Inzerce
Inzerce
Inzerce

Hurááá - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Kdo právě otěhotněl? (strana 60).

  • Hurááá
    Ahoj, tak jsem po roce snažení konečně tady. Jsem 7+4TT, pobolívá mě podbřišek, žaludek mám na vodě a furt bych spala.      
    hakro   | 21.01.2014 06:49:24 | Reakcí: 70, poslední: 26.04.2014 10:19:46
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Hurááá
      Moc gratuluji!! Vše, co píšeš, je normální, zlepší se to, tak ať je nadále vše v pořádku :-)
      Myšice   | 21.01.2014 09:09:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Hurááá
        Díky. Mám to zatím stejně jako při prvním těhu, tak snad nebude hůř - ale i kdyby, tak hlavně abychom byli s mimi OK.
        hakro   | 21.01.2014 11:53:49
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hurááá
      Moc gratuluju 
      tygřímáma   | 21.01.2014 10:26:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hurááá
      Třikrát hurá!   tak to máš přesné těhu příznaky   já čekám, že si v pátek pojedu pro injekce a začnem druhé kolo-snad úspěšnější!  
      petpeta7   | 21.01.2014 12:51:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Hurááá
        Díky moc. Teď už to bude zase utíkat...MS, injekce, inseminace...pak teda to čekání  Myslím na tebe a držím pěsti, ať je to úspěšnější       
        hakro   | 21.01.2014 21:16:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Hurááá
          Jj, díky, jsi hodná. Uvidíme, jestli bude reakce jako minule - 5 folíků. Ale víc, než neúspěchu se bojím, že by se zadařilo až moc. Trojčata bych asi fakt nezvládla, ale na druhou stranu zásadně nesouhlasím s redukcí plodu. Snad nic takového nebudu muset řešit. A jak ti je? Podbřišek ještě pobolívá?  
          petpeta7   | 22.01.2014 20:32:54
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Hurááá
            Hm, to chápu, Mít trojčata, to fakt není sranda. Ony stačí dvojčata. Nad redukcí jsem nikdy nepřemýšlela, ale asi bych o tom uvažovala třeba u paterčat, trojčata bych asi riskla, ale to by záleželo na spoustě dalších věcí...vč. názoru lékaře. Podbřišek mě pobolívá furt, ale řekla bych "v normě". Ty bolesti co byly o svátcích jsou snad zažehnány. A jinak nad sebou nemám moc kontrolu, absolutně nevím co bude, chvíli mi je skvěle a během minutky už objímám záchodovou mísu ... to je nepříjemné, když mám třeba v práci jednání. A teď mě teda už třetí den trápí průjem  , což nechápu, protože při prvním těhu jsem měla šílené zácpy  ...ale když to shrnu tak to není tak zlé, mohlo by být mnohem hůř. Když člověk slyší, jak některé holky fakt trpí a jaké mají problémy...
            hakro   | 23.01.2014 07:27:22
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Hurááá
              Říká se, že každé těhotenství je jiné, takže u prvního můžeš mít zácpu a u druhého průjem a pořád jsi v normě   hlavně pij dost vody, ať nejsi dehydrovaná- aspoň 2,5l. Pokud ti bude v práci hodně špatně, tak si nech napsat neschopenku. Později ti ty nevolnosti ustoupí a můžeš se do práce na pár měsíců vrátit   Já jsem dnes byla na Klinice a sestřička mi pichla první dávku. Zítra už musím sama   Hezký večer!  
              petpeta7   | 24.01.2014 19:50:59
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Hurááá
                Pravda, každé těhu je jiné. O neschopence taky přemýšlým, ale u mě v práci je problém se zástupem. Nikdo mě tam "přechodně" nenahradí - to až tam prostě nebudu tak se tam za mě musí vzít jiný člověk. A taky mi vadí ty vycházky. A ty už si zase pícháš  Máš zase 10 injekcí? Držím pěsti. Měj se 
                hakro   | 24.01.2014 21:44:33
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Hurááá
                  Tak uvidíš, jak to budeš v práci zvládat. Třeba ti nevolnosti brzo ustoupí a nebo si to aspoň vychytáš tak, aby to bylo jakžtakž v klidu. No jo...dnes jsem si musela pichnout sama - celkem to šlo. Zatím mám 10 injekcí a snad to bude stačit, abych si nemusela dokupovat. Uvidí se na UZ, na který jdu v pátek. Opatruj se!  
                  petpeta7   | 25.01.2014 19:46:11
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Hurááá
                    Doufám, že to nezakřiknu, ale je to lepší. Když mám neustále něco v puse, tak se cítím líp. Už jsem 2 dny nezvracela. Akorát se asi za chvíli nevejdu do dveří  Zítra držím pěsti. Dej pak vědět.     
                    hakro   | 30.01.2014 11:29:20
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Hurááá
                      To jsem ráda, že je ti už líp.  Já jsem na tom UZ dopadla dobře. Mám tam nachystané 4 folíky a ve středu jdem na tu druhou IUI.   To je jasný, že přibereš, ale při porodu většinu hned zase "ztratíš", takže to bude dobrý. Taky kojením se prý hubne.  
                      petpeta7   | 01.02.2014 19:53:33
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Hurááá
                        Tak super...a ve středu hurá na to  Moc držím pěsti      Je mi jasný, že přiberu, ale při prvním jsem nabrala 20kg a to byla dřina se s tím tahat. Pak to šlo dolů teda samo...a taky jsem dlouho kojila. Já jdu v úterý do poradny a ve středu na tebe budu myslet     
                        hakro   | 02.02.2014 10:37:34
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Hurááá
                          20 kg to už je docela dost  to si na sobě nedovedu představit   a chodilas při prvním těhu do nějakého cvičení? chystáš se teď chodit? prý je to fakt dobré   Tak si to zítra na gyndě užij - bude ti dělat i UZ, abys viděla mimčo, že?  
                          petpeta7   | 03.02.2014 12:25:23
                          Reagovat | URL příspěvku
                          • \
                            RE: Hurááá
                            ... no právě, 20 kg je dost  Cvičila jsem jenom doma. Teď se nikam chodit nechystám, jsem ráda, že zvládnu práci, školku + kroužky, domácnost a mám toho plný kecky. Zítra mi Dr. UZ dělat nebude, prý má rozbitý ultrazvuk, takže počítám, že mě bude posílat jinam - a tedy až v tom 12TT (dělala to takhle při mém prvním těhu, kdy UZ ještě neměla).
                            hakro   | 03.02.2014 13:34:12
                            Reagovat | URL příspěvku
                            • \
                              RE: Hurááá
                              No jo, při druhém těhotenství je to jinak, když se k tomu musíš starat o první dítě   tak třeba díky tomu už tolik nepřibereš   sice mimčo neuvidíš, ale hlavně, že se mu u tebe dobře "bydlí"  
                              petpeta7   | 03.02.2014 20:14:22
                              Reagovat | URL příspěvku
                              • \
                                RE: Hurááá
                                Tak prohlídka dobrý, prý vše OK. Dostala jsem těh.průkazku a stanovila mi termín porodu na 4.9.2014. Budu se objednávat na prenatální screening a poslala mě na odběry krve. Příště do poradny jdu až 4.3. Zítra držím pěsti      Měj se 
                                hakro   | 04.02.2014 10:57:08
                                Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Hurááá
                                  supr! Docela to utíká, viď? Ono to druhé těhotenství obecně utíká děsně rychle, já jsem v půlce a přijde mi to jak lusknutím prstu :-), zítra jdem na velký ultrazvuk, tak věřím, že to bude v pořádku a taky, že se mimiňák konečně odtajní ;-). Tak jen tak dál 
                                  Myšice   | 04.02.2014 13:12:28
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                • \
                                  RE: Hurááá
                                  Termín v září máš super - už nebude takové vedro, ale ani moc zima. To budeš moc brzo vyrazit ven s miminkem na procházku na čerstvý vzduch   To musí být určitě vše v pohodě, když ti dala kontrolu až za měsíc! Jj, díky! Snad nám zítra na Klinice pomůžou, ať se k tobě můžu brzo připojit!  
                                  petpeta7   | 04.02.2014 20:21:31
                                  Reagovat | URL příspěvku
                                  • \
                                    RE: Hurááá
                                    Doufám, že to ve středu proběhlo v pohodě. Teď to dlouhé čekání, viď? Šetři se!!!
                                    hakro   | 07.02.2014 08:04:34
                                    Reagovat | URL příspěvku
                                    • \
                                      RE: Hurááá
                                      Ahoj...já se teď snažila odpočívat. Ve středu jsme teda absolvovali 2. IUI. Vše proběhlo hladce. Doktor byl šetrný, Dr. z labiny v pohodě a sestřička taky. Manželovi vyšel spermio podobný jako minule, tak snad to bude tentokrát stačit. Ovulka proběhla – to jsem cítila a spermijky tam Dr. „poslal“, tak snad nějaká dorazila   A jak se cítíš ty? Nevolnosti snad ustupují. A už jsi objednaná na ten screening?  
                                      petpeta7   | 08.02.2014 13:50:51
                                      Reagovat | URL příspěvku
                                      • \
                                        RE: Hurááá
                                        ..no, mě se během pátku udělalo pěkně blbě, z práce jsem musela jít dřív a jenom jsem zvracela a spala. A večer jsem začala špinit!!! Volala jsem si do nemocnice na pohotovost, kde mě uklidnili, že pokud to není červená krev, tak ať jsem v klidu, ale ať se kdyžtak v sobotu přijedu ukázat - takže jsem samozřejmě jela - žádný nález Dr. nenašla, mimi je asi o 3 dny menší, ale prý OK. Krásně se tam mrskalo a má 2,5 cm. Prý mám zvýšit přísun vitaminu C a být v klidu, tak se snažím. Na screening budu volat v pondělí. Tobě moc držím pěsti, ať to dopadne       
                                        hakro   | 09.02.2014 10:48:52
                                        Reagovat | URL příspěvku
                                        • \
                                          RE: Hurááá
                                          Tak to mě mrzí, ale to špinění asi souviselo s tím, že jsi při zvracení víc namáhala břicho. Na pohotovosti můžou mít jiný UZ nebo jinak nastavený, tak to třeba ukázalo, že je mimi menší, ale to nevadí. Jde o milimetry   Tak odpočívej a díky, že mi držím pěstičky!      
                                          petpeta7   | 09.02.2014 15:34:43
                                          Reagovat | URL příspěvku
                                          • \
                                            RE: Hurááá
                                            ..už je zase líp, cítím se docela dobře, ale stále kapku špiním. Myslím, že mimi bude vždy o něco menší, kvůli té pozdější ovulaci. Jsem objednaná na screening na 25.2. Co ty? Kdypak jdeš na UZ.
                                            hakro   | 12.02.2014 10:18:24
                                            Reagovat | URL příspěvku
                                            • \
                                              RE: Hurááá
                                              To jsem ráda, že je ti už líp!   Špinění ti určitě brzy přestane uplně. Já mám UZ ještě dáááleko. Nejdřív půjdu jen na krev - příští středu. Až kdyby to bylo pozitivní, tak půjdu další týden na krev i UZ. Tak uvidíme, jestli se k tomu UZ dopracuju   A v rodině už ví, že čekáš mimi, nebo počkáš až po screeningu?  
                                              petpeta7   | 14.02.2014 19:54:05
                                              Reagovat | URL příspěvku
                                              • \
                                                RE: Hurááá
                                                ...no jasně, že půjdeš nejdřív na krev...nějak předbíhám. Moc držím pěsti      Pořád špiním a dneska se mi ještě pouští krev z nosu, tak jestli se to nezlepší, půjdu v úterý do poradny, asi aby mi napsala něco na posílení cév, jak to říkala Dr. v nemocnici. Že jsem těhu vědí naši rodiče, ségra a mé kolegyně v kanceláři. Jinak to ještě neříkám, až po screeningu. Měj se 
                                                hakro   | 14.02.2014 20:11:13
                                                Reagovat | URL příspěvku
                                                • \
                                                  RE: Hurááá
                                                  hele kup si ten ascorutin, po tom se ti to zlepší, do úterý daleko
                                                  Myšice   | 14.02.2014 20:23:05
                                                  Reagovat | URL příspěvku
                                                • \
                                                  RE: Hurááá
                                                  Tak ta krev z nosu je nepříjemná   sice jsem to měla naposledy asi jako dítě, ale vím, jak to člověka zaskočí   a to se ti stalo v práci? Tak zkus ten ascorutin, jak říká Myšice a snad se ti to zlepší! A taky nezapomeň, že je zítra neděle, takže se nic nedělá!   pěkně odpočívej  
                                                  petpeta7   | 15.02.2014 20:02:00
                                                  Reagovat | URL příspěvku
                                                  • \
                                                    RE: Hurááá
                                                    Ascorutin beru, v úterý mi Mudra zvedla dávky a předepsala mi ještě Utrogestan, prý tím nic nezkazíme. Stále nepatrně špiním a krev z nosu se mi pouští 1-2 denně a spíš večer. Dr říkala, že je to sice nepříjemný, ale vzhledem k tomu, že se mi nevytvořil žádný hematom, tak se v podstatě nic neděje. Jsem prý náchylnější k tomu, že mi ty cévky praskají. A doporučení - klid, nic nedělat, nezvedat, nekašlat, nekýchat a nesouložit  Užij si víkend a jeďte někam na výlet, ať přijdeš na jiné myšlenky 
                                                    hakro   | 21.02.2014 16:04:54
                                                    Reagovat | URL příspěvku
                                                    • \
                                                      RE: Hurááá
                                                      Co vím, tak Utrogestan se bere jen do 12.týdne, pak už to není potřeba, protože progesteron produkuje placenta. Takže ti ho Dr. asi na další kontrole zase vysadí. Hlavně, aby bylo vše v pořádku na tom screeningu. Taky už se možná dozvíš pohlaví miminka - těšíš se?   Pěkně odpočívej!  
                                                      petpeta7   | 23.02.2014 20:14:52
                                                      Reagovat | URL příspěvku
                                                      • \
                                                        RE: Hurááá
                                                        O tom Utrogestanu mi Dr. taky říkala, že se bere do 12.TT max. do 14.TT. Ale říkala, že se tím nic nezkazí, že pokud už ho tělo nepotřebuje, tak ho vyloučí, že nehrozí předávkování. Ze screeningu jsem nějaká nervózní, nějak se toho pocitu nemůžu zbavit. Pohlaví vědět nechci, tak doufám, že se doktor neprokecne. Při prvním mimi jsem taky nechtěla vědět a přišlo mi úžasné jak pak řekli "maminko, je to holčička". Jinak mi je dobře, tak snad se to nepokazí. A copak čeká teď tebe? Zase si pícháš? Měj se 
                                                        hakro   | 24.02.2014 08:19:15
                                                        Reagovat | URL příspěvku
                                                        • \
                                                          RE: Hurááá
                                                          Jj, já to taky nemyslela tak, že by mohl ten Utroš vadit, ale že už ho zase brzo nebudeš muset brát   Screening bude v pořádku, uvidíš! Tak musíš říct hned ve dveřích, že nechceš vědět pohlaví   a jsi dobrá, protože já bych to nevydržela - takže výbavičku budeš kupovat bílou, žlutou a tak? Já teď nepichám - čekám, až mi přijde ten souhlas z pojišťovny a až s další MS zase začnu - snad už naposled  
                                                          petpeta7   | 24.02.2014 11:37:08
                                                          Reagovat | URL příspěvku
                                                          • \
                                                            RE: Hurááá
                                                            ... jo musím hned ve dveřích. Výbavičku více méně mám neutrální od prvního mimi, takže bude potřeba jen nějaké maličkosti a "rozmary". No a pak se uvidí, jestli budem kupovat do modra či do růžova. Ale to ještě moc předbíhám. To je blbý, že musíš ještě čekat kvůli papírům. Já myslela, že půjdeš hned na odběr vajíček  No nedá se nic dělat, tak hlavně, ať to rychle uteče 
                                                            hakro   | 24.02.2014 13:45:17
                                                            Reagovat | URL příspěvku
                                                            • \
                                                              RE: Hurááá
                                                              Mně to zas tak nevadí, že musím počkat. Alespoň si odpočinu od všech kontrol, protože pak mi zas začne - odběry krve, ultrazvuky, pak odběr vajíček v anestezii, pak transfer...a pak snad pozitivní těhu test       Zabrala ti ta zvýšená dávka Ascorutinu?
                                                              petpeta7   | 25.02.2014 20:09:40
                                                              Reagovat | URL příspěvku
                                                              • \
                                                                RE: Hurááá
                                                                To je dobře, že ti to nevadí. A je fakt že tohle "množení" bude náročnější, tak na to budeš odpočinutější. Včera jsem byla a screeningu, prý vše v pořádku. Tak jsem ráda. Dokonce jsme to vykecali naší 5-ti leté dcerušce a její reakce: "už se ti tam dělá?" Ona si mimi přeje hrozně dlouho, ale už si asi zvykla, že jsme jí to furt vyvraceli, tak se teď úplně divila, že se dočkala. Ascorutin zabral, teď mám pokoj, tak snad to nezakřiknu. Tak se měj 
                                                                hakro   | 26.02.2014 08:06:04
                                                                Reagovat | URL příspěvku
                                                                • \
                                                                  RE: Hurááá
                                                                  To je perfektní, že je na screeningu všechno dobré!   A s tím pohlavím se nepodřekli? Moje kamarádka se taky chtěla nechat překvapit, ale na konci těhu chodila do rizikové poradny a tam jí dělala Dr. UZ 3 dny před porodem a podřekla se   Takže ti dcerka půjde příští rok do školy, co? No to bude doma veselo  
                                                                  petpeta7   | 28.02.2014 14:10:44
                                                                  Reagovat | URL příspěvku
                                                                  • \
                                                                    RE: Hurááá
                                                                    ... ne nepodřekli, ale hlásila jsem to hned ve dveřích ... ono by to asi stejně nebylo ještě vidět. Do školy ještě nejdem, půjdem teprve k zápisu. Dcerka je rozená až v září a my jsme nechtěli ji dávat do školy dřív. Měj se  
                                                                    hakro   | 01.03.2014 20:25:32
                                                                    Reagovat | URL příspěvku
                                                                    • \
                                                                      RE: Hurááá
                                                                      Ono i dost záleží jak je miminko otočené, ale je jasný, že líp jde to pohlaví vidět až na to dalším UZ ve 20tt. Tak to ti vyšlo celkem dobře, protože s prvňáčkem je určitě dost starostí a k tomu ještě miminko - to by bylo náročné. A do práce ještě budeš chodit? Pěkný zbytek neděle!  
                                                                      petpeta7   | 02.03.2014 19:51:41
                                                                      Reagovat | URL příspěvku
                                                                      • \
                                                                        RE: Hurááá
                                                                        Jo, do práce chodím. Cítím se teď docela dobře, tak uvidím, jak to bude dál. Je fakt, že teda někdy bych byla nejraději doma a pěkně v klidu si dotáhla všechny ty resty okolo, ale pořád mě odrazují ty vycházky. Samozřejmě pokud bude nějaká zdravotní komplikace, zůstávám doma. Měj se 
                                                                        hakro   | 03.03.2014 21:56:22
                                                                        Reagovat | URL příspěvku
                                                                        • \
                                                                          RE: Hurááá
                                                                          Jako i tak jsi dobrá, že se snažíš chodit do práce, protože mi přijde, že teď skoro každá těhula, jak to zjistí, tak si hned nechá napsat neschopenku a je na ní až do nástupu na mateřskou. Kamarádky byly na PN a vím, že ty vycházky si můžeš určit, jak ti to pasuje. Třeba část dopo a zbytek odpo nebo celé dohromady od oběda až do večera - takže se to celkem dá. Však uvidíš, jak ti bude. A doma vše zvládáš?  
                                                                          petpeta7   | 06.03.2014 19:43:54
                                                                          Reagovat | URL příspěvku
                                                                          • \
                                                                            RE: Hurááá
                                                                            Jo,pokud to půjde, tak bych do práce chodila. Ty vycházky mě prostě děsí. Potřebovala bych je ráno, kolem poledne a pak navečer a jaksi když si mám rozdělit 6 hodin... Vím, jak to bylo když jsem měla neschopenku po operaci...furt jsem hlídala hodiny, abych se stihla vrátit... Bydlím "mimo civilizaci"  a např. jenom cesta na nákup je 20 minut cesty. A ještě uvažuju, že jsem si ještě nevybrala žádnou dovolenou, takže pokud si ji vezmu najednou před nástupem na mateřskou, tak už zůstanu v polovině června doma, a to jsou už jenom 3 měsíce. Každopádně můžu si plánovat co chci, ale všechno bude podle toho, jak mi bude. Jinak doma to docela zvládám ... rekonstruujem dům ... už pár let  ... těď jsme tady měli firmu, teď zas něco sami ...pořád dokola, ale cítím se fakt dobře - stačí mi lehnout si jen na půl hoďky po oběde    a v poho funguju. ... ty jo, to je příspěvek  Co ty, nějaký posun? Už máte souhlas pojišťovny? Měj se 
                                                                            hakro   | 07.03.2014 23:02:55
                                                                            Reagovat | URL příspěvku
                                                                            • \
                                                                              RE: Hurááá
                                                                              Jééé, to mě nenapadlo, s tou nevybranou dovolenou   to bys měla supr, že si užiješ léto a přitom si už budeš moct dovybírat vše potřebné pro mimi   Pojišťovna to schválení pošle zrovna na Kliniku, protože o to žádal doktor. Možná to už bude příští týden, ale to je jedno, protože zahájit můžu stejně, až přijde MS. Takže jak se budu objednávat, zeptám se sestřičky a ona mi řekne, jestli to schválili. Tak to už máte určitě velkou část zrekonstruovanou - co plánujete teď? Přeji krásný slunečný den!  
                                                                              petpeta7   | 08.03.2014 11:11:19
                                                                              Reagovat | URL příspěvku
                                                                              • \
                                                                                RE: Hurááá
                                                                                ... tak hlavně, aby to schválení stihli do MS poslat, vždyť už moc času nezbývá, ne? Jo obytnou část máme hotovou, teď jsou na řadě garáže, zbytek fasády, příjezdová cesta a terénní úpravy. Ale to nejsou plány na jaro, ale na cca 3 roky  Náš dům je jaksi dost velký a zahrada rozlehlá, takže něco udělat není jen tak. Ale v žádném případě si nestěžuju!!! Jsem tady moc spokojená. Já jdu příští týden do poradny a na odběry v 16TT. Tak jak bude u tebe něco nového, dej vědět. Měj se a přeju pěkný pracovní týden 
                                                                                hakro   | 10.03.2014 18:59:59
                                                                                Reagovat | URL příspěvku
                                                                                • \
                                                                                  RE: Hurááá
                                                                                  Sestřička říkala, že to schválení trvá většinou 3-4 týdny, tak by se to mělo stihnout. Navíc mám všeobecnou pojišťovnu a od nich to prý bývá celkem rychle. To máte dobré, že máte velkou zahradu - nemusíš vyjíždět ven, ale podrncáš miminko v kočárku na zahradě a máš klid   Já jsem vždycky bydlela v bytě, tak si říkám, že bych nějaký malý domek se zahrádkou docela brala - ale ne moc daleko od města   Díky a tobě taky pohodový slunečný týden  
                                                                                  petpeta7   | 12.03.2014 14:09:31
                                                                                  Reagovat | URL příspěvku
                                                                                • \
                                                                                  RE: Hurááá
                                                                                  Ahoj..jak se máš? Já jsem dnes začala stimulovat na naše 1. IVF   Dostala jsem plnou tašku injekcí   Naštěstí se to pichá tím předplněným perem a Dr. mi naordinoval celkem nízkou dávku, takže mi to jedno pero dlouho vydrží :palec: Sestřička se mi to snažila celkem podrobně vysvětlit, tak snad to zítra nepopletu   Přeji klidný večer!  
                                                                                  petpeta7   | 20.03.2014 19:26:42
                                                                                  Reagovat | URL příspěvku
                                                                                  • \
                                                                                    RE: Hurááá
                                                                                    ... už jsem se taky chtěla ozvat, ale nějak nestíhám. V úterý jsem byla v poradně - vše OK. Ve středu jsem byla na odběru krve na vývojové vady a na výsledky si budu volat v úterý. To je super, že to máte schválený, a že už si pícháš  To si budeš píchat do ovulace a při ovulaci ti odeberou vajíčka? Myslím na tebe - tak ať se ti tam udělá dost "pořádně schopných vajíček". Ten odběr asi taky nebude žádná sranda, ale snad ta narkóza bude jenom nějaká "slabá" a budeš hned fit. Drž se a moc moc držím pěsti       
                                                                                    hakro   | 20.03.2014 22:27:04
                                                                                    Reagovat | URL příspěvku
                                                                                    • \
                                                                                      RE: Hurááá
                                                                                      Jééé, ty jsi hodná, že na mě myslíš   Jsem ráda, že máš vše OK a výsledky v úterý budou taky v pořádku!   JJ, tohle si budu píchat asi do 12. dne cyklu, pak si píchnu jinou injekci na sozrání vajíček a těsně před ovulací mi ty vajíčka odsají. Na první UZ kontrolu jdu v pondělí, tak jsem moc zvědavá, kolik se tam těch vajíček začne rýsovat. Ale nechci jich zas nějak moc. Radši miň, ale kvalitnější. Ta narkóza prý trvá 10-20 min a za 2h po výkonu jdeš domů, tak by to nemělo být tak hrozné. Užij si krásný víkend!      
                                                                                      petpeta7   | 21.03.2014 11:46:26
                                                                                      Reagovat | URL příspěvku
                                                                                      • \
                                                                                        RE: Hurááá
                                                                                        Tak super, to zní dobře. Tak teď hlavně aby se ti tam ta "hezká" vajíčka nadělala. A už jste rozhodnutí, kolik si jich pak necháš zavést? A případně si asi necháte nějaká zamrazit viď? Víkend bude asi nic moc, malá bude asi nemocná, už má 38,2. Měj se 
                                                                                        hakro   | 21.03.2014 20:41:00
                                                                                        Reagovat | URL příspěvku
                                                                                        • \
                                                                                          RE: Hurááá
                                                                                          Jejda, teplota přes 38 st., to už chce nějaký Panadol, co? Doufám, že to malou moc nepotrápilo. Tím, že nebyla zima, tak nevymrzly bakterie a my s nima musíme furt bojovat   Ještě nejsem rozhodnutá, jestli si nechám zavést 1 nebo 2 embrya. Bude pro mě důležité, co mi řekne doktorka z laboratoře - jakou kvalitu mají embryjka a jak se vyvíjí. Pokud nám zbydou kvalitní embyjka, tak si je samozřejmě necháme na další pokus. Tak ať máš v úterý ty výsledky na výbornou   Budu se těšit na dobré zprávy od tebe!  
                                                                                          petpeta7   | 23.03.2014 19:46:27
                                                                                          Reagovat | URL příspěvku
                                                                                          • \
                                                                                            RE: Hurááá
                                                                                            Tak malá měla chřipku, ale už je snad OK, v úterý jdeme na kontrolu. Já jsem si volala o výsledky na vývoj.vady a prý OK, tak jsem ráda. Teď půjdu až 15.4. do poradny a zároveň jsem i objednaná na velký UZ ve 20 TT ... nějak to letí. Co ty? Tento týden jedeš pro nějaké ty jiné injekce? Měj se 
                                                                                            hakro   | 31.03.2014 00:05:26
                                                                                            Reagovat | URL příspěvku
                                                                                            • \
                                                                                              RE: Hurááá
                                                                                              To jsem moc ráda, že má tvoje miminko výsledky v pořádku!     To fakt tak letí, že už půjdeš na ten druhý velký UZ - kdy já se k tomu dohrabu - snad za 5 měsíců       Já už mám všechny injekce za sebou a zítra jdu na odběr vajíček. Doufám, že zvládnu narkózu a pak se budu moct těšit na transfer našeho embryjka - možná bude už o víkendu  
                                                                                              petpeta7   | 31.03.2014 12:35:08
                                                                                              Reagovat | URL příspěvku
                                                                                              • \
                                                                                                RE: Hurááá
                                                                                                Ahoj, jak se máš? Musím se ti pochlubit. Ráno jsem zkusila testovat… chvilka napětí… a objevila se slabá čárka!  dnes je to 11 den po ET, takže víc jsem ani nečekala   zatím nechci úplně jásat, ale konečně můžu opravdu věřit, že budu těhotná!   Doufám, že u tebe je všechno v pohodě! Přeju ti tak hezký den, jako mám já!  
                                                                                                petpeta7   | 16.04.2014 12:19:02
                                                                                                Reagovat | URL příspěvku
                                                                                                • \
                                                                                                  RE: Hurááá
                                                                                                  jéé, sice to není určeno pro mě, ale mám za sebou ivf, tak jsem držela palce, supr zprávy, opatrně gratuluji a věřím, že se vše udrží, říkají testovat po 14 dnech, ale po těch deseti už by tam duch mohl být, to to máš krásný.  
                                                                                                  Myšice   | 16.04.2014 15:05:36
                                                                                                  Reagovat | URL příspěvku
                                                                                                  • \
                                                                                                    RE: Hurááá
                                                                                                    Díky moc! A jak ti dopadlo to IVF? Já jdu zítra na odběr krve, tak doufám, že hcg bude pozitivní.  
                                                                                                    petpeta7   | 17.04.2014 20:53:47
                                                                                                    Reagovat | URL příspěvku
                                                                                                    • \
                                                                                                      RE: Hurááá
                                                                                                      no u nás už je to stará záležitost, výsledek už má dva a půl roku :-D, vyšel nám tedy až druhý pokus.
                                                                                                      mooooc držím pěstiiiii!
                                                                                                      Myšice   | 19.04.2014 15:05:10
                                                                                                      Reagovat | URL příspěvku
                                                                                                • \
                                                                                                  RE: Hurááá
                                                                                                  No to je super, kéž by to zítra HCG potvrdilo. Říkala jsem si, že už bys mohla pomalu něco vědět. Byla jsem v úterý v poradně a na velkém UZ a vše OK. Začíná mi docela často tvrdnout břicho, ale to mi dělalo při prvním těhu taky. Jinak se cítím dobře, funguju snad na 200%, až se sama divím. Mám toho teď fakt docela dost na starosti, ale docela to dávám. Ať to zítra dobře dopadne a hlavně na sebe buď hodně opatrná, ať se tam fazolka pěkně zabydlí. Moc držím pěsti, aby to dopadlo a nebyly žádné komplikace a žádné zklamání. Fakt moc držím pěsti, moc, moc!!! 
