Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 653) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Zkazila jsem mu rande
    Přišla jsem dneska pro Kubíka do školky a vrhla se ke mě holčička.

    Holčička: "Přijdete zítra s Kubíkem k nám?"
    Já: (v šoku nad nečekanou událostí) Cože???
    Holčička: "No jestli přijdete na návštěvu".
    Já: (pořád zmatená) "To nevím."
    Kubík: "Tatínek nás tam odveze."
    Já: (k holčičce) "Jak se jmenuješ?"
    Ona: "Lucinka."
    Já: (už opět uvažující) "Vy jste se s Kubíkem domluvili, že zítra přijdeme na návštěvu."
    Lucinka: "Jo."
    Já: "Aha. Ale to bychom museli domluvit s tvojí maminkou víš? Vždyť ani nevíme, kde bydlíš."
    Lucinka: (S pohledem, že většího debila ještě neviděla) "Přeci v Plzni."

    No myslím, že jsem Kubíkovi zmařila šanci na budoucí vztah. Lucinka se těžko bude zahazovat s klukem, který má geny po takovém nechápavém stvoření      

    P.S. Ale jinak spolu chodí za ruku na procházkách. Vyměnil jí za Filípka. Ale pššššt. Ani muk.  
    nadule1   | 18.05.2012 15:02:30 | Reakcí: 24, poslední: 20.05.2012 13:05:14
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Novinky z banky..
    Dnes jsem se konečně po 5 měsících od svatby vydala do banky změnit si jméno na kartě. Platební kartě. Jaké bylo mé překvapení, když jsem se dozvěděla, že kartu mám platnou do roku 2016 a tudíž, i přesto, že mám nové jméno, ji měnit nemusím. Na můj dotaz, co se stane, pokud mě v hypermarketu někdo bude chtít "namátkově" kontrolovat, paní jenom zvedla podivně obočí a řekla, že se jí to ještě nikdy nestalo a nechápe, co myslím. Že pokud mám kartu a znám pin, tak po mě nikdo nemá právo chtít občanku na kontrolu   Takže je na mě, jestli si kartu chci nechat udělat novou (samozřejmě za poplatek) nebo to vydržím do roku 2016 a nechám si poslat prostě tu další, až mi tahle vyprší. Takže já na to, milé dámy, kašlu :)

    Taky jsem se dozvěděla, co se stane, pokud bance odmítnete poskytnout fotokopii vašeho občanského průkazu. Řekla jsem totiž, když si ji paní za přepážkou chtěla okopírovat, že s tím nesouhlasím, ať si údaje opíše a konec. Načež se opět na mě podívala trochu podiveně, avšak zachovala se profesionálně a šla se poradit s manažerkou :) Po poradě s ní nakonec všechny údaje jenom opsala, já podepsala papír, že všechno sedí a nazdar bazar. Podle zákona po vás fotokopii totiž nikdo nemůže chtít, případně nesmí, pokud ji odmítnete dát, omezit jakkoliv služby nebo vám odmítnout např. založit účet. Takže v čsob to asi funguje  

    A to je konec, přátelé :)
    Gastrica   | 18.05.2012 14:43:49 | Reakcí: 15, poslední: 22.05.2012 20:55:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Novinky z banky..
      Tak,že nakonec vše ok.Až na to,že teď se budeš bát,že budou chtít občanku v obchodě.
      No hlavně ,že už se v obchodech nechtějí ty podpisy,to byl můj kámen urazu.
      Honafa   | 18.05.2012 14:51:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Novinky z banky..
        no já se toho nebojím. Od doby, co mám kartu se mi nikdy nestalo, že by po mě někdo na pokladně chtěl občanku. Ani tenkrát, když jsem ještě neměla čipovku a platila jsem přes podpis :)
        A když po mě někdo občanku bude chtít, no tak mu ji ukážu, vysvětlím a pokud nepochopí, nákup nechávám na pokladně a odcházím. Nakoupit si můžu jinde :)
        Gastrica   | 18.05.2012 14:56:39
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Novinky z banky..
          To sice můžeš, ale uvědomuješ si, že je to z bezpečnostních důvodů? Jak by se ti líbilo, kdyby jsi ztratila peněženku a někdo si na komplet všechny prachy co bys na účtě a vlastně na kartě měla nakoupil... Asi nic moc příjemně by ti nebylo. Ta pravděpodobnost je asi malá, ale je...


          Jinak já zatím po nikom občanku nechtěla, ale máme na dveřích psané, že máme právo tu občanku při platbě kartou chtít. V Penny jsem nakupovala na manželovu kartu a nákup mě nedali... A to s tou kartou jsem normálně snad půl roku všude jinde platila a nikomu to nevadilo.
          polova   | 18.05.2012 18:08:45
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Novinky z banky..
            Platit kartou na manželovu kartu se nesmí, švagrová stím měla taky problém a tka se byla informovat v bance a tam dali za pravdu obchodu, protože ty nesmíš nikomu říct pin a tudíž kartu půjčovat.
            Ady.S   | 18.05.2012 18:13:26
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Novinky z banky..
            však říkám, že občanku ať si zkontrolují, já jim vysvětlím, že jsem se prostě vdala a v bance mi řekli tohle, takže jsem z obliga a pokud budou mít problém, tak tam prostě ten nákup nechám. Pro mě to tím hasne. Karta to moje je, pin k ní znám, jsem to já, takže mé svědomí je čisté :)
            Gastrica   | 18.05.2012 18:18:20
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Novinky z banky..
      Tádydádydádydá      S tou fotokopií jsem to vůbec nevěděla a nechala jsem je,ať si ji udělají.Aspoň jsem teď zase chytřejší  S tím jménem je to ale hodně divné.Myslím si,že když se prodavačce něco nezdá,má právo si to ověřit.Jistě to ale nevím 
      veverka77   | 18.05.2012 18:09:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Novinky z banky..
        tak ano, kdybych byla nějakej bezdomáč a koupila si na kartu krabičáky za 3000,-, cigára a deset rohlíků, tak to beru, že by jí to možná mohlo být divné a tudíž by občanku mohla logicky chtít     Ale když nakupuji v klidu, hezky pozdravím, mám s sebou kočárek, nakupuji jídlo, děcku sunar a přesnídávky, tak nevím, asi je to nenapadne, že bych to někomu čorkla    
        Já vím, že pokladním se čas od času vyskytne na obrazovce nějaký povel, který je nabádá ke kontrole identity a je to namátkové a ona nemá šanci to ovlivnit, ale koneckonců co já s tím? Mi v bance řekla, že kartu měnit nemusím, tak ji měnit nebudu.

        Jinak Jarda je přes zákony přeborník, kdybys věděla, co všechno může a nesmí pokladní, recurity nebo i policie, tak bys čuměla      
        Gastrica   | 18.05.2012 18:25:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Novinky z banky..
      Aaaa nase oblibene tema. V bance mi rekli to same a stejne udivene cumeli na muj dotaz ohledne namatkove kontroly :-)))
      Terča80   | 18.05.2012 19:37:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Novinky z banky..
        no já si právě myslela, že když změním jméno, ta jsem povinna změnit si ho všude :) Ale teda asi není potřeba :)
        Gastrica   | 18.05.2012 19:59:56
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Novinky z banky..
           
      nadule1   | 20.05.2012 07:45:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Novinky z banky..
      Hele, dík za info s tou kartou   Na změnu jména teda taky prdím. Akorát jsem si zkontrolovala tu platnost a končí mi teď v červnu, tak jsem zvědavá, jak to bude s novou.
      Kydka   | 20.05.2012 09:09:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Novinky z banky..
        musíš si ale zajít na banku a změnit si tam jméno, aby ti ta další karta už došla na nové jméno :)
        Gastrica   | 20.05.2012 14:59:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Novinky z banky..
      no tak to jsem snad ani neměla číst,já jsem se konečně dokopala po 2letech si dát změnit os.údaje včetně zmíněné platební karty a nikdo mi neřekl,že to není nutné.To bych si to sakra rozmyslela,jelikož mám platnost do 4/2013 a pěkně jsem kvůli tomu jmménu vyplácla 200.-     tohle vědět,tak jsem to určitě nechala být,taky jsem chodila nakupovat s pocitem ukradené plat. karty.
      Lenka/79   | 22.05.2012 20:55:47
      Reagovat | URL příspěvku
  • Terminály po 3
    Tento týden.
    Šla jsem schválně do Alberta,že si vyberu,když jsem jsem byla u školy.Nakoupila jsem za víc než 300kč což jsem ani nepotřebovala,už jsem nakupovala včera.A přijdu k pokladně,řeknu že chci vybrat a ona ,že to neumí.Jestli to fakt chci.Byla tam sama nikde nikdo kdo by ji pomohl,ona celá nervozní,za mnou fronta jak blázen a ona furt ,že mi to nedá a furt mi ohýbala tu kartu,nebo s ní mrskla na zem,až ji skoro ztratila.Když jsem jí upozornila at se k moji kartě chová slušně tak mi ještě nadala.A začala ji ohýbat ještě víc.Fakt mě nasrala.Asi 10 min ji trvalo než se odhodlala do toho jít.Podařilo se jí to napoprvé,karta taky přežila.Mezitím fronta až salámům.Uf uf.Bože tak proč ty služby nabízí. 
    Honafa   | 18.05.2012 14:43:27 | Reakcí: 27, poslední: 20.05.2012 11:33:15
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Terminály po 3
      hlavne ze to prezili vsichni 
      Liberte   | 18.05.2012 14:50:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Terminály po 3
        Nejblíž k mrtvole měla ta pokladní.Už jsem byla nasraná na tu učitelku, teď tohle....
        Honafa   | 18.05.2012 14:52:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Terminály po 3
          to verim  ja prave premyslim,ze muz si vezme nekdy volno a pujde vyzvedavat deti...asi je potreba srovnat i u nas situaci... 
          Liberte   | 18.05.2012 14:57:27
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Terminály po 3
      nevim,jak je to primo v albertu,ale kdyz jsem delala v marketu ja,tak bylo jen par stalych zamestnancu a ostatni brali brigadniky,protoze to bylo levnejsi. Ze my,stali zamestnanci jsme podavali 3x takovy vykon,to bylo fuk,kolikrat jsem ani za celou 12h najist nemohla,bo nez bych jen dosla do jidelny,tak se brigadnik na necem zasekl a uz byla fronta a me vyhlasovali. Do mesice jsem jim utekla,na takovou praci se muzu....
      plaz   | 18.05.2012 14:59:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Terminály po 3
        To byla stála.Tvrdila,že je nová,ale podle mě už je tam min 3m možná i pul roku.Prostě se to nechce naučit.Nebo tam má být někdo kdo jí pomůže.Příště mi u salámu neprodají salám,že neumí vážit. 
        Honafa   | 18.05.2012 15:03:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Terminály po 3
          Jak poznáš, že je stálá? Já do Kaufu chodím BRIGÁDNĚ už rok a půl. Některé holky jsou u nás BRIGÁDNĚ i 3 roky. Takže tak...
          polova   | 18.05.2012 15:11:12
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Terminály po 3
            Jestli je tam 3m jako brigádník nebo jako stála ju neopravňuje mi ničit kartu.Nelíbila se mi výmluva,že je nová.Nová není.
            Honafa   | 18.05.2012 16:25:19
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Terminály po 3
              No to máš sice pravdu, já jen psala, že to, že je tam 3 měíce, podle tebe, prostě stálá není. Já měla jednou u pokladny pána, to jsem tam byla už rok, sekla jsem se v druhu pečiva, čekali jsme na storno a on mě říká, že chápe, že jsem nová. Tak jsem řekla, že děkuju a kdybych mu chtěla lhat, tak budiž, jsem teda nová  . Pán se tomu zasmál. Víš, ona ta holka není robot ale je člověk a kdyby ses na ni hezky usmála a řekla jí, že to spolu určitě nějak zvládnete, tak jí je hned líp. Mě totiž doslova serou zákazníci, co si myslí, že mě při příchodu do práce natočili klíč a já budu fungovat... Já vím, nemá se tam co cpat, když to nezvládá, ale zkus si to přetočit, že ty bys stála na jejím místě, ona na tvojem a měla pak možnost napsat v kolonce Brigády... Určitě bys o té zákaznici moc lichotivě nepsala a byla celá nešťastná z toho, jak ona neměla pochopení...
              polova   | 18.05.2012 18:00:41
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Terminály po 3
                Ja to chápu.V podstatě jsem ji jen klidně dvakrát řekla,že mi nemá ničit kartu.Jako kráva s prominutím se tam chovala ona.ŘVALA A URÁŽELA MĚ.Ja mám bol,kde si mužu postěžovat.
                Třeba včera si chudák pokladní chtěla odnést věci a já ji několikrát ujistila ,že mi to nevadí,že nespěchám at klidně jde.I na tu dnešní jsem se usmívala a povzbuzovala jsem jí,že to zvládne.Jen jsem se nenechala odbít.Ona se mě snažila sprostě přesvědčit,že si nemám vybírat.

                Každá mince má dvě strany.Ja vím co je to pracovat v obchodě.Ted už tam pracovat nemusím.Že ona ano za to já nemůžu.
                Honafa   | 18.05.2012 19:03:43
                Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Terminály po 3
        Kdes dělala? U nás jsou brigádníci lepší jak stálí zaměstnanci. Netvrdím, že jsem to zrovná já  . Dokonce brigádnice, která tam je nějaké 3 měsíce dělala stálým zaměstnancům(a dokonce i vedoucím činitelům  ), kteří tam pracují někteří i 8 roků, jak dosáhnout té požadované mety 30 skenů za minutu  . Dokonce i storen mají brigádníci míň jak stálí...
        polova   | 18.05.2012 15:09:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Terminály po 3
          V Baumaxu, ale u nas brigadnici chodili pres agenturu,takze tam byl pokazde nekdo jiny. Za asi tri mesice jsem tam potkala stejneho brigose nanejvys 2x a u nas se na kase delalo hodne papirovacek jako vracenky,vydajky pres sklad,vyplaceni bonu atd., co jine pobocky delali v kancelarich,u nas jsme to museli umet..
          plaz   | 18.05.2012 15:12:55
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Terminály po 3
      Poté, co moje mamka dělala v Penny, tak se snažím ke všem prodavačkám v super a hypermarketech chovat megaslušně. Jejich práci bych nikdy dělat nechtěla a doufám, že mě to ani nepotká, protože dřít jako kůň za příšerných podmínek a aby si na mě otvíral ústa nějaký smrkáč, který má na cedulce napsáno manažer, to bych asi nezkousla. Ale už jsem jednou nebo dvakrát narazila na prodavačku tak znechucenou svou prací, že jsem prodejnu radši hodně rychle opustila. Zrovna předevčírem v Albertu u toho dlouhatánského pultu se sýry, salámy,masem, pomazánkami a saláty. Čekali jsme přes pět minut, byla tam pouze jedna obsluhující a ta byla zaseklá u masa, kde byla fronta jakoby dávali něco zadarmo. No, po pěti minutách jsme šli pryč. Manžel nadával a chtěl jí něco říct, je z práce dost vynervovaný. Tak mu říkám, že je dost možné, že je tam sama a tak nestíhá a nemá smysl jí ještě přidávat k tomu všemu nadáváním. Vypadala hodně strhaně. Dost často se stává, že zaměstnanci i brigádníci nejsou zrovna dobře proškoleni a jsou vhozeni do vody a pak to takhle dopadá.
      Meridene   | 18.05.2012 16:34:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Terminály po 3
      Gábi,tak takové jednání bych asi nepříjemně komentovala
      tygřímáma   | 18.05.2012 17:49:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Terminály po 3
      Protože to není o službách ale o lidech. Gábi nemáš na výměnu ty kartičky z alberta mě některý chyběj a né a né je sehnat.
      Ady.S   | 18.05.2012 18:15:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Terminály po 3
        8 34 60 50 56 ty nám chybí,jinak ty ostatní máme skoro všechny dvakrát.Tak mužeme vyměnit.
        Honafa   | 18.05.2012 18:54:45
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Terminály po 3
          Gábi z těch tvých mám doma jen 56,ale v pondělí bych mohla zkouknout co mají holky dvakrát v práci. Mě chybí 2-2x, 5,6-2x,7-2x,17-2x,19-2x,21-2x,23,24,25,27,29,34. Mám tam i něco dvakrát pro kolegyni.kdybys dala byla bych moc ráda 
          Ady.S   | 18.05.2012 19:12:37
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Terminály po 3
      Tez se snazim na ty chudery za kasou byt slusna, ale toto by me vytocilo tez :-(
      Terča80   | 18.05.2012 19:38:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Terminály po 3
      promin',ale musím se smát...huráááá Albert      
      lendy   | 19.05.2012 12:18:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Terminály po 3
      To jem se vas prave chtela zeptat..jestli to mate? Tady se to jmenuje "cash back".Ze pri placeni kartou muzez zazadat o dalsi penize k tomu 9 vybrat z karty) To ej to co asi myslis ze?!
      Tady si to clovek nacvaka vzdy sam.Ve vetsine obchodu se te to zepta"Chcete hotovost nazpet?" a pka moznosti kolik a nebo jina castka,kterou pak nacvakas.Ja to miluju.Nemusim do bankomatu uz vubec.
      janney   | 19.05.2012 17:41:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Terminály po 3
        Jo, mi to taky změnilo život. Můžeš kolikrát chceš ,ale musíš koupit min za 300kč a dají ti max 1500kč.Tak,že ja si vybírám skoro pokaždé co jdu nakupovat.Taky se to jmenuje- "cash back"mají k tomu na pokladně i tlačítko.Tak by to mohli umět.
        Jinak už hodně si kartu dávaš sama.Ale jsou obchody kde né. 
        Honafa   | 19.05.2012 18:30:08
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Terminály po 3
      Mně by taky vadilo, kdyby mi ohýbala kartu. Že to neumí je jedna věc, pak ale tam od toho má někoho nad sebou...
      nadule1   | 20.05.2012 07:43:40
      Reagovat | URL příspěvku
  • Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
    ...v tomto předletním čase. Zrovna jsem domluvila s kámoškou, co se právě vrátila z (neúspěšného) lovu na plavky.

    Úplně jsem se musela smát, jak byla zhnusená...prostě klasika. Miniaturní kabinky, zrcadla ze všech stran, světla, pod kterými je vidět vše, i co na tom těle není, svlíkat, oblíkat, pořád dokola...

    No docela jsem ráda, že se letos budu zase vorvanit na chalupě u bazénu v tom předpotopním pytli jako s Eliáškem a bude mi to fuk.

    Co vy, jak snášíte nákupy plavek nebo spodního prádla?
    Terča80   | 18.05.2012 13:54:26 | Reakcí: 21, poslední: 19.05.2012 20:46:34
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      Co? já takové věci nezkouším. Vezmu pravděpodobnou velikost a jdu. Jenže nekupuju v obchodě, ale u ťamanů z jednoho prostého důvodu. Ťamanovské mě vydržely mnohem dýl než "prý kvalitní" a to ani nebyly v nejnižší cenové relaci, tak střed. Plavky za 1.200,-, což podle mě není málo. A o podprdách a kalhotkách se radši nezmiňuju  .
      polova   | 18.05.2012 14:00:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
        Já jsem si před snad 4 nebo 5 lety koupila právě dražší plavky (alespoň pro mě teda jo  )za 1100 Kč a fakt celou tu dobu vydržely    Ještě teď je nosím,i když kalhotky už jsou trochu volnější.Vidět to není,ale já to cítím a jsem z toho trochu nervózní   
        veverka77   | 18.05.2012 18:15:40
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
        nesnáším nakupování oblečení vůbec, natož spodní prádlo anebo věci, co se musí zkoušet  
      ale plavky na sebe narvu ty jsem nosila loni normálně, takže buď jsem pořád štíhlá nebo se spíš hóódně natáhly   podle mě mám zadek určitě o pár čísel větší - ještě že si tam nevidím  
      jezurka   | 18.05.2012 14:01:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
        to je velka vyhoda zadku, ze je clovek nevidi
        zajic   | 18.05.2012 14:19:52
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
          ale chlap vidí.. aspoň mám výmluvu, že jsem těhotná      
          jezurka   | 18.05.2012 14:33:52
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
            chlapi to vetsinou vidi pozitivne. Tem velkej zadek nevadi
            zajic   | 18.05.2012 15:03:06
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
                    budu ti věřit a ptát se ho radši nebudu  
              jezurka   | 18.05.2012 15:22:58
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      To mi ani nepřipomínej. 
      Jak začal Martin jezdit do Švédska dostala od něho dotaci 10 tisíc at si koupím co chci.Tak jsem se chtěla rozšoupnout a koupit si drahé plavky.Šla jsem do obchodu s prádlem kde vršek třeba stal 3tisíce a spodek 2 tisíce.Měla jsem uzké šaty přes hlavu.Blbě se vyslíkali a ještě měli na zádech zip.(moje blbost,že jsem měla zrovna tyhle)Ale co předváděla ta prodavačka  nechtěla mi dát do kabinky 2 vršky,furt mi strkala C,B nedala si říct,že potřebuji min D.Tak,že pokaždé vysvlíknout,zkusit,obléct ,říct,že je to malé a zas znova.Vydržela jsem to 3 krát pak jí to hodila na hlavu.Šla jsem vedle do Benotonu a koupila užasné plavky za 2500kč co mi sedí dokonale a mám je dodnes.

      Celkově světla v kabinkách nenávidím.
      Honafa   | 18.05.2012 14:32:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      nesnáším nakupování oblečení a pokud nemusím, nic nezkouším. Trička beru vždycky od oka a zbytek, co se musí zkoušet, tak na to se vždycky tak rok připravuju, než se odhodlám jít a potřebnou věc si koupit :)
      Takže třeba kalhoty mám jenom jedny, protože mě prostě nebaví se hodinu vyslíkat a oblíkat, koukat do zrcadla, jestli nemám velkej zadek atd. Já mám takovou debilní postavu, že mi jsou tak jedny kalhoty ze sta  

      A co se týče plavek, tak toho se bojím letos nejvíc a asi opět zavítám někam do spešl obchodu, protože nahoře nemám nic, tam by stačila i černá neprůhledná izolepa, aby se mi všechno zakrylo a dole vagón  
      Gastrica   | 18.05.2012 14:48:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
        Zkoušení taky nenávidím,ale netroufla bych si něco koupit od oka (kromě kalhotek,ponožek apod.  ).Mám totiž tu zkušenost,že třeba tričko nebo halenka,která vypadá,že mi určitě bude sedět a slušet,mi často nesluší a naopak.O kalhotách ani nemluvím,tam to bez zkoušení nejde vůbec.
        veverka77   | 18.05.2012 18:21:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
          tak mě sluší asi všechno   A když nesluší, tak to nosím na doma k plotně   Peněz mi líto není, já si nekupuju trika za pětikilo :)
          Gastrica   | 18.05.2012 18:27:01
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      nezkousim....plavky mam jen sportovni do bazenu..a spodni tanga vim od oka 
      Liberte   | 18.05.2012 14:51:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      já už mám nákup plavek za sebou a spokojenost  beru velikost S  nebo podle toho jestli je to číslovaný jak spodní prádlo ale nikdy to nezkouším..a beru vždycky tu velikost někde vzadu za hodně plavkama atd.protože doufám,že ty zadní nikdo nezkoušel 
      Rowdynka   | 18.05.2012 15:10:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      Já myslela, že jediná výhoda těhoteství je, že když šlápneš na hrábě, tak se nepraštíš do hlavy   Nákupy plavek a prádla nesnáším, z deseti kousků mi většinou jeden sedí   nerada si v krámě cokoliv zkouším, ale bohužel u mě to jinak nejde.
      Dana S   | 18.05.2012 17:44:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      Nemám ráda zkoušení jakéhokoli oblečení 
      tygřímáma   | 18.05.2012 17:50:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      Nesnáším zkoušení čehokoliv a pohledy do zrcadla v kabince na své tělo       
      veverka77   | 18.05.2012 18:20:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      Jé a já se tak těším, až si plavky letos koupím nové. Nevadí mi zkoušení čehokoliv, teď už ne 
      angieblack   | 18.05.2012 22:55:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
        Mrcho :-)))
        Terča80   | 18.05.2012 22:58:07
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Právě jsem objevila jednu z mála výhod těhotenství...
      já to nesnáším..brr..zase bych si měla začít shánět podprsenku..a z toho mám vždycky zkaženou náladu na několik dní.
      plavky zatím mám, ale začínám z nich vyrůstat - až z nich vyrostu definitivně, další si kupovat spíš nebudu, to bych nemusela psychicky zvládnout   
      zuzka83   | 19.05.2012 20:46:34
      Reagovat | URL příspěvku
  • skolkovne
    rok co rok se potykaji mamiinky se skolkou...nekde nejsou mista,jinde neni ani prosotr na rozsireni a kdyz je,tak nejsou penize atd...u nas nejsou ucitelky  ...nechapu ,proc je skolkovne vsude jinak....ja bych dala skolkovne treba 3000 nebo proste rozhodne vic nez je u nas treba 600,nekde i jen 300,tudiz by tam byli deti zamestnanych rodicu...dale by tam byli ucitelky protze by bylo na jejich platy a dali by se delat tridy po 15 detech a ne 25 apod...
    Liberte   | 18.05.2012 12:51:49 | Reakcí: 39, poslední: 22.05.2012 17:55:52
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      Šup šup do vlády nebo minimálně do kraje a máš prostor to měnit  .
      polova   | 18.05.2012 13:00:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      nj ale vem si že někdo i když je zaměstnanej tak prostě 3000kč jsou pro někoho hodně peněz a nemůžou si to dovolit..
      Rowdynka   | 18.05.2012 13:27:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skolkovne
            přesně a o to hůř, když má někdo ve školce třeba 2 děti
        zanlena   | 18.05.2012 13:41:54
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skolkovne
        Jenže pro některé je tato, bohužel, realita těžko pochopitelná.
        polova   | 18.05.2012 13:56:26
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skolkovne
        davam priklad 3000,ale proste 600 je podle me malo a nejsou ucitele,protoze neni na jejich platy..nebo chybi tridy atd..tudiz chceme li at je to lepsi,nezbyva nez si zaplatit vic...a stat neni povinen zajistit peci detem v predskolnim veku
        Liberte   | 18.05.2012 14:05:13
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: skolkovne
          Jak kde nejsou učitelé a na platy. U nás při 300,- školného školky fungují a problém není.

          Tam v tom středočeském kraji těch vinoték bude asi více...
          polova   | 18.05.2012 14:07:57
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: skolkovne
          já to nemyslím zle..jen si to nedokážu představit..víš prostě jsou i maminky s 2 dětma,samy,zaměstnaný..s platem okolo 12.tisíc..a vem si..3000 za jedno 3000 za druhý..to je polovina platu ...prostě mi 3000 příjdou jako nereálná částka..v soukromí školce ok..ale normální školka by teda měla být dostupná pro všechny pracující maminky a tatínky..ne jen pro některý..navíc vem si že nějaký měsíce ty školky jezdí do divadla některý plačo,někdy focení...1000kč dobře i když i to je pro někoho moc,ale 3000kč není pro všechny reálný...
          Rowdynka   | 18.05.2012 14:58:20
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: skolkovne
            *plavčo na plačo 
            Rowdynka   | 18.05.2012 14:59:03
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: skolkovne
              to byl priklad ...v okoli prahy a v praze podle me realny..jasne ze jinde by bylo jine.....
              Liberte   | 18.05.2012 15:02:52
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: skolkovne
                já to chápu,ale i na příklad je to celkem dost  i v Praze pracují prodavačky,uklízečky nebo popeláři 
                Rowdynka   | 18.05.2012 15:05:08
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: skolkovne
          nebo školkovné dle příjmů rodičů - pro někoho 10 000, pro někoho 300 - to by bylo spravedlivé, kdyby nebyl náš stát rozkraden a vytunelován, bylo by na platy učitelek dost i bez školkovného
          Humpolec   | 18.05.2012 18:41:34
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      My platime za skolku 3tis. za mesic, a je to fajn. Myslim, ze si muzes jiste najit soukromou skolku, ktera bude splnovat Tvoje kriteria.
      Statni bych nechala "zadarmo", ono pro spoustu lidi by ty 3tis. mohly byt vrazedne, zvlast, kdyz se Ti sejdou 2 skolkove deti. Kdyz si vezmes, ze spousta profesi ma cistou mzdu kolem 10ti tis., tak to by pak byla zamstnana mam na tom hur jak na rodicaku. Navic skolka nema slouzit jako odkladiste, ale jako vzdelavaci zarizeni, a na vzdelani je u nas dle ustavy narok zdarma.
      zajic   | 18.05.2012 13:33:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skolkovne
        soukorma je tady nejlevnejsi a musim dojizdet autem za 10000 pro oba a 4000 jidlo a je tam 23 deti ve tride...dalsi,kde je jen 17 deti je za 10000 jedno dite a jidlo..tudiz jsemna 25000 za oba a benzin...a jeste doplacet vylety a dalsi aktivity
        Liberte   | 18.05.2012 14:03:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: skolkovne
          tak hledej dal, smudlo. Kazda sranda neco stoji.
          zajic   | 18.05.2012 14:08:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: skolkovne
              jasne v praze je blaze a levne ..to je normalni..a v jejim okoli je take vse zdarma       
            Liberte   | 18.05.2012 14:19:17
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: skolkovne
              zrovna kolem Prahy je asi 1000 tzv. lesnich skolek, my jsme z toho velmi nadseni, a myslim, ze by to pro O + E bylo to prave. Ony tyhle lesni skolky maji takovy volnejsi a hodne respektujici pristup. decka jsou dle moznosti celej den venku, a je to takove hodne prirodni, fakt ja to muzu jen doporucit.
              zajic   | 18.05.2012 14:25:33
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: skolkovne
                ottika by hrablo byt celej den v lese..v trave atd...nenavidi prirodu ..jako ve filmu ano,ale na zivo ji teda nemusi..jedine kaluze maji nejaky smysl  a kolem nas zadna neni a mesenelibi moc ten princip..cely den venku
                Liberte   | 18.05.2012 14:46:18
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: skolkovne
          To dokazuje že jen o penězích to ale není, nevím jaký je teda rozdíl 600,- a 25 dětí a 10000,- a 23dětí.
          Ady.S   | 18.05.2012 18:18:02
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skolkovne
        skolka neni vzdelavaci zarizeni ktere je povinne..skola ano ,a tak muze stat dat zkvalitneni sluzeb za vyssi penize...zadarmo je to vtipne..fakt...to at nam da zadarmo odvody na socialku a zapocita to do duchodu nez pujde dite do skoly a nemusi delat skolky vubec..      a kde asi vezme penize na to vzdelavani..uz ted je nema a chybi profesionalove,je hodne deti na jednu ucitelku atd...to je fakt jen uloziste...kdyby zvedl skolkovne,tak by se nasli penize i na dalsi lidi atd...a ja se dvema detma najednou celou dobu bych na tom sice prodelala,ale snad by deti na tom vydelali
        Liberte   | 18.05.2012 14:09:35
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      nechci dávat 3000 za školku   to ať si dají ti, co chodí do práce... a nebo dej ty 3000 za asistentku a může být Ottík ve školce, nebudou jim chybět síly  
      jezurka   | 18.05.2012 14:03:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skolkovne
        nejde jen o asistentku...chybi i jinde...jinak sorry ,ale celodenni asistent stoji 100 kc na hodinu nejlevnejsi..osobni..pedagogickeho si najmout nemuzeme..musi byt zamestnancem skolky..tudiz nemuzu jit k ottikovi ani ja jako asistentka..a prave ze chci chodit do prace a chci at se odeti staraji dobre,klidne budu platit mnohem vetsi skolkovne...
        Liberte   | 18.05.2012 14:12:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: skolkovne
          ale každý nechce platit vysoké školkovné a mít max 15dětí ve třídě nebo soukromou individuální péči, od toho jsou soukromé školky..  
          200Kč x 20dní je 4000Kč to bych klidně dala, ať má aspoň na ty 2hodinky, kdy je hlavní program asistentku..
          a to že nemůžeš jít aspoň na 2hodinky denně do školky ty, když jsi stejně zatím doma? ve většině školek to jde, u vás je spíš zjevná neochota školky vůbec spolupracovat  
          jezurka   | 18.05.2012 14:20:24
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: skolkovne
            8x 100 kc x 20 dnu..pokud beru cely den..jinak cele dopoledne 400 x 20 dnu...ale nema diagnosu,nemuze ho doprovazet osobni asistent..ja prcuji prevazne z domova,tak bych i sla alespon na ten program,2 h..a pak to dodelala po nocich a vikendech...jen nekdy musim odevzdat praci ..tak by byl sam
            Liberte   | 18.05.2012 14:43:15
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: skolkovne
            jo a at je jich i 30,ale je ktomu i personal..a ne ze na 4 tridy po 25 detech je treba jen 6 ucitelek... 
            Liberte   | 18.05.2012 14:44:26
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: skolkovne
              nejsem proti aby bylo víc učitelek, ale proti tomu, aby bylo tak vysoké školkovné! nebo ať klidně je, ale platy by se musely zvednout!!! základní vzdělání má být zdarma, 25 dětí ve třídě je akorát, stejně většinou pár dětí chybí..
              radši ať stát platí zaměstnance školek než zaměstnance léčeben alkoholiků, feťáků, asistenty pro menšiny nebo kojící dietu pro sociálně slabé matky a další a další vyhozené peníze z okna! rodina a vzdělání má být na prvním místě a pokud se školkovné zvýší, spousta rodin si nebude moct školku vůbec dovolit  
              jak k tomu ty děti příjdou? a co udělají ty mámy, budou muset zůstat doma s děckem a nepřinesou státu už vůbec nic, ani ty základní daně, jen zase budou živořit na sociálních dávkách - jaký to má význam? nebo si nemají pořizovat děti, když nemají zbytečných 3 a většinou 6tis. (protože klasika je 2 děti za sebou) měsíčně na školku?
              kolik myslíš že má průměrná rodina příjmy?
              jezurka   | 18.05.2012 14:54:53
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: skolkovne
                3000 byl priklad...ale 600 je fakt malo..i 300 se plati tady v okoli..coz je jeste horsi..a nejsou lide..uznej sama ze 1 clovek na 25 3,4 letych deti je vazne malo...to nema sanci vzdelat ani nahodou takovou smecku prcku...proste zvednou skolkovne unosne dle kraju a vydelku...coz je zjistitelny relevantni udaj, a pak ano...presunout penize normalne..ale to je vylozene utopie 
                Liberte   | 18.05.2012 15:01:02
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: skolkovne
                Co je to ta kojící dieta pro sociálně slabé matky?Nezmiňovala to tady teď nedávno ValJ.35?
                veverka77   | 18.05.2012 18:26:46
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: skolkovne
                  nevím co to je, pro mě jen další nesmyslná sociální dávka pro socky, které si pořídí dítě jako zdroj příjmu   a vůbec to nesouvisí s Val, to byl jen takový příklad, kde se zbytečně v našem státě rozhazuje a ještě k tomu bezúčelně, protože je to velmi snadno zneužitelné..  
                  přitom čímdál víc rodin živoří nebo žijí z ruky do huby, ikdyž si pořizují děti zodpovědně, jenže státní peníze se prostě nějak ztrácejí a pak příjde někdo s tím, že je třeba si zaplatit i tu školku, když chce jít matka do práce aspoň za minimální mzdu   přitom celý život odvádí vysoké daně ze všeho, sociální, zdravotní.. narozdíl od těch socek, co si vyšlapou např. nějakou dietu nebo podporu a o práci nezavadí  
                  podle mě je to cesta do pekel - lidi šetří, aby měli na základní věci, přitom ztrácejí práci, čímdál víc je rodin co se blíží k chudobě, žijí od výplaty k výplatě, nemají rezervy, chybí kupní síla, lidi bez práce neodvádějí daně a potřebují naopak podporu státu.. možná to vidím černě, ale nechci se dočkat toho, že budeme platit dětem i vzdělání jako třeba v japonsku, ale narozdíl od Japonců na to nebudeme mít ani zdaleka příjmy  
                  jezurka   | 18.05.2012 19:36:00
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: skolkovne
                  To je mesicni prispevek na "dietu" pro kojici. Musis ale byt v hmotne nouzi a prokazovat, ze kojis. Taky jsem to neznala.
                  Terča80   | 18.05.2012 21:40:18
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      si vem za za 12h v marketu ti nabidnou 6 hrubeho, z toho dat 3 za skolkovne + dalsi prachy za stravu,tak to s nim radsi zustanu doma  
      plaz   | 18.05.2012 14:17:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      Jo jenže ty peníze by určitě nešli na učitelky nebo by nezustavali ve školce,ale shrábnul by je někdo jiný.Ono je pohodlnější nic neřešit a říkat,že nejsou peníze.
      Honafa   | 18.05.2012 14:23:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      Já si nemyslím že zrovna tohle je otázka peněz.U nás platím na jedno dítě školkovné 400kč + jídlo.Takže relativně málo.Při tom 1 učitelka je tam s nima max.od těch 7hod. do 9,30,pak už jsou tam ve dvou.Nemůžu ani tvrdit,že zrovna u nás by byla škoka jen na odkládání dětí.Minimálně 1 týdně něco vyrábí,každý týden mají na nástěnce nějaký obrázek který kreslili právě v rámci vzdělávání(tenhle týden je to rodina),neustále chodí s nějakou novou písničkou nebo básničkou.A při tom je jich teoreticky ve třídě 25,ale málokdy se tam sejdou všichni.Ovšem zajímavé je,že i při tomto počtu o nich naše učitelky vědí naprosto vše.
      Val.J35   | 18.05.2012 16:55:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: skolkovne
        Nápodobně.U nás ve školce jsou dvě učitelky na 28 dětí,jedna je dopol ,druhá odpol.A zvládáji je bravurně.Minulý týden byla besídka,a koukala jsem ,co se děti za ten další půlrok naučili.Každý den něco tvoří a malují.
        ičinka   | 22.05.2012 17:55:52
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      Jaru an jednu stranu tě chápu,a el ty to vidíš z pohledu kde peníze nejsou až takový problém a děti potřebují krapek individuální péči, která v klasické školce bohužel nejde dělat. U nás je školkovné 400,- a věř že když jsi na pracáku, máš zaplatit nájem potraviny tak je to až až.TAky to není o penězích co vyberou ty na platy beztak nejdou. Zkus změnit zákon kdy na učitelku bude míń dětí a integrace bude probíhat rychleji.
      Ady.S   | 18.05.2012 18:23:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      Myslelas to dobre, ale poustet se tu do tehle "financnich" temat nema moc smysl. Je tu hodne ruznych socialnich vrstev a podle toho ty reakce vypadaji...co jedne prijde uplne v pohode, z toho je druha na nervy.
      Terča80   | 18.05.2012 21:37:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      tak já platím 300kč školkovné Danielce,Patriček už né je předškolák..takže za 2 děti i s jídlem platím něco málo přes 1500kč.Nedovedu si představit platit 6000kč za školku.Hodně matek po mateřské jsou nezaměstnané a musí to táhnout manžel..no nevím jak by jsme to zaplatili...pro nás je to akorát..jezdí se na výlety a jsou kroužky,to taky stojí dost..každý měsíc mají 2-3 události které se platí a k tomu ještě dávat 6000?to bych rači nechala děti doma..
      lendy   | 19.05.2012 12:25:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: skolkovne
      Myslím si, že o penězích to není. Ke Kubíkovi do třídy chodí 28 dětí - pokud se sejdou, což se často nestává. Přesto se vzdělávají - učí se básničky, písničky, malují, dělají i různá grafomotorická cvičení.
      Takže je to o lidech.
      A upřímně jsem ráda, že není školkovné 3.000. Když by státní školka stála trojku, kolik by si asi řekli ve školkách soukromých? Nebo myslíš, že by na to nereagovali?
      nadule1   | 20.05.2012 07:35:23
      Reagovat | URL příspěvku
  • Legrace hned po ránu
    Normálně jsem se musela smát....už týden čekáme na dveře na verandu, okno na půdu a parapety....Dnes ráno koukám na balkón a pán lepí parapet,tak jsem se zaradovala a dál neřešila....až do doby než přijeli chlapi s dveřma (oknem a parapetama)a já zjistila,že k sobě nepatří(byl to pán který patří ke střechařům) 
    Takže následoval telefonát muži,že se nám sešly dvoje parapety,jemu mezi tím volal pán,že mu chlapi říkali,že už parapety lepíme a on ho ujistil,že určitě počítáme s tím,že parapety dělají oni..Následoval telefonát střechařům,že oni mají udělat plech na balkonové podlaze a na stříšce nad dveřma,ale parapety né....
    Takže pán parapet sloupnul a kluci oknařští se radovali,že to nepovezou domů  (doslova...jeden skákal na místě a volal "VYHRALI JSME,VYHRÁLI"

    Nejlepší je to,že pán,který je lepil a neměl,počítal s tím,že by to udělal už včera,ale volali mu z transfuzky,jestli by mohl přijít darovat krev a nepřijel...
    Andělka   | 18.05.2012 09:27:18 | Reakcí: 7, poslední: 20.05.2012 07:21:26
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Legrace hned po ránu
      Krasne, umet se radovat jako deti    Jinak ja u chlapu rada pouzivam spojeni: Z puberty do urny.   Oni jsou porad jak mali kluci   
      Bea-Matyas   | 18.05.2012 10:02:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Legrace hned po ránu
      Chudák,musel to odlepit.To je kruté.Si představ ,že by jsi někomu upekla dort a jiný by ho přinesli taky a tvůj by vyhodili.Mi je ho líto.Jinak to začíná být u vás hustý.
      Honafa   | 18.05.2012 10:05:11
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Legrace hned po ránu
        On naštěstí přilepil jenom jeden a navíc to fakt neměl dělat ,ani za to nedostali zaplaceno  Byl rád,že mu dneska padla 
        Andělka   | 18.05.2012 10:10:17
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Legrace hned po ránu
        Dnes je to megahustý!!Sešli se zedníci,oknáři,střechař...každej něco potřebuje,od všech potřebuju něco já....zima jak v psírně,bordel od půdy až ven,ještě,že sousedka zachránila kluky a dort co jsem měla péct peču až za týden  do toho jedna bota za druhou a vše musím řešit na místě a bez porady s mužem jelikož má jednání někde na půl cesty domů...Kdyby to byly problémy s barvou nebo podobně...ale jsou to ty prdlý parapety,do toho musím sehnat topenáře aby pověsili žebřík v koupelně,jak hluboko usadit dveře,sehnat trubku ke kohoutku na zahradě aby se to mohlo okolo zateplit,kam svést děšťovou vodu,epfůůůůů....už aby to bylo
        Andělka   | 18.05.2012 10:20:01
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Legrace hned po ránu
          uvidíš, pak bude líp a ještě se ledasčemu zasměješ, já tyhle kruté stavební časy mám za sebou, ale vrátit bych to už nechtěla.
          Lendrunka   | 18.05.2012 11:47:38
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Legrace hned po ránu
          to je jak malý kluci
      zanlena   | 18.05.2012 13:38:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Legrace hned po ránu
      To slyším prvně, že se někdo hrnul do práce, do které neměl :))
      nadule1   | 20.05.2012 07:21:26
      Reagovat | URL příspěvku
  • ja minim,deti meni
    dneska jsem chtela s detma na vylet do Prahy a do herny apod a oni se v 7.30 oblekli a rvali u dveri...soka soka...tak jsme sli do skolky...dneska tam nejsou 3 ucitelky a tridy jsou slouceny apod,ale ja je neuplatila ani navstevou mcdonalda...jestli tak budou chtit i do skoly ,tak mam vyhrano 
    Liberte   | 18.05.2012 08:12:49 | Reakcí: 6, poslední: 18.05.2012 11:48:41
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ja minim,deti meni
      A žes nic neřekla? Mě bys návštěvou u McDonalda určo uplatila, miluju jejich kafe a ty ovocné taštičk. A byla bych hodná.      
      Meridene   | 18.05.2012 08:18:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ja minim,deti meni
        tak prijed a jdeme do mcdonalds,alespon si pokecam jinak nez stumpajzlicinou 
        Liberte   | 18.05.2012 08:20:21
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ja minim,deti meni
          Kdyby bylo auto, tak bych jela a hned. Jenže ten můj chlap to má do práce skoro 25 km, tak to bez auta nejde, protože autobusem se tam jede hodinu a půl   . Jsem ráda, že nemusíme jezdit s Tomem do školky busem.  
          Meridene   | 18.05.2012 08:28:15
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ja minim,deti meni
      Ty dnešní děti.  Ja bych jela do Prahy hned.
      Honafa   | 18.05.2012 10:06:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ja minim,deti meni
        ja mela vplanu je povozit metrem,tramvaji,apod a pak je vrazit do herny a jit se kouknout jen tak po obchodech a dat si kavu a pak cestou domu jit do mcdonalds a mela bych kloid a pokoj...ale zase ted mame usetreno 
        Liberte   | 18.05.2012 10:09:52
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ja minim,deti meni
      tak si užij volné dopoledne, co už 
      Lendrunka   | 18.05.2012 11:48:41
      Reagovat | URL příspěvku
  • DM BabyBonus
    Holky, prosím vás, co to je to PŘEHLÁŠENÍ dítěte? Co se tím získá? Dívám se teď na svůj úet a všimla jsem si této možnosti, ale nikde nemůžu najít, co to konkrétně je?

    Díky za info. 
    Terča80   | 17.05.2012 21:20:27 | Reakcí: 13, poslední: 18.05.2012 22:47:09
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: DM BabyBonus
      Nic zvláštního, přeregistruješ se, protože ten Babybonus je teď nějak jinak udělanej. Přibyly kupony za 0 bodů, třeba 25 procent na dudlíky Nuk, za 30 bodů byly třeba dřevěné kostičky. Nezískáš tím nic, já myslím nic nedostala, ale když se nepřeregistruješ, tak už tam nebudeš nahlášená.
      angieblack   | 17.05.2012 22:19:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: DM BabyBonus
      cože cože, to ani nevím?!
      Gastrica   | 18.05.2012 08:26:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: DM BabyBonus
      Dianku můžeš přihlásit dva měsíce před plánovaným termínem porodu a po porodu jenom doplnit datum a jméno...
      Já se přeregistrovala minulý týden a byly tam kupony na slevu na sušenky, bebu a kosmetiku Nivea..
      janinan   | 18.05.2012 11:57:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: DM BabyBonus
        Dekuju, pred chvili se mi to taky povedlo :-) jen s Eldou jsem musela prinest teho prukazku, to se ted nemusi?
        Terča80   | 18.05.2012 12:10:31
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: DM BabyBonus
          Já myslím, že úplně stačí, když uvidějí břicho, ne?
          angieblack   | 18.05.2012 12:43:37
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: DM BabyBonus
            :-))) ono to jde online, vis? Zeptam se na prodejne. Nejak jsem na to kaslala a nashromazdilo se mi hrozne moc bodu, tak vyrazim.
            Terča80   | 18.05.2012 12:49:35
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: DM BabyBonus
              Já vím, taky jsem to dělala online. Ale psala jsi, že přinést průkazku, tak jsem myslela, že jí budeš přihlašovat osobně.
              angieblack   | 18.05.2012 12:51:42
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: DM BabyBonus
                No protoze pri Eldovi ji chteli videt dodatecne na prodejne i kdyz jsem se hlasila online.
                Terča80   | 18.05.2012 13:09:47
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: DM BabyBonus
                  Fakt? Tak to potom jo. Já už si to nepamatuju, jak jsem to měla já. Jen jsem pak volala, že se dítě narodilo.
                  angieblack   | 18.05.2012 22:47:09
                  Reagovat | URL příspěvku
  • Co si o tom myslíte?
    http://psychologie.cz/rodice-nemaji-bit-deti-je-stredovek/

    Přiznám se,že když Karolínka neposlechne několikrát a vyloženě provokuje a zkouší,co to udělá,když provede něco,o čem ví,že nesmí,tak ji plácnu.Ne bolestivě,ale prostě přes ručku dostane.Ono totiž v té chvíli žádné vysvětlování nepomáhá,neboť pro jistotu začne preventivně brečet (herečka jako hrom  ).Ale ty argumenty v tom článku mě nutí se nad sebou zamyslet.Často je to opravdu pocit bezradnosti,vzteku...
    veverka77   | 17.05.2012 21:18:28 | Reakcí: 16, poslední: 18.05.2012 13:38:44
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Bla, bla, bla článek. Někdy je prostě jedno plácnutí lepší než tisíc vysvětlování nebo dokonce psychický trest (ignorace, "nemluvím s tebou" a podobně). Samozřejmě s mírou a rozumem!
      Terča80   | 17.05.2012 21:22:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Já souhlasím s Terčou, lepší jedna přes prdel než tisíc vysvětlování. Když ti dítě vběhne do silnice, tak mu to vysvětlíš, že se to nemá, že si ublíží, že ho přejede auto? Nebude vědět ani ň. Já ho plácám po zadku a výčitky kvůli tomu rozhodně nemám.
      angieblack   | 17.05.2012 22:26:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Odmítám řešit,jestli je to špatné nebo ne.Ono když vysvětluju 2letému děťátku,že ta plotna doopravdy pálí a děťátko tam neustále strká tlapu,je daleko snažší ho přes ní plácnout,než řešit spálenou ruku.Je zajímavý a pozoruju to u nás doma,čím jsou starší-a dá se s nima domluvit-tím méně hrozí že by dostali na zadek nebo přes ruku.Potvoráci byli asi nejvíc bitý mezi 2-3 rokem.V době kdy zkoušeli jestli ty stanovené mantineli fakt platí a bylo marné se snažit je vychovat neustálým vysvětlováním.
      Val.J35   | 17.05.2012 22:39:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Já to nečetla. Ale myslím si že když rodič praští hodně dítě je to aby sebe odfiltroval, né poučil dítě. Já tondumoc nebiju. Né z přesvědčení, ale přijde mi to k ničemu. Jen občas tof akt sedne. Ale moc to fakt nedělám. Ale zase semnou voře, takže to dělám třeba blbě. Ale ze sebe má pocit, že když už kvetu tak dostane....což je má úleva a jeho další řev....takže taky k ničemu....Možná u většáho to bude jiné.
      medox   | 17.05.2012 22:46:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Jak píše Val, nějak nevím, jak v situacích, kdy ví, že to nesmí a stejně to dělá, zakročit.... Než se syn narodil, řekla jsem si, že bít ho teda opravdu nebudu, ale zjistila jsem, že je nejúčinější metoda. Prostě poslouchat se v určitých situacích musí. A je pravda, že stačilo ho opravdu pořádně seřezat je párkrát, teď už ví, a snaží se tomu vyhnout.
      moninif   | 17.05.2012 22:57:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Já souhlasím s Val. A podle mě je lepší plácnutí (=fyzický trest) než když budu vymýšlet různé zákazy a dítě trestat psychicky.
      nadule1   | 18.05.2012 06:31:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      nebijeme deti...jednu na zadek urazlivou pres plinu dostali asi 9x za cely svuj zivot...kdyz se vztekaji a jeci,ignorujeme je dokud neztichnou,pokud udelaji nahodou scenu nekde mezi lidma,skonci v aute a jede se domu...odnasi to i ten zrovna klidnej,ale at si to vyrikaji mezi sebou....ja je radeji servu nez zmlatim... 
      Liberte   | 18.05.2012 06:31:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Souhlasím s Terčou 
      tygřímáma   | 18.05.2012 06:36:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Souhlas s Terčou...Lucce můžu 10x něco říkat a nikdy neposlechne..pak dostane jednu přes plínu a nějakou dobu to nezkouší..a venku když má Lucinka hysterák?strčím ji do kočáru a jdem pryč  a ještě se jí směju 
      Rowdynka   | 18.05.2012 07:21:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Už jsem trapná, ale zase souhlasím víceméně s Jitčiným názorem. Čím je Tomina starší tím méně je nutné ho občas plácnout. Zkouší, jestli nastavené hranice může nebo nemůže překročit. Nikdo mi neubude kecat do výchovy mého dítěte. Všechno řeknu dvakrát a potřetí mu jedna přiletí přes prdku a občas už i přes pusu, protože začíná držkovat. Nedávno jsem viděla dítě kamarádky, která vyznává tuhle tu liberální výchovu a mám takový dojem, že se už neuvidíme, protože by to moje nervy nevydržely. Desetiminutová diskuze, jestli to či ono smí a proč a holka stejně šla a udělala to, by mě asi dorazila.
      Meridene   | 18.05.2012 08:22:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      u nás teda žádný plácnutí neplatí. bych ho asi musela opravdu zmálit. někdy se urazí a piští, ale rozhodně ho tím nedostanu, kam chce. (chi, občas mi drze říká:tak mi dej na zadek!      )
      já si někdy nemůžu pomoct a na zadek dostane, ale je to spíš takovej můj ventil a snad jednou pochopí, že tady už dávno skončila všechna sranda (třeba když mi na kole ujede přes silnici).
      ale stejně si myslím, že je bití a bití - když občas dostane a dobře ví proč, to je normální, ale když dostane za každou kravinu, to je na těch dětech poznat. už i já poznám děti, který doma pravděpodobně dostávají dost 
      zuzka83   | 18.05.2012 08:23:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      já neřeším svůj psychologický profil, ale to, jestli děcko vysírá nebo ne. A většinou vysírá, takže dostává po stehně. Přes plínku to totiž nebolí, přes pusu jí dávat nechci, to ponižuje i mě a přes ruku to platí jenom, když vyloženě na něco šahá, na co nemá. Zatím můžu říct, že neúčinější je stehno, to fakt začne poslouchat, na ruku už vůbec nereaguje a na "NE!" absolutně ne.

      Vysvětlování je k ničemu, roční děcko a i to starší, se ti stejně vysměje :)
      Gastrica   | 18.05.2012 08:30:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      A je k tomu i hodne podnetna diskuze, cetlas?
      Ja teda holky nebiju, ja proste slabsi nebiju, me se to prici. Nemuzu ale rict, zda je to dobre, to se me zeptej za 25 let, jaci jsou z nich lidi.
      Tim nerikam, ze nevyuzivam fyzicke prevahy. Kdyz Anicka miri k zasuvce, tak ji proste za tu pracku chytnu. Nebo kdyz Maruska leti do cesty, tak rvu, ale myslim, ze obe chapou, ze se nezlobim, ze varuju.
      Takove ty pocity frustrace, kdy citim, ze bych i ublizila slabsimu fakt vznikaji hlavne z unavy, to teda resim tak, ze je odklidim ze sveho dosahu. Marusce proste vysvetlim, ze jsem v riti, at se mi klidi z cesty, at jde nekam bokem. Anicku odnesu do postylky, pak si pobrecim, vetsinou neco uklidim  , a zas jsem v pohode.

      Ono taky - nema si kourit, chlastat, hulit, jist smazene a sladke, posmivat se tluste sousedce, sproste nadavat, stourat se v nose, vyhazovat petky do normalniho kose.... a vsichni se tak nejak snazime a jsme jen lidi, tak obcas chybujeme 
      zajic   | 18.05.2012 08:55:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      článek je článek,ale realita je prostě jiná  bez malýho plácnutí si to prostě v některých případech neumim představit. A dobrý příklad jsou naši, nám jako mlaým dětem sem tam výchovnou dali a byli jsme s bráchou, myslim, dobře vychovaní a slušní. Pak přišel ale mladší brácha a začal být trend děti nefackovat a fakt v životě nikdy nedostal a taky byl od malička strašně drzej,ten co si dovolil  to bylo fakt na pár facek 
      akilah   | 18.05.2012 09:23:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Ja plácam pořád,malého Ivana extra jak začal byt hubaty.Taky mám jen jedny nervy.Kdyby to byli poslušné,hodné deti tak nepovím.Jedine malá Mimnka je hodná holčička
      nathalis   | 18.05.2012 12:54:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Co si o tom myslíte?
      Jinak tou jsou hezke stranky, tam je zpousta zajimavych a inspirujicich clanku. 
      zajic   | 18.05.2012 13:38:44
      Reagovat | URL příspěvku
  • Že já tam lezla
    Akorát jsem se naštvala,tím popudila vetřelce a ten je snad naštvaný ještě teď.Gynekologie od 11hod.Přijdu tam v 10:45,sedí tam už 8 ženských,sestra přítomná,doktor nikde.Dorazil v 11:15,skvělý.Když jsem se konečně dostala na řadu k sestře,tak první co na mě vyštěkla,že poradna pro těhotný je odpoledne.Jo to je,od 15:00 do 18:00,jenže to už mám na krku potvoráky.Hmm,nějak to nechtěla pochopit,no nevadí.Pak vznesla dotaz,kolik teď váží.Říkám že netuším,ale že mě klidně může zvážit.Měla nějaký pindy,že snad bych se měla vážit i doma.Nevím proč,váhu doma nevedem.Vzhledem k tomu,že u doktora v ordinaci byla ještě ženská přede mnou,ukořistila jsem svojí kartu,nebot mě zajímali podrobné výsledky amnio a UTZ co doktorovi přišli.To se jí taky nelíbilo,ale kartu jsem uhájila,je moje a nevím proč bych si jí nemohla přečíst.Po prozkoumání mě zaujala poslední věta z amnia,že vzhledem k věku doporučují vyšetřování utz.No fajn.Konečně vlezu k doktorovi.Ten první co udělal,začal mít blbé řeči o tom,že jsem tam měla být 12 dubna,že musím chodit na prohlídky,že musím na cukr i když jsem nějak prošvihla tu dobu co se tam chodí a jak to že nemám v průkazce razítko zubaře a obvoďáka.To už jsem toho měla tak akorát.Takže jsem ho ujistila,že nejsem ani blbá,ani hluchá,jen těhotná a jediné co musím,je porodit případně umřít.Koukal jak trubka,asi není zvyklý na pacienty co si nenechají všechno líbit.No a ve finále na mě vyštěkl,at se jdu tedy svléknout.Na můj dotaz proč bych to jako dělala,prohlásil že mě musí vyšetřit.Tak jsem se ptala,jestli četl zprávu z amnia,že je tam jasné psáno doporučení,vyšetřovat utz.No a on mě na to řekl,že to nedělá.Tak jsem pokrčila rameny a oznámila mu,že já se zase nenechám vyšetřovat a nechat do sebe hrabat pokud to není bezpodmínečně nutné.A díky dvoum těhotenstvím vím,že to nutné prostě není.(Gynekolog v Praze mě u obou potvoráků sjel břicho utz,změřil jestli plod roste,koukl na srdíčko a bylo hotovo,nikdy se ve mě nehrabal.)No a tím jsme skončili.On po mě mrskl průkazkou,že mám přijít za měsíc,já prohlásila že teda jo a odešla jsem.Papír jsem mu ani nedávala,ve stavu v jakém byl vypadal,že nepotvrdí ani úmrtní list,natož papír který s pravdou moc společného neměl.   
    Val.J35   | 17.05.2012 16:05:46 | Reakcí: 32, poslední: 18.05.2012 20:15:09
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      K jinému lékaři asi chodit nemůžeš, viď? Tohle je totiž otřesné.
      nadule1   | 17.05.2012 16:11:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      Už bych si hledala jiného lékaře
      tygřímáma   | 17.05.2012 17:43:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Že já tam lezla
        Přemýšlela jsem o tom,že budu jezdit do Ledče nebo Brodu,ale pak jsem dospěla k závěru,že to na tu chvíli už nemá cenu.Na další prohlídku mám teoreticky jít 14 června.No 28 června jdu na velký UTZ v tom 30tt,takže prohlídku si posunu až po tom UTZ,tím pádem na ní půjdu někdy konec června,začátkem července.A tím s tímto volem končím a nechám se převést už do porodnice,termín mám 25srpna,takže mě to už vychází na těch 8 týdnů před porodem.A pokud by se mě mezitím něco nepozdávalo,zajedu si radši rovnou do nemocnice.
        Val.J35   | 17.05.2012 18:11:02
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      To je teda přístup    .Jen by mě zajímalo zda ty razítka jsou povinné, protože když dojde těhulka na prohlídku k nám tak se ptám jestli chce razítko do průkazky a žádná nechce a já bych ho tam tak ráda dala 
      Ady.S   | 17.05.2012 18:27:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Že já tam lezla
        po mě ani doktor ve Znojmě(3.měsíce těhu)ani v HK(zbytek  )žádný razítka nechtěl 
        Rowdynka   | 17.05.2012 18:53:04
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Že já tam lezla
        Poviný určitě nejsou u potvoráků jsem při své lenosti neměla v průkazce taky ani jedno ,gynekolog neřekl ani slovo a v porodnici mě taky odrodili.
        Val.J35   | 17.05.2012 19:34:44
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Že já tam lezla
        Asi nejsou, pac po me je doktor nikdy nechtel a ani zubarka mi je nedavala, i kdyz ja teda poctive chodila.
        zajic   | 18.05.2012 09:00:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      jj je to děs, takovýhle přístup...ještě že se nedáš   
      kamila   | 17.05.2012 19:27:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      ten je dobrej teda, mě vyšetřoval doktor dovnitř jen jednou a to na začátku, pak ani náhodou.
      Jana A   | 17.05.2012 19:43:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      Ja bych hrabla do nej, vola   
      Bea-Matyas   | 17.05.2012 20:11:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      Je to kretén a tys mu to dobře dala. Prostě máš svérázné názory na těhotenskou péči (kromě jiného   ), ale to je přece tvoje věc, jsou to jen doporučení, žádná povinnost, ne?
      Terča80   | 17.05.2012 20:52:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      Sestra je kráva a doktor se chová jako vůl, to se jim musí spolu dobře ordinovat  . Já teda dodržovala všechny termíny prohlídek a doktor mě prohlížel vevnitř pokaždé, ale já s tím neměla žádnej problém. Mám super doktora a naprosto mu věřím. A nevím, jestli by jen podle ultrazvuku poznal, že jsem na začátku sedmého měla CV 4 a hrozilo, že se čípek ztratí o hodně dřív, než by měl. Ale pokud ty to nechceš, tak ti nemůže nic přikazovat.
      Martina85   | 17.05.2012 21:01:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Že já tam lezla
        Mě doktor taky pokaždé prohlížel vevnitř a nikdy mi to nevadilo.Ani mě nenapadlo nad tím přemýšlet.
        veverka77   | 17.05.2012 21:20:56
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      Čéče,tebe bych za pacientku nechtěla    Je fakt,že sestra je teda trošku drzá,když ti řekne,že se máš vážit doma (my taky váhu doma neměli,když jsem byla těhotná) a dr.by ti určitě utz dělat měl,když ti to po amnio doporučili,ale když ty prdíš na povinné prohlídky,tak se pak nemůžeš moc divit,když je dr.pak protivný.
      veverka77   | 17.05.2012 21:23:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      no já nevím, možná jsem přehnaně zodpovědná ale k dr. by se teda chodit mělo ,vyšetřování UTZ je sice pěkné, ale ten asi nepozná, kdyby jsi se začala třeba otvírat nebo měla cosi jiného za problém.Razítka a jiná potřebná vyšetření mají taky svůj důvod. Mě třeba taky nevyšetřoval nějak často, ale kdyby to dr. chtěl, tak mu určitě nebudu bránit, asi to nedělá z nějaké záliby počítám. Být dr. jsem na tebe taky pěkně naštvaná a asi bych tě poslala rovnou jinam i s kartou a sbohem.
      lucie73   | 17.05.2012 22:11:26
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Že já tam lezla
        Já netvrdím že jsem zrovna vzorná pacientka v těhotenství.Na druhou stranu,jestli se to dítě narodit má,tak se prostě narodí.Pokud se někde něco pokazí,ani 10 doktorů to nezachrání.Utz pozná přesně totéž co vnitřní vyšetření.Plod se na něm dá změřit o kolik vyrostl a jestli odpovídá tabulkám svého věku(to doktor z vnitřního vyšetření nezjistí),navíc na něm zkontroluješ i srdce.A jestli se mě krátí nebo nekrátí čípek není pro mě nijak zajímavá informace.
        Val.J35   | 17.05.2012 22:28:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Že já tam lezla
          Nooo tak zrovna ten cipek je dost podstatnej (da se ovsem zmerit utz!), to se zas nedelej, ale jinak jsem s tebou. Mozna se fakt pletu, ale ty prohlidky a razitka prece povinna nejsou? Neresim, jak je to prospesne...ale pokud NECHCES, tak to musi respektovat, ne? Rict svuj nazor, fajn...ale vynadat ti? Pffff...

          Do me doktorka taky hrabe, jen kdyz je fakt duvod. A to je obr kapacita s 30letou praxi z prazskych porodnich salu...

          Takze at chodim poctive na vsechno a razitka sbiram, tvuj nazor fakt respektuju. Pady na bruslich uz mene :-p
          Terča80   | 17.05.2012 23:45:12
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      repect for you   
      medox   | 17.05.2012 22:49:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      to je otřesný,mě dr vyšetřoval na začátku pro potvrzení těhu a pak až uplně nakonci ty stěry
      Gigi   | 18.05.2012 07:51:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      Dobre jsi mu to rekla.Ja te v tomhle obdivuju,driv jsme jen cucela,protoze jsem nevedela co si muzou dovolit a co ne...i kdyz taky uz jsem asi vic hlasita a hlavne budu po srovnani s praktickym doktorem zde v Americe.Minule rikala detska doktorka Violace ( v CR) at se stydi,z ema jeste plenku.Nic jsme nerekla,ted uz bych ji servala!!
      Skoda,ze nebyla moznost na ten papir.Preju at mas klidny den
      janney   | 18.05.2012 08:28:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      Jaky sel, taku potkal.
      Prisernej doktor, priserna sestra, dostali prisernou pacientku. 
      Jen to chudak decko je v tom nevinne.
      zajic   | 18.05.2012 09:01:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Že já tam lezla
        Jaký nevinně?Vetřelec může za všechno.
        Val.J35   | 18.05.2012 18:44:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Že já tam lezla
          vis co si hlavne ohlidej? At Ti nesahnou na rodicak. To jsem kdesi slysela, ze je povinnost chodit radne do poradny, jinak Te doktor muze bonznout a mas po zizalkach. Mozna je to hovadina, jen tak informuju, co slo kolem zajeciho ucha.
          zajic   | 18.05.2012 19:46:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Že já tam lezla
            Podle mě to je blbost,jakmile se dítko narodí tak mám na rodičák nárok ať už k doktorovi běhám nebo ne.Ty prohlídky ani vyšetření během těhotenství nejsou povinné.
            Val.J35   | 18.05.2012 20:14:11
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Že já tam lezla
            to bylo snad ještě za komančů, ne? Dneska už to neexistuje, povinné není nic, ani na kontroly chodit nemusíš, když nechceš. Na rodičák ti nikdo šahat nebude.
            Gastrica   | 18.05.2012 20:15:09
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      No nepřijít na termín prohlídky tak se to doktorům nelíbí. Ale při takové reakci sestry i doktora, hm, šla bych jinam.
      zakice   | 18.05.2012 09:43:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      no tak k tady tomu lékaři bych nechodila ani náhodou..
      lendy   | 18.05.2012 13:41:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      teda ty jsi číslo, ten musel koukat   ale je správné že se nedáš, a nemůžeš si najít jiného?
      HankaŽ   | 18.05.2012 18:01:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Že já tam lezla
      já jsem na tvé straně :) Jen teda já, pokud bych věděla, že na prohlídky chodit nebudu, tak to doktorovi řeknu rovnou, aby mě ani neobjednával, nebo objednával méně často. Ale s tím, že "nejsem nemocná, jen těhotná" naprosto souhlasím, taky nesnáším to nekonečné testování. Jen je zajímavé, že když já kdysi tenkrát loni nebo předloni nešla na cukrovku, tak se na mě sesypala půlka Bolu a tobě tu všichni fandí :)) Nechápu     Ale každopádně já ti taky fandím      
      Gastrica   | 18.05.2012 19:07:34
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×