Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 348) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • A aby toho dneska nebylo málo...
    Volal mi můj z práce, že jede domů, evakuují celou fabriku, že je tam bomba. Před firmou jsou hasiči, policajti.. Mazec.
    iridales   | 08.12.2010 17:42:24 | Reakcí: 11, poslední: 09.12.2010 19:20:52
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Jsem slušně vytočená
    Shodou okolností mě státní zaměstnanci vytočili právě dnes,když stávkují.
    Před několika měsíci jsem si požádala o příspěvek na zakoupení auta pro Evču.Vyplnila cca 10 papírů a odevzdala.Ta samá úřednila,která mi původní papíry dala,mi oznámila,že jí chybí potvrzení,že Eva chodí do školy.Tak jí říkám,ať si ho vyžádá na sociálních dávkách,tak jsem ho nesla v září.To prý nejde.Tak jsem šla za p.ředitelkou a požádala o potvrzení.2 měsíce ticho po pěšině.Dnes v poledne vyndám ze schránky dopis ze sociálky,že mi posílají formulář pro Evči pediatričku,ať jí nejlépe okamžitě předám.Přitom na žádosti sama úřednice na sociálce vyplnila jméno a adresu pediatričky.Proboha,proč jí ho nepošlou sami?Proč to posílají mě?
    A nejvíc mě šokovalo,že celou věc má na starosti slečna,která jezdí do vedlejšího vchodu za bráchou a známe se.Copak nemůže otevřít pusu,když je tu několikrát týdně?
    Takže jsem fakt dnes nepochopila,za co některé úředníky platí?za to,že otravujou hloupostma,které by mohli hravě vyřídit sami a rychle.Vždyť je doba internetu a faxu.
    Možná bych je odměňovala podle vyřízených žádostí
    tygřímáma   | 08.12.2010 17:15:09 | Reakcí: 23, poslední: 09.12.2010 19:39:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      jo jo úřady. mě stačilo jen co sem měla s vyřízením rodičáku. byla sem si tam žádat, že chci 3 letou variantu, vše vyplnila a dobrý. asi za měsíc mi zvoní mobil, paní ze soc. že mi chce říct, že mi dojde dopis o zamítnutí, ale ať se nelekám a dojdu znovu. dobře došla, jenže paní tam nebyla a ta druhá vůbec neviděla o co jde. to že sem si musela jít na další budovu (kde se kočárkem dostat je fakt síla)pro infomraci, kterou kdyby zvedla laskavě tel, mohla mít během chvilky, raděj nemluvím. nakoce sem tam musela dojít ještě 2x. ale to sem se už domluvila s makou a hlídala malého. protože sem opět asi 3x lítala mezi budovama, protože zvednout telefon je pro ně asi něco nemožného  
      ivulisek   | 08.12.2010 17:34:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      No tak to já mám zkušenosti naštěstí dobré.Mám trvalé bydliště 60km od brna a vše sem vyřídila jen přes telefon a poštu.Tobě ale věřím že jsi naštvaná já bych byla taky   
      Voraba   | 08.12.2010 18:47:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      proč to dělat jednoduše kdyžto jde dělat složite,nechápu to 
      Gigi   | 08.12.2010 19:03:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      Za co je platí? Za dobu strávenou v práci. Bohužel jim asi nedochází že musí u práce myslet... to je totiž někdy straaašně těžký :))
      luciasek84   | 08.12.2010 19:07:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      jo tak hlavně že mají chudáčci pořád málo  (teda ale né všichni,abych jim nekřivdila)ale je jich fakt hodně 
      ren2   | 08.12.2010 19:17:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      Oni si tu praci šetří a hýčkají.Představ si,že by ti to vyřídili hned co by pak dělali.To bych jich bylo potřeba polovina,to né.To oni musí ze široka.Nedej bože,že by to bylo opačně a ty něco nedonesla,to by bylo řečí.
      Honafa   | 08.12.2010 19:41:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jsem slušně vytočená
        přesně tak
        tygřímáma   | 08.12.2010 20:13:35
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jsem slušně vytočená
          Je to šílený, ale k tady k tomu co napsala honaf amusím reagovat. Martinova segra byla státní úřednice. Byla ze školy taková hrr a všechna zadání splnila v rekordně rychlém čase. A pak tam jen seděla a koukala do čeho píchnout a vyžadovala další práci  a šefová jí asi po týdnu řekla at neblbne, že s takovim přístupem jí brzo vyhoděj at se naučí si práci hýčkat a šetřit, dělat věci pomalu a roztahat je. Pak to bude vypadat jako ž ehodně pracuje a třeba dostane i přidáno  To nás dost dotalo a tak to asi bude všude
          medox   | 08.12.2010 22:01:39
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jsem slušně vytočená
                 
            A tady to máme, určitě dobrá polovina je jich tam nadbytečných, tedy u nás ta banda důchodkyň určitě!!  
            Small   | 09.12.2010 07:14:14
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Jsem slušně vytočená
            a jdu na pracák, at mě dostanou na místo státní úřednice!!!!!!!!!!!jejda, já bych si do té haldy papírů strčila nějaké učebnice a byla bych nejen zaměstnaná, ale ještě bych studovala!!!
            janca11   | 09.12.2010 14:27:51
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      Aničko opravdu od některých úřednic nemůžeš čekat logické a rychlé jednání. Mě stačil jeden hovor s tou institucí dnes ráno a jsem znechucená taky.
      Ady.S   | 08.12.2010 20:37:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      Aničko,mě zase volala naše paní účetní,že jsem si jako trapně nevyplnila zadní stranu paragrafu,co si jako myslím,a že mi to poslala zpátky ať si to laskavě dovyplním. Jednalo se o moje jméno,jméno dítěte,(který bylo na pření straně) atd. No to víš,úřednice,ty přece nebudou dělat nic navíc.Chápu že tě to vytočilo
      lucie73   | 08.12.2010 20:46:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      No tak to je něco. Nemám slov.  
      nadule1   | 08.12.2010 23:12:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      dej blbci funkci 
      Stáňa   | 09.12.2010 07:10:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      Taky mi není jasné, proč zrovna úřednice stávkují ?   Rozhodně nejsou placeni za dobře a rychle odvedenou práci  
      Small   | 09.12.2010 07:17:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      A pak se strašně diví, že vetšina lidí tu jejich slavnou stávku nepodporuje.
      zajic   | 09.12.2010 11:51:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      to je fakt,hrozné,ale plně s tebou souhlasím,odměna za celkové vyřízené žádosti       
      Zuzbr   | 09.12.2010 14:32:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jsem slušně vytočená
      A podle čeho je tedy platí? Odsedět si předepsaný počet hodin? 
      Calamity J.   | 09.12.2010 16:19:05
      Reagovat | URL příspěvku
  • Ostrava?
    Holky Ostravačky, nic proti.. Ale přjeli jsme v poledne z Ostravy. A jsem v šoku. Jako tady u nás je mlha, ale krásně bílá mlha. V Ostravě šedočerno... Fakt se mi neudělalo dobře. A to jsme tam byli jen na hodinku na otočku. Nechtěla bych tam bydlet ani za zlatý prase.
    iridales   | 08.12.2010 13:04:02 | Reakcí: 25, poslední: 09.12.2010 06:55:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      tam je to zoufale. Obcas je to videt v TV, a nikdo to tam moc neresi. Je to tezke , kdyz nejvetsi znecistovatele davaji docela dost prace.
      Kamarad z Ostravy, se kterym jsem bydlela na skole, jel vecne v nejakych antibiotikach, myslim, ze byl kapku z toho smogu porouchany.

      Ale prej na severu cech je ta mlha zlutoucka z chemicek.

      A ono ani Brno neni nic moc, kdyz vystoupim na nadrazi, tak uplne citim v puse takovou pachut, nez si zvyknu. V necem je to na vesnici blbe, ale v tomhle je to absolutne super. Hlavne pro decka.
      zajic   | 08.12.2010 13:09:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ostrava?
        je fakt, že všude je něco. Když jsem jezdila na střední a vylezla jsem pak na vlakáči u nás doma ve městě, tak jsem cítila ten smrádek Přerova- chemička, strojírny. Tady už z těch fabrik skoro nic nefunguje, tak je tu docela fajn. U nás na vsi ještě o kapku líp, ale zase tady topí uhlím, spalují bordel. To si člověk asi nevybere. Ale ta Ostrava mě dneska dostala.
        iridales   | 08.12.2010 13:12:13
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ostrava?
        Víš zoufalé to tu bylo vždycky, akorát pár let zpátky si toho někdo konečně začal všímat. Bohužel, nikdo neumí spočítat, za co můžou fabriky a za co lidi, když topí čím se dá a jezdí auty. Navíc město Ostrava má k tomu zvláštní přístup - podá žalobu na stát, o záchytných parkovacích místech na kraji města jen mluví, pak vymyslí elektronický parkovací systém, který jako první je spuštěn v centru města... Nebo teď nově MHD - opět se zdražuje, neboť cestujích ubývá. Na otázku, zda by ji nemohli nějak propagovat, prý to neví jak, lidí ji vidí na každém kroku, tak co by chtěli víc :-D....
        moninif   | 08.12.2010 13:41:05
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ostrava?
        Ono je všude něco. Babička bydlí na vesnici a ted v zimě, je to tam tisíckrát horší než bydlet vedle chemičky (jsem ze severu Čech, takže mám srovnání). Nechápu čím tam ti lidí topí, ale černo je všude... fuj.
        nadule1   | 08.12.2010 15:42:30
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ostrava?
        To bys měla vidět, co vypouští z komína náš soused    V Ostravě jsem žila 36 let, antibiotika jsem měla naposledy jako dítě a žádné jiné degenerativní nemoci nemám.
        Sphinx   | 08.12.2010 16:55:56
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ostrava?
        nooo, to je ten specifickej brněnskej smrad! já myslím, že hodně souvisí s odpadkama a odpadníma vodama - to tam vždycky cítím, když se v centru objevím po delší době. jiný město takto určitě nesmrdí, smrádek domova..     
        zuzka83   | 08.12.2010 21:11:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      no mi to říkej,od rána je u nás taková mlha,že nejde ani vidět na protější barák a to bydlíme od Ostravy asi takových 30 km......
      Zuzbr   | 08.12.2010 13:30:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      :-D Zvykneš si na všechno... Mě už to ani nepřijde... Bylo i hůř... Když se tu ještě těžilo, tak tu byl i uhelný prach :-D Myslím, že naše děti už musí být vůči tomu částečně imunní :-D
      Ale je pravda, že když si vyjedeme na hory, a pak se vracíme, tak ten vzduch je chvíli nějaký divný...
      moninif   | 08.12.2010 13:33:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      Jo, a ještě jedna maličkost... Když člověk sleduje to měření, tak paradoxně Ostrava z toho vychází nejlíp, hůř jsou na tom v okolním městech - takže zas až tak špatné to tu není..
      moninif   | 08.12.2010 13:51:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      Hej hej hej!  Kdyby pražáci neprodali hut Indum bylo by líp.Martin to naprogramoval dobře.Naprogramoval čističku ovzduší na huti,v čističce ospadních vod,v teplárnách,v chemičce.Ale oni to nepusí,raději platí pokuty.A taky už to bylo před 10 lety.Neměli ho propouštět,mohl to programovat Ostravanum a né černochum v Congu.
      Souhlasím s tebou je tu nějak zataženo,že pomalu ani nevídím dolu na parkoviště ze 6 patra.Ale já su odolná mi to nevadí. 
      Honafa   | 08.12.2010 15:50:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      Holky, nezávidím Vám to. fakt nee. Vylezla jsem z baráku u nás na vsi a udělalo se mi zle, nevím, čím se tady zase topí, ale je to fakt hnůj. Ale teda aspoň ta mlha je bílá, tak aspoň dobrej pocit:o)
      iridales   | 08.12.2010 16:34:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      hmmm hnusná inverze - tomu prostě neutečeš,jedině zbývá si zvyknout  
      ale tentokrát to PRÝ je hlavně z polských fabrik,které nějaké filtry a čističky neřeší  
      jezurka   | 08.12.2010 16:40:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      Ostrava je velká a rozhodně ne všechny části jsou na tom tak blbě. Čím blíž k Mittalu, tím horší. Ale zkus se projít v centru Prahy nebo jiného velkého města... to taky není žádná sláva. A o tom, jaký je smarad a kouř na vesnicích ani nemluvím, z toho se mi teď zvedal kufr i uvnitř auta a to nejsem těhotná. Ono už to tak trochu patří ke koloritu, očerňovat Ostravu.
      Sphinx   | 08.12.2010 17:11:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ostrava?
        Nechci rozpoutávat dalekosáhlou diskuzi o tom, kde je to horší. V Ostravě jsem byla naposled před cca deseti lety a to ještě v létě. Takže mně to dneska celkem překvapilo, jaký to tam je. A bylo to stejný jak na na začátku, tak u ZOO, proto moje reakce.
        iridales   | 08.12.2010 17:36:30
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      Ostravaaaaaa smogová džungle,my tady pojdem bo se udusímeeeeee....rychle do školky a zpátky fuuuuuuuuuj já chci dýýýýýchat 
      lendy   | 08.12.2010 18:45:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      náš soused když zatopí,tak mi všude lítaj saze jako pětikoruny....v Praze je smrad z výfuků,v Ostravě z komínů...v Chomutově a Mostě je smrad teda pekelnej nevím z čeho....koho.      To si nevybereš. Tady v Polabí zase občas smrdí Labe a někdy i prasečák :-)
      lucie73   | 08.12.2010 21:34:21
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ostrava?
        Já jsem z Mostu a tohohle jsem si nikdy nevšimla.Je fakt,že tu bydlím od narození,takže jsem už na to nejspíš zvyklá.Když se rozfajruje staliňák,tak je to pošušňáníčko,ale jinak bych řekla,že je to tu celkem slušný,vzhledem k tomu,jak to tu bylo dřív 
        cukrblik   | 08.12.2010 21:55:46
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ostrava?
      Nápodobně    
      Jsem z čisté Vysočiny, nečudí tu nic, až na pár domků   , v Ostravě bych zašla  
      Small   | 09.12.2010 06:55:58
      Reagovat | URL příspěvku
  • jiný kraj jiný mrav
    Cestou do školy se stavuji v čínských (vietnamských?)potravinách. A kupuju si tam čokoládové nezbytnosti. Za pokladnou tam sedává taková mladičká hooodně těhotná holčina. Ještě předminulý týden měla bříško a minulý týden tam seděla už bez bříška za to s kočárkem. Zrovna když platila tak začínala kojit. Jednou rukou držela dítě druhou rukou odemě brala peníze. Já tohle ani nepíšu abych jí kritizovala, mě osobně to příjde minimálně zvláštní z několika důvodů. Novorozenec má být doma v klidu a tam byl docela chlad a hlavně plno cizích lidí, je období chřipek, manipuluje s penězma a pak sahá na dítě. Pak teda já když si vemu jak jsem byla vyčerpaná celé šestinedělí, celý den v pižamu, kruh pod očima. Vůbec se nedokážu představit že hne dpo porodu sednu do krámu za kasu a nejspíš tam i doplnuje zboží a u toho se ještě stará o miminko 
    Spíš si tak právě říkám jestli to někdy moc nepřeháníme. Jsou země kde žena porodí, zdřímne si, hodí dítě do šátku a jde pracovat na pole. Nebo různě plno dětí pobýhá po vesnicích a nikdo si jich nevšímá. Nechci srovnávat to není možné. Ale prostě mi řešíme každý prd a přitom se v mnohých případech asi nic nestane. myslím si že tohle miminko bude stejně jako ostatní vietnamská miminka v pohodě. Určitě to tak dělají všichni...
    medox   | 08.12.2010 12:05:13 | Reakcí: 32, poslední: 09.12.2010 14:34:09
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      Baruš na to ti odpovím-proto my máme děti zdravé a dožijí se dospělostí.Tak jak píšeš,tak takhle děti umírají jak na běžicím pasu.Je to opravdu o té pečí.Martin žije v Africe a vidí to tam a věř mi,je to děs.A taky umírají ty maminky,dvě,tří děti žádné 6ti nedělí,žádná higiená a ve 30 umřou na raklovinu dělohy.Neber si z nich příklad a věř evropským zvyklostem.
      Honafa   | 08.12.2010 12:22:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jiný kraj jiný mrav
        Já právě píšu že se to srovnávat nedá. Vím, že je v takových zemích úmrtnost vysoká, vzdělání nízké, kriminalita vysoká, nemocnost vysoká...atd a vše to jde spolu ruku v ruce.
