Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 606) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Sef Hame slibil
    ze uz nebudou sidit vyrobky/....  jojo,zlate ceske potraviny..co tam davali teda doted si ani nepredstavuji  jeste ze hame nepatri mezi me oblibene znacky
    Liberte   | 23.02.2012 06:18:24 | Reakcí: 5, poslední: 23.02.2012 18:15:28
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Sef Hame slibil
      Sliby chyby. 
      tygřímáma   | 23.02.2012 06:36:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sef Hame slibil
      Jsem ráda, že jsi zmínila Hamé. Zvažovala jsem, jak to podat do souvislosti s tou českou kvalitou, jak je v Penny a níže o tom je diskuze. Jednou tam v letáku měli nějakou tu paštiku od Hamé v akci a u ní cedulku ČESKÝ VÝROBEK. Že se nestydí  . Tam je české na tom jenom to, že fabrika stojí na jižní Moravě. O tom dalším bych vážně pochybovala. Majitel není čech, zaměstnanci jsou v drtivé většině Slováci, jen nějaké ty vysoké pozice, mistři a stroje ovládají místní obyvatelé. Odkud jsou suroviny pro jistotu pomlčíme  ...

      No a kvalita... Mnoho let jsem tam pracovala, v pobočce, kde se dělala zelenina... Zas tak strašné to nebylo  . Hrášek se dělá v i zimě ze sušeného, křen z přemrzlého křenu... Ale okurek bez okurku prostě neuděláš  . To ostatní jako přesnídávky a tak... To nevím, tam se už nějaké to šizení udělat dá...
      polova   | 23.02.2012 08:53:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sef Hame slibil
      u nás také hamé nevede, kor po testech s kečupem.
      Ady.S   | 23.02.2012 17:50:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sef Hame slibil
      a si vem, když jsem se dnes v práci zmínila, že nám změnili hlavního řídˇu, tak mi to nechtěli ani věřit. Nám fachmanům u pásu se nic neřekne, jen když dostanem povinně nafasovat výrobky anebo flastra kdovízajakého šlaka....
      helenice   | 23.02.2012 18:15:28
      Reagovat | URL příspěvku
  • angličtina
    Jsem z ní úplně zblblá. Jsem dneska luštila křížovky a byla tam i jedna osmisměrka. Tak jsem tak podle té legendy hledala slovíčka až jsem narazila na slovíčko "house". Tak jsem se začla rozčilovat, proč do českých osmisměrek cpou anglické výrazy a když už tam teda je tak doufám že je to myšlené jako dům a ne jako Dr. House   No a asi až po 3 minutách mi došlo, že house je prostě normální české zvíře jen já jsem tak trošku blbá          
    luciasek84   | 22.02.2012 22:09:42 | Reakcí: 15, poslední: 23.02.2012 14:17:46
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Penny market
    Tak ted ve zprávách ukazovali,že má penáč zase průšvich kvůli akci zet - česká kvalita.Pane bože který vůl ji vymyslel.Minulí týden jsem tam byla na nákupu a normálně jsem ty holky litovala.Musí nosit trapný trika a snášet posměšky lidí kvůli české kvalitě a ještě k tomu mají nařízeno mlčet a nic těm lidem neříct,když mají blbý připomínky.Normálně bych toho blbečka oblíkla do toho směšného oblečku,vyšoupla ho na prodejnu a at si to užije.Ještě,že jsem na mateřské.Jen se mi líbí,že jim hrozí 3 milionová pokuta.Jen je smutný,že to opět odnesou prodavačky a budou jím ubírat na výplatě.Jako vždy.
    Vratislav   | 22.02.2012 19:49:44 | Reakcí: 13, poslední: 30.05.2019 01:16:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Penny market
      Sice jsem to neviděla,ale prodavaček je mi líto.Lidi se chovají často hrozně neomaleně 
      veverka77   | 22.02.2012 20:01:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Penny market
        Říkali o tom na nově.Prostě nějaký blbeček něco vymyslí a přitom to není pravda.Našli zatím 66 výrobků,které prodávají za české a české samozřejmě nejsou prostě klasika.Oni budou buzerovat lidi na krámě jak se mají chovat k zákazníkům aby se tam lidi rádi vraceli,ale oni dělají praví opak jako vždy.Ja když jsem byla s Ondrou na mateřský tak jsem občas byla holkám pomocta normálně jsme na rovinu říkali lidem,že je chápeme,že jsou rozčílený a jestli mají doma počítač tak at jim tam pošlou stížnost
        Vratislav   | 22.02.2012 20:09:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Penny market
          Tak o těch výrobcích,co vydávají za české a české nejsou,jsem zaslechla.Hodně mě to naštvalo.To by mělo být postižitelné,protože je to prachsprostý podvod.Chápu,že jsou lidi naštvaní,ale taky by měli oni chápat,že prodavačky jsou opravdu ty poslední,které o něčem rozhodují.
          veverka77   | 22.02.2012 20:17:14
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Penny market
      chudáky vystresované prodavačky   mi se minule stalo, že pokladní při tipování natrhla sáček s celým pepřem - vysypalo se pět kuliček.. chtěla zavolat kolegyni, ať mi to jde vyměnit, říkala jsem, že to nevadí, že si to nechám.. tak vzala mikrot. sáček a začla těch pět kuliček sbírat   jej mi bylo trapně, pepř stál 3Kč, tak jsem jí znova říkala, ať to tak nechá, že mi to vůbec nevadí   myslím, že prodavačky by měly dostat metál za to, co si s šéfama a blbýma lidma na prodejně za ty platy užijou    
      jezurka   | 22.02.2012 20:50:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Penny market
      Mě na tomhle štve že vždycky vypíchnou jen jeden obchod který omílají pořád dokola a přitom takovéhle věci jsou v NAPROSTO KAŽDÉM
      luciasek84   | 22.02.2012 21:46:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Penny market
        potravinovém obchodě. Ale souhlasím s vámi, prodavačky to odnáší. Na druhou stranu, to co občas já vyslechnu u pokladny od prodavačky  
        luciasek84   | 22.02.2012 21:47:46
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Penny market
      co je smutneho na podvodu???to,ze podvadi ano,to ze za to zaplati ne...
      Liberte   | 23.02.2012 06:16:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Penny market
      Já si myslím,že podobné praktiky nezmizí nikdy
      tygřímáma   | 23.02.2012 06:38:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Penny market
      Mi u nich nenakupujeme vůbec.
      Zuzbr   | 23.02.2012 07:09:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Penny market
      Mě štvou ty cedulky česká kvalita, pak se ztrácím v tom co je v akci.  
      LenkaM23   | 23.02.2012 08:10:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Penny market
      jelikož je pro mě hodně nepřehledný a s Ondrou v košíku se tam nedostanu tam nechodím. Hlavně tam nikdy neměli nic v akci co jsem potřebovala.
      Ady.S   | 23.02.2012 17:53:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Penny market
      S těmi prodavačkami bych byla opatrná, vždycky si můžou najít práci někde jinde a to, že tam zůstávaji, je jen jejich svobodná volba. Já mám Penny docela ráda, na tyhle akce se většinou nelákat nenechám, ale mám tam pár oblíbených produktů, které tam kupuju pokaždé, hlavně když je vidím v akci v Penny letáku. Ten si většinou prohlížím tu - https://www.letakomat.cz/penny-market/ - kdyby někdo hledal.
      Naty321   | 30.05.2019 01:16:49
      Reagovat | URL příspěvku
  • příhoda
    Co pracovní den to nová příhoda. Dneska teda zarážející.
    Volala jsem té babičce sanitu. Bleptala,byla neorientovaná a taková ochablá. Myslela jsem že mrtvička. Přijela sanita a řekli, že jen dehydratace. Zavodnili jí infusí a něco jí píchli. Dali mi zprávu a zítra at si zajde k praktikovi a odjeli.
    Já byla dost zaražená a ještě jsem se s nima dohadovala at si jí odvezou a oni,že souhlasejí. Ale takhle to prostě je. V nemocnici by jí pomohli asi víc, ale takové babičky už si rodina nevyzvedne. Na normálním oddělení nemůžou zůstat,, ldn i dd jsou zaplněné a kam to pak mají dávat. Tyjo to je dost děsivá vyhlídka pro stařečky...Nesnižuju schoppnost doktora záchranky rozpoznat nemoci. Ale aspon trochu vyšetření jako odběr krve by to asi i chtělo 
    Tohle není stížnost na ty záchranáře. Spíš mě zarazil celý ten systém...
    medox   | 22.02.2012 19:49:08 | Reakcí: 4, poslední: 23.02.2012 08:34:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: příhoda
      A předala jsi jí té rodině živou?Víš,aby to pak případně nebylo na tebe.
      Jinak dneska historka nic moc,je taková smutná,koukej zažít veselejší.Systém je systém s tím se bojovat nedá.
      Honafa   | 22.02.2012 20:07:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: příhoda
        JJ předala i tu zprávu jsem jim dala. Ono to je jen na takovém cáru psané rukou, ale je tam razítko.
        Tak že není napitá to je jejich vina s tím já nic společného nemám.
        medox   | 22.02.2012 20:33:44
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příhoda
      já si nedělám iluze - tchán měl loni před Vánocema těžký zápal plic, vypadal spíš na infarkt a záchranka, která dojela až za půl hodiny (nemocnice je 3minuty od baráku) si ho naložila do sanitky a začla v tom mraze vypisovat nějaké papíry   tchýně je spucovala, tak se nakonec pohli rychleji a papíry nechali až do nemocnice.. myslím že v takových případech je nutná rodina, která trvá na odvozu nebo vyšeření   smutné..
      jezurka   | 22.02.2012 20:46:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příhoda
      Je to smutne:( Koukam, ze mas v praci "veselo".
      Bea-Matyas   | 23.02.2012 08:34:54
      Reagovat | URL příspěvku
  • Cestovní doklady....
    Jak je to s doklady, když chceme s manželem a s dcerou jet na Slovensko? Kámoška tam co 3 týdny jezdí za rodinou a neřeší to, její přítel tam má trvalé bydliště a ona má syna zapsaného v občance, prý to stačí. Jak to tedy je, musíme mít všichni i na (pardón) blbé Slovensko ten nový pas, nebo pořád stačí občanka?
    radvanka   | 22.02.2012 14:49:19 | Reakcí: 11, poslední: 23.02.2012 06:20:05
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Cestovní doklady....
      určitě stačí OP  
      a kartičku ZP, kdyby náhodou něco, lepší je i cestovní pojištění, ale ošetří tě v každém státním zařízení zdarma (zjištěno na VZP - Evropský průkaz zdravotního pojištění)
      jezurka   | 22.02.2012 15:11:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Cestovní doklady....
        Tím bych si tak jistá nebyla. Oni udělají jen standart ale ten co je u nich, věci navíc si už musíš zapaltit a věř že nejde o malé částky. Vím to teď od jedné doktorky co v Německu měla mozkovku, docela velký balík musí za necelý týden zaplatit.
        Ady.S   | 22.02.2012 18:10:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Cestovní doklady....
      Dospělým stačí občanka, ale děti by správně měly mít ten pas. My jsme to taky neřešili a dětem jsme s sebou vzali jen rodné listy. Ale trochu jsem se bála - v podstatě tě nemá kdo kontrolovat, ale náhoda je blbec. Ale protože manžel je Slovák, tak jsme jim potom nechali udělat i slovenské rodné listy (holky mají dvojí občanství) a tím pádem už tam nepotřebují pas - jezdíme tam několikrát do roka.
      DášaJ   | 22.02.2012 16:25:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Cestovní doklady....
        nechci radit špatně, ale podle mě platí OP jako cestovní doklad v zemích EU a tudíž, pokud je tam dítě zapsáno, cestuje legálně (v pase máš taky zápis bez fotky)
        jezurka   | 22.02.2012 16:38:40
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Cestovní doklady....
          Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policie ČR ve svém stanovisku k šetření zástupkyně ochránce potvrdilo, že pokud dítě nemá vlastní cestovní doklad, smí opustit území České republiky pouze s rodičem, v jehož cestovním dokladu je zapsáno. Podle zákona o cestovních dokladech je v rámci EU cestovním dokladem skutečně i občanský průkaz.
           
          jezurka   | 22.02.2012 16:39:15
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Cestovní doklady....
          Možný to je   My jsme to řešili před půl rokem, ale je pravda, že všechny informace jsem k tomu hledala na netu a tomu se nedá až tak věřit, že? Každý tam tvrdí něco jiného. Oni právě někdy v červnu 2011 zrušili i to zapisování dětí do pasů. My jsme to naštěstí mohli řešit těma rodnýma listama...
          DášaJ   | 22.02.2012 17:04:20
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Cestovní doklady....
            to je pravda   naše holky mají pas, takže moje rady jsou taky jen teoretické, co jsem kde vyčetla  
            jezurka   | 22.02.2012 17:08:24
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Cestovní doklady....
      No já bych na tu občanku nespoléhala, oni ani u nás se nemůžou domluvit zda to stačí či ne. Od června to stačit nebude rozhodně. Ondrovi jsem proto nechala udělat pas už teď aby před létem nebyli dlouhé fronty a nervózní úředníci s moře dětí.
      Ady.S   | 22.02.2012 18:12:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Cestovní doklady....
      mame je v op,pojisteni jen jak v cechach..manzela tam operovali na ceskou karticku..nic neplatil...nikdy nas nekontrolovali
      Liberte   | 23.02.2012 06:20:05
      Reagovat | URL příspěvku
  • příspěvky
    Vadí vám že se příspěvky opakují ???? Že stále přicházejí nové maminky a ptají se na stokrát odpovězené dotazy ?? Odpovídáte na ně ??? Pamatujete si, že tu takové odpovědi už jsou a hledáte je ??? Já jak u čeho, ale kolikrát si řeknu že je rychlejší se znovu zeptat.

    Možná kdyby někdo zalovil a vyhrabal, kolikrát tu vznikl dotaz třeba:
    věkový rozdíl mezi sourozenci či kdy dítě dát na nočník, apod., vypadaly by jsme tu všichni jako cvoci            
    lucie73   | 22.02.2012 08:53:31 | Reakcí: 42, poslední: 23.02.2012 12:05:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Mě to nevadí.Taky jsem se ze začátku ptala na věci,které už tu určitě stokrát byly.Ale jednak jsem jako nová moc nevěděla a pak taky,jak píšeš,je to kolikrát rychlejší.Navíc když zadáš určité slovo do vyhledávače,nemusí to vždycky najít přesně to,co chceš.Takže když vím,tak ráda odpovím i na často se opakující dotazy 
      veverka77   | 22.02.2012 08:56:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Na obhajobu... Pokud někoho něco trápí a chudák neví, jak dál... Tak položí dotaz  .
      ALE!!! Vadí mě, že se opakují a neskutečně. Není přece problém zadat do vyhledávače slovo nebo formulaci slov a vyhledat si to. Dokonce i v diskuzi dne je už podruhé dotaz podobný dřívějšímu  .
      Jenže... Na závěr opět obhajoba    ... Nebýt těch nových, zoufalých a neumějících hledat by bol byl nuda a programátoři a tvůrci by neměli co dělat. Takto se tvoří témata, nápady atd...
      polova   | 22.02.2012 08:59:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: příspěvky
        ten vyhledavac moc nefunguje, teda mi ne. Tuhle jsem zadala kynute knedliky a naslo mi to par diskuzi, jenze ja nechtela o knedlu diskutovat, ja chtela varit. Sla jsem pak pres recepty.

        Ten BOL je dost sofistikovanej a slozitej, ja myslim, ze novej clovek v tom nema sanci neco najit, a je tak fajn si znovu podiskutovat o nocniku, koneckoncu, ze zacatku je clovek nezkusenej, ale po uplynuti nejake doby i vlastni dite udela pokrok a muzes prispet novymi nocnikovymi poznatky.
        zajic   | 22.02.2012 13:29:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: příspěvky
          Já mám potíž spíš něco vyhledat v gůglu nebo na seznamu, ale tady mě ten vyhledávač vyhovuje, zatím jsem s ním neměla problém.
          polova   | 22.02.2012 17:13:50
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: příspěvky
          já to mám tak, že mě nejdřív nočníkový příhody nezajímaly, protože to pro mě bylo daleko a nepředstavitelný. teda, pokud to nebyly ftipný nočníkový příhody. potom to bylo aktuální a to jsem si o nočníku všech ostatních dětí ráda přečetla. za pár měsíců mě už budou nočníkový záležitosti nudit, protože to už bude v zapomenutí. stejně to mám s prdíkama, příkrmama a já vím čím. mě se právě líbí, jak to na nás jde ve vlnách, ty starosti o děti 
          zuzka83   | 22.02.2012 19:03:11
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: příspěvky
        Já tuhle něco hledala jedné mamince o neštovicích a vyjelo mi toho tolik, že jsem to nemohla najít to co jsem chtěla.
        zanlena   | 22.02.2012 13:39:55
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      me to nevadi, a odpovim,kdyz vim:o) ale kolikrat me zarazi nejake dotazy-ale to je asi normalni...jinak prece neni cas hledat tady v tech milionech prispevku kde se resil nocnik,kojeni, prdiky, spani ve velke posteli atd atd atd..a navic kdyby kazdej jen hledal- nic si tu nenapisem:D
      amalie2011   | 22.02.2012 09:00:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Nevadí.Sama jsem se určitě ze začátku ptala na 100krát se omílající dotaz,ale jednoduše mě nenapadlo,že bych si to tu mohla vyhledat.To bych si to mohla rovnou vyhledat na netu a nechodila bych do diskuzního klubu 
      cukrblik   | 22.02.2012 09:00:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      spis me zarazi dotazy co kdy ste delali(nemylsim jidlo) ale treba kdy se dali dat deti samy do pokojicku, kdy spalo ve velke posteli, kdy jezdilo na tom ci onom... to snad se rozhoduju ja podle toho co moje dite umi na co ma a jak ja si myslim ze to zvladne.. a ne ze se zeptam na to kdy mam dat tobimu velkou postel- a ze me vsichni napisou- ze uz ju maji tak ja pudu a hned mu ji dam.. P.S. nemyslela sme ted nikoho konkretne!!! aby se tady zas nespustila valka:o)
      amalie2011   | 22.02.2012 09:05:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      já si ty miminkovský věci vyhledávala v historii. teď, když chci něco vědět, zeptám se, páč jsem líná vyhledávat.

      nevadí mi to. něco mě teda nebaví, ale co už. odpovídám, když vím. protože spousty věcí jsem už zapomněla.
      zuzka83   | 22.02.2012 09:15:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Opakující dotazy mi většinou nevadí a když ano, tak na ně nereaguju.
      Teja   | 22.02.2012 09:26:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Nevadí,když k tomu dospěje dítko věkem-že určitá maminka se ptá postupně.Vadí mi,když jsou dva stejne nad sebou.
      Obecně raději než dotazy mám tady ráda historky.Pro mě je zajimavější než otázka ,kdy dát dítko do velké postele,když napíše medox neskutečnou historku o tom co vyvedl Toník.
      Ale každý tu hledáme něco jiného.
      Honafa   | 22.02.2012 10:24:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      obecně mi to nevadí, ale když čtu jeden stejný příspěvek v horizontu měsíce (třeba "píchnout nebo nastřelit"  ), tak buď už neodpovídám, nebo to zestručním. Párkrát jsem měla tendenci vysvětlovat proč jo a proč ne, výhody nevýhody, ale teď už mě to fakt nebaví psát pořád dokola. To stejné s jídlem atd. :) Jako zezačátku jsem se taky na takové dotazy ptala a pak jsem zpětně zjistila, že se na to stejné před týdnem ptal někdo jiný, ale teď už se to snažím nejdřív najít a teprv pak se zeptat. I když zase někdy jsem fakt líná a radši se rovnou zeptám    
      Gastrica   | 22.02.2012 10:34:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      vetsinou nevadi,odpovidam podle chuti a casu..
      Liberte   | 22.02.2012 11:00:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      absolutně mi to nevadí, nové maminky stejně neví kde co hledat a kdo nechce odpovídat, nemusí  
      a kdyby to fungovalo tak, že nesmíš otevřít diskuzi, která už tady proběhla (na některých webech to tak je a jsou za to i sankce, udělované karty   ), každý by se bál něco zeptat a nikdo by tady nechodil, dotazama to žije a je poznat třeba na víkendu, když tady je málo mamin - je tady nuda (v poslední době ne, asi to je tím počasím   )
      mi třeba víc vadí, že někdo napíše: Proč se tady na to ptá někdo furt dokola? Proč nepíšeš dotaz do správné kolonky? Jak můžeš takhle odpovídat, když tenhle názor dotyčná určitě nechtěla slyšet?... to pak myslím některé holky od diskuzí odradí a radši jen čtou    
      jezurka   | 22.02.2012 11:21:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Mě to nevadí, zas pokaždé je tu někdo jiný, někdo jiný odpovídá...pokud se tedy ta samá ženská neptá pořád dokola na to samé :))) Jinak já vyhledávám hodně recepty nebo třeba když vím že jsem někde něco četla. Ale pokud je to urgentní tak se zeptám znovu.
      luciasek84   | 22.02.2012 11:36:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Nevadí, ale na některé už neodpovídám. Už si to tolik nepamatuju.
      Když to jde, tak se nejdřív snažím hledat - stačí do vyhledavače napsat, co mě zajímá a pročíst si...

      Co jediné mi opravdu vadí, tak když někdo nacpe svůj příspěvek do všech možných kolonek. Tím hůř, když je to žádost o hlasy nebo inzerce. I když je pravda, že už to není tak hrozné, jak to bývalo. Asi když zjistili, že jim to stejně někdo :D smaže... :))

      nadule1   | 22.02.2012 11:50:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: příspěvky
        Jo,to mě teď nedávno taky docela naštvalo.Dotyčná do diskuze nechodí vůbec,ale prosbu o hlasy do soutěže nacpala snad do všech kolonek 
        veverka77   | 22.02.2012 15:11:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Nevadí mi to. Taky jsem se asi ptala na věci, které už tu byly víckrát zodpovězeny. Ale občas už neodpovídám, protože si sama nejsem úplně jistá, kdyže třeba ta událost u nás nastala a nechci nikoho uvádět v omyl.
      Meridene   | 22.02.2012 12:58:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
          Mě to nevadí. Některé maminky tu nebyli, když se o tom diskutovalo a nebo do té kolonky nechodí, protože je to nezajímá, netýká a nemají čas. Pak až je to potká tak to začínají řešit. Co si pamatuji, vím , potkalo mě to tak to napíši a když si vzpomenu, že o tom byla už pěkná diskuse tak se to pokouším najít. Časdtěji, ale napíši, příjde mi to rychlejší.
      zanlena   | 22.02.2012 13:37:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      ne nevadí mi to
      Zuzbr   | 22.02.2012 13:38:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      mě to nevadí. Já když něco hledám, tak mi vyjede milion odkazů a na to fakt nemám čas je všechny prohledávat. Jak píšeš, je rychlejší se znovu zeptat.
      káče   | 22.02.2012 13:48:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Lucko,já většinou nereaguju.Jsou věci,které se tu řeší každý týden.I já občas pátrám ve vyhledávači
      tygřímáma   | 22.02.2012 13:59:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Nooo...vylozene mi to nevadi, urcite jsem to taky nekdy udelala. Spis pak uz nemam takovou chut se rozepisovat. Treba Priorix Tetra. Nejdriv jsem diskutovala, proc jo a proc ne. Popaty uz me to preslo a jen jsem napsala ano, ne.
      Terča80   | 22.02.2012 14:24:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Mě to neva, protože já kdybych tu byla nová, rozhodně bych nehledala ve starých příspěvcích a ptala bych se a chtěla bych se zapojit do diskuze :-) Spíš kolikrát když odpovídám, tak si říkám, aby si ostatní třeba neřekli, že pořád odpovídám to samé :-)
      foREVer   | 22.02.2012 14:33:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      nevadí, od toho to tady přece je. a vyhledávání mi taky nepřijde moc přehledné, takže někdy hledám, když se mi nechce, tak se zeptám.
      kacato   | 22.02.2012 14:52:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Me by teda zajimalo, jestli si nekdo rekl, ze bude mit rozestup mezi detmi 2 roky a 9 mesicu, pac zajic rikal, ze je to tak dobry. To bych chtela videt tu trosku, co tohle planuje podle netu.

      Na nocnik bych se aj poptala, ono je fajn mit inspiraci, co se da s deckama v tom kterem veku delat. Ale opet, to ze jedno BOLatko kadilo do nocniku v roce a pul je druhemu BOLatku vetsinou sumak a stejne si to udela podle sebe.

      Me vadi, kdyz nekdo napise dotaz typu: Po kolika hodinach muzu pri teplote davat paralen? Protoze toto by mel clovek vedet a ne to resit, az kdyz tece do bot. Navic na serveru, kde neni zarucene, ze odpoved bude spravna, tak kdyz uz tohle nevim, tak volam na pohotovost, tam sice mozna budou brblat, ale odpovi spravne a jeste doporuci brufen na prostridani.   
      zajic   | 22.02.2012 16:07:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: příspěvky
        Na tu teplotu tady jednou byl dotaz, byl psaný něco kolem půlnoci s tím, že odpovědi se asi stejně nedočká, tak jsem jí napsala už druhý den ráno, kdy jsem na dotaz narazila, že místo psaní dotazu si měla zavolat na pohotovost. No... Jedné diskutující se moje reakce nelíbila  .
        polova   | 22.02.2012 17:12:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      Dřív mi to vadilo, teď už neodpovídám. Přesně, jak píše myslím Gastrica, očkovat neočkovat, nastřelit nenastřelit, atd.
      angieblack   | 22.02.2012 21:33:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: příspěvky
      mě to nevadí, pokud vidím, že je tam už dost odpovědí, tak neodpovídám. já se taky kolikrát ptám, aniž bych si to hledala   a ze začátku sem se ptala na vše co asi každá maminka. 
      ivulisek   | 22.02.2012 22:19:20
      Reagovat | URL příspěvku
  • co si vezmete na navsteve z kurete??
    vcera se tu zastavila byvala kolegyne,ja akorat davala detem veceri,ona cely den nejedla a tak jsem ji nabidla..jen jak jsem chystala detem talire a mleko apod,rikam ji nandej si a ona si z pekace vytahla to vetsi prso,tudiz nejvetsi kus nejlepsiho masa,kriticky mi sdelila,ze kridla ona zahazuje,/pekla jsem s tim,at si ohlodam kuzicku,odrizle od prsa/, ze je to proste humus..pricemz v KFC ji jedine kridla  , a zacala jist..ani nepockala az dam detem,at jime spolecne...ja ji rikam,ze proc brala prso,ze mamdeti a prsa davam pokud mozno jim...no,ze snad prezijou stehno,ze ona prso ma malokdy...deti dostali druhe prso a tatinek ktery je miluje dostal vecer uz jen stehna..kolegyni jsme sdelila,ze uz k nam jezdit nemusi,ze ji nic nenabidnu a ze se chova jak malej spratek,,,ja nevim,ja se jak blb na navsteve ptam co ji hostitel..u nas domatreba maminka nikdy nesni stehno...a bracha radeji prso nez stehno a takmy s tatou hlodame kuze a kosti  ...muz take radeji prso,detem se lepe ji,ze stehna mi ukradnou jen kuzi kdyz je krupava..spratci  ,ale abych si brala nejvetsi a nejlepsi kus jen tak,pokud mi neni primo nabidnut,mi prijde divne
    Liberte   | 22.02.2012 06:34:46 | Reakcí: 52, poslední: 23.02.2012 06:09:28
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      :-) u nás naopak všichni nejraději stehno. Dávám ho dětem, jedno napůl, maso je takové šťavnatější než prso. O druhé si s manželem střihnem. :-) Prsíčka mi připadají dost suchá a křídla moc nemusím, já jsem totiž hrozná a z kuřete jím fakt jen maso, žádné kůže, a podobné věci, takže křidýlka jsou na mě moc velká piplačka.... jinak návštěvě bych asi buď dala to co uznám za vhodné (pokud máš něco pro děti tak bych to nchala jim) nebo pokud bych jí nabídla ať si vybere tak pak už bych to asi nekomentovala.
      corelia   | 22.02.2012 07:01:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Mě je to podstatně jedno, Ondra si bere stehno, Peťovi oberu jen maso buď z prsou nebo ze stehna a náš táta si vezme co zbyde a jelikož mu hodně chutná kůže a křupky tak vždy obírá kosti.Pokud by přišla návštěva tak bych nejprve nachystala dětem a pak nabídla návštěvě. Co mě tedy i dostalo, že s jídlem ani nepočkala a hned jedla.
      zanlena   | 22.02.2012 07:52:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      To by mě bylo vyloženě trapné, si takto sama vzít a ještě nepočkat na ostatní. prostě bych řekla, že je mi to jedno, že si vezmu co zbyde - což opravdu je - ona je fakt trapná a nevychovaná
      antara   | 22.02.2012 08:13:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Neomalena byla, ale to ty pak taky  Reklas ji, at si vezme, tak si vzala. Ja bych se take s hostitelkou domluvila a pockala, az budou jist ostatni.
      Bea-Matyas   | 22.02.2012 08:13:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      nejspíš by mě taky dostala, nechovala se vůbce hezky, sobec.
      Lendrunka   | 22.02.2012 08:17:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      A to mě by to nenapadlo a taky bych si klidně vzala prso. Né že bych chtěla sežrat dětem či byla neslušná. Ale někdo radši stehna a někdo prsa. Jak měla vědět co preferujete vy? Asi nad tím nepřemýšlela a udělala co jsi řekla.
      medox   | 22.02.2012 08:18:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Mno :-) řeklas, ať si vezme, tak si vzala. U nás zase pak platí, že návštěva má přednost a jednou to snad přežiju ne? Rozhodně bych byla zticha a prostě bych jim ho dala příště no... a dětem kůže?? ble, to nejím ani sama! :-)
      Lucmac   | 22.02.2012 08:20:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        jim jen to krupave jinak nic...a pockat na ostatni s jidlem a porat dobrou chut mohla
        Liberte   | 22.02.2012 08:24:30
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
          je to divné ale někteří lidé to fakt nedělají. Mě to třeba traumatizuje na návštěvě u tchánů. Všichni se jako zvěř vrhnou na pekáč a urvou co můžou, na mě většinou jen něco zbyde neb mě to vždy překvapí a neumím takhle jednat. Pak co urvou to div ve stoje nesežerou. Žádné čekání, přání nebo spravedlivé dělení.
          Tam by jsi teprve koukala. A nikdy nikdo si ani nevšiml že mám maličko.
          Nebomi to sní toník a je nenapadne malinko nechat abych se pak dojedla já 

          Lidi jsou různí a někdy divní.
          Každopádně udělala co jsi řekla 
          medox   | 22.02.2012 08:34:05
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
            u tvych tchanu bych se asi nenajedla..ja nez bych se rozkoukalatak by sezrali i me  to musi byt hrozne...
            Liberte   | 22.02.2012 08:39:07
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
              No poprvé jsem byla tak zmatená, že myslelai že mám nějákou mrtvičku. Švagrovka se tomu směje do ted. Já tam tak zmateně poskakovala s talířem a vykřikovala jsem dotazi co mám dělat? a jak to tady chodí?
              Ale to dělám v podstatě i ted jen už vím co přijde. Se zásadně najim než jdu k nim.
              Mě to přijde šíleně divné. Martin to doma občas taky dělá že přijde ke kastrolu a vybere z toho něco a než dojde ke stolu má to sežrané a mi na něj čekáme s jídlem. i když jako zlepšil se hodně, ale e to v něm hluboce.
              medox   | 22.02.2012 08:42:43
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      my zas vůbec nepečem prsa, jenom stehna :)) Takže u nás by si nevybrala, protože by dostala pekáč plnej stehen    
      Gastrica   | 22.02.2012 08:33:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        ja taky malokdy pecu prsa..ty kostim na rizky,kostru a kridla na polevku, ale mela jsem jen 1 kure...a kdyz je,tak vim,ze ho muz a deti maji mnohem radeji..detem se to specielne lip ji a okusuje
        Liberte   | 22.02.2012 08:35:00
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      tak pokud bych nabídla návštěvě, neřešila bych pak jaký kus by si vzala, u nás se návštěvě dávalo to "nejlepší", mě osobně prsa moc nechutnají, sou suché, ale Květoš je má rád, ale když mu oberu stehna, sní to taky. já jím křídla a malýmu je to jedno, stejně mu to musím obrat a nakrájet. jinak bych uvítala, kdybychom pak jedli dohromady a zatím se mi nestalo, že by návětěva jedla dřív než my
      ivulisek   | 22.02.2012 08:34:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        me asi nastvalo to,ze zacala jist a nepockala na nas a ze si vezme ten nejvetsi kus...me kdyz nekdo rekl at si nandam,tak si beru to mensi a ptam se u kurete co kdo ji...neco jineho kdyz ja nandavam..zeptam se hosta co chce a dam mu sama to nejlepsi..a jeste se ofrnuje nad kridly a denne chodila na obed do kfc prave na kridla 
        Liberte   | 22.02.2012 08:36:53
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
          dělám to jako ty, počkám co mi dají nebo se ptám. Jako hostitelka nabízím ten nejlepší kus. V našem případě by to bylo stehno, o ty mi se pereme 
          lucie73   | 22.02.2012 08:43:43
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
          je pravda, že já bych si nikdy sama nedala, počkala byh až co dostanu. a nevím co jí vadí na křídlech,t akové do křupava upečené křídýlko, tak sežeru i tu kostičku na konci, to já miluju
          ivulisek   | 22.02.2012 08:50:18
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      tak u nás vedou stehna, prsa nepečem, jsou suché. pokud jsi ji sama nabídla ať si vezme, tak ses pak neměla divit, že si vzala co chtěla. měla jsi ji naložit sama a byl by klid. samozřejmě počkat s jídlem na vás a zeptat se co si může vzít.
      kacato   | 22.02.2012 08:40:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      na návštěvě jím co mi dají a neremcám. Zase na druhou stranu, nabídla jsi jí výběr a ona si vybrala, nemůžeš jí to pak mít za zlé.
      lucie73   | 22.02.2012 08:42:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        remcala a necekala s jidlem..je nevychovana  rekla ja to nejvetsi prso nevycetla..ja jin rekla,ze uz se nemusi stavovat,kdyz jede ze sluzebky..ze ji videt nemusime ...coz je pravda..preci jen je to jen byvala kolegyne ..jen kdyz volala,bylo mi nejak blbe odmitnout..chtela jsem slyset drby a tak  nabizet ji uz nebudu kdyz je jak malej spratek  
        Liberte   | 22.02.2012 08:45:43
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Nic bo kuře nesnáším  .
      polova   | 22.02.2012 08:45:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Já nejradši stehno.Ale když jsi kolegyni řekla,ať si sama nabídne,tak se přece nemůžeš divit,že si vybere,co má nejradši.Ona nemůže vědět,že prso chceš dát dětem 
      veverka77   | 22.02.2012 08:59:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Já bych se vrhla na stehno,to je moje  Ne,dělám si srandu.S mojí náturou bych ti hlavně vůbec nevlezla do pekáče a počkala,až budeš mít čas a sama mi nandáš.Tak by se určitě předešlo takovým faux pas 
      cukrblik   | 22.02.2012 09:05:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Tak u nás by asi zvítězila spíš stehna, jen manželovi chutnají víc prsa, křidýlka nejí nikdo.
      A k tomu s kolegyní... Pravděpodobně kdybych ji nabídla jídlo, tak bych jí ho nachystala sama a zeptala bych se co má radši a to by dostala. U nás má host vždy přednost.
      A pokud bych ji vybídla ať si nabere sama, tak by bylo na ni jakou část si vybere. A nenapadlo by mě to nějak potom komentovat.
      Měla jsi ji říct rovnou, pokud si ji nechtěla dát prsa, ať si vezme stehno. Protože pokud jsi měla nějaký úmysl a nesdělila jsi jí ho rovnou, tak se mi zdá neslušné komentovat to, jakou část si vzala.
      Musím říct, že když si takovou situaci představím, tak je mi stydno. Musí to být pak trapné pro obě dvě strany.
      Takže za mě jsi udělala chybu spíše ty.
      Teja   | 22.02.2012 09:06:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        A to, že ona na vás s jídlem nepočkala a měla hloupé řeči, je zase její nevychovanost.
        A trochu jsem se musela pousmát nad tím větším prsem... je jasné že asi žádný tvor není souměrný, ale opravdu to jedno prso bylo evidentně větší?  
        Teja   | 22.02.2012 09:20:03
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
          jo,ja jak to odsekavamodkosti,tak mamvzdy jedno vetsi a druhe mensi..ja se proste netrefim na pulku 
          Liberte   | 22.02.2012 09:51:52
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        ja komentovala pred ni to,ze neceka az zacnemejist a remca na neco ,co bezne ji denne k obedu..kridla  a nerekne ani dobrou chut,nanda,sedne a zacne jist a to ze dve maledeti na ni ziraji jak puci ji nezajima
        Liberte   | 22.02.2012 09:50:43
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
          Tak pokud jsi komentovala jen to její neslušné chování a né jakou část jídla si vybrala...tak to tě docela chápu. Nevím sice jestli bych jí to dakázala říct přímo jako ty, ale možná bych se malé poznámky taky neudržela. Každopádně, host se musí umět slušně chovat. To se pak nemůže divit, když ho příště čekají zavřené dveře.
          Teja   | 22.02.2012 10:15:43
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      No a u nás se nepeče kuře v celku,peču vždy stejné maso,stehna,křídla,vrchní čtvrtky, a je to vyřešené,na návštěvě čekám co mi bude nabídnuto
      Andělka   | 22.02.2012 09:12:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Tak já bych byla docela hodná návštěva,protože kuřecí prsa jinak než naložený,nebo jako řízky nejím.U nás se celé kuře peče málokdy a pak je to jednoduš rozdělené.Děti sní prsa,já a manžel stehna a zbytek sežere pes. 
      Val.J35   | 22.02.2012 09:21:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Doma jím nejradši stehno :) a na návštěvě, co mi dají. Z kuřete nejím jen biskupa, jinak je mi to úplně šumák.
      nadule1   | 22.02.2012 09:35:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Doma stehno, na návštěvě podle toho co mi nabídnou, přizpůsobím se.
      LenkaM23   | 22.02.2012 09:43:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      u nás chtějí zase všichni stehno, takže já už ani nepeču celý kuře, ale jen stehna  . Já bych se zeptala, co si mám vzít. Měla jsi ji to nabrat sama a tomuhle by ses vyhnula. Divím se teda, že po tvém upozornění ti to nevrátila, ale já bych na ni takhle drsná nebyla. 
      jana1260   | 22.02.2012 09:58:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
            Nejdřív se musím vychechtat.Jako by to napsal muj Martin.
      A jako by tam byla moje Gabka.
      Je to nevychovaná husa.Na všem se dá domluvit.Muže říct-Mužu si vzít tady to prsíčko?
      Ja bych si vzala asi pulku prsíčka.
      Zas zdrženliví lide jsou taky opruz.Raději at to zažere celé,než si nevzít nic.
      U nás se první to nejhezčí davá Honzovi.
      Honafa   | 22.02.2012 10:29:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        u nas se stumpajzlici poperou o prso a kdyz ho rztrhnou a zakousnou se jsou spokojeni...proto,kdyz nahodou zustava ,davam tatinkovi,ktery je ma rad...a vcera stumpajzlici koukali na to jedno prso ,na ni,pak se ani neprali,ale nechali si ho ode me rozdelit....
        Liberte   | 22.02.2012 10:48:06
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      my máme radi stehýnka, u nás by se kámoška poměla   ale tohle bych neřešila - je to její problém, ať si vezme co chce, příště nenabídnu nebo jí naberu co uznám za vhodné a nebo toho udělám víc   takovýma věcma se zbytečně stresuješ  
      jezurka   | 22.02.2012 11:30:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        me az tak nevadilo to prso...o tomjsemji nic nerekla..,,ale to ze nepockala a jedla a nepoprala dobrou chut..proste uz k nam nepujde..
        Liberte   | 22.02.2012 14:13:04
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Teda kolegyně je pěkná kačena. Když dostanu nabídnuté jídlo, tak počkám, až mi hostitelka nandá, případně se zeptám, který kousek si smím vzít. U nás zase moc prsa na odbyt nejdou, spíš stehna a křídla. Já miluju ohlodávání a obírání kostí, takže pro mě křídla.
      Meridene   | 22.02.2012 13:01:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Ja bych si vzala stehno, ale taky bych se neptala, co si muzu vzit, kdyz by mi rekla, at si vezmu.
      A mozna bych se taky rychle najedla, abych pak pomohla s krmenim deti.

      Kazdopadne, stezuejs si na to, ze Ti nikdo nepomuze a takhle se docela lehkovazne zbavujes pratel, to by melo byt trestne. Treba by neomalena kamoska pak vzala deti do cukrarny na biozakusek
      zajic   | 22.02.2012 13:36:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        neni pritelkyne,jen byvala kolegyne,nechystala se pomoct s detma,mela hlad tak jedla,nepoprala nikomu dobrou chut,..nejvetsi kus masa jsem ji nevycetla,to jsem napsala vam,ze me nastval  a do cukrarny a zaplatit jim jeste ani nahodou...me dluzi jeste stravenku za pracovni obed a to je uz vic jak 4 roky  ...moje chyba,ze jsem ji rekla at jde nahoru..normalne klidne nepustim ani lepsi znamy kdyz nevim,ze maji prijit...ale chtela jsem slyset drby z oboru..za to jsem zaplatila 
        Liberte   | 22.02.2012 14:16:46
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
          Ja spis chtela ukazat, ze bych se do takove situace dostala, ani bych nevedela jak. A bylo by mi lito, kdyby se se mnou nekdo prestal kamaradit (vim, ze neni kamaradka, nemam sloveso pro "kolegyne") jen proto, ze jsem nedodrzela jeho pravidla. Koneckoncu je mame kazdy jine, ze jo, treba zrovna u nich doma se detem nechava stehno a zere se jak u medoxovic tchanu  .
          zajic   | 22.02.2012 16:02:49
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      no pokud jsi jí řekla, ať si dá, tak si dala:-) pokud bych věděla, že budou jíst i děti, tak bych se asi zeptala, co děti jedí, co si můžu vzít já. Jinak bych ale určitě počkala s jídlem na ostatní. Já mám z kuřete nejraději právě křídla a Káťa taky. Chlapi jí stehno. Prsa se u nás právě moc nevyhledávají, jelikož je to suché maso
      káče   | 22.02.2012 13:51:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Sním,co mi hospodyně nandá
      tygřímáma   | 22.02.2012 13:57:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Sním,co mi hospodyně nandá
      tygřímáma   | 22.02.2012 13:58:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Na návštěvě bych vzala co mi nabídnou, doma mám nejraději stehno-my všichni, proto kuře nepeču, kupuju už jen stehna..:-)
      Jinak v práci máme na oběd čtvrtky a u výdeje chtějí jak kdy, vím, že důchodci chcou jen prsa a dělníci jak kdy. No a minule se nám stalo, že nám vybrali úplně všechna stehna a prsa pak skoro nikdo nechtěl :-D A někdy máme na oběd jen stehna a to vrčí, že nejsou prsa.
      No a ta tvoje známá by mě pěkně naštvala, myslím, že je dost ofrklá.
      foREVer   | 22.02.2012 14:37:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Kdyz mam na vyber,tak jim stehna, na navsteve,kde jsou i deti byh se asi zeptala,co si muzu vzit,jinak ne
      plaz   | 22.02.2012 14:39:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      U nas je vzdy boj o stehynka s vypecenou kuzi. A pokud mi hostitelka rekne "ber si, co chces", tak to udelam. To zas jako pardon. To ostatni s tebou souhlasim.
      Terča80   | 22.02.2012 14:54:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      když bych návštěvě nabídla, ať si sama nabere, tak bych rozhodně neřešila, co si vybere, když bych chtěla prsa pro děti, nandala bych nejdřív jim a pak nabídla návštěvě, mně spíš připadá divné, že nejdřív návštěvě nabídneš a pak jí to vyčítáš, já už bych k tobě podruhé nešla 
      Humpolec   | 22.02.2012 18:31:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
        ja nevycetla prso..to jsem taktne prekousla..ale vamsi postezovat muzu  ,ale neomalene chovani,ji bez nas,nepopreje dobrou chut,nepodekuje
        Liberte   | 23.02.2012 06:09:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: co si vezmete na navsteve z kurete??
      Popravdě s díky odmítu neb nemám ráda ožužlávání kostí a kůži  . Pokuď by mě hostitel stále nabízel nechala bych to na něm,a le výsledek na talíři by se nelíbil  . Stolovat společně je snad slušnost.
      Ady.S   | 22.02.2012 20:52:30
      Reagovat | URL příspěvku
  • Stella a naušnice
    Stellinka bude mít v neděli 3 ročky a její největší přání bylo dostat naušničky.
    Tak dnes byl den D kdy jsem šli do piercingového studia...holky ona ani netutla, poslochala toho propíchaného chlápka a nespustila z něj oči. Seděla taťkovi na klíně a byla tak statečná až mi ukápla slza.
    První dirka druhá dirka a bylo to.
    Má krásné naušničky s kamínkem a já jsem na ni tak hrdá, že to zvládla. Princeznička moje.     
    Zavadilka   | 21.02.2012 20:14:09 | Reakcí: 18, poslední: 22.02.2012 21:34:35
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
    nebo já to jinak nechápu. Dřív jsem chodívala na xchat, pokecat s lidma, většinu jsem znala osobně, tak se řešilo, kam se půjde na pivo atd. Dva roky jsem tam nebyla, tak jsem si chtěla smazat přezdívku, ale nešlo to, takže jsem smazala všechno na profilu, jako fotky apod. a občas jsem si teda zašla zas pokecat do své oblíbené místnosti "metal" (jak jinak  ). No a zjistila jsem, že prostě mi to už nesedí, že jsem uplně někde jinde, než ty lidi, co tam teď chodí. Většina se do mě pořád naváží, protože mám dítě a jsem relativně mladá, poučují mě mladí 19letí sopli o tom, jak se vychovává dítě a že já to svoje zanedbávám, protože si s ním nehraji 20 hodin denně apod. Taky když se podívám na ty profily lidí, co tam chodí, to je samý černokněžník, co je rádoby drsnej, všechny fotky, který na profilu má, jsou z hospody, jak se někde válí ožralí kamarádi a dělají rádoby vtipné ksichtíky, vyplazují jazyk, ukazují paroháče. V 18 letech jsem to dělala taky, ale prostě jsem z toho nějak vyrostla a to nemá nic společného s mou nynější situací, že mám rodinu. Prostě jsem s věkem nějak přišla k tomu, že se nechci takhle vyhranit striktně do nějaké skupiny lidí. A teď, když na ten xchat jdu a řeknu něco, co ani nemyslím zle, ale oni to pochopí, že je to proti "metalové tradici", tak mě prostě sepsujou a já si připadám jak debil. Prý jsem "hádavá maminka", tak mi říkaj       A co mě nejvíc štve, že tihle lidé vždycky všechno překroutí, přeformulují, udělají ze mě fakt toho debila, smějou se, že jsem kreténka, že jsem si udělala dítě ve 22 letech a že kecám, když tvrdím, že se to stalo dobrovolně a nebyl to omyl. Myslíte, že člověk potřebuje dozrát do věku kolem 40 nebo 50 let, aby mohl říct, že je na něco starý? Nebo je možné, že si připadám stará už ve 24 letech? Mám na to vůbec nárok???     
    Gastrica   | 21.02.2012 17:36:37 | Reakcí: 31, poslední: 22.02.2012 15:25:16
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
      to ze rikas ze to neni deckem- to kecas!!vsechno to je tim... ja se taky zmenila..ne teda tolik.. ja sem v kontaktu furt s lidma a za dobre, a nikdo mi decko nevycita a rozhodne me nepoucuji co delam/nedelam spatne... kdybys nemela dite a rodinu, budes mit vic casu na ne, nepoznas nic jinyho a budes se s nimi dal vidat atd atd..a prijde ti normlani to co oni rikaji..
      amalie2011   | 21.02.2012 17:44:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
        není to děckem, já už na vysoké odmítla tuhle vyhraněnost. Ano, chodila jsem chlastat, ale už jsem se neprezentovala jako metloška a nedělala jsem ty správné metalové věci. Jezdila jsem na fesťáky, ale nosila jsem žlutý trika, zelený kraťasy apod.     Teď s děckem jsem se samozřejmě změnila v tom, že se neožírám a nedělám bugr, ale názorově jsem na tom pořád stejně.
        Gastrica   | 21.02.2012 17:48:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
          tak kdyz uz navysoke-tak asi nejsi spravna metalistka:D:d ne delam si prdel..rozume jsme vyspelejsi kazdym dnem,mesicem,rokem:D:D takze mozny to je.. ja taky nosila jen sportovni hadry a rikala sem ze nikdy na sebe nevezmu neco slusnyho-a ejhle:D jaka sem ted dama nekdy:D:D takze muzes rict ze ses na to stara:D:D
          amalie2011   | 21.02.2012 17:51:11
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
            ale já taky netvrdím, že jsem správná metalistka :)) mě jen serou ty názory puberťáků, že pokud mi není 40, tak nemůžu říct, že jsem na něco stará :)
            Gastrica   | 21.02.2012 17:53:55
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
          Není to děckem  Já jsem ze spousty věcí vyrostla už mnohem dřív,než jsme měli Karolínku  Třeba zrovna v muzice už jsem úplně jinde,než většina mých kamarádů a hodně z nich to absolutně nechápe,mají pocit,že se chci záměrně odlišovat,protože nejsem tupá ovce jdoucí s davem.A co se týká x-chatu,tak tam jsem jednu dobu chodívala hodně často (když jsem dělávala noční)a už tehdy jsem tam byla za starší (bylo mi asi 25).Klukům to imponovalo (prý starší zkušenější    )a pořád někdo prudil se sexem (přesto,že jsem byla ve "slušné místnosti    ).Ale i tak jsem tam tehdy našla asi dva kamarády,se kterými jsem byla docela dlouho v kontaktu.Teď už tam nechodím,v tomhle věku by mě tam asi rovnou pohřbívali     
          veverka77   | 21.02.2012 18:03:28
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
            to já si na xchatu našla chlapa     a ne jednou   A vůbec tenkrát to byla dobrá parta, já teda byla blbá a normálně jsem chodívala na rande naslepo, takže i když jsem někoho neznala, ale bydlel blízko, tak jsme šli na pivo a podle toho, jak se mi zalíbil, jsem ho pak seznámila se zbytkem skvadry :) Jako minule mě fakt nasral jeden kretének, Áda měla půl roku a zrovna jsme se nějak bavili, co dělám a já mu řikám, že nic. A on že jak jako nic, však mám doma děcko a to je práce kolem něj dost ne? A já zas, že jo, práce asi taková, že co tři hodiny uklohním nějaký jídlo, aby mi neumřelo hlady a jinak se moc nestarám       Ten tam ze mě udělal případ pro sociálku, tos měla vidět     A přitom jsem to myslela ve srandě  
            Gastrica   | 21.02.2012 18:16:58
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
            v muzice jsem jinde ... me metalove kamarady nebere Skakal pes a Kacenky se batoli 
            zajic   | 22.02.2012 13:39:36
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
              to se ti fakt povedlo        
              plaz   | 22.02.2012 14:44:33
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
                        Na "Skákal pes" si ujíždí Karkulka.Akorát,když to "zpívá",tak to zní jako "Kakal pes"   
              veverka77   | 22.02.2012 15:25:16
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
        jinak tyhle lidi, co chodí a xchat teď ani osobně neznám, to jsou prostě ti nově příchozí "paka" :) A ani kdybych dítě neměla, tak bych se s těma původníma nestýkala, protože jsem se za tu dobu několikrát přestěhovala a všichni ti známí žijou v Praze :) A i na té blbé vysoké jsem prostě pracovala a neměla tolik času na kalby a kraviny... Takže jako jo, to že mám dítě mě omezuje v tom, že nemůžu kdykoliv jít ven, ale já si už tenkrát rozmýšlela, na co mám a na co nemám a akce jsem neometala všechny...
        Gastrica   | 21.02.2012 17:51:58
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
          tak vzhelemd k tomu ze na xchat chodi vetsinou ted 14tky a podone-nedivim s eze si s nimi nerozumis..ja myslela ze to sou ti co se snimi znas z drivejska:o)))
          amalie2011   | 21.02.2012 17:53:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
            no já se s těma 14 letýma ani nezahazuju :) A samozřejmě tam občas najdu i lidi z dřívějška, kteří se ptají, jak je, co malá, jak roste a gratulují.. ale pak se tam najdou lidi, kteří mě sice neznají, ale je jim 23let, zjistí, že mám děcko a už to jede, prostě do mě ryjou a ryjou :D
            Gastrica   | 21.02.2012 17:55:20
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
              A ty tomu věříš, že jim je třeba kolem 23 let. Klidně jim může být třeba 15.
              zanlena   | 21.02.2012 21:53:20
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
                no tak tomu věřím, protože je znají třeba ti ostatní, který znám zase já :)
                Gastrica   | 21.02.2012 21:55:09
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
                  Otázkou je jak je znají, jestli osobně, setkali se s nimi nebo jen přes net.
                  zanlena   | 21.02.2012 21:57:19
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
                nebo je znám z dřívějška, když mě bylo 20 a jim třeba 17-18, jen jsme se tenkrát nebavili, ale pamatujem si jeden druhého :) Takže vím, že jsou mladší, ale že v době, kdy já jsem dělala přijímačky na VŠ, tak oni byli ve druháku na střední nebo byli rok před maturitou. S cizíma jako uplně cizíma se nebavim nikdy :)
                Gastrica   | 21.02.2012 21:57:19
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
      A proč chodíš do kolonky metal, když už nejsi metalová královna? :)))
      nadule1   | 21.02.2012 17:50:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
        protože tam ještě občas potkám staré dobré známé :) Ale jak říkám, chtěla jsem to tam prostě zrušit, nepovedlo se, tak jsem se párkrát šla podívat, co se děje v metalu :)
        Gastrica   | 21.02.2012 17:52:45
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
      Proto chodím kecat s námi sem   
      tygřímáma   | 21.02.2012 18:16:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
        to já jsem tady taky víc jak doma :) tam se zajdu podívat tak jednou za měsíc, když se fakt extrémně nudím a vždycky mě to akorát naštve    
        Gastrica   | 21.02.2012 18:17:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
      A není to jedno.Ty jsi ty a oni jsou oni.Záleží jak se cítíš ty a na kolik.

      Ja jsem se třeba ve 25 cítila starší než ted.
      Ted už je mi víc věci jedno a jsem víc v klidu.A je se mnou větší sranda.
      Honafa   | 21.02.2012 19:03:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
      Já si připadám stará od 9 ti let do doby nežjsem měla děcko. ted si přijdu sakra mladá uvržená do role té staré zodovědné. Je nech být však oni uvidí.
      medox   | 21.02.2012 20:13:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
      Tak jsem ti k tomu chtěla něco napsat, ale tak jsem se do toho zamotala, že jsem to smázla, líp by se mi to říkalo, než psalo :-)
      foREVer   | 21.02.2012 21:12:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
        napiš mi to na fb do zprávy :DD
        Gastrica   | 21.02.2012 21:14:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
          ono to jde tady a veřejně, ale nevím, jak se vymáčknout :-D
          foREVer   | 21.02.2012 21:16:27
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
            co to znám, já takhle reaguju na bolu docela často. Napíšu půlkilometrovej příspěvek a pak zjistim, že by to stejně nikdo nepochopil, a tak to smažu    
            Gastrica   | 21.02.2012 21:21:58
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
      Ja bych tam nelezla, akorat te to prudi a navic, pred nima se obhajovat nemusis      Jsou to paka. A ze jsme ditetem dospely, to asi jo   
      Bea-Matyas   | 21.02.2012 21:22:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Je ze mě protivná hnusná hádající se bestie
      dozravas porad,cely zivot,prijde mi normalni zemas i tak mlada najednou jine priority nez pred tim...to ma snad behem zivota kazdy..neni to o stari
      Liberte   | 22.02.2012 06:09:45
      Reagovat | URL příspěvku
  • Plavání a kojení
    Chci se zeptat a nevím jaká kolonka je nejvhodnější,tak to zkusím tady.Můžu chodit plavat když kojím?Nedostane se ten chlor pak do mlíka a když jo vadí to?  
    markíla   | 21.02.2012 09:59:17 | Reakcí: 5, poslední: 21.02.2012 13:52:20
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Plavání a kojení
        určitě ne, jedině že bys ten bazén vypila  
      jezurka   | 21.02.2012 10:52:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Plavání a kojení
      Já si myslím,že to neva.My jsme chodily na plavání s Karolínkou a i když v tom dětském bazénu určitě bylo chlóru míň,tak tam byl a já v té době ještě kojila.
      veverka77   | 21.02.2012 10:53:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Plavání a kojení
      Ani jedna holka si nestezovala.
      zajic   | 21.02.2012 12:14:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Plavání a kojení
      chodila jsem plavat a po plavání malou kojila, tedy na dětské plavání, ale chlor tam také byl
      Lendrunka   | 21.02.2012 12:17:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Plavání a kojení
      Nepij vodu z bazénu a bude to ok.
      Jestli se bojíš infekce,tak pokud máš ranky na bradavkách, tak hodinu plavání vynechej,dokud se ti to nezahojí.
      veru-beru   | 21.02.2012 13:52:20
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×