Inzerce
Inzerce
Inzerce

Péče o miminko, kojení, výživa, vitaminy pro děti, péče o dítě, péče o zoubky (strana 660) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Prosím o radu - teplota, zvracení
    Ahoj holky, jdu si pro radu. Malý byl ve čtvrtek na očkování Priorixem Tetra. Doktor říkal, že reakce by měla být nejdříve 4. den. Už včera večer ale měl teplotu mírně nad 38,5, tak jsem mu dala na noc Panadol. Teď má jen zvýšenou, ale ráno se pořád držel za bříško a kňoural, pak si teda pěkně prdnul, vykadil se a dobrý (neměl průjem). Ale teď se mi zase po svačině hrozně poblinkal - dvakrát obloukem. Vypadá to, že mu i roste stolička, ale mohl by mít takovouhle rekci na růst zubu? Dosud jsme vůbec nevěděli, když mu nějaký zub rostl. Taky nevím, jak s dalším jídlem - co mu dát a jestli vůbec, aby neblil znovu.
    káka1   | 13.10.2012 11:06:23 | Reakcí: 3, poslední: 14.10.2012 14:19:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu - teplota, zvracení
      Tipuju to jako reakci na vakcínu.
      Val.J35   | 13.10.2012 17:41:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu - teplota, zvracení
      No mě to reakce na vakcínu nepřijde, my jsme přesně takovýhle měli průběh zubů. Dokonce jsme kvůli tomu skončili i v nemocnici. Na Priorix bývá reakce nějaký druhý den zvýšenou teplotou a pak až desátý den myslím...takže mi to přijde ještě brzo aby to bylo z očkování..
      luciasek84   | 14.10.2012 13:16:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu - teplota, zvracení
      mám pocit, že obvykle bývá reakce až nějaký 7. až 10. den po očkování. třeba se projevilo nějaké oslabení organizmu... blinkání od zubů neznám, jen řídkou stolici. asi bych zkusila nějakou dietu (banán, suchý rohlík atd.) a počkala, jak se to bude vyvíjet.
      Emma123   | 14.10.2012 14:19:40
      Reagovat | URL příspěvku
  • brambory se špenátem
    Holky dneska jsem to dala Kubajzovi a teda chutnala jste to některá?jako mě se z toho opravdu neudělalo dobře a zvedl se mi žaludek.Jako já vim že ty přírmy nesmim posuzovat jak chutnaj mě ale tohle je teda blivajz     to mrkev s bramborem mi přišel good.no každopádně Kubík toho spapal celkem dost překvapivě.
    Míša6   | 12.10.2012 13:14:16 | Reakcí: 9, poslední: 15.10.2012 09:47:29
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: brambory se špenátem
      my už máme zničené chuťové buňky..ty děti ne jinak jim to chutná..hlavní je že to snědl.
      Rowdynka   | 12.10.2012 13:30:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: brambory se špenátem
        Asi jsem ráda že ty chuťové buňky mám zničené a chutnají mi jiné věci   no zejtra to budemít znova tak snad mu to bude pořád šmakovat...
        Míša6   | 12.10.2012 13:34:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: brambory se špenátem
      Tenhle příkrm byl obzvlášť nechutný,ale Karolínka ho milovala 
      veverka77   | 12.10.2012 14:06:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: brambory se špenátem
      špenát mi Barča plivala a pak i blinkala. Nesnášela ho, ani se nedivím, já to nemohla ani cítit. No úplně jsi mi to připoměla, já byla těhotná a všechny ty skleničkový jídla to jsem      
      luciasek84   | 12.10.2012 15:51:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: brambory se špenátem
      radši neochutnávat 
      Zuzbr   | 12.10.2012 17:36:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: brambory se špenátem
      tak to já hodila málem hodila šavli už při ochutnání mrkve s bramborem 
      danicka84   | 12.10.2012 18:33:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: brambory se špenátem
      tak me to nijak extra nevadilo  
      chezzie   | 12.10.2012 20:58:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: brambory se špenátem
      Já nemohla ochutnávat nic z těch prvních příkrmů  . Bylo pro mě za trest jen zjistit, jestli to není moc horký. A jak to malýmu jelo. Teď už bych si dala s ním, skleničky i domácí, jen trochu té soli by to pro mě chtělo a super oběd  .
      Martina85   | 14.10.2012 07:21:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: brambory se špenátem
      taky jsem to nemohla ochutnávat, přišlo mi to hnusný. třeba kupovanou dýni s čímsi jsem nemohla ani cítit..a on to v pohodě jedl. brrr.
      ale ty skleničky s obědem od 8. nebo 10.měsíce už bývaj dobrý - neslaný, ale dobrý 
      zuzka83   | 15.10.2012 09:47:29
      Reagovat | URL příspěvku
  • zoubky
    chudáček naše Beatka - tři dny teplota, pořád slintá a cpe si ručičky do pusy.. je možné, že by jí už teď rostly zuby?   vždyť má teprve 3,5měsíce, nedávno se to narodilo    
    jezurka   | 10.10.2012 15:13:54 | Reakcí: 22, poslední: 13.10.2012 10:28:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      Možné to je.I když teda,uf,uf takhle malá.Co ostatní,kdy ony měly zuby?
      Honafa   | 10.10.2012 16:27:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      je to možný, že se něco řeže... znám dítě, které se narodilo se dvěma zuby. A další dítě ve 2.měsíci začlo mamku děsně hryzat při kojení, tak koukla do pusinky a byl tam potvůrka.
      danicka84   | 10.10.2012 17:18:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      Elda mel ve 3 m prvni zoubek :-)
      Terča80   | 10.10.2012 17:31:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      já jstem teda takové "štěstí" neměla, ale znám dítě, kterým měl ve 4 měsících 4 zuby. Tak proč ne :)
      Gastrica   | 10.10.2012 19:04:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      Možné to je, a nebo na ní něco leze. Vyrazila bych už k doktorce.
      Ady.S   | 10.10.2012 20:19:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: zoubky
        tak teplotu už nemá a celá se večer osypala   asi nějká viróza
        jezurka   | 10.10.2012 20:39:00
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: zoubky
          Hmmm, ty jsi znalá matka  co to může být pátá nemoc?
          Ady.S   | 10.10.2012 20:41:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: zoubky
            fakt nevím - šestá nemoc mě překvapila u verunky, do té doby jsem nevěděla, že něco takového existuje   ale ta je spíš po 6.měsíci a ani ty teploty nebyly tak vysoké.. šestá nemos je myslím až u předškoláků.. uvidíme, kdyžtak zajdu k dr.  
            jezurka   | 10.10.2012 20:57:55
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: zoubky
              Blbě jsem to napsala , 6 je u miminek Ondra ji měl v 7 měsících až ta 5 bývá později a u ní to začíná jak kdyby dítko někdo profackoval a červené fleky stýkají na hrudník a dál.
              Ady.S   | 10.10.2012 21:02:41
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: zoubky
                ta vyrážka po celém těle by seděla, ale teploty měla jen zvýšené - tři dny.. a je ještě dost malá   fakt nevím, hlavně že už je jí líp  
                ještě si myslím, jestli se neosypala z těch zubů  
                jezurka   | 10.10.2012 21:14:32
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: zoubky
                  Od zubů se mi to nezdá, ta vyrážka je projev nějaké infekce a vlastně že s ní tělo bojovalo.
                  Ady.S   | 10.10.2012 21:27:52
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: zoubky
                    ze zubů asi ne, ale třeba z té teploty.. spíš bych ale taky tipla nějakou virovou infekci.. dneska už je bez teplot, pije, zoubek nikde, tak snad už to bude dobré   díky
                    jezurka   | 11.10.2012 10:17:59
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      Adam mel prvni zub ve 4 mesicich a taky se mu tlacil dlouho, uz od tri mesicu slintal,atd.
      plaz   | 10.10.2012 21:04:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      Maty dole od sousedky Jany měl první zoubek ve třech měsících a Tomášek ve čtyřech, takže tě asi moc nepotěším.
      Meridene   | 11.10.2012 08:01:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      my to tak meli taky od 3m.. ale zub nikde.. on mel teplotu jen kdyz se klubal vys a vys.. a vylezl uplne az ve 14m..
      amalie2011   | 11.10.2012 08:55:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      Anička má vždycky jeden den srajdu, druhej kopřivku a třetí den nový zub.
      zajic   | 11.10.2012 12:50:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: zoubky
        tak to půjdu na beatku odpoledne se lžičkou, na beatku to sedí, ještě začla projistotu teplotou  
        jezurka   | 11.10.2012 12:52:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      jo můžou. Tobimu vylezl první zoubek ve 4.měsících
      Zuzbr   | 12.10.2012 17:36:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      Možné to je, Daniele vylezl 1. zub přesně ve 4 měsících
      tygřímáma   | 13.10.2012 10:28:02
      Reagovat | URL příspěvku
  • Ucpaný nos
    Ahoj všem, moje malá má rýmu. Mám doma balonkovou odsávačku hlenů, ale problém je v tom, že si nechce nechat do nosu nic strčit. Je jí 9 měsíců, vehementně se brání a příšerně řve. Máte nějakou radu jak jí nosík vyčistit? Nebo jí mám nechat tak? Máte nějaký typ jak se rýmy zbavit?
    Myšpule   | 10.10.2012 11:21:08 | Reakcí: 23, poslední: 03.08.2015 09:05:25
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      ahojky tak jestli muzu poradit tak zabehni do lekarny kup odsavacku na vysavac je nejrychlejsi,nejucinnejsi a nejlepsi!!!je sice drazsi ale myslim ze stoji za to ty penize obetovat uz nevim presne kolik nas stala asi kolem 250kc.stim je to odsati fakt rychlovka a hlavne odsajes vsechno co vtom nosanku je.drzim palecky at je lip
      VENYSEK   | 10.10.2012 11:27:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      u nás to byl vždycky boj..ale vyčistila jsem jí ho tak či tak protože lepší než aby jí to teklo dolů a ona z toho měla kašel 
      Rowdynka   | 10.10.2012 11:28:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      Taky se přimlouvám za odsávačku na vysavač.Před porodem jsem si koupila tu nejobyčejnější,ale při první rýmě (kolem 8 měsíců) jsem letěla pro tu na vysavač.Boj to byl ze začátku i tak,ale je to šetrné a rychlé.
      veverka77   | 10.10.2012 11:33:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      u malýho mimina jsem používala hadičkovou odsavačku, tím se vysaje líp, než balonkem. Vysavač jako děcko nesnášela, bála se ho a při představě, že jí ještě vysávám sople vysavačem, no to by mi asi fakt nedarovala...

      Každopádně tu odsavačku na vysavač mám a je super, jen prostě jsem ji začla používat až teď (v 1,5 roce), ležela mi celou dobu v šuplíku :)
      Gastrica   | 10.10.2012 11:36:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ucpaný nos
        jinak si kup v lékárně mořskou vodu, my používáme Physiomer Baby, má to fajn aplikátor (jemný sprej) a tím proplachuj. Na noc, aby se nedusila hlenama dávám už chemii, a to konkrétně Nasivin nebo Otrivin.
        Gastrica   | 10.10.2012 11:38:01
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      Odsávat, odsávat, odsávat. Třeba i 10x za den. Odsavačka na vysavač je nejlepší a nejrychlejší. Já ji vždycky musím dát tak trochu kravatu, jinak bych jí vypíchla oko.
      Nebo jí polož na zem, klekni nad ni, abys její ruce měla pod nohama a pak jen držíš jednou rukou za bradu a druhou odsáváš.
      No je to trochu sado maso, ale nic je při tom nebolí, tak se neboj.
      A dobrá je mořská voda, ale stříknout jí to tam, je většinou ještě horší, než něco vysát. A drž tam tu odsavačku, dokud lítaj sople. 
      Držím palec
      Mis   | 10.10.2012 12:10:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      nikdy sem nemela odsvacku na vysavac.. ale jen tu hadickovou.. a spokojenost nejvetsi.zakleknu nema sanci se branit a odsaju.. je to rychly a ucinny... nez furt vytahovat vysavac a delat kraval:D
      amalie2011   | 10.10.2012 12:29:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ucpaný nos
        Že? V bytě v noci zakrývat vysavač peřinou  . bych se bála, že blafne  .
        polova   | 10.10.2012 12:36:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ucpaný nos
          ja su hlavne lina jit do komry pro vysavac vytahnout snuru do zasuvky, pak ten krap zapnout- a ze nas dela kraval:D a pak o zase sklizet:-! nic pro me:D ja radsi klasiku a hadicky:D
          amalie2011   | 10.10.2012 12:59:29
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ucpaný nos
          Proč bych měla zakrývat vysavač peřinou??? Jakože kvůli hluku? To jako nedělám a myslím že když malej řve tak to že u toho je puštěnej vysavač sousedi ani nezaregistrují 
          luciasek84   | 10.10.2012 13:37:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ucpaný nos
                    tak nejak,nikdy jsem neresila..je to chvilka a lepsi nez to celonocni stekani a brumlani
            Liberte   | 10.10.2012 14:00:36
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ucpaný nos
            taky jsem nikdy nezakryvala vysavac perinou ten hluk neni zas tak hroznej vzdyt je to stlumeny na min.a je to fakt chvilicka.myslim ze hadickovou ani tolik neodsajes jak tim vysavacem.
            VENYSEK   | 10.10.2012 18:13:13
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Ucpaný nos
              souhlasim,když má rýmu máme lux vyndanej at se nemusí furt uklízet, je to chvilka, prcek u toho ani moc neřve zatím.navíc když vysajem pořádně před spaním další odsávání stačí většinou až ráno...
              Míša6   | 12.10.2012 13:08:16
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ucpaný nos
        moje řeč     
        Zuzbr   | 10.10.2012 13:29:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      Položit na záda, "přisednout" na děcko, mírně ne zasednout ho. Kolenama držet pevně ruce při těle, jednou rukou držet hlavu v jedné poloze, já držela na boku a druhou držet odsávačku v nose. trošku kruťárna, ale když to nejde jinak... Oba moji synové to přežili  .
      polova   | 10.10.2012 12:34:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      morska voda a odsavacka na vysavac...grif jak udrzet sve dite se musis naucit sama a nasi si od roka a pul vysavaji nosy sami,maji z toho srandu...meli jsme k tomu honeni a legraci a tak se to hezky naucili ze to pomaha 
      Liberte   | 10.10.2012 13:59:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ucpaný nos
        jojo nase mala si taky odsavala sama.ted uz smrka ale i tak kdyz ma velkou rymu tak radsi odsaju a to my to taky bere a odsava si sama a pak jeste mamince:-))))))
        VENYSEK   | 10.10.2012 18:14:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      i já přidávám dobrou zkušenost s odsavačkou na vysavač. při první rýmě jsem jí běžela koupit, protože ani hadičkovou ani balonkovou jsem fakt nic neodsála  jako prckovi se to nelíbilo tak jako tak, ale aspoň bylo za pár vteřin hotovo. kravál taky neřeším a loni jsem měla vysavač půl roku permanentně vytažený v ložnici. nemělo cenu ho schovávat, jedna rýma střídala druhou. jinak jsem malýho na férovku zaklekla nebo zalehla, jiná cesta bohužel nebyla. nejdřív vystříkat nějakým sprejem (mořská voda, vincentka apod.), nechat chvíli působit a pak odsát. rýmy se nejde zbavit, tak se musí přežít 
      Emma123   | 10.10.2012 20:13:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      JAk píšou holky nejlepší odsávačka je na vysavač, ale když řve tak se jí to ještě zhoršuje a odsávání je vlastně na nic, protože skoro nic nevysaješ a ještě víc se zahlení.
      Ady.S   | 10.10.2012 20:21:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos
      Pokud je rýma jen průhledná, pak to není zánětlivé, ale i tak je nutné zprůchodnit nos. Přebytečná tekutina totiž může vzhledem ke špatnému náklonu eustachovy trubice natéct do ouška a tekutina se bude tlačit na bubínek a může způsobit zánět ucha. Pokud je rýma žlutá nebo zelená, tak už to je na nějaké kapky do nosu a je nutné se poradit s doktorem, protože tam je riziko vzniku zánětu středního ucha mnohem vyšší. Takže určitě kup odsávačku na vysavač, Vincentku a kapky do nosu po poradě s doktorem. Pak nakapej, pět minut počkej a odsaj, co to půjde. Kapky do nosu na rýmu se většinou kapou třikrát denně. Mezitím používej Vincentku a postupuj stejně, nastříkat, pět minut počkej a zase odsaj. Pokud bude nudlí hodně, pak můžeš odsávat třeba co čtvrt hodiny. Důležité je, aby ta rýma šla ven a nenašla si cestu jinudy. Pokud tohle dodržíš, tak se vám zánět v oušku vyhne. Mám to takhle naučené u Tomáška díky sestřičkám v Motole a zánět jsme měli od té doby jen jeden, protože za tím byl streptokok. A jinak pokud se malá brání, tak si ji prostě budeš muset přidržet nějak šikovně a prostě odsát, není to příjemné já vím, Tomášek mi na začátku ječel tak, že si sousedi mysleli,že ho tu vraždím, ale budeš to dělat pro dobro maličké a musíš to vydržet. Radši půl minutky srdceryvného jekotu, než pak třeba antibiotika a píchnuté ouško.   Držím palečky, abys to ustála. :)
      Meridene   | 10.10.2012 22:34:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ucpaný nos

      Já dcerku vždy musím jakoby zabalit do deky, aby tolik nekopala a nemáchala rukama...do nosu nakapu mořskou vodu(rádi používáme např.Quixx baby) na propláchnutí a naředění hlenů a pak odsaju (mám také odsávačku na vysavač) a znovu kápnu Quixx. Většinou je po 3 dnech rýma na ústupu ;-)
      danushe   | 03.08.2015 09:05:25
      Reagovat | URL příspěvku
  • potrebuju radu:-)
    malyho porad kojim(5 mesicu)kdyz byl mensi tak mel obcas nutrilon a vcera jsem musela odjet tak hlidala tchyne tak mel dvakrat za ten den nutrilon a vecer mu uz druhy den zkousim dat kasi protoze se porad budil tak vcera mel po druhe tu kasi a behem noci se 3 krat pokakal a dnes rano zase mam strach aby nemel prujem myslite ze uz to mam resit??normalne kaka tak jednou-dvakrat za tyden.stolici ma zlutou a ridkou.no ono ani ji nema mit z ceho hustou.
    VENYSEK   | 10.10.2012 09:01:20 | Reakcí: 5, poslední: 12.10.2012 13:02:35
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: potrebuju radu:-)
      Já bych počkala do zítra. My byly na Nutroši a kadila tak 3x denně. Ale hodně koj. Kdyby to byl průjem, tak aby měl dostatečný přísun tekutin.
      Mis   | 10.10.2012 09:13:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: potrebuju radu:-)
      Jestli nezvraci, nema teplotu, neboli ho brisko, je vesely a tak vubec se chova normalne, tak bych to neresila, to se jen zbavuje neznameho, prece jen nutrilon a kase mu nejsou tak vlastni jako mamincino mliko.
      Maruska kakala jako kojena jednou za 5 dni, po prechodu na normalni presla na normalni rezim 1 denne.
      Anicka se vysira celozivotne klidne 5x denne, co s ni.
      zajic   | 10.10.2012 11:22:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: potrebuju radu:-)
      Honzík se taky z kaše vždycky pokadí. Taky máme frekvenci kadění jako vy. A z Nutrilonu to pustil do kalhot hned pár hodin po jídle.
      danicka84   | 10.10.2012 17:19:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: potrebuju radu:-)
      Po MM kadit nemusí i týden ale po UM může klidně každý den i vícekrát.
      Ady.S   | 10.10.2012 20:23:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: potrebuju radu:-)
      když jsme začli s kaší,později s mrkví s bramborem vždy začal více kakat a neobvykle právě i během noci po chvíli se to zase srovnalo a kaká přes den,tělo se s tím novým musíasi nějak poprat...
      Míša6   | 12.10.2012 13:02:35
      Reagovat | URL příspěvku
  • Proc se netvori???
    Byla jsem rozhodnuta na rozdil od Adama malou kojit. Prikladat si ji muzu jednou,max. dvakrat denne, podle toho jak dlouhy cas se mi s ni podari stravit v nemocnici. Sat saje docela hezky,ale nikdy neda vic nez 10 ml.
    Doma co 3 hodiny poctive odsavam (15 a 15 minut), ale taky neodsaju vic nez tech 10-15 ml. A to je stale stejne uz 4. den za sebou.
    Piju alespon 2 litry, i kojici caj, jist se snazim pravidelne a zdrave. V cem je sakris chyba???
    Mala uz vypije 100ml,to ji uz davaji z lahve,jinak by nestihali,takze za chvili nebude chtit to prso vubec      
    plaz   | 08.10.2012 08:49:25 | Reakcí: 21, poslední: 10.10.2012 06:15:29
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Pavli a já jsem na to zrovna dneska ráno myslela,jak to máte s kojením.Vím,že sis právě maličkou přála kojit.Nevím,jestli je to pravidlem,ale já jsem třeba nikdy při odsávání nevytáhla víc,než třeba těch 10,20 ml (spíš těch 10).Je pravda,že cíleně jsem odsávala až když Karolínce bylo 6 měsíců a já měla jít do nemocnice,tak jsem chtěla udělat zásoby.Bylo toho málo,stejně asi třikrát dostala Nutrilon.Víc jsem odsála až v noci v nemocnici,protože to jsem měla nalitá prsa.Škoda,že ti ji přikládají tak málo.Ale i kdybys ji přikládala víckrát,tak si myslím,že tou odsávačkou bys toho asi víc nevymáčkla.
      veverka77   | 08.10.2012 08:59:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Pavli myslím,že je to tím,že můžeš přikládat tak málo,to odsávání prostě není stejné jako kojení.Pořád zkoušej.A prsa se ti nalévají??Může to být i z těch nervů,nedělej si z toho těžkou hlavu  
      Andělka   | 08.10.2012 09:00:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Ještě mě napadlo,jakou máš odsávačku??
      Andělka   | 08.10.2012 09:01:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Proc se netvori???
        mam Medela Base
        plaz   | 08.10.2012 09:04:12
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Proc se netvori???
          Ona je trošku lepší elektrická,nemá ti kdo půjčit??Nebo nenechali by tě odsát v nemocnici ještě mimo kojení? (tam většinou mají)
          Andělka   | 08.10.2012 09:08:07
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Já se u Tobiho rozkojila tak,že jsem si ho jednu noc přikládala k sobě co hodinu,a měla jsem ho furt tu noc u sebe.
      Možná že kdyby jsi měla šanci přikládát více krát za den,tak se to možná rozjelo,taky jsem furt lozila do sprchy a nahřívala prsa.
      Třeba až budete pak doma v klidu tak se rozkojíš.
      Zuzbr   | 08.10.2012 09:02:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Mam opacny problem: proc se tvori tolik??? :-(

      U tebe je to kombinace nervu a ze ji nemas kdykoliv u sebe. To tuleni je taky na tvorbu dulezity. Pavli, delas maximum. Dulezity je, aby byla Rianka v poradku. Flaska v tomto pripade je to nejmensi. Nebud smutna.
      Terča80   | 08.10.2012 09:28:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Já jsem teda odsavačkou odsála vždycky dost. I 200ml. Samozřejmě, že ne od začátku. A máš prsa poo odsátí pořád nalitá nebo prázdná. Zkus to ručně. Já jsem zjistila, že mi v té elektrické asi zničil motůrek, protože jsem odsávala vždycky hodně, a pak najednou málo.(myslela jsem, že laktační krize- malý bylo 2 a půl) Pak mě po několika dnech napadlo, jestli to není rozbitý a zkusila jsem po odsátí odsavačkou ručně odstříkat- toho ještě bylo mraky. Nebo zkus jinou odsavačku.
      Pak už nevim.
      Mis   | 08.10.2012 09:38:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Proc se netvori???
        prsa mam porad stejna, miniaturni,tam se nema co kde nalevat
        plaz   | 08.10.2012 09:41:21
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Proc se netvori???
          No mě se udělalo mlíko až 6-tý den po porodu(to jsem poprvé nakojila -45ml), a to jsem rodila úplně normálně a malou měla pořád u sebe. Pořád zkoušej odsávat.
          Moc držím palec, ať to jde.       
          Mis   | 08.10.2012 09:46:36
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Protoze bohuzel neprikladas. Odstrikavani je neco jineho.
      Az ji budes mit u sebe, tak ji budes prikladat klidne kazdou hodinu a ono toho za tyden bude az hruza, neboj. Zatim, pokud teda o kojeni stojis, tak udrzuj aspon trosku laktaci odstrikavanim.
      zajic   | 08.10.2012 10:48:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Proc se netvori???
        jé, to mi taky říkali... taky jsem se těšila, že toho bude až hrůza. A nic, pátej měsíc jen tak ucmrndávám 
        danicka84   | 08.10.2012 13:55:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Proc se netvori???
          Ver mi, ze by nebylo z ceho se tesit. Zadny extrem neni dobry.
          Terča80   | 08.10.2012 14:43:11
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      nám vždycky říkali, přikládat hlavně v noci, tak co zkusit odsávat co 2 h v noci, pakárna já vím, ale třeba by to pomohlo
      ka-ro-li-na-kaja   | 08.10.2012 12:17:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Souhlasím se Zajícem, dvakrát denně přikládat je málo, takhle zezačátku je to prostě potřeba, odsávačka dítě nenahradí. Ale určitě nepřestávej, až jí budeš mít doma, přikládej fakt třeba každou hodinu.
      angieblack   | 08.10.2012 12:36:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      viděla bych to určitě na elektrickou odsávačku, tou ruční jsem nikdy taky moc nevytáhla. Ale Medela elektrická v porodnici byla super. Zkus zvýšit interval na odsávání každé dvě hodiny, bude to bolet, ale ta prsa si časem zvyknou. Moje kamarádka, se kterou jsem ležela v porodnici, takhle odsávala dva nebo tři měsíce, když se jí předčasně narodila dvojčata a nemohla kojit. Asi za dva týdny se jen odsáváním skvěle laktace rozjela.
      danicka84   | 08.10.2012 13:47:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Pavli,a nemůže to být stresem, kterým teď procházíš?
      tygřímáma   | 08.10.2012 20:09:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Holky už ti všechno napsaly, takže nebudu opakovat řečené. Jen jsem ti chtěla napsat, abys z toho nebyla smutná, děláš co můžeš a v dané situaci víc udělat nemůžeš. Budu moc držet palce, aby se vše podařilo.  
      nadule1   | 09.10.2012 13:39:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      Se na to vyprdni. Budete obě více v klidu.
      Honafa   | 09.10.2012 21:12:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      zkus ještě pít meltu nebo si kup něco s jestřabinou. Měla jsem teď třeba nějaký Bio kojící čaj s jestřabinou, viděla jsem ho v Dmku. Já teda nemám problémy s tím, že bych měla málo mlíka, spíš naopak, ale když si dám tu meltu nebo jsem vypila ten čaj s jestřabinou, tak by ty moje prsa nakojily snad i deset dětí. Už i u prvního těhu mi moje gyndr doporučila jestřabinu, že podporuje laktaci.
      Lutie77   | 09.10.2012 21:17:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Proc se netvori???
      I když je to těžké zkus se tím netrápit. Lepší je časté přikládání, což jasně že nejde, ale třeba doma už to klapne. A mě hodně už od začátku pomohli homeopatika Ricinum comunis 5CH ze začátku 2krát denně 5 kuliček.Drž se holka 
      Ady.S   | 10.10.2012 06:15:29
      Reagovat | URL příspěvku
  • Kojení
    Holky jak dlouho jste kojily své maličké ? :) Já se bála že u svojí druhé dcery stratím mlíčko jak u té první...ale nestalo se.Kojím už 6.měsíc a jsem ráda.Kdy je nejlépe s kojením přestat a nebo dokolika měsícu nejdýl kojit ?
    ElinkaFCB   | 07.10.2012 13:54:20 | Reakcí: 15, poslední: 09.10.2012 23:24:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      To si rozhodne kazda maminka sama. Syn se odstavil v 11 m, kojit jsem chtela max rok. Stejne jako ted u male.
      Terča80   | 07.10.2012 14:03:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      koj klidně až do první třídy, to je čistě tvoje věc :)
      Gastrica   | 07.10.2012 14:10:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      malýmu je skoro 11m a ještě kojím (ráno a večer), chtěla bych to takto vydržet do 14 nebo 15ti měsíců a pak už bude mít normální mléčné výrobky, nebudu mu dávat UM - ty pokračovací mlíka. Ale jak píše Gastrica, jak dlouho budeš kojit, je na tobě :-)
      Myšice   | 07.10.2012 14:31:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      já kojila do 11m,pak se Baru odstavila sama,takřka ze dne na den,myslela jsem že budu kojit tak do dvou let,ale dopadlo to takhle,no co-pořád dobrý.
      markíla   | 07.10.2012 14:50:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      Já jsem kojila do necelých 18 měsíců a pravděpodobně bych kojila dýl,kdybych nemusela na operaci.Nijak jsem to neplánovala,původně jsem si říkala,že tak zhruba do roka,ale že uvidím,jak bude malá chtít.A ona tak kolem 15.měsíce místo,aby začala pít míň,chtěla víc a víc  Jenže když jsem se pak dozvěděla,že jdu na operaci (věděla jsem to asi 3 měsíce předem),tak jsem postupně kojení ubírala,až jsem ji odstavila úplně.Šlo to pomalu a nenásilně.To,jak dlouho budeš kojit,záleží opravdu jen na tobě 
      veverka77   | 07.10.2012 15:11:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      Je to jen na tobě jak dlouho, dítku to něco přináší do roku. Ondra se sám odstavil ve 14 měsících.
      Ady.S   | 07.10.2012 16:34:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      Myslim, ze neni zadna hranice. Bud az se decko odstavi nebo az Te to prestane bavit.
      Maruska se odstavila v 16ti mesicich, Anicka ma 16 mesicu ted a zatim ji chutna.

      Myslim, ze WHO doporucuje do pul roku plne, a minimalne do dvou let jako doplnek. Prirodni narody koji tak do 4 let.

      Vsak uvidis, jak ji pojedou mlicne vyrobky. Maruska mela hodne rada kysele mlika, takze pak to sladke mliko uz nechtela
      zajic   | 07.10.2012 19:58:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      Do pátého měsíce plně, ale protože jsem měla mlíka málo, začali jsme s příkrmy. V sedmi měsících se mi dcera odstavila sama, protože zjistila, že flašla je jednodušší (měla jsem málo mlíka při ranním a nočním kojení a musela jsem dokrmovat).
      Chtěla jsem kolij přibližně do roka.
      Eliv   | 07.10.2012 20:15:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      plně jsem kojila do 6ti měsíců, pak se začlo s příkrmama a v 8mi měsících se odstavil sám, jak mu začaly růst zuby...chvíli nechtěl ani flašku ani prso, pak mi mlíko došlo a jak vylezl zub, tak chtěl už jen flašku. původně jsem chtěla do 1 roku.
      zuza.d   | 07.10.2012 20:28:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      To je jen na tobě, třeba do puberty.
      angieblack   | 07.10.2012 21:21:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      Záleží na tobě jak to cítíš. Já kojila 23 měsíců.
      zanlena   | 07.10.2012 22:36:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      Ano je to jen na tobě já oba kojila do půl roku plně..první syn se odstavil ve dvaceti měsících (byla jsem těhotná a asi už mu nechutnalo),druhého jsem odstavila v den druhých narozenin.
      Andělka   | 08.10.2012 09:06:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      Barču jsem kojila 11 měsíců, chtěla jsem rok. Stejné je to teď. Začnou příkrmy, pak odstavíme kojení až zbude jen ráno a večer a pak úplně zruším a bude jen na UM.
      luciasek84   | 08.10.2012 22:12:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      Kubíka jsem kojila 15 měsíců, Haničku 11 - začala kousat a i přes výstrahu toho nenechala :))
      nadule1   | 09.10.2012 13:41:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení
      Koj jak dlouho budeš chtít. Já jsem kojila přes 2 roky.
      soni   | 09.10.2012 23:24:33
      Reagovat | URL příspěvku
  • Nikdy bych nevěřila
    Že budu některé své dítě budit v noci aby se najedlo.A teď navzdor svému přesvědčení,že dítě se budit nemá,budím Janču po půlnoci jen proto abych jí nakrmila.Zjistila jsem totiž,že pokud nechám program krmení jen na ní,je schopná jíst jen 4krát za den a to mě přeci jen u měsíční dítěte přijde málo.Takže nemám jinou možnost a ta půlnoc byla nejlepší řešení.Jinak je ta malá nežravka ochotná se najíst mezi 19-20hod. a do 4 ráno klidně spát.No,je divná,starší potvoráci by se kvůli flašce utloukli a jedli 6krát denně.
    Val.J35   | 07.10.2012 08:38:49 | Reakcí: 10, poslední: 09.10.2012 13:41:41
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      Dobre delas i kdyz chapu. Parkrat se povedlo, ze jedla ve 23 a me v 5:30 vzbudily nality prsa...ktery JEDINY me donutily vstat a vzbudit ji. Byt na flasce... Nevim nevim :-)))
      Terča80   | 07.10.2012 08:46:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      já měla taky Šípkovou Růženku,byla jsem ráda když jsem za 24h kojila aspoň 5krát.A to jsem jí musela budit i přes den!!Sama o jídlo si dokázala říct až kolem půl roku a doteď je šíleně spavá  
      markíla   | 07.10.2012 14:53:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      Jen ať se nabaští, kočička 
      tygřímáma   | 07.10.2012 15:48:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      já to měla taky, a to jsem kojila. těch cca šest týdnů jsem budila, pak se na to vyprdla, v budil se až někdy k ránu. Za to později jsem si s ním užila...
      moninif   | 07.10.2012 22:12:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      Já Peťu takhle kojila od narození do 4 měsíců a bylo to v pohodě. Krásně přibýval a hlady netrpěl. Takže bych klidně nechala spát jestli přibívá a zkusila popřípadě přidat flašku přes den.
      zanlena   | 07.10.2012 22:35:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      no nikdy neříkej nikdy          , stát se může i nemožné. Já taky musela v noci budit, protože mi malá nepřibývala a dr. říkal že je ještě malinká a slabá a hlad jí nevzbudí, že jí musím pomoct
      lucie73   | 08.10.2012 07:54:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      já Lucku první měsíce taky musela budit na jídlo pak si zas lehla a spala..byla super miminko spací 
      Rowdynka   | 08.10.2012 08:19:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      Naše miminko spí tak od dvou měsíců celou noc (třeba od 23 do 7), ale zas to vynahradí přes den. To se kojí klidně po dvou hodinách, k večeru i častěji, tak si to vynahradí. Třeba bys to do ní mohla narvat spíš přes den?
      Francouzka   | 08.10.2012 09:48:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      Neprovokuj.. :) Ale ne, Ondrášek zvládl od osmi do šesti. Ale to mu byly dva měsíce. Teď už nevydrží 
      luciasek84   | 08.10.2012 22:14:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nikdy bych nevěřila
      Ty si obětavá maminka. :) Ale je fakt, že 4x denně je málo.
      nadule1   | 09.10.2012 13:41:41
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tahání bradavky
    Tři měsíce bylo kojení bez problémů a teď mi během dvou dní dorasovala bradavky do krve, a to tak, že párkrát stiskla a škubla. Nevíte, proč to to miminko dělá? Má málo mlíka a chce ještě, nebo si jen tak hraje? Teď si na to dávám pozor, radši dřív skončím, tak snad se to zahojí.
    Francouzka   | 05.10.2012 12:39:51 | Reakcí: 5, poslední: 09.10.2012 23:32:51
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Tahání bradavky
      mě takhle Baru trápila kolem půl roku,taky nevím proč.Myslela jsem si že jí rostou zuby,ale ty začaly až v 9m a to už zase pila v pohodě.Odešlo to jak to přišlo,ale mezi tím bylo kojení noční můrou.
      markíla   | 05.10.2012 13:37:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tahání bradavky
      Mě to jeden čas Ani taky dělala. Taky jsme nepřišli na to proč. Trvalo to pár týdnu a bylo to peklo, ale pak to přešlo samo od sebe. Teď to občas udělá, když ji něco vyruší a musí se okamžitě kouknout , co to je  
      Udunka   | 05.10.2012 20:44:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tahání bradavky
      taky jsme to tak měly, bolelo to jako blázen, ale pak to přešlo, ale připadalo mi, že místo té pusinky má snad svěrák nebo co   mi pomáhalo pak chladit, měla jsem gelové polštářky od medely, vždycky jsem je šoupla do lednice a po kojení nainstalovala a to byla úleva.
      kacato   | 06.10.2012 15:26:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tahání bradavky
        Tak o gelových polštářcích jsem neslyšela, díky za tip. Mně zatím pomáhá Bepanthen a trpělivost.  
        Francouzka   | 08.10.2012 09:49:24
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tahání bradavky
      Malá to dělala na konci kojení, když už byla najezená. Já jsem jí několikrát opakovaně nabídla a ona mě zas stiskla a zatáhla. Tak jsem ji to kojení krátila a nebo jsem už tušila konec a připravila jsem si prst k jejímu koutku a v ten moment kdy to provedla jsem zasunula prst a ona rafla do prstu 
      soni   | 09.10.2012 23:32:51
      Reagovat | URL příspěvku
  • Příkrmy
    Holky chci se zeptat jak jste začaly u kojeného mimča s příkrmy.Malá měla 6 měsícu tak jsem jíudělala dušenou mrkvičku na másle a rozmixovala a snědla pár lžiček....ale jak se u toho tvářila.A to samé u bananové přesnídavky.Tváří se jak by jí nic nechutnalo.Nebude to tím že jí prostě chutná MM ? Jsem četla že mimču které je kojené už mlíčko od ukončeného 6 měsíce nestačí.Poraďte
    ElinkaFCB   | 05.10.2012 09:09:25 | Reakcí: 26, poslední: 08.10.2012 22:17:20
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      jistě, že jí to nechutná, nezná to. Proto se s příkrmama začíná pomalu, aby si dítě zvyklo jak na chuť tak na konzistenci.
      Gastrica   | 05.10.2012 09:47:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Každé dítě sní většinou jen pár lžiček ze začátku. Pak je potřeba dokojit. Takhle to může trvat dlouho. My to měly bez mlíčka po jídle do 14 dnů, ale může to trvat v pohodě dýl. Každý den zkus přidat lžičku či dvě.
      Jinak by se myslím měly používat rostlinné oleje(ne klasické máslo), nebo rostlinné máslo-Rama, Perla,...
      Čím dřív začneš s příkrmama, tím dřív tohle budeš mít za sebou. Doporučuje se od 6. měsíce, pokud je dítě kojené. 
      Mis   | 05.10.2012 09:53:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Příkrmy
        no než Ramu a Perlu, to radši to obyč máslo  
        Gastrica   | 05.10.2012 10:02:31
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Příkrmy
          No asi máš pravdu 
          Mis   | 05.10.2012 11:07:48
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Příkrmy
          Co máš proti Ramě?  Já ji mám ráda 
          veverka77   | 05.10.2012 13:23:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Příkrmy
            jo, jako mít ráda ji můžeš, ale pro děcko je to fakt humus :) Samej ztuženej tuk a bordel :) Když už něco dávat do příkrmů, tak olivák nebo obyč máslo, margarín fakt ne-e. A jinak aby sis nemyslela, taky jíme margarín, ale kupujeme Zlatou Hanou, ta je stonásobně lepší než Rama :)
            Gastrica   | 05.10.2012 13:49:59
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Příkrmy
              Já už jsem někde slyšela,že to není úplně zdravé...Tak myslíš,že je lepší klasické máslo?Karkulka má totiž nejradši Eidam a to musím něčím trochu podmáznout.
              veverka77   | 05.10.2012 14:40:10
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Příkrmy
                já kupuju tu Zlatou Hanu, to je bez konzervantů     A když Ádě jednou za týden namažu chleba, tak tímto nebo obyčejným máslem. A i to máslo kupuju Farmářské s 80% nebo 85% mléčného tuku, je to dražší, ale no a co  
                Gastrica   | 05.10.2012 14:44:53
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Příkrmy
                  Tak já to vyzkouším,díky za tip  Třeba je Karkulka tlusťoch proto,že jí často Ramu   
                  veverka77   | 05.10.2012 14:52:08
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Příkrmy
                    ono se říká, že nejhorší jsou právě ty ztužené tuky (takže i v sušenkách atd.) a ještě glukozo-fruktozový sirup (v každé limonádě, šťávě, v sušenkách, oplatkách, snad dokonce i v uzeninách kolikrát     ), takže já si dávám bacha, abych to nekupovala, nebo, když už, tak abych to nekupovala často :) A Karkulka není tlusťoch    
                    Gastrica   | 05.10.2012 15:17:10
                    Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Příkrmy
                Urcite je lepsi klasicke kvalitni maslo. Nebo dobry olivak. Ja to stridala.
                Terča80   | 05.10.2012 17:39:27
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Já začala kaší na noc. Do tří týdnů baštil plné dávky. To samé se zeleninou, ošklíbal se, ale po pár dnech už mu to jelo. Ale po jídle jsem dokojovala stejně až do deseti měsíců.
      angieblack   | 05.10.2012 11:41:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Od šesti měsíců se má přikrmovat nejpozději. Chce to trpělivost. Spíš hravou formou zkusit, co to udělá, ne hned chtít, aby to snědla. Ať to prozkoumá, klidně ať se šklebí, udělejte z toho srandu, klidně se šklebte taky. Naše dcera se smála ostošest a těšila se, že zas bude legrace, i když z toho spíš kuckala  
      Francouzka   | 05.10.2012 12:42:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Tak co jsi čekala napoprvé?  Některé děti sní všechno,ale většinou to trvá hodně dlouho,než začnou jíst pořádně.Karolínce to trvalo asi 3 týdny.Vždycky snědla jen 2,3 lžičky a konec 
      veverka77   | 05.10.2012 13:24:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Postupne, Elinko, postupne.
      Hele, ale Anicku jsme oblafli takovym figlikem. Ona uz mela 8 mesicu a furt nechtela ani jabko. Zato zdatne bastila kukuricne krupky. Tak jsme ji ten kukuicnej valecek maceli do namixovaneho jabka, a to pak bastila. Tim si zvykla na to chut a pak jela i to jabko.
      zajic   | 05.10.2012 17:08:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Eldovi trvalo MESIC, nez pozrel par lzicek, byla jsem na nervy. Mrkev vsude jen ne v nem. Zkusila jsem brokolici a ejhle...zlomilo se to.

      Ovoce vubec nedavej, dokud si nezvykne na zeleninu.
      Terča80   | 05.10.2012 17:38:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      Já dávala Aničce do prvních brambor mateřské mlíčko. Prostě jsem jí z toho udělala takovou miminkovskou bramborovou kaši. Chutnalo to po MM a přitom dlabala brambory. A jak jí to jelo. Takhle jsem to dávala asi týden a pak jsem mlíčko vyměnila za olivový olej. Pak jsem přidávala mrkvičku. Teď je to měsíc a půl co jsme začaly s příkrmy a už dlabe všechno možný jako kdyby jedla roky   Je to malej dlabáček. Mlíko ož má jen ráno a večer.
      Udunka   | 05.10.2012 20:50:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Příkrmy
      já začala někdy ke konci 7 měs. nejdřív zeleninou, to bylo jeden den 1-2 lžičky a pak dokojit a postupně zvyšovat. ovoce se začala dávat až jedl i maso, al ejá dokojovala ještě po obědě dloooouho, malý není moc veliký jedlík, takže dostal oběd a pak ještě prso. mimčo si na nové chutě musí zvyknout, nejde mu dát jeden den mrkev a pak banán. musíš postuně po 3 dnech se doporučuje.
      ivulisek   | 06.10.2012 22:06:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Příkrmy
        To jo.Já vím já sem dávala mrkvičku 4 dny a zkusily banan 3 dny.Musíme zkoušet....teď se vrhnu na brambory.Jak jste je podávali vy? Normálne uvařit a rozmixovat?
        ElinkaFCB   | 07.10.2012 13:50:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Příkrmy
          já uvařila, přidala lžíči olivového oleje a rozmixovala, s tím že brambory by se mixovat neměli, tam se pak štěpí škrob, takže ty hondě namačkat. ale já se přiznám, že ty úplný zaátky sem si kupovala ty skleničky, jako vařit 2 lžičky mrve se mi fakt nechtělo.
          ivulisek   | 07.10.2012 16:55:25
          Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×