13:08:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      tak pokud sme jeli k moři, tak sme měli jídlo a pochybuju, že bych tahala kufr s jídlem v letadle   a když sme byli s holkama v Sedmihorkácnh na týden pod stanem, tak sme si sebou vzali jen sladkosti a na jídlo sme chodili a snídaně si kupovali tam. jediný, kam sme si vozili jídlo, bylo na hory. jelikož sme tam vařívávali, neb to byla dědina a obchůdek tam byl (no obchůdek spíš mini místnůstka) v prostoru na nádraží. ale stejně sme si dali oběd vždy na sjezdovce, takže se pak půlka vozila domů 
      ivulisek   | 11.06.2012 13:10:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Když jsme jezdívali s našima do apartmánu bez stravy tak jsme jídlo vozili. Určitě ne vařené, ale třeba špagety, tuňák v konzervě, jiné konzervy a šišku křemešníku, rýži...to jo. Ono stravovat se každý den v restauracích 4 členná rodina, na to jsme fakt neměli. Tam jsme kupovali jen pečivo a ovoce se zeleninou, nebo třeba vajíčka a mlíko. Co jezdíme na dovolené s TOmem tak vždy se stravou nebo chodíme do restaurací, ale to proto že jsme si jeli odpočinout a ne stát u plotny. Ale u mě jde spíš o lenost stát u té trouby o dovolené, to si radši udělám polívku z pytlíku.
      luciasek84   | 11.06.2012 13:15:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      my na dovolenou za hranice nejezdíme, ale jídlo bych si s sebou nebrala. Jo, tak na cestu tam, nějakej ten řízek s chlebem a pro děcko ovoce nebo skleničku, ale že bych si vezla konzervy, instantní knedlíky a omáčky atd., to ani náhodou. Buď na to mám a můžu si dovolit na dovolené koupit i jídlo, nebo na to nemám a pojedu maximálně na Mácháč.
      Gastrica   | 11.06.2012 13:44:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      ne  kdyžjsme jeli pod stan do řecka vezli jsme pár instantních polévek. Jinak počítám tím že si vše koupim na místě. Do turecka jsem nevezla ani pleny a vše jsem tma koupila i sunar
      medox   | 11.06.2012 13:45:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Tak my letos jedeme autem do apartmánu. A vařím si s sebou obědy. Jídla zmrazím a tam je pak budeme jen ohřívat. Na večeře budeme chodit do restaurace. Není to proto, že bychom neměli na penze, ale prostě s Klárkou zatím nechceme do hotelu a mě osobně přijde zbytečné utrácení peněz, chodit do restaurace 2krát denně. No a jasně, mohu chodit nakupovat do místních obchodů, ale to zase už nemusím nikam jezdit, protože dopoledne zabiju tím, že nakoupím a uvařím, přes poledne půjdou děti spát a já se k moři dostanu kolem 4.   Navíc teda mrazím jídlo, které normálně jíme tady, jen to já nejím víc dní. A k té poslední větě: To mi přijde stejná logika jako když jezdíš nakupovat do Německa a žiješ tady. Když nemáš na to nakupovat tady, tak tu nežij.(obrazně,taky tam nakupuji) Ne, vážně nechápu, proč by lidi, kteří si pracně ušetří na vysněnou dovolenou u moře, tam navíc museli utrácet nesmyslné sumy v restauracích. Je jasné, že stejně si někam zajdou, ale proč neušetřit, když to jde a nikomu to nevadí?
      sazicka   | 11.06.2012 13:53:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jidlo na dovolenou
        my take nejsme x denne v restauraci...a nemame penze..rano si zajdeme na trh pro ryby,chleba apod..nekde koupime mrazene hotovky tam apod...a je to levne a vynikajici jidlo..cerstve morske ryby v 6 rano na trhu treba v dalmacii stoji od 40 do 100 kc kilo..obycejne,pro mistni..luxusni a vzacnejsi jdou do hotelu a rybaren...a jsou na ohni za par minut nebo na oleji..pytlikovky a konzervy a cerstve maso si koupime take na miste..vetsinou jezdime na delsi volna do soukromi tak penze mivame jen o vikendovych pobytech
        Liberte   | 11.06.2012 14:21:32
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jidlo na dovolenou
        Já bych po několika dovolených už žádné jídlo nevozila,vše se dá koupit tam,vyžili jsme na čerstvém pečivu,rybách,zelenině a ovoci,občas oběd,nebo večeře v restauraci...co se vyplatí vzít je pití,alko i nealko,jinak jsou ceny třeba v Chorvatsku i u nás hodně podobné,něco levnější,něco dražší.A brzký ranní výlet na trh s rybama a zeleninou autem přes půl ostrovu....to byla romantika     Kostějíček se dospal v autě,vylezl dorůžova,opusinkoval pár ryb v bedně,tahal chobotnice za chapadla 
        Andělka   | 11.06.2012 16:00:00
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jidlo na dovolenou
        Já bych jednala úplně stejně. Máme děti podobně staré a já si taky neumím představit, že s nimi stíhám nákupy, abych mohla navařit z čerstvých potravin a ještě je vypravit na společný oběd i večeři. Takhle byste si dovču vůbec neužili. Kam se vůbec chystáte?
        Evulik25   | 11.06.2012 16:52:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jidlo na dovolenou
          Ale to je proto,že to berete jako povinnost.Když to spojíte s ranním výletem každou chvilku jinam.Prozkoumáte pořádnej kus země,objevíte další a další pláže a zátoky.Obědy u moře jsou hned hotové,žádné vyvařování a hlavně kdo by se cpal v tom vedru omáčkama a podobně 
          Andělka   | 11.06.2012 18:22:49
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: jidlo na dovolenou
            S odrostlejšíma dětma si to dovedu představit, teď zkrátka ne. Ale upřímně, byla jsem neskutečně ráda, že když jsme byli u moře s Míšou, měli jsme all-inclusive a vařit ani ohřívat jsem nemusela nic a mohla jsem jak píšeš zkoumat okolí dosytosti.  A na obědy nebyly omáčky, ale spoustu lahůdek, včetně výborně upravených darů moře.. Jenže na druhou stranu jsme zase byli omezení, že jíme pořád na stejném místě, proto tolik ráda vzpomínám jak jsme s Lojzou chodili po krásných restauracích, na tu atmosféru, ukecané číšníky. 
            Evulik25   | 11.06.2012 18:35:05
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: jidlo na dovolenou
              Je fakt,že na první dovče už měl Kostějík rok(to jsme si vařili z místních zdrojů)..na druhé měl tři a rok měl Tobis a měli jsme all-inclusive a na oběd jsme se do hotelu vraceli málokdy  Brali jsme si sendviče od snídaně a teplou si dali až večeři..ale mně teda trošku vadily ty fronty kolem bufetu 
              Andělka   | 11.06.2012 19:15:14
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: jidlo na dovolenou
              Taky jsem byla nadšená, když jsme předloni byli s Vítkem na Korfu a měli all-inclusive. To byla fakt pohoda.   Ovšem tam jsme letěli a to jsme letos nechtěli. Máme moc věci, jak je Klárka ještě malá.
              sazicka   | 11.06.2012 20:40:24
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jidlo na dovolenou
          vzhledem k tomu,ze mame psa sebou,tak mame ranni prochazky nonstop ,a prave venku je parada s nima jit do restauarce,protoze tam spis ziraji na ty deti co sedi a jedi..ty litajici a hulakajici jsou tam vsude a berou to normalne 
          Liberte   | 12.06.2012 06:53:31
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jidlo na dovolenou
        Pokud plánujete chodit na večeře do restaurací, pak si myslím, že to bude bohatě stačit. Dvě teplá jídla bych v teplých končinách nedala ani náhodou   Přes den stačí něco lehčího, bagety, salát, dětem max. polévku. Chápu, že nikdo nechce stát o dovolené u plotny a vařit běžné obědy, ale koupit čerstvé pečivo v místní pekárně, zajít na trh..., to je součástí dovolenkových procházek   Kromě toho mám zkušenost, že v apartmánech bývají spíš menší lednice s mini mrazákem (často dokonce úplně bez mrazáku), tam jídlo na týden nenacpeš.
        Sphinx   | 12.06.2012 10:42:12
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jidlo na dovolenou
          My plánujeme chodit večer někam. Když to půjde a děti dovolí, tak i do restaurace, ale to je právě ta neznámá. Rádi bychom. Klárce je 7m a v kočárku moc nespí a Vitek (3r) musí spát po obědě, jinak večer nevydrží a byl by to očistec. Jinak obědy, co vařím, jsou převážně polévky(nechci dávat Vítkovi pytlíkovky), pak budou 2 omajdy a zbytek jako např. těstoviny nebo těst. salát udělám tam. A ještě bych teda asi upekla sekanou.    
          sazicka   | 12.06.2012 13:34:24
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: jidlo na dovolenou
            Tak kašli na ostatní a udělej si to tak, jak to vyhovuje vám a vašim zvyklostem   My jsme byli se sedmiměsíčním synem týden na lodi, v Holandsku na kanálech, večer jsme chodili do hospůdek a zvládli jsme to úplně v pohodě   Hlavní je se toho předem nebát, nestresovat se a maximálně si tu dovolenou užít        
            Sphinx   | 12.06.2012 15:28:08
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: jidlo na dovolenou
              No našim zvyklostem. Hi, my s Tomem létali do hotelu s jídlem.   Naposledy jsem takhle byla s Vítkem, když mu byl necelý rok a to byla pohoda. Taky jsem něco měla navařené(tam teda trh žádný nebyl, jen obchod v kempu, kde jsme kupovali jogurty, pečivo, ovoce a zeleninu a to ještě hodně omezené) a večer jsme chodili do nedalekého městečka na véču, jenže to jsme měli jedno a ještě spací v kočárku. Jsem na to sama zvědavá, tato dovolená je zkušební a ukáže, jak moc budeme s nimi jezdit. 
              sazicka   | 12.06.2012 17:11:10
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: jidlo na dovolenou
                Já myslela spíš stravovací zvyklosti... jako, že třeba musíte mít ve 12.00 teplé jídlo na stole a přes to vlak nejede     I když dovolená je i o porušování běžných stereotypů  
                Sphinx   | 12.06.2012 18:06:20
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      vajíčka fuj   bereme jídlo tak na jeden dva dny, pak všechno koupíme tam - do restaurace chodíme obden, hlavně na pizzu, ale i na různé speciality, i to k dovolené patří, jinak si grilujem a nebo vaříme jednoduchá jídla (těstoviny, polévku, palačinky..) paštiky nejíme, spíš místní zeleninu, sýry, čerstvé pečivo.. sebou vozíme české pivo a sušenky nebo jídlo pro děti, ať máme pořád něco v zásobě  
      jezurka   | 11.06.2012 16:10:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Pokud bych neměla zaplacené all-inclusive, tak bych si taky vzala co nejvíc jídla sebou, ale jen teď, když jsou děti malé, takže bych pakovala stejně jako Sazicka. Ono s těmi malými špunty si každodenní stolování v restauraci ani neumím představit.  Když jsem dovolenkovala jen s Lojzou, tak jsme si kupovali jen snídaně, na oběd jsme se odbyli nějakou rychlovkou a každý večer šli na úžasnou večeři a pokaždé do jiného podniku. Juj, to byla paráda. 
      Evulik25   | 11.06.2012 16:49:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Na dovolenou jsem jezdila s polopenzí, a jídlo jsme si sebou brali jen na cestu a pak něco málo na oběd-vakuové salámy, 1-2 masové konzervy a polívky do hrnku, ale jsou to spíš jen jistoty kdyby náhodou. Co jezdíme na 2-3 dny tak beru jen na cestu, pak si vše koupíme a užívám si bez vaření předem.
      Ady.S   | 11.06.2012 19:18:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      já skoro nevařím doma, takže na dovolené už vůbec ne    když jsme byli s Petrem v začátcích vztahu, tak jsme jeli autem na Hvar a Istrii a něco málo instantního jsem uklohnila, ale jinak to jistila restaurace    ale my jinak máme rádi dovolené se zajištěným jídlem a pitím, takže už moooc dlouho využíváme all inclusive a tak nám to vyhovuje 
      Eva74   | 11.06.2012 19:27:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Ne nic nevozím, maximálně něco na cestu a první snídani. Rádi ochutnáváme místní speciality. V kempu si většinou něco jednoduchého a rychlého uklohníme nebo si na jídlo dojdeme.
      Jinak též nesouhlasím s větou nemám na jídlo nikam nejedu _ blbost- to by polovina republiky nikam nejela. 
      Zavadilka   | 12.06.2012 06:09:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jidlo na dovolenou
        a kdo take rika,ze treba ve svete jezdi cela republika k mori.....nikde...
        Liberte   | 12.06.2012 06:45:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jidlo na dovolenou
          Ty jsi nikdy neviděla například Holanďany na cestách??   Nemusí jít jen o moře, je jich plno všude. A zásoby jídla si vozí taky. A i jiné národy cestují, i když nemají na luxusní dovolené s all inclusive a restaurace.
          Sphinx   | 12.06.2012 10:30:22
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: jidlo na dovolenou
            jo,cestuji,nemusi to byt drahe hotely atd..take tak cestujeme..a cestovali,a holandani jezdi v karavanech ,aleze by vezli navareno a plato vajicek,a milion konzerv jsem nevidela,a ze jsemje v kempech potkavala..kolikrat jsmese dali dohromady a nakoupili spolecne na vecerni grilovaci party....ale to co jsem vidavala u cechu a polaku v chorvatsku a italii jsem nevidela nikde..a jak se divili mistni a ptali se me porad dokola,ze co to je..ze to neznaji
            Liberte   | 12.06.2012 10:44:46
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: jidlo na dovolenou
              No, já mám docela čerstvou zkušenost s několika Holandskýma rodinkama v kempu... byli v chatce a zásoby si přivezli úctyhodné   Takže globalizovat nejde. Stejně tak jako to neznamená, že jako Češka si musím vézt domácí zásoby. Každý národ má různé sociální vrstvy, které se chovají podle svých možností. Ale na rozdíl od tebe chápu, že lidé chtějí vyjet na dovolenou, i když mají omezené finanční možnosti a přemýšlejí z čeho slevit. Dovolená není o jídle, ale o zážitcích a poznávání nových míst. Někdo touží po moři, někdo po horách, někdo po exotice, někdo po památkách. A má na to právo, i když není milionář. Každý nechce sedět doma, chodit na procházky po okolí a čekat až něco.... až našetří víc peněz na dokonalou dovolenou, až budou děti větší, až se to bude víc hodit....
              Sphinx   | 12.06.2012 11:00:42
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: jidlo na dovolenou
                to je mozne,ja jsem pozitkar,tudiz nez bych mela pocitat na co mam venku,radeji si uziji dovolenou nekde treba v cechach...a neni po jidle..  ve 20 to bylo jine,s baglem na zadech me bavilo jezdit celou evropou a poznavat lidi a zvyky a penize nebo jidlo si tam vydelat,ted uz nemam duvod...ale to nebyla dovolena,to bylo spis poznani noveho zivota
                Liberte   | 12.06.2012 12:34:12
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: jidlo na dovolenou
                  já mám na to stejnej názor. Než počítat každou korunu někde u moře, jestli si můžu koupit pizzu a dva kopečky zmrzliny nebo ne... to radši pojedu někam do čech a taky si to užiju. Na pořádnou dovolenou mi stačí jet jednou za život, ale chci to mít se vším všudy, nemusím jezdit každej rok k Balatonu jenom abych viděla "kus světa" a přitom tam dřela bídu  
                  Gastrica   | 12.06.2012 18:27:01
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: jidlo na dovolenou
                    Jenomže on každý tu POŘÁDNOU DOVOLENOU vidí jinak   Někdo jako povalování u bazénu v luxusním hotelu s plným servisem (pro mne osobně naprosto nelákavé)... no a někdo třeba jako chození s báglem po opuštěných vysokých horách nebo lesích a kocháním se okolními scenériemi. V tom druhém případě ti může být nějaká zmrzlina naprosto ukradená a i suchý rohlík z domova bude chutnat skvěle   Každý to má prostě nastavené jinak.
                    Sphinx   | 12.06.2012 18:35:48
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: jidlo na dovolenou
                      ano, jistě, já mluvím jen a jen za sebe :) Osobně mě žádné povalování u moře a italská zmrzlina neláká, to jsem napsala jen jako příklad. Místo pizzy a zmrzliny si můžeš dosadit cokoliv :) Do hotelu all-inclusiv by mě to taky nelákalo, mám jiné představy o ideální dovolené. Ale to nic nemění na tom, že bych si radši ten rohlík koupila v cizí zemi (nebo jiné pečivo, kdybys mě chtěla chytat za slovo, že v cizině se rohlíky nepečou   ), než to tahat z čech    
                      Gastrica   | 12.06.2012 19:27:45
                      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      V zahraničí jsem byla akorát 2x se školou, to jsme měli plnou penzi. Když jedeme na dovču tady, tak beru pár pytlíkových polívek na večeři, na oběd si většinou někam zajdeme nebo si na koupališti koupíme klobásu.
      Dana S   | 12.06.2012 10:10:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      dokážu pochopit, že si někdo veze zásoby na dovolenou. pro 4 člennou rodinu může vyjít každodenní návštěva restaurace pěkně draho. navíc dovolené v cizině s vlastními zásobami může být levnější než někde po čechách. nevím, proč by teda měli sedět doma na zadku. stravu na dovolenou vozím podle charakteru dovolené. na třítýdenní cestu po skandinávii jsme vezli skoro všechno, obchod jsme tam potkali tak jednou za 5 dní a navíc je tam dost draho. v itálii u moře stála pizza stejně jako u nás, tak jsme si to mohli dovolit i častěji. každý holt podle svých možností a priorit
      Emma123   | 13.06.2012 07:31:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jidlo na dovolenou
      Pokud bychom jeli autem, tak bychom asi něco s sebou vezli - ale spíš tak jídlo na cestu. Já si obecně dovolenou nepředstavuji tak, že ji strávím u sporáku vařením :))) Ale pokud to někomu tak vyhovuje, tak ať si klidně ty zásoby veze. Pořád víc chápu to, že vezou konzervy, než to že si přibalí basu piv :))
      nadule1   | 17.06.2012 17:06:23
      Reagovat | URL příspěvku
  • Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
    Tahám to z něj teď jak z chlupaté deky. Ale podstata je taková, že (ona) si potřebuje oddechnout..On byl dost ve stresu, učil se na další level jedné ekon.zk a tudíž nervy na pochodu. Nevím, jak přesně to časově začalo, ale ona byla v kontaktu s někým jiným, ke komu zdá se proběhly nějaké city, ale údajně ho nepodvedla. Vybalil na ní, ať to řekne, že nechce žít v nejistotě. Projel jí prej korespondenci, na což není pyšný. (A pak že to dělaj ženský  ) On už pracuje, ona ještě dostudovává. Věkový rozdíl pět let. On chce monogamní vztah, ona je jaksi nevybouřená. On je hodný kluk, ale zas nechce být za vola. Dost mě od něj překvapilo, že než-li aby se koukala jinde, tak to (on) raději ukončí. Ona dokonce nad těmi ulítlými city projevila lítost. Teda nevím už, co bych na jeho místě dělala já. Nějak jsem ve svém vztahu zpohodlněla. Nemají děti ani společné závazky. Rozejít se, by znamenalo maximálně najít si jiný byt bez společných vzpomínek. Co byste mu poradily Vy?
    SaraK   | 10.06.2012 21:32:20 | Reakcí: 10, poslední: 11.06.2012 21:09:08
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
      nic, chápu jeho a chápu jí. Poradila bych ednout si a vyříkat si né minulost, ale budoucnost. Co čeká ona co čeká on. Kde se vidí ona za 3 roky a kde on. Třeba už v tomhle budou zásadní rozpory. Co se stalo stalo se z toho budou jen hádky. Ale spíš i ujasnit jestli to má vůbec cenu a jestli by třeba každému nebylo líp s někým jiným a v jiném životě. (sakra já něják za poslední týdny zmoudřela)
      medox   | 10.06.2012 22:05:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
      To je těžký... každý pár má semtam nějaké problémy, ale pak to ustojí a jsou rádi. A jindy je zas postupné rozpadání známkou toho, že by to stejně nefungovalo. Asi bych jim neradila nic, ono se to samo nějak vyvrbí. Buď se mají dost rádi a hodí se k sobě, a nebo ne  
      Francouzka   | 10.06.2012 22:37:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
      Sednout si a v klidu popovídat o tom, jak si to oba představují do budoucna.
      tygřímáma   | 11.06.2012 06:45:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
      Nic.
      polova   | 11.06.2012 08:32:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
          tomu říkám rada do života       
        Rowdynka   | 11.06.2012 08:56:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
          Tak já nejsem na takové věci moc radílek. Jsem hnusák  . Jednou přišel k nám dom dost dobrý kamarád s tím, že se s ním rozešla přítelkyně, něco kolem roku spolu byli, a já dělala jakože ho nevidím neslyším, v klidu jsme pokračovala v rozdělané práci, skládala jsem vyprané prádlo, manžel se bál, co řeknu  , kámoš čekal politování  . Zazdila jsem to oznámením, že na vztah jsou dva a určitě to neudělala jen tak pro nic za nic. No... Kámoš byl v šoku, manžel jenom špitl, že ho varoval, že nejsem ta pravá na to, aby si mě stěžoval  .
          polova   | 11.06.2012 09:06:35
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
                pravda nikdy to není černobílé 
            Rowdynka   | 11.06.2012 09:17:40
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
      muzes je akorat vyposlechnout a pripadne si jit zaparit,at se jim nebo jemu ulevi..ale radit asi nic...bohuzel
      Liberte   | 11.06.2012 10:30:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
      Vyslechla bych, ale neradila.... do vztahů, myšlenek a představ dvou lidí nikdo jiný nevidí tak dokonale, aby mohl radit. Je to jejich problém, jejich život, jsou na to dva a jen oni dva si to musí vyřešit. Možná nejdřív každý sám v sobě a pak společně.
      Sphinx   | 11.06.2012 11:39:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Od kamaráda se na měsíc odstěhovala přítelkyně..
      Taky bych neradila,to si musí rozhodnout sám.Důležité je,jestli se mají rádi a chtějí být spolu.
      veverka77   | 11.06.2012 21:09:08
      Reagovat | URL příspěvku
  • toník v aqua parku
    Vzala jsem s kamarádkou dneska Toníčka do aqua parku. Bylo to poněkud šlápnutí vedle. Toníček se šíleně bál vlézt jen do dětského brouzdaliště. Já to teda očekávala neb ho znám. Proto jsme si zaplatili vstup na dvě hodiny aby měl dost času se otrkat. U moře se taky bál, ale nakonec vlezl a v zoo v brouzdališti taky a jak se mu to líbilo.
    No nevlezl tam...S kamarádkou jsme se u něj střídaly a vždy jedna si tam hrála s toníčkem a jedna plavala nebo jezdila na toboganu.
    Nakonec strávil dvě hodiny nabřehu brozdaliště s bábovičkou v ruce. Nabral vodu a vylil jí do bazénu  to mu vydrželo na celou dobu. Jakmile někdo skočil apod. a voda se vylila na břeh úplně se mu zastavovalo srdce a utíkal před ní.
    Ale konec byl nejlepší. Celou cestu do šatny povídal jak bylo cáky cáky a očíčka mu zářily. Potom povídal nadšeně jak byla všude voda a jak dělal cáky cáky. A nakonec to zazdil nadšeným prohlášením: to bylo super.
    Když jsme se oblékali zepotal se mě kdy půjdeme příště, že to byla prostě paráda   



    Takže nakonec, my jsme s kamarádkou si docela i užily, tonda to vzal jako nejlepší zážitek poslední doby a to odcházel téměř suchý  takže fajn den 
    medox   | 10.06.2012 19:49:59 | Reakcí: 21, poslední: 17.06.2012 17:02:00
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
      Baru, kde jste byly? A kdy teda konečně půjdeme my?   Tak hlavně že se to Toníkovi líbilo  
      antara   | 10.06.2012 20:22:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: toník v aqua parku
        V berouně. Ono to bylo vymyšlené tak něják narychlo. Spolu můžem klidně v týdnu já se ti chtěla ozvat. Ale pak jsem nemohla plavat a pak jsem zapomněla    už jsem ale svěží i při smyslech    třeba to toník napodruhé dá 
        medox   | 10.06.2012 20:40:28
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: toník v aqua parku
          Tak řekni kdy, vymysli si datum, ty to máš složitější s tou prací, já se klidně přizpůsobím, žádné zvláští plány momentálně nemáme. Třeba až Toník uvidí Vašíka jak je nadšenej, tak se přidá   A Vašík je vodomil, takže ten tam určitě vleze, spíš nebude chtít ani vylézt  
          antara   | 10.06.2012 20:43:49
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: toník v aqua parku
            ok co čtvrtek? barrandov
            medox   | 10.06.2012 21:06:22
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: toník v aqua parku
              Jo čtvrtek bez problémů...na tu 11?
              antara   | 11.06.2012 07:45:12
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: toník v aqua parku
                Prosímtě šel by pátek? Já jsem úplně blbá nikdy nic emám a jediný den kdy něco je si domluvím plavání  Ona má 14. kamarádka akorát promoci.
                medox   | 11.06.2012 10:27:21
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: toník v aqua parku
                  V pohodě, klidně ten pátek, říkám, že my žádné plány nemáme  
                  antara   | 11.06.2012 11:38:15
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: toník v aqua parku
                    Ok tak se sejdeme v pátek v 11:30 na konečné tramvají na barrandově. Nám jede vlak tak, že dřív bycho,m to nestihli.
                    medox   | 11.06.2012 13:08:30
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: toník v aqua parku
                      dobře budu se těšit   Ještě jsem ti hodila telefon do vzkazu, kdyby něco.
                      antara   | 11.06.2012 18:03:22
                      Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: toník v aqua parku
                      Baru moc se omlouvám ale budeme to muset nechat na jindy, večer mě začlo bolet v krku a do rána se z toho vyklubala kásná angína. Mrzí mě to, promiň
                      antara   | 12.06.2012 07:26:31
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: toník v aqua parku
                        jeje to je škoda. Hlavně se pořádně vylež at jsi brzo zdravá. papa jindy
                        medox   | 12.06.2012 09:55:33
                        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
      ještě tomu chybí hláška: "a chytil jsem tááákovouhle rybu"  to je šoumen  pobavila jsem se 
      Emma123   | 10.06.2012 20:38:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: toník v aqua parku
        pak telefonoval s tátou a přez nadšení říkal jen útžky: bazén, super, voda, cáky cáky, super paráda, máma cáky cáky toníček cácky cáky super 
        medox   | 10.06.2012 20:42:41
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
      to mi něco silně připomíná   Syn se taky jako malý docela bál vody, a teď ve čtyřech a půl letech je z něho vodomil. Takže nezoufej, ono se to poddá
      moninif   | 10.06.2012 22:21:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
      I troška vody potěší.
      zanlena   | 10.06.2012 22:38:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
      I troška vody potěší.
      zanlena   | 10.06.2012 22:38:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
      My plavem od 4 měsíců, takže tohle já neznám... ale však on do toho doroste, a pokud se mu to líbilo, klidně jděte příště zas. Však se každý může zabavit po svém, proč ne   Někdo třeba taky jezdí k moři a pak vlastně jenom leží na pláži a koupe se v hotelovém bazénu.  
      Francouzka   | 10.06.2012 22:39:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
      paráda 
      Zuzbr   | 11.06.2012 06:14:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
      Toníkovi stačí málo. U nás by to bylo teda obráceně z vody bych ho nedostala ani na svačinu 
      Ady.S   | 11.06.2012 19:22:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
      To je sranda     
      veverka77   | 12.06.2012 18:50:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: toník v aqua parku
           
      nadule1   | 17.06.2012 17:02:00
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×