Inzerce
Inzerce
Inzerce

Reformy - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 18).

  • Reformy
    Jak se díváte na právě zaváděné reformy? Co se Vám na nich líbí a co Vám vadí? Které změny se Vás přímo dotýkají?
    Baby on line   | 03.01.2012 06:13:08 | Reakcí: 43, poslední: 04.01.2012 20:27:08
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      nemohu posoudit co je spatne a co dobre..to ukaze cas..pokud bude vubec prilezitost,protoze za chvili bude nova vlada a ta zas podle dobreho zvyku vse zrusi...a na reformy at ukazi vse je potreba alespon 10 let...jinak se me nedotkaji nijak krome duchodu  
      Liberte   | 03.01.2012 06:16:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      nyní se mě přímo dotýkají změny v rodičovském příspěvku a líbí se mi. využiji jich. Zkrátím si dobu o 4 měsíce, nastoupím do práce už od září namísto až od ledna, syn bude mít 32 měsíců při nástupu do školky a tím už od příštího měsíce budu moci pobírat o 900kč měsíčně více. je mi líto známé, která otěhotněla jako studentka, otce odmítla uvést, a tudíž spadá do kategorie, která musí i na dále pobírat těch 3800, což není ani životní minimum. by mě docela zajímalo, pokud by někdo otěhotněl přes znásilnění a z důvodu osobního přesvědčení si dítě ponechal, zda by byl zákon také tvrdý.
      Dejmalka   | 03.01.2012 06:49:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Nemyslím si, že budou mít dlouhé trvání. Budou volby, tak bude zas všechno jinak. Jediné, co se mě dotýká, je těch 150hod přesčasů v práci, ale zase máme odbory a kolektivní smlouvu letos nově vyjednanou, takže nás to nestraší. Do důchodu mám ještě sakra daleko a to se stejně dvacetkrát ještě změní.
      iridales   | 03.01.2012 08:37:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      nerozumím jim...nezabývala jsem se tím, vím o nich jen z běžných médií, takže se dá říct, že skoro nevím, o co jde.
      zuzka83   | 03.01.2012 08:40:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Z pohledu sociálního pracovníka se mi nelíbí sociální reformy z důvodu, že mi to příjde jako krok zpět od decentralizace k centralizaci. Že v konečném důsledku nejde o šetření, ale o přelití peněz od lidí do kapes těch kteří jsou u moci a jejich "obchodních partnerů". Možná by stálo za to, aby si a dali někteří tu práci a zpočítali, kolik peněz budou reformy stát a kolik nakonec stát "ušetří". Bohužel jsem v sociální sféře zažila už několik reforem. Určitě bylo zadarmo, aby posudkoví lékaři přešli z OSSZ na ÚP a pak během krátké doby zpět atd. Naše vláda dělá z lidí blbce.
      LenkaM23   | 03.01.2012 08:41:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Jsou šité horkou jehlou, dle mého názoru bez rozmyslu. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale dokud o financích rozhoduje někdo kdo má vystudovaný přinejlepším peďák popřípadě zemědělku, nemá žádné matematické vzdělání ani myšlení, tak z toho nemůže vzejít nic dobrýho. Ono je sice hezký že na papíře jim vyjde nějaké číslo, které hezky vypadá, ale zrovna veřejné finance opravdu nejsou o tom vzít kalkulačku, učebnici ekonomie pro začátečníky a něco sepsat. Troufám si tvrdit že tomu opravdu rozumí cca 50 lidí v celé republice (nepatřím mezi ně aby si někdo nemyslel:)a ani jeden není ve vládě. To se mi nelíbí, to mi vadí. Jsou to naše vydělané peníze a vláda si je rozhazuje tak jak chce. Přímo se mě dotýká zvýšení DPH. Rodičák si přilepším asi o 100 Kč měsíčně. Jinak o ničem zásadním nevím.
      luciasek84   | 03.01.2012 08:50:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reformy
        lide ve vlade reformy jen predhazuji..ale za nimy stoji doufamsi verit,alespon nejaci odbornici..jasne ze ne kazdy ma stejny nazor a tak se pak s nima prou jini odbornici...ale myslim si,ze to delaji lide ,kteri alespon nejak tomu rozumi....jinak to ze jsou site horkou jehlou je nejspis pravda....a to ze clovek se zemedelkou nemuze rozumet ekonomice ci politice atd to zas az tak pravda neni...je spousta lidi co delaji skolu a pak ve finale jsou experti na neco uplne jineho...maji v tom praxi a zkusenosti a vse...nerikam,ze to tak plati u vsech
        Liberte   | 03.01.2012 08:58:42
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Reformy
          Jo a zrovna ten člověk který má zemědělku, rozumí ekonomice a matematice sedí ve vládě případně v těch oborech kde se tvoří reformy? Haha:)))) Jinak praxí a zkušeností matematické myšlení nenahrabeš...a hlavně na to sestavovat veřejné finance opravdu musí být mozek, musí se tomu věnovat, vydávat publikace a proto i studovat danou školu. Tohle člověku ze zemědělky chybí, i když může být jinak zapálený pro politiku a neříkám že je hloupý. To je prostě stejné jako bys přednímu kardiochirurgovi, kapacitě v Evropě postavila na stůl rozpočet vlády. Jasně že by se s tím popral protože je inteligentní. Ale nedocházeli by mu souvislosti i kdyby třeba nakrásno rozuměl co je v těch papírech napsáno. Snad jsem to napsala srozumitelně.
          luciasek84   | 03.01.2012 10:13:14
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Reformy
            ja psala,ze za nimy stoji hafo lidi co to zpracovava a ti jsou odbornici...jinak matematicke mysleni mit muzes v klidu a pritom vystudovat obor jiny...protoze proste si to udelal a pak se venovat tomu co chces..tedy matematice,logice apod..pokud na to mas..a podle me nekdo ,kdo se dostaldo vlady a ne jen do jedne,ale drzi se ve vysoce ceske politice uz skoro 20 let,tak v te hlave neco ma  tim nerikam,ze se mi to libi a ze ho obdivuji a nebo s nimsouhlasim atd
            Liberte   | 03.01.2012 11:36:32
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Reformy
              No a já s tím právě nesouhlasím. V politice můžeš být 20 let a stačí ti k tomu jen umět manipulovat s lidmi a mluvit. A to tě nenaučí žádná VŠ, to buď máš nebo ne.
              luciasek84   | 03.01.2012 11:57:55
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reformy
        souhlasím s tebou..bych to tak neuměla napsat:)
        jinak mě jako absolutního laika překvapuje, jak se vytváří v klídku každý rok deficitní rozpočet..jako chápu, že se hospodaří s hodně penězma a že i rodiny jsou nadměrně zadlužený hypotékama..ale věřím, že v poměru je to o hodně menší zadlužení a že rodina se z případnýho deficitu dokáže v případě nouze nějakým způsobem dostat..ale co ten stát pak?
        zuzka83   | 03.01.2012 10:32:43
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Reformy
          stat tvori devizove a normalni rezervy..od dob cssd je rezerva okolo bilionu ..jednoduche pocty,kdyz stat ma podporit eu 10% rezerv a to ve vyssce 100 miliard  ..bohuzel od te doby moc neroste,ale aspon neubyva...pravice udelala vetsi zadluzeni,nezvysila rezervy,ale aspon je zatim nesnizila...
          Liberte   | 03.01.2012 11:38:53
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Jak vidí slušný občan reformy? Jako frašku. Ve které bohužel hraje nedobrovolně hlavní roli

      Než se rozepíši, musím uvést dvě důležitá fakta:
      1. Jsem rozený optimista. A to i přes veškerý negativismus, kterým mě bohatě zahrnuje moje drahá polovička   .
      2. Jsem rozumně myslící člověk, který se doma řídí tím, že nemůže spotřebovat více, než manžel domů přinese   .

      Po těchto slovech byste očekávali, že musím být nadšeným příznivcem šetřících vládních reforem. Bohužel tomu tak není. Přízeň se zatím nedostavila a zřejmě hned tak nedostaví. Proč?

      Na jedné straně po mně i po mé rodině chtějí, abychom jim odevzdali čím dál více z mnohdy, alespoň u mě, tvrdě vydělaných peněz, zvláště při péči o děti. Z nichž jedno vyžaduje doslova díky temperamentu a sociálním odlišnostem celoodpolední péči.

      Na druhé straně se mám dívat, jak mimo jiné mnou odvedené státní peníze stále a stále mizí do nejrůznějších černých děr. Jak se vymýšlejí výběrová řízení na obskurní projekty – nejlépe armádní pro naše odvážné muže s modrými knížkami, které plní pouze jedinou funkci, a to legální tok peněz na ty správné účty.

      Mám se dívat na to, jak nepotřební lidé díky „vychcanému“ myšlení a správným kontaktům ze sebe dělají chudáčky sající nejrůznější dávky ze státního rozpočtu, a naopak potřebným jsou peníze odepřeny? Viz např. snížený přídavek pro prarodiče pečující o vlastní vnoučata. Těchto příkladů by bylo jistě mnoho.

      Bohužel nyní již vidím, že volby s tímto nic neudělají. Zvolíte-li slušného člověka, stejně nemá dostatek odvahy odstřihnout ve svém resortu všechny pijavice. Resp. kdyby se o to pokusil, odrovnají jeho.

      Byť se snažím uchovat si optimismus, chvílemi mnou cloumá beznaděj. Je z toho cesta ven?
      Calamity J.   | 03.01.2012 08:54:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reformy
        neni..pokud nevzejde dalsi generace lidi co nechteji jen vse brat,ale neco proto take udelat,tak neni cesta ven..a zatim jak vidim jak se dost vychovava mladez,tak se mi nezda ze by takova generace uz rostla...asi dalsich 50 let se bude vse motat dokola,az konecne si lide uvedomi,ze je potreba davat tam kde je treba a vrati se to v necem jinem ,kdyz ne v penezich a brat vse zase jen za neco..ne zadarmo...jinak je fakt,ze kdyz vidime hrube mzdy a co nam z nich zustava,tak si kolikrat rikame,jestli se na to nevykasleme,nebudeme pracovat za par tisic a zadat o priplatky a statu neodvedeme skoro nic,ale vezmeme si co nejvic 
        Liberte   | 03.01.2012 09:03:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Reformy
          Roste generace,která vidí bohužel jediné.Slušný pracující občan je odírán státem,tzv.podnikatelé,tuneláři,zloději a pod.se mají dobře.Co si z toho mají vzít za příklad?Jedině ten,že když budou poctivě makat rukama,budou chudý a okrádaný.Dobře se budou mít jedině v případě,že budou okrádat stát a ty lidi co se od nich okrádat nechají.Co z toho nakonec vznikne poznáme za pár let.
          Val.J35   | 03.01.2012 09:29:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Reformy
            Ale to je blbost... nejsem podnikatel, tunelář ani zloděj a mám se dobře. Stejně tak půlka mého příbuzenstva, z tohož někteří stojí za pásem v prodejně, další jsou zedníci, někteří vedoucí případně jejich zástupci v velkoobchodech (kam se dostali z vyndavání zboží do regálů před cca 7 lety). Jezdí 2x ročně na dovolenou a mají vše co chtějí. Pokud chtějí víc, musí si našetřit a ubrat jinde. Co takhle pořád nekoukat na to co dělají ostatní, přestat závidět a brát to co je a udělat maximum pro to to udělat jinak pokud jsem nespokojený?  
            luciasek84   | 03.01.2012 10:18:23
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Reformy
              Ale já spokojená jsem.Já jen psala co vyrůstá z dnešní mládeže.Poslechni si někdy pár puberťáků,nebo mladých co zrovna vyšli školu.Jo,pár slušných se mezi nima najde,ale řekla bych že je jich čím dál míň.A když těch pár slušných nakonec nenajde ani tu práci,taky je to přestane bavit.   
              Val.J35   | 03.01.2012 10:35:03
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Reformy
                Jo, jenže ti puberťáci co právě vyšli školu mají všichni pocit,že pečení holubi lítají do pusy, nejradši by místečko ve firmě a plat nástupní 35.000 minimálně a 6 hodin pracovní dobu a hlavně ne vstávat ráno. Ale je možné že je to jiné tady v Praze a v jiných městech. Tady si práci najde každý kdo pracovat chce. Ale chápu že někde na vesnici na Moravě to může být těžké.
                luciasek84   | 03.01.2012 11:02:44
                Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reformy
        bohužel musím Jani souhlasit     reforma jen přesouvá peníze od nejchudších lidí do černých děr.. zvýšení DPH několikrát zdaněného, odebírání peněz potřebným a těm co můžou a nechcou pracovat neustále úlevy a dotace  
        my se nemáme špatně, ale je mi líto mých dětí, postarat se o rodinu je stále větší boj a stres..
        proč je čímdál více rodin zadlužených? asi to není tím, že by jen rozhazovali..
        s důchodovou reformou zásadně nesouhlasím, ty jejich pilíře postavené z už tak chudých rozpočtů rodiny nebudou mít za pár let žádnou hodnotu..
        to už vůbec nemluvím o korupci a sypání peněz do očividně nevýhodných a zbytečných zakázek, rozhazování peněz z našich daní, které měly patřit rodinám, postiženým, nemocným.. proč se u nás raději neřeší zodpovědnost lidí, kteří o těchto penězích rozhodují?
        jezurka   | 03.01.2012 11:03:28
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reformy
          Pěkně napsané... Ale jak z toho ven, to bohužel netuším...
        moninif   | 03.01.2012 17:39:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Nás se sociální reforma dotkla negativně.Postiženým se zkrátil příspěvek na mobilitu na 400Kč měsíčně.Směšná částka,když měsíčně projedu s Evíkem 2.000Kč.Kde je vezmu,nikoho nezajímá.Nevím,zda si úředníci uvědomují,že 400Kč nic není v rodinném rozpočtu to vůbec nepoznám.Podle mě se šetří na nesprávných místech.
      Docela by mě zajímalo,jak šetří páni poslanci?
      A o zvýšení DPH snad ani mluvit nebudu,to se dotýká nás všech.Jíst prostě musíme všichni a denně.Ale kvalita potravin se nezlepší s vyšší cenou.
      Víte,co by mě zajímalo?Jak budou vynaloženy všechny ušetřené peníze reformou,zvýšením DPH atd?       
      tygřímáma   | 03.01.2012 09:09:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Běžně bývám optimista,ale co se naší vlády týká začínám být odporný pesimista.Reformy jsou podle mého jen další krok k odrbání běžného občana.
      Zdravotní reformy:
      Zaplatíme víc a dostaneme méně.Takže v nemocnici už místo 60kč zaplatím za den 100kč,ale vlastně jen za základní péči.Cokoli navíc je nadstandart a ten si zase tvrdě zaplatím.
      Změny v rodičovském příspěvku:
      Už se mě osobně netýkají,ale...
      Je hezké že mohu dát dítko od 2 let do školky a jít pracovat,ovšem ukažte mě školku která si vezme dvouleté dítko.Vždyť nejsou místa ani pro ty čtyřleté.A už vidím učitelky jak s úsměvem přebalují plíny a snaží se skloubit program pro 2leté a zároveň 5leté dítě.
      Takže na papíře to možná vypadá hezky v realitě si nabijete hubu.
      Zákoník práce a změny pracovního úřadu:
      Vracíme se do dob feudalismu.I tenkrát se na panském makalo zadarmo.Vůbec nechápu proč bych zaměstnavateli měla věnovat 150hod.práce a nedostat za to zaplaceno.
      Sociální reformy:
      To je kapitola sama pro sebe.To by bylo abychom nedonutili rodiče postižených dětí frknout děťátko do ústavu a jít makat.Přeci nebudou dostávat peníze jen proto,že se o někoho starají.Koneckonců za pár let by jsme ty postižené mohli stejně jako ve Spartě házet hned po narození ze skály dolů.To by byla vládní úspora.
      A poslední co mě v reformách chybí,je například zákon nařizující pár hodin dětské práce týdně.Vždyť takhle chudák stát za ně spoustu věcí platí,tak by si to také mohli částečně odmakat.
      Důchodová reforma:
      Je mě ukradená.Důchodu se stejně nedožiju.A pokud náhodou ano,nejspíš už mě bude tolik let,že budu ráda pokud se trefím na záchod,nebudu si nic pamatovat a co se bude dít mě bude úplně jedno.  Nemluvě o tom,že do té doby stejně rozkradou úplně vše včetně soukromých fondů,takže je zbytečné se tím zatěžovat.
      Takže reforma souhrně-jen další příliv peněz do černé díry,která je sežere a zpátky nic nevrátí.
      Val.J35   | 03.01.2012 09:23:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Já vůbec nevím co obsahuje a jak tady čtu vaše reakce snad si to ani nebudu zjištovat at se nenaštvu.
      Mě z toho co vím to příjde, že nějáký nápad načali a před koncem ho ufikli. Nic k ničemu nesměřuje.
      Mě se líbí že můžu praovat a zůstanou mi peníze z RD a že dítě můžu dát do jeslí.
      Škoda jen že jesle ani školky moc nejsou. A pracovní příležitosti pro ženu co vodí a vyzvedává dítě takéne. Takže mi to je celkem k ničemu 
      Já stále víc uvažuji o tom opustit tuhle zem a skusit to jinde. Ale ted se to všude něják sype.
      medox   | 03.01.2012 09:35:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reformy
        Ja Ti ted nevim, kam bys sla. Severske zeme? Tam jim ten socialni stat taky pomalu skripe, navic ja treba neumim ani norsky ani finsky a pocitam, ze Ty taky ne 
        My se totiz s Pepou o tom bavili a dosli jsme k nazoru, ze ted to tady neni tak nejhorsi, ze jinde je to dost podobne. Pokud nekam foukneme, tak jedine z duvodu valky a to do Kanady, to uz mame promyslene.
        zajic   | 03.01.2012 11:25:30
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Reformy
          Tak tak severské země už taky melou z posledního.Snad ještě Finsko-jenže ti si tam nikoho nepoustí.
          Zatraceně-to švédsko bylo tak nadějne,už jsme mohli být pár let švédi a nic,zatracena krize.
          Honafa   | 03.01.2012 11:28:37
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Reformy
          Taky jsme došli k tomu, že není moc kam prchat :))
          nadule1   | 03.01.2012 12:54:20
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Reformy
          No mě by to spíš bavilo. Poznat novou zemi, zažít něco nového, jazyk atd. Mě by se prostě líbilo poznávatjiné zzemě. Většinou stačí angličtina U ás pracuje taky hodně cizinců co neumí česky a postupně se to naučí. Kanada by se mi taky líbila mám tam sestru tak y třeba v lesčem poradila a nebyla bych tam sama. Momentálně mám políčeno na Belgii nebo Dubaj 
          medox   | 03.01.2012 14:57:49
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Ja si taky myslím,že reformy stojí víc než přinesou.
      Mě se to přímo netýka.Snad jen ,že mám víc peněz a mín ušetřím,tak,že asi zdražilo jídlo.
      Podle mě by se měla agenda zjednodušovat a místo toho se ztěžuje.Asi ,proto aby tomu nikdo nerozuměl.
      Honafa   | 03.01.2012 11:26:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      podle mne sou na dve veci na hovno a na nic a bude to stat penez a kdo to zapalti my dannovy poplatnici a ti nahore si zas mnou ruce jak jim jde vse od ruky :((( 4 leta materska je blbost + dlasi veci .co bude dal v Kocorkove nikdo nevy :((
      kaacca   | 03.01.2012 11:57:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Reformy
        Teeeda zrovna na tvůj názor jsem se těšila, až takhle vlažný jsem ho nečekala :DDDD
        luciasek84   | 03.01.2012 11:59:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Reformy
          co na to rict :(( tem na hore jde jen o sebe a ne o lidi jim je jedno ze normlane slusny pracujici clovek nema skora uz na nic :((( .Resine vzit nohy na ramena a utec nekde za kopecky a zacit od znova ,ale zboje se neutika a co sme si zvolili mame :((
          kaacca   | 03.01.2012 12:04:38
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Reformy
            No, v tomhle já souhlasím s Calamity. Ono je úplně jedno kdo je u moci a jaká zvítězí strana. Myslím že takhle by to dopadlo kdyby byl u korýtka kdokoliv  
            luciasek84   | 03.01.2012 12:42:46
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      reforma rodičovský příspěvek se mě týká..jinak můj pohled na ostatní je že některé nejsou od věci a některé nechápu jak na ně přišli..prostě naše vláda je téma široké :) 
      simonakubecova   | 03.01.2012 12:48:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Nedočkám se důchodu
      každý si teď stěžuje,
      jeho výši odchodu
      vláda pořád zvyšuje.