        Ale spíš jsem tím myslela věci typu jestli dát šunku v 8 měsících nebo roce a tak  A ani to nemyslím něják špatně. Prostě jen jestli v některých věcech nejsme moc upjatí, já třeba nejsem moc upjatá. Nemyslím tím dodržování šestinedělí a dejme tomu očkování
        medox   | 08.12.2010 12:28:39
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jiný kraj jiný mrav
          no tá kriminalita je v civilizovaných zemích vyššia
          nathalis   | 08.12.2010 12:41:12
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: jiný kraj jiný mrav
            Myslíš? Já ted nechci kecat přesná čísla nevím. Ale myslím, že zrovna ta afrika je co se týká kriminality docela oříšek.
            medox   | 08.12.2010 12:45:03
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: jiný kraj jiný mrav
            Naty není.Jen v té Africe to hlída armáda.Policie tam vubec nefunguje.Kdyby nás hlídala armáda,tak by nebyla žádná kriminalita a tam i přesto je.
            Honafa   | 08.12.2010 12:50:29
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: jiný kraj jiný mrav
              No nevím. Armáda... To jako myslíš aby tady mezi lidma chodili zfanatizovaní maníci co pořádně ani číst a psat neumí se samopalama v ruce mezi lidma tak jak tam a na potkání a podle nálady nás stříleli? To by tady s takovou za chvilu nikdo nebyl a neměl by kdo tu kriminalitu páchat  .
              Anebo tou armádou myslíš ty zkorumpované zlodějíčky, co naší armádě opravdu vládnou?
              polova   | 08.12.2010 12:29:44
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: jiný kraj jiný mrav
                Tam chodí se samopalem v ruce na ulici kde kdo (jak kde)
                medox   | 08.12.2010 12:31:33
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: jiný kraj jiný mrav
                Ja né,to bylo jen srovnání.Tam jsou ty armády dvě a občas se pobijí mezi sebou.Martin už tam zažil puč a bylo to o život.Ted jim tam naoplátku někdo otrávil vodu pro normální lidi a dal jím tam obrnu,tak to je docela zlé.Lidí,děti,ale i zvířata doslova onemocní na ulici.Proto těd běží i kampan v tv at lidi kupují pro ně vakcínu.Martin je naštěstí očkovaný a aji přeočkovaný.A pije jinou vodu.
                Honafa   | 08.12.2010 15:42:37
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: jiný kraj jiný mrav
              Já jsem v africe byla dva měsíce a stačilo to. Můj původní plán byl si udělat ten pedák a pak právě v africe učit ošetřovatelství. To byl takový můj velký sen. Ale já jsem se tam ty dva měsíce tak bála...ani nevím jestli víc lidí nebo nemocí a hmyzu 
              medox   | 08.12.2010 13:02:17
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      Asi nemá moc na výběr.Já byla ráda,když jsem v šestinedělí udělala to nejdůležitější.Ale vůči dítěti mi to přijde nespravedlivé.
      cukrblik   | 08.12.2010 12:24:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      Tohle je extrém. Já třeba u Kubíka byla taky hotová - prvních 14 dní jsem snad ani nevylezla z pyžama.... U Haničky to ale bylo úplně jiné. To jsem musela fungovat naprosto normálně a bez problémů jsem to zvládla. Takže ono je to hodně o tom, co člověk musí... a počítám, že ona nebude mít moc na výběr.
      nadule1   | 08.12.2010 12:27:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      přesně tak to bylo i u nás - jeden týden jsem kupovala plavky na dovolenou a za dva týdny už ta těhotná prodavačka normálně prodávala a už byla bez bříška   tak jsem si říkala, že to bude snad její sestra, ale ne, fakt to byla ona! a úplně v pohodě,prodávala jako by nic!   fakt to obdivuju! nebo jak tam sedí v obchodě s dětma od 9 do 18 každý den.. zvláštní život  
      jezurka   | 08.12.2010 12:29:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jiný kraj jiný mrav
        JJ hodně zvláštní. Tam kde jsem bydlela minule měla kamrlíček asi sklad zatažený závěskem a tam jí děcko asi tak roční spinkalo a během dne jí pomáhalo prodávat v krámě (různě tam pobíhalo a tak).
        medox   | 08.12.2010 12:43:53
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      Baru,ja si myslím,že to moc preháňame a máme deti citlivky.Neviem,čo by sme robili keby prišiel nejaký všeobecný prevrat a nic nebude fungovat,že by sme museli žít jak v stredoveku.To myslím všeobecne celkovo výchova detí.Zatiaĺ som jinak ráda,že si nemusím počas šestinedelí sadat za kasu.Mám ráda komfort,ktorý možem deckám dať
      nathalis   | 08.12.2010 12:39:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jiný kraj jiný mrav
        Ani by to nemusel být středověk. Stačila by doma našich babiček či prababiček....
        medox   | 08.12.2010 12:42:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jiný kraj jiný mrav
          Z tohoto pohledu si myslím,že i když ted to neradi uslyšíte tak to bylo nejlepší v době našich mamin.Naše generace myslím tím Husákovy děti-nebyli kojení,byli od pul roku v jeslích,brečeli bez dohledu před obchodama,oblečení nic moc teplého,pitný režim žádný ,ostraváčky od pul roku,piškoty taky.A podívej jak je tahle genetrace zdravá.Žádné alergie,exemy,nemoci.To o 10 roku mladší a více,to už je více nemocná generace a to už byla osvěta.
          Honafa   | 08.12.2010 12:55:40
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: jiný kraj jiný mrav
            Já vůbec nevím co je dobře a co špatně. Zase dřív taky třeba alergie a astmata byli. Jen to nikdo neřešil, nepoznal a nevyhledával. A o astmatu se řeklo že člověk prostě víc kašle a je neduživý  Jinak vaše generace je proslulá skoliozama a vadama v držení těla a nožní klenbě...předčasným posazováním, chodítkama a špatnejma botama  To nemyslim rozhodně jako při kdo ej na tom líp  Ono to co píšeš má něco do sebe. Ale bohužel jsem nějáká divná a když to chci zhodnotit objektivně napadájí mě takové blbosti jako z čeho byl složený vzduch, jak moc hodili lidé do práce, co jedli atd...a o tom nic nevím.
            medox   | 08.12.2010 12:06:44
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: jiný kraj jiný mrav
            Promiň, já jsem taky tak trochu husákovo dítě, a teda problémy mám - od narození jsem atopik, později se u mě objevila alergie na pyly. O tom, že ta suchá kůže, co se mi občas dělá na rukách je vlastně atopický ekzém, jsem zjistila, až když to diagnostikovali synovi. Jak píše medox - o tom, že by nějaké alergie existovaly se nemluvilo - máš prostě rýmu, můj ekzém - no tak máš občas šupiny na kůži, a tak bych mohla pokračovat....
            moninif   | 08.12.2010 13:27:40
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      Já si nemyslím, že by to bylo i zvyklostech v jiných zemích. Spíš myslím, že buď jim ten obchod patří, tak se musí ohánět celá rodina nebo jí prostě třeba donutili jít hned do práce.
      angieblack   | 08.12.2010 12:56:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      ja myslim, ze ona by si taky rada lehla. Ale kdyz musi, tak musi.

      Jo, a bacha, za casu nasich babicek se sestinedeli a spol dodrzovalo mnohem vic. Protoze v jednom baraku spolu bydlelo vic rodin, takze povinnosti maminky mel vzdycky kdo prevzit. Ted, kdyz je maminka sama, a manzel v praci, tak proste zadne sestinedeli moc neni, aspon ja ho v podstate nemela.

      A neni nadto kvalifikovane poresit kazdej prd. Ja miluju tuhle zemi a tuhle dobu, kdy resim, jestli dam ci nedam Marusce sunku a ne to, ze ji nemam dat co jist.
      zajic   | 08.12.2010 13:14:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jiný kraj jiný mrav
        Já si taky nestěžuju  Mě poslední dobou na mě vadí že jsem nějáká nervozní a upjatá ohledně všeho co se týká toníka a závidim lidem že něco moc neřešej. A máte všechny pravdu že ona asi musí tam být. mě vám to vůbec nenapadlo. Jako bylo mi jasné že musí, ale ne že MUSÍ...chudák
        medox   | 08.12.2010 13:48:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jiný kraj jiný mrav
          Taky si myslím, že tam nesedí dobrovolně - prostě musí..
          Vietnamci jsou navíc dost uzavřená komunita a jejich mafie je hrůzostrašná.. takže nejspíš musí makat, jinak pomaže bůhví kam   .
          Pochybuji, že krámek je jejich..
          U nás máme mladíka, který tu také maká od 7-21 v létě, v zimě.. určitě né dobrovolně.. kolikrát stojí mezi dveřmi a tak smutně kouká   ..  je pořád sám a sám.
          Smutné..
          agafja   | 08.12.2010 15:16:12
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      Upřímně, někdy si taky myslím, že se všechno moc řeší... Byla jsem občas taková i já. Rozebírání kojení, stravy apod. Od té doby co šlo dítě do jestlí spoustu věcí neřeším, protože je stejně neovlivním (třeba stravu, nebo to že dítě chodí v trochu mokrých slipech ven - když to neřekne, tak chápu učitelka to nemůže tušit, nebo má rukavice v bundě, ale tvrdí, že je nemá apod.) a žije :-D
      moninif   | 08.12.2010 13:20:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      Oni tady koukají vydělat prachy za každou cenu.Ale opravdu za každou
      tygřímáma   | 08.12.2010 16:22:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      ja bych taky řekla že ve finála bude zdravější než ty naše neofouknutý miminka 
      ren2   | 08.12.2010 19:21:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      Viděla jsem jeden pořad o tom, jak žijou lidi ve Vietnamu. Tam je fakt bída a hodně krutej život. Pro ně je to tu jako za odměnu a většina z nich pomáhá ještě rodině, která ve Vietnamu zůstala. Ona to určitě bere tak, že se tady má dobře.
      Ale jinak myslím, že kdyby měla na výběr, tak si taky radši lehne.
      Hela   | 08.12.2010 20:14:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      zajímavá myšlenka,taky bych se přikláněla k tomu,že prostě musí vydělávat a ani jsem si teda nevšimla,že by tu nějaké vietnamky drandily s kočárkama,navštěvovaly mateř.centrum či jiné podobné organizace,ve školkách jsou minimálně..tak kde jsou proboha????Někde budou zalezlý,nebo šijou ty hadry,nebo nevím,možná mají svojí školku o které nikdo neví..oni jsou vůbec takový tajemný,jsou tu už hodně let a nic o nich nevíme,jen to že prodávají na tržnicích,vydrží mráz i vedro,jedí nudle a rejži a říkají,kupšito,šplávná velikošt,šuší šuší,dám šlevu       
      lucie73   | 08.12.2010 20:58:11
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jiný kraj jiný mrav
        Kalhoty za sotošedesát   
        cukrblik   | 08.12.2010 21:58:48
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jiný kraj jiný mrav
        Lucko, podle toho, co vím od Jiříkova spolužáka-vietnamce, mají tvrdý život děti už odmalička-hlídají se navzájem a makají už od předškolního věku, takovou havaj, jako mají ti naši "smradi" a rozmazlování fakt oni neznají, tam je tvrdý, vojenský řád.ten kluk je strašně rád, že se může ve škole pobavit...radši jsem moc nevyzvídala, nějak mi takovéhle věci nedělají dobře...
        janca11   | 09.12.2010 14:34:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jiný kraj jiný mrav
      To je tou jejich mentalitou, prostě makat, makat, makat ....za každou cenu, podle mě ani neumí odpočívat   A tohle je asi fakt extrém  
      Small   | 09.12.2010 07:01:38
      Reagovat | URL příspěvku
  • Taky jsem rozzuřená
    a vidím, že dnes nejsem sama. Naše stálá paní poštačka marodí a místo ní je záskok. Od pátku čekám na balíky. Že v pondělí byl jen lístek, že se nachází na poště jsem ještě skousla. Byt můj chlap hlídal doma a já byla odjetá do pryč, čert to vem, na mojeho v tomto moc spoleh není. Ale dnes! Schválně čučím doma, ani Pingu pro Heli jsme nezapínala a stejně před chvílí ve schránce upozornění na vyzvednutí na poště. A nezvonila.   Vyhlídnu ze dveří a poštačka naproti našeho mává z auta a startuje. Takže já naštvaná jsem se obrátila do domu, ože Hela ještě nebyla v posteli, aby něco nevyvedla. Během dvou minut jsem ji tam evakuovala a vyběhla nalehko a jala pronásledovat poštácké auto. V ulici o kus dál stálo a poštačka k němu míří. Volám a mávám a nic, nasedne a rozjíždí se. To už jsem řvala jak na lesy a začla sprintovat.
    Myslíte, že zůstala stát? Ani náhodou. Ještě kus jela, než jí do cesty vyloženě vletěl jeden z místních a důrazně ji upozornil, že ji pronásleduju. Teprve potom milostivě zastavila a začla se omlouvat, prý mě neviděla a nikdo jí u nás na zazvonění neotevřel. To určitě, to její mávnutí z auta jsme zřetelně viděla.
    Potichu jsem si převzala balíky a teprve potom na ni začla bandurskou, byla jsem rozjetá jak málokdy. Naštěstí se ke mně přidal i onen zachránce a oba jsme ji spucovali jaksepatří. No nezískat ty balíky, tak měla takové tóčo na jejich pobočce, že to ještě nezažili.
    Stálá paní poštačka zaparkuje uprostřed dědiny a všechno si po svých obejde. A tato čarymůra jedna popojíždí cca po padesáti metrech a hodí akorát do schránky upozornění. Jí věřím, že rozhýbat jejích dobrých stodvacet kilo je problém, ale za roznášku je placená. Já se už musela sama vláčet skoro půlku dědiny s pětikilovýma balíkama  Přitom ona parkovala naproti našemu baráku. Tý vogo, tak jsem vytočená.  
    helenice   | 08.12.2010 11:58:26 | Reakcí: 18, poslední: 09.12.2010 07:06:11
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      to já u nás přistihla pošťačku, že jenom prošla kolem a hodila lístek do schránky, jako by je měla už vypsané předem... Tak jsem si stěžovala, co... Nejlepší bylo, když jsem jednu dobu čekala víc balíčků, nikdo nebyl doma, tak když jsem chodila domů, cestou mám poštu, tak jsem se vždy ptala, jestli tam něco nemám... prý ne... dojdu domů a hned dva lístky... Jak je to možné??? No ona slečna Danuška, co roznáší, to ještě dnes nadala do PC - upozorňuji, že to bylo v pět hodin odpoledne!!! Ona slečna Danuška se neobtěžuje ani zvonit a asi si ty lístečky píše ještě na poště než jde roznášet...
      spyi   | 08.12.2010 12:05:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      jo,to te chapu,ja uz si take stezovala na poste a od te doby mi to nosi..
      Liberte   | 08.12.2010 12:07:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      Tohle důvěrně znám. Jakmile má naše poštačka záskok, tak se balíčku nedočkám. A to jsem celý den doma a taky vyhlížim a pak najdu ve schránce lísteček, že jsem nebyla zastižena. Minule jsem jim už n apoště udělala toočo. Jsem byla vsteklá 
      medox   | 08.12.2010 12:09:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      Naštěstí náš pan pošta, co vozí balíky je dobrej - fakt zvoní a protože už mě zná, tak i čeká. Já na něj mávnu z okna, že jako jsme doma a pak vím, že se nemusím honit, že můžu v klidu dát Haničku do postýlky, přioblíct Kubu a jdeme dolů pro balík.
      Dokonce jednou se mě i ptal, jakto, že jsem mu minule neotevřela. Tak jsem mu poděkovala za zájem a vysvětlila, že jsme zrovna nebyli doma. Prostě měl starost, protože ví, že na něj obvykle čekám.

      Zato naše normální poštačka je nemocná a to co sem chodí místo ní       Darmo mluvit.
      nadule1   | 08.12.2010 12:13:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
            Heli pronim,ale mě to tak rozesmálo.Jak jí naháníte.Krávu jednu.     
      Jinak u nás jednou Martin taky naháněl poštácké auto a taky dost srandovně.Nakonec chytil.
      Honafa   | 08.12.2010 12:18:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      unás se taky nenápadně plížili s lístkem ke schránce - a to jsme celý den doma a balíků máme několik týdně, většinou sklo, co spěchá a je nutné ho okamžitě pískovat a posílat zákazníkovi..
      chlap pořád nadával jenom doma, tak jsem jim na poště udělala kravál já   a už nám balíky chodí až domů  
      jezurka   | 08.12.2010 12:33:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      Tak naštěstí u nás pošta funguje a dokonce i tak, že jsem pořebovala znát pin k nové kartě a to pin mělo přijít zrovna v den, kdy jsme jeli na nákupy. Chtěli jsme vyrazit ráno a né čekat na pošťačku do 10 nebo do 11h a tak se Petr den před tím zastavil po cestě z autobusu na poště domluvit se s nimi jestli by tam zásilku, která měla dojít druhý den, nechali a já že si to vyzvednu. Paní na poště mu řekla, že bude muset zavolat pošťačce a domluvit se sní. Druhý den ráno jsem se tedy stavila na poště a zásilka tam byla. Takže u nás pošta zatím funguje dobře.
      zanlena   | 08.12.2010 12:49:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      Tak naštěstí u nás pošta funguje a dokonce i tak, že jsem pořebovala znát pin k nové kartě a to pin mělo přijít zrovna v den, kdy jsme jeli na nákupy. Chtěli jsme vyrazit ráno a né čekat na pošťačku do 10 nebo do 11h a tak se Petr den před tím zastavil po cestě z autobusu na poště domluvit se s nimi jestli by tam zásilku, která měla dojít druhý den, nechali a já že si to vyzvednu. Paní na poště mu řekla, že bude muset zavolat pošťačce a domluvit se sní. Druhý den ráno jsem se tedy stavila na poště a zásilka tam byla. Takže u nás pošta zatím funguje dobře.
      zanlena   | 08.12.2010 12:55:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      a to si představ, že na mě dnes poštačka před polednem zvonila, že mi nese inkaso a poukázku na peníze a že nám z tajícího sněhu zateklo do schránky, tak že se omlouvá, že zvoní, ale at si pro to jdu, aby to nenavlhlo...jiný kraj, jiný mrav
      janca11   | 08.12.2010 12:57:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      A bylo to pred chvilkou, ze jo? Ten prispevek je jeste celej takovej nasmolenej 

      Ja teda nasi pani postacku chvalim, vzdycky zvoni, mlati do dveri, vetsinou je vyrazi, ona totiz jezdi v dobe, kdy uspavam Marusku, takze ji v loznici vetsinou neslysim. ALe vyrazeni dveri se neda preslechnout.
      zajic   | 08.12.2010 13:16:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      Vůbec se nedivím,že jsi vytočená.Podobné akce znám.Zajímavé je,že se tak děje pouze,když nechodí naše poš´tačka,ale nějaký líný záskok
      tygřímáma   | 08.12.2010 16:26:55
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      Když si představím jak ji naháníš tak se řechtám,ale jinak          .U nás se jeden čas taky neobtěžovali zvonit, natož dostat se ke schránkám, občas ano nevypsali lístek ab yho dali na druhý den pošťačce. Udělala jsem na poště hodně velký randál, k tomu je počta se schody a s kočárem jsme se tam bez pomoci nedostala, tak jsem to k tomu přidala. Od té doby mě balíky nosili až ke dveřím bytu.
      Ady.S   | 08.12.2010 16:58:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      ještě že k nám pošťačka nechodí, máme schránku na točně a cokoliv dojde co se tam nevejde, tak mám lístek. ale u nás sou teda pošťaščky hodné, když je tam doporučený dopis, tak tam nechají propisku a stačí jen podepsat a oni si zase lístek vezmou. je to asi o lidech, někdo dělá svou práci poctivě a rád a někdo to fláká jak může
      ivulisek   | 08.12.2010 17:30:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      U nás tady byla poštatčka včera a dala mi doporučený lístek že mám na hlavní poště poukazku na peníze,když jsem se jí ptala proč mi nedonesla tu složenku tak mi řekla že jí dali jen ten lístek.Já to jako nechápu od kdy se chodí na poštu pro peníze s žádankou? A taky vůbec netuším kdo mi posílá jaké peníze od nikoho nic nečekám    a tu tvou poštačku bych teda asi zabila to je teda síla   
      Voraba   | 08.12.2010 18:52:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      a o co ji jde než vypisovat nějaký lístky tak bych radši zazvonila 
      ren2   | 08.12.2010 19:25:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      To by mě taky vytočilo do běla. Jinak u nás docela dobrý, ale často se tu střídají. Pokud nezazvoní, tak si stěžuju na poště. Mě to nezajímá, přece si tu poštu platíme a levný to dneska rozhodně není 
      Hela   | 08.12.2010 20:19:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Taky jsem rozzuřená
      No nekecej, a není to stejná expertka co chodí občas u nás ? 
      Několikrát se mi stalo to samé, jednou jsem jí to taky politicky "vysvětlovala"....mlela furt svou, že zvonila ,ale já prý jsem hluchá  
      Baba jedna líná    
      Small   | 09.12.2010 07:06:11
      Reagovat | URL příspěvku
  • malem jsem vrazdila
    jela jsm do tesca,zapomela jsem si koupit drozdi a u pokladen se mi na deti lepila asi 4 leta holka...a sahala na ne,me se zdala takova odvedle a prisla maminka a rika ji,nesahej na ne a pojd sem,mas spalu,nesmis k detem...me malem porazilo,ja myslela ze ji zabiju,naprosto ledovym vrazednym tonem jsem ji oznamila,ze je pekne blba a ze ji asi na miste zabiju,ze ma 10 s na to mi zmizet z dohledu...ona jeste jen rekla ,ze at se nezblaznim, ze to stejne jednou dostanou...a uz me krotila pani prede mnou...chytla me a drzela a ukloidnovala me..ja bych ji asi fakt jednu vrazila..a te zenske rekla na rovinu ze je krava,a ze nema co lezt mezi lidi...ze je lekarka a takove pacienty by nejradeji nelecila...ja penim jeste ted a muzu cekat co nastane 
    Liberte   | 08.12.2010 11:39:34 | Reakcí: 24, poslední: 09.12.2010 07:09:05
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      No tak to je fakt koza. Já to nechápu. Už jen čistě z toho pohledu, že bych nechtěla, aby moje dítě ke spále chytlo ještě něco dalšího. Nota bene aby nakazilo cizí děti.
      Mimochodem - já třeba spálu neměla nikdy - a to jí jednou měla ségra a nechytla jsem to. Takže držím palce, aby to ani goblini nechytili.
      nadule1   | 08.12.2010 11:42:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Být na Tvém místě,vybublala bych taky.Je to NEZODPOVĚDNOST.
      tygřímáma   | 08.12.2010 11:44:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      To fakt nechápu  . Já teda spálu taky neměla a prcci zatím taky ne, tak snad to nechytili
      Nadine   | 08.12.2010 11:51:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Ježíšíííííííí,mě malem trefilo a to to jen čtu.Se nedivím,že tě museli držet.
      Honafa   | 08.12.2010 11:58:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Ježiš, někteří lidi jsou fakt vypatlaní. Já jsem velký klidas ale teda taky bych udělala zcenu na celý krám. Jestli tě to alespon minimálně uklidní já měla spálu, když byl toník miminko a nechytil jí. Jinak teda už kvůli jejímu děcku nechápu že jí tahá ven  mě bylo teda pěkně blbě 
      medox   | 08.12.2010 11:59:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      no mě to tak udělat tak bych vybublala jak ďas,protože my jsme spálu už měli....a dostat ji lze pokaždé znovu....a jinak já seděla doma na řiti a nikam s malým nechodila,toto je opravdu nezodpovědnost nehledě na to,že se to šíří vzduchem.
      Zuzbr   | 08.12.2010 12:01:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Jako tady v tvém případě bych řádila jak černá ruka a pro škaredé slovo bych nešla daleko.
      helenice   | 08.12.2010 12:13:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Kráva,to snad ani není možný,čím některé mámy myslí   
      cukrblik   | 08.12.2010 12:18:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Tak to je síla..Já bych bouhla taky     jinak v nemocech deti se jedna maminka pta,tak tam koukni  nerejpu do nikoho.Asi jim to nedochazi nebo jsou malo informovani od lekaru jinak si to neumim vyvsetlit
      pokorny77   | 08.12.2010 12:21:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      to je kunhuta
      Gigi   | 08.12.2010 12:32:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
        kráva!
      jezurka   | 08.12.2010 12:33:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Chudáku ty máš na takové magory vážně "štěstí".  Taky bych měla co dělat,aby jednu nechytla.Snad to prckové nechytí.
      Pralinka   | 08.12.2010 12:36:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Ta matka má snad IQ na nule. 
      zanlena   | 08.12.2010 12:39:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      fakt neskutečný-kráva!
      Mařka mi začala zas děsně kašlat, doma ani rohlík, Honza přijede v noci...venku je hezky nad nulou, parádní inverze..no,radši jsem jí dala v plen vánoční cukroví, než jí vláčet do obchodu kvůli rohlíkům a to fakt jenom kašle, občas vyzvrátí hleny, což dělá cvždycky a má vodovou nudli...bez teploty, cpe se jak nezavřená, kdybych jí nechala tak tancuje....ale pořád si říkám, že nevím, co se z toho může vyvrbit.když už milá "maminka"kašlala na to, že může spálou nakazit i jiné, tak by hlavně měla chtít uchránit komplikací to svoje dítě, ne?myslím si, že nikdo z nás na tom není až tak zle, aby do toho supermarketu musel za každou cenu, každý má doma nějaké zásoby.fakt nechápu takovéhle typy.když bylo malé necelých půl roku, tak se na chatě sousedovic prvňáček na ní přišel podívat-na můj dotaz proč není ve škole mi odpověděl že má odvčerejška neštovice....taky bych byla bývala jeho maminku zabila!!!!
      janca11   | 08.12.2010 13:07:28
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: malem jsem vrazdila
        tak at je maja brzo v poradku,a ty nestovice jsou take sila...tady jsou ty maminy v tom take na hlavu,s nestovicema chodi na detske hriste
        Liberte   | 08.12.2010 13:10:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Jezisi, spalu? A nemela by byt kocka na infekcnim? To prece nejsou nestovice, to neni prca. Spalu urcite kazdej mit nemusi.
      Je mi to lito, je to nakazlive jak prase, hlidej goblinky, koukejte na jazyk a kdyztak nevahejte do nemocnice.
      zajic   | 08.12.2010 13:18:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Některý maminky hold neví co z roupama    . já celkově ty maminy nechápu, Ondra má nějaký pupínky na tváři a rozškrabal si je, má je teď i od pudru a několik mamin se mě ptalo zda to jsou neštovice a že se má mazlit s jejich dětma. Já nevím, mě by nenapadlo ani s něma chodit mezi děti, natož na cvičení.
      Ady.S   | 08.12.2010 17:01:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      jako nechápu, že jsou matky, které jsou tak netaktní a berou nemocné děti mezi lidi. doufám, že to broučci nedostanou. taky bych vypěnila
      ivulisek   | 08.12.2010 17:26:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Teda já si spálou prošla jako děcko a byl to děs      ta asi neměla fakt mozek      snad to goblini ustojí ve zdraví     
      Voraba   | 08.12.2010 18:55:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      Šmarjá, to má paní odvahu jít s nemocnou holčičkou do obchodu.. ani nevím, co k tomu ještě dodat, taky jen přeji ať to tví bobci nechytnou.
      Evulik25   | 08.12.2010 19:24:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      můj muž měl spálu dokonce dvakrát a pokaždé byla na infekčním v nemocnici. A není náhodou dnes už každý proti spále očkovaný?????
      lucie73   | 08.12.2010 21:38:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: malem jsem vrazdila
      noo, asi bych se neudržela a klidně bych jí tou krávou titulovala...a to sprostě mluvím jen v soukromí  
      Small   | 09.12.2010 07:09:05
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tak zase jeden špíček z mé parádně organizované a výborně fungující školy. Chtěla jsem se přihlásit na zkoušku, je to poprvé. Hlásíme se tam přes školní systém. Vím že přihlašování začalo dnes o půlnoci a o můj termín je frmol (je jich vypsaných víc na různé termíny a vyučující). Takže jsem si přivstala v 6  A zkoušela jsem se marně přihlásit asi hodinu. Tak jsem volala martinově segře která na tu školu chodí už několik let jen na jinou fakultu. Ona se mi tam přihlásila na můj účet a zkusila mě zapsat na zkoušku taky marně. Ale už pár lidí tam bylo zapsaných takže to něják jít muselo. Po několika hodínách zkoumání jsem přišla na to. Že úplně jinde v systému se zobrazují dotazníky a ankety k daným předmětům a pokud nevyplním tak 10 anket nepustí mě to v systému dál a nemůžu se přihlašovat na zkoušky. Nikde to nemají napsané, nikde nám to neříkali a ještě to vyplnování sežere hrozně moc času a je to povinné. To jsem neviděla  Tak mě to naštvalo že jsem napsala i na studijní odd at si to aspon někam uvedou že je nutnost to vyplnovat. U nás je polovina třídy z toho dost zmatená a nikdo neví....Tak jsem to pak volala martinově segře a smála se, že tohle už neni možný u nich to tak nemaj. Ale aspon rovnou využila mích nabytých znalostí o tom kde jsou v knihovně záchodky....ale stejně
    medox   | 08.12.2010 11:05:29 | Reakcí: 9, poslední: 08.12.2010 12:36:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Podle mě to mají tak udělané schválně. Rovnou prosívají lidi. Prostě "krizový" management. Kdo si poradí a dokáže se přihlásit, ten má napůl vyhráno.        
      nadule1   | 08.12.2010 11:38:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      teda,ty nez dostudujes,tak budes tak nabusena zbytecnostma...budes chytra jak radio 
      Liberte   | 08.12.2010 11:40:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Slušná pakárna.
      tygřímáma   | 08.12.2010 11:45:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Jsi dobrá, že jsi na to přišla. 
      zanlena   | 08.12.2010 12:36:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      vám to nikdo neřekl? to se teda divím, nám to ta chytrá slečna správkyně sítě opakovala snad třikrát,hned na prvním Úvodu do studia  ale jinak je to fakt hovadina,je vidět,že je na tej škole spousta lidí,co nemá co dělat...
      veru.m   | 08.12.2010 12:48:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Nooo já to s úvodem do studia moc nepřehánim  ALe vzhledem ke zmatku co vládne ted na spolužácích a až já jsem to tam rozsekla  tak myslím že nám to fakt nikde neříkali. A jestli jo tak tam nikdo nebyl, ani by mě nepřekvapilo kdyby NA TO BYLA SPECIÁLNÍ HODINA TŘEBA NA ZÁCHODCÍCH V DRUHÉM PATŘE 
        medox   | 08.12.2010 12:52:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          jo koukala jsem že na Úvod taky kašleš    a ty záchodky v druhým patře jsou dobrej nápad,asi se tam příště skočím podívat,jestli tam není nějaká nástěnka se speciálníma informacema     
          veru.m   | 08.12.2010 12:54:47
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            Ten předmět je prostě jen k tomu že potřebovali na něčem vydolovat ten jeden kredit to je jasné. Ani netušim jak se dostat k záchodkům. Říkají nám tam všelicos, ale aby řekli za co dostaneme zápočet a teda spíš kde ho dostaneme a kdo nám ho vypíše, tak nám říkaj blbosti,
            medox   | 08.12.2010 13:00:07
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            jak se dostat k zápočtu, ne zachodkům 
            medox   | 08.12.2010 13:00:33
            Reagovat | URL příspěvku
  • Holky, stávkují u Vás ve škole?
    U nás pouze v kuchyni, tak jsem měla kuchařské odpoledne. Kromě pečení jsem dětem klasicky udělala na zítřek do chlebu řízky.
    Sympatizujete se stávkujícími, nebo naopak?
    Calamity J.   | 07.12.2010 20:51:10 | Reakcí: 28, poslední: 09.12.2010 10:39:22
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      Jani, viz o stránku dříve:o)
      iridales   | 07.12.2010 21:04:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      unas ne :_)) a sem rada neviim kam bych dla Vladu kdyz sem v praci
      kaacca   | 07.12.2010 21:19:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      Ve škole né v jídelně ano.Do jídelný nikdo od nás nechodí před lety jsem se pohádala s vedoucí.
      Řízek je dobrý,to by mě nenapadlo.
      Je mi to jedno-z naší rodiny nikdy nikdo ve statní správě nepracoval.A já osobně se myslím,že mají hodně velké výhody,hlavně jistou práci až do duchodu,tak nemejí co stávkovat a byt rádi ,že mají práci v které se moc nepředřou.Třeba řidiču MHD,těch je mi líto víc,nebo poštaček.
      Honafa   | 07.12.2010 21:36:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
        co ti ta vedoucí provedla, žes oželela dobrou stravu pro své děti?    

        jo a kde jsi přišla na tu jistou práci do důchodu? dneska tě vyhodí odevšad, ani nemrkneš! a klidně pár roků před důchodem.. a nějaký zákonník práce mají na háku, stejně jako soukromník  
        a když to vezmu podle své práce - neustálé prdelkování zřizovateli - kraji, později městu, jen proto, aby nám každý rok dal peníze na provoz a na platy, ikdyž výsledky práce jsou víc než stoprocentní   taky nic moc!
        jezurka   | 07.12.2010 22:26:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
          Ja nevím u nás na uřádě jsou všichni zakonzervovaní at je kdo je u vlády.
          Od vedoucí jsem chtěla potvrzení,že mi vráti v červnu peníze za říjen.Měla jsem celý říjen odhlášený,že mi to nestrhli z listopadu,to bych chápala,jen jsem chtěla nějaký doklad at mi v červnu věří.No řvala po mě pul hodiny,že ona pracuje od roku 1973 a nikdo po ní nic takového nechtěl.Tak jsem tam obědy zrušila uplně.Bohužel denně chodím kolem ní a ona se ještě ted po 9 letech na mě mračí.
          Honafa   | 07.12.2010 22:31:15
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
            hmmm to měla nějaký špatný den   a stejně nechápu,proč ti to nevrátili v listopadu? u nás to tak dělají  
            jezurka   | 07.12.2010 22:54:28
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
          právě, že je problém,že si plno lidí stejně jako Honafa pod pojmem státní zaměstnanec představí pár těch nechutných, neochotných, rozkynutých úřednic u okýnek na úřadu, co jsou tam od školy do důchodu....takže o tom, kolika lidí se týká tenhle průser, co od nového roku nastane nemají takovýhle lidi ani potuchy.
          Vím o čem mluvíš, dělala jsem 12 let v sociálních službách-o prdelkování zřizovateli bych mohla vyprávět!!!!
          janca11   | 08.12.2010 13:14:27
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      U Ondry ve škole né.
      zanlena   | 07.12.2010 21:56:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      u Adélky né
      Gigi   | 07.12.2010 22:18:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      U nás nikde néééééé.V podstatě je mi to jedno kdo kdy stávkuje.Já nestávkuju,bylo by to nefér vůči mé rodině a stejně bych asi nic nevystávkovala. 
      tygřímáma   | 07.12.2010 22:19:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      ne sestry jdou normálně do školy jak na zš tak vš
      Zuzbr   | 08.12.2010 05:30:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      nesympatizuji,skrty je potreba delat...chapu zdravotniky a personal v ustavech..tam je to drina a odpovidaji za zivot,ale ostatni statni zamestnance odsuzuji
      Liberte   | 08.12.2010 06:50:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      U nás taky né, ale školka vedle ve měste, kam chodí neteř, je dnes zavřená
      Nadine   | 08.12.2010 07:54:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      U Honzy ve školce ne. A ve škole snad taky ne. A pokud kuchyň, tak je mě to fuč, Karolína na obědy nechodí.
      polova   | 08.12.2010 08:37:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      Já ani vlastně nevím, dítě je nemocné... A nevím, zda se stávkujícími sympatizuji, co jsem tak zaslechla, jde tam o víc věcí, než je jen snižování platů, a jde to tak nějak mimo mě. Myslím, že tak dvě třetiny lidí ani neví, za co vlastně stávkuje :-) :-(
      moninif   | 08.12.2010 08:43:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      Nesympatizuji, protože kdybych to udělala v práci já, tak letím na hodinu. Pracuji v soukromém sektoru a všechno jsem si musela vydřít. Pozici, plat i jakous takous úctu. Do práce chodím ráno, vracívám se pozdě večer (dokud nebylo miminko). Pak jednou přiběhnu na poštu za pět minut 6, kdy zavírají a ona mě zavře před nosem že už vytírají a já bych jí tam našlapala   Mě spíš vadí že oni ani nevědí za co stávkují, prostě jen následují nějakého mluvčího který plká a plká. Má to totiž rád být středem pozornosti a přednášel by i teorii relativity kdyby k tomu byl vyzván. Dřív mi bylo líto doktorů - jenže teď jdu na pohotovost s malou, která tam řve na celou chodbu, že má bolení a ten doktůrek cestou k nám (asi 100 metrů) prohodí pár slov s dvěma sestřičkama, jednu štípne do zadku, druhou div nesvléká očima, povídají si o tom strašném počasí, no rychleji bych se tam doplazila než on došel k nám     Takže ono jde vždycky o lidi ne o povolání a je mi líto těch kteří pracují poctivě a čestně a doplácí na hlouposti druhých  
      luciasek84   | 08.12.2010 10:38:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
        Jé,to je pěkně napsané.  Máš pravdu.
        Honafa   | 08.12.2010 10:43:55
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
        Já vždycky omlouvala sestřičky i doktory. Apořád se určitým způsobem nedivím že to tu je tak jak to tu je, když mají tak malé platy. Nadruhou stranu to tak je tu už dlouho. A když začínaly studovat tak věděli do čeho jdou. Zase když to srovnám se zahraničím tak je to skoro k pláči ty platy zdravotníků tady. Ale já třeba byla podle mě úžasná sestřička, milá, usměvavá ochotná, šikovná balbla...ale když jsme tam a odd. byli dvě na 35 lidí z otho 11 ležáků. Tak nešlo být pořád usměvavá a vše udělat hned jammile to pacienti chtěli. Já bych strašně ráda. Ale prostě to nebylo v mích možnostech , lítala jsem tam jak hadr na holy a něco jsem i odflinkla protože to jinak prostě nešlo...
        ALe máš pravdu je to o lidech. Já to o jsi popsala u doktorů taky nesnášim. Dřív mě to torchu štvalo. ALe od doby co mám dítě a co jsem rodila. A vidím to samé co ty. Že se vybavují v sesterně a pijí kafčo (opravdu nevyplnují ani papíry) a na chodbě jim sedí dítě s bolestí. nebo rodička (když to vztáhnu na sebe) tak prostě vůbec nvím co si mám ot ěch stávkách myslet. Já bych před cca 3 lety jasně řekla že jsem pro stávky a držím jim palce. Ted vůbec nevím. Jsem i nejsem...já bych byla spíš pro zmněnu celého systému a to nejde 
        medox   | 08.12.2010 12:37:37
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
        Naprosto souhlasím, krásně jsi vystihla realitu.
        Ještě přidám jednu historku:
        Když byl nějaký státní svátek, na jednom úřadě si museli následující pátek vzít volno. No a jedna zaměstnankyně volala do rádia, jak je to proti jejím právům. 
        Navíc mnohde skutečně nechápou, že jsou placeni z našich daní, daní našich manželů a rodičů. Proč bychom jich měli platit více než je potřeba? Zatímco v soukromém sektoru přišlo o práci v minulých dvou letech několik desítek tisíc lidí, stát se choval opačně a nakopak stavy úředníků zvyšoval.
        Naopak jsem pro, aby zůstali ti schopní a pracovití, kteří mnohdy zastanou práci za 4 další a dostanou naopak přidáno.
        Calamity J.   | 09.12.2010 08:58:47
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      u nás ve školce né,u švagrové je zavřena školka i škola...
      lendy   | 08.12.2010 11:03:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      Ja nevim, jestli sympatizuju. Ja jsem asi taky statni zamestnanec, myslim, ze spadame pod ministerstvo zemedelstvi, i kdyz muj plat jde z ruznych grantu.
      My totiz nemuzeme nic moc rikat, mame docela dost penez na spokojeny zivot, ale nevim, kdyby Pepa delal nekde na urade a ja byla jen na rodicaku, taky by se nas to asi dotklo.
      zajic   | 08.12.2010 13:21:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      Jen v kuchyni ve škole a vozí obědy i do školky. Nejdřív jsem myslela, že malé nachystám svačinu, jak jsem si přečetla, že jí mám dát i pití, tak jsem ji odhlásila. Když neudělají ve školce ani šťávu....  tak si ji můžu rovnou nechat doma.
      soni   | 08.12.2010 20:14:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
        Jinak teda se stávkou souhlasím, protože berou těm co mají málo.
        soni   | 08.12.2010 20:15:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      u nás se stávkovalo ve školce i ve škole.Dělala jsem Anetce do školky balíček na celý den. No nevím,kuchařky dle mých informací mají ve školce 15-20 tisíc čistá ruka,dělají jen ranní směny,jsou v teple a nenadřou se. Můžou jít k nám do Penny když se jim tam nelíbí,ráda si to s nima vyměním. Celodenní šichty za 10 čistýho a s buzerací na hřbetě.Ve škole jakbysmet. Teď jsem zrovna viděla ve zprávách ,,knihovnice 13 000,- čistého,,a stávkuje že jde o 2 dolů. No dva je dost ale mé přání je být knihovnicí za 11 čistého             
      lucie73   | 08.12.2010 21:45:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Holky, stávkují u Vás ve škole?
      naštěstí u nás ne. Docela by mě to štvalo. Šetřím si 8 dní dovolené na Vánoce. Naše bývalá školka stávkovala 
      Stáňa   | 09.12.2010 07:12:29
      Reagovat | URL příspěvku
  • Zlodějská babka
    Dneska byl Honza se školou na takových dílníčkách,kde si něco vyrobil,ale i mohl koupit.Koupil mi plno hezkých věci.Pak mi šel koupit takový háčkovaný košíček,který stál 15kč.Dal babce 2Okč a ona mu nevrátila.Když se připomenul,že ještě 5 kč tak babka začala řvát na celé kolo,že je lhář.
    Jak mám pak ty děti vychovávat,když se na každém kroku podkáva se zloději a sprostáky.
    Ted bude mít kluk prd z vánoční atmosvéry,kterou tam pořadatelé jistě chtěli navodit.
    Honafa   | 07.12.2010 19:36:44 | Reakcí: 11, poslední: 08.12.2010 13:20:31
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • špatná finanční situace
        Holky tak jsme zaplatili přes 20000 Kč na dluhy na pojišťvně 10000,které údajně neměli vzniknout a mladýmu přišla k tomu všemu ještě pokuta z bývaleho zaměstnání 11000,- fakt príma před Vánocema.Prý záporná provize z rádoby by oboru pojišťovnictví,šmejdi. Nemám ani na dárky,skoro ani na jídlo,natož nějaké předvánoční večírky,výzdobu a podobně. Dále potom jsem teď byla 14 dní nemocná a manžel týden,to budou výplaty,achjo. Pak máme bloklé hory na leden a nemám ani na slibované lyže a dlší pecka v únoru je umělé oplodnění,asi se fakt pos.... Čert vem hory,ale dopadají na mě ty vánoce a to umělko a vidina lepší finanční situace není v dohlednu. Je fakt neplatíme hypošku,jen menší úvěr 150 000,ale i tak jsem zoufalá. Je to teď nějak moc výdajů navíc,které nepokrývají ani naše příjmy samotné. 
    Janinka117   | 07.12.2010 18:56:06 | Reakcí: 17, poslední: 08.12.2010 13:22:50
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
             To musí být hrozná situace.. ono se říká, že peníze nejsou důležité, ale jakmile se člověk dostane do větších finančních problémů, tak je to na pytel   .
      Držím palce ať se z toho rychle dostanete a Vánoce si užijete v klidu a bez starostí   ..
      agafja   | 07.12.2010 19:06:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      To je hruza.Pro nás byl takový rok 2000.To byl děs všecko se pokazilo,našli se staré dluhy a do to jsem šla na IVF.Tam chtěli 6000kč hned na začátku a pak snad další 6000kč za podpurné léky.Bylo to taky před vánoci.Nakonec nás vytopili sousedé a já začala krvácet.Zkončila jsem v nemocnici a naštěstí to odneslo v uvozovkách jen jedno dítě a Honzoušek mi tam zustal.Ale byla to strašná doba.Nepřála bych to nikomu.Tak,že Janičko hlavu vzhuru,to překonáte a uvidíš i to mimi si k vám cestu najde.
      Honafa   | 07.12.2010 19:41:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      Snad bude brzy líp  Když ne finančně, tak aspoň na duši 
      Hela   | 07.12.2010 20:07:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      To je strašný.Přeji,aby bylo brzy líp a tohle špatný období jste brzy překonali 
      cukrblik   | 07.12.2010 20:53:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
        to je mi líto, nějak se to všechno muselo sesypat najednou  
      aspoň už budete bez dluhů.. a Vánoce si uděláte hezké i tak, dárky být nemusí, na výzdobu se vykašli, cukroví někdo upeče - nemáš nějakou hodnou babičku? hlavně že jste zdraví a všechno spolu zvládnete!
      držte se, určitě bude líp! a hlavně musíš být v pohodě, kvůli miminku, držím palečky, ať to výjde!  
      jezurka   | 07.12.2010 21:06:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      Janinko, ráda bych ti napsala něco pozitivního a že bude líp a nechtěla bych, aby to znělo jako klišé. Taky nám bylo jednu chvíli ouvej, hodně jsme se uskromnili, jedli jsme vážně hodně chudě, teda až na malého a vyhrabali jsme se z toho. Je to na makovici, když přemýšlíš, jestli si to či ono můžeš dovolit, ale vážně neboj, bude líp. 
      Meridene   | 07.12.2010 21:20:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      Přeji, aby bylo brzy zase líp.
      zanlena   | 07.12.2010 21:54:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      my mame uver a Milan je bez prace..poplatky a dalsi veci se na nas sypou a porad to tak nejak placame.
      na dovoleny jsme byli naposledy pred 4 rokama po cechach.
      a vis co ma Alex k vanocum?vyhru z bolu,fixy z bolu a pastelky a od nas masinku.tot vse.
      neda se nic delat.
      takze my mame vanoce diky bolu a zbytek se musi nejak udelat..
      jak to bude po novem roce taky netusim,jsou to proste desny situace..
      nejsou to nejdulezitejsi,ale bez nich to taky nejde,aby clovek mohl jednou v klidu usinat,zda-li bude na vse..
      Andrea81   | 08.12.2010 06:33:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      vanocni vecirky holt nebudou...a da se usetrit i na darcich..staci malo na radost,uz jen treba to,ze budete spoulu a tak se pomalu dostanete i k penizkum na ivf ,coz je podle me nejdulezitejsi...preji at se poskladate brzo
      Liberte   | 08.12.2010 06:55:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      To je drsné, ty neplánované výdaje. I finanční nejistota. Jani, ať je brzo lépe.
      Calamity J.   | 08.12.2010 09:17:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      Já myslím že ivf je to nejdůležitější, vánoce jsou jen jeden den v roce, zavřete se doma, pusťte si pohádky, osmažte si řízek s bramborem, přitulte se k sobě a ten den uteče jak voda      Ty nečekané výdaje jsou hrozné, naprosto chápu tu bezmocnost 
      luciasek84   | 08.12.2010 10:43:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      Chjo, někdy se to prostě všechno nakupí a pak je to v p*****....  , držím palce, ať se z toho vyhrabete      
      Small   | 08.12.2010 10:43:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      je mi to moc líto   ,přeji at' se to co nejdřív srovná 
      lendy   | 08.12.2010 11:06:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      ať je brzo lépo po všech stránkách,.
      ivulisek   | 08.12.2010 11:07:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
      Holky je to fajn slyšet že to potká i ostatní a že se z toho určo vyhrabem,až mi z toho vyhrkly slzy,moc V8m všem děkuji. Přeci jen mě jedno těší mám alespoň za poslední peníze ,než přišly ty dluhy upečené aspoň perníčky a linecké z BOL. Jste zlatíčka.
      Janinka117   | 08.12.2010 12:02:52
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: špatná finanční situace
        Janí, přesně vím, o čem mluvíš, my jsme na tom finančně nejhůř, co jsme kdy byli..přesto vánoce budou, velmi, velmi skromné, ale prostě drobnost a řízek dostane každý!Dary a cukroví vánoce nedělají...drž se!
        janca11   | 08.12.2010 13:21:00
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: špatná finanční situace
           
      zajic   | 08.12.2010 13:22:50
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×