Janule 28: 2. a 3. týden hubnutí

Před tímto textem si, prosím, přečtěte, proč chce Jana zhubnout a co jí radí odbornice: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/janule28-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice

Nebo také jak probíhal její 1. týden hubnutí: http://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/janule28-proc-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-1-tyden

  1. Jak probíhal 2. a 3. týden hubnutí
  2. Doporučení fyzioterapeutky
  3. Doporučení nutriční terapeutky

Ahojky,

tak se hlásím z dalšího hubnutí. Celkově mám za sebou 3 týdny hubnutí s BOL a myslím, že to jde celkem dobře. Už mám volnější kalhoty a je to docela znát v oblasti pánevní. Cítím se velmi dobře, snažila jsem se od minule poučit a více se vyvarovat sladkostí a pití slazených nápojů. Více piji čistou vodu, ale sem tam si dám alespoň trochu šťávy. Co si neodpustím jsou kostky cukru do ranní kávy.

Aktuální míry:
Váha: 92,5 kg  (o 2,5 kg méně od začátku hubnutí)
Prsa: 110 cm (o 2 cm méně od začátku hubnutí)
Pas:  95 cm (o 2 cm méně od začátku hubnutí)
Boky: 114 cm (o 4 cm méně od začátku hubnutí)

Jídelníček

 

PO
18.4.
8:30 - 56 g celozrnná pletýnka, 25 g šunka, 10 g máslo, 18 g sýr mazací, 100 g rajče, 250 ml bílá káva, 250 ml čaj, 200 ml voda 10:30 – 150 ml Activia nápoj svěží a fit, 90 g banán, 200 ml voda 12:45 – 150 g těstoviny, 150 g guláš z libového vepřového masa (kýta) s fazolemi, 200 ml latte macchiato 15:30 - 150 ml Activia nápoj svěží a fit, 130 g jablko, 500 ml voda 18:45 – 54 g celozrnná pletýnka, 20 g sýr mazací, 20 g paštika májka, 200 g zelenina
ÚT
19.4
8:00 – 70 g chléb, 18 g sýr mazací, 20 g paštika, 250 ml bílá káva, 250 ml čaj 10:30 – 500 ml voda, půlka housky, jeden párek 14:00 – 100 g těstovin, 100 g guláš z pondělka, 200 ml šťáva 17:00 - 250 ml Activia nápoj svěží a fit, 130 g banán, slabá káva 200 ml 19:30 – 200 g rajče, 250 ml čaj
ST
20.4.
8:30 – 80 g rohlík s máslem, 250 ml bílá káva, 25 0ml čaj, 200 ml voda 10:30 – 120 g jogurt Dobrá máma, 120 g banán, 200 ml šťáva 13:30 – 130 g nové brambory, 120 g kuřecí prsa v sýrovém těstíčku, 40 g ledový salát, 500 ml voda 16:00 - Activia nápoj svěží a fit 250 ml, 200 ml voda 18:30 – 70 g chléb, 60 g kuřecí prsa v sýrovém těstíčku, 120 g rajče, 200 ml slabá káva
ČT
21.4. 
9:00 – 50 g houska, 15 g sýr mazací, 15 g paštika, 250 ml bílá káva, 250 ml čaj, 200 ml šťáva 11:00 – 120 g jogurt Dobrá máma, 300 ml voda 13:00 – 120 g špagety, 110 g omáčka (kuřecí maso, paprika, rajče, žampiony, cibule, česnek, slunečnicový olej, trocha jíšky), 300 ml voda 15:30 – 130 g jablko, 500 ml voda 18:30 – 80 g houska, 15 g paštika, 18 g sýr mazací, 10 g máslo Rama, 20 g šunka, 250 g zlenina, 250 ml bílá káva, 250 ml čaj

22.4.
8:30 – 58 g tmavá kaiserka, 18 g Rama, 40 g šunka, 90 g rajče, 250 ml bílá káva, 250 ml čaj 10:30 – 120 g jogurt dobrá máma, 100 g hroznové víno, 200 ml voda 13:00 – 180 g brambory, 80 g libové vepřové maso, 20 g fazole, 300 ml šťáva 15:30 – 130 g jablko, 500 ml voda  18:30 – 80 g houska, 15 g paštika, 18 g sýr mazací, 10 g máslo Rama, 20 g šunka, 250 g zelenina, 250 ml bílá káva, 250 ml čaj, 200 ml červené víno
SO
23.4.
8:45 – 80 g rohlík, 20 g Rama, 250 ml bílá káva 11:00 – 130 g banán, 500 ml voda 13:30 – 50 g rohlík, 18 g sýr mazací, 120 g banán, 300 ml pivo, 250 ml latte macchiato 16:00 – 120 g rajče, 40 g šunka, 500 ml korunní neperlivá, ochutnávka br. salátu (cca 50 g)  18:30 – 110 g brambory, 80 g králičí maso, 250 ml čaj

NE
24.4.
8:00 – 80 g mazanec, 250 ml čaj, 250 ml bílá káva 10:30 – 120 g jablko, 500 ml voda 12:30 - stehno z kachny bez kůže, bramborový salát 150 g, slabá káva, 300 ml korunní neperlivá 15:00 – 250 ml Dobrá máma nápoj, 300 ml korunní neperlivá 18:30 – 80 g veka, 18 g sýr mazací, 20 g paštika, 250 g zelenina, 250 ml čaj, 200 ml voda

Pitný režim

Snažila jsem se pít co nejméně slazených nápojů a nahradit je čistou vodou. Je fajn, že jsem ani jednou nedostala chuť na kolu a víno jsem si dala jen v pátek jednu skleničku. V noci jsem se ale probudila a pálila mě žáha. Tělo mě trošinku vytrestalo, příště si ho nemám dávat vůbec nebo ne na noc.

Prohřešky

Snažila jsem se co nejvíce vyvarovat sladkostem a pořád dokola si musím říkat, že sladkosti vlastně mám a to v podobě jogurtů, jogurtových nápojů a ovoce. V týdnu jsem si dala kuřecí prsa v sýrovém těstíčku, takže smažené, ale snad je to lepší varianta, než klasický řízek. Dnes jsem zhřešila, dala jsem si mazanec, ale bylo to k snídani a nic jiného k tomu. No pak ten dnešní oběd, to bude taky maso ?, jedeme k babičce, takže tam nic jiného nebude a navíc nemá váhu, takže množství jen odhaduji a snad to trefím. No, a aby toho nebylo málo, tak na sebe rovnou „prásknu“ i zítřek, kdy tu na mne čeká biskupský beránek politý čokoládou :-).

Pohyb

Vzhledem k tomu, že manžel je přes týden pryč, zabrala jsem si alespoň víkendy. Manžel má na starosti děti a já jezdím na kole nebo na rotopedu a poté cvičím. Když jsem venku na kole, jezdím i hodinku a cvičím cca 25minut. Doma na rotopedu si dám 30 minut a poté cvičení. Tento týden jsem se dostala na kolo i v úterý a ve středu, ale bylo to pomalé tempo, měla jsem s sebou Kačku, ale alespoň něco. V tomto krásném počasí jsme neustále venku a domů chodíme večer. Včera byl u nás jarmark, takže jsme „šmajdali“ asi 3 hodinky.

S čím mám největší problém

Nemyslím si, že bych měla s něčím vyloženě problém. Dokonce jsem včera odolala všem těm vůním a chutím, které se na jarmarku objevovaly. Klobásy ani pečené selátko mě nelákalo, až mě to samotnou překvapilo. Je pravda, že jsem si chtěla dát grilované kuře, ale nakonec jsem odolala a doma si dala jen ten rohlík a banán. Možná přidat více pohybu, snažím se na tom pracovat neustále podle času.

Nevím si rady, potřebuji poradit

Pro Mgr. Vorlovou:
Jsem celkem spokojená, jen mě zarazil ten menší úbytek v cm v oblasti břicha. Chtěla bych na tom více zapracovat, ale to asi budu muset přidat více pohybu a cílených cviků na břicho. Mám doma King Gym, který je zatím schovaný pod postelí :-). Tak jestli ho vytáhnout a cvičit na něm nebo spíše vzhledem k mé váze zařadit lehčí cviky?
 

Dobrý den,

zatím bych určitě posilování pomocí přístroje nedoporučovala. Je třeba si zafixovat správné provedení jednotlivých cviků včetně dýchání.

Ještě můžete přidat cvik, kdy se položíte na břicho, lokty jsou lehce před rameny a o ty lokty se vzepřete. Lehčí forma je s oporou o kolena (takový dámský klik na předloktí).

V této poloze vydržet s napočítáním na začátek do 15 - 20. Postupně každý den přidávat po 2 - 5 až třeba na jednu až dvě minuty. Zpevňujete krásně bříško a vlastně celé tělíčko.

Hlavně hlavu vzhůru a vydržet a nespěchat.

Hodně úspěchů

Kamila Vorlová

Milá Jano,

pořád platí – držte se zásad, které jsem Vám doporučovala v předchozích hodnoceních. Respektovat zásady zdravé výživy, především zvyšte příjem zeleniny. Dáváte přednost hlavně ovoci. Vzájemný poměr překlopte ve prospěch zeleniny. Zařazujte více druhů, případně různé kombinace ve formě salátů. Fantazii se meze nekladou. I méně obvyklé kombinace Vás mohou překvapit svou chutností. Nezapomínejte na správnou skladbu jednotlivých chodů jídla tak, aby byla Vaše strava vyvážená a plnohodnotná obsahující všechny nezbytné složky. To souvisí i s energetickým příjmem v jednotlivých částech dne. Jen nesmí být příliš časté.  Navodíte si stav stálé sytosti, resp. budete stále ve stavu polosyta. To znamená nepřejídat se a nehladovět. Občasný prohřešek není konec změn. Chválím snahu omezit sladkosti. Pokračujte v nasazeném režimu, zařazujte různé druhy potravin ze všech potravinových skupin, ať se jídelníček nestane stereotypním a Vaše odhodlání ke změně se stane součástí Vašeho života. Nezaměřujte se pouze na úbytek hmotnosti.

Úkol pro Janu:
1.    Pokračujte a pilujte svůj stravovací režim.
2.    VYDRŽTE!
 

Držíme Ti palce Jani!

Tým Hubneme

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Průběh hubnutí: 2. - 3. týden - diskuze

Vložit příspěvekVšechny diskuze

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce