Janney: 4. měsíc

Před tímto textem si, prosím, přečtěte, proč chce Janney zhubnout a co jí radí odbornice: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/janney

Nebo také jak probíhal její 1. týden: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/janney/prubeh-hubnuti, 2. a 3. týden: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/janney/janney-prubeh-hubnuti-2-a-3-tyden , 1. měsíc hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/janney/prubeh-hubnuti-1-mesic, 2. měsíc hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/janney/prubeh-hubnuti-2-mesic a 3. měsíc hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/janney/prubeh-hubnuti-3-mesic

Aktuální míry
Váha: pohybuje se mezi 52,5 – 53 kg (o 2 kg méně od začátku hubnutí)
Prsa: 86 cm (o 3 cm méně od začátku hubnutí)
Pas: 70 cm (o 8 cm méně od začátku hubnutí)
Boky: 91 cm (o 3 cm méně od začátku hubnutí)
 

Jídelníček

Po 8:30 - 1 krajíc chleba s troškou másla a ostružinovým jamem, káva 10:00 – 5 ks jahod 12:00 – sandwich se šunkou, sýrem, rajčetem a 1 ks slaniny, bramborový salát (4 polévkové lžíce), káva 16:00 – salát, mozzarela
s rajčaty a bazalkou, ? housky, káva
19:00 – 100 g zeleninový burger,100 g chleba, pár růžiček brokolice a trochu kukuřice připravené na páře
Út 8:00 – 50 g ovesných cereálii (medových) s trochou mléka, káva 10:30 – půl jablka, 1 mrkev 13:00 – miska květákové polévky, 2 krajíce chleba zapečené se sýrem a kečupem 16:00 - 10 kukuřičných chipsů se salsou, káva 18:00 – zeleninový salát s pistáciovými oříšky, ravioly se špenátem a parmazánem, 3 dcl piva
St 8:30 – bagetka se sýrem Veselá kráva, 3 plátky kuřecí prsní šunky, 5 cherry rajčátek, ledový salát, káva   12:00 – 80g přírodní kuřecí řízek na trošce oleje a brambory na páře 16:00 – jogurt, 2 meruňky, káva 19:30 - 3 míchaná vajíčka, brambory na páře, pár růžiček, 2 dcl vina
Čt 8:30 – káva, 50 g ovesných cereálií s trochou mléka (polotučné) 10:00 – 1 banán 13:00 – ledový salát s rajčaty, mrkví a zálivkou 1000 ostrovu, 1 toast se sýrem a šunkou 17:00 – 3 dílky vegetariánské pizzy (restaurace), malý salát s octovou zálivkou 20:00 – 15 kukuřičných chipsů se salsou, 2 dcl vina
8:00 – 3 míchaná vajíčka s cibulkou na lžíci másla, 1 krajíc chleba s trochou Ramy, káva 10:00 – 10 crackerů, 1 rajče, 1/4 okurky 13:00 – zeleninový burger, 100 g chleba, trocha cibule, vařený kukuričný klas 17:00 – 1 kopeček vanilkové zmrzliny 19:00 – těstoviny se žampiony, trocha olivového oleje, rajčata a parmezán
So 9:00 – 3 ks tenké palačinky smažené bez oleje s marmeládou a trochou borůvek, káva     12:30 – 200 g špagety s rajčatovým sosem a trochou šunky a sýrem 15:30 – mix čerstvé zeleniny (mrkve, brokolice, květáku a rajčat) s ranch dresinkem 20:00 -
vepřový plátek dušený, vařené brambory, malý zeleninový salát, 1 dcl vína
Ne 9:30 - káva, 1 krajíc chleba s troškou másla, plátkem sýra a krůtí šunky, 1 mrkev 11:30 - ? jablka 15:00 - (restaurace) grilované kuřecí prso s opečenými houbami a zelenými lusky, hranolky, kečup  16:00 – káva - latte 20:00 – ledový salát s mrkvi a rajčaty se zálivkou 1000 ostrovů


V posledním měsíci jsem měla většinou mnohem menší hlad. Zřejmě jak se zde udělalo velké teplo. Máme hodně čerstvého ovoce a tak si dám ráda meruňky nebo meloun. Také mi dozrávají vlastní rajčátka na balkóně a když mám na něco chuť, tak si je uzobnu.. Co se sladkého týká, měla jsem za tento měsíc asi 2x kopeček zmrzliny, 1x borůvkový muffin a pár kousků meruňkového koláče, který jsem ale upekla z celozrnné mouky a s malým obsahem cukru. Sem tam si uzobnu sušená jablka nebo borůvky.

Pitný režim

S pitím se držím celkem dobře a piji většinou čistou vodu. Někdy si dám neslazený ledový čaj a tedy jako takovou pochutinu si teď dám malou skelničku coly zero (dietní) téměř každý den. Neobsahuje kalorie, ale tím, že je sladká, tak mi to nahradí nějakou tu sladkost, na kterou bych měla jinak chuť. S kávou to mám pořád stejně - piju max. 2 instantní kávy s mlékem denně. 1x týdně si dám v Starbucksu vanilkové latté (tedy alespoň ten typ s odtučněným mlékem a umělým sladidlem).

Prohřešky

Prohřešky samozřejmě mám, ale snažím se tím úplně netrápit. Jde většinou o smažené jídlo, párkrát jsem měla hranolky, kukuřičné chipsy a jednou dokonce smažený sýr. Sladké viz jídelníček.

Pohyb

Chodím na hodinu Zumby 2x týdně večer. Snažím se jet naplno jako instruktorka a řekla bych, že to prospívá mému pozadí. Ubyl další centimetr a cítím se celkově zpevněnější (břicho a zadek). Pak chodím jednou týdně do posilovny, kde jsem na běhacím/šplhacím stroji 20 minut a zbylých 40 minut posiluji ruce, nohy a dělám cviky na břicho ze sestavy. Pokud se mi nepodaří posilovna, jdu na kolo a byla už jsem si i párkrát zaběhat, to mě však pořád chytají křeče pod žebry. Občas vyrazíme s kamarádkami vyšplhat místní kopec. Daří se mi 2x týdně 20 min. plavat. Ted je tu opravdu horko, tak plánuji více plavání a také večerní projížďky na kole. Sestavu doma moc nezvládám. Chci to napravit. Se svou postavou i kondicí začínám být mnohem víc spokojená. V podstatě kromě zadku a břicha jsem úplně spokojená.

S čím mám největší problémy

Stále se mi stane, že si najednou uvědomím, že už jsem 4 hodiny nic nejedla. Někdy ani nemám hlad. Druhým problémem je donutit se cvičit doma.

Jen tak dál, vedeš si dobře!

Tým Hubneme

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Průběh hubnutí: 4. měsíc - diskuze


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce