Zavadilka: 3. měsíc

Před tímto textem si, prosím, přečtěte, proč chce Tereza zhubnout a co jí radí odbornice: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/zavadilka-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice

Nebo také jak probíhal její 1. týden: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/zavadilka-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-1-tyden, 2. a 3. týden hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/zavadilka-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/zavadilka-2-a-3-tyden, 1. měsíc: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/zavadilka-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-1-mesic a 2. měsíc hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/zavadilka-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-2-mesic

  1. Jak probíhal 3. měsíc hubnutí
  2. Doporučení nutriční terapeutky

Aktuální míry
Váha: 67 kg (o 5,7 kg méně od začátku hubnutí)
Prsa: 99 cm (o 2 cm méně od začátku hubnutí)
Pas: 82,5 cm (o  8,5 cm méně od začátku hubnutí)
Boky: 98 cm (o 9 cm méně od začátku hubnutí)

Jídelníček

Den 7:00 10:00 12:00 15:30 18:00
8.8. 53 g celozrný chléb natřen cizrnovou pomazánkou, ? papriky, 1/2 rajského 10:15 – 200 g okurky, latté 155 g vař. brambor, 106 g kuřecí přírodní steak, 90 g fazolové lusky
14.00 - 1/2 bílého jogurtu   
 
 
9.8. 56 g chleba, 45 g moravské uzené, 1 rajče  9:15 - 1/2 krajíce chleba namazaný houbovou smaženicí, káva s ml 100 g celozrnných těstovin, 2 rajské, 4 ks žampionu, 100 g mušlí, 150 g okurky 15:40 -  ledová káva, 16:30 - 1ks křehký chléb, 15 g moravské uzené, 8 g sýr Kleopatra 19:00 - 120g vepř. panenka + mix.salát, Radler
10.8. 160 g domácí švestkový koláč 1 jablko, 1 ks sýrový foret 150 g steak kuře, 200 g dušené rýže, mix salát 90 g Cottage 1/2 jablka, ? šunkové pizzy
11.8. 80 g celozrnný žitný chléb 11:30 - 3 lžíce rýže, 1 jablko 14:00 - čočková polévka, 100 g vepřové na žampionech, rýže 18:45 – 250 ml zeleninové polévky s vločkama  20:00 - jablko
12.8. 4 lžíce jogurtu 9:00 -  jablko, 2 ks korbáče  110 g filé, 200 g šťouchané brambory s pórem        200 g pohankové rizoto, 30 g sýr Kleopatra,  ks kyselé okurky, Radler
13.8.  53 g chléb, 50 g žervé, 1 ks kapie banán 120 g kuřecí řízek, 150 g br. kaše. mix salát Latté. ? hrozno  špagety s domácí rajčatovou omáčkou, Birrel
14.8. 70 g chléb, tavený sýr, katalánský salám, 3 plátky, okurka, kapie meloun, tatranka, káva s mlékem fazolová polévka, ? halušky s bryndzou      1/2 žlutý meloun s 80 g prošutem

Pitný režim

Stále stejný.

Prohřešky

Jsou a asi stále budou. Stále nejsem schopna se ovládnout a nejíst sladké.

Pohyb

Žádný, teda kromě 3x týdně mírný pohyb s dětmi v bazénu.

S čím mám největší problémy

Taky stále stejné…pravidelnost a odhodlanost nedát si nějakou dobrotu. Jsem schopná stále slintat před regálem se sušenkami.

Nevím si rady, potřebuji poradit

Spíš potřebuji nafackovat. :-) Kopíruji větu z předchozího záznamu, protože tohle bych si vážně zasloužila. Myslela jsem si, jak mi BOL nakopne a ono nic. Jsme fakt hrozná, nemám sílu ke změně. Večer jsem ráda, že žiju.

Milá Terezo,

máte pravdu – i já bych se opakovala. Stále platí, co jsem Vám psala v předešlých hodnoceních. Při porovnání minulého a tohoto jídelníčku mohu konstatovat, že v některých okamžicích se Vaše stravování začíná blížit mým představám. Možná je to náhoda nebo hledám sebemenší náznak změny.

Pravdou je, že nejdůležitější je vůle ke změně a správná motivace. Pokud v sobě najdete ještě poslední zbytek vůle ke změně a přečtěte si úvodní rady a začněte.

Úkol pro Terezu:
Užijte si léta.:-)
 

Držíme Ti palce, Terezo!

Tým Hubneme

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Průběh hubnutí: 3. měsíc - diskuze


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce