Inzerce
Inzerce
Inzerce

Baby aktuálně (strana 1872) - diskuze

Žhavé novinky, aktuální radosti i trápení, aneb Co nesmím minout. Vítejte v Baby aktuálně! POZOR! Než začnete psát do této aktuální rubriky, zkuste se, prosím, zamyslet, zda pro Váš příspěvek již neexistuje přiléhavější rubrika. V opačném případě již Baby aktuálně nebude plnit roli aktualit, ale bude směsí nesprávně zařazených příspěvků. Děkujeme.

Přidat nový příspěvek
  • Škodící babička
    I já přidám dotaz na téma škodící babička.
    Moje mamka nedávno dala Zuzce vzorek voňavky,kdo ví od kud.Včera si Zuzi uklízela a tu voňavku si na sebe vylila.Vonělo to pěkně.Dnes přišla z venku, vyvlekla se a má chuděra celý krk i dekolt rudý.Po chvíli mě napadlo,že to je po té voňavce.
    Co s tím?Fenistil nemám.
    Snad s tím s ní nebudu muset k doktorce.Poruším tím svoje pravidlo navštívit doktorku jednou za 2 roky na preventivce.
    Honafa   | 08.08.2012 15:38:08 | Reakcí: 11, poslední: 09.08.2012 14:23:17
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Škodící babička
      Asi to bude alergie na tu voňavku.Nemáš doma nic proti alergii?Pokud nechceš hned letět k doktorce,stačí zaběhnout do lékárny,tam ti poradí taky.
      Val.J35   | 08.08.2012 17:03:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Škodící babička
      jestli ji to nějak nebolí, nesvědí, nedávala bych nic, zmizí to samo, a vyhodit voňavku
      ka-ro-li-na-kaja   | 08.08.2012 17:39:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Škodící babička
      určitě bych dala fenistil
      Zuzbr   | 08.08.2012 17:58:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Škodící babička
      Honem do lékárny pro Fenistil a pokud nezabere, tak k doktorce
      tygřímáma   | 08.08.2012 18:43:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Škodící babička
      jak radí Anička, fenistil a pokud nebude zlepšní tak k dr. no tak porušíš, ale přeci nencháš dítě trpět  
      ivulisek   | 08.08.2012 20:53:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Škodící babička
      Koupila bych v lékárně Zodac nebo Zyrtec na alergii a dala jí půlku tabletky. Zarudnutí buď namazat Fenistilem nebo třeba i Bepanthenem nebo Panthenolem - na zklidnění. Mně tohle dělá i kvalitní voňavka, nemůžu si to vůbec stříkat na tělo... většinou to ale odezní i samo bez pomoci. Počítám, že dneska už je Zuzi OK.
      nadule1   | 09.08.2012 09:54:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Škodící babička
        No vidíš,to máme doma.Že jsi nenapsala večer.Nevadí,už to sice moc nemá,ale Gabka jí vzala k doktorce.Zuzi by s ní šla stejně at se Gabka nenudí a tak ji prohlédne.
        Honafa   | 09.08.2012 09:58:36
        Reagovat | URL příspěvku
  • babička
    Dnes jsem se dozvěděla od mamky po telefonátu, že když tu byla na návštěvě viděla jak naše drahá babička (partnerova maminka) dala naší 13 měsíční dcerce napít kávy...to není normální :-/
    EvaKotaskova   | 08.08.2012 13:14:50 | Reakcí: 19, poslední: 09.08.2012 21:43:26
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      Na druhou stranu,malá přežila.Tak už ti to mamka nemusela říkat.Co oči nevidí srdce nebolí.Když to chtěla mamka vířit mohla hned.

      Alespon si příště dáš na babičku pozor.
      Honafa   | 08.08.2012 13:44:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: babička
        Neřekla mi to hned, abych se nevztekla, asi věděla proč mi to neříct, ale zase mi babička udělala na potvoru když jsem jí řekla ať jí nedává to a to a zase to udělala, tak jsme se s mamkou bavili po telefonu a ona mi to řekla o té kávičce..nějak jsme to neřešili, ale naštvalo mě to, akorát opravdu nevím jak si mám dát na babičku pozor, když jí nejsem furt u zadku, takže kdoví čím malou krmí radši nevědět... :-)
        EvaKotaskova   | 09.08.2012 10:03:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      A cigo si k tomu holky nedaly? Booooze!!!
      Terča80   | 08.08.2012 13:47:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      z vlastní zkušenosti vím, že cokoliv mám já, to chce i dítě. A je jí jedno, jestli mám v hrníčku vodu nebo horký kafe. Naštěstí jí stačí si jenom hrnek olíznout, napít se vyloženě UŽ nepotřebuje :)

      Jinak když o tom mluvíme, zarazila mě diskuze pod včerejším článkem na novinkách, kde se lidi hrozně divili tomu, že roční dítě jedlo v mekáči hranolku (a kvůli tomu se málem udusilo). Kdybych si já dovolila děcku nedat kus pizzy (těsta) nebo kuře z těstovin, tak bych se nejen, že nenajedla, ale nenajedl by se v té hospodě nikdo. Roční děcko se může udusit i rohlíkem, ale to v té diskuzi nikdo ani nezmínil, každej by té mamině urval pracky a zavřel ji jenom proto, že to, čím se zrovna dítě dusilo, byla HRANOLKA!  
      Gastrica   | 08.08.2012 14:05:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: babička
        S tou pohádkou o hranolce souhlas      
        škubanek   | 08.08.2012 14:12:32
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: babička
        Jé to mi připomnělo.Hodně dávno-tak před 6 lety jsme jeli tramvaji z centra a Zuzi(asi 2roky)v ruce v kočárku pití a jídlo z mekáče a Honza asi 4 roky to same.Vedle nás si sedla nějaká alternativní maminka-vytáhla dítěti čaj-se slovy napij se medunkového čaje k tomu mu dala celozrnnou křupku. Na nás se dívala jak na největší hovada ale ty děti-ti koukali chudáci,ti by si tak rádi dali jídlo z mekáče. 
        Honafa   | 08.08.2012 14:44:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: babička
          Gábi,nezlob se,ale na tohle rýpání do lidí,co děti nekrmí jídlem od mekáče,už jsem dost alergická.Co je,proboha,alternativního na meduňkovém čaji a celozrnné křupce??
          veverka77   | 08.08.2012 15:12:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: babička
            Mi to jen připomnělo historku-jak se ty děti smutně koukali.Taky tam nejíme denně, teď už vůbec né,protože já z toho bliju,už má citlivý žaludek jak nic nejím.
            Ale prostě to bylo tenkrát takové moje malé soukromé vítězství.
            Do nikoho nerypu,reaguji na historky o hranolkách.Ani to nebylo v hlavním dotazu,tak mě nenapadlo,že to někoho pobouří.

            Notabene,když už tak ta baba se hnusně dívala na nás né my na ní.Bych si jí vůbec nevšimla nebýt jejího vražedného pohledu.Když ona může na celou tramvaj řvát ,že má medunkový čaj,já se můžu v duchu radovat,že mám v bříšku hranolky.Ale neboj,jak píšu víš,už jsem se doradovala.Už taky jím tu nudnou zeleninu. 
            Honafa   | 08.08.2012 15:32:03
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: babička
              Gábi,mně je přece jedno,že někdo jí u mekáče,to je opravdu každého věc.Já taky nejsem vzor zdravé výživy,i když zrovna fast food mi nic neříká.Mně jen vždycky naštve,že když nějaká matka krmí dítě něčím zdravým,tak je hned "alternativní".
              veverka77   | 08.08.2012 16:58:50
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: babička
          já dítěti nic neodpírám :) ona dostane všechno to, co jíme my, ale teda nekrmíme ji tím, spíš dostane jenom ochutnat nebo olíznout, aby byla spokojená, že má to, co maminka s tatínkem :) A dokonce už i tu hranolku dostala :-P Do mekáče teda nechodíme, takže je možné, že za rok až potkámě někoho s hambáčem, tak taky bude somrovat, ale my jí to nedáme, páč to sami nekupujem. Holka na to bude mít dost času ještě  
          Gastrica   | 08.08.2012 15:13:01
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      Moje babička udělala to samé synovci, když druhé dítko mamča vedla do školky. Prostě mu udělala logrové slabé kafe s hodně mlíkem (bílá káva).....       No a on ho samozřejmě vypil. Přežil a dnes je z něj velký chalan      
      škubanek   | 08.08.2012 14:11:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      Na babičku pozor
      tygřímáma   | 08.08.2012 14:12:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      napadá mě proč to mamka nezarazila, když s tím nesouhlasila
      ka-ro-li-na-kaja   | 08.08.2012 17:40:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      Tak pochybuju, že dítě vypilo celej hrnek a nějaké cucnutí bych fakt neřešila. Taky nevím, co s ním tchýně nebo moje máma provádí, když tam nejsem a taky ví, že bych mu kafe nedala.
      angieblack   | 08.08.2012 18:11:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      pche.kdybych tu mela psat vse co dela matka nebo babicka kdzy u toho nejsem:D tak zesilim ja i vy:D:D neresim, je mi to jedno.hlidjai oni, tak kdzy prezije. je mi to fuk,,
      amalie2011   | 08.08.2012 18:13:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      Moje mamka to ani zastavit nemohla, protože tam došla pozdě, takže už to ani nešlo, babička rychle utírala malé pusinu. Nevím sice to byl srk, ale i tak co má malému dítěti dávat kafe, je to na hlavu a proti logice...jinak tady se nějak rozjela diskuze na téma mekáč:-D Já malé nedávám žádný mekáč a ani bych nedala, takových blbostiček si užije ještě celý život, ale bude to na ní jestli to bude jíst nebo ne, ale dokud ji mám pod palcem, tak bych jí to nedala.
      EvaKotaskova   | 09.08.2012 09:59:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: babička
      Po boji je každý generál...
      Když ju to tak štvalo, proč v tom té babce nezabránila...
      Něco takového mě říkat po telefonu máti(i kdokoliv jiný) asi ho pošlu někam hodně daleko  .
      polova   | 09.08.2012 12:43:20
      Reagovat | URL příspěvku
  • Není kočárek jako kočárek (Buik) - Happy psaní
    Soutěžní text na téma S kočárkem v přírodě.
    http://www.babyonline.cz/maminka/happy-club/s-kocarkem-v-prirode/neni-kocarek-jako-kocarek-buik
    Baby on line   | 08.08.2012 11:13:57
    Reagovat | URL příspěvku
  • Moje nervy, moje nervy...
    Právě jsem viděla největšího pavouka ve svým životě. Ježišmarja, ten byl ještě dvakrát větší, jak ten, kvůli kterýmu jsem tu šílela posledně! Samozřejmě jsem hned chytla záchvat a nebýt tady Jarda, tak jsem vyletěla z bytu jen v kalhotkách a Ádu bych tady asi nechala   Nebo nevím, možná bych ji ještě se zbytky rozumu zvládla chytit a utýct s ní   , ale fakt nevím, co bych dělala. A nejvíc nejdebilnější je vědomí, že ještě před půl hodinou nebyl Jarda doma (šel na pivo s nadšéfem). Nechci si ani představovat, co by bylo, kdyby byl ještě venku     Já vím, že vám to přijde asi vtipný, ale pro mě to teď znamená, že následujícího aspoň půl roku budu trpět paranoiou (neže bych jí netrpěla i po zbytek času) takovou, že na každej flek na zemi nebo na zdi budu skákat z okna... Každej vlas, kterej se mi sveze po rameni, mě vyděsí k smrti... Každá moucha nebo můra mi zastaví srdce... prostě průser. A nejhorší je na tom to, že NIKDE, ani ve svým vlastním domě, se nikdy nemůžu cítit bezpečně. Pes vám do baráku neskočí, ale pavouk vždycky nějakou škvírou vleze a vyroste do megakravské velikost    
    Gastrica   | 07.08.2012 22:17:43 | Reakcí: 46, poslední: 09.08.2012 10:13:04
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Moje nervy, moje nervy...
      aaaaaaaaa, vyslovone fobii sice nemam,ale taky z pavouku silim  
      plaz   | 07.08.2012 22:23:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moje nervy, moje nervy...
      Rozumim, sestro :-( jsem uplne stejne postizena :-( mistni fesaci chodi navic zasadne v paru, takze ja vzdy se smrti v ocich po likvidaci prvniho x noci nespim :-(((
      Terča80   | 07.08.2012 22:54:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Moje nervy, moje nervy...
        tak tak... já sice spím, ale mám hrozný sny. Dneska se mi samozřejmě zdálo o čem jiném, než o pavoucích, že     Asi se budu muset zeptat psychny, jestli mě radši nechce vyléčit z tohohle   Každopádně jsem si ověřila, že u mě je pud sebezáchovy silnější, než pud mateřský    
        Gastrica   | 08.08.2012 08:44:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Moje nervy, moje nervy...
          No...viset tarantule nad Eldou...nevim, nevim :-(

          Jinak fobie se leci. Nejdriv na tu svini koukas na obrazku, pak na dalku na zivou...bliz a bliz...a nakonec ti vesele leze po ruce a date si pusinku. Omdlivam jiz v prvni fazi.
          Terča80   | 08.08.2012 09:08:51
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Moje nervy, moje nervy...
            no, to jo, viset nějakej osminohej hajzl nad postýlkou, tak beru dítě a zdrhám. Ale v pokojíčku kupodivu nikdy žádnej pavouk ještě nebyl (ťuky ťuk), tak jsem to nemusela řešit. Jen teda tenkrát, nevím, jestli si to pamatujete, na mě pokoutník čumel ode dveří do ložnice, kde spala Áda, a to jsem teda nezdrhla, protože ona byla ještě maličkatá a já se bála, že když začne brečet, tak za ní nebudu moct jít. Takže jsem sebrala všechny síly (asi po třech hodinách, kdy tam ten parchat nehnutě seděl a čuměl na mě), naklopila jsem snad půl flašky fernetu a šla bránit svoje území s lakem na vlasy v ruce :)

            Jinak já, než jsme se nastěhovali do kraje, kde snad nežijou menší pavouci, než 20cm pokoutníci, jsem neměla strach z pavouků nehybných. Vsugerovala jsem si, že jsou mrtví a dokázala jsem kolem nich projít nebo dokonce i s nima sedět na hajzlu   Ale pořád to byli zmetci malí, ne takovýhle hovada     A jako léčba formou vystavení se strachu, tak to sorry, ale do toho bych nešla. Já chci nějaký anti-arachnofobika :D
            Gastrica   | 08.08.2012 09:16:15
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Moje nervy, moje nervy...
            Ha ha,kdo vymyslel tenhle postup ten v životě neměl fobii.
            Ja snesu pejska v tv,dokonce i na obrázku,i za plotem,snesu dokonce celé jeho tělo až na hlavu.Prostě se bojím jen hlav,ale to je mi prd platné,že všechny tyhle kroky zvládnu.Nezvládnu ten poslední.
            Honafa   | 08.08.2012 10:49:03
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Moje nervy, moje nervy...
              Je to prý velmi úspěšná léčba. Já si myslím to samé co ty.
              Terča80   | 08.08.2012 11:33:15
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Moje nervy, moje nervy...
              já se jdu v září ukázat psychiatričce, tak se jí na to zeptám. Jestli jako to fakt funguje a jestli mě z toho nechce třeba vyléčit :) A když mi řekne, že s tím zkušenosti má, tak do toho jdu.
              Gastrica   | 08.08.2012 12:57:47
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Moje nervy, moje nervy...
            Ty vo*e,takovou léčbu bych nepřežila  Pusinku pavoukovi...       
            veverka77   | 08.08.2012 19:22:46
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Moje nervy, moje nervy...
              To bylo nadneseně  

              Myslím, že závěr je, že si ho necháš chodit třeba po ruce.
              Terča80   | 08.08.2012 20:47:43
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Moje nervy, moje nervy...
        Moment, neprestehovali jste se do domecku? Ja nechci zbytecne plasit ale.... no budes se muset uuklizet k smrti, pac jeden den vysaju a druhej den tam je najeky zas. Mi teda nevadi, ja vysavam jen stare pavuciny a ty nove nechavam kvuli moucham. Jen odsud vidim 3 krasavce. Maruska jim rika MAMA, MARUSKA A ANICKA, tatu maji samozrejme v praci.
        zajic   | 08.08.2012 20:31:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Moje nervy, moje nervy...
          Tos udeřila hřebíček přímo na hlavičku, zajíčku. Ano, přestěhovali a navíc tam, kde jsem 30 let žila, takže proto píšu, že místní sviňáci chodí v párech, páč jsem s tím bojovala od dětství, tak se tu vyznám.

          Vysávání nepomůže, protože oni z luxu lezou ven. Jedině vyhodit ven nebo zabít (radši). Vše dělá samozřejmě manžel. Když jsem ještě neměla dítě a byla sama doma, odcházela jsem do jiného patra a odmítala s tím tvorem obývat jeden prostor. Teď už to nejde, páč Elísek se nebojí a vesele očmuchává nové kamarády, bleeeee  

          Takže se stavem věcí sice jsem smířená (kvůli pavoukům jsem nechtěla rezignovat na domek), ale boj to je.

          Tvoje princezny mě opět pobavily královsky.
          Terča80   | 08.08.2012 20:51:08
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Moje nervy, moje nervy...
            fuj, to je přesně to, čeho se děsím, když mi někdo poradí, ať pavouka vysaju - že vyleze      
            Gastrica   | 08.08.2012 20:59:47
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Moje nervy, moje nervy...
              Toho se neděs, to je fakt! Stejně jako že nejdou spláchnout. Uchytěj se pod otvorem na špunt a vydrží snad úplně to nejdelší topení na světě. Jsou nezničitelný      
              Terča80   | 08.08.2012 21:01:50
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Moje nervy, moje nervy...
                jj, já si právě myslím, že dokud ho nerozmázneš papučou, tak ten hajzl se vrátí :) proto zásadně Jarin pavouky musí zabíjet! :)
                Gastrica   | 08.08.2012 21:05:22
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Moje nervy, moje nervy...
                  Ač jsem jinak fakt tvor mírumilovný a nezabiju zbytečně ani mravence, tak v tomto případě:      

                  (ale pyšná na to nejsem)
                  Terča80   | 08.08.2012 21:08:05
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moje nervy, moje nervy...
      já to tak mám s jinými zvířátky, takže soucítím rozumím a chápu   
      Lendrunka   | 07.08.2012 23:16:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Moje nervy, moje nervy...
        divím se, že na to ještě nikdo nevymyslel nějaký kapky   Tolik lidí je, co mají fobii z něčeho, to by byly taky luxusní zisky pro výrobce léčiv. Lupneš prášek, nebo si kápneš na cukr čtyři kapky odporně hořkýho humusu a ufff, jsi bez fobie :)
        Gastrica   | 08.08.2012 08:47:15
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moje nervy, moje nervy...
      hele já to tak mám s hadama..a to jsem s jedním musela žít..na chalupě byli zmije..já dostávala úplně hysterický záchaty..
      Rowdynka   | 08.08.2012 08:07:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Moje nervy, moje nervy...
        hady "má" mamka. Ta skáče po stromech jen, když na silnici zahlídne kus špagátu nebo zohlou větev :)
        Gastrica   | 08.08.2012 08:48:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moje nervy, moje nervy...
            Tohle opravdu není vtipný a je mi moc líto, žes takovou mrchu doma objevila. Sice nemám až takovou hrůzu jako ty, ale taky je z duše nesnáším.
      nadule1   | 08.08.2012 08:36:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moje nervy, moje nervy...
      Sme se bavili s kámošem, on má malé miminko. Tak že na komáry a muchy dáš komárovník do zásuvky nebo sítě do oken. Ale takové ty brouky a pavouky, to nejde ničím uhlídat, že ty bestie vlezou všude a má strach, že to bude po tom malém lozit  .

