Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 481) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • test
    tak schvalne, co vite o bilych krvinkach?

    Jana by rada trosku priblizila a vysvetlila ockovani, po me chce navrh na nejakej obrazek, tak zjistuju, jak je na tom laicka verejnost. 
    zajic   | 19.07.2011 13:20:14 | Reakcí: 22, poslední: 20.07.2011 14:19:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      Když jich máš hodně, tak je to blbý. Zbláznějí se.
      angieblack   | 19.07.2011 13:22:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      Jsou vlastně obranné, ne? A když je jich hodně, tak dělají právě opak.
      angieblack   | 19.07.2011 13:22:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      Bílá krvinka neboli leukocyt neboli poručík Baculík hlídá v organismu a když vidí vir nebo bakterii, tak pískne na kámoše a ti přilítnou a vypustí takový ty lítací potvůrky, které vir napadou a zničí, potom přijedou ty zametače a to ošklivé "sežerou". Já jsem hrozně vzdělaná. Biologie to je moje      
      nadule1   | 19.07.2011 13:28:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      nevím nic. jsou v krvi. jsou ještě červený krvinky. a krevní destičky. a plasma. ale jestli ty věci spolu nějak souvisí,to netuším. och, jsem úplně dutá.
      zuzka83   | 19.07.2011 13:30:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      Bíla krvinka je policajt nebo voják.Nebo jako ti bíli Klausové co jsou v té jedne reklamě jak padají do toho krku jako hasiči.
      Honafa   | 19.07.2011 13:32:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      no moc teda ne... myslím, že mají takovou tu obrannou funkci, chrání tělo před virama nebo bakteriema nebo tak něco... 
      corelia   | 19.07.2011 13:33:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      Vybavil se mi seriál Byl jednou jeden život.Tolik za mě.
      tygřímáma   | 19.07.2011 14:17:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      Eliško, hlavně si s tím nedělej velkou hlavu, něco pošli, pokud to pochopím i já, tak všichni :-).
      Calamity J.   | 19.07.2011 14:25:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      :-) v první chvíli jsem měla prázdno, ale holky trochu přiblížili a tak trochu tuším  
      moninif   | 19.07.2011 15:08:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      jsou to leukocity tuším, zajištují obranu těla před viry bakteriemi, které "pořírá". Když je v kevních testech jejich hodnota vysoká, je v těle zánět. Je to obranná jednotka našeho těla:)
      Mysulatko   | 19.07.2011 18:33:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      no já myslím, že určitě nebudou bílý,jako že nejdou vidět, taky že se bez nich nedá žít a krvinku si představuju asi takhle :-)
      http://www.pohadkar.cz/public/media/Byl_jednou_jeden_zivot/Popis/krvinka.jpg
      lucie73   | 19.07.2011 19:02:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: test
        No jo teta Wiki a strejda Google vědí všechno, ale Zajíc se ptala, co víme my  
        nadule1   | 19.07.2011 22:45:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: test
          Já jen ukázala, kde jsem si to četla na oživení znalostí ze školy :-). Přiznám, že nazpaměť jsem se to nešprtala :-).
          polova   | 20.07.2011 14:19:49
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      jÁ je vždycky kreslila jako takov kulaté s vlasatou hlavičkou co umějí na sobě udělat prohluběň a spapat zlého ošklivého bacila.....a když to neumí tak má smůlu a na obrázku není :)
      Jinak neporradím vidím je v hlavě trapně pod mikroskopem 
      medox   | 19.07.2011 20:19:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      Za mě patří do složek krve a má ochranou funkci. Jinak nic moc extra nevím, na to že jsem ze zdrávky je to bída 
      Ady.S   | 19.07.2011 20:25:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      Když jsem byla malá, moc mě bavilo, když mi moje mamka (původním povoláním zdravotní sestřička) vyprávěla, co se děje v lidském těle  . O bílých krvinkách říkala, že jsou krevní policií, bílou policií, která likviduje záškodníky, co by mohli tělu ublížit.
      O pár let později jsem na výšce dělala zkoušku z imunologie a zjistila jsem, že je to krapet složitější     
      Mahani   | 19.07.2011 22:35:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      Jako laická veřejnost o tom nevím vůbec ale vůbec nic.
      Marta81   | 19.07.2011 22:57:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: test
      vim,ze jich mam tak akorat at mi zase nerozhazi autoimunitni system  vic nepotrebuji vedet
      Liberte   | 20.07.2011 06:42:27
      Reagovat | URL příspěvku
  • Konečně přestěhovaný ale..
    Tak holky stěhování je za náma, ovšem co se nám stalo   Ven ještě před příjezdovku k baráčku jsme preventivně dali ceduli (nikdo tam obvykle neparkuje), ale včera tam zaparkoval debílek nějakej, takže se volala policie, že se k nám k baráčku nedostanou stěhováci. Druhé zděšení bylo, když dovezli můj pracovní stůl z masivu (zabalený v 8 vrstvach z toho 4 bublinkové) totálně doškrábaný, deska je totálně na odpis a boky jsou špinavé od nějaké barvy. Nechápu   Odhadovaná škoda tak 14 tisíc.  
    Jinak v novém je krásně, ale pořád vše hledáme a ztrácíme   Nejhůř nese změnu náš 10letý pes Endyk (maltézáček), když je na zahradě tak plače u branky a když je doma, tak brečí a hrabe do dveří. Nechce si hrát se svými oblíbenými hračkami, vůbec nic. V noci pořád mózuje po baráku a vyloženě chce jít "domů". Ovšem naštěstí (ťuk ťuk) jí a pije. Ale rve mi to srdce, vůbec z něj není veselý pejsek, ale zpráskanej pes   Máte s tím někdo zkušenost, za jak dlouho si vaši miláčci zvykli? Teď ho volám k sobě a on stojí na chodbě, ocas svěšenej, nejde zamnou (nejen zamnou) a kouká.  
    Majdulak   | 19.07.2011 09:03:04 | Reakcí: 4, poslední: 19.07.2011 13:43:05
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Konečně přestěhovaný ale..
      Majdo,pesan si určitě zvykne,je to otázkou času.Držím vám palečky
      tygřímáma   | 19.07.2011 09:20:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Konečně přestěhovaný ale..
      Bobek malý...On si určitě zvykne,hlavně,že tam má vás.My,když jsme se s přítelem stěhovali do nového bytu (předtím jsme bydleli s matkami),tak jsme Cindy vzali do nového bytečku se podívat a ona si to tu normálně obhlídla a zhodnotila,jako by věděla,že to bude náš nový domov.Procházela si to tu jako by jí to patřilo  Naopak potom,když ji občas hlídala mamka,tak v bytě,kde předtím žila asi 11 let,se necítila dobře.Celý den pořádně neusnula,pořád byla ve střehu a čekala,že pro ni přijdeme.A přitom mamku měla ráda.Ale domov měla s námi.Endyk si určitě zvykne.Objeví kouzlo zahrady a nebudete ho moct dost domů 
      veverka77   | 19.07.2011 09:48:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Konečně přestěhovaný ale..
      Chudáček je už dost starý, takže zvykat si na nové prostředí bude pro něj těžší, ale uvidíš, že časem si zvykne taky. Psi nejsou jako kočky, nejdůležitější je pro ně být v blízkosti svého páníčka. Hodně se mu věnujte a mazlete, možná bych mu koupila pár mlsek co má nejraději. 
      Evulik25   | 19.07.2011 12:31:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Konečně přestěhovaný ale..
      Přeji, aby se vám dobře bydlelo a pejsek si určitě časem zvykne.
      zanlena   | 19.07.2011 13:43:05
      Reagovat | URL příspěvku
  • Kolik mate prezdivek na BOLu?
    Ted tu nekdo psal, jak spousta BOLek tady ma dva a vice nicku. Proc? Protoze vas nekdo smiruje a chcete byt v necem tajne? Nebo pro svuj pocit neviditelnosti? Nebo proc vlastne?
    Ptam se proto, ze tomu nerozumim. Rada pochopim racionalni duvody, jinak mi prijde zatim spis lito, ze nekoho znam nejak a ted se dozvidam, ze hraje dvoji hru a vlastne ho neznam.
    happy   | 19.07.2011 09:00:23 | Reakcí: 66, poslední: 20.07.2011 13:13:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Připadala bych si jak blb používat toho více, proto jsem tenkrát ten původní nick zrušlila a udělala si nový.
      Ale když jsou k tomu důvody, tak to chápu.
      foREVer   | 19.07.2011 09:04:12
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
        A proc jsi si menila nick? Kdo jsi byla predtim, znaly jsme se?
        happy   | 19.07.2011 09:06:03
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
          Já tady jsem prakticky skoro od začátku-duben 2007, tebe znám, ale nevím, jestli si pamatuješ na mě-Silvinka.
          foREVer   | 19.07.2011 09:08:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
            No jasneeee! Jeee, ahoooooj :-D Sem si rikala, ze sem uz nechodis   A proc jsi si zmenila nick?
            happy   | 19.07.2011 09:10:28
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
              Tak to je fajn, že si pamatuješ :-)
              Jinak to by bylo na delší povídání, ale prostě jsem se vrátila no, už mě nebavilo jen číst :-)
              foREVer   | 19.07.2011 09:12:08
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
            Silvinka to si ty?No teraz si ma dostala     
            nathalis   | 19.07.2011 10:08:25
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
              Jste všichni amateři,já ji odhalila už dávno-v oblíkací soutěži.Čekala jsem,kdy ji odhalí ostatní.
              Honafa   | 19.07.2011 10:10:10
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
                Ja nemam moc casu si pozret oblikaci sutaz.Idem na to 
                nathalis   | 19.07.2011 10:18:17
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
                ja take,ale nemela jsem duvod to nikde psat 
                Liberte   | 19.07.2011 12:33:58
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
                já to taky až nedávno zjistila z jedné reakce,bylo mi to jasné          
                lendy   | 19.07.2011 12:43:24
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
                Kolik Béček se přiznalo, že? Já na to šla na plnou pusu přes vzkazy. Ale asi tak před měsícem, možná dvěma a taky mě k tomu navedla ta oblíkací soutěž.
                polova   | 19.07.2011 12:43:36
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
              Naty, anooo :-D
              foREVer   | 19.07.2011 10:40:33
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
            Tak to jsem teda taky netušila.
            angieblack   | 19.07.2011 10:13:17
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
            No ted jsi me dostala, ja uz se po tobe (Silvinka) shanela    
            plaz   | 19.07.2011 10:21:53
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
              Tak tady mě máš :-D
              foREVer   | 19.07.2011 10:40:50
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
                Fakt se divím,že tě neodhalili dřív.Já myslela ,že jsem poslední komu je to jasné a koukám,nebyla jsem.Odhalila jsem i podle jmen kluku.
                Honafa   | 19.07.2011 10:53:09
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
                  No, já už brala, že mě každý poznal, tak jsem to psala tak naplno :-D Bejvá bych je ještě napínala :-DDDD
                  foREVer   | 19.07.2011 10:57:51
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
                    Ale byla to sranda.Ze začátku mi byla foREVer moc sympatická,ale myslela jsem si,že je někde z čech.Asi po 14 dnech jsem si říkala,že je hodně podobná Silvince.Až v té soutěží mě to trklo.Že to je teda pořádná podoba. 
                    Honafa   | 19.07.2011 11:01:54
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
                      Vidíš, já spíš myslela, že budu hooodně nesympatická, se svýma názorama se nepářu :-DDDD
                      foREVer   | 19.07.2011 11:04:54
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
                        jednou se tu psalo, koho si z bolu pamatujeme nejdřív a tys, když tam byla silvinka, reagovala nějakýma smajlíkama. tak tam to došlo mě a myslela jsem si, že jsem poslední, kdo to nepostřehl 
                        zuzka83   | 19.07.2011 13:36:05
                        Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
            Jéé, to já taky vůbec nepochopila, že jsi Silvinka..hihi..ani když si mi poslala ten receptík.. 
            sazicka   | 19.07.2011 13:58:50
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      No já mám jeden a i s tím jedním tu trávím až moc času.    
      LenkaM23   | 19.07.2011 09:20:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Mám jen jeden nick a stačí mi to.Dávám si pozor na jazyk,co a jak tu píšu.Už jsem si jednou pěkně naběhla.
      tygřímáma   | 19.07.2011 09:25:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Já mám jen jeden nick a ten používám. Důvody na změnu chápu třeba když má někdo jako nick své příjmení a pak začne víc přispívat a chce to změnit. Jinak jsem zvědavá kolik holek se práskne že už má třeba třetí nick za sebou :D
      luciasek84   | 19.07.2011 09:31:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      nestíhám všechno číst, natož přispívat pod jedním nickem. rozumím, že si někdo nick změní, ale používat několik najednou?
      Emma123   | 19.07.2011 09:42:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Mám pořád jen jeden. Přijde mi to přinejmenším zvláštní mít tu víc přezdívek. Když už jednou odejdu, tak se vrátím, ale pod tou samou a ne jinou.
      angieblack   | 19.07.2011 09:46:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Já jsem o tom už taky uvažovala,když to tady jednou někdo zmínil.Chápu,že může existovat nějaký důvod pro změnu,ale mrzelo by mě,kdybych si psala s někým a pak se dozvěděla,že je tady ještě pod jiným nickem.Já mám od začátku pořád ten stejný.
      veverka77   | 19.07.2011 09:51:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      1,a nejsem videt v seznamu prihlasenych videt
      Liberte   | 19.07.2011 09:52:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Mám jeden.a jdu vidět.Nemám se za co stydět.
      Honafa   | 19.07.2011 10:11:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Mam jen 1, bylo by mi blbe mit vic, kor kdyz jsem tady docela znama, si myslim  
      plaz   | 19.07.2011 10:23:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      já jsem si ten původní nechala smazat a mám jinej - důvod je takovej, že jsem tu svoji přezdívku používala všude, kde se dalo, hodně lidí mě zná jako Layu ze střední (nikdo mi tam jinak než Layo neřek), ale zná mě pod tímto "jménem" i hodně lidí cizích třeba z Finska, kde jsem byla půl roku. No a stalo se mi, že mi někdo jeden "Layovský" účet zneužil (ukradl fotky, znal jméno, mejl atd.) a vytvořil další profil někde, kde jsem ještě registrovaná nebyla a nabízel tam moje sexuální a jiné služby. Chodily mi na mejl denně nabídky k sexu, k seznámení, později dokonce i na mobil. Dozvěděla jsem se to tak, že jsem na jedno to číslo zavolala a zeptala se, kde mě vyhrabal, našla jsem si tu stránku a pod ten inzerát napsala něco škaredého. No a na Bolu tu jednou mým jménem někdo něco napsal - ale už vím, že to byla moje chyba, nechala jsem se přihlášená na počítači a bylo toho zneužito - teď už vím, kdo to byl, přiznal se mi, ale zezačátku jsem myslela, že mě zase hacknul ten samý člověk, co udělal ten inzerát... Takže asi tak, už to víte  
      Gastrica   | 19.07.2011 10:26:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
        No vidis. Ze jsi Laya me nenapadlo a pritom jako tu jsem te znala. A Gastrica pro me byla nova BOLka :-) Ale uz vim, diky.
        happy   | 19.07.2011 10:58:24
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Jsem tu jen jako nadule1 :)
      nadule1   | 19.07.2011 10:52:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      já mám dva.ale jeden sem pouzivala jen v dobe kdy sem byla odstehovana a spehoval to tu martin..uz sem psala o jeho zruseni, a vuubec ho nepouzivam:oú a mam jen jeden,..,
      amalie2011   | 19.07.2011 10:59:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Mám jenom jeden.Ani mě nikdy nenapadlo udělat si ještě jiný a ten používat.
      cukrblik   | 19.07.2011 12:08:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Koukám, jak jsem šíleně mimo a nevšímavá, protože já jsem nepoznala nikoho a koukám jako puk.0     

      Jinak já mám jen jednu přezdívku, ale občas mě láká změnit si ji, ne proto, že by mě někdo špehoval, ale že bych si teď vymyslela nějakou originálnější. Ale zase je prima, že takhle každý vytuší, jak se jmenuju a holky mi pak píšou Evi atd. a to se mi líbí, je to takové osobnější.   
      Evulik25   | 19.07.2011 12:29:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
        Jsem na tom stejně. Ani jsem netušila, že má někdo více nicků..hihi.. 
        sazicka   | 19.07.2011 14:03:25
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      já mám taky jen jednu od samého začátku a stačí mi  
      lendy   | 19.07.2011 12:46:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Ja su jen jeden zajic.
      Ale mohla bych udelat nejakeho antizajice a hadat se sama ze sebou.
      zajic   | 19.07.2011 13:22:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Já mám jen jeden nick. Po srazu jsem přemýšlela, že si ho změním, protože mě sem chodili některé osoby špehovat a doma byli problémy. Nakonec jsem si nick nchala, al raději jsem nechala vymazat 2 příspěvky.
      zanlena   | 19.07.2011 13:42:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      já věděla jen o Janince, a taky proč si nechala změnit nick a pak myslím že tu byl ještě jeden a toho někdo šmíroval tak si to změnil , no a Forever se nade mnou slitovala a práskla mi to :-)))))dřív. Ale jinak jsem taky pako a nikoho nevím, Kdyby Maite nevkládala jména, byly by jsem všichni vedle jak ta jedle. Spíš mě děsí, že tu někdo vystupuje jako 4 různé holky bolky a je to ve skutečnosti jen jedna jediná, no ale jestli jí baví být takhle schizofrenní tak prosím.
      lucie73   | 19.07.2011 19:18:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
        někdo takový tu je? Co má 4 nicky a trpí schízou?:)
        Gastrica   | 19.07.2011 19:25:05
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
        Ano, takhle byl muj dotaz puvodne mysleny. Tak ja nevim, jestli se vyjadruju jako pako  
        Konecne nekdo, kdo muze odpovedet na muj dotaz :-) Praskej a neboj se. Kdyztak si zmen nick a praskni ji jako nekdo jiny ;-)
        happy   | 19.07.2011 19:55:29
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
          ale to není práskání, když se někdo rozdvojí nebo i víc rozmnoží  musí přece počítat s tím, že bude dřív nebo později odhalen         
          lucie73   | 19.07.2011 21:30:23
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
        coze?jako fakt jo?tybrdo no to je mazec.ted nevim,jestli byt udivena nebo se smat..
        ja prisla jen jednou na to,ze jedna bolka ma taky dva nicky a to tak,ze pise jako strasne hodna a mila a pak pod jinym napise opravdu to,co si mysli,aby se pri svem puvodnim nicku nezosklivila..ale ta uz tu asi ani neni a je to moooc dlouho.
        Andrea81   | 19.07.2011 21:45:36
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
        Tak to je drsný, to by mě nenapadlo...a já nevím vo co go. Zajímalo by mě, kdo to je :-)
        foREVer   | 19.07.2011 22:05:15
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
        To je síla     S odhalením by počítat mohl ...   Sem s tím  
        Marta81   | 19.07.2011 23:52:52
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      Přezdívku mám jednu a ani to vlastně přezdívka není   Některé důvody proč mají dva nebo měli dva nicky znám a chápu. Jiné se teda teď dovídám a nestačím zírat  
      Marta81   | 19.07.2011 23:57:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik mate prezdivek na BOLu?
      mám jen jeden nick.
      Zuzbr   | 20.07.2011 08:38:40
      Reagovat | URL příspěvku
  • na odlehčení :-)
    Jak mnohé víte, hraju na kytaru.
    Když jsem začala, tak si ze mě spíše někteří lidi v rodině utahovali, než by mě třeba povzbudili, že je nějaká šance naučit se hrát sama.
    Takže prakticky hraju jen doma před Petrem a klukama, pak před jeho rodinou, když přijdou a chtějí zahrát, jednou jsem si to střihla i na elektriku u jednoho kytaristy a dostala jsem pochvalu no a pak ještě hraju ségře, když přijede, s tou dokonce řeším i to co složím, zahraju ji to, zazpíváme spolu atd...
    Jinak to všechno řaším s kamarády přes internet.

    Äle k jádru věci. Ted´ se chystáme na dovču k mammce a mám prý vzít i kytaru.
    Moje babička miluje písničku od Nazareth-Sunshine a mě napadlo, že ji nacvičím a natrénuju. No a jak tu te´d byla ségra, tak jsme ji nacvičili společně i se zpěvem. Takže já hraju a společně se ségrou to zpíváme. Takže jsme dva dny trénovali, ted budem trénovat každá sama a příští týden to tam spolu spojíme. Ono asi budou všichni hodně koukat :-DDDD Tak snad se nám to překvápko povede a babička bude mít radost a jako bonus jsme nacvičili jednu mou písničku, která se ségře fakt líbí a už nějakou dobu ji zná. tak držte palce.
    foREVer   | 19.07.2011 08:47:29 | Reakcí: 14, poslední: 20.07.2011 08:39:26
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: na odlehčení :-)
      Jsi šikula, takhle sama se naučit hrát. Určitě budou koukat.      
      LenkaM23   | 19.07.2011 08:59:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: na odlehčení :-)
        Byla to dřina a tvrdá práce :-) A stále je třeba pilovat, snažím se každý den aspoň chvilku urvat :-)
        A nejkrásnější je, když vezmu kytaru, začnu hrát Kryštof a kluci zpívají :-)
        foREVer   | 19.07.2011 09:02:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: na odlehčení :-)
      No to je můj sen a nemám odvahu do toho jít sama  To obdivuji 
      soni   | 19.07.2011 09:04:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: na odlehčení :-)
        Tak si ho splň :-) Já do toho taky skočila po hlavě. Nejprve jsem si půjčila od švagrové, jestli to zvládnu a pak jsem si koupila svou. Fakt jen s pomocí internetu jsem se to naučila a to kolem opravdu nemám nikoho, kdo by si ke mě sedl a vysvětlil co je třeba. Kdyby jsi do toho šla, můžu ti poslat nějaké odkazy, co by ti pomohly :-)
        foREVer   | 19.07.2011 09:06:53
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: na odlehčení :-)
            určitě to bude dokonalý
      nadule1   | 19.07.2011 10:58:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: na odlehčení :-)
      i já miluju hru na kytaru..ale ted nejak neni cas:(:(
      amalie2011   | 19.07.2011 12:38:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: na odlehčení :-)
      no ty jsi šikuláááá,nechceš to nahrát a pstit nám to  
      lendy   | 19.07.2011 12:48:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: na odlehčení :-)
        No, tu jednu verzi, co jsme se to učili poslat nemůžu, má to plno much, ale finální verzi určitě někdo natočí, takže klidně pak můžu ukázat :-)
        foREVer   | 19.07.2011 12:54:22
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: na odlehčení :-)
          Tak ať se líbí.
      zanlena   | 19.07.2011 13:35:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: na odlehčení :-)
      tak to je moc pěkný, a mě taky zahraješ ???????? něco od Kurta ???
      lucie73   | 19.07.2011 21:31:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: na odlehčení :-)
        S Kurtem jsem bojovala nedávno :-) Ale pokud to půjde....:-)
        foREVer   | 19.07.2011 22:04:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: na odlehčení :-)
      jsi šikovná     
      Zuzbr   | 20.07.2011 08:39:26
      Reagovat | URL příspěvku
  • O té toleranci
    To vám musím napsat.Přivedla mě na to Evulík.Měla jsem babičku,která byla moc hodná,ale prostě do všeho rýpala.Bydlela v domečku,ale před něho postavili sídliště.A udělali tam hříště.Babička i když to nebylo její tam na tom hřišti zasadila květinky.      Seděli jsme vždy vevnitř,kecali a babička z ničeho nic vyskočila jak čertík z krabičky a běžela na to hřiště tam šla třeba mladá maminka s dítětem a to dítě na tu kytičku šláplo.A babička se tam hnala jak tajfun maminku seřvala a dítěti vysvětlila ,že i ta kytička je živý tvor a nešlápe se na ní.Nepřejte si vědět co dělala jak tam pubertácí hráli fotbal.      O jéje,byla stražná na šatchtě a měla doma zbran,báli jsme se at ty nebohé hochy nepostříli.Jí to prostě vytočilo vždy do běla jak někdo šlápe na trávu nebo nedejbože ma kytičky.Byla tam vedená za dost podivnou babku.Dnes by ji asi rovnou odvezli do blázince.Tenkrát jsem se smála,dnes to dovedu pochopit.Ono být všímavý má taky svoje mínusy
    Honafa   | 18.07.2011 20:56:56 | Reakcí: 3, poslední: 19.07.2011 13:24:18
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: O té toleranci
      Promiň, ale za to, jak by na mne vletěla, skrzevá kytí. Bych jí dřív nebo později něco řekla, případně i nechala odvézt. Pokud chtěla opečovávat kytí, měla si je zasadit na svém pozemku. Hela sice taky trhá kyti, ale jen ty polní. Nicméně, nechat po sobě řvát a šanovat se mi do výchovy dítka  Neexistuje. A být v pubertě, a seřvat mě veřejně, dalšího rána by neměla co hlídat a opečovávat, a nebyla bych v tom sama. Asi tak. I když to zní blbě.Naštěstí zažít to dnes, jen bych jí od plic něco řekla a mávla nad ní rukou.
      helenice   | 19.07.2011 07:45:44
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: O té toleranci
        Já vím,je to hrozné,proto to píšu.Že i když se něco dělá v dobré víře,nemusí to být dobré.Jak jim tam na to hřiště ty kvítka zasadila-tak si tam nikdo nechodil hrát,až nějaká prubojná maminka všem řekla,že to je jejich hřiště ,né nějaké babky a at si tam hrají.Dnes by to nevydrželo do rána.Mimochodem je to tresný čin.
        Na druhou stranu-babička měla 150cm,byla drobná,ale RESPEKT teda měla,to jo.
        Honafa   | 19.07.2011 09:08:58
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: O té toleranci
      cesta do pekla je dlazdena dobrymi umysly
      zajic   | 19.07.2011 13:24:18
      Reagovat | URL příspěvku
  • Na pos.aného i WC spadne
    aneb chudák okradený. Určo jste zaregistrovali, jak okradený majitel notasu na netu zveřejňoval online reportáže o tom, co se s jeho majetkem děje. No a nynčko koukám na zprávy a vida, před čím ho vesměs v diskusních fórech varovali, se začíná plnit. Matka onoho "Honimíra" promluvila a na původního majitele NB podává vykutálená rodinka žaloby. Chudák....
    helenice   | 18.07.2011 20:20:24 | Reakcí: 8, poslední: 19.07.2011 19:17:56
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Na pos.aného i WC spadne
      Mě z takových věci muže klepnout. 
      Honafa   | 18.07.2011 20:44:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na pos.aného i WC spadne
      Vůbec netuším o co jde :))) Já jsem hroznej nevzdělanec. :))
      nadule1   | 18.07.2011 21:18:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na pos.aného i WC spadne
      Jmse si tu z chudáka honiče dělali legraci celý večer. Ale říkala jsem že to tak dopadne. Přecijen koupit si notebook třeba v bazaru nebo od kámoše (i když původ je pak víc než jasný u určitých lidí) ale dejme tomu že jsou v tom nevině. A pak když se na tv nova objeví jeho fotka jak si tam vesele honí  to i na tu žalobu být může. A mě teda i překvapuje že takou věc vysílají v hlavních zprávách dne  Ale honič takhle před spaním pobavil 
      medox   | 19.07.2011 07:33:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na pos.aného i WC spadne
      Viděla jsem a nevěřila vlastním očím.Jsem zvědavá,jak se s tím popasuje naše justice.
      tygřímáma   | 19.07.2011 07:40:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Na pos.aného i WC spadne
        dají za pravdu Honimírově rodince.Pokud o tom vůbec televize přinesou zmínku...
        helenice   | 19.07.2011 07:46:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Na pos.aného i WC spadne
          Rozesmála mě věta,že Honimír nevěděl,že je NTB kradený.Podle mě věděl a moooooooc dobře.A maminčina vsuvka,že kamarád je dobrý člověk-to je perla
          tygřímáma   | 19.07.2011 07:51:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Na pos.aného i WC spadne
            Oni na kameru i o masovém vrahovi říkávají jakože nic netušící sousedi, že to byl dobrý člověk.
            polova   | 19.07.2011 19:17:56
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Na pos.aného i WC spadne
      vcera jsem propasla noviny - podle me, je v cesku mozne cokoliv, takze bych se nedivila, kdyby Honimir uspel  
      chezzie   | 19.07.2011 09:05:53
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tolerance
    Co byste si asi tak řekli, kdybyste viděli někdy pozdě večer mladou maminku s plačícím, na první pohled a na vás vkus málo oblečeným malým dítětem, jak někde vysedává a vykecává se? Přešli byste to nebo to hned zatepla někomu vyklopili nebo třeba sem hned napsali? Už dlouho to sem chci napsat. Samozřejmě se tím nechci nikoho dotknout, jen mě zajímá, jak moc jste tolerantní.
    angieblack   | 18.07.2011 16:10:36 | Reakcí: 78, poslední: 20.07.2011 14:10:00
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      :D:D:D tak já myslím, že na bol by se to určitě napsalo:D ale nic bych jí neřekla, ale možná bych si myslela svoje... viz na srazu-též sme šeci drželi hubu ale na bolu si to probrali se vším všudy:o)
      amalie2011   | 18.07.2011 16:14:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      nechala bych si to pro sebe. Hodně věcí se mi na ostatních maminkách nelíbí, ale jak se kdo stará o svoje děti, to je každého věc. Kamarádka třeba ročnímu klukovi dává běžně svíčkovou s knedlíkem, čokoládu a podobně, nijak zvlášť pro něj nevaří. Nikdy jsem jí nic neřekla, je to její věc...
      Gastrica   | 18.07.2011 16:59:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance
        Taky jsem neřekla kamarádce, která mi řekla, že dává půlročního kluka do chodítka, že to není dobré a sem jsem to taky nepsala, ale to je kamarádka a ne cizí člověk.
        angieblack   | 18.07.2011 17:03:07
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance
          no cizím bych neřekla už vůbec nic...
          Gastrica   | 18.07.2011 17:07:03
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance
            To je jasný, to bych taky mohla dostat přes hubu.
            angieblack   | 18.07.2011 17:08:19
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance
                no a psát tady na Bol to samozřejmě můžeš   jinak teda já chlapovi říkám věci hned za tepla, kdo kde jak proč děcku něco dává, nebo nedává a divíme se tomu, pomlouváme apod. Ale nijak nemám nikdy (teda většinou) potřebu to říkat ještě jiným maminkám, protože třeba zrovna jim by to přišlo normální a já bych byla za debila  
              Gastrica   | 18.07.2011 17:11:07
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Tolerance
                No vidíš, to je to samé, někomu to řekneš a nedá ti to. Já jsem většinou s kamarádkama maminama, co se stýkáme na jedné vlně, takže děláme všechno skoro stejně.
                angieblack   | 18.07.2011 19:09:48
                Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance
          jenze v dnešní době není dobré nic.. chodítko je prostě diskuze sama o sobe:D
          amalie2011   | 18.07.2011 17:39:48
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance
          Ahoj, pokud kamarádce nebude stačit text o chodítkách:
          http://www.babyonline.cz/vyvoj-ditete/choditka.html
          dej jí ještě přečíst stanovisko pediatrické společnosti: http://www.cpsjep.cz/cz/stanoviska_txt.htm
          Calamity J.   | 18.07.2011 18:05:43
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance
            To snad radši ani ne. Taky by se mi nelíbilo, kdyby mě takhle někdo poučoval.
            angieblack   | 18.07.2011 19:11:49
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance
              Moje kamarádka kouřila v těhotenství ne krabičku denně, ale kouřila. Nic jsem ji na to neřekla, nebylo co, nemůže přece nevědět, že kouření škodí. Přestat s tím nedokázala a neviděla jsem žádný přínos v tom, že ji budu poučovat o něčem o čem moc dobře ví. Já bych své dítě ohrozit nemohla.  
              LenkaM23   | 18.07.2011 21:15:16
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Tolerance
                Tak tohle bych teda neskousla. Kamarádka taky hulí a já se do ní tuhle pustila, jak je blbá. Jenže ona zase argumentuje tou blbostí, že se nemá přestávat.
                angieblack   | 18.07.2011 21:16:25
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Tolerance
                  Ona nekouřila hodně, bych řekla tak max 6 cigaret denně tajně. Já jsem nechápala, jak může tak riskovat, ale držela jsem hubu. Jedla vitamíny, aby její druhé dítě se nenarodilo s nízkou porodní váhou. 2 týdny po termínu se jí narodila holčička 3,8 kg. Říkat jí, že se mi nelíbí, že kouří bylo bezpředmětné, stejně tak jako to, že kouření má na plod škodlivý vliv. Já ji, ale ani neříkám, to ji k jídlu nedávej, dej ji raději toto. Ona rozhodně není špatná máma, ba naopak, ale neřeší tak jídlo atd. a já celkem dost. Není to o tom, že by jí stravovala špatně, ale prostě jinak. Já jedu skoro podle tabulek.   Takže těžko bych mohla kritizovat někoho cizího. Pokud nejde vyloženě o týrání atd.
                  LenkaM23   | 18.07.2011 21:30:34
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Tolerance
                    Já se s tou kamarádkou ani radši nestýkám, musela bych jí zase vynadat. Ona ví, že to není dobrý, ale hulí pořád. O výživě taky nikoho nepoučuju, taky se řídím tabulkama nebo doporučeníma, ale nikomu neříkám, to mu nedávej, ale že já to nedávám.
                    A chápu, že ty řešíš jídlo, když je Páťa alergik.
                    angieblack   | 18.07.2011 21:42:57
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Tolerance
                      No jsem hodně opatrná. Mně naštval manžel, jak jsme byli u kámošky na narozkách, ptal se jestli může dát Patrikovi papriku, rajče nebo okurek. Vše jsem zamítla. Ještě se ptal a proč, že mu dá zkusit. Prostě na ránu. Nedal mu nic, ta kámoška mu řekla, že se to syrové nedává. Ale on moc dobře ví, že Paťoš má ekzém (teď teda ne, je v klidu) a že jsem hodně opatrná a že nechci kvůli nějakému frajeření riskovat, že se mi osype. Protože já budu ta co s ním pak bude lítat po doktorech a pečovat o něj. Jsem mu tak vynadala doma, že si to za rámeček nedal. Teď jsem u našich ustoupila a nechala mamku, ať mu dá kynutou borůvkou buchtu. Tento týden zařazujeme borůvky. Naši furt, že mu nic nedopřeju, ani kousek masa z polívky (solené). Dopřeju, ale z té jeho nesolené. Nevidím důvod, proč do něj rvát zbytečně sůl, když ji má v rohlíku, chlebu atd. No a je prostě ovoce a zelenina, kterou jsme ještě nezkusili, jako třeba jahody. Ale i když se třeba všichni podivují, tak mu přes můj zákaz nikdo nic nedá a vždy se ptají jestli mu to můžou dát. No a já to hlavně bedlivě sleduju, takže si to ani nikdo nedovolí.    
                      LenkaM23   | 18.07.2011 21:58:36
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Tolerance
                        Vašek ví, co Adam už může a co nemůže. Ochutnal jahody, ksichtil se, když jsem mu dala líznout. Dostali líznout Míši, měl trochu pouťových koláčů. Ale ne, že by to jedl pořád, jen na ochutnání. Máma tohle všechno respektuje a tchánovci si to nedovolí, protože vědí, že by měli s Adamem utrum. Nejvíc mě dostává přístup, že my jsme to jedli taky a jsme živí, to nesnáším.
                        angieblack   | 19.07.2011 09:37:49
                        Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Tolerance
                    6 denně mi přijde dost.
                    nadule1   | 18.07.2011 22:10:57
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Tolerance
                      Já bych své dítě neohrozila ani jedinou. Jsem zatvrzelá nekuřačka, manžel nesměl ani kouřit přede mnou i mimo těhu. Teď už snad přestal. Ona nekouřila přede mnou. Ale teď si vzpomínám, že jsem jí vlastně asi 2 x napsala sms, když měla problémy v těhu, že by neměla kouřit, že to tím zhoršuje.   Ale, že bych jí řekla natvrdo, co vše tím způsobuje, tak to jsem jí neřekla. Bavily jsme se o tom, spíš ona. Já jsem jen poslouchala, nesouhlasila, to jsem řekla. Ale že bych jí na tvrdo řekla hrozí SIDS, nízká podrodní váha, zdravotní problémy atd., tak to jsem jí neřekla. To musí vědět, neříkejte mi, že to někdo neví.
                      LenkaM23   | 18.07.2011 22:20:15
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Tolerance
                        Já myslím, že to nevědí.
                        angieblack   | 19.07.2011 09:34:54
                        Reagovat | URL příspěvku
                        • \
                          RE: Tolerance
                          Ta moje kamarádka to určitě věděla. Byly jsme stejně těhu a já jí půjčovala časák, kde o tom psali, nepůjčovala jsem jí ho kvůli tomu, ale měla ho doma dost dlouho, aby si to všechno přečetla.
                          LenkaM23   | 19.07.2011 09:56:39
                          Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Tolerance
                      6-8 denně jsem měla dávku na den ještě jako netěhotná, takže v těhu je 6 opravdu moc  
                      Gastrica   | 18.07.2011 22:58:58
                      Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Tolerance
                  Tak třeba v tomto případě na rozdíl od chodítek bych byla zticha nebo nekonfrontační. Protože u cigaret se všeobecně ví, že škodí, takže je evidentní, že kamarádka nemá pevnou vůli, tak ji nebudu zbytečně štengrovat a naopak se jí budu snažit pomoct po dobrém. Zatímco o těch chodítkách jsem to před dětmi nevěděla ani já po studiu medicíny :-).
                  Calamity J.   | 19.07.2011 20:38:38
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Tolerance
                    Přesně jak píšeš, můžu s tím hrozně moc nesouhlasit, ale vím, že ona sama si to uvědomuje, ale přestat nedokázala.
                    LenkaM23   | 20.07.2011 14:10:00
                    Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance
              Co jste to za kamarádky, když si nemůžete říct věci na rovinu? Zvláště takové, co souvisí s možným zdravotním poškozením jejího dítěte. To bych Ti jako kamarádce naopak neodpustila, pokud bys mě neupozornila.
              Calamity J.   | 19.07.2011 14:31:00
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Tolerance
                Ona to bere tak, že my jsme v chodítkách taky byli a nic se nám nestalo. A kdyby mi ona řekla, že kazím dítěti páteř, tak už s ní v životě nepromluvím. Je to její dítě, do toho jí nemám co mluvit.
                angieblack   | 19.07.2011 17:59:41
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Tolerance
                  Tzn., že bys nemluvila ani s doktorem? Jedná se o potřebu, která skutečně dětem ničí páteř. Mně by to tedy nedalo. Osobně bych naopak byla ráda, pokud bych něco nevěděla a dělala špatně, že mě na to někdo upozorní. 
                  Calamity J.   | 19.07.2011 20:34:28
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Tolerance
                    A opravdu na to všichni doktoři mají takový názor? Určitě se najdou i tací, kterým je to jedno.
                    Nevím, kdyby se mě zeptala, jestli ho dávám taky do chodítka, tak řeknu, že ne, že je to špatné a škodí to, ale, ale že bych jí to na férovku řekla, to asi ne.
                    angieblack   | 20.07.2011 08:23:00
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Tolerance
                      Chápu, že někomu něco říct může vypadat jako poučování, ale záleží jak a kdy se řekne. Jinak lékaři na to mají jako na jednu z mála věcí skutečně jednotný názor - viz to jejich stanovisko na jejich stránkách - odkaz výše.
                      Calamity J.   | 20.07.2011 10:21:32
                      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Ja to neřeším,nestarám se o druhé.Možná,kdybych viděla dlouhodobě týrané dítě.Jinak je to strašně relativní-oblečení,spánek atd,každé dítě potřebuje něco jiného.
      Tak jako i to ze srazu.Nemyslím si,že to bylo hrozné,naopak myslím si,že pro jednou se nic nestalo.Dospělí maji taky právo se občas pobavit.
      Ja si třeba myslím,že mnohem horší pro dítě je přehnaná peče.
      Uplně rostu-na vymluvy maminek,že nemužou někam jít dokud se dítě nevyspí po obědě.Nebo,že jinde než doma nespí.Fakt,no bože tak nebude jednou spát není to konec světa.Malé dítě se vyspí v kočárku,velké se muže pro jednou ovládnout a přežít to.
      Honafa   | 18.07.2011 17:03:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance
        No vidíš a to je přesně Hanička - spánek po obědě potřebuje a nikde jinde než v posteli spát nebude. A já se jí radši přizpůsobím než se pak potýkat s unavenou, nevyspalou a protivnou Haničkou. Když se stane, že jsme mimo domov, tak to přežije, to jo... ale za cenu toho, že celej následující den prospí. Takže já si hodně rozmýšlím, co mi za to stojí. A pokud se se mnou někdo chce sejít, tak holt musí pochopit, že buď dopoledne nebo odpoledne.. že v době oběda prostě nikde necouráme.
        nadule1   | 18.07.2011 17:37:21
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance
          Já se taky řídím potřebami Karolínky.Ona teda usne i v kočárku a ochotněji,než v postýlce  ale domlouvám se vždycky tak,aby to bylo buď před spaním nebo po,protože nechci,aby byla protivná.Co bychom pak z toho obě měly?
          veverka77   | 18.07.2011 18:34:59
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance
          Já souhlasím. Nám je to sice celkem jedno, přes den, ale mám pravidlo do šesti doma. Ono potom zápasit s přetaženým dítětem, díky, nechci.
          angieblack   | 18.07.2011 19:12:46
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance
            Jasně,ale když už třeba někde jsi,všichni se baví,dítko je v pohodě tak se to muže porušit.
            Honafa   | 18.07.2011 19:15:47
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance
              Tak ono je v pohodě vždycky, ale když už potom vyrazíme a dorazíme domů, tak vidí, že lidi jsou pryč a dojde mu, že je přetaženej a to je potom tóčo.
              angieblack   | 18.07.2011 19:19:23
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Tolerance
                to je přesně jak u nás, kluci chodí spát okolo sedmé, i teď přes léto, a když to někdy protahneme na dýl tak sice honza blbne a užívá si to, ale to co pak nastane doma, když ho mám dát spát tak to je horor, proto raději chodí spát tak jak je zvyklej a usne většinou bez problémů. Navíc mám raubíře dva tak to je pak na zcvoknutí když začnou oba řádit.... nevadí mi když je dítě venku dýl, já je prostě nenechávám dlouho právě kvůli tomuhle. Ne že by museli být v sedm v posteli a hotovo.  
                corelia   | 19.07.2011 12:18:39
                Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance
              Já porušuji, je letní sezóna a děti lítají dlouho. Pokud se dobře baví oni i já tak nikam neodcházím i za cenu, že doma bude možná pláč z přetažení. Na to mám fintu, zabalím, pochovám a během pár minut uspím v náruči. Dneska Kája nešla spát po obědě a usnula mi venku v náručí na 10 minut. Já to prostě nechávám plynout a řeším až je problém.
              soni   | 18.07.2011 20:58:34
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Tolerance
                delam to jako ty - teda ted v lete, kdyz je dele svetlo a teplo. I fotbal ma nekdy az v 7 vecer a to to trva hodinu.Ten den ji ale musim dat spat pres den, jinak uz se ji nechce behat 
                janney   | 18.07.2011 22:23:24
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Tolerance
                jj taky to mám tak jak ty  
                lendy   | 19.07.2011 12:52:32
                Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance
        Ja jsem takova,ze si reknu,ze se pro jednou nic nestane, kdyz Vio trochu zaponocuje.Jenze ona je hodne prizpusobiva a byla schopna usnout v satku v cajovne ( kdyz byla mimi) a ted uz je vetsi a jediny vysledek to ma,ze spi dele rano ( az treba do 8   ...a to mi nevadi).Jinak usla i na gauci u Dasi a Pepy ( u pohadky s detma).Nevim, me to nejak netrapi - az budu mit treba 2 deti , bude to jine a tak si ted chci jeste uzit moznost si nekde posedet..ve zdravem prostredi samozrejme a jen nekdy
        janney   | 18.07.2011 18:15:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance
          Jenže Violka už je velká. To je taky jiný. A navíc každý dítě je jiný. Kubík nikdy neměl problém - ten usnul kdykoliv, kdekoliv. Stačilo mít kočárek nebo šátek. Ale Hanička prostě v kočárku nespí, nespala v něm nikdy... snad jen jako úplně malý miminko, tak to dvou měsíců. Prostě to má nastavené od začátku jinak. Jinak taky natahujeme večerku, zrovna v sobotu jsme dorazili domů až v půl desáté večer... a přežili jsme to všichni :)
          nadule1   | 18.07.2011 19:37:49
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance
        no jen rosti, ja Marusku do zoo nepotahnu 
        Fakt vim, o cem mluvim.