                                                                                                  hakro   | 17.04.2014 22:31:30
                                                                                                  Reagovat | URL příspěvku
                                                                                                  • \
                                                                                                    RE: Hurááá
                                                                                                    Asi ty palce držíš fakt poctivě, protože než jsem ráno odjela na IVF Zlín, tak jsem zkusila test a čárka byla silnější!  takže jsem tam dorazila s úsměvem a sestřička se mě při odběru krve hned ptala, jak to vidím, tak jsem jí to řekla   měla z toho fakt radost, což mě hodně potěšilo. Pak jsem sice musela vydržet tu hodinu, než byl výsledek, ale stálo to za to: HCG 317   takže kontrola za týden a klidový režim pokračuje   Je super, že ti ten UZ dopadl dobře! Jsi dobrá, že všechno zvládáš   Jsem zvědavá, jak to budu dávat já  
                                                                                                    petpeta7   | 18.04.2014 13:32:26
                                                                                                    Reagovat | URL příspěvku
                                                                                                    • \
                                                                                                      RE: Hurááá
                                                                                                      No to je skvělý, moc moc gratuluju  Já z toho mám takovou radost   (nějak mi ta tvoje situace přirostla k srdci). Moc držím pěsti, ať to dobře dopadne a nic se nepokazí. ...takže pěkně odpočívej!!! Na to jak ti bude se teď vykašli, i kdyby ti mělo být hodně zle, tak ale budeš mít mimi a to je super      . Přeju hezký víkend a svátky a ještě jednou gratuluju         
                                                                                                      hakro   | 18.04.2014 19:36:55
                                                                                                      Reagovat | URL příspěvku
                                                                                                      • \
                                                                                                        RE: Hurááá
                                                                                                        To je jasný, že odpočívám! Teď si to přece nepokazím kvůli nějakému gruntování    to bych byla pěkně blbá   Nevolnosti zatím žádné nemám, ale asi to přijde o pár týdnů později, až bude hcg vyšší. Díky ti moc a přeji krásné Velikonoce!  
                                                                                                        petpeta7   | 20.04.2014 19:54:00
                                                                                                        Reagovat | URL příspěvku
                                                                                                        • \
                                                                                                          RE: Hurááá
                                                                                                          Právě se chystám napsat nový příspěvek, protože to vypadá, že už jsem opravdicky těhotná  
                                                                                                          petpeta7   | 26.04.2014 10:19:46
                                                                                                          Reagovat | URL příspěvku
                                        • \
                                          RE: Hurááá
                                          to špinění je normální, kor, když jsi hodně zvracela. Ale je dobře, že jsi šla do nemocnice, alespoň máš jistotu, že je mimčo v pořádku. Na to špinění jde koupit ascorutin, je volně prodejný, píšou, že těhule ho nesmí, ale doktoři ho běžně doporučují. Jinak, že je mimčo o 3 dny menší nic neznamená, u mě nebylo nejdřív vidět nic, pak bylo mimčo menší a na další kontrole zas o týden větší. Si ty mimča rostou jak chtěj ;-), tak ať ti je brzy líp.
                                          Myšice   | 09.02.2014 20:32:53
                                          Reagovat | URL příspěvku
                                          • \
                                            RE: Hurááá
                                            ... zatím to řeším tím céčkem, špiním už méně, tak se uvidí. Díky
                                            hakro   | 12.02.2014 10:23:30
                                            Reagovat | URL příspěvku
                                            • \
                                              RE: Hurááá
                                              ten ascorutin je taky cčko, ale asi silnější. Moc držím palce, aby to nic nebylo. Já u minulého těhotenství vysloveně krvácela, byla jsem v nemocnici několik dní a nezjistilo se z čeho a pro těhotenství to nic neznamenalo. drž se.
                                              Myšice   | 12.02.2014 11:26:56
                                              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hurááá
      velká gratulace  
      Haanula789   | 21.01.2014 20:32:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hurááá
      gratuluji k tehu, uz si to, utece to jako voda a miminko bude tady ;-)
      chezzie   | 23.01.2014 12:59:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hurááá
      Gratuluji     
      Ady.S   | 24.01.2014 22:01:38
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Kdo právě otěhotněl? (strana 60)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×