Krvácení mimo periodu

Krvácení mimo periodu

Dobrý den, je mi 30 let a od 16 do 27 jsem byla uživatelkou antikoncepce (např. LOGEST). Minulý rok jsem začala mít problémy s krvácením mimo periodu. Zpočátku jsem to přikládala stresu, ale protože se stav zhoršoval (malinko jsem krvácela non stop), moje doktorka vyslovila podezření na endometriózu.

Po konzultaci s několika jinými gynekology (nebyl žádný nález) jsem se rozhodla nejít na operaci, ale začít brát antikoncepci - miminko ještě rok neplánuji. Dostala jsem kombinovanou hormonální antikoncepci. Přestala jsem zcela krvácet mimo periodu a i bolesti během menstruace byly mírnější. Bohužel se přidaly vedlejší účinky - přibírání na váze, praskání žilek na nohou a otoky nohou. Lékařka mi předepsala Detralex a používala jsem speciální krémy na otoky nohou, ale bohužel bez jakéhokoliv zlepšení. Proto mi doktorka předepsala antikoncepci vhodnou pro ženy s problémy se žílami - Asumate. Problémy se žílami opravdu ustoupily, již nemám žádné otoky ani pocit těžkých nohou. Minulé pondělí (27.6.) jsem načala druhé platíčko, menstruace mi ještě trvala do úterý. Již v neděli (3.7.) jsem začala malinko krvácet a tento stav trvá do teď. Moje doktorka má bohužel dovolenou a nemá vypsaný zástup a já zítra odjíždím na dovolenou k moři. Existuje nějaká možnost jak krvácení zastavit, nebo se musím se stavem smířit? Jak se správně chovat u moře? Chápu, že ideálně by bylo zajít k doktorce, ale nevím kam. Děkuji.

 

Odpověď MUDr. Veroniky Ťápalové: Dobrý den, pokud je krvácení slabé, pak vyčkejte, nelze jej nyní v průběhu užívání nijak zastavit. U moře se chovejte standardně, menstruace nebo slabé krvácení ničemu nevadí. Koupání ve slané vodě se také neobávejte. Každopádně nepřestávejte v užívání platíčka. 

 
Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Krvácení mimo periodu - diskuze


Poradna

Sinupret v 4tt

| Patricia | 03.12.2016, 05:55
Dobry den, prosim vas o radu. Cca v 4tt som uzila kvapky Sinupret na riedenie hlienov v dutinach. Uzila som ho len 1 den rano a vecer po 50 kvapiek. Mohlo to poskodit babatku? Pred 5r mi museli ukoncit tehotenstvo v 16tt kvoli vrodenej vyvojovej vade, preto sa obavam. Dakujem.

Lékař na tento dotaz prozatím neodpověděl.


MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce