Inzerce
Inzerce
Inzerce

Péče o miminko, kojení, výživa, vitaminy pro děti, péče o dítě, péče o zoubky (strana 611) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • sezení
    holky mám vyčitky...   
    já vím jak se to nemá, ale prostě tu malou do toho sedu dávám ani si to neuvedomuju...  má 4m..na klín si vetsinou beru do sedu, kdyz ji drzim tak taky vlastne sedí..udelejte mi prednásku  já nevím proč to dělám 
    Mysulatko   | 13.11.2011 19:27:04 | Reakcí: 8, poslední: 14.11.2011 16:44:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: sezení
      no a co :) já to taky dělám  
      Gastrica   | 13.11.2011 19:33:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: sezení
      asi je to automaticke.Ja ted drzela 4m miminko od Alyson a take ho tak drzim vlastne v sedu,protoze chce koukat dopredu.
      Ale zarazilo me, kdyz ji dala pak do takoveho sedatka a byla tma mala pres 30 minut,to uz je moc.Zatim jsem nic nerekla - ma toho i tka moc,ale kdyz to uvidim priste,mozna ji poslu nejaky clanek - jen tka mimochodem.Ja myslim,kdyz je chvilku na kline nebo tak,tak je to v pohode.
      janney   | 13.11.2011 19:39:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: sezení
      Na klíně v náručí sedět muže.Nesmí sedět třeba sama na sedačce obložená polštářema.A sedět jak ožralec.
      Honafa   | 13.11.2011 20:06:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: sezení
      Nedělej si z toho hlavu, jak je Vašík v pololehu v náručí nebo v léhatku, tak si okamžitě sám sedá...opře se o mě loktama a šup už sedí, když ho položím zpět, tka je za vtřeinu zase hore.
      antara   | 13.11.2011 21:10:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: sezení
      já si jí takyberu do sedu na klín, je o mě opřená,ale ta malá potvůrka mě chytne za ruce,zapře se a sama si sedne  tak si jí moc často na klín neberu,jinak na chvilku je třeba ve vajíčku v autosedačce. Když to neni na dlouho a ne moc často,tak to určitě nevadí. NEměj výčitky 
      akilah   | 14.11.2011 08:36:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: sezení
      Taky jsem si brala Adama na klín k počítači, ale jen na chvíli, než jsem si to uvědomila.
      angieblack   | 14.11.2011 16:18:27
      Reagovat | URL příspěvku
  • Nočník
    Od kdy jste začala dávat dítka na nočník?
    Terouš   | 13.11.2011 12:06:27 | Reakcí: 47, poslední: 14.11.2011 21:10:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      Takže ještě jednou (to je tou nemocí   ). Od kdy jste začali dávat dítka na nočník?
      Terouš   | 13.11.2011 10:08:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nočník
        Nám řekla pani doktorka v 10 měsících...První den se mu to na nočníku nelíbilo, ale od druhého dne už nočník nezůstal suchý...a když chce dělat bobíka, tak si pro mně dojde a dovede mně k nočníku. Je mu 16měsíců
        Lenka S.   | 14.11.2011 20:09:53
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      Něco málo před rokem, ale teď jak si vzpomenu.
      angieblack   | 13.11.2011 10:11:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nočník
        A co bylo tím impulzem? .... Nás třeba máma začala dávat už v půl roce, jak jsme uměli sedět. Prostě nás posadila na nočník a opřela o zeď. Seděli jsme tam, dokud jsme něco neudělali a v mém případě, dokud jsem nezdrhla   . Tohle je dost drastický, ale představa, že budu Elis přebalovat třeba ve třech letech (což není nic neobvyklého), mě docela jímá hrůza. Už teď je to zápas  
        Terouš   | 13.11.2011 10:14:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nočník
          Nic, prostě jsem to chtěla zkusit. Začal sedět, tak jsem si řekla, proč ne, ať si zvykne. Nic mě nenutilo, jakože třeba jsem ho chtěla rychle odnaučit na pleny. Všechno má svůj čas a nutit nemá smysl. Teď ho tam dám, když se mi chce. My přebalujeme v koupelně a nechce se mi ho přenášet z koupelny do obýváku. Ale asi zase začnu, aby to nezapomněl. Myslím si, že z toho zase takovej rozum ještě nemá.
          angieblack   | 13.11.2011 10:22:37
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nočník
            hm hm... jasně, že nutit je nemá smysl. Dřív to maminy neřešili. Koupím ho a zkusím.... uvidíme   . Díky moc  
            Terouš   | 13.11.2011 11:06:34
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      od te doby co uplne samo sedi bez opory driv ne :-))
      kaacca   | 13.11.2011 10:22:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      Zkoušet někdy v 10 měsících po spaní a před koupáním.
      Ady.S   | 13.11.2011 10:22:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      něco před rokem. Dávám ji vždycky ráno. Impulz byl ten, že se vždycky ráno pokadila, takže ji dávám na nočník, aby to udělala do něj. Sedí tam třeba 20min, než se to povede a zcela nevýchovně ji dávám před televizi, aby tam vydržela.
      U Vojty jsem začínala taky tak nějak, ale pak začalo období, že z něho vstával a to byl děs, tak jsme stejně na chvilku přestali.
      jana1260   | 13.11.2011 10:47:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nočník
        My jsme na tom stejně. Hned ráno po probuzení se po.... , takže by to právě byla skvlá doba na zkoušení. Koupím ho co nejdřív a zkusím to.
        Terouš   | 13.11.2011 11:07:53
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      Jednoho v 30 měsících a druhýho v 25 měsících. Do té doby mi totiž na nočníku nechtěl ani jeden ze synů sedět.
      zanlena   | 13.11.2011 10:53:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nočník
        Taky mám z tohohle strach. Malá je neposeda, takže uvidíme jak to půjde.
        Terouš   | 13.11.2011 11:08:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nočník
          žádné dítě nechodí do školy s plínkou, neboj, nakonec to zvládnou   a Verunku neudrží na nočníku nic, ani sliby, pohádky, přivázat, nic.. tak´že jen zkoušíme a čekám, až ji ty plíny přestanou bavit  
          jezurka   | 13.11.2011 12:16:53
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nočník
                    jsi mě rozesmála. Představa, že ji máš na nočníku přivázanou mě opravdu rozesmála      
            Terouš   | 13.11.2011 12:18:41
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nočník
              přivázat jsme nezkoušeli   ale zkusila jsem ji tam přidržet, tak dostala záchvat vzteku a zdrhla   a za chvilku udělala loužičku o kousek dál  
              jezurka   | 13.11.2011 12:30:16
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      v roce jsme koupili nočník i desku na záchod   dodne se mi podařilo Verunku přesvědčit jen 2x, aby se tam vyčůrala a to má 19měsíců   prostě tam nebude sedět a basta..
      jezurka   | 13.11.2011 11:13:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nočník
        A pak babo raď, viď? No jo, každý má své tempo. Doufám, že té naší dračici se to bude líbit  
        Terouš   | 13.11.2011 12:07:49
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      http://www.babyonline.cz/maminka/vychytavky/uceni-a-odnaucovani/=/v/3597

      A s dovolením jsem příspěvěk přesunula do správné kolonky.
      nadule1   | 13.11.2011 12:20:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      začla jsem v 10měsících,když už seděla úplně sama. Jí se na něm líbilo,takže žádné nucneí nebylo 
      akilah   | 13.11.2011 12:56:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      My davame od ty doby co sedi Ada sam (ca 7. mesic), ale jen sporadicky, asi jsem na tohle lina a netrpeliva. Ted je mu 15 mesicu a davame kazdy den nekolikrat (mame nocnik od Chicco, takovy obyc, a u tchyne chodi na prastary jeste po tatovi). Taky se rano vzdycky pokadi, tak se snazime to stihnout do nocniku. Taky mam vyzkouseno, ze cura/kadi pri a nebo hned po jidle, takze po obede rychle na nocnik a oblozit hrackama nebo pustit pohadku  
      mum2b   | 13.11.2011 13:06:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      od 17-ti měsíců, velmi neúspěšně.
      Pak to přišlo samo, aniž bych se snažila, ve dvou letech.
      Takže u Aničky se na to vyprdnu úplně, počkám, však se dočkám.
      zajic   | 13.11.2011 15:05:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nočník
        Zajíčku,ty mě vždycky potěšíš 
        veverka77   | 13.11.2011 15:32:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nočník
          Tak jestli Tě těší Maruščiny čurací neúspěchy, tak dodám, že s plínkou doteď spí. Ale mám to jako předsevzetí do roku 2012.
          zajic   | 13.11.2011 15:48:00
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Nočník
            Tak jsem to nemyslela!  Mě těší ten tvůj postoj,že u Aničky prostě počkáš a uvidíš.Já to totiž takhle praktikuju u Karolínky.Kašlu na to,že spousta lidí dává na nočník už třeba v 10 měsících.My jsme ho sice zakoupili,ale ještě jsem s tím nezačala,protože si prostě myslím,že na to není zralá.Líbí se mi ten článek,na který odkazuje Nadule.Přijde mi to logické.
            veverka77   | 13.11.2011 15:50:43
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Nočník
              Já jsem líná matka a Patrik na nočnik nechodí. Zdrhá z něj, tak ho prostě nenutím, však on na to jednou příjde.  
              LenkaM23   | 14.11.2011 12:53:21
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      Já začnu dávat až toník úplně pochopí že čůrá, dokáže to nachvilku zadržet a dostat se mezi tím k nočníku a pochopí že tam se to má udělat. Už js,e zkoušeli ve 20 ti měsících. Ale není na to vyzrálý. Já to nechávám až prost ěpoznám, že na to má a on to i bude chtít dělat.
      Ale do tří let plenu nechat nehodlám. Ale já si myslím, že do té doby na to určitě uzraje.
      medox   | 13.11.2011 16:09:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      Mi Matyášek ještě na nočník nechodí.Zkoušeli jsme taky dávat v 10.měsících ale to moc neposedil,teďkom jsme zkoušeli o prázdninách a někdy to šlo a jindy ne.Před týdnem se taky jakž takž zadařilo,ale na nočník ještě nechodí.Budeme zase zkoušet,ale Maty asi ještě není na to vyzrálý,takže netlačím na pilu a hlavně u brášky vidí že on má plínku.
      Zuzbr   | 13.11.2011 18:30:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      elli dobrovolne posedela az v nejakych 30 mesicich a ottik ve 35 asi na minutu posedel..ten to bere rovnou ze stoje,,on se nocnikem ani neobtezuje 
      Liberte   | 13.11.2011 20:11:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      Od deseti měsíců po každém spaní. Od jedenácti měsíců jsme díky tomu měli snad jen čtyřikrát pokakanou plínku, jinak kaká už jen 2x denně do nočníku. A to tak že teď ve 14 měsících dosedne na nočník a zatlačí. Během 2 minut je hotovo, zatleská si a utíráme. Už prostě ví co tam má dělat a nijak jí to nevadí. Na druhou stranu jí nedávám na nočník každých 30 minut, počůrané plínky normálně má. To prostě počkám až si řekne sama, žádný sadista nejsem.
      luciasek84   | 13.11.2011 20:41:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Nočník
        Pro mě je tvůj přístup dobrý zlatý střed      
        Terouš   | 13.11.2011 21:34:00
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Nočník
          Ono je to tím že ne každé dítko to na nočníku baví, někdo tam vyloženě sedět nechce. Barušce to bylo jedno, byla obložená hračkama, já u ní vždy sedím, podávám hračky, nikam nechodím. Zvykla si na to. Kdyby mi z něj zdrhala nebo plakala vždy když nočník vidí, tak bych to také nehrotila.
          luciasek84   | 13.11.2011 22:12:39
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      Markétku asi v roce a ještě po spaní( první pokusy), Kája chodila později v roce a půl a vždy něco vykouzlili za pár minut.
      soni   | 13.11.2011 21:43:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      Cca od 10. měsíce. Vždy ráno po probuzení začal tlačit a bylo vymalováno, tak jsem toho využila.

      Dnes (15 měsíců) ho na nočník posazuji každé ráno a téměř vždy to dá a já mám na celý den pokoj. Vydrží v pohodě, obklopím ho hračkami, někdy pustím telku...akorát pindíka někdy vystrčí ven a to je pak vytírání no  
      Terča80   | 13.11.2011 23:03:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      dávat na nočník nešel. když nechce, nikdo ho neposadí..
      začal chodit sám v cca 18 měsících, od tehdy jsme to začali trénovat..
      zuzka83   | 14.11.2011 08:46:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Nočník
      dostane nocnik k prvnim narozeninam...
      chezzie   | 14.11.2011 12:24:56
      Reagovat | URL příspěvku
  • první návštěva zubaře
    Ahoj,holky  Chtěla bych se zeptat,kdy jste vzaly své děti poprvé k zubaři?Moje paní zubařka bere až od 2 let,ale říkala jsem si,že Karolínku radši přihlásím přímo k nějaké dětské zubařce.Moje dr.je super,ale přece jen není specializovaná na tak malé děti a ty dětské mají větší zkušenosti.Předem uctivě děkuji za info   
    veverka77   | 12.11.2011 10:54:39 | Reakcí: 24, poslední: 17.11.2011 21:08:05
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      já ani nevim, že existuje dětský zubař :) My chodili normálně k dospěláckýmu, ale ten měl boží přístup k děckám, takže díky tomu jsem u něj i nadále a budu u něj, doku neumře (je ve věku tak mýho taty, tak snad neumře tak brzo  ).
      Gastrica   | 12.11.2011 11:00:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      My jsme s naším zubařem domluvení že jak malej bude mít jeden rok tak se na něj podívá. Je strašně hodnej a příjemnej tak snad to bude v pohodě
      mtina   | 12.11.2011 11:01:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      My byli s Adámkem minulý týden oba na prohlídce, moje mi vzala i Adama, ona dělá i takhle malé děti. Já k ní chodím odmalička. Taky teda nevím, jestli existuje něco jako dětský zubař.
      angieblack   | 12.11.2011 11:26:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      já jsem poprvé s Matym šla a ještě mu nebyl celý rok.a Chodíme k mé zubařce.
      Zuzbr   | 12.11.2011 11:56:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      My máme žádanku přímo k děckému zubaři. ještě jsme nebyli  ale oni mu zuby začali růst dosti pozdě. Normálně se chodí kolem toho roku a nebo s prvním zoubkem.
      medox   | 12.11.2011 11:58:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      My jsme byli poprvé po třetím roce u mojí zubařky, normálně mi malýho vzala taky. A zubařka je to super, má úžasnej přístup.
      iridales   | 12.11.2011 12:40:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      Poprvní jsme byli kolem roka u mé zubařky. Nemůžu říct proti ní křivého slova.
      zanlena   | 12.11.2011 13:04:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      V roce u moji zubarky.
      zajic   | 12.11.2011 13:37:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      Taky nevím, že existuje vůbec dětský zubař. Ondra šel v roce normálně k mému zubaři.
      lucka82   | 12.11.2011 13:40:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      byli jsme teď ve čtvrtek, Adélce je rok. Vojta chodí taky od roka, chodíme všichni po půl roce.
      jana1260   | 12.11.2011 14:01:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      my jsme šli poprvé když jí byl rok, měla teprve dva zuby, od té doby chodíme pravidelně každý půlrok, ale teprve teď ve 2,5 letech ukázala zubařce zuby   , jinak to bylo vždy bez úspěchu, chodím s ní k mé zubařce, je to naše sousedka a je moc příjemná a milá
      HankaŽ   | 12.11.2011 21:18:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      Pokuď máš fajn zubařku vzala bych ji k ní. Do dvou let málokdy dítko ukáže zoubky aby je prohlídla. V dnešní době se snad ani specializace na děti nedělá, nebo já alespoň žádného nového dětského zubaře neviděla a k těm co jsou starších ročníků bych nešla.
      Ady.S   | 13.11.2011 07:50:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      v roce a pak co pul roku...ale meli hodne moc zubu...jen zkoukli zuby,zkontrolovali patro..ani jimnesahali do pusy,protoze nasi jeceli jak turi.. 
      Liberte   | 13.11.2011 07:52:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      Kristýnka má dětskýho zubaře a jsem spokojená. Teda on je i pro dospělý. Poprvé teda Kristýnka nechtěla ani otevřít pusinku, tak se mě jen ptal na zoubky a jestli používáme pastu a tak. Nakonec si to u dveří rozmyslela a pusu trochu otevřela, tak je i skoukl a pochválil ji   Poprvé byla Kristýnka v 16 měsíci. Za dalšího půlroku už otevřela pusinku a chvilku držela. Se mnou moc chodit nemůže, já jsem hroznej pacient u zubaře    
      Marta81   | 13.11.2011 08:59:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      já chtěla jít se Stázinkou teď ve dvou letech, protože nám řekla pediatrička, že si máme zajít na kontrolu, ale doktor jenom jak ji viděl (má hrůzu z doktorů od té doby,co byla v nemocnici), tak řekl, že to nemá cenu, že je moc malá a pokud jí nic nebolí, že máme přijít až ve třech letech nejdříve  
      Courtney   | 13.11.2011 14:30:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      V roce, podle takové knížečky co má v očkováku, kam i zubařka dala razítko a nějaké povídání. Prohlídka byla vcelku v pohodě, myslím že jí kousla jen dvakrát. Doktorka pochválila zuby, řekla jakou máme koupit pastu a že je máme čistit. Nechodíme ke dětské zubařce, vzala jí ta ke které chodíme my. Jo a dostali jsme pochvalu že nepije sladké čaje. Že poslední dobou je to hrůza jak už tříleté děti mají zubní kazy kvůli čajíčkům s cukrem od malička.
      luciasek84   | 13.11.2011 22:15:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      my byli prvně v roce. chodíme k mojí zubařce, spolu, já chodím poctivě co půl roku. ale jeho vyšetření je těžká formalitka.
      jestli máš možnost chodit k dětské, určitě to udělej.
      zuzka83   | 14.11.2011 08:48:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      chtěla bych aby ho vzala přítelova zubařka... stejně se musí objednat na prevenčku tak se jí rovnou zeptá jestli bere i takhle malý děti a šli by chlapi spolu (takže kolem toho prvního roku)
      chezzie   | 14.11.2011 12:27:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: první návštěva zubaře
      byla sem s nalým když měl 18 měs a měla sem výčitky, že jdu pozdě, přihlásila sem ho k dětské zubařce a za půl roku jdeme na další prohlídku.
      ivulisek   | 17.11.2011 20:43:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: první návštěva zubaře
        Já mám právě taky výčitky,že jsme nebyli už v roce,ale už se chystám,jen musím zjistit,jestli nás vezme dr.,kterou nám doporučila kámoška.Uklidňuju se ale tím,že stejně ještě ani teď není moc pravděpodobné,že by si malá nechala zkontrolovat zuby,takže v tom roce by to mělo stejný výsledek  Ale stejně prý u té dr.probíhá první návštěva spíš jako poučení rodičů o čištění zoubků.Tak uvidíme 
        veverka77   | 17.11.2011 20:49:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: první návštěva zubaře
          my tam došli, paní dr moc hezky na malého (měl u sebe hasičské malé autíčko) a tak na něho co to má a říkala mu to o tom a tím si ho získala, mu stačí uvidět sestřičku dr a už ječí, seděli sme normálně na klasické židli, já ho na klíně, nejdřív mě poučila co a jak o zoubkách, řekla mi hygienu a pak sem malému podívala do pusinyk, ale celou dobu na něj tak krásně mluvila, že jen tak zamrčel na chviličku a nechal si šáhnout. byla sem velmi mile překvapena jejím přístupem a i tím, jak mi vše krásně řekla a ukázala.
          ivulisek   | 17.11.2011 20:57:10
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: první návštěva zubaře
            Tak to je hezké,Kvíteček je šikulka  Já myslím,že u nás se to bez řevu asi neobejde  Ale tak zase jí bude na ty zoubky vidět,akorát nevím,jestli sebou nebude škubat   
            veverka77   | 17.11.2011 20:59:11
            Reagovat | URL příspěvku
  • Bepanthol Lotio
    Používáte ho někdo? Jaký je? Mastný, nebo spíš ne?
    Janulka.C   | 12.11.2011 10:15:49
    Reagovat | URL příspěvku
  • Achjo
    Dneska je teda den... Celej prořvanej   Včerejší očkování byla teda pěkná sviňárna, to se nedá ani popsat. Nevim, co ji bolí, ale horečku nemá, jenom řve řve a řve. Do toho možná ještě ty zuby, no nevim, je to koncert. Tohle jsem s ní fakt ještě nikdy nezažila  
    Gastrica   | 11.11.2011 16:14:19 | Reakcí: 9, poslední: 13.11.2011 19:28:40
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Achjo
      Vašík byl po minulým očkování taky nevrlej, ale pro změnu v noci....3 noci po sobě já už byla na mrtvici.štěstí, že teď půlroku žádný oičkování nebude
      antara   | 11.11.2011 16:24:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Achjo
        no jo, v noci bych to brala, na to jsem zvyklá, ale aby řvala v noci a ještě celej den, aniž by spala nebo pila... Ani nošení a chování nepomáhá, to přestane na chvilku a začne zas a není to jenom, že je nevrlá, ona šíleně ječí  
        Gastrica   | 11.11.2011 16:27:19
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Achjo
      Chudáček malá a tebe je mi taky líto.Snad už to zítra bude dobrý.My máme dneska taky den...  Jsem zvědavá,co bude v noci 
      veverka77   | 11.11.2011 19:40:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Achjo
      Vase pani doktorka je taky peknej umelec, kdyz ockuje pri rustu zubu.

      Anicka je taky vzdycky druhej den kapicku nevrla, no co uz s tim, vsak tohle uz mela posledni, ne?
      zajic   | 11.11.2011 20:04:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Achjo
        Já jsem jí řikala, že Ádě rostou zuby, ale prej to nevadí, že zuby rostou pořád...   Jinak jo no, tohle byla poslední.
        Gastrica   | 11.11.2011 21:08:02
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Achjo
      to jem i líto, snad už bude zítra líp  
      HankaŽ   | 12.11.2011 21:19:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Achjo
      Chudinka....   doufám, že už je líp  
      Terouš   | 13.11.2011 12:10:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Achjo
      mám se na co těšit jo?
      Mysulatko   | 13.11.2011 19:27:33
      Reagovat | URL příspěvku
  • Noční kojení
    Ahoj holky,
    mám dotaz ohledně nočního kojení - Julince je dneska 11 dní a mám problém jí v noci na kojení probudit - dneska třeba jsem jí nakojila v půl 12, pak jsem vstala ve 4 a malá se prostě probudit nedala - sepne pusinku k sobě a ne a ne si cucnout. Nakonec jsem musela obě prsa odsát, malá se potom vzbudila na kojení až v půl 6... v porodnici nám říkali, že max. po těch 4,5 hodinách musíme mimi vzbudit, ale mě se to prostě nedaří - co s tím?  
    Díky za rady...
    majandra   | 11.11.2011 15:13:33 | Reakcí: 22, poslední: 11.11.2011 21:40:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Noční kojení
      Nebuď nech ji spát. Pokud ti přibívá na váze tak není důvod budit. Mě Petřík jako miminko spával 8-9h tahem hned od doby co jsme přišli z porodnice.
      zanlena   | 11.11.2011 15:18:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noční kojení
      tak ji nebuď. Já taky nebudila a nic se nestalo. Osobně nechápu tu logiku, proč by se mělo budit mimčo na jídlo, když spí a nemá hlad. V noci jsem to nedělala nikdy, ve dne jen, když spala dlouho a tudíž by mi nespala v noci.
      Gastrica   | 11.11.2011 15:18:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Noční kojení
        Teď jsem ji budila po 3,5 hodinách, ale to jen proto, že se už v postýlce mlela a mlaskala, jen se potřebovala "doprobrat". Já bych ji také nebudila, ale v porodnici za to moje "sousedka" dostala vynadáno, že prý se to nesmí, tak jsem si na to dávala pozor...
        majandra   | 11.11.2011 15:20:54
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Noční kojení
          To jsi nbyla v porodnici a možná to bylo kvůli tomu, aby jsi se rozkojila. Když njsem přišla z porodnice tak jsem se na to ptala naší dr. a ta mi sama řekla, že mám nechat spát.
          zanlena   | 11.11.2011 15:25:26
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Noční kojení
          V porodnici se to dělá proto, aby jsi se rozkojila, doma to už nemá smysl. Rozhodně bych nechala přes noc spát tak dlouho, jak chce ona, nebudila bych ji. Přes den jo, pokud se neprobudí max za 4 hodiny, tak bych vzbudila, aby nestrašila v noci, ale jinak ne.
          Gastrica   | 11.11.2011 15:40:44
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Noční kojení
            OK, tak tím lípro mě - aspoň se vyspím :) Děkuju  
            majandra   | 11.11.2011 15:41:50
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Noční kojení
              ještě doplním, že přes noc třeba holky kojí proto, že mají nalitá prsa a nechce se jim odstříkávat - jednodušší je probudit dítě a nechat si ulevit :)
              Gastrica   | 11.11.2011 15:46:07
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noční kojení
      ahoj, vůbec ji nebuď, buď ráda že spí.. mimi si samo řekne co a jak.. jak bude růst, bude potřebovat víc pít a bude se ti i častěji budit.. v porodnici to říkají, aby se rychleji rozjela laktace, protože v noci se tvoří nejvíc prolaktin, ale jestli už mlíčko máš, tak to neřeš.. přes den to dodržuj a v noci ji nech spinkat..
      Evis 84   | 11.11.2011 15:49:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noční kojení
      Já bych nebudila, pokud ti přibírá. Ale aspoň jednou v noci bych si nařídila budíka a odsála si prsa. Je ještě brzo na to, aby jsi měla plně rozjetou laktaci, tak abys neměla potom problémy. Prsa si můžou myslet, že není potřeba tolik vyrábět a omezí výrobu.
      angieblack   | 11.11.2011 19:51:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Noční kojení
      souhlasim s Angieblack, radsi odsat a nebudit. Bud rada ze ti v noci pekne spi. Akorat by si tim buzenim navykla na nocni jidlo a pak ji to budes dlouho odnaucovat...
      chezzie   | 11.11.2011 20:02:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Noční kojení
        A s tím zase nesouhlasím já. U každého dítěte je to zase jinak. Adam se budil v noci skoro do roka a pak to sám přestal dělat. Všechno má svůj čas.
        angieblack   | 11.11.2011 20:27:07
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Noční kojení
        A to spal i jako malinkej celou noc. Může přijít doba spurtu, kdy prostě bude chtít víc jíst, přeci jí nenechá řvát hlady.
        angieblack   | 11.11.2011 20:28:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Noční kojení
          ja jsem nerekla, ze kdyz se v noci nevzbudi, aby ji nedala najist, kdyz se vzbudi sama, tak je to neco jineho... ale kdyz se nebudi, tak proc ji zbytecne budit... ja jsem budila a malej si na to zvyknul a pak se budil presne po tech 3 hodinach co jak byl navykly a drzelo se ho to dlouho...
          chezzie   | 11.11.2011 20:59:31
          Reagovat | URL příspěvku
  • zdravotní pojišťovna
    ahoj holky,
    jsem u VZP, ale ráda bych přešla s malou k jiné. VZP vůbec nic nenabízí, tak proč u ní zůstávat, že jo :-). U jaké ZP jste vy? Dává vám a prckovi nějaké příspěvky?
    Předem díky za odpovědi
    ZdenkaGi   | 10.11.2011 10:31:00 | Reakcí: 12, poslední: 13.11.2011 10:10:00
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: zdravotní pojišťovna
      ahoj, já sem u OZP. a příspěvků je tam dost. mam první mimčo, tak to ještě nemam najetý, ale na netu to najdeš :-)
      kacenkaa.18   | 10.11.2011 13:40:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zdravotní pojišťovna
      my jsme u metal aliance a super. ono je u té pojištovny nejdůležitější, aby měla smlouvy s vašima doktorama. nebo aby aspoň v pohodě proplácela, co zaplatíš u nesmluvích lékařů. což ta MA dělá (s tím má teda zkušenosti jen ségra, já sma ne)
      zuzka83   | 10.11.2011 13:43:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zdravotní pojišťovna
      Máme vojenskou a taky spokojenost.Příspěvky porovnej na jejich stránkách
      tygřímáma   | 10.11.2011 13:55:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zdravotní pojišťovna
      Už několik let mám Ministerstvo vnitra a jsem spokojená. Ono asi bude nejlepší, když si jednotlivé pojišťovny porovnáš sama na jejich stránkách.
      zanlena   | 10.11.2011 14:11:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zdravotní pojišťovna
      Popravdě mě nejde ani tak o příspěvky navíc, ale o to aby všichni lékaři kam chodím měli s danou pojišťovnou smlouvu a neuvažovali o jejím případném zrušení. Jsem u MV a jsem spokojená. Na co mě budou příspěvky, když bude chtít za ošetření doktor zaplatit hotově a taky letos ji změníš a za dva měsíce ti změní příspěvek.
      Ady.S   | 10.11.2011 17:04:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zdravotní pojišťovna
      My máme OZP a jsme spokojený. Mají speciální program pro maminky a děti (většinou je tam příspěvek 1000 - 1500 ročně - podle toho, jestli jsi pojištěna s mimčem jen ty nebo i manžel). A dá se to využít např. v těhotenství na 3D UTZ, pro dítě pak na očkování, cvičení atd... A ještě jsem se nesetkala s tím, že by s nimi některý doktor, kde jsem byla, neměl smlouvu.
      káka1   | 10.11.2011 17:29:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zdravotní pojišťovna
      Není pravda, že VZP nenabízí vůbec nic. Mají taky příspěvky. http://www.vzp.cz/klienti/vyhody
      To tě nechci přesvědčovat, chraň Bůh, jen jsem měla potřebu tvoje prohlášení uvést na pravou míru :))
      nadule1   | 10.11.2011 19:33:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zdravotní pojišťovna
      ozp, příspěvly dávali v těhu i ted jsem spokojená a doporučuji
      medox   | 10.11.2011 20:06:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zdravotní pojišťovna
      Já se o tom nedávno bavila s kamarádkou, co její maminka dělá sestřičku u praktickýho a říkala, že o tom taky uvažovala, ale mamka jí to vymluvila, ať jí to ani nenapadne. Oni sice přispívají, ale za chvíli stejně nebudou a hlavně jsou s nimi problémy, neproplácejí doktorům peníze včas. Takže my zůstáváme u VZP, mě to nějak nevadí, že nepřispívá, mě jde o péči u doktorů.
      angieblack   | 10.11.2011 22:06:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: zdravotní pojišťovna
         
        Terča80   | 11.11.2011 12:50:17
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: zdravotní pojišťovna
        Nechci strašit ale znám několik doktorů kteří rozvázali z VZP smlouvu protože neplatili včas.Teď to bude od ledna dokonce i někde nemocnice.
        Ady.S   | 13.11.2011 07:54:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: zdravotní pojišťovna
          Taky jsem to viděla, ale ani tak ji měnit nebudu. Jeden socan z Vrchlabí mě od toho fakt neodradí.
          angieblack   | 13.11.2011 10:10:00
          Reagovat | URL příspěvku
  • Ukolíbavka
    Ahoj ženy 
    musím se pochlubit ale zároven se pozeptat 
    já sem pro Lentilku vymyslela vlastní ukolíbavku. Máte taky některá něco takovýho?
    Ptám se proto, že já třeba malé zpívám, mám jí zabalenou v dece v náručí a čekám až usne. Pavel jí tam mrskne a chodí jen dávat dudlík když brečí.
    Mysulatko   | 09.11.2011 19:54:18 | Reakcí: 46, poslední: 12.11.2011 09:54:48
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      já zásadně nezpívám a to ani Ádě :) Jednoho dne koupím nějakou knížku s básničkama a budu jí číst básničky, ale zpívat, to ne :)
      Gastrica   | 09.11.2011 20:00:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      Nemám, uspává kolotoč. Na rukách jsem taky neuspávala, nechtěla jsem ho na to zvykat, teď už bych ho neunesla.
      angieblack   | 09.11.2011 20:00:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      my máme dokonce i vlastní příběhy..manžel broučkovi říká nesmyslné příběhy,ale zatím se mu to líbí  
      jinak my ho taky uspáváme na rukou..za chvilku zapláčeme až bude těžší  
      kacenka86   | 09.11.2011 20:08:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ukolíbavka
        já mám moder pohádky u kterých sama dostávám záchvaty smíchu..např. že si královna sněhurku našla sama, protože si sněhurka vyplnila bydliště na   facebooku
        Mysulatko   | 09.11.2011 20:23:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      Tak vyloženě vlastní písničku jsem Karolínce nesložila,ale zpívala jsem jí hodně,když byla miminko:-) I teď zpívám,ale už ne před spinkáním (po tom mém falešném zpěvu by se spíš probudila:-D )
      veverka77   | 09.11.2011 20:20:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ukolíbavka
        tak já zpívám obstojně docela:)a doufám že píďala bude taky(samochvala smrdím vím ale už sem i něco vyhrála tak na tom něco bude  )

        jí všeo´becně baví ty moje taneční a pevecké vystoupení co jí dělam     
        Mysulatko   | 09.11.2011 20:25:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ukolíbavka
          To jsi moc šikovná    Já mám výborný hudební sluch,hrála jsem na klavír,ale zpívat prostě neumím,to sebekriticky uznávám 
          veverka77   | 09.11.2011 20:28:12
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ukolíbavka
          já zpívala ve sboru a dokonce jsem zpívala i do filmu a přesto neumím zpívat :D Páč když jako jsem ve 12 skončila a pak dál na hodiny nechodila, tak jsem to zase zapomněla :)
          Gastrica   | 09.11.2011 20:39:04
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      u nás se spívá ve velkém a to i na veřejnosti. Je li potřeba uklidnit dítě zpívá se. V letadle do turecka jsme mučili lidi tondovým řevem a mojim zpěvem...ale pomáhá to a podle mě to má na dítě blahodárný vliv 
      medox   | 09.11.2011 20:54:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      To je od tebe hezké.U nás u první Gabky Martin s ní na rukách obíhal byt a dělal takové ruzné cviky,že jedině to ji uspáva.Budiž nechala jsem ho.Když ho to bavilo.Nakonec Gabka usla tak co. 
      Ostatní měli smulu.Ja je měla na rukách a třeba jsem umyvala nádobí nebo něco uklízela a oni usli.Nebo jsem s nima jen tak seděla u televize.Jak já jsem bravurně uměla vše dělat s jednou rukou-to už ted asi neumím. 
      Honafa   | 09.11.2011 21:08:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      jééé, to je krásný! 
      já tak strašně neumím zpívat, že mi moje dítě zpívat zakazuje (když už se občas odvážu, s pocitem, že mě vlastně nikdo neslyší  ), takže u nás nic takovýho ani nehrozí. ale párkrát kdysi dávno jsem mu zpívala od nohavici zítra ráno v 5, to je docela morbidní - a i to moje podání muselo být morbidní       
      zuzka83   | 09.11.2011 21:44:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      Ondru jsem uspávala v náruči do půl roku, pak ležel v postýlce a já mu zpívala. Nakonec to skončilo tak že jsem předstírala že jak lehnu tak spím. Teď ho už ale zavedu do postýlky popřeju dobrou noc a odcházím.
      Ady.S   | 09.11.2011 22:00:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      Každý večer zpívám "Hajej, můj andílku", "Ho ho Watanay", "Černé oči jděte spát" a "Spi děťátko spi". Já jí v podstatě zpívám celý den. Mě to baví a jí se to líbí a uklidňuje ji to. Obzvlášť při jízdě v autě. A jaký text má tvá ukolébavka?      
      kakapu   | 09.11.2011 23:50:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      nezpívám,protože si toho moc nepamatuji,ale už chci koupit nějaký zpěvník.
      Zuzbr   | 10.11.2011 05:11:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      zpivat nemuzu,neb se mi deti rehtaji od narozeni ze zpivam falesne...ale u nas pres den zabiralo pc a v nem internetove radio a lulaby..ukolebavky...a krasne chrneli aja serfovala...vecersi poustime pohadky..kremilka,malou carodejnici nebo skritka hajaju z cd..a nebo meli kolotoc..oni nastesti usnou rychle..
      Liberte   | 10.11.2011 06:39:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      ja mu zpivam nebo ctu pohadky.ale teda lezi u toho v posteli a neni to kazdej den:o)jen kdzy se mu hur usina:o)
      amalie2011   | 10.11.2011 07:19:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      V tom by jste měli být jednotní. Pokud Pavel se snaží o to, aby usínala sama a ty si ji bereš na ruky a zpíváš a tak ji uspáváš, sice je to krásné, ale co budeš dělat až bude mít Lentilka rok nebo rok a půl? Bude z toho rozhozena, Pavlova snaha výjde na zmar (dělala jsem to tak jak on)a ona bude chtít usínat jen v náruči a s ukolébavkou. Když už chceš zpívat, tak ji dej do postýlky a nenos na rukách. Sice teď se ti to zdá hezké a milé, ale šiješ si na sebe bič. A pokud ji bude uspávat Pavel, bude řvát do úmoru, protože bude čekat na uspání na rukách. Děti potřebuji svou jistotu a tím je i rituál usínání.
      LenkaM23   | 10.11.2011 07:35:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ukolíbavka
        já si právě myslím, že ona ví kdo jí uspává.. Pavel si tam k ní i sedne, houpe jí ale na těch rukách je mrtvá do minuty, tím ležením a houpáním to trvá dýl...já už na sebe upletla tolik bičů..tím, že s náma spí od prvního nočního kojení v posteli, tím, že je nosící miminko...dobře mi tak 
        Mysulatko   | 10.11.2011 11:25:26
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ukolíbavka
          to vis, ze to vi, to je krasne, kdyz ji zpivas.

          My doma zpivame furt, ale zrovna u uspavani ne. Pokud nezpivam s Maruskou ty detske, tak zpivam hodne baladu pro banditu.
          zajic   | 10.11.2011 12:03:07
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ukolíbavka
            Já myslím že děláte dobře, děti to maj hrozně rády a četla sem i nějaké psychologické serepetičky k tomu

            já jí předělala písničku z křemílka 
            http://www.youtube.com/watch?v=e6TLxYGc1UI

            4:03 to začíná a já jí to zpívam : Spinkej spinkej ráčku, já ti zpívam kolibačku, kolíbačku račí, o velikém spáči. Spinkej spinkej račice, ty má malá dračice, zavři očka koukej spát, krásne sny si nechej zdát.

            sem hodná maminka že? 
            Mysulatko   | 10.11.2011 14:40:48
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      já občas zpívám,ale ne před spaním. To jí dam vždy po nakrmení do postýlky a ona za cviličku sama usne  tak proč jí zvykat na uspávání  ale když řve z nějakého neznámého důvodu,tak jí zpěv uklidní 
      akilah   | 10.11.2011 11:03:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      zpívat budu jen v sebeobraně    
      večer když převlíkáme do pýža a malej je už protivnej tak mu u toho říkám Polámal se mraveneček...
      jinak neuspávám, dám do postýlky a usne sám (už se naučil), ale až bude starší chystám se číst pohádky...
      chezzie   | 10.11.2011 12:17:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      Anetce od narození při mazání po koupání zpíváme černé oči jděte spát + pokud chci aby mi u přebalování aspoň trochu držela, tak sypu z rukávu jednu básničku za druhou (už máme i pořadí a Anetka "radí" jakou mám říct     )
      agafja   | 10.11.2011 16:37:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      zpívám oběma dětem od narození. No ale protože jsem Danielku porodila nečekaně dřív, tak jsem začla zpívat jedinou ukolébavku, u které jsem si vzpoměnal na slova. Takže možná si sestry na neonatologii klepaly na čelo, když jsem falešně pěla u inkubárotu bláznovu ukolébavku, ale bylo mi to fakt jedno.
      moje děti (Danielka 31 měsíců, Láda 11 měsíců) se i v průběhu dne zklidní a zpozorní, a tváří se vesele, když začnu něco zpívat...
      Dejmalka   | 10.11.2011 19:23:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      Já jsem vymyslela v dětství ukolébavku pro synovce. A zpívám jí doteď  
      škubanek   | 10.11.2011 19:31:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      Svou vlastní nemám, ale holkám zpívám prakticky pořád. Markétce jsem zpívala před spaním často a pak jsme přešli na pohádky. Kája chce mít na spaní ticho, ale je ráda taky zabalená v dece. Teď zpíváme během dne i venku.
      soni   | 10.11.2011 22:49:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ukolíbavka
      Zpívám, ale přes den, ne před usnutím. Já jí po mlíčku položím do postele, dám pusu, pohladím, zhasínám, ocházím a vracím se až ráno :) Nechtěla jsem aby si zvykala že uspávám písničkou nebo pohádkou:)
      luciasek84   | 11.11.2011 14:46:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ukolíbavka
        a to ti usne? 
        Mysulatko   | 11.11.2011 16:02:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ukolíbavka
          Jasně, je na to takhle zvyklá už od návratu z porodnice, nikdy jsme jí nenosili ani nijak neuspávali. Jen když plakala když byla malá tak jsme tam přišli, pohladili nebo pohoupali podle toho jestli jí něco bolelo nebo jen chtěla vedět jestli tam pořád jsme. Teď už je jí 14 měsíců a prostě ví, že po koupání dostane mléko a jde spát. Nikdy nepláče. Ona si třeba ještě půl hodinky v postýlce povídá, zpívá nebo žvatlá jak slyšíme v chůvičce, ale už tam má absolutní tmu a pak prostě spí a my tam nechodíme. Výjimku tvořili noci kdy byla nemocná nebo rostly zuby. Ale já mám v tomhle zázračné dítě, od 2 měsíců spala bez nočního kojení 10-12 hodin v kuse...
          luciasek84   | 11.11.2011 16:15:52
          Reagovat | URL příspěvku
  • zoubky
    holky chci se poptat nevíte co znamená když si jazýčkem jezdí na jedné straně? jsou mu teprve 4 měsíce..může to znamenat,že mu rostou už zoubky?
    kacenka86   | 09.11.2011 19:46:01 | Reakcí: 4, poslední: 09.11.2011 20:34:25
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      asi se to chystá  me malá cumlá prst taky jenom na jedný straně
      Mysulatko   | 09.11.2011 19:55:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: zoubky
      ve 4 měsících to Áda dělala taky, pořád si kousala dudlík na jedné straně, cpala si tam ruce a zub jsme našli teprve dneska, po dvou měsících :) Myslím, že se to chystá a zub to klidně může být  
      Gastrica   | 09.11.2011 19:58:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: zoubky
        no právě on si všechno cpe jen na pravou stranu...a změnily se nám návyky na spaní..místo v 20 chodíme 21:30...dneska jsme po dlouhé době vstávali brzo,protože brouček měl 1,5 měsíce a už spal celou noc..   .. když spává celou noc a budí se pravidelně v 5:30 tak to byl šok !!
        kacenka86   | 09.11.2011 20:04:28
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: zoubky
          jo, kolem toho 4. měsíce jsme to měli taky, najednou se začala v noci budit a pro mě taky šok, protože od 2. měsíce spala celou noc. Pak se to zase upravilo a zase spí svých 10 hodin :)
          Gastrica   | 09.11.2011 20:34:25
          Reagovat | URL příspěvku
  • ZUB!
    A je tam! Je tam! Dvě hodiny tady pobrekává, nechce ležet, nechce spát, nechce sedět, protivná jak osina v zadku a jak přijel Jarda z práce, řiká: Ty, a nebolí ji něco? No, tak mě napadlo jedině, že by jí mohl růst zub. Šla jsem si umýt ruce a malíčkem prozkoumala dáseň. A? Není ještě úplně venku, ale už je tam cítit ostrej zoubek a asi i hned bude druhej, protože tam tamy cítím bouličku :) To dítě mě pořád jenom překvapuje :)
    Gastrica   | 09.11.2011 17:00:09 | Reakcí: 17, poslední: 10.11.2011 12:51:00
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ZUB!
      No paráááda, gratuluju!!! 
      Damiánka   | 09.11.2011 17:51:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ZUB!
      gratuluju      
      Majjda01   | 09.11.2011 19:13:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ZUB!
      Moc gratuluju
      tygřímáma   | 09.11.2011 19:45:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ZUB!
      Gratuluju, nakonec jste nás předehnali, Vašík pořád nic...bouličky má 4,ale kde nic tu nic  
      antara   | 09.11.2011 21:58:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ZUB!
        já právě u ní bouličky nikdy nenašla, neviděla a ani necítila pohmatem. Prostě zničehonic najednou bác a je tam špička :) Ani nebyla nervní, nebo zlobivá poslední dny, jenom dneska dvě hodinky nemohla usnout přes den, ale teď spí a je v pohodě, jakoby nic :)
        Gastrica   | 09.11.2011 22:10:03
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ZUB!
      gratuluji 
      zanlena   | 09.11.2011 22:43:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ZUB!
      Gratuluju    
      Marta81   | 10.11.2011 08:52:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ZUB!
      Me se libi, ze sis sla umyt ruky.
      Ja ji obcas narvu malicek do pusy, jen tak pro kontrolu, ani by me nenapadlo si jit umyt ruky, jesteze je Anicka tak odolna
      zajic   | 10.11.2011 12:04:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ZUB!
        no, tak jako pokud zrovna šahám na mycí prostředky, savo, Bref do záchodu a vosk na dřevo, tak si ty ruce radši umeju. Nebo když zrovna přijdu ze záchodu, to jí tam taky ruku nenarvu jen tak :) Jako pokud jenom čumím na bednu a ujídám sušenky, tak si ty ruce umejt neběžím, jenže já tady furt něco vytírám a utírám :)
        Gastrica   | 10.11.2011 12:06:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ZUB!
            tak to dostaneš od Jarina na nové šaty - ty se máš    
      chezzie   | 10.11.2011 12:19:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ZUB!
        to tak   nové šaty        
        Gastrica   | 10.11.2011 12:24:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ZUB!
          tak nemusí to být konkrétně šaty... prostě něco na sebe (teda na tebe       )
          chezzie   | 10.11.2011 12:27:51
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: ZUB!
            já jako nedostanu nic, proto ten smích, víš :) Jarda je chudej a budou Vánoce, takže budu ráda, když dostanu nějakej malej dárek :)
            Gastrica   | 10.11.2011 12:34:53
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: ZUB!
              no tak to jsme na tom stejně, já taky nic nedostala... prý se u nás na podobný tradice nehraje      
              tak s dárkem k vánocům ani nepočítám, protože bych si ho stejně musela vybrat sama... takže jsme se domluvili že dárky budou jen pro malýho... (i když já to asi nevydržím a stejně mu něco koupím... bohužel on to asi vydrží a já nedostanu nic   )
              chezzie   | 10.11.2011 12:38:45
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ZUB!
           
      mtina   | 10.11.2011 12:33:32
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×