        Vecer bych ju vzala klidne az do pulnoci, to je ona v pohode, ale ten poledni spanek, fakt byste si to neuzili nikdo.
        zajic   | 19.07.2011 13:30:17
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      No u mě by vůbec nezáleželo na tom, jestli je to mladá maminka, starší maminka, tatínek nebo babička. Pokud bych kohokoliv viděla o půlnoci venku s malým uplakaným dítětem, tak si pokaždé pomyslím to samé a to "chudák dítě", protože první co mě napadne je, že v tuhle dobu už má být v postýlce, že je unavené a chce mu spinkat a není mu to dopřáno. Tak asi nejsem moc tolerantní :)))
      nadule1   | 18.07.2011 17:42:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      to,ze nekde sedi pozde by mi tolik nevadilo ( jak mzuu vedet,ze to neni 1x za mesic?),ale vadilo by mi ta zima a kdyby moc plakalo. Myslela bych si sve a asi neoc rekla manzelovi, nebo kdo by byl vedle me.
      janney   | 18.07.2011 18:16:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Já bych asi nic nikomu neřekla,ono to je každého věc,ale určitě bych vnitřně byla proti,ale jak říkám lidi jsou různí
      maminečka   | 18.07.2011 18:52:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Kdybych viděla,že se miminko evidentně necítí dobře a pláče,tak by mi ho bylo hrozně líto.Ale nic bych jí říct nedokázala.My bydlíme v domě,kde je v přízemí restaurace (slušná a klidná)a nedávno bylo slyšet z jejich zahrádky po 22.hodině,jak tam pláče dítě.Přítel se díval z okna a říkal,že to je úplně malé miminko.Byla jsem tehdy hrozně vzteklá,protože plakalo fakt hodně.Ta společnost,se kterou tam maminka seděla,byla dost hlučná.Ti chlapi se bavili a smáli nahlas.Nechápala jsem,jak v takové situaci tam může ta maminka s miminkem být  Já jsem hrozně měkká.My jsme teď byli na tom fesťáku a když Karolínka večer usnula v kočárku,tak místo,abychom tam zůstali a poslechli si nějaký další koncert,tak jsem byla nervózní z toho,že se probudí a bude plakat a jeli jsme po 20.hodině domů  Ale nám to nevadilo,byli jsme dohodnutí,že se budeme řídit podle ní.Přece jen je ještě malá a má svůj režim a zase ne tak maličká,aby jí bylo jedno,kde spí.Je zvyklá na určitý večerní režim.V sobotu se nám podařilo jí spící přenést domů v autosedačce a když se probudila,tak jsme ji přebalili,já nakojila a spinkala v postýlce dál.Včera se už při vystupování probudila,tak jsme i vykoupali,ale po nakojení ne a ne usnout.Docela to trvalo a výjimečně jsem musela i uspávat.I tahle malá změna jí narušila spánek.
      veverka77   | 18.07.2011 18:58:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Teď už nic a né kvůli tomu tady nyní. Ale jistou dobu tohle už nekomentuju protože se mi už stalo, že jsem tu napsala něco takového jak jsem viděla matku co dělala něco dle mého špatně a pak jsem třeba za půl roku udělala to samé. Takže radši držím tlamičku protože nikdy nevím kdy to udělám. Komentuju teda jen to co vím že neudělám. třeba nedávno jsem viděla maminku co měla ve 25 stupních a mírném větříku ona džíény a tílko a dítě zimní bundu a kulicha...fakt pecka. Pořád si říkám že to sem napíšu a pořád jsem na to líná :)
      medox   | 18.07.2011 19:19:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      je to vec kazdeho,ja striktne drzim rezimdeti a dokazu se mu prizpusobit a proto treba nikamnejedeme at mi je to nerozhaze atd..ale je to o mempohodli.. 
      Liberte   | 18.07.2011 19:28:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      to by v první řadě záleželo na tom, kde bych byla, zda v místě bydliště aneb na druhém konci republiky. Dále na tom, aby to nebyli nepřízpusobivé spoluobčané. Přece si nenechám kvůli nějkaé poznámce, co se jich dotkne rozbit hubu anebo poškodit zdraví dalších členů rodiny či majetek. Takže tak.
      helenice   | 18.07.2011 19:56:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Nejsem moc tolerantní, zdá se mi, že docela často vidím maminky kuřačky, jak drží na klíně mimi a vesele si hulí nebo mají malá mimča venku i hodně pozděa je mi z toho podivně, ale odsuzuji to jako chování, ne jako matky. Věřím, že ty maminky i tak svá dítka milují a daly by za ně život. Tedy většina. Avšak nejsem typ, který by je šel poučovat nebo je nějak veřejně hanil.
      Evulik25   | 18.07.2011 20:20:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Neřekla bych jí nic a ani by mě nenapadlo to sem psát, neboť by mě to nepobouřilo.
      Když se Patrik narodil, tak jsem striktně dodržovala, že jsem chtěla být do šesti nejpozději doma. Teď od pozdního jara, když je dlouho světlo a teplo, chodí Paťoš spát kolem osmé hodiny, tak to přizpůsobuji této době. Ale minulý týden jsme byli u kámošky, která má stejně staré dítě a byla jsem připravena na delší pobyt, protože jsem slavili její narozky. Nakonec, ale manžel už chtěl jet, tak jsme byli do osmi doma. Kdyby mi tam, ale večer řval a nemohl usnout a to delší dobu, tak jedu domů, protože bych si to stejně neužila. Ale to říkám teď v roce budu třeba mluvit jinak.
      LenkaM23   | 18.07.2011 20:32:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance
        Tak mě by to taky nepobouřilo, ale řekla bych to třeba.
        angieblack   | 18.07.2011 21:19:06
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance
          Tak víš jak, záleží, jestli by se jednalo o někoho známého a bylo by to velmi časté, tak to bych asi něco řekla. U cizího ne. Dokážu si představit situaci, která by mi vadila. Rodič/e jsou s malým dítětem v hospodě pozdě večer, kde se kouří, myslím tím v nějakém pajzlu. Rodič/e do sebe lijou alkohol a jsou v podnapilém stavu. Nemyslím jedno pivko. Tak to bych volala sociálku.
          LenkaM23   | 18.07.2011 21:36:18
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      No viděla jsem minulý týden a hned jsem to vyklopila manželovi, ale dítě tedy neplakalo. Já to neřeším, protože sama mám režimové výkyvy. Těžko takto říct na dálku proč dítě brečí. Třeba se jen nesmyslně vzteká jako ty moje holky. No jsem tolerantní a nechávám děti lítat třeba do noci když se dobře baví. Třeba Karolína dneska venku na 10 minut usnula v náruči. Taky jsem viděla podivné pohledy, ale když to potřebuje, tak proč ne 
      soni   | 18.07.2011 20:50:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance
        Ale řekla jsi to manželovi, o to mi jde.
        angieblack   | 18.07.2011 21:17:39
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Tolerance
          No věšela jsem prádlo a sousedka se vracela s půlročním prckem o půl dvanácté v noci. Tak jsem to nakvokala manžeovi 
          soni   | 18.07.2011 21:43:55
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance
            hihi.Ja jsem takhle pesky supajdila s kocarkem od Dasi a Pepy po 10 vecerni a uplne jsem se smala jak to asi super vypada,ze jedu s kocarem ve tme domu..ze co jsme to za matku - alespon jsme sama sebe pobavila. A kdyz byla Violka miminko - tak 7 mesicni,tak jsme se takto v duchu bavila znova, protoze jsme ji v satku spici nesla z cajovny domu v 10 v noci.Pekne pres Vaclavak pesky - tak taky jsem asi sesbirala dost blbejch pohledu   
            janney   | 18.07.2011 22:28:40
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Tolerance
              Já jsem měla malou na Silvestra do půl dvanácté u známých a pak jsem ji kočárem převezla domů spát. Tam ji ohlídali rodiče a já uháněla zpět, abych stihla ještě s nimi oslavit půlnoc  Měla 8m 
              soni   | 18.07.2011 22:33:25
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Tolerance
            ono mozna s pulrocnim lepsi poridis jak s dvouletym. My ted spis Anicku prizpusobujeme Marusce, protoze Maruska usne jen v postylce a potrebuje to. Zatimco Anicka usne kdekoliv, v satku, v kocarku, kdyz potrebuje, tak to proste zalomi, jidlo ma taky furt v hotovosti, tak je to s ni jednodussi.
            zajic   | 19.07.2011 13:34:01
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Cizímu člověku bych nic neřekla,ale myslela bych si svoje na vypovídání bych to napsala jsem. Pokuď by to byla kamarádka, tak bych se zeptala zda to dítku nevadí.
      Ady.S   | 18.07.2011 21:18:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Já bych řekla, že tolerance je jen o tom, že si to vyříkáš s osobou jíž se daná věc či událost týká. To že to probereš s někým jiným, bez původce oné věci či události s tolerancí nic společného nemá.
      polova   | 19.07.2011 07:59:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Tolerance
        Nešlo o to říkat něco té osobě. Nikdo nepůjde za cizím člověkem a nebude mu něco říkat. Zajímalo mě, jestli se nad tím třeba potom někdo pozastaví nebo to prostě přejde jako normální nebo nevýznamnou věc.
        angieblack   | 19.07.2011 09:29:45
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Víš co, v pátek jsem si byla posedět se ségou, večer na zahrádce v pizzerce seděla matka s cigárem, v kočáru plačící a zajíkající se dítě a kolem pobíhala malá dcerka. Matka to dítě nepochovala na uklidnění, ale hulila. Pak servírka přinesla horkou vodu malému na UM. Pak ta malá zase letěla ještě pro něco, kde by se to dalo schladit. Matka jen seděla a hulila, ta malá mohla mít tak 5 let cca. Potom teda malý dostal najíst, na stole kouřící cigáro v popelníku. Pak se brouček uklidnil a ta malá tam jedla to UM odměrkou-fuuuuj. Já vím, někdo to tak dělá normálně, že si toho UM uzobne. No, sice neznám okolnosti, ale určitě bych neseděla s plačícím hladovým dítětem v restauračce, ale šupala bych ho domů nakrmit.
      foREVer   | 19.07.2011 09:39:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      já se především snažím nikoho nesoudit. ani nad tím moc nepřemýšlet, proč třeba něco nějak dělají a proč mě se to nelíbí. to nejenom o maminkách a miminkách.
      samozřejmě mě občas něco překvapí. občas si o tomto povídáme s kamarádkou, co má stejně starý dítě jak já. ale to řešíme spíš ty "výchovný" věci, co se nám třeba někde na pískovišti líbilo a co ne.
      na bol o tom taky nepíšu. ikdyž teda, tudle jsem se pozastavovala nad rodičema,co nutí děti fotit se s dinosaurama, ikdyž se jich panicky bojí..

      jednou jsme byli v takové výletní restauraci a já si nemohla nevšimnout obézní rodinky, která jedla smažák s hranolkama a tatarkou a kouřila kousek od kočárku s miminkem. To jsem si v duchu říkala,že ten jejich životní styl je na nich dobře vidět. no a pak jsem musela jít chytit a hlídat danielka a postávala jsem od nich opodál a slyšela jsem, jak ta ženská říká chlapovi "podívej se na ňu! má tu dítě a pije pivo! a ještě si dá na oběd palačinku!" To jsem litovala, že jsem ju nezdrbla dřív    na jednom pivu k obědu nevidím vůbec nic špatnýho, měla jsem i polívku a palačinku jsem si dala proto, že jsem na ni měla chuť a nic v trojobalu jsem vážně jíst nechtěla. parádní, jak můžou mít lidi absolutně odlišný názory na takový blbosti   
      zuzka83   | 19.07.2011 10:55:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Tolerance
      Pochybuju, ze bych si toho vsimla.
      Stejne nejnahulatejsi decko mam vzdycky ja, ja za to nemozu, ze je tak horkokrevna. Ale vetsinou teda nebeci 
      zajic   | 19.07.2011 13:27:20
      Reagovat | URL příspěvku
  • soukromé pasti druhý díl
    Stokrát omílané téma. Ženská doma, stará se o dítě a o chlapa, chlap v práci a protože mu něco vadí, což neumí pojmenovat, najde si milenku. Žije rok s oběma... vraždím pohledem už tenhle monitor, natož jeho kdyby se mi dostal do ruky:)) Odsuzuju nevěru, takhle prvoplánovou už 100%. Ale zahráli to všichni moc pěkně:)))
    luciasek84   | 18.07.2011 12:11:00 | Reakcí: 23, poslední: 18.07.2011 22:41:45
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      Tady ted díl,ten už byl i dobře napsaný i natočený.Jo jo klasická nevěra,klasický případ.Jak už jsem psala u tématu dne-Když jsou na lásku tři nikdo není vítěz.
      Honafa   | 18.07.2011 12:48:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      Já jsem bohužel viděla jen posledních asi 20 minut...
      veverka77   | 18.07.2011 14:03:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      A co kdyby se ti stalo, Luci?
      angieblack   | 18.07.2011 14:28:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: soukromé pasti druhý díl
        Jako myslíš kdybych já byla v té roli že bych měla milence nebo bych byla ta podváděná?
        luciasek84   | 18.07.2011 14:42:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: soukromé pasti druhý díl
          Obojí. Ale spíš, kdybys měla milence.
          angieblack   | 18.07.2011 14:45:14
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: soukromé pasti druhý díl
            Tak se rozhodnu - buď budu s ním nebo s manželem. Oba dohromady bych nechtěla a ani bych to neuměla. Neříkám že ovlivním se zamilovat, ale zahýbat někomu rok, to je silné kafe. A to odsuzuju.
            luciasek84   | 18.07.2011 14:50:33
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: soukromé pasti druhý díl
              Já v tomhle zastávám názor, že se nedá soudit, dokud to sama nezažiješ. Kdyby to udělal Vašek mě, tak končí, dítě nedítě.
              angieblack   | 18.07.2011 15:07:13
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: soukromé pasti druhý díl
                Zažila jsem Veru, když od nás odcházel táta. Přesně takhle, dělal z mámy debila přes rok a zatajoval a zatajoval. Dodnes s ním nemluvím, jsou to už 3 a půl roku. A dodnes ho miluju víc než bych komukoliv dokázala přiznat. Proto vím jak bych se zachovala. Však to ví i Tom, protože rozvod mých rodičů byla kupodivu největší krize mezi námi dvěma.
                luciasek84   | 18.07.2011 15:51:50
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: soukromé pasti druhý díl
                  Já to taky zažila. Máma asi dva roky podváděla tátu. Bylo mi 18, měla jsem po maturitě. Pak od nás odešla a její přítel odešel od rodiny kvůli ní. Nikdy bych jí to nemohla mít za zlé, taky bych to asi udělala. S mámou máme super vztah, její přítel je skvělej a mám ho ráda. Kolikrát je to víc můj táta než ten pravej. Táta si totiž potom našel jednu paní, která je naprostá čarodějnice, já kvůli ní odešla z domů, ségru šikanovala, než se odstěhovali do nového.
                  angieblack   | 18.07.2011 16:06:03
                  Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: soukromé pasti druhý díl
            kdybych byla podváděnou, pokusím se zachránit rodinu...kdyby to šlo
            luciasek84   | 18.07.2011 14:51:06
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      Ono se to u televize lehko rozumuje. Kdyby se ti v životě stalo totéž co jí, těžko mu zflákáš hubu a sbalíš kufry, ale snažíš se zachránit rodinu...
      polova   | 18.07.2011 14:43:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: soukromé pasti druhý díl
        no ale moment, já byvh mu hubu rozbila, ale to neznamená že by neměl šanci...je rozdíl jednou uklouznout a rozdíl se zamilovat a rok to táhnout s milenkou a z manželky doma dělat debila. A za tím si stojím. Byl to ubožák.
        luciasek84   | 18.07.2011 14:52:51
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: soukromé pasti druhý díl
          Kdyby se ti náhodou do takové sitace podařilo dostat, jsem první, koho bude zajímat, jak jsi s tím naložila ;-).
          polova   | 18.07.2011 20:43:14
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      já koukala, byla to zapeklitá situace. Najednu stranu je mi jasný, že by to neměl udělat, ale zas když ta manželka s ním mluvila tím stylem jakým mluvila (prožívala seriály jakoby to byl skutečný život a zajímalo ji to víc než jak se má on v práci)tak se mu ani na jednu stranu nedivím, že mu bylo tak dobře s tou druhou. Akorát mu to holt přerostlo v něco, co třeba zezačátku neplánoval a pak už to nešlo zastavit. Já je nesoudím. Spíš lituju. Protože šťastný nemohl být ani jeden z nich.
      corelia   | 18.07.2011 15:03:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: soukromé pasti druhý díl
        Ale já se mu taky nedivím že skončil s tou druhou. Ale bylo potřeba rok být s oběma a užívat si sex? Za to zaslouží pár facek, bez ohledu na to jaká jeho žena byla. Já lituju jí, ale jeho v žádném případě.
        luciasek84   | 18.07.2011 15:32:52
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      Lucko,mám stejný názor 
      tygřímáma   | 18.07.2011 15:21:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      No mě to vyděsilo. Jak ona pořád s tím nakupováním tak to je jako já 
      medox   | 18.07.2011 15:23:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      Viděla jsem všechny díly kromě tohoto a unikl mi opět, nějak nebyl čas se koukat. Nevěru odsuzuji, i když v mnoha případech se snažím obě strany chápat. Ale máš pravdu, něco jiného je "uklouznout" a přiznat barvu a něco jiného je rok dělat z manželky pitomce, to se mi protiví taky a hrozně moc.
      Evulik25   | 18.07.2011 15:38:02
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      Pro mě aktuální téma.Raději jsem se nedívala.
      Jasma   | 18.07.2011 19:36:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti druhý díl
      sice to nesleduju, ale přemýšlím, jestli je rozdíl mezi tím, když to někdo táhne roky jinde, nebo když zahýbá průběžně pořád a pokaždé na jiném místě... 
      Emma123   | 18.07.2011 22:09:38
      Reagovat | URL příspěvku
  • soukromé pasti první díl
    Vcelku mě to chytá, viděla jsem to už jednou a teď koukám podruhé. První díl se motal okolo ženské která chtěla za každou cenu dítě, sama pracovala na pracovišti umělého opolodnění a nechala si přítelovi spermie oplodnit a dát do těla bez jeho vědomí. Jaký na to máte názor? Já si myslím že teď už by tohle proběhnout vůbec nemohlo, jestli by to vůbec někdy bylo možné. Já nevím, celý ten pár byl takový divný, ale spíš jsem sympatizovala s ní. Chlap mi v něčem vadil, nepřišel mi upřímný. Jo, ona udělala blbost že si to dítě nechala udělat, to mě fakt naštvala:)) Ale zase plus za to že neuvedla otce dítěte.
    luciasek84   | 18.07.2011 12:08:34 | Reakcí: 7, poslední: 18.07.2011 15:25:00
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti první díl
      Protože jsem si IVF prošla dvakrát tak vím,že ten film moc realistický nebyl.Bylo to blbě napsané i natočené.Celkem mě to rozčilovalo.Mělo to více odrážet situaci kdy chlap dítě nechce a baba jo,to IVF se tam moc motalo to tam být nemuselo.Jinak problematika je to zajímavá.
      Honafa   | 18.07.2011 12:46:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti první díl
      Já to neviděla. Ani jeden díl :)
      nadule1   | 18.07.2011 13:46:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti první díl
      To byl dobrý díl  Těžko říct,jak moc je to reálné,s IVF zatím žádnou zkušenost nemám.Ale šlo spíš o tu otázku "mít či nemít" v takové situaci.Ta holka udělala blbost,ale zase na druhou stranu jsem nikdy nebyla v takové situaci,abych tak zoufale chtěla dítě.Kdo ví,čeho bych byla schopná  Mohla to ale vyřešit tak,že si najde jiného chlapa,vždyť ještě nebyla stará.Ten chlap mi vadil hrozně    Tak strašně nesympatický a jako chlap pro mě absolutně nepřitažlivý   
      veverka77   | 18.07.2011 14:06:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti první díl
      Viděla jsem.Chyba byla podle mě na obou stranách.Ta ženská byla úplně posedlá.Včera jsem zahlédla kousek seriálu Pojišťovna štěstí,řešil se tam stejný problém.
      tygřímáma   | 18.07.2011 15:22:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: soukromé pasti první díl
      Já na to taky ráda koukám. S tím umělým oplodněním mi to pořád vrtá hlavou. Mám kamarádku lesbičku a pořád vymýšlím jak to udělat aby mohla mít dítě. Škoda že takhle někde nepracuje, to by byla asi jediná její možnost. Takže já to co ta pani udělala asi chápu,
      medox   | 18.07.2011 15:25:00
      Reagovat | URL příspěvku
  • vasektomie
    ..aneb muzska sterilizace.
    Byli jsme ted na jedne party - rozlouceni s jednou rodinou co se stehuje. No a manzel me zname si se mnou a Terrym zacal povidat a kdyz jsem se ho zeptala,zda planuji treti ditko,rekl,ze ne a ze ma za sebou vasektomii.No a celkem bez ostychu o tom zacal vypravet...jak probihal zakrok a tak.Terry vypadal,ze se malem pozvraci,kdyz popisoval,ze citil palici se kuzi.
    Me prislo nejak zvlastne vtipny,ze mu to neni vubec hloupe prede mnou o tom mluvit,ale asi se zdrzel kvuli me nejakych detailu..to bylo videt.    ( i kdyz o napuchnutych koulich do velikosti pomerance jsem si vyslechla      )
    Me to celkem cele prekvapilo, protoze jemu i jeho zene je 33 let a to my nejak prijde na to rozhodnuti brzo - je to vicemene nevratne - ale vypadaji oba spokojeni.Hlavne on rikal - kdyz pak ta zenska prochazi tema hormonalnima zmenama a tou ruznou antikoncepci,ze to je hruza.Tak jsme o tom zavtipkovali,ze Terry to ani nepozna,ze ja jsem bitch porad  , no ale je to cele zvlastni - ja bych treba nechtela aby tim Terry prosel..musela bych si byt naprosto jista,ze nechci dalsi deti.

    Co me na tom celem prekvapilo prijemne bylo,ze se s nami tak uprimne bavil.Kdyz jsem ho predtim potkala 2x, zdal se mi dost chladny,odtazity a jak kdyby se se mnou ani nechtel obtezovat bavit. Nakonec jsme si super pokecali a ja mu jeste rekla,ze to maj jako odplatu za nas porod..i kdyz oproti porodu to neni nic hroznyho, i kdyz on nemel nejlepsi zkusenost.
    Zajimalo by me jak se na toto ( sterilizaci muzu divat evy, jestli byste to nekdy chteli u sveho muze vzhledem k tomu,ze vy byste pak nemusely brat zadnou antikoncepci.A take by me zajimalo kolik muzu by do toho slo,protoze si myslim,ze Cesi jsou na to citlivejsi. Jako treba Pepa nakonec nechtel - ze je to precejen jeho "muzstvi" ta moc se rozmnozovat.A to pritom Dasa uz rezolutne dalsi dite nechce.
    janney   | 18.07.2011 09:58:54 | Reakcí: 14, poslední: 18.07.2011 20:35:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: vasektomie
      Už kdysi dávno na toto téma byl i Kutil Tim :-)
      A tak jsem nad tím přemýšlela....Já bych to po Petrovi nechtěla. Co kdyby jsme spolu jednou skončili a on si našel jinou ženu a s tou už by pak nemohl mít děti....
      foREVer   | 18.07.2011 11:04:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vasektomie
      Stejně jako bych to nenechala udělat sobě, tak bych nechtěla, aby si to nechal udělat Tom.
      Pokud se k tomu někdo rozhodne, tak to nijak neodsuzuju, jen já bych měla strach, že toho budu litovat.
      nadule1   | 18.07.2011 11:14:45
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vasektomie
        taky mi to prijde takove definitivni
        zajic   | 18.07.2011 14:21:54
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vasektomie
        Souhlasím do posledního písmenka. Navíc nikdy člověk neví, co se může stát, co když se rozejdou a on si najde nějakou bezdětnou, se kterou by děcko rád měl?
        sazicka   | 18.07.2011 17:39:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vasektomie
      Nikdy bych do toho nešla protože stát se může cokoliv... a hlavně si myslím že by na to Tom nikdy nepřistoupil
      luciasek84   | 18.07.2011 12:04:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vasektomie
      Ted to je v každém americké seriálu.Ted jsem zrovna viděla jeden díl o tom na HBO.Tak,že pro ně to asi není tabu,když to vidí v tv.
      Ja bohužel sterilizovaná jsem-a jak bych chtěla další dítě.      Martin to se mnou neřešil bylo to moje rozhodnutí.On je neštěstí jeden z mála co si nikdy nemusel brát ochranu nebo si dávat pozor(proto máme Zuzi) a já nikdy nebrala Antinu,nás se to mluví.Ted si dělám sradu,že on klidně muže kdykoliv začít znova a udělat si novou rodinu,já né.
      Myslím,že by to mělo být rozhodnutí chlapa a né,aby je k tomu dokopaly manželky-tak jak v té tv.

      Ps-pro ně je to asi nevratné,já zadní vrátka mám.Teoreticky bych se mohla nechat oplodnit uměle,vajíčka mám,dělohu taky.
      Honafa   | 18.07.2011 12:55:16
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: vasektomie
        tak duvodem,ze to pro ne neni tabu urcite neni to,ze to vidi v tv. proste jsou otevrenejsi vsemu a nejsou nejak vazani an to - ze muz jako spravny chlap to musi mit.
        Ale aby je k tomu dokopavaly zeny, s tim take nesouhlasim.Stejne tak nesouhlasim aby si to rozhodl jen muz...melo by to byt na spolecne 100% domluve.
        Jinak ono to nejak vratne taky je,ale nemuzou to slibit.Nekomu to vratit jde,ale problematicky
        janney   | 18.07.2011 17:56:13
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vasektomie
      Nešla bych do toho. Člověk neví kdy by toho mohl liovat.
      zanlena   | 18.07.2011 13:16:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vasektomie
      to se mi líbí, že o tom tak mluvil.
      a mě se to líbí i jako způsob antikoncepce, ikdyž teda vůbec netuším, co to s chlapem dělá a jestli to má mít nějaký vedlejší účinky. mě totiž přijde, že HA je další taková ta věc, co dělají ženy pro muže, kolikrát si i zdravotně ublíží. je mi sympatický muž, který toto podstoupí!
      a takový cynismus na závěr - jestliže je to nezvratný, moc nehrozí, že si po padesátce pořídí krásnou mladou ženu a miminko   
      zuzka83   | 18.07.2011 13:57:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vasektomie
      Pokud by to nevadilo mýmu chlapovi a šel by do toho, proč ne. Mě by to nevadilo. Ovšem nemyslím si, že by do toho šel a já bych ho nepřesvědčovala, jeho tělo - jeho rozhodnutí.
      Marta81   | 18.07.2011 14:36:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vasektomie
      Jani,ten chlap je sekáč,že o tom takhle mluvit. 
      tygřímáma   | 18.07.2011 15:24:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: vasektomie
      vidíš to mě ani nenapadlo, asi to doma navrhnu 
      líbí se mi na tom, že bych pak už nemusela řešit antinu, ale muselo by to být jeho rozhodnutí, aby mi to pak nevyčítal, kdyby si našel někoho jinýho.
      Na druhou stranu, co kdyby se něco stalo našim dětem a my chtěli další?
      jana1260   | 18.07.2011 20:35:57
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×