      Jinak já osobně se po měsíci a pár dnech bydlení zde bojím chodit po tmě ven. Jednou jsem šla do popelnice s košem v půl jedenácté večer a kolem popelnice poskakovala žaba. A jako těch se fakt strašně bojím. Jak vidím žabu, ztuhnou mě všechny svaly a jdou na mě mrákoty.
      polova   | 08.08.2012 09:00:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Moje nervy, moje nervy...
        rozumím ti :) Nejhorší na tom všem je to, že člověk ví, že mu to stvoření nic neudělá, i kdyby mu to lezlo po hlavě, ale přitom má z toho takovej strach, že mu to zastaví i krev v žilách. Právě včera po té akci se mě Jarda ptal, jak se můžu bát něčeho, co mi fakt ze třech metrů nemůže nic udělat. A já mu řekla, že "střízlivá" moc dobře vím, že mi to nic neudělá, i kdyby mi to lezlo po noze, ale na tom je právě založen princip fobie. Že se člověk bojí něčeho, co může v klidu zašlápnout :)
        Gastrica   | 08.08.2012 09:22:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moje nervy, moje nervy...
      v paneláku naštěstí máme sem tam nějakýho miniaturního pavoučka, ale když jsem žila sedm let v baráku, co měl okna do zahrady a byl pod úrovní silnice, všechno se to stahovalo dovnitř, ale to byla monstra. Také jsem měla záchvaty paniky, když jsem viděla nějaký stín na zdi. Jeden obr mi tam žil několik let, než jsem ho zlikvidovala Raidem a vysavačem. Fakt to byl humusák. Možná tu mám i fotku v galerce  Jo mám, hele je to v albu Pavoučci, jestli se chceš mrknout 
      danicka84   | 08.08.2012 09:32:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Moje nervy, moje nervy...
        My bydlíme právě taky v paneláku :) Ale jsme v přízemí a sem to zase vleze oknama   A dík, ale fakt si to nechci prohlížet na fotkách, seš hodná, děkuju :) Jarda si toho zmetka taky včera fotil  
        Gastrica   | 08.08.2012 09:41:59
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Moje nervy, moje nervy...
          Fuj! Mám husinu, jen padla zmínka o fotce  
          Terča80   | 08.08.2012 11:32:35
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Moje nervy, moje nervy...
        Já jsem se mrkla a je to přesně ten druh pavouků, co máme doma. Taky je nesnáším, ale už jsem si částečně zvykla. Koš do popelnice ve sklepě ale vynáší zásadně manžel, i plynařovi jen otevřu a čekám venku  
        Kydka   | 09.08.2012 10:13:04
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Moje nervy, moje nervy...
      Rozumím ti.Ja to mám se psama a taky to není sranda.U mě je to horší ,že do bytu ti pes nevleze,ale venku jsou jich miliony.Zvláště ted tu bydlí tam část cigánské rodiny co miluji zvířata a ti už tu mají 4 psi,ještě bydlí v přízemí.Dostat se ven je pro mě nadlidský výkon.
      Honafa   | 08.08.2012 10:46:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Moje nervy, moje nervy...
        no, jo, ale když to vezmeš kolem a kolem, ven chodit nemusíš a doma tě žádnej pes nepřekvapí :) Pff a kolik je venku pavouků, to takové babí léto třeba? Když jdeš a najednou tě přes ksicht praští pavučina :) Nechci polemizovat o tom, kdo to má horší, ten pocit je hroznej u každýho stejně, ale ty se před nima aspoň můžeš schovat, já ne  
        Gastrica   | 08.08.2012 10:49:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Moje nervy, moje nervy...
          Jo jo pavouku je víc to máš pravdu.A jsou menší tak nikdy nevíš kde jsou.
          Ja tu fobii celkem rozumem zvládam.Ty psi jak taž přežiju,ale vadí mi ,že se mi lidi smějí,nebo to řeší.Nejhorší věta-to je malý pes,ten nic neudělá.Bože fobie není racionální uvažovaní.To vím taky,že mi nic neudělá,ale nejde to překonat.
          Setkala si se někdy s tím,že na tebe někdo házel pavouka,nebo tě nutil at si ho pohladíš atd?Nebo tě lidi více chápou a jsou tolerantní,ještě ti pomůžou?
          Honafa   | 08.08.2012 11:02:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Moje nervy, moje nervy...
            setkávám se právě s tím, co popisuješ. Smějou se. Nikdo to nechápe a všichni mají kecy stejný - vždyť pavouk nic nedělá atd. Zatím po mě teda nikdo pavouka nehodil, ale hodně často se mi stane, že mi tím někdo vyhrožuje nebo si dělá srandu "hele, co mám v ruce, pojď se podívat" - nic tam třeba nemá, ale přijde ke mě a prudce vyhodí ruku, jakože to na mě hodí. Já totiž většinou lidi, co mě neznají, varuju, jak to s těma osminohýma mám, a že kdyby na mě někdo zkusil něco takového, tak mě má na svědomí, protože (a to nekecám) mi už jde v tomto o život, mi se fakt regulerně zastavuje srdce. Ti, co mě znají, tak ví a neriskují.
            Gastrica   | 08.08.2012 11:22:55
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Moje nervy, moje nervy...
            jo a nejhorší bylo to, když se mi smál do ksichtu i vlastní chlap. Nevěřil mi, že mám až takové problémy, ale pochopil to, když jsem mu tenkrát brečela do telefonu :) Včera jsem utekla před tím pavoukem na chodbu a normálně regulerně jsem se sesypala na zem a brečela, pak jsem nakoukla do obýváku a řikám "kam s tím jdeš, kam to budeš házet?!" A on "no tohle do ruky nechytnu, běž se radši někam schovat"   Ty jo, to by se ve mě krve nedořezal, já už jsem viděla jak to chytá do sklinky nebo na to jde s novinama a šla jsem se schovat do Ády pokoje. Dokud to neuklidil a nezaklepal, tak jsem nevylezla   Pak jsem ještě hodinu brečela a bylo mi tak blbě od žaludku, že mi musel přinýst vodu. Ne, teď už se mi chlap nesměje, teď už mě utěšuje :)
            Gastrica   | 08.08.2012 11:28:01
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Moje nervy, moje nervy...
              No, tak to je přesný! Všichni z toho maj prču, dokud mě neuvidí "v akci"...já tuhnu na místě. Nejsem schopná se pohnout a je mi úplně hrozně, tlak vyletí, vidím hvězdičky a dál to naštěstí ještě nikdy nedošlo...

              Vtípky typu pavouk z pouti apod., to tu všechno bylo, ale už se to všichni odnaučili, asi mě nechtějí křísit :o)
              Terča80   | 08.08.2012 11:31:54
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Moje nervy, moje nervy...
                Taky vytuhnu a zablokuji se i kdyby to bylo na cestě plné aut.To už pak nevnímám ani ten strach,už prostě nic.Nevidím,neslyším...

                Fobie je blbá nemoc,že.
                Honafa   | 08.08.2012 11:35:34
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Moje nervy, moje nervy...
                  Já přijít na návštěvu, kde mají chlupatou obludu v teráriu, tak taky odcházím, prostě bych tam nevydržela.

                  Neříkám, když to dotyčný neví, ale aby to dělala i rodina a přátelé? To je fakt smutný.My jsme si to nevymyslely, že? Líp by se nám žilo bez toho.
                  Terča80   | 08.08.2012 11:38:17
                  Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Moje nervy, moje nervy...
                Přiznám, že ti skákací pavouci z pouti na takovém tom gumovém jazyku byli nechutní i pro mě a to mě pavouci nikdy nijak zvlášť nevadili. Ani nevím, jestli se to ještě prodává.
                polova   | 08.08.2012 11:48:50
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Moje nervy, moje nervy...
                u mě to většinou dojde v první chvíli k ochrnutí, ale mám vyzkoušený, že když je ten pavouk ode mě třeba 4 metry, tak jsem schopná i uvažovat :) Ale když se k němu přiblížím dejme tomu na půl metru, tak mě začne píchat u srdce, přestávám dýchat atd. Jednou mě doslova musel křísit bejvalej, se kterým jsem byla v kempu v chatce a pavouk si stoupnul na kliku, za kterou já jsem v tom momentě vzala. Tady se totiž porušilo to pravidlo půl metru a se mnou to fakt seklo.
                Gastrica   | 08.08.2012 12:49:31
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Moje nervy, moje nervy...
                  Covece, mne ani tak nevadi, kdyz se nehejbe, jako kdyz leze. Kdyz klade ty odporny nohy na zem. Fuuuuuj! Ale hezky se tu masirujeme.

                  Ty bys do ty "lecby" fakt sla??? No ty jo...tak na fotku, jak se mazlis se skliponem, na tu se i podivam :-p
                  Terča80   | 08.08.2012 13:39:01
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Moje nervy, moje nervy...
                    Co jsem se kdy léčila už od dětství tam mi vždycky řekli,že se mám ovládat a ,že já se chci bát,abych na sebe upozorňovala.Že to je moje chyba,když se bojím.Tak léčbu kašlu.
                    Honafa   | 08.08.2012 13:48:02
                    Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Moje nervy, moje nervy...
                    no mazlit se se sklípkanem asi nikdy nebudu, ale je fakt, že mě napadlo si ho koupit, když se o něj bude Jarda starat :) Já nechci, aby Áda ode mě odkoukala, že pavouci jsou fuj a byla za hysterku celej život, jako já. Uvidím, o jakej druh léčby by šlo, ale každopádně o tom přemýšlím už dlouho..
                    Gastrica   | 08.08.2012 14:00:27
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Moje nervy, moje nervy...
                      No hele, já to po mamče "podědila" i když přede mnou nikdy nedělala scény, takže to neovlivníš - každopádně teď je sranda, jak to koulíme s Eldou. On se nad každým živým tvorem tak rozněžňuje, že to je vždy "nedívej se nahoru, je tam zas odpornej sviňák"..."jééé, Elísek je tu, no anoooo, pavouček viiiiď"      
                      Terča80   | 08.08.2012 20:44:08
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Moje nervy, moje nervy...
                        já to právě nemám naučené od rodičů, ale skrz zážitek. Dřív jsem normálně s pavoukama byla kámoška (no kámoška, trhala jsem jim nohy a smála se, že neumí chodit po dvou :), ale pak se TO stalo asi v druhé třídě a bylo po kamarádství. Ale s Eldou dobrý, haha, to musí stát hodně přemáhání        
                        Gastrica   | 08.08.2012 20:54:04
                        Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Moje nervy, moje nervy...
              U nás to taky Martinovi vadí a stydí se za mě.Proto taky se mnou moc nechodil ven.Vždycky v krizových situacím mi říkal-ovládej se.Časem to pak pochopil.Ani naši mi moc nepomáhali a nepomáhají.Kolikrát sedím někde zavřená,protože mají na návštěvě někoho se psem.
              Jediná kdo to u nás chápe je moje segra.
              Honafa   | 08.08.2012 11:33:06
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Moje nervy, moje nervy...
              Mně nedávno dostala mamka.Byla jsem u ní,objevil se tam pavouk (na můj vkus dost velký)a ona že ho chytí.Myslela jsem,že ho zamáčkne a ona ho pak vyhodila z okna,že pavouka přece zabít nemůže,že to přináší smůlu    A včera jsem otevřela dveře na balkón a tam přímo v tom rámu docela velký fešák,malinko chlupatý...  Ve mně zatrnulo,i když nemám tak krutou fóbii jako ty,ale bojím se jich fakt hodně,ale věděla jsem,že ho musím zabít,jinak vleze dovnitř.Vzala jsem plácačku na mouchy,ale když jsem ho mlátila,měla jsem pocit,jako bych sahala přímo na něho a bylo mi fakt blbě 
              veverka77   | 08.08.2012 19:30:51
              Reagovat | URL příspěvku
  • Dnes teta zemřela.  Jsem zvědavá, jak to s námi tady bude dál...
    akilah   | 07.08.2012 21:27:01 | Reakcí: 17, poslední: 08.08.2012 22:19:18
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Dneska byl super den, babička hlídala. Takže kadeřník a nákupy, trošku jsem to asi přepískla - tričko s krátkým, tričko s dlouhým, kraťasy, pyžamo, kalhoty....malé jsem koupila mikinku a tepláčky, šaty s dlouhým rukávem. Jenom jsem litovala, že jsem si neobjednala nějakou masáž       .....jenom čekám co tomu řekne tatínek až předložím účty      

    Jo a měla jsem na sobě takové ty poser-kalhoty jak o nich byla nedávno řeč. No s tím mím větším zadkem, jsem v nich vipadala fakt super      , zadek 2x takový       No holt nemůžu mít všechno,že    
    ka-ro-li-na-kaja   | 07.08.2012 20:03:06 | Reakcí: 5, poslední: 08.08.2012 11:42:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Zdravím ze západních Čech :-)
    Dojeli jsme v pořádku, cesta utíkala rychle a děti kupodivu moc hodné a většinu cesty prospali.   

    PS: Julinka tady řádí, už stihla strhnout dva plakáty, urvala dvířka od jedné staré skříňky a roztrhla korkové prostírání, které už tady měli snad dvacet let.      Tož nevím, jestli nás nepošlou domů už v neděli. 
    Evulik25   | 07.08.2012 19:23:47 | Reakcí: 10, poslední: 08.08.2012 21:27:43
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Mám 14 Globus bodů
    kdo je ještě honem chcete, napište. Kdo dřív přijde, ten dřív mele. Zítra bych to poslala.
    Gastrica   | 07.08.2012 16:00:58 | Reakcí: 1, poslední: 07.08.2012 19:40:51
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Včelí medvídci
    Holky, nevíte některá, jak se jmenuje ten díl včelích medvídků (Čmeldy a Brumdy), ve kterém zpívají písničku "Bílá, bílá, bílá, bílá" ???
    Díky moc
    kakapu   | 07.08.2012 15:30:40 | Reakcí: 10, poslední: 08.08.2012 09:08:56
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×