      Snad se ho já dožiju
      držím sobě pěsti,
      chcete vědět kdy já jdu?
      V šedesáti šesti!!!

      Na důchod si vydělávám
      celý život dřinou,
      jak dlouho ho užiju si
      chce to vládu jinou!

      Dítě dneska narozené
      dle téhle vlády telat,
      v 73 má míti důchod,
      tak dlouho má dělat!!

      Pravnoučata do důchodu
      Půjdoukolem stovky
      bohužel se nedočkají
      páč natáhnou krovky!!

      O tohle jde naší vládě
      škoda každé otázky
      míti státní kasu plnou
      a nejdražší dát zakázky!!!

      Je to ale maše vina
      my jsme je tam volili,
      teď si kapsy pakují
      a dělají z nás debily!!

      Pomůže tu, lide český,
      za tuhle tu zradu,
      defenestrace
      a vyházet je z hradu!!!
      Voraba   | 03.01.2012 14:44:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Já se přiznám jsem se v tom na konci roku nějak ztratila, spíš nebyl čas to nějak zkoumat co vlastně za "reformy" schválili, takže budu zjištovat postupně dle toho co se mě týká. A jestli to je krok k lepšímu to ukáže čas...
      moninif   | 03.01.2012 17:26:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Jak se na ně dívám? Takhle        Ze srdce mi to napsala Jituš. Co absolutně nechápu, je povinnost 4letého RD. Proboha naco??? Nechala bych jen tu 2letou a tříletou. Co s emne velmi citelně dotýká, že 150 hodin budu makat zadara. Už nám to v práci oznámili. A to jejich potírání práce na černo? Ruku na srdce: každá z nás ví o někom, kdo si načerno přivydělává. Hlášení se na Czech Pointu nepomůže, je to jen formalita.... Až si ti "korýtkáři" nasadí i v parlamentní kantýně ceny jako ve zbytku republiky, sami si budou dotovat cestovné apod, i ubytování, jako každý řadový zaměstnanec, můžou hovořit o sociální reformě.
      helenice   | 03.01.2012 21:09:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Reformy
      Mě se zatím přímo nedotkli, ale jak tak sleduju opět se snaží ušetřit na nepravých místech.
      Ady.S   | 04.01.2012 20:27:08
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 18)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×