Inzerce
Inzerce
Inzerce

úklid - diskuze

  • úklid
    Jak dlouho vám trvá úklid vašeho domu či bytu? Nemyslím takové to běžné uklidit si po sobě když se najím apod. Když uklízíte i s vytíráním, mytím sanity, nádobí, pokoje apod...
    Takový ten jedno týdení či několika týdení úklid co není velký mega úklid před vánoci :)
    medox   | 16.09.2011 18:53:18 | Reakcí: 62, poslední: 07.07.2022 18:35:03
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      já a muj jednopokojac mi zabrat moc neda... jako uklid takovy.ale me kdyz to chytne.. tak nez vydrbu vsechny kouty.kolikrat se s tim drbu cely den:D
      amalie2011   | 16.09.2011 19:35:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Tak to tedy netuším. Já to dělám postupně. Když jsem však chodila do práce tak jsem uklízela ve volnu. Jenže někdy jsem k tomu vařila, někdy prala podle toho co bylo třeba takže přesně nevím. Já to mám tak, že když něco dělám tak na více frontách.
      zanlena   | 16.09.2011 23:20:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Vysavani a vytirani tak hodinu, ale dost z toho casu je posbirani hracek ze zeme.
      Koupelka tak ctvrt hodky, jak je nova, tak tam neni moc zaludnych zakouti.

      Jinak ja kazdej den udelam nejakou bonusovou praci, protoze se dvema deckama se neda predpokladat, ze na to vlitnu a za den to udelam. Takze jeden den prevlecu postele, druhej den vysaju stropy od pavucin, treti den vymyju lednici, a.t.d. az zas dojdu k prevlikani perin. Tim padem tu nikdy neni tak uplne bordel, ale ani uplne poradek 
      zajic   | 17.09.2011 13:20:33
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        jééé to jsi mi udělala vysloveně radost. Já vždy vše udělala nejlépe v pátek a bylo krásně uklizeno a pak postupem týdne čím blíž k výkendu tím větší nepořádek (uklizení po sobě je jasné, ale takový ten vytření převelčení apod.) a teď s tondou to dělám přesně jako ty. Já to mám teda zase rozdělené na pokoje. Takže obývák je třeba uklizený, ale ložnice v tu dobu vůbec a naopak :)
        medox   | 17.09.2011 14:17:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      my máme jen dvojpokoják, takže nijak extra dlouho mi to netrvá. Záchod a koupelnu vystříkám chemií, nechám působit, pak to jenom odrbu, spláchnu a je to. Kachličky určitě nečistím kartáčkem na zuby a do záchodu rukou taky nešáhnu. Co se týče prachu, tak máme jenom obývací stěnu, konferenčák a pracovní stůl, takže to je za 10-15 minut i s odpočinkem. Vysátí těch 40m2 mi zabere tak 15 minut, vytření kuchyně je chvilička, tu mám opravdu maličkou, stejně tak koupelnu.. No, když to sečtu, tak celý mi to trvá hodinu, hodinu a půl. Když ještě u toho vařím, nebo dělám prádlo, žehlím, případně uklízím Jardovy zapomenuté trenky, tak to mám za 3 hodiny... Ale až bude Áda dělat bugr, tak mi to asi bude trvat dýl, kdoví...
      Gastrica   | 17.09.2011 14:40:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        tak to je dobrý, já mám pořád pocit že uklízím něják moc dlouho. Bud že jsme prasata a máme mega bordel a nebo že jsem pomalá a neefektivní. Ale jak tak na to koukám je to pohoda. a u všech podobné (nebo ted au vás dvbou :)
        medox   | 17.09.2011 14:43:19
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Bez dítěte bych měla dvoupatrový dům, 4+1, 2x koupelny za den uklizenej. Nepočítám mytí oken a tak.
      angieblack   | 17.09.2011 16:13:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Pokud bych mela volnej byt a nelezl mi nikdo pod nohy a nemusela u toho hlidat dite...a pokud bych se nezasela na nejakych malych vecech jako probirani starych casopisu..tak takovy ten klasicky uklid,kuchyn i s nadobim,koupelna,prach,podlahy - minimalne 3 hodiny bez zastaveni
      janney   | 18.09.2011 02:46:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Když jsem sama bez dítětě, tak našich necelých 60m2 (2+1) mám uklizené tak za 1,5-2 hodiny, podle bordelu v bytě. Ale zpravidla uklizím po kouskách - jeden den obývák, další koupelku atd...
      moninif   | 18.09.2011 23:16:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Jj, taky souhlasím, že s tím to dělat postupně je ideální, vzpomínám na studentská léta a kolečko na lednici a střídačka různých částí při úklidu bytu, bylo to super, ted jsem na to sama :D
        Kvetus.xx   | 11.01.2015 14:57:55
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Ten náš 7 + 1 + 2 koupelny s velkou vanou a záchodem + WC + 2 schodiště + 2 velké šatny + vyřezávaný nábytek + zámecké kamna + milión dalších pracholapek + nepříčetní pavouci = tak 2 dny, bez mytí oken, lustrů, skleniček ve skleníku a bez přítomnosti mých dvou mužských čuňasů   Takže uklízím průběžně, po troškách a ideální pořádek tu není nikdy.... já chci zpátky svůj minimalistický, 65 metrový byteček!!  
      Sphinx   | 20.09.2011 10:25:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        ježiši, já si zprvu řekla. Tyjo tak velký barák ta se má. Ale teda pak jsem si vzpoměnla jak jsem spokojená že jsem se přestěhovala z 90m2 do 70 m2 že je hned míň na uklízení a stačí to. Z tohohle by mě kleplo. Ale zase je to takový splněný sen a musí se tam krásně bydlet :)
        medox   | 20.09.2011 11:40:26
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: úklid
          No, má to své výhody... máme dost prostoru na všechny věci, můžeme mít samostatnou pracovnu, můžeme si vybrat koupelnu, nestojíme frontu na záchod, můžeme pořádat větší sešlosti, kdykoliv může přijet návštěva a mít své soukromí.... ale v okamžiku, kdy začnu uklízet, padne na mne deprese a mám chuť utéct, což je hlavně způsobeno tím neminimalistickým vybavením   A k tomu všemu ještě velká zahrada..... Ale co jsme si dobrovolně vybrali, to máme    
          Sphinx   | 20.09.2011 11:54:38
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: úklid
            Po dvouch koupelnách jsem prahla předevčírem kdy jsme všichni kadili a blblili. To občas byly opravdu nepříjemné sytuace.
            Musí to být, ale stejně krása , hlavně ten úložný prostor, to závidim mi jak jsme z většího do menšího přestěhovaní a že jsou tu fakt pidi místnosti tak vůbec nemáme kam věci dát amáme je v kůlně 
            medox   | 20.09.2011 11:57:09
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Dělám to postupně, jeden den jedna či dvě místnosti. Byt 3+1 asi tři hoďky čistého času se vším všudy.
      polova   | 20.09.2011 13:23:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Moje slečna na úklid na to má od 8:30 do 12:30 nejpozdějc. Pak jdem ven, mám sraz s kamarádkou nebo chci mít klid na oběd s Alešem. Teď je bohužel pryč, jelikož měl jeji bratr autonehodu, před tím byla na dovolené.. Tudíž uklízím postupně a s Áďou za krkem. Tudíž koupelny, záchod. Pak třeba druhý den jídelnu obývák plus kuchyň, zas jindy ostatní pokoje. A pak můžu začít zas. Ať už je ta holka zase tady.   Chci jí dát umýt třeba okna. To s Áďou by bylo tak odrána do noci 
      SaraK   | 20.09.2011 20:42:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Tyjo další co má paní na úklid, já chci takyyyy. Já furt nechápu proč zrovna teď nejedeme někam do ciziny, martin by měl plat desetkrát větší a já pořád svou mateřskou, narozdíl od práce kterou bych v cizině sotva našla...tyjo já tak chci to aspon skusit žít v cizině (né jen kvůli pani na uklid) 
        medox   | 20.09.2011 21:10:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: úklid
          To bys byla myslím mile překvapená. Jako zdravotní sestra bys určitě práci našla snadno, třeba ne hned na klinice, ale jako ošetřovatelka v domově důchodců či jako chůva. Jako o sestřičku by se o Tebe maminky porvaly.

          S tím RP bych se moc nechlubila, správně ho, pokud máš zájmy v cizině, dostávat nemáš..je to trochu padlé na hlavu, ale je to tak.

          A jinak život v cizině není úplně pro každého. U vás asi hlavně pro Martina. Kdokoliv je k tomu přinucený, ať okolnostmi nebo tlakem třeba manželky, je po čase jako tlakový hrnec, který bouchne. A obávám se, že zrovna u vás doma, pokud nechce Martin na výlety, tak nějaký život mimo ČR je úplně vyloiučený. Měla bys svou energii nějak zužitkovat, jinak Tě chudák bude muset vzít paličkou na maso     
          SaraK   | 20.09.2011 21:20:33
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: úklid
              no já jako sestřička mám praxi spíš u zubaře a nejsem registrovaná sestra což je průser (je to dané nedostatečnou praxí v nemocnici u lůžka  ). Ale dělat u dětí nebo v domově důchodců by se mi líbilo, každá země to má nastavené jinak. tam co jsem koukala bych bez registrace v čr pracovat nemohla, a tam kd emohla mají docela náročné testy z angličtiny příjmací a já na té mateřské asi zapomněla mluvit a to jsem uměla 
            ALe nemá cenu to řešit, martin takto nevyjede máš pravdu.
            Já vždy chtěla, ale trochu mě limitovalo že nejsou peníze. teď si právě tou mateřskou příjdu alespon částečně volně, moc vyskakovat bych si nemohla, ale prostě jistější si jsem. Martin by dostal mega plat to by prostě bylo super. by nás po tom co by se zajel uživil bez problémů i s více dětma a já bych byla i ráda doma apak bych se angažovala spíš zájmově v charitě a tak.
            Jéé jak mě by se ot líbilo. Ale martin říkal že je ted toník moc malý, ale pak zase podle mě bude říkat že je malý vždy a nebo bude další dítě a to bude malé. Pak školka a tak, no prostě bych tam ráda žila dýl.
            Já proto i šla do tohohle baráčku. kdyby se koupil byt, tak by cizina odpadla na vždy, ten byt by nás uvázal. tady se defakto kdykoli můžebe sebrat a jet. Jen ho přemluvit...Já to chci skusit skrze druhé dítě které už nechce. Že nebude do deseti let druhé když někam pojedem...takové obchodování s dětma 
            medox   | 20.09.2011 21:46:00
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: úklid
                  Obchodování s dětma - máš super vymyšlené. Teda dovysvětli mi ještě detaily, ale ta nová metodologie obchodu s dětma se mi zdá opravdu vyřešená do nejmenších detailů (to je tím čerstvým vzduchem, co?   )

              Jinak ať na to zas nezapomenu, vsuvka, čoko už by měla být asi tak 14dní na svém míst+ 

              Hele, tak s tou registrací musíš nějak pohnout. A začít házat Tondu na krk manželovi častějc a jednou týdně na konverzaci snad dojet zvládneš. Myslím, že si Tě začne i více vážit. Já to nemyslím nijak negativně a určitě nechci, aby to vypadalo, že by mohl mít Martin nějaký pocit hloupější žena doma u plotny. Ale myslím si, že každý muž ocení, kyž vidí, že na sobě druhá polovička pracuje. I já to tak mám. Aleš mi dělá radost, když se mu pracovně daří.  
              SaraK   | 20.09.2011 22:04:30
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: úklid
                Nojo, ale já musím mít dva roky nebo rok a půl (je to nějáký určitý počet hodin několik set hodin u lůžka. Jako sestra na chýře, interně apod. pak se ta registrace dá získat vysokoškolským studiem ale jedině dením. A tohle já nezvládnu při mateřské když martin chodí do práce nadělat si několik set hodin v nemocnici denní, noční, výkendy...
                To nedám do konce mateřské ani kdybych se zbláznila a ani se mi do toho nechce.
                Proto se taky tak hrozně snažím něják si udělat ten peďák, byla bych učitelka a šlo by to dálkově 
                medox   | 20.09.2011 22:12:26
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: úklid
                jo a tu vysokou sestřičkovskou prostě nechci jelikož to už ani moc dělat nechci tak mi to příjde zbytečné. Tady v čr v domově důchodců můžu jet po mateřské i bez registrace a pak se k ní něják dohrabat. Ale radši bych někam do ambulance. Nejradši zase k zubaři, ale tam mám smůlu  jediná sestřičkovská práce co mě bavila 
                medox   | 20.09.2011 22:14:43
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: úklid
                  Proč smůlu? A co Tvoje plány na mateřské centrum? Co?   Ve vesničkově!
                  SaraK   | 20.09.2011 22:21:29
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: úklid
                    ještě jsem předchvilkou písla dole. Já mám alergii na většinu chemikálii co jsou u zubaře používané, včetně bílých plomb a tak. Na akriláty apod. kvůli tomu sjem musela od zubaře odejít. Slezla mě kůže z rukou a byla jsem necelý rok na nemocenské.
                    MC mám stále v hlavě. Já chtěla jít za starostou, ale zmohlo mě to blití a kadění. Takže se te%d trochu uskupim do normálního stavu a udělám si nějáký plán at tam nejdu jen tak s ničím naplánovaným :)
                    Bomboniera asi došla děkuju, ale jelikož se s mamkou nebavim něják asi zapomněla mi dát vědět  omlouvám se  je to děs s náma. 
                    medox   | 20.09.2011 22:25:06
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: úklid
                      Hlavně aby Ti jí nesnědla nebo nerozsedla. Jednou si ji dáš k vínku   Jaj, tak to je smůla. Ale ta jistě nějakou seberealizaci časem najdeš. Jen to chce rozhodit sítě!
                      SaraK   | 20.09.2011 22:33:56
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: úklid
                        JJ, já si to MC musím zformovat nejdřív v hlavě. nechce se mi za ním jít s tím, že chci prostory a když se mě zeptá co tam jako budu dělat, tak nechci čučet jako puk :)
                        A ještě se chci domluvit s kámoškou že by mi tam pomáhala. Protože sama to tam celé ten program a tak neošéfuju a taky by třeba přinesla inspiraci. Já docela četla o MC jak je tu ta sekce seznam MC tak ten jsem tvořila já a to jsem s tím přišla hodně do styku. Tak mám trochu obavu abych něco tak pěkného vůbec zvládla realizovat. A hlavně aby mi tma někdo chodil :)
                        medox   | 20.09.2011 22:37:34
                        Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: úklid
                Ještě jednou já, teď jsem to počítala a je to kolem 3500 hodin na tu registraci :) to jednou týdně někam zaskočit nedám :)
                a hlavně tady by mi to ani nikde neumožnili a kdžy umožnil zaměstnavatel kolektiv by mě vyštípal. Já nenávidim kolektivi sestřiček a moc se mi mezi ně prostě nechce. tady v čr, jinde nevím jaké jsou, ale tady mám jako pracovník v tom kolektivu jen špatné zkušenosti dané i tím že jsou všechny přepracované a neohodnocené a je jich málo. Ve školství a jinde jsem problém nikdy s kolektivem neměla...
                medox   | 20.09.2011 22:21:45
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: úklid
                Mrkněte na http://www.uklidhudecek.cz výborně uklízí.
                ALA1880   | 13.03.2016 02:46:06
                Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: úklid
            Mrkněte na http://www.uklidhudecek.cz výborně uklízí.
            ALA1880   | 13.03.2016 02:46:27
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: úklid
          Mrkněte na http://www.uklidhudecek.cz výborně uklízí.
          ALA1880   | 13.03.2016 02:46:30
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Mrkněte na http://www.uklidhudecek.cz výborně uklízí.
        ALA1880   | 13.03.2016 02:46:33
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Mrkněte na http://www.uklidhudecek.cz výborně uklízí.
        ALA1880   | 13.03.2016 02:46:58
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Baru zatím nevím, ale na starém bytě to bylo tak na půl den ale snesměla jsem mít za zadkem Ondru.
      Ady.S   | 21.09.2011 20:36:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Uklid před návštěvou mám zmáknuty za hodinu a pul celý byt včetně záchodu,koupelny a vytíraní celého bytu.U nás to nejde dělat dřív,bo se to zašpiní.
      Obyvák běžný týdení uklid-třičtvrtě hodiny.
      Honafa   | 21.09.2011 20:43:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Já třeba uklízím sama a vždy pravidelně jednou velký úklid týdně většinou v pátek. Je fakt, že mi to zabere asi celý den, protože barák máme velký, ale nechce se mi zvát někoho cizího do baráku, to si to udělám raději sama. Když už ale velký nákup tak objednávám věci pro úklid dvakrát ročně a to pro celou rodinu, babičky, dědečky. Takové ty "vánoční úklidy" nepraktikuji, protože si myslím, že se nijak neliší od toho co provádím týdně ;-)
      Eliška01   | 19.11.2014 00:12:21
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Mohu se zeptat kde nakupujete? Budu ráda když mi poradíte třeba nějakou stránku, e-shop který máte třeba vyzkoušený. Já uklízím nepravidelně, když náhodou mám čas nebo děti spějí, tak mi zrovna dojou přípravky nobo mi není dobře. Běhání po obchodě mi také bere čas, takže budu ráda když to nakoupím někde na internetu a bude po starosti. Díky za rady
        Kratuse   | 25.11.2014 22:36:42
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Mrkněte na http://www.uklidhudecek.cz výborně uklízí.
        ALA1880   | 13.03.2016 02:44:31
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Já se musím přiznat, ale moc často neuklízím. Ne že bych vůbec neuklízela, ale někdy to je prostě těžké skloubit dohromady tři děti, dům a ještě práci. Nemám na to vůbec čas a tak to řeším tak, že mi jednou za dva týdny přijde uklízecí firma. Někdy když děti odjedou k babičce, tak uklízím sama a to mi příde, že je to snad nekonečné
      ZuzkaBlatná   | 21.11.2014 10:59:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Ano přesně tomuto rozumím. Já se vrátím z práce a za děckama a věnuji se naplno jim. Já mám dvě. A prostě udělám jídlo, jdu na procházku a není kdy. Já už ne,že to vzdala, ale není na to nálada, ani energie. Řeším to vetším úklidem od firmy. Když se kouknete http://www.uklidhudecek.cz tak dělají vše, co potřebuji. A mám o kousek větší klid. Zase nechci, aby děcka byla v prachu a případně roztočích, atd.
        ALA1970   | 23.10.2015 12:22:31
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Mrkněte na http://www.uklidhudecek.cz výborně uklízí.
        ALA1880   | 13.03.2016 02:44:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Tak to je tedy zajímavá otázka, osobně jsem dobu úklidu neměřila, ale jak tu někdo psal, dělám to postupně a když se to zrovna hodí, zjistila jsem, že základ prostředky, které opravdu čistí a moje kritérium je, že musí i hezky vonět.
      Ilona.Chval   | 05.01.2015 14:02:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      ja nevim, protoze uklid opravdu neni moje hobby a uklizim z nutnosti, to,co se mi zda spinave. Neuklizim snad nikdy cely byt najednou. Treba chodbu,pac je tam stene a nadela luzicky, vytiram nekolikrat denne. Zachod a koupelnu cistim asi 2-3x tydne, kuchyn 1x denne. Loznici asi uplne nejmin,pac tam akorat spime,pres den tam nechodime, jen tam vesim pradlo.
      Zbyva obyvak a detsky pokoj. A to uklizim podle potreby a nalady. Nekdy 1-2x tydne,nekdy 1x za 2-3 tydny. Treba ted mala 2 dny po sobe rozlila na plovoucku kakao. Ja to utrela vlhcenyma ubrouskama,ale dnes jak vykouklo slnko,tak se mi ta podlaha zdala flekata,tak jsem vzala muj parni mop a je uklizeno. Jo a jeste deti ji same ale silene nadrobi a naspini pod sebe,tak po kazdem obede vytahuju vysavac a vysavam tak 1/4 obyvaku...
      plaz   | 20.02.2015 12:15:56
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Ty jo, "plaz", ty teda ale frčíš! Já čučím, ale podle toho jak to čtu, tak Tvůj úklid musí být asi rychlovka, i když teda, na jednu stranu chápu, malé děti toho opravdu našpiní, ale uklízíš všechno jakože dost často, i když, když by si to shnula a nějak zaznamenala, co udělám, možná bych došla k podobnému výsledku, kdo ví, těžko říct, takhle z hlavy
        Natalie.Kad   | 14.03.2015 14:36:56
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Mrkněte na http://www.uklidhudecek.cz výborně uklízí.
        ALA1880   | 13.03.2016 02:44:27
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      To já nevim, já uklízim stále dokola, než uklidím všechno, tak můžu uklízet znova :D
      Ted jsem si pořídila dokonce ekologické čistící prostředky, tak snad jsem tím zas udělala něco pro naše zdraví.
      Telinka   | 14.01.2016 10:27:58
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        asi tak nějak :D
        Hele a jak se to s nimi čistí? Dobře? A jsou hodně drahé?
        Nezvalka   | 19.01.2016 10:04:27
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Já si na úklid vyčleněný čtvrtek odpoledne každý týden. Vždy když přijdu po 15. hodině z práce, tak se na to vrhnu a mám to tak do večera, takže počítám cca 3 hodinky. :) Máme dům o dispozici 4KK s tím, že dole máme pouze obývací pokoj s jídelnou a kuchyní, technickou místnost velkou chodbu a záchod a nahoře v patře máme ložnici, dětský pokoj, pokoj pro hosty a koupelnu. :) Velkým pomocníkem je pro mě ultrazvuková čistička. Máme hodně keramických věcí a nejen jich, které je potřeba pravidelně mýt a čistička to udělá za mě. Takže pokud řešíte, jak si usnadnit úklid, jedině doporučuji - https://www.ultrazvuk.eu/ultrazvukove-cisticky.
      PavlaNavka   | 25.07.2018 12:54:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Já si na úklid vyčlenila čtvrteční odpoledne každý týden. Vždy když přijdu po 15. hodině z práce, tak se na to vrhnu a mám to tak do večera, takže počítám cca 3 hodinky. :) Máme dům o dispozici 4KK s tím, že dole máme pouze obývací pokoj s jídelnou a kuchyní, technickou místnost velkou chodbu a záchod a nahoře v patře máme ložnici, dětský pokoj, pokoj pro hosty a koupelnu. :) Velkým pomocníkem je pro mě ultrazvuková čistička. Máme hodně keramických věcí a nejen jich, které je potřeba pravidelně mýt a čistička to udělá za mě. Takže pokud řešíte, jak si usnadnit úklid, jedině doporučuji - https://www.ultrazvuk.eu/ultrazvukove-cisticky.
      PavlaNavka   | 25.07.2018 12:55:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Já hodně uklízím průběžně, nemám moc času, takže kdyby se to nahromadilo tak nevím....dost mě zaujal tento článek je tam spousta rad, jak na to. Snad ti to pomůže. Práci zdar! :-D https://www.zenavdomacnosti.cz/jak-na-uklid-rychle-a-efektivne/
      sabisabi   | 20.09.2018 14:07:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Přemýšlím nad bezňůrým vysavačem, jak jsou na tom s výkonem. Máte ho některá doma ?
      Darija06   | 30.03.2022 10:33:49
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: úklid
        Ano mám doma a jsem naprosto spokojená :) výkon perfektní vysaje všechen nepořádek, prach a vydrzi mi nabitý asi na dvoje vysávání bytu :)
        mamamisa   | 30.03.2022 12:34:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Jaké máte vysavače ? Ten náš nám odešel, tak musím koupit co nejdřív nový, ale přemýšlím nad bezšňůrým. Jak jsou na tom s výkonem ?
      Darija06   | 03.04.2022 12:04:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: úklid
      Když dělám větší úklid, tak je to tak na 3 hodinky, ale jelikož mě tato činnost baví, tak mi to utíká rychle a nemám s ní problém. Nechala jsem se od kamarádky ukecat na eko čistící přípravky, tak je to cca půl roku co si kupuju do domácnosti přípravky od značky Klar, které si objednávám z wereco.store, kde mají i tablety do myčky a ač jsem z toho měla trochu obavy, tak nádobí je krásně čisté a lesklé a co ještě oceňuji je to, že nijak ty jejich prostředky nezapáchají a nejsou parfemované.
      Lindusska   | 07.07.2022 18:35:03
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Domácnost, zahrada, chalupaření, rostliny (strana 108)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×