Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 339) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Reakce ZOO
    Někdy v září jsem tady psala jak mě vadí pár věcí na Olomoucké ZOO, tady to je http://www.babyonline.cz/diskuzni-klub/co-na-to-rikate-precetliy-jste-vase-prihody-co-uz-bych-neprezila?site=305&id=482117#record482117. Jelikož se toho nastřádalo krapek víc psali jsme jim mail. A tak píču jejich reakce.
    1. Ke kouření prohlásili že lidi jsou slušní a kouří jen an vyhrazených místech u kiosků.
    2. Volnost psů prý není pravda a opět lidi jsou slušní, pejsci jsou uvázaní a mají náhubky a rozhodně nechodí průchozích voliér.
    3. Na některých místech jsme viděli reklamu na možnost poslat dárcovskou DMS. Bohužel to nějakou dobu neplatí. Možná se to teď opět spustí. Pořádně zda to platí a nebo né neuměli odpovědět.
    4. Postěžovali jsme si že na svých stránkách neinformují o akcích, moc se nám nechce do přecpané ZOO. Odpověď- Naše akce avízujeme na našich stránkách. Skutek, ano píšou že se ten a ten den daná akce odehrála, dopředu ani náhodou.
    4. Už nějákou dobu je uzavřena hlavní příjezdová cesta k ZOO od Olomouce,objížďka 10km a cesta se vrací zpátky do města, tak jsme se ptali zda to nemůžou na svých stránkách uvést. Odpověď: dávali jsme to na vědomí do městských novin. Tudíž cizí mají smůlu a pěkně se projedou a nebo budou prozítaví a přečtou si stárnky města co kdyby náhodou.
    5. A se všeobecným dodržování pravidel, prý chodí hlídač. No jestli tím myslí dětka co blbě radí jak parkovat na parkovišti a ještě hůř vtipkuje občas u vchodu do ZOO tak to je opravdu muž na svém místě  . Ale abych nekřivdila, za poslední rok co jsme v ZOO každý měsíc jsme tu ochranku viděla teď naposledy jednou a docala pěkný dobrman měl i košík  .
    Tudíž závěr pro mě zní, Olomoucká ZOO opravdu vřele pečuje o své návštěvníky    . Asi stejně jako o opice,které jim velice často utíkají z výběhů.I my sami jsme měli čest ji potkat mimo uzavřený prostor.
    Ady.S   | 22.11.2010 20:53:24 | Reakcí: 24, poslední: 23.11.2010 19:07:59
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Reakce ZOO
      Koukám pěkně jsem se rozepsala a ještě taková slova    . Domyslete si správné slovo píšu.Děkuji a omlouvám se.
      Ady.S   | 22.11.2010 20:56:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reakce ZOO
      Teda to by mě jako pravidelného návštěvníka fakt nakrklo. Měli by být rádi, že máte starost, aby ZOO fungovala a návštěvníci byli spokojení. U mě teda mají      
      nadule1   | 22.11.2010 21:09:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reakce ZOO
      Adélko, ono je to asi marný boj. cona tom, že někteří dodržují co se dá a když vidí, jak ostatní to bojkotují, tka proč se snažit. ale klobou dolů, že se vám vůbec chce to řešit. kdyby bylo takových víc
      ivulisek   | 22.11.2010 21:13:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reakce ZOO
      a to jsme tam chtěli minulý týden jet!   já mám ráda ZOO Lešná, no a potom tu naši ostarvskou  
      kouření a psi co dělají potřebu na dětském hřišti - fuj!
      jezurka   | 22.11.2010 21:14:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reakce ZOO
        Hlasuji jeť te radši do Lešné, taky se nám tam líbí víc, taky se tam ještě letos jednou chystáme.
        Pokuď byste chtěli jet přeci jen na kopeček, vemte to přes město do Velké Bystřice, tamtuy je to jednoduší, než tou jejich objížďkou.
        Ady.S   | 22.11.2010 21:18:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Reakce ZOO
          Lešná je má nejoblíbenější Zoo, škoda, že ji mám tak z ruky. Jinak je mi líto, že tě tak odbyli, i když třeba já jsem v olomoucké zoo problém nikdy neměla. Já se až moc soustředím na ta zvířata.      Jediné, co mi fakt vadilo, tak majitelé psů, kteří nechali psy štěkat na šelmy.
          Evulik25   | 22.11.2010 22:37:30
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Reakce ZOO
            Ono je to jedno z druhým. Párkrát na to kašlu a pak mě zas něčím dostanou. Mě tenkrát naštval pes mezi klokanama, to už jsem fakt nechápala.
            Ady.S   | 22.11.2010 22:40:12
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reakce ZOO
      zacatek humorny,zbytek smutny...nojo,lidi jsou hpolt ruzni ane vzdy na svem miste
      Liberte   | 23.11.2010 06:49:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reakce ZOO
      Máš pravdu je ta zoo na p...Jinak až jim uteče tygr a rosápe nějakého toho hodného pejska co si jeho majitel u venčení v Zoo kouří tak se teprve začne něco dít.
      Honafa   | 23.11.2010 08:55:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reakce ZOO
      já tedy absolutně nechápu, proč je vstup do zoo vůbec se psy povolený!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nedávno jsme byli v ZOO v Praze a tam jedna bába ukazovala svému psu žirafy, šišlala na něj-Ňo podívej se Ralfínečku, to jšou ále véééliká a močinky ošklivá žvířátka, no jen se koukni, miláčku-to bylo strašný, mám silný žaludek, ale tohle jsem musela jít rozkouřit(na místo určené ovšem)Pes byl takový ten -mezi dva chleby, vykulené oči, klepal se i bez pohledu na žirafu.....To jako ty lidi berou ty čokly s sebou jako my bereme děti, aby měly zážitek z toho, že viděj slona, nebo co?To mi hlava fakt nebere!!!!!Jinak přístup vedení ZOO-v dnešní době bud ráda, že ti vůbec odepsali....
      janca11   | 23.11.2010 09:43:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reakce ZOO
        To bych ještě přežila,je to sice magořina,ale magoři co vemou do zoo dva pidbuly,nechají je volně pobíhat a diví se co ,že nám vadí.Ti mi vadí víc. 
        Honafa   | 23.11.2010 10:00:41
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reakce ZOO
            Jani popisu psa se dobře bavím, s zákazem naprosto souhlasím.
        Ady.S   | 23.11.2010 19:07:21
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reakce ZOO
      na kopecek jezdime docela casto a mooc se mi tam libi ale ja nekoukam na chyby a nejak se nezabyvam tim co delaj ostatni ale musim ti dat za pravdu co se tyce psu protoze ty prehlidnout nejde!!!!ja si myslim ze do zoo by mel byt vstup se psem ZAKAZAN!!!!!!
      PAVCA21   | 23.11.2010 10:50:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reakce ZOO
        Mě se tam taky líbí, ale pro mě některý věci přehlídnout nejde.Psi bych opravdu ve všech ZOO zakázala.
        Ady.S   | 23.11.2010 19:05:25
        Reagovat | URL příspěvku
  • Prosím o radu
    Ide o túto vec.
    Cez víkend tu bola návšteva s dvoma malými deťmi.8 a 12 rokov.Deti si výborne rozumejú,ani sme o nich nevedeli.Keď odchádzali tak ten 8 ročný chlapec zobral Ivánkovi naschvál jednu veĺmi malú hračku.Takú mačičku,ktorá kýva s hlavou a odišiel s nou      Ivánkovi je to veľmi ľúto,lebo bola od jeho babičky.ČO MÁM ROBIŤ?????POVEDAŤ TO JEHO MAME,NECH DOHLIADNE NA TO ABY SA NESTRATILA A POTOM NECH JU VRAÁTI?Holky moc ďakujem.Som strašne z toho vytočená 
    nathalis   | 22.11.2010 09:13:47 | Reakcí: 28, poslední: 24.11.2010 03:36:41
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      já bych zavolal a zeptala se jestli nahodou omylem nepřibalili tutu hračku a řekla bych jak je pro nás důležitá ..myslím,že to snad nebylo na schvál prostě se mu líbila a tak si jí pučil..:_))
      Monika2303   | 22.11.2010 09:22:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      Pokud je to hračka od babičky a Ivánkovi chybí tak já bych to řekla, možná bych to řekla i kdyby ta hračka od té babičky nebyla. Přeci, když jdu na návštěvu tak si nemůžu dovolit odnést něco co mi nepatří a ten kluk by to měl taky vědět, že se to nedělá. Příště může příjít a odnese třeba něco jiného. Té jeho mamince bych to vysvětlila, že je to oblíbená hračka od babičky.
      zanlena   | 22.11.2010 09:23:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      Já bych se jeho mámy zeptala, jestli náááhodou tu kočičku doma nemají, že ji Ivánek hledá, tak jestli se k nim nezatoulala. I když víš,že to sebral schválně, tak to bych si nechala pro sebe.
      nadule1   | 22.11.2010 09:31:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Prosím o radu
        Nieje lepšie jej to povedať aby mu mohla vysvetliť,že sa to nerobí a aby sa stidel?
        nathalis   | 22.11.2010 09:46:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Prosím o radu
          No nevím... myslíš, že to mámě přizná? Aby se to pak neotočilo proti tobě, že ho z něčeho obviňuješ, co není pravda...
          nadule1   | 22.11.2010 09:54:32
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Prosím o radu
            Niesú taký,že by sa urazila.Myslím si,že sa ho ani nebude pýtať,že jej to hneď dojde.Mne sa to zdá dosť závažne Raz mu to prejde a co bude pak?Toto sa nerobí a to by mu mali jasne vysvetliť.Ivánko by mu ju dal,ale je od babičky.Požičal im aj play station hry
            nathalis   | 22.11.2010 09:57:33
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Prosím o radu
              Asi bych to podala diplomaticky. Bohužel, já mám doma dítě, které si bez dovolení jednu dobu odnášelo věci z návštěv. Vlastně jen prkotiny a drobnosti, ale prostě bez dovolení. A ač jsme jí i s manželem vtloukali do hlavy, že se to nedělá a ke konci ji i prohlíželi, tak ona to dělala pořád. A i když se nikdo o nic nepřihlásil, vždycky jsme při další návštěvě vraceli zpět, tak mě hanba liskala. Neurazila bych se, kdyby se někdo přihlásil, ale styděla bych se jak já nevím co. A pokud na maminku vybalíš, že její klučina vzal tvému hračku... Třeba se neurazí, ale určitě jí nebude příjemně.
              polova   | 22.11.2010 10:27:52
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Prosím o radu
            A když by sa urazila tak sa s nimi potom nebudem stíkať.Nestojí mi to potom za to mať takýchto známych.Je to úplna blbosť,ale vychovávať sa musí.
            nathalis   | 22.11.2010 09:59:44
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Prosím o radu
              Já jsem to spíš myslela tak, abys to řekla nějak dipolomaticky. Protože si taky myslím, že jí hned dojde o co jde, ale je to nepříjemná situace i pro ní, protože jí asi bude před tebou stydno... Určitě je správné to řešit.
              nadule1   | 22.11.2010 10:08:20
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      Zavolala bych jim ve stejném duchu jako Monika 2303.
      Teja   | 22.11.2010 09:51:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      ja bych zavolala mamce a rekla ji,ze kdyz odchazeli,tak si kluk PUJCIL hracku sebou,ale ze Ivankovi uz moc chybi a je od babicky,ze je pro nej dulezita,a jestli by nebyla tak hodna a nepohlidala ji a co nejdrive ji mohla vratit Ivankovi,az pujdou okolo nebo vy tam,aby se nezatoulala a ze moc dekujes..asi tak..
      Andrea81   | 22.11.2010 09:58:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      rozhodně bych to řekla...kdyby tohle udělalo moje dítě, tak se stydím, omlouvám se, ale drama bych z toho nedělala, jsou to děti a prostě se stalo, ale důrazně bych vysvětlila, že se to nedělá a proč....na místě tvé kamarádky bych to vědět chtěla....takže jí to řekni
      janca11   | 22.11.2010 10:03:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      Určitě bych to nenechala klukovi projít. Asi bych to řekla mamince na rovinu,že jí chtěl půjčit a protože mu jí Ivanko nechtěl dát,tak jí sebral.Určitě se to vyřeší
      lucie73   | 22.11.2010 10:45:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      ja bych ji rekla,at ji pohlida a az pujdou kolem,doveze,ze ivanek je smutny..
      Liberte   | 22.11.2010 10:49:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      Když jde o hračku co má Ivánek rád,tak bych si o ní řekla.U jiné bych to nechala být.Nehrotila bych to,kluk bude pěkný sičák a kdo ví,třeba by tvrdil,že mu jí Ivanék sám dal.Ty,jo to je mazec.
      Honafa   | 22.11.2010 12:27:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      No 8 roku uz je dost, takze bych ho naprasila natvrdo, zvlast kdyz VIS, ze ji v podstate ukradl. Chapu, ze 3-letemu diteti by se ta hracka mohla libit, proste by ji chtelo a nedohledlo by dusledky. Ale co dela 8-lety "chlap" s kocickou? A tak velkej kluk uz musi vedet, ze se to nedela.
      zajic   | 22.11.2010 14:23:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      taky bych se zeptala třeba jí omylem vzal,a pokud jí máma najde měla by jí vrátit mě by to nedalo
      Gigi   | 22.11.2010 17:17:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      to děti dělají běžně, osmiletý kluk už by měl mít dost rozumu, právě proto bych na rovinu zavolala mamince, ať to "vyšetří", třeba už sama tu hračku našla a přinese ji... a pokud ne, tak už bych to asi neřešila, kdyby šlo o něco většího nebo peníze, tak ano.. určitě se k Ivánkovi kočička vrátí  
      jezurka   | 22.11.2010 17:50:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prosím o radu
      určitě bych zavolala jeho mamice a řekla, zda není hrčka u nich, že malý je smutný. mamka to určitě pochopí a malému zlodějíčkovi to rázně vysvětlí
      ivulisek   | 22.11.2010 21:15:44
      Reagovat | URL příspěvku
  • oslava
      probehla ve 4....detem se dort moc libil...a moc chutnal...to nas potesilo,jinak krome bolu a kamaradu detem na dalku poprala jen tchyne..nikdo jiny se neobtezoval...take dobre...my jsme si uzili krasny vikend bez stresu,deti zaradili poradne s tatou v bludisti...a se vsema lidmakolem,,,rozesmali tam partu japoncu co je nataceli a fotili..ja se malem pocurala..doslova...ukaplo ze me...ale to se nedalo nesmat....  fotky nemame,protoze nam nekdo ukradl fotak...i s fotkama..asi u stanku na desne dobrou pecenou klobasku...detem take chutnala...no co...1x je nezabije...spis ja v noci trpela jak zvire...a ja to vzdycky zkusim......tak se nam vylet lehce prodrazi,protoze fotak holt potrebujeme...ale radost deti a tatinka vynahradila vse
    Liberte   | 22.11.2010 09:07:06 | Reakcí: 11, poslední: 22.11.2010 19:54:17
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      To je prima, že se vám oslava vydařila. Možná to bylo pro děti lepší než kdyby přijeli příbuzní, na které nejsou zvyklí a maminka by na ně kvůli návštěvám neměla čas. Ten foťák by mě tedy štval, ale asi si budete muset pořídit nový a třeba bude kvalitnější.     
      zanlena   | 22.11.2010 09:17:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      Foťáku je škoda  
      ale jinak super, jak jste si to užili      
      Small   | 22.11.2010 09:23:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      To je dobře, že jste si to užili. Foťák mě mrzí - určitě i těch fotek je škoda... no co naděláš.
      nadule1   | 22.11.2010 09:34:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      hlavně, že se oslava vydařila, fotek je škoda...
      janca11   | 22.11.2010 10:00:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      super,ze se to detem libilo,u nas jsou pribuzni taky na dve veci...takze hlavne,ze jste si to uzili 
      Andrea81   | 22.11.2010 10:00:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      Hlavně,že byli děti spokojené.Foťák by mě teda hodně štval,hlavně kvůli fotkám...a dostala jsem chuť na klobásku 
      cukrblik   | 22.11.2010 12:04:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      je vidis malem bychom na ty vase narozky zapomneli, to ja si takhle veci porad pripominam pripominam a pak na to zapomenu:) tak Otikovi s eli vsechno nej, ted uz se to nepocita na mesice ale na roky:( ale mozna je to dobre, ne?:)
      jecidlo   | 22.11.2010 12:39:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      Super 
      Az teda na ten fotak, ale aspon si koupite nejakej novej vychytanej
      zajic   | 22.11.2010 14:26:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      jéé to jste si to pěkně užili  
      ale ten foťák, to je hnus! lidi jsou fakt jak hyeny   a nemohl třeba jenom někam spadnout? třeba ho někdo našel a dal ho do toho stánku?
      jezurka   | 22.11.2010 17:53:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: oslava
      Opožděně přeju dětičkám všechno nejlepší      Jinak foťáku je škoda, ale hlavně, že jste si to užili.
      Hela   | 22.11.2010 19:54:17
      Reagovat | URL příspěvku
  • ad nestabilní prostředí od Honafy
    dočítám, a tak reaguju pozdě a proto to píši zvlášt-ten posudek na Gabku, to je běžná věc, je to VÝSTUPNÍ HODNOCENÍ žáka vycházejícího ze základní školy...tolik na vysvětlení, proč se to píše, jde to s dětma dál na školu....jinak k tomu nestabilnímu prostředí, co měla úča zaškrtnout se nevyjadřuju, týdenní dávku vulgarit už mám vyčerpanou         
    janca11   | 21.11.2010 22:02:21 | Reakcí: 2, poslední: 22.11.2010 14:27:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ad nestabilní prostředí od Honafy
      Je to fakt síla. Ještě mě tak napadá, že bych si to asi šla s tou učitelkou vyřídit. Přece nemůže tohle napsat jen tak. A vůbec, mají nějaké standardy na to, co je stabilní prostředí??
      Hela   | 22.11.2010 06:47:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ad nestabilní prostředí od Honafy
      jo ja taky vim, ze se to pise, Pepova maminka to taky dela povinne.
      Tam slo asi o to, ze oni jsou takova vzorova rodina, akorat tatinka mivaji pryc. Ale myslim, ze na tom jejich sidlaku musi byt mnohem nestabilnejsi rodiny. Otazka je, jestli jejich deti dolezou az do 9te tridy
      zajic   | 22.11.2010 14:27:43
      Reagovat | URL příspěvku
  • nemám slov
    Ahojky holky, nějak nemůžu pochopit jak někteří lidi můžou být tak hnusní...dnes šel náš Kubík ven s kamarádem a nevím proč, ale Adam udělal do nějakého stromu tři zářezy nožíkem...nevím jaký to byl strom, jak velké zářezy byly atd...strom nestál na ničím pozemku, ale z okna na ně křikla paní ať toho nechají...kluci šli pak k rybníku a tam je dojel pán na kole, který je chytil za vlasy, cloumal s nimi a vyhrožoval, že jim omlátí hlavy o sebe, že je zabije a takový věci...Adama i liskl...z Kubu to vylezlo až teď večer, měl strach...vždycky mu říkám, že když udělá nějakou ptákovinu, tak se musí přiznat a pak to spolu nějak vyřešíme...Čekala bych že třeba pán dojde s klukama a řekne nám co udělali a popřípadě se domluvíme na zaplacení škody, ale aby mi někdo mlátil děcko mě nadzvedlo ze židle      teď večer už nic nevyřeším, malej spí a přítel je v práci, ale mám v plánu jít za pánem a ujasnit si pár věcí...jak byste to řešili vy? kluci sice udělali hloupost, ale takový jednání se mi prostě nelíbí 
    Markus   | 21.11.2010 20:44:27 | Reakcí: 18, poslední: 23.11.2010 08:51:42
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      No,aby pak nezmlátil i tebe.Zlí lidi byli,jsou a budou.Nevím kde se berou.Pamatuji na jednoho hlídače z dětství.Měl hlídat stavbu domova duchodcu.Před ní,ale né v ní za plotem byli višně.Je to před dome u našich.A on zmlátil každého kdo si vzal byt jednu višni.Přitom nebyli ničí.A on děti mlátil takovým šlauchem,kablem.Jednou jednoho kluka zmlátil do bezvědomí.Řešila to police ,pak už tam nebyl.U vás si myslím,že pokud se nic závažného nestane,dokud někoho zlí děděk nezmrzačí tak se asi nic nenadělá.Bohužel.
      Honafa   | 21.11.2010 20:58:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      Rozhodně bych to s pánem řešila. Nenechala bych si mlátit dítě. Jak si to vůbec může dovolit? Sice chápu, že poškodili strom, ale od pána mi reakce přijde dost přemrštěná. To by měl vidět vždycky ty babky, co tady v okolí škubou větve na Barboru - ty by zasloužily na zadek :), ty si ani ten nožík nevemou.
      nadule1   | 21.11.2010 21:35:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      Asi bych za tím chlapem šla. Kdyby dětsku nadal tak bych to ještě pochopila, ale aby mi někdo cizí mlátil dětsko, tak to je moc. Projistotu bych si sebou vzala i svýho chlapa.
      zanlena   | 21.11.2010 21:42:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      Pána bych si našla,dostal by pár facek,pak bych mu vysvětlila proč a ujistila ho,že pokud mě ještě jednou šáhne na dítě,pazourky mu zlámu.
      Kluci můžou udělat spoustu blbostí a pochopila bych,kdyby ho chlap dovedl domů a žaloval,že ničí stromy.Ovšem své dítě si umlátím sama,nikdo cizí mi na něj sahat nebude.   
      Val.J35   | 21.11.2010 21:56:41
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nemám slov
        Naprosto souhlasím.Navíc tohle je něco,za co bych své dítě nemlátila,natož aby to dělal někdo cizí   
        cukrblik   | 22.11.2010 08:40:58
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      kdysi se to takhle řešilo - děti vychovávala celá vesnice a nebylo na tom nic divného   děda je asi z jiné doby! poslala bych tam kluky se omluvit a tatínka snima, aby pěkně důrazně dědovi domluvil, že tohle je naposled, kdy sáhl na cizí dítě  
      jezurka   | 21.11.2010 22:05:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nemám slov
        Promiň,ale vůbec nechápu za co by se ti kluci měli omlouvat.Ten strom dědka nebyl a chodit se omlouvat za to že na ně dědek řval a napadl je?To bych dětičky učila pěknou blbost.   
        Val.J35   | 21.11.2010 23:43:03
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: nemám slov
          já bych to tak udělala   neříkám, že je to jediné nebo nejlepší řešení, o psychotického dědu mi nejde, jenom bych děti vedla tímto k zodpovědnosti za to, co udělají.. a je asi jedno, čí je strom, na obecní úřad by to stejně nikdo řešit nešel..
          ale nechci tě tímto provokovat, udělej to jak uznáš za vhodné, je to tvoje dítě!
          jezurka   | 22.11.2010 00:05:59
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: nemám slov
          teď jsem se do toho nějak vžila, že jsem si ani nevšimla, že to není příběh tvého syna, ale Markus   ale jinak platí výše napsané
          jezurka   | 22.11.2010 00:08:38
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      To je teda síla. Za dědou bych si došla, možná radši s přítelem a jasně mu vysvětila, že takhle nee.      Pokud by se to opakovalo, zavolala bych na něj policajty.
      Hela   | 22.11.2010 06:44:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      Promin a zaco jako ??? ze udeali do stromu ryhu ??Ten pan byl asi krapet mimo a Ja byt tebou ta si na nej stezuji .To se nedela .Nereknu kdyz jim vynada ze se to nedala ,ale tohle je i na mne moc
      kaacca   | 22.11.2010 07:40:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      Pokud toho dědka znáš,zašla bych za ním a probrala to s ním.Nemá přece právo kluky tahat za vlasy.
      tygřímáma   | 22.11.2010 08:04:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      Ode mě by dostali všichni. Pan za překročení svých "pravomocí", děti za to, že ničí ty stromy na veřejnosti... Samozřejmě, že by je neměli ničit vůbec  , ale upřímně, když my v dětství lozili po stromech, kolik větví pod námi prasklo.
      Jednání s agresorem bych raději nechala na příteli.
      Calamity J.   | 22.11.2010 08:52:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      asi bych mu šla pěkně vynadat,aby laskavě nechal výchovu na mě. Já to úplně nesnáším když někdo poučuje a vychovává moje děti!!!!Asi bych tam ale poslala chlapa,pán bude asi kapku neurotický,aby po tobě ještě nevyjel
      lucie73   | 22.11.2010 11:09:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      asi bych mu šla pěkně vynadat,aby laskavě nechal výchovu na mě. Já to úplně nesnáším když někdo poučuje a vychovává moje děti!!!!Asi bych tam ale poslala chlapa,pán bude asi kapku neurotický,aby po tobě ještě nevyjel
      lucie73   | 22.11.2010 11:13:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      no jasne, do stromu se sice nereze, ale dedka bych sla umravnit. Evidentne vis, kdo to je. Ja bych tam teda poslala Pepu, je takovy velkyyy, a ma silne pracky a dokaze se hodne rozcilit
      zajic   | 22.11.2010 14:29:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: nemám slov
        Martin je taky velký a má velké pracky.Jenže on by dědka zabil.Když někdo ublíží dětem tak má rudo před očima.
        Honafa   | 23.11.2010 08:51:42
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: nemám slov
      dědek je nějakej zarytej ekologickej aktivista nebo co? Určitě bych vzala manžela a šla si to s ním vyříkat, protože by mě to fakt nadzvedlo ze židle, jako co si dovolil na malé děti   
      KačkaJ   | 23.11.2010 07:28:44
      Reagovat | URL příspěvku
  • Product placement
    Inspirovala mě debata v "oblíbených TV pořadech", kde si holky stěžují na okaté reklamy přímo v seriálu.
    Je to tzv. product placement a je to hodně vidět třeba v Ordinaci. Pozná se podle toho, že je v pravém horním rohu v tu dobu zkratka PP. Minule třeba se prodavačka v Tescu ptala doktora Suchého, jestli už má jejich novou Clubcard.  
    Přiznám se, že mně to vůbec nevadí, přijde mi to spíš úsměvné.
    A alespon nejsou v seriálu troje reklamy.

    A co na to říkáte vy?
    nadule1   | 21.11.2010 11:45:34 | Reakcí: 25, poslední: 22.11.2010 15:29:08
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      Budu v opozici kvůli těm reklamám. Neubude jich, spíš si myslím, že naopak. Rozhodně to PP stojí víc než klasický blok reklamy, tudíž si firmy řeknou, že to slevnilo a šup tam s ještě více reklamami. Rozdíl jen v tom, že něco bude v přímo zmiňované v ději seriálu či filmu.
      helenice   | 21.11.2010 11:48:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Product placement
        No nevím. Zatím se to konkrétně u té Ordinace projevilo v tom, že těch klasických reklam je skutečně mín... tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet.
        nadule1   | 21.11.2010 11:52:03
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Product placement
          No v ordinaci ted podezřele hodně rodin rekonstruluje baráky a nebo se rozhodlo vyměnit starý nábytek za nový a kniž nic tak si o tom nábytku aspon číst v časopisech 
          medox   | 21.11.2010 12:28:50
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      no nevím, jak daleko chtějí zajít   nemám ráda reklamy a v seriálu mi to vadí   ale třeba Arginmax v účastnících zájezdu mě pobavil  
      jezurka   | 21.11.2010 12:06:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      nevadi mi ty reklamy,co jsou v serialech treba,ze porad nosi hlavni hrdinka tasku lidl a pod.to me vubec netoci,spis jako tobe prijde usmevne..
      porad lepsi,nez kdyz za jeden film se to x-krat pretne a daji reklamu a film misto hodiny trva dve a pod.to mi vadi..
      Andrea81   | 21.11.2010 14:04:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      Mě to nevadí.
      polova   | 21.11.2010 14:32:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      Mě to nevadí a stejně jako Tobě mě to přijde zábavné.
      tygřímáma   | 21.11.2010 15:37:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      taky mě to navadí
      Gigi   | 21.11.2010 16:11:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      Já na to nekoukám, mě to žere čas  a tím pádem je mi to fuk     
      Zavadilka   | 21.11.2010 16:48:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      Mi to vubec nevadí,naopak alespon se tím zaplatí ten pořad.Některé americké filmy jsou rovnou natočené těmi firmami,jinak by film ani nevniknul.
      To už mi více vadí,jak zakrývají loga na tričku tím zamlžením,to koukám jestli blbě vidím,nebo jestli to tam má být.
      Honafa   | 21.11.2010 18:36:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      Sice ty reklamy někdy hodně bijí do očí a hodně úsměvné. Ale připadají mi lepší než když přeruší co 20minut na 10minutovou reklamu.
      Ady.S   | 21.11.2010 19:22:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      Ahojky, tak já jsem na ordinaci teď dlouho nekoukala a jinde jsem si toho nevšimla, ale v úterý se budu dívat, ale myslím, že mě to nijak rozčilovat nebude 
      Markus   | 21.11.2010 19:24:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      no já jsem ráda, že už je to právně upravený, že už to není skrytá reklama, která v některých pořadech byla dřív...a fakt hustě! mám kamarádku, která o tom psala diplomku a teď píše i disertaci a docela jsem čučela, jak to do nás tu skrytou reklamu valí(valili?). tudíž sláva product placementu. bohužel se ale málo na seriály/filmy dívám a ještě jsem to pořádně neviděla..obzvlášť mě zajímá, jak moc je z titulků zřejmý, že si to platí.
      zuzka83   | 21.11.2010 20:05:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      ja to nikde neazanamenala...ale jana 90 % nekoukam na ceske serialy a souteze...
      Liberte   | 22.11.2010 06:43:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      Přiznám se, že jsem doteď si ani žádného PP nevšimla..nemáme televizi tu nám nadělí až ježíšek, takže koukáme na notebooku a je to všechno o to menší:) A ač jsem přečetla názory holek, já se přiznám že mě to vadí hodně. Já mám televizi jako oddechovku, většinou u toho žehlím případně jen tak čučím "mimo prostor". A mě tohle v pořadu ruší. Kdyby to jen ukázali , tak budiž. Ale strkat do děje otázku na clubcard Tesca nebo ten nábytek a to ještě několikrát, to radši ať tam pustí tu reklamu, mě to ten zážitek ze seriálu kazí:( Nenásilná reklama, že visí na zdi obrovský leták s nápisem nějakého léku, nebo že jsou krabice s nápisem té firmy, nevadí. Ale vadí mi když se o tom mluví, jestli mi rozumíte:)
      luciasek84   | 22.11.2010 08:31:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      konkrétně u téhle okaté reklamy, jsem se taky musela pousmát  
      U nějakých pořadů, nebo filmů, mě to ruší, ale významně mně nevadí , nějak se ta televize živit musí  
      Small   | 22.11.2010 08:36:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      mě to nevadí,reklama na Jamall nábytek mě teď v ordinaci i bavila     
      lucie73   | 22.11.2010 11:06:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Product placement
      ve vecernicku to neni 
      zajic   | 22.11.2010 14:31:27
      Reagovat | URL příspěvku
  • Jak jsem byla za zlodějku
    Včera jsem si po dlooouhé době udělala svůj nákupní den, že se podívám po dárkách a i něco na sebe. Celkem sem se na to těšila, to sem ještě nevěděla co mě čeká. Vešla jsem do prvního obchodu a hned při vchodu jsem začla pískat. To sem si říkala, že to bude asi telefonem do kterýho sem mlela. Nicméně jsem tam nakoupila a při odchodu jsem pískala zase. Naštěstí se prodavačky neměnili, tak paní ani nic vidět nechtěla. To všechno se opakovalo v dalším obchodě a mě úplně přešla chuť se někam zajít podívat. V dalších už měli i ochranku, takže jsem to absolvovala pomalu s doprovodem. A ve třech jsem nepískala   . Pocit nic moc, volný den sem si neužila a ještě si vážně připadala jak ta zlodějka, rudá sem byla až na zadku. Jinak jsem měla starou kabelu přes rameno a za nic na světě nemůžu přijít co tam pískalo. Byl tam starý firemní deštník, Jupík a rukavičky od dcery, vložky, propisky, Kofila a musli tyčinka, peněženku jsme vyloučily s jednou prodavačkou a plno kapesníčků. Příště asi jen s penězma    
    Marta81   | 20.11.2010 22:21:33 | Reakcí: 18, poslední: 22.11.2010 22:12:03
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      Tak pískání se mi zatím naštěstí nezadařilo. Ale už jsem potkala v obchodě lidi s ochrankou co asi něco takového řešili, ale za zloděje jsem je tedy neměla. Beru to tak nějak normálně, stát se to může každému.
      zanlena   | 20.11.2010 22:25:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      Neměla si na sobě nějaké nové oblečení nebo novější? Manžel měl jednu v kraťasech v kapse takový papírek a ten pípal při vstupu a výstupu. Prohledej kapsi a kapsičky. Moje známá dělá ve Sportissimu a o těchto "papírcích" mi řekla. Hodně to dává do oblečení C+A.
      novak37   | 20.11.2010 22:34:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak jsem byla za zlodějku
        To právě neměla. A pískala fakt jen tak kabela, kterou už mám léta a byla v tomhle v pohodě   Fakt je to pro mě záhada   A pak securiťáci říkali, že snad i alobal - tak to pak už jedině ta Kofila, asi abych nejedla a zhubla tu pneumatiku v pase  
        Marta81   | 20.11.2010 23:53:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak jsem byla za zlodějku
          By mě zajímalo jakou pnematiku máš na mysli. Vždyť si štíhlá, to jsi ještě neviděla mou Mišelinku, hned bych s tebou měnila.
          zanlena   | 21.11.2010 08:08:08
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak jsem byla za zlodějku
            Abych ti to nevyfotila     Já na to vidím, tak mě to hrozně vadí. Zadek nevidím, to mě tak neštve, ale toto..   
            Marta81   | 22.11.2010 22:08:31
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Jak jsem byla za zlodějku
              Klidně vyfoť, myslím si, že kdybych já ti poslala svou fotku tak asi šokem oslepneš.     
              zanlena   | 22.11.2010 22:12:03
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jak jsem byla za zlodějku
            Jo a zjistila jsem, že ta Kofila je bez alobalu      
            Marta81   | 22.11.2010 22:09:27
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      no tak já jsem jednou pípala kvůli žvýkačkám  měla jsem v kabelce takovou tu náhradní náplň do tý piksly od Orbitek a na tom byl čárovej kód,kterej se nějak nevypnul,nebo jak to mám napsat,když projel pokladnou,takže když jsem v tom krámě,kde jsem je koupila,byla znova,pořád to pípalo. Dobrej trapas,pípala jsem tam snad třikrát,nikdo to neřešil,až jedna pokladní zavolala ochranku,tak jsme šli někam k němu a on prohledal celou kabelku,než to našel  jo a jinak to prý dělají zapomenutý čipy třeba v oblečení,prý to kolikrát všijou do podšívky na bundě a nevšimnou si toho.
      veru.m   | 21.11.2010 07:05:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      Mě takhle pípala toaletní voda a ženská z ochranky mi prohrabávala kabelku, jakobych byla nějaký šílený delikvent. Ani nepočkala, prostě po mě hrábla a začala se mi hrabat v kabelce. Nechala jsem ji být, nakonec vítězoslavně našla parfém a bylo vidět, že má strašnou radost. Chvilku trvalo, než jsem jí vysvětlila, že jsme ji s manželem koupili v jejich krámě, ale v jiném městě. Ale trapas to byl řádný. Navíc mi chtěla ta baba zakázat, abych se dál pohybovala po jejich krámě ( já si totiž původně jen odskočila mezi nákupem na wc a pípat jsem začala při návratu ). Strhla jsem čárový kod a vyndala ten čip, hodila do koše a šla zpět nakupovat. Když mě při placení viděla u kasy, tak čučela jak bulík.
      Meridene   | 21.11.2010 09:10:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      Já jednou takhle pískala když jsem měla v kapse u džín nových nějáký mini čip co zapomněli vyndat. A pak nový mobil. Ale projeli mi celou kabelku nějákym přístrojkem a to tu věc odblokovalo (at to bylo coto bylo) a už jsem pak nepískala.
      medox   | 21.11.2010 09:45:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      Ja jsem jednou kupovala zupan a pani na pokladne mi rekla, ze ji nejde sundat takove to pipatko, tak ze mi ho tam necha. No dobre, ale v kazdem dalsim obchode jsem piskala a pak uz pri vstupu jsem personal varovala, ze mam zupan, ktery piska. Nakonec ve sportu mi to piskoatko sundali.
      zajic   | 21.11.2010 11:25:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      Pokud si jsem plně vědoma toho, že jsem opravdu nikde nic nešlohla tak pípače mě netankují, přijde mě to úsměvné.
      Asi nejsem moc zodpovědná pokladní, ale když vím, že jsem v nákupu mohla nějaký ten kód přehlédnout, lidi nezdržuju a pouštím je pryč, protože si tak nějak zběžně pamatuju na čem ty kódy bývají a taky to, co ti lidi kupovali, tudíž moje chyba.
      V Hypernově byla kdysi stará paní a ta pípala, vysypala kabelku 3x a nic se jí nenašlo. Ta pokladní se tam v ní pěkně nimrala, tu kabelku jí celkem hustě prohrabávala a fakt mě jí bylo líto. Měla tam ještě nerozbalené vyúčtování od Vodafonu, tam bývaly kódy na složenkách, ale to nikoho nenapadlo a to aj když držela v ruce jen peněženku a tu obálku a pohybovala se kolem toho snímače. Nakonec ju teda s protáhlým ksichtem nechala jít...
      polova   | 21.11.2010 14:43:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak jsem byla za zlodějku
        Myslíš, že ty kódy na složenkách, že by to mohlo pípat? A naštěstí takového prohrabávání jsem byla uštědřena. To je hnus, i když nevím, jak pak tady čtu co všechno pokladní musí...
        Marta81   | 22.11.2010 22:04:20
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      To se vůbec nedivím,že Tě to otrávilo
      tygřímáma   | 21.11.2010 15:38:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      jj, některé ty kódy jsou děsné, o pískání bych mohla psát seriál    
      Small   | 22.11.2010 08:24:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak jsem byla za zlodějku
      cizí kódy by neměli pípat,mají to asi blbě nastavený,ale někde bývají ty kovové papírky,mě se to naštěstí nestalo. Jedna kamarádka šla takhle s malou holkou k vietnamcům,holčička pípala a nechali jí celou svlíknout do naha v kabince,dítě řvalo..,a kámoška už tam nechodí
      lucie73   | 22.11.2010 11:05:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak jsem byla za zlodějku
        Blbě nastavený v asi 5 obchodech? A kontrola u vietnamců teda drsný, fuj. Chudák holčička. Ještě jednou jsem to celý prohledala a fakt nic. Nebo třeba dárková karta, ale není na ní kód, jen čísla-jak platebka?
        Marta81   | 22.11.2010 22:07:12
        Reagovat | URL příspěvku
  • Sousedi
    Asi tak před 10 měsíci se k nám do baráku přistěhovali jedni sousedi s 2 dětma. Kluk tak 3 roky a holka tak 1,5 let. Říkám si však, jestli by se ta jejich matka neměla nechat léčit. Od nich je slyšet tak 3x denně křik. Myslím si, že hodně řve na toho kluka a taky hádky mezi těma rodiči jsou častý. Bydlí v přízemí a většinou je to slyšet až k nám do druhého patra. Nechápu, proč si pořizovala dětska, když na ně jen řve. Párkrát jsem viděla to jak kluk třeba hned neposlech a oni na něj hned řvali.
    zanlena   | 20.11.2010 21:40:33 | Reakcí: 23, poslední: 22.11.2010 08:19:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      Taky to nemám ráda.Asi to nějak nezvláda anebo je hysterka a je ráda,že jí všichni slyší.
      Honafa   | 20.11.2010 21:57:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      asi si na dětech léčí svoje komplexy     
      KačkaJ   | 20.11.2010 22:35:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      To je jak u nás - a řvu po nich taky. A zeptám se - co jiného mám dělat? Kuba lítá, jak pominutej, tak co chvíli řvu "POZOR", aby nestrčil do Haničky a neublížil jí. Nebo se rozhodne, že se s ní bude mazlit, jí se to nelíbí, tak řve a já zas řvu na Kubu, ať jí nechá a tne zase začne řvát, protože se mu nelíbí, že to dělat nemůže ... a takových situací je během dne spousta - určitě víc než 3 :)). Nemusela bych na ne řvát, mohla bych je rovnou tlouct - a to by bylo lepší?
      Jé jak já tohle souzení nesnáším. Ono je tak lehký říct, že bys nikdy na dítě hned neřvala, když napoprvé neposlechne, ale když je to situace, kterou řešíš už několik měsíců denně, tak je velmi snadné vylítnout hned.
      A určitě to, že po svých dětech řvu, neznamená, že je nemám ráda - jen je prostě musím nějak usměrnit. A troufám si tvrdit, že zatím ještě nejsem ani zralá na to léčení.
      nadule1   | 21.11.2010 07:55:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Sousedi
        No, ono je řvaní a řvaní a když píše, že se tam často hádají i rodiče.. nevím no, v paneláku je blbé, že člověk toho slyší víc než by chtěl. Tady u nás taky občas slyšíme jednu paní a ta je schopná na svého malého kluka zařvat"TY DEBILE", to už výchovné moc není.     
        Evulik25   | 21.11.2010 08:02:03
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Sousedi
        Tak já třeba křičím na Ondru pokud něco udělá nebo naopak neudělá a nebo si třeba na měotevře pusu. Slyšela jsem už i křičet jiný matky na své děti, ale tohle mě příjde až moc.
        zanlena   | 21.11.2010 08:04:19
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Sousedi
        Asi tak nějak. Jednou řeknu slušně, ať to nedělá, podruhé už trochu nahlas a potřetí... Taky je u nás křik dnes a denně...
        polova   | 21.11.2010 14:50:35
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Sousedi
        Ja si tě nedokážu představit,jak křičíš.Nebo,že se neusmíváš.A už vubec né,že by jsi křičela sprostě.
        Honafa   | 21.11.2010 18:39:30
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Sousedi
        jééé Nadi, opět mi je tato situace důvěrně známá  
        Též řvu, páč jinak bych je utloukla  
        Opravdu jsem ráda, že bydlíme sólo v domečku  
        Small   | 22.11.2010 08:15:44
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      Jéé, já na Toma taky řvu a to neslyší      . Občas je to nutné a lepší, než pak to dítě uhodit a ublížit mu. Kdybych Toma někdy praštila v tom momentě, kdy mám vztek, tak ho asi zabím. Ale je teda pravda, že se s manželem nehádáme a neječím pořád. Snažíme se být ohleduplní, protože Maty dole pod námi má úplně jiný spací režim, tak abychom ho nebudili a sousedka od vedle je starší paní, takže se snažíme být dobrými sousedy, ale občas to prostě nejde no.
      Meridene   | 21.11.2010 09:15:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      Jsem si vybavila sebe jak peskuju když se někam vypravujeme. To by jsi z nás taky měla radost....
      medox   | 21.11.2010 09:43:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
        tak to se ani nedivím, když má děti tak blízko od sebe, že se z nich může zbláznit   třeba ji chybí kamarádka v baráku   já bych ji hned neodsuzovala... ale je fakt, že kdyby tam tak křičeli všichni, tak se zblázníte  
      jezurka   | 21.11.2010 10:10:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      Juuu, jenom 3x denne? To mi skoro prijde malo. Vzdyt i ja nekdy na temer svatou Marusku kricim. A s Pepou se taky nekdy docela vyzivne hadame, vetsinou kvuli blbinam.

      Ono je asi kriceni a kriceni. Neco jineho je, kdyz kricim POZOR TROUBA a neco jineho je, pokud krici TY HAJLZE, PADEJ OD TE TROUBY.
      zajic   | 21.11.2010 11:29:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      Tak to já už bych musela být, Leni, na léčení několikrát :-). Ale obávám se, že by to nepomohlo  .
      Když se stane 5 věcí najednou při odchodu do kroužků, šestou je shnilý sportovní batoh od shnilého banánu - ač řešíme neustále, a tou sedmou i přes upozornění vysypání písku do právě vytřené chodby - který svatý myslíte, že by to bez zvýšení hlasu vydržel  ?
      Calamity J.   | 21.11.2010 14:13:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Sousedi
        Na dětska určitě každý zvýší někdy hlas, ale tohle mi příjde až moc.
        zanlena   | 21.11.2010 14:38:10
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Sousedi
          Nedokážu to posoudit :-), na rovinu říkám, že také se mně stává, že zvýším některé dny hlas vícekrát, co můj otec špatně slyší, mluvím někdy zvýšeným hlasem bez příčiny :-)
          Calamity J.   | 21.11.2010 15:55:27
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      Ještě jsem si tak vzpoměla. Pod námi tedy v prvním patře bydlí sousedi, kteří mají děti 3 roky a 5 let. Tam je taky slyšet občas křik , ale je to jiný. Soused na ně jednou nebo 2x zařve a je klid a u těch dole je to řvaní na dlouho.
      zanlena   | 21.11.2010 15:00:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      Po děckách řvu, někdy mě bare takový amohk, až se stydím  , ale nejsem na ně sprostá.
      Po Davidovi neřvu, stačí jiný tón hlasu a on ví, že je zle    .
      polova   | 21.11.2010 15:06:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      Já se taky přiznávám ke křiku, někdy málo a někdy víc než 3x za den. Záleží na děckách. Sprostá nejsem, ale křičet umím pěkně  . S mužem se nehádáme. Když ne já tak křičí děcka na střídačku, prakticky celodenní mela.
      soni   | 21.11.2010 18:31:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      jejda, kdyby jste byli naši sousedi, tak byste si během dopoledne vyslechli árii jak hrom      Ale na mou obhajobu je Kubíkovi 10 roků a mám pocit, že už na něj leze nějaká předpuberta, protože to jinak není možný 
      Markus   | 21.11.2010 19:27:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Sousedi
      tak to asi bohužel chodí. moje matka si pořídila 3 děti..a je fakt labilní, hysterická(možná taky hodně zklamaná a zlomená) ženská. u nás se ječelo ve dne v noci - kvůli blbinám. plus se samozřejmě brutálně hádala se svým chlapem. u nás doma se snad jinak než se řvem nemluvilo. a dost se divím, že na ni nikdo nikdy nezavolal sociálku nebo policajty (za rušení nočního klidu)..proto jsem na takovýto chování dost alegrická a doufám, že takovýto sousedy nikdy mít nebudu.

      joo, a jinak, docela jsem se v pátek velice vyděsila, když jsem po danielovi ječela, protože on se teď 5 dní v kuse furt jen vzteká...moc to nezvládám..no a doufám, že to nedotáhnu na svou matku 
      zuzka83   | 21.11.2010 20:14:58
      Reagovat | URL příspěvku
  • návštěva
    včera v8 večer se ohlásila návštěva,že vyjedou ráno a budou u nás celý den.Tak jsem ráno "utíkala" i s Adélkou do obchodu, vymyslet co uvařím a rychle domů abych když dojedou měla většinu uvařenou. V11 hodin telefon že návštěva neví jetli dojede,že možná odpoledne.Takže oběd na nic,vařila jsem pro 5lidí a ted by jsme to měly sníst s Adou.Návštěva nedojela vůbec a my jsme celý den seděly doma a čekaly aby jsme je nepromeškaly  Taky máte takový známý?
    ren2   | 20.11.2010 21:16:19 | Reakcí: 13, poslední: 22.11.2010 08:11:53
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      Ano a velice důvěrně, mám takovouto kamarádku, která už od narození Tomáška slibuje, že se staví a ještě tu nebyla a Tominovi je 16 m. Vždycky naslibuje hory doly černý les , já se těším jako kráva a ona pak nedorazí, v lepším případě se omluví a v tom horším na to kašle. Fakt to miluju, sedět celý na na zadku a čekat na ni.
      Meridene   | 20.11.2010 21:22:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      Naštěstí ne.
      zanlena   | 20.11.2010 21:26:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      Ano ano,přítelovo nevlastní táta má tohle v oblibě.U nás je to už takový level,že ani nic nechystám,neuklízím,protože vím,že stejně nepřijede.Pak se jednou za půl roku ukáže,naslibuje hory doly a pak máme zase na půl roku pokoj 
      cukrblik   | 20.11.2010 21:53:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      To dobře znám.Říkím takovým lidem.Příjdu,nepříjdu.Vymění se u toho fura sms a je to na nic.Naštěstí jídlo se u nás sní.Horší je to těšní.
      Honafa   | 20.11.2010 21:56:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      párkrát se mi to už taky stalo, dost mě to naštvalo..a nejhorší teda bylo to, že se muselo fakt čekat doma, jestli nakonec dojdou nebo ne    Jídlo si zamraz a bude se hodit jindy
      KačkaJ   | 20.11.2010 22:37:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      tak to by mě taky dožralo   jak by se asi tvářili, kdybys jim to udělala taky?!?!!!
      jezurka   | 20.11.2010 23:57:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      No tak na ty bych takhle čekala jen jednou...      
      nadule1   | 21.11.2010 07:46:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      Me by z nich porazilo  
      plaz   | 21.11.2010 09:25:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      Když jsem byla těhotná dělala jsem tohle já. Ale já vždycky myslela, že dorazim a pak mi najednou začalo být hrozně špatně. nebo něco a tak jsem to na poslední chvilku zrušila. občas jsem po cestě schledala že tam prostě nedojedu a ručila jsem to ještě na cestě tam  Ted se to ale těm kamarádkám snažím vynahradit a nedělám to už. Jinak já nikoho takoveho neznám. Trochu snad tchánovci
      medox   | 21.11.2010 09:40:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      :-) ne, tohle neznám, ale stává se, že přijedou neplánované návštěvy, zavolají hodinu, dvě dopředu, ale to si nedělám většinou násilí, tedy žádné Potěmkiny :-). Kupodivu je to neplánovaně příjemné.
      Calamity J.   | 21.11.2010 16:35:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      Ahojky, tak toto znám moc dobře, páč nám to dělá můj brácha, je hrozně nezodpovědnej a nějak mu uniká, že člověk se na návštěvu vždy nějak připravuje, ale on to neřeší 
      Markus   | 21.11.2010 19:29:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      mela,ale ja neresim,pokud neprijde bezomluvy do 15 min zpozdeni,mam program podle sebe,neprizpusobuji se,kdyz paknekdy dorazi,musi cekat a nebo muze odjet..je mi to jedno...
      Liberte   | 22.11.2010 06:45:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: návštěva
      stalo, jednou....pak jsem to utla    
      Small   | 22.11.2010 08:11:53
      Reagovat | URL příspěvku
  • Dnešní supermarketový zážitek...
    To jsem si zase jednou dala, byla jsem s manželem a Miškou na menším nákupu v Albertu a když jsme dorazili k pokladnám, byly spuštěné dvě, ale žádné velké fronty nebyly, před námi stáli jen dva lidé a u té druhé to samé. V tom se přiřítila ženská a začala sprostě nadávat těm pokladním, co to má jako znamenat, že je demokracie (nechápu, jak to s tím souviselo) a že když má tak dlouho čekat, že chce ten nákup zadarmo, byla vážně sprostá. Všichni mlčeli (a nejspíš věděli proč) jen mně to nedalo a paní jsem slušně řekla, že když je ta demokracie, tak ji taky řeknu svůj názor a sice že je sobota večer a může být ráda, že je vůbec někde otevřeno. Jasně, ani já nemám ráda dlouhé fronty, ale v tomhle případě to fakt nestálo za řeč a kolikrát i když v dlouhé frontě stojím, tak si nedovolím nic říct, natož mluvit tak sprostě a řvát na celý obchod. Ihned jsem zalitovala, že jsem nemlčela, jelikož paní se pustila do mě, tolik sprostých slov na mou adresu jsem ještě v životě neslyšela, vyčetla mi i kabát co mám na sobě, přitom opilá nebo zfetovaná vůbec nebyla. Ale moc mě pak potěšily reakce ostatních nakupujících, všichni se mě nahlas začali zastávat a ta ženská pak útočila slovně i na ně, i proto mi pak bylo líto, že jsem raději nebyla potichu. Byla tak vulgární, že jeden pán na ni zavolal policii, to si, děvčata, opravdu neumíte představit, co všechno tam po nás řvala, nejvíc na mě, že jsem si dovolila něco říct. Každopádně, doma jsem nad tím ještě uvažovala a pořádně si nadala, že jsem nemlčela, vždyť jsem mohla někoho ohrozit, tím, že jsem ji tak vytočila, mohla někoho napadnout a byla by to moje vina. Na druhou stranu, já ji to říct prostě musela a těch prodavaček se zastat a jsem moc ráda, že pak při mě bylo tolik cizích lidí!!!Moc mě to potěšilo.
    Evulik25   | 20.11.2010 20:00:18 | Reakcí: 15, poslední: 22.11.2010 11:00:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      To je mazec,nikdy nevíš na koho narazíš.
      Honafa   | 20.11.2010 20:27:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      a co manžel? že na ni rovnou neskočil   baba jedna! to je dobře, že ses ozvala, ikdyž tato bude dělat problémy vždycky, já bych se asi ozvala taky, ale jedině, kdybych byla s chlapem nebo neměla děti   to ti asi dost megera jedna zkazila náladu co?  
      jezurka   | 20.11.2010 20:53:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dnešní supermarketový zážitek...
        Manžel na ni neskočil, protože držel Míšu, ale snažil se ji uklidnit a vyloženě ji prosil, ať už toho nechá. On je takový kliďas... 
        Evulik25   | 21.11.2010 07:56:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Dnešní supermarketový zážitek...
              u nás by to dopadlo stejně, a jak říkáš, s takovou babou se stejně nikdo nedomluví, je lepší si ji asi nevšímat   ale zase když ji nikdy nikdo nic neřekne, tak se tady za chvilku budou rozkřikovat všichni, měla tam být jejich ochranka a usměrnit ji
          jezurka   | 21.11.2010 10:03:40
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      Čeho tím svým chováním chtěla dosáhnout a nebo jaký k tomu měla důvod? Já to nechápu. Asi by mě to dost vytočilo. Pokud bych tam byla s malým Petříkem tak bych jí taky něco řekla, protože jak se jen zvýší hlas tak se Petřík rozbrečí.
      zanlena   | 20.11.2010 21:25:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      Kráva   
      cukrblik   | 20.11.2010 21:55:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      no já ji potkat, tak to asi mlčky přejdu, protože nikdy nevíš,jak hodně ty lidi jsou vyšinutý a co je může napadnout
      KačkaJ   | 20.11.2010 22:38:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      Tak to bylo drama.
      nadule1   | 21.11.2010 07:45:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      Já s mojí povahou bych jí asi nafackovala, ale nevím, jestli bych pak taky nedostala nakládačku  . Takhle jsem narazila v Lidlu na jednoho pána, kterého strašně bavilo trápit mladičkou pokladní a celou dobu jí dělal strašné naschvála, mě pak ruply nervy a začala jsem na něj útočit a strašně mu vynadala a připadaly se ke mě další holky z fronty, měl smůlu byly to pokladní z Penny. A pán dostal takovou sodu, že tam už asi nikdy nepůjde.
      Meridene   | 21.11.2010 09:18:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      Je to hruza, ale nekterym lidem jde vyslovene o tu hadku a hledaji si jen zaminku aby mohli kricet a nadavat. Byt sama s malym tak mlcim, pze se bojim o nej.
      A byt s muzem tak asi taky, protoze kdyby pak na me byla sprosta, ten by ji napravil fasadu.
      plaz   | 21.11.2010 09:22:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      Tyjo, taky bych pak nad tím přemýšlela a napadlo by mě co všechno se mohlo stát za hrůzy. jestli byla nějáký magor. U nás valbertu jsou občas fronty, že se mi vždycky protočí panenky. Ale já myslím, že ty pokladní za to ani nemůžou. Pracujou podle mě většinou jak nejrychleji to jde, prostě hodn ělidí. A taky tam občas někdo udělá neskutečnou zcenu. Já si řeknu o papírovou tašku zdarma a to my stačí 
      medox   | 21.11.2010 09:38:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      naaahodou jsi dobra 
      zajic   | 21.11.2010 11:30:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      to jemazec,ale jsi dobra,ze jsi se pani zastala..zenska byla magor a nejlepsi bylo rict asi svoje a vic si ji nevsimat.proste se prisla pohadat a ignorace od vsech by ji asi vytocila nejvic..
      Andrea81   | 22.11.2010 08:41:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      Náhodou jsi dobrá, že jsi se prodavaček zastala. A za to, že se paní neumí ovládat, tak za to ty přece nemůžeš. U mě máš za jedna.     A je dobře, že se tě pak začali zastávat i další zákazníci. "Dobrý člověk žije!" 
      Teja   | 22.11.2010 10:35:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dnešní supermarketový zážitek...
      no,co k tomu říct. Snad jen...že to je normální. Akorát s tím rozdílem že se pokladních moc lidí nezastane.Spíš je to světlá vyjímka. Díky za takové lidi jako jsi ty!!!!!!
      lucie73   | 22.11.2010 11:00:57